Автолюбителі знають, що більшість сучасних іномарок оснащено пристроєм автоматизованого відкриття / закриття багажника за допомогою спеціальної кнопки. Механізм працює від електроприводу, позбавляючи власника від необхідності кожного разу плескати кришкою. Чи можна дооснастити свій автомобіль подібним механізмом, розглянемо нижче.

теоретичні факти

Для автоматичного відкриття багажника «винаходити велосипед» не знадобиться. Досить буде поставити звичайні пружини, як це поширено серед автовласників Лада Гранта.

Для закриття багажного відсіку за допомогою кнопки вже буде потрібно механізм, що приводиться в дію від електродвигуна.

Іномарки, як правило, оснащуються двома електроприводами, блоком управління і кнопкою в салоні.

Більш надійним вважається пневматичний привід, а електричний відноситься до бюджетних варіантів.

Для прикладу розберемо принцип роботи механізму закриття багажника автомобілів Volkswagen. У комплект задніх дверей, оснащеної електроприводом, входить два двигуна, розміщених в блоках управління кришкою багажника, і петля замку з доводчиком.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуОсновні деталі для зборки Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуСхема двері багажного відсіку Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуУстановка електродвигуна Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуДеталі кришки багажника

Відкриття багажного відсіку може здійснюватися кількома шляхами:

  • шляхом натискання кнопки на пульті дистанційного керування;
  • натисканням такий же кнопки, вбудованої в водійські двері;
  • механічним способом за допомогою зовнішньої ручки.

Закрити багажник можна вручну або скористатися кнопкою на дверній панелі.

Електродвигуни механізму відкриття / закриття багажника оснащуються обмежувачем зусилля, завдяки чому вони зупиняються при наявності перешкоди на шляху руху кришки. В результаті процес відкриття переривається. Аналогічним чином обмежувач працює і при закритті кришки, перериваючи рух механізму і зміщуючи його положення трохи назад.

Для ручного відкриття або закриття багажного відділення до кришки потрібно докласти трохи більше зусилля, ніж зазвичай, в результаті відбувається відключення електроприводу.

Якщо в електричних ланцюгах приводу багажника виникла поломка, двигуни не відключаються, тобто залишаються механічно пов’язаними з кришкою. Тому для відкриття або закриття дверей в такому випадку буде потрібно докладати велике зусилля.

Устаткування вітчизняного автомобіля електроприводом багажника

Якщо встановлювати електропривод відкривання і закривання багажника на вітчизняний автомобіль (наприклад, ВАЗ), одних лише базових елементів механізму, які і так далеко недешеві, буде недостатньо. Знадобиться ще установка доводчика багажника. Тому такий спосіб доопрацювання є нераціональним.

Для вітчизняних машин підійде більш дешеве і просте рішення, таке як використання приводу електросклопідйомників.

Щоб втілити в життя цю ідею, треба купити два механізму ЕСП (наприклад, розглянемо продукцію компанії «Forward» вартістю близько трьох тисяч рублів), кнопку управління кришкою багажника (тип 21100-3710620, вартість – 50 рублів) і модуль закриття автоскла (марка DenUp-RWC702m, ціна – 500 рублів).

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Електростелкопод’емнікі «Форвард»

У нашому прикладі склопідйомники встановлені в багажному відсіку Лади Пріора з використанням простого підключення.

Задній край рейки ЕСП нарізним сполученням пов’язаний з поперечиною ззаду сидіння, на яку спирається полку.

Передній кінець кронштейна стеклопод’емника з привареною гайкою прикручується до балки кріплення заднього скла. Для цього в балці прорізається паз, в який би пройшла гайка М6.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЯк зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЯк зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЯк зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЯк зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

В результаті зібрана конструкція без проблем спрацьовує при натисканні на спеціально виведену в салон або на пульт ДУ кнопку.

Схема підключення

Використання одного ліфта неефективно, тому що він насилу справляється зі своїм завданням, та й закривається кришка багажника з перекосом.

Цих неприємностей позбавлений механізм з двох ЕСП. У деяких випадках потрібно регулювання положення замка.

  Ручна лебідка своїми руками

Монтаж штатного електроприводу на Ладу

Лади “десятого” сімейства останніх років випуску комплектуються електроприводом відкриття / закриття багажника безпосередньо на заводі. У більш ранніх серіях автомобілів таке обладнання відсутнє, тому власникам доведеться встановлювати електропривод багажника своїми руками.

Наш приклад передбачає роботу електроприводу багажника через окрему кнопку в салоні. У деяких систем сигналізації є додаткова можливість – відкривати багажне відділення, тому саме до цієї системи ми і подсоединим електропривод. Для установки знадобиться сам механізм і монтажна пластина.

Якщо в наявності є електричний привід в універсальній комплектації, то кріпильні кронштейни необхідно буде зробити самостійно.

Крім цього, знадобиться чотири метри електропроводи і кнопка-вимикач.

Перед установкою електроприводу обов’язково потрібно відключити мінусову клему акумулятора. Потім кріпимо привід замку і знімаємо захисний кожух, видаливши перед цим фіксатори кріплення.

Зверніть увагу

Пасатижами випрямляє задній кінець електричного приводу, відкручуємо гвинт кріплення тяги, але не повністю. Тяга приводу замка розібрана.

Тепер відсік не відкривається із зовнішнього боку, так як механізм відмикання замка роз’єднати з замковим циліндром.

Далі на підсилювачі кришки багажника слід намітити місця свердління отворів для кріплення для електроприводу, прикладеного до замку. За мітках електродрилем свердлимо отвори діаметром 3 мм. Потім необхідно зігнути тягу і з 4-міліметрової сталевого дроту виготовити П-образну скобу такої ширини, щоб її краї без зусиль входили в місця виходу припливів оболонки приводу.

На кожному кінці скоби слід попередньо нарізати різьблення М4. Нарешті, фіксуємо електропривод, використовуючи підготовлену скобу, і приєднуємо до неї замок тяги.

По зеленому проводу на електричному приводі струм надходить до кнопки внаслідок втягування штока. Цей провід прокладається поруч з рідним джгутом кабелів. До синього проводу, що є мінусовим, підключаємо масу. Живитися можна від будь-якого оголеного ділянки кузова автомобіля. Салонна кнопка встановлюється на приладовій панелі в лівому кутку монтажного блоку.

  Установка і підключення фаркопа

До неї від колодки Ш1 (висновок 2) буде підключено робоча напруга. Після складання можна перевірити працездатність системи, натискаючи салонну кнопку. Все повинно працювати чітко.

Устаткування багажника електроприводом замка

Електропривод замка багажника можна встановити ще одним способом. Для цього знадобиться аркуш стали, з якого виготовляється кріпильна пластина.

Оббивку відсіку необхідно акуратно видалити і прикрутити електропривод до сталевій пластині, використовуючи два самореза по металу. Сама пластина кріпиться двома гвинтами М5.

В отвір для нього електроприводу вставляємо вигнутий кінець тяги, а другий її край затискаємо за допомогою плоскогубців.

В процесі затягування штока електричного приводу потрібно домогтися відкриття замку, для чого регулюється довжина тяги з згинанням її посередині. Потім слідує процес підключення електричних проводів.

У заводському джгуті проводів багажного відсіку є двополюсна колодка з білим і чорним проводами. Білий провід необхідно з’єднати з синім висновком електроприводу, а чорний – з зеленим.

На цьому монтаж механізму завершено.

Автоматичне відкриття / закриття багажника

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуНапевно, кожен автолюбитель не раз помічав, що у сучасних іномарок є опція –  дооснащення кнопкою закриття багажника . Тобто не потрібно плескати кришкою багажника, щоб закрити його, а досить лише натиснути кнопку і  багажник закривається автоматично . А як зробити закриття і відкриття багажника кнопкою своїми руками  ?

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЩоб відкрити багажник автоматично, багато розуму не треба, достатньо встановити пружини, як це роблять власники Лада Гранта.

А ось щоб закрити багажник кнопкою потрібен якийсь електромеханізм, який виконає роботу за нас. В іномарках для цього найчастіше використовується два приводи, блок управління і кнопка. Привід може бути в кращому випадку пневматичним, або більш дешевим електричним.

 Розглянемо приклад, як влаштований механізм закриття багажника на volkswagen : Комплектація двері багажного відсіку з електроприводом включає в себе два двигуна в блоках управління кришки багажного відсіку і петлю замку з доводчиком.

  • Відчиняються двері багажного відсіку з електроприводом за допомогою зовнішньої ручки дверей багажного відсіку, кнопки в брелоку дистанційного керування або за допомогою кнопки в водійських дверей.
  • Закриваються двері багажного відсіку з електроприводом за допомогою кнопки на її внутрішній обшивці або за допомогою її зовнішньої ручки.

Електродвигуни кришки багажного відсіку з електроприводом оснащені обмежувачем зусилля. Якщо при “відчиненні” двері багажного відсіку наштовхується на перешкоду, то відкриття переривається. Якщо при “закриванні” двері наштовхується на перешкоду, то закриття переривається, і двері знову трохи відкривається.Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЯк зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЯк зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЯк зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуДвері багажного відсіку також можна закривати і відкривати вручну. Після короткочасного трохи сильного натискання електродвигуни відключаються, і двері можна відкривати і закривати з нормальним усіліем.Прі несправності в електриці привід від електродвигунів не роз’єднує, тому відкривати і закривати двері необхідно з великим усіліем.Такім чином, якщо на ВАЗ використовувати механізм автозакритія багажника від іномарки , то крім базових елементів цієї системи (які обійдеться в копієчку) буде потрібно ще і доводчик багажника. Отже, далі мислити в цю сторону не разумно.Русскій автомобіль передбачає простих і дешевих рішень, наприклад, використання для цих цілей ЕСП:

Буде потрібно:

  1. Комплект з двох електросклопідйомники (ЕСП), в даному прикладі фірми “Forward”, ціна 3000р;
  2. Модуль закриття скла DenUp-RWC702m. Спрут, ціна 500р;
  3. Кнопка відкриття багажника (21100-3710620), ціна 50р.

Все необхідне Ви можете купити в інтернет-магазинах. Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЯк зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЯк зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуЗа допомогою інженерної кмітливості і фантазії два ЕСП була встановлена одна в багажник Пріори і підключені за простою схемою. Задній кінець рейки ЕСП прикручений до поперечки, яка за спинкою, на неї лягає полку. На ЕСП кронштейн з привареною гайкою, передній кінець прикручений до балки, до якої приклеєне заднє скло. У ній з боку салону робиться проріз за розміром, щоб пролізла гайка М6, і можна тримати ключем.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Чому два ЕСП, а не один? Взагалі один ЕСП здатний насилу закрити багажник, але при закритті з’являється перекіс кришки. Два ЕСП виконують свою роботи без праці, а відсутність перекосу робить систему більш надійною. Єдине, можливо, буде потрібно трохи відрегулювати положення замка багажника.

В результаті при натисканні на кнопку відкриття багажника в салоні або на пульті кришка багажника піднімається. Друга кнопка встановлена ​​на кришці багажника в декоративному елементі, що закриває актуатор. При її натисканні кришка багажника закривається автоматично.

Схема підключення для автоматичного закриття багажника :

Відео автозакритія / відкриття багажника: Хто не звик слідувати методом проб і помилок є готове рішення питання:

Це комплект “під ключ” від ТОВ “УралОптТорг”. Все що потрібно для установки є в комплекті. Ви купуєте його і виконуєте його установку самостійно за інструкцією:

Механізм відкриття і закриття кришки багажника (далі МО – механізм відкриття). МО призначений для відкриття і закриття кришки багажника автомобілів обладнаних дистанційним приводом замку кришки багажника. МО встановлюється в багажному відділенні, з правого боку під задньою полицею між котушкою ременя безпеки і місцем установки динаміка.

МО наводиться в дію (відкривається і закривається) вимикачем приводу замка в салоні і кнопкою відкриття багажника пульта дистанційного керування сигналізацією. Додатково на закриття встановлюється вимикач на кришці багажника.

Блок управління призначений для автоматичного управління, він відключає МО при досягненні крайніх положень кришки багажника і при механічному заклинювання (наприклад, сторонній предмет під кришкою). При відкриванні кришки багажник висвітлюється плафоном, якщо включені габаритні вогні.

При несправному акумуляторі є можливість відкрити ключем кришку багажника, і підняти кришку рукою на 100 мм.

Установка механізму:

Відкрийте кришку багажника. Встановіть пружини на початку положення дивись ріс.2.Настройте закриття кришки багажника під власною вагою з висоти приблизно 700 мм від дна багажника дивись ріс.3.Для цього закрутіть буферні гумки до упору дивись рис.4, зробіть пробне закриття.

Відео: закриття багажника з кнопки на ключі : Представництво в Іжевську ТОВ “УралОптТорг”

  • г.Ижевск, вул. Радянська, 43
  • тел.сот. 8-965-848-7777
  • тел.раб. (3412) 51-07-12
  • e-mail Цей e-mail адреса захищена від спам-ботів, для його перегляду у Вас повинен бути включений Javascript, icq 428-111-101

Схоже просте рішення застосовується і на іномарках: Буде потрібно:

  1. Один рейковий стеклопод’емник ВАЗ 2106 фірми “ГРАНАТ”;
  2. Модуль автоматичного підйому стекол CENMAX на одне або два скла;
  3. Реле 5ти контактні – 3 штуки;
  4. Реле 4х контактні – 2 штуки;
  5. Колодка реле – 5 штук;
  6. Діоди – 3 штуки;
  7. Фішки (роз’єми) двоконтактний – 4 штуки;
  8. Монтажні дроти;
  9. Пружини від замка капота від ВАЗ 2115 – 2 штуки .;
  10. Кріпильні деталі – болти, шайби, гвинти, куточки і перфоровані пластини (купувалися в будівельному магазині).

Спочатку необхідно доопрацювати ЕСП. Для цього відкручуємо болти, які з’єднують саму рейку і спрямовуючу, і міняємо положення мотора таким чином, щоб він був розташований уздовж ходу рейки. В результаті кріплення вже буде не на трьох, а на двох болтах, але теж дуже міцне. Далі необхідно відрізати зайву частину кріпильної пластини, яка випирає перпендикулярно ходу рейки, але робити це треба акуратно, тому що тут буде закріплена планка нашого кріплення. З перфорованої пластини вирізаємо кріпильну планку. Далі беремо куточок і кріпимо до кузова двома болтами. Залізо в цьому місці досить тонке, тому для більш надійного рішення рекомендую взяти або куточки побільше, або підкласти пластину зсередини (у мене не вийшло). Робимо рухоме з’єднання між планкою і куточком на основі болта і двох гайок, зазор повинен бути мінімальним.

Далі потрібно обрізати саму рейку, щоб вона не впиралася в кузов. Свердлимо отвір на самому краю рейки, щоб прикріпити її до власників кришки багажника. В даних власниках вже є необхідні отвори для кріплення даних рейок тому будемо користуватися ними. Кріпимо їх один до одного довгим болтом, пропущеним через власники і рейку, також виставляємо зазор і стопор двома гайками. 

Для кращої амортизації на власниках кришки багажника прибираємо гумові упори і ставимо пружини від замка капота.

Під останній виток пружини вставляємо металеву пластинку і болтом, через заводське отвір з вийнятого гумового відбійника, притягуємо платівку разом з пружиною до держателю кришки багажника.

Після цього можна підключити привід безпосередньо до акумулятора і откриватьзакривать багажник, щоб точно підігнати розміри рейки.

Підключення автозакритія багажника: Ведемо проводку від приводів ЕСП в ліве заднє крило, тому що саме там буде розташовуватися наш блок управління. 

До блоку управління необхідно провести керуючий сигнал актуатора багажника. Також потрібно підтягнути сигнал від концевика багажника. Збираємо блок управління за схемою! Діоди підійдуть малопотужні, через них будуть йти тільки керуючі і сигнальні струми. При підключенні приводів моторів ЕСП необхідно дотримуватись полярності, щоб вони висували рейки в одному напрямку.

Харчування на систему рекомендується підключати окремою проводкою від акумулятора через запобіжник, тому що система може споживати великі струми і падати ме запобіжники електричних систем, від яких Ви вирішите живити Вашу систему.

Також необхідно зробити проставлення, щоб після відкриття замку багажника і до початку роботи системи, кінцевик залишався ще в розімкнутому положенні, цього вимагає логіка роботи блоку управління. У своєму випадку, я просто укрутив невеликий саморіз. Якщо кінцевик багажника розімкнути перед початком роботи приводів, то кришка буде підніматися, а якщо замкнутий – то опускатися.

Під час роботи системи положення концевика не має значення і враховується тільки перед запуском. Якщо при закритті зустрічається якась перешкода, то система зупиняється і далі необхідно ще раз натиснути кнопку відкриття багажника, щоб його повернути у відкритий стан і прибрати зайві речі.

На схемі відсутній кнопка, яка розміщується на кришці багажника, за допомогою якої можна закрити багажник. Робиться вона елементарно – просто одним кінцем замкнути її на масу, а іншим підключити до керуючого входу блоку управління.

Відео автоматичного закриття багажника

Ціна опції “автозакритіем кришки багажника” у сучасних іномарок 1500-2000 $, установка такої опції на ВАЗ обійдеться в 3500 рублів. Причому, установка доводчика кришки багажника в нашому випадку не потрібно.

До речі, а Ви знаєте, як ще допомогти кришці багажника відкритися самостійно?

Яке Ваше мнение про автоматичне закриття багажника на ВАЗ?

Джерело фото:

Ключові слова:

Цікавий сайт? Поділися з друзями

Електропривод кришки багажника – невеликий тюнинг автомобіля + Відео

Власники автомобілів звикли до постійного комфорту і простоті використання пристроїв “залізного коня”. Дійсно, дуже зручно, коли прилади спрацьовують після натискання однієї кнопки, без будь-яких подальших зусиль. Приклад такого пристрою – електропривод, що приводить в рух кришку багажника.

Автоматичне відкриття багажника автомобіля – функція, до якої більшість автолюбителів, пересіли на нові авто, тільки починають звикати. При натисканні на кнопку в салоні автомобіля спрацьовує електропривод, який приводить в дію замок, в результаті чого кришка багажника відкривається.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Здавалося б, дрібниця, але в холодну пору року електропривод істотно спрощує життя власникам авто. У моделях зі звичайним механічним замком багато часто стикалися з проблемою, коли після мийки автомобіля замок замерзає, і його неможливо відкрити. Хтось поливає замок окропом, хтось просто гріє ключ, одним словом, кожен винаходить, що може. C електроприводом цього не станеться.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Електропривод сумісний зі стандартним замком, і ви можете користуватися одночасно двома способами при відкритті кришки багажника, підвищуючи взломостойкость.

Пристрій встановлено, в основному, на автомобілях імпортного виробництва. У збірці вітчизняних автомобілів електропривод в багажнику з’явився зовсім недавно.

Власники автомобілів, які позбавлені цього зручності, можуть з легкістю встановити такий механізм.

Електропривод багажника являє собою механізм, що складається всього з декількох деталей: електричний мотор, два 4-контактних реле, що штовхає шток, запобіжник і кнопка. Є два види приводу, які призводять шток в дію для відкриття. Більш відомий – механізм з електричним мотором, він більш практичний і витривалий. Менш поширений привід на магнітних пластинах.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Пристрій такого приводу вкрай складно, і проблем в його використанні виникає також багато. Принцип його роботи – взаємодія реле з магнітними пластинами. При подачі електричного живлення реле відтягує шток, в цей момент і відбувається відкриття кришки багажника.

На автомобілі ВАЗ старих моделей випуску не рекомендується встановлювати такий пристрій, тому як воно не практично у використанні.

Модернізація, яку потрібно зробити з замком багажника, дуже непроста і в деяких випадках не раціональна, так як вимагає істотних змін в самому корпусі авто.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

До підбору електричного замка кришки багажника варто поставитися серйозно. Не потрібно купувати дешеві китайські замки, які так поширені на нашому ринку.

Такий електропривод не прослужать вам довго, та й в процесі експлуатації можливо неправильне спрацьовування. Найкраще вибрати електричний замок вітчизняного або імпортного виробника.

До слова, установка такого пристрою підвищує і вартість автомобіля в цілому, що важливо, якщо ви маєте намір продати авто в майбутньому.

Особливості вибору – про що потрібно знати водієві?

При покупці замку варто враховувати, як саме він буде управлятися.

Якщо він буде служити тільки для відкривання за допомогою кнопки з салону, тоді підійде стандартний – його установку досить просто зробити самому.

Для того, щоб електричний замок спрацьовував з пульта сигналізації, потрібен більш складний електричний механізм, довірити підключення якого варто тільки досвідченому електрикові.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

На вітчизняному ринку продається кілька моделей електричних замків.

За своїм типом вони бувають стандартні з бічними кріпленнями і посилені (трохи дорожче) – вони виконані більш якісно, ​​і надійніше в використанні.

При покупці електроприводу кришки найкраще вибрати комплект з інерційним механізмом. Такий механізм не дозволяє двигуну відчувати постійне навантаження – якщо його шток в щось впирається, він відключається.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Принцип роботи інерційного механізму полягає в тому, що такий механізм при натисканні на кнопку спочатку розкручується, збільшуючи своє тягове зусилля, і передає його далі на що штовхає шток. Привід зі звичайним типом двигуна в цей час продовжує працювати далі, перебуваючи під навантаженням – від перегріву він може швидко вийти з ладу.

Установка електроприводу – запам’ятовуємо і відтворюємо!

Для установки електроприводу багажника вам також знадобляться кріплення для запобіжника, клеми, електричні дроти з перетином 1 мм, ізоляційна стрічка і набір інструментів. Приготуйте всі ці матеріали заздалегідь, щоб в процесі установки не відволікатися.

Для початку зніміть пластикову накладку багажника, робити це потрібно акуратно, щоб не пошкодити її. Кріпиться вона на декількох болтах і пластикових засувках.

Далі зніміть ваш замок, в ньому потрібно підігнути один зуб, щоб при відкритті він спрацьовував з одного клацання.

Деякі автомагазини при продажу електроприводу рекомендують також купити замок, який не потрібно допрацьовувати – така пропозиція цілком обгрунтовано і заощадить вам масу часу.

Після проведення маніпуляцій з замком приступите до прокладання проводки. Перед виконанням робіт з проводкою необхідно зняти клеми з акумулятора автомобіля.

Візьміть харчування від прикурювача автомобіля, так як цей елемент електроніки найменше задіяний і не споживає багато навантаження.

важливо

Для цього розберіть центральну шахту. На проміжку від прикурювача до кнопки електроприводу встановіть захисний запобіжник. Робити це потрібно в зручному місці – в разі виходу з ладу його буде просто замінити. Кнопку відкриття багажника можете встановити там, де вам більше подобається.

Далі за схемою, яка йде в комплекті з електроприводом, за допомогою електричних колодок зробіть обв’язку харчування. Прокладку і монтаж проводки для електричного замка найкраще робити по порогах автомобіля. Довжина кабелю, який вам знадобиться, становить 3,5 метра, зайве відріже.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Після цього можна приступити до завершального етапу з монтування механізму електроприводу кришки багажника.

Існує кілька способів установки приводу, нам найкраще підійде варіант, в якому не потрібно свердлити додаткові дірки в кріпленні багажника. Якщо у вашому випадку потрібно зробити кілька дірок, тоді виберіть більш зручне місце.

Візьміть монтажну планку і прикрутіть її в добре доступному місці і помістіть на неї привід. Монтаж планки з приводом потрібно робити, враховуючи довжину штока механізму.

Найкраще робити установку паралельно основній тязі замку. Далі відкусите зайвий шматок штока, попередньо поставивши його в початкове положення на електроприводі.

Після цього приступайте до підключення проводів до електроприводу. Особливо важливо на даному етапі дотримуватись полярності електроживлення. Для цього з’єднаєте дроти, згідно з інструкцією по схемі.

При неправильному підключенні двигун механізму буде працювати в зворотному напрямку, і ваш замок не буде відкриватися. Перед замком електроприводу також встановіть запобіжник, це убезпечить вас від поломки механізму.

Всі електричні з’єднання проводки ретельно перемотайте ізоляційною стрічкою або ж використовуйте спеціальну термоусадку.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Після цього надіньте клеми на акумулятор і перевірте працездатність вашого механізму в цілому. Бувають випадки, коли потрібно більш точно виставити механізм електроприводу, для цього виконайте настроювання шток.

Якщо все нормально, і кришка вашого багажника відкривається і закривається, то зробіть монтаж проводки до кінця.

При зворотному монтажі пластмасовою кришки багажника, якщо є можливість, наклейте на неї обесшумка, це позбавить вас від шуму, що виникає при роботі електропривода багажника.

Електропривод кришки багажника: установка своїми руками

Зміст статті:

  • 1 Особливості пристрою
  • 2 Вибір комплекту
  • 3 Монтаж

Всім доброго часу доби! Сьогодні ми поговоримо про такий пристрій як електропривод кришки багажника або ж просто задніх дверей. Тут можете називати її, як вам зручно. Суть залишається одна.

На багатьох сучасних авто передбачена функція, що дозволяє дистанційно і автоматично відкрити багажний відсік. Що це таке, коли не потрібно вручну піднімати кришку, представляють всі. Тому багато вирішуються встановити подібний елемент на седан, хетчбек або інший кузов автомобіля подібний пристрій.

Наявність електроприводу дозволить істотно спростити закривання і відкривання багажника. Зараз є реальна можливість купити універсальний набір, підключити його до авто і з задоволенням і чудовим комфортом користуватися. Пропоную більш детально вивчити це питання і вирішити, чи потрібен електропривод саме вам.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

особливості пристрою

Щоб багажник відкривався дистанційно, автовиробники застосовують два основні методи. Перший полягає в установці електроприводу в кришку, а другий передбачає застосування пневмоприводов. Останній варіант вважається більш надійним, але при цьому більш дорогим.

Управління кришкою за допомогою електроприводу також реалізується різними способами. Тут можуть задіяти кнопки на приладовій панелі, кнопки на дверях, ручки на самому багажнику і пульти дистанційного управління. Кожен варіант в принципі виглядає привабливо і потенційно зручно.

Тому автомобілісту потрібно самостійно вирішити, який саме результат він хоче отримати. Важливо розуміти, що пульт дистанційного керування зручний, але його можна легко втратити. Плюс установка передбачає дуже складний комплекс робіт.

Порада

Через це найоптимальнішим вважається висновок кнопки всередині салону автомобіля.

Пристрій електроприводу включає в себе кілька основних компонентів. Привід з електромоторчиком досить практичний, надійний, довговічний і витривалий в умовах активної експлуатації. Рідше можна зустріти приводи, де задіяні магнітні пластини. Конструкція складніше, може створити ряд додаткових проблем. Краще їх не використовувати.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Незаперечний плюс пристрою в тому, що його цілком реально встановити самостійно, причому практично на будь-яку машину. Якщо почитати різні форуми, вивчити роботу різних майстрів, яких одна тільки Москва включає кілька сотень, як і вся Україна, то можна побачити наочні приклади реалізації електроприводу на широкому списку моделей і марок авто.

Для наочності наведу кілька прикладів, де така система є з заводу або може бути встановлена ​​своїми силами:

  • Audi Q5;
  • Kia Optima;
  • Mercedes W211;
  • Фольксваген Туарег;
  • Шевроле Нива;
  • ВАЗ 2170 (Пріора седан);
  • Лада Веста СВ;
  • Форд Куга 2 покоління;
  • ВАЗ 2114;
  • ВАЗ 2115;
  • ВАЗ 2104;
  • Лада Гранта;
  • Шкода Суперб тощо.

Варіантів дійсно багато. Перерахувати все практично неможливо. Тобто ви розумієте, що встановити електропривод кришки багажного відсіку можна на будь-який автомобіль.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

вибір комплекту

Установка буде неможливою, якщо в вашому розпорядженні не виявиться комплект необхідного для монтажу обладнання. Купити його не складно, але потрібно подумати, який саме варіант вам більше підійде.

Всього розглядається 2 рішення ситуації, що склалася. А саме.

  • Заводський набір. Купується у перевірених і добре себе зарекомендували виробників. У комплекті є практично все необхідне, тому збирати різні елементи не доведеться. Але ціна закономірно вище;
  • Любительський комплект. Тут мова йде про самостійну підготовку всіх необхідних комплектуючих. Перед автомобілістом стоїть питання про те, де саме їх взяти і як підібрати набір так, щоб все підходило. Без відповідного досвіду і певних знань зробити це складно. Зате можна непогано заощадити в фінансовому плані.

Не знаю, що саме ви оберете, але хочу дати одну пораду. Купуйте електропривод, оснащений інерційним механізмом. Це дозволить відключати привід, коли на шляху руху кришки багажного відсіку з’явиться якась перешкода. Грубо кажучи, пристрій не прищемить вам руку або голову, коли ви будете копирсатися в багажнику.

  • Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту
  • Так що інерційний механізм дуже навіть корисна штука.
  • Якщо ж говорити про збір саморобного комплекту, то тут важливо зібрати кілька основних елементів. До них відносяться:
  • модуль ліфта 2 штуки;
  • 2 механізму для підйому скла;
  • дроти;
  • діоди;
  • електромагнітне реле;
  • пятіконтактний реле;
  • чотирьохконтактні реле;
  • колодка підключення релюшек;
  • пружини для замка кришки;
  • електроінструменти;
  • проводка;
  • гайки, болти;
  • болгарка та ін.

Як бачите, набір досить значний. Тому подумайте, чи варто намагатися зібрати комплект своїми силами. Часом куди простіше і навіть економічно вигідніше придбати готовий заводський набір з гарантією і всіма супутніми перевагами. Ціна не завжди грає ключову роль.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

монтаж

Не можу сказати, що установка електроприводу є чимось неймовірно складним. Насправді реалізувати подібний механізм може кожен, хто вміє працювати зі слюсарними інструментами, паяльником, а також бачить різницю між транзисторами і діодами.

Приблизно процес монтажу виглядає наступним чином:

  • Потрібно доопрацювати куплений механізм, зняти моторчик і розгорнути так, щоб він міг функціонувати уздовж рейки. Болгаркою видаляють все зайве;
  • Використовуючи перфоровану металеву заготовку, з неї роблять кріпильну планку;
  • На планці фіксують рейку і моторчики приводу. Таку конструкцію кріплять на кузовних панелях;
  • Один кінець механізму від склопідіймача, який не задіяли, монтують на тримач кришки багажника;
  • Далі все разом регулюється і доводиться до потрібного положення;
  • Заздалегідь продумайте, як будете прокладати джгут з проводами, щоб проведення не перетерлась і не ушкодилася;
  • Схему підключення вибирають виходячи з обраного набору. У готових комплектах є спеціальна схема, тобто діяти потрібно строго по ній;
  • Підключення до джерела живлення здійснюється окремим кабелем, який підводять до АКБ;
  • Для ланцюга харчування використовують окремий запобіжник;
  • У салоні монтується кнопка в зручному для водія місці.

У плані простоти монтажу набагато зручніше працювати саме з готовими заводськими комплектами. Виробник докладає докладну інструкцію, дотримуючись якої можна буквально за пару годин все зробити і насолоджуватися результатом.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Чи варті фінансові та часові витрати того, кожен вирішує сам. Адже раніше ми якось обходилися без електроприводу на багажнику. Можна і продовжувати жити без нього. А якщо хочеться, то ніхто не забороняє і не заважає вам встановити комплект.

Як ви вважаєте, чи потрібен в машині електропривод для кришки багажника і яку користь він приносить? Діліться своєю думкою, досвідом експлуатації подібного обладнання і задавайте актуальні питання.

Дякую всім за увагу! Підписуйтесь, залишайте коментарі і не забувайте розповідати про нас своїм друзям!

Спасибі за прочитання! Будь ласка, оцініть статтю

( 2

Як встановити електропривод на багажник самостійно

Тюнінг автомобіля може бути різним. Одні елементи роблять ТС красивим і оригінальним, виділяють його на дорозі, змушують обертатися і перехожих, і інших водіїв. Інші елементи відповідають за зручність і комфорт використання автомобіля. Яскравим прикладом зручного тюнінгу є установка електроприводу на багажник.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфорту

Розкіш чи необхідність

Функція автоматичного відкриття багажника присутній у багатьох нових автомобілях. Водіям така функція припадає до душі, адже до хорошого швидко звикаєш. Щоб відкрити багажне відділення в автомобілі, досить натиснути на кнопку в салоні. Замок приходить в дію в результаті роботи електроприводу.

Така функція може здатися дрібницею і несуттєвим доповненням, поки не прийдуть холоди. У морози замок на багажнику часто замерзає, чому відкрити відділення стає складним завданням.

Доводиться витрачати час на розмороження механізму. У випадку з електроприводом таких проблем не виникне.

Також подібний механізм робить злом авто більш складним, що також є важливою перевагою.

Подібною функцією оснащуються здебільшого імпортні автомобілі, і то не всі. Вітчизняні виробники лише недавно стали оснащувати свої моделі таким функціоналом. Кожен автовласник може оснастити свій автомобіль електроприводом для багажника. Зробити це буде нескладно, але повозитися все ж таки доведеться.

Принцип роботи механізму відкриття і закриття багажника

Подібний механізм складається з невеликого числа деталей:

  • мотор;
  • пара реле з чотирма контактами;
  • шток типу, що штовхає;
  • запобіжник;
  • кнопка для управління механізмом.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуВстановлений сервопривід двері багажника

Привід, який відповідає за роботу штока, представлений в двох різновидах. Більш поширеним варіантом є механізм з мотором.

Він відрізняється високою практичністю і витривалістю, що пояснює його затребуваність. Привід з магнітними пластинами не отримав такого широкого попиту, оскільки він є складним і проблемним.

Його робота заснована на взаємодії реле з магнітними пластинами.

В результаті подачі живлення на реле шток відтягується, що призводить до відкриття кришки на багажнику. Старі моделі ВАЗ не призначені для такого механізму. На таких авто подібні механізми виявляються непрактичними. В процесі монтажу доведеться проводити складну модернізацію, яка часто виявляється нераціональною.

Підготовка до монтажу

Перше, що потрібно зробити, – це вибрати правильний механізм. Процес вибору вимагає серйозного підходу. Однозначно не варто звертати увагу на китайські екземпляри, які заполонили російські ринки. Довговічність таких механізмів є нетривалою, а в процесі експлуатації частим явищем буде неправильне спрацьовування і збої в роботі.

Варто вибирати електричні моделі від вітчизняних або іноземних виробників. З таким механізмом експлуатація авто дійсно буде комфортною, а електропривод буде працювати без збоїв. Більш того, автомобіль з подібним функціоналом буде вище цінуватися при продажу.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуВстановлений електропривод багажника

Крім самого механізму, знадобляться деякі інструменти. Список може відрізнятися в залежності від моделі автомобіля. Стандартний набір виглядає наступним чином:

  • плоскогубці;
  • набір викруток;
  • дриль і свердло до неї;
  • шуруповерт;
  • мультиметр;
  • дроти на той випадок, якщо не вистачить довжини проводів з комплектації механізму;
  • гофровані трубки, кліпси і стрічка для ізоляції.

Коли цей набір інструментів підготовлений, можна рухатися далі. А ми тим часом вже переходимо до вивчення практичного керівництва, після вивчення якого стане зрозуміло, як зробити самостійно багажник з електроприводом.

Установка електроприводу багажника

Чи не найлегшою роботою є установка електроприводу підйому / опускання дверей багажника, але впоратися з нею буде під силу кожному. Головна складність буде полягати в підключенні електрики.

Якщо нічого в цьому не змислити, то необхідно буде залучення фахівця з цієї частини. При наявності деяких знань в області автомобільної електрики можна спробувати виконати всі роботи самостійно.

Як зробити електропривод багажника своїми руками?  Коли хочеться комфортуНабір для установки електроприводу багажника

Електропривод багажника своїми руками встановлюється за такою схемою:

  1. В першу чергу необхідно акумулятор від’єднати від харчування.
  2. Знімаємо з багажника пластикову деталь, яка фіксується болтами і засувками. Ця накладка є відносно крихкою, тому пластик може тріснути від неакуратне руху.
  3. Закріплюємо електропривод на кришці багажного відсіку і забезпечуємо для нього механічну зв’язок з замком. Для цього на замковий механізм робимо два надрізи і відгинаємо утворилася вільну частину.
  4. Шукаємо в наборі довгу металеву паличку. Її необхідно закріпити таким чином, щоб роботі замку нічого не заважало. Можливо, зайву частину цієї палички доведеться прибрати.
  5. Тепер приступаємо до роботи з електрикою. Зазвичай за харчування відповідає плюсове напруга в 12 В, але так буває не завжди, тому варто заздалегідь уточнити цей момент. Доведеться вивчити інструкцію до автомобіля.
  6. Розводимо проводку по салону автомобіля. Тут потрібно проявити скрупульозність, адже помилки можуть привести до короткого замикання. Провід розташовуються тільки в місцях розташування штатної проводки. На складних ділянках використовуються гофровані трубки.
  7. Проводка прокладається до електромережі прикурювача, адже цей елемент використовується вкрай рідко, тому його вибір є більш доцільним.
  8. Виконуємо демонтаж входу прикурювача, встановлюємо запобіжник між ним і кнопкою, яка буде приводити механізм електроприводу в дію.
  9. Місце для кнопки вибирається будь-який, яка буде зручним особисто для вас.
  10. Підтягуємо дроти до водійських дверей. Це можна робити через низ або верх – кому як буде зручно.
  11. Якщо довжини проводів недостатньо, то додаємо до них заздалегідь підготовлену проводку. Місця з’єднання згуртовуються і перемотувати скотчем.
  12. Мінусовій провід з’єднується з електроприводом, другий мінусовій підводиться до реле управління, третій провід повинен підключатися до сигналізації.
  13. Підключаємо акумулятор і перевіряємо систему на працездатність.

Може так бути, що для закриття дверей багажного відсіку сила тяги недостатня. В такому випадку доведеться додати в конструкцію замку додаткову пружину.

Електропривод багажника з доводчиком є ​​вкрай корисною і зручною функцією. Раз спробувавши цей механізм у дії, вже буде неможливо уявити експлуатацію авто без нього. Установка цієї системи може здатися складною, але, повірте, цю роботу зможе виконати кожен автомобіліст.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…