Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

С. Іонесіі, фото автора

Ми продовжуємо розмову про вузли та агрегати автомобіля «Газель», про особливості їх ремонту, експлуатації та про можливості самостійної доопрацювання. Поговоримо про агрегатах ходової частини «Газелі».

На «Газелі» застосована архаїчна з точки зору сучасного автомобілебудування залежна підвіска всіх коліс. Вона виконана з найпростішої, класичної для вантажного автомобіля схемою: і спереду, і ззаду – цільна балка моста на поздовжніх ресорах.

На відміну від старих радянських вантажівок, наприклад ГАЗ-53, у «Газелі» в задній підвісці з’явилися телескопічні амортизатори, схожі на амортизатори легкового автомобіля. Світові виробники автомобілів цього класу поступово відмовляються від залежної ресорної підвіски, особливо передньої.

Але в Росії багато водіїв упевнені, що підвіска такої конструкції «вбивається» – ламатися в ній практично нічому. Як же працює підвіска «Газелі» і які її конструктивні особливості?

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Насамперед зазначимо, що «неубиваемость» ресорної підвіски – це міф. Навіть в книгах по ремонту «Газелі» згадується можливість декількох поломок. Один з дефектів досить серйозний: передній і задній мости перестають бути паралельними один одному. У одного з мостів, а іноді і в обох, слабшає кріплення моста до ресори.

Міст справа або зліва трохи «веде» назад, і колісна база одного борту стає трохи довше, ніж у іншого. Машина втрачає курсову стійкість, погіршується керованість, зношуються шини. Про безпеку руху вже не говоримо.

Але багато водіїв не помічають виниклої проблеми і продовжують їздити, нікуди не заглядаючи, особливо якщо зсув невелике: машина адже залишається «на ходу» і слухається керма.

Іноді, помітивши недобре, водії і механіки намагаються шукати причину погіршення керованості в роботі механізмів рульового управління, безуспішно намагаються відрегулювати кути установки коліс. А насправді потрібно точно виміряти відстань між передніми і задніми колесами правого і лівого бортів.

Які ж причини перекосу мостів? Найчастіше слабшають гайки драбин кріплення моста до ресорам. Між іншим, інструкція з експлуатації рекомендує періодично перевіряти їх затягування.

Зверніть увагу

Не виключено, що у старої машини, біографія якої невідома, при ремонті міст знімали, а коли ставили назад, гайки драбин НЕ протягнули як слід. Може, перекіс – результат ДТП.

Одне радує: повернення на місце перекошеного моста – операція не дуже складна і не вимагає придбання дорогих запчастин.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Але імовірна більш серйозна причина перекосу моста – поломка центрового болта ресори. Якщо міст «повело», ремонтники рекомендують обов’язково перевірити, чи цілий болт. Новий коштує копійки, але ремонт, ймовірно, виявиться непростим. через поломки болта зміщується корінний лист ресори, а щоб повернути його на місце, потрібно «перебирання» ресори.

Подібні поломки характерні для автомобілів з ресорної підвіскою. Відомі випадки, коли перекошувало задній міст у «Волги» і «Москвича». А у «Газелі», підкреслимо, це може статися і з передньої, і з задньою віссю.

Ресори задньої підвіски «Газелі» складаються з п’яти основних і трьох додаткових аркушів-підресорник. У передній підвісці всіх «Газелей» (в задній у автобусів) роль додаткових аркушів грають так звані ресори стиснення, характерні гумові «шишки», встановлені на рамі.

Малолистовими раніше вважалися задні ресори з трьох листів з одним підресорник. У «Газелей» нинішнього випуску зустрічаються малолистові ресори, у яких два основних листа і один підресорник.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Звичайна передня ресора складається з чотирьох, а малолистових з двох аркушів. У передній і задній ресор будь-якого типу уніфіковані між собою перший і другий аркуші. Ресори в зборі взаємозамінні – передня з задньої. Іноді у старих машин зношені задні ресори ставлять замість передніх, а для задньої підвіски купують нові.

Резинометалличні шарніри (сайлентблоки) і розпірні втулки у «Газелі», як не дивно, служать довше самих ресор. Кріплення кінця ресори до кронштейну на рамі було одного разу модернізовано.

У старої модифікації на зовнішній частині переднього кронштейна під головку болта ставили шайбу. За словами механіків, шайба при роботі ресори постійно проверталася, прорізаючи борозну на кронштейні.

Коли шайбу прибрали, а головку болта збільшили, дефект зник.

Ресори, як відомо, з часом «просідають». Характерна ознака старих машин, довго їздили з повним навантаженням, або не дуже старих, але працювали з перевантаженням, – при порожньому кузові кінці підресорник дістають до гумових буферів. На справній «Газелі» підресорник повинні впертися в буфера і вступити в роботу, коли в кузові не менше 900 кг вантажу.

Причин деформації ресор кілька. Можливо, просадка – наслідок залишкової деформації основних аркушів ресор. Машина втрачає «поставу», але їздити ще можна. Гірше, коли лопаються листи ресор. У цьому випадку знадобиться зняття і розбирання ресори.

Не скажемо нічого нового, помітивши, що поломки ресор найбільше сприяє систематична перевантаження автомобіля. Відомо, що перевантаження – давня і живуча традиція, точніше, шкідлива звичка російських експлуатаційників. У кузов машини прийнято укладати «скільки влізе».

Особливої ​​розмови заслуговують такі прості на перший погляд деталі, як гумові буфера і ресори стиснення. Вони недорогі, і їх заміна ніякої складності не представляє.

За відгуками ремонтників, якість таких виробів, пропонованих на ринку, часто дуже низька.

Найгірше – коли у майже нових буферів і ресор стиснення гумова частина може відірватися від металевої і загубитися, навіть якщо міняли їх недавно. Фахівці рекомендують частіше перевіряти, чи на місці вони.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто
Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто
Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто
Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто
Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто
Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Болти кріплення гумової ресори стиснення теж іноді відвертаються. Втрата ресори стиснення обертається підвищенням навантаження на основну ресору, збільшенням її динамічного ходу. Звичайно, трохи поїздити без цієї «гумки» можна, але краще швидше повернути її на місце, поки перевантаження не зламає основну ресору. Її ремонт обійдеться на порядок дорожче.

Серед власників легкових автомобілів з ресорної задньою підвіскою популярний такий «тюнінг», як посилення ресор додатковими листами. Це роблять і господарі «Газелей».

Особливо поширена така переробка у власників машин з важкими кузовами-фургонами і інших спеціалізованих версій. Посилені ресори «сідають» повільніше, ніж штатні, і автомобіль довше зберігає високу посадку.

Крім того, нам доводилося зустрічати такий продукт гаражної самодіяльності, як посилені підресорник. Наприклад, їх виготовляли з шматків листів ресор вантажівки «ЗІЛ».

Чи варто захоплюватися такими переробками? Так, зайвими листами можна продовжити життя «посаджених» ресор. Але чи не простіше замінити деформовані ресори новими? Звичайно, після посилення робота з перевантаженням перестане «вбивати» ресори, але все одно буде активно витрачати ресурс більш дорогих вузлів: рами, двигуна, агрегатів трансмісії. А ще посилення ресор погіршить плавність ходу.

За словами водіїв, хід у порожньої «Газелі» жестковат навіть зі стандартними ресорами. Наприклад, задні амортизатори починають працювати, коли в кузові лежить кілограмів 500 вантажу. Коли кузов порожній або в нього завантажено менше, ніж 0,5 т, водій часом не відчуває наявності амортизаторів в задній підвісці.

важливо

Штатно встановлюються на «Газель» амортизатори пережили одне велике оновлення. До 1997 року по ряду деталей вони були уніфіковані з амортизаторами передньої підвіски ГАЗ-53. Потім з’явилися нові амортизатори, уніфіковані з амортизаторами «Волги». Обсяг рідини, що заправляється в амортизатор, зменшився з 0,345 до 0,28 л.

У продажу зустрічаються «масляні» амортизатори, що випускаються в Гродно або Саранську, а також вироби окремих «брендових» фірм. Доводилося чути скарги водіїв, що деякі амортизатори перестають працювати вже через 15 … 20 тис. Км.

Газові амортизатори для «Газелі» більш ніж в два рази дорожче звичайних, наповнених маслом. Але, за словами тих, хто зважився на установку, їх ресурс помітно вище: мінімум тисяч 40 … 45. Головне в тому, що хід у машини стає м’якше. Особливо корисні газові амортизатори в передній підвісці, вони забезпечують комфортну їзду сидить в кабіні.

Досить слабкі кронштейни кріплення амортизаторів: тріскаються і самі кронштейни, і шпильки. Якщо машину перевантажують, тріщини не змусять себе чекати.

Стабілізатор поперечної стійкості в задній підвісці «Газелі» довго ставився до списку додаткового устаткування. На старих машинах він зустрічається досить рідко. А на що випускаються в даний час – все частіше.

За словами досвідчених водіїв, на бортових машинах він не дуже потрібен: у їх вантажної платформи важкий низ і дуже легкий верх, тому центр ваги розташований низько, особливо коли кузов порожній або не дуже завантажений.

Інша справа – фургони, рефрижератори та інші спеціалізовані машини з високою важкої будкою кузова. У них стабілізатор помітно покращує стійкість і керованість.

За роки існування «Газелі» завод змінив два типи задніх мостів.

До кінця 90-х років застосовували нероз’ємний міст, у якого була штампована кришка ззаду на картері редуктора, як на мостах «Чайки» і пізніх випусків «Волги».

Порада

З 1997 року спочатку на частини «Газелей», а потім і на всіх з’явилися мости нового зразка – типу «банджо», зі штамповано-зварних картером і окремо монтується редуктором.

Що стосується якості вузлів моста – шестерень редуктора, підшипників, сальників, то, на думку ремонтників, воно залежало від часу випуску того чи іншого моста.

У перший рік випуску «Газелі» якість була невисокою, але приблизно до кінця 1995 року заводу вдалося «довести до розуму» задній міст.

Кращі за всю історію сімейства мости випускали приблизно в 1996-1998 роках: вони до сих пір служать, не доставляючи ніяких проблем власникам старіючих автомобілів.

Ціни на запасні частіЗапасная частьЦена, руб.

ресора стиснення 55 … 60
Гумовий буфер задній 30
Масляний амортизатор (пр-во):

  • Саранська, Гродно
  • Hola, Crosno
330 … 350 550 … 600
газовий амортизатор 750 … 800
Кронштейн амортизатора:

  • передній лівий
  • передній правий
15070 … 80
Серьга ресори 120 … 140
підресорник 750 … 800
ресора передня 1200 … 1400
ресора задня 1600 … 1800
лист ресори 350 … 450
резинометалічний шарнір 40 … 50
Задній міст в зборі 13 … 15 тис.
піввісь 500

Потім конструкцію мосту радикально змінили, що обернулося різким падінням якості збірки і комплектуючих. Заводу знову довелося налагоджувати виробництво нової конструкції. У «Газелей» нинішнього випуску задній міст – лотерея. На деяких машинах головна пара, підшипники і сальники служать довго і без проблем, на інших швидко приходять в непридатність, а редуктор починає шуміти.

Багато експлуатаційники сходяться на думці, що з точки зору обслуговування міст старого зразка був набагато зручніше.

Кришку моста старого зразка легко зняти, для того щоб регулювати або діагностувати головну пару. Щоб відрегулювати зачеплення шестерень біля мосту нового зразка, доведеться виймати редуктор.

Правда, це не така складна операція, як, скажімо, на «Волзі» зі старим розрізним заднім мостом.

Для зняття редуктора спочатку потрібно витягти з моста піввісь. У «Газелі», як і у більш важких вантажівок, щоб вийняти піввісь, не треба навіть знімати задні колеса. Досить відвернути болти кріплення кришок піввісь, потім несильно вдарити кувалдою по фланця, і піввісь вискочить назовні.

У машини з новою конструкцією моста доведеться від’єднувати карданний вал, відгвинчувати редуктор від картера моста. У старого моста з кришкою цього не було потрібно.

Важлива перевага вузлів ходової частини «Газелі» полягає в тому, що в них немає важкодоступного кріплення і складних в установці деталей. Нехай підвіска і мости нижегородських вантажівок застарілі, назавжди відстали від світового рівня і далеко небезотказние. Головне – вони прості і дешеві в ремонті.

Як додати ресори на газель відео. Як посилити ресори на Газелі? Поради від СТО

Маленька вантажівка ГАЗель встиг стати справжньою легендою вітчизняного автопрому, незважаючи на відносно невеликий вік.

Це була перша вдала малотоннажна машина, яка заслужила загальне визнання у багатьох країнах СНД, де до цього дня активно використовується. У Росії це найбільш продавана малотоннажка, яка не має рівних за своєю вартістю.

Ще б пак – ціни на запчастини ГАЗель в 2 рази дешевше і доступніше, ніж, наприклад, у «Форд Транзит». І рано чи пізно якась запчастина на ній потребують заміни. Ресори – не виняток.

Будь ресорі властиво руйнуватися (гнутися під тиском тяжкості). Машина при цьому починає просідати, е її вантажопідйомність істотно знижується. Отже, ресори на ГАЗель потрібно замінити.

Але наші водії знайшли інший вихід – зробити прокат ресори. При цьому вона відновлює всі свої експлуатаційні властивості, і її можна далі «псувати».

Зверніть увагу

Бувають, звичайно, такі випадки, коли метал просто лопається під тиском (найчастіше через велику перевантаження). І без покупки нової запчастини не обійтися, так як ГАЗель на одних амортизаторах їздити, і вже тим більше перевозити вантажі, не може.

А для того щоб часто вже не прокатувати і міняти її, є можливість посилити ресори. ГАЗель допускає таке посилення виключно на задньому мосту, завдяки додаванню додаткових аркушів.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Але не варто надто захоплюватися – все повинно бути в міру. Адже, якщо ви додасте 10 листів на міст, вантажопідйомність ГАЗель від цього не збільшиться.

Зросте навантаження на двигун, коробку передач і власне раму, яка любить лопатися при перевантажити в 2,5-3 тонни. При перевезенні надмірної ваги особливо не варто наїжджати на ями і нерівності, так як це може спричинити за собою непередбачувані наслідки.

1500 кілограмів – ось та норма, яку повинна перевозити ГАЗель. А для великих вантажів існує ГАЗ Валдай.

Ресори на ГАЗель дуже чутливі до ям, так як і передня, і задня частина їх між собою взаємопов’язані. Для економії можна поставити зношені задні ресори на передню вісь, а на їх місце купити нові.

Якщо посилити ресори на ГАЗель, то її вантажопідйомність збільшиться до двох тонн. Додаток кожної пари листів збільшує вантажопідйомність на 200 кілограм. Найчастіше підсилюють ресори на подовжених версіях Газелей (довжина кузова від 4 і більше метрів). Такий тюнінг збільшує надійність і термін служби при повній його навантаженні.

На чотириметрові машини встановлюють до трьох додаткових аркушів, що в сумарній кількості становить 8 штук. При бажанні також можлива установка листів на передню вісь, але вона не відіграє суттєвої ролі, а лише надає машині жорсткість.

В цілому посилення ресори на ГАЗель надає їй більшої стійкості і маневреності при русі.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Багато водіїв при посиленні ресор забувають про те, що максимальна вантажопідйомність ГАЗель становить, як сказано вище, не більше 1500 кілограм (і це при тентований кузові). Якщо щодня в неї завантажувати по 2-3 тонни, незабаром буде потрібно заміна заднього моста і навіть капітальний ремонт двигуна, який, до речі, теж розрахований на 1,5 тонни.

Після кризи (світового) я залишився без роботи. Втім як і багато. До цього я перевозив вантажі не перевантажуючи автомобіль. Тому одного додатково прикинутого листа в задню ресору було досить.

Але потім я влаштувався на роботу яка вимагала перевезення вантажів понад 2тонн. Ресор катастрофічно не вистачало. За порадою одноклубників прийняв рішення встановити ресору ГАЗ 53 (задню).

Було куплена пара ресор в зборі і два корінних листа ресори старого зразка. Також чотири драбини максимального розміру.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

драбини

Газоновская ресора розібралася. Пішли в металобрухт чотири коротких листочка. А з корінних листів зрізані кронштейни під бугеля. Після доданий лист газелевской і все стягнуто болтом.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Ресора вийшла важка. тому ставити довелося удвох. Стала вона нормально.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

З цієї ресорою машинка виглядала класно. На ходу не жорстка. Але не довго музика грала. Полетів підвісний підшипник. Ви скажете а в чому зв’язок? Я теж так думав. Купив новий і встановив. Після початку руху початок смердіти паленою гумою. Огляд показав, що горить підвісний. Розворот і знову на яму.

І ось воно. Виявилося що після установки нової ресори міст пішов назад і потягнув за собою кардан. Що навантажило підвісний підшипник. Довелося робити проставлення між карданом і флянці моста. Цілих два см додали. Тепер все ОК.После двох років експлуатації можу поділиться своєю думкою. З повною масою в 4.

5 тонн машинка поводиться добре. І я не боюся ям не канал. Ресора міцна. Якщо навантажити більше то при розгойдування ресора дістає до задньої подушки підресорник. Але це ніяк не впливає на хід. Мінуси переобладнання-велика маса і дорожнеча переобладнання. Тільки ресори мені обійшлися в 3000 грн.

Додає приблизно до 500 кг. Також посилення ресори доцільно при подовженні шасі автомобілів для збільшення надійності служби подовженої бази при повному завантаженні.

П’ять основних і три додаткових листа-підресорник входять до складу ресори задньої підвіски «Газелі». А в передній підвісці автомобіля ресори стиснення, встановлені на рамі, грають роль додаткових аркушів.

Щоб уникнути небажаних наслідків, заздалегідь наростити загальна кількість аркушів задніх ресор, а при бажанні і передніх. Ця зміна принесе ще один плюс – збільшиться стійкість навантаженого фургона або кузова.

Не захоплюйтеся кількістю додаються листів, все повинно бути в міру. Ударне навантаження може піти на більш дорогі з’єднання або вузли автомобіля, тому що занадто жорстка підвіска не буде поглинати численні дефекти наших доріг.

важливо

Передня з задньої ресори в зборі взаємозамінні: зношені задні ресори у старих машин можна поставити замість передніх, а на їх місце купити нові.

Серед поломок «Газелі» трапляється досить серйозний дефект: обидва мости перестають бути рівними один одному і тому кріплення моста до ресори слабшає. Автомобіль втрачає курсову стійкість, зношуються шини. Водії, помітивши недобре, шукають причину зниження керованості в роботі рульового управління або регулюють кути установки коліс.

Насправді точно виміряйте відстань між передніми і задніми колесами правого і лівого бортів. Причиною перекосу мостів у старої машини можуть бути, наприклад, якщо при ремонті моста гайки драбин були погано підтягнуті або автомобіль побував в ДТП.

Поломка центрового болта ресори – ще одна причина перекосу моста. Якщо міст «повело», обов’язково перевірте, чи цілий болт. Новий болт хоч і коштує копійки, але ремонт буде непростим. Слід зробити «перебирання» ресори, бо корінний лист ресори через поломки болта зміщується.

Під час реконструкції автомобіля Волзького автозаводу, коли звичайна на вигляд, але «заряджена» зсередини машина (завдяки форсованого мотору), перетворюється в спортивний суперкар, повинна бути обладнана і посиленою підвіскою.

Вам знадобиться

  • – комплект для тюнінга підвіски (КІТ),
  • – посилений стабілізатор поперечної стійкості.

Інструкція

Ймовірно, конструктори автомобілів в Тольятті ведуть інноваційні розробки, орієнтуючись на покупця з міцними нервами, якому властивий помірний стиль водіння. Водіїв, які під час пересування воліють агресивну манеру керування автомобілем – «помірна» продукція Волзького автозаводу не влаштовує.

Автомобіль з форсованим двигуном, але зі стандартною ходовою частиною, під час проходження крутого повороту на великій швидкості ризикує через крен покинути межі проїжджої частини. Що рідко трапляється з тими машинами, у яких підвіска посилена.

Побутує помилкова думка, що досить замінити заводські амортизатори спортивними, так відрізати пару витків на штатних пружинах, і на цьому обмежитися посиленням підвіски.

Порада

Поза всякими сумнівами, даний спосіб є найпростішим, але не найефективнішим для повноцінної реконструкції ходової частини, здатної підвищити стійкість автомобіля під час динамічного пересування.

Поряд зі зміною амортизаторів і пружин, на машині ще необхідно змінити штатний поперечний стабілізатор, натомість нього встановлюється більш потужний аксесуар. Саме цей елемент підвіски відповідає за поперечну стійкість автомобіля при швидкісному проходженні поворотів.

Зверніть увагу

На численних форумах в Мережі, де автомобілісти діляться своїми знаннями і досвідом, досить часто розглядаються питання, пов’язані зі збільшенням вантажопідйомності транспортного засобу. Саме з цією метою здійснюється посилення ресор за допомогою додаткових аркушів. Розберемося, як посилити ресори.

Підготовчий етап

Для того щоб посилити ресори на газелі, вам знадобляться:

  • знання пристрою автомобіля;
  • центровий болт ресори, який має подовжену форму;
  • безпосередньо самі ресори.

Як виконується процес посилення ресор

Варто зазначити, що посилення ресор транспортного засобу доцільно здійснювати для вантажних автомобілів, щоб збільшити їх вантажопідйомність. Можна посилювати як передню, так і задню ресори.

У разі якщо цей процес виконується з передньою частиною автомобіля, то, крім збільшення його вантажопідйомності, можна домогтися і більшої стійкості навантаженої машини.

Крім того, проводити посилення ресори слід і при подовженні кузова.

Дана процедура з технологічної точки зору не являє собою нічого складного. Проте, основне утруднення полягає в фізичному навантаженні. Вся робота виконується в кілька етапів:

Спочатку потрібно провести демонтаж мосту (заднього або переднього, в залежності від того, в якій частині автомобіля ви збираєтеся посилювати ресори). Потім ресори знімаються з моста, звільняються від хомутів і центрового болта, після чого розбираються на окремі листи.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Ресора, виходячи з розміру вставляється листа, повинна перебиратися від малого до більшого. Коли цей етап добігає кінця, листи з’єднуються за допомогою центрового болта і стягуються їм якомога сильніше, щоб усунути ймовірність виникнення перекосів ресори. Після цього можна приступати до монтажу ресори та встановлення на своє місце зібраного моста.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Ресори повинні посилюватися попарно. Це необхідно робити для того, щоб уникнути перекосів. Але крім рекомендацій, перерахованих вище, слід згадати також і про те, що після посилення даних елементів потрібно регулювання положення мостів. Цей процес є дуже важливим і обов’язково повинен бути виконаний.

Необхідно після установки моста зробити вимір відстані спочатку між передніми колесами, потім між задніми. Потрібно, щоб ці відстані були однаковими. У разі, якщо вони різняться, потрібно підтягнути гайки драбин. Знадобиться перевірити, щоб центровий болт не опинився поламаним, якщо ви помітили, що відбувся перекіс моста.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Посилення ресор можна зробити як на автомобілях марки УАЗ, так і на газель.

З посиленням ресор, головне, не перестаратися, оскільки це загрожує тим, що підвіска транспортного засобу стане досить жорсткою. У свою чергу, це неминуче призведе до того, що при русі по нерівному дорожньому покриттю амортизація підвіски буде неефективною.

До малоприємних наслідків, з якими вам доведеться зіткнутися в недалекій перспективі, можна віднести ударну навантаження, відчутно допомагає саме прямий вплив на знос дорогих механізмів і вузлів машини, ремонт яких є дуже трудомістким і вимагає великих грошових витрат.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

У зв’язку з цим проводите посилення ресор акуратно і не поспішаючи, не забуваючи про помірність у всіх своїх діях. Це дозволить вам не тільки досягти бажаного результату в виконану роботу, а й уникнути зайвих проблем, які зазвичай виникають після некваліфікованого ремонту або втручання в пристрій автомобіля.

Відео

Посилення ресор Hyundai Porter:

Види листів ресор для Газель – Автомобільні новини, огляди, поради по ремонту

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Які ресори краще поставити на газель

Ресори автомобіля Газель, складаються з декількох листів пружною стали спеціальної гарту. Кількість листів в ресорі співвідноситься до того як завантажується автомобіль. Чим більше тонаж вантажу, що перевозиться, тим більше повинно бути листів і можливо посилених.

Як вибрати нові ресори для Газелі 

Види листів ресор для Газель

Як називаються листи ресори Газель

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

лист корінний  

  • Характеристики: Лист ресори ГАЗ-3302 з с / блоками (Чусовой) №1
  • Перетин 75.8 мм
  • Довжина 1500 мм
  • Маса 8.74 кг

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Лист ресори передньої з хомутом підкореневий 

  1. Характеристики: Лист ресори ГАЗ-3302 передній з хомутом (Чусовой) підкореневий  №2
  2. Перетин 75.8 мм
  3. Довжина 1525 мм
  4. Маса 7.76 кг

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Лист підкореневий задній з хомутами

  • Характеристики: Лист ресори ГАЗ-3302 задній з хомутами
  • підкореневий (Чусовой) №3
  • Перетин 75.11 мм
  • Довжина 1210 мм
  • Маса 6.9 кг
  • Характеристики: Лист ресори ГАЗ-3302 з хомутами
  • підкореневий (Чусовой) №3

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

Лист з хомутами

  1. Перетин 75.11 мм
  2. Довжина 1075 мм
  3. Маса 6.9 кг
  4. Характеристики: Лист ресори ГАЗ-3302 задній

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

підресорник

  • підресорник (Чусовой) посилений №4  
  • Перетин 75.13 мм
  • Довжина 1.12 мм
  • Маса 8.9 кг

Маркування виробника ресор Газель

Як посилити ресори на газелі?  Поради від сто

ЧМЗ (Чусовой)                                                                                                               

як посилити ресори на газель

Як посилити ресори на газелі?  Поради від стояк посилити ресори на газель

Вантажопідйомність знижується з часом через руйнування ресори, і автомобіль починає просідати. Посилення ресор особливо актуально для водіїв автомобілів ГАЗ малої вантажопідйомності. Сучасне автомобілебудування на Газелі застосовує архаїчну залежну

для всіх коліс.

За технологічною схемою спереду і ззаду встановлена ​​на поздовжніх ресорах цільна балка моста. Заводом виробником встановлюється на кожен обмеження маси вантажу, що перевозиться. До п’ятисот кілограм додає зміцнення задньої і передньої ресори.

Воно необхідне при подовженні шасі автомобілів, щоб збільшити надійність служби бази при повному завантаженні. До переліку ресори задньої підвіски Газелі входять 5 головних і три допоміжних листа-підресорник.

Встановлені на рамі в передній підвісці ресори стиснення грають роль додаткових аркушів. Необхідно заздалегідь нарощувати кількість листів задніх ресор через небажаних наслідків, а при можливості і передніх.

Така зміна приносить тільки плюси, тому що збільшується стійкість загруженого фургона або кузова. Однак все має бути додано в міру, захоплюватися кількістю аркушів не варто.

Занадто жорстка підвіска не поглинає численні дефекти тому ударне навантаження може відбитися на більш дорогих з’єднаннях або вузлах.

Зверніть увагу

Варто звернути увагу на те, що передню з задньої ресорою в зборі можна поміняти, зіпсовані задні ресори у старих машин ставляться замість передніх і замінюються новими. Трапляється серед поломок Газелі дуже серйозний дефект, коли два мости не можуть бути рівними один одному і

слабшає. В результаті зношуються шини, і автомобіль втрачає курсову стійкість.

Виявивши недобре, водії бачать причину зниження керованості в рульовому управлінні і регулюють кути установки коліс. Однак слід подивитися відстань між передніми і задніми колесами обох бортів. Саме в цьому криється перекіс мостів у старої машини (наприклад, погано були підтягнуті при ремонті гайки драбин). Моста може бути поломка центрового болта ресори.

Тут необхідно перевірити, чи цілий болт, якщо міст відвело. При копійчаної вартості болта ремонт буде непростим. Потрібно перебрати ресори, так як корінний лист болта зміщується через поломки. Стаття з сайту: http://vsovetah.ru.

Як посилити ресори на Газелі

На будь-якому автомобілі встановлена ​​максимальна маса вантажу, скільки можна перевозити. Межа цієї максимальної маси встановлює завод-виготовлювач. Наприклад, у Газелі це 1500 кілограм. Як посилити ресори на Газелі ми сьогодні обговоримо.

Але самостійно можна посилити як задні, так і передні амортизатори, головне підібрати автозапчастини для Газелі. Це допомагає збільшити максимальну масу ще на пів тонни. Також можна посилити ресори, якщо спробувати подовжити шасі автомобіля.

До того ж, завдяки цьому, поліпшується служба всієї подовженої бази, якщо автомобіль повністю буде завантажений.

У ГАЗелі є в задніх ресорах п’ять основних ресорних листів і три листа додаткові. Знайти їх можна по каталогу запчастин Газелі. А ось спереду знаходяться ресори стиснення. Їх встановлюють на раму, і вони знаходяться там не в якості основних аркушів, а в якості додаткових.

Щоб надалі не було ніяких проблем, потрібно відразу по максимуму наростити ресори на обох підвісках, якщо це необхідно. При нарощуванні ресор, з’являються нові гідності. Автомобіль стає найбільш стійким при повній його завантаженості.

Перебільшувати теж не можна, якщо видно, що листи зайві, то не варто їх намагатися впихнути в підвіску. Зайвої перевантаження не повинно бути.

Як посилити ресори на Газелі – якщо надмірно посилити ресори, то вони будуть дуже жорсткі, а це дуже погано.

важливо

Ресори будуть звичайно непробивні, але є ж і інші вузли в автомобілі, на які навантаження посилиться, і знос у них буде швидше. До того ж, на таких ресораж буде досить не комфортно есдіть без вантажу.

Якщо зносилася задня ресора, то її можна поставити на передню підвіску, вона ще й там послужить. А на задню підвіску купити нові ресори. Цей варіант можливий тому що основне навантаження йде на задню частину авто, якщо він знаходиться в навантаженому стані.

Поломки мостів у ГАЗелі або Соболя можуть бути однакові, так як обидва мости між собою взаємопов’язані. Передній міст Газелі трохи відрізняється, але, в цілому, деякі деталі однакові. У більш нової версії автомобіля відмінностей вже більше.

При зниженні працездатності мостів, знижується стійкість всього автомобіля. Також починають зношуватися протектори, вони набагато швидше починають стиратися.

Як посилити ресори на газелі?  Поради від стоБагато хто починає шукати поломки в рульовому управлінні, коли курс стійкості втрачається, але причина в тому, що мости стали нерівними. Слід відразу виконати їх ремонт.

Як посилити ресори на Газелі ми пояснили, вдалою модернізації!

Як посилити ресори на Газелі в Одесі

713 переглядів

Через деякий час відбувається руйнування ресор транспортного засобу, в результаті чого воно просідає і знижується його вантажопідйомність.

Ось чому для власників автомобілів марки ГАЗ, мають малу вантажопідйомність, має велике значення проблема посилення ресор.

Відповідно до концепції сучасної автопромисловості на «Газелі» застосовують застарілу залежну підвіску на всіх колесах. Її схема досить проста. На поздовжніх ресорах спереду і ззаду встановлюється цільна бруківка балка.

Обмеження максимального ваги вантажу, який перевозиться, встановлюється на заводі виробнику для кожної машини. Після посилення передньої і задньої ресор додається приблизно півтонни ваги. Посилення ресори треба виробляти, якщо проводилося подовження шасі транспортного засобу щоб збільшити надійність подовженої бази в разі її повного завантаження.

Ресора задньої підвіски «Газелі» включає 5 основних і 3 додаткових листа-підресорник. А на передній підвісці авто ресори стиснення, розташовані на рамі використовуються як додаткові аркуші.

Щоб уникнути небажаних наслідків, вам слід подбати заздалегідь про нарощування загальної кількості аркушів на задніх ресорах, а якщо є бажання передніх.

Завдяки цій зміні буде внесений один плюс, що полягає в збільшенні стійкості навантаженого кузова і фургона.

Порада

Не потрібно сильно захоплюватися збільшенням кількості додаються листів, треба щоб все було в міру.

Це пов’язано з тим, що ударна навантаження може виявитися на більш дорогих з’єднаннях або вузлах машини, так як занадто жорсткою підвіскою не відбувається поглинання численних дефектів на дорогах.

Передня і задня ресори в зборі є взаємозамінними: зношені задні ресори старих авто можна встановити замість передніх, на їх місці треба встановити вже нові.

Часто автомобіль «Газель» відчуває досить серйозний дефект, який полягає в тому, що обидва мости, вже не розташовуються рівно по відношенню один проти одного, ось, чому слабшає кріплення моста на ресорі. Автомобілем втрачається курсова стійкість і відбувається знос шин.

Водії, побачивши недобре, починають пошук причини зниження керованості в рульовому управлінні або роблять регулювання кутів постановки коліс.
На ділі слід зробити точний вимір відстані, яке є між заднім і переднім колесами справа і зліва.

Причина перекосу мостів на старому авто, може полягати, наприклад, в тому під час ремонту моста були неякісно підтягнуті гайки драбин або авто побувало в ДТП.

Теги матеріалу:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…