Автомобільні ковпаки на колеса – що це таке? Які вони бувають? Як не помилитися з вибором? Як правильно встановити ковпаки на колісні диски? Відповіді на ці та інші питання детально розглянемо в даній статті.

Якщо ж всі ці питання Вам не цікаві, і Ви просто хочете купити собі ковпаки на диски, тоді ласкаво просимо в каталог http://www.gradicom.ru/category/kolpaki-kolesa/

Викладено авторський погляд, заснований на 20 річному досвіді роботи в сфері продажів автомобільних ковпаків. Ми встановили своїми руками ковпаки більш ніж на 1000 автомобілів , отримали зворотний зв’язок від сотень клієнтів .

Тримали в руках, встановлювали, ламали при установці, експлуатували на своїх авто, випробовували на міцність, перевіряли покриття напором високого тиску, пальцем монетою, порівнювали на практиці моделі різних форм, матеріалів, способів покриття і кріплення на дисках …

Отже, поїхали

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Етимологія слова

Слово «ковпак» запозичене з тюркських мов. «Калпак» означає головний убір. У техніці ковпак – це кришка до різних предметів. Відповідно автомобільні ковпаки це кришки для колісних дисків, які виконують як декоративну, так і захисну функцію.

В англійській мові ми зустрічаємо вирази «wheel covers» – кришка (покриття коліс) або ж «hub caps», причому зустрічаються як варіанти роздільного написання, так і злитого «hubcaps» що означає ковпаки маточин.

До речі, те, що в Росії прийнято називати маточинного ковпачками, в англомовних ресурсах прийнято називати hub caps center.

Коли з’явилися ковпаки на диски

Прабатьком справжніх повнорозмірних автомобільних ковпаків на колеса був центральний ковпак маточини. Ще при використанні коліс з дерев’яними спицями виникла необхідність захистити маточинний вузол від пилу і бруду. Так і з’явилися перші центральні ковпачки.

У 30-х роках 19-го століття автомобільні ковпаки стали виготовляти з латуні і полірованої нержавіючої сталі, на них ставили фірмовий штамп виробника, розмір ковпаків поступово збільшувався.

Таким чином, ковпаки на колеса виконували не тільки захисну, але і декоративну функцію. Стали символом розкоші. Більш докладно історію ковпаків ви можете почитати на сторінці нашого сайту http://www.gradicom.ru/blog/15/

Навіщо потрібні ковпаки на колеса

І справді, яка у цих брязкалець функція? На швидкість руху вони не впливають на витрату бензину теж. Інша справа «лиття», ех краса, та й годі. Давайте спробуємо розібратися, чи дійсно все йде саме таким чином.

Лиття або штампи?

Що стосується литих дисків, ну, по-перше, вартість якісних брендових литих дисків не порівнянна, з вартістю ковпаків і «штампів», вона може відрізнятися на порядок.

Крім вартості, литі диски, як правило, володіють більшою жорсткістю ніж штамповані, а так як якість наших рідних Російських доріг часом залишає бажати кращого, особливо в глибинці (агов-ееей де Ви там панове провінціали, Ви з нами згодні?), То дане обставина негативно позначається на елементах ходової частини і призводить до їх передчасного виходу з ладу, а отже і до фінансових витрат і втрати Вашого дорогоцінного часу.

Навіть ті, у кого з фінансами відносний порядок, і хто в результаті багаторічного досвіду навчився об’їжджати ями і вибоїни, часто вважають за краще взимку перевзуватися на штампи. По-перше, процес перевзування (коли зимова гума стоїть на вже на штампах) значно простіше, дешевше і швидше. По-друге, менше шансів подряпати дороге лиття про замети і криги.

Якщо все ж штампи?

Давайте почнемо з функції через яку ковпаки почали використовувати в автомобілебудуванні. Колісні ковпаки захищають від попадання абразиву в маточину, на гальмівні колодки.

Захищають від бруду і утворення полою колісні болти, тим самим забезпечуючи легкість монтажу і демонтажу дисків при виникненні такої необхідності.

Зверніть увагу

Погодьтеся коли через прокол або порізу покришки необхідно поставити запаску, не дуже хочеться витрачати час, на очистку болтів від бруду.

І найголовніше це декоративна функція. Автомобільні ковпаки сильно змінюють вигляд автомобіля, приховують видимі недоліки дисків, надають автомобілю індивідуальність.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моментиЯк зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Погодьтеся, варіант з ковпаками значно приємніше.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

  • Отже, основні функції ковпаків на колеса :
  • -захисна – захищають колісні диски і болти від бруду і полою,
  • -декоративна – покращують зовнішній вигляд автомобіля,

-предпродажная підготовка – приховують огріхи штампування: відколи, сліди ударів, іржу, -потертості і. т.д.,

-стілізація – надають автомобілю індивідуальний і неповторний стиль (наприклад, агресивний -дінамічний або навпаки ретро стиль),

-прівлекают увагу, наприклад, ковпаки-спіннери обертаються під час зупинки автомобіля, -рекламна ковпаки залишаються нерухомими при русі автомобіля,

-часто використовуються як елементи інтер’єру – ковпак часто використовується як коло (циферблат годинника), при стилізації кафе під гараж. Яскраві, досить великі, різнокольорові хромовані – широкий простір для діяльності дизайнерів.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Можна навіть говорити про впровадження автомобільних ковпаків в мистецтво.

Скульптор з Брайтона Птоломей Ерлінгтон з загублених ковпаків створює скульптури наземних і водних мешканців тваринного світу. Вартість найбільш складних робіт сягає до 2,5 тис. Англійських фунтів.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Можна навести приклади робіт і російських авторів. У «Галереї сміття» міста Геленджик в центрі роботи Ніни Никифорової «Погоня за щастям» використаний пластиковий ковпак з хромованим центром автомобіля Волга «Газ 31029»

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Як вибрати ковпаки на колеса або які вони бувають

Класифікацій автомобільних ковпаків можна придумати безліч. Давайте розглянемо ті, які можуть вплинути на Ваш вибір. У зарубіжних інтернет-магазинах ковпаки на колеса часто класифікують на OEM і Customs.

OEM & Customs

OEM (від англ. Original equipment manufacturer – виробник оригінального обладнання) спосіб, при якому продукт, що продається роздрібним покупцям під оригінальним брендом. Тобто в нашому російському розумінні це оригінальні ковпаки відомих автомобільних брендів: Volkswagen, BMW, Audi і ін.

Коли мова йде про OEM продукції, то вона, як правило, підбирається не тільки по марці автомобіля і розміром колеса, але і по моделі і часового інтервалу випуску. Наприклад, Toyota Corolla, R15, 2004-2007 р

У зв’язку з тим, скільки існує запитів «купити ковпаки на Volkswagen», «ковпак колеса для Toyota», «ковпаки Ford», логічно застосовувати класифікацію по бренду.

Customs – призначений для користувача, нестандартний замовною. За цим терміном розуміється більшість небрендових зразків, вироблених російськими, польськими та азіатськими постачальниками, які через свою більш низьку ціну і найширшого асортименту займають в Росії левову частку ринку.

За установчого розміром на колісний диск

Звичайно ж за розміром. Великі і маленькі. Великі для вантажних автомобілів і маленькі для легкових. Хоча не завжди так. В даний час інсталяційний розмір ковпаків для дисків легкових автомобілів коливається від R12 до R17. У вантажних від R15 і вище. Так що розміри легкових дисків іноді перевершують вантажні. Посадковий розмір R – діаметр обода диска в дюймах.

за матеріалом

Більшість автомобільних ковпаків виготовлені з пластику або металу. Є також ковпаки складаються як з пластикових так і зі сталевих елементів.

Хотілося б звернути Вашу увагу, на те, що для більш дешевих моделей використовується полістирол, а для дорогих ABS – пластик.

Полістирол більш крихкий, ABS – більш еластичний, отже, знижується ризик поломки при монтажі така продукція менше схильна до сколів.

За типом покриття

Хромовані. Таке покриття використовується як для металевих, так і для пластикових продуктів. Якість такого покриття особливо для пластикових виробів сильно різниця. Воно залежить від технології покриття. Від технології виробництва самого ковпака.

Від використовуваних матеріалів і кількості шарів. Неякісний хром швидко злітає, не витримуючи навіть пару мийок. Якісний хром може відреагувати тільки на сильну хімію, у високій концентрації, але, як правило, таке відбувається рідко.

На даний момент найвищу якість, на нашу думку і досвіду, на ковпаках виробництва Тайвань.

Фарбовані . Тут все зрозуміло. Слід зазначити, що навіть російські виробники Customs навчилися покривати ковпаки так, щоб фарба на злазить і витримувала всі існуючі види мийок.

важливо

Фарбовані ковпаки на диски можна поділити на одноколірні (частіше класичні, сріблясті, рідше білі чорні і ін. Квітів) і отримали популярність двоколірні.

Моделі преміум сегменту, як правило, покриті додатковим шаром лаку, який не тільки захищає покриття, але надає ковпака дорожчий вид.

по вильоту

Плоскі, увігнуті, опуклі, об’ємні (рельєфні). Якщо відкинути естетичну функцію, то найбільш практичними є плоскі, гладкі і закриті ковпаки. Вони рідше дряпаються про паребрік (бордюр), легко миються, з ними не виникає проблем при установці.

За типом кріплення ковпаків на диски

Давайте почнемо з найбільш рідкісних екземплярів.

Під болти (або гайки)

Йдеться про ковпаках, які кріпляться стандартними колісними болтами (або гайками, наприклад, як на автомобілі Нива).

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Принцип кріплення простий. Один отвір в ковпаку більше інших. З колеса откручиваются все болти (або гайки) крім однієї. Саме через більший отвір ковпак одягається поверх головки залишився болта. Після цього акуратно, рівномірно притягується залишилися болтами.

Болти треба затягувати поетапно (не відразу до кінця, щоб відцентрувати ковпак разом з колісним диском на конусах головки колісного болта).

З урахуванням різниці міжосьових відстаней, вильоту, так і в цілому форми диска, можна сказати, що ковпаки під болти потрібно підбирати не тільки по діаметру диска, але також потрібно враховувати марку і модель автомобіля, а також рік його випуску.

До переваг такого типу кріплень відносять надійність. Недоліки : складність, трудомісткість, не захищає болти від бруду, ніж ускладнює демонтаж.

На гачку

Ковпаки кріпляться на диску за допомогою спеціальних гачків зацепов. Оскільки ковпаки з таким типом кріплення зустрічаються в нашій країні досить рідко, ми ще не встигли зібрати статистику про надійність їх кріплення. Однак знаємо точно, що кожен монтаж і демонтаж залишає сліди у вигляді дрібних подряпин на диску.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Лапки (або кліпси) з розпірні кільцем

Це мабуть самий універсальний і найпоширеніший тип кріплення колісних ковпаків. Ковпаки з таким типом кріплення підбираються за розміром коліс і стають практично на будь-які штамповані диски.

А ось від самих лапок (кліпс) від їх форми, матеріалу, кількості, способу фіксації в них распорного кільця залежить дуже багато.

Чим більше лапок (кліпс) тим за інших рівних умов надійніше система кріплення

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

На ковпаку зліва (виробництво Тайвань, модель 2123) 12 лапок (кліпс) справа тільки 6. Природно перший варіант краще, навіть якщо ви при монтажі зламаєте одну лапку, в першому випадку ковпак буде надійно триматися в колесі.

Слід, також відзначити, що на малюнку зліва, кільце розпору кріпитися з двох сторін (підтримується тонкої лапкою). При такому способі воно кріпиться чіткіше і не бовтається.

Лапка на зразку зліва цільнолита, при цьому досить тонка в перерізі (за рахунок цього забезпечується еластичність необхідна при монтажі), а її міцність гарантується кількома ребрами жорсткості.

Кліпса на зразку справа товста в перерізі, її важко направити всередину диска при установці. До того ж вона зібрана з двох частин, одна вставлена ​​в іншу і посаджена на клей, іноді такі сполуки розсихаються і при демонтажі розпадаються і губляться.

На OEM ковпаках лапки, як правило, суцільнолиті, податливі, з двостороннім кріпленням распорного кільця

До речі, справа ковпаки автомобіля Лада Калина, виконані цілком гідно з точки зору системи кріплення. Скажімо ура (або поставимо лайк) вітчизняному виробнику. Слід звертати увагу і на те, де саме розташована кріпильна кліпса.

На моделі зліва, лапка розташована на промені, а на зразку справа між променями. І як Ви думаєте, куди буде виходити вентиль соска? Ось я теж не здогадався. Доведеться кожного разу знімати ковпак, що б підкачати шини.

Можна навести ще класифікації автоколпаков, по стилю, дизайну, закривається площі колісного диска, але мабуть ми не будемо Вас втомлювати, так як вважаємо, що найбільш важливі і корисні для вибору моменти ми вже перерахували.

Як встановити ковпаки на колеса точніше на диски

На тему монтажу автомобільних ковпаків написано багато інструкцій. Ми настійно рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по установці опублікованій на нашому сайті http://www.gradicom.ru/blog/2/

  1. Коротенько звернемо увагу на такі основні моменти:
  2. – інструкцію слід читати перед установкою, а не тоді коли наслідки проблем виправити складно;
  3. -встановлюється ковпаки на попередньо отчіщенние диски;
  4. -Буває корисним переконатися, що діаметр ковпака відповідає діаметру диска;
  5. -взимку бажано встановлювати ковпаки в теплому приміщенні;
  6. – вигином під сосок на пружинному кільці можна коригувати його діаметр;

-особливо уважним слід бути при замиканні останньої, кліпси, її треба направити в центр (в середину), якщо не лізе її можна змастити або можна просто плюнути на неї (народний спосіб), якщо не допомогло, то коригуємо діаметр распорного кільця. Бити по ковпаків можна, тільки якщо вони Вам зовсім не потрібні.

Монтаж ковпаків на штамповані диски

Ковпаки на колеса FAQ

  • Чи підійдуть ці ковпаки на мій автомобіль?
  • Підійдуть, якщо у Вас встановлені штамповані диски соответвуют діаметра
  • Чи можна поставити ковпаки на литі диски?

Заміна ковпаків на колесах

Купуючи собі сучасний автомобіль, людина все ж відчуває деякі незручності, які, між тим, пов’язані не з технічними, а з візуально-естетичними характеристиками. Відбувається це тому, що кожен з нас прагне відрізнятися, а особистий автомобіль в цьому процесі є об’єктом постійних дизайнерських пошуків власника.

Порада! Як зробити підсвічування автоколёс.

Найбільш простим і найменш витратним способом ефектного тюнінгу базової моделі автомобіля, є установка ковпаків на колеса, які будуть предметом гордості власника і заздрості оточуючих.

Порада

Сьогодні ринок буквально перенасичений подібною продукцією найрізноманітнішої форми, матеріалу і кольору.

Це закономірно призводить до необхідності класифікації виробів, формування певних критеріїв вибору і методик монтажу.

історичний екскурс

Точно також, як колись було винайдено колесо, свою історію і поширення в маси почали ковпаки для автомобілів. Точкою відліку можна вважати 30-ті роки ХХ століття, а саме, випуск компанією Cadillac новинки V16 Victoria cupe.

Тоді вперше в історії автомобілебудування були використані нержавіючі сталеві диски з встановленими на них повнорозмірними заглушками.

До цього виробники використовували дрібні центральні обладнані захисними ковпачками на колеса (пильовики), які охороняли підшипниковий вузол від забруднення.

Увага! У новій моделі Cadillac, ці функціональні елементи вперше стали виконувати декоративну роль, надаючи колесам вишуканий вигляд, обтічність. Так, можливо, зароджувався тюнінг, а разом з ним індустрія колісних заглушок, як самодостатніх продуктів.Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Для чого потрібні ковпаки

З впровадженням передових технологій, подібні вироби перестали використовуватися виключно для захисту ступичні підшипників коліс. Точніше, вони далі виконують цю функцію, але вона стала більш комплексною і вже точно не такою самотньою, як на зорі своєї історії.

Сучасні автомобільні ковпаки для дисків виконують такі основні функції:

  1. Декоративна. Це, мабуть, перше, що спадає на думку при згадці даного вироби. Безумовно подібний елемент дає індивідуальність, неповторність «залізному коню». Крім того, він прекрасно приховує всі візуальні недоліки і дефекти колісного диска (відколи, вм’ятини, корозійні вогнища і т.д.).
  2. Захисна. Від витоків нікуди не дітися – колеса автомобілів як і раніше обертаються на ступичні підшипниках, які схильні до засмічення, корозії і т.п. Також на зовнішній стороні диска розташовуються елементи сучасної гальмівної системи (колодки), які не відчувають належного комфорту при відкритому контакті із середовищем.
  3. Аеродинамічна. Сучасний автомобіль – це транспортний засіб, обтічна форма кузова якого знижує опір руху, витрата палива. Заглушки приховують виступаючі елементи маточин, гальмівних колодок, покращуючи аеродинаміку, забезпечуючи нормальну вентиляцію.

види

З огляду на різноманітність форм і матеріалів для виготовлення заглушок дисків автомобілів, їх можна класифікувати за певними принципами. Головним з них є ступінь вентиляції дискового простору, яку забезпечує форма колісного диска. Таким чином, ковпаки діляться на відкриті і закриті, плоскі і дуті (опуклі).

Відкритими називають декоративні дискові заглушки, які мають максимальну кількість отворів (наприклад, спіцевідние) для забезпечення нормальної вентиляції гальмівних колодок.

Такі вироби є кращими для установки на автомобілі, водії яких вважають за краще агресивний, швидкий, спортивний стиль водіння.

При цьому, рух автомобіля супроводжується постійно чергуються розгону і різкими гальмуваннями, що загрожує перегрівом гальмівних елементів на маточинах без достатнього повітряного охолодження.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Закриті, в свою чергу, забезпечують максимальне приховування дефектів диска, тобто мають мінімальну кількість отворів. Подібна естетика має зворотну сторону медалі – низький рівень вентиляції колодок на дисках, що привертає до більш розміреного, спокійного або економічному стилю водіння.

І ті, і інші заглушки можуть бути плоскими (всі елементи конструкції перебувають приблизно в одній площині) і дутими (окремі конструктивні елементи ковпака знаходяться в площині, яка виступає за габарит колеса). Очевидно, що перші є більш практичними, оскільки контакт з різними дорожніми елементами (бордюри) приймає на себе габарит шини.

Класифікація за матеріалом

Важливо! Окрему видову класифікацію ведуть за матеріалами, з яких виготовляються заглушки дисків. Найчастіше на ринку можна зустріти вироби з пластика, металу, гуми.

Пластикові ковпаки виготовляють з пластичних матеріалів, використовуючи технологію лиття під тиском.

Зверніть увагу

Для цього застосовують такі пластики, як АБС (полімери на базі акрилонітрилу, бутадієну, стиролу), полістирол з удароміцними характеристиками (наприклад, УПМ 0612 або ПСМ 508).

Перевагою подібних декоративних ковпаків для коліс є величезний вибір колірних рішень і структури поверхні (матова або глянсова). Але є у них очевидний недолік – це невисока механічна міцність і крихкість, особливо, в умовах низьких температур.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Вирішити проблему крихкості вдалося в так званих гнучких ковпаках на колеса. Прикладом може служити продукція SKS / SJS. Їх виготовляють з АБС-пластика, але в процесі лиття в масу додають спеціальні присадки на базі нейлону. Це надає виробу гнучкості, а значить, підвищує стійкість до механічних і погодних деструктивним факторам.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Окремо слід виділити групу гумових ковпаків на колеса. Свою назву вони отримали завдяки особливо високої гнучкості, що зовні робить їх матеріал схожим з гумою.

Насправді, це такі ж пластикові заглушки колісних дисків, тільки для їх виготовлення використовують термоеластопласти (TPE-S, TPE-U, TPE-V і т.п). Кріпляться вони штатними болтами до маточини.

При бажанні можна спокійно відігнути обід вироби в сторону без будь-яких наслідків для його стану.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Класикою можна вважати металеві ковпаки на колеса. Вони володіють найвищим показником механічної міцності, прекрасно захищають диски від ударів.

Такі вироби мають більш надійне кріплення з використанням маточинних болтів.

Але, при всьому цьому, металеві заглушки не позбавлені очевидних недоліків: велику вагу, корозійної схильності, деформування при механічних впливах, більш високу вартість.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Продовжити класифікацію можна за рахунок чисто декоративних видів. Як можна уявити з назви підгрупи, їх головною функцією є естетична, тобто формування привабливого зовнішнього вигляду автомобіля.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Хромовані ковпаки на колеса – це декоративні вироби, які отримали свою назву через характерний дзеркального покриття, що імітує металізований шар хрому на поверхні.

Їх відрізняє дуже урочистий або навіть пафосний вид, але в разі неякісних, неоригінальних виробів, «хромування» незабаром почне облазити, оголюючи всю таємницю декоративно-функціональної заглушки диска.

Важливо! Кольорові ковпаки дозволяють підібрати гаму відповідно до забарвлення кузова автомобіля, але фарба вимагає при цьому досить дбайливого ставлення до себе.

Крутяться ковпаки на колеса дозволяють втілити в життя дуже цікавий декоративний ефект: в процесі руху автомобіля, внутрішня частина вироби обертається в зворотну сторону по відношенню до колеса. Таке можливо, завдяки складовою конструкції заглушки диска, що має обід і серцевину.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

критерії вибору

При виборі автомобільних ковпаків слід враховувати деякі важливі критерії, які згодом впливають на надійну і безпроблемну експлуатацію (або взагалі її можливість):

  • розмір. У цьому випадку мається на увазі посадковий діаметр, який співвідноситься до типорозміру диска колеса. У каталожних картках цей параметр позначають, наприклад, R14, що вказує на те, що такі вироби слід використовувати на дисках з діаметром 14̋ “;
  • форма. Цей параметр визначає зовнішній вигляд декоративної заглушки, тобто її естетичну складову;
  • матеріал. Критерій визначає експлуатаційні характеристики вироби;
  • спосіб фіксації. Цей параметр визначає, яким чином ковпак буде кріпитися на диску колеса.

Як встановити

Методика монтажу дискових заглушок коліс базується на їх конструкції, точніше на реалізованому в ній принципі фіксації:

  • засувками. Такий спосіб реалізований в більшості автомобільних ковпаків, особливо пластикових. З внутрішньої сторони вони мають діаметральне кільце, на якому розміщується до десяти засувок. Щоб виключити можливість зіскакування такого елемента з диска, використовується додаткова фіксація за допомогою капронових стяжок;
  • колісними болтами. Такий варіант застосовується в згаданих вище гумових ковпаках. При цьому заглушка прикручується прямо до маточини колеса;
  • центральним гвинтом. Такий варіант використовується в міні ковпаках на колеса, які є невід’ємною частиною титанових (литих) дисків. Вони закривають місце з’єднання маточини і диска колеса.Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти
  • Колісні ковпаки є одним з найбільш доступних варіантів зовнішнього тюнінгу автомобіля, і при цьому досить функціональні, щоб продовжити термін служби дисків і маточин коліс.
  • Відео установки ковпаків на колеса:

Декоративні ковпаки на колеса 15 радіус, як зняти

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

Зовнішній тюнінг автомобіля завжди був невід’ємною частиною життя багатьох автолюбителів. Такий тюнінг має велику різноманітність і часто вимагає досить великих фінансових вливань. Однак існують види зовнішнього тюнінгу, які не вимагають великих грошових вливань і при цьому можуть кардинальним чином змінити зовнішній вигляд автомобіля. До такого виду зокрема відноситься установка на колісні диски спеціальних ковпаків.

Установка даних виробів користується особливою популярністю серед автомобілів з радіусом в 15 дюймів.

Використання і конструкція

Ковпаки, на відміну від колісних дисків мають деякі як позитивними так і негативними рисами, пов’язаними з їх виконанням і конструктивними особливостями:

  • Конструкція (переважно з крихкого пластика) не вимагає на відміну від заводських дисків установки на гуму, балансування і інших видів технічного обслуговування, властивого дискам. Це вигідно відрізняє ковпаки від своїх конкурентів, так як після придбання вони спочатку готові до використання без проведення будь-яких додаткових заходів;
  • Вартість . Ціна за цей виріб варіюється в досить великому діапазоні, проте знову-таки цей показник значно поступається колісним дискам. Середня ціна за комплект діаметром 15 дюймів становить близько 1000 рублів . Однак при всіх позитивних якостях ковпаків перед колісними дисками не слід забувати про те, що ковпаки є лише декоративною частиною зовнішнього тюнінгу автомобіля і не можуть існувати без колісних дисків;
  • Простота установки . Залежно від конструкції в більшості своїй можуть бути закріплені двома способами. Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моментиНа фото- декоративні ковпаки на колеса 15 радіус

Перший полягає в закріпленні ковпаків за допомогою внутрішніх пластикових кліпс. Такий спосіб є найпоширенішим і використовується на більшості бюджетних моделей.

Позитивною рисою такого кріплення є простота установки, однак така конструкція є досить крихкою (часто при механічному впливі кліпси ламаються, в результаті чого може бути втрачений під час руху).

  • Другий спосіб полягає в його кріпленні за допомогою штатних болтів або шпильок, такий спосіб зустрічається рідше, проте відрізняється більшою надійністю, так як штатні болти кріплення надійно утримують його в посадковому місці і не дозволяють йому навіть при механічному впливі відірватися і бути втраченим.
  • На відео декоративні ковпаки на колеса 15 радіус:

недоліки

Однак ковпаки мають ряд конструктивних недоліків:

  1. Найголовнішим недоліком таких виробів є їх крихкість. Абсолютна більшість виконано з крихкого пластика і навіть при невеликому механічному впливі схильні до руйнування. Дрібний камінь, щебінь, перевантаження колеса і його деформація – все це може привести до того, що він трісне і втратить свій первісний вигляд. З цього випливає другий головний недолік таких продуктів;
  2. Невеликий термін служби. В середньому можуть прослужити при акуратному використанні близько 5 років, однак в більшості випадків такий термін обмежується 2-3 роками. Це викликано крихкістю конструкції і в більшості випадків ненадійністю закріплення ковпаків в посадочних місцях.

Залежно від конструкції ковпака процес установки і подальшого зняття відбувається в кілька етапів:

  • Перед установкою необхідно приміряти ковпак на відповідність діаметру посадочного місця. У разі якщо розмір відповідає необхідно почати монтаж;
  • За допомогою внутрішніх пластикових кліпс ковпака, необхідно закріпити його на зовнішній стороні колісного диска простим натисканням по черзі по периметру;
  • У разі якщо кріплення відбувається на штатні болти його необхідно насадити на шпильки болтів і закріпити на колісному диску; Процес демонтажу в залежності від конструкції повинен відбуватися в зворотній послідовності.

На відео як зняти декоративний ковпак з колеса:

Рейтинг найпопулярніших виробників

Найпопулярнішими виробниками на вітчизняному ринку є:

  • Autoplast – відомий виробник пластикових виробів для автомобільної промисловості, в тому числі і колісних ковпаків. Продукція компанії відрізняється прийнятною якістю і великим асортиментом різних візерунків, що імітують будова популярних колісних дисків; Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моментиНа фото- декоративні ковпаки на колеса Autoplast
  • Flexplast – ще один виробник для дисків діаметрів 15 дюймів. Середня вартість таких ковпаків починається від 700 рублів;Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти
  • Rinix – бюджетний виробник пластикового обладнання. Вироби відрізняються гарну зносостійкість, що говорить про високу якість використовуваних матеріалів. Найчастіше встановлюють на бюджетні автомобілі, Рено Логан, вітчизняні автомобілі Ціна становить 900 рублів.

Як запобігти і захистити від зняття колісні ковпаки

В даний час більшість автовласників вважають за краще встановлювати на автомобіль ковані або литі диски.

Безумовно, по-перше це красиво, по-друге ковані і литі диски легше, але важливо пам’ятати, що не у всіх автовласників вистачить грошей на таку дорогу красу, так як ковані та литі диски відрізняються своєю високою вартістю на відміну від простих «штамповок» .

Тому для додання краси колесам власники автомобілів знаходять вихід із ситуацій і просто встановлюють на штамповані диски ковпаки. Дешево і красиво, але в цьому є істотний мінус.

Часто колісні ковпаки знімають «Не хороші люди», тому автовласники шукають всілякі способи захисту від крадіжки даних елементів коліс. Але важливо пам’ятати, що способи дає стовідсоткову гарантію від не знято ковпаків немає, а існують лише поради і рекомендації, що сприяють і збільшують шанси на збереження ковпаків від зняття.

Чотири ради, як уберегти ковпаки від зняття

Порада перша

Перший спосіб полягає в кріпленні ковпака до штампованому диску за допомогою простої кабельної стяжки. Купити їх можна не тільки в комп’ютерному магазині, але також і в магазині продажу автомобільних аксесуарів.

Деякі автовласники скептично ставляться до даного способу, але на практиці в реальному житті даний спосіб зберіг чимало ковпаків. Так як були випадки, що «злодюжки» в нічний час, намагаючись зірвати ковпак, не помічаючи даних стяжок, викликали спрацьовування сигналізації автомобіля.

важливо

Тим більше, такі стяжки, володіючи певною міцністю не завжди можна без ножа або ножиць перерізати. Важливо пам’ятати, що вищеописаний спосіб не тільки збільшить час демонтажу ковпаків, а й захистить їх від свавільного зняття під час руху автомобіля.

На малюнку №1 зазначено, як стяжкою можна закріпити ковпак до диска. Для надійності можна використовувати кілька стяжок.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моменти

малюнок №1

Порада друга

Суть другого способу захисту ковпака полягає в прихованих кріпильних ковпака до колісного диска. Важливо звернути увагу, що в даному випадку використовуються всі ті ж капронові стяжки. При установці ковпака необхідно дану стяжку спочатку протягнути в отвір диска і через отвори кріплення ковпака. Потім замкнути ковпак і затягнути стяжку до кінця через отвори, а далі обрізати кінці.

Важливо пам’ятати, що даний метод можна застосовувати в залежності від конструкції і типу колісного ковпака. При цьому способі захисту ковпака злодіям також не вдасться швидко демонтувати ковпак з диска і велика ймовірність спрацювання сигналізації. За даним способу можна подивитися відео з відкритого доступу.

Порада третя

Найцікавішим, але в той же час і трудомістким способом є фарбування ковпака.

Суть даного способу полягає в тому, що після покупки ковпаків необхідно зняти рідну фарбу і пофарбувати ковпаки в той колір, який необхідний і підійде до кольору машини.

Головним плюсом даного способу є не затребуваність таких ковпаків на ринку злодіїв і власників автомобілів шукають «халявні» ковпаки.

Порада четверта

Четвертий спосіб також застосовується на практиці, але підійде не всім. Суть його полягає в тому, що необхідно зробити, як і вище описано в третьому способі, що не привертають інтерес ковпаки.

А саме можна намалювати фарбою (слушною і не сильно відрізняється від основного кольору ковпака) на ковпаку реєстраційний номер своєї машини або модель авто. Це є радою, який використовують в реальному житті автовласники.

Але все-таки, який спосіб використовувати, вирішувати кожному автовласнику індивідуально.

З усього вищесказаного можна зробити висновок, що для зменшення відсотка легкого демонтажу ковпаків з диска автомобіля можна користуватися даними способами, але 100 відсоткової гарантії це не дасть. А всього лише або перешкодить зніманню або збільшить час даного процесу.

Як запобігти і захистити від зняття колісні ковпаки was last modified: Октябрь 15th, 2018 by Administrator

Як зняти ковпак з колеса без пошкодження

Сочі Авто Ремонт

Рубрика: Ходова

Ковпаки для автомобільних коліс використовують багато автомобілістів, однак, коли виникає необхідність їх зняти, багато хто відчуває з цим певні проблеми. Як зняти ковпак з колеса без пошкодження? Здійснити цю процедуру не настільки просто, як може здатися спочатку. Далі наведено кілька простих порад, які повинні допомогти в знятті ковпаків з коліс транспортного засобу.

Якщо ви надумали купити зимові шини http://rezina.cc/shiny?season=zimnie за доступними цінами, наприклад, Нокиан, Мішелін або Федерал, то варто і подумати про заміну ковпаків.

Як зняти ковпаки з коліс?  Відповідь на питання і цікаві моментиДля того щоб зняти ковпаки з коліс автомобіля вам будуть потрібні домкрат з силової викруткою.

Спочатку вам слід розібратися, що ж із себе представляють ковпаки для автомобільних коліс, і для яких цілей вони призначені. Ковпаками для автомобільних коліс виконуються дві головні завдання захисна і декоративна. Перша найкраще проявляє себе при настанні зимового періоду.

Колісними ковпаками приймається удар на себе, він включає бруд, лід, сніг, реагенти і багато інших неприємностей, які характеризують цей час року. Звичайно, при цьому ними втрачається свій зовнішній вигляд, однак набагато простіше і, що має важливе значення, дешевше замінити ковпаки, ніж купувати нові диски.

Якщо говорити про декоративну складову, ковпаки купуються як альтернатива легкосплавними дисками. Ціни на подібні диски починається від 100 $, ковпаки ж можна придбати за ціною, яка до п’яти разів менше, і цю відчутну різниця, важко не помітити.

Якщо чітко виконувати інструкцію, як зняти ковпак з колеса – схема по демонтажу ковпаків з коліс буде полягати в наступному.

Ви повинні взяти домкрат, потім використовувати його рукоятку для зняття ковпаків з коліс. Не треба намагатися знімати ковпак тільки руками, так як це призведе до серйозних і тяжких наслідків.

Щоб при проведенні демонтажу ковпак, не пошкодився, використовуйте шматочок тканини, який необхідно розташувати між рукояткою домкрата і колесом. Постарайтеся виконувати роботу акуратно, щоб уникнути пошкоджень і появи подряпин, як на самому ковпаку, так і на колесі автомобілі.

Порада

Автомобілісти з досвідом також пропонують скористатися наступним способом. Візьміть викрутку, потім зачепите їй виступ і почніть витягування виступу у напрямку до центральної частини колеса, при цьому ковпак слід тягнути до себе.

Ви також можете взяти ще викрутку, за допомогою якої слід підчепити сам ковпак, розмістивши її в отворі між колісним диском і ковпаком.

Як зняти ковпак з колеса ми розповіли. Але будьте обережні при цьому, і всі дії проводити з граничною акуратністю, так при будь-яких зайвих зусиль може статися пошкодження ковпака.

Як правильно зняти і встановити ковпаки на колеса – Випуск 6

Чи маєте свій власний автомобіль і постійно стежте за автомобільними компаніями? Любіть копатися в двигунах і приводах, розбирати і ремонтувати машини? Або ж робите це по нужді, тому що Ваше «корито» не здатне справно працювати? Тоді цей розділ спеціально для Вас, тут контент повністю присвячений автомобільним любителям. Оглядом нових автомобілів, а також новин автомобільного світу.

Основний автомобільний контент складається з різних оглядів на сучасні машини. Певні люди купують ті чи інші автомобілі, або ж беруть їх в прокат, а потім демонструють своїм глядачам здатності тієї чи іншої машини.

Такі огляди підійдуть тим, хто дуже сильно любить залізяки і збирається собі придбати гідну машину, а тому перебуває в процесі вибору.

Однак більшість таких оглядів представляють досить суб’єктивний погляд, і таку точку зору часто не варто переймати як істину в останній інстанції.

Наступну сходинку відеороликів в цій тематиці займають різні автомобільні новини. Тут ви запросто зможете дізнатися про новинки цього року. Подивитися красиві і захоплюючі тест драйви, влаштовані творцями, і уважно вчитуватися в технічні характеристики.

Такий контент досить приємний і дуже інформативний. Часом він допомагає у виборі автомобіля куди краще, ніж огляди від досить сумнівних осіб.

Нехай найчастіше це і рекламні ролики, які розхвалюють свій товар, але у вас же є голова на плечах? Технічні характеристики все одно від Вас не сховаєш.

Зверніть увагу

Однако самым зрелищным и интересным тест драйвом может быть только гонка. И этого добра в достатке на этой категории, ведь транспорт и гонки – это буквально неразлучные вещи.

Даже, казалось бы, неприспособленные к гоночным условиям машины умудряются поучаствовать в уличных гонках. А порой видеоролики с записью таких гонок попадают в интернет и соответственно на нашу страничку.

Драйв, скорость, лихие и рисковые водители удивят вас своей изобретательностью, виртуозностью и мастерством. Впрочем, тут можно встретить видеоролики с официальными гонками.

Также не стоит забывать и о лайфхаках для водителей, и различных секретах, которые помогут либо отремонтировать часть автомобиля, либо же предотвратить поломку.

Переглядаючи подібний контент, Ви можете підкреслити для себе безліч нового і корисного. Існують навіть різні шоу для любителів автомобілів, такі як Тачка на Прокачування.

Де справжні майстри, перетворюють жахливу машину в чудовий засіб для пересування. І взагалі є безліч цікавого контенту для автомобілістів.

Можна відзначити і автомобільний гумор, цікаві ситуації на дорогах, ДТП та інші цікавинки які потрапили в об’єктив любительської камери, і зараз красуються у вигляді відеороликів на нашому сайті. Такого роду ролики відмінно підійдуть для розрядки і підняття настрою.

В цьому розділі кожен автолюбитель знайде для себе те, що йому сподобається. У цьому розділі зібрані, дійсно, якісні ролики, не тільки в плані картинки, а й в плані інформаційної складової. Бажаємо Вам приємного перегляду.

Як одягнути на колесо ковпак – Як правильно встановити ковпаки на колеса

Хочете знати як встановити ковпаки на диски Вашого автомобіля, щоб вони не злітали і залишилися цілими при установці – читайте зрозумілу покрокову інструкцію з картинками і відео

Перед установкою ковпаків на колеса переконайтеся, що їх розмір відповідає розміру диска (рис 1) Інформацію про розмір диска можна отримати з позначень, що є на покришці.

Пункт 1. Попередньо необхідно ретельно відчистити внутрішню поверхню диска від пилу і бруду. При наявності значних деформацій колісного диска необхідно їх усунути шляхом рихтування.

Пункт 2. Зіставте виїмки для вентиля на ковпаку і розпірні кільцем (рис 2). Вигин на розпірні кільцем повинен бути розгорнутий в бік колісного ковпака (як показано на малюнку 3а). Ретельно зафіксуйте кільце розпору в спеціально призначені пази, що знаходяться на внутрішній частині засувок колісного ковпака.

Пункт 3. Необхідно скоригувати діаметр распорного кільця шляхом його стиснення в місці вентиля якщо ковпак сідає туго (рис 4 а), або розтяжки, коли ковпак сідає вільно (рис 4 в).

Правильне регулювання діаметра распорного кільця є головним секретом надійного кріплення. Маленький діаметр є основною причиною втрати ковпака (адже він не щільно сидить в диску).

важливо

Надмірно великий діаметр стає однією з причин поломки кліпси через неможливість вставити її в диск.

При коригуванні розмірі не намагайтеся сильно його змінити 2-3 мм по довжині кола здатне сильно вплинути на надійність кріплення

Пункт 4.

До нижньої частини диска прикладіть колісний ковпак так, щоб отвір збіглося з повітряним вентилем (завдяки цьому ковпак буде встановлений правильно з першого разу), притримайте його коліном, акуратно вставте інші кріплення в колісний диск.

Дві верхні засувки притисніть пальцями напрямку до осі диска (рис. 5) і одночасно втисніть всередину диска, притиснувши ковпак колеса до всієї окружності до диска. Нижню частину ковпака при цьому зручно утримувати коліном (рис 6).

Фішка в тому , що якщо верхні засувки не звернути пальцями всередину диска , а кільце розпору, знаходиться в напруженому стані і намагається виштовхнути їх назовні, то ви ризикуєте зламати одну з кріпильних кліпс . Кліпси значно легше ламаються по морозу, тому в зимовий час доби, рекомендуємо встановлювати їх в теплому гаражі. Якщо можливості «теплої установки» немає, просто зігрійте ковпаки до кімнатної температури в приміщенні перед установкою.

Пункт 5. Переконайтеся в посадці колісного ковпака по всьому периметру (рис. 7)

Як встановити ковпаки на колеса – 7 карток в одній картинці

Краще один раз побачити!

Демонтаж ковпаків з коліс

Для демонтажу колісних ковпаків необхідно просунути пальці в отвори на ковпаку колеса і різким рухом витягти їх з диска. Якщо ковпак колеса сидить досить міцно крізь отвори можна пропустити шматок мотузки або матерії і також різким рухом витягти ковпак колеса.

Тепер, коли Ви є фахівцем з установки, саме час обрати відповідну модель колісних ковпаків.

www.gradicom.ru

види, 3 способи кріплення на диски і поради по установці

статті

Опис і значення ковпаків

Ковпаки на колеса сьогодні є дуже популярним аксесуаром. Ці пристосування виконують декоративну і захисну функцію. Вони захищають гальмівну систему від сльоти і бруду. Такий захист важлива в холодний період року. В цей час навантаження на гальма збільшується.

Проводять ковпаки на колеса з різних матеріалів. Найчастіше використовується пластик. Але такий матеріал буває різної якості. Тому не всі вироби мають високу в’язкість і еластичність. Аксесуари з такими характеристиками добре протистоять ударам, деформацій і холоду.

Ковпаки роблять і з металу. Такі вироби відрізняються міцністю і надійністю. Але такого матеріалу дуже складно надати красиву і витончену форму. Металеві ковпаки швидко іржавіють. Це псує зовнішній вигляд автомобіля.

Існують гумові вироби. Вони прекрасно тримаються на колесах, не ламаються, а також візуально зменшують профіль гуми і збільшують радіус диска. Металеві і гумові ковпаки зустрічаються дуже рідко.

Конфігурація ковпаків різна. Вона залежить від форми і кількості спиць. Також вироби бувають:

  • відкриті . Використовуються в декоративних цілях. Вони дозволяють заховати дефекти диска без ризику перегріву гальм;
  • закриті . Добре захищають гальмівні колодки і диски від бруду. Вони зменшують надходження повітря до гальмівної системи при русі, що може привести до її перегріву на тривалих відстанях.

За формою ковпаки роблять опуклими і плоскими. Вироби першого типу видаються за межі площини колеса. Тому при їзді їх легко втратити. Зате виглядають вони ефектно. Плоскі аксесуари відрізняються функціональністю і простий установкою.

Як правильно вибрати

Асортимент автоколпаков на ринку величезний. Тому потрібно знати, на що звертати увагу при виборі такого аксесуару.

Спочатку варто визначитися з розміром. Якщо колесо має розмір в 14 дюймів, то слід вибрати аксесуар з маркуванням R14. Габарити ковпака обов’язково повинен бути ідентичні діаметру диска. Найбільш затребувані розміри аксесуарів від R12 до R16. Отвори для установки виробів повинні збігатися з пазами на диску.

При виборі враховуються конструктивні особливості коліс і дисків. Якщо диски чорного кольору і не мають явними видимими дефектами, тоді можна купити ковпаки відкритого типу будь-якого візерунка. Для спортивних машин підійдуть аксесуари агресивного дизайну. На стандартні автомобілі краще купувати класичні вироби.

Порада

Вибираючи матеріал, слід віддавати перевагу пластику. Решта варіантів мають багато недоліків.

Потрібно знати, як вибрати надійну пластикову модель. Жорсткий і твердий пластик відрізняється крихкістю. Тому він швидко зруйнується. М’які вироби погано тримаються на дисках. Ідеальне рішення – пластик середньої жорсткості. Визначити жорсткість матеріалу можна, злегка притиснувши лапку аксесуара. Якщо вона легко гнеться – пластик м’який, а якщо важко – жорсткий.

При виборі автоколпаков потрібно враховувати такі моменти:

  • стан дисків;
  • вартість виробів;
  • спосіб кріплення;
  • матеріал;
  • конфігурація.

Зовнішній вигляд ковпаків буває найрізноманітнішим. Вибір дизайну залежить від індивідуальних переваг власника автомобіля.

Як встановити на диски

Ковпаки на колеса машин можна встановити декількома способами. Розглянемо кожен спосіб більш детально.

За допомогою засувок

Якщо купувати аксесуар в фірмовому магазині, то, швидше за все, він буде кріпитися за допомогою засувок. Кріпильні елементи розміщуються з внутрішньої сторони в кількості 6 – 8 шт.

На кріплення спочатку одягається кільце розпору. Воно по діаметру повинно співпадати з аналогічним параметром диска. Кільце розпору має разжимное місце. Воно повинно збігатися з ніпелем.

Процес установки ковпаків з засувками зводиться до монтажу распорного кільця між внутрішньою стороною вироби і притискними кріпленнями. Далі виконується суміщення отворів з ніпелем.

Потім потрібно невелике зусилля, щоб притиснути конструкцію до колеса. Якщо все було зроблено правильно, то разжимное кільце займе потрібне положення в пазі диска.

В результаті ковпак міцно зафіксується на колесі.

Деякі автовласники для підвищення надійності такого способу кріплення використовують пластикові хомути. Як їх встановлювати, буде розказано нижче. Також роль страховки можуть грати спеціальні петлі і обода.

Такий спосіб монтажу вважається простим, якщо вироби оснащено мінімум 6 засувками. Також важлива жорсткість фіксують пружин. Якщо вона невелика, то кріплення з часом розбовтаються. Якщо жорсткість висока, то ковпаки важко будуть зніматися.

болтовим з’єднанням

Кріплення за допомогою болтів вважається самим надійним. Але воно найменш слушний в плані монтажу та зняття аксесуарів. Для установки автоколпаков з болтовим кріпленням потрібно повністю зняти з машини колесо.

Є моделі, які на зворотному боці мають спеціальні пази. Вони відповідають розташуванню колісних болтів. При монтажі пази поєднуються з головками болтів і міцно фіксуються.

на хомутах

Якщо жоден із зазначених вище способів кріплення не підходить, дозволяється використовувати пластикові хомути. Вони простягаються через отвори в диску колеса і ковпака в місці фіксації. Далі хомути просто затягуються. Монтаж займає всього кілька хвилин. Якщо потрібно зняти аксесуар, хомути просто перерізаються. Тому вони вважаються одноразовими фіксаторами.

висновок

  • Правильно обрані і встановлені ковпаки на колеса поліпшать зовнішній вигляд транспортного засобу і захистять його гальмівну систему від несприятливих кліматичних впливів.
  • Будь ласка, оцініть цей матеріал!
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…