Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Як виявилося, більшість покупців інтернет-магазину авточехлов, роблять подібні покупки вперше. Не тільки в интеренете, а взагалі – вперше купують чохли на сидіння. І відповідно, при отриманні товару стикаються з першим і найважливішим питанням – питанням установки. Хоча, на нашому сайті вже є інтсрукціі по установці авточехлов, але все ж ми вирішили ще спростити цей процес, і зробити фотоінструкцію. Крок за кроком ми проведемо урок по установці чохлів на сидіння вашого авто і сподіваємося що у вас все вийде так само легко, як і у нас.

Встановлюємо чохли самостійно

Для початку трохи варто розповісти про те, що всі авточохли провідних компаній, які представлені на ринку, мають практично однаковий підхід до кріплення цього аксесуара. Це або гумки з гачками, або синтетичні стрічки.

І не важливо, чи купуєте ви дорогі індивідуальні чохли, або більш доступні універсальні, установка залишається найважливішим етапів в цій справі.

Зверніть увагу

І в тому і в іншому випадку вам потрібно або звернутися до фахівців, які ретельно вивчити інструкції і все зробити самому.

На підтвердження вище сказаного хочемо представити чохли на сидіння передніх сидінь трьох компаній. Це PSV, Автопрофі і акуба.

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Як бачите, принцип кріплення залишається однаковим. Так, до речі, ще не придумали самовстановлюючися авточехлів – це важливо знати здійснюючи покупку!

Тепер приступимо до самого процесу.

Звичайно, можна спробувати встановити чохли на ваші сидіння без демонтажу самих сидінь, але в цьому випадку якість установки буде сильно кульгати !!!

Тому, краще один раз витратити часу і сил трохи більше, але зате потім довгий час насолоджуватися результатами своєї праці. Добре встановлені авточохли в рази служать довше і радують своїм виглядом!

Ми взяли досить стандартне, пошарпане часом шкіряне автомобільне крісло.

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Спочатку одягаємо чохол на саме сидіння.

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Язичок з кріпленнями просовуємо між спинкою з сидінням.

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Далі беремо кріпильні гачки і з’єднуємо їх з гумками. Починаємо кріпити середину. І робимо це з двох сторін, попередньо натягнувши чохол так, щоб зникли зморшкуваті місця. Гумки намагаємося протягувати під конструктивними деталями сидіння так, щоб вони згодом не заважали руху сидіння при регулюванні крісла.

  1. Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція
  2. Середина закріплена – те ж саме робимо з боками.
  3. Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція
  4. Ось уже чохол на сидінні “сидить як влитий”.

Далі приступаємо до спинки сидіння. Надягаємо чохол на спинку і так само передній язичок просовуємо між сидінням і спинкою.

  • Потім дуже добре натягуємо (тримаючись за язичок чохла) і закріплюємо гачки з гумками під сидінням.
  • Потім таку ж процедуру проробляємо з задньою частиною Авточохли.
  • Переднє сидіння набуло нової одяг і, по-моєму, виглядає чудово!

Ну, хто сказав, що універсальні чохли гірше індивідуальних моделей? Так, обмовлюся, не всі універсальні чохли можуть так само чудово “сидіти” як авточохли “акуба”. І ви вже зрозуміли чому? Бічні вставки і тягнеться задник в цій справі відіграють дуже важливу роль. Саме ці деталі дозволяють матеріалу як би “обтікати” саму форму автомобільного сидіння.

Продовжимо установчі маніпуляції вже з заднім сидінням. Заднє сидіння найскладніше питання в установці. Тому що є багато видів його. І все, звичайно ж, не опишеш. Головне зрозуміти принцип. Передні сидіння теж всі різні.

І внизу, під самим сидінням ви можете кріпити і за мотузку, яку простягніть від гачка до гачка, як би сплітаючи сітку, і за будь-які отвори, які є в наявності під сидінням.

Головне, щоб чохол був добре закріплений і не мав складок і зморшок.

На задніх сидіннях (в спинці) я сам для зручності простягнув дріт, за яку мені потім було зручно кріпити гачки. Ви можете зробити так само, якщо у вас немає в спинці кріпильних зацепов. А можете скористатися, знову ж таки, мотузкою.

  1. Починаємо так само з сидіння.
  2. Але, трохи хотілося б зупинитися на замках-блискавках, які надають багатофункціональність чохлам.

У тих місцях, де встановлені замки, авточохли можуть ділитися. Для цього потрібно лише перерізати гумку, яка кріпити дві частини блискавки і розстебнути замок.

  • А ті гумки, які вшиті уздовж всього замку – це кріплення, які дозволяють не стовбурчитися Авточохли.
  • До них так само кріпляться гачки, ну а далі що робити – ви вже знаєте.

Так само, за рахунок цих замків авточохли можна вкорочувати по ширині. Розстебніть два замки-блискавки, і частина між ними приберіть. А замки з’єднайте заново. Чохол став коротше. Принцип зрозумілий. Продовжимо установку.

Вирівнюємо чохол на сидінні, і починаємо з середини кріпити гумки з гачками. Спочатку з одного боку (бажано з передньої, щоб у вас чохол не з’їхав від перетяжки назад), а потім середину, але тільки з задньої сторони. І так робимо по периметру. Потім дивимося на результат своєї праці, і якщо це необхідно (залишилися десь зморшки), то в потрібних місцях гумки дотягуємо.

  1. Так само чинимо зі спинкою.

На завершення наведемо приклад, як робити отвори в шкіряних Авточохли. Тут показано як робляться отвори для підголівників, але всі інші необхідні отвори робляться так само.

Тепер милуємося роботою і встановлюємо сидіння назад в салон. Увечері, можна цю справу відзначити. День прожитий не дарма!

Так, а похвалитися своєю роботою можна на нашому сайті. Надсилайте фотографії, і ми з задоволенням розмістимо їх в Галереї слави (нехай це так голосно буде називатися – ви ж не даремно старалися! Сусіди обзавидуются).

Після того, як дана інструкція вже була написана, до нас стали часто надходити питання – а як же встановити чохли, коли заднє сидіння не суцільне, а наприклад ділиться в пропорції 40 на 60? І хоча ми вже вище процес описували, але потрібні були додаткові ілюстрації.

І так сталося, що один з покупців авточехлов своєї установкою поділився з нами, за що йому величезне спасибі!

Далі ми наводимо варіант установки авточохлів МОНАКО. Встановлення будь-яких інших авточехлов з діляться задніми сидіннями ідентичності!

Почніть з сидіння. Спочатку роз’єднати в потрібному місці замки блискавки, тим самим поділивши чохол (не забудьте розрізати сполучні гумки) Якщо буде потрібно, то приберіть зайву частину між блискавками, тим самим зменшите ширину чохла, як вийшло у нас на фотографії.

  • Потім, те ж саме виконайте зі спинкою сидіння.
  • І ось що отримали в результаті.

Також вам на допомогу ми публікуємо відео установки авточохлів, зроблене компанією MW BROTHERS. Ви легко можете скористатися даними відео для установки власних моделей.

Установка чохлів на передні сидіння.

Установка чохлів на заднє сидіння.

Як зняти оббивку сидінь – Фотозвіт

calendar_today 2 травня 2018

visibility 23199 переглядів

Ось зараз не зміг знайти тему де обговорювалося зняття оббивки, хтось із форумчан розповідав чого очікувати при виконанні цієї цікавої процедури))

Але фотозвіт не зустрічав. На вихідних вирішив випрати свою оббивку, як ніяк 16 років і 300 тисяч.
Знімав на мобільник, фото так собі, але все начебто зрозуміло

Отже, знімаємо крісло
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

зняли
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

колечка спереду

інший ракурс

Мідні кільця скріплюють заставні металеві спиці. Вони впаяні в поролон.
В оббивці вони заправлені в марлеві вставки. Перед пранням їх треба вийняти

  • Ще робота для кусачок
  • Ну ось, нижня частина розібрана
  • Тепер розбираємо спинку. Колечка в нижній частині
  • Колечка в передній частині
  • ще
  • Тепер з заднього боку.
  • Щоб зняти пластикові заставні від підголівників, з заднього боку засовуємо руку під оббивку, намацуємо засувки, а іншою рукою тягнемо зверху
  • готово

От і все. Як виявилося в тій стороні водійського сидіння яка відчуває навантаження коли сідаєш за кермо і виходиш з машини поролон тріснув і посипався. Вік є вік ..

  1. Спиці краще розкласти по купках
  2. Тепер переходимо до заднього дивану (брудний, дитина вже по ньому пострибав в черевиках)))
  3. Знизу оббивка тримається на гумовому фіксаторі по всьому периметру
  4. Зверху нічого нового, ті ж каблучки і спиці
  5. Ось все місця де ховаються колечка

Задні спинки поки розбирати не став, було обмеження за часом, так і візуально вони у мене чисті. Потім як-небудь.

  • Поки працює пральна машина і крісла стоять на вулиці, дуже зручно пропилососити і зробити хімчистку оббивки
  • Ну а далі, як то кажуть, збірка в зворотному порядку.
    Замість кілець використовуємо стяжки для проводів
  • Ну а це нагорода 
    З напрямних, вся в маслі, випала монетка в 5 дойч марок 1988 року

Інструкція по установці авточехлов

  • Марка Audi BMW Chevrolet Citroen Daihatsu Ford Honda Hyundai Infiniti Jeep Kia Lada Land Rover Lexus Mazda Mercedes Benz Mitsubishi Nissan Peugeot Renault Ssang Yong Subaru Suzuki Toyota UAZ Volkswagen Модель Покоління –

Розібратися: що – куди?

Початковим етапом установки чохлів є отримання їх з упаковки і ідентифікація окремих компонентів за їх призначенням. Ми рекомендуємо розкласти всі частини по салону відповідно до того, як вони будуть встановлюватися.

Чохли на передні сидіння треба покласти на сидіння передніх крісел, при цьому треба звернути увагу, що у деяких моделей автомобілів є відмінності для лівого або правого крісла.

Те ж саме відноситься і до спинок передніх крісел – тут може бути орієнтиром наявність підлокітників або механічних регулювань жорсткості підпору спини (отворів під них), кишені для airbag.

Аналогічно робимо з заднім рядом крісел.

важливо

Також уважно треба поставитися до сортування чохлів на підголовники. У деяких автомобілів задні трохи менше передніх, хоча на перший погляд вони здаються однаковими. Це можна легко перевірити, приклавши їх бічні частини один до одного.

Ще одним важливим моментом при установці підголівників є, в деяких випадках, визначення «переду» і «заду». Для цього треба взяти підголівник в руки і уважно подивитися на бічну деталь: частина, що має більший вигин і буде «передом», тобто

направлена ​​вперед по ходу руху.

Приступаємо до установки

Ми рекомендуємо починати з заднього ряду крісел, як найбільш трудомісткого і вимагає найбільших витрат часу.

Спочатку встановлюємо чохли на заднє сидіння

Тут можуть бути варіанти:

  • Варіант А. Сидіння суцільний диван. Кріпиться на кліпсах або болтах, іноді є болт, який ховається між спинкою і сидінням (Hyundai, Honda). У Subaru Forester SH 5, SH 9 крім кліпс сидіння тримають 4 болта, які ховаються під люком у відкидного підстаканники.
  • Варіант Б. Сидіння відкидається по частинах.
  • Варіант В. Сидіння відкидається по частинах разом зі спинкою.
  • Варіант Г. сидіння не відкидається, але переміщається окремо вперед-назад разом зі спинкою.

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкціяЯк зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкціяДля варіанту «А» повністю демонтуємо сидіння і встановлюємо чохли, фіксуючи їх пластиковими замками на широких гумках.

Якщо є петлі з тонкої гумки, то широка гумка повинна бути пропущена через них, перед тим як замки будуть замикатися. Підтягуємо кріплення, потягнувши за вільний кінець широкої гумки.

Для варіантів «Б», «В» і «Г» знімати сидіння не треба. Все робиться також, але для кожної частини сидіння окремо.

Самий незручний варіант останній, тому що фіксувати чохли доведеться, маніпулюючи в обмеженому просторі між сидінням і підлогою автомобіля.

Встановлюємо чохли на спинку заднього ряду крісел

Спочатку знімаємо підголовники (якщо вони є). Далі знову можуть бути варіанти.

  • Варіант А. Хмарно спинка.
  • Варіант Б. Спинки складні 50/50 або 60/40
  • Варіант В. Спинки складні 50/50 або 60/40 і фіксовані зовнішні боковини.
  • Варіант Г. Спинки складні 50/50 або 60/40 разом з сидіннями.

У всіх випадках на задніх спинках можуть бути підлокітники (один або два). У стандартному виробі наша фірма чохли на них не робить, а доступ до них забезпечується за допомогою «липучки» і замків «блискавка». Виняток становлять деякі моделі, де підлокітник є самостійним конструктивним елементом (наприклад, Subaru Forester SF5, SF9, Toyota Highlander, Kluger, Hurrier RX).

Для варіанту «А» повністю демонтуємо спинку, викрутивши болти внизу, і встановлюємо чохли, фіксуючи їх пластиковими замками на широких гумках. Для варіантів «Б», «В» і «Г» знімати спинки не треба. У випадку «В» треба демонтувати боковини.

Внизу у них необхідно вивернути болт (його видно, коли зняті або відкинуті сидіння). Після цього боковину, притискаючи злегка до кузова, тягнемо вгору, поки не вийде із зачеплення з кузовом пластиковий гачок. У Subaru Forester SH 5, SH 9 крім болта треба зняти кнопки регулювання нахилу спинок. Для цього натискаємо на рамку кнопки вниз і одночасно тягнемо на себе.

Встановлюємо чохли на боковини

(Не переплутайте ліву з правого!), Фіксуємо зав’язками, прорізаємо за місцем необхідні отвори під кнопки або гачки (див. Установка підголівників) і відразу встановлюємо назад на місце.

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкціяЯк зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Тепер встановлюємо чохли на спинки.

Якщо в спинці є котушка намотування середнього ременя безпеки, то на чохлі повинен бути довгий роз’ємний замок-блискавка. Його треба розстебнути, а установку чохла почати, розташувавши його між ременем і спинкою, щоб після установки ремінь безпеки виявився поверх чохла, а не під ним. Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкціяЯк зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція Чохол фіксується за допомогою «липучки» або зав’язок. Дірок під підголовники і невеликі кнопки немає, як їх зробити буде написано в розділі установка підголівників.

Ми не рекомендуємо прорізати будь-які отвори до остаточної установки всіх компонентів чохлів.

Встановлюємо чохли на спинки переднього ряду крісел

Якщо у Вас є підлокітники їх треба демонтувати. Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкціяЯк зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція Для цього виймаємо заглушку і викручуємо болт, що кріпить підлокітник. У Subaru Forester SG і SF треба буде зняти і пластиковий трикутник під ним. Якщо на чохлі передбачена «липучка», значить, зняти підлокітник легко – не вдасться, простіше його обійти. Після установки чохла спинки сам підлокітник ставиться на місце, встановлюється заглушка, а чохол на підлокітник одягається зверху. У деяких спинках зворотна сторона крісел оформлена пластиком або під столик, тоді краю чохла треба заправити в щілину між пластиком і оббивкою крісла. Фіксується спинка «липучкою» або зав’язками.

передні сидіння

Для зручності установки чохлів на передні сидіння треба зрушити крісло до упору вперед, надіти чохли, починаючи з місця з’єднання спинки і сидіння, тобто просунувши в щілину і розправивши там (не забудьте звільнити гумки з замками).

Потім надівається передня частина сидіння. Присівши навпочіпки заводимо руки спереду і ззаду під сидіння і фіксуємо замки. Підтягуємо кріплення, потягнувши за вільний кінець широкої гумки.Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Далі ховаємо бічну частину чохла. Основне правило тут: все під пластмасу! Для полегшення цього процесу можна обережно використовувати плоску викрутку. Через конструктивних особливостей деяких передніх крісел автомобілів існують моделі чохлів, де передні спинка і сидіння зшиті разом.

підголівники

Чохли на підголовники треба одягати акуратно. І краще не натягувати чохли зверху на підголівник, а, стискаючи пальцями і деформуючи виступаючі частини самого підголівника, заштовхувати його всередину чохла, уникаючи перекосів.

Фіксуються чохли на підголовники також «липучкою». Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

отвори

Тепер, коли всі компоненти чохлів встановлені, приступаємо до прорізування отворів під напрямні підголівників і невеликі кнопочки. Ще раз переконаємося, що чохли встановлені без перекосів і симетрично щодо центральної лінії сидінь.

Беремо маленькі ножиці і робимо сантиметрові хрестоподібні розрізи від місця центру отвори і протягуємо напрямні поверх чохла.

Під кнопки відкидання спинок розрізи, можливо, доведеться зробити більше. У будь-якому випадку, осипання тканини не слід побоюватися, тому що

наша фирма использует только трехслойные ткани, проклеенные поролоном, что делает процесс распускания нитей материала невозможным.

Как снять заднее сидение. Как снять чехлы с сидений? Пошаговая инструкция

Зачастую у автолюбителей возникает вопрос, как снять чехлы с сидений и как снять обивку сидений. Именно об этом вы и узнаете, прочитав статью до конца. Чехлы и обивка, это неотъемлемые части любого салона. Именно на них и приходится вся грязь и пыль, скапливающаяся в автомобильных креслах.

Даже если вы добросовестный и чистоплотный водитель, вам вряд ли удастся сохранить поверхность сидений идеально чистыми. виной всему: нечаянно пролитый кофе или пассажиры обтершие кузов вашей машины куртками или просто окружающая нас пыль и т.д.

Як зняти чохли з сидінь
? Це питання розглянемо найпершим, адже більшість, спочатку прибрати автомобіль, намагаються захистити сидіння від зносу шляхом установки чохлів. Починати цей процес, ви можете як з передніх, так і задніх крісел. Найчастіше кріпленням є або гачки, або засувки, тому вам просто необхідно їх расщелкнуть.

Зі зняттям оббивки буде трохи складніше. Для початку необхідно демонтувати самі автомобільні крісла. Для цього вам знадобиться: головка від 8-14 міліметрів в залежності від кузова і моделі вашої машини, трещеточний ключ і подовжувач ручки гайкового ключа.

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Покрокова інструкція по демонтажу

  • 1.
    в гаражі або інший інший пакувальної зоні;
  • 2.
    Зафіксуйте її ручником або стоянковим гальмом, щоб уникнути схилу автомобіля. І відкрийте передню водійські двері;
  • 3.
    Потім зніміть підголівник, для цього натисніть на кнопки, які примикають до спинки і після характерного клацання, потягнувши підголовники, вгору витягніть з кресел.Возможно, що вони закріплені за допомогою шурупів, відкрутіть їх за допомогою хрестової викрутки, потім так само витягніть;
  • 4.
    Відкрутіть гайки, якими зафіксовано автомобільне крісло і витягніть його. Для цього слід потягнути їх не сильно вгору, щоб вони вискочили з полозів;
  • 5.
    Для зняття оббивки вам буде потрібно відокремити його крісло від спинки крісла. Для цього справа відкрутіть болт. Натисніть середнє колесо регулює положення спинки крісла, яке розташоване зліва, і викрутити його з гнізда. Потім акуратно вийміть спинку з пазів;
  • 6.
    Оббивка кріпиться до крісла за допомогою пластмасових гачків, потихеньку відгинайте оббивку від крісел і отщелківая гачки зніміть її. Будьте особливо уважні, адже під оббивкою можуть проходити дроти. І якщо ви надмірно перестараєтеся, знімаючи її, то можете пошкодити проводку. Саме тому процес демонтажу повинен бути дуже плавним, без різких “смикань” і застосування сили;
  • 7.
    Згідно з пунктами з 3-6, повторіть порядок дій для пасажирського і задніх сидінь.

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкціяЧохли та оббивку можна випрати в будинку за допомогою пральної машини або щітки і рідкого прального порошку. Так само в міру необхідності можна вдатися до допомоги професіоналів і віднести їх в хімчистку. Все залежить від ступеня забруднень і наявність у вас вільного часу або просто бажання самостійно чистити.

Після їх повного висихання
, повторіть порядок дій в зворотній послідовності і зберіть автомобіль в первинний стан.

Часом виникають ситуації, в яких автовласникові доводиться задуматися про зняття заднього сидіння зі свого автомобіля. Причиною цього може бути їх чистка, заміна або ремонт. Якщо і ви опинилися в такому становищі – не варто відразу звертатися до фахівця, цю роботу можна виконати самостійно.

Для проведення робіт по демонтажу заднього сидіння вам знадобиться:

  • викрутка;
  • набір ключів;
  • набір біт «зірочка» для зняття декоративних панелей.

Для забезпечення максимального доступу в салон автомобіля розкрийте його задні дверцята так широко, наскільки це можливо. Спершу слід зняти нижню подушку. Гарненько обстежте місце зіткнення дивана до кузова автомобіля – там за двома декоративними панелями розташовані місця його кріплення. За допомогою спеціальної насадки виверніть шурупи, що фіксують ці накладки, і зніміть їх. Візьміть гайковий ключ і скрутіть гайки, до яких ви отримали доступ. Вони притискають сталеву кріпильну скобу нижньої подушки до кузова, тим самим надійно фіксуючи її. Зніміть скобу зі шпильки і акуратно підніміть передню частину сидіння, одночасно потягнувши її на себе. Через щілину, що утворилася між нижньою подушкою і спинкою сидіння, акуратно роз’єднати електропроводку, що відповідає за обігрів сидінь. Потягніть диван ще більше і, повністю звільнивши його,
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкціяНаступний крок – зняття спинки. Для зменшення її габаритів і збільшення вільного простору почати слід з демонтажу підголівників. Утримуючи пластикову скобу, втопите їх максимально вниз, після чого, докладаючи невелике зусилля, акуратно потягніть верх. Так ви дезактівіруете запірний механізм, і опори підголівника поступово вислизнути з місць кріплення.
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкціяОгляньте верхній торець спинки сидіння і знайдіть кнопку або важіль, що відповідає за її фіксацію. Натисніть на неї. Не варто докладати особливих зусиль, як правило, ця деталь виготовляється з тонкого пластику і надмірне навантаження може привести до її пошкодження. У деяких автомобілях такий важіль може перебувати в багажнику, в цьому випадку він буде забарвлений в червоний колір і забезпечений покажчиком напряму руху.
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкціяСклавши спинку, ви отримаєте доступ до болтів, що кріпить її до кузова автомобіля. Як правило, їх два і розташовані вони з боків. Але в деяких автомобілях додаткові фіксують болти можуть перебувати по центру спинки. За допомогою гайкового ключа відкрутіть їх все. Якщо ваш авто обладнаний системою підігріву спинки заднього сидіння – роз’єднати дроти, що йдуть до нагрівального елементу. Після цього акуратно дістаньте спинку з автомобіля.
Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Тепер ви знаєте, як зняти заднє сидіння з автомобіля. Це не так складно зробити, але, виконавши цю роботу самостійно, ви не тільки збережете свій час, який довелося б витратити на поїздку до майстра, але і трохи заощадите.

Знімаються сидіння дуже легко – всього по 4 болта на кожному сидінні й проведення.

Важливий момент!

Від’єднуємо дріт від клеми «мінус» акумуляторної батареї.

Інакше, потім буде вискакувати помилка
подушок безпеки. І видалити помилку доведеться через комп’ютер.

Якщо спробувати зняти клему хвилин на 15 хв., Толку ніякого – тільки через комп.

Матеріал надав активний учасник групи в контакті Тигран.
Сам я поки сидіння не знімав.

З мануала інструкція:

Вам будуть потрібні: ключ XZN M10, викрутка з плоским лезом.

1.Сдвігаем сидіння до упору назад.
2.Виворачіваем два передніх болта кріплення напрямних санчат до основи кузова.
3. Посуньте сидіння до упору вперед. Виверніть два задніх болта кріплення напрямних санчат до основи кузова.

4. Перемістіть сидіння вперед. Підніміть вирізану частину оббивки статі. Подденьте викруткою та послабити три колодки джгута проводів.
5. Вийміть джгут проводів з тримача на підставі кузова.
6. Вийміть сидіння з салону автомобіля.

7. Встановіть переднє сидіння в порядку, зворотному зняттю.

Порада

Перед установкою нанесіть на різьблення болтів кріплення сидіння анаеробний фіксатор різьби.

Кому зовсім покроковий фото звіт потрібен, ось skoda-piter.ru/forum/index.php?topic=21597.0 – тут в пітерському клубі докладно показано.

Збірки по темі:

  • Ще раз про підігрів сидіння на Шкоді А5 – якщо не гріє
  • Зручні чи сидіння у Шкоди Октавія А5 – опитування Шкодовод
  • Вставка між сидіннями на Шкоду – щоб дрібниця не провалювалася
  • Як на Шкоді зняти боковини задніх сидінь
  • Чи не працює підігрів перед. сидінь з двох сторін Окташа А5

Часто автолюбителям доводиться стикатися з різного роду проблемами щодо збільшення корисного об’єму, для завантаження великогабаритного багажу. Раз розтягнути або розширити машину неможливо, необхідно виходити з даної ситуації інакше.

А, точніше, прибрати зайві елементи автоінтерьера – зняти сидіння, як задні, так і передні.

типи сидінь

Якщо з тим як зняти переднє сидіння все зрозуміло, то задні сидіння існують двох основних видів, які використовуються в автомобілях з типом кузова «седан» і «хетчбек».

При цьому не знадобиться замислюватися про те, як зняти оббивку сидінь або чи буде потрібно розбирати повністю багажне відділення.

При виникненні необхідності, видалити задні сидіння цілком можливо самостійно, не вдаючись при цьому до послуг автомобільних фахівців або автомайстерень.

Як зняти сидіння

З інструментів, для даної процедури, вам знадобляться лише гайкові ключі і трохи терпіння. Все інше – діяти за інструкцією.

  1. Перед тим як зняти заднє сидіння, спочатку необхідно прибрати прогумовані заглушки, розташовані на стійках установки подушки заднього або переднього сидінь. Вони знаходяться на місці стикування статі кузова з сидіннями і прикривають кріпильні гайки. Потрібно акуратно викрутити їх з посадочних місць і покласти в окреме місце, для недопущення змішування їх з іншими елементами розбирання.
  2. Далі потрібно підняти верхній край подушки сидіння таким чином, щоб звільнити простір для подальшого демонтажу. Трохи зрушити сидіння вперед, від’єднати кріплять фіксатори, які дозволяють утримувати задню частину подушки. І повністю витягніть подушку сидіння з салону автомобіля.
  3. Наступним кроком до успіху буде прибирання кронштейна запасного колеса, розташованого в багажному відділенні машини. Варто акуратно відігнути і витягнути кріпильні пластини, які з’єднують підлогу з передньою частиною килимка багажного відділення. Для отримання доступу до кріплення спинок задніх сидінь потрібно обережно зняти передню оббивку багажного відділення.
  4. Далі потрібно уважно оглянути багажник і знайти в ньому дві гайки. Кожна з гайок, відповідно, зміцнює праву або ліву частину спинок сидіння. Викриття гайки і відкладіть їх в сторону.
  5. Нахиліть спинку заднього сидіння так, щоб болти кріплення вийшли з відповідних різьбових отворів. Далі потрібно потягнути стелі салону і зняти спинку заднього сидіння, звільнивши скоби з кронштейнів. Витягніть спинку сидіння з кузова автомобіля.
  6. Поверніть підлокітники сидіння так, щоб утворився кут в 45 градусів. Викриття кріпильні болти і без різких ривків демонтуйте підлокітники за межі салону.
  7. Відверніть гвинти, що фіксують підголовник спинки сидіння. Демонтувати підголівник.
  8. Установка задніх сидінь проводиться в зворотному порядку. Слід пам’ятати, що всі елементи кріплення, навіть якщо вони абсолютно однакові, необхідно встановлювати на ті місця, на яких вони стояли спочатку. Це забезпечить правильний монтаж і відсутність «зайвих» запчастин.
  9. Щоб зняти сидень водійське, необхідно відкрутити кріпильні болти, які фіксують задню частину зовнішньої обшивки сидіння. Для цього відкрутіть болт кріплення ременя безпеки. Відсуньте подушку переднього сидіння до керма до упору і викрутити болти, які фіксують санчата на поверхні підлоги автомобіля.
  10. Перемістіть переднє сидіння назад до упору і відкрутити гвинти, що кріплять передні частини санчат. Вийміть роз’єм пристрою натягу ременя безпеки. Якщо виникне необхідність, зніміть електродвигуни, щоб вони вам не заважали.

Історія вдосконалення автомобілебудування не змінилася докорінно в області кріплення сидінь. Дана інструкція підходить практично для будь-яких марок автомобілів. Головним критерієм, при монтажі і демонтажі передніх і задніх сидінь, є акуратність, чистота при роботі з обшивкою сидінь і чітке розташування елементів кріплення на своїх місцях.

Як правильно надіти чохли

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Як правильно і швидко надіти чохли на сидіння розповість цей огляд з відеоінструкції.

У відеоролику експерт «Автопрофи» покаже і навчить, як правильно і швидко надіти чохли з роздільною схемою надягання на сидіння автомобіля.

Для тих, хто поспішає, наводимо коротку покрокову інструкцію по установці чохлів на задній і передній ряд. Але відео рекомендуємо подивитися в будь-якому випадку – воно цікаве.

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Установка чохлів на передні крісла

  • Сидіння краще зняти – так натяжка буде максимально обтягує і без складок.
  • Якщо чохли з роздільною схемою надягання, то спочатку надягають чохол на подушку крісла.
  • Йдемо по кроків:
  • Накинути чохол;
  • Заправити язичок між подушкою і спинкою;
  • Розправити матеріал по всьому периметру.
  • Попередньо фіксуємо за допомогою довгих тонких резинок – заводимо їх під сидіння, натягуємо і пов’язуємо між собою.
  • Остаточно фіксуємо нижню частину чохла за допомогою настановних гумок з гачками знизу сидіння.

Колись автовласникам радили придбати в рибальському магазині міцний капроновий шнур і пришивати його до чохлам замість тесемок.

З моделями «Автопрофи» подібні зусилля не потрібні: у всіх моделях встановлені широкі прострочені гумки з гачками із нержавіючої сталей. Другий етап – це установка чохла на спинку крісла.

Покрокова інструкція:

  • Язичок верхньої половини чохла також заводиться між подушкою і спинкою.
  • Потім тканину чохла потрібно легким рухом спустити вниз і розгладити так, щоб максимально стягнути матеріал вниз, до язичка.
  • За язичок, зі зворотного боку крісла, чохол натягується як шкіра на барабан.
  • При максимальній Утяжка фронтальна частина чохла буквально карбується в форму крісла.
  • Язичок заводиться під задню частину чохла і фіксується липучкою.

Маленька хитрість: отвори під стрижні підголівників в чохлі можна зробити за допомогою викрутки або … Звичайною сигарети! Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Установка авточехлов на задній ряд

Тепер потрібно встановити чохли на задній ряд автомобіля. Знімаємо подушки, а спинку … Спинку залишаємо на місці.

Схема надягання тут точно така ж, як з першим рядом:

  • На спинці заднього сидіння потрібно видалити ремені безпеки при їх наявності, а потім скласти спинку. 
  • Чохол складається з двох половин і розташовується так, щоб його блискавки збігалися з лініями розлому спинки. 
  • Після надягання блискавки застібаються і дві роздільні половинки чохла стають єдиним цілим.

Фіксуються задні чохли на спинках крісла за допомогою гумок і гачків (все йде в комплекті).

На підголівниках чохли одягаються зверху і фіксуються за допомогою гумок.

Додаткові поради:

  • Чим щільніше матеріал прилягає до чохла, тим довше вони прослужать. Тому краще все-таки витратити час і зняти сидіння перед установкою.
  • Якщо в кріслах вбудовані бічні подушки безпеки, то вибирайте відповідні моделі чохлів.
  • Розпускати шов потрібно розташувати з того боку, де знаходиться подушка Airbag.
  • Знімайте сидіння. Як мінімум передній ряд. Якість посадки буде вище, а часу піде менше. Зняти сидіння досить просто: вимкніть електрику та відкрутіть кріпильні болти санчат.
  • Обов’язково вимикайте запалювання перед зніманням крісел і заднього дивана!
  • Пластик збоку сидінь знімати не треба. Він в принципі не придатний для зняття і повернути його на місце може бути проблематично. Щоб краще проштовхнути тканину чохла між сидінням і пластиком добре використовувати металеву гладку пластину (приблизно таку, яку лікарі застосовують для огляду горла).
  • Стискайте оббивку крісел під час натягування чохла. Так буде простіше встановити чохли, не пошкодивши тканину в районі швів.
  • Навряд чи хтось збереться встановлювати чохли на сидіння на морозі, але про всяк випадок варто вказати, що установку захисних покриттів краще проводити при плюсовій температурі. Особливо якщо чохли з натуральної або штучної шкіри (екокожі). Ці матеріали «дубеют» і втрачають еластичність при низькій температурі, так що якщо немає теплого гаража, то літо – найкращий сезон для установки чохлів.

Сумісність чохлів з автомобілями

Приблизний перелік сумісності чохлів розміром S *

Audi A1, A2
BMW 1 серія (04 – 07)
Chery QQ
Chevrolet Lanos, Lacetti, Aveo, Spark
Citroen C2, C3
Daewoo Tico, Matiz
Fiat Panda, Punto, Albea, 500
Ford Ka, Fiesta, Fusion
Honda Jazz, Civic
Hyundai i20, i30, Atos, Getz, Accent
Kia Rio, Picanto
Mazda 2, 3
Mitsubishi Colt
Nissan Note, Micra
Opel Tigra, Corsa, Astra
Peugeot 1007, 107, 206, 207, 306, 307, 308
Renault Logan, Symbol, Twingo, Clio
Seat Ibiza, Leon
Skoda Fabia, Roomster
Suzuki Swift, Ignis, SX4, Jimny
Toyota Aygo, Yaris, Vitz, Corolla, Echo
Volvo C30
VolksWagen Lupo, Polo, Golf
ВАЗ 1111, 2104-2109, 21099, 2110-2121, Гранта, Калина, Ларгус, Пріора
УАЗ 3151, Hunter

* Список представлений для ознайомлення і не є повним.

Приблизний перелік автомобілів з сидіннями розміру M *

Audi 80, 90, 100, 200, A2, A3, A4, A6, TT
BMW Series 1 (з 2010), Series 3, Series 5, Series 7, X5, Mini One, Mini Cooper, X3, X6, M6
Chery Amulet, Tiggo
Chevrolet Astro, Blazer, Captiva, Tracker, Aveo, Lacetti, Lanos, Niva, Cruze, Cobalt, Epica
Chrysler Town & County, Voyager
Citroen AX, BX, ZX, Berlingo, Jumper, Saxo Visa LN, Xantia, C2, C3, C4, C5, C8, XM
Daewoo Espero, Laganza, Magnus, Nubira, Gentra
Daihatsu Charmant, Sirion, Move, Rocky, Feroza
Dodge Caravan, Caliber
Fiat Brava, Bravo, Idea, Marea, Weekend, Panda, Punto, Stilo, Doblo
Ford Escort, Ka, Maverick, Ranger, Focus, Focus II, Focus C-Max, Fusion, Escape, Galaxy
Great Wall Safe, Deer
Honda Concerto, CR-V, HR-V, FR-V, Logo, Accord, Civic, Jazz
Hyundai Lantra, Matrix, Sonata, Santa Fe, Tuscon, Tiburon, Grandeur, Elantra, Solaris
Kia Ceed, Cerato, Clarus, Magentic, Shuma, Rio, Spectra, Sorento, Sportage
Mazda 626, 121, 2, 3, 6, 323 S, RX-7, RX-8, MX-5, CX-5, CX-7, CX-9, Familia, MPV
Mercedes 100, 190, A-Class, C-Class, E-Class, S-Class, R-Class, CLK, SLK, GL, ML
Mitsubishi Galant, Carisma, Colt, Lancer, Outlander, Delica, Diamante, Dingo, Dion, Eclipse, Pajero, Mirage
Nissan Maxima, Primera, Avenir, Murano, Note, Cedric, Liberty, Cefiro, Pathfinder, Skyline, X-Trail, Terrano, Patrol
Opel Calibra, Kadett, Manta, Tigra, Agila, Astra, Combo, Meriva, Signum, Vectra, Zafira
Peugeot 106, 204, 205, 306, 307, 309, Partner, 406, 407
Renault Clio, Laguna, Megane, Scenicll, Twingo, Scenic, Modus, Safrane, Sandero, Logan, Duster
Rover 200, 214, 400, Mini, 45, 75, ZT, ZS
Seat Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
Skoda Favorit, Felicia, Forman, Fabia, Oktavia, Superb
SsangYong Musso
Subaru Impreza, Legacy, Leone, Forester, Outback, Tribeca
Suzuki SJ 410, SJ 412, Alto, Baleno, Swift, Grand Vitara, Ignis, Wagon R, Jimny
Toyota Camry, Carina, Lavd Cruiser, Lite Ace, RAV 4, 4 Runner, Starlet, Tercel, Avensis, Corolla, Prius
Volvo C30, S40, S60, S70, S80, V40, V40-Cross Country, V50, V60, V70, XC60, XC70, XC90
VW Golf, Golf II, Jetta, Scirocco, Bora, Polo, Passat
ТаГАЗ Tingo (‘12- )
ГАЗ 3102, 3110, Siber
УАЗ 3160, 3162, 3163, Patriot, Pickup

*Список представлен для ознакомления и не является полным.

Перейти в каталог универсальных чехлов на сиденья автомобиля.

Установка чехлов Автопилот

Установку автомобильных чехлов на сидения вашего автомобиля могут произвести наши мастера, имеющие в этом большой опыт. Они, после предварительной договоренности с вами, могут выехать по обговоренному адресу внутри МКАД или недалеко за его пределами, либо, если вам будет удобно, вы можете подъехать по адресу, который укажет установщик.

Стоимость установки чехлов: на передние сидения от 1000 руб., на 5 сидений 1500 руб., на 7 и более сидений от 2000 руб. Доставка уже входит в стоимость установки.

Пошаговая инструкция для самостоятельной установки чехлов Автопилот на сидения

У період розробки дизайну авточехлов, для того чи іншого автомобіля, дизайн-студія Автопілот насамперед керується візуальним сприйняттям чохлів споживачем, таким чином, щоб покупка була природною, як придбання костюма або верхнього одягу, щоб покупка подобалася клієнту і добре сиділа.

Довгий час вважалося, що чохли потрібні тільки для захисту сидінь від забруднення.

В сучасний час погляд покупців змінився – це вже окремий напрямок в моді, яке з кожним роком стимулюється і виходить на новий рівень, автолюбителі просять зробити цей товар стильним і якісним, і навіть набагато краще рідної оббивки сидінь автомобіля!

ВІДЕОінструкція по самостійній установці:

Авточохли, вироблені ТОВ Росшвейнгрупп «АВТОПИЛОТ», відповідають всім сучасним технологіям, практичні, мають свій неповторний стиль і, звичайно, зручні для установки.

Якщо скористатися послугою професійного установника чохлів, тоді, автоматично це питання вирішене.

Спостерігаючи за тим, як професіонал одягає чохли, Вам стає ясно, що Ви зробили правильний вибір на користь цієї послуги. Це думка склалася при безпосередньому опитуванні більшості покупців.

Така послуга займає близько двох годин часу, але вимагає додаткових витрат з боку покупця за роботу установника.

Дана послуга, як правило, затребувана людьми, у яких просто немає вільного часу, або вони завжди довіряють роботу тільки професіоналам, щоб бути впевненим в якісному результаті.

У той же час треба враховувати і той фактор, що інший сегмент покупців з деяких причин і умов не має можливості скористатися такою послугою. Можливо вони самі є «майстрами на всі руки», тому для них установка авточохлів не викличе особливих труднощів.

Це вступна частина повинна допомогти вибрати відповідний для Вас варіант. Якщо прийнято рішення самостійно встановити весь комплект, то наша компанія спробує описати для Вас докладну інструкцію установки чохлів від Росшвейнгрупп «АВТОПИЛОТ».

У комплекті авточехлов вкладена загальна інструкція (див. Оборот рекламки), в якій вказані основні моменти. Але з урахуванням того, що в деяких моделях автомобілів є свої особливості, ми пропонуємо Вам більш детальний опис даного процесу.

Зверніть увагу

Насамперед, при виборі чохлів, треба правильно знати не тільки повна назва Вашого автомобіля, але і комплектацію автомобіля, салону, рік випуску. Саме з цієї інформації і порівнянь продавець повинен підібрати для Вас «рідні» чохли, які підійдуть точно по сидінням вашого авто.

Ви навіть не уявляєте, скільки буває різновидів салонів! Відмінності можуть бути в передніх і задніх підголівниках, передніх і задніх спинках, сидіннях і підлокітниках.

У валізі, на лицьовій рекламке, що додається до чохла, вказана вся необхідна інформація – точна назва марки автомобіля, як англійською, так і російською мовами, року випуску даного транспортного засобу, тип кузова, схематичний малюнок комплектації, комплектність чохлів поіменно – скільки спинок, підголівників і т.д., а також інші важливі особливості. На підставі цього, при покупці продукції покупець може сам проконтролювати правильний підбір чохлів саме на свій автомобіль.

Коли Ви придбали чохли і готові їх встановити на свій автомобіль, ми рекомендуємо навіть при 100% впевненості в правильній збірці комплекту, візуально перевірити всі вироби за якістю, збігом з деталями салону, кріпленнями, і найголовніше, оцінити свої сили для установки.

Далее по тексту идет подробное описание каждого этапа установки авточехлов. Некоторым покупателям часть информации может не понадобится, но мы хотим рассказать обо всех особенностях более детально.

Первым делом необходимо снять все подголовники. С учетом того, что подголовники бывают разные, механизмы их освобождения так же отличаются друг от друга.

Любой простой подголовник, снимается путем нажатия на один или сразу два рычажка, но бывают модели, у которых есть скрытный маленький рычажок или клавиша.

Передние подголовники на последних моделях автомобилей с полной комплектацией могут быть активными, и они (штыри) не вытаскиваются по технологическим причинам – например, электропривод.

Важно

В таких случаях сам чехол уже предусмотрен к установке по принципу «футболки» – верх чехла открыт под щель, и крепится липучками.

І так, підголівники зняті, потім візуально оцінюємо подальші дії: що ще необхідно відкріпити або можливо одягнути на місці. Майже на всіх моделях передні крісла можна одягнути, не знімаючи їх.

Але тут потрібно звернути увагу на болти: звичайні або зірочки, яких у Вас може не бути? Можна відвернути 4 болта, і крісло – у Вас на столі, що дозволить набагато легше зробити установку і повноцінну Утяжка.

З іншого боку, Ви знаєте, що в передній спинці варто подушка безпеки, і вона безпосередньо пов’язана з комп’ютером, а при неправильному від’єднанні може виникнути помилка. Тому краще одягнути чохли на переднє крісло на місці, не отсоединяя його.

Для тих, хто все ж вирішив зняти переднє крісло з якихось причин (мороз і т.д.

), Демонтувати потрібно в такій послідовності: від’єднуємо клему акумулятора і роз’єднувати фішку (тонкої викруткою), і навпаки, з’єднали фішку, а потім накинули клему.

При цьому лампочка подушки на щитку приладів може не згаснути, в цьому випадку необхідно ще раз зняти клему, в результаті вона повинна згаснути.

При одяганні переднього крісла на будь-яку модель, спочатку одягаємо сидіння, так буде зручніше при утяжки шнуром і кріпленні гачків на гумці. Відкинувши спинку, кладемо чохол сидіння на саме сидіння, заправляємо задню пришиттям з гачками між спинкою і сидінням.

У більшості випадків це легко, але на деяких моделях буває дуже вузька щілина, тому доводиться постаратися.

Потім заправляємо «спідницю» чохла під декоративну пластмасу, яка знаходиться з боку дверей, для цього відтягаємо пластмасу, і якщо на спідниці є гумки з гачками, то необхідно скористатися обов’язково лінійкою 30 см, краще дерев’яною.

Саме їй буде зручно пропустити гачок з гумкою між пластмасою вниз під сидіння. Від’єднувати цю пластмасу від сидіння не слід, так як кріплення, як правило, на кліпсах і разове.

Уже заправлений чохол виправляємо по сидінню, і укладаємо шнурок в отвори між спинкою і сидінням, або з боків сидіння, це залежить від конструкції. Потім важливий момент – чіпляємо гачки за найдальші місця під сидінням.

Порада

Шнур на одному кінці зав’язаний в петлю спеціально, щоб іншим кінцем шнура через петлю було зручніше проводити Утяжка. Шнур на деяких моделях проходить через залізну арматуру (куточок) і при Утяжка може перерізати (перетертися).

Щоб уникнути цього (для даних моделей) на шнур одягається білий кембрик (трубочка), що дозволяє зробити сильну Утяжка без проблем.

Тягнучи шнуром чохол сидіння, необхідно натискати на сидіння по всьому периметру – так досягається сильна утяжка шнуром під низ сидіння.

Утянув шнур, зав’язуємо його на вузол практично однією рукою, іншою рукою в цей момент притримуємо натяжку – в результаті робимо два вузла. Що залишився кінець шнура (близько метра), протягуємо під сидінням вперед і протягуємо в петлю, яка висить на спідниці спереду (під колінами).

Далі повертаємо шнур знову назад, до того ж вузла, і, натягнувши, помірно зав’язуємо його. Ось власне правильна установка переднього чохла на сидіння.

Такі вимоги повинні бути обов’язково дотримані для переднього сидіння, так як саме воно є найбільш вразливим місцем для чохлів в плані «міцної посадки». Правильно тягнути чохол ніколи не сповзе і не скривиться, і буде виглядати як «рідна» оббивка.

Далі приступаємо до установки чохлів на спинки передніх сидінь. Необхідно уважно оглянути сам чохол і зрозуміти послідовність дій.

На самих передніх спинках обов’язково є кліпси під підголовник, підлокітник у водія справа, на торці -ричажок висунення валика для спини, а так само подушка безпеки (AIRBAG) на спинці біля дверей. На чохлі вже є всі позначення і отвори, оброблені швейним обладнанням.

Зверніть увагу

Це дозволить методом «Шиномантаж» заправити їх під низ. Припустимо, що дірки під підголовник на чохлі зроблені меншого розміру, ніж самі кліпси, і щоб заправити їх під низ, буде потрібно трохи зусиль або навіть викрутку, за допомогою якої можна (з тріском) заправити дірки.

Якщо дірки набагато менше, ніж кліпси, а кліпси бувають різної величини, тоді можна їх просто підрізати в куточках, щоб було легше заправити. Всі заправлені технологічні отвори створять так само вид «рідний» оббивки.

Накинувши чохол спинки на верх самої спинки, можна відразу зробити заправку кліпс під підголовник – це дасть центрування чохла на спинці. Потім, підгортаючи боки спинки, одягаємо чохол до самого низу. Зазвичай чохол сідає дуже туго, особливо в боках, для цього можна порвати торець.

Осадивши чохол, міцно беремо за передню пришиттям з липучкою і за задній тил, де так само знаходиться липучка, і сильно підсаджуємо чохол по всьому низу. Заправляємо передню пришиттям з липучкою під спинку і витягуємо з великим зусиллям ззаду, щоб закріпити її з тильного липучкою.

Як вже говорилося, чохол сідає дуже туго і, як правило, липучки не сходяться на 3-4 см. Ось ці сантиметри доведеться натягнути і закріпити з великим зусиллям. Таку операцію можна зробити з помічником – він «по обличчю», штовхає середину чохла під спину в щілину, і тим самим, Ви натягаєте пришиттям і поєднуєте липучки.

Часом липучка лягає не рівно, морщиться, тоді необхідно пробувати заново. Всі шви повинні бути розправлені по периметру.

Завершальний етап – це закріпити гачками висячу шторку під сидінням. Це звичайне, стандартне кріплення спинки, але буває, що наскрізний щілини між спинкою і сидінням немає, або вона закрита рідної жорсткої шторкою. В цьому випадку шторку відстібаємо під сидінням і заправляємо її вгору – під чохол.

При розробці лекал, наша компанія продумує весь процес – яким чином буде зручніше встановити чохол, а найголовніше, як він буде туго сидіти. Наприклад, у Рено Логан, Сандеро, Дастер, Ларгус і Мегана зовсім нічого не відстібається, і немає наскрізної щілини між спинкою і сидінням. У таких випадках придумується своє кріплення – більш складне при установці.

Тепер спинка і сидіння одягнені, Ви бачите відмінний результат, і навіть з урахуванням того, що пройшло більше години часу, у Вас чудовий настрій!

важливо

Далі приступаємо до заднього ряду сидінь автомобіля, при цьому також оцінюємо ситуацію: чи можна одягнути чохли, не знімаючи спинку або сидіння. Седани, хетчбеки, універсали, мінівени – все салони влаштовані по-різному з урахуванням влаштування кузова і зручності експлуатації.

На седанах задні сидіння бувають суцільні і поділені 40/60; хетчбеки і універсали – найчастіше поділені 40/60 або 50/50.

На останніх випусках хетчбеків і джипів задній ряд сидінь буває у вигляді трансформера (коли задня спинка і сидіння не тільки рухаються, а й складаються книжкою в два рази, можливо навіть автоматично без допомоги водія).

У зв’язку з тим, що салон у даних автомобілів не простий, варто розуміти, що і установка чохлів буде складнішою, ніж зазвичай. Проте, чохли від ТОВ Росшвейнгрупп «Автопілот» на будь-які сидіння зроблені з урахуванням всіх особливостей, і прочитавши все вище викладене в цій інструкції, Ви можете не сумніватися, що впевнено впораєтеся з установкою!

Продовжуємо процес установки. Ви подивилися, оцінили ситуацію і визначилися, що, наприклад, сидіння необхідно обов’язково знімати. Тепер потрібно зрозуміти, принцип і послідовність подальших дій. Якщо виникає якась незрозуміла особливість, то вона обов’язково вказана на лицьовій рекламке з чохлами.

Сидіння на багатьох автомобілях знімається окремо і легко, буквально потонув його вгору в районі колін – у двері. Але буває, що, не дивлячись на всі спроби, так просто це зробити не вдається, хоча саме кріплення знаходиться на видному місці. Так, таке буває, і доводиться виривати сидіння разом з кліпсою, а потім так само забивати посадковий замок в гніздо.

Коли саме сидіння знято, починаємо встановлювати спинку сидіння. Якщо Ви розумієте, що спинку знімати не обов’язково, то відповідно одягаєте її на місці. Звертаємо Вашу увагу, що на деяких моделях з боків спинки стоять окремі частини спинки-хатини.

Вони отримали назву «надкрильнікі», так як стоять над крилами. Знімаються вони так само легко і в більшості випадків однаково. Знявши сидіння, Ви відкручує кріплення «надкрильніков» на підлозі кузова і штовхаєте їх вгору.

Чохол «надкрильніков» одягаються туго і сильно зав’язуються гумками.

Порада

Сидіння одягається на столі, попередньо підготувавши обтяжною шнур. Утяжка повинна бути дуже тугий і правильною, а саме підтягуючи, скорочуються по всьому периметру. У будь-якому випадку шнура вистачає для повної перетяжки хрест на хрест.

Задню спинку одягаємо за принципом передньої спинки, і так же протягуємо все дірки під низ. При розробці лекал враховується, де можна заправити чохол (дірки) під низ, а де, це неможливо за конструкцією спинки і оббивки. Як вже говорилося раніше, все заправляється дуже туго, буквально з викруткою, тріском, якщо потрібно – з надрізами.

На спинках деяких моделей центральний ремінь безпеки виходить з самої спинки і кріпиться на підлозі кузова або навіть в сидінні трансформера. У таких випадках, якщо кріплення на підлозі кріпиться простим болтом, а не зірочкою, то чохол спинки робиться з діркою під ремінь, в яку він і протягується, щоб опинитися поверх чохла.

Там, де ремінь прикріплений до підлоги зірочкою, чохол технологічно сконструйований за іншим принципом (у вигляді «сорочечки»), тобто на тильній частині спинки чохла зроблений спеціальний з’єднувальний шов у вигляді липучок, який і дозволяє «огорнути» спинку, щоб ремінь безпеки виявився так само поверх чохла. Це зроблено з урахуванням того, що не в кожного водія є набір зірочок, ну а прості ключі напевно знайдуться.

Все підлокітники на задніх спинках практично зроблені однаково, так само як і самі чохли – на блискавках. Якщо на сам підлокітник передбачений чохол, і в ньому є підсклянник, тобто можливість оброблене ( «обшите») отвір заправити (туго з викруткою) під пластмасу самого підстаканники, що дасть вид «рідний» оббивки.

Коли Ви одягли передній і задній ряд сидінь, залишилися тільки підголовники, які одягнути не зовсім проста справа.

Якщо робити лекала більш вільними, то вийде ефект «рукавиці», а в даному випадку повинні вийти акуратні «тебе рукавички» – тугі і в обтяжку. Саме таке порівняння підійде до підголівникам.

Передні і задні підголовники одягаються в стислому стані, буквально сантиметр за сантиметром, при цьому треба встигати розправляти всі шви. В результаті Ви обов’язково будете задоволені результатом!

Зверніть увагу

Ця загальна докладна інструкція по установці авточехлов від Російської швейної групи «АВТОПИЛОТ» складена в допомогу покупцеві і повинна повною мірою забезпечити Вас всією необхідною інформацією! Надалі, інструкція буде постійно доповнюватися різними нюансами, які можуть зустрітися при установці в різних салонах автомобілів. Задумане модельєром-конструктором має бути грамотно зшита швачками і без проблем встановлено на сидіння автомобіля, щоб результат довго радував Вас. Удачі вам!

Установка хутряних накидок:

Як зняти чохли з сидінь? Покрокова інструкція

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…