Компресор може принести дуже багато користі в різних сферах життя. Можливо вам потрібен прилад для швидкого накачування шин автомобіля, або ж ви вирішили зайнятися аерографією, але у вас немає відповідного обладнання, а купувати так не хочеться. Вирішити цю проблему можна зробивши компресор своїми руками. Про те, як це зробити і що для цього знадобиться, ми і поговоримо.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Зробити або купити

Перш ніж дізнатися, як зробити компресор своїми руками, потрібно розібратися з тим, як і які завдання може вирішувати саморобний варіант, і як з ними впоратися куплений в магазині агрегат. У цьому плані все більше залежить від напрямку, для якого вам потрібно компресор. Якщо він вам потрібен для простої накачування шин – то можна і саморобним скористатися.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніЯк зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніЯк зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніЯк зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніЯк зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніЯк зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Інша справа якщо вас тягне в творчість. Це не обов’язково повинна бути аерографія, щоб спіткнутися об недоліки домашнього варіанту. Вся справа в тому, що для фарбування потрібно однорідний і рівномірний потік повітря. У ньому не повинно бути сміття та інших дрібних частинок.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Якщо ці умови не дотримати, можна буде отримати зернисту фарбування або інші види дефектів в якості результату. Саме про це варто думати в першу чергу, коли бачите фото саморобних компресорів.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

До всього вищезгаданого можна ще додати неоднорідні плями і патьоки, які будуть проблемою навіть при фарбуванні рами велосипеда, чого вже говорити про деталі автомобіля.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Незважаючи на це, обидва типи компресорів влаштовані приблизно однаково, що стосується основ. У будь-якому випадку потрібен резервуар, в якому повітря знаходиться під високим тиском. Воно може генеруватися за рахунок ручного нагнітання, а може з’являтися від механічного впливу.

  • Якщо перший варіант дешевше в реалізації, то варто враховувати, що працювати буде набагато складніше, адже постійно потрібно буде стежити за рівнем тиску всередині компресора.

У разі, якщо компресор обладнаний додатковою автоматикою, все що вам потрібно буде робити, це час від часу додавати масло або замінювати його. Результатом роботи такого приладу буде постійна і рівномірна подача повітря, що може зіграти дуже важливу роль для вас.

підготовка

Ось і ми і підійшли до покрокової інструкції для складання компресора в домашніх умовах. Якщо говорити про його плюси, то в першу чергу варто згадати про гучності роботи, адже такий агрегат буде працювати істотно тихіше, ніж заводський варіант. Для цього потрібно буде герметично з’єднати всі компоненти, але ця праця коштує витрачених зусиль.

З чого можна зробити компресор своїми руками?

Для начала вам понадобится что-то, что сможет заменить ресивер. Для этого хорошо подойдет простая автомобильная камера. Дальше нужно будет найти простой насос, на котором установлен манометр. Он нужен для увеличения давления воздуха внутри камеры. К этому добавляем простое шило, ремонтный комплект для колеса и простой сосок для камеры.

В первую очередь нужно убедиться в том, что камера все еще герметична, и не пропускает воздух. Если окажется, что она не справляется со своими задачами, в условиях повышенного давления последствия могут быть серьезными.

Если во время проверки вы нашли утечки воздуха, то камеру нужно заклеить, и лучше всего это делать при помощи вулканизации.

Обратите внимание

Оскільки наша камера буде виконувати функцію ресивера, потрібно буде зробити ще один отвір в ній, для чого нам і знадобиться просте шило. У нього потрібно буде вклеїти сосок, про який я говорив раніше. Він буде використовуватися для надходження повітря всередину камери.

Для правильної установки соска добре підійде рем комплект, який вказаний в переліку необхідних деталей. Далі викручуємо ніпель і перевіряємо, як йде рух повітря.

Міні компресор своїми руками робиться за тим же принципом, просто потрібно буде взяти камеру поменше, для якої знадобитися насос меншої потужності. Така установка буде мати меншу продуктивність, але буде мати певну компактністю.

Особливості

Після всього, що було зроблено раніше, потрібно встановити спускний клапан на сосок, який був на камері спочатку. Він необхідний для послаблення тиску, якщо воно буде підніматися дуже високо. Для того, щоб перевіряти працездатність приладу не тільки прямим використанням, не зайвим буде встановити додатковий манометр.

В іншому випадку, якщо ви будете займатися фарбуванням, вам потрібно буде спочатку провести пробний візит, після чого подивитися на рівномірність емалі або простий фарби, і тільки після цього приступати до роботи. Це не дуже зручно, і може виявитися досить дорого, в залежності від ціни матеріалів.

Важливо знати, що при перевірці рівня тиску манометром, його стрілка не повинна смикатися. Якщо це відбувається, потрібно перевірити всю конструкцію, оскільки це сигнал того, що потік повітря не є рівномірним.

Насправді, ідеї саморобних компресорів та виготовлення такого не вимагає якихось сверхспособностей. Природно, вам потрібні будуть прямі руки, базові навички роботи з різними інструментами, ну і головне – бажання все це робити. Якщо вам компресор потрібен для професійних потреб, то краще звернутися до готових рішень.

Є багато відгуків про те, що саморобні компресори працюють надійніше і при цьому більш довговічні. Важливо розуміти, що це залежить в першу чергу від того, хто робив цей агрегат, і не менш важливі матеріали, які використовувалися при його створенні.

  1. Якщо ви хочете в якості хобі працювати в своєму гаражі або сараї, до цього у вас є достатньо вільного часу, щоб зайнятися цим – чому б і ні.

Фото компресорів своїми руками

Як зробити гараж для фарбування автомобілів? (Інструкція з фото)

Всім доброго дня. У сьогоднішній записи я розповім як зробити гараж для фарбування автомобілів. У статті розглянуті типові проблеми, що виникають при фарбуванні автомобілів в гаражі, і розказані, засновані на багаторічному досвіді гаражної фарбування, секрети і хитрості.

Нижче я навів вимоги до гаражу і рекомендації по їх виконанню в порядку важливості, тобто чим вище вимога, тим важливіше умова.

Вимоги до електричної енергії

На жаль, в ряді гаражних кооперативів електричні лінії залишають бажати кращого, і часто при включеному освітленні, компресор просто не зможе накачати повний ресивер. Причина цього – ветхість розподільних мереж.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Якщо ви тільки підбираєте гараж для фарбування або вибираєте місце для будівництва гаража, перша вимога – досить вільної потужності і «жива» розподільна мережа, прокласти нову лінію до віддаленого гаража дуже дорого.

Наприклад, я в 2015 році купив останній гараж в ряду від розподільного щита – підсумок мені довелося прокласти 200 метрів 4х жильного кабелю (ну захотів я в гараж 3 фази для нормального компресора). Варто було мені це задоволення – 2 дня роботи і 46 рублів за метр кабелю + гофра + лічильник – коротше більше 25000 рублів …. А можна було просто купити інший гараж … .. благо ціна була майже однаковою ….

Як повірити стан проводки до гаража?

Вам потрібен один електрик або вам треба самому трохи розуміти в електропостачанні. Для діагностики мережі нам знадобиться потужний електроприлад – обігрівач (або кілька) на 2-3 квт, компресор і т.п. (Тільки не сварочник) і мультиметр ось такий:

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Діагностика дуже проста – підключаємо в розетку гаража навантаження 2-3 кВт. і міряємо напругу . Якщо воно впаде, нижче 180 вольт у вас при фарбуванні буде сильно моргати світло і компресор при тиску в ресивері більше 6-7mPa аварійно зупинятися.

  • Перевіряти напруга краще в той час коли в гаражах багато народу!
  • Якщо з напругою все погано будьте готові до того, що вам доведеться, за свій рахунок, ремонтувати розподільні мережі кооперативу, що може бути досить дорого.
  • Взагалі шукаючи гараж для фарбування, візьміть за правило – чим ближче до вступного розподільного щита, тим краще.

розміри гаража

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

  1. Тут діє правило чим більше тим краще, тим більші автомобілі можна взяти на фарбування (наприклад фургон типу газель), але майте на увазі що великий гараж дорожче топити.
  2. Щодо мінімального розміру можу сказати наступне – мінімум по метру вільного простору від окрашиваемого автомобіля з кожного боку має бути!
  3. Якщо ця умова не виконувати, зростає ризик зачепити автомобіль, наприклад шлангом компресора.

По висоті гаража – 1.5-2 метра над дахом окрашиваемого автомобіля, мінімум, має бути. Якщо ця умова не виконується дах автомобіля пофарбувати дуже важко і другий момент – розсіювання світла, якщо лампи будуть дуже близько до даху фарбувати важко, так як одні ділянки пересвічує інші недосвечівает ….

Але як завжди в гаражної забарвленням, з висотою гаража, доводиться шукати компроміс. При дуже великій висоті топити приміщення ставати нереально важко – зверху жарко знизу холодно! В таких умовах фарбувати не можна! Неможливо зловити в’язкість і товщину шару для перепаду температур 10-15 градусів (так саме так і буває при бетонній підлозі).

Вимоги до освітлення.

У гаражі, де проводитися фарбування автомобілів, дуже важливо мати якісне освітлення. Багато для цих цілей рекомендують модні зараз світлодіодні світильники, але це не кращий варіант.

Вони дають монохромне світло в якому гірше видно.

важливо

Оптимальним рішенням досі є звичайні люмінесцентні лампи комбінованого світіння (в один світильник ставимо лампу теплого і холодного світіння).

Світло треба розташовувати збоку і зверху. Наприклад, у мене в гаражі це зроблено ось так (вибачте за бардак, тоді вивозити було нікуди):

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

тобто по 2 світильники збоку, один сади, один спереду і 4 зверху

Пам’ятайте правило – світла багато не буває! І якщо вам зараз 20 років, і ви все чудово бачите, не забувайте, до 30 років у очей знижується чутливість до світла і знижується вона поступово, але з кожним роком.

Я і сам в 23 роки працював під машиною без світла і фарбував при свічці (я завжди дивувався, коли батько брав лампу по 150 ват в переноску щоб зробити роботу під машиною – все ж видно).

А в 28 років, мені вже не вистачало світла від 12 люмінесцентних світильників з 24 лампами по 36 ват (майже 900 ват світла) в гаражі на 32 квадратних метра. За відчуттями, я б ще додав світла … Зір треба берегти, не економте на освітленні …

Ну і найголовніше – чим більше світла, тим менше ймовірності зробити патьок, або отримати непрокрас, або НЕ растекшуюся шагрень.

Пол в фарбувальному гаражі

Найголовніша вимога до підлоги в гаражі, де фарбують – він повинен не пиліть і легко митися, тримати воду, взагалі здорово, якщо підлога буде теплим!

Наприклад, у мене в гаражі бетонну підлогу (в ньому 200 метрів металлопластових труби) фарбований білою фарбою. Так періодично його припадати перефарбовувати, так це дорого, але воно коштує …

Опалення гаража для фарбування

  • У частині статті про розміри гаража я писав, що високий і великий гараж топити дорожче, але про оптимальний спосіб опалення я не написав.
  • Практика показала, що оптимальним в плані розподілу температури є рідинний котел з теплою підлогою. Робиться цей так:
  • Але у мене допущені 2 помилки – контур батареї треба було зробити паралельно підлозі і регулювати кількість рідини в підлогу і в батарею і димову трубу коштувало прокласти в гаражі, так як від неї теж можна отримувати тепло.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Котел треба брати з запасом, якщо гараж на 30 квадратних метрів беріть котел на 150. При можливості беріть котел з газовим пальником – пропан в балонах виходить дешевше електрики і знімає потребу виписувати сирі дрова, організовувати їх зберігання, сушіння, кілочка … хоча пропаном топитися дорожче , ніж дровами.

Є варіант топитися електрикою, але в більшості регіонів це недозволена розкіш.

Домовилися – оптимальний варіант опалення гаража для фарбування тепла підлога й радіатори по колу. Природно в гаражі воду застосовувати для системи опалення це безумство, тому використовуйте антифриз.

Про витяжку в фарбувальному гаражі

Це, мабуть, найважча і найболючіша частина. У мене в гаражі взагалі немає витяжки! Краще не робити ніяку витяжку, ніж зробити погано.

У багатьох в ворота або стіну врізаний витяжний вентилятор для того щоб вигнати з повітря суспензія яка неминуче виникає при фарбуванні, але це має сенс тільки для покращик, машині ж це шкодить! Пояснюю – витяжний вентилятор створює негативний тиск в гаражі. Підсумок – повітря починає підсмоктується з усіх щілин з воріт, ям, дірок між мостини і він піднімає весь пил. Як ви розумієте, пил обов’язково ляже на свіжопофарбовану машину.

По розуму витяжку з фарбувального гаража треба робити з ями! А приточную (втяжні вентиляцію) треба робити через радіатор опалення, через стіну і через фільтр. І найважливіше – втяжні вентиляція повинна мати більшу продуктивність, ніж витяжна. Це дозволить фарбувати взимку без підсосу холодного повітря з вулиці (в гаражі буде більший тиск) і це різко скоротить кількість пилу.

Чому витяжка повинна бути в ямі?

Тому що тільки в цьому випадку пил буде не висіти суспензією в повітрі, а падати на підлогу і йти на витяжку.

Трохи про компресор

Правил тут немає, але в цілому – чим продуктивніше компресор, тим краще і чим більше ресивер, тим краще.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Я користуюся ось таким (в сумі пофарбовано більше 40 машин, але 2 рази доводилося знімати головки і чистити клапани).

Якщо ви плануєте фарбувати тільки влітку, то має сенс зробити забір повітря для компресора з вулиці. Так фільтр компресора буде служити багато довше.

У мене компресор стоїть на полиці в гаражі, і забір повітря йде прямо з гаража, але багато прибирають його в яму або взагалі виносять на вулицю.

Але у мене так зроблено так як я фарбую цілий рік. І ще, компресор на полиці зручніше обслуговувати (та полку це мішок) але коли я це робив, у мене ще не було досвіду фарбування, а зараз переробляти не буду, так як строю гараж з камерою ….

Не забувайте про обов’язковість волого-масловіддільників на виході компресора, без них фарбувати не реально.

Як вирішується питання з прискореної сушінням автомобіля при гаражної фарбування?

Звичайно оптимальний варіант інфрачервоні прожектори типу ось таких:

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Все просто, почекали після останнього шару поки він схопитися на отлип, і включаємо і сушимо. Але, наприклад, у мене в гаражі немає стільки електричної потужності, та й великого сенсу в цих гарматах немає. Особисто я шляхом експериментів прийшов до газової теплової гармати. Вона нагріває гараж до 60-80 градусів залежно від сезону, цього вистачає для повного висихання автомобіля за 2-5 годин.

Боротьба з пилом в гаражі для фарбування

Я напишу загальні тези, а ви вирішуйте, що вам застосовувати, а що ні, за підсумком боротьба з максимумом пилу призведе до будівництва фарбувальної камери. За мінімуму рекомендації наступні:

  • Ніяких полиць і верстатів – це пилозбірники. Якщо вони є – на фарбування закривайте їх плівкою (у мене спочатку був один гараж і я при кожній фарбування закриваю плівкою полки).
  • Стіни повинні бути обшиті (у мене гіпсокартон і ДСП пофарбовані білою фарбою)
  • Штори вкрай небажані
  • Пол і стеля не повинні пиліть (стелю у мене заклеєний пенопластовой плиткою, а підлогу фарбований бетон)
  • Краще не мати ніякої вентиляції ніж мати погану витяжну.
  • Перед фарбуванням поливайте підлоги і стіни водою.
  • Протока шар бази металликом обов’язково використовуйте антистатик.

Я сподіваюся що, прочитавши цю статтю, ви зрозуміли як зробити гараж для фарбування автомобілів. Проте, якщо у вас залишилися питання пишіть їх в коментарі.

З повагою, адміністратор http://life-with-cars.ru

Саморобний компресор для фарбування авто своїми руками

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Пофарбувати автомобіль – складна і специфічне завдання. Її складність більшою мірою полягає в тому, що не у кожної людини є можливість використання спеціального обладнання. Своїми руками провести роботу не так складно, якщо потренуватися перед цим і навчитися управляти обладнанням якісно. Але саме устаткування орендувати дуже дорого. Можна спробувати самому зробити всі необхідні засоби і заощадити велику кількість грошей. Саморобний компресор для фарбування авто може виявитися вдалим технічним рішенням, яке буде служити дуже гідно.

Існує кілька варіантів виробництва саморобного пристрою для професійної або аматорської фарбування. Для кого-то і адаптований компресор від старого холодильника виявиться гідним варіантом. Але на ділі потрібно враховувати високі вимоги кузова авто до накладання лакофарбових матеріалів.

Так що обладнання повинно відповідати певним параметрам якості і функціональності. Інакше не вийде виконати роботу якісно і надійно. Саморобні пристрої для фарбування авто нерідко не працюють так, як ви того хочете.

Тому перед виготовленням компресора переконайтеся, що у вас є технічні навички для цього.

Функції пристрою для професійної фарбування автомобіля

Багато хто скаже, що простіше, ніж самому зробити потрібне обладнання, купити готовий пристрій. Якщо у вас взагалі нічого для виробництва немає, це дійсно буде простіше.

Але якість бюджетних варіантів техніки до 10 000 рублів дуже неприємно дивує. Своїми руками можна спробувати створити більш-менш якісний компресор за 3-5 тисяч рублів.

Фарбувальні роботи з автомобілем потребують такого як пристрій:

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

  • саморобна конструкція повинна бути безпечною в експлуатації, адже тиск в ресивері буде високим;
  • для нагнітання тиску вам буде потрібно мотор, який можна взяти з будь-якого механізму;
  • всі аксесуари у вигляді шлангів, фітингів і з’єднувачів потрібні нові і якісні, тобто дорогі;
  • для фарбування потрібен певний тиск, так що буде потрібно точний манометр і пристрої для його врізки;
  • кузов авто буде погано пофарбований, якщо будуть перебої тиску, так що все обладнання повинно бути потужним.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

Все це ставить досить високу планку для самостійного виготовлення фарбувальної техніки. Своїми руками створити хороший комплекс нагнітання тиску для фарбування автомобіля непросто.

Але якщо у вас є досвід і технічна кмітливість, немає нічого неможливого. Навіть при відсутності комплектуючих можна все придбати в інтернеті на сайтах оголошень за невеликі гроші.

Давайте розглянемо, що ж знадобиться для компресора.

Саморобний механізм для нагнітання тиску – комплектуючі

Фарбування вашого авто можлива тільки з гарною і впевненою подачею повітря в пульверизатор. Тому пряме підключення до джерела нагнітання тиску не підійде. Найкраще створити обладнання з ресивером.

Це металевий бак, який повинен бути потужним і надійним, з міцними і товстими стінками. Підійде старий газовий балон, бак від водяній насосної станції або розширювальний бачок сучасного типу.

Також будуть потрібні такі дії:

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

  • в знайденому ресівері необхідно зробити герметизируемой отвори для нагнітання тиску і подачі повітря;
  • також обов’язково передбачити клапан, який буде спускати надмірний тиск після його досягнення;
  • автоматика потрібно, щоб економити електрику або паливо (залежить від типу обраного мотора);
  • в якості автоматики використовується система насосних станцій, манометр з автоматичним відключенням обладнання;
  • важливо забезпечити надійність врізки всіх фітингів і перехідників, інакше будуть неприємності при експлуатації;
  • має значення і надійна установка з закріпленням ресивера, щоб уникнути його вібрації або переміщення;
  • ще одна вимога – потужність використовуваного обладнання повинна бути узгоджена з об’ємом ресивера.

Компресор для фарбування автомобіля своїми руками – складний проект, який неможливо реалізувати без технічного досвіду.

Тим більше, автомобіль потребує якісної фарбування, і компресор повинен забезпечувати рівну і стабільну подачу повітря.

Саморобна система для фарбування кузова авто може застосовуватися в подальшому в самих різних цілях. У гаражі цей винахід буде знахідкою для будь-якого автовласника.

Підбираємо обладнання для фарбування та аксесуари для фарбування авто

Щоб фарбування сталася професійно, вам буде потрібно якісний комплект аксесуарів. Одного компресора буде недостатньо, щоб накласти шар ЛКП з високою якістю. І тут саморобні вироби не підійдуть.

Доведеться купити мінімум один пістолет з вбудованим резервуаром для фарби. Також буде потрібно ряд додаткових матеріалів.

Щоб фарбування пройшла без проблем, а ваше авто віддячила вас за роботу відмінним зовнішнім виглядом, варто врахувати такі параметри покупок:

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні

  1. Пульверизатор . Вибирайте одну модель напівпрофесійного типу з об’ємом бункера для фарби не менше 0.7 літра. Краще купити кілька типів пістолетів або пару комплектів насадок для розпилення різних матеріалів.
  2. Шланги . Армовані і посилені вироби краще купувати нові. Ніякі саморобні рішення не підійдуть для потужного компресора. Тиск буде не менше 2 атмосфер, так що все повинно бути безпечним.
  3. Аксесуари . Для змішування фарби, додавання розчинника і тестування вам будуть потрібні спеціальні аксесуари, такі як резервуари для фарбувального матеріалу і палички для його розмішування.
  4. Фільтри . Обов’язково для забору повітря в ресивер буде потрібно повітряний фільтр для самого компресора. Також необхідні фільтри для фарби, інакше може швидко засмітитися пульверизатор.
  5. Матеріали . Для фарбування вашого авто буде потрібно досить дорога фарба, розчинник, затвредітель. Також обзаведіться достатньою кількістю чистих ганчірок.

Все це повинно бути високої якості. Якщо ви купуєте ненадійні матеріали, доведеться зіткнутися з дуже низькою якістю фарбування. Саморобний комплекс також може не дотягувати за якістю подачі повітря до професійних рішень.

Іноді краще орендувати обладнання. Виробляти компресор самостійно вигідно в тих випадках, коли ви будете використовувати його в подальшому для різних завдань з авто.

Інакше саморобний пристрій ніколи не окупиться і не зможе принести користь.

підводимо підсумки

Фарбування кузовних деталей авто своїми силами можлива. Навіть якщо у вас немає компресора, ви можете зробити саморобні варіанти техніки. Для багатьох власників автомобілів це буде виглядати авантюрою, але часто зустрічаються дуже розумні і якісні установки.

Це технічний квест, який можна продовжувати, постійно вдосконалюючи конструкцію. Такий підхід вам точно сподобається, якщо у вас технічний склад розуму і тяга до винаходів. Але при цьому потрібно дотримуватися і фінансову сторону питання.

Іноді створення пристрою буде невигідним для власника машини.

В інтернеті можна знайти безліч схем компресорів з підручних матеріалів. Саморобні системи часом виявляються не гірше професійних. Але фарбування вашого авто повинна проводитися в підготовленої камері, яку дуже складно зробити з простого гаража.

Порада

Буде потрібно захист від пилу, якісне підтримання температурного режиму. Інакше вся затія з виробництвом хорошого компресорного пристрою буде зайвою.

Найкраще підрахувати витрати на виготовлення, а також дізнатися вартість оренди камери з повним комплексом пристроїв.

Компресор для фарбування своїми руками – ідеальний варіант економії для кожного автовласника

Компресор використовують для самостійного обслуговування автомобіля, в тому числі фарбування, підкачки шин, подачі повітря на пневмоінструмент та інших ремонтних робіт. Зробити компресор для фарбування автомобіля-економічно вигідне рішення, яке не потребує значних фінансових вкладень.

Принцип роботи

Виходячи з принципу функціонування, виділяють різні типи обладнання, але в основі лежить одна технологія – повітря, що надходить за рахунок роботи двигуна, передається в ємність і, накопичуючись, досягає підвищеного рівня показника тиску. Як тільки тиск досягає критичної позначки, зайве повітря виводиться за допомогою спускного клапана. Таким чином компресори працюють за рахунок підтримки тиску на певному рівні.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніКожному автомобілісту, який стикається з необхідністю підфарбовувати свій автомобіль, необхідно мати компресор для фарбування

Найбільш важливою умовою є постійний показник рівня тиску саме в компресорах, що використовуються для фарбування автомобіля.

Однак, незалежно від функціоналу інструменту даний параметр є ключовим, а тому технологія виготовлення і використовувані матеріали вибираються в залежності від необхідного тиску.

У мережі Інтернет можна знайти безліч різних відео збірки будь-якого компресора, однак, найбільш популярних варіантів зовсім небагато.

Збираємо швидко і просто

Один з найбільш доступних варіантів компресора для фарбувальних робіт є інструмент, виготовлений з автомобільної камери на колеса. Саме вона виступає як ресивера. Також необхідно мати такі матеріали та інструменти:

  1. Сосок іншої автомобільної камери.
  2. Насос для автомобіля з манометром.
  3. Витратні кошти для роботи з гумою.
  4. Набір автомобільних інструментів.

Камера повинна бути обов’язково цілої, оскільки основна функція ресивера саме накопичення повітря. У ролі нагнітача в приладі виконує автомобільний насос. Збираємо компресор з ретельним дотриманням усіх необхідних дії.

Перш за все необхідно зробити отвір в камері і приклеїти на це місце сосок. Таким чином «рідний» сосок буде служити для того, щоб в камеру нагнітався повітря, а новий – для подачі повітря на розпилювач. Далі потрібно відрегулювати тиск за допомогою монометра, підбираючи оптимальний показник в процесі роботи.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніКамера повинна бути обов’язково цілої, оскільки основна функція ресивера саме накопичення повітря

Для спрощення роботи для виготовлення компресора для фарбування автомобіля необхідно дотримуватися наступних рекомендацій:

  1. Для запобігання коливань під час подачі повітря необхідно ретельно закріплювати камеру.
  2. Не слід заповнювати камеру сипучими речовинами оскільки це призводить до забивання каналів, а значить фарба змішується з ними.

Компресор з ресивером

Даний варіант набагато складніше по конструктиву, ніж попередній. Такий інструмент ставитися вже до напівпрофесійних, а значить для того щоб зібрати компресор, необхідна більша кількість інструменту і матеріалу.

Важливим елементів такого обладнання є компресор з холодильника своїми руками. Варто враховувати те, що компресор старого холодильника може втратити герметизацію, а значить і його функціональність знижена. У таких випадках необхідно подбати про зміну масла.

Така процедура виконується наступним чином:

  1. Надпілов і обламати трубку на бічній стороні компресора.
  2. Залити масло всередину, використовуючи шприц.
  3. Трубку заглушити гвинтом з прокладкою з гуми.

Для виготовлення ресивера можна використовувати корпус від вогнегасника з спиляною ручкою.

Після цього необхідно просвердлити отвір для перехідника і встановити його, використовуючи, наприклад, холодне зварювання. Вихідний отвір оснащується повітряним автомобільним фільтром для запобігання попадання всередину бруду і рідин.

Як тільки попередня збірка закінчена можна збирати компресор:

  1. На фільтр отделителя нагвинчують кріплення і встановлюють його однією стороною на армований маслостойкий шланг, а інший – на трубку компресора.
  2. Всі з’єднання затискають хомутами, а різьблення ущільнюють фум-стрічкою.
  3. Прикручують чавунну кришку з підкладкою з гумової прокладки.
  4. Встановлюють тумблер, реле тиску, редуктор, манометр і приєднує всі дроти.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніДля виготовлення ресивера можна використовувати корпус від вогнегасника з спиляною ручкою

По закінченню складання компресор необхідно налаштувати і випробувати. Такий інструмент самому виготовити, безумовно, складніше, проте і його функціонал горазда ширше. Для зручності використання на компресор можна встановити меблеві колеса.

Найбільш поширені несправності

  1. Ресівер не підтримує заданий рівень тиску при відключенні харчування. Таке можливо якщо в системі є витік і виявити її можна за допомогою мильного розчину на наступні найбільш вразливі місця:
  • магістраль;
  • клапан поршня;
  • кран скидання тиску на ресівері.

При виявленні витоку на магістралі стиснутого повітря усунути цю несправність можна простий ізоляційною стрічкою і герметиком. Якщо несправність на крані, то необхідно замінити вентиль.

  1. Двигун на реагує на запуск. Перш за все необхідно переконатися в справності джерела електроенергії і цілісності кабелю, а також оцінити якість контактних з’єднань і запобіжників. Невірні налаштування тиску на ресівері також можуть впливати на роботу інструменту. Для діагностики даної несправності необхідно спустити повітря з резервуара і спробувати запустити двигун.
  2. Немає нагнітання. Першою причиною такого пошкодження може бути пошкодження мережі електроенергії. Також можливо, що тиск в ресивері має занадто високі параметри.
  3. Перегрів компресора. Така ситуація можлива при підвищеному температурному режимі і при падінні напруги в мережі, а також при тривалій роботі інструменту.
  4. На виході повітря містить воду. Як правило, причини такого явища наступні:
  • Зібрана вода в ресівері досягла критичного рівня
  • забруднення фільтра на вході:
  • підвищений рівень вологості приміщення.

Безумовно, самостійна збірка компресора складний і трудомісткий процес, проте вигода безсумнівна. Варто відзначити, що і технічне обслуговування такого інструменту значно простіше і дешевше. Пофарбувати авто своїми руками за допомогою такого компресора також буде значне дешевше, ніж в будь-який автомайстерні. Компресор для фарбування своїми руками для автомобіля – прослужить довго при правильній збірці і експлуатації.

Як зробити компресор для гаража своїми руками

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніКомпресор для гаража з холодильника

Гаражний компресор – потрібне обладнання в своєму гаражі. З його допомогою можна автомобіль пофарбувати, накачати шини, подати повітря для роботи пневмоінструментів.

Для цього до них пред’являються певні вимоги, щоб створити потрібний потік повітря з необхідним тиском. Як зробити в гараж компресор, знайомить пропонована стаття.

Особливості використання компресора

Повітряний компресор в гаражі потрібен завжди. Його можна застосовувати як для здування пилу з поверхонь оброблюваних абразивом деталей, так і для отримання надлишкового тиску в Пневмоінструмент.

Часто робочий ресурс компресора необхідний для виконання фарбування автомобіля, що накладає до створюваного потоку повітря певні вимоги:

  • Потік повинен йти строго рівномірно без всяких домішок у вигляді крапель рідини, масла або суспендованих твердих частинок. На свіжонанесеному лакофарбовому покритті зернистість, каверни і шагрень бувають через проникнення сторонніх часток в струмінь повітря.
  • Нерівномірне надходження суміші призводить до виникнення патьоків фарби і появи матових плям на емалі.
  • Фірмові повітряні компресори, що випускаються промисловістю, володіють всіма функціями для такого процесу, але коштують досить дорого.
  • Чи не поступається професійним, можна створити модель вироби самостійно або використовувати компресор для гаража від холодильника.
  • В цьому випадку в пристрої для утримання стисненого повітря, яке називається “ресивером”, виникає надлишковий тиск. Потік повітря можна нагнітати вручну і механізованими способами.
  • Ручна подача економить фінансові кошти, але при цьому витрачається багато енергії і сил на проведення контролю над процесом.
  • Ці недоліки усуваються при автоматичному нагнітанні, але в цьому випадку вручну проводиться заміна в повітряної помпи масла.
  • Потім стиснене повітря рівномірно подається через вихідний штуцер до виконавчих пристроїв.

Як зробити найпростіший компресор з холодильника

Найпростіший компресор в гараж можна зробити зі старого холодильника.

Для його виготовлення знадобиться придбати:

  • Повітряний фільтр від автомобіля, розрахований на різний тиск. Його ціна досить невелика.
  • Пропускний сантехнічний клапан, який може бути обмежувальним і підривним, поєднаний зі зворотним клапаном на шість атмосфер.
  • Будь-сантехнічний шланг, що витримує більше шести атмосфер.
  • Китайський пістолет без манометра.
  • Будь-якої ємності накопичувальний балон. Чим він більший, тим його рідше знадобиться включати.
  • З мідних трубок сполучні комунікації або шланги кожній стадії.

Порада: Балон є акумулятором для накопичення повітря. У міру роботи тиск буде знижуватися, що не дуже важливо при накачуванні шин, де досить не більше трьох атмосфер. Але для пневмоінструменту це буде недостатньо і критично.

Інструкція по виготовленню пристрою полягає в наступному:

  • Збирається бак. У його пристрій входять не менше трьох патрубків:
  1. вхідного;
  2. вихідного;
  3. для зливу конденсату. Встановлюється елемент після монтажу ємності строго внизу, щоб злив рідини був без проблем.
  • З компресором проблема може бути в тому, що він стане випльовувати масло, тому потрібно закрити вихідний патрубок так, щоб він був спрямований строго вгору.
  • В такому ж напрямку має йти шланг на бак.
  • Вгору загинається забірний патрубок і забезпечується короткою гумовою трубкою, на її кінець насаджується повітряний фільтр від машини.
  • Між балоном і компресором ставиться зворотний перепускний водний клапан, який не дає повітрю виходити назад, і є найпростішим індикатором того, що тиск став заданої величини. При досягненні шести атмосфер він почне шипіти, це означає, що пора вимикати двигун компресора.

Порада: Звичайний холодильний агрегат видає понад 15 атмосфер, тому за двигун боятися не варто. Додатково збільшити безпеку можна вкрутити на виході з балона вентиль, підійде сантехнічний. При заповненні балона кран можна заблокувати.

  • Збирається все разом.
  • Балон зміцнюється.
  • Після запуску компресора повітря буде набиратися до тих пір, поки перепускний клапан не спрацює, в цьому випадку слід припинити його подачу, вимкнувши двигун.

Порада: При роботі такого компресора відходити від приладу не можна, щоб стежити за безпекою при його включенні.

Недоліком такого пристрою є:

  • У разі заклинювання арматури, якщо вона не спрацює, то компресор згорить або що-небудь розірветься. Тому слід поставити манометр.
  • Він необхідний для контролю – будь-яка автоматика може зламатися. Для цього рекомендується в системі залишити зворотний / перепускний клапан.

Вся конструкція в зборі буде виглядати таким чином:

  • Через патрубок, який оснащений фільтром, компресор забирає повітря.
  • Той, хто йде до баку вихідний шланг, забезпечується зворотним / перепускним клапаном.
  • На виході з бака розташовується регулююча арматура, а після неї ставиться запірний вентиль.
  • На дні бака є патрубок, через який зливається конденсат.
  • Від регулюючої арматури на пістолет йде шланг.
  • Реле тиску замикає й розмикає контакти, службовці для харчування компресора електрострумом.

На фото представлена ​​схема збірки компресора з більш старої моделі холодильника.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніКомпресор з холодильника в гараж

Як зробити простий компресор для фарбування автомобіля

Для виготовлення пристрою необхідно придбати:

  • Ресивер , яким може бути автомобільна камера з покришкою або без неї.
  • Нагнетатель . Для цього використовується автомобільний насос з манометром.
  • Сосок від старої камери.
  • Ремкомплект для гуми.
  • Шило кравецька.

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніКомпресор з автомобільної камери для фарбування

Після підготовки необхідних матеріалів, можна переходити до виготовлення пристрою.

Для цього:

  • Непотрібна автомобільна камера перевіряється на герметичність, накачуванням її насосом. Якщо повітря, тримається можна виконувати наступний етап. При наявності витоків, місця пошкоджень заклеюються або вулканізуються сирої гумою.
  • У підготовленому ресівері сверлится отвір для установки додаткового соска, через який буде виходити рівномірно струмінь стисненого повітря.
  • Вклеюється додатковий штуцер і з’єднується з фарбопультом.
  • У пульті викручується ніпель для вільного виходу потоку повітря.
  • У рідному соску камери для авто ніпель залишається і буде працювати замість клапана, утримуючи надлишковий тиск.
  • Досвідченим шляхом визначається в ресівері потрібний рівень тиску повітря. При цьому слід розпорошити фарбу на будь-яку поверхню. Емаль лягати повинна рівномірно, без ривків. Манометром визначається величина надлишкового тиску.

Порада: Єдина умова при користуванні пристрої – дотримуватися, щоб в камеру, а потім і в краскопульт не потрапляли волога або пил. В іншому випадку все доведеться робити заново.

Як виготовити компресор з пилососа, холодильника або інших пристроїв детально підкаже відео.

У обране

Компресор своїми руками для фарбування автомобіля

  • Для щодо якісного фарбування автомобіля не обійтися без фарбопульта, якісних фарбувальних матеріалів, і компресора, без якого краскопульт марний, а фарби – це просто важкі металеві баночки, а не гарне ЛКП – лакофарбове покриття автомобіля.
  • Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражні
  • І якщо краскопульт, це відносно недороге, і в той же час, обов’язкове придбання, то компресор – досить дороге виріб, купувати яке, без постійної його завантаження, можливо і недоцільно.

Але завдання подати стиснене повітря в краскопульт ніхто ж не відміняв, тому, починаємо думати і оглядати околиці в пошуках чогось у що можна «засунути» повітря побільше, бажано хоча б кілька умовних обсягів судини (в просторіччі будемо саме так розуміти ті самі атмосфери в компресорах). І шукаємо ми то, що називається величним словом ресивер – ємність для стисненого повітря.

Перше, що нам попадається на очі – це вогнегасник. Правильно, саме з нього тямуща і технічно підкована дітвора, робить досить потужні пневматичні рушниці.

Але одна справа «пукає» зрідка, і тоді на десяток-другий пострілів стисненого повітря нам точно вистачить, і зовсім інше – подавати рівний і тривалий за часом потік стисненого повітря.

З жалем, залишаємо вогнегасник в спокої.

Далі нам попадається автомобільна камера з модних нині снігових ватрушек, а краще від вантажівки, (але якщо ваш подвір’ї багатий камерами від великих вантажівок, то вам точно не потрібен компресор, він у вас напевно десь є).

Це вже набагато веселіше – і обсяг побільше, і шланг відповідний на хомутах можна на ніпель закріпити – краще, якщо він (ніпель) буде у вигляді латунної трубки, і фурнітуру перехідну можна сміливо в хозмазі купити або набрати в шухляді верстата.

Та й просто пострибати на ньому дітям буде досить весело, а вже якщо тато в цей момент буде фарбувати, і не бачити, що там ззаду, йому буде дуже приємно побачити, як зміниться «факел розпилу» у фарбопульта, редуктора-то в системі поки немає.

Наступним нас потрапляє на очі порожній балон з під зрідженого газу – в принципі, вже набагато веселіше – на виробництві їх обпресовують при тиску в 10 атмосфер, наявний у нас 12 вольта автомобільний компресор, такої цифри при всьому бажанні не досягне, компресор проїжджаючого повз вантажівки – теж видасть приблизно ці ж величини. І якщо ми вирішили зупиниться на 50 літровому балоні для пропану, нам дуже бажано буде злити залишки невикористаного бутану – перевернувши балон догори ногами, і відкривши вентиль. Ну, і морально бути готовим до запаху газу, домішують до запаху фарби. В іншому, ми маємо практично готовий ресивер.

Зверніть увагу

Вершиною самодіяльного «ресіверостроенія» може стати стандартний балон для стислих технічних газів, тиск при їх перевірці в промислових умовах може досягати 200 атмосфер.

(Це аж ніяк не означає, що ми зможемо в домашніх умовах без спеціальних гвинтових компресорів закачати туди 16 тисяч літрів повітря, з цілого ряду технічних причин, навіть вуглекислоти там приблизно 50 атмосфер через особливості фізики газів), але закачати туди 8-10 атмосфер – цілком можливо звичайним автомобільним компресором. Для довідки – це великий, довгий, тонкий і дуже важкий балон. Вага близько 80 кг.

Таким чином, ми прийшли до розуміння, що стиснене повітря потрібно спочатку накачати чимось (це завдання поки підвішуємо «в умі») в ресивер, потім подати на краскопульт.

Для організації подачі повітря при закачуванні в ресивер, і далі з нього споживачеві, нашому фарбопульта, цілком можна спаяти з поліпропіленових труб трійник з запірними кранами (згадаємо, що і водопровідні тиску, при яких можуть використовуватися пластикові труби) приблизно таких же величин – до 8 -10 атмосфер і вкрутити штуцери на гумові шланги внутрішнім діаметром 9 мм. Шланги на штуцерах, зрозуміло, доведеться фіксувати гвинтовими хомутами, і дуже бажано, щоб штуцера мали так званий йоржик або поглиблення для утапливания хомутів.

  1. Ну і приходимо до головного, як закачати в наш ресивер стиснене повітря.
  2. І тут настає головне розчарування самодельщиков – компресор, що дозволяє створювати тиск порядку 10 атмосфер (з необхідною продуктивністю) це практично неможлива для повторення в домашніх умовах штука.
  3. Ручні і ножні автомобільні насоси максимум 3 атмосфери, і зусилля для накачування в будь-який тип ресивера такого тиску будуть неабиякими, і цілком замінять платний похід у фітнес-клуб.

Автомобільний компресор від прикурювача – ось найбільш підходящий наш вибір, але в цьому випадку, потрібно бути дуже акуратним при накачуванні автомобільних камер без покришок, не більше двох атмосфер.

Накачуючи за допомогою автомобільного компресора балони з під зрідженого або стисненого газу, автомобільних компресором, можна не соромитися, і качати, поки вбудований манометр автомобільного компресора буде непереливки максимально можливе значення.

А ось якщо Вам потрібно пофарбувати не дуже багато, а лише якісь деталі і іноді, Ви сміливо можете закачати свій переносний ресивер у вигляді балона і оснащення для його заповнення, на найближчій мережевий заправці, там майже завжди влітку є шланг з безкоштовним стисненим повітрям .

Безшумний компресор в гараж своїми руками

Як зробити саморобний компресор для фарбування авто?  справи гаражніДрузі, всім привіт і доброго часу доби. Вирішив я зробити собі невеликий компресор в гараж для дрібних робіт, таких як продути інструмент від пилу або накачати колеса на автомобілі, основною ідеєю в питанні побудови компресора для гаража було зробити безшумний компресор, великої потужності мені по суті не потрібно від компресора. Ну, ближче до справи. На металлопріемке виміняв свій металобрухт з гаража на ресивер від якоїсь автомобільної техніки приблизно на літрів 15, в гаражі давно валяється компресор від холодильника і деякі запчастини від покупного компресора, вирішив зліпити це все воєдино)

  • Пропоную вам крім невеликого фото-звіту подивитися ще й на відео:
  • Матеріали і інструменти:

працює відмінно і дуже тихо, трохи голосніше ніж холодильник на кухні. ресивер з нуля до 8атм накачує за 8 хвилин з копійками. Дуже радий і задоволений своєю самоделкой, яка завжди знадобиться в побуті гаражному.

Ставайте автором сайту, надсилайте власні статті, опису саморобок з оплатою за текст. Детальніше тут.

Збірки: Компресор

9.5

ідея

7.7

опис

9.4

виконання

Підсумкова оцінка: 8.86

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…