Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Для безперебійної роботи двигуна автомобіля важлива кожна деталь. Особливе становище в системі кривошипно-шатунного механізму займають вкладиші коленвала. Тонкі напівкруглі сталеалюміневимі пластинки, що оточують корінні і шатунні шийки, є зовнішніми обоймами підшипників ковзання, і від їх стану залежить загальна працездатність мотора.

Коли необхідна заміна вкладишів коленвала?

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порадРозточування та фрезерування вкладишів

В умовах тих фізичних і температурних навантажень, які доводиться переносити колінчастого валу, утримати його на осі і забезпечити роботу кривошипно-шатунного механізму можуть тільки підшипники ковзання. Корінні і шатунні шийки виконують функцію внутрішніх обойм, а вкладиші, відповідно, зовнішніх. В системі блоку мотора передбачена мережа маслопроводів, за якими під великим тиском до вкладишів подається моторне масло. Воно створює тонку масляну плівку, яка знижує силу тертя і дозволяє коленвалу обертатися.

Фізичний знос – це перше і основне умова, через якого доводиться міняти вкладиші. Як би не хотілося нам уникнути зносу, але поверхні шийок і вкладишів поступово стираються, зазор між ними збільшується, колінвал отримує вільний хід, тиск масла різко знижується. Все це призводить до поломок моторів.

Інша причина вимушеного ремонту – це ситуація, коли вкладиші коленвала провертаються. Кожному автовласникові доводилося чути про подібні несправності, але, як і чому це відбувається, знають далеко не всі.

Тонка пластина вкладиша укладається в, так звану, ліжко. На зовнішніх стінах півкілець передбачені спеціальні вусики (виступи), які після складання впираються в торцеві частини блоку або кришки підшипників.

Іноді при настанні певних умов, вусики не здатні утримати вкладиш і він, прилипаючи до шийки коленвала, провертається. Якщо здійснило вкладиші коленвала, мотор працювати не може. Типові причини подібної поломки:

  • занадто в’язка мастило, її відсутність, потрапляння абразиву;
  • занадто малий натяг при установці кришок підшипників;
  • недостатньо в’язка мастило і експлуатація мотора в режимі перевантажень.

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порадЯк замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порадЯк замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порадЯк замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Підбір вкладишів коленвала

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порадЗаміна вкладишів коленвала

Хоч би якими були причини, за якими автовласник змушений розбирати мотор і робити зміну вкладишів, без шліфування коленвала не обійтися. Нові вкладиші встановлюються або на новий колінвал, або після його шліфування. Навіть якщо пошкоджена або зношена тільки одна шийка – шліфування до загального розміру проходять всі.

На заводі при складанні мотора встановлюються стандартні вкладиші. Для ВАЗівських моторів випускаються вкладиші 4-х ремонтних розмірів. Відповідно шліфування коленвала можна проводити не більше 4-х разів. Крок між розмірами становить 0,25 мм.

Відповідно після першої шліфування необхідно купувати вкладиші з маркуванням «0,25», після другої – 0,5, після третьої – 0,75, після четвертої – 1,0.

Моторам, які встановлюються на автомобілі «ГАЗ» і «Москвич» доступні ще дві розточення до 1,25 і 1,50 мм.

Розміри вкладишів коленвала, які необхідно придбати, обчислити може тільки фахівець, який проводить шліфування коленвала. Іноді трапляється так, що пошкодження шийок вимагають шліфування не до наступного розміру, а через один. Вкладиші продаються тільки в комплекті для всіх корінних або шатунних шийок.

Як замінити вкладиші колінчастого вала своїми руками

З огляду на, що для доступу до колінчастого валу доведеться розбирати мотор повністю, приступати до такого ремонту можна тільки, якщо автовласник має необхідні знання та навички в цьому питанні.

Насамперед, необхідно витягти і повністю розібрати мотор. Це можна зробити і в гаражі, але для цього необхідний повний комплект автомобільних ключів та інших інструментів, а також механічна лебідка.

Для вилучення мотора необхідно виконати наступне:

  • зняти капот і акумуляторну батарею;
  • злити масло і охолоджуючу рідину;
  • звільнити двигун від навісного обладнання: карбюратор, стартер, генератор, паливний насос і насос системи охолодження, розподільник запалювання, знімаємо радіатор і головку блоку циліндрів;
  • далі відкручуємо кожух зчеплення, гайки подушок і витягаємо блок;
  • уклавши мотор на верстак, слід зняти: маховик, шків, кришку приводу розподільного вала, ланцюг і шестерню приводу маслонасоса, валик приводу допоміжних агрегатів, маховик, а також власник задньої манжети;
  • після того, як будуть відкручені 14 болтів піддона, нам стане доступний і сам коленвал;
  • для того, щоб зняти його потрібно відкрутити болти п’яти кришок корінних підшипників і болти чотирьох кришок шатунів.

Знявши покриття підшипників можна відразу помітити, де відбулося прокручування вкладишів. Настійно рекомендується не знімати кришки і не витягувати колінвал до того, як його не побачить фахівець. За характерними ознаками нерівномірного зносу фахівець зможе визначити, де відбувся зсув або викривлення. Для цього необхідно, щоб кожен вкладиш залишався на своєму місці.

Чи варто братися за установку клонували самостійно?

Мотор автомобіля – пристрій досить складне і специфічне. Багато автолюбителів успішно проводять його повне розбирання і ремонт.

Однак для того, щоб правильно встановити вкладиші коленвала, необхідно мати певні навички. Краще, якщо цю роботу виконає досвідчений моторист.

Це необхідно в першу чергу для того, щоб уникнути надмірного або недостатнього натягу, що може послужити причиною провертання вкладишів.

Горить лампа тиску масла на ХХ! Заміна вкладишів без зняття клонували. – logbook Lada 2108 2001 on DRIVE2

Горить лампа тиску, коли трохи натискаєш газ, то вона пропадает.Поздравляю, хто що вам каже про масляний фільтр, саме масло, датчик, масляний насос і тп – маячня.

Не знаю як можна так довести вкладиші, машина дісталася мені вже з цією проблемою, а я забивав х8й, думав що може справа в генераторі і так відкатав місяців 9. Двигун не стукав, працював тихо, їхав.

Коли дізнався, то дуже сильно засмутився, думав знімати коробку і колінвал, а як завжди грошей витрачати багато не хочеться.

  • Вирішено було робити не знімаючи клонували, не знімаючи п’ятого корінного вкладиша.

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Зняв піддон, масляний насос. У піддоні ні найменшого натяку на стружку і різні абразивні основи.

Знімати корінні вкладиші не надто важко, важко їх ставити. Знімав я їх короткою маленької плоскою викруткою, але затупленою.

Тиснеш на звороті де немає замка, замок на корінних вкладишах дивиться на ноги пасажирів.

Викрутка видавлює вкладиш поки не скінчиться канавка на блоці, а потім вона туди упреться, але цього вистачить щоб витягнути рукою з іншого боку де він вийшов замком вперед.

А той який стоїть на бугелі вже зовсім легко.

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Зняв перший бугель і злякався, як таке може їздити.

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Корінні вкладиші.

Варіантів не було, нічого по коленвалу не робиться, стан клонували в моєму випадку ще допустимо, навіть якщо у вас там лінія на всю шийку, що не парся, ставте нові, такого ж размера.Вкладиші що шатунні, що корінні у мене СТАНДАРТНІ, то і ставите стандартні.

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Шийка корінного вкладиша. Видно маленькі западини і дуже тоненькі рісочкі.

Взявся міняти шатунні вкладиші, вони змінюються ще легше, вже замок у них дивиться в бік генератора.

Нижній випадає, щоб зняти верхній потрібно штовхнути циліндр вгору, потім я спокійно знімав вкладиш довгою викруткою штовхнувши його або стиснути його і він вилетить як пробка з під шампанського (якщо ви зрозуміли куди тиснути). Шейки на шатунах були ідеальними, вкладиші нормальні, але міняти їх треба було обов’язково, раз заліз.

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Шийка шатунная.

“Забыл написать, если у вас есть риски, канавки на коренных шейках, как не странно, не парьтесь…Собрали все обратно, запуск. О ура! Она не горит. Такое ощущение было что на старых вкладышах мотор был зажат.Спросят меня, а чем ты закручивал, динамометрическим ключом, хах, нет естественно. В 70-80 года врятли там что-то крутили таким ключом, просто когда откручиваешь запоминай усилие которые ты прикладываешь.и вообще перетянуть коленвал невозможно, главное закручивать бугеля в определенной последовательности!

Может быть я где-то ошибаюсь, а может и нет, но все же машина бегает и радует меня по сей день, и этой проблемы в своей жизни я больше не увижу. Всем спасибо кто дочитал.

Price tag: 700 ₽ Mileage: 0 km

Как Поменять Коленвал Не Снимая Двигатель ~ VESKO-TRANS.RU

Как поменять фронтальный сальник коленчатого вала?

Текти переднього сальника колінчастого вала – одна з найпоширеніших поломок, пов’язаних з гумотехнічними елементами, що входять в конструкцію двигуна. Сальники використовуються для герметизації місць виходу вала з корпуса. У випадку з колінчастим валом ці елементи встановлюється на вихідних отворах з блоку циліндрів.

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Розташування гумотехнічних елементів на коленвале

У конструкції силових установок на колінчастих валах використовується два сальника – передній і задній. Обидва вони запобігають витіканню мастильного матеріалу з двигуна назовні.

Задній сальник встановлюється на кінцевик вала, до якого прикручується маховик. З огляду на те, що цей кінцевик представлений у вигляді фланця, то розміри сальника досить великі, зі значним шаром гуми.

Цим забезпечується чималий термін служби гумотехнічного елемента.

Передній же сальник знаходиться на кінцевик вала, який використовується як привід систем і механізмів силової установки або допоміжного обладнання. Як поміняти колінвал не знімаючи двигун? Можна зняти колінвал не знімаючи двигун.

Зверніть увагу

поміняти корінні вкладиші не знімаючи як перші три пари, і не двигун. Так він не. Гумотехнічний елемент розташовується за приводний шестернею, яка посаджена на кінцевик вала і зафіксована шпонковим з’єднанням. Розміри цього сальника менше, ніж заднього.

І це позначається на ресурсі елемента.

Через протікання масло потрапляє на зовнішню поверхню двигуна через що він забруднюється. Також через це підвищується витрата мастильного матеріалу, який доводиться періодично заповнювати. Особливу небезпеку протікання несе для двигунів, у яких привід ГРМ здійснюється за допомогою ременя.

Рідини на основі нафти негативно позначаються на гумових елементах. Прощай колінвал. Кільця сам не НЕ понял.ето як, змінюють не знімаючи двигун.

Ремінь після попадання масла може расслоиться і порватися, що особливо небезпечно, якщо двигун є «втиковим» (при обриві ременя поршні стикаються з клапанами).

Причини протікання. Встановлюємо місце течі

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

  • Причина течі в тому, що сальник перекосило
  • Дати текти сальник може з кількох причин:
  • [Yuzo_related]
  1. Природній знос. У попередніх статтях пояснив, як можна зняти двигун з ваз 2109 не знімаючи коробки передач і розібрати самому в домашніх умовах. Як би ретельно були підігнані між собою елементи кривошипно-шатунного механізму (КШМ), колінчастий вал при обертанні все одно вібрує, що призводить до зносу внутрішньої поверхні сальника. як поміняти передні колодки на кіа ріо 2014 Г.В.? Все дуже просто, не потрібно звертатися до. Через це він перестає щільно прилягати до валу і через щілину мастило випливає;
  2. Втрата еластичності. Відбувається це через пересихання гуми, вона «дубєєт» і щільність прилягання знижується;
  3. Установка з перекосом. Неправильна установка призводить до появи нещільності, через які мастило, що знаходиться під тиском випливає;
  4. Низька якість гумотехнічного елемента, встановленого при заміні протекшего сальника. На ринку багато підроблених запчастин і ймовірність придбання дефектного вироби – висока.

Оскільки сальник знаходиться в місці, де огляд проводити не дуже зручно, то про проблему судять по слідах масла під автомобілем і сильного забруднення нижньої частини двигуна. Але варто зазначити, що мастильний матеріал витікати може і в інших місцях – з-під прокладки піддону, масляного фільтра. Тому перед усуненням течі необхідно ретельно оглянути нижню частину силового агрегату, щоб точно встановити місце протікання.

Зробити це можна на естакаді або оглядовій ямі, попередньо демонтувавши захист картера (якщо вона є). У разі, коли встановити місце протікання неможливо через сильну забрудненість, то низ мотора очищається, а потім, після короткої поїздки, все заново оглядається. У місці протікання налипне пил, по якій і визначаємо місце течі.

Заміна клонували і повний ремонт.ваз2110

Заміна клонували і повний ремонт.ваз2110.

Як акуратно і швидко зняти корінні вкладиші коленвала

Як акуратно і швидко зняти корінні вкладиші.
Встановивши, що масло витікає через порваного чи зношеного сальника, можна приступати до заміни. Відзначимо, що хоч передній сальник колінчастого вала протікає частіше, ніж задній, але провести його заміну набагато простіше.

Технологія заміни цього гумотехнічного елемента для будь-яких двигунів однакова, але складність проведення робіт залежить від конструктивних особливостей самого двигуна.

Алгоритм робіт по заміні сальника коленвала

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Для заміни переднього сальника колінчастого вала потрібно стандартний набір ключів, спеціалізовані інструменти (ключі для відкручування болта шківа колінчастого вала), знімача шестерінки (для авто з ремінним приводом ГРМ), правки для запресовування нового гумотехнічного елемента .

Відео: Простий спосіб з витягування сальника

Якщо взяти авто, оснащені моторами з ремінним приводом ГРМ, то технологія заміни така:

[Yuzo_related]

  1. Встановлюємо авто на яму і знерухомлює.
  2. Забезпечуємо доступ до шківа приводу навісного обладнання, встановленому на коленвале.
  3. Знімаємо ремінь додаткового обладнання.
  4. Забезпечуємо доступ до ременя приводу ГРМ.
  5. Встановлюємо ВМТ по мітках (на шестірні распредвала, шківі коленвала, маховику). Іноді, автолюбителі і початківці механіки задаються питанням, як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун. Фіксуємо в такому положенні.
  6. Відвертаємо болт кріплення шківа коленвала. Ще раз звіряємо установку міток.
  7. Послаблюємо натяжна ролик ременя ГРМ.
  8. Знімаємо ремінь.
  9. Стягаємо приводную шестерню з клонували (акуратно, щоб не втратити шпонку). Що не у кого стійки стабілізатор не поло седан. Поміняти сам. Робота, як я. Зазвичай шестерня стягували від руки, але іноді потрібно використання знімача.
  10. Ретельно вимити і очищаємо поверхню біля концевика клонували.
  11. Піддягаємо сальник викруткою або плоскогубцями. Робимо це акуратно, щоб не пошкодити посадочні поверхні, оскільки навіть найменша подряпина призведе до втрати щільності та відновлення течі масла.
  12. Протираємо ганчіркою посадочні поверхні.
  13. Новий сальник змащуємо маслом і ставимо на місце, стежачи, щоб крайки не натрапив.
  14. Забиваємо гумотехнічний елемент до упору за допомогою редагування (відрізок труби відповідного діаметру).
  15. Збираємо все назад, стежачи за збігом міток і правильністю натяжки приводних ременів.

Але це загальна технологія. Якщо брати кожен двигун окремо, то обов’язково знайдуться нюанси.

Особливості виконання заміни на різних двигунах

Відео: Текти масла з під переднього сальника коленвала ВАЗ 2114, як поміняти сальник!

К примеру, если взять модели ВАЗ, начиная от 2108, оснащенные 8-клапанным ГРМ, то на них замена делается проще всего. Провернув коленвал, то замену делать не стоит, так как для этого не снимая двигатель с. Проблема может возникнуть только с отворачиванием болта крепления шкива. Чтобы этого избежать вращение двигателя блокируется путем включения скорости на КПП и выжимом тормозов.

На 16-клапанных двигателях выполнение работ сложнее. Как поменять рулевую тягу на форд фокус 2? Занятие не из лёгких, сразу скажу. Но по силам каждому, ведь дорогу осиливает идущий!. Обусловлено это сложностью фиксации распредвала после установки по меткам. Замена сальника и набивки не снимая коленвал и.

К примеру, на автомобилях Рено Логан для этого потребуется специальная фиксирующая пластины для валов, а также фиксатора для коленвала.

Та й загалом, для забезпечення доступу до ременя ГРМ на 16-клапанних двигунах доводиться знімати безліч елементів з двигуна, в деяких випадках також потрібно піддомкрачування одного боку мотора, попередньо знявши його опору.

Якщо брати двигуни, у яких ГРМ приводиться від ланцюга, то у них свої нюанси. З одного боку, поміняти потекшіе сальник на них простіше, оскільки немає потреби в розбиранні приводу ГРМ.

Але з іншого – доступ до сальнику сильно обмежений і замінити його непросто. Наприклад, на ВАЗ-2107, для заміни сальника досить лише зняти ремінь приводу допоміжного обладнання, і відкрутити шків.

А далі просто підколупує потекшіе сальник і встановлюємо новий.

Але у цього авто розташування двигуна – поздовжнє. доброго часу доби! Як поміняти корінні вкладиші не знімаючи клонували Через це простір між кришкою двигуна і радіатором дуже мале, і поставити сальник без перекосу практично неможливо.

важливо

Тому для зручного виконання робіт краще нижню кришку приводу ГРМ все ж зняти. А це підвищує трудомісткість робіт. До того ж, під цією кришкою розташовується прокладка, яку обов’язково потрібно міняти або хоча б промащувати герметиком.

ford з max 2008 року хочу поміняти паливний фільтр, ні хто не знає де знаходиться. Точніше знають, але якось не впевнено говорять. Багато хто говорить що в баку, торгаш на ринку сказав що змінюється тільки.

Зате на таких двигунах після заміни не доведеться встановлювати вали по мітках, оскільки привід газорозподільного механізму при роботах не зачіпається.

  1. Загалом, перед початком робіт на будь-якому авто слід ознайомитися з особливостями заміни і обов’язково слідувати технології проведення робіт.
  2. Без оцінки Завантаження.
  3. джерело

Заміна вкладишів не знімаючи двигун – робимо своїми руками

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Часом на автомобілі потрібно зовсім невеликий ремонт, просто замінити вкладиші, але невже для цього доведеться знімати мотор, шукати таль або кількох помічників для такої простої процедури? Коли справа доходить до такої необхідності, допоможе заміна вкладишів не знімаючи двигун. Цей простий вид ремонту не потребує великої кількості інструментів, але вимагає певної вправності, так що варто відразу оцінити свої навички.

Внутри двигателя на коленвале вкладыши крепятся на усик, который и отвечает за фиксацию подшипника в постели двигателя, когда он запущен.

А смазка на них подается через специальную канавку, недостаток смазки всегда привходит к появлению зацепок и заклиниванию.

За счет таких вкладышей снижается время износа детали, потому они всегда должны работать на сто процентов, иначе — не избежать в скором времени капремонта. Однако во время поездки может обнаружиться:

  • Проворачивание вкладышей. Если крепежный усик выскочил со своего места (порой ввиду нехватки смазки), то он начинает проворачиваться. Из-за его проворота на шейке будут появляться задиры, ведущие к необходимости шлифования коленвала.
  • Люфт. Цю поломку легко почути по стуку колінного валу. Як тільки ви почуєте підозрілі постукування, до ремонту слід переступати негайно, при цьому не потрібно знімати з кріплення мотор.

Чому так відбувається і як цього уникнути?

  • Мастило була дуже в’язка або її було занадто мало. У мастило потрапив абразив і порушив гладкість ходу. Чистота мастила – один з ключових параметрів профілактики будь-якої поломки, краще міняйте її регулярно кожні 60-80 тис. Км. пробігу.
  • Мотор постійно працював в режимі перевантажень. Не варто постійно «надривати» двигун на високих оборотах і тривалий час гнати автомобіль, не скидаючи швидкості.
  • При установці минулих підшипників натяг був занадто малий. Перевіряйте все самі, добре затягуйте болти, краще користуватися спеціальним обладнанням.

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?  Декілька порад

Як проводиться заміна вкладишів, не знімаючи двигун?

Багато автовласників думають і пишуть на форумах, що дістатися до вкладишів, не знімаючи і не виймаючи з капота мотора, нереально. Однак такі операції проводять ремонтники на судах, де розміри деталей величезні і сил для зняття двигуна потрібно занадто багато. А якщо методика існує, її можна застосовувати і для простих автомобілів.

  • Поставте автомобіль на естакаду, щоб отримати легкий доступ до двигуна. Якщо на ньому встановлений захист, то її слід зняти і злити мастило.
  • Заздалегідь зніміть коробку, передню кришку і звільніть ланцюг распредвала. Якщо не лінь, краще зняти її цілком, щоб не заважала.
  • Зніміть стартер і піддон (якщо не заважає балка). Якщо вона перешкоджає роботі, доведеться піднімати мотор і витягувати з-під нього піддон.
  • Тепер ви отримали доступ до коленвалу. Найпростіше замінити шатунні вкладиші. Старі підшипники витягуються після відкручування гвинтів головки, поставити на місце нові легко, тільки не забудьте добре змастити їх тим же моторним маслом, що залито у вас в двигуні.
  • Складніше проходить заміна корінних вкладишів, не знімаючи двигун. Буде потрібно пріопустіть колінвал, послабивши його кріплення. Сильно опускати не потрібно, на десять, максимум – п’ятнадцять сантиметрів.
  • Тепер вкладиші витягнути буде легше. Але потрібно алюмінієва заклепка, яку потрібно вставити в отвір для змащування, так вона виштовхне назовні підшипник. Головне, щоб розмір заклепки підходив і не дряпав колінвал.

Запчастини на двигуни ANDORIA

Не забувайте оцінювати стан витягнутих вкладишів. Якщо задирів немає, то можна обійтися простою зміною деталей. А ось якщо він сильно пошарпаний, все ж доведеться шліфувати коленвал, повністю знявши його з кріплення.

Не забувайте правильно підбирати змінні вкладиші. При складанні на автомобіль встановлюються стандартні розміри. Коли проводиться заміна вкладишів ВАЗ 2106 не знімаючи двигуна, потрібно дотримуватися правильний крок розмірності, якщо у вас вже проводилася шліфування коленвала.

Маркування вкладишів і порядок заміни:

  • Після першої шліфування необхідно встановлювати вкладиші з зазначеним на маркуванні розміром в 0, 25 мм.
  • Після другої – півсантиметра.
  • Після третьої процедури – 0. 75
  • Четвертою (останньої, більше не рекомендується шліфувати коленвал) – 1 сантиметр.

Винятки становлять лише Москвичі і Гази, які можна шліфувати додаткові два рази, для них виходять два вкладиші 1, 25 і 1, 50 міліметр.

Установка проводиться в тому ж порядку, не забувайте щільніше затягувати гвинти, щоб вони не відверталися після тривалого пробігу (якщо вручну сили мало, краще скористатися динамометричним ключем). Якщо ви сумніваєтеся, чи під силу вам після прочитання вказівок самостійна заміна вкладиша не знімаючи двигун, відео уроки з наочною демонстрацією допоможуть оцінити, чи варто братися за такий вид ремонту.

Заміна вкладишів шатуна. ознаки несправності

Якщо завести двигун автомобіля і при його роботі буде чути металевий стукіт, значить справа в зносі вкладишів шатуна. Це безумовно є дуже серйозною поломкою, яка може привести до заклинювання двигуна.

Тому, розбиті шатунні вкладиші, потрібно терміново замінити! Для початку, варто розібратися, яку роль в двигуні машини грає шатун і для чого потрібні шатунні вкладиші? Шатун, це важлива частина двигуна внутрішнього згоряння, яка призначена для передачі зворотно-поступальної тяги від поршня до колінчастого валу, а потім на колеса автомобіля, перетворюючи крутний момент в рух. Таку деталь, першими застосовували ще стародавні римляни в 3 столітті, при будівництві лісопилок. Пізніше, шатунний механізм застосовувався також на паровозах. В наш час, шатун застосовується майже на всіх ДВС. У двигуні автомобіля, шатун верхньою частиною (за допомогою пальця), приєднаний до поршня, а нижній своєю частиною до шийки колінчастого вала. Між шийкою вала і шатуном, знаходяться підшипники ковзання, або шатунні вкладиші. Виготовляються шатунні вкладиші з листового металу, і мають форму напівкруглої металевої пластини. Шатунні вкладиші, призначені для зниження тертя між шатуном і шийкою колінчастого вала. Завдяки своєму антифрикційне покриття, підшипники ковзання запобігають швидкий знос колінчастого вала і шатуна. А масло, (яке по спеціальних каналах подається на вкладиші), як би обволікає їх, утворюючи плівку між ними і шийкою клонували, завдяки чому, тертя між коленвалом і шатуном зводиться до мінімуму. Однак, є обставини, які призводять до руйнування вкладишів шатуна. Це може привести до задирам і подряпин на шийці колінчастого вала, а також до руйнування поршня і самого шатуна. Це, згодом призведе до необхідності капітального ремонту двигуна. Шатунні вкладиші, призначені для зниження тертя між шатуном і шийкою колінчастого вала. Завдяки своєму антифрикційне покриття, підшипники ковзання запобігають швидкий знос колінчастого вала і шатуна. А масло, (яке по спеціальних каналах подається на вкладиші), як би обволікає їх, утворюючи плівку між ними і шийкою клонували, завдяки чому, тертя між коленвалом і шатуном зводиться до мінімуму. Однак, є обставини, які призводять до руйнування вкладишів шатуна. Це може привести до задирам і подряпин на шийці колінчастого вала, а також до руйнування поршня і самого шатуна. Це, згодом призведе до необхідності капітального ремонту двигуна. Шатунні вкладиші, призначені для зниження тертя між шатуном і шийкою колінчастого вала. Завдяки своєму антифрикційне покриття, підшипники ковзання запобігають швидкий знос колінчастого вала і шатуна. А масло, (яке по спеціальних каналах подається на вкладиші), як би обволікає їх, утворюючи плівку між ними і шийкою клонували, завдяки чому, тертя між коленвалом і шатуном зводиться до мінімуму. Однак, є обставини, які призводять до руйнування вкладишів шатуна. Це може привести до задирам і подряпин на шийці колінчастого вала, а також до руйнування поршня і самого шатуна. Це, згодом призведе до необхідності капітального ремонту двигуна. підшипники ковзання запобігають швидкий знос колінчастого вала і шатуна. А масло, (яке по спеціальних каналах подається на вкладиші), як би обволікає їх, утворюючи плівку між ними і шийкою клонували, завдяки чому, тертя між коленвалом і шатуном зводиться до мінімуму. Однак, є обставини, які призводять до руйнування вкладишів шатуна. Це може привести до задирам і подряпин на шийці колінчастого вала, а також до руйнування поршня і самого шатуна. Це, згодом призведе до необхідності капітального ремонту двигуна. підшипники ковзання запобігають швидкий знос колінчастого вала і шатуна. А масло, (яке по спеціальних каналах подається на вкладиші), як би обволікає їх, утворюючи плівку між ними і шийкою клонували, завдяки чому, тертя між коленвалом і шатуном зводиться до мінімуму. Однак, є обставини, які призводять до руйнування вкладишів шатуна. Це може привести до задирам і подряпин на шийці колінчастого вала, а також до руйнування поршня і самого шатуна. Це, згодом призведе до необхідності капітального ремонту двигуна. Це може привести до задирам і подряпин на шийці колінчастого вала, а також до руйнування поршня і самого шатуна. Це, згодом призведе до необхідності капітального ремонту двигуна. Це може привести до задирам і подряпин на шийці колінчастого вала, а також до руйнування поршня і самого шатуна. Це, згодом призведе до необхідності капітального ремонту двигуна.

Однією з основних причин швидкого зносу шатунних вкладишів, може стати недостатній тиск масла в моторі.

Таким чином, масло не буде в достатній мірі змащувати вкладиші і шийку коленвала. Тертя збільшиться, після чого вкладиші почнуть сильно вироблятися і руйнуватися.

При цьому, тертя між шатуном і коленвалом, сильно збільшиться. Розпочнеться сильний люфт і движок заклинить!

Ще однією розповсюдженою причиною, яка призводить до несправності шатунних вкладишів, є неправильна збірка ДВС, тобто, при складанні мотора шатун з вкладишами був неправильно затягнутий. Таке навряд чи можливо при заводській збірці, а при ручному цілком можливо.

Ця помилка призведе до того, що при обертанні, вкладиші почнуть заскакувати один на одного і прокручуватися, що також надалі приведе до заклинювання і зупинки двигуна! Своєчасно визначити вищезгадані неполадки, можна досить легко. Під час свого руху (при зносі вкладишів), поршень почне битися об головку циліндра.

Тому, при роботі мотора, буде чітко чути металевий стукіт, а також датчик буде показувати низький тиск масла в моторі. Після таких симптомів буде очевидно, що злетіли шатунні вкладиші.

Щоб усунути цю несправність, потрібно зняти піддон картера, потім відкрутити нижню кришку шатуна, витягти пошкоджені вкладиші і замінити на нові. Однак, це особливо не допоможе.

Машина ще деякий час поїздить і проблема виникне знову! Тому, для заміни розбитих шатунних вкладишів на нові, доведеться розбирати двигун, знімати колінчастий вал і розточувати його, щоб прибрати задираки і підігнати під нові вкладиші. Адже ідентичні заводським підшипники ковзання, знайти неможливо.

Таку процедуру недосвідчений водій навряд чи зможе виконати. Так що, швидше за все, доведеться звертатися в автосервіс!

У висновку варто зазначити, для того, щоб запобігти швидке зношення підшипників ковзання, просто необхідно підтримувати необхідний рівень масла в двигуні! А при наявності сторонніх звуків, що виходять з заведеної мотора, глушити двигун і проводити діагностику!

Подивіться наші ціни на ремонт двигуна

Скільки це коштує? Ціни на такі роботи цілком лояльні. Зателефонуйте нам і переконайтеся самі!

Найменування двигун вітчизняні іномарки
Пошук несправності двигуна руб / год від 1000 1250
Башмак ланцюга (заміна) від 1000 норматив
Блок циліндрів (розточування) від 2700 2700
Вкладиші (заміна) від 5000 норматив
Гідрокомпенсатори (заміна) 16 клапанів 16 клапанів від 2500 норматив
Гідрокомпенсатори (заміна) 8 клапанів 8 клапанів від 1900 норматив
Гидротолкатели клапанів (заміна) V-подібний  V-подібний від норматив
Гидротолкатели клапанів (заміна) однорядний однорядний від 3000 норматив
Гидротолкатели клапанів (заміна) опозитний  опозитний від норматив
Головка блоку (ремонт) зі с / у однорядний від 6000 7000
Головка блоку (с / у) однорядний від 4000 5000
Кришка ліжок распредвала (склейка) с / у від 3200 5000
Група циліндро-поршнева (заміна) від 5000 норматив
Двигун (с / у) від 4000 6000
Двигун V-подібний (ремонт) капітальний зі с / у  V-подібний від 25000
Двигун однорядний (ремонт) капітальний зі с / у однорядний від 18000 24000
Двигун опозитний (ремонт) капітальний зі с / у  опозитний від норматив
Запалювання (установка) моменту від 450 650
Захист двигуна (монтаж) від 400 400
Захист двигуна (с / у) від 130 130
Карбюратор (заміна з регулюванням) від 550 норматив
Карбюратор (ремонт зі с / у) від 1000 норматив
Клапан (притирання) за 1 шт від 300 500
Клапана (регулювання) зазорів 16 клапанів 16 клапанів від 1800 2200
Клапана (регулювання) зазорів 8 клапанів 8 клапанів від 1100 1200
Колінвал (шліфування) від 1800 1800
Колектор впускний (с / у) від 1800 норматив
Ковпачки маслос’емниє (заміна) 16 клапанів 16 клапанів від 3500 норматив
Ковпачки маслос’емниє (заміна) 8 клапанів 8 клапанів від 2500 норматив
Кільця компресійні (заміна) V-подібний  V-подібний від норматив
Кільця компресійні (заміна) однорядний однорядний від 10000 15000
Кільця компресійні (заміна) опозитний  опозитний від норматив
Кронштейн генератора (заміна) від 650 850
Кришка клапанна (с / у) від 550 600
Масляний насос (с / у) V-подібний  V-подібний від норматив
Масляний насос (с / у) однорядний однорядний від 1100 1400
Масляний насос (с / у) опозитний  опозитний від норматив
Масло + фільтр в двигуні без промивання (заміна) від 400 400
Масло + фільтр в двигуні з промиванням (заміна) від 450 450
Маслоприемник (заміна) від 1100 1300
Натягувач ланцюга (заміна) від 1000 норматив
Подушка двигуна задня (заміна) від 350 600
Подушка двигуна ліва (заміна) від 400 700
Подушка двигуна передня (заміна) від 350 700
Подушка двигуна права (заміна) від 400 700
Прокладка головки блоку (заміна) V-подібний  V-подібний від норматив
Прокладка головки блоку (заміна) однорядний однорядний від 3800 норматив
Прокладка головки блоку (заміна) опозитний  опозитний від норматив
Прокладка клапанної кришки (заміна) з чіской герметика 650 800
Прокладка клапанної кришки (заміна) від 550 600
Прокладка піддону картера (заміна) від 1100 1500
Розподіл. вал з регулюванням клапанів (с / у) V-подібний  V-подібний від норматив
Розподіл. вал з регулюванням клапанів (с / у) однорядний однорядний від 1100 3500
Розподіл. Вал з регулюванням клапанів (с / у) опозитний  опозитний від норматив
Ремінь генератора (заміна) від 350 650
Ремінь генератора (регулювання) від 100 100
Ремінь ГРМ (заміна) V-подібний  V-подібний від норматив
Ремінь ГРМ (заміна) однорядний 16 клапанів однорядний від 1500 норматив
Ремінь ГРМ (заміна) однорядний 8 клапанів однорядний від 950 норматив
Ремінь ГРМ (заміна) опозитний  опозитний від норматив
Ремінь кондиціонера (заміна) від 350 650
Ремінь приводний (заміна) від 550 650
Ролик натяжителя ременя ГРМ (заміна) однорядний 16 клапанів від 1500 норматив
Ролик натяжителя ременя ГРМ (заміна) однорядний 8 клапанів від 750 норматив
Ролик приводного ременя (заміна) від 650 650
Сальник коленвала задній (заміна) при знятої коробці від 200 250
Сальник коленвала задній (заміна) зі зняттям коробки від 2100 3700
Сальник коленвала передній (заміна) при знятому ГРМ 16 клапанів від 250 350
Сальник коленвала передній (заміна) при знятому ГРМ 8 клапанів від 250 350
Сальник коленвала передній (заміна) зі зняттям ГРМ 16 клапанів від 1700 норматив
Сальник коленвала передній (заміна) зі зняттям ГРМ 8 клапанів від 850 норматив
Сальник распредвала (заміна) від 750 норматив
Свічки (заміна) комплект 4 шт від 350 400
Свічки накалу (заміна) від норматив норматив
Сідло клапана (заміна) від 550 норматив
Турбіна (ремонт) від норматив норматив
Турбіна (с / у) від норматив норматив
Успокоитель ланцюга (заміна) від 1000 норматив
Фільтр масляний (заміна) від 150 150
Ланцюг ГРМ (заміна) V-подібний  V-подібний від норматив
Ланцюг ГРМ (заміна) однорядний однорядний від 1500 4000
Ланцюг ГРМ (заміна) опозитний  опозитний від норматив

* Подані ціни є ознайомчими, дійсні на 10.06.2018 р і можуть бути змінені без попереднього повідомлення. Чи не є публічною офертою.

Запишіться на сервіс

2109 замінити вкладиші не знімаючи движка

У попередніх статтях пояснив, як можна зняти двигун з ВАЗ 2109 не знімаючи коробки передач і розібрати самому в домашніх умовах. Тепер поясню як його зібрати.

Двигун розбирався для ремонту, причина ремонту, движок ВАЗ 21083 жер масло.

після

У попередніх статтях пояснив, як можна зняти двигун з ВАЗ 2109 не знімаючи коробки передач і розібрати самому в домашніх умовах Тепер поясню як його зібрати.

Двигун розбирався для ремонту, причина ремонту, движок ВАЗ 21083 жер масло.

Після розбирання з’ясувалося що витрата масла був через велику зносу поршневої групи, блок розточуються під поршні першого ремонту 82,4.

Порада

Коленвал оказался совсем новый его не шлифовали заменил только вкладыши новыми. Также притер клапана и заменил сальники клапанов, притирка головки описана в статье Притирка клапанов головки ВАЗ-2108 до 15

Сборка двигателя

Двигатель начинают собирать с установки коренных вкладышей и коленвала.

Сейчас попадаются вкладыши в разных комплектациях, на фото вкладыши не очень хорошей комплектации так как не предусмотрены отверстия на вкладыше для центральной шейки коленвала, а так как эта шейка без сквозного отверстия то в нижнем вкладыше будет голодание масла а это приводит к более быстрому износу шейки коленвала. Поэтому не поленитесь просверлите пару отверстий как показано на фото ниже.

  • Фото Правильная установка вкладышей в блок двигателя ВАЗ 21083.
  • Перед установкой вкладышей в постели, тщательно протирайте постели тряпкой чтобы под вкладыш ничего не попало, мусор под вкладышем может привести к зажатию коленвала и плохой теплоотдачи вкладыша блоку двигателя Полукольца устанавливайте сразу как показано на рисунке, вкладыши смажьте маслом, полукольца внутри тоже промажьте маслом тогда они не будут выпадать со своих мест.
  • Фото. Стрелкой показаны упорные полукольца двигателя ВАЗ 21083

После установки коленвала в блок обязательно проверьте продольное перемещение коленвала, это можно сделать отверткой как показано на фото ниже, вставляйте ее с разных сторон, если есть перемещение коленвала значит нужны ремонтные полукольца.

Здесь уже можно подбирать одно ремонтное а другое стандартное, либо слегка на сточить полукольцо на камне или наждачной бумаге расстеленной на ровной поверхности.

Намагайтеся домогтися щоб не було поздовжнього переміщення клонували, якщо буде поздовжнє переміщення то півкільця можуть випасти при роботі двигуна.

Фото. Перевірка поздовжнього переміщення клонували.

Тепер треба поставити подушки клонували на свої місця, кожна подушка обов’язково повинна повернутися на своє місце, з іншого двигуна не можна ставити подушку так як вона буде трохи відрізнятися в зазорі і може або затискати, або давати слабину.

Нижче на фото показано як правильно встановити подушку, зверніть увагу замок вкладиша ставитися до замку іншого вкладиша, на фото показана установка третьої подушки з просвердленими отворами Не важливо красиво просвердлили отвори чи ні, важливо що через них буде подаватися масло на шийку коленвала.

Фото. Правильна установка подушки клонували.

Відразу ставте все подушки на колінвал але не затягуйте, наживите болти. Тепер починайте затягувати по одній подушці, завжди починаю з третьої, затягли проврете на скутість клонували, перейдіть його ключем як показано на фото нижче. І так після кожної затягнутою подушки пробуйте прокрутити коленвал. Затягувати подушки треба добре але не перестаратися так як можна зламати болти.

Детальніше по коленвалу можна прочитати в статті Ремонт колінчастого вала (коленвала).

Фото. Затягування подушок клонували.

Зверніть увагу

Після установки коленвала приступаємо до установки поршнів. На фото нижче показано як правильно повинен ставитися поршень в циліндр Більш докладно можна прочитати в статті Міняємо поршні на ВАЗ 08-09.

Фото Правильна установка поршня в блок, стрілкою показаний замок вкладиша на шатуне.

Перед установкою поршня в циліндр обов’язково поршневі кільця змащуйте маслом і не забудьте змастити маслом вкладиші шатуна.

Фото. Установка поршня в циліндр за допомогою саморобної обхваткі якої обхоплюю по одному кільцю, вставив маслосьемние легким ударом руки вставляю наступне.

Поршні з шатунами стоять на місці, ставимо задню кришку але не забудьте замінити старий сальник новим, під цю кришку прокладку не ставлю, мажу герметиком.

Фото. Задня кришка двигуна ВАЗ 2108.

  1. Перед установкою маховика набийте за заводською мітці зубилом чіткішу канавку, так як заводська мітка дуже тонка і її буває важко знайти на маховику коли він стоїть в двигуні.
  2. Фото. Мітка на маховику двигуна ВАЗ 21083
  3. Правильно маховик ставитися так, підведіть четвертий поршень в самий верх як показано на фото, мітка повинна бути верху.
  4. Фото. Правильно поставлений маховик на двигуні ВАЗ 21083

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун?

Іноді, автолюбителі і початківці механіки задаються питанням, як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун. Причин для такого інтересу кілька. У багатьох випадках просто немає можливості отримати мотор з машини.

Цей агрегат досить важкий, тому тут потрібно таль або допомога кількох міцних чоловіків. Якщо цих умов для зняття мотора немає, то доведеться придумувати, і виробляти роботу прямо на машині.

Але, врахуйте, що ремонт без зняття мотора, кілька змахує на перекручення, тобто повозитися доведеться грунтовно. Тому, все ж таки постарайтеся зловити помічників для зняття мотора.

важливо

Як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун? Перед відповіддю на це питання, давайте розберемося, що таке вкладиші, і для чого їх слід міняти. Всі знають, що для забезпечення тривалої роботи всіх обертових деталей використовуються підшипники.

Вони можуть бути самими різними, в двигуні на колінчастому валу встановлюються підшипники ковзання – вкладиші. Вони являють собою сталевий лист певної форми, який встановлюється в ліжко двигуна (корінні) або в нижні головки шатунів.

Вкладиші мають кріплення у вигляді вусики, який дозволяє уникати зсуву підшипника під час роботи. Також тут є спеціальна канавка або отвір для подачі мастила. Внутрішня поверхня вкладиша має антифрикційне покриття, яке значно знижує рівень зносу деталі.

Зверніть увагу, що для різних моделей двигунів застосовуються різні покриття, при підборі вкладишів для заміни, звертайте увагу на цей фактор.

Міняють вкладиші з кількох причин, вихідної є знос, а ось наслідки можуть бути різними:

• Люфт вкладишів. При цьому колінвал буде стукати. Рекомендується в найкоротші терміни провести ремонт. У цьому випадку заміна може проводитися навіть без зняття і розбору двигуна;

• Провертання вкладишів. В результаті великого зносу вусик підшипника вискакує з нього, і його провертає навколо шийки коленвала. Іноді, таке відбувається при недостатньому мастилі. Тут можуть утворюватися задираки на шийці, єдиний варіант, зняття клонували і його шліфування.

Як бачите, причини для такого ремонту можуть бути різними. При провертанні вкладишів подальше використання автомобіля неможливо, двигун просто заклинює.

заміна

Всі офіційні мануали рекомендують робити заміну вкладишів коленвала з повним розбором двигуна, але насправді, це не обов’язково. Все можна робити прямо на автомобілі. І якщо з шатунними підшипниками все більш-менш зрозуміло. Досить просто розкрутити головку, витягнути стару деталь, після чого встановити новий вкладиш.

Те ось з іншими виникають питання, адже на перший погляд до них не підібратися, не знявши клонували. Але, тут приходить на допомогу досвід флотських мотористів. На великих суднових дизелях довжина клонували може досягати 10-15 метрів, відповідно, для заміни підшипників його не знімають. Є непогана методика, яка дозволяє це робити безпосередньо на двигуні.

Завдання автомеханіка пристосувати її до своїх цілей.

Порада

Перед початком роботи потрібно загнати автомобіль на естакаду або оглядову яму. Це зробить доступ до мотора знизу абсолютно вільним. Також знімається захист (при наявності), і зливається масло. Після цього можна приступати до заміни:

• Знімається коробка. Краще зробити це заздалегідь. У деяких випадках можна обійтися і без цього, але краще підготуватися заздалегідь, це дозволить витратити менше часу в подальшому;

• Знімається передня кришка. Послаблюється ремінь (ланцюг) приводу распредвала. Краще її зняти повністю;

• Демонтується стартер;

• Далі необхідно зняти піддон. В принципі, особливих проблем з цією роботою бути не повинно. Але, на деяких моделях буде заважати передня балка. В такому випадку, буде потрібно відкрутити подушки кріплення мотора, і трохи підняти його. Після цього можна вільно витягнути піддон;

• Так ви доберетеся до колінчастого вала. Зазвичай починають заміну з шатунних вкладишів. Тут все просто. Відкручують гвинти кріплення головки, витягують старі підшипники, після чого, встановлюють нові деталі. Перед установкою слід змастити вкладиші моторним маслом;

• Перед заміною корінних підшипників, слід приспустити колінвал. Для цього, послаблюють його кріплення до маховика. Досить приспустити його на 10-15 мм;

• Далее вытаскивают вкладыши. Чтобы выполнить это, проще всего сделать приспособление, наподобие алюминиевой заклепки. Ее вставляют в отверстие для подачи смазки, и выталкивают подшипник наружу. Иногда, водители пользуются для этого стальными линейками, но в этом случае можно повредить рабочую поверхность коленвала.

После снятия вкладыша, обязательно осмотрите его состояние. Если виден простой износ без задиров, то можно спокойно ставить новые запчасти. В случае с наличием видимых повреждений, желательно снять коленвал, и отшлифовать его.

Установка на місце вкладишів у більшій частині моделей двигунів проводиться руками. Якщо це не вдається, то можна скористатися тому ж пристосуванням, який застосовували для витягання підшипників. Перед установкою змастіть вкладиші. Зверніть увагу на правильність установки деталей, вусик повинен потрапити в призначений для нього паз.

При збірці необхідно пам’ятати, що затягування гвинтів повинна проводитися з певним виробником зусиллям. Тому, скористайтеся динамометричним ключем для остаточної затяжки кріплень. Це дозволить уникнути мимовільного відкручування деталей. 

Висновок. Кожен автолюбитель хоч раз, але стикався з несправностями мотора. Причому проявитися знос може і через 100000 кілометрів, і через 500000.

Тут багато що залежить від конкретної моделі, а також особливостей експлуатації. Багато людей цікавляться, як замінити вкладиші коленвала не знімаючи двигун.

Зробити це цілком можливо, але простіше все ж буде зняти мотор, та й надійність ремонту безпосередньо на машині буде кульгати.

Заміна вкладишів не знімаючи двигун

Працюючи на виробничому підприємстві ремонт автомобілів можна планувати, якщо ремонт поточний, і навіть якщо автомобіль дуже необхідний, все одно намагаєшся зробити цей ремонт, так щоб автомобіль якомога довше пропрацював до наступної поломки, усуваєш всі супутні проблеми, дотримуючись технологію ремонту, навіть якщо існує нестача запасних частин. Ні хто потім не згадає, що машина довго простояла на ремонті, швидше за закинуть коли вона знову зламається та ще з цієї ж причини. Те ж саме я не можу сказати про ремонт автомобілів та іншої техніки в умовах сільського господарства. Якщо автомобіль встав в сезон посівної або збирання це трагедія, а якщо ти його ще довго ремонтуєш це майже що злочин. Два роки в своїй практиці мені довелося працювати в сільському господарстві, і я знімаю шапку перед людьми,

Під час збиральної у мене стався такий випадок, при заміні масла в двигуні автомобіля КАМАЗ, на масляних фільтрах заблищала мідна стружка. Перше, що звичайно довелося зробити визначити джерело. Як правило, дрібна стружка з’являється, якщо починають розбиватися вкладиші колінчастого вала.

Зняли піддон, розкрутили найближчу до маховика кришку колінчастого вала. Так як тут вкладиші піддаються найбільшому зносу, і дійсно вкладиш виявився розбитий, на валу слідів від биття не було, була незначна вироблення характерна для колінчастого вала.

Прийняли рішення міняти вкладиші, не знімаючи двигун.

Витрати на ремонт двигуна коли йде сезон збиральних робіт ускладнюється ще втратами в заробітку. Якщо у вас свій Камаз, ви терпите збитки кожен день простою на ремонті, адже в сільському господарстві кожен день рік годує, якщо ви працюєте на підприємстві, ви втрачаєте в зарплаті, основні заробітки платяться в сезон, я вже не кажу про те, яких збитків несе підприємство.

Зверніть увагу

Якщо колінчастий вал не постраждав, або ризики, що виникли на ньому не дуже глибокі, можна поміняти вкладиші, не знімаючи двигун з автомобіля за короткий час і продовжити роботу.

Щоб верхні вкладиші легко вийшли, вал не повинен бути відпущений більше або менше з однієї зі сторін, тому відкручувати кришки необхідно через один, знявши 1, 3 і 5 кришку, тонкої викруткою постукуємо по торця вкладиш з боку протилежної замку, на подив вкладиш легко виходить .

Потім вставляємо вкладиш з боку замку, стежимо за тим, що б замок сіл в паз, вставляємо вкладиш в кришку і встановлюємо її на місце, верхній і нижній вкладиші повинні бути розташовані замок до замку, і так далі. Притиснувши зняті кришки невеликим зусиллям, але щоб вони щільно притулилися до блоку, відкручуємо інші кришки, і проробляємо ту ж саму процедуру.

Потім протягуємо болти кришок за допомогою динамометричного ключа попередня протяжка з зусиллям 95-120 Hм і остаточна із зусиллям 275-295 Нм. Потім протягуємо стяжні болти із зусиллям 147-167 Нм. Таким же чином можна поміняти і шатуннае вкладиші. Потім ставимо масляний насос і закриваємо піддон.

Після того як машина прошла2000 кмми замінили ще раз масло з основною метою, щоб переконатися, чи не початок знову розбивати вкладиші, але все було в порядку, стружки на фільтрах не виявилося. Надалі таку процедуру доводилося робити і на інших машинах, були навіть випадки, коли знос шийок коленвала опинявся значний, звичайно ризикували, але все виходило.

Надалі цікавився, чи роблять це інші і чи можна це взагалі робити. Випадково в Інтернеті на сайті я знайшов статтю про кандидатську дисертацію Кулакова О.А. в якій, він обгрунтовує те, що вкладиші на автомобілях КАМАЗ необхідно міняти через каждие125000 км. І в принципі я з ним згоден, рідко новий КАМАЗ пробігає набагато більше до ремонту двигуна. Так що не потрібно чекати, коли розіб’є вкладиші.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…