Безумовно будь-яка відполірована металева конструкція, зварена з труб і повторює красиві контури (обводи) передньої частини автомобіля, і звана кенгурятником (або кенгурином), покращує зовнішній вигляд машини, особливо красенів джипів, і привертає до себе увагу.

Причому при установці її на позашляховик і при поїздках по лісі або гірській місцевості, така конструкція додасть машині не тільки краси, але і буде виконувати захисні функції.

Зверніть увагу

Безумовно якісно зроблений кенгурін річ гарна і корисна, особливо поза містом, тільки от ціна більшості готових виробів деяких тюнінгових ательє, може доходити до 1000 $, а то і більше.

Все залежить від матеріалу, якості та складності виконуваної конструкції, і в підсумку від зовнішнього вигляду. У цій статті ми розглянемо які бувають кенгурятники і як виготовити кенгурін пристойного вигляду своїми руками, в умовах звичайного гаража.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законСпори про корисність або навпаки небезпеки (для пішоходів) подібного додаткового обладнання, не передбаченого конструкцією (як люблять говорити багато «експерти») не припиняються до цього дня. Не хочу особливо зачіпати цю болючу тему, скажу лише одне – коли у водія немає мізків, він може вбити пішохода і на мопеді, а адекватний і спокійний водій, навіть на величезній фурі з величезним бампером, не заподіє нікому шкоди.

І за статистикою, більшість пішоходів гинуть від польотів по місту на великій швидкості хворих на голову водіїв, які не вміють їздити повільніше 70-ти кілометрів на годину. Причому у таких водіїв стоїть на машині звичайний штатний пластиковий бампер, але це не впливає на результат трагедії, так як вирішальною ланкою тут виступає величезна швидкість.

Що стосується техогляду, то причепитися завжди можна знайти до чого, і саме тому будь-який кенгурін робиться знімним, і в будь-який момент його можна зняти. Тим більше, що величезна армія водіїв, не проходить техогляд, а просто купує його.

Види кенгурятников.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законІснує величезна кількість різних форм кенгурінов, які відрізняються один від одного не тільки від форми передньої частини машини, але ще й за своїми захисними функціями. Тобто бувають конструкції, які захищають знизу тільки моторний відсік, як на фото зліва, або захищають бампер тільки від дотику з бордюрним каменем. Такі конструкції не дуже високі і як правило не виступають вище бампера, і закривають тільки нижню частину.

Або просто встановлюють перед переднім або заднім бампером звичайну трубу, трохи вигнуту за формою бампера, і заглушену з обох кінців відполірованими заглушками, і яка виступає трохи вперед.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законМайже такі ж труби зараз багато хто встановлює і з боків машини, в районі порогів, особливо на рамні джипи, у яких рама дозволяє надійно закріпити таку трубу. А якщо накрити труби пластиком або профільованим алюмінієвим листом, як на фото, то труба вже служить зручним порогом для пасажирів, так і зовнішній вигляд машини помітно поліпшується.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

Простий кенгурятник, що складається з трьох труб

Найпростіші кенгурятники, за своїми захисними функціями розраховані більше для міста, ніж для бездоріжжя. Але зате на виготовлення таких кенгурінов витрачається менше часу і матеріалу, але от зовнішній вигляд таких конструкцій багатьох не влаштовує, і не тільки зовнішній вигляд, але і захист.

І більшість водіїв, особливо люблять їздити за місто на своїх позашляховиках, віддають перевагу конструкціям повністю закривають (захищають від гілок, пеньків, і т.д.) передню частину машини, в тому числі і фари.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законТакі кенгурятники красивіше, функціональніша, складніше у виготовленні, і від цього вони природно дорожче. Причому конструкція з труб, в районі бампера, може бути повністю закрита металевим листом, в якому вирізаються лише отвори для протитуманних фар, і то вони закриті гратами з дроту. Підійде така конструкція, мисливцям, рибалкам, або просто тим людям, у кого дача знаходиться в важкопрохідних місцях.

Подібний кенгурятник позбавить водія від постійної підфарбування штатного бампера від подряпин. А якщо його зробити з нержавійки, то тоді і сам кенгурін не потрібно буде постійно підфарбовувати від відколів фарби і подряпин, так як нержавіюча сталь важко дряпається гілками. А якщо і подряпати, то її при бажанні можна швидко відполірувати за допомогою шліфувального і полірувального кола.

Виготовлення кенгурина своїми руками.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законВибравши вподобану форму кенгурина, можна накидати його малюнок на папері і додати дещо своє. Щоб приблизно знати, скільки матеріалу (труби) буде потрібно, потрібно заміряти рулеткою габарити передньої частини своєї машини, і потім позначити розміри (ширину і висоту від низу бампера до капота) на малюнку. Так само слід врахувати витрата труби на перемички всередині конструкції, відповідно до їх кількістю.

І врахувати те, що ви хочете закрити, якщо тільки бампер і радіатор, не закриваючи фари, то тоді буде потрібно менше труби. Якщо ж ви хочете зробити ще й трубчасту окантовку навколо фар, то природно труби ‘буде потрібно трохи більше. Але все ж слід купити трубу з деяким запасом.

Слід врахувати, що готова конструкція з полірованої нержавійки, буде виглядати завжди привабливіше, ніж з чорною труби, пофарбованої навіть найдорожчою фарбою.

Тим більше як я говорив вище, такий кенгурин не потрібно буде постійно підфарбовувати, після кожної поїздки на риболовлю чи по лісі.

Природно нержавіюча труба обійдеться дорожче, але не цей факт є вирішальним, при виборі труби і виготовленні кенгурятника своїми руками. А то, який зварювальний апарат є у вас в гаражі або у вашій майстерні.

Так як якісно проварити стики нержавіючих труб, і з такими зварювальними швами, які потім можна буде зашліфувати і заполірувати так, як ніби це цілісна труба, дозволить тільки аргонно-дугового зварювальний апарат.

Якщо ж у вас в гаражі є поки тільки зварювальний напівавтомат, тоді раджу зварювати кенгурін з чорної (краще безшовної) труби.

Зовнішній вигляд буде звичайно ж гірше, хоча зараз вже є фарби майже не відрізняються від хрому, але все таки завжди є шанс обдерти фарбу на бездоріжжі.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законВизначившись з якої стали буде виготовлятися кенгурятник, а так само скільки труби потрібно і якого діаметру (частіше використовують діаметр 50 – 55 мм на великих джипах, але для звичайних машин трохи тонше 40 – 45), можна вирушати на пошуки труби. Але тут слід врахувати ще одну обставину, то, що якщо у вас в майстерні немає трубогиба, то тоді крім труб вам доведеться купити ще кілька куточків (згинів), показаних на фото зліва.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законЇх можна знайти в фірмах, що займаються продажем перил з нержавійки, і труби теж, причому вони продаються вже відполіровані. Там же можна купити поліровані заглушки для труб (див. Фото) різних діаметрів, які набагато поліпшать зовнішній вигляд і візуально додадуть закінчений вигляд всієї конструкції.

У роботі можуть знадобитися згини не тільки під 90 градусів, а й під 45, все залежить від форми зварної конструкції, яку ви накидали на малюнку заздалегідь.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законЗгини в процесі роботи будуть просто приварюватися до труби, там де вона повинна бути зігнута, і після проварювання шви ретельно шліфуються і поліруються, щоб візуально труба виглядала як цілісна. Різницю привареного згину до полірування шва і після, можна побачити на фото, де над буквою А показана труба до полірування, а під буквою Б, показана труба після полірування зварного шва.

Купивши трубу і зігнуті на потрібний градус куточки такого ж діаметру як і труба (при наявності трубогиба, куточки не знадобляться), можна починати розмітку труби і нарізку її болгаркою на відрізки потрібної довжини. Головне тут домогтися повної симетричності правої і лівої частини конструкції, і тому шматки труб правої і лівої сторони повинні бути абсолютно однаковими.

При стикуванні Т-образних трубчастих перемичок з основними трубами (до речі і Т-образні перемички теж продаються готовими, як на фото вище), щоб отримати в результаті красивий зварювальний шов, труби потрібно зістикувати між собою з мінімальними і однаковими зазорами (не більше 1 мм ) по всьому колу стиків.

Для цього буде потрібно дуже корисне пристосування, зване торцеватели труб. Він дозволить не тільки красиво зістикувати труби перед зварюванням, а й набагато заощадить ваш час і виключить неприємну метушню з болгаркою. Детальніше про торцеватели і як його виготовити своїми руками, раджу почитати ось тут.

Після нарізки і обробки торцеватели (до речі торцеватели можна відразу відрізати трубу, не використовуючи болгарку) всіх трубчастих елементів і загинів, все це розладжується на великому столі або підлозі, і ще раз перевіряється повна однаковість деталей правої і лівої частини. Також точно виміряються і відзначаються маркером місця, куди повинні приварюватися перемички, і інші елементи конструкції, щоб під час зварювальних робіт не витрачати час на додаткові проміри рулеткою.

Коли всі місця стикування і зварювання труб між собою відзначені маркером, потрібно прихопити деталі зварюванням.

Природно спочатку прихоплюють, проварюються і шліфуються згини (тобто там де труба повинна бути зігнута), так як зварні шви зручніше шліфувати і полірувати поки зігнута труба (зі згібом) НЕ приварена до основної конструкції. Після полірування швів зігнутих труб, їх можна прихопити зварюванням до інших (основним) трубах.

важливо

Після прихваток все перевіряється на симетричність (правої і лівої частини) і остаточно проваривается аргонно-дугового зварювання вся конструкція. Якщо ви виготовляєте кенгурятник з чорних труб, то його можна непогано зварити і напівавтоматичним зварювальним апаратом (вуглекислотним).

При бажанні можна ще приварити з труб окантовку фар, і до цієї трубчастої окантовці горизонтально приварити прутки з дроту, які будуть виконувати роль захисної решітки фари (корисно при поїздках по лісі).

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законЗалишається як то закріпити кенгурін до машини. Для цього потрібно буде заміряти відстань між лонжеронами вашої машини і на такій же відстані прихопити зварюванням до нижньої частини кенгурина ще дві потужні товстостінні труби, що йдуть під бампер до лонжеронів машини (тобто довжина труб повинна дістати до лонжеронів). На кінцях цих труб прихоплюють кріплення, тобто пластини товщиною 10 мм (можна використовувати і куточки, як на фото зліва), з отворами під болти М10ілі М12.

Після цього, за допомогою помічників, вся конструкція прикладається до передньої частини машини (так щоб від бампера залишився зазор міліметрів 10), ще одна людина дивиться спереду, щоб бачити, що вся конструкція прикладається рівно.

Кріплення при цьому повинні розташовуватися напроти лонжеронів, і в цей момент через отвори кріплень відзначаються маркером або чертилкой місця наскрізних отворів в лонжеронах.

Далі залишається просвердлити в лонжеронах відмічені отвори і притягнути болтами кенгурятник до лонжеронів (можна і до поперечної балки).

Природно, що варіантів кріплень кенгурятника до машини може бути кілька, так само як і конструкцій кенгурінов, і ще все залежить від конструкції і від пристрою передньої частини автомобіля. Але як правило нічого складного в цьому немає і все робиться за місцем.

Тим більше, що сильно потужні кріплення немає сенсу робити, так як вся конструкція, в разі аварії, повинна погнутися і цим пом’якшити удар.

Адже саме коли при ударі деформується захисна конструкція, цим вона пом’якшує удар і дозволяє зберегти цілою раму або лонжерони.

Сподіваюся дана стаття допоможе новачкам самостійно виготовити кенгурятник, хоча б простої форми, і встановити його на машину, і цим захистити і поліпшити зовнішній вигляд автомобіля, успіхів всім.

Кенгурятник на “Ниву” своїми руками: установка, фото:

Багато хто мріє про позашляховик, якому не будуть страшні ніякі ями і вибоїни. Але не у всіх є достатня кількість коштів на придбання подібного транспортного засобу. Саме тому погляд падає на вітчизняного виробника. Що може запропонувати АвтоВАЗ? Всі пам’ятають легендарний автомобіль – ВАЗ-2121, більше відомий як “Нива”.

Він став культовим позашляховиком на сучасному ринку вітчизняних машин. За що його так люблять? Так в першу чергу за те, що позашляховик створювався росіянами для самих же росіян. Була врахована практично вся специфіка доріг, а також можливі труднощі, з якими доведеться зустрітися.

Іноді базовій комплектації недостатньо, і тоді стає актуальним питання про те, щоб встановити кенгурятник на “Ниву-2121”.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

У чому головна задача кенгурятника?

Перед тим як розглядати всі позитивні і негативні якості даного елемента, слід спочатку розібратися, для чого він потрібен.

Найголовніше завдання – збереження цілісності кузова, а також вузлів, розташованих в передній частині авто, від різноманітних зіткнень.

Порада

Грамотно і правильно підібраний кенгурятник на “Ниву”, фото якого представлено нижче, здатний не тільки зміцнити корпус, але і перетворити зовнішність, зробивши машину більш агресивною.

Це не основне призначення цього конструктивного елемента. Багато умільці застосовують кенгурятник в якості основи для установки додаткового навісного обладнання. Як правило, це може бути додаткове світло, кріплення лебідки.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

вибір конструкції

Кенгурятник на “Ниву-Шевроле”, як і все інше навісне обладнання, може поділятися за все на два види: тилові конструкції, а також фронтальні. Найпоширенішими на сьогодні вважаються фронтальні, ті, що встановлюються на передню частину.

Тилові, вони ж задні, не користуються такою популярністю. Хоча практика показує, що даремно. Все тому, що корпус транспортного засобу піддається пошкоджень як спереду, так само і ззаду.

Тиловий кенгурятник грає дуже важливу роль, порівнянну з важливістю передній конструкції.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

самостійне виготовлення

Якщо в базовій комплектації на “Ниві” не передбачений кенгурятник, то його можна купити окремо або ж виготовити самостійно в залежності від особистих уподобань. Для того щоб мрія стала реальністю, необхідно пройти кілька етапів.

Перший – проведення необхідних замірів, далі начерк на папері і виготовлення креслень. Після того як було прийнято остаточне рішення про те, який все ж повинен бути захисний каркас, можна приступати до підготовки матеріалів і необхідних інструментів.

І завершальний етап – безпосередньо виготовлення і подальша установка.

З кресленнями все просто: якщо не виходить накреслити самостійно, можна знайти вже готовий шаблон. Після коригування за власними уподобаннями можна вважати, що цей етап пройдено.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

матеріал

На виборі матеріалу потрібно зупинитися більш докладно. Ідеальний варіант – використання нержавіючої, попередньо полірованої, стали. Це не тільки чудово виглядає, але і більш практично на ділі.

Якщо подібний матеріал занадто дорогий або зовсім відсутня, підійде і катаная сталева труба. Варто відзначити, що фарбовані елементи після кожної поїздки по бездоріжжю потрібно буде підфарбовувати.

З нержавейкой подібних проблем немає, але вона значно дорожче.

Для таких позашляховиків, як “Нива”, використовується в основному труба з діаметром 50 або 60 мм. Від виду матеріалу буде залежати не тільки зовнішність, а й здатність виконувати поставлені завдання.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

виготовлення

Процес виготовлення вимагає наявності професійного інструменту, а також точності проведення робіт. Виконавши розмітку на вже заготовлених трубах, можна починати надавати їм майбутню форму. Для різання можливе використання відрізний машинки або газового різака, в той час як для зварювання краще використовувати аргонно-дугового апарат.

Тільки такий інструмент дозволить в подальшому виконати шви, які можна буде зашліфувати і при необхідності відполірувати. Після завершення полірування належить установка кенгурятника на “Ниву”, тут варто приділити окрему увагу точності, а також відповідності дотичних елементів.

Якщо все буде виконано правильно, кенгурятник набуде вигляду цільної труби.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

підготовка кузова

Після виготовлення кенгурятника на “Ниву”, перед установкою, кузов необхідно підготувати. У цьому випадку знадобиться просторий гараж. Треба заготовити кілька частин коробчатого профілю або ж круглої труби, все залежить від того, з чого виготовлений сам кенгурятник на “Ниву-Шевроле”. Всі роботи виконуються поетапно:

  • В першу чергу варто зняти штатний бампер і розібрати передню частину позашляховика. Якщо є якісь декоративні елементи на місці, де планується установка кенгурина, їх теж варто зняти, щоб не пошкодити.
  • Виготовити макет кріплення. Для цього підійде будь-який матеріал, з яким зручно працювати. В ідеальному випадку розробка моделі на комп’ютері. Все залежить від засобів і бажання. Після виготовлення так званої викрійки необхідно все ретельно перевірити, щоб переконатися, що нічого не втрачено.
  • Кенгурятник на “Ниву” своїми руками можна встановити тільки після доопрацювання лонжеронів. Варто пам’ятати і про те, що додаткове навісне обладнання підвищить масу передньої частини в середньому на 15-20 кг. У стандартних комплектаціях “Ниви” каркас не здатний витримати таке навантаження і з часом буде руйнуватися. Щоб вирішити подібну проблему, необхідно використовувати спеціальні пластини, які зможуть підсилити конструкцію. Після цього обробити поверхню антикорозійним засобом.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

установка

Потрібно взяти готовий макет і вирізати частини бампера. Залежно від матеріалу, а також його товщини можна використовувати дриль і спеціалізовані ножиці або ж газовий пальник.

Установка кенгурятника на “Ниву” передбачає подальший вигин профілю. Для того щоб спростити цю задачу і підвищити міцність виробу, краще попередньо зробити невеликі надрізи з внутрішньої сторони. Тільки після цього можна монтувати кенгурятник на металеві пластини.

Зібраний каркас потрібно перевірити, чи немає де зламів, а також інших пошкоджень. Тільки після цього кенгурін можна закріпити.

Варто пам’ятати про те, що не можна відразу сильно закріплювати кенгурін. Все тому, що при нанесенні удару конструкція повинна зігнутися. Таким чином він захистить раму, а також лонжерони від пошкоджень.

Але це можливо тільки при сильному ударі, наприклад, об стовп, або зіткненні із зустрічним автомобілем на досить високій швидкості.

Невеликі дерева і кущі не страшні ні кенгурятника, ні корпусу машини.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

фарбування

Після установки, якщо кенгурятник виготовлений з чорного металу, його потрібно пофарбувати. Це один з важливих етапів, так як від нього залежить не тільки зовнішній вигляд, але і термін служби.

Правильно підібраний лакофарбовий матеріал здатний в кілька разів продовжити ресурс кенгурятника. Якщо він виконаний з нержавіючої сталі, то необхідність фарбування пропадає.

Його досить буде відполірувати і покрити лаком.

“Кенгурятник” – logbook Lada 4 × 4 3D тисячі дев’ятсот дев’яносто п’ять on DRIVE2

Дуже захотілося кенгурятник! Доглядаю різні варіанти, але найбільше сподобалися такі варіанти:

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

№ 1

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

№ 2

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

№ 3

  • Вони всі три схожі, і ось я хочу аналогічний із захистом фар …
  • Дешевший варіант:

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

№4

Такий менше подобається, але теж непогано по-моєму.

Власне головне питання полягає в тому, що я не знаю як вони кріпляться, може знарядь зварюванням, балгаркой і матеріалом я сам би зварив кенгурятник?! Нівоводи, розкажіть / поясніть незнаючому як кріпитися? Який краще шукати?

Чи можна самому зробити? Тобто якщо колгоспів менти не сильно дістануть?

До речі з юридичної точки зору кенгурятник повністю легальний на ниву! Кенгурятник – на авто класу G (повнопривідні авто … ітд, в законі йде великий перелік вимог до маси і дорожній просвіт, нива підходить вимогам ) дозволив установка конструкцій виходять за передній бампер.

Техрегламент забороняє установку на пасажирські автомобілі посилених бамперів або «кенгурятников»: «Забороняється установка на транспортні засоби категорій М1 і N1, включаючи транспортні засоби підвищеної прохідності (категорія G – ТС підвищеної прохідності, які використовуються для перевезення пасажирів і мають, крім місця водія, не більше восьми місць для сидіння, що задовольняють ряду вимог щодо наявності моста (мостів), диференціалів, блокування або їх аналогів і т.д., які виступають вперед частин конструкції, що кріпляться до бампера або інших елементів передньої частини транспортного засобу, що виготовляються зі сталі або інших матеріалів з аналогічними характеристиками ». У новій редакції пропонується виключити категорію G.

Установка посилених бамперів на пасажирські автомобілі підвищеної прохідності масою не більше двох тонн (позашляховики) дозволяється.

Строгоговоря, перевіряти машину на відповідність її вимогам техрегламенту можуть тільки при сертифікації автомобіля і видачі ПТС або на техосмотре.Талон ТО – ваша індульгенція на дорозі, ДАІ НЕ МАЄ ПРАВО лізти з перевірками технічного стану.

Повертаючись до питань про кенгурятнике, може є у кого схеми кенгурятников разом з силовим бампером? І якщо без сіловового, то який краще шукати кенгурятник?

Штраф за кенгурятник. Чи можна їздити з кенгурятником? (Стаття 12.5 КоАП РФ) (відео)

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

Трохи з історії появи кенгурятника

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

Плюси і мінуси кенгурятника при установці на машині

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

Заборонено або дозволений кенгурятник до установки на машину? Нормативні документи та реальна обстановка

На настоящий момент установка кенгурятников в нашей стране запрещена, но не всех. Если у вас установлен самодельный кенгурятник, то вы не пройдете ТО, а также вам грозит штраф. Все дело в том, что с 1 января 2015 г.

вступил в силу «Технический регламент Таможенного союза “О безопасности колесных транспортных средств”» (ТР ТС 018/2011), утвержденный решением Комиссии Таможенного союза от 9 декабря 2011 г. N 877.

Здесь смотрим “Технический регламент Таможенного союза “О безопасности колесных транспортных средств” глава IV. “Требования безопасности”:

п.11 Забороняється установка на транспортні засоби категорій М1 і N1 конструкцій, які виступають вперед щодо лінії бампера, відповідної зовнішньому контуру проекції транспортного засобу на горизонтальну площину опорної поверхні, що виготовляються зі сталі або інших матеріалів з аналогічними характеристиками міцності. Дана вимога не поширюється на конструкції, передбачені штатної комплектацією транспортного засобу і (або) пройшли оцінку відповідності в установленому порядку, а також на металеві решітки масою менше 0,5 кг, призначені для захисту тільки фар, і державний реєстраційний знак і елементи його кріплення.

Тепер давайте спробуємо розібратися з автомобілями M1 і N1. Що під ними мають на увазі?

 Категорія M1 – Транспортні засоби, що використовуються для перевезення пасажирів і мають, крім місця водія, не більше восьми місць для сіденія.Категорія N1 – Транспортні засоби, призначені для перевезення вантажів, мають технічно допустиму максимальну масу не більше 3,5 тонн.

 Тобто це практично весь автопарк вимагає категорію В і найбільш популярні ТС «автопарку» автолюбителів.

Є думка про те, що на автомобілі категорії G, тобто позашляховики кенгурятник ставити можна, мовляв це окрема категорія.

 Однак якщо знову звернеться до закону, то в “Технічний регламент Митного союзу” Про безпеку колісних транспортних засобів “018/2011 (1.2. Транспортні засоби підвищеної прохідності (категорії G)) можна знайти:

 1.2.3. При позначенні категорії транспортних засобів підвищеної прохідності буква G повинна поєднуватися з буквами M або N (наприклад, N1G).

 По факту це говорить про те, що просто категорії G не буває. Фактично це індекс, який доповнює категорію. Саме тому всі “вигуки” власників “недоджіпов”, мовляв у мене категорії G, зовсім не є приводом до установки кенгурятника на машину. Однак це зовсім не розкриває теми нашої статті, тому ми продовжимо.

Чи можна ставити сертифіковані кенгурятники на машини?

Багато хто скаже у відповідь на все вищесказане, що адже існують фірми займають виробництвом аксесуарів для позашляховиків і техніки підвищеної прохідності. Скажімо ARB, KDT, Риф і інші.

 Так, тут складається цікава ситуація, коли виробники подібних силових бамперів отримують сертифікати, якщо звичайно у них такі є, де сказано, що продукція задовольняє технічним регламентом митного союзу “Про безпеку колісних транспортних засобів”. У цьому випадку власник може використовувати своє авто з кенгурятником.

Про це і говорить п.11 “Технічний регламент Митного союзу” Про безпеку колісних транспортних засобів “” глава IV. Вимоги безпеки”

… і (або) пройшли оцінку відповідності в установленому порядку …

Такою оцінкою відповідності і буде наявність сертифіката. У підсумку, зараз, коли ми перейшли на “Технічний регламент Митного союзу” Про безпеку колісних транспортних засобів “”, то їздити з сертифікованими кенгурятниками, який пройшов оцінку безпеки в складі подібного ТЗ, їздити можна!

Чи можна їздити зі штатним кенгурятником?

У разі, якщо у вас штатний кенгурятник, то тут також можна виходити з норм закону п. 11 «Технічний регламент Митного союзу” Про безпеку колісних транспортних засобів “», де як ви читали написано:

… Дана вимога не поширюється на конструкції, передбачені штатної комплектацією транспортного засобу …

Тобто, якщо машина у вас з заводу йде з кенгурятником, то їздити з ним також можна!

Чи можна їздити з саморобним кенгурятником?

 Ось це якраз той варіант, який і заборонений і за який можуть оштрафувати. За фактом саморобний кенгурятник не відноситься до штатного обладнання автомобіля і він не сертифікований, тобто не пройшов оцінку безпеки, а також елементарно порушує вимоги відповідно до п.11 глава IV.

Вимоги безпеки «Технічний регламент Митного союзу” Про безпеку колісних транспортних засобів », про який ми вже говорили. (Перевищує масу в 0,5 кг, якщо це не кенгурятник з поліпропіленових труб) У цьому випадку водієві можуть виписати штраф.

Тобто немає документів на кенгурятник і при цьому це не штатний обладнання, то це заборонено! Тепер треба розібратися на рахунок штрафу. 

Штраф за кенгурятник на машині

Тут необхідно зауважити, що за порушення експлуатації автомобіля в розріз «Технічного регламенту Митного союзу” Про безпеку колісних транспортних засобів “немає статті КоАП! Найбільш ймовірна стаття, по якій можуть виписати штраф за встановлений кенгурятник на машині це стаття 12.5 КоАП РФ частина 1. Фактично ця частина забороняє експлуатацію ТЗ врозріз вимог “Основних положень по допуску транспортних засобів до експлуатації …” де є заборона в п. 11 на неприпустимість експлуатації ТЗ з “Переліком умов і несправностей …”.

 А ось в “Переліку умов і несправностей …”, фактично це додаток до “Основних положень по допуску транспортних засобів до експлуатації …” є п.7.18.

 Тобто інспектор буде робити наголос на те, що в ТС внесені несоотвествие зміни. Штрафом у цьому випадку буде попередження або мінімальний штраф (500 рублів).

Зверніть увагу

Насправді, на дорозі, мало хто з повноважних осіб зупиняє машини з кенгурятником і питає дозвільні документи про проходження ТО з ним.

Фактично, штрафи і будь-які дії, спрямовані на запобігання установки і зняття кенгурятников під час їх експлуатації, практично не робляться. У підсумку, якщо ви хочете їздити з кенгурятником, то при проходженні ТО ви його знімаєте, а потім ставите знову.

Саме така реальна дійсність на сьогоднішній день. Хоча все залежить від конкретного регіону і всіляких операцій ГИБДД на дорогах. Крім того, в цьому абзаці ми хотіли б підвести ще раз підсумки про можливості їздити з кенгурятником, при цьому зробити це у візуальній формі. Почасти це більш зрозуміло.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

Чи можна заплатити штраф за кенгурятник зі знижкою в 50 відсотків

 Ну і ще одне послаблення, яке можливо до сих пір мотивує багатьох до того, щоб не знімати незаконні кенгурятники, так це можливість сплатити мінімальний штраф зі знижкою.

Якщо оплатити виписане постанову в термін 20 днів з моменту винесення постанови, то згідно зі статтею 32.2 КоАП РФ, можна оплатити лише половину штрафу.

Ця особливість може бути застосована і до штрафу за кенгурятник або силовий бампер.

Відео про штраф за кенгурятник

Питання – відповідь за тематикою “Чи можна встановлювати кенгурятник на машину”

Питання: Чи можна встановлювати саморобний кенгурятник на седан, кросовер, універсал або хетчбек? Відповідь: Точно немає! Ці машини відноситься до категорії M1 або N1, а значить установка кенгурятника на них заборонена. Це правило діє якщо навіть машина має додатковий символ G. (приклад: M1_G). Також саморобка поза законом!

Питання: Чи можна експлуатувати штатний або сертифікований згідно «Технічного регламенту Митного союзу” Про безпеку колісних транспортних засобів “» кенгурятник? Відповідь: Так, такий варіант допустимий згідно п.11, глави IV. “Вимоги безпеки”, “Технічного регламенту Митного союзу” Про безпеку колісних транспортних засобів “».

Як правильно зробити кенгурятник своїми руками?

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законКенгурятник – металева конструкція, виконана з труб, покликана не тільки поліпшити загальний зовнішній вигляд, а й посилити захист передньої частини автомобіля. Спочатку вони встановлювалися тільки на позашляховиках, які і призначені для їзди по пересіченій місцевості і зайвий захист носа машини ніколи не завадить. Зараз все частіше можна зустріти кенгурятники на будь-яких класах машин. Проблема в тому що, купити вже готовий кенгурін під Ваш автомобіль (якщо він не передбачений виробником як базова або додаткова опція) практично неможливо, а робити на замовлення в тюнінг – ательє вийде дуже дорого. Саме тому найчастіше даний аксесуар виконується вручну. У цій статті Ви дізнаєтесь, як зробити кенгурятник своїми руками і залишитися задоволеним результатом.

Весь процес виготовлення можна поділити на кілька етапів:

  • начерк на папері, необхідні заміри;
  • підготовка матеріалів та інструментів;
  • безпосереднє виготовлення та встановлення.

Креслення та виміри

Для початку виберіть вид кенгурятника який Ви хочете виготовити. Визначившись, накидайте на папері малюнок Вашого майбутнього виробу (креслення можна знайти в мережі) можна навіть додати що – небудь своє, тільки пам’ятайте, що хитромудрі креслення, тим складніше його втілити в реальність. Потім заміряйте габарити передньої частини машини і перенесіть виміри на малюнок.

Матеріали і інструменти

Спочатку за матеріалами. Найкраще виконати конструкцію з полірованої нержавіючої сталі. Це не тільки крутіше виглядає, а й набагато практичніше. Пофарбовані труби Вам доведеться підфарбовувати після кожної поїздки на дачу або на риболовлю. Нержавійка таких проблем не має, правда коштує дорожче, зате позбавить від зайвої мороки в майбутньому.

Діаметр труб – 50 – 55 мм для позашляховиків, для звичайних машин 40 – 45.

Від того який зварювальний апарат Ви будете використовувати, буде залежати якість і зовнішній вигляд конструкції.

Тільки аргонно – дугового апарат дозволить виконати шви, які Ви зможете відшліфувати і відполірувати так, як ніби-то це цілісна труба. Якщо у Вас немає трубогиба, то доведеться докупити кілька куточків (згинів).

Можуть знадобитися куточки під 90 або 45 градусів, все залежить від складності обраної Вами конструкції. Так само може знадобитися торцеватели труб.

процес виготовлення

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законЗробивши розмітку на підготовлених трубах і куточках, однакового з трубами діаметра (якщо у Вас є трубогиб, куточки не знадобляться) можете починати нарізати відрізки потрібної довжини болгаркою. Головне про що необхідно пам’ятати це загальна симетричність конструкції. Стикуючи Т – образні перемички з основними трубами, намагайтеся залишити мінімальні зазори (не більше 1 мм). Для цього Вам знадобиться торцеватели труб,

Після підготовки всіх елементів, ще раз перевірте однаковість всіх використовуваних деталей.

Далі відміряйте і розмітьте місця, куди будуть приварюватися елементи конструкції і перемички, це дозволить Вам заощадити час при зварюванні.

Після позначки, прихопіть деталі зварюванням. Почніть із згинів, так як шви набагато зручніше полірувати і шліфувати поки згин окремо від основної конструкції. Після цього прихопіть зігнуті труби до основи. Після чергової перевірки на симетричність, проваріть все аргонно – дугового зварювання.

установка кенгурина

Багато в чому від правильного кріплення залежить термін служби аксесуара.

https://www.youtube.com/watch?v=PvTE4LmND7w

Заміряйте відстань між лонжеронами Вашої машини і на такій же відстані приваріть до кенгурина дві товсті труби, що йдуть до лонжеронів. До кінців цих труб прихопіть кріплення, підійде пластини, де то 10 мм з отворами по М10 або М12 болти.

Далі Вам знадобляться помічники

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законВсю конструкцію необхідно прикласти до передньої частини автомобіля (з зазором 10 мм від бампера). При цьому кріплення повинні розташуватися прямо навпроти лонжеронів. Далі через отвори кріплень зробіть позначки для отворів на лонжеронах. Залишається тільки просвердлити отвори в лонжеронах і закріпити болтами кенгурін до лонжеронів.

  • Пам’ятайте про те, що сильно закріплювати кенгурятник немає сенсу, адже при ударі, конструкція повинна зігнутися, і тим самим захистити від втрати раму і лонжерони машини.
  • Сподіваємося, що наша інструкція про те як зробити кенгурятник буде корисна для Вас і допоможе у виготовленні Вашого аксесуара.

Як поставити кенгурятник на Ниву?

Чи є сенс ставити кенгурятник на Ниву? Кенгурятник – це металевий посилений каркас, який кріпиться в передній частині авто від капота і нижче. Основне його призначення – це захист автомобіля від механічних пошкоджень.

Але потрібно пам’ятати, що Нива – це позашляховик, який експлуатується в жорстких умовах, в тому числі по бездоріжжю і в поїздках через чагарники. І кенгурятник в таких випадках досить добре захищає фари і капот від пошкодження.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

Установка кенгурятника на Ниву-2121

Монтаж кенгурятника на ВАЗ-2121 нескладний. Установка проводиться на естакаді, бажано з пневматичним підйомником.

Слід також згадати, що на ВАЗ-2121 кенгурятники бувають різних типорозмірів. І кріпити їх можна різними методами. Найпростіший і в той же час надійний – по днищу, при цьому основна точка монтажу доводиться на задню частину кузова. Аналогічним чином проводиться установка в автомобіль 21214.

Ключова відмінність даної моделі полягає якраз в наявності заднього кріплення під фаркоп, який і використовується в цьому випадку. Гранично можлива навантаження на нього становить близько 4,5 т (динамічна тяга), тому стійкість до пошкоджень буде істотно вище, ніж у металевого бампера.

Монтаж кенгурятника умовно складається з декількох етапів:

  • примірка (з цим проблем не виникне, так як всі кенгурятники під ВАЗ-2121 робляться ідентичними з відмінностями тільки по нижній частині);
  • тимчасово рекомендується зняти капот, щоб не пошкодити в процесі монтажу;
  • якщо використовуються розбірні кенгуріни, які складаються з двох частин, то монтуються вони окремо за кріпленнями (природно, така можливість передбачена тільки в моделі 4-й і 3-й ревізії з артикулом «М»);
  • закріплення конструкції болтами.

Якщо крім переднього планується ще ставити і задній кенгурятник, то слід переконатися, що кріплення не покриті корозією. В іншому випадку доведеться повністю її зчищати, проварювати все кронштейни і тільки після цього ставити.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

Для установки заднього кенгурятника можна скористатися ще й тими варіаціями, які дотримуються по бамперу. Вони, до речі, також захищають задні фари автомобіля, номера (можна не боятися їх втратити при їзді по високій рослинності, наприклад).

Які переваги дає кенгурятник?

Поставивши кенгурятник в Ниву-21214, можна буде не турбуватися про захист решітки радіатора, куди часто забивається тополиний пух, насіння бур’янів (при частих поїздках по степовій зоні). Плюс до цього – фари будуть захищені від можливого попадання птахів, інших тварин, що в деяких районах Росії є поширеною проблемою.

У ВАЗ-2121 монтаж ускладнений лише відсутністю кріплення під кенгурятник, проте виконати його не так вже й складно, якщо у вас в розпорядженні є зварювальний апарат (бажано газовий, так як варити доведеться сталь).

В 21214 кронштейни передбачені заводські. Більш того, виробник свого часу навіть випускав автомобілі, забезпечені фірмовим кенгурятником, до якого все-таки були претензії в плані якості.

важливо

Установка «ударника» до банальності проста і інтуїтивно зрозуміла. Головна складність – це підняти конструкцію в момент кріплення. Для цього можна скористатися підйомниками або просто попросити кого-небудь притримати її в процесі кріплення до тяги і кронштейнів. Починати необхідно з переднього відбійника, тоді як задній – це вже здебільшого прикраса кузова.

Як вибрати кенгурятник? Можна орієнтуватися за вартістю, а також матеріалом виготовлення. Природно, ідеальний варіант – розжарена трубчаста сталь з великою товщиною стінок. Важать такі кенгурятники в середньому від 45 кг. Більш легкі моделі – це, скоріше, просто елемент декору.

Сподіваємося, що скориставшись цими порадами, ви легко зможете встановити кенгурятник на автомобіль. Вдалого шляху!

Кенгурятник на «Ниву» своїми руками: виготовлення та встановлення

Водії, які захоплюються полюванням, риболовлею і іншими видами активного відпочинку, що передбачають внедорожную їзду, часто намагаються захистити фронтальну частину автомобіля від пошкоджень.

На бездоріжжі оптика, радіаторна решітка і капот можуть грунтовно постраждати від зіткнення з такими перешкодами, як пні, низько розташовані гілки дерев, великі камені і т.п. Для того щоб цього уникнути, існують різні види силових бамперів або, як їх ще називають, кенгурятников.

Деякі автолюбителі при цьому не шукають готові вироби в магазинах, а намагаються виготовити кенгурятник своїми руками.

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законКенгурятник – металева конструкція, виконана з труб, покликана не тільки поліпшити загальний зовнішній вигляд, а й посилити захист передньої частини автомобіля

Що собою являє кенгурятник

Силовий бампер – це конструкція у вигляді решітки, яка кріпиться на передній частині машини і захищає її від пошкоджень. При прямому ударі оптика, бампер, решітка радіатора не постраждають – в цьому полягає основне призначення такого виробу. Виглядає воно досить просто – це система труб, вигнутих і зварених таким чином, щоб максимально повторити рельєф передка автомобіля.

Винахід силового бампера належить австралійцям – він допомагав захистити автомобіль від зіткнень з кенгуру, які вискакували на дорогу і часто ставали винуватцями серйозного збитку. У наших краях сьогодні силовий бампер також поширений досить широко – автолюбителі ставлять кенгурятник на УАЗ, Ниву, Оку і інші марки автомобілів.

Водіям, що задає питання про те, як зробити кенгурятник своїми руками, варто розуміти, що це робота не з простих. Вам знадобляться для цього талант конструктора, навички обробки матеріалів і володіння зварювальним апаратом, а також спеціально обладнаний бокс з інструментами.

фаза проектування

На цьому етапі слід накреслити конструкцію вашого майбутнього виробу. Ви повинні чітко в деталях зобразити і забезпечити розмірами виріб, який збираєтеся виготовити. Якщо ви не відчуваєте в собі конструкторського обдарування, скористайтеся допомогою Інтернету.

  Хромовані молдинги на авто Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і законУ багатьох випадках кенгурятники є саморобними, адже для багатьох марок автомобілів вони не передбачені виробниками

На специальных форумах можно без проблем найти всё, что угодно – проект силового бампера на УАЗ Хантер или инструкцию как сделать кенгурятник на Газель своими руками. При этом вы должны отдавать себе отчёт, что марка и модель автомобиля имеют решающее значение.

Фаза примерки

После того как чертёж готов, приступайте к примерочной фазе. Прежде чем приступить к работе с металлом, стоит проверить правильность расчетов:

  • Изготовьте из картона трафареты частей и примерьте на авто.
  • Если обнаружатся ошибки, исправьте их в проекте.
  • После исправления ошибок осуществите примерку заново и повторяйте до тех пор, пока не убедитесь в том, что ваши предварительные расчеты верны.

Фаза изготовления и монтажа

После разработки проекта и примерочного этапа можно приступать к работе. Перед тем, как сделать кенгурятник на УАЗ, Оку или Ниву своими руками, запаситесь материалами – вам понадобится труба диаметром 51 мм или 76 мм и листовая сталь толщиной в 3 мм.

Далее действуйте по следующему алгоритму:

  1. Из трубы и листовой стали вырежьте элементы спроектированной вами конструкции.
  2. При помощи сварки соедините их между собой.
  3. Зашлифуйте сварные швы.
  4. Покройте поверхность антикоррозионным грунтом.
  5. Покрасьте силовой бампер в выбранный вами цвет и дождитесь высыхания.
  6. Подготовьте на машине установочные места и осуществите монтаж изделия.

На этом работу над силовым бампером можно считать завершённой – теперь вам не страшны препятствия и бездорожье.

Немного полезной информации

Дуже часто виникають питання про те, чи можна ставити кенгурятник на авто. Ще недавно законодавство забороняло встановлювати на автомобіль конструкції, не передбачені виробником.

Тепер ситуація дещо змінилася. Якщо ви вирішили виготовити кенгурятник на Ниву своїми силами, то можете це зробити, не побоюючись штрафів. Однак вам знадобиться пройти процедуру реєстрації та отримати на це відповідний дозвіл. Перелік і зразки необхідних документів ви можете знайти на тематичних форумах в Інтернеті.

  Решітка радіатора Лада Пріора

Кенгурятник своїми руками: креслення, відео, як зробити

Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон

Для чого потрібен кенгурятник

Кенгурин на сучасний автомобіль встановлюють найчастіше для того, щоб виділитися із загальної маси і для запобігання поломки бампера при фронтальному ударі.

Захист деталі, призначеної для деформації і пом’якшення удару при зіткненнях – нехай і в багато нелогічне, але все ж виправдане рішення.

В цьому випадку виникає питання, як зробити кенгурятник своїми руками. Найпростіший варіант – взяти креслення будь-якого вподобаного кенгурятника з інтернету, трохи підкоригувати розміри вузла кріплення відповідно до конструкції вашого авто і виконати захист по ним.

Що знадобиться для роботи

Кенгурятник з нержавійки буде виглядати дуже добре на машині будь-якого кольору. Але нержавіюча сталь значно дорожча за звичайну.

Виникає логічне запитання – чому ви станете її варити? Тому буде краще зварити конструкцію з відрізків звичайної сталевої труби за допомогою напівавтомата.

Якщо пофарбувати її «сніжної королевою», і покрити зверху автомобільним лаком, виглядати буде теж непогано. Якщо такий варіант підходить, вам потрібно мати у своєму розпорядженні наступними матеріалами і інструментами.

  • Сталева труба.
  • Кутова шліфмашинка з відрізними, зачистними і шліфувальними дисками.
  • Зварювальний напівавтомат.
  • Водостійка наждачний папір № 400 і 800.
  • Ортофосфорна кислота або перетворювач іржі на її основі.
  • Знежирювачах.
  • Грунт, фарба і лак в аерозольних балончиках, якщо немає компресора і фарбопульта.

Як зробити без трубогиба

Багатьом відомо, що при згинанні сталевої труби без спеціальних пристосувань в місці згину вона може сплюснутися або навіть зламатися. Звичайно, можна купити кілька куточків з труби потрібного діаметра.

Але це збільшить кількість зварювальних швів, а адже їх обробка дуже трудомістка. Є простий спосіб згинання металевої труби, що дозволяє уникнути непотрібних витрат і зайвої обробки.

Акуратно зігнути сталеву трубу можна наступним чином.

  1. Закрийте один торець труби пробкою (найпростіше вирізати її з дерева). Не забувайте, що після згинання труби пробку потрібно буде вийняти, залиште зовні хоча б 10 см.
  2. Насипте повну трубу дрібнозернистого піску.
  3. Закрийте інший торець таким же чином.
  4. Вбийте в землю два відрізка труби, діаметр одного з яких дорівнює подвоєному радіусу згину.
  5. Закладіть згинати трубу між вбитими відрізками.
  6. Рівномірно з усіх боків нагрійте місце згину до слабкого червоного світіння. Нагрівати можна газовим пальником або звичайною паяльною лампою.
  7. Потягнувши трубу, загніть її. Якщо довжина вільного кінця мала, і вам не вистачає сил, надіньте на нього відповідний по довжині відрізок труби більшого діаметру.

Щоб процес йшов простіше, а виріб вийшов краще, потрібно дотримуватися такої послідовності дій.

  • Наріжте трубу пропорційно до креслення на потрібну кількість фрагментів. Не користуйтеся болгаркою без захисних окулярів або маски.
  • Виконайте згини в потрібних місцях цих відрізків.
  • Розкладіть отримані деталі на рівній поверхні у відповідності з вашим задумом. Варити буде простіше, а шви вийдуть акуратніше, якщо зазори між деталями зробити менше міліметра.
  • З’єднайте деталі між собою декількома прихватками зварювання.Як зробити кенгурятник на ниву своїми руками?  Покатушки і закон
  • Приміряйте конструкцію на автомобіль.
  • Якщо ви незадоволені результатами примірки. Розріжте прихватки між невірно складених деталей болгаркою, змініть їх взаємне розташування і скріпіть зварюванням знову.
  • Як тільки підсумки примірки вас влаштує, гарненько проварюйте стики.
  • Дайте зварюванні охолонути і обточити шви зачисним диском.
  • Щоб згладити ризики від зачистного диска, обробіть їх шлифмашиной, встановивши на неї пелюстковий диск.
  • Прошлифуйте поверхню конструкції наждачним папером № 400.
  • Змийте залишки абразиву. Приберіть воду чистою серветкою або висушіть поверхню стисненим повітрям.
  • Протравите метал ортофосфорної кислотою або реактивом на її основі.
  • Після висихання знежирте поверхню і загрунтуйте її.
  • Коли грунт затвердіє, прошліфуйте його наждачкою № 800 з водою. Простежте, щоб вся поверхня стала матовою.
  • Обполосніть кенгурятник. Продуйте його від води.
  • Знежирте після висихання і покривайте фарбою.
  • Фарба, призначена для покриття лаком, сохне дуже швидко. Переконайтеся, що всі прокрашено і покривайте лаком.
  • Після висихання лаку виріб можна встановлювати.

установка кенгурятника

Деякі майстри радять для більш рівною установки конструкції користуватися рівнем. Кенгурятник не повинен стояти горизонтально з точністю до градуса. Щоб у людини, подивилися на плоди вашої праці, в голові не виникало питання «чому так нерівно?» необов’язково користуватися будь-якими складними приладами.

Для цього достатньо виставити верхню трубу бугеля паралельно переднього торця капота. Якщо ви не маєте надії, на свій окомір скористайтеся звичайною лінійкою. Оскільки конструкція часто виходить досить важка, а кріпити її потрібно знизу з ями, встановлювати кенгурятник краще удвох.

Кенгурятник на ниву дозволений чи ні 2017

У підсумку, зараз, коли ми перейшли на «Технічний регламент Митного союзу« Про безпеку колісних транспортних засобів »», то їздити з сертифікованими кенгурятниками, який пройшов оцінку безпеки в складі подібного ТЗ, їздити можна! Чи можна їздити зі штатним кенгурятником? У разі, якщо у вас штатний кенгурятник, то тут також можна виходити з норм закону п. 11 «Технічний регламент Митного союзу« Про безпеку колісних транспортних засобів »», де як ви читали написано: … Дана вимога не поширюється на конструкції, передбачені штатної комплектацією транспортного засобу … тобто, якщо машина у вас з заводу йде з кенгурятником, то їздити з ним також можна! Чи можна їздити з саморобним кенгурятником? Ось це якраз той варіант, який і заборонений і за який можуть оштрафувати.

Дозволено чи “кенгурятник” і чи є за нього штраф?

Сталеві труби на більшості автомобілів з вересня 2010 року оголошені поза законом і підлягають демонтажу. Посилений обвіс однозначно не рекомендується встановлювати на легкові автомобілі.

Увага Важка захист просто не розрахована на досить легкий корпус, тому машина може вести себе неадекватно на поворотах і при гальмуванні. Отримати дозвіл від ДАІ на установку кенгурина на легковик неможливо. Та й деякі моделі позашляховиків знаходяться під питанням. Тому перш ніж навішувати додаткові деталі на машину, варто проконсультуватися з професіоналами. Заборонені та дозволені види обважування Законодавство щодо силових обважень на автомобілях змінювалося останнім часом кілька разів, тому багато автовласників в даний час не інформовані, чи заборонений кенгурятник на машині в 2018 році.

Чи можна ставити кенгурятник на машину

Штрафом у цьому випадку буде попередження або мінімальний штраф (500 рублів). Насправді, на дорозі, мало хто з повноважних осіб зупиняє машини з кенгурятником і питає дозвільні документи про проходження ТО з ним.

Фактично, штрафи і будь-які дії, спрямовані на запобігання установки і зняття кенгурятников під час їх експлуатації, практично не робляться.

У підсумку, якщо ви хочете їздити з кенгурятником, то при проходженні ТО ви його знімаєте, а потім ставите знову. Саме така реальна дійсність на сьогоднішній день.

Хоча все залежить від конкретного регіону і всіляких операцій ГИБДД на дорогах.

Крім того, в цьому абзаці ми хотіли б підвести ще раз підсумки про можливості їздити з кенгурятником, при цьому зробити це у візуальній формі. Почасти це більш зрозуміло.

403 – доступ заборонений

Додаткове ускладнення машини може змінити її поведінку під час руху, що досить ризиковано в плані безпеки. Тому співробітники ГИБДД виписують штраф за кенгурятник в 2018 році, якщо виявлять розбіжність між параметрами авто за паспортом і його реальним станом.

  • не враховуються металеві решітки, вага яких менше 500 грам, що встановлюються для захисту ар або реєстраційних знаків.

Вимоги до установки В випадках, коли транспортний засіб належить до категорії ТЗ, на яку законом допускається наявність кенгурятника, то водії повинні пам’ятати, що існує ряд норм, які є обов’язковими до дотримання при його монтажі:

  1. Кут в’їзду не може бути менше 25 градусів.
  2. Кут з’їзду не може бути менше 20 градусів.
  3. Поздовжня прохідність повинна бути налаштована під кутом ширше 20 градусів.
  4. Розміри дорожніх просвітів для передньої і задньої осі повинні бути не менше 18 см.

Крім правильного монтажу конструкції, за законом власник повинен документально зареєструвати вироблені в автомобілі зміни.

Чи можна ставити кенгурятник на ниву і інші машини?

Всі автолюбителі прагнуть зробити свій автомобіль унікальним і не схожим на інші, для чого вони застосовують найрізноманітніші елементи тюнінгу, часто не замислюючись про можливі наслідки своїх маніпуляцій.

Крім того, що велика частина змін впливає на поведінку вашого транспортного засобу, ви ще ризикуєте отримати штраф за невідповідність відомостей в технічному паспорті на автомобіль і конструкції транспортного засобу.

Як правило, це відноситься до зміни «начинки» засоби пересування, але існують і винятки, такі як, наприклад, кенгурятники. Про це далі в статті.

Кенгурятник на автомобіль

З іншого боку, деякі даішники загрожують штрафувати за «кенгурятник» на Ниві 2121 і 2014 на 500 рублів, при повторному порушенні на 5000 рублів, а потім навіть можна позбутися прав на три місяці.

У разі аварії власнику Ниви з «кенгурятником» світить відшкодування матеріально збитку другому учаснику ДТП, якщо справа дійде до суду. Думки юристів в питанні: «чи можна ставити« кенгурятник »на Ниву» розходяться.

Одні стверджують, що на автомобілях класу G дозволений посилений бампер.

Важно Другие, соответственно, нет. Поэтому, решать стоит ли ставить на Ниву лишнюю меру защиты – «кенгурятник» придется ее владельцу на свой страх и риск. Зато, такая металлическая конструкция просто необходима при езде по пересеченной местности, сугробам, кустарникам. Она защитит фары и облицовку капота от неожиданной встречи ночью с диким животным.

“кенгурятник” с сентября вне закона?

  • Правила ПДД разрешают установку дополнительного обвеса на бампер лишь для автомашин, имеющих класс повышенной проходимости. Для всех иных машин по ПДД запрещена установка кенгурятника.
  • О штрафах за установку кенгурятника Несмотря на то, что кенгурин официально запрещен к установке на многие транспортные средства, не предполагается выписывание штрафа сотрудниками ГИБДД за такие нарушения.
    Штрафов за 2014 год, связанных с установкой кенгурятника, нет. Данное утверждение можно сделать, если внимательно изучить все нормативные документы, связанные с ПДД.
    В основных документах, касающихся допуска транспортного средства, нет упоминания о подобном варианте внешнего автомобильного тюнинга. Нет полномочий у инспектора ГИБДД штрафовать владельца машины, на бампере которой есть кенгурятник, за его наличие.

Все о седанах

Здесь смотрим «Технический регламент Таможенного союза «О безопасности колесных транспортных средств» глава IV. «Требования безопасности»: п.

11 Забороняється установка на транспортні засоби категорій М1 і N1 конструкцій, які виступають вперед щодо лінії бампера, відповідної зовнішньому контуру проекції транспортного засобу на горизонтальну площину опорної поверхні, що виготовляються зі сталі або інших матеріалів з аналогічними характеристиками міцності. Дана вимога не поширюється на конструкції, передбачені штатної комплектацією транспортного засобу і (або) пройшли оцінку відповідності в установленому порядку, а також на металеві решітки масою менше 0,5 кг, призначені для захисту тільки фар, і державний реєстраційний знак і елементи його кріплення. Тепер давайте спробуємо розібратися з автомобілями M1 і N1.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…