Маточина і заднього, і переднього колеса є незамінною частиною автомобіля; з одного боку вона має спеціальний отвір, призначене для посадки на вал, а з іншого – посадочне місце для коліс. Як же вона ламається, і які можуть бути наслідки? Давайте розберемося!

Маточина – деталь, до функцій якої входить передача крутного моменту від осі колінчастого вала до колеса. Крім того, на неї кріпляться ще і гальмівні диски. Також важливу функцію грає підшипник маточини, так як саме на ньому і обертається колесо. Маточина і підшипник є найважливішими вузлами всієї ходової частини автомобіля, вони забезпечують безпечне пересування .

Привести дану деталь в непридатність можна при заміні коліс: якщо не контролювати силу і перестаратися, то легко можна зірвати болт маточини заднього колеса.

Зверніть увагу

Визначити, що деталь потребує ремонту або ж заміни, можна, почувши характерний гул підшипника. Звичайно, боязно загвинчувати колеса слабо, але це лише крайнощі. Завжди слід шукати «золоту середину».

Особливо точно відчувають цю межу електричні гайковерти.

Також зрозуміти, що підшипник став непридатним, можна по шуму підвіски. Так, якщо при повороті наліво шум посилюється, значить, необхідна заміна або ж відновлення маточини лівого колеса. Аналогічна ситуація з правим колесом. Але більш точну діагностику можна зробити тільки лише на СТО, природно, якщо ви не є в цій справі професіоналом.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

Що приготувати для демонтажу?

Якщо ви впевнені, що деталь необхідно зняти, тоді запасіться наступним інструментом:

  • набір торцевих ключів, і бажано, щоб він був доповнений довгою трубою;
  • пасажі, вони необхідні для того, щоб зняти стопорні кільця;
  • накидний ключ, з його допомогою откручиваются напрямні штифти гальмівного барабана;
  • дерев’яний брусок, щоб пом’якшити удар;
  • молоток;
  • монтування та зубило.

Варто враховувати, що не завжди, звернувшись на СТО, ви отримаєте гарантовано якісну роботу. А неправильно замінений підшипник вийде з ладу досить швидко, так що демонтувати цю деталь цілком можна і самостійно, при цьому, ніхто краще, ніж ви самі, про вашому «залізному коні” не потурбується. Щоб вам не боятись, ми пропонуємо докладну інструкцію.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

В принципі, немає нічого складного в тому, як зняти маточину заднього колеса, головне, пам’ятати, що підшипники досить крихкі, тому варто регулювати свою силу, щоб не пошкодити їх. Заміна маточини відбувається наступним чином.

Спочатку необхідно підняти автомобіль на опори і від’єднати декоративний ковпак. Слідом откручиваются гайки, за допомогою яких кріпляться колеса. Тепер з маточини необхідно зняти гальмівні барабани, звичайно ж, якщо вони є.

Якщо модель автомобіля з задніми дисковими гальмами, тоді необхідно зняти супорт гальма і гальмівні диски.

Тепер слід відкрутити болти, за допомогою яких маточина кріпиться до кронштейну. Доступ до них можна отримати тільки через спеціальний отвір в самій ступиці.

Для цього необхідно повернути фланець і поєднати отвір з кожним з болтів.

Ці гайки затягують зазвичай з великим моментом, так що в заходах безпеки необхідно зафіксувати машину і включити передачу зі стоянковим гальмом, під колеса ж не завадить встановити упори.

Ось тепер сміливо откручиваются кріпильні болти супорта, кріпильні болти поворотного кулака і напрямних гальмівних колодок. Далі необхідно зняти маточину, діставши її через механізм гальм.

Якщо система антиблокування гальм не встановлена, тоді маточини задніх коліс знімаються з підшипника, призначеного для його заміни.

Але для цього необхідний спеціальний інструмент, і якщо такого в наявності немає, потрібно звернутися на СТО, де і проведуть заміну цієї деталі.

Заміна передньої маточини ВАЗ 2110. Фото інструкція як поміняти передню маточину на ВАЗ 2110

Несправність ходової частини транспортного засобу таїть завжди небезпека. Професійному автомобілісту відомо, що пересуватися на такому автомобілі можна і слід вживати всіх заходів, щоб усувати несправності. Це відноситься і до передньої ступиці, яка відіграє дуже важливу роль в конструкції транспортного засобу.

Причини і ознаки поломки маточини ВАЗ 2110

На ВАЗ 2110 заміна передньої маточини може бути проведена через появу сильного шуму або стукотів під час їзди. Також у багатьох випадках несправність маточини характеризується відкручуванням колеса, через це автомобіль на дорозі може «скакати», нерівно рухатися або відводити в бік.

При появі перших симптомів несправності заміна передньої маточини ВАЗ 2110 повинна бути проведена негайно.

Вивести з ладу маточину можна так само при неправильній заміні колеса або в процесі ремонту ходової. Приклад поломки – зрив різьби при надмірному зусиллі закручування болтів.

важливо

Після зняття підшипника з маточини обов’язково зверніть увагу, якщо новий підшипник буде запресовуються дуже легко, то таку маточину треба замінити новою .

Якщо залишити її з великим зносом, то буде люфт підшипника, це може привести до виходу його з ладу. В результаті, навіть на новому підшипнику колесо буде бовтатися через зношування маточини.

Перевірка стану та порядок установки нової маточини ВАЗ 2110

За допомогою наждачного паперу маточина очищається від мастила і бруду, на ній зашліфовиваются задирки. Перевіряється стан маточини на наявність механічних пошкоджень, тріщин і зносу. Якщо виявляються дефекти, то маточину доведеться міняти.

В автомобілях ВАЗ 2110 з антиблокувальною системою перевіряється стан зубчастого ротора датчика.

  1. Спочатку на задню частину кільця ущільнювача маточини наноситься тонкий шар мастила, і маточина встановлюється на цапфу поворотного кулака.
  2. Встановлюється наполеглива шайба і нагвинчується гайка, яка фіксує маточину.
  3. Закручується гайка фіксації маточини, запресовуються внутрішні кільце підшипника на цапфу поворотного кулака.
  4. Як тільки маточина буде встановлена, регулюється осьової люфт підшипника маточини .
  5. Після завершення регулювання затягується затискної болт, який фіксує гайку кріплення від відгвинчування.
  6. Потім встановлюється гальмівний диск і, якщо є антиблокувальна система, встановлюється датчик.

Вище наведена покрокова фото-інструкція по самостійній заміні маточини на ВАЗ 2110.

Для роботи нам знадобиться:

  • два гайкові ключі «на 17»; ключ «на 19» і «на 12»;
  • універсальний ключ, призначений для зняття колеса «на 30»;
  • знімач кульових опор;
  • знімач для випрессовкі рульового наконечника;
  • домкрат;
  • шматок дроту або мотузки;
  • молоток і плоскогубці.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

1

Поддомкрачівиваем автомобіль. Затягуємо ручне гальмо, включаємо першу передачу і підставляємо під колеса черевики.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

2

Знімаємо ковпак маточини. Вузьким зубилом розправляємо вм’ята буртик гайки підшипника маточини в двох місцях. Головкою «на 30» послаблюємо гайку підшипника маточини. Гайка затягнута великим моментом, тому головка і комірець повинні бути досить міцними, щоб передати необхідне зусилля.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

3

Послаблюємо болти кріплення колеса.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуЯк зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

7

Беремо плоску викрутку і розводимо гальмівні колодки.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

8

Знімаємо гальмівний супорт разом з настановної скобою.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

9

Підв’язуємо супорт так, щоб він не висів на гальмівному шлангу.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

10

Ключем «на 12» відкручуємо і знімаємо гальмівний диск.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

12

Відвертаємо до кінця гайку підшипника маточини і знімаємо шайбу.

13

Ключем «на 17» відкручуємо два болти кульової опори.

14

Ключем «на 19» відкручуємо гайку рульового наконечника.

15

Встановлюємо знімач для випрессовкі рульового наконечника з поворотного важеля

16

І Випрессовиваемие рульової наконечник.

18

Відвертаємо кріплення кульової опори до поворотного кулака і виводимо ШРУС з отвору підшипника.

19

Пробуємо вибити маточину за допомогою головки «на 19».

20

Для «безпеки», від влучень по пальцях краще використовувати пробоец, вставивши його в голівку для вибивання маточини.

21

І вибиваємо маточину з поворотного кулака.

22

Піддягаємо викруткою і знімаємо брудозахисні кільце.

23

Практично завжди при випрессовке підшипника на ступиці залишається кільце, яке важко зняти через щільної посадки. Можна скористатися знімачем, вставивши його лапи в дві невеликі проточки на ступиці.

24

Встановлюємо брудозахисні кільце і закерніваем його на новій ступиці.

25

Встановлюємо маточину, збираємо всі деталі в зворотній послідовності.

Тема: Звіт по заміні переднього підшипника + заміна ШРУС (фото)

    1. 29.08.2011, 23:28 # 1

      8

      Привіт всім! Ось і мене спіткала необхідність заміни підшипника маточини. Загуло ще взимку, була ймовірність, що гума зимова фіговнічает, але з переходом навесні на літню стало ясно, що все-таки підшипник винен. Ремонт все відкладав, поки не виявив, що праве колесо початок трохи люфтіть. Перейнявся.

      Звичайно ж насамперед вивчив форум, благо на сьогоднішній день, я думаю, в ньому можна знайти практично всі відповіді на питання.

      Зрозумів так, що більшість форумчан вирішують питання зняттям поворотного кулака і випрессовкі-запрессовкой підшипника за допомогою набору проставок і преса або кувалди. Але дуже мені сподобалася тема Александр_ru «Знімач передніх ступичні підшипників 75 мм.

      Практика »з виготовленням спецс’емніка для підшипника і простого двухлапого знімача для маточини. Вона і була взята мною за основу.

      Спробував прозондувати ситуацію з виготовленням знімача в обласному центрі, але ціни мені називали просто захмарні. У підсумку знайшов токаря у себе в селі і робота обійшлася мені всього в 300 рублів, матеріал він знайшов сам, тільки 85 мм болванку довелося мені пошукати. Єдине, що різьблення була нарізана НЕ стрічкова, а проста, і запрессовочная шайба зроблена зовсім неправильно. Ну та й добре, на результаті в результаті це ніяк не позначилося.

      Ще раз скажу, що вся інформація мною взята зі звіту Александр_ru в темі «Знімач передніх ступичні підшипників 75 мм. Практика », обов’язково перейдіть по ссилочку і почитайте. Для зручності, викладу фотки знімача з розмірами і сюди.

      Ось такий виходить знімач для підшипника 75 мм (!!! всі розміри дані саме під нього !!!) в зборі:
      Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу1 – Болт з головкою під ключ на 30, в принципі все розміри не так і принципові, невеликі відступи, я думаю, цілком можливі. Я невеликий фахівець, але зрозумів так, що у мене на болту і відповідно гайки була нарізана НЕ стрічкова, як у Олександра, а простою різьблення. Краще, якщо на головку болта можна буде встановити головку із набору інструментів, стане в нагоді це при роботі в подальшому. Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу2 – Шайба бронзова (я бронзи не знайшов, зробив просту) Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу3 – Кришка склянки Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу4 – Стакан (відмінно підійшов ковпак від кисневого балона, його і порізали)Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладуУ зборі кришка зі склянкою утворюють порожнину, в яку і видавлюється підшипник 5 – Шайба запрессовочная, за допомогою якої підшипник буде ставитися на місце. Для цього і зроблений буртик по краю шайби, щоб зусилля прикладалися тільки на зовнішню обойму. Повторюся, що мені цю шайбу зробили неправильно, тому фотка зі звіту Олександра Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу6 – Шайба наполеглива, буде використовуватися для прикладення зусилля тільки до внутрішньої обоймі підшипника, не зачіпаючи зовнішню. Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу7 – Гайка під ключ на 36, фотка приведена вище. Ось ніби по знімачами і все, у Олександра також все докладно розписано. А мені як зазвичай допомагав розповідати вам, вже знайомий за попереднім звітом, Головний механік.Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

      Ну а далі власне сам процес. Я, користуючись нагодою, міняв ще й ШРУСи, так що розповім трохи і про них. Про заміну ШРУС є хороший і докладний звіт в базі знань «Заміна зовнішнього ШРУСа (отчетс фото)», при підготовці до робіт рекомендую до прочитання.

      Для заміни були куплені класичні ШРУС GKN-Loebro 303605, болт верхніх важелів з гайкою Lemforder 27658 01 і підшипник FAG 713 6100 80. Новий маточинний болт є в комплекті і нового підшипника і ШРУСа.
      Поки машина стоїть на колесах, послаблюємо маточинний болт.

      • [/ URL]
      • [/ URL]
      • [/ URL]

      У мене для відкручування болта зроблена пріспособа: коротенький шестигранник на 14 приварений до великого на 30. Відповідно і головка буде побільше, і крутиться впевненіше. А ще можна попросити кого-небудь допомогти крутити ключем або навпаки, підтримувати конструкцію від перекосу. Послаблюємо затяжку колісних болтів, домкрати машину і встановлюємо її на якісь підпірки. Робіт буде багато і не хочеться, щоб машинка з домкрата рухнула. Потім знімаємо колесо і відкручуємо гальмівний супорт. Він сидить на двох болтах.

      У моєму випадку відкрутити все нормально, але ось через виробленого буртика на гальмівному диску супорт злазити вперто відмовлявся.

      Довелося відкрити трохи клапан для прокачування, щоб циліндрик гальмівний заходив на місце легше, і потихеньку розводити колодки, поки супорт не зліз (!!! не забудьте потім долити гальмівну рідину !!!).

      Супорт підвішуємо на дроті, щоб він не висів на гальмівному шлангу.

      [/ URL] Обов’язково помічаємо положення гальмівного диска щодо маточини, щоб при складанні назад, їх положення відносно один одного не змінилося. Знімаємо його, оцінюємо стан і відкладаємо вбік.

      1. [/ URL]
      2. [/ URL]
      3. [/ URL]
      4. [/ URL]
      5. [/ URL]
      6. [/ URL]
      7. [/ URL]
      8. [/ URL]
      9. [/ URL]
      10. [/ URL]
      11. [/ URL]
      12. [/ URL]
      13. [/ URL]
      14. [/ URL]
      15. [/ URL]
      16. [/ URL]
      17. [/ URL]
      18. [/ URL]
      19. [/ URL]
      20. [/ URL]
      21. [/ URL]
      22. [/ URL]
      23. [/ URL]
      24. [/ URL]
      25. [/ URL]
      26. [/ URL]
      27. [/ URL]
      28. [/ URL]
      29. [/ URL]
      30. [/ URL]
      31. [/ URL]
      32. [/ URL]

      Ну і ось перед нами відкривається основний фронт робіт. Далі рясно поливаємо WDшкой місце кріплення верхніх важелів в поворотному кулаці і відкручуємо гайку. Але до кінця гайку не знімаємо, послаблюючи її лише врівень з болтом. Беремо молоток, а краще невелику кувалду і намагаємося вибити болт. В принципі до гайки він вибиває досить легко, а ось далі, судячи з кількості повідомлень на форумі, можливі проблеми. Мене ці проблеми (тьфу-3-рази) минули. За допомогою різних підручних матеріалів болт вийшов. Наприклад, я використовував ось такий опудало болтик. Після того, як болт виймуть, витягаємо з посадочних місць в поворотному кулаці верхні важелі. Далі відводимо, звільнився поворотний кулак в бік і трохи поколдовав, виводимо з маточини ШРУС. Як з лівої, так і з правого боку відокремлених верхніх важелів виявилося досить для заміни ШРУСа.Больше нічого відкручувати не треба. При заміні тільки підшипника, деякі подальші кроки виконувати не потрібно. Тепер знімаємо хомути з чохла ШРУСа. Намагаємося розташувати ШРУС з приводним валом по одній осі, без перекосу, і закручуємо маточинний болт до упору, поки ШРУС НЕ зіскочить зі стопорного кільця. На форумі читав, що ШРУС потрібно розташовувати під кутом до приводу, дозволю не погодитися. Різьба в ШРУС нарізана не найбільш початку, тому є можливість болт закриття до самої капелюшки, цієї довжини цілком достатньо, щоб ШРУС Расстопор. Знімаємо з приводного валу ШРУС і старий чохол. Чи не забиваемпро старе стопорне кільце. Відводимо приводний вал в сторону, щоб не заважав. Ось він, нашвіновнік торжества, вид ззаду. Ставимо верхні важелі на місце, з поворотним куркулів в прямому і статичному положенні працювати набагато зручніше. Далі шляхи мої зі звітом Олександра розходяться. Як зрозуміло з його керівництва, маточину за допомогою двухлапого знімача, він не стягує, а виштовхує, тому як для того щоб її зняти таким знімачем, потрібно мати опору по центру, а її немає. Наявний в наявності у мене знімач був досить масивний і приладнати його із зворотного боку виходило погано. У підсумку вийшло навіть, на мій погляд, цікавіше. Міцно подумала, було прийнято рішення майструвати знімач на базі наявного для підшипника. Потрібно-то всього було, зібрати стакан для маточини. Думаю надалі, таку штуку я приготую нормальну, так би мовити фабрично-заводське, а поки довелося пошкребти по засіках. В результаті були знайдені два бугелі, здається від тракторного редуктора, зовнішня обойма великого підшипника і траверса від Уралу. Уф, можна і перекурити. Ось вони лежать, готові до застосування. Ще дуже навіть підходящим виявився корпус від камазовского енергоакумулятора, але от тільки не знайшлося чим зробити отвір під болт в центрі. Всі розміри підходять ідеально. Можливо, його і перероблю в подальшому. У зборі вийшла ось така пріспособа: Як видно на фотці, вільного місця для ходу маточини, цілком достатньо. Зі зворотного боку, головка болта ідеально підійшла по діаметру маточини. В принципі маточина сидить не дуже сильно, адже внутрішня обойма підшипника складова. Ну а з таким пристосування проблем взагалі не виникло. Крутимо, крутимо, крутимо, ось вона і випала: але от тільки не знайшлося чим зробити отвір під болт в центрі. Всі розміри підходять ідеально. Можливо, його і перероблю в подальшому. У зборі вийшла ось така пріспособа: Як видно на фотці, вільного місця для ходу маточини, цілком достатньо. Зі зворотного боку, головка болта ідеально підійшла по діаметру маточини. В принципі маточина сидить не дуже сильно, адже внутрішня обойма підшипника складова. Ну а з таким пристосування проблем взагалі не виникло. Крутимо, крутимо, крутимо, ось вона і випала: але от тільки не знайшлося чим зробити отвір під болт в центрі. Всі розміри підходять ідеально. Можливо, його і перероблю в подальшому. У зборі вийшла ось така пріспособа: Як видно на фотці, вільного місця для ходу маточини, цілком достатньо. Зі зворотного боку, головка болта ідеально підійшла по діаметру маточини. В принципі маточина сидить не дуже сильно, адже внутрішня обойма підшипника складова. Ну а з таким пристосування проблем взагалі не виникло. Крутимо, крутимо, крутимо, ось вона і випала: В принципі маточина сидить не дуже сильно, адже внутрішня обойма підшипника складова. Ну а з таким пристосування проблем взагалі не виникло. Крутимо, крутимо, крутимо, ось вона і випала: В принципі маточина сидить не дуже сильно, адже внутрішня обойма підшипника складова. Ну а з таким пристосування проблем взагалі не виникло. Крутимо, крутимо, крутимо, ось вона і випала:
      [/ URL] Далі остаточно розбираємося з підшипником. Знову збираємо знімач, тільки тепер все більш цивілізовано. Із зовнішнього боку ставиться склянка і центрується так, щоб підшипник міг вільно в нього вийті.Сверху одягається кришка склянки і шайба. З внутрішньої сторони під гайку ставиться наполеглива шайба, яка впирається у внутрішню обойму підшипника. На зовнішньої обоймі є приплив між рядами кульок, так що внутрішня обойма без зовні не вилізе. Виходить досить приваблива штуковина. Крутимо ніж зручніше, у мене вийшло крутити ріжковим ключем з подовжувачем. Крутимо не поспішаючи, після кожної затяжки знімемо напругу в деталях ударом молотка по болту знімача і поворотного кулака. В принципі, проблем не виникло, але йшло важко. У підсумку отримуємо підшипник висить на болті знімача. Тепер займемося частиною внутрішньої обойми, залишилася на ступиці. Зняти можна різними способами, в моєму випадку допомогли тиси і великий ключ, через брак зубила. Кілька легких ударів по периметру обойми і вона в руках.Стучім акуратно, щоб не пошкодити посадкове місце. Можливо, звичайно, що обойма зніматися відмовиться, тоді доведеться підпилювати акуратно болгаркою і розколювати знову ж зубилом. Тепер повернемося до поворотного кулака. Оглядаємо посадочне місце підшипника і ретельно зачищаємо, що б при установці нічого не мешалось.Александр ще наносив спеціальну мастило, я ж просто помазав маслом, щоб тільки трохи була плівочка. що обойма зніматися відмовиться, тоді доведеться підпилювати акуратно болгаркою і розколювати знову ж зубилом. Тепер повернемося до поворотного кулака. Оглядаємо посадочне місце підшипника і ретельно зачищаємо, що б при установці нічого не мешалось.Александр ще наносив спеціальну мастило, я ж просто помазав маслом, щоб тільки трохи була плівочка. що обойма зніматися відмовиться, тоді доведеться підпилювати акуратно болгаркою і розколювати знову ж зубилом. Тепер повернемося до поворотного кулака. Оглядаємо посадочне місце підшипника і ретельно зачищаємо, що б при установці нічого не мешалось.Александр ще наносив спеціальну мастило, я ж просто помазав маслом, щоб тільки трохи була плівочка.
      [/ URL] Все готово до установки нового підшипника. Зараз головне правильно її спрямувати спочатку. Краще трохи вставити його рукою і за допомогою штангенциркуля переконатися, що він стоїть рівно. Робимо все не поспішаючи і зайвий раз все перевіривши. Збираємо наш знімач, з внутрішньої сторони встановлюємо на болт кришку склянки, а з зовнішньої ставимо запрессовочную шайбу. Намагаємося не перекошувати нашу конструкцію. Забув сфоткати відразу, схаменувся коли процессуже підійшов до кінця. Стрілочкою вказав залишився ще краєчок подшіпніка.Затягівал потихеньку, не поспішаючи, коли гайка починала упиратися, трохи послаблював затяжку і шайби якось самі знаходили потрібне положення. Вобщем, в кілька підходів підшипник виявився на місці. Уф, видихнули.
      Вид нового підшипника з внутрішньої сторони. З лицьового боку. Далі точно таким же способом запресовувати ступіцу.Только з внутрішньої сторони встановлюємо наполегливу шайбу, щоб вона тримала внутрішню обойму підшипника, адже все навантаження при запресовуванні доведеться нанее. Маточина заходить набагато легше підшипника. Все, тепер вузол в зборі і можна знову від’єднувати верхні важелі, щоб поставити на місце ШРУС або почати його змінювати. Що я і зробив. Закручуємо новий маточинний болт в ШРУС, щоб мастило не видавлювались через отвір, і один пакетик мастила з комплекту розподіляємо всередину. Надягаємо новий чохол і видавлюємо другий пакетик мастила туди. Далі встановлюємо нові кільця, їх три – пружинне, запеклий і стопорне (в такій послідовності і ставимо). Пружинне вершиною конуса в сторону протилежну ШРУС, завзяте навпаки. Далі переконуємося в тому, що болт викручені досить і не завадить установці ШРУСа на вал. Садимо ШРУС на шліци приводного вала, зсунувши вал до упору в коробку. Виводимо вал і ШРУС в одну вісь і легким ударом молотка через деревинку забиваємо ШРУС на место.Смотріте не перестарайтеся. Смикаємо, переконуючись, що стопор клацнули і ШРУС НЕ злізе. Залишається затягнути хомути, перед цим випустивши з чохла повітря, наприклад, просунувши викрутку з про боку приводного вала (з великої сторони є буртик, так що можна пошкодити чохол). От і все. Тепер ставимо ШРУС на місце, в поворотний кулак, встановлюємо верхні важелі на місце, замінивши стягнутий болт на новий, ставимо гальмівний диск, не забуваючи поєднати мітки, і повертаємо гальмівний супорт в вихідну позицію. Підтягуємо маточинний болт. Залишається поставити колесо,
      Справу зроблено.

      У висновку ще раз хочу повторитися, що всі дані по Знімачі я взяв у Александр_ru в темі «Знімач передніх ступичні підшипників 75 мм. Практика », вона обов’язкова до прочитання.

      Після проведених робіт в черговий раз утвердився в думці, що краще до ремонту підходити у всеозброєнні і заздалегідь шукати ідеї різних пристосувань.

      У більшості випадків пристосувати завжди можна або купити, або знайти можливість виготовити.

      Деякі моменти затяжок відповідальних з’єднань:
      Ступичний болт М14 … 115Нм + довернуть на 180 градусів
      Ступичний болт М16 … 190Нм + довернуть на 180 градусів
      Гальмівний супорт попереду на амортизаційної стійці … 125 Нм
      Гальмівний супорт заднє кріплення на амортизаційної стійці, ребристі болти … 95 Нм
      Болти коліс … 110 Нм
      Затискною болт верхньої петлі … 40 Нм

      Порада

      Ps Якщо де помилився або зарапортовался, пишіть, спільними зусиллями поправимо. Авось кому ще й стане в нагоді.

      VW Passat Variant B5 1.6 AHL 1998

    2. 29.08.2011, 23:57 # 2

      1

Як зняти маточину заднього колеса: перелік найпопулярніших способів

Маточини коліс автомобіля – незамінні його частини. По обидва боки вони мають два отвори: для посадки коліс і посадки на вал. Перш ніж розглядати питання, як зняти маточину колеса, давайте розберемося, від чого вона приходить в непридатність, і коли їй необхідний ремонт або заміна?

Маточину знімають в основному при заміні підшипників та інших зношених запчастин. Правила зняття і установки в більшості автомобілів однакові. Але є деякі марки, з відхиленнями процесу демонтажу. Відхилення залежать від концерну, котрий випустив автомобіль. Виконуючи будь-які роботи, не слід забувати про техніку безпеки при ремонті машини.

Основний функція маточини – передати крутний момент від осі колінчастого вала до коліс транспортного засобу. Вона також служить підставою для кріплення гальмівних дисків. На самому підшипнику маточини відбувається процес обертання колеса. Звідси випливає, що головні вузли всієї ходової частини авто, що забезпечують безпеку при пересуванні, забезпечуються підшипника і маточиною.

Несправність цієї деталі іноді виникає в момент заміни коліс: якщо перетягнути болти маточини на колесі легкового автомобіля, їх можна зірвати.

Почувши нехарактерний гул в підшипнику, знайте, що деталь вимагає заміни або ремонту. Колеса варто загвинчувати ні сильно, ні слабо, шукайте кордон. Найкраще це зробити електричним гайковертом.

Він то, вас точно не підведе. Гайковерт з легкістю знайде, ту саму “золоту середину”.

Як зняти маточину заднього колеса і що знадобитися для проведення робіт?

      1. Універсальний ключ для демонтажу коліс.
      2. Ключі на 17 і 22.
      3. Набір голівок.
      4. Зйомник шарових опор.

Надійний домкрат.

Як самостійно зняти маточину заднього колеса?

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

Виробляючи заміну маточини, для початку слід:

  • підняти авто на опори (підставні триніжки або домкрат);
  • зняти декоративний ковпак диска;
  • відкрутити гайки, що кріплять колеса;
  • зняти гальмівні барабани (в разі їх наявності), а також гальмівні диски, супорт гальма (якщо на задніх колесах автомобіля встановлені дискові гальма);
  • слід повернути фланець, поєднуючи при цьому отвір маточини з усіма наявними болтами, на яких вона приєднується до кронштейну, і викрутити їх;
  • необхідно також викриття болти, на яких кріпиться супорт;
  • відкрутити кріплення поворотного кулака;
  • відкрутити кріплення напрямних гальмівні колодки.

Наступним кроком буде з’їм самої маточини. Демонтувати її через гальмівний механізм і витягти дуже просто.

Але зняти її можна і з підшипника, коли на машині не встановлена ​​система автоблокування гальм.

Однак без спеціальних інструментів тут не обійтися, і вам доведеться відвідати сервіс технічного обслуговування. Фахівці закладу проведуть необхідну вам роботу набагато швидше і якісніше.

Знімати маточину переднього колеса теж можна

Якщо вам необхідно зняти маточину переднього колеса, ви повинні знати, що спочатку знімаються самі колеса. Далі, з поворотного кулака потрібно демонтувати датчик, а зі стійки слід провести зняття стопорною пластини. Тепер можна викрутити болти кріплення з кронштейна супорта.

Щоб кронштейн супорта при подальших операціях всьому процесу роботи з маточиною не заважав, підвісьте його. Далі необхідно провести зняття гальмівного диска, дістати шплінт і трохи послабити контргайку. Саму маточину і підшипник колеса необхідно від’єднати від приводного вала.

Зверніть увагу

Важливо! При виконанні процесу зняття маточини, шарнір приводного вала сильно перегинати не можна, ні за яких умов. Чи не рекомендуємо перестаратися при розтягуванні змінного шарніра. А приводний вал не повинен просто висіти без опори на корпус та інших запчастин.

Виконавши всі необхідні вимоги, ми можемо зняти з колеса маточину. Але якщо людина зняв маточину неправильно, можуть виникнути проблеми, які згодом зможуть виправити тільки в сервісному центрі.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

Як зняти маточину переднього колеса? 3 покрокових прикладу »

Як зняти маточину переднього колеса? 3 покрокових прикладу

Напевно, тільки тих автолюбителів цікавить, як зняти маточину переднього колеса, хто любить як слід «покопатися» в запчастинах і поиметь тривалі стосунки зі своєю улюбленою машинкою.

Занадто багато хто з нас вважатимуть за краще, поїздку на СТО до перевірених або рекомендованим майстрам, які до того ж і не вимагають від тебе «стирчати» при здійсненні таїнств ремонту поруч.

Заберуть машину і ключі, і в обумовлений заздалегідь термін приходиш, а авто вже полагоджено. Але істинний автолюбитель вважає за краще не шукати легких шляхів і спробувати розібратися з проблемою самому.

У деяких – це просто в крові!

Найчастіше витягнути маточину потрібно при зміні підшипників та інших зношених комплектуючих. Принципи зняття / установки маточини на багатьох авто – загальні.

Однак, деякі демонтажні «примхи» існують у кожної марки. Все ж будова коліс сильно залежить від автоконцерну (і фантазії його конструкторів).

Тому перш, ніж займатися самодіяльністю, краще уважно вивчити правильність і кроки дій.

Як зняти маточину переднього колеса , на прикладах продукції декількох найбільш знайомих компаній, ми зараз і розповімо.

Як зняти маточину переднього колеса?  3 покрокових прикладу

Одразу попереджаємо: розглядається процес на базі моделей 2110-12, як щодо сучасних. Але і на інших варіаціях ВАЗа дії сильно відрізнятися не будуть достатньо істотно. Механізм наступний:

  • З маточини знімається запобіжний ковпак. У кількох місцях за допомогою вузького зубила розправляється буртик гайки ступичного підшипник;
  • Машина ставиться на ручник. Коробка перемикається в позицію 1-й передачі;
  • Гайка послаблюється ; для цього береться головка, ключ на 30. Болти, якими кріпиться колесо, теж відпускаються;
  • Передок піднімається домкратом (або – двома) так, щоб вільно ходили два колеса, щоб стабілізатор стійкості не заважав подальших маніпуляцій;
  • Розбирається потрібна сторона: демонтується колесо, потім – гальмівний диск, після – напрямна колодок укупі з супортом. Напрямна фіксується дротом, щоб вивільнити гальма;
  • Відгвинчується підшипник , знімається шайба. Крізь отвори, наявні в гальмівному диску, просовує міліметрів на 130 болти (ідеально підходить – 12х1,25). Їх потрібно вкрутити на товщину самої маточини;
  • Далі – маточина вибивається з допомогою різких, але несильних ударів по головах встановлених болтів.

Зняття маточини – як виконати своїми руками?

Як відомо, механізм, що змушує колеса автомобіля обертатися, досить складно влаштований. Одним з ключових елементів є маточина. про неї і піде мова.

Що таке маточина?

Маточина – це центральна частина обертового механізму, що має отвір. Вона з’єднується з диском, ободом або спицями колеса, а в отвір маточини поміщається підшипники.

Щоб механізм був досить міцним, діаметр маточини роблять приблизно в 1,5 – 2 рази більше, ніж отвір в ній. Можете перевірити цей факт самостійно на прикладі власного авто.

важливо

Щоб не допускати перекоси, маточину роблять по довжині більше, ніж діаметр виїмки в ній.

Якщо говорити простими словами, то маточина є елементом, що обертається підвіски, до якого закріплені колеса. У разі ведучих коліс маточина є і частиною трансмісії. Так, завдяки ступиці, колеса не тільки зафіксовані, але і обертаються. Слід згадати про те, що маточина пов’язана не тільки з колесами, але і з гальмівною системою авто. Що ж пов’язує колеса і маточини? Відповідь на це питання дуже простий – підшипники. Вони відповідають за відпрацювання не тільки радіальних, але і осьових зусиль, щоб вплив бічних навантажень було мінімальним. Кріплення розташований на осі обертання (цапфі) або ж на балці моста.

Інструменти для зняття маточини

Запам’ятайте одне правило: звертаючись до станції технічного обслуговування, Ви не завжди отримаєте хорошу, якісну роботу. Тому для максимальної впевненості в тому, що все зроблено як треба, спробуйте-но виконати все самостійно, до того ж для такого роду робіт не потрібно якихось особливих пристосувань. Зокрема, Вам будуть потрібні:

  • 1) Торцеві ключі, дуже бажано, щоб в комплект до них йшла довга труба;
  • 2) Пасатижі для зняття стопорних кілець;
  • 3) Опори для машини;
  • 4) Молоток;
  • 5) Зубило;
  • 6) Монтування;
  • 7) Брусок з дерева для пом’якшення удару;
  • 8) Накидний ключ для відкручування напрямних штифтів гальмівного барабана.

Як відбувається зняття маточини?

Слід сказати, що маточина разом з підшипником – це вкрай важливі вуздечки ходової будь-якої машини, вони відповідають за безпеку їзди. Поломка цього елемента може статися тоді, коли Ви міняли колеса: при надмірній силі впливу можна зірвати болт маточини, а характерно це для задніх коліс. Також запам’ятайте, що передні маточини знімати трохи важче, ніж задні, але про це трохи пізніше. Якщо Ви чуєте якийсь гул від підшипників, то прийшов час міняти маточину. Зняття маточини заднього колеса – справа нехитра, але у всьому процесі найголовніше – не пошкодити підшипники, так як вони тендітні.

Для початку, встановіть машини на опори, після чого приберіть декоративні диски. Далі відкрутіть гайки, які тримають колеса. Зніміть з маточини гальмівні барабани, якщо вони на ній встановлені.

У разі, якщо у Вашої машини є задні дискові гальма, то потрібно зняти і супорт разом з гальмівними дисками. Далі відкрутіть болти, які скріплюють маточину і кронштейн.

Дістатися до них можна тільки через спеціальну виїмку в ступиці.

Для цього поверніть фланець і вставте кожен болт з отвором.

У цих гайок часто великий момент затягування, тому в якості заходів без безпеки зафіксуйте авто і включіть її на передачу зі стоянковим гальмом, а під колеса поставте по кілька цеглин, щоб машина не відкотилася. Далі можете сміливо відкручувати поворотні болти на супорті, поворотному кулаці і напрямних гальмівних колодках.

Зніміть маточину, просто витягнувши її з гальмівного механізму. Ось так легко можна впоратися з маточинами задніх коліс. Але що ж робити в тому випадку, якщо потрібно демонтувати цей же елемент, але з передніх коліс? Розглянемо на прикладах. В принципі, принцип демонтажу у всіх машин однаковий, але все ж у різних авто можуть бути свої нюанси, які придумує виробник, а зокрема – конструктори.

Автомобіль ВАЗ, модель 2110-12. Механізм такий: потрібно прибрати з маточини запобіжний ковпак. Далі, використовуючи нешироке зубило, в парі місць розправте буртик гайки підшипника маточини. Обов’язково поставте машину на ручник, а КП на першу передачу.

Відпустіть гайки за допомогою ключа на «30» і головки. Також відпустіть бота, які кріплять колесо. Передню частину авто підійміть за допомогою домкрата, а краще двох, щоб обидва колеса вільно ходили. Так Вашій роботі не заважатиме стабілізатор стійкості.

Зніміть з потрібною боку колесо, гальмівний диск, спрямовуюча колодок і супорт.

Зафіксуйте направляючу за допомогою дроту, щоб звільнити гальмо. Отвинтите підшипник і зніміть шайбу. Через отвори гальмівного диска просуньте приблизно на 1,3 см болти розміром 12х1,25.

Вкручувати їх потрібно на відстань, рівну товщині маточини. Саму ж маточину потрібно вибивати різкими, але не дуже сильними ударами по голівках цих болтів.

Будьте дуже обережні, щоб не зруйнувати повністю всю систему.

Автомобіль Nissan, модель Qashqai. Передок авто потрібно так само підняти на домкратах. Під час всього процесу стежте, щоб машина не нахилялася в сторони.

Здійснити це можна за допомогою послідовного переміщення домкрата під кожен бік передка. Зніміть з кулака прилад-датчик, ні в якому разі не тягніть його за проводки. Якщо Ви їх відірвете, то в сервіс їхати доведеться в будь-якому випадку.

Зніміть пластину-стопор і викрутити кріплення з кронштейна супорта, кронштейн підвісьте поруч.

Порада

Снимите тормозной диск, извлеките шплинт и ослабьте контргайку ступицы. Открепите ступицу и подшипник от приводного вала. Нельзя изгибать шарнир привода на большой угол. Закреплять приводной вал обязательно, нельзя, чтобы он свободно висел. Просто подложите под него что-нибудь, дабы создать опору. Очень аккуратно снимите ступицу и подшипник.

Автомобиль Mercedes. О необходимости использовать домкрат повторять не нужно. Освободите ступицу от смазочного колпака, используя специальный ударный съемник.

Отверните тормозной суппорт от кулака, после чего подвесьте деталь с помощью проволоки. Ослабьте каждую гайку люфта. Снимите шайбу, которая находится под гайкой. После этого можно демонтировать саму ступицу.

Если возникли трудности, то используйте съемник.

Понятно, что подобная процедура не совсем легкая, но все же выполнимая. Поэтому для Вас это будет отличный опыт работы с собственной машиной.

Как снять ступицу?

В автомобиле каждая даже маленькая запчасть имеет важное значение, потому как в совокупности такие мелочи и обеспечивают безопасную и комфортную поездку. Давайте сегодня поговорим о незаменимых частях автомобиля – ступицах. Выясним, как снимать ступицу самостоятельно без посторонней помощи.

1

Нюансы конструкции

Ступицы  – детали колес, и без них нормальное движение автомобиля становится просто невозможным.

Для того чтобы понять и научится снимать ступицы с колес, необходимо для начала разобраться в их конструкции, так сказать, устройстве.

З обох сторін маточин є отвори, один з яких призначений для посадки на вал, а друге для колісної посадки. Іноді трапляється так, що виникає потреба зняти маточину, і на це теж є ряд причин.

Найчастіше виникає необхідність зняти маточину, коли якась деталь, типу підшипника прийшла в непридатність або вийшла з ладу.

Потрібно відразу ж зазначити, що принцип знімання розглянутої деталі практично у всіх автомобілях ідентичний, але незважаючи на це, в деяких марках машин даний процес трохи, але відрізняється від стандартного процесу знімання деталі, і всі ці нюанси дожжен знати кожен, хто збирається знімати маточину колеса .

Перше, що ви повинні пам’ятати, це те, що техніка безпеки повинна дотримуватися в будь-якому випадку, від цього може залежати як ваше здоров’я, так і цілісність автомобіля. Головною функцією даної деталі є передача крутного моменту від колінчастого вала (його осі) безпосередньо до коліс автомобіля. На цій деталі також кріпляться диски гальмівного типу.

Безпосереднє обертання колеса відбувається саме на підшипника, а значить, що безпечне пересування транспорту забезпечується саме цією деталлю.

Трапляється так, що під час заміни коліс, виникає несправність розглянутої деталі.

Зверніть увагу

Причиною такої ситуації є перетягнуті болти маточин, які розташовані на автомобільних колесах, коли так відбувається, ймовірність зриву досить велика.

Якщо водій почує якийсь неприємний і незрозумілий звук, що виходить з підшипника, перевірте, швидше за все, маточина вимагає ремонту, але частіше за все, навіть заміни.

Потрібно розуміти, що закручувати колесо автомобіля потрібно акуратно, не можна ні сильно закручувати, ні слабо, всюди повинна бути золота середина. В даному випадку ідеальним варіантом буде використання гайковерт, який працює від електрики.

Використання даного агрегату забезпечить вам перебування тієї самої золотої середини, так що в даному випадку ніяких неполадок і проблем не виникне.

2

знімаємо маточину

Давайте розбиратися з інструментами, які можуть знадобитися для зняття маточини:

  • пару ключів (ідеальний варіант на 23 і на 17)
  • ключ для зняття і закрутки коліс автомобіля
  • штопор кульового типу
  • набір голівок

І не забувайте про найголовніше інструменті – домкраті. В даному випадку ви повинні використовувати надійний агрегат, тому що саме від цього буде залежати ваша безпека під час проведення даного процесу.

Якщо ви знаєте, що таке машина і з чого вона складається, тоді зняти маточину для вас не складе особливих труднощів. Єдине, що необхідно пам’ятати, це те, що підшипник є достатньо не міцною запчастиною, і затягувати її потрібно обережно, розраховуючи свої сили, інакше дуже легко пошкодити цю деталь.

Детальна інструкція розглянутого процесу:

  • Для початку потрібно підняти машину, для цього вам буде потрібно використовувати домкрат або ж у разі його відсутності підійде триніжки.
  • Наступним кроком є ​​зняття ковпака, який кріпиться для декоративних цілей.
  • Акуратно відкручуємо гайки, на яких триматиметься колесах.
  • Барабаны тормозного типа необходимо будет снять, если такие есть в наличии, не стоит забывать и про тормозные диски.
  • Следующая деталь, которую необходимо снять, это суппорт тормоза (не во всех моделях автомобиля он есть).
  • Теперь, нужно фланец аккуратно повернуть, но при этом не стоит забывать, что необходимо совместить ступицные отверстия с имеющимися болтами (их тоже придется выкрутить).
  • Не забываем выкручивать все болты, причем, делать это нужно очень аккуратно.
  • И только когда вы открутите крепление колодок тормозных, вы можете снять ступицу, то есть, достигнуть желаемого результата.

Може здатися, що даний процес займе дуже багато часу і знадобиться багато сил, але насправді, це не так. На практиці, даний процес не займе більше півгодини, так що якщо вам знадобиться зняти маточину, не варто звертатися в СТО, тому як з цією справою впоратися зможе кожен, навіть новачок в цій справі.

У тому випадку, якщо в автомобільному транспорті відсутня автомобільна блокування гальм, то зняти маточину з машини без спеціального обладнання буде неможливо і звернення за допомогою в СТО стане необхідністю.

Для тих, хто не в курсі, знімати маточину також можна і з коліс, розташованих попереду.

Тут є свої нюанси, і першим з них є необхідність знімання самих коліс, після чого буде потрібно демонтаж датчика, і тільки після цього стане доступним з’їм пластини стопорного типу.

Як тільки кріпильні болти будуть викручені, потрібно зайнятися ослабленням контргайки і тільки після цього, можна дістатися до маточини.

Заміна передньої маточини на ВАЗ 2108, ВАЗ 2109, ВАЗ 21099

Ласкаво просимо!
Передня маточина – це так звана маточина переднього колеса яка з часом приходить в непридатність і підлягає заміні, але в основному повністю всю маточину змінюють дуже рідко так як вона складається з дуже міцного сплаву і деформується вона тільки після серйозного ДТП, або ж після дуже сильного наїзду на купину.

Примітка!
Для того щоб замінити маточину, вам потрібно буде запастися: Двома різними видами викруток, а так само гайковим ключем, молотком, вибиванням з м’якого металу, обов’язково нової ступичні гайкою яка стоїть в автомагазині копійки, домкратом, балонним ключем, лещатами, а так само потрібно вам буде ще запастися зубилом і подовжувачем з набором накидних головок, а так же ломом або ж монтажною лопаткою і ще рекомендуємо вам запастися підшипником ступиці, тому що в більшості випадків коли маточину знімаєш сам підшипник деформується від цього!

Короткий зміст:

  • Заміна маточини переднього колеса
  • Додатковий-відео-ролик

Де знаходиться передня маточина?
Її можна дуже важко побачити бо саме колесо на ній тримається і в добавок її ще закриває сам гальмівний диск, ну а щоб її місцезнаходження більш детально розглянути, вам доведеться зняти колесо, потім гальмівний диск і вас виникне перед очима вот такая вот картина як показано на фото нижче, де сама маточина для наочності була вказана червоною стрілкою.

Коли потрібно міняти передню маточину?
Вона підлягає заміні як вже було сказано раніше при деформації, але так як сама маточина складається з суцільнолитий сталевої заготовки, то просто наїхавши на купину її навряд чи розіб’єш, тому в основному вона або перекошується в разі ДТП, або ж деформується при наїзді на дуже різку купину.

А так же ступицу нужно менять если при срывании резьбы, вить именно в неё же вкручиваются болты которые крепят колесо, поэтому если резьба у ступицы под какой либо один болт сорвётся то скорее всего ступицу вас придётся заменить потому что ездить на трёх болтах опасно.

Примітка!
До речі не всі маточини йдуть з різьбленням, деякі маточини продаються в автомагазині зі шпильками і колеса на них триматися за допомогою гайок, в основному такі маточини використовують для занадто широких коліс, вити не всі болти мають дуже довгу довжину, а ось шпильки можуть бути якою завгодно довжини і розмірів, та й накидати колесо на шпильки набагато зручніше, а ще плюсом шпильок є те що у них немає як такої різьби, а ось у маточини з різьбленням є і тому якщо різьблення зривається то і доводиться міняти всю маточину, а тут можна просто зняти її стару шпильку вибити і замість неї ставити нову і нічого міняти не потрібно!

Як замінити передню маточину на ВАЗ 2108-ВАЗ 21099?

  • Зняття:
    1) На самому початку операції вам потрібно буде зняти спершу піддягши викруткою захисний ковпак ступичні гайки, який знаходитися в центральній частині колеса автомобіля.
  • 2) Після цього візьміть в руки борідок або ж викрутку і з їх допомогою б’ючи при цьому по ним молотком, чварами буртик ступичні гайки, а інакше її відвернути не вдасться.
  • 3) Потім для подальшої роботи вам потрібно буде вжити заходів обережності, для цього пошукайте по близькості які ні будь цеглини і після чого підкладіть їх під задні колеса автомобіля щоб він раптом не зірвався з домкрата, коли ви будете його піднімати, а так само після цього сядьте в автомобіль і поставте його на ручне гальмо і заблокуйте так само колеса від провертання включивши для цього першу передачу.
  • 4) Тепер коли запобіжні заходи будуть вжиті, візьміть в руки подовжувач з накидною головкою і з його допомогою відверніть ступичні гайку яка розташовується в центрі колеса, але тільки повністю її відвертати не потрібно, достатньо буде тільки зірвати її щоб потім вона набагато легше відвернулася.

5) Слідом коли всі операції у вас будуть завершені, запасіться домкратом, а так само балонним ключем і з їх допомогою зніміть колесо з автомобіля. (Більш детально про те як зняти колесо, см. В статті під назвою: «Правильна заміна колеса на автомобілі»)

  1. 6) Після того як автомобіль буде піднято в повітря а колесо буде знято, зніміть гальмівний диск з автомобіля, про те як це зробити ви зможете знайти в статті: «Заміна гальмівного диска на ВАЗ», в цій статті на яку дано посилання вам потрібно буде пройти тільки 7 пунктів, починаючи від 3 і закінчуючи 10.
  2. 7) Після цього вам доведеться повністю вивернути ступичні гайку і коли вона буде вивернута, зніміть наполегливу шайбу яка розташовується відразу ж за нею.
  3. 8) Тепер вам буде запропоновано декілька способів якими можна буде зняти маточину, спершу перший. Для того щоб зняти маточину, пошукайте у себе в гаражі болти довгою де то 130 мм і М12 x 1,25 мм, а після їх знаходження спершу просуньте їх через гальмівний диск, але тільки зверніть увагу на те, що ці болти повинні знаходиться протилежно один до одного як показано на фото нижче, і після чого загорніть обидва цих болта на трохи (Приблизно на товщину самої маточини) в отвори маточини як показано на фото нижче:

Примітка!
Коли дані болти будуть закручені в маточину, різкими змістите гальмівний диск по ближче до неї і після чого різко потягніть його на себе, тим самим диск вдарить від головки болтів і маточина повинна буде теж вийти, але тільки не переборщіть і не зірвіть різьблення у маточини, хоча якщо ви хочете її міняти, то швидше за все зірвавши її вам не буде маточину шкода!

  • 9) Тепер розберемо другий спосіб, він теж не дуже то складний але все ж вимагає наявність спеціального інструменту а саме вибивання з м’якого металу, так от після того як ви запасеться цієї вибиванням а так само після того як ви ще в добавок запасеться молотком і накидним ключем, можете сміливо приступати до роботи, на початку операції вам потрібно буде відвернути два нижніх болта (Вказані стрілками) які кріплять кульову опору.
  • 10) Потім коли болти будуть відкручені, візьміть в руки лом або ж монтажну лопатку і з їх допомогою від’єднайте кульову опору від поворотного кулака, в общём вставте монтажну лопатку (Вказана червоною стрілкою) між важелів як показано на фото нижче і після чого скористайтеся ним як важелем, тим самим зробіть так щоб кульова опора (Вказана синьою стрілкою) вийшла із зачеплення з поворотним кулаком.
  • 11) Далі рукою візьміться за шрус цю частину ще називають гранатою (Вказана червоною стрілкою) і відведіть її від поворотного кулака (Вказано синьою стрілкою), щоб його не поламати коли будете вибивати маточину.
  • 12) І на завершення візьміть в руки вибивач з м’якого металу і з її допомогою, вибийте маточину з поворотного кулака, але бийте не в одному місці по маточину а в різних і з усієї сили не бийте, бо сила в цій справі як така не потрібна, приблизно середніми ударами в різних точках маточини побийте по ній, вона і в остаточному підсумку зніметься з поворотного кулака.

Примітка!
Коли маточина у вас буде знята, на ній залишаться сидіти захисне кільце і швидше за все залишиться сидіти кільце підшипника (Кільце підшипника сидить дуже щільно на ступиці і є частиною підшипника, тому його потрібно теж обов’язково знімати якщо ви міняєте на автомобілі ступичний підшипник, а маточинний підшипник вам вже як було сказано раніше обов’язково потрібно міняти так як при зняття маточини він деформується), про те як зняти ці обидва кільця читайте в статті: «зняття кільця підшипника передньої маточини»!

Ах да ще кой що, в основному при випрессовкі маточини тобто при її знятті з поворотного кулака, сам ступичний підшипник деформується на ньому утворюються подряпини і різного роду тріщини навіть з’являються, тому коли знімають саму маточину в основному так само відразу замінюють підшипник, про те як замінити підшипник ви можете подивитися в статті під назвою: «Заміна підшипника маточини на ВАЗ»!

Установка:
Вся установка нової маточини проводитися в зворотному порядку зняття і в самому кінці ступичні гайку як вже було сказано раніше закручуйте тільки нову, стару не можна так як вона вже зіпсована, але тільки врахуйте ще той факт то що всю поверхню маточини яка на фото нижче ще вказана стрілкою, потрібно ще буде змастити маслом для того щоб маточина при установці швидше увійшла в поворотний кулак і щоб просто там нічого не подряпалося.

Примітка!
І так ще кой що, маточина запресовується в поворотний кулак за допомогою спеціального знімача (Він ще показаний на маленькому фото нижче), так ось маєте в своєму розпорядженні цей знімач як показано на основному малюнку і за допомогою затягування гайки знімача, сама маточина встановлюється на своє місце, а встановлювати її потрібно буде до самого упору і тільки після цього можна буде прибрати знімач! (До речі якщо у вас немає такого знімача повністю, тоді перегляньте в самому низу вигляді-ролик в якому детально показаний процес установки маточини на своє місце)

І щоб зробити дану операцію зі знімачі, вам потрібно буде обов’язково відвернути два болта кріплення кульової опори і після чого відвести шрус від поворотного кулака, а інакше у вас нічого не вийде!

Додатковий відео-ролик:
Докладніший процес заміни підшипника маточини переднього колеса дивіться в цікавому відео-ролику який розташований трохи нижче:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…