Всім привіт))

Як то раз лазив на драйві і побачив пост про те, що ставлять підрульові перемикачі від калини або Шніви різниці немає. Мені ця тема дуже сподобалася, оскільки про зручність калинівських перемикачів я знаю на ділі.

У мого батька Шніва і ездию на ній я дуже часто перемикачі дійсно дуже зручні в порівнянні з перемикачами на классіку.Скажу чесно пару раз траплялися конфузи.

Пам’ятаю пару раз хотів включити поворотник, а вимикав світло; DDD

  • Досконально вивчивши установку таких перемикачів, вирішив що все пора міняти …
  • Отже для установки було куплено:
  • Перемикачі Лада Калина або Шніва-560 руб
  • Замок запалювання Лада 2110-840 руб
  • 20 фішок “мама” -40 рублів

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливоЯк зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливоЯк зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

  1. Ну що сказати про встановлення, це не так складно
  2. Для початку потрібно зняти кермо і старі перемикачі

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливоЯк зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливоЯк зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

  • Ось все знято.
  • Я читав що коли залишаються старі перемикачі від них відпилюють нижню частину кріплення

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

Але мені не захотілося цим займатися тому дана конструкція мені не вселяла надійності, тому я просто послабив тубус (залізна штуковина з білою плассмасскойDD) і просто одягнув Калиновські перемикачі на цей тубус

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливоЯк зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

Перша примірка з кермом

  1. Потім беремо старі перемикачі та відрізаємо від них дроти

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

  • На відрізані дроти робимо фішки

Мабуть так правильніше

  1. З’єднував за цією схемою

Знайшов її на драйві

  • І замок теж зайняв своє місце
  1. Закріпив замок однією стороною на біноклі інший на тубусі тим самим з’явилася необхідна жорсткість конструкціі.Надеюсь вона не пропаде
  • Все з’єднав все працює двірник, світло, поворотники, машина заводиться …
  • Поки ездию без кожухів і з кермом від Оки; DDD звичайно угарно з ним їздити, але буду ставити кермо з Калини, який власне став поштовхом для зміни перемикачів

Після установки керма відпишуся))

Price tag 1 440 ₽

Підрульові пелюстки перемикання передач: що це і для чого потрібні?

Багато сучасних автомобілів позбавлені звичної всім нам лаштунки для перемикання швидкостей. Ця функція перенесена на невеликі рукоятки, які визирають з-за керма.

Вони мають трохи дивне і не кожному водієві зрозумілу назву «підрульові пелюстки перемикання передач».

Це нововведення варто детально вивчити, оскільки все більша кількість автовиробників оснащують цим елементом свої новинки.

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливоЗа допомогою підрульових пелюсток можна перемкнути передачу не прибираючи руку з керма

Як з’явилися ці дивні пристосування

Багато нововведення, якими успішно користуються водії, з’явилися завдяки спортивним змаганням за участю спорткарів. Ось також сталося і з новими механізмами для швидкісного перемикання, зосередженими біля керма.

Вперше підрульові пелюстки перемикання передач з’явилися на моделях італійського виробника Феррарі.

За рахунок цих пристроїв гонщики отримували важливу перевагу перед іншими учасниками змагань – можливість не відривати руки від керма, щоб переключити передачу.

Зверніть увагу

Вся їхня увага була зосереджена на дорозі, що збільшувало шанси на перемогу і підвищувало безпеку для водія. З того часу не тільки автогонщики стали користуватися підрульовими системами, а й звичайні водії отримали таку можливість, купуючи серійні моделі від сучасного автопрому.

Цей механізм представлений у вигляді пари пластикових невеликих важелів, які знаходяться за кермом. Їх використання зручно не тільки для водія, але і для попереду сидячого пасажира.

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

Принцип роботи і процес використання

Коли користувач натискає на пелюстка, відбувається передача сигналу в систему управління, яка встановлена ​​в коробці передач. Електронний блок призводить в активний режим роботи соленоїди автоматичної трансмісії в результаті чого змінюється передавальне число.

Автоматика активує необхідну передачу. До пелюсток не підведені приводи, оскільки за все відповідає електроніка.

Ця особливість дозволяє не обмежуватися у виборі місця для установки пелюсток, але все ж найвдалішим і оптимальним за багатьма параметрами є підрульові область.

Подібним механізмом можуть похвалитися сучасні коробки передач, на яких встановлено всього два зчеплення. Традиційні автоматичні коробки оснащуються подібною системою рідше. Якщо підрульові система управління трансмісією довго не використовується, то автоматика її відключає і активує звичайний режим для управління коробкою передач.

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливоПідрульові пелюстки являють собою пластикові важелі

Найбільше зручність використання пелюсткового підрульового механізму відчувається під час активного водіння. Наприклад, водієві потрібно зробити обгін. Для цього маневру потрібно різко збільшити швидкість.

Автоматичний режим перемикання передач буде працювати в своєму звичному режимі, а використання пелюсток дозволить підвищувати обороти мотора і міняти передачі на граничних показниках потужності силового агрегату.

Таке управління знижує ймовірність виникнення ДТП під час обгону, які часто трапляються з автомобілями з автоматичною трансмісією.

Багато автовиробників працюють над удосконаленням пелюсткових механізмів управління автоматичною трансмісією. Вдалий варіант представили конструктори, які працювали над Mazda 6.

На рульовій колонці цього автомобіля встановлені не тільки пелюстки, а й важелі для зниження швидкісного режиму.

Таким чином, користувач може однією рукою повноцінно регулювати швидкість свого пересування.

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

Пелюсткові механізм для механічної трансмісії

Підрульові пелюстки перемикання передач завжди були пов’язані тільки з автоматичною трансмісією. Це було нормальне явище, і ніхто навіть не замислювався про те, щоб з’єднати пелюстковий механізм з МКПП.

Здивували американці, які представили громадськості свій винахід. Вони замінили ручну трансмісію на підрульовими пелюсткову систему. Кулиса в процесі водіння не використовується, а от традиційні три педалі залишаються.

Для з’єднання приводу і коробки передач використовуються перехідники.

Можна очікувати серійного випуску таких автомобілів, популярність яких вже зараз не викликає сумніву.

Переваги та недоліки пелюсток

З пелюстковим підрульовими механізмом водій може не відволікатися від керування ТЗ і не прибирати руку з керма, щоб зробити маневр на дорозі. Це головна перевага, яку виділяють експерти і користувачі авто з пелюстками. До того ж вони чудово виглядають і перетворюють салон автомобіля.

На жаль, мінуси також є. Почати варто з високою вартості, яка може стати вагомим аргументом для відмови від покупки автомобіля. Користувачеві ТЗ з пелюстковим механізмом доведеться повністю довірити процес управління комп’ютерних систем. А це не кожному водієві по душі.

Інновації роблять наше життя зручніше і безпечніше. Їх не потрібно відкидати і цуратися. Якщо ви можете дозволити собі придбати автомобіль з підрульовими пелюстками для управління трансмісією, то саме так і зробіть.

Перемикач світла фар: вивчаємо і підключаємо самостійно

У будь-якому сучасному автомобілі є такий пристрій, як перемикач світла. З його допомогою здійснюється активація освітлення транспортного засобу. Детальніше про призначення пристрою і його підключенні в домашніх умовах ви можете дізнатися з цього матеріалу.

Для чого потрібен центральний перемикач світла (ЦПС), як можна використовувати підключається вимикач освітлення і яка його схема підключення? Для початку розглянемо призначення, а також принцип роботи пристрою.

Призначення і принцип роботи

Про призначення ми багато говорити не будемо. Всім відомо, наскільки важливо якісне освітлення дорожнього покриття в умовах поганої видимості.

Світло фар багато в чому визначає безпеку автомобіліста за кермом, при його відсутності пересування на транспортному засобі в темний час доби є забороненим.

Адже без позначення автомобіля може постраждати не тільки порушник, а й водії інших машин.

Отже, подрулевой перемикач світла фар призначений для:

  • забезпечення безпечного пересування в темний час доби завдяки можливості активації освітлення;
  • позначення габаритів транспортного засобу в темряві.

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

Подрулевой вимикач світла в знятому вигляді

Подрулевой перемикач застосовується для включення:

  • габаритних вогнів;
  • ближнього освітлення;
  • дальнього світла;
  • поворотних вогнів при повороті авто.

Дальнє освітлення зазвичай використовується в умовах поганої видимості, а також при їзді по неосвітленій ділянці дороги.

Що стосується принципу функціонування, то тут в цілому також все просто:

  1. У певний момент водій тисне на кнопку на перемикачі.
  2. Сформований імпульс перемикач відправляє на блок керування або відразу на оптику, в залежності від конструкції транспортного засобу.
  3. Блок обробляє цей імпульс і визначає, який тип освітлення необхідно включити – габаритний, ближній або дальній. Відповідний імпульс передається на оптику.
  4. Відповідно до отриманого сигналом відбувається активація світла.

схема

Якщо вас цікавить схема підключення перемикача, то вона надана нижче.

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

Схема підключення вимикача до бортової мережі

типи

Типів пристроїв для перемикання освітлення може бути кілька.

Найбільш популярний тип – механічний пристрій, в даному випадку перемикання здійснюється в результаті механічної дії руки водія на пристрій.

Людина вибирає необхідний в даний момент вид освітлення і відповідно до цього вибирає режим на пристрої. Більш сучасним видом пристроїв для активації оптики є автоматична система включення світла.

Система в автоматичному режимі визначає, коли необхідно включати і яке світло, грунтуючись на деяких параметрах:

  • Найгірший рівень освітленості дорожнього покриття;
  • перевищення порога швидкості транспортного засобу (включається дальнє світло);
  • відсутність інших автомобілів або перешкод попереду;
  • при їзді поза населеним пунктом.

несправності

Тепер коротко розповімо про несправності.

В роботі перемикача може статися два види несправності:

  1. Механічна, викликана механічною поломкою елементів. Проявлятися така несправність може у вигляді того, що при натисканні на відповідну кнопку не працює освітлення транспортного засобу. Або ж після включення поворотника пристрій, замість того, щоб повернутися на місце з поверненням керма, продовжує залишатися в такому положенні, поки водій сам не поверне його на місце.
  2. Електрична. Така несправність може бути викликана поломкою схеми всередині девайса, як виймати або окисленням контактів. Якщо проблема полягає в контактах, то їх досить просто зачистити або замінити, перепаять. Якщо ж суть несправності криється в схемі, то простіше буде повністю замінити пристрій, ніж займатися його ремонтом (автор відео про ремонт механізму своїми руками – канал SamaraRovenki).

Інструкція по підключенню перемикача світла своїми руками

Якщо ви зіткнулися з проблемою не працювати, то вам напевно буде корисно дізнатися, як його замінити і як підключити новий вимикач.

В цілому це завдання досить проста і впоратися з нею зможе будь-хто, навіть не досвідчений автолюбитель.

Однак, процедура може відрізнятися в залежності від певного авто, в даній випадку нижче приведена інструкція по заміні пристрою на автомобілі Деу Нексія.

Отже, як правильно замінити і як підключити новий перемикач:

  1. В першу чергу, проводиться демонтаж пристрою. Для цього необхідно зняти накладки рульової колонки, які зазвичай фіксуються на саморезах. Після зняття налагодження зверху і знизу ви можете побачити два фіксатора, їх необхідно віджати, після чого девайс без проблем знімається.
  2. Витягнувши його з місця установки, необхідно провести відключення проводів, які підключені до нього, тут потрібно просто від’єднати колодку.
  3. Використовуючи тонку викрутку або канцелярський ніж, необхідно відщепнути п’ять фіксаторів корпусу і повністю розібрати пристрій, якщо ви хочете його відремонтувати. У разі ремонту потрібно бути обережним, щоб не втратити дрібні деталі конструкції.
  4. Отже, якщо ви вирішили ремонтувати пристрій, то після розбору корпусу вам необхідно ретельно оглянути внутрішні елементи конструкції. При наявності підгоряння на контактах, їх необхідно буде перепаять.
  5. Якщо ремонт робити ви не плануєте, то необхідно просто замінити девайс на аналогічний. Купуючи вимикач в магазині, будьте уважні, оскільки деталі повинні бути ідентичними. До пристрою необхідно просто підключити колодку з проводами, вимкнуту раніше, після чого провести його монтаж на місце установки. У випадку вимкнення буде встановлений, потрібно перевірити його працездатність, активувавши кожну його функцію. Також переконайтеся в тому, що пристрій працює нормально при включенні поворотников – воно повинно повертатися разом з кермом на місце і автоматично відключатися після повороту.

Вибачте, в даний час немає доступних опитувань.

Відео «Самостійний ремонт механізму в домашніх умовах»

Детальна і наочна інструкція на тему ремонту механізму своїми силами з позначенням всіх моментів і нюансів приведена на відео нижче (автор – канал SamaraRovenki).

У Вас залишилися питання? Фахівці і читачі сайту labavto.com допоможуть вам, задати питання Підтримайте проект – поділіться посиланням, спасибі! Оцінити користь статті: оцінку автора ( 1

Автозапчастини

Підрульовими перемикачами в класичному розумінні називають важіль, що походить від рульової колонки вліво або вправо від керма, і виконує або функції з управління поворотниками автомобіля, або функції по включенню світла, регулювання роботи двірників тощо.

В автомобілях бізнес-класу, подрулевой перемикач може використовуватися як важіль управління коробкою передач.

В кінцевому підсумку, головне завдання подрулевого перемикача – надання можливості швидкого управління певними вузлами автомобіля, які повинні завжди перебувати під рукою в буквальному сенсі цього слова.

важливо

Виходячи з великій мірі доступності, частоти використання та конструктивних особливостей, підрульові перемикачі рано чи пізно виходять з ладу, або зовсім перестаючи виконувати покладені на себе функції, або виконуючи їх «через раз».

При особливо агресивною експлуатації автомобіля, іноді перемикач стає і зовсім отломлен або вирваний разом з реле.

І якщо при поломці перемикача режимів склоомивача про проблему можна тимчасово забути, то при поломці важеля, що виконує перемикання швидкостей, ремонт доведеться зробити в прискореному режимі.

Особливість підрульових перемикачів з точки зору запчастин зводиться до того, що сам пластиковий важіль, в більшості випадків, йде в зборі з реле, до якого він кріпиться.

Другим неприємним сюрпризом буде інформація про те, що більшість підрульових перемикачів, починаючи від вузлів до запчастинах автомобілів економ-класу, і закінчуючи представниками «елітного» сімейства, виробляються заводами-виробниками цих автомобілів і існують тільки в оригінальному виконанні.

Це й не дивно, адже за весь термін служби автомобіля, перемикач може або не зламатися зовсім, або вийти з ладу тільки 1 раз. Таким чином, цей вузол є вкрай непоширеним в магазинах, і в більшості випадків, привозиться клієнтові виключно під замовлення.

Якщо розглядати більшість автомобілів середнього класу, можна помітити, що підрульові перемикачі поділяються по виконуваних функцій, і кожен з важелів має власне, кероване ним реле. Таким чином, важелі не є з’єднаними між собою, і при виході з ладу одного з них, доводиться міняти тільки його.

Порада

Однак, існують моделі, в яких підрульові перемикачі йдуть зв’язаних чином – тобто, мають єдине реле, що сполучає в собі блок лівого і правого перемикача.

Володарям таких автомобілів слід звертатися з цим вузлом акуратно, оскільки його поломка, наприклад, для автомобілів сімейства VAG, навіть 10 річної давності, обійдеться в 8-15 тисяч в якості плати за нову запчастину з терміном очікування не менше 2-х тижнів.

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо  Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

Якщо виникли проблеми подрулевого перемикача, виникає логічна думка його самостійна заміна деталей, або ремонту засобами знайомого майстра-електрика. Звичайно, цей спосіб в деяких випадках може здобути дію, однак, в більшості подібних поломок, майстри діагностують неможливість виявлення проблеми або її усунення.

В першу чергу, це обумовлюється конструктивною складністю вузла. По-друге, сам по собі, вузол не має на увазі конструктивної можливості розбору – багато кріплення доведеться просто зламати для отримання доступу до будинку.

В-третьих, и в особенности для свежих автомобилей, актуальной информацией является наличие в схемах подрулевого переключателя микросхем, микроконтроллеров и других элементов, либо не имеющих маркировки, либо отсутствующих в продаже вовсе, либо установленных слишком сложно – так, что их демонтаж вызывает дополнительные поломки в системе.

Дополнительно заметим, что неправильный ремонт электрических схем может привести не только к невозможности работоспособности переключателя, но и к возможным замыканиям в смежных электрических узлах автомобиля или его проводке. Что и говорить о том, что при поломках механических элементов не всегда есть возможность исправления ситуации клеем.

Таким чином, при виникненні поломки подрулевого перемикача, ми рекомендуємо вивчити профільні тематичні форуми і чати по Вашій моделі автомобіля, після чого прийняти рішення про те, що є більш доцільним – ремонт або заміна на нову запчастину.

У деяких випадках, проблеми в роботі підрульового перемикача можуть бути викликані не тільки проблемами реле, але і поганому приєднання електричних роз’ємів, поломок електрики або вигорянні запобіжником у відповідному блоці. Таким чином, рекомендується звернутися до профільного майстру для виявлення точної причини неполадки і способу її найбільш безболісного усунення, без заміни самого подрулевого перемикача.

Подрулевой перемикач, як і було сказано вище, в більшості випадків комплектується реле з клемами для підключення до проводці автомобіля, набором кріпильних допоміжних елементів, а так же самими важелями.

Перемикач упаковується в водонепроникну плівку, забезпечується інструкцією і розташовується всередині фірмової упаковки з емблемою концерну-виробника, «замикається» наклейкою, найчастіше – фірмової. Отримавши новий подрулевой перемикач, уважно огляньте його – все кріплення повинні не мати слідів установки, клеми повинні бути чистими і не мати подряпин від приєднання.

Фірмова упаковка, хоча і може бути розкрита, повинна містити логотип або наклейки від заводу-виробника (голографічні наклейки для оригінальних запчастин).

У разі, якщо Ви прийняли рішення зробити самостійний ремонт подрулевого перемикача, Вам необхідно ретельно ознайомитися з інструкцією по його правильному демонтажу і подальшого монтажу. Для деяких моделей автомобілів буде потрібно від’єднати клеми від акумулятора, що запобіжить можливому замикання в новій запасної частини.

Зверніть увагу

Після цього, в більшості моделей автомобілів, Вам потрібно зняти захисний пластиковий кожух, встановлений над або під кермом. Зробивши це, в першу чергу, від’єднайте клеми від реле подрулевого перемикача, після чого послідовно відкрутите утримують його болти (або шурупи) і зніміть блок перемикача.

Зверніть увагу на те, що деякі з клем (а правильніше сказати – більшість з них) оснащені захисними засувками, що запобігають мимовільному зіскакуванню клеми при активній їзді.

Таким чином, якщо при знятті однієї з клем, виявиться, що вона не хоче від’єднуватися, використовуйте плоску викрутку для віджимання засувки, яка утримує клему в її поточному стані.

Ні в якому разі не намагайтеся зняти клему силою, так як такий спосіб може спричинити за собою не пошкодити гніздо клеми або джгута проводів, що викличе необхідність додаткового ремонту і непотрібних витрат. Якщо один з проводів не хоче від’єднуватися, краще вивчіть інструкцію повторно, звернувши увагу на особливості демонтажу електричних підключень.

При покупці нового подрулевого перемикача, не дивуйтеся тому, що самі рукоятки, переключають його режими, будуть рухатися з труднощами.

Їм, як і будь-якому новому елементу, потрібно деякий час, щоб розробити сполуки, і отримати необхідний ступінь свободи.

Не рекомендується вдаватися до змазування місць з’єднань машинним або годинним маслом, оскільки це може викликати замикання в реле самого перемикача, і нову запчастину доведеться міняти повторно.

Як рад по експлуатації підрульових перемикачів як класу, слід наголосити на необхідності їх акуратного використання. Іноді, приклавши зовсім незначне на перший погляд зусилля, можна викликати раптову поломку – використовуйте їх звичайним чином, плавно змінюючи режим на необхідний, і намагаючись не викликати сильних навантажень, особливо під кутом.

важливо

Як було сказано вище, подрулевой перемикач не є поширеною запчастиною, і його навряд чи вийде знайти навіть в спеціалізованому магазині відповідного концерну. Особливою проблемою може стати покупка підрульового перемикача для японських автомобілів – таких, як Toyota, Subaru, Suzuki і подібних.

Їх покупка обійдеться в значну суму, а термін очікування буде прямо залежати від часу імпорту цієї запчастини з прямого складу виробника і складе від 25 до 50 днів.

Таким чином, будучи володарем «Японця» ставитеся до підрульовими перемикачами з особливою любов’ю і увагою, оскільки навіть на московських складах у багатьох випадках відсутні необхідні заміни.

Зіткнувшись з необхідністю заміни старого підрульового перемикача на новий екземпляр, ми рекомендуємо запам’ятати важливу деталь, недотримання якої може привести до додаткових неприємним і непоправних витрат.

Оскільки подрулевой перемикач в більшості випадків є запчастиною оригінального виробництва, а так само, через те, що цей вузол є електричним, аспектам повернення нового непрацюючого перемикача варто приділити пильну увагу.

Наприклад, буде дуже прикро, коли купивши новий подрулевой перемикач, і встановивши його в знайомому сервісі, Ви зіткнетеся з тим, що запчастина не є робочою, або перестала бути робочої внаслідок неправильної заміни.

В цьому випадку, без документів, що підтверджують право сервісу на проведення відповідного виду робіт для концерну, представником якого є Ваш автомобіль, повернення такого товару буде просто неможливий.

Іншими словами, купивши новий подрулевой перемикач, ми рекомендуємо в обов’язковому порядку дізнаватися, чи має автосервіс документи, які підтверджують право майстрів на проведення відповідного виду робіт, і акредитацію майстра, який проводить ці роботи.

Порада

Говорячи об’єктивно, варто зауважити, що в багатьох містах присутні тільки 3 або 4 автосервісу, які задовольняють цим вимогам.

І якщо звичайні запчастини на кшталт амортизаторів або стійок стабілізатора багато хто звик міняти у знайомого майстра, то таку запчастина, як подрулевой перемикач, краще замінити у професіоналів, які мають акредитацію і відповідні, профільні знання за певним автомобільному концерну.

Якщо неприємність все таки сталася, і нова запчастина не запрацювала як потрібно, Ви повинні зажадати у представників автосервісу акт дефектації нової запчастини та копії документів (інн, свідоцтва про Державну реєстрацію, свідоцтво про право виконання робіт), завірені печаткою організації та підписом керівника або відповідальної особи.

З цим набором паперів, Ви можете сміливо повертати непрацюючу деталь продавцеві, який, в свою чергу, відправить ці документи разом з запчастиною на завод або оптовий склад виробника.

Після цього, протягом певного часу, буде проведена експертиза, і в разі, якщо вона встановить, що запчастина дійсно мала прихований або явний дефект, Вам буде виготовлений або повернення грошових коштів, або надана нова запасна частина.

Пам’ятайте, що гарантійний термін на оригінальні запчастини, в разі їх установки на акредитованому сервісі силами навчених фахівців, становить 6 календарних місяців з моменту підписання акту приймання виконаних робіт.

Як замінити подрулевой перемикач?

13.03.2014 Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

Подрулевой перемикач – важіль, який знаходиться на рульовій колонці відразу після самого керма. Традиційно, на європейських автомобілях встановлюється два підрульових перемикача (зліва – перемикач поворотников, з права – перемикач двірників). На японських та інших автомобілях з правим розташуванням керма, перемикачі знаходяться навпаки (з права – поворотники, зліва – двірники).

Коли потрібно знімати подрулевой перемикач?

Знімати подрулевой перемикач потрібно для перевірки і для його заміни. Зняти подрулевой перемикач на Самарі зможе навіть дівчина. Делов то там на пару хвилин!)

Ознаки несправності підрульового перемикача

Основна ознака несправності подрулевого перемикача – це відсутність відгуку на натиснення. Але як правило, сам перемикач ламається рідко, тому нижче я наведу посилання на статті, коли слід дивитися не тільки на подрулевой перемикач.

Несправності правого подрулевого перемикача:

Несправності лівого подрулевого перемикача:

  • Не включається, не вимикаються поворотники.
  • Не включається дальнє світло.
  • Чи не моргає дальнє світло.

Як зняти подрулевой перемикач?

Як і писали вище, зняти перемикач – справа двох хвилин.
Для цього нам знадобиться хрестова викрутка.

  1. Насамперед відкручуємо хрестової викруткою нижні і бічні кріплення рульової колонки (показано на рис).
  2. Відсуваємо важіль фіксації керма в низ до упору і знімаємо нижню накладку.
  3. Відключаємо колодку проводів аварійної сигналізації від кнопки.
  4. Знімаємо верхню накладку рульової колонки.
  5. Стискаємо пружинні фіксатори подрулевого перемикача і виймаємо з колонки.
  6. Знімаємо контакти з підрульовими перемикається.

Як встановити подрулевой перемикач?

Встановлювати подрулевой перемикач потрібно в зворотному порядку.

Подрулевой перемикач від Шевроле Нива

Останнім часом стало популярним міняти звичайні Самаровскій перемикачі на перемикачі Шевроле Нива. Дійсно, нівовськім перемикачі виглядають куди естетичніше звичайних Самаровскій, притому, що не потрібно нічого переробляти! Встають як рідні!

Замикання контактів при перемиканні підрульових перемикачів (табл)

Як зняти підрульові перемикачі?  Коли це дійсно важливо

Номери замкнутих контактів відображаються на корпусі самого перемикача.

Підрульові пелюстки перемикання передач

Сьогодні більшість звичайних низькобюджетних автомобілів, які можна побачити на міських дорогах, оснащені звичної кулісою коробки передач.

Але, досить вам сісти за кермо одного з дорогих автомобілів, як тут же кинуться в очі досить незвичні невеликі рукоятки, що стирчать позаду рульового колеса. Це і є підрульові пелюстки перемикання передач.

Правда, розташовані вони не під кермом, а безпосередньо за ним.

Сьогодні ми розповімо вам про те, для чого ж потрібні продрулевие пелюстки, коли вони вперше були встановлені на серійних автомобілях, про всі переваги і недоліки, а також про те, як користуватися підрульовими пелюстками.

Історія появи підрульових пелюсток

Якщо ви знаєте щось про автомобілі, то повинні чудово розуміти і те, що більшість звичних систем безпеки і підвищення комфорту керування народилися в світі автоспорту. Та ж історія і з підрульовими пелюстками.

Вперше вони були використані ще у вісімдесятих роках минулого століття на болідах Формули. Їх поява була обумовлена ​​заміною звичайних КП на електромеханічні коробки передач.

Таким чином, знадобилося придумати варіант, що дозволяє перемикати передачі зовсім іншим, принципово новим способом. Було потрібно, щоб гонщик під час їзди міг перейти на іншу передачу, не відриваючи при цьому рук від керма.

Зверніть увагу

Це було і питанням безпеки, так як неймовірні швидкості Формули вимагають максимальної концентрації гонщика на трасі.

Піонерами використання підрульових пелюсток стали Феррарі. Вони швидко зрозуміли, що пелюстки можуть дати їх гонщикам незаперечну перевагу, при цьому, забезпечивши максимальну безпеку. Втім, щоб зрозуміти те ж саме, іншим командам знадобилося всього кілька місяців.

На даний момент всі боліди не тільки оснащені пелюстками за бажанням самих гонщиків і конструкторів, а й просто зобов’язані їх використовувати за регламентом.

Як ви розумієте, після таких нововведень в гонках, підрульові пелюстки для перемикання передач дуже швидко перекочували в звичайні серійні авто.

  Перегрів двигуна: Причини і ознаки

Як користуватися підрульовими пелюстками?

Для того щоб зрозуміти, як використовувати пелюстки, доведеться розібратися з тим, як вони взагалі працюють.

Весь процес ініціює натискання на підрульовий пелюстка, яке сигналізує блоку управління системи про те, що ви переключаєте передачу. Автоматика відразу ж виставляє запитувану передачу.

Таким чином, сам пелюстка не має ніякого зв’язку з коробкою передач, тобто, ніяк безпосередньо з нею не з’єднується. Всім керує безпосередньо електронна програма. Найбільш часто зустріти пелюстки ви зможете на відносно нових коробках, що мають два зчеплення.

Традиційні коробки передач зі звичною автоматичною трансмісією не завжди можна ефективно схрестити з системою підрульових пелюсток.

Не можна не відзначити той факт, що варіантів перемикання в ручний режим за допомогою пелюсток можна відразу кілька. Все залежить від марки автомобіля і виробника системи.

Так, іноді досить просто натиснути на пелюстку, щоб передача тут же переключилася.

Існують моделі, які вимагають від водія окремого вибору ручного режиму за допомогою приладової панелі, після чого з’являється можливість використовувати підрульові пелюстки.

Основні переваги і недоліки

плюси

Те, наскільки гарні в роботі пелюстки, ви можете відчути під час динамічної їзди.

Наприклад, коли ви збираєтеся обігнати автомобіль, вам не доведеться відволікатися від дороги – автоматична коробка передач самостійно розбереться з перемиканням, а за допомогою підрульових пелюсток ви без праці можете розкрутити обертів двигуна, в лічені частки секунди самостійно втручаючись в процес і значно підвищуючи рівень прискорення автомобіля.

Так що, найголовніший плюс і аргумент на користь використання пелюсток – відсутність потреби відривати руки від керма, щоб швидко перемикати передачі. Мова, зокрема, йде про скидання передачі під час обгону.

важливо

Досвідченим водіям може здатися, що проблема надумана, але за статистикою більше 70% водіїв не мають достатнього рівня водіння, щоб одночасно стежити і за дорогою, і вручну перемикати передачі. Особливо це яскраво проявляється під час аварійних і екстрених ситуацій на великій швидкості.

Погіршує ситуацію і те, що автомобілі з кожним роком стають все більш швидкими і потужними. Підрульові пелюстки перемикання передач дозволяють серйозно збільшити рівень безпеки за кермом таких машин.

  Пристрій і робота: Гідропідсилювач керма

Якщо говорити про візуальної складової, то пелюстки відмінно вписуються в будь-який салон, роблячи його при цьому більш стильним і лаконічним. Не можна не відзначити, що для багатьох інтер’єр салону часто має велике значення.

мінуси

Безперечно, де є плюси, там є і мінуси. Підрульові пелюстки – не виняток. Першим мінусом можна назвати неповагу до традицій. Багато досвідчені водії вважають, що головне при водінні – відчувати автомобіль і повністю його контролювати. Зі звичайною механічною коробкою це цілком можливо навіть на сучасних автомобілях.

Система ж пелюсток практично повністю віддає процес перемикання передач в руки комп’ютерних програм. І це сильно заважає деяким, хто не звик до такого «свавілля» електроніки. Особливо різниця помітна під час швидкісної їзди, коли зазвичай потрібно грамотна перегазовка і чіткий скидання передачі.

У цьому питанні пелюстки не здатні конкурувати зі звичною ручкою механіки.

Також до мінусів можна віднести і вартість не тільки покупки, але і обслуговування систему підрульових пелюсток.

Коробки передач, які мають режим ручного перемикання, в порівнянні навіть з напівавтоматичними коробками, досить дорогі для пересічного водія.

З іншого боку, з огляду на, що велика частина автомобілів, оснащених підрульовими пелюстками відносяться до преміум-класу, їх власників навряд чи сильно хвилює вартість лише однієї з дорогих систем в своїй машині.

підрульові перемикачі

Підрульові перемикачі встановлені на рульовій колонці. Лівий подрулевой перемикач об’єднує в собі вимикачі покажчиків повороту, зовнішнього освітлення, ближнього і дальнього світла фар.

  • Положення лівого подрулевого перемикача
  • Вимикач покажчиків повороту:
  • 0А – покажчик повороту вимкнений;
  • 1а – включений покажчик правого повороту;
  • 2а – включений покажчик лівого повороту.
  • Перемикач ближнього-дальнього світла і нефиксированное положення дальнього світла:
  • 16 – ввімкнено ближнє світло фар (при положенні вимикача в положенні 2в);
  • 26 – включений дальнє світло фар (при положенні вимикача в положенні 2в);
  • 36 – нефиксированное включення дальнього світла (при будь-якому положенні вимикача в).
  • Вимикач зовнішнього освітлення та світла фар:
  • 0в – зовнішнє освітлення та фари вимкнені (можливо, короткочасне включення дальнього світла фар – нефиксированное положення перемикача 36);
  • 1в – включено зовнішнє освітлення, підсвічування панелі приладів (можливо, короткочасне включення дальнього світла фар – нефиксированное положення перемикача 36);
  • 2в – включені фари: ближнє світло в положенні перемикача 16 або дальнє світло в положенні перемикача 26 (див. Вище);
  • ЗАУВАЖЕННЯ
  • Якщо ключ у замку запалювання знаходиться положенні В або I і включено зовнішнє освітлення, то при відкритті дверей водія включиться звуковий сигнал, що попереджає про необхідність вимкнути освітлення.
  • Правий подрулевой перемикач об’єднує в собі перемикач режимів роботи склоочисника і склоомивача вітрового скла.
  • Положення правого подрулевого перемикача
  • Перемикач режимів роботи склоочисника вітрового скла:
  • 0А – склоочисник вимкнений;
  • 1а – включений періодичною очисткою стеклоочістітем.
  • 2а – включена перша швидкість склоочисника;
  • 3а – включена друга швидкість склоочисника.
  • Перемикач режимів роботи склоомивача вітрового скла:
  • 06 – стеклоомиватель вимкнений;
  • 16 – стеклоомиватель включений (нефиксированное положення).
  • ЗАУВАЖЕННЯ

При включенні склоомивача одночасно включається і склоочисник. Після виключення склоомивача щітки склоочисника здійснять ще чотири цикли.

Для регулювання роботи склоочисника установки регулятор, що змінює інтервал роботи склоочисника від 4 до 24 секунд при включенні перериваного режиму (положення перемикача 1а).

Заміна підрульових перемикачів на ВАЗ 2108, ВАЗ 2109, ВАЗ 21099

Ласкаво просимо!
Під-кермові перемикачі грають дуже важливу роль в автомобілі.

Ось уявіть собі, всього лише два таких маленьких здавалося б пластмасових перемикача а без них робота: двірників, поворотников і дальнього світла була б вже неможливою.

Якщо вам доводилося їздити хоч раз без перемикача повороту або ж без перемикача двірників, розкажіть в коментарях які ж були ваші відчуття?

Примітка!
Для заміни під-рульових перемикачів вам знадобиться викрутка, ну і звичайно ж новий перемикач!

Короткий зміст:

Коли потрібно міняти підрульові перемикачі?
Під-рульової перемикач повороту підлягає заміні, при:

  • Несправної роботі, простіше кажучи траплялося у вас таке що ви включаєте поворотник допустимо в ліву сторону, а як з повороту виїжджаєте перемикач назад не перемикається? Це говорить про те що механізм який відповідає за перемикання перемикача в нейтральне положення зламався, лікується це все якраз таки і заміною перемикача на новий.

Перемикач двірників підлягає заміні, в тому випадку:

  • Якщо при переміщенні перемикача в будь-яке положення, деталі кузова перестали працювати. Припустимо раніше у вас працювали двірники, а сьогодні ви сідаєте в машину переключаєте перемикач в потрібне положення а двірники не рухаються. Це говорить про те що перемикати зламався, але так само не варто виключати і інших речей через які деталі так само можуть зламатися.

Припустимо що стосовно двірників, то на них може так само бути деформована трапеція через яку вони якраз таки і не працюють. (Як замінити трапецію, см. В статті: «Заміна трапеції склоочисників»)

  • Зняття:
    1) На початку операції вам потрібно буде скинути «мінусову» клеми з акумуляторної батареї. (Якщо ви не вмієте скидати клеми, то в такому випадку ознайомте з інструкцією в статті під назвою: «Заміна акумулятора» в пункті «1»)
  • 2) Далі за допомогою викрутки виверніть всі гвинти, які кріплять в нижній частині кожух рульової колонки.
  • 3) Після відвернення гвинтів акуратно зніміть нижній кожух.
  • 4) І після чого акуратно не пошкодивши зніміть верхній кожух.
  • Для зняття перемикача повороту:
    1) Перш за все роз’єм проводів від’єднайте від самого перемикача.
  • 2) І після чого витягніть перемикач з отвору і замініть його на новий.

Для зняття перемикача двірників:
1) На початку вийміть перемикач з отвору в якому він встановлений. Виймайте перемикач спільно з роз’ємом проводів.

2) А після чого відключіть роз’єм від перемикача і замініть перемикач на новий.

Установка:
Установка під-рульових перемикачів, проводиться в зворотному порядку зняття.

Перевірка перемикачів на працездатність:

  1. Щоб їх перевірити працюють вони чи ні, то в такому разі скористайтеся контрольною лампою на «12 В» і двома таблицями які наведені нижче.
  2. Грунтуючись на вищенаведених таблицях, ознайомтеся з трьома картинками в яких зазначено «положення важелів» і «номера замкнутих контактів».
  3. 1) І ось за всіма вищенаведеним картинкам приступите до роботи по перевірки, для цього спершу підключіть до перевіряється контактам контрольну лампу на «12 В».
  4. 2) Далі переведіть важіль перемикача в положення відповідне перевіряється контактам і стежте за тим щоб контрольна лампа загорілася.

Примітка!
Якщо лампа не загориться, то в такому випадку перемикач несправний!

Для наочності ми вам продемонструємо приклад перевірки перемикача поворотів на працездатність, для цього нам потрібно буде до відповідних контактів (Вказані на фото нижче) під’єднати контрольну лампу і дивитися на неї загориться вона чи ні.

Додатковий відео-ролик:
Хочете дізнатися якомога швидко і легко поміняти перемикач на автомобілях сімейства «Самара»? Якщо так! То в такому випадку перегляньте відео-ролик де заміна перемикача докладно розписана.

Які основні несправності підрульових перемикачів?

У нашому автомобілі багато невеликих, але важливих деталей і вихід з ладу будь-якої з них може виявитися серйозною проблемою. Однією з таких деталей можна назвати подрулевой перемикач, часто використовуваний водієм під час руху транспортного засобу. Що ж таке цей подрулевой перемикач? Насправді, нічого складного в цьому елементі немає. Це такий собі важіль, розташований на рульовій колонці, відразу після рульового колеса. Як правило, на стандартних іномарках європейських виробників, перемикачів всього два: з лівого боку розміщений той, який відповідає за управління поворотниками, а з правої, той який забезпечує перемикання двірників. На транспортних засобах з правостороннім розташуванням рульового колеса, функції перемикачів поміняні місцями: з правого боку – поворотники, а з лівого – двірники.

Деякі вітчизняні автомобілі (в основному представники старої ВАЗівської групи) можуть мати три підрульових перемикача: один – для управління ближнім і дальнім світлом фар, другий – для перемикання поворотів і третій важіль, відповідає за роботу склоочисника і склоомивача лобового скла.

Порада

Яка б конструкція не була встановлена ​​на Вашій машині, рано чи пізно описані деталі можуть зламатися. У таких випадках, у власника, як завжди, є два варіанти для усунення несправності: довірити справу фахівцям СТО, або ж самостійно усунути проблему.

Якщо останній варіант Вам подобатися більше, то дана стаття саме для Вас, адже зараз ми розповімо, як можна зняти і замінити подрулевой перемикач, не звертаючись за допомогою до професіоналів.

1. Часті несправності підрульового перемикача

Коли автомобіль «хворіє», турботливий власник завжди це помітить. У випадку з підрульовими перемикачами, найбільш частими симптомами несправностей є збої в роботі покажчиків повороту, омивача або очищувача лобового скла (не працює жоден з режимів двірників або вони ніяк не реагують на включення омивача скла), а також неполадки в перемиканні світла фар (НЕ включається дальній / ближнє світло).

  • Причинами появи зазначених проблем можуть бути:
  • – порушення фіксації важеля через руйнування відповідного фіксатора (обламуються так звані «вусики», що утримують важіль перемикання в потрібному положенні);
  • – поломка кріплення перемикача; залипання контактів на електросхемі (наслідок попадання надлишкової кількості вологи всередину корпусу перемикача);

– знос окремих деталей механізму, поганий їх контакт, оплавлення і т.д.

У будь-якому випадку, для більш детальної діагностики і подальшої заміни, подрулевой перемикач, доведеться демонтувати.

2. Як зняти подрулевой перемикач?

Перше, що потрібно зробити перед початком виконання завдання – це підготувати всі необхідні інструменти. В принципі, тут навіть говорити особливо немає про що, адже все що може знадобитися представлено у вигляді хрестової викрутки, гайкового ключа і маркера, а в деяких випадках, досить буде одного викрутки. І так, як ми вже говорили, більшість автомобілів обладнані двома підрульовими перемикачами: один відповідає за перемикання світла ліхтарів, а другий активізує роботу склоочисників. Як тільки у функціонуванні будь-якого з них з’являються несправності, доводиться виконувати зняття деталей і, найчастіше, подальшу їх заміну. Для цього необхідно виконати ряд послідовних дій.

В первую очередь, не забудьте отключить от аккумуляторной батареи минусовую клемму. Это требование связано с вероятностью попадания под напряжение электросети автомобиля.

Далее, определитесь со способом снятия рулевого колеса.

В большинстве случаев, выполнение указанной задачи предусматривает снятие декоративной накладки и пластины, отвечающей за подачу звукового сигнала, после чего, с помощью гаечного ключа, откручивают гайку крепления рулевого колеса.

Затем, нужно отключить от сигнала электрический разъем и сделать пометки на валу руля и на самом колесе. При последующей установке, они помогут сделать все правильно и точно. Для нанесения меток можно использовать либо маркер, либо любой острый предмет.
После этого, открутите нижние винты крепления кожуха переключателя.

Гвинт, що утримує подрулевой перемикач на валу, також слід послабити. Тільки стежте за тим, що б він остаточно не випав, інакше доведеться витратити пристойну кількість часу на його зворотний установку. Тепер можна зняти рульове колесо і від’єднати верхній кожух.

Наступним кроком буде відключення електричних роз’ємів, які йдуть до перемикача і від’єднання останнього від кожуха. У разі необхідності, виробляють розбирання знятого пристрої: заклепки, що з’єднують частини корпусу, висвердлюють і знімають його верхню кришку.

Виконуючи ці дії потрібно бути дуже акуратними, так як дрібні деталі і пружини можуть розлетітися в різні боки, а зібрати їх буде досить проблематично. Найкраще, помістити перемикач в пакет, а потім вже знімати кришку.
Після зняття і розбирання пристрою, всі його контакти підлягають очистці, а деякі деталі доводиться міняти.

Рухомі частини, слід змастити будь-яким спеціальним засобом, наприклад, технічним вазеліном.

Крім описаного способу зняття подрулевого перемикача, існують і деякі інші варіанти виконання даної процедури.

Так, наприклад, деякі автовласники стверджують, що можна обійтися без зняття клеми з акумулятора і відразу переходити до відкручування кріпильних саморізів на нижньому кожусі рульової колонки.

Крім того, відразу виймається гвинт з’єднувача перемикачів і шуруп, який скріплює нижній і верхній кожух колонки. Потім, знявши кермо, всі перераховані деталі потрібно витягнути. І так як нижній і верхній кожух вже вільні, можна їх демонтувати.

Зверніть увагу

Виконавши описані дії, необхідно стиснути фіксатори перемикачів і витягнути елемент їх з’єднувача. Зауважте, в цій справі, не варто сильно старатися, так як можна нашкодити деталей. Також, не варто сильно смикати, інакше є серйозний ризик порвати дроти. Найкраще, від’єднати їх уже після зняття перемикача з його штатного місця. На даному етапі, все що потрібно, так це витягнути колодку з проводами і перемикач вже в руках.

Використовуючи чисту ганчірку, очистіть все внутрішнє елементи пристрою і постарайтеся визначити місце поломки. Можливо, щось десь згорить або якась дрібна деталь відслужила своє.
Таким же шляхом демонтується і другий подрулевой перемикач, при чому, слід зняти його проводу з колодки панельної дошки.

3. Заміна подрулевого перемикача

Після того, як Ви дістали подрулевой перемикач і переконалися в його несправності, на місце зламаною деталі, потрібно встановити новий, робочий елемент.

Вся процедура заміни ділиться на дві частини: демонтаж старого перемикача і установку нового.

З варіантами зняття пристрою ми вже ознайомилися, залишилося тільки обговорити установку змінної деталі і подальшу зворотну збірку, яка передбачає виконання вже описаних дій, тільки в зворотному порядку.

І так, на місце зламаного перемикача, у відповідний роз’єм поміщається новий пристрій, після чого до нього підключається колодка джгута проводів. Далі повертаємо на місце кермо і закріплюємо на колишньому місці верхній і нижній кожух рульової колонки. Ось власне і все. Звичайно на різних автомобілях, описаний процес може мати свої нюанси, але в цілому процедура заміни нескладна і не займе багато часу.

Виконавши зворотний установку, не забудьте відрегулювати положення перемикача на валу.

Також, перш, ніж закрутити «останній гвинтик”, варто обов’язково перевірити працездатність встановленого обладнання.

Перевірку підрульових перемикачів визначають виходячи з правильності замикання контактів при різних положеннях важелів. Для виконання діагностики використовується спеціальний тестер, що відображає електричний опір.

Як зняти підрульові перемикачі? Коли це дійсно важливо »

Як зняти підрульові перемикачі? Коли це дійсно важливо

З’явилася необхідність зняти рульову колонку, а ви не знаєте, як зняти підрульові перемикачі, тоді ця стаття для вас. Сучасні автомобілі мають багатофункціональні органи управління на рульовій колонці, що забезпечують управління багатьма системами машини. Така процедура може знадобитися також при проведенні їх перевірки, ремонту або заміни. Робота не дуже складна, але кропітка, вимагає уваги, обережності й акуратності.

Як зняти підрульові перемикачі буде цікаво дізнатися для багатьох власників автомобілів. Незважаючи на деякі конструктивні відмінності цих вузлів, алгоритм проведення їх демонтажу приблизно однаковий, і може бути взятий за основу виконання цієї операції для будь-якої моделі машини.

Кілька слів про їх призначення

Для зручності управлінням деяких систем і механізмів машини під час її руху, щоб не відволікати водія від спостереження за ситуацією на дорозі, органи управління перенесені в зону рульового колеса, а якщо точніше, то під ним. Сюди можуть входити перемикачі сигналів повороту і освітлення.

Також управління омивачами і склоочисниками передано цим органам управління. Тому при відмові в роботі однієї або декількох систем із зони управління цими пристроями, пошук несправностей може призвести саме до них. Ось в цьому випадку і може знадобитися зняття, а потім ремонт цього вузла. Постараємося допомогти вам в цьому.

Що робити в такому випадку?

До початку робіт зі зняття, потрібно подбати про необхідний інструмент. Для таких робіт, особливо на іномарках, бажано мати універсальний набір ключів. Якщо для роботи з вітчизняними автомобілями буде достатня наявність хрестоподібної викрутки, то з «іноземцями» без набору не обійтися.

важливо

Порядок роботи розглянемо на прикладі такого автомобіля, як. Потрібно поставити машину на рівному місці, встановити передні колеса в положення, при якому автомобіль буде рухатися прямо.

Щоб не допустити виникнення проблем з електричною частиною, від’єднайте клеми акумуляторної батареї. Тепер можна приступити до зняття подушки безпеки і рульового колеса.

Про те, як самостійно зняти подушку безпеки і рульове колесо – тема для окремої статті.

Кілька слів про демонтаж

  • За допомогою ключа «Torx T-20» потрібно вигвинтити два самореза кріплення облицювання, в яку заховано рульовий вал, щоб зняти верхню частину кожуха, потрібно подолати протидію двох пластикових фіксаторів;
  • Далі потрібно зняти нижній кожух облицювання;
  • Погляду ремонтникові постане контактна група для подушки безпеки. Особливість її полягає в тому, що звичайний ковзний контакт, як для звукового сигналу, використовувати не можна. При обертанні рульового колеса може виникнути іскра, яка може викликати спрацьовування подушки. Тому застосовується особливий вид з’єднання у вигляді спірального кабелю, який може висуватися як рулетка.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…