Твердість підвіски автомобіля в значній мірі впливає на комфорт водіння. Хоча система підвіски складається з безлічі різних компонентів, деякі з них, такі як амортизатори і пружини, мають найбільший вплив на якість їзди. Інші частини, які впливають на їзду, так звані втулки, які ізолюють різні точки з’єднання підвіски з кузовом автомобіля.

Як підвіска впливає на рух автомобіля

Ще багато років тому психологи довели, сто існує співвідношення між автомобілем і характером його власника. Кузов, оформлення інтер’єру, колір фарбування, технічні дані, і (як же без цього) ходові якості – це все відображає внутрішній стан власника транспортного засобу.

Те ж саме можна сказати і про підвіску автомобіля, ходові якості якої або вибираються відразу в автосалоні, або змінюються в процесі експлуатації. Стиль водіння і визначає вибір підвіски для власника.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівВиди підвісок автомобіля

Авто що вийшли з конвеєрної стрічки автомобілі мають задані характеристики підвіски:

  • Жорстка;
  • Середня;
  • М’яка.

І задані характеристики залишаються незмінними. Але лише пневмопідвіска здатна змінювати свої параметри при русі, стаючи то жорсткіше, то м’якше, підлаштовуючись під водія. Варто зазначити, що її ціна досить висока, але ставши володарем пневматичної підвіски, ви ні на секунду не пошкодуєте про зроблений вибір.

Переваги м’якості

Думка водіїв про комфортність м’якої підвіски чомусь розходяться і далеко не всі віддають перевагу саме їй. Зрозуміло, будь-які нерівності і камені, що зустрічаються на дорозі, ви зможете подолати на м’якій підвісці більш комфортно і спокійно, але зробити це можна лише на невисоких швидкостях. До того ж це, мабуть, єдина її перевага.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівЯк працює підвіска на поганих дорогах

Що стосовно безпеки, якраз жорстка підвіска в цьому плані лідирує. Чим м’якше підвіска на вашому авто, тим складніше буде даватися кожен поворот на трасі. Різкі маневри на відносно невеликих швидкостях сприяють утворенню сильних кренів, що загрожує втраті управління над транспортним засобом під час руху.

У плані гальмування автомобіль з встановленої м’якою підвіскою теж програє. Справа в тому, що при різкому зниженні швидкості корпус автомобіля сильно подається вперед, а це збільшує шлях гальмування. Особливо помітні такі недоліки на паркетниках і позашляховиках.

Установка м’якої підвіски доречна лише на сімейних автомобілях, на яких здійснюється спокійна їзда при невисоких швидкостях. Вибираючи спортивний стиль водіння, вам підійде лише жорстка підвіска, оскільки в іншому випадку керованість транспортного засобу буде не на вищому рівні.

Як зробити підвіску м’якше – покрокова інструкція

Якщо ви все-таки визначилися на користь помірності і комфортної їзди, то ви зможете виконати всі роботи самостійно (ну, майже все). Отже, приступимо.

Що вам знадобиться

Для того щоб пом’якшити підвіску автомобіля своїми руками, вам потрібні:

  • нові амортизатори і стійки, за бажанням;
  • нові пружини;
  • гумові втулки;
  • тонкі стабілізатори поперечної стійкості.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівЩо необхідно для пом’якшення підвіски

Приступаємо до роботи

Крок 1.  Встановити більш м’які амортизатори і розпірки. В якості основного компонента, який впливає на якість їзди вашого автомобіля, амортизатори і розпірки мають дуже великий вплив.

Якщо ваш автомобіль оснащений занадто жорсткою підвіскою, то це лише з тієї причини, що вона здатна витримувати більш важкі удари при русі. Це дозволить збільшити тривалість експлуатації системи.

А ще виробники при проектуванні авто вирішили віддати перевагу хорошій керованості, а не м’якості підвіски.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівМ’які розпірки і амортизатори

Деякі моделі BMW, наприклад, оснащуються різними амортизаторами від Bilstein. Стосується це також спортивних і туристичних моделей. Спортивні амортизатори набагато жорсткіше від туристичних, основним завданням яких є забезпечення максимального комфорту на дорозі.

Крок 2.  Відрегулюйте амортизатори на більш м’які налаштування, якщо у вас є така можливість. Більшість автомобілів не мають регульованих шоків, але перевірте, щоб знати напевно.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівЯкщо ваші амортизатори мають таку функцію, то ви везунчик!

Крок 3.  Встановіть більш м’які пружини. Якщо ваш автомобіль був знижений попереднім власником з додаванням більш жорстких і більш низьких пружин, то це цілком може бути причиною твердості вашої підвіски.

Як і амортизатори, пружини мають величезний вплив на якість їзди автомобіля. Якщо ви вважаєте, що ваші пружини занадто низькі і мають підвищену жорсткість, замініть їх більш м’якими, більш високими пружинами.

Це призведе до збільшення ходу підвіски і більш м’якої і податливої їзди.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівНа такі пружини доведеться трохи витратитися

Крок 4.  Замініть втулки в підвісці. Втулки є частинами, ізолюючими підвіску від шасі. Проте, існують різні види втулок. Поліуретанові втулки є більш жорсткими і твердими, що забезпечують жорстку поїздку на автомобілі. Для більш м’якої і комфортної їзди потрібно замінити поліуретанові втулки на гумові.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівПроцедура трудомістка, але ефективна

Крок 5.  Встановіть пневмоподвеску. З усіх варіантів вирішення проблеми з жорсткістю цей найбільш радикальний, але при цьому вельми ефективний.

Використання такої підвіски, безсумнівно, додасть вашому автомобілю легкості і м’якості в русі, позбавивши від неприємних відчуттів при наїзді на кожну купину. Одним з найістотніших недоліків є висока вартість пневматичної підвіски.

Але, не дивлячись на це, надійність, комфортабельність і якість роблять пневмоподвеску ідеальним рішенням.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівОдин з найдорожчих способів вирішення проблеми

В якості висновку

Зробивши підвіску м’якшою, беріть до уваги той факт, що для керування автомобілем потрібна гранична обережність. Намагайтеся уникати різких розгонів і гальмувань, переміщень з одного боку в інший під час руху – машина такого не любить. Розподіляйте вантаж рівномірно по салону, це стосується і пасажирів.

Ознайомтеся з усіма особливостями даного типу підвіски. Звертайте увагу на можливі шляхи вирішення даної проблеми. Отримавши інформацію про те, як зробити підвіску м’якше, ви і самі зможете визначитися, чи потрібен вам такий девайс. Якщо так, то вперед. За роботу!

Відео – Як зробити підвіску Пріори м’якше

Робимо підвіску автомобіля м’якою

Вплив підвіски на поведінку авто

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Ні для кого не секрет, що транспорт в цілому є відображенням його власника. Саме від нього безпосередньо залежить те, якого кольору буде автомобіль, яка буде його потужність і той же тип підвіски. Остання характеристика визначає відповідний стиль водіння. Тим не менш, якщо у цьому ви помилилися, то адаптувати її під себе є досить простою справою.

Головним плюсом є те, що м’яка підвіска забезпечує дуже приємну плавність пересування, але, тим не менш, в деякому сенсі страждає керованість транспорту і його відгук на дії водія під час деяких ситуацій. Це особливо відчутно на високих швидкостях. Маються на увазі повороти, при яких і відчувається важка керованість і сам крен кузова.

Жорстка підвіска підходить для спортивної їзди набагато більше, ніж її м’який тип. Так як для гоночних машин керованість стає незамінною характеристикою, тут все і так зрозуміло.

Але і тут не без мінусів – більш жорстка підвіска надає досить негативний вплив на організм кожної людини, що знаходить в такому автомобілі. Тут вже виключена плавність ходу, і ви отримуєте можливість відчути кожен найменший камінчик на вашому шляху.

На щастя існує пневматичний тип даної системи. Він вміє адаптуватися під будь-які дорожні умови, під вагу транспорту і його швидкість, але це далеко не дешеве задоволення.Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

В цілому, на якість управління машиною впливають всі зміни кутів установки підвіски при її кренах і відгуку під час їзди, а всьому причиною є зміщення самого центру ваги. У свою чергу це означає, що найкраще домагатися жорсткої підвіски, яка зможе зменшити крен при поворотних маневрах на швидкості.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Переваги м’якості

М’яка підвіска означає менше змін нерівності положення кузова і обмежені можливості розподілу навантаження між чотирма колесами при нахилі. Таким чином зберігається енергія, так як відсутня потреба в зміщення центру автомобіля вгору або вниз під час руху. Також набагато поліпшується зчеплення з дорогою.

Проте, у таких підвісок значно обмежена така характеристика, як ходи стиснення. Вони обов’язково повинні бути узгоджені з різницею в навантаженні на вісь, при наявності в автомобілі пасажирів і багажу, і з навантаженням, яка з’являється при наявності нерівної поверхні доріг, і при поворотах.

Зробивши підвіску занадто м’якою, при повороті ви відчуєте, як колеса з протилежного боку просто відриваються від землі через її занадто сильне стиснення.

Зверніть увагу

Саме тому те, як зробити м’якше підвіску, передбачає знання ось таких нюансів. У всьому повинна бути міра, що стосується також і даної справи. Найбільш оптимальною вважається підвіска невеликої м’якості.

Дуже часто такий діапазон може з легкістю плавно перекочувати до жорсткості і чим значніше різниця між м’якою і жорсткою частинами підвіски, тим важче налаштувати її під себе.

Будь-який розподіл навантажень стає результатом падіння якості зчеплення коліс з дорогою, так як довантаження передніх коліс не означає компенсацію всіх втрат для задніх при їх розвантаженні і навпаки.

Навіть при вивішуванні таких розвантажених коліс, після чого відбувається поліпшення зчеплення на такий довантаженній стороні, не відбувається компенсація навіть п’ятдесяти відсотків втрат.

 Крім усього іншого, така ситуація має на увазі не тільки падіння рівня зчеплення з дорогою, але і загальне падіння керованості автомобіля. Це можна виправити за допомогою коригування безпосереднього нахилу площині кочення колеса згідно дорозі. Мається на увазі розвал.

Завдяки відповідним операціям м’яка підвіска автомобіля дарує його власнику приємне і легке управління. Хоча на високій швидкості цей показник відчутно знижується.

Як зробити підвіску м’якою – кілька способів

Щоб м’яка підвіска стала реальністю, необхідно провести певні роботи. Тобто, якщо своєю підвіскою водій не задоволений, без особливих зусиль її можна буде підігнати під себе. Так пом’якшити підвіску, перш за все, можна за допомогою заміни її деталей. Найкраще замінити відразу всі основні. Це дасть максимальний результат.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівЯк зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Рідні диски можна замінити легкосплавними, у яких великий виліт. Але у цій частині реконструкції є і недоліки. Керованість, звичайно, підвищиться, але в той же час зросте навантаження на підшипники коліс. В силу цього вони будуть служити менше. Деякі починають замислюватися з приводу заміни звичайної автомобільної підвіски на пневматичну.

Якщо у вас обмежені фінанси, то цей варіант не підійде. Все б, звичайно, нічого, але коштують вони неймовірно багато. Хоча м’яка підвіска автомобіля того варто. Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівТе, як зробити м’якше підвіску, знають в кожному більш менш якісному автосервісі і якщо у вас немає необхідних знань і часу, то доведеться розщедритися ще більше. Слід також пам’ятати і розуміти, що м’яка підвіска автомобіля ідеально підходить для міських умов і зручного пересування на помірних швидкостях за його межами. Якщо ж ви любите швидкість, то, на жаль – краще зупинити свій вибір на жорсткості і пожертвувати комфортом заради задоволення.

Після всіх цих замін водій явно відчує, що у його автомобіля тепер плавний і м’який рух. Все, що залишається, просто звикнути до оновленого характеру залізного друга і в путь.

Як зробити підвіску м’якше?

Чим далі в … прогрес, тим більше … ми не можемо уявити своє життя без автомобіля. І якщо в недалекому 20-ти річному минулому, вибір авто в нашій країні був невеликий: Жигулі, Москвичі і Волги, то сьогодні автовиробник може задовольнити будь-які наші фантазії і переваги. Були б гроші.

Психологами вже давно доведено, що вибір автомобіля повністю відповідає рисам характеру людини. Колір фарбування авто, форма кузова, технічні характеристики двигуна, і, звичайно ж, ходові якості авто – все спеціально або поволі відповідає нашому внутрішньому стану при виборі автомобіля.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Безпосередньо від характеру автовласника залежить і підвіска автомобіля. Ходові якості підвіски або вибираються відразу ж при покупці авто, або потім допрацьовуються в процесі тюнінгу автомобіля під свої бажання і відчуття. Саме від стилю їзди того чи іншого автомобіліста залежить, яку підвіску він хоче мати: жорстку або м’яку.

Спортивно, різко, жорстко. Жорстка підвіска – це плюс безпечного водіння. Це контроль нюансів при маневруванні. Але, жорстка підвіска – це мінус для вашого здоров’я. Довга експлуатація авто з жорсткою підвіскою – проблеми з хребтом. Кожна ямка або нерівність, яких і так вистачає на вітчизняних дорогах – це все буквально відчувається «п’ятої» точкою водія.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

М’яка підвіска, плавний хід. Сухо, комфортно і затишно ми рухаємося в автомобілі до першого повороту, який нам необхідно подолати на високій швидкості. З цього моменту з’являється складність в управлінні, крен кузова. До комфорту пасажирів додається неприємне відчуття від заколисування.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Конвеєрні автомобілі виходять у світ з уже заданими параметрами підвіски, м’яка підвіска, жорстка підвіска або середня. Але величини їх характеристик постійні.

І лише підвіска з пневматичними елементами змінює свої якісні параметри під час руху: чи стає м’якше або жорсткіше.

Власне і вартість її не з дешевих, за винятком фірмової гідропневматичною підвіски «француза» від концерну PSA Peugeot Citroen.

Якщо ви впевнені в тому, що вам необхідний комфорт, розміреність і грунтовність під час руху, а великі швидкості вас просто не цікавлять, то тюнінг ходової частини цілком можна виконати самостійно. І якщо вас цікавить питання про те, як зробити підвіску м’якше, то наші рекомендації вам знадобляться.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

  • Заміна пружин. Необхідно замінити старі пружини на пружини зі змінним кроком витків. На сьогоднішній день їх придбання – не проблема.
  • Амортизатори . Проведіть заміну амортизаторів на газомасляної подвійної дії.
  • Заміна шин . Купуйте хороші шини з м’якої боковиной. Такий тип шин хороший для поглинання всіх нерівностей дороги, але небезпечний, якщо ви на високій швидкості потрапите в яму з нерівними краями. Велика ймовірність розриву шини. Як варіант з шинами – це установка високопрофільної м’якої гуми на менший радіус.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

  • Легкосплавні диски . Необхідні диски з великим вильотом. Вони підвищують як керованість, так і комфортабельність руху. Як мінус, у дисків даного типу підвищена навантаження на підшипники, і, отже, їх швидший вихід з ладу.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

  • Пневматична підвіска . Установка пневматичної підвіски цілком реальний варіант. Це буде найбільша м’яка підвіска, але вартість по її придбання та встановлення, може деякий час засмучувати вас. Хоча, з часом ваша сама м’яка підвіска і непередавані відчуття від руху, повністю компенсують гіркоту втрати грошових знаків. За задоволення доводиться платити.

Удачі вам в установці самої м’якої підвіски на своєму автомобілі.

  • Андрій
  • Роздрукувати

Як зробити підвіску м’якше? Ефективні способи підвищити комфорт їзди

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівКупівля автомобіля – відповідальний захід, до якого всі підходять максимально серйозно, проте і цього може не вистачити для того, щоб вибрати свій ідеальний автомобіль. Під час вибору ми надаємо увагу кольором і формою кузова, марці авто, уточнюємо тип трансмісії, скільки “їсть” автомобіль і на якому паливі працює …

І практично ніколи не цікавимося ходовими якостями автомобіля, і лише після перших кількох поїздок починаємо розуміти, що поспішили, машина виявилася жорсткою і некомфортною.

Знайома ситуація? Думаю так! Чомусь всі ми приділяємо увагу важливим речам, але забуваємо про найголовніше – про комфортабельності автомобіля. Після деякого часу водій починає задаватися питанням – як бути? Як зробити підвіску м’якше і комфортніше? Саме про це і піде мова в моїй сьогоднішній статті, я розповім яким чином можна зробити підвіску м’якше, а їзду більш комфортною.

Жорстка підвіска не завжди ознака дешевизни або поганої якості, все залежить від цільового призначення підвіски і автомобіля в цілому. Наприклад, купуючи спортивний автомобіль, не чекайте від нього м’якості, якою володіють дорогі комфортабельні седани VIP-класу.

Жорстка підвіска – невід’ємна частина спорткара, м’яка підвіска не дозволить виконувати складні маневри на гоночній трасі. Однак зустрічаються моделі автомобілів, які явно не мають нічого спільного зі спортом, однак володіють дуже жорсткою підвіскою або, як ще прийнято говорити – “козли”, тобто їзда як на цапа …

До всього іншого, така підвіска робить негативний вплив на хребет пасажирів, т. К. Під час їзди відчувається кожна яма.

З іншого боку, можна зрозуміти і виправдати і автовиробника, який встановлює більш жорстку “ходовки” на свої авто. За великим рахунком, виробник вашого автомобіля не винен в тому, що в країні, в якій ви живете погані дороги, повірте, якби дорога була рівна вас б не дратувала жорсткість. Але факт залишається фактом, підвіска жорстка і з цим треба щось робити …

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Перший спосіб зробити підвіску м’якшою – поміняти шини на більш м’які або зменшити тиск в них. Перший варіант дорожчий, але разом з тим більш ефективний і безпечний. Справа в тому, що полуспущенние шини ведуть і можуть стати причиною поганої керованості і стійкості авто на дорозі.

А так і до ДТП не далеко … Крім того, на напівспущених шинах їздити – значить навантажувати мотор і палити більше бензину, при цьому самі шини теж зношуються більше звичайного.

Тому, набагато дешевше буде купити нові м’які шини, ніж постійно отримувати перевитрата й міняти шини частіше звичайного, ризикуючи при цьому своєї ж безпекою.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Спосіб номер 2 . Щоб підвіска стала м’якше можна поміняти пружини амортизаторів на більш м’які або як варіант трохи підрізати пружини. У другому випадку, машина крім м’якості стане ще і нижче, а це – нова проблема.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Третій спосіб збільшити м’якість підвіски – поміняти амортизатори. Заміна стічних амортизаційних стійок на масляні або газомасляної, зроблять вашу підвіску набагато м’якше, а їзда стане більш комфортною. Якщо до цього способу додати два попередніх, ви можете отримати абсолютно “інший” автомобіль.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Спосіб номер 4 . Установка пневматичної підвіски. Пневмопідвіска – прекрасне рішення для жорсткої ходової, проте її вартість, а також її установки також пристойна. Але якщо ви реально втомилися терпіти постійні “удари в п’яту точку” від вашої машини, то думаю гроші проблемою не стануть. Комфортна їзда – коштує грошей і нікуди від цього не дінешся.

П’ятий спосіб зробити підвіску м’якше – купити легкосплавні диски. Фахівці стверджують, що заміна звичайних колісних дисків на титани роблять підвіску більш піддатливою і м’якою. Однак, в такому випадку виникає інша неохайність – навантаження на підшипники. Вдаючись до такого варіанту, слід бути готовим до того, що за комфорт доведеться розплачуватися “рублем”.

І нарешті, останній, самий радикальний спосіб зробити підвіску м’якше – поміняти авто. Як варіант можна просто продати машину і купити авто з більш м’якою ходової, однак де гарантія, що в такому разі інші вимоги, про які ми говорили спочатку, будуть дотримані? Вирішувати вам!

Підведемо підсумки

Незалежно від того, який з варіантів ви виберете, необхідно розуміти, що м’яка підвіска накладає на водія певні зобов’язання. За комфорт і затишок доведеться платити плавністю водіння, різкі маневри з такою підвіскою неприпустимо . Різкий старт або гальмування може викликати «клевок», і машина вдариться передній або задньою частиною об асфальт.

Проїжджаючи нерівну ділянку дороги, м’яка підвіска хоч і буде “ковтати” ями і горби, вас буде порядком заколисувати, приємного від такої їзди мало, тому перш ніж змінити свою “табуретку” на “хвилі” – подумайте двічі. М’яка підвіска не любить різких стилів, і входження в поворот на високих швидкостях – табу! Великий крен кузова може стати причиною смертельної аварії.

На цьому у мене все. Робіть висновки і приймайте ваше рішення, сподіваюся воно буде правильним! Напишіть в коментах яка підвіска на ваш погляд краще. Якщо стаття вам сподобалася поділіться посиланням на неї зі своїми близькими, буду вдячний! Поки.

Як зробити підвіску м’якою: способи і рекомендації

Часто в рекламі більшості автомобілів маркетологи запевняють потенційного покупця, що автомобіль пристосований до російських дорогах. Яким же чином автовиробники цього домагаються? За допомогою надмірно жорсткої системи підвіски.

При виборі машини покупець бачить основні параметри – характеристики мотора, трансмісії. Але що стосується підвіски, тут можна судити, тільки перебуваючи за кермом. Залежно від відчуттів, підвіска може бути як м’якою, так і надто жорсткою. Якщо на машині саме другий варіант, це не біда.

Давайте подивимося, як зробити підвіску м’якою.

М’якість підвіски

В першу чергу – це комфорт при їзді. При русі на автомобілях з м’якою підвіскою мало відчуваються дорожні нерівності. Водій не відвернений від управління тряскою і стукотами. Це відмінний варіант, якщо маршрут має мінімальну кількість поворотів, а сама дорога рівна.

Але автомобілі на м’якій підвісці не можуть похвалитися хорошою керованістю. Виявляються проблеми – наприклад, крен в одну або іншу сторону при повороті на високій швидкості. Машина з м’якою підвіскою постійно буде гойдатися на пружинах – деяких з-за цього заколисує.

Крім того, ще один мінус комфорту – за кермом можна заснути.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Тверда підвіска і її особливості

Ніщо так не підбадьорить раннім осіннім ранком, як рух по дворах на жорсткій підвісці. Здається, що це не автомобіль, а табурет. Будь-яку яму водій відчуває спиною. Жорстка конструкція – це недостатня амортизація, тому так відчувається рельєф дороги.

Нерідко автовиробники закладають в нові машини систему підвіски жорсткіше, а потім вже майбутні власники ламають голову, як зробити так, щоб машина їхала комфортніше.

Виробники впевнені, що тверда і жорстка система краще впливає на керованість – легше контролювати машину на дорозі. Особливо це актуально на високих швидкостях.

Безпека маневрів на високій швидкості з жорсткою системою вище – авто не розгойдується, і виключається ризик заметів. На нерівностях жорстка система також підвищує безпеку.

Недолік – це лише згубні впливу вібрацій на хребет. Якщо їздити на такій машині довго, то накопичується втома.

І як би не була безпечна жорстка деталь, водії і власники ламають голови, як зробити підвіску м’якою. Потрібно сказати, що є кілька ефективних і недорогих способів добитися комфорту.

Більш м’які шини

Це один з найпростіших і недорогих способів. За допомогою заміни шин можна домогтися невеликого ефекту. В даному випадку потрібно купувати покришки з високим профілем, а також з великим радіусом. Деякі автовласники занижують тиск в шинах, але це підвищує ризик пробою або розриву. Крім того, не повністю завантажених гума – це більша витрата палива і робота двигуна в режимі перевантаження.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Оптимальний варіант, коли можна отримати трохи комфорту і при цьому не робити істотного насильства на двигун, – установка шин з м’якою поверхнею.

М’які і еластичні пружини

Щоб поліпшити жорстку амортизацію, багато хто вдається до установки м’яких пружин на стійки амортизатора. Для їх скорочення потрібно менший тиск – ходова частина автомобіля краще обробляє нерівності, і при цьому виключається передача ударів в кабіну. Більшість експертів по тюнінгу рекомендують купувати пружини зі змінним кроком витка.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Заміна амортизаторів

На жорсткість впливають також і амортизатори. Якщо штатні амортизатори “Каяба” працюють надмірно жорстко, тоді можна встановити масляні або газомасляної варіанти подвійної дії. Їзда стане помітно комфортніше. Якщо ж замінити всі елементи в системі, то ходова буде наполовину нова.

Також можна спробувати оснастити машину розпірками – вплив на ходові якості велике. Якщо підвіска надто жорстка, то вона може витримати серйозні удари. Це збільшить тривалість експлуатації.

важливо

На деяких моделях BMW встановлені амортизатори від Bilstein. Спортивні амортизатори купувати не варто – вони дуже жорсткі, так як важлива керованість. А ось туристичні моделі підійдуть.

Якщо амортизатори регулюються, тоді можна переналаштувати їх на максимальний рівень комфорту.

Легкосплавні диски

Легкосплавні або ж титанові диски також допоможуть їздити з комфортом. Мінус їх, на думку більшості фахівців, – підвищення навантаження на підшипники. Їх доведеться міняти частіше, але за комфорт треба платити.

Пневматична підвіска

У більшості автомобілів люкс-класу встановлена ​​саме така система підвіски. Власники не замислюються, як зробити підвіску автомобіля м’якше – вони просто натискають кнопку, і електроніка адаптує систему під певні умови.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

На розбірках автомобілів можна без зусиль знайти цілі комплекти пневматичної підвіски, як “розумної”, так і не дуже.

Якщо встановити такий комплект на автомобіль, то вийде домогтися серйозних результатів.

Пневматична підвіска сама по собі значно комфортніше, ніж залізна, а якщо в наявності є керуюча електроніка, тоді вона може автоматично підлаштовуватися під різні умови.

Втулки і сайлентблоки

Це ще один спосіб, як зробити підвіску м’якою, але на нього зазвичай мало хто звертає увагу, а дарма. Втулки і гумові елементи також потрібно замінити. Вони з часом втрачають еластичність і тверднуть. Поліуретанові більш жорсткі, а гумові підійдуть саме для більш м’якого і комфортного пересування.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Більш серйозний тюнінг

Іноді зустрічаються захоплені автовласники, які знають, як зробити підвіску м’якою. Але при цьому майстрами не змінюються окремі частини, а механізм переробляється повністю.

Встановлюються важелі зі зміненою довжиною, пружини, змінюється сама конструкція підвіски. Але такий підхід вимагає серйозних знань. Буде потрібно все багато разів перераховувати, створювати креслення, виготовляти деталі.

Все це вимагає великих вкладень сил, грошей і часу.

Ті, хто спеціальних знань не має, обмежуються заміною амортизаторів “Каяба” або інших. Від такої заміни звичайному автолюбителю вистачає комфорту для руху по міських вулицях і не тільки.

Як зробити підвіску м’якше (задню, передню)

Поряд з шумоізоляцією салону, зробити автомобіль більш комфортним допоможе модернізація ходової частини автомобіля. Розглянемо, як зробити підвіску м’якше.

Що впливає на ходові якості

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

  • жорсткість і конструкція пружин;
  • амортизатори;
  • розмір покришок і склад гуми;
  • співвідношення непідресореної і підресореною мас.

Ми не враховуємо пружність гуми сайлентблоков, оскільки власнику рідко надається можливість на власні очі оцінити різницю між виробниками гумотехнічних виробів. До того ж часто головна відмінність – ресурс сайлентблоков. Різницю в ходових якостях в залежності від виробника сайлентблоков помітити вкрай складно. Разючий буде перехід на сайлентблоки з поліуретану. Даний тип підвіски призначений для спортивної їзди і жорстких умов експлуатації. Якщо на вашому авто встановлені поліуретанові вироби, то перехід на сайлентблоки зі звичайної гуми зробить автомобіль м’якше.
Перед початком тюнінгу ходової частини проведіть комплексну діагностику всіх елементів підвіски. Можливо, занадто жорстка, гучна реакція на нерівності свідчить про несправність якогось вузла, а не конструктивної недоробкою. Подібний ефект спостерігається і при їзді на перекаченних покришках.Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Пружність пружин і величина зусилля, необхідна для стиснення, залежать не тільки від товщини витків, але і від сплаву, з якого виготовлені пружні елементи. Оскільки пересічному покупцеві характеристики металу дізнатися вкрай складно, орієнтуватися можна на товщину витка. Закономірності, що впливають на їздові характеристики машини:

  • конструкція пружини. Найбільш комфортними визнані пружини із змінною товщиною витка. Такі пружини мають так званий виток комфорту;
  • чим жорсткіше пружина, тим виразніше передаються вібрації на кузов автомобіля. Відповідно, чим товще виток, тим більша жорсткість у пружини. М’яка підвіска автомобіля і жорсткі пружини – речі абсолютно несумісні;
  • довжина пружини впливає на хід стиснення підвіски. Чим менший хід підвіски, тим менше відстань до «пробою» амортизаторів (виникає, коли амортизатор, відпрацьовуючи нерівність, впирається в своє крайнє положення; в цей момент відбувається удар об відбійник). Менша довжина пружини веде до меншого ходу підвіски, що потрібно враховувати при установці спортивних пружин (особливо при обрізанні витків). Саме тому важливо дотримуватися балансу між жорсткістю витків і довжиною пружини.

Також важливим аспектом є жорсткість матеріалу, в який впирається пружина. Якщо під пружний елемент підкласти прокладку з щільного шару гуми, то зменшиться кількість вібрацій, що передаються на кузов.

При бажанні ви можете розрахувати всі параметри пружин, а потім виготовити їх на замовлення. Рекомендуємо подивитися відео, щоб краще зрозуміти суть переробки пружних елементів.

Амортизатори

Якщо головне призначення пружин – поглинати енергію удару, то амортизатори призначені для розсіювання енергії поштовхів. Найбільш ефективно з цим справляються двотрубні газо-масляні амортизатори. Якщо на вашому авто встановлені масляні гасителі коливань, то тепер ви знаєте, як зробити підвіску м’якше.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Використання в конструкції газу дозволяє колесу не зависає в повітрі після відпрацювання підвіскою нерівності і не ударятся про дорожнє полотно. Варто визнати, що при русі на невеликій швидкості обидва типи амортизаторів працюють приблизно однаково.

Ще один недолік масляних моделей – при інтенсивній роботі і перегрів в маслі з’являються бульбашки повітря, що негативно позначається на працездатності амортизаторів і рівні комфорту.

Було б неправильно сказати, що підвіска після такого тюнінгу стає м’якше, але рух на великій швидкості по вибоїстій дорозі стає значно комфортніше.

Не варто встановлювати однотрубні газо-масляні гасителі коливань (часто їх називають газовими). Такий тип амортизаторів володіє більшою жорсткістю, що лише знизить рівень комфорту при подоланні нерівностей.

Для того щоб зробити автомобіль комфортніше, не завжди потрібно робити підвіску м’якше. Досить встановити на машину покришки з більш високим профілем і м’яким складом гуми. Висотою профілю називають відстань від посадкового місця на диску до закінчення протектора.

Параметр обов’язково маркується на боковині покришки. Розглянемо маркування 170/70 R13, в якій 70 – процентне співвідношення, яке визначає висоту профілю. У нашому випадку висота складає 70% від 170 (ширини профілю) і дорівнює 123 мм.

Як параметри профілю шини впливають на керованість і комфорт:

  • Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівчим вище профіль, тим вище комфорт. Велика гумова прошарок виступає в якості додаткового демпфуючого елемента, що сприймає основний удар при проїзді нерівностей. Підвіска в поєднанні з такими покришками стає м’якше, але погіршується керованість;
  • більш широкий профіль у більшості випадків означає більшу пляму контакту. Тому широкі покришки менше провалюються в невеликі нерівності, що підвищує комфорт. При надмірному збільшенні велика пляма контакту створює гул в русі, а також підвищує витрата палива;
  • склад гуми безпосередньо впливає на ударні навантаження, що переносяться деталями підвіски. М’яка гума передає менше вібрацій на кузов, але значно швидше зношується.

Для кращого розуміння всіх закономірностей рекомендуємо прочитати статтю про вибір покришок для автомобіля.

Вплив маси на кінематику підвіски

Безпружинна маса автомобіля – загальна вага елементів, які при роботі підвіски знаходяться в рухомому стані по відношенню до кузова.

Іншими словами, частини авто, які рухаються разом з підвіскою і деякі елементи ходової частини.

В автомобілі до таких належать колісні диски, покришки, елементи гальмівної системи, підшипник маточини (приблизно 15% від загальної суми автомобіля, інші 85% – підресорена маса).

Для збільшення плавності ходу потрібно або збільшити підресорену масу (знайоме власникам ресорних авто, які часто завантажують вісь для більшої плавності ходу), або зменшити вагу безпружинних елементів.

Оскільки перший варіант веде до збільшення витрати палива, погіршення динаміки і керованість, то зосередитися потрібно на непідресореної масі. Щоб зробити підвіску м’якше, досить встановити легкосплавні диски, не переборщувати з шириною і висотою покришки, а також розмірами самих дисків.

Як зробити підвіску м’якше в вашому автомобілі?

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Доброго часу доби, шановні автолюбителі! Вибираючи собі автомобіль, велика частина автолюбителів, навряд чи звертає увагу на тип підвіски.

Жорстка або м’яка підвіска у авто, цікавить в основному професіоналів, так само як і об’єм двигуна, ремонтнопригодность і т.д.

Основна маса автолюбителів звикла до того, що виробник вже заздалегідь подбав про те, які параметри повинні бути у всіх систем авто, включаючи і підвіску.

Як правило, всі сучасні конвеєрні автомобілі з м’якою підвіскою. Про позашляховиках мова не йде.

Разом з тим, не слід забувати про те, що кожна модель авто має підвіску певного типу. Балансування підвіски виробляється виробником саме для кожної моделі для того, щоб в результаті, підвіска виконувала свої функції з урахуванням всіх параметрів і характеристик автомобіля.

Как тип подвески влияет на движение автомобиля?

Автомобиль полностью, и подвеска, в том числе – это отражение характера его владельца. С этим утверждением даже нет смысла спорить, уже доказано. Цвет кузова, мощность двигателя, силуэт и форма кузова, всё это в какой-то степени влияет на выбор автомобиля, в зависимости от предпочтений владельца.

Не остаётся в стороне и подвеска. Выбор машины с мягкой подвеской, или, наоборот, с более жёсткой – это выбор стиля вождения. В дальнейшем, если владельца не устраивают характеристики того или иного типа подвески. Вполне реально провести тюнинг подвески,  и сделать подвеску мягче или жёстче.

Жорстка підвіска – це спортивний, більш агресивний стиль їзди. Автомобіль з жорсткою підвіскою має кращу керованість і маневреність. Але, крім цього, жорстка підвіска має і такий величезний мінус, як негативний вплив на організм водія.

Порада

Адже очевидно, що більш жорстка підвіска не виконує в повному обсязі своєї функції – забезпечення плавності ходу автомобіля. А якщо до жёскості підвіски додати яму, вибоїну або вибоїна на наших дорогах, то забудьте про спокійний і умиротворений русі. Підвіска не дасть вам заснути за кермом.

Авто з м’якою підвіскою, забезпечуючи водієві та пасажирам бажану плавність ходу, втрачає в керованості. Звичайно не до такої міри, що ви зовсім не будете контролювати автомобіль, але при вході в поворот на досить високій швидкості, ви відчуєте складність в управлінні та крен кузова.

Виробники, в принципі, мають, що запропонувати автовласникові – це автомобілі з пневматичною підвіскою. Цей тип підвіски регулює свої параметри в залежності від швидкості, ваги автомобіля і якості дорожнього покриття. Але, як ви розумієте, пневматична підвіска – задоволення досить дороге для серійних автомобілів.

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способівЯк зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Як своїми руками зробити підвіску м’якше?

Якщо вас остаточно не задовольняє тип підвіски вашого автомобіля, і ви вважаєте, що м’яка підвіска – це саме те, що потрібно, то зробити її своїми руками не складе труднощів. Чи не бажаєте самостійно, заїжджайте на автосервіс і вам буде забезпечена сама м’яка підвіска, відповідно до параметрів вашого авто.

Зробити підвіску м’якше можна шляхом банальної заміни основних деталей підвіски: амортизаторів, пружин, дисків та шин. Природно, заміну всіх елементів слід проводити одночасно. Тільки в цьому випадку ви відчуєте різницю в русі автомобіля.

  • Рідні диски можна поміняти на легкосплавні диски з великим вильотом. Хоча, при такому типі дисків, і підвищується керованість, але також і підвищується і навантаження на колісні підшипники. Ви повинні розуміти, що термін їх служби скоротиться.
  • Заміна амортизаторів полягає в тому, що вам, замість штатних амортизаторів, потрібно поставити газомасляної амортизатори подвійної дії.
  • Пружини підвіски необхідно замінити пружинами зі змінним кроком витків. Їх підбір і придбання на сьогоднішній день не є проблемою.
  • Обов’язково потрібно замінити стандартні шини, на шини з м’якої боковиной. Ви не будете відчувати нерівностей дороги. Але, при високій швидкості потрапляння в яму на асфальті з нерівними краями, загрожує розривом такої шини. Інший варіант – поставити гуму меншого радіуса, але високопрофільні.

Варіант по повній заміні підвіски вашого автомобіля на пневматичну підвіску, ми навіть не розглядаємо, тому що він далекий від бюджетного.

Проробивши ці операції, ви реально відчуєте, що підвіска вашого автомобіля стала м’якше. Залишиться лише звикнути до поведінки авто і в путь. З урахуванням особливостей поведінки м’якої підвіски на великій швидкості.

Удачі вам при заміні елементів підвіски.

Як зробити підвіску м’якше?

Як зробити підвіску м'якше? 5 легких способів

Чим глибше ми йдемо в … прогрес, тим складніше … нам уявити своє існування без автомобіля. Однак якщо зовсім недавно років так 20 тому, нам було досить: Жигулів, Москвичів і Волг з УАЗами, то сьогодні різко збільшилася кількість автовиробників, розбестили нас і наші фантазії до межі.

За ваші гроші вам зроблять все, що ви побажаєте, втілять в життя вашу саму «нереальну» фантазію, було б чим платити … Психологи вже давно твердять про те, що вибір машини – відповідає характеру людини.

Форма кузова, колір в який він забарвлений, а також технічні характеристики його мотора і ходові якості авто – так чи інакше відповідають нашому внутрішньому стану.

М’якість автомобіля або правильніше буде висловитися жорсткість підвіски також в якійсь мірі відповідає нашому характеру.

Для одних, ті яким до вподоби неспішне рух з легким погойдуванням більше до смаку м’яка підвіска, іншим же, ті які Жага швидкості і у всіх своїх справах люблять оперативності і стриманість навпаки прагнуть до руху без зайвих розгойдування і крену на поворотах. Загалом скільки людей – стільки й думок.

Ходові параметри підвіски підбираються або відразу при покупці авто, або доопрацьовуються після придбання, це називається тюнінгом автомобіля. Стиль їзди є багато в чому основним фактором при виборі підвіски.

Вплив автомобільної підвіски на рух

Жорстка підвіска – запорука безпечного водіння, а також можливість контролю всіх нюансів маневрування стверджують прихильники і фахівці цього варіанту підвіски.

Однак як би там не було жорстка підвіска – має і мінуси, наприклад більшість експертів вважають що такий варіант шкодить здоров’ю людини, особливо тому що має проблеми з хребтом.

Тим більше якщо врахувати якість наших доріг, можна припустити собі що буде відчувати «п’ята точка» пересуваючись в такому автомобілі.

М’яка підвіска, це перш за все комфорт і м’який плавний хід.

Автомобіль з м’якою податливою підвіскою комфортно і зі зручністю буде долати всі нерівності, зрідка розгойдуючись з боку в бік, проте це затишшя триватиме лише до першого повороту.

У разі якщо його необхідно буде пройти на великій швидкості у водія виникнуть проблеми управлінням через велику крену кузова. Крім того слід зважати на той факт, що зайва м’якість створює ефект хвилі що викликає заколисування.

Серійні авто сходять з конвеєра вже з готовими параметрами підвіски, м’яка, жорстка або середня підвіска. Однак величина їх характеристик постійна. Пневматична підвіска здатна змінювати свої параметри під час руху: стаючи жорсткіше або м’якше. Вартість такої підвіски відповідна, дешевої її назвати досить складно.

Як самостійно зробити підвіску м’якшою?

Якщо ви прийшли до висновку що ваш автомобіль недостатньо комфортний або що у нього досить жорстка підвіска, то ви повинні собі задати питання: чи готові ви пожертвувати гостротою реакції і прекрасною керованістю в ім’я розміреності й обґрунтованості під час руху? Якщо відповідь – так, то зробити такий вид тюнінга досить легко навіть в домашніх умовах. Нижче я навів кілька слушних порад за допомогою яких ви зможете домогтися бажаного результату.

Існують такі способи зробити підвіску автомобіля м’якшою:

Зверніть увагу

1. Заміна пружин. Проводиться заміна старих пружин на пружини зі змінним кроком витків, купити такі на авторинку – НЕ проблема.2. Амортизатори . Штатні амортизатори змінюються на газомасляної подвійної дії, це дозволяє істотно збільшити м’якість і плавність подвескі.3. Заміна шин .

Необхідно купити нові хороші, можливо дорогі шини мають м’яку боковину. Такий тип гуми прекрасно поглинає всі нерівності дороги, проте якщо такими на високій швидкості догодити в яму – можуть виникнути великі неприємності. Шини просто може розірвати.

Второй вариант с шинами – установка высокопрофильной мягкой резины меньшего радиуса.4. Легкосплавные диски. Замена обычных дисков на легкосплавные диски с большим вылетом. Они способны повысить управляемость, при этом будут способствовать комфортабельности движения.

Недостатком этих дисков является увеличенная нагрузка на подшипники, и преждевременный их выход из строя.5. Пневматическая подвеска. Замена обычной подвески на пневматическую — довольно действенный способ. После такого тюнинга подвеска станет очень мягкой, однако есть одно «но» — ее стоимость и установка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…