Рідкісний власник «вікової» іномарки, так само як і прихильник вітчизняного автопрому, не знайомий зі спеціальним зимовим інструментом (скребок і щітка), покликаним полегшити очистку лобового скла від криги і снігу.

Обладнання автомобіля грубкою, що забезпечує високоефективний обдув, підігрів форсунок омивача лобового скла здатне значно спростити цей неприємний процес, однак вимагає істотного витрати палива і часу.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Але, як швидко відігріти лобове скло тоді, коли ефективність обігріву мінімальна, а температура «за бортом» досить низька? Сучасні виробники автомобільного скла пропонують новинку – обігрівач лобового скла. На користь застосування даного пристрою свідчать такі, досить переконливі, фактори:

  • зменшення термінів обігріву автомобільного скла;
  • якісне видалення криги і снігу з поверхні скла;
  • мінімізація ризику пошкодження поверхні автомобільного скла (потертості, подряпини) неминучого при виконанні механічної очистки за допомогою скребка.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Таким чином, цілком логічним є твердження про те, що обігрівач лобового скла – ефективний засіб якісної підготовки до безпечного участі в дорожньому русі. 

Наклейка на нижню частину штатного лобового скла нагрівального елементу дозволяє частково вирішити проблему обмерзання. Але включати цей елемент можна тільки в тому випадку, якщо температура в салоні автомобіля вище мінус 15 градусів. В іншому випадку скло трісне. Оптимальний вихід – установка нагрівальних елементів в нижній частині скла і тепловентілятора.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Бажано встановлювати тепловентилятор по центру передньої панелі, в цьому випадку він буде прогрівати всю поверхню скла. Для його кріплення використовують двосторонній скотч відповідного розміру, а дроти прибирають в простір між передньою панеллю та склом.

Якщо ж ви вирішили підключити тепловентилятор до системи обігріву, то вам доведеться знімати передню панель. Щоб тепловентилятор ефективно обігрівав скло необхідно подавати гаряче повітря від нього в трубу або шланг обдування скла під кутом 45 градусів.

Завдяки цьому ви зможете уникнути втрат тепла через відхід частини гарячого повітря через грубку. Зручно використовувати для цієї мети 50-ти міліметровий трійник 45 градусів з ПВХ, який застосовують для підключення декількох раковин до одного стояка каналізації.

Перевага ПВХ в тому, що після нагрівання до температури 100-120 градусів йому можна надати будь-яку форму.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Зніміть передню панель (про те, як це зробити, читайте в інструкції по ремонту та експлуатації вашого автомобіля) і уважно огляньте труби або шланги обдування скла. Знайдіть місце, куди зможете врізати трійник і переконайтеся, що ні трійник, ні тепловентилятор НЕ буде нічому заважати.

Якщо діаметр повітроводів менше, ніж трійника, доведеться нагрівати його і акуратно стискати до необхідного розміру. Продумайте, як з’єднати відведення трійника і вихід тепловентілятора. Якщо форма корпусу вентилятора сильно відрізняється від круглої, доведеться зробити перехідник з пластика, жерсті або ПВХ.

Перехідник, тепловентилятор і трійник з’єднувати за допомогою клею з термопистолета. Трійник і труби або шланги з’єднувати за допомогою автомобільного силіконового герметика. В останню чергу займайтеся установкою запобіжників, реле і кнопки включення.

Якщо у блоку сигналізації задіяні не всі канали, то ви управляти включенням обігрівача дистанційно. Для цього зверніться до автоелектрика.

Установка нагрівального елементу на скло

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Зніміть передню панель, щоб відкрити доступ до нижньої частини скла. Очистіть поверхню скла від пилу і знежирте. Приклейте до скла одну або дві смужки нагрівального елементу (залежить від їх розміру) навпроти щіток двірників, виконуючи вказівки в інструкції по установці обігрівачів.

Підключіть до контактів елементів дроти, через які буде надходити харчування. Підключіть реле, запобіжник і кнопку включення, після чого підключіть всю схему до бортової мережі автомобіля. Якщо ви не знаєте, звідки саме брати напруга, зверніться до автоелектрика.

Це обійдеться у багато разів дешевше, ніж відновлення автомобіля після невмілого втручання.

Реле часу

Під час сильних морозів необхідно включати спочатку тепловентилятор і тільки через 1-2 хвилини нагрівачі скла.

Це дозволить уникнути появи тріщин. Тому необхідно використовувати реле часу, яке буде автоматично регулювати черговість включення нагрівачів в залежності від температури в салоні.

Більшість автосигналізацій з функцією автозапуску підтримують підключення датчика температури і установку додаткової програми. Якщо ви не знаєте, як зробити це, зверніться до автоелектрика.

Якщо ваша сигналізація не підтримує такий режим роботи, зверніться до автоелектрика, щоб він зібрав і підключив реле часу. Компоненти для такого реле можна купити в будь-якому магазині, що продає радіодеталі. 

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Автомобільне скло з обігрівом

Головною, а точніше єдиною, відмінною рисою такого лобового скла служить наявність спеціальних ниток розжарювання, вмонтованих в його товщу.

Унікальність даної розробки полягає в тому, що сітка ниток розжарювання практично непомітна з внутрішньої сторони скла, тобто не заважає концентрації уваги водія і не відбивається на ступеня безпеки руху.

Коректну роботу даних ниток, які є, по суті, нагрівальними елементами, забезпечує і координує спеціальний керуючий блок електромагнітних реле.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Сучасний ринок автомобільних аксесуарів і аксесуарів пропонує досить широкий асортимент не тільки готових вітрових стекол з обігрівом, а й універсальних комплектів, здатних, наприклад, забезпечити ефективний обігрів лобового скла «Калина» або будь-якого іншого вітчизняного автомобіля.

Основною умовою, який зумовлює ефективне функціонування даного обладнання є достатній рівень працездатності штатного акумулятора, оскільки саме він служить єдиним джерелом його (обладнання) харчування.

Тобто, обігрів лобового скла «Пріора», що має «слабку» акумуляторну батарею, не спроможну забезпечити додаткове навантаження, буде ненадійним.

Відео – Електричний підігрів вітрового скла на Пріорі і Грант в люксі

Конструкція обігрівача лобового скла (вбудованого)

В даний час виробники пропонують автомобільні скла з обігрівом двох типів:

  • Вироби, зона прогріву яких розташована в зоні склоочисників автомобіля.
  • Вироби, зона прогріву яких займає практично всю площу.

Пропозиції сучасних виробників досить різноманітні і відрізняються не тільки багатством варіантів комплектації, а й широким набором технічних характеристик.

Конструкція системи, як правило, складається з:

  • Двох реле електромеханічного типу (здатних витримувати силу струму до 40 Ампер).
  • Ниток розжарювання.
  • Керуючого мікропроцесора.

Вся площа лобового скла, що піддається обігріву, ділиться на дві зони, звані контурами «А» (з боку водія) і «В» (з боку пасажира).

В першу чергу забезпечується нагрів контура «А», що дозволяє по закінченню 5-7 хвилин (при температурі зовнішнього повітря не нижче 150С) почати безпечний рух автомобіля. Потім аналогічним чином обігрівається лобове скло в зоні контуру «В».

Зверніть увагу

Перемикання відбувається без участі водія (автоматично), що дозволяє йому не відволікатися від керування транспортним засобом.

Тим не менш, у багатьох моделях систем обігріву автомобільного скла передбачена можливість примусового перемикання контурів, необхідність в застосуванні якої, виникає тоді, коли нагрівання контуру «А» відбувається швидше 5-7 хвилин.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Про переваги, забезпечених застосуванням даного типу обігрівача лобового скла транспортних засобів було сказано вище. Однак не позбавлене цей пристрій і деяких недоліків:

  • При висвітленні фарами зустрічного автомобіля нитки розжарювання створюють відблиски, що погіршують оглядовість дорожнього полотна.
  • Незвичайний зовнішній вигляд скла не завжди гармонує з традиційними дизайнерськими рішеннями екстер’єру автомобіля.

Як встановити обігрів лобового скла своїми руками

Даний процес не є технологічно складним і цілком може бути проведений автолюбителем самостійно. Інструкція по його виконанню виглядає наступним чином:

  • Демонтаж лобового скла (старого) і видалення існуючого клейового складу (герметика).
  • З’єднання електричних проводів, розміщених на крайках поставленого лобового скла, з контактами автомобільної мережі живлення за допомогою пайки таким чином, щоб:

– один з контактів нагрівальних елементів з’єднується з акумуляторною батареєю автомобіля;

– інший контакт нагрівальних елементів з’єднується з блоком управління процесом нагріву, оснащеним таймером, що задає час прогрівання скла відповідно до температури навколишнього повітря (при наявності).

  • Монтаж нового лобового скла (з підігрівом) на штатне місце.

Увага! Помилка з’єднання електричних контактів здатна зробити негативний вплив на працездатність системи електрозабезпечення автомобіля.

Слід зазначити, що лобове скло, оснащене нагрівальними елементами, не є єдино правильною відповіддю на питання: «Як відігріти лобове скло взимку?». Деякі автомобілісти встановлюють на свої транспортні засоби різні пристосування і пристрої, які отримали широку, але не завжди достовірну рекламу виробника:

  • обігрівачі салону різних типів, що підключають до прикурювача;
  • системи, що забезпечують підігрів рідини в бачку омивача;
  • скребки з підігрівом і т.д.

Однак використання даних пристроїв відрізняється або низькою ефективністю, або незручністю застосування.

Підігрів лобового скла своїми руками, двірники з підігрівом

Комфортність експлуатації автомобіля взимку не в останню чергу залежить від правильного обігріву лобового скла. Адже скло без обігріву покривається інеєм або льодом, для розморожування якого потрібна велика кількість часу. Прочитавши статтю, ви дізнаєтеся, як зробити підігрів лобового скла своїми руками, на що звертати увагу і до чого можуть привести помилки.

Як правильно обігрівати скло

Під час морозу дуже важливо правильно обігрівати скло, щоб велика площа нагрівалася рівномірно. Якщо сильно нагрівати лише якийсь невелику ділянку, то температурне розширення призведе до того, що внутрішнє напруження стане надмірним, що призведе до утворення тріщин. Якщо ж слабо обігрівати невелику ділянку скла, то не вдасться очистити його від криги.

Тому для обігріву скла важливо забезпечити нехай і не дуже сильне, але велике за площею, збільшення температури.

Ось список найбільш популярних способів обігріву лобового скла, які можна зробити своїми руками:

  • підігрів за допомогою вбудованих металевих ниток;
  • підігрів зони двірників;
  • підігрів щіток двірників;
  • використання передпускового підігрівача;
  • підігрів за допомогою тепловентилятора.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Обігрів зони двірників

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інеюЯк зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Використання передпускового підігрівача

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Використання тепловентилятора

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

висновок

Для боротьби з льодом найбільш ефективні лобове скло з вбудованим підігрівом і передпусковий підігрівач двигуна. Обидва способи обійдуться недешево і для реалізації вимагають багатьох знань і умінь.

Тому багато автовласників не наважуються зробити їх самостійно і звертаються в автомайстерні, що ще більше збільшує витрати. Обігрів зони двірників ефективний лише в теплих регіонах, де температура не опускається нижче мінус 15 градусів і не буває сильних снігопадів.

Всі розповіді про те, що дві смужки в зоні двірників дозволяють зробити ефективний обігрів скла в будь-який мороз, є лише нечесним рекламним ходом. І нерідко закінчуються растрескиванием і заміною скла. Тому не експериментуйте, ставлячи під загрозу безпеку лобового скла.

Як зробити обігрів лобового скла своїми руками

Росія – країна не з найсприятливішим кліматом, що впливає на всі аспекти життя її населення. Якщо ви захотіли прогулятися в зимову пору, то вам доведеться витратити чимало часу, щоб екіпіруватися відповідним чином. До поїздка на машині теж треба буде підготуватися, адже залишеного на морозі залізного коняследует прогріти і очистити від снігу. На щастя, зараз можна значно спростити собі життя за допомогою різних опцій і підігріву стекол. Однак не всі автолюбителі мають таку можливість – додаткове обладнання недешеве, та й обігрів ставиться зазвичай тільки на заднє скло, спереду в зоні двірників і на дзеркала заднього виду. А деякі власники стареньких іномарок і вітчизняних автомобілів часто позбавлені і цього. Що ж робити, якщо вам не хочеться довго розтоплювати лід на лобовому склі грубкою? Варіантів небагато – або купити скло з обігрівом, що підходить для вашої машини, або зробити підігрів своїми руками. Нижче ми докладніше розглянемо обидва способи вирішення даної проблеми.

Лобове скло з підігрівом

Основною відмінністю скла з обігрівом від звичайного є нитки розжарювання, які інтегруються прямо всередину скла.

Місце розташування ниток і їх зовнішній вигляд ретельно прораховуються в процесі конструювання – вони повинні бути невидимими для водія і не перегороджувати йому огляд.

Щоб нагрівальні елементи працювали правильним чином, вони з’єднані з особливим керуючим блоком з електромагнітними реле.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

На даний момент практично всі автомобілі випускаються з підігрівом лобового скла хоча б в зоні двірників (машини, призначені для ринку жарких країн, не береться до уваги), щоб вони не примерзали до скла в холодну пору року. Скло з обігрівом всієї поверхні зустрічаються набагато рідше.

Зазвичай, це дуже дорога опція або базове оснащення автомобіля середнього або високого класу. Втім, якщо ваше авто обділена цим корисним обладнанням, ви можете купити лобове скло від стороннього виробника. Асортимент продукції дуже великий – на будь-який смак і гаманець.

Однак якщо ви вирішили піти цим шляхом, переконайтеся, що акумулятор машини зможе забезпечити роботу додаткового обладнання, адже енерговитрати на обігрів будуть чималими, і АКБ може просто не впорається з ними.

При виникненні сумнівів буде зовсім не зайвим придбати акумуляторну батарею збільшеної місткості (наприклад, на 60А замість 50А) або зовсім відмовитися від покупки такого скла.

Що таке лобове скло з підігрівом: конструкція і як працює

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Як вже було сказано вище, автомобільне скло з підігрівом мають нитками розжарювання, розташованими:

  • У зоні спокою двірників;
  • Майже по всьому склу.

Кожна фірма прагне вдосконалити своє дітище і зробити його більш привабливим конкурентів, внаслідок чого конструкція часто доповнюється деякими додатковими елементами. Але в будь-якому випадку в системі обігріву будуть присутні такі деталі та агрегати:

  • 2 електромеханічних реле, розраховані на роботу з струмом силою 40А;
  • Кілька ниток розжарювання;
  • Блок керування.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Якщо говорити про скло з підігрівом всій площі, то воно має 2-мя контурами, які називаються А і В. Якщо дивитися з боку салону автомобіля, то перший з них розташований зліва, а другий – праворуч. Природно, першим струм подається на водійську сторону, на контур А.

При температурі навколишнього середовища в -15 ° С лід або іній тануть менш ніж за 5-7 хв. Огляд поліпшується настільки, що можна рушати з місця і починати рух. Контур В обігрівається у 2-у чергу, так що пасажирові на передньому сидінні (якщо він є) доведеться потерпіти.

Перемикання харчування здійснюється в автоматичному режимі – відволікатися від дороги і орудувати якимись кнопками не треба.

Втім, просунуті системи на дорогих автомобілях часто оснащені перемикачем, за допомогою якого ви можете подати харчування на інший контур, якщо водійська сторона відтанула раніше, ніж за 5 хв.

Безсумнівно, лобове скло з підігрівом – вкрай корисна опція, яка дозволяє значно заощадити час на поїздках в холодну пору року. Недоліків у цього пристрою практично немає, якщо не брати до уваги того, що вночі від світла фар зустрічних машин нитки розжарювання трохи блікуют, що може ненадовго погіршити оглядовість.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Якщо ви хочете зробити підігрів самостійно, вам слід знати, що дана процедура потребуватиме певних навичок роботи з паяльником, а також докладних знань електросхем вашої машини, не рахуючи фінансових витрат на матеріали для системи. Тому такий спосіб зручний не для всіх.

Крім того, вмонтувати нитки розжарювання всередину лобового скла у вас не вийде, а значить і обігрів можна буде зробити тільки в зоні двірників і / або по краях скла (в іншому випадку вони закриють вам весь огляд).

Якщо ви все-таки вирішили зробити підігрів своїми руками, ось приблизна послідовність дій:

1) Зніміть старе скло і очистіть його (якщо воно було вклеєно).

2)  Додайте нагрівальні елементи на свій розсуд і з’єднайте їх пайкою з контактами бортової електромережі автомобіля. При цьому потрібно дотримати наступні умови:

  • Один контакт нагрівального елементу повинен бути з’єднаний з АКБ;
  • Інший контакт треба з’єднати з блоком управління. Останній повинен бути оснащений таймером, який буде регулювати час роботи ниток розжарювання.

3)  Далі встановіть скло назад. Під час пайки контактів будьте гранично уважні. Якщо ви помилитеся, і зробіть щось не так, це може привести до неполадок з боку електрики у вашій машині.

На закінчення хотілося б розповісти про менш відомих і досить екзотичних способах боротьби з обмерзанням лобового скла.

Є люди, які вважають за краще незвичайні рішення або схильні до впливу реклами, в результаті чого користуються такими речами:

  • Портативний обігрівач скла або салону, який працює від прикурювача;
  • Обігрів бачка з омивательной рідиною (гаряча омивайка розтоплює лід);
  • Божевільний девайс у вигляді скребка з підігрівом та ін.

Широкого застосування такі системи або предмети не знаходять через сумнівної ефективності або незручності у використанні.

Робимо підігрів лобового скла своїми руками

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інеюЯкісний огляд дороги, особливо в зимовий період – одна з найважливіших складових комфортного і безпечного руху. На жаль, процедура ручного очищення стекол від снігу і крижаної кірки, є досить стомлюючої і навряд чи до душі переважної частини автовласників. На щастя, є просте рішення – підігрів лобового скла , функція, що дозволяє утримувати його поверхню в ідеальному стані.

В рамках даної статті, ми з вами спробуємо розібратися з тим, як зробити установку системи обігріву своїми руками.

Конструкція скла з обігрівом

Варто зауважити, що конструкція лобового скла з функцій електропідігріву, не особливо відрізняється від будови звичайного лобового скла. По суті, єдина відмінність – нитки розжарювання, розташовані на поверхні. Саме завдяки їм і відбувається електрообігрів лобового скла, а харчування всієї системи проводиться від акумуляторної батареї.

Установка системи обігріву

Весь комплекс робіт по установці електрообігріву складається з двох етапів:

  • Заміна лобового скла;
  • Електричні роботи.

Заміна лобового скла

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інеюВ першу чергу, необхідно потурбуватися демонтажем старого лобового скла. Виконується він за допомогою спеціального ножа або звичайною струни і полягає в акуратному зрізі старого шару герметика, який і утримує скло на місці.

Після закінчення процедури, необхідно начисто видалити з паза весь старий герметик, з особливою ретельністю працюючи в області торпедо – найменший невірний рух може привести до її пошкодження, і, як наслідок, непередбаченого ремонту.

Виконавши очистку, необхідно виміряти розміри по пазах. У переважній більшості сучасних моделей авто, є особливі упори, що гарантують правильну установку скла. Якщо ж вони відсутні, можна скористатися маркером, роблячи їм позначки на кузові при досягненні необхідного положення.

За допомогою спеціального активатора, видаляємо залишився герметик, для отримання максимально рівній поверхні по всій протяжності паза, після чого знежирюємо її.

Заключний крок перед установкою нового лобового скла – грунтування поверхні паза. Грунтовка наноситься одним шаром, за допомогою тампона або звичайної кисті.

Все, можна приступати до установки нового скла з електрообігрівом.

Наносимо шар герметика, рівномірної смугою і без розривів. Починаємо встановлювати скло, поєднуючи його з контрольними маркерами, залишеними раніше або ж з наявними упорами.

Зверніть увагу – якщо у вас іномарка – залишаємо контакти системи електрообігріву зовні, якщо ж вітчизняна модель авто – заводимо їх всередину салона.Плотно натискаємо по периметру скла, щоб воно правильно «лягло». Якщо «лізе» герметик, не звертаємо на нього особливої ​​уваги і не поспішаємо прибирати – він прекрасно знімається і після застигання.

Зміцнюємо скло скотчем. Працюємо в такій послідовності – кріпимо скотч до скла, після чого затягуємо його на кузові.

Все – ми встановили нове лобове скло своїми руками. Даємо йому 7-10 годин для того, щоб герметик остаточно застиг, і переходимо до облаштування проводки.

підключення електрики

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інеюІснує кілька способів підключення електрики, кожен хороший по-своєму, але ми з вами розглянемо тільки один з них, найбільш простий і доступний – з використанням схеми «північ».

Послідовність проведення робіт:

  • Для початку простягаємо провід з хорошим перетином від «плюса» акумулятора до монтажного блоку;
  • Встановлюємо основне реле, що йде в комплекті зі склом в відсік монтажного блоку;
  • У верхній частині лобового стека, приєднуємо один з контактів на масу і акуратно приховуємо його під обшивкою;
  • Провід від основного реле підключаємо на масу;
  • Підключаємо реле до контрольної лампі генератора;
  • Прокладаємо дроти від лобового скла до монтажного блоку – лівий контур і правий контур. Зверніть увагу, існує ймовірність того, що вони не підійдуть до тих контактам, які встановлені на колодці реле. Якщо так, просто зрізаємо клеми і встановлюємо на їх місце нові, які йдуть в комплекті, після чого споює контакти і проводимо їх ізоляцію;
  • Виконуємо підключення обох контурів, для чого використовуємо діоди. Тут головне – не переплутати катод з анодом. Пам’ятайте, що катод позначається крапкою або кільцем. Використання діодів забезпечить підсвічування керуючої кнопки при включенні обігріву.

Все, залишилося перевірити правильність проведеної роботи. Для цього необхідно завести автомобіль і на кілька секунд включити обігрів, після чого, перевірити контури за допомогою тестера. Якщо все в порядку – один з них покаже напругу в 12 В, яке, втім, зникне вже через кілька хвилин.

На цьому, роботи з облаштування електрообігріву лобового скла своїми руками, закінчені. Як ви бачите, нічого надскладного в них немає, головне, бути уважним, терплячим і мати хоча б найелементарніші знання в галузі електрики і електричних ланцюгів.

Удачі вам!

Як зробити обігрів лобового скла автомобіля своїми руками?

У холодну пору року така опція, як обігрів лобового скла, може значно полегшити процес використання автомобіля. Наявність даної системи дозволяє прогріти вікно і позбутися від запотівання, а також льоду на його поверхні.

Система підігріву лобового скла в машині є набором ниток розжарювання, які встановлюються на робочу поверхню.

Харчування здійснюється від електричної мережі авто, а також мікропроцесорного блоку. Місцезнаходження розжарюються ниток може бути різним у залежності від різновиду системи.

важливо

Самі нитки можуть розташовуватися по периметру поверхні скла, це забезпечує можливість підігріву всього вікна.

Спочатку після монтажу пристрою водій може відчувати незручність при водінні, оскільки наявність таких ниток створює візуальний ефект і кидається в очі. Але після декількох днів або тижнів експлуатації авто очі водія звикають, і смуги обігріву скла практично не видно.

Канал «Просто смішно» продемонстрував, як працює система прогріву вітрового скла.

Багато транспортні засоби обладнуються системою обігріву щіток склоочисників, це дозволяє позбутися від наявності засніженості і крижаної кірки.

Також такий пристрій забезпечує кращу еластичність гумових двірників. Нагрівальні компоненти системи встановлюються в нижній частині вітрового скла.

Наявність такого обігріву дозволяє запобігти пошкодженню щіток склоочисника після їх примерзання до поверхні вікна.

Існує варіант установки спеціальної металізованої прошарку між складовими частинами вікна. Цей прошарок застосовується в якості нагрівального компонента. Цьому типу технології не страшні відколи, вони ніяк не вплинуть на її функціональність.

Монтаж різних елементів обігріву своїми руками

Установку системи обігріву лобового скла можна виконати самостійно. Перш ніж приступити до процесу, треба визначитися з типом пристрою, який буде використовуватися.

Установка склоочисників з прогріванням

Один з найпростіших варіантів – встановити щітки стеклоочистки з обігрівом. Для цього треба заздалегідь придбати відповідні двірники.

Інструкція по установці пристрою

Керівництво по монтажу системи розглянуто на прикладі автомобіля Лада Х-Рей:

  1. Проводиться демонтаж старих щіток стеклоочистки. Для цього від повідків від’єднуються двірники.
  2. Замість старих елементів виконується установка нових. До них підключені дроти, треба бути акуратним, щоб не пошкодити їх.
  3. Електроланцюг при установці щіток фіксується на повідку. Для кріплення використовується пластмасовий хомут або термозбіжна трубка. При фіксації вкрай важливо не пошкодити провід, щоб не допустити некоректної роботи системи.
  4. Виконується монтаж керуючого блоки системи, він встановлюється під капотом авто. Важливо вибрати таке місце, в якому на модулю не будуть впливати підвищені температури. При перегрів пристрій швидко вийде з ладу або буде функціонувати некоректно. Блок надійно фіксується, щоб не допустити його вібрації при русі автомобіля. Допускається установка пристрою в салоні, під контрольним щитком.
  5. Від щіток стеклоочистки до модуля прокладається проводка. Для укладання використовуються отвори, наявні в кузові. При виконанні цього завдання важливо пам’ятати, що дроти не повинні просто висіти і торкатися до рушійним частинах кузова або іншим механізмам. Їх треба зафіксувати за допомогою хомутів. Після укладання проводки проводиться підключення контактів електроліній до пристрою.
  6. Для якісного захисту електролінії в ланцюг треба додати запобіжний пристрій. Його наявність забезпечить цілісність ланцюга і запобіжить коротке замикання в системі.
  7. Контактні елементи модуля треба підключити до АКБ. Електроланцюг червоного кольору з’єднується з позитивним висновком батареї, а чорний можна підключити до будь-якого контакту маси. Він повинен бути заземлений.
  8. Кнопка для управління (активації і відключення) обігрівальної системи виводиться в салон машини. Якщо пристрій розроблений таким чином не має на увазі наявність клавіші, то контакти треба підключити до підрульовими перемикача. Для установки самої кнопки в центральній консолі салону авто потрібно зробити отвір відповідних розмірів і встановити елемент в нього.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інеюУстановка щіток стеклоочистки з обігрівом замість старих двірників Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інеюУкладання проводу для живлення системи в моторному відсікуЯк зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею Підключення системи прогріву двірників до АКБ під капотом

Придбання заводського скла з прогріванням

Крім самого скла з вбудованою обігрівальною системою, для установки буде потрібно набір окремих деталей і елементів.

Їх список:

  • керуючий модуль системи, виконаний у вигляді реле;
  • електроланцюзі з різним перетином;
  • запобіжні пристрої різного номіналу, вибір якого залежить від електричних характеристик системи;
  • паяльник з оловом і каніфоллю;
  • перетворювальне пристрій струму і напруги.

Як самостійно встановити і підключити пристрій?

Алгоритм установки складається з декількох етапів:

  1. Спочатку проводиться зняття старого лобового скла. Для цього з нього рекомендується зняти дзеркало, демонтувати двірники, щоб не заважали, і інші елементи. Коли скло буде вільний, треба частково розібрати пилову захист, встановлену в моторному відсіку машини. Проводиться демонтаж пластикової оббивки і інших компонентів.
  2. Виконується видалення залишків клею, і з використанням спеціальної струни лобове скло від’єднується від кузова транспортного засобу. В результаті демонтажу по периметру вікна залишаться залишки герметика, його треба видалити. Всі кроки по видаленню старого скла виконуються обережно, щоб не пошкодити кромку поверхні. Інакше можлива травма.
  3. Потім виконується монтаж нового скла з підігрівом. Перед установкою місце, де воно буде розміщено, треба ретельно очистити і знежирити. Потрібно почекати, поки стекут залишки реагенту. По периметру вікна наноситься клейова основа, і на неї фіксується саме скло. Його треба якісно закріпити і почекати, поки все проклеєні елементи з’єднаються. Залежно від типу скла і виробника час висихання клейового складу може відрізнятися.
  4. Потім треба знайти висновки для підключення кабелів, розміщені на крайках скла. До них виконується під’єднання проводів, які будуть використовуватися для харчування нагрівальних компонентів. Місця, де здійснюється пайка, треба залити розплавленим складом з електричного пістолета.
  5. Наступним етапом буде електричне з’єднання скла з бортовою мережею машини. Треба виконати підключення електролінії, яка буде живити розміщені на поверхні скла компоненти напруження. Необхідний контакт встановлюється в електроланцюг генераторного пристрою, реле і компонентів прогріву. В якості елемента живлення використовується генераторна установка, але не АКБ, оскільки батарея швидко розрядиться і її термін служби знизиться. Керуючий блок або реле встановлюється в салоні машини. Реле – деталь, на якій в даному випадку економити не можна.
  6. Якщо скло з обігрівом оснащується таймером, то до нього також виконується підключення. Це пристрій буде використовуватися для установки тимчасового інтервалу для прогріву поверхні.

При підключенні можна з’єднати контакти скла не з генераторним пристроєм. Допускається підключення електроланок до кнопки управління системою прогріву заднього скла.

Сергій Худинцев докладно розповів про нюанси підключення вітрового скла з вбудованою обігрівальною системою на авто.

Монтаж прогріває стрічки по периметру вікна

Монтаж прогріває стрічки – один з найпростіших варіантів. Але для кращого результату скло краще зняти, оскільки без цього встановлювати стрічку буде незручно.

монтаж елемента

Якщо не знімати скло, то встановити систему обігріву можна так:

  1. Проводиться демонтаж центральної консолі в салоні машини або її верхній частині, якщо є можливість. Це дозволить забезпечити вільний доступ до нижньої частини поверхні скла.
  2. Низ лобового скла ретельно очищається від пилу і забруднень. За допомогою розчинника поверхня обробляється, це дозволить її знежирити.
  3. Сама стрічка зазвичай ділиться на два відрізки. Спочатку проводиться фіксація одного з них. Стрічку треба наклеїти в тому місці, де прилягають щітки склоочисника до поверхні скла. При фіксації обов’язково треба слідувати вказівкам, приведеним в сервісному мануалі до елементу.
  4. Аналогічним чином виконується фіксація другого шматка стрічки, якщо вона розділена на дві частини.
  5. Наступним етапом буде під’єднання контактів обігрівальної стрічки до бортової мережі машини. Якщо на елементі є тільки висновки для підключення харчування, то до них треба припаяти дроти.
  6. Потім проводиться підключення реле або керуючого блоку. У електроланцюг встановлюється запобіжний пристрій, яке дозволить захистити систему від замикання.
  7. Виконується підключення до контактних елементів електроланок, за якими буде проводитися харчування системи. Рекомендується виконати з’єднання контактів з кнопкою активації прогріву заднього скла. Якщо є окрема клавіша, то вона виводиться на торпеду в салоні машини, а харчування підключається до контактів АКБ.

Ціна запитання

Таблиця «Вартість елементів обігріву».

Найменування Ціна, руб.
Щітки склоочисника з підігрівом Від 3000 до 5000 за комплект в середньому
Лобове скло з системою прогріву Від 5000 до 15000 в середньому
Обігрівальна стрічка на лобове скло Від 1000 до 4000 в середньому
Ціни актуальні для трьох регіонів: Москва, Челябінськ, Краснодар

Відео «Огляд та перевірка роботи прогріває стрічки для двірників»

Повний огляд універсальної системи підігріву стрічки для щіток склоочисника з тестуванням наведено Сергієм Олександровичем.

 Завантаження … Чи була ця стаття корисною? Стаття була полезнаПожалуйста, поділіться інформацією з друзями

Обігрів лобового скла своїми руками

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Як зробити обігрів лобового скла своїми руками

Якщо дивитися з боку салону автомобіля, то перший з них розташований зліва, а другий – праворуч. Природно, першим струм подається на водійську сторону, на контур А. При температурі навколишнього середовища в -15 ° С лід або іній тануть менш ніж за 5-7 хв. Огляд поліпшується настільки, що можна рушати з місця і починати рух.

Контур В обігрівається у 2-у чергу, так що пасажирові на передньому сидінні (якщо він є) доведеться потерпіти.

Порада

Перемикання харчування здійснюється в автоматичному режимі – відволікатися від дороги і орудувати якимись кнопками не треба.

Втім, просунуті системи на дорогих автомобілях часто оснащені перемикачем, за допомогою якого ви можете подати харчування на інший контур, якщо водійська сторона відтанула раніше, ніж за 5 хв. Безсумнівно, лобове скло з підігрівом – вкрай корисна опція, яка дозволяє значно заощадити час на поїздках в холодну пору року.

Обігрів лобового скла – як він працює

Вся ця процедура займається досить багато часу. Після закінчення робіт з проведення силових проводів в моторний відсік, можна переходити до монтажу самого скла.

Далі робота буде пов’язана електромережею машини і тими проводами, які йдуть від нагрівачів скла. Один провід потрібно підключити до батареї акумулятора, обов’язково використовуючи запобіжник.

Підігрів лобового скла своїми руками

Установка щіток своїми руками труднощів не викликає, адже там стандартні кріплення-засувки. Єдина складність з підбиттям проводів до двірників. У більшості випадків ніякі дроти не витримують більше 18 місяців.

Через рух двірників металева жила в них переломлюється.

Схема підключення до акумулятора така ж, як для скла з вбудованим підігрівом.

Як і описаний вище підігрів, цей спосіб підходить лише для невеликого морозу і слабкого заледеніння скла. При сильному морозі або обмерзання теплі двірники не приносять користі.

Це другий за ефективністю метод, який не має обмежень по температурі повітря або ступеня обмерзання скла.

Єдиний недолік в тому, що для нього потрібно плавно, протягом 3-5 хвилин збільшувати температуру повітря, що подається.

Лобове скло з підігрівом, його переваги та недоліки

Правда, може, вам пощастить, і ніколи не доведеться його міняти.

У разі нестачі коштів скла з підігрівом і без взаємозамінні. Хоча якщо на вашому автомобілі в базі було звичайне скло, то при установці підігрівається виникнуть додаткові складнощі з підключенням електричної составляющей.Немаловажний недолік – це спотворені відблиски від фар зустрічних машин у нічний час, які створює лобове скло з підігрівом.

«Форд», наприклад, завдає спеціальне покриття, яке усуває цей еффект.Дополнітельная навантаження на електричну систему машини не кардинально велика, але слабкий акумулятор в невідповідний момент вона «вбити» здатна.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?  Скажи ні замерзання і інею

Підігрів форсунок омивача лобового скла – ще один вид зимових помічників.

Як зробити підігрів лобового скла своїми руками?

Скажи ні замерзання і інею

Між собою вони різняться тільки по ширині і довжині.

Обдув. Цей метод більшістю автовласників визнаний неефективним. По-перше, займає надто багато часу – близько години.

По-друге відтавання відбувається тільки з одного боку. Такі апарати не здатні впоратися з усією шириною скла відразу.

Так що в якості основної системи обігріву обдув краще не встановлювати. А ось в якості допоміжної – добре підійде до смужці.

Головне в такому випадку встановити обдув верхній частині скла.

Як зробити обігрів лобового скла автомобіля своїми руками?

Їх треба зафіксувати за допомогою хомутів. Після укладання проводки проводиться підключення контактів електроліній до керуючого устройству.Для якісного захисту електролінії в ланцюг треба додати запобіжний пристрій. Його наявність забезпечить цілісність ланцюга і запобіжить коротке замикання в сістеме.Контактние елементи модуля треба підключити до АКБ.

Електроланцюг червоного кольору з’єднується з позитивним висновком батареї, а чорний можна підключити до будь-якого контакту маси. Він повинен бути заземлен.Кнопка для управління (активації і відключення) обігрівальної системи виводиться в салон машини. Якщо пристрій розроблений таким чином не має на увазі наявність клавіші, то контакти треба підключити до підрульовими перемикача.

Як зробити обігрів лобового скла своїми руками

  • Автомобілі 18 лютого 2019 Однією з важливих складових безпечного і комфортного пересування на автомобілі є хороша оглядовість, що відбувається на дорозі, а особливо це стосується холодної пори року.
  • Своїми руками його можна встановити в домашніх умовах без істотних на те фінансових витрат.
  • Цей винахід дозволяє тримати поверхню скла в незамерзлого стані навіть при сильних снігопадах і морозах.

У цьому огляді наведено типи обігрівом і способи їх установки на вітрове скло самостійно.

Система обігріву скла – це набір ниток напруження певного призначення, якими оснащується вітрове.

Харчується цей пристрій від бортової мережі і електронного блоку управління. Залежно від типу обігріву розташування ниток напруження може бути різним.

Зверніть увагу

Часто на авто встановлюється тільки обігрів зони двірників. Це потрібно для очищення їх від сніжної і крижаної кірки, а також для додання еластичності гумовим щіток.

Все інше працює за рахунок штатної системи. Обігрів лобового скла без ниток розжарювання також має широке застосування.

Найчастіше таке пристосування встановлюють народні умільці на авто, скла яких не обладнані штатним обогревом.Второй варіант – це розташування нитки по периметру вікна. При такому розкладі прогрівається повністю все скло.

Перший час після установки електричного обігріву водії відчувають якийсь візуальний дискомфорт, так як смуги пристрої кидаються в очі. Але по пригоді деякого часу очі звикають, і водій їх просто не замечает.Как і будь-який пристрій, обігрів лобового скла в зоні стоянки склоочисників і по всьому периметру має свої переваги і недоліки.

Зіставивши дані характеристики, автомобілісти самі вправі вирішувати, встановлювати такі на свої авто або ж немає.

Переваги: ​​відчутно зменшується час підготовки транспортного засобу перед виїздом (сніг, лід – все це зникає за кілька хвилин), відмінний візуальний контроль того, що відбувається на дорогах загального користування, з внутрішньої сторони скло не пітніє і не береться інеєм навіть в момент простою.

Недоліки: спочатку нитки розжарювання кидаються в очі і відволікають, іноді звикнути до них так і не вдається. Якщо акумулятор машини не першої свіжості, відбувається його розрядка при тривалому простої авто на стоянці, тому потрібно стежити і не забувати відключати блок обігрівача.

Як зробити обігрів лобового скла своїми руками

При цьому варіанті вони самі будуть очищатися і сприяти таненню снігу.

Блок управління і блок живлення необхідно під’єднати до бортової електросистеми автомобіля або ж підключити обігрів лобового скла від прикурювача.

Цей спосіб підключення дуже зручний, так як при виході з ладу пристрою не потрібно копирсатися в проводці авто, а просто витягнути штекер з роз’єму штатної розеткі.Обогреваемие елементи встановлюються замість штатного комплекту.

Електричні дроти від них можна провести через технологічні отвори в кузові.

важливо

Потім в салоні авто під панеллю приладів встановлюється блок управління двірниками, блок живлення же краще розмістити в підкапотному просторі.

Важливо при монтажі в електроланцюг двірників встановити запобіжний елемент, щоб уникнути можливого замиканія.Что стосується установки повністю обігрівається покриття, то тут справа йде інакше.

4колеса

Просто приклеюємо їх знизу близько панелі, проводку ховаємо під пластик, і знову ж підключаємо до заднього обігріву.

Таким чином – нижня частина, яка завжди під льоду (снігу), буде швидко танути, а потім інше полотно буде «добити» піч автомобіля. Особисто я сам багато разів бачив таку конструкцію, працює дуже ефективно.

Також відрадно, що випускають і наші Російські виробники, смужка бере не дуже велику потужність – приблизно 14 – 20 Вт, залежить від товщини і довжини. Встановити можна своїми руками, тут складного нічого немає, просто приклеюємо в потрібній зоні, і підключаємо. Вартість смужки довжиною в 350 мм і товщиною в 50 мм – 450 рублів, якщо довжина 550, ціна – 600 рублів.

Посилання давати на контору не буду, проте наш вітчизняний виробник має абревіатуру «НЩС».

Як зробити обігрів лобового скла своїми руками відео

Як і було сказано раніше, один висновок підключаємо до плюсового проводу, а другий – до блоку управління. Для більш зручного використання авто в літній період систему можна оснастити додатковими елементами управління. Наприклад, в торпедо встановлюється додаткова кнопка обігріву лобового скла, якій можна повністю відключити подачу живлення до пристрою. Після монтажу даного елемента його потрібно перевірити. Запускаємо мотор авто, включаємо на кілька секунд обігрів і перевіряємо його контур за допомогою електронного тестера. При правильному підключенні пристрій покаже на виході з контуру значення 12 В. Це означає, що ланцюг не має розривів, і система працює. Висновок Виходячи з представленого огляду,

Інтернет магазини аксесуарів ВАЗ Підлокітники, маршрутні бортові комп’ютери, радар-детектори (антирадари), акустичні компоненти, автомобільна електроніка, щітки склоочисника, полки і подіуми, антени, зарядні пристрої, стробоскопи, октан-коректори, компресометри, перетворювачі напруги та ін. СайтОпісаніеСкідка для користувачів лада2111.

рф timeturbo.ru (Тольятті) Інтернет-магазин TimeTurbo спеціалізується на продажу стандартних запчастин, аксесуарів, а також тюнінгу вітчизняних і зарубіжних виробників для автомобілів ВАЗ 5% www.alamar.

Порада

ru (Тольятті) Продукція лідерів російського автотюнінгу: підлокітники, евроручкі, акустичні компоненти, замки Гарант і інші засоби захисту вашого автомобіля.

Все безпосередньо від виробників: компаній Аламар, ТюнАвто, Флім, ВС Авто, Безпека, Аден, Валентина, Jetter electronic і ін.

Як зробити обігрів лобового скла своїми руками

Увага

Тольятті) Найбільший виробник полиць, подіумів і коробів для субвуферів тощо. В м Тольятті. www.neva-pl.

ru (Санкт-Петербург) Основним профілем є продаж: маршрутні бортові комп’ютери, радар-детектори (антирадари), активні антени, тахометри, автомобільні зарядні пристрої, стробоскопи, октан-коректори, компресометри, перетворювачі напруги і ін www.

avtonomia.ru (Москва і Рязань) Гіпермаркет автоаксесуарів пропонує товари для інтер’єру, екстер’єру автомобіля, дитячі автокрісла, автоелектроніку і ін.

5% на весь товар www.avto4avto.ru (Москва) Автоаксесуари з Німеччини, Японії, Росії та інших країн для іномарок і вітчизняних автомобілів. www.xenon55.ru (Москва) Автомобільні аксесуари, які підвищують безпеку руху і якість їзди, і, звичайно ж, приносять задоволення від водіння автомобілем.

До того ж виготовляється він таким чином, що при наявності дзеркала меншого розміру, нагрівач можна акуратно підрізати, не пошкодивши при цьому. Підготовка. Якщо ви не придбали готовий комплект дзеркал, оснащених нагрівачами, то спочатку потрібно демонтувати і розібрати старі.

Робити це потрібно вкрай акуратно, намагаючись не пошкодити пластиковий корпус. Знявши кришку кожуха, обережно витягніть звідти дзеркало.

На допомогу вам прийдуть гаряча вода або технічний фен. Правда, як показує практика, в боротьбі за ефективність перемагає вода.

Ваше завдання зробити це, не пошкодивши відбиває шару. Процес установки Тепер можна переходити безпосередньо до монтажу гріють елементів.

Для початку приміряйте їх до пластику і просвердлите отвори для контактів.

Покривний матеріал просто примерзне до лобового скла. Як зробити підігрів лобового скла своїми руками? В принципі все залежить від того, який спосіб обігріву ви вибрали. Але в будь-якому випадку зробити це досить просто. Головне потрібно розбиратися в електриці. Якщо таких навичок немає, то таку роботу краще довірити фахівцям.

Зверніть увагу

Неправильно з’єднані контакти може замкнути і тоді перед вами постануть зовсім інші питання. А всі ремонтні роботи, пов’язані з електропроводкою трудомісткі і недешеві.

Тому якщо не впевнені, що зробите добре самі, краще не беріться. Для початку розглянемо, які методи в боротьбі з льодом на склі, пропонує водіям автомобільна промишленность.Стекло з подогревомОт звичайного лобового скла воно відрізняється тільки тим, що серед плівок прокладені хвилеподібні нагрівальні нитки.

Bad request

Як ви, напевно здогадалися, на них надходить електричний струм, вони нагріваються і сприяють відтавання всього скла. Дуже зручно. Але не на всіх марках і моделях це реалізовано.

Тому постає питання, а чи можна встановити своїми руками? Виявляється можна, є кілька рішень цього питання.

Будь-яке скло з підігрівом Так, так ви не помилилися, це самий простий і ефективний шлях.

Справа в тому, що зараз багато компаній, які роблять неоригінальні запчастини, вже давно штампують скла з нитками майже на будь-яку модель, як правило, це Китайські компанії. Крім придбання і установки, вам потрібно буде прокласти проводку і зробити вимикач.

важливо

Але думаю це не проблема, багато садять на підігрів заднього скла. Тобто при включенні, обігріваються відразу обидві сторони передня і задня.

Звичайно, це не дешево, на рядову іномарку класу «B» або «С», може досягати до 10000 рублів.

Робимо підігрів лобового скла своїми руками

Особисто я ніколи не забуду крижаний дощ, який перетворив мій авто просто в велику крижинку! Однак сусід по стоянці прийшов, запустив двигун, включив обігріву стекол (переднього і заднього), через 3 – 5 хвилин у нього вони відтанули, і він спокійно поїхав. А ось мені довелося стирчати на стоянці біля 30 хвилин і чекати поки 2 – 3 сантиметровий шар льоду розтопить піч.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…