Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Тонування скла має цілий ряд позитивних моментів. Тонування заднього скла захищає від прямих сонячних променів, знижуючи нагрівання салону машини в спекотний літній день.

Також завдяки їй оббивка салону більшою мірою захищена від вигорання, а пластикові робили – від розтріскування. Особливо це актуально для салонів зі шкіряною оббивкою.

Шкіра під впливом сонця пересихає і дає тріщини.

Тонування також є хорошим способом захисту особистого простору, приховуючи салон машини від сторонніх цікавих поглядів. Важливим фактором є і те, що в разі дорожньо-транспортної пригоди тонування захистить скло від розльоту осколків. Таким чином вона дозволяє зменшити ступінь можливих травм. Як же затонировать своє авто?

вибір тонування

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Найпоширенішим і доступним способом тонування заднього скла є застосування тонировочной плівки.

До речі, якщо говорити про найсучасніших досягненнях в області тонування, то варто згадати так звану електронну тонування, яка нещодавно з’явилася на ринку автопослуг.

Її головною особливістю є унікальна властивість змінювати свою світлопропускну здатність за секунди. Одне натискання кнопки на спеціальному брелоку, і тоновані стекла перетворюються в звичайні. Ще одне натискання, і навпаки.

Однак дана тонування є поки що розкішшю через високу вартість (до 10 тисяч доларів США).

Також її неможливо виконати в домашніх умовах, так як вона вимагає спеціального обладнання. Звичайна тонировочная плівка є доступною і виготовляється в широкій колірній гамі.

Тому якщо ви думаєте про те, як затонувати заднє скло, сміливо можу порекомендувати її застосування.

Відео «Інструкція по тонуванню заднього скла»

У цьому відео надана докладна інструкція з описом процесу тонування заднього скла.

Тонування своїми руками

Кожна справа вимагає відповідної підготовки. Нам для тонування заднього скла знадобляться:

  • рулон тонировочной плівки;
  • будівельний фен;
  • гумовий шпатель (можливе використання пластикового шпателя);
  • чиста ганчір’я або ганчірка, яка не дає ворсу;
  • пульверизатор;
  • самий звичайний шампунь для волосся;
  • гострий ніж (можна для шпалер з висувним лезом);
  • засіб для миття скла.

Як бачимо, цілком доступний набір інструментів і пристосувань.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

підготовка

Якщо є можливість, то тонування заднього скла простіше і зручніше проводити при знятому склі. В такому випадку ви отримаєте зручний доступ до скла і зможете в комфортних умовах виконати всі необхідні операції. Першою і, мабуть, найбільш відповідальною операцією є мийка та чистка скла з двох сторін від пилу, бруду і жиру.

Від якості чистки буде залежати і зовнішній вигляд тонування. Найменша порошинка на склі може призвести до появи білого плямочки. З цієї ж причини ганчір’я для протирання скла повинна бути без ворсу.

нанесення плівки

Перед тим як наклеїти плівку, знадобиться відрізати від рулону шматок необхідного розміру і форми. При цьому шматок повинен бути з запасом по краях. Досить буде пари сантиметрів.

При знятому склі це зручно зробити шляхом накладання плівки на скло, що лежить на столі. Вона накладається із зовнішнього боку поверхні і відрізається ножем або ножицями. Якщо скло встановлено на машині, то зробити це буде не так зручно, але теж можливо.

Також можна виготовити лекало, використовую кальку або інший відповідний матеріал.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

  1. Якщо ви хочете все виконати правильно, то вам слід знати, що плівка має захисний шар, який знімається перед тим, як її клеїти. Цей шар охороняє клей, яким вона кріпиться до скла. Клей є одноразовим, тому один раз приклеївши плівку, другий раз їм уже скористатися не вийде. У той же час він має таку властивість, що при змочуванні мильною водою час його схоплювання зростає. Це дає час для правильного і якісного нанесення тонування.
  2. Оскільки дуже часто заднє скло має опуклу форму, а наш матеріал плоску, то перед тим, як його затонувати, виникає необхідність надати вихідного шматку плівки потрібну форму. Завдяки тому, що плівка еластична і під дією високої температури може стискуватися, ця операція виконується за допомогою будівельного фена, який забезпечить її обігрів в потрібних місцях.
  3. Плівка накладається на зовнішню сторону заднього скла захисним шаром вгору. За допомогою шпателя виганяємо всі повітряні бульбашки, які можуть утворитися під нею. Зморшки на поверхні прибираються обігрівом їх феном і розгладженням шпателем. Розгладження виробляємо від середини до країв. Обігрів не повинен бути надмірним, щоб не пошкодити матеріал.Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів
  4. Після отримання рівної і гладкої поверхні надлишок по краях обрізається. При знятому склі це зробити нескладно. Якщо скло стоїть на машині, то буде потрібно помічник з лампою, який буде світити з салону, полегшуючи тим самим процес обрізки країв. Обрізати необхідно з запасом в пару міліметрів вглиб гумових ущільнювачів.
  5. Отже, шматок плівки потрібних розмірів і форми отримано. Справа за пульверизатором і мильним розчином (розчином шампуню для волосся). Внутрішня поверхня скла рясно змочується цим розчином, так як плівка клеїться тільки з внутрішньої сторони. Це оберігає її від можливих пошкоджень і потертостей.
  6. З шматка плівки знімається захисний шар. Плівка також рясно змочується мильним розчином і накладається на скло. Тепер справа за шпателем. З його допомогою позбавляємося від всіх повітряних бульбашок і розгладжує тонування до отримання рівної поверхні.

Якщо скло встановлено на машині, то можу порекомендувати знімати захисний шар вже в салоні авто. У цьому випадку буде не зайвим помічник, який буде бризкати на плівку. Краї плівки при розгладженні необхідно заправити під ущільнювачі.

Після висихання плівки вона остаточно приклеїться до скла. Як бачите, виконати тонування заднього скла зовсім нескладно.

Як зняти тонування

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

При необхідності від тонування легко і просто позбутися. Для цього досить зняти плівку. Відокремити її від скла не складно. На склі залишається шар клею, який змивається розчинником типу уайт-спіриту, бензину або іншим. Найбільш відповідний розчинник для вашого виду клею можна підібрати дослідним шляхом.

Відео «Тонування заднього скла своїми силами»

У цьому відео показана процедура нанесення тонувальної плівки на заднє скло своїми руками.

Скло хорошого тону: 16 питань про тонування – Колеса.ру

Oдні вважають, що вона спотворює автомобіль. Інші вважають, що вона – невід’ємний атрибут стилю. Її хочуть видалити і планують зробити. Але не знайшлося нікого, хто сказав би «мені все одно, є вона чи ні». Зате про неї, як кажуть Kolesa.ru , зібралася гора питань. Воно й зрозуміло: сонячні дні наближаються.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Що таке тонування?

Банальне запитання – банальна відповідь: тонування (або тонування) скла – якщо поза заводом, то це нанесення на нього спеціальних матеріалів – світлофільтрів, що змінюють його кольоровість і светопропускная властивості.

Як вона робиться?

Існують два способи тонування. Один – це напилення на внутрішню сторону скла тонкого шару металу або полімеру. А інший – обклеювання скла зсередини кольоровими плівками.

Що дає тонування?

Перше – це, власне, заради чого вона і робиться, – затемнення скла. Як результат – створення більш приємною внутрішньої атмосфери в машині і менша просматриваемость салону зовні, що для багатьох теж має значення. При цьому затемнений салон буде менше вигоряти від сонця. Не варто забувати і про естетичну складову.

Нарешті, тонування плівкою додатково зміцнює скло, перешкоджаючи утворенню дрібних осколків. Особливо корисно це при тонуванні вітчизняних машин, бічні стекла яких розжарені і при аварії розсипаються в дрібну крихту. У автомобілів для спорту нерідко скла спеціально оклеиваются безбарвної плівкою – для зміцнення.

Що можна тонувати?

У машині тонувати можна все скла: лобове, заднє і бічні, всю оптику: фари і задні ліхтарі, крім того – дзеркала.

Чи треба знімати скла?

При тонування напиленням – треба. При тонування плівками – скла не знімають. У деяких випадках може знадобитися тільки демонтаж декоративних елементів, накладок і ущільнень.

Чи можна робити тонування на склі з нитками обігріву?

Можна, можливо. Якісна плівка витримує високі температури і обігрів їй не страшний. З тонуванням напиленням питання складне. Тут можливо осипання матеріалу уздовж нитки нагрівання через різницю в коефіцієнті температурного розширення.

Як реагує тонування на морози і спеку?

Якісне тонування не боїться ні сильних холодів, ні сильної спеки. Від сонця не вигоряє.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментівЯк затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментівЯк затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Що значить «якісна» або «неякісна» тонування?

Якість тонування визначають дві складові: матеріал і виконання робіт, від яких в підсумку залежить результат. Скло повинно бути покрито абсолютно повністю, без всяких світлих смужок по краях. Ніяких бульбашок, відшарувань і заломів плівки. Колір повинен бути скрізь однаковим. Не повинно бути оптичних спотворень і райдужних розлучень.

Наскільки довговічна тонування?

На станціях дають гарантію в середньому від 1 року до 2 років. Але на практиці якісно зроблена тонування може простояти і багато довше, перш ніж на неї почнуть з’являтися потертості і подряпини.

Скільки коштує тонування?

Залежно від автомобіля – площі скління і конфігурації стекол, середня вартість по Петербургу становить від 5 тис. До 12 тис. Рублів за машину.

Чи багато варіантів за кольором?

При тонуванні плівкою число варіантів дуже велике. Гамма кольорів і варіації практично не піддаються обліку. Тут синьо-фіолетові, димчасті, зеленуваті, коричневі і інші тони. Є плівки з дзеркальним ефектом, є двоколірні, є з малюнком.

Хто виробляє тонувальні плівки?

З відомих виробників можна назвати такі марки, як Johnson, LLumar, SunTec.

Чи можна зробити тонування самому?

Тонування напиленням – не можна, оскільки потрібне спеціальне обладнання. Тонування плівками – теоретично можна. Але, як було сказано вище, для якісного результату потрібні навик в роботах по тонуванню, знання нюансів. Так що швидко і просто, і при цьому й добре, – не вийде.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментівЯк затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

А чи можна зняти стару тонування не зіпсувавши скло?

Можна – це називається розтонування. При тонування плівками стару видалити можна завжди. Коли це робиться на станції «відмочуванням» спеціальним реактивом, скло не пошкоджується ніяк і його прозорість не страждає. При тонування ж напиленням це питання: більшість напилювань такі, що видалити їх без шкоди для стекол можна.

Чи допускають тонування Правила дорожнього руху?

З пункту 7.2 «Переліку несправностей і умов, при яких забороняється експлуатація ТЗ» та вимог ГОСТ 5727 88 випливає наступне.

Якщо є обидва зовнішніх дзеркала, то на задніх стеклах (включаючи бічні) тонування може бути будь-якого кольору і інтенсивності – хоч зафарбуй їх фарбою. Але попереду – в т. Н.

зоні оглядовості водія – світлопропускання стекол має бути не менше 75% на лобовому склі і 70% на передніх бокових. Дзеркальний ефект тут не допускається. При цьому вважається, що саме заводське скло вже спочатку поглинає близько 20%.

Зверніть увагу

Тому, для дотримання Правил, спереду можна зробити хіба що тільки дуже «легку» тонування. Або, якщо заводські скла вже спочатку затемнені, зовсім відмовитися від неї. Та й в будь-якому випадку завжди є питання: як «зловити» ці відсотки і не вийти з ГОСТу.

На чесно працюючої станції з питання тонування передньої частини завжди повинні дати відповідальну консультацію. І якщо для тонування можливості немає – нав’язувати її не будуть.

Хто перевірить?

Вся суть можливої ​​проблеми не в проходженні техогляду і не в претензії інспектора ДПС. На правильність тонування обов’язково зверне увагу страхова компанія, коли виникне питання про виплату страховки. І якщо експертиза страховика визнає, що тонування не по ГОСТу – у виплаті буде відмовлено на абсолютно законних підставах.

Як тонувати заднє скло своїми руками?

зміст :

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Автовласники, які бажають поліпшити зовнішній вигляд свого автомобіля, нерідко вибирають для цього такий спосіб, як тонування заднього скла за допомогою спеціальної плівки своїми руками.

Тюнінгованих авто має і реальну практичну користь – влітку водієві в ньому комфортніше, так як він краще захищений він сонячних променів. Затонувати скла можна і для того, щоб захистити салон від цікавих очей сторонніх.

Якою б не була причина, що підштовхнула до апгрейду авто власними руками, варто дотримати деякі правила, щоб зусилля по поліпшенню не виявилися марними.

Перш, ніж почати клеїти плівку на заднє скло автомобіля, переконайтеся в тому, що її світлопроникність відповідає нормам і вимогам ГОСТу. Не потрібно забувати, що під час руху повинно бути комфортно всім його учасникам. На відміну від тонування лобового і деяких бічних стекол, тюнінг заднього і задніх бокових не заборонений.

Для виконання робіт по тонуванню скла авто своїми руками необхідний цілий ряд предметів, набір яких залежить від того треба чи не треба його знімати.

Не зайве нагадати: для отримання якісного результату обклеювання бажано довірити фахівцеві або ж виконувати її разом з помічником.

Перш ніж почати клеїти, необхідно перевірити скло автомобіля на наявність нерівностей і тріщин, в разі наявності таких краще відмовитися від тюнінгу. Для здійснення задуманого знадобиться:

  • плівка;
  • гумовий шпатель або валик;
  • шампунь;
  • пульверизатор;
  • фен;
  • канцелярський ніж;
  • м’яка ганчір’я.

Всі використовувані в процесі обклеювання матеріали повинні бути високої якості, але особливу увагу варто приділити вибору плівки. Якщо до тонування авто приступають вперше, то варто вибрати ту, з якою впоратися найпростіше.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Всю роботу з плівкою можна розділити на кілька етапів:

  1. підготовка скла;
  2. форма плівки;
  3. наклеювання;
  4. обрізка та сушка.

На першому етапі необхідно ретельно очистити скло авто за допомогою мильного розчину залитого в пульверизатор і знежирити його поверхню перед тим, як затонувати, а при необхідності повторити кілька разів. Якщо вибирається демонтаж, варто заручитися допомогою напарника.

Якщо скло в ході робіт залишається на своєму місці, то бажано (але не обов’язково) зняти гумові ущільнювачі перед обклеюванням.

На другому етапі необхідно вирізати заготовку – рулон з плівкою потрібно повернути клейкою стороною з захисним шаром до себе і докласти руками до вологому склу, розгортаючи в горизонтальному напрямку.

Викрійку роблять з заступом за прозору зону скла автомобіля. Якщо поверхня скла має сильно опуклу форму, то затонувати його одним шматком буде проблематично.

В такому випадку допустимо зробити кілька викрійок або одну з розрізами.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Третій етап – власне наклеювання плівки. Процес цей трудомісткий, вимагає терпіння і акуратності у виконанні своїми руками з-за випуклої форми заднього скла. Починати клеїти потрібно з верхньої частини скла.

Його поверхня і саму плівку ретельно змочують. Потім відокремлюють захисний шар десь на 13 і починають клеїти, потім ще 13 і решту.

Розправляючи всі нерівності на вологій поки ще плівці, можна добитися відмінного результату.

Плавними рухами тонування остаточно розрівнюють, але не руками, а за допомогою гумового шпателя або валика в напрямку від центру до країв. Якщо утворилися складки і бульбашки, можна скористатися феном. Нагріта з його допомогою плівка більш еластична і податлива. Але потрібно знати міру, щоб своїми зусиллями не привести до деформації.

Закінчивши розгладжувати поверхню, можна приступати до четвертого етапу – обрізку і сушці. За допомогою гострого канцелярського ножа зрізають зайву частину плівки (залишений припуск). Професіонали рекомендують робити це під кутом 300 до скла авто, щоб уникнути в майбутньому задирания покриття.

Якщо ж скло не знімалося, то під ущільнювач плівку потрібно завести на 2-5 мм. Наступний крок – просушка за допомогою фена. Однак навіть після цього необхідно акуратно користуватися своїми авто і не опускати в перший час скла, так як плівка повністю висохне орієнтовно на третю добу.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

На ринку зараз є велика кількість тонировочной плівки для автомобіля. Можна вибрати будь-який колір на свій смак і навіть варіант з орнаментом або малюнком. У такому випадку потрібно проявляти ще більшу акуратність і обережність, так як при інтенсивному розгладженні плівки можлива деформація її і спотворення малюнка.

Ще одна порада тим, хто вирішив своїми зусиллями затонировать скло шматками, а не цілісним полотном матеріалу. В такому випадку розрізи краще робити горизонтально, а не вертикально. Якщо вдасться зробити розріз по лінії нагрівального елементу, то він буде мінімально помітний оку.

Якщо затонувати скла власного автомобіля хочеться неодмінно своїми руками, а досвіду немає, то бажано скористатися допомогою і порадами більш досвідченого товариша, а ще краще професіонала. В іншому випадку, щоб плівка не виявилася викинутою в сміття, варто хоча б трохи попрактикуватися клеїти її на шматку скла.

Дотримання вказаних вище правил і рекомендацій при тонуванні своїми руками дозволить поліпшити зовнішній вигляд автомобіля своїми руками. А плівка в такому випадку буде служити вірою і правдою довго і проблем через низьку світлопроникності не виникне.

Як тонувати заднє скло. Методика поклейки тонировочной плівки на заднє скло

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Тонувати заднє скло трохи складніше ніж, скажімо, бічні, тому, що заднє скло має вигнуту форму. Тому, доведеться вдатися до формування тонировочной плівки, тобто, надати їй форму заднього скла. Це досягається різними методами, але давайте міркувати про те, як тонувати заднє скло по порядку.

Що потрібно для тонування заднього скла

  • пульверизатор з мильною водою;
  • гумовий шпатель (вигонка);
  • губка;
  • ніж;
  • канцелярський ніж або лезо;
  • рулетка;
  • присипка;
  • шкурка;
  • будівельний фен.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Як тонувати заднє скло

Для початку потрібно ретельно вимити, витерти і висушити скло. Потім насипати трохи присипки і розтерти. Тепер треба визначити розміри тонування, в чому допоможе рулетка, і вирізати по потрібну плівку. Наступним етапом буде формування – надання тонування форми скла.

Способи формування тонировочной плівки

  • «Мокрий» – намочити (не знімаючи захисної плівки), покласти плівку на заднє скло зовні і розгладжувати вигонки від центру до країв, паралельно підігріваючи викривлені ділянки феном. Таким чином, плівка вигнеться і прийме потрібну форму.
  • «Сухий» – набагато швидший метод, який використовується в Європі. Суть в тому, що шматок тонування кладеться на заднє скло обкладинкою назовні, потім обрізається зайве (машину можна і не дряпати). Складки продуваються феном і розгладжуються вигонки.

Потім, не знімаючи тонування зі скла, в салон автомобіля потрібно поставити прожектор, промінь якого буде висвітлювати заднє скло. Це потрібно для того, щоб вирізати тонування більш ретельно , враховуючи всі форми і вигини.

Вирізану плівку потрібно зняти, щоб помити ту сторону, яка стикалася зі склом, і акуратно змити дитячу присипку. Скло теж можна помити, оскільки на нього знову буде лягати плівка.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Злегка змочивши плівку, можна починати її розгладжувати короткими рухами в різні боки, починаючи від центру. Таким чином, буде видно, наскільки добре відформовані плівка. Сумнівні місця слід підігріти феном і розгладити. Тепер плівку можна заносити всередину.

Але перед цим, природно, потрібно дуже ретельно вимити заднє скло зсередини, щоб не залишилося піщинок і порошинок . Якщо скло з шовкографією, але планується якісна клейка тонування на заднє скло, тоді варто шкіркою акуратно пройтися по контуру скла, щоб не було некрасивих білих смуг. Після цього в останній раз помити заднє скло зсередини.

Щоб уникнути потрапляння гаражної пилу, можна прибити її пульверизатором.

Тепер треба зняти захисну плівку тонування, змочуючи клейку поверхню мильною водою, яка нейтралізує клей на деякий час.

Намочивши скло зсередини, слід занести плівку всередину і акуратно і не поспішаючи покласти на поверхню заднього скла.

Правильно розташувавши тонування , її потрібно злегка змочити пульверизатором, і можна розганяти складки, починаючи від центру і по сторонам, слідуючи лініях, що нагадує британський прапор.

Головне завдання вигнати основну масу води.

Не варто забувати про нижньому краї, який можна подоткнуть тонкої вигонки. Потім, наостанок, пройтися знову від центру до країв сухою, звичайної вигонки.

Ось як тонувати заднє скло. Чи впорається можна своїми руками у власному гаражі, озброївшись необхідними інструментами і знаннями.

  • Іван Матієшин

Підпишись на наш канал в Яндекс.Дзене

Ще більше корисних порад в зручному форматі

Підписатися

Чи не знайшли відповідь на своє питання?

Запитуйте в коментарях. Відповімо обов’язково!

Тонування заднього скла з обігрівом

Якісний огляд є головним фактором, що забезпечує безпечну їзду авто. Особливо це актуально в холодну пору року, коли від значних температурних перепадів скла починають пітніти. Це погіршує видимість крізь них.

Актуальним є питання прозорості вікон автомобіля в нічний час доби, коли видимість і так помітно знижена. На сьогоднішній день самий дієвий спосіб боротьби з запотівання вікон – підігрів скла.

Використовується нагрівання, як правило, для лобового і заднього вікна.

важливо

Процес підтримки певного температурного режиму відбувається за допомогою струмопровідних найтонших ниток, через які проходить електроенергія, перетворюється в тепло. Це сприяє випаровуванню накопиченої вологи і забезпечення прозорості вікон.

Велика кількість водіїв не цікавиться роботою обігрівача для вікон, поки не помітить, що на стеклах почали регулярно затримуватися крапельки вологи. Це викликано відмовою роботи системи – як повною, так і частковою.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментівОбігрів заднього скла

Причини поломки підігріву стекол

Однією з найпоширеніших причин поломки системи обігрівання стекол є установка тонування. Існує 2 ситуації, при яких можуть вийти з ладу нитки проведення струму:

  • якщо наклеїти або розгладити тонування неакуратно. Ви ризикуєте пошкодити один або кілька струмопровідних елементів;
  • якщо знімати плівку і зскрібати клей гострими предметами. Цього робити ні в якому разі не можна, інакше пошкодите ще й скло.

Визначити, що нитка обігріву обірвалася, досить просто – подивіться, в яких саме місцях з вікон не зникає запітніла при нагріванні.

Для швидкого знаходження досить знати будову системи підігріву, і де знаходяться обігрівальні нитки.

Багато автолюбителів не знають, як бути, якщо вони хочуть встановити тонировочную плівку на вікно з обігрівом. Теоретично зробити це можна навіть самостійно, однак існує ряд особливостей.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментівПоломка підігріву заднього скла

особливості установки

Тонування заднього скла – це, мабуть, сама складна процедура нанесення затемнення, так як саме вікно велике за площею, опукле і має систему обігріву.

Якщо плівка має неякісну формування, пошкодити нитки обігріву досить просто. Наприклад, вам потрібно видалити з вікна стару плівку. Після її зняття на поверхні будуть залишки клею і різні забруднення.

Щоб їх відмити, вам ні в якому разі не можна використовувати абразиви, але можна:

  • взяти склоочисних рідина і пройтися ганчіркою по всій поверхні скла. Важливо, що обробляти поверхню потрібно між нитками;
  • для очищення самих ниток скористайтеся розчинником;
  • альтернативний метод очищення – спеціальні рідини для видалення плівки. Однак вони підходять зазвичай для плівки конкретних виробників.

Знімати залишки клею потрібно за допомогою двосторонньої губки з м’якою і жорсткою сторонами. Міняти їх потрібно в залежності від ступеня забрудненості. Після видалення залишків клею вам слід протерти поверхню тонувальні розчином і нанести нову плівку. Далі процедура аналогічна звичайному нанесення плівки.

Ще однією особливістю при установці тонировочной плівки на вікно з обігрівом є те, що на старих авто (випущених раніше 2003 роки) нитки підігріву часто окислені і з часом набувають наліт. Щоб його видалити, можете скористатися лезом, яким гранично акуратно горизонтальними (і ні в якому разі не вертикальними, щоб не вивести з ладу нитки) рухами зчистіть забруднення.

Плівка для автомобіля «Хамелеон»

Якщо на вашій машині занадто опукле заднє вікно, головним вашим завданням при установці плівки буде мінімізація площі матеріалу, який ви будете формувати. Накладайте його на вікно, а потім акуратно ріжте по лінії нитки розжарювання. Окремі смужки можете формувати окремо, стикуючи по нитці.

Таким чином, саме по собі тонування не шкодить обігрівальної системі вікон. Однак проводити роботи по поклейки плівки потрібно дуже акуратно. І при установці, і при знятті матеріалу ви можете вивести з ладу обігрівальні нитки, спровокувавши постійне запотівання вікон, а так же.

Як затонувати заднє скло

Якщо порівнювати тонування бічних стекол з тонуванням заднього скла, то остання є більш трудомістким процесом.

Якщо у вас немає ніяких навичок то вам буде досить складно зробити якісну установку плівки, без утворення міхурів і дефектів.

Якщо прийняли рішення про тонування заднього скла своїми руками, можливо, вам надасть допомогу знання деяких основних правил тонування даного типу.

Тонування заднього скла

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Перш за все, вам треба зробити уважний огляд заднього скла транспортного засобу. Якщо ви виявите будь-які нерівності, то вам краще всього відмовитися від процедури тонування заднього скла. Хоча б до того моменту, поки ви не усунете нерівності які є на його поверхні.

Якщо ви не знайшли ніяких нерівностей, то перед тим як почати тонування вам треба зробити ретельне очищення скла.

Ви повинні провести розпилення рідини для миття скла, потім видалити її з брудом за допомогою гумової лопатки, в горизонтальній площині.

Дана процедура повинна повторюватися до декількох раз, поки ваше скло не придбає абсолютну чистоту. Чистку скла слід виконувати акуратно, щоб не пошкодити обігрів заднього скла.

Коли ви закінчите підготовку скла, то зможете почати установку плівки. При цьому важливе значення має використання тільки якісної плівки, тому не економте на вартості плівки. Дешева плівка, що має низьку якість має недовгим терміном служби, в результаті ви повинні будете купити нову плівку і знову повторювати цю процедуру.

Далі почніть безпосередню тонування заднього скла з верхньої області. Спочатку треба рясно розподілити рідина на верхній області скла.

Після цього відокремте від захисного шару плівку приблизно на третину, з рясним розпиленням рідини на поверхні скла і приклеюється плівки.

Потім вам треба відокремити ще третина плівки і також розпорошити рідину по поверхні і прикріпити на неї плівку.

Далі третину плівки, яка залишилася треба також відокремити від підкладки і за аналогією з попередніми двома частинами закріпити на склі. Ви зможете встигнути підкоригувати плівку поки вона у вологому стані і ще не встигла повністю зафіксуватися. Після того як плівка лягла рівномірно, ви можете почати гладити її, використовуючи гумову лопатку, почавши з низу плівки у напрямку до центру.

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

В ході прасування на плівці можуть утворитися складки і бульбашки. Однак у даній ситуації важливо не користуватися грубими механічними діями, щоб не пошкодити плівку. Краще почекайте протягом десяти хвилин і повторіть прасування лопаткою. Крім того, плівку можна підігріти використовуючи фен.

Якщо ви змогли усунути всі дефекти, наявні на плівці, то можете вважати себе професіоналом. Однак треба пам’ятати, що процес тонування заднього скла є технічно трудомістким завданням, для якої необхідні певні навички і знання властивостей матеріалів.

Тому, при самостійній тонування заднього скла ймовірність отримання не найкращої результату все-таки залишається.

Тонування заднього скла

Як затонувати заднє скло з обігрівом?  Цікавий розбір моментів

Переважно, бажаючі затонувати заднє скло автомобіля, мають на меті своєрідного тюнінгу.

Однак, в процесі повсякденної експлуатації темної поверхні задньої півсфери з’являються численні нюанси, що дозволяють повністю оцінити всі достоїнства і недоліки виконаних робіт.

допустиме затемнення

У Росії нормативи затемненості заднього скла машини регулюються наступними документами:

У представлених нормативах розкриваються умови при яких можливе тонування вікон ТЗ і процентне співвідношення для всіх типів стекол:

  1. П. 5.1.2.5 має наступні рядки: «Світлопропускання задньої півсфери може мати будь-який процентне співвідношення», тобто для його затемнення допускається використовувати абсолютно будь-які елементи тюнінга включаючи плівку будь-якого типу, шторки і навіть не прозорі наклейки з написами або зображенням чого-небудь. Однак, це можливо при єдиній умові: «з двох сторін транспортного засобу повинні бути присутніми дзеркала заднього виду, що забезпечують оглядовість водія».
  2. З Переліку Несправностей можна взяти відомості, що стосуються одного з можливих видів покриття, використовувати яке в даному випадку не допускається: «… дозволяється використовувати плівки (крім дзеркальних)». Таким чином, заднє скло може бути заклеєно або закрито будь-яким елементом, на вибір автовласника, за винятком дзеркальних матеріалів, якими можна засліпити водія машини, що рухається позаду.

Щодо осіб, які порушили дані критерії тонування застосовується п. 3 ст. 12.5 КоАП РФ «Управління ТЗ при наявності несправності або умови не допускає його експлуатацію».

При першому виявленні факту порушення, співробітник ГИБДД виписує постанову про усунення даного умови (демонтажу плівки або установці дзеркал) і складає протокол про адміністративне правопорушення з накладенням штрафу, розміром 500 руб .

При повторному затриманні, щодо порушника застосовуються більш суворі заходи.

Знову застосовується ст. 12.5 п. 3 КоАП РФ і ч. 1 ст. 19.3 КоАП РФ «Непокора законному вимозі співробітника поліції».

В цьому випадку, особа, яка керує транспортним засобом може бути покарано однієї з таких заходів:

  1. Штраф розміром від 500 до 1 000 руб . – у кращому випадку.
  2. Адміністративне ув’язнення на строк до 15 діб – в гіршому.

Чи потрібно таке затемнення

Думка про те, чи потрібна тонування заднього скла поділяється.

В цьому випадку, кожен автовласник має право висловлювати свої переваги і побажання, що періодично і відбувається на автомобільних форумах:

  • одні вважають, що зовнішній вигляд машини втрачає свою унікальність після того як зад авто заклеєний, а перёд – немає;
  • інші навпаки – стверджують зворотне – тоновані вікна знижують ймовірність вигоряння салону і нагрів машини на сонці.

Якщо для автомобілів в кузові седан, дане питання ще не так актуальне, то для універсалів і хетчбеків – тема є більш актуальною, так як прозорі задні вікна відкривають на огляд вміст багажного відсіку (при відкритій або відсутньої полиці).

Це призводить до того, що машина може стати об’єктом пильної уваги хуліганів, здатних заради дрібної крадіжки розбити вікно або розкрити замок дверей. Виходячи з наведених даних, вирішувати слід тонувати заднє скло автомобіля чи ні – кожен вирішує сам за себе.

яку вибрати

З раніше поданій інформації стає ясно: в Росії дозволений будь-який з відомих методів тонування задніх стекол, за винятком дзеркальної плівки.

Тому, для їх затемнення можна використовувати такі методи:

  1. Нанесення атермальне плівки – скло залишається прозорим, матеріал виконує захисну функцію, запобігаючи проникнення в салон сонячних променів.
  2. Звичайна плівка – запобігає не тільки проникнення сонця, але і чужих поглядів.
  3. Порошкове напилення з малюнком – додає машині індивідуальний неповторний вигляд.
  4. Арт тонування – покриття, здатне виділити автомобіль з потоку. Вибір зразка з малюнком залишається за власником, допускається його зміщення на кузовні елементи машини.
  5. Перфорована сітка – найчастіше застосовується на передніх бокових вікнах, але деякі встановлюють і на заднє.
  6. Шторки – у випадку з задніми стеклами вважаються найбільш бюджетним варіантом.

Вартість робіт

Вартість послуг в Росії значно відрізняється в залежності від розташування конкретного регіону. Перепад величин пояснюється різницею у величині середніх заробітних плат щодо певних суб’єктів РФ.

Для зразкового ознайомлення можна скористатися таблицею, представленої далі.

Таблиця 1. Ціна тонування заднього скла автомобіля.

Місто Атермальне плівка, руб. Звичайна плівка, руб. Порошкове напилення, руб.
Москва  2 000  2 000  2 100
Санкт-Петрбург  2 000  2 000  2 100
Єкатеринбург  1 700  1 700  1 800
 Рязань  1 800  1 800  1 900
 Челябінськ  2 000  2 000  2 100
 Ульяновськ  1 500  1 500  1 600
 Іжевськ  1 500  1 500  1 600
 Йошкар-Ола  1 600  1 600  1 700
 Сиктивкар  1 600  1 600  1 700
 Уфа   1 700  1 700  1 800
 Ярославль  1 700  1 700  1 800

Продовження таблиці 1. Ціна тонування заднього скла автомобіля.

Місто Арт тонування, руб. Перфорована плівка, руб. Шторки, руб.
Москва  3 000  1 000  1 000
Санкт-Петрбург  3 000  1 000  1 000
Єкатеринбург  2 700  1 100  900
 Рязань  2 900  1 000  800
 Челябінськ  3 100  1 000  1 000
 Ульяновськ  2 500  900  800
 Іжевськ  2 500  800  700
 Йошкар-Ола  2 600  800  700
 Сиктивкар  2 600  900  700
 Уфа  2 800  900  700
 Ярославль   2 700  700  800

Таким чином, з представлених відомостей стає очевидним: найдорожчим способом тонування заднього скла машини є арт тонування, так як крім звичайного наклеювання плівки на поверхню, потрібно творчий підхід до справи.

Підготовка зображення і перенесення його на плівку вносить свої корективи в ціну. Найекономнішим варіантом можна назвати фіксацію шторок або перфорованої сітки.

Як клеїти тонування на заднє скло

Технологія нанесення тоніровочного матеріалу на поверхню практично ідентична для більшості методів: атермальне, звичайна і арт тонування наносяться за однією методикою.

Порошкове напилення – технологія йде в минуле, виконання якої своїми руками, буде неякісним. Фіксація шторок або сітки виконується протягом 5 – 10 хвилин.

наклеювання плівки

Напевно кожен автовласник, на зорі свого знайомства з автомобілем стикався з проблемою тонування своїми руками. Хоча сучасні матеріали значно відрізняються своїми експлуатаційними характеристиками, методика нанесення залишилася колишньою.

Якщо навичок виконання таких робіт немає, бажано виконувати їх удвох і на знятому склі, це дозволить впоратися з процесом тонування набагато швидше, а результат буде набагато якісніше.

У зворотному випадку можливі невеликі зазори між плівкою і ущільнювальної гумкою. Крім цього, при необережному поводженні, можна зіпсувати матеріал.

Всього в процесі можна виділити кілька етапів:

  1. Підготовка поверхні скла: зчищення і видалення дрібних частинок пилу і ворсинок, що літають в повітрі.
  2. З використанням рівного листа паперу вирізати шаблон задньої півсфери. Для зручності його фіксації в момент розмітки, можна скористатися парними комплектами магнітів, якими він полотно притискається до поверхні.
  3. Заготівля переноситься на тоніровочний матеріал. При цьому бажано зробити його на 2 – 3 мм. більше паперового, це дозволить уникнути можливих помилок при виготовленні шаблону. Надлишки потім акуратно зрізаються ножем.
  4. Підготовлену форму розподілити на поверхні вікна.
  5. Відокремити куточок плівки від підкладки, періодично змочуючи матеріал мильним розчином. Найчастіше це робиться з використанням ручного пульверизатора.
  6. Одночасно з цим рідина наноситься і на скло.
  7. Коли формування закінчена, а заготівля розташована на склі в потрібному положенні, за допомогою пластикових «вигонок» здійснюється видавлювання з-під поверхні залишків рідини і повітря. Рухи здійснюються повільно і акуратно, деякі види плівок дряпаються саме на цьому етапі. Оптимальний напрям в даній ситуації – від центру до країв.
  8. Завершивши розгладження, всю поверхню ретельно просушити феном. Це забезпечить випарювання рідини і заповнення клеєм всіх мікротріщин і подряпин скла, що збільшить зчеплення плівки і підстави.

порошкове напилення

Технологія напилення відома досить давно і на сьогоднішній момент практично не використовується, так як для виконання робіт необхідний демонтаж вікон, а сам результат схильний пошкоджень в процесі експлуатації.

До того ж, демонтувати покриття не вдасться, тому автовласник буде змушений міняти скло на нове. Інакше тонування називається магнетронного напилення або полум’яне.

Принцип виробництва являє собою:

  • опускання елемента, який попередньо проходить ретельну полірування, в вакуумну камеру, де на нього наноситься тонкий шар окислів металів
  • поверхню, посилена таким способом приймає поліпшену стійкість до атмосферного і механічного впливу;
  • крім цього воно отримує високі показники тепло- і звукоізоляції, а так само світловідбивання.

У сучасних технологіях методика успішно використовується для виготовлення вітражних вікон магазинів і внутрішніх перегородок.

Шторки і перфорована сітка

Дані елементи можуть бути стаціонарними, каркасними, розсувними. Будь-який з представлених предметів тюнінгу монтується на спеціальні фіксуючі деталі, які зазвичай входять в комплект.

Як кріплень можуть використовуватися наступне:

  1. Верхні і нижні дротяні направляючі – для розсувних шторок.
  2. Присоски для тимчасових шторок.
  3. У разі виготовлення перфорованих шторок під певну модель автомобіля, фіксація здійснюється з використанням спеціальних кріплень, що кріпляться по периметру вікна. У них в подальшому вставляється елемент.

як зняти

Демонтаж шторок і сіток відбувається за лічені секунди. Для цього необхідно відстебнути фіксатори і зняти або перемістити їх в потрібне положення. Скло піддані магнетронного напилення, як говорилося раніше, чищенні не підлягають і змінюються на нові.

Окремо слід сказати про видалення плівок:

Особливу увагу потрібно приділити щоб встановити час зняття з заднього скла з обігрівом. У цьому випадку використання гострих і ріжучих предметів категорично не допускається, оскільки є небезпека пошкодити тонкі дротяні нитки.

Визначити цілісність електричної мережі можна включивши підігрів після демонтажу: якщо в деяких ділянках на склі утворюються краплі конденсату, значить саме тут і є обрив.

Переваги та недоліки плівки на задньому склі

Незалежно від вибору методу тонування, велика частина якісних характеристик і корисних властивостей є стандартними для всіх:

  1. Якісна або не дуже (в залежності від обраного методу) захист салону від проникнення всередину інфрачервоних і ультрафіолетових променів.
  2. Захист від вигорання оббивки заднього дивана і полки.
  3. У машині, задня частина якої затоновані, можна залишати особисті речі без побоювання того, що вони стануть причиною підвищеної уваги сторонніх.
  4. Так як дозволена вищезгаданими нормативами ступінь затемненості може мати стовідсоткове співвідношення, допускається використовувати заднє скло як елемент для вираження індивідуальних якостей. Багато автовласників розміщують тут оригінальні малюнки.

З недоліків, в цьому відношенні можна виділити лише складності з заднім оглядом.

Затонірованноє «наглухо» заднє скло прирівнює легковий автомобіль до вантажівки, в якому немає можливості оцінити ситуацію поворотом голови назад, паркуватися доведеться орієнтуючись тільки по бічних дзеркалах.

Будь-який з представлених методів більш-менш зможе виконати покладені на нього функції. Основною перевагою всіх методик полягає те, що тут немає дорогих сучасних технологій, що використовуються для затемненості передніх вікон (електронне подвійне скління, SPD або PDLC тонування).

Виходячи з цього, кожен з них є доступним і цілком здійсненним своїми руками в гаражних умовах.

Відео: Як відформувати заднє скло. Тонування заднього Lanos. На суху.

Увага!

  • У зв’язку з частими змінами в законодавстві інформація часом застаріває швидше, ніж ми встигаємо її оновлювати на сайті.
  • Всі випадки дуже індивідуальні і залежать від безлічі факторів. Базова інформація не гарантує рішення саме Ваших проблем.

Тому для вас цілодобово працюють БЕЗКОШТОВНІ експерти-консультанти!

ЗАЯВКИ ТА ДЗВІНКИ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЦІЛОДОБОВО і БЕЗ ВИХІДНИХ ДНІВ .

5 етапів проведення тонування заднього скла своїми руками

Автор temass Дата Лип 18, 2017

У більшості випадків бажання затонувати заднє скло виникає, як спроба провести тюнінг власного автомобіля. Однак практичне використання темного покриття скла має набагато більше причин, що підштовхує водія до активних дій.

Всі передумови затонировать заднє скло

Тонування заднього скла автомобіля виправдана з практичних міркувань. Це і зниження засліплення фарами попутного автомобіля ззаду, виняток дій сонячних променів призахідного сонця. Не варто забувати і про цікаві погляди перехожих. До того ж, затонувати скло не заважають дзеркала заднього виду і камери кругового огляду при їх наявності.

При всіх перевагах, перш ніж тонувати заднє скло, варто розібратися з трьома нюансами:

  • дотримання встановлених правил;
  • вибір способу тонування з урахуванням самостійного нанесення покриття;
  • тонування своїми руками заднього скла з урахуванням конструктивних особливостей.

Як правильно вибрати тонування

Ступінь світлопропускання для заднього скла легкового автомобіля у вітчизняних умовах не встановлюється за умови наявності двох бічних дзеркал. Разом з тим, в деяких сусідніх країнах цей показник не перевищує 70%.

Найбільш доступним способом при тонуванні стекол автомобіля своїми руками є застосування спеціальної плівки. Цей процес відрізняється простотою і доступністю при наявності необхідних інструментів. Вартість погонного метра знаходиться на рівні від 30 руб. за погонний метр.

Порада

Серед сучасних напрямків затемнення виділяється електронна тонування. Її використання дозволяє змінювати ступінь затемнення з урахуванням зовнішніх умов освітлення. Застосування такого способу поки обмежена, оскільки вимагає використання професійного обладнання. Вартість при невеликій площі скління починається з 30 тис. Руб. за авто.

Найбільш зручно тонування стекол своїми руками проводиться при знятому задньому склі. Це стосується таких процесів, як розмітка і приклеювання підготовленого полотна. Також не рекомендується виконувати роботи під відкритим небом. Це додати зайвих відблисків при очищенні скла і буде сприяти передчасному запиленію поверхні.

Готуємо інструменти для тонування скла з обігрівом і без

До початку виконання робіт готуємо інструмент і матеріали по складеного переліку:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…