Шукаємо двох авторів для нашого сайту, які ДУЖЕ добре розбираються в пристрої сучасних автомобілей.Обращаться на пошту aleksandr.belozerov@gmail.com.

Тюнінг карбюратора допомагає позбавиться від провалів при розгоні автомобіля, а також поліпшити якість суміші, яка подається в циліндр.

Усунення заводських недоліків і установка стічних запчастин дозволяють домогтися усунення перешкод на шляху руху паливо-повітряної суміші, що прихильно впливає на роботу двигуна у всьому діапазоні оборотів.

Важливість доопрацювання карбюратора

Випускаються з заводу карбюратори розраховані на роботу двигуна на примусово збідненого суміші, що забезпечує максимальну економічність і турботу про екологію.

Через це штатний карбюратор не дозволяє повністю розкритися потужності мотора, автомобіль не реалізує всі свої динамічні характеристики.

Особливо актуальний тюнінг карбюратора при форсуванні двигуна, так як ще більше зростає необхідність в достатній кількості приготовленої паливо-повітряної суміші.

Зверніть увагу

Стандартні регулювання карбюратора можуть вплинути на холостий хід, але налаштувати оптимальну роботу на середніх. а тим більше на високих оборотах не представляється можливим.

При оборотах понад 4500 виникає голодування двигуна, так як недопрацьований карбюратор не здатний впорається з потоком повітря зі швидкістю близько 120 м / с.

В результаті складається ситуація, що ні тюнінгований карбюратор душить як форсовані так і звичайні мотори.

Доопрацювання карбюратора для зменшення витрати палива – вкрай рідкісна операція. Здебільшого вона призводить до провалів при роботі під навантаженням і нестабільним холостим оборотам. Це веде до зниження надійності системи живлення, тому тюнінгувати карбюратор для зниження споживаного палива не рекомендується.

шліфування дифузора

Тюнінг карбюратора Солекс рекомендується починати з зменшення опору повітряному потоку в впускному тракті. Дифузор заводського виготовлення має масу напливів і виступів, що виникли через низьку якість лиття та подальшої обробки поверхні. Через це виникають паразитні повітряні потоки, завихрення, які заважають надходженню суміші в камеру згоряння.

Для виправлення ситуації слід розібрати карбюратор і візуально оглянути дифузор. Зазвичай він має вигляд, зображений на малюнку нижче.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способівДифузор карбюратора Солекс з явними дефектами лиття

Спочатку необхідно відшліфувати всі шви і виступи, що виникли через недосконалість технології виробництва. В результаті доопрацювання повинен вийде результат, як на малюнку нижче.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способівДифузор з відшліфованою поверхнею

На цьому етапі можна завершити поліпшення проходження паливо-повітряної суміші, але як відомо немає межі досконалості. Досвідчені автолюбителі рекомендують не зупинятися лише на шліфуванні вад виготовлення, а надати дифузора максимальні аеродинамічні характеристики. Домогтися гарної обтічності поверхні можна, надавши їй форму схожу на овал або крило, як показано нижче.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способівДифузор, що володіє максимальною обтічністю

Видозмінивши поверхню дифузора можна підвищить ефективність роботи карбюратора ДААЗ до 20%. Усунення аеродинамічній помилки змінює склад суміші, тому зібравши карбюратор необхідно провести його регулювання заново.

Привід підсилювача насоса

Найбільшу суперечливість у тюнінгу карбюратора займає заміна кулачка приводу підсилювача насоса. Частина автовласників рекомендує його заміну на №4, але багато хто виступає проти, наводячи аргументи:

  • значне зростання витрати палива при міському і змішаному режимі руху;
  • провали в динаміці при різкому дожима педалі акселератора;
  • поганий розгін на низьких оборотах, що особливо помітно при спробі різкого старту на світлофорі.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способівТюнинговий і стандартний кулачки приводів підсилювачів насосів

Модернізацію карбюратора з заміною кулачка слід виробляти з можливістю повернення назад, тому не слід викидати штатні запчастини, що залишилися після тюнінгу.

Результат на кожному автомобілі індивідуальний, тому після заміни слід перевірити витрату бензину і поліпшення динамічних характеристик.

Якщо співвідношення цих параметрів влаштовує автовласника, то можна залишати тюнинговую запчастина, в іншому випадку – слід повернутися до стандартної деталі.

Особливості підбору жиклерів

Роблячи тюнінг карбюратора своїми руками, автолюбителю слід провести доопрацювання наявних жиклерів або придбати нові, відповідного розміру. Для доопрацювання жиклерів використовуються свердла по металу діаметром від 1 мм до 2,5 мм.

За їх допомогою стандартний жиклер розсвердлюється до потрібного розміру. Пропускна здатність в такому випадку збільшується. Для її зменшення замість розсвердлювання застосовують запаювання оловом.

Далі в припої робиться отвір необхідного розміру.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способівРозташування форсунок в карбюраторі солекс

Тюнінг карбюратора Озон і Солекс кардинально не відрізняється, так як конструктивно вони схожі, що можна побачити на зображеннях.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способівЖиклери в карбюраторі Озон

Переробляємо карбюратор згідно з планом:

  1. Спочатку потрібно визначитися з розміром жиклерів. Залежно від переслідуваних цілей встановлюється жиклер збільшеного або зменшеного розміру;
  2. Рекомендується ревізія налаштувань карбюратора. У разі необхідності слід їх відкоригувати;
  3. Проводиться випробування автомобіля. При цьому контролюються динамічні характеристики і витрата палива;
  4. Поступово збільшуємо або зменшуємо розмір жиклерів, поки не вийде добитися провалів в роботі двигуна і нестабільної роботи;
  5. Повертаємося до передостаннього встановленому жиклера;
  6. При бажанні можна замінити жиклери в обох камерах;
  7. Перевірити результат. Збільшення діаметра повинно привести до додатку 5-10% потужності, а зменшення – зниження витрати палива до 1 літра на 100 км.

Розточування великих дифузорів

Одним з кардинальних способів переробити карбюратор є збільшення повітряного потоку шляхом розточування дифузора. Автомобіль знаходить поліпшення динаміки при великих і середніх навантаженнях. Не позбавлений даний спосіб і нестачі – на малих обертах з’являються провали в роботі двигуна.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Розточування дифузорів повинна бути частиною комплексного тюнінга карбюратора. Після неї в обов’язковому порядку потрібно підбір нових жиклерів. У разі відсутності потрібного діаметра потрібно їх розсвердлювання. Особливо актуальна ця операція для форсованих двигунів на 1,7 і 1,8 літра, так як в продажу жиклери збільшеного діаметру для них відсутні.

Не всі автовласники згодні миритися з провалами на низах. Для поліпшення динаміки на малих обертах і при невеликих навантаженнях застосовують:

  • Паливний жиклер, який володіє великим діаметром на тлі штатного. Встановлюється в клапан ЕПХХ;
  • Збільшений носик розпилювача. Зазвичай встановлюється в першу камеру, а в другу, на розсуд автолюбителя, можна поставити попередній носик;
  • Кулачок УН, що володіє збільшеним розміром.

Для розточування можна використовувати:

  • спеціальну розгортку;
  • пір’яні свердла по дереву.

Для поліпшення аеродинамічних властивостей після розточення слід прибрати шорсткість на поверхні дифузора. Для цього використовується наждачний папір з поступовим зниженням абразивності. Рекомендується останню обробку робити наждачкою-нулевкой. Для більш ретельної обробки можна використовувати пасту Гойя або вовняну ганчірку.

Як переробити карбюратор повністю залежить від умінь і фінансових можливостей автовласника. Виробляти тюнінг слід з розумним підходом, щоб в результаті замість збільшення потужності не одержати зрослий витрата палива і нестабільну роботу мотора.

Якщо у вас виникли питання – залишайте їх у коментарях під статтею. Ми або наші відвідувачі з радістю відповімо на них

Варіанти тюнингу карбюраторного двигуна

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Кожен з нас в якійсь мірі гонщик, спрага швидкості рано чи пізно прокидається в серці кожного з нас. Після цього в голову починають лізти всілякі ідеї і питання про те, як збільшити потужність і можливості двигуна свого автомобіля. Ось тут якраз і приходить на допомогу, таке відоме в усьому світі слово: «тюнинг», яке в перекладі означає – настройка, доопрацювання.

Серед варіантів такого доопрацювання є велика безліч різних способів, які мають на увазі тюнінг двигуна, ходової частини і трансмісії, а також багатьох інших не менш важливих елементів автомобіля. У даній статті я пропоную розглянути лише найдієвіші варіанти нарощування потужності силового агрегату машини.

Карбюраторних система харчування

Найпростішим і в той же час непоганим способом підвищення потужності є заміна жиклерів в карбюраторі двигуна. Однак такий спосіб має також і недоліки – з підвищенням потужності збільшиться і витрата палива.

Шток

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Серед можливих варіантів удосконалення двигуна, є також заміна розподільного вала. Мається на увазі заміна звичайного распредвал на спортивний, оснащений більш «гострими» кулачками. Даний спосіб дозволить забезпечити більшу ступінь відкриття клапанів, тим самим покращуючи газообмін, відповідно підвищуючи потужність двигуна.

У цьому, як і в попередньому варіанті тюнінгу, є і негативна сторона – збільшення навантажень на газорозподільний механізм, тому для запобігання ефекту зависання клапанів, необхідна установка більш жорстких пружин клапанів.

Пружини, в свою чергу, зажадають більше сил двигуна для відкривання / закривання клапанів, в рідкісних випадках клапан може просто обірвати.

Розточування головки блоку циліндрів (ГБЦ)

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Більш складний варіант тюнінгу – розточування головки циліндрів. Коли проводиться розточування, збільшується прохідний перетин впускних, а також випускних каналів, після чого на місце старих встановлюються нові клапана, що мають великі тарілки. Мінус цього способу полягає в потребі більшої сили для ГРМ.

Розточування блоку циліндрів

В цьому випадку передбачено додавання потужності за рахунок збільшення робочого об’єму двигуна автомобіля. Однак слід розуміти, що не кожен двигун підтримує таку процедуру.

Порада

Розточуючи тонкостінні двигуна, є небезпека пошкодити охолоджуючі канали. Легкосплавні варіанти двигунів через розточення блоку циліндрів можуть і зовсім перегрітися.

Найкраще для цієї процедури підходять старі чавунні типи двигунів.

Заміна «поршневий»

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Досить часто останнім часом можна зустріти такий варіант тюнінгу, як підвищення компресії, за рахунок установки подовжених шатунів і кілька укорочених поршнів. Іноді для цих цілей використовують спеціальні полегшені «Т» -образні поршні.

наддув

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Найпоширенішим, при цьому дуже ефективним, є установка турбокомпресора, її вартість близько $ 1000.. Установка турбіни дозволяє підвищити компресію, при цьому полегшити дихання двигуну вашого авто.

Принцип даного пристрою полягає в установці на двигун турбіни, яка буде розкручуватися за допомогою вихлопних газів. Швидкість її обертання може досягати 200 000 об / хв., При цьому тиск повітря становить близько 1.5-2атм.

Цей спосіб має допуски і обмеження, ігнорувати які не можна ні в якому разі, оскільки є можливість розриву самого мотора, через занадто великій мірі стиснення.

Закис азоту N2O

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Цей метод дуже популярний і широко застосовується в автомобілях зі світовим ім’ям. Принцип форсування полягає в тому, що з паливно-повітряною сумішшю в камеру згоряння впорскується певну кількість закису азоту.

Принцип дії полягає в тому, що під впливом високої температури газ N2O розпадається, утворюючи, тим самим, в циліндрах додаткову порцію кисню.

При цьому не варто забувати про безпеку, є великий ризик утворення в циліндрах кисневого пальника, з усіма наслідками, що випливають з цього негативними наслідками.

В незалежності від того, який з варіантів тюнінгу ви віддасте перевагу, раджу вам перед початком експериментів хорошенечко все зважити, і як слід подумати про необхідність будь-якого з представлених методів тюнінгу.

Як збільшити потужність двигуна УАЗ

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Спеціально проблемою як збільшити потужність двигуна УАЗ не займався, все вийшло ненавмисно, не було б щастя та нещастя допомогло, так би мовити.

Відразу скажу, я не користувався такими засобами як «каталізатор палива Енвіро Табс», активатором палива «Power Code» або «вертушки».

УАЗ 90 років карбюраторний, так що блок RSchip, для поліпшення характеристик двигуна (потужність економічність), теж не відчував. Повторюся, що вийшов такий результат зі збільшенням потужності, ненавмисно.

Було це років 10 тому, про інтернет тоді були здебільшого тільки розмови.

Після ремонту двигуна (заміна коленвала) при складанні виявив, що мітка, як вона показана в книжці по ремонту, відрізняється від того реальною. Однак все таки збірку довів до кінця.

Як виявилося даремно, треба було перевірити ще раз. Завести, як розумієте двигун, не вдалося.

Знімати його природно не став, зняв картер, передню кришку і знову встановив запалювання по мітці підглянутий на іншому УАЗ е.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Заводські мітки УАЗ

Двигун завівся як завжди, нічого такого незвичайного, спочатку, в його роботі не помітив, але при їзді машина дуже швидко нагрівалася і в спеку понад + 30 градусів поїздки стали проблематичні.

Так як до ремонту проблем з радіатором не було прийшов до висновку, що знову помилився з установкою міток.

Знову розібрав, дійсно помилка склала 2 зуба, в сторону раннього (встановлював ввечері, темніло) виставив знову по мітках і зібрав.

Двигун перестав грітися, але тут я звернув увагу як «тупо» став працювати двигун, повільний розгін і т. Д. Загалом стало як зазвичай, тобто як раніше. Покатавшись так трохи прийшов до висновку, що хочу назад, як при помилці. Ще раз провів розбирання – складання движка з метою повернути ту потужність яку він показував при помилковою збірці.

доопрацювання двигуна

В черговий раз розібрав і зібрав, проте зробив одну поправку, встановив распредвал з помилкою в 1 зуб в сторону раннього. З тих пір завжди після ремонту двигуна, а міняв поршневу і розточують розподільний вал, завжди робив таку поправку.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Збільшуємо потужність УАЗ ика зрушуючи на 1 зуб мітку

Витрата бензину не збільшився. Нагрівання движка все таки буде трохи вище ніж зазвичай, але не критичний. Хоча якщо радіатор старий, то такий експеримент краще робити не треба. Однак ситуацію може виправити установка вентилятора охолодження з шістьма лопатями.

На скільки вийшло збільшення потужності двигуна УАЗ сказати не можу, але в порівнянні з 90 сильними, мій 76 сильний виглядав непогано. Звичайно такий спосіб збільшити потужність УАЗ-ика складний, але все таки інформація для роздумів.

Ще один спосіб зробити уазик сильніше поставити турбонадув. Як би не було складно але і цей спосіб застосовується.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна

Сочі Авто Ремонт

Рубрика: Двигун

Напевно, знайдеться мало росіян не люблять швидку їзду? При відсутності можливостей для покупки автомобіля має підвищену потужність під капотом, автовласники шукають способи для збільшення потужності мотора. Це простіше зробити на карбюраторному двигуні, так як на инжекторном потужність управляється через блок управління. Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?   

Карбюратор можна налаштувати в своєму гаражі володіючи елементарними знаннями автомеханіка. Розгляньте зручні сучасні ворота для гаража – зручні рольставні металеві http://abc-safety.ru/roll.html. Рулонні ворота для гаража – це естетично і дуже надійно, а про автоматичне відкриванні таких воріт з пульта мріє кожен!

Найпростішим способом невеликого підвищення потужності карбюраторного двигуна полягає в заміні форсунок на карбюраторі. Однак при використанні цього варіанту, відбудеться не тільки зростання потужності, але також і витрата пального.

Інший варіант полягає в проведенні заміни распредвала. Для даного випадку здійснюється заміна распредвала на вал, який має різні кути і висоти кулачків, завдяки чому забезпечується більша величина, і тривалість з якої відкриваються клапани.

Завдяки цьому відбувається зміна газообміну і збільшення потужності. Однак є негативні наслідки, пов’язані з заміною распредвала, які полягають у підвищенні навантажень на газорозподільний механізм, а також залипання клапанів.

Щоб виключити це вам буде потрібно встановити спортивні (титанові) клапанні пружини. Клапани також можуть відламана при різкому підйомі встановленим распредвалом, ось чому необхідно робити заміну на більш посилені самих клапанів.

Зверніть увагу

Більш трудомістким способом, як збільшити потужність карбюраторного двигуна – є проведення розточення головки циліндрів або ГБЦ. В процесі розточування ГБЦ відбувається збільшення діаметра випускних і впускних каналів, і здійснюється установка клапанів мають тарілки більшого діаметра. Серед недоліків цього способу можна виділити сильний знос газорозподільного механізму.

Розточування блоку циліндрів. При здійсненні цього способу, відбувається збільшення робочого об’єму двигуна, а також його потужності. Мінус цього варіанту полягає в ризику пошкодити охолоджуючу систему силового агрегату. У разі виготовлення блоку циліндрів з легкосплавних металів, існує ймовірність того що перегріється двигун.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способівОксид азоту. Даний спосіб форсування є самим ненадійним і дорогим. Разом з бензином в циліндри здійснюється подача закис азоту. Даний газ, відомий як звеселяючого і застосовується як анестезія.

Принцип полягає, розщепленні закису азоту від дії високих температур і отримання всередині циліндрів додаткової порції кисню, завдяки чому відбувається зростання детонації. При використанні цього способу існує ризик прогара поршнів або поршневих кілець.

При його використанні краще зробити заміну поршневих кілець більш посиленими. Крім того відбувається помітне скорочення ресурсу мотора. При уприскуванні відбувається збільшення потужності мотора на 50-80 к.с.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна ми пояснили, а чи варто?

Збільшити потужність карбюраторного двигуна

17:21, 10 липня 2014 5 0 Попереднє 735

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Якщо автолюбитель не має можливостей для покупки транспортного засобу з потужним двигуном під капотом, він починає шукати способи збільшення його потужності. Ці маніпуляції простіше зробити на карбюраторному моторі, на инжекторном двигуні керування здійснюється блоком управління (ЕБУ). Над карбюратором можна попрацювати в гаражі, володіючи навіть елементарними навичками автомеханіка.

Найпростішим варіантом для збільшення потужності є зміна жиклерів, встановлених на карбюраторі. Звичайно, за допомогою цього варіанта відбудеться не тільки збільшення потужності, але також витрата пального.

Іншим варіантом є зміна распредвала. При використанні цього способу замінюється распредвал на вал з різними кутами і висотою кулачків. Цим забезпечується висока величина, а також тривалість відкриття клапанів. Завдяки цьому, змінюється газообмін і зростає потужність.

Однак є недоліки при заміні распредвала, які полягають в зростанні навантаження на газорозподільний механізм, через що відбувається залипання клапанів. Щоб уникнути цього, встановіть спортивні клапанні пружини з титану. Клапани відламуються при різкому піднятті встановленим распредвалом, ось чому слід замінити самі клапана більш посиленими.

Ці ж способи можна застосувати, якщо ви вирішили, щоб карбюратор ВАЗ 2105 мав велику потужність.

Більш трудомістким способом є розточування ГБЦ. Після розточення ГБЦ відбувається зростання діаметра впускних / випускних каналів, і проводиться установка клапанів з тарілками більшого діаметра. Недолік способу полягає в великому зносі газорозподільного механізму.

важливо

Розточкою ГБЦ можна досягти зростання робочого об’єму двигуна і потужності. Недолік способу полягає в ризику пошкодити охолоджуючу систему. Якщо для виготовлення ГБЦ використовувався легкосплавний метал, то існує ймовірність того, що мотор перегріється.

Використання закис азоту є найбільш ненадійним, а також дорогим варіантом. Разом з паливом всередину циліндрів здійснюється подач закису азоту. Газ цей більш відомий як звеселяючий, який застосовується для анестезії.

Його принцип дії полягає в тому, щоб від впливу високих температур відбувалося розщеплення азоту всередині циліндрів для отримання додаткового кисню, завдяки чому зростає детонація. Використовуючи цей спосіб, ви ризикуєте прогоранням поршнів або поршневих кілець. Їм краще користуватися для заміни кілець посиленими.

Крім цього, при його використанні помітно зменшується ресурс мотора. У момент, коли відбувається вприскування, відбувається зростання потужності мотора на величину від 50 до 80 к.с.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна

Головна »Різне» Як збільшити потужність карбюраторного двигуна

Кожен з нас в якійсь мірі гонщик, спрага швидкості рано чи пізно прокидається в серці кожного з нас. Після цього в голову починають лізти всілякі ідеї і питання про те, як збільшити потужність і можливості двигуна свого автомобіля. Ось тут якраз і приходить на допомогу, таке відоме в усьому світі слово: «тюнинг», яке в перекладі означає – настройка, доопрацювання.

Серед варіантів такого доопрацювання є велика безліч різних способів, які мають на увазі тюнінг двигуна, ходової частини і трансмісії, а також багатьох інших не менш важливих елементів автомобіля. У даній статті я пропоную розглянути лише найдієвіші варіанти нарощування потужності силового агрегату машини.

Карбюраторних система харчування

Найпростішим і в той же час непоганим способом підвищення потужності є заміна жиклерів в карбюраторі двигуна. Однак такий спосіб має також і недоліки – з підвищенням потужності збільшиться і витрата палива.

Шток

Серед можливих варіантів удосконалення двигуна, є також заміна розподільного вала. Мається на увазі заміна звичайного распредвал на спортивний, оснащений більш «гострими» кулачками. Даний спосіб дозволить забезпечити більшу ступінь відкриття клапанів, тим самим покращуючи газообмін, відповідно підвищуючи потужність двигуна.

У цьому, як і в попередньому варіанті тюнінгу, є і негативна сторона – збільшення навантажень на газорозподільний механізм, тому для запобігання ефекту зависання клапанів, необхідна установка більш жорстких пружин клапанів.

Пружини, в свою чергу, зажадають більше сил двигуна для відкривання / закривання клапанів, в рідкісних випадках клапан може просто обірвати.

Розточування головки блоку циліндрів (ГБЦ)

Більш складний варіант тюнінгу – розточування головки циліндрів. Коли проводиться розточування, збільшується прохідний перетин впускних, а також випускних каналів, після чого на місце старих встановлюються нові клапана, що мають великі тарілки. Мінус цього способу полягає в потребі більшої сили для ГРМ.

Розточування блоку циліндрів

В цьому випадку передбачено додавання потужності за рахунок збільшення робочого об’єму двигуна автомобіля. Однак слід розуміти, що не кожен двигун підтримує таку процедуру.

Порада

Розточуючи тонкостінні двигуна, є небезпека пошкодити охолоджуючі канали. Легкосплавні варіанти двигунів через розточення блоку циліндрів можуть і зовсім перегрітися.

Найкраще для цієї процедури підходять старі чавунні типи двигунів.

Заміна «поршневий»

Досить часто останнім часом можна зустріти такий варіант тюнінгу, як підвищення компресії, за рахунок установки подовжених шатунів і кілька укорочених поршнів. Іноді для цих цілей використовують спеціальні полегшені «Т» -образні поршні.

наддув

Найпоширенішим, при цьому дуже ефективним, є установка турбокомпресора, її вартість близько $ 1000.. Установка турбіни дозволяє підвищити компресію, при цьому полегшити дихання двигуну вашого авто.

Принцип даного пристрою полягає в установці на двигун турбіни, яка буде розкручуватися за допомогою вихлопних газів. Швидкість її обертання може досягати 200 000 об / хв., При цьому тиск повітря становить близько 1.5-2атм.

Цей спосіб має допуски і обмеження, ігнорувати які не можна ні в якому разі, оскільки є можливість розриву самого мотора, через занадто великій мірі стиснення.

Закис азоту N2O

Цей метод дуже популярний і широко застосовується в автомобілях зі світовим ім’ям. Принцип форсування полягає в тому, що з паливно-повітряною сумішшю в камеру згоряння впорскується певну кількість закису азоту.

Принцип дії полягає в тому, що під впливом високої температури газ N2O розпадається, утворюючи, тим самим, в циліндрах додаткову порцію кисню.

При цьому не варто забувати про безпеку, є великий ризик утворення в циліндрах кисневого пальника, з усіма наслідками, що випливають з цього негативними наслідками.

  • В незалежності від того, який з варіантів тюнінгу ви віддасте перевагу, раджу вам перед початком експериментів хорошенечко все зважити, і як слід подумати про необхідність будь-якого з представлених методів тюнінгу.
  • sanekua.ru
  • Сочі Авто Ремонт
  • Рубрика: Двигун

Напевно, знайдеться мало росіян не люблять швидку їзду? При відсутності можливостей для покупки автомобіля має підвищену потужність під капотом, автовласники шукають способи для збільшення потужності мотора. Це простіше зробити на карбюраторному двигуні, так як на инжекторном потужність управляється через блок управління. Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?   

Карбюратор можна налаштувати в своєму гаражі володіючи елементарними знаннями автомеханіка. Розгляньте зручні сучасні ворота для гаража – зручні рольставні металеві http://abc-safety.ru/roll.html. Рулонні ворота для гаража – це естетично і дуже надійно, а про автоматичне відкриванні таких воріт з пульта мріє кожен!

Найпростішим способом невеликого підвищення потужності карбюраторного двигуна полягає в заміні форсунок на карбюраторі. Однак при використанні цього варіанту, відбудеться не тільки зростання потужності, але також і витрата пального.

Інший варіант полягає в проведенні заміни распредвала. Для даного випадку здійснюється заміна распредвала на вал, який має різні кути і висоти кулачків, завдяки чому забезпечується більша величина, і тривалість з якої відкриваються клапани.

Благодаря этому происходит изменение газообмена и увеличение мощности. Однако имеются негативные последствия, связанные с заменой распредвала, заключающиеся в повышении нагрузок на газораспределительный механизм, а также залипании клапанов.

Чтобы исключить это вам потребуется установить спортивные (титановые) клапанные пружины. Клапаны также могут отломиться при резком подъеме установленным распредвалом, вот почему необходимо производить замену на более усиленные самих клапанов.

Обратите внимание

Більш трудомістким способом, як збільшити потужність карбюраторного двигуна – є проведення розточення головки циліндрів або ГБЦ. В процесі розточування ГБЦ відбувається збільшення діаметра випускних і впускних каналів, і здійснюється установка клапанів мають тарілки більшого діаметра. Серед недоліків цього способу можна виділити сильний знос газорозподільного механізму.

Розточування блоку циліндрів. При здійсненні цього способу, відбувається збільшення робочого об’єму двигуна, а також його потужності. Мінус цього варіанту полягає в ризику пошкодити охолоджуючу систему силового агрегату. У разі виготовлення блоку циліндрів з легкосплавних металів, існує ймовірність того що перегріється двигун.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна?  10 способів

Принцип полягає, розщепленні закису азоту від дії високих температур і отримання всередині циліндрів додаткової порції кисню, завдяки чому відбувається зростання детонації. При використанні цього способу існує ризик прогара поршнів або поршневих кілець.

При його використанні краще зробити заміну поршневих кілець більш посиленими. Крім того відбувається помітне скорочення ресурсу мотора. При уприскуванні відбувається збільшення потужності мотора на 50-80 к.с.

Як збільшити потужність карбюраторного двигуна ми пояснили, а чи варто?

Тюнінг двигуна ВАЗ 2107: як прокачати движок на сімці

Кожен автолюбитель, який з економічних, або будь – яким іншим причинам змушений рухатися по дорогах на автомобілях ВАЗівської класики, не раз мріє про збільшення потужності свого двигуна. Причин для цього може бути безліч, але головні всього три:

  • нестача потужності на затяжних ділянках обгону длинномеров і фур, часто в умовах обмеженої видимості;
  • прагнення зробити «спортивний старт» на світлофорі, щоб осадити або наздогнати зарвався хама на іномарці;
  • показати свою «крутизну» і знання мотора, «як свої п’ять пальців» своїм друзям.
  • Всі ці причини цілком гідні, але так як перша з них реально може врятувати життя в тих умовах, коли різке прискорення може врятувати життя, розглянемо, як виконати тюнінг двигуна ВАЗ 2107.
  • Тюнінг – це ж не тільки зростання потужності безконтрольно, а можливість отримати потрібні параметри «для себе».
  • Етапи тюнінга двигуна своїми руками:
  1. Роботи, спрямовані на збільшення загальної потужності:
  • доробка головки блоку циліндрів;
  • зміна діаметра паливних і повітряних жиклерів карбюратора;
  • установка збільшених дифузорів в карбюраторі;
  • установка турбонаддува (компресора і турбіни)
  • розточування блоку циліндрів під збільшення обсягу

Цей етап зазвичай називають тюнінгом, але це просто ремонт тих чи інших систем, що змінюють ті чи інші показники.

  1. Регулювання максимуму потужності на «верхніх» або «нижніх» оборотах. Сюди входять заходи «вищого пілотажу», такі, як регулювання фаз газорозподілу, настройка роботи всіх систем для отримання потрібних значень.

Автолюбителю можна виконати наступний тюнінг двигуна ВАЗ 2107 своїми руками:

  • Доопрацювання головки блоку циліндрів: проточка каналів впускного і випускного колектора, поєднання марнування отворів. Це процес досить трудомісткий, так як потрібно свердлити чавун, але ефект збільшення потужності становить від 15 до 20 конячок, навіть якщо нічого більше не робиться.
  • Тюнінг карбюратора: збільшення розмірів дифузорів з 3,5 на 4,5, заміна повітряних і паливних жиклерів, видалення пружини вакуумного приводу дросельної заслінки, зміна вакуумного приводу на механічний шляхом установки зволікання, заміна насоса з 30 на 40.
  • Установка повітряного фільтра своїми руками нульового опору (черепашки). При цьому двигун на високих оборотах розвиває кращу «прийомистість», тиск повітря не «збиває дихання». Так виглядає фільтр нульового опору, в зборі.

Певні мінуси полягають у тому, що за фільтром потрібен певний відхід, а також в тому, що він може створювати деякий додатковий шум.

  • Установка декількох (як мінімум – двох) карбюраторів на один двигун. Відомо, що у ВАЗ 2107 парно працюють циліндри «здружується», так, 2 і 3 циліндр можуть отримувати, як близькі до центру, збагачену суміш – про це говорять більше чорні поршні, а в 1 і 4 циліндрах поршні світліше. Там суміш бідніше. Щоб виправити подачу суміші і збалансувати її, встановлюють два карбюратора, по одному на пару циліндрів. В результаті виходить хороша тяговитість як на низьких оборотах, так і суттєве зростання потужності на високих.
  • Заміна розподільного вала своїми руками, в залежності від того, де потрібно додати потужності двигуна: на нижніх або на верхніх частотах обертання. Штатний вал розподіляє потужність порівну, на весь діапазон. Але вали з широкою фазою більше піднімають клапани, і двигун створює максимум роботи на високих оборотах. Вал ж з меншою фазою зміщує віддачу на нижні передачі. Тому існують верхові, універсальні і низові (нижні) вали.

Низовий распредвал хороший для буксирування, позашляхової їзди і економічних «пенсіонерів». Верхової же починає «працювати» від 3200 обмин, при цьому низькі обороти «дохлі» і їдять багато палива. Це більш спортивний і чисто міський варіант.

Нижній распредвалУніверсальнийВерховой

  • Установка інжекторного вприскування – це теж відноситься до тюнінгу двигуна, про це поговоримо окремо.
  • Установка полегшених клапанів своїми руками дозволяє пружинам швидше повернути його у вихідне положення, що скорочує «час зависання». Це дуже важливо на високих оборотах. При використанні легкосплавних клапанів нормалізуються фази газорозподілу, підвищується ККД двигуна. Також можна полегшити тарілки клапанів, або встановити більш жорсткі і сильні пружини.

Крім того, конфігурація клапана сильно впливає на ефективність роботи.

Зліва – стандартний «тюльпанообразная» клапан, праворуч – «т-образний», полегшений.

  • Крім того, можна використовувати не тільки полегшені клапана, але і істотно полегшити тарілки клапанних пружин. Адже чим менше маса, тим менше зусилля (і час) потрібний для здійснення одного акту роботи клапана.
  • Рокери, на які натискають кулачки распредвала, теж можна зробити полегшеними. Це буде мати сенс, якщо тюнингу піддається весь клапанний апарат, але при цьому і весь силовий агрегат «підлаштований» на прийом підвищених оборотів:
  • Встановлення в механізмі ГРМ так званої «розрізний» шестерні, або верньерного шківа. Чи не послаблюючи натягу ланцюга, подібна шестерня дозволяє тонко налаштувати кут повороту распредвала щодо коленвала своїми руками. Іноді вона для полегшення маси має вбудований алюмінієвий сердечник:
  • Встановлювати на ВАЗ 2107 турбонаддув не рекомендуємо по ряду причин. На турбіні обов’язково повинен бути радіатор, який буде охолоджувати повітря, який називається інтеркулером, а його ставити нікуди. Крім того, турбіну не поставиш на карбюратор, високий тиск може розірвати колектор, і навіть зірве кришку капота. Тому для установки турбонаддува спочатку потрібно поставити інжекторний уприскування замість карбюратора. Тому набагато більш економічний і надійний варіант – установка компресора.
  • Компресор не розвиває такого високого тиску, крім того, не потрібно встановлювати інтеркулер, і посадочне місце карбюратора годиться для установки компресора.
  • Установка полегшених поршнів – один з найбільш простих і ефективних варіантів тюнінгу двигуна своїми руками.

Так как инерция более массивного шатуна сильнее при совершении возвратно – поступательного движения, то часть мощности двигателя уходит на её преодоление, а, значит, отнимается от полезной работы. Облегченные шатуны снижают трение и улучшают общую балансировку механизма.

  • Увеличение объёма двигателя за счет увеличения объема цилиндро – поршневой пары, или «расточка» блока цилиндров – это ответственный момент для любого двигателя. Если для старого, изношенного мотора с большим пробегом уже никакие кольца не подходят, то такая «капиталка» повышает компрессию. Но для нового автомобиля решиться на такой шаг может только энтузиаст.
  • Наступна істотна доробка стосується поршнів. Полегшені і міцніші поршні – це ковані, а не литі. Кування знімає внутрішні напруження. Але не варто встановлювати ковані поршні як єдиний елемент тюнінгу, або навіть у складі полегшеної поршневої групи. Тільки повний цикл тюнінгу на вході суміші і виході дасть значний результат.
  • Нарешті, на випуску відпрацьованих газів потрібно розділити і знизити спільне вплив поруч розташованих циліндрів, що досягається установкою модифікованого колектора, або «павука». Назву дали йому за зовнішнім виглядом – «павук». Оскільки потужність на коленвале тим вище, чим менше опір вихлопних газів, то цей модифікований колектор покращує «продування» циліндрів. Він розряджає повітря перед відкриттям клапанів.

Таким чином, сучасний автолюбитель має широкий спектр застосування сил для проведення тюнінгу своїми руками.

Робочі способи збільшення потужності двигуна

двигун автомобіля

Кожен автолюбитель бажає бути попереду потоку машин. Тому більшість власників авто після нетривалої експлуатації особистого транспортного засобу хоче збільшити потужність двигуна і вичавити з нього максимум.

Для цього потрібно поставити правильну задачу – визначити те, що допоможе посилити потужність двигуна.

І це завдання буде наступна: необхідно збільшити обсяги згоряння паливно-повітряної суміші в самому серці автомобіля – його моторі. Один із способів її рішення – це використання якісного палива. Не секрет, що хороший бензин хоч трохи, але все ж підвищує деякі характеристики двигуна.

Це пояснюється тим, що приріст сил прямо пропорційно залежить від ступеня стиснення сгораемого палива. Гарне пальне дає максимальний ККД мотора при повному його сгораніі.Для цього необхідно розрахувати ідеально кількість подаваного обсягу кисню і палива. Саме по цьому завданню ми будемо працювати далі.

Модифікація дизельного двигуна

Дизельний мотор має свої особливості. Його конструкція відрізняється від бензинового, тому розглянемо його окремо. У бензиновому моторі паливно-повітряна суміш створюється у впускний системі, і тільки іскра в циліндрі від свічки запалювання запалює цю суміш.

дизельний мотор

У дизельному двигуні пальне і кисень подається не окремо. Повітря слід спочатку в циліндри, де він під тиском нагрівається до 800 градусів. Далі стиснене повітря форсунками перекладається в камеру згоряння. І туди паливо впорскується під тиском до 30 МПа, майже миттєво запалюючись. Цей процес супроводжується стрибком тиску.

Зважаючи на специфіку, оскільки впорскування пального відбувається саме в циліндрі, можна збільшити потужність дизельного двигуна шляхом модифікації головки циліндра. Зазвичай, якщо в моторі є загоряння від високого тиску, то його камера згоряння розташовується в нижній частині. Вона стримує тиск, що перевищує в 15 разів початкове.

В такому дизелі циліндр має конусний вигляд з неглибокою западиною або маленьким отвором поруч з випускним клапаном. Така конструкція дозволяє найкращим чином змішати паливно-повітряну масу в момент впорскування рідини в циліндр.

Якщо знати всі нюанси і враховувати їх під час роботи, то можна вдосконалити дизельний двигун самостійно. Для автолюбителів з досвідом це не становить труднощів.

Для початку знайдіть проект вашого двигуна. Далі необхідно провести розточення конусоподібних циліндрів, в результаті чого температура суміші в камері згоряння вже істотно підніметься.

Але при цьому деталей двигуна буде притаманний значний знос.

Во избежание сокращения службы деталей мотора необходимо немного доработать саму камеру сгорания. Один из вариантов решения этой задачи: установить на дизель дополнительные боксы.

Камера сгорания двигателя

Важно

Еще раз обратите внимание на то, что в усовершенствованных цилиндрах увеличивается давление, следовательно, и температура газа так же будет расти. В результате этого смесь воспламениться только в тот момент, когда температура газа и топлива достигнет своего критического максимума.

Под давлением неотработанное жидкое топливо газы перенаправят в цилиндр обратно для завершения всего цикла. Полный цикл дизельного двигателя существенно экономит топливо при максимальной своей новой мощности.

Совершенствование двигателя с карбюратором

Удосконалити транспортний засіб з карбюраторним двигуном набагато легше, ніж машину на дизелі. Знову-таки, причиною тому є особливість процесу займання повітряно-паливної суміші.

Поки перевірено кілька способів модифікації карбюратора, які дають кращий результат в нарощуванні потужності мотора.

За своєю суттю вони мають відмінності по відношенню один до одного і різною мірою впливають на швидкість авто, тому вам можна вибрати один із запропонованих.

карбюраторний двигун

Чіп-тюнінг авто

Цей метод збільшення потужності використовується для моторів з впорскується механізмом. Він полягає в зміні налаштувань контрольного блоку автомобіля. Справа в тому, що в пам’яті блоку контролю налаштована прошивка, а в ній створено унікальний алгоритм роботи мотора з використовуваними постійними даними.

Чіп-тюнінг авто

У машинах, які призначені для міста, сімейних і екстремальних подорожей, розробники налаштовують значення постійних так, щоб заощадити максимум палива для конкретної марки.

Спортивні авто часто купують без урахування того, скільки буде витрачатися палива, тому там немає сенсу налаштовувати ці константи.

Тому ви можете встановити спортивні настройки на свій транспортний засіб.

Потужність мотора можна посилити, змінюючи налаштування в контрольному блоці. Підкориговані значення відносини бензину і повітря, часу займання повітряно-паливної суміші та інших додаткових констант можуть значно вплинути на силу двигуна. Однак потрібно розуміти, що збивши заводські настройки, ви підвищуєте кількість палива, що спалюється.

Чіп-тюнінг також має на увазі під собою вдосконалення гальмівної системи і посилення підвіски, щоб уникнути катастрофічної навантаження, яка може привести до несправності гальм і слабкої керованості автомобіля. Потрібно розуміти, що потужний двигун і підвищена швидкість руху збільшує навантаження також і на авто в цілому.

Коригування кута запалювання

Цей параметр нескладно підкоригувати самостійно. Правильна робота з ним призведе до збільшення сили карбюраторного двигуна. Це виправдано тим, що паливно-повітряна суміш в металевому серце, що працює на бензині, запалюється в момент, якщо поршень ще не знаходиться в своїй верхній мертвій точці. Тобто ми можемо змінювати час загоряння суміші.

Але тут є один нюанс. Зміна кута запалювання істотно впливає на зносостійкість мотора. Передчасне загоряння може привести до невеликих детонації і надалі зруйнувати двигун.

Наступний варіант збільшення потужності двигуна – регулювання карбюратора або використання різних жиклерів. Спеціальні фільтри для повітря попереджають потрапляння дрібних частинок чого-небудь в циліндри двигуна.

Порада

Така додатковий захист забезпечує велику зносостійкість двигуну, що скорочує часовий проміжок між його ремонтами.

Але при цьому виникає додатковий опір для повітря, що заважає його потрапляння в камеру згоряння.

Як можна виправити цей недолік?

Повітряний фільтр нульового опору дозволить скоротити витрату потужності мотора на створене додаткове опір. Це дозволить трохи додати швидкості вашого авто: безперешкодне потрапляння газу в камеру згоряння забезпечить до 10% додаткової потужності.

Модифікація вихлопної системи

Вільна циркуляція повітря в двигуні важлива, але не менш важливе висновок відпрацьованого матеріалу. Затримка використаного газу призводить до утворення осаду в трубі вихлопних газів, внаслідок чого створюється зворотна тяга.

І на цей непотрібний процес двигун може витрачати вагому частину потужності. На додачу до цієї проблеми виникає ряд дрібних неприємностей, які згубно впливають на експлуатаційні характеристики автомобіля. Ці проблеми можна вирішити самостійно.

монтаж турбонаддува

Не має значення, який двигун у вашого авто: дизельний або карбюраторний – турбонаддув встановлюється на будь-який автомобіль. Суть в тому, що ця система забезпечує більший приплив повітря і палива, тим самим ще більше збільшує потужність двигуна.

Система турбонаддува працює за принципом вторинної експлуатації відпрацьованого повітря. Колесо турбіни заводиться під час звільнення від відпрацьованого газу. Далі в компресор передається крутний момент, газ всмоктується і знову передається в мотор.

Додатково встановлений інтеркулер значно поліпшить процес потрапляння повітря в камеру згоряння. У компресорі отриманий газ розгорається до високих температур і вимагає більше охолодження. Це завдання вирішується шляхом установки системи закису азоту.

Монтаж системи закису азоту

Закис азоту в камері згоряння збільшує кількість корисного кисню, що дозволяє витрачати більше палива за менший проміжок часу. Тобто збільшується потужність двигуна. Звичайно, на перший погляд цей спосіб здається простим, але насправді його складно реалізувати. Експлуатація системи закису азоту вимагає додаткових знань і навичок.

Закис азоту часто встановлюється на гоночних авто, де використовується швидкість, як інструмент перемоги. На звичайних автомобілях можна використовувати цю систему, але потрібно також пам’ятати, що при цьому знижуються експлуатаційні характеристики машини. Хіба це так важливо?

підсумки

Реально збільшити потужність карбюраторного або дизельного двигуна можна самостійно, але для цього необхідно володіти хоча б мінімальними навичками автомеханіка. Зі збільшенням потужності істотно зростає обсяг витрат палива, що в нинішніх умовах може сильно вдарити по кишені автовласника. Також, потрібне додаткове посилення гальмівної системи і підвіски.

Використовуючи турбонаддув, ви збільшуєте шум, який так приваблює перехожих і співробітників ДПС. Підвищення потужності авто вимагає внесення конструктивних ізмененій.Взвесьте все за і проти, і вирішуйте, чи потрібно вам збільшувати потужність двигуна і яким способом це зробити краще.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…