Головна сторінка »ГРМ» Інструкція по заміні ременя генератора на автомобілі LADA Kalina

При експлуатації машини ремінець приводу генератора швидко зношується. Необхідно постійно контролювати його стан, оскільки від справної роботи цього механізму залежить функціонування всього автомобіля. Процедура заміни ременя генератора на Калині не відноситься до числа трудомістких операцій і може бути виконана своїми руками.

На автомобілях ВАЗ Лада Калина застосовується ремінний привід допоміжних агрегатів. На машинах з кондиціонером термін служби такого ременя – не більше 30 тис. Км пробігу. На простих версіях автомобілів ремінець здатний прослужити довше, однак більшість власників намагаються міняти його через ті ж 30 тис. Пройдених кілометрів.

З різних причин ремінь може вийти з ладу і раніше, тому в ході експлуатації автомобіля його необхідно періодично перевіряти. На робочій доріжці не повинно бути тріщин, а на зовнішній частині ременя неприпустимі розшарування. При наявності таких дефектів ремінець відразу міняємо.

Зверніть увагу

Ще одним сигналом до заміни цього елемента стає свист або інший шум при роботі агрегату.

Процес заміни ременя на Калині з кондиціонером (шістнадцять клапанів) представляє відеоролик від користувача Олександр.

Вибір ременя і ролика

На автомобілях Лада Калина застосовуються кілька видів ременів.

Тип елемента залежить від моделі двигуна і його оснащення:

  1. Версія мотора без кондиціонера і натяжителя – довжина ременя 823 мм. Штатно застосовується Gates (номер 6PK823), але в запчастини така деталь не поставляється. Для заміни використовується трохи інший ремінець – Gates 6PK823SF.
  2. Варіант агрегату з натяжителем ременя, але без кондиціонера – 882-884 мм. Штатна деталь виробництва Gates (артикул 6PK882). Крім нього часто застосовують ремінці – Finwhale BP6883, Dayco 6PK888 або найдешевший Балаковської ремінь БРТ882.
  3. Двигун з кондиціонером і натяжителем ременя (мотор 11183) – 1018 мм. Штатний елемент виробництва Gates (номер 6PK1018). Альтернативними варіантами є Dayco 6PK1018 або Continental 6PK1015.
  4. На 16-клапанному двигуні моделі 21127 з кондиціонером і натяжителем використовується ремінь довжиною 995 мм. Із заводу ставиться деталь Gates (6PK995), вона ж і застосовується в якості запасної.

Іноді при заміні ременя виникає необхідність установки нового натяжителя. Він всіх моторах однаковий, його артикул – 2123-1041056.

Як поміняти своїми руками?

Трудомісткість заміни ременя генератора на Калині не залежить від числа клапанів або додаткових агрегатів на двигуні.

Заміна на 8 клапанних моторах без натяжителя

Заміна ременя на такому двигуні є найпростішою, з інструментів знадобиться тільки ключ на 13 мм і коротка викрутка з плоским жалом.

Оскільки в такій схемі приводу натяг досить сильне, то при зміні необхідно використовувати тільки шестікліновой ремінь Gates 6PK823SF або Dayco 825 з додатковою маркуванням POLY-V.

Решта ремінці занадто жорсткі, швидко руйнуються і виводять з ладу підшипник на валу генератора.

Етапи роботи

Для виконання завдання потрібно зробити наступне:

  1. Викрутити болт нижнього кріплення генератора на 2-3 обороту.
  2. Відвернути гайку верхнього кріплення, викруткою виштовхнути болт і вийняти його зовсім.
  3. Опустити генератор вниз. Отвір механізму повинна пройти через щілину між радіатором і корпусом телевізора.
  4. Зняти старий ремінь і замінити його на новий. Якщо ремінець не надягати на шківи легко, то його можна акуратно натягнути за допомогою викрутки.
  5. Підняти генератор вгору, забезпечуючи натягування ременя.
  6. Вставити болт верхньої точки кріплення і затягнути гайку.
  7. Затягнути болт нижньої точки кріплення.
  8. Перевірити роботу ременя.

Процес ремонту на такому моторі добре показаний на відео, знятому автором Ильгиз Магафуров.

Заміна на 8 клапанних моторах з натяжителем

Тут процедура установки нового ременя генератора сильно відрізняється, від представленої вище.

необхідні інструменти

Для самостійної заміни генераторного ременя знадобляться як мінімум наступні інструменти:

  • звичайний або накидний ключ для гайок 13, 17 і 19 мм;
  • головка з тріскачкою для гайок 8 мм, при її відсутності підійде ріжковий або звичайний ключ того ж розміру;
  • викрутка з тонким плоским жалом;
  • тонка голка;
  • ганчір’я;
  • уайт-спірит або бензин, приблизно 0,5 літра;
  • ємність і кисть для промивання;
  • мастило для підшипника ШРУС.

Етапи роботи

Для регулювання ступеня натягу ременя на моторах Калина застосовується механічний натягувач на відміну від приводу ГРМ, в якому використовується гидронатяжитель. При зміні елемента рекомендується провести профілактичний ремонт ролика, заклавши туди свіжу мастило.

Для виконання робіт потрібно виконати наступне:

  1. Послабити болт ролика. Різьба на ньому зворотна.
  2. Підчепити викруткою пластикову заглушку на ролику і акуратно зняти її.
  3. Відкрутити на кілька оборотів фіксуючу гайку на стрижні натяжителя.
  4. Послабити натяг ременя шляхом обертання гайки стержня за годинниковою стрілкою. Гайку необхідно відвертати до моменту, поки стрижень не почне вільно переміщатися в посадковому місці.
  5. Відкрутити бічний болт кріплення концевика стрижня, що знаходиться поруч з натяжним роликом.
  6. Зняти натягувач і відкласти в сторону.
  7. Приступити до демонтажу ремінця. Процедуру необхідно починати зі шківа генератора, долаючи при цьому невеликий опір ременя.
  8. Демонтувати елемент зі шківа колінчастого вала і вийняти його повністю.
  9. Відкрутити болт ролика і зняти його.
  10. Голкою акуратно підчепити і демонтувати захисні кришки на підшипнику. Промити підшипник уайт-спіритом або бензином.
  11. Набити свіжої мастилом і встановити захисні гумові кришки.
  12. Зібрати всі деталі і вмонтувати ролик на місце. При збірці необхідно пам’ятати, що втулка коштує в підшипнику з боку кронштейна.
  13. Змінити ремінець, встановивши його в зворотній послідовності – від шківа колінчастого вала до шківа генератора.
  14. Встановити натягувач і обертанням гайки проти годинникової стрілки почати підтягувати ремінь. Затягувати гайку потрібно до моменту збільшення опору. Добре натягнутий ремінець повинен злегка продавлюватися при натисканні рукою.
  15. Затягнути гайку, стопорящую стрижень натяжителя.
  16. Перевірити роботу механізму, при виникненні свисту ремінець дотягнути.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходникОслаблення 17 мм лівої гайки Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходникЗняття кришки на ролику Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходникРозібраний ролик натягу Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходникПідшипник зі знятими кришками Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходникПромитий ролик Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходникЗворотній збірка вузла Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходникНатяжка ременя Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходникЗатягування контрольної гайки

Заміна на 16 клапанних моторах

Складність заміни ременя приводу генератора на таких Калинах полягає в необхідності зняття передньої опори двигуна.

необхідні інструменти

  • головка для шестикутних зірочок розміром 11 мм або TORX E14;
  • два домкрата;
  • головка або ключ на 17 мм;
  • головка з тріскачкою на 8 мм.

процес заміни

У процесі виконання робіт потрібно здійснити такі дії:

  1. Підняти машину на домкраті і демонтувати праве колесо, а також захисний підкрилок в арці і пильовик опори.
  2. Встановити під днище машини запобіжну опору.
  3. Зняти захисний екран під двигуном.
  4. Підняти мотор під картер домкратом. Між підйомної частиною домкрата і масляним картером двигуна необхідно розмістити дерев’яну підставку.
  5. Демонтувати два болта TORX E14 кріплення опори силового агрегату до кронштейну. Якщо гвинти йдуть туго, необхідно варіювати положення мотора домкратом, домагаючись легкого обертання.
  6. Викрутити три болта TORX E14 кріплення опори до лонжеронів кузова автомобіля.
  7. Послабити натяг ременя, для цього необхідно відкрутити фіксуючу гайку.
  8. Вирощують гайку на 8 мм за годинниковою стрілкою до повного ослаблення ременя. Потім потрібно зняти ремінець і протягнути через місце знятої опори новий елемент.
  9. При необхідності можна замінити мастило в натяжній ролику. Схема повністю ідентична описаній вище.
  10. Натягнути ремінь, обертаючи гайку на 8 мм проти годинникової стрілки. Натяжку слід контролювати рукою – елемент повинен прогинатися при натисканні.
  11. Зафіксувати натяг гайкою на 19 мм.
  12. Встановити всі зняті деталі в зворотній послідовності.
  13. Завести двигун і перевірити роботу приводу. Для цього потрібно максимально навантажити ремінь – включити всі споживачі електроенергії і кондиціонер.
  14. При появі свисту під час функціонування необхідно дотягнути ремінець. Для цього на працюючому моторі потрібно послабити фіксатор і акуратно підтягти стрижень натяжителя до зникнення свисту.
  15. Затягнути гайку фіксатора.
  16. Якщо при експлуатації виникатиме свист, ремінь необхідно підтягнути ще.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходникЧервоним колом обведена опора двигуна Ослаблення натяжителя Локер арки і пильовик опори червоним овалом виділена опора двигуна Розташування п’яти болтів TORX E14 Місце для опори на двигуні

вартість заміни

Вартість зміни ременя на автомобілі Лада Калина залежить від типу двигуна, номенклатури агрегатів і становить:

  • на мотор без натяжителя – від 300 руб;
  • двигуни з натяжителем без кондиціонера – від 150 до 350 руб;
  • мотори з натяжителем і з кондиціонером – від 220 до 400 руб;
  • на агрегат 21127 – близько 600 руб.

Заміна ролика зажадає ще додатково 250 руб. Підсумкова сума, необхідна автовласникові на придбання запчастин, в самому максимальному варіанті не перевищить 850 рублів.

 Завантаження …

Відео «Заміна ременя на Лада Калина»

Автор Kalinin розповідає про процедуру заміни ременя на своїй Калині з натяжителем.

У Вас залишилися питання? Фахівці і читачі сайту AUTODVIG допоможуть вам, задати питання Чи була ця стаття корисною? Оцінити користь статті: ( 2

Заміна ременя Генератора На Калині С Кондиціонером

Як поміняти ремінь генератора на Калині своїми руками

Генератор грає одну з основних функцій в роботах мотора, а обрив ремінця може сумно впливати на роботу авто в кінцевому підсумку. Тому створювати підміну цього елемента необхідно тоді, коли він ще не порвався свого часу руху. По тексту статті дізнаєтеся, для чого потрібен ремінь генератора Калина 8 кл, розмір його не як зробити підміну ремінця.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Для чого потрібен?

Як сказано вище, будь-який транспортний засіб оснащено таким принциповим пристроєм, як генератор. заміна ременя ГРМ на моторах 1,8 Заміна ременя генератора на Калині з кондиціонером. При його виході з ладу функціонування автомобіля буде неможливим.

Тому працездатності всіх частин пристрою необхідно приділити окрему увагу, хоч це Лада Калина з 16- чи 8-кл. движком, з кондиціонером по іншому без нього.

Який розмір компонента? Як відбувається регулювання ремінця на ролик не підміна? Як підтягнути? З’ясувати відповіді на всі ці питання може бути по тексту статті.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Заздалегідь до того як відповісти на питання, що цікавлять господарів Лад Калин, слід розібратися в тому факті, для якої мети потрібен Цей розхожий слух компонент. Далеко не кожен автомобіліст знає, яку роль він відіграє у функціонуванні авто.

У сучасних автомобілях даний ремінь єдиний елемент, що дозволяє передати обертання коленвала до генератора. Коли колінвал передає обертання шківа пристрої, в електронній мережі автомобіля виникає енергія, завдяки певною потрібно працює що залишається зробити нашому клієнтові електрообладнання.

Коли приходить час міняти?

На машинах Лада Калина виробником не регламентується підміна цієї деталі. Тим ніж 2-ух її поломка є поширеною проблемою. Наприклад, ми говоримо про автомобілі Лада Калина. Це відноситься не до 16-кл, ні до 8-кл движкам.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Тому розглянемо ознаки, які говорять про те, що ремінь в недалекому майбутньому може вийти з ладу:

  • Свист при русі. Ви, Цей розхожий слух свист виникає, коли на електронні прилади транспорту починається навантаження. Наприклад, якщо завели автомобіль, а при натисканні на газ з моторного відсіку доноситься гучний свист, це свідчить що, що ремінець ослаб. Заміна ременя генератора на Калині за допомогою ключів на 9 і на 8. Основні схеми газорозподільного механізму. Як зробити правильну заміну ременя генератора на автомобілі ВАЗ (ЛАДА) 2110, 2111, 2112. Так його необхідно підтягнути з впровадженням натяжителя або поміняти.
  • Тріщини на ремінці. Якщо відкриєте капот, подивіться на ремінь не побачите у нього тріщини, то знайте – елемент пора поміняти. Самостійна заміна ременя ГРМ на Ауді 80 (Audi 80), 1.8. На автомобілі Ауді 80 з двигуном 1.8 літра коштує ремінь ГРМ і його можна поміняти своїми руками. Тут вже не допоможуть ні натяжка, ні регулювання роликів. Компонент є варіант підтягнути, як прикро б це не звучало тільки навічно цього не вистачить. Залишається єдиний вихід – це підміна.
  • Деформація. Так само як і в попередньому випадку, ні підтягнути натяжителем, ні відрегулювати ролики, особливого ефекту не дасть. Необхідно тільки поміняти елемент.
  • Шум під час роботи мотора. Якщо елемент вже відпрацював свій термін служби, то це природно усвідомити по шуму, показавши під час роботи мотора. Наприклад, деякі автолюбителі Лад Калин фіксують звучний стукіт а буває удари під час роботи мотора.

Заміна ременя генератора на калині з кондиціонером

Заміна ременя приводу генератора на калині з кондиціонером . Перепрошую за якість, знімав на фотоапарат.

Лада Калина Який може бути геморой при заміні ременя генератора і кондиціонера через криві рук!

Лада Калина Який може бути геморой при заміні ременя генератора і кондиціонера ! 1200руб плюс гроші на таксі.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Якщо транспорт обладнаний датчиком генератора, що визначає його працездатність, то виявити несправність буде простіше.

Наприклад, якщо почули свист з-під капота, а в цей час на датчику загорівся індикатор, то ремінцю потрібно приділити увагу.

Це говорить про те, що ремінь потрібно підтягнути, так як він може перебувати в слабонатяженном стані або про те, що його ресурс роботи вичерпаний.

Так чи інакше, якщо прослизання і свист ремінця не вдається ліквідувати регулюванням ременя або роликів, його потрібно змінювати.

Як поміняти ремінь самому

Якщо коли-небудь стикалися з необхідністю заміни ременя на 16-кл або 8-кл двигуні, то ця процедура багато часу не займе. 28-11-2011 14:12 Заміна ременя ГРМ Фабія на vag рекомендую міняти міняти ремінь ГРМ. Заміна і натягнення ременя для моделей з кондиціонером, генератора на Калині.

Якщо вперше стикаєтеся з цим і про генератор раніше ніколи не чули, то порекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців. Не забувайте про те, що одне невірно виконану дію може призвести до незворотних наслідків.

Тому дана інструкція допоможе всім, хто вирішив зайнятися заміною ременя вперше.

необхідні інструменти

Зрозуміло, будь-які ремонтні роботи починають з підготовки необхідного інструментарію. Для заміни ремінця на 8- або 16-кл моторі Лади Калини підготуйте:

  • ключ ріжковий розміром на «19»;
  • гайковий накидний ключ на «8»;
  • гайковий ключ на «13»;
  • новий ремінь генератора.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник
Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник
Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник
Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Етапи роботи

Якщо підготували все, що може знадобитися в процесі, то можна приступати до виконання робіт по заміні. Отже, приступимо:

  1. Заглушіть мотор і відкрийте капот Лади Калини.
  2. Ремінь генератора можете знайти в лівій частині моторного відсіку. Якщо не знаєте, де він знаходиться, то запустіть мотор і подивіться в підкапотний простір. Ремінець буде обертатися на роликах і ви його побачите.
  3. Знайшовши місце установки елемента, візьміть гайковий ключ і звільніть гвинт, який кріпить регулювальний шток. Відразу спробуйте доторкнутися ремінь, наскільки він натягнутий. Заміна ременя генератора з насадками на 8 і на 10. Для зняття підкрилки теж шуруповерт с. Це потрібно для того, щоб ви розуміли, як виставляти натяжітель після установки елемента.
  4. Коли гайка ослаблена, візьміть накидний ключ на «8» і закрутіть регулювальний шток. Двигун g4gc. Заміна ременя ГРМ, приводних ременів, помпи. Заміна помпи на двигуні g4gc. Коли почнете крутити його за годинниковою стрілкою, натяг ремінця генератора на роликах буде ослаблено. Крутите шток практично до кінця.
  5. Так натяжітель ремінця на роликах буде ослаблений. Якщо натягувач вже ослаб, то можете відкручувати нижнє кріплення пристрою. Для цього використовуйте ключ на «13».
  6. Необхідно відвести регулювальний шток вгору. Коли шток відсунутий, ремінець можна демонтувати, але перед цим витягніть його з валу пристрою.
  7. Коли частина ременя знята з пристрою шківа, повністю зніміть його з колінчастого вала.
  8. Витягніть елемент і візуально продіагностіруют його. Артикул очищувача для машин з кондиціонером фільтра на Пріорі, заміна фільтра. Якщо ремінець тріснуть, то побачите інші сліди деформації, наприклад, змінена форма, то його необхідно замінити. Встановіть новий компонент на місце старого, зібравши всі в зворотній послідовності.
  9. Коли установка елемента завершена, необхідно перевірити натяг на роликах. Регулювати натяг потрібно за допомогою відповідного штока. Заміна ременя ГРМ Пріора складається з декількох етапів. Перевіряти ГРМ на наявність або відсутність ушкоджень потрібно через кожні 45 тис. Км пробігу. Елемент не повинен бути надто ослабленим, оскільки він буде регулярно зіскакувати під час їзди. Але і надмірно натягнутим не повинен бути.
  10. Заведіть двигун і прогрійте автомобіль до 50 градусів. Після заглушите мотор і ще раз перевірте, наскільки сильно натягнутий елемент. Якщо ослаб, то підтягніть.

Заміна ременя генератора легко і просто

Давно не було тим в блозі про електрообладнання Калини і сьогодні вирішив продемонструвати таку процедуру, як заміна ременя генератора своїми силами. Робиться ця робота легко і просто, і не вимагає спеціальних навичок і знань і можна обійтися мінімум інструментів. Що саме знадобиться для виконання цього ремонту, наведу список нижче:

  1. Ключ на 19
  2. Головка на 8 з тріскачкою або звичайний ріжковий, накидной
  3. Ключ на 13

Детальна інструкція по заміні ременя

Отже, насамперед потрібно буде послабити контрящім велику гайку на штоку натяжителя, зробивши пару обертів, наочно показано нижче:

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

І після цього необхідно послабити натяг ременя генератора, закручуючи сам шток за годинниковою стрілкою, тим самим відбувається ослаблення ременя. Зручно це робити тріскачкою, приблизно як показано на наступному фото:

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Крутимо до тих пір, поки шток НЕ ослабне і буде вільно бовтатися. Потім відкручуємо його болт кріплення знизу, більш детально дивіться на зображенні:

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

І вийнявши болт з втулкою і шайбою, підійміть натяжітель верх і покладіть його приблизно так, як це зробив я, щоб він надалі не заважав при виконанні заміни.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Тепер ремінь досить ослаблений і перешкод для його зняття більше ніяких немає. Спочатку звільняємо його зі шківа генератора, приклавши невелике зусилля:

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

А після цього знімаємо його зі шківа колінчастого вала:

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Під і все готово, виймаємо його звідти, трохи повертаючи в сторону, щоб він ні за що не чіплявся щоб уникнути пошкодження:

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Якщо при огляді ременя були виявлені його пошкодження і сильний знос, то буде потрібно заміна на новий. Ціна на дану деталь Лади Калини недорога і становить приблизно 300 рублів, так що кишеню особливо не тягне.

Установку виробляємо в зворотній послідовності і не забуваємо відрегулювати натяг до необхідного рівня.

Про виконання регулювання напишу в наступній статті сьогодні, якщо буде час, але думаю, що розібратися в цьому немає нічого складного, так як все робиться буквально за п’ять хвилин з двома ключами в руках. Пізніше скину посилання тут на пост, щоб довго не шукали.

заміна ременя генератора калина 16 клапанів ~ AUTOTEXNIKA.RU

Ремінь генератора на Лада-Калина – пристрій, як натягнути або поміняти ремінь на Калині

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Здрастуйте, шановні автовласники! Російський автопром досяг такого положення, коли має можливість запропонувати нам на вибір авто різних класів, габаритів, комплектації і, відповідно, ціни. Це, звичайно, добре.

Аби не заглиблюватися в нетрі дослідження технічного стану старих іномарок, кожен з нас може придбати авто за доступною вартості, вибираючи з величезного асортименту.

За останнє десятиліття ВАЗ розробив і налагодив випуск достатньої кількості модифікацій.

Більшості городян, яким потрібен малогабаритний, економний і вдалий автомобіль, дуже сподобалися машинки під назвою «Калина».

Нова машина – це зовсім не означає, що вона має повністю нові «нутрощі». Поїздивши трохи на новинку, стає зрозуміло, що свистить ремінь генератора на «Калині» точно також як і на інших моделях.

Звідси висновок: треба терміново освоювати пристрій пасової передачі генератора. Начебто б не називалася нова машина, вона неодмінно має в своєму пристрої генератор , а отримувати обертальний рух від коленвала він може тільки за рахунок пасової передачі.

Справедливості заради слід зазначити, що натяжка ременя генератора «Калина» робиться трохи по іншому, ніж на інших моделях.

Як влаштований ремінь генератора «Калина» і як він регулюється?

Розробники «Калини» вирішили здивувати автовласників нестандартним підходом до питання влаштування пасової передачі . Власне сама передача нічого нового не передбачає.

Заміна ременя генератора на калині з кондиціонером

приводу генератора на калині з кондиціонером. Перепрошую за якість, знімав на фотоапарат.

ЛАДА КАЛИНА заміна приводного ременя

Вирішив показати звідки і чому свистить з під капота. Лада Калина 1, 1.6, v16 з з кондиціонером, комплектація люкс.

Ремінь генератора «Калини» це стандартний набір:

  • шків на кінці колінчастого вала;
  • шків на валу генератора;
  • ролик натяжителя з кронштейном;
  • поліклинові ремінь.

Оригінальною виявилася регулювання ременя генератора «Калина». Як відомо на вітчизняних автомобілях встановлювалися два типи натяжителя ременя генератора.

Перший спосіб полягав в зміщенні від блоку мотора самого генератора за допомогою спеціального кронштейна, а другий – це ексцентричний

Підтяжка ременя генератора «Калина» здійснюється пристроєм, що представляє симбіоз двох зазначених вище систем. Ролик натяжителя ременя генератора «Калина» має власний рухомий кронштейн, який пересувається за допомогою обертання регулювального болта з контргайкою.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник
Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Як натягнути ремінь генератора на «Калині» або замінити його в разі потреби?

Хочеться нам чи ні, але до питання ремонту або регулювання пасової передачі доведеться повертатися неодноразово, адже ремінь генератора не вічний.

Якщо ви є щасливим власником вітчизняної «Калини» будьте готові до того, що з ременем генератора доведеться добряче попрацювати. Автомобіль, який створювався для міського потоку компактним і в’юнким, сильно «схуд».

У зв’язку з цим, значно зменшений обсяг підкапотного простору. Натяг ременя генератора «Калина» зажадає: певних навичок, вашої витримки і набору ключів на 13, 17 і 19.

важливо

Для того, щоб підтягти ремінь генератора «Калина», машину слід встановлювати на оглядову яму або естакаду, адже до деяких вузлів дістатися знизу набагато простіше.

Далі необхідно виконати такі дії:

  • відключаємо масу на акумуляторі;
  • знімаємо бачок склоомивача;
  • відкрутивши контргайку, починаємо обертати регулювальний болт, домагаючись необхідної натяжки (при натисканні на ділянку ременя між шківами зусиллям в 10 кгс, він повинен прогинатися приблизно на8 мм);
  • затягнувши контргайку регулювального болта.

Заміна ременя генератора на «Калині» відбувається за такою ж схемою. Необхідно враховувати, що новий на початку експлуатації розтягнутися, тому ступінь його натягу слід перевіряти частіше.

Лада Калина 1 і 2 заміна ременя генератора з кондиціонером

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Незабаром власники, які придбали вітчизняну модель Лада Калина, стикаються з питанням про заміну ременя, що приводить в дію генератор бортової мережі. Це однаково цікаво власникам, як восьми, так і 16-клапанних версій практичною «росіянки». У зв’язку з тією обставиною, що мотори Калини наділені різними конструктивними особливостями, в заміні зазначеного витратного компонента присутні відмінності. На величину ресурсу ременя в першу чергу впливають такі фактори, як якість самого виробу і інтенсивність експлуатації авто. І тільки дізнавшись багато деталей можна судити, коли потрібна заміна ременя генератора.

Про заміну ременя генераторного вузла в мережі присутній досить багато рукописних праць, проте ми в своєму матеріалі постараємося найбільш дохідливо пояснити все, що цікавлять власників моменти.

Це буде зрозуміло навіть малодосвідчених власникам своїх Лада Калина, оскільки для роботи не буде потрібно залучати спеціально обладнання, дорогі інструменти і «гігабайти» дослідної інформації.

Всі дії можна здійснити, як кажуть, «на коліні у дворі».

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

призначення ременя

Генератор служить для вироблення електрики, яким під час руху харчується вся бортова мережа автомобіля разом з струмоприймачами. Також за допомогою цього вузла здійснюється підзарядка АКБ.

Без цих важливих особливостей автомобіль здатний функціонувати недовго, поки не настане повний розряд батареї.

Цей аспект наштовхує власників LADA Kalina на більш часту перевірку стану пасової передачі, щоб її обрив, раптово трапився далеко від населеного пункту, не викликав шквал істерики і судомних пошуків телефону з метою звернутися за допомогою.

Бортовий комп’ютер на Гранту

Бувалі водії тут виявляють свою запасливість, коли беруть «на борт» новий ремінь генератора, благо що цей видатковий компонент має нікчемними вагою і габаритами.

Наш матеріал покликаний надати допомогу тим власникам, які через відсутність належного досвіду мовчки розводять руками при питанні про призначення ременя. У більшості сучасних моторів за допомогою такої передачі здійснюється привід генераторного вузла.

Сам ремінь генератора знаходиться в натягнутому стані між шківами коленвала і самого генератора LADA Kalina.

З початком обертання генерується електричне живлення, яке через випрямний пристрій направляється до всіх включеним струмоприймачів автомобіля, в тому числі і до АКБ.

Ознаки потреби в заміні

Сьогодні виробники замовчують регламентні терміни, після закінчення яких необхідна заміна ременя генератора. Тут слід проявити пильність і обзавестися знаннями стосовно деяких ознак, що дозволяють власнику отримати розуміння про що прийшла необхідності заміни.

Ці симптоми ідентичні для різних типів двигунів, що застосовуються в LADA Kalina.

  1. Поява свистячого ефекту при роботі мотора, що особливо посилюється під час підвищення електричного навантаження на генераторну установку. Коли після перевірочного і натяжної дії вказаний свист не пропадає, то можна сміливо ременя наказувати заміну.
  2. Наявність тріщин на робочій, бічних і тильній поверхнях гумового виробу. Це пояснюється старінням матеріалу, в зв’язку з чим, можна свідчити про те, що ресурс такого компонента знаходиться на межі, а це загрожує непередбаченими поривом.
  3. Деформація ременя під впливом зовнішніх факторів або в разі придбання контрафактного розхідники.
  4. Наростання шуму, що сполучаються з ефектами ударів. Це також свідчить про порушення цілісності матеріальної структури ременя, що передбачає швидку заміну. Тут підтяжкою не обійтися!

Повторимося, якщо весь перелік вжитих заходів з підтяжки ременя не призводить до успіху і присутність зазначених ознак (або одного з них) на особу, то крім заміни варіантів дій немає.

Заміна (8-клапанний агрегат)

Головне питання: як поміняти? Після придбання нового витратного компонента і підготовки потрібного переліку інструментів приступаємо до процесу.

  1. Глушимо мотор 8 клапанів Лада Калина і заглядаємо під капот.
  2. Шукаємо місце розташування генератора. Новачкам підкажемо: цей вузол розмістився з правого боку, якщо дивитися по ходу авто.
  3. Тепер «знімаємо» натяг, для чого послаблюємо момент затяжки гвинта на регулювальному штоку натягача. Перед цією маніпуляцією рекомендуємо перевірити, яка натяжка ременя, щоб після установки нового компонента забезпечити приблизно ідентичне стан.
  4. Озброюємося ключем на «8» і загортаємо різьблення регулювального штока на повну величину, що дозволяє максимально знизити натяг.
  5. Ключем 13-й розмірності відгвинчуємо нижній кріпильний елемент.
  6. Відводимо шток натяжної вузла вгору і знімаємо відпрацьований ремінь генератора з обох шківів.

Як видно, особливих складнощів демонтажна операція на моторі 8 клапанів не піднесла. Також установча процедура, яка виконується в зворотній послідовності, досить проста і швидкоплинна.

Після установчого процесу не забудьте перевірити рівень натягу, чиє правильне «значення» дозволить виключити ризик зіскакування вироби при їзді. Фахівцями виноситься рекомендація, пов’язана з необхідністю повторної перевірки як здійснена натяжка ременя.

Це робиться після запуску двигуна Лада Калина та роботи його протягом нетривалого часу.

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Заміна в 16-клапанної версії

Такі мотори Лада Калина комплектуються кондиціонером, що робить процедуру заміни трохи відмінною від зазначеної раніше на моторі 8 клапанів.

  1. Зняття ослабленого і демонтованого з шківів ременя виробляємо через низ моторного відділення.
  2. Для цієї мети звільняємо одну з опор двигуна.
  3. Також буде потрібно підняття автомобіля зі зняттям правого колеса передка.
  4. Після цих маніпуляцій демонтуємо підкрилок з відповідної сторони і захист картера агрегату.
  5. Тепер ослаблену опору знімаємо, попередньо піднявши домкратом піддон мотора (через дерев’яну або іншу прокладку).
  6. Потім агрегат акуратно опускаємо до появи можливості витягти ремінь.
  7. Монтаж виконуємо по зворотному алгоритму.

Підведемо підсумки

Сподіваємося, що наш матеріал надасть допомогу багатьом власникам Лада Калина, які зіткнулися з проблемою, і необхідна заміна ременя генератора. Ми докладно розглянули варіанти замін, як на моторах 8 клапанів, так і на 16-клапанних агрегатах.

Рекомендуємо систематично стежити за станом цього ременя і своєчасно виконувати його заміну, благо, що вона нескладна, і тепер ви знаєте, як поміняти ремінь. Купуйте виключно якісні вироби, і вас не спіткає раптова неприємність в дорозі.

Штатна магнітола Гранта

Приладова панель Лада Гранта

Заміна ременя генератора на Калині

Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник

Визначити, чи треба міняти ремінь, досить складно, але деякі ознаки можуть на це вказати:

  • при заведеному двигуні світло фар стає слабким, тьмяним;
  • сторонні шуми, свист при заведенні автомобіля .;
  • після пробігу 30 – 50 тис. на Калині варто перевірити справність ременя. Він може мати тріщини, «злами» зубців, порізи, замаслення або розшарування гуми, що може привести до обриву ременя. В цьому випадку його краще замінити.

Вибір ременя і його ціна

Якщо конструкція генератора має натягувач, то довжина ременя – 883мм. Це в переважній більшості випадків на Калині 8 клапанів. Якщо генератор як на Гранта, довжина – 823мм.

При виборі виробника слід врахувати, що офіційним постачальником цих ременів для АвтоВАЗу є фірма GATES, тому перевагу слід віддати її продукції.

Також виробляють ремені фірми БТР (багато поганих відгуків), Continental, Finwhale, і ANDYCAR. Краще придбати Dayco 825 (виробник GATES), еластичні ремені мають маркування Poly-V, якщо її немає, то ремінь жорсткий.

Порада

Ціна ременів приблизно від 500 до 1000 рублів.

Ціни на ремінь генератора варіюються в середньому від 300 до 400 рублів залежно від виробника, що не б’є по кишені.

заміна

Як швидко поміняти ремінь генератора на Калині:

  1. Послабити натяг ременя, підкручуючи гайку на болт натяжителя.
    Як замінити ремінь генератора на калині 8 і 16 клапанів?  черговий расходник
  2. Зняти ремінь з ролика і з усіх шокував.
  3. Злегка повертаючи ремінь, витягнути його назовні.
  4. Завести новий ремінь, надіти його на ролик і шківи.
  5. Провести збірку в зворотній послідовності.
  6. Завести двигун, дати трохи попрацювати і заглушити.
  7. Відрегулювати натяг ременя.

Вся процедура заміни ременя в середньому займе 2-3 години, при наявності помічника його можна істотно скоротити.

Ще пара рад. Якщо авто пробігло 60 тис. Км, то виробник рекомендує замінити ролик. Якщо старий ремінь генератора, не зовсім зношений, краще покласти його в багажник про запас.

Пару слів про еластичному ремені – регулювати його не потрібно, заводиться він спочатку на шків, а потім на генератор, ставиться передача і штовхаємо машину, попередньо підсунувши під ремінь монтажку або подібне їй.

підсумок роботи

Замінивши ремінь генератора, можна бути впевненим, що акумулятор не розрядиться, генератор буде працювати справно і автомобіль не встане «колом» посеред дороги. І не доведеться викликати допомогу або евакуатор.

Lada Granta і Kalina: перевірка і заміна ременя приводу допоміжних агрегатів

21 грудня 2015 року

Роботу зручніше виконувати на оглядовій канаві або естакаді.

Схема приводу допоміжних агрегатів: 1 – шків приводу допоміжних агрегатів; 2 – ролик натягача; 3 – натягач; 4 – шків генератора; 5 – шків муфти компресора кондиціонера; 6 – ремінь приводу допоміжних агрегатів; 7 – кронштейн правої опори силового агрегатаСхема приводу допоміжних агрегатів: 1 – шків приводу допоміжних агрегатів; 2 – ролик натягача; 3 – натягач; 4 – шків генератора; 5 – шків муфти компресора кондиціонера; 6 – ремінь приводу допоміжних агрегатів; 7 – кронштейн правої опори силового агрегату Маркування ременя приводу допоміжних агрегатів 6РК 995 (шестікліновой, довжина – 995 мм) .Маркіровка ременя приводу допоміжних агрегатів 6РК 995 (шестікліновой, довжина – 995 мм).

З метою поліпшення візуального контролю знімаємо пластмасовий кожух двигуна.

Для перевірки стану ременя включаємо п’яту передачу в механічній коробці передач, штовхаємо автомобіль (або обертаємо вивішене колесо) і оглядаємо ремінь по всій довжині.

На автомобілі з автоматичною коробкою передач знімаємо правий брудозахисні щиток моторного відсіку і, обертаючи колінчастий вал за болт шківа приводу допоміжних агрегатів, перевіряємо стан ременя.

З будь-якої з коробок передач можливий і наступний спосіб: крейдою наносимо мітки на ділянки ременя і, включаючи стартер на короткі проміжки часу, провертає колінчастий вал на невеликі кути. Оглядаємо ремінь по всій довжині, контролюючи по мітках пройдені ділянки.

На ремені не повинно бути тріщин, розривів і відшарувань гуми від тканинної основи. Дефектний ремінь необхідно замінити. Для цього з боку моторного відсіку …

… накидним ключем «на 19» послаблюємо затяжку контргайки ходового гвинта натягача ременя, утримуючи гвинт ключем або головкою «на 8». … накидним ключем «на 19» послаблюємо затяжку контргайки ходового гвинта натягача ременя, утримуючи гвинт ключем або головкою «на 8 ». Притримуючи гайку, обертаємо ходовий гвинт за годинниковою стрілкою, послаблюючи натяг ремня.Прідержівая гайку, обертаємо ходовий гвинт за годинниковою стрілкою, послаблюючи натяг ременя.

До сих пір ми показали операції, які дозволять при необхідності змінити натяг ременя приводу допоміжних агрегатів. Але для заміни ременя нам належить демонтувати праву опору силового агрегату, так як вона проходить крізь ремінь.

Знизу автомобіля знімаємо середній і правий брудозахисні щитки моторного відсіку. Як це зробити, можна подивитися в статті «Заміна охолоджуючої рідини Lada Granta». Далі нам слід зняти підкрилок правого переднього колеса або, звільнивши всі кріплення підкрилки в передній і середній його частині, відігнути підкрилок за гальмівний диск колеса.

Вивішуємо і знімаємо праве переднє колесо і звільняємо кріплення підкрилки згідно зі схемою.

Місця кріплення бризковика і підкрилки: 1 – саморіз під ключ Torx T-27 загального кріплення бризковика і підкрилки до арки колеса; 2 – два самореза під ключ Torx T-20 загального кріплення бризковика і підкрилки до арки колеса і крила; 3 – саморіз під ключ Torx T-20 кріплення підкрилки до крила; 4 – чотири самореза під ключ “на 8» кріплення підкрилки до арки колеса; 5 – чотири самореза під ключ Torx T-20 кріплення підкрилки до переднього бамперу.Места кріплення бризковика і підкрилки: 1 – саморіз під ключ Torx T-27 загального кріплення бризковика і підкрилки до арки колеса; 2 – два самореза під ключ Torx T-20 загального кріплення бризковика і підкрилки до арки колеса і крила; 3 – саморіз під ключ Torx T-20 кріплення підкрилки до крила; 4 – чотири самореза під ключ “на 8» кріплення підкрилки до арки колеса;

Зверніть увагу

Встановлюємо під піддон картера двигуна регульований по висоті упор так, щоб він прийняв на себе вагу двигуна.

Головкою Е-14 відвертаємо два гвинти кріплення опори до кронштейну блоку циліндрів двигуна. Головкою «на 17» відвертаємо дві гайки і болт кріплення опори до лонжерону кузова (показані стрілками) .Головкой Е-14 відвертаємо два гвинти кріплення опори до кронштейну блоку циліндрів двигуна. Головкою «на 17» відвертаємо дві гайки і болт кріплення опори до лонжерону кузова (показані стрілками). Права опора силового агрегата.Правая опора силового агрегату.

Отже, ми послабили натяг ременя приводу допоміжних агрегатів і тепер можемо …

… знявши зі шківів, вивести ремінь з підкапотного простору … .сняв зі шківів, вивести ремінь з підкапотного простору.

Новий ремінь встановлюємо в зворотній послідовності, забезпечуючи необхідний натяг ременя обертанням ходового гвинта натягача.

Прогин ременя на ділянці між шківами двигуна і компресора кондиціонера при доданому зусиллі 100 Н (10 кгс) повинен бути в межах 6-7 мм.Прогіб ременя на ділянці між шківами двигуна і компресора кондиціонера при доданому зусиллі 100 Н (10 кгс) повинен бути в межах 6-7 мм.

Увага! Чи не перетягуйте ремінь. Надмірне натяг ременя призводить до передчасного зносу ременя і підшипників генератора.

Далі збірку здійснюємо в зворотній послідовності.

При цьому зверніть увагу, що …

Верхній гвинт кріплення опори до кронштейну коротше нижнього – не переплутайте при сборке.Верхній гвинт кріплення опори до кронштейну коротше нижнього – не переплутайте при складанні.

[14 операцій з техобслуговування Lada Granta, які допоможуть вам заощадити]

[Як заощадити на плановому ТО Lada Granta] [Технічне обслуговування Lada Granta на 2,5 тис. Км пробігу] [Технічне обслуговування Lada Granta на 15 000 і 105 000 км пробігу] [Технічне обслуговування Lada Granta на 30 000 і 60 000 км пробігу ] [Технічне обслуговування Lada Granta на 45 тис.

км пробігу] [Технічне обслуговування Lada Granta 75 тис. км пробігу] [Технічне обслуговування Lada Granta на 90 тис.

км пробігу] [Самостійне проведення ТО – загальні рекомендації] [Правила техніки безпеки при самостійному проведенні ТО] [Інструмент, необхідний для проведення техобслуговування Lada Granta] [Лампи, застосовувані в автомобілі Lada Granta]

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…