Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Мороз і сонце день чудовий. А ні, темно і холодно, а ще машина замерзла. Скоріше б завести, та відігрітися але ось при повороті ключа стартер видає ПАФ ПАФ і тиша. У більшості випадків це акумулятор. Лампочки на приладовій панелі тьмяніють, а з під капота чути клацання.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Взагалі, щоб не потрапляти в такі дурні ситуації, потрібно своєчасно обслуговувати акумулятор. В даний момент існує багато спеціалізованих центрів, які можуть протестувати і провести технічне обслуговування вашого акумулятора. Робити це рекомендується раз на півроку. Навесні і восени.

Так само фахівці підкажуть, якщо ємність вже знизилася до критичної позначки і акумулятор краще замінити. Крім ТО добре батареї періодичні давати повний цикл заряд-розряд-заряд.

Оскільки при коротких пересування акумулятор, може просто не встигнути зарядитися, а безліч підключених аксесуарів до бортової мережі сприяють його швидкому розряду. Так само слід підбирати акумулятор згідно рекомендацій виробника, щоб не допускати недозаряд або перезаряд акумулятора.

І стежте за правильною роботою генератора, відсутністю витоків в бортовій мережі, а так само за клемами, вони можуть окислюватися або слабшати. А в холодну пору можна одягати на акумулятор теплий чохол.

Але повернемося до нашого автомобіля, як же його тепер запустити? 1 спосіб: «Пуско-зарядний пристрій». Найпростіший і безболісний запустити акумулятор – це спеціальний пристрій. Його підключають до мережі, перемикач режимів ставлять в позицію «пуск». Плюсової провід ПЗУ підключається до + клеми, мінусовій – до блоку двигуна ближче до стартеру.

Поверніть ключ у замку запалювання, після того, як машина завелася, пуско-зарядний пристрій можна вимикати. З особистого досвіду скажу, що не варто покладати на дешеві китайські пристрої великі надії, оскільки користі від них зовсім нуль! Єдиний варіант це підключити безпосередньо до акумулятора і дати йому трохи зарядитися від цього пауер банку.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

2 спосіб: «Дай прикурити!». Для цього потрібно: автомобіль «донор» – 1 штука, дроти для прикурювання (перетин більше 16 кв.мм), ключ на 10. Акумулятор у машини-донора повинен бути в нормальному робочому стані, не намагайтеся прикурити 12-вольтний агрегат від 24- вольтного, напруга повинна бути однаковим. Виняток – підживлення 24-вольтного акумулятора від двох 12-вольтних, які з’єднані послідовно. Автомобілі ставлять поруч, але вони не повинні стикатися. Двигун у «донора» глушать, у другого авто потрібно зняти мінусову клему. Дотримуйтесь полярності, інакше електроніка просто вийде з ладу. В основному мінусовий дріт маркований чорним, а плюсової – червоним. Плюсові клеми потрібно з’єднати між собою, потім підключаємо мінус до «донору» і тільки після цього мінус до реанімовувана машині. Після цього можна завести «донора» на 4-5 хвилин, щоб «мертвий» акумулятор підзарядився, потім можна завести другу машину і дати попрацювати 5-7 хвилин. Клеми відключають, дайте авто попрацювати хвилин 15-20, зарядка відбувається швидше при включеному двигуні.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

3 спосіб: «Підвищений струм». Акумулятор можна зарядити і підвищеним струмом, АКБ з машини можна не знімати, але ось у транспорту з бортовим комп’ютером потрібно зняти мінусову клему, інакше електроніка «полетить». Струм можна підвищувати не більше ніж на 30% від стандартних показань.

Наприклад, для акумулятора 60 Ач допускається струм до 8 ампер. Рівень електролітів повинен бути нормальним, заливні пробки потрібно відкрити. Зарядка триває 20-30 хвилин, потім можна заводити машину. Часто вдаватися до такого методу не рекомендується – він скорочує «життя» акумулятора.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

4 спосіб: «Буксирування або з штовхача». Для буксирування потрібно: трос, довжиною 4-6 метрів, автомобіль для буксирування. Між собою машини з’єднуються тросом і розганяють до 10-15 км / ч, у буксирі авто потрібно включити 3-ю передачу і поступово відпустити зчеплення. Якщо машину вдалося завести, можна розчепити «солодку парочку».

Головне в цьому методі – узгоджувати дії водіїв, інакше можна нанести транспорту сусіда серйозні пошкодження. Спосіб підходить тільки для транспортних засобів з механічною трансмісією. Можна замість буксирувального авто використовувати людські ресурси. Розганяють машину під гірку або по рівній дорозі.

Штовхають за задні стійки або багажники, інакше можна отримати серйозні травми (наприклад, посковзнутися і потрапити під колеса).

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

5 спосіб: Літієві акумулятори. Відгуки про нього вельми неоднозначні, для підзарядки можна використовувати ноутбук, телефон, фотоапарат та іншу техніку з літієвими акумуляторами. Заряджати потрібно 10-20 хвилин, підключити можна за допомогою салонного прикурювача або безпосередньо до акумулятора. Пристрої підходять для автомобілів всіх типів.

6 спосіб: «Кривий стартер». Така штука для провертання коленвала виручала багатьох автомобілістів. Вставлялася безпосередньо в мотор, але у кого він є, знають, як ним користуватися. Є ще аналогічний спосіб, який можна виконати і зі звичайним автомобілем.

Для цього знадобиться домкрат, 5-6 метрів щільної мотузки або стропи. За допомогою домкрата потрібно подвисіть одне з провідних коліс, на нього намотують 5-6 метрів мотузки, включають запалювання і пряму передачу.

Якщо на машині блокуються диференціали, не забудьте їх відключити! Кінець стопи дерните різким рухом, потрібно гарненько розкрутити колесо.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Ну і звичайно можна занести акумулятор додому і зарядити. Так само досвідчені автомобілісти рекомендують перед пуском двигуна включити фари, щоб дати акумулятора прогрітися навантаженням.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Ну а я бажаю вам, щоб акумулятори служили довго, а машини завжди заводилися !.

Що робити, якщо замерз акумулятор автомобіля

Навіть в середній смузі Росії взимку нерідкі морозні ночі. Що робити, коли в акумуляторі замерзає взимку електроліт? Не завжди прилад безнадійно зіпсований.

На початку, коли рідина замерзла в повному обсязі, ще можна врятувати акумулятор від деформації, викликаної збільшенням обсягу льоду.

Причини замерзання електроліту, попередження проблеми і способи реанімації батареї повинен знати кожен автолюбитель.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Замерз електроліт в акумуляторі, що робити?

Найнеприємніше, що може чекати власника авто зимовим ранком, не відкривається двері в салон, не заводиться машина. Виявляється, замерз електроліт в акумуляторі, він сів. Таке трапляється при низькому заряді АКБ. Якщо з вечора автомобіль залишений з малим зарядом акумулятора, який за ніч ще сяде – чекай біди.

Ознаками того, що акумулятор замерз, служать опуклі стінки корпусу, вкриті інеєм. Що робити, якщо в холоднечу замерз акумулятор в машині? Щоб домогтися повного проморожування банок потрібно постаратися:

  • залишити розряджений старенький акумулятор на морозі на добу і більше;
  •  створити великий витік струму в ланцюзі, яка стане причиною, коли навіть новий акумулятор замерзне, посадивши заряд на нуль;
  • забезпечити тривалий простій машини з акумулятором на морозі.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

АКБ призначені для роботи при температурі від +60 до – 40 градусів, але при цьому повинні дотримуватися умови, від яких залежить працездатність батареї.

 Що робити, якщо трапилася аварія, замерз акумулятор? Найгрубішою помилкою вважається підключення приладу до зарядник негайно. Можливо, сталася внутрішня деформація пластин і сепаратора, з’явилися тріщини в корпусі.

Все залежить, до якої міри промерз електроліту в авто акумуляторі.

Послідовність дій:

  • витягти акумулятор з автомобіля;
  • зробити зовнішній огляд на наявність тріщин, патьоків;
  • помістити акумулятор в емальований посуд і залишити, поки лід розтане, боки «здуються», іній на корпусі зійде;
  • при відсутності явних ознак деформації замерзлого акумулятора, його можна заряджати за особливим графіком.

Перш потрібно впевнитися за допомогою лакмусового папірця, що волога на корпусі нешкідлива. Чи не почервоніла чи індикаторна смужка? Мікротріщини можуть бути непомітними оку, але електроліт їх знайде. Якщо акумулятор з кришками, візьміть пробу електроліту на прозорість.

Якщо з якихось причин замерзлий акумулятор необхідно швидко реанімувати, як його зарядити? Для того щоб прискорити танення можна включити теплову гармату, але не можна замерзлий акумулятор відразу поміщати в гарячу воду. Можна помістити корпус в прохолодну середу і піднімати температуру, поступово підливаючи воду. Робити це потрібно в емальованому посуді і захисному одязі.

Пропонуємо переглянути відео, де фахівець пояснює, що робити, якщо замерз акумулятор.

Чи може замерзнути електроліт в акумуляторі

Чиста вода замерзає при 0 0 С. У розчинах солей і кислот температура замерзання залежить від концентрації і виду речовини. В акумуляторах в якості електроліту використовується розчин сірчаної кислоти. Від його концентрації залежить накопичення енергії в елементах, і при якій температурі відбувається замерзання рідини.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Для того щоб вода в акумуляторі замерзла до стану монолітного шматка льоду необхідно його повністю розрядити, охолодити до температури навколишнього середовища. Розширюється лід порве корпус, банки роздуються, пластини вигнута. Чи можна ставити на зарядку глибоко замерзлий акумулятор? Ні. Деформований прилад годиться тільки на утилізацію.

Чому замерзає акумулятор взимку

У будь-якому акумуляторі йде безперервна окислювально-відновна реакція. Коли прилад розряджається, на його пластинах осідає нерозчинний осад сульфату свинцю. І тоді електроліт стає менш концентрованим.

Якщо це відбувається взимку, виникають умови для замерзання електроліту в акумуляторі. Ось чому на зиму встановлюють новий АКБ, без ознак сульфатирования і стежать за рівнем заряду.

Пропонована таблиця реально показує стан приладу, в залежності від щільності електроліту

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Все більше автолюбителів користуються одноразовими кальцієвими батареями. Їх герметичність не дозволяє перевірити стан електроліту. Значить, контроль слід вести по напрузі розімкнутої ланцюга. Якщо замерзли банки в кальциевом акумуляторі, його слід розморозити у сприятливих умовах, підзарядити і протестувати. Найчастіше такий прилад не відновлюється.

Фізико-хімічні процеси завжди відбуваються в відведених параметрах. Якщо замерз акумулятор автомобіля, значить, порушені умови експлуатації. Чому замерзає електроліт – його концентрація нижче точки утворення кристалів.

Акумулятор замерзає взимку, так як влітку температура навколишнього повітря більше -7 0, найнижчою концентрації електроліту, що відповідає щільності 1,11 г / см3.

 Чи може акумулятор замерзнути навесні або восени? Може, якщо створити відповідні умови для руйнування пристрою.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Зарядка замерзлого акумулятора

Після того як вода, яка замерзла всередині корпусу акумулятора розтанула, видимих ​​деформацій і витоків не виявлено, його потрібно реанімувати. При цьому дотримуються щадні умови.

Як потрібно заряджати замерзлий акумулятор автомобіля? Фахівці радять використовувати тільки автоматичний зарядний пристрій. Саме цей інструмент може забезпечити повний заряд батареї.

На першому етапі використовується імпульсний струм, який зніме сульфатний осад з пластин. Основна зарядка проводиться дбайливо, використовується 5% зарядного струму від ємності батареї. Так, АКБ на 60 А повинна заряджатися струмом 3 А протягом 8-10 годин.

Надалі сила струму ще знижується, і зарядка доводиться до норми 12,6 В.

Зверніть увагу

Якщо є можливість, необхідно переконатися що електроліт прозорий, без ознак осипання пластин. Каламутна рідина свідетельствет про присутність внутрішніх змін. У банках можливо коротке замикання, пластини обсипаються. Акумулятор не придатний до подальшої експлуатації.

Давати зайвий заряд акумулятора, який тільки що замерз, не слід. Надалі, на морозі батарея може створити нові проблеми, для літньої експлуатації годиться.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Ознаки, коли замерзає одна банка в акумуляторі

Отже, встановлено, замерзли всі банки в авто акумуляторі. Що робити? Необхідно дочекатися, коли пройде відтавання і зарядка акумулятора.

При повній зарядці всіх елементів загальний заряд акумулятора складе 12,6 В. При цьому кожна, з з’єднаних послідовно банок дає 2,1 В. Заряд 10,5 В? Чи не працює один елемент.

І це є приводом для визнання акумулятора непридатним через замерзання.

Визначити в автомобільному акумуляторі з пробками, яка саме батарея прийшла в непридатність від того, що замерзла, можна ареометром. Щільність електроліту в бракованої банку буде набагато нижче, ніж в інших. У вас є вибір, замінити непридатну банку або утилізувати батарею.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Як запобігти умови, коли акумулятор замерзає

Підготовка автомобіля до роботи в зимових умовах пов’язана з утепленням тим чи іншим способом АКБ. Це важливо для автомобілів з малим пробігом і частими тривалими стоянками. Для зими потрібно використовувати електроліт більшої щільності, який замерзає при більш низькій температурі. У північній місцевості актуально купити зимовий акумулятор з ємністю на 20% більше стандартної.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Більш часті заміри витоків в бортовій системі, перевірка працездатності генератора, дбайливе ставлення до АКБ дозволять навіть у сильний мороз заводити авто з легкістю.

Що робити, коли замерз акумулятор і причини цього явища

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складноЯк завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

У зимову пору року з акумулятором може трапитися наступна напасти. Після холодної ночі можна прийти до машини і виявити, що електроліт в банках акумуляторної батареї замерз. Не можна сказати, що це масове явище, але в північних широтах трапляється досить часто. Такі повідомлення часто можна знайти на форумах автомобільної тематики. Причому статися це може як зі старою, так і з новою АКБ. У чому причина цього явища і як його уникнути?

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Причини замерзання акумулятора

Для деяких недосвідчених власників автомобілів замерзання акумулятора стає справжнім шоком. Багато потім пишуть повідомлення на форумах про те, як таке може трапитися. У той же час, це явище можна пояснити і часто відбувається в сильний мороз на розрядженому акумуляторі. Нижче ви можете подивитися таблицю, в якій вказана щільність електроліту в залежності від ступеня його зарядки.

Щільність електроліту, г / см. куб. (+15 гр. Цельсія) Напруга, В (за відсутності навантаження) Напруга, В (з навантаженням 100 А) Ступінь заряду АКБ,% Температура замерзання електроліту, гр. ЦельсіяПлотность електроліту, г / см. куб. (+15 гр. Цельсія) Напруга, В (за відсутності навантаження) Напруга, В (з навантаженням 100 А) Ступінь заряду АКБ,% Температура замерзання електроліту, гр. Цельсія

1,11 11,7 8,4 -7
1,12 11,76 8,54 6 -8
1,13 11,82 8,68 12,56 -9
1,14 11,88 8,84 19 -11
1,15 11,94 9 25 -13
1,16 12 9,14 31 -14
1,17 12,06 9,3 37,5 -16
1,18 12,12 9,46 44 -18
1,19 12,18 9,6 50 -24
1,2 12,24 9,74 56 -27
1,21 12,3 9,9 62,5 -32
1,22 12,36 10,06 69 -37
1,23 12,42 10,2 75 -42
1,24 12,48 10,34 81 -46
1,25 12,54 10,5 87,5 -50
1,26 12,6 10,66 94 -55
1,27 12,66 10,8 100 -60

Як видно з цих даних, на повністю зарядженій батареї електроліт має щільність 1,27 гр. / См3. У такому стані він не замерзне навіть у дуже сильний мороз. А ось при падінні щільності до значення 1,10─1,15 гр. / См3 електроліту для замерзання вистачить і невеликого морозца.

Як багато хто з вас знають, електроліт в автомобільному акумуляторі – це водний розчин сірчаної кислоти. В процесі розрядки акумулятора на пластинах негативної і позитивної полярності йде процес утворення сульфату свинцю (PbSO4). Цей процес йде з витратою сірчаної кислоти (H2SO4).

В результаті при падінні заряду батареї щільність електроліту падає. В ідеальній ситуації цей процес повинен йти до тих пір, поки електроліт не перетворитися в воду. Але в реальних умовах щільність електроліту на повністю розрядженою АКБ становить 1,11 гр. / См3.

Але і цього цілком достатньо для замерзання електроліту в холодну пору року.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Зараз у продажу досить часто можна зустріти акумулятори з електролітом, щільність якого становить 1,20─1,22 гр. / См3 в зарядженому стані. Плюс до цього при експлуатації акумулятора взимку в міських умов не додає йому «здоров’я». Зазвичай це часті запуски двигуна при коротких пробігах між ними.

Плюс до цього постійно включено безліч споживачів струму: грубка, підігрів сидінь, керма, магнітола, навігатор і т. П. В результаті акумулятора перепадають крихти електроенергії, вироблюваної генератором. Є й інші причини швидкої розрядки АКБ.

Читайте про них у статті про те, чому швидко сідає акумулятор на машині.

І в один прекрасний момент рівень заряду падає до критичного і накладається холодна ніч. В результаті приходимо вранці до машини, а у неї замерз акумулятор автомобіля, точніше, електроліт в ньому. Ось вам і замерзлий акумулятор в середній смузі Росії. Тому, якщо у вас замерз електроліт в АКБ, дивуватися нема чому. Потрібно діяти.

Повернутися до змісту

Що робити, якщо замерз акумулятор автомобіля?

Для початку зніміть акумулятор з автомобіля. Як це правильно зробити, можна прочитати в статті про заміну автомобільного акумулятора. Після цього, віднесіть АКБ додому, і поставте в якусь пластикову ємність. Наприклад, в таз.

Це робиться на випадок, якщо в корпусі акумулятора є непомітна тріщина і при розморожуванні з неї поллється електроліт. В результаті на підлогу виллється їдка речовина, і він буде зіпсований.

Потім чекаєте до тих пір, поки акумулятор і електроліт в ньому не нагріються до кімнатної температури.

Поки проведіть візуальний огляд батареї. Якщо видно на корпусі видно сліди деформації і тріщини, то акумулятор доведеться викинути і купити новий. І справа не в тріщинах на корпусі. Їх можна було б запаяти або закрити мастикою.

Але проблема в тому, що якщо акумулятор замерз до руйнування корпусу, то його пластини практично напевно пожолобилися і з них обсипалася активна маса.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

У банках, де відбулося викривлення пластин, швидше за все, буде коротке замикання. Адже при деформації вони зашкодять сепаратор, який розділяє пластини різної полярності. Це призведе до короткого замикання, яке усунути дуже складно і не виправдовує витрат часу і сил.

Якщо видимих ​​слідів пошкодження немає, то дочекайтеся повного відтавання АКБ і ставте її на зарядку. Після проходження повного циклу заряду виміряйте напругу на висновках акумулятора. Воно повинно становити не менше 12,6 вольта.

Якщо напруга, наприклад, 10,5 вольт, то цього говорить про те, що вийшла з ладу одна з банок. Напруга одного елемента батареї (банки) одно 2,1 вольта (при повній зарядці).

Так, що за загальним напрузі батареї ви зможете визначити, скільки банок вийшло з ладу.

Визначити який саме елемент батареї вийшов з ладу можна, вимірявши щільність у всіх банках. У несправної банку щільність електроліту буде різко відрізнятися. Вимірювання проводяться приладом, який називається ареометр. Детальніше про характеристики електроліту і вимірі його щільності можна прочитати в статті «Яка кислота в акумуляторі автомобіля і для чого потрібен електроліт».

Якщо після зарядки щільність електроліту в усіх АКБ становить 1,27 гр. / См3 і загальну напругу 12,6─12,9 вольт, то в цей раз акумулятор замерз без наслідків. Він готовий до подальшої експлуатації. Тут можна тільки рекомендувати трохи підняти щільність до 1,29─1,3 гр. / См3. У зимовий час це доречно.

Повернутися до змісту

Що робити, щоб не замерз електроліт в акумуляторі?

Щоб акумулятор автомобіля не замерз досить періодично стежити за його станом і вчасно обслуговувати. Рекомендації можна дати наступні:

  • в холодну пору року підійміть щільність електроліту в акумуляторної батареї до 1,29 гр. / см3. Цього має вистачити для того, в найлютіші морози не замерз акумулятор автомобіля;
  • тримайте акумулятор в зарядженому стані. Це актуально в будь-який час року, але взимку особливо. Для батареї найскладніший режим експлуатації настає взимку при їзді в міському циклі. Найчастіше заряджайте АКБ від мережевого зарядного пристрою, оскільки заряду від генератора в таких умовах експлуатації не вистачає;
  • якщо ви живете в північних широтах, де зими довгі і суворі, то можна придбати чохол для акумулятора автомобіля або зробити його самостійно. Сьогодні можна навіть знайти моделі з підігрівом. Подробиці читайте за посиланням вище;
  • в деяких випадках, коли морози особливо сильні, можна віднести акумулятор додому. Заодно Підзарядіть його. Вранці поставите його на місце і поїдете без проблем.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Ось такі прості дії дозволять вам вберегтися від неприємностей із замерзанням електроліту і виходу з ладу акумулятора. Якщо у вас є доповнення до статті, пишіть їх в коментарях.

Повернутися до змісту

Як можна швидко відігріти акумулятор

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Кожен автолюбитель хоча б раз у своєму житті стикався з ситуацією, коли його авто відмовлялося заводитися в мороз. Вранці багато дорікають себе за те, що не зняли на ніч акумулятор і не занесли його додому. Якщо така ситуація вже сталася, то в цілому нічого страшного, адже батарею можна відігріти.

Варто відразу обмовитися, що батарею рекомендується відігрівати будинку в природних умовах. Якщо ж часу обмаль, то доведеться скористатися кардинальними методами, які хоч і зашкодять АКБ, але дозволять завести транспортний засіб.

Як можна відігріти замерзлий акумулятор?

У практиці автомобілістів існують сотні способів по відігрівання акумуляторної батареї. Хоча ефективні далеко не всі.

Наприклад, одним з найпопулярніших методів є «пожвавлення» батареї частим короткочасним включенням дальнього світла перед запуском двигуна або його включенні на час до двох хвилин.

На жаль цей взагалі метод не працює. Вироблюваної приладами потужності недостатньо навіть для відтавання інею на корпусі АКБ.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Перед тим, як почати, обігрів АКБ важливо встановити справжню причину відмови запуску двигуна. Якщо вона полягає не в замерзанні батареї, то її прогрів може тільки погіршити ситуацію.

Чи можна ставити акумулятор в гарячу воду?

Відповідь на це питання очевидна – ні! Відігрівати АКБ в воді можна, але її температуру необхідно підвищувати поступово. Принісши батарею додому, автовласник повинен підшукати відповідний за розміром таз. Найкраще, якщо його глибина буде відповідати висоті пристрою. Клеми і кришки банок потрібно закрити, щоб уникнути попадання на них води.

Для початку в таз заливається холодна вода (ні в якому разі не окріп), яка незважаючи на свою температуру все ж зігріває замерзлий акумулятор.

Не варто наливати води занадто багато, досить, якщо вона приховає три чверті батареї. З тієї частини, яка буде знаходитися вище рівня рідини можна зрозуміти, як проходить процес обігріву.

важливо

Першою ознакою, що свідчить про позитивний ефект, є зникнення з поверхні акумулятора інею.

  акумулятор 85D23L

Після того, як іній розтане, температуру в тазу можна підвищувати до 40 градусів. При таких умовах АКБ остаточно відігріється і буде готова до використання.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

У деяких випадках елемент живлення не вдається зняти з машини. Це може статися внаслідок його примерзання або іржавих гайок на кріпленні. В даному випадку проблему можна вирішити за допомогою чайника і гарячої води.

Однак, варто пам’ятати, що в сильний мороз зігріти акумулятор на машині за допомогою побутових приладів не вийде.

Імовірність вдалого результату заходи існує тільки при температурі повітря не нижче -15 градусів.

Чи можна відігрівати акумулятор на батареї?

Даний спосіб відноситься до самим щадним. Єдиним недоліком є ​​времязатратность процедури. Звичайно, у батареї пристрій відігріється швидше, ніж при кімнатній температурі, але навряд чи це врятує поспішає у справах водія.

Важливо пам’ятати, що акумулятор повинен відігріватись не ближче метра від радіатора. В іншому випадку АКБ просто може пошкодитися.

Деякі автовласники починають заряджати батарею тільки поставивши її на обігрівач. Цього робити ні в якому разі не можна, адже зарядка можлива тільки коли пристрій відтане.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Чи можна відігріти акумулятор феном?

Багатьох водіїв рятував простий фен. Цей прилад досить швидко нагріває предмети завдяки потужному потоку гарячого повітря.

Перевагою такого методу є те, що його можна застосовувати навіть, не знімаючи АКБ з автомобіля.

Єдиною умовою при цьому є безпосередня близькість транспортного засобу до вікон квартири або його розташування в гаражі, підключеному до електрики.

Якість обігріву безпосередньо залежить від потужності фену, а також правильного його використання.

Скільки за часом потрібно відігрівати акумулятор?

Час відтавання акумуляторної батареї залежить від способу його обігріву. Так, якщо застосовується фен, то може знадобитися близько години, перед тим, як пристрій можна буде заряджати. У батареї АКБ простоїть не менше кількох годин.

  акумулятора Globatt

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Швидше за все батарея розморожується в воді. На позначене захід знадобиться всього сорок хвилин. Процес можна прискорити, якщо не дотримуватися рекомендований температурний режим, але такий ризик може привести до негативних наслідків.

Заведеться чи машина, якщо відігріти акумулятор?

Перед тим як заводити автомобіль після розморожування акумулятора його потрібно зарядити. Далі акумулятор встановлюється на своє законне місце в машині, і автомобіль заводиться.

Таким чином, екстрений відігрівання акумулятора в домашніх умовах виправдовує себе, але зловживати цим абсолютно точно не можна. Найкраще вберегти батарею від заморозка, знявши її і принісши додому на ніч.

Як завести машину якщо сів акумулятор: дієві методи

Будь-який водій може опинитися в такій ситуації, коли сідає акумулятор на машині, і завести її шляхом повороту ключа запалювання неможливо. Як правило, розряд АКБ для власника автомобіля – завжди несподіваний поворот подій.

Хоча в переважній більшості випадків він має цілком об’єктивні причини, які мають свої наслідки. Перше відчуття – це розгубленість і досада. Особливо, коли людина опиняється на самоті на трасі, або ж терміново потрібно кудись їхати, а запустити мотор не виходить.

Що робити в такій ситуації і як завести машину, якщо сів акумулятор?

Причини, за якими батарея «сідає» найчастіше

Як не крути, дуже часто раптової зупинки роботи акумуляторних батарей в машині сприяє недбалість або неуважність її власника. Наприклад, якщо водій забув вимкнути фари або всю ніч слухав магнітолу.

Не дивно, що АКБ при невимкнені фарах швидко розрядилася, і, як би господар ні заводив машину звичайним шляхом, ресурсів батареї для запуску двигуна буде недостатньо.

Про те, чому сідає акумулятор за ніч →

Може трапитися і так, що батарея виявиться повністю розрядженою – фактично, в нуль, і відновити її ємність вже не буде можливості. Таких ситуацій допускати не можна, і при поїздках важливо пам’ятати про такі речі, як елементарна щоб зекономити заряд акумулятора.

Крім цього, холоди і морози теж завжди є додатковим провокуючим фактором для ослаблення роботи батареї. Особливо в тому випадку, якщо вона занадто довго перебувала в холодному приміщенні. Будь-який водій повинен знати про те, що взимку не можна допускати розряду акумулятора «в нуль» , в іншому випадку, це може фатально на ньому позначитися.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Также, если речь идет о свинцово-кислотном аккумуляторе, при его нерегулярном обслуживании может произойти оголение свинцовых пластин, короткое замыкание и, как следствие, полная непригодность АКБ к дальнейшей работе.

Безусловно, ситуации бывают разные, и севший аккумулятор — не всегда вина нерадивого водителя. Случается так, что батарея преждевременно вырабатывает свой ресурс по причине того, что в автомагазине могли продать некачественный товар в виде разряженного аккумулятора.

Как известно, при необходимости коротких поездок водитель вынужден очень часто запускать двигатель. А это требует высоких пусковых токов. И не каждая АКБ справляется с такой нагрузкой. В этом случае стоит подумать о приобретении солнечной батареи для зарядки автомобильного аккумулятора.

Как бы там ни было, водителю, впервые оказавшемуся в подобной ситуации, придется узнать о том, как завести автомобиль, если сел аккумулятор. В том, как определить, села ли батарея, ничего сложного нет.

Признаки того, что АКБ автомобиля разряжена

Признаки севшего аккумулятора всегда налицо, это симптомы, которые трудно перепутать с какой-либо другой неисправностью.

Как понять, что причина «заглохшего» двигателя именно в батарее:

  • коли повертається ключ запалювання, різко змінюється звук роботи двигуна  – він стає слабким, більш монотонним і тягнеться;
  • якщо сів акумулятор, світло індикатора його заряду на панелі приладів автомобіля тьмяніє , або лампочка взагалі може не загорітися ;
  • при спробі завести мотор з-під капота машини чуються клацають звуки .

На щастя, є багато випробуваних і популярних способів того, як завести машину, якщо сів акумулятор.

Для початку перерахуємо їх по порядку:

  1. Щоб машина завелася, її можна підштовхнути . Але метод працює вже далеко не з усіма авто.
  2. Автомобіль можна завести через прикурювач . В даному випадку «прикурити» потрібно від акумулятора автомобіля-донора. Або від спеціального пускового зарядного пристрою, якщо воно є під рукою.
  3. Метод «швидкого заряду» . Якщо поруч є звичайний зарядний пристрій для АКБ з можливістю регулювання показників струму;
  4. « Стропа » – ручне розкручування колінного валу з використанням трансмісії (не для всіх машин).
  5. Методика під назвою «п’яний акумулятор» . Жорсткий, але часом ефективний вихід з положення, коли інших засобів під рукою просто немає.

Метод «штовхача вручну»

Він є одним з найбільш поширених – безумовно, в межах міста або там, де є жвава траса. Для цього водію потрібно включити швидкість, а кілька людей будуть просто штовхати машину ззаду, щоб крутилися колеса, а сам двигун завівся за рахунок трансмісії.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Перед тим як помічники почнуть штовхати машину, водієві слід задіяти (найкраще!) Задню передачу . Як відомо, показник передавального числа у неї більше, ніж у інших. Поверхня дороги повинна бути максимально твердої і не ковзати  – в даному випадку, машина заведеться швидше.

Далі включіть запалення, постарайтеся, як слід, вичавити зчеплення і дайте помічникам команду штовхати автомобіль.

Як тільки швидкість набереться, зчеплення потрібно відпустити і, якщо зчеплення шин виявилося достатнім, колінний вал прийде в рух за допомогою трансмісії.

Коли ви зрозумієте і почуєте, що мотор заробив як слід, вичавіть знову зчеплення і дайте газ для стабілізації роботи мотора.

Незважаючи на ефективність цього старого доброго методу, він не спрацює в зимовий час на слизькій трасі . У випадку з гладкою і слизькою поверхнею зчеплення коліс з нею буде дуже низьким. А це означає, що включена передача буде просто працювати «вхолосту».

Однак, якщо взяти машину на буксир за допомогою троса і іншого автомобіля, метод все ж може спрацювати. Але не завжди: швидше за все, потрібно буде дуже довгий час тягти заглухлу авто по вкритій трасі для того, щоб його колеса розкрутилися, як треба.

Також спосіб «штовхача» не можна застосовувати по відношенню до машин з коробкою передач-«автоматом» . Що стосується інжекторних ДВЗ – «штовхач» тут теж не рекомендований. Але, якщо випадок критичний, іншого виходу може і не бути.

«Прикурювання»: метод для всіх автомобілів

Вихід оптимальний для всіх машин, незалежно від того, яка у них коробка передач – ручна або автоматична. Головне – знайти другого автомобіліста, який прийде на виручку, надавши свою машину в якості донора. І щоб батарея у помічника була досить заряджена.

Для того щоб завести машину з сів акумулятором від іншого автомобіля, вам буде потрібно спеціальний провід з зажимами на кінцях. Автомобіль- «донор» підганяється близько до вашої машини.

Важливо знати про те, як правильно прикурювати, щоб не зробити помилки:

  • Вимкніть запалювання на одній і на іншій машинах.
  • Проводами з «крокодилами» підключіть батареї один до одного, дотримуйся полярність  – плюсовій полюс однієї АКБ до плюсового полюса інший – і тільки потім мінусовій полюс акумулятора-донора виводиться на масу приймаючої машини (це може бути якась непокрашенном частина кузова або навіть двигун) .
  • Заведіть мотор машини-донора . Нехай він залишається запущеним деякий час, поки приймає заряд акумулятор «оживе», підзарядити.
  • Заглушіть мотор донора, зніміть провід і спробуйте запустити мотор своєї машини , яка вже має трохи зарядитися. Якщо мотор не запускається, схему можна повторити ще раз, і вона повинна увінчатися успіхом.

Ні в якому разі не заводите авто, якщо батарея розряджена, а двигун машини-«донора» при цьому працює. Якщо запустити мотор «приймаючої» машину, не відключаючи мотора другий, стартер «донора» може зламатися.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Прикурювати, якщо сів акумулятор на машині, можна і від спеціального зарядно-пускового пристрою, призначеного для цієї мети. Сама схема способу аналогічна прикурювання від іншої машини.

Спосіб дуже зручний і також універсальний для всіх. Однак водієві доведеться подбати про те, щоб це зарядний пристрій було завжди при ньому.

Можна возити його з собою, і цим заздалегідь убезпечитися від ситуацій, коли поруч може не виявитися людей, які зможуть допомогти.

Метод швидкої зарядки

Якщо у вас є під рукою ходове зарядний пристрій, на якому можна відрегулювати показник струму, можна швидко зарядити акумулятор з його допомогою. Для цього слід заряджати акумулятор як зазвичай, тільки тримати його за часом не більше 15-20 хвилин, виставивши показник струму не більше 10 відсотків від номінальної ємності батареї.

Спосіб працює завжди, але для акумулятора його корисним не назвеш: батарея може втратити значну кількість ємності . Тому його рекомендується застосовувати тільки в екстрених випадках.

спосіб стропи

Він означає ручне розкручування колінного валу з застосуванням трансмісії і підходить тільки для машин з механічною коробкою передач . Одне з провідних коліс приводу піддомкрачувати, потім включається найвища швидкість, стропа намотується на колесо (це повинна бути дуже міцна мотузка, як мінімум, шлях метрів в довжину). Після цього включається запалювання.

Колесо розкручується вручну: потрібно сильно і різко тягнути за мотузяну стропу. При цьому важливо знати про те, як правильно і акуратно обертати колесо, щоб стропа не заплутатися. Таким методом ви в підсумку заведеться, але не в зимовий час . Також обсяг мотора вашого авто не повинен перевищувати 1,5 літра.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Метод «п’яний акумулятор»

Насправді, це не жарт, і мова йде про реально працює способі, що застосовується виключно при певних обставинах конкретного форс-мажору.

Ясно, що для запуску двигуна доведеться використовувати спиртовмісну рідину. А тому перед очима одразу виникає картина, коли весело відпочиває в лісі компанія всю ніч слухала магнітолу, а вранці виявилось, що машина не заводиться.

Як завжди, немає межі людської винахідливості. У банки батареї можна влити рідину, що містить спирт. Головне, щоб в ній не було цукру. У кожен відсік заливається до 30 мл червоного або білого вина . Кислота вступає в активну хімічну реакцію зі спиртом, опір падає, а напруга стає вище – і мотор запускається.

Порада

Пам’ятайте: горілкою або самогоном машину не заведеш , тому що цукор присутній і в тому, і в іншому напої.

Звичайно, такий метод з розряду «Зроби сам» остаточно погубить батарею, але якщо вам трапилося опинитися в глухому місці, то і він може виявитися реальним порятунком.

Як продовжити життя акумулятора

Для того щоб екстрених ситуацій з акумулятором в вашому житті було якомога менше, дотримуйтесь простих правил. Вони допоможуть уникнути раптових форс-мажорних обставин.

Необхідно знати про те, як правильно доглядати за АКБ і контролювати її роботу:

  • Найчастіше знімайте показники напруги вашої батареї , не забувайте про те, що показник добре зарядженого акумулятора повинен становити 12,6-12,7 вольт .
  • Якщо ви – володар жідкокіслотного акумулятора, перевіряйте стан електроліту і свинцевих пластин і обслуговуйте його в разі потреби.
  • Не допускайте того, щоб ваша АКБ повністю розряджалася . Глибокі розряди зменшують показники її ємності, що може фатально позначитися на пускових токах, особливо в зимовий час.
  • У зимовий час варто додатково проявити турботу про акумулятор і купити для нього теплий чохол . А якщо морози сильні , то його потрібно зняти з машини і занести з гаража в тепло .
  • Завжди стежте за станом клем машини . При їх окисленні погіршується електропровідність, що може навіть блокувати вступ електричних імпульсів. Чому окислюються клеми акумулятора, читайте тут →
  • Постійні короткі поїздки, на жаль, сприяють швидкому розряду акумулятора бо в їх процесі він не встигає підзарядитися від генератора. Намагайтеся, по можливості, скорочувати кількість коротких поїздок . А якщо це неможливо, влаштовуйте свого автомобіля «довгі» поїздки на 40 хвилин або годину, хоча б раз або два в тиждень.

Ну і звичайно, завжди потрібно стежити за індикатором заряду акумулятора на табло і завжди вимикати фари і магнітолу, якщо ви відлучаєтеся надовго.

Запуск двигуна при сів акумуляторі – процес, який часто супроводжується стресовою ситуацією. Тому намагайтеся дотримуватися простих правил експлуатації і догляду за батареєю для того, щоб подібних ситуацій не виникало.

Що робити, якщо замерз акумулятор

У холодну пору року багато автовласників стикаються з додатковими клопотами з підтримки постійної «життєдіяльності» свого авто, а в сильні морози проблема що робити, якщо в акумуляторі замерз електроліт звучить як не можна актуально.

Як оживити замерзлу батарею

В морозних умовах щільність електроліту – робочої рідини будь-якого акумулятора, падає в рази швидше, ніж при плюсовій температурі. Ночівля на парковці при температурі нижче – 30º здатна привести до втрати більше половини ємності акумулятора.

А якщо врахувати ще й те, що в такому стані батареї потрібно «примудритися» провернути колінвал, долаючи опір загустілого від холоду масла, стає зрозуміло – не кожному акумулятора під силу такий подвиг.
Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно
Багатьом відомо – відновити замерзлий акумулятор автомобіля можна одним єдиним способом – зарядити його . Однак і для такого найпростішого заходи існує свій певний алгоритм:

– По-перше, необхідно візуально визначити стан батареї. Як було зазначено вище – при мінусовій температурі щільність електроліту падає. Справа в тому, що зменшується концентрація сірчаної кислоти і підвищується кількість води в робочої рідини батареї.

Вода замерзає, внаслідок чого стінки АКБ можуть стати опуклими через лід всередині корпусу.

Так що ж робити з повністю замерзлим акумулятором?

Перш за все АКБ необхідно зняти і помістити в умови кімнатної температури, не роблячи ніяких дій до тих пір, поки лід всередині АКБ НЕ розмерзнеться, а стінки повернутися в нормальний стан.

У таких випадках існує небезпека появи тріщин, тому, коли замерзає електроліт в акумуляторі – зазвичай, для відтавання, АКБ поміщають в ємність (таз, велика каструля). Інакше кислота може випадково потрапити на покриття підлоги в будинку і нанести ушкодження.

Оцінка заряду батареї

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

За допомогою ареометра

Ареометр – прилад, що дозволяє виміряти щільність електроліту в тих випадках, коли замерз акумулятор. Однак скористатися ним можна лише в тому випадку, якщо конструкція батареї дозволяє мати доступ до окремої банку з рідиною. 1,27 г / см ³ – значення щільності у повністю зарядженого акумулятора.

Падіння щільності на одну соту скаже про те, що пристрій втратило 6-7% від початкового заряду. Провівши нескладні арифметичні обчислення, можна легко обчислити мінімальні значення щільності електроліту, при яких батарея буде повністю розрядженою. Цей поріг складе 1,11-1,15 г / см³.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно
Діагностику за допомогою ареометра, в тих випадках, коли акумулятор замерзає, провести можна далеко не завжди. Справа в тому, що більшість АКБ є необслуговуваних, а, значить, не мають доступу до банків з електролітом.

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Кращий спосіб як швидко відігріти акумулятор будинку

Двері, замки, двірники піддаються щорічному обмороженню і відмовляються виконувати свої обов’язки. До них нерідко приєднується акумулятор, чиє замерзання вже звучить більш серйозно.

Однак не варто лякатися і кидати автомобіль відтавати до весни, реанімувати його зможе кожен, головне відповідально підійти до питання. Пам’ятайте, що навіть акумулятори потребують турботи і теплі.

Від зими до зими постає питання про те, як уникнути переохолодження акумулятора і що робити, якщо це все-таки відбулося. При правильному виборі варіанту вирішення подібних проблем, вдасться уникнути пошкоджень деяких особливо тендітних деталей і зберегти працездатність приладу.

Чому промерзає АКБ?

При повному заряді акумулятора щільність електроліту в ньому повинна бути близько 1,28 г / см3. При зменшенні рівня заряду щільність падає, через що води в акумуляторі ставати більше. При сильних морозах саме вода і стає причиною замерзання приладу.

Важливо! У період особливо сильних морозів рекомендується знімати батарею з автомобіля і зберігати в добре прогрітому приміщенні з подальшою підзарядкою. Це допоможе продовжити термін використання даного приладу.

Що робити якщо замерз акумулятор

Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Дотримуючись наших рекомендацій, у вас не виникне питання заведеться чи машина після відігрівання акумулятора.

Інструкція по відігрівання

  1. Витягати акумулятор слід проводити обережно і уважно. Для початку, слід від’єднати клеми в послідовності – мінус, потім плюс. Далі, розкрутити болти. Піднімати акумулятор потрібно плавно і вертикально, щоб уникнути протікання кислоти.
  2. Принести акумулятор в приміщення для відігрівання стане наступним дією. Прилад поміщається в пластиковий таз, для того, щоб кислота не розтеклася в разі пошкоджень.
  3. Коли акумулятор досить відігріється, потрібно поставити його на зарядку малим струмом. 

    Концентрація кислоти востонавлівается за рахунок змішування талої води і електроліту.

  4. По закінченню близько десяти годин батарея повністю відновиться, практично не втративши ємність і уникнувши сильних пошкоджень.

Важливо! Для того, щоб уникнути замикання між свинцевими пластинами АКБ, не варто ставити на зарядку замерзлий акумулятор.

Як розігрівати правильно?

  1. Акумулятор слід зняти і перернесті в тепле приміщення. Помістити в таз, щоб конденсат не розтікався.
  2. При появі солей на клемах можна використовувати для її усунення ганчірку , просочену в содовому розчині. Так само цей метод використовується і при протікання кислоти.В цьому випадку ганчірки підлягають негайній дискваліфікації із загального вжитку.
  3. Через те, що в сильні морози акумулятор піддається постійній посадки, після відігрівання його потрібно зарядити. В іншому випадку, довго він не прослужить.

  Що таке сульфатация акумулятора?

Часте замерзання і відігрівання батареї може призвести до погіршення її якості роботи.

Як швидко розморозити акумуляторну батарею будинку в гарячій воді?

Для тих, кому необхідно побачити свою батарею в повному здоров’ї якомога швидше, існують кілька не особливо сприятливих, зате дієвих методів вирішення даної проблеми.

В одному з варіантів відігрівання акумулятора використовується тепла вода. Потерпілий прилад потрібно помістити в таз з не сильно теплою водою. З плином часу додавати гарячу воду. Необхідно стежити за температурою води в ємності, щоб та не переходила допустиму норму і як і раніше залишалася теплою. При використанні цього методу батарея прийде в норму протягом години.

Не можна допускати, щоб вода в тазу була надмірно гаряча, адже це може призвести до пошкодження зовнішньої оболонки і розширенню електроліту.Як завести машину, якщо замерз акумулятор?  Можна, але складно

Для того, щоб прискорити процес зігрівання можна відігрівати акумулятор в гарячій воді, поставивши його прямо під струмінь гарячої води, хоча це рішення кілька небезпечно.

У деяких випадках використовувався навіть метод поєднання обігріву і зарядки акумулятора, що рішуче скорочує час і, на жаль, термін життя акумулятора.

Найбільш зручно, для цього використовувати повноцінно автоматичні зарядні пристрої.

Шанси на відновлення пошкоджених деталей, таких як корпус і пластини сильно знижуються при виконанні відігрівання акумулятора за допомогою гарячої води. Рекомендується на початку помістити прилад в злегка теплу воду, це стане найбільш розсудливим рішенням.

Важливо! Рівень води при отогревании акумулятора не повинен доходити до свинцевих клемами або зовсім, закрити їх від небажаного потрапляння вологи.

Найпоширеніший спосіб привести АКБ до належного вигляду це прикурювання від іншого зарядженого акумулятора. Слід посилатися на схему підключення блоку по клем під’єднати акумулятори один до одного.

  Чому акумулятор кипить при зарядці?

Процес відбувається наступним чином:

  1. Провід, який буде використовуватися для прикурювання підключається на плюс до працюючого блоку.
  2. Другий кінець цього проводу приєднується так само до плюса замерзлого АКБ.
  3. Другий провід підключається навпаки, спочатку до мінуса постраждалої батареї, а потім до мінуса зарядженої.

Деякі для відігрівання пристрої використовують такі електронні прилади як фен і обігрівач. Від потужності приладу залежить час, який знадобиться для прогріву батареї. Слід пам’ятати, що до подібних способів варто звертатися виключно в крайніх ситуаціях, так як вони шкодять акумулятора, і невідомо, чи заведеться машина після цього.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…