Зимовий період завжди був складним для власників автомобілів. Значні неприємності доставляє складна дорожня ситуація, часто змінюється і досить небезпечна. Додатково проблем створює сам автомобіль. Низькі температури не сприяють легкому запуску і стабільної роботи як двигуна, так і інших складових частин авто.

Всі технічні рідини і мастила від низьких температур застигають і перестають бути текучими, ознайомитися яке масло заливати в зимовий період можна тут. Через це опір обертанню в вузлах і механізмах значно зростає і стартеру не те що розкрутити, а навіть провернути колінчастий вал дуже важко.

А якщо сюди ще додати і знос, порушення регулювань систем, вичерпаний ресурс деяких елементів, то шанси запустити силову установку при низьких температурах сильно зменшуються. І все ж зима – це не привід ставити свій автомобіль в гараж до весни.

Зверніть увагу

При правильних діях і дотриманні певних рекомендацій, запуск мотора цілком можливий.

І все ж автомобіль – зручний і комфортний засіб пересування, тому багато хто не може відмовитися від експлуатації авто навіть при лютих морозах.

Далі розглянемо, як завести ВАЗ взимку. Ці автомобілі вибрали тому, що вони є одними з найбільш поширених, а також з-за системи харчування – частина з них укомплектовується карбюраторної системою, але є і інжекторні версії. Тобто, на даних авто використовуються дві найпоширеніших у нас системи харчування.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Отже, підготовка авто починається ще до початку холодів. Невеликі підготовчі роботи дозволять полегшити запуск силової установки даного авто при низьких температурах.

Перше, про що потрібно подбати – акумуляторна батарея. Ще не настав морози, з нею потрібно провести весь комплекс обслуговуючих робіт – перевірити щільність електроліту, при потребі довести його до потрібного рівня. Також повністю його зарядити.

Якщо моторне мало практично виробило свій ресурс, то не варто чекати, коли це станеться, а ще по теплому провести заміну. Категорично не рекомендується використання мінерального масла.

Якщо влітку воно ще підходить для використання, то взимку таке мало може привести до поломки двигуна.

При низьких температура воно сильно загусає і при запуску мотора існує ймовірність того, що густе мало просто видавить сальники колінчастого вала.

Доведеться попрацювати і над системою харчування. Без різниці, яка з систем на ВАЗ використовується, потрібно буде провести промивку системи, замінити паливний і повітряний фільтри.

Не зайвим буде перевірити регулювання клапанів і систему запалювання. Свічки запалювання повинні ретельно оглянуті і очищені, відрегульований на них зазор. Не зайвим буде придбання нового комплекту свічок «про запас», причому вони повинні перебувати постійно в автомобілі.

Систему охолодження авто подивитися теж варто. Якщо в неї залитий «Тосол», які використовується вже кілька років – то краще його замінити на новий.

Стаття в тему – Що краще тосол або антифриз для Ваз

Можна звичайно придбати передпусковий підігрівач на авто, але вартість його значна і далеко не всім по кишені, тому обійдемося без них.

Деякі умільці «примудряються» встановити в піддон з маслом Тени, що працюють від мережі 220. Задумка хороша, але тільки якщо є можливість ставити авто поруч з будинком, щоб протягнути проводку.

важливо

Можна ще обладнати авто системою, яка автоматично буде через певні проміжки часу запускати двигун для прогріву. Але краще на таку систему не сподіватися.

По-перше, вона буде запускати мотор і тримати його на холостому ходу, що буде недостатньо для підзарядки АКБ і в кінцевому підсумку система попросту його посадить.

По-друге, така система не підійде для карбюраторного авто.

Стаття в тему – Підготовка автомобіля Ваз до зими

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Запуск мотора з карбюраторною системою

Розглянемо, як завести ВАЗ-2101, 2106, 2104, 2109 в сильний мороз (в загальному, карбюраторні моделі) з усіма нюансами і «підводні камені» які можуть з’явитися в процесі заведення.

Важливою умовою для успішного пуску являє гарний стан акумулятора. Тому, якщо передбачається, що вночі буде значний мороз, а автомобіль потрібен буде вранці, то краще зняти АКБ з авто і віднести в приміщення, що обігрівається. Якщо такої можливості немає, то на ніч хоча б зняти «мінусову» клему з неї, це виключить розряд батареї.

Далі вся послідовність дій, як заводити ВАЗ взимку в мороз:

  • Встановити акумуляторну батарею на місце і підключити її до бортової мережі. Попередньо потрібно переконатися, що всі споживачі відключені. До запуску мотора і виходу його на стабільну роботу не рекомендується взагалі включати будь-які споживачі;
  • Якщо АКБ на ніч залишалося в авто, то перед включенням стартера потрібно її «розігнати». Для цього потрібно кілька разів «моргнути» дальнім світлом; (Створювана навантаження призведе до виникнення реакцій в акумуляторі через що внутрішній опір знизитися, і пускові струми будуть вище. Також відключаємо всі сторонні споживачі;)
  • Потім вичавити зчеплення і попереключать передачі, це трохи «розжене» масло в коробці, в подальшому вона не так сильно буде навантажувати мотор;
  • 1-2 рази натискаємо на педаль акселератора, щоб впорснути бензин у впускний колектор;
  • Карбюраторні авто оснащені підсмоктуванням (ручним керуванням дросельною заслінкою), що перекриває подачу повітря в карбюратор, роблячи суміш збагаченої. Тому перед запуском, підсос потрібно повністю витягнути;
  • Безпосередньо перед включенням стартера потрібно вичавити зчеплення і утримувати його в такому положенні. Відключена від двигуна коробка передач не створюватиме додаткового зусилля при пуску;
  • Після цього вже починати безпосередньо запуск. Але оскільки стартер споживає значну кількість енергії, то його робота не повинна бути тривалою. Кожна спроба запуску двигуна повинна супроводжуватися не більше ніж 30-секундної роботою стартера;
  • Навіть якщо в процесі запуску з’явилися спалаху і двигун потихеньку почав схоплювати, але при цьому стартер вже працює 30 секунд, то краще перервати запуск;
  • Щоб батарея відновила свій заряд після 30-секудной роботи стартера, знадобитися не менше двох хвилин перерви між спробами;
  • Якщо в процесі запуску двигун взагалі не показує ознак «життя», то можна пару раз натиснути на педаль газу, щоб збільшити подачу бензину в циліндри. Але не варто цим зловживати, інакше свічки заллються;
  • Якщо на початку спроб спалаху в циліндрах були, але потім пропали, значить, свічки залило і їх потрібно замінити на заздалегідь підготовлені, після чого знову повторити запуск. Але занадто довго «ганяти» АКБ, доводячи його до повного розряду, не варто. Після 4-5 спроб запуску краще зупинитися.
  • Можна звичайно підігріти піддон з маслом, щоб воно стало менш в’язким. Але старий «дідівський» метод розігріву паяльною лампою краще не застосовувати, і взагалі не використовувати для цього відкритий вогонь. Можна спробувати розігріти піддон обігрівальними елементами, але користуватися ними потрібно дуже акуратно;
  • Якщо запустити мотор вдалося, не варто відразу підвищувати обороти шляхом натискання на акселератор. Поки двигун не вийшов на стабільні обороти, вплив на педаль газу може привести до переливу бензину і зупинці мотора;
  • Тільки після того, як двигун набрав обертів, а вони при витягнутому підсосі будуть збільшені, відпускаємо педаль зчеплення, але не різко, а плавно, щоб коробка свої опором не зупинила мотор;

Якщо не вдалося завести двигун з третьої спроби, то слід припинити запуск, оскільки висока ймовірність того, що свічки залило і потрібно продування циліндрів.

Продування робиться дуже просто: Викручуємо свічки і «насухо» витираємо їх дрантям. Якщо є додатковий комплект свічок, то можна його поставити замість залитих. При цьому, викручуючи свічки, запускається повітря в циліндри, що забезпечує просушування. Після прочищення або заміни свічок, робимо спроби завести;

Ще один важливий нюанс. Якщо силову установку вдалося завести, чи не поспішаємо відпускати педаль зчеплення. Потрібно дати час, щоб мотор хоч трохи стабілізував обертів, і тільки після цього відпускаємо зчеплення.

Причому робимо це плавно, оскільки трансмісія із застиглою мастилом створить досить сильне навантаження на мотор. Різке відпускання зчеплення може заглушити двигун і ніхто не дасть гарантії, що АКБ зможе завести його повторно.

Включати освітлювальні і обігрівальні прилади можна буде тільки після пари хвилин стабільної роботи мотора. Підсос ж засовувати потрібно буде в міру прогріву двигуна. В кінцевому підсумку підсмоктування повинен бути засунуть повністю, а двигун при цьому повинен стабільно працювати на холостому ходу;

Відзначимо, що це загальні рекомендації по заведенні двигуна в 30-градусний мороз. Але тут варто відзначити, що у кожного авто, а залежно від його технічного стану і особливостей, свій «рецепт» успішного запуску.

Наприклад, у одних авто мотор можна запустити лише прикривши підсмоктування на 2/3 і не більше, у інших – тільки при повністю закритій заслінці і наполовину вичавленої педалі газу. І нюанси ці можуть бути самими різними, часом навіть безглуздими, але без них машину не завести.

Всі ці особливості водій дізнається вже в процесі експлуатації, після декількох успішних запусків силової установки при сильних морозах.

Запуск інжекторних моделей ВАЗ в сильний мороз

Перейдемо до інжекторним версіями. У цих авто для запуску мотора алгоритм дій водія дещо інший, хоча в деяких моментах він перетинається з карбюраторними версіями.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Отже, розглянемо, як завести ВАЗ-2107,21099, 2110,2112, 2114, 2115, Калина, Гранта інжектор взимку в сильний мороз:

  1. «Прогріваємо» АКБ. Відключаємо всі сторонні споживачі електроенергії;
  2. Включаємо запалювання і даємо трохи часу, щоб бензонасос закачав систему паливом, а також, щоб ЕБУ зібрав всі дані з датчиків;
  3. Вичавлюємо зчеплення і пробуємо завести двигун, при цьому педаль газу не чіпаємо взагалі;
  4. Якщо перша спроба не вдалася, даємо час на відновлення заряду і знову намагаємося завести;
  5. Якщо двигун запустився, але працює з сильними перебоями (чутно, що він троит і якісь циліндри не функціонують), можна трохи натиснути на педаль газу, щоб збільшити подачу палива;
  6. У разі, коли 3-тя спроба успіхом не увінчалася, робимо продування циліндрів. В інжекторних авто вона робиться значно простіше, ніж на карбюраторних, оскільки в них передбачений режим продувки. Робиться він так: повністю вичавлюємо педаль газу (до упору), при цьому включається потрібний нам режим (ЕБУ відключає форсунки) і включаємо стартер на 8-10 секунд. У цьому режимі в циліндри буде подаватися тільки повітря, який і просушити свічки;
  7. Після продувки вичікуємо, поки заряд відновитися і знову пробуємо запустити двигун;

Відразу після запуску двигун буде працювати на підвищених обертах. Перші пару хвилин його роботи не бажано включати електрообладнання, а рух можна починати тільки після зниження оборотів до рівня холостого ходу.

Це розглянуто алгоритм дій, щоб самостійно завести машину. Але що робити, якщо в результаті спроб АКБ розрядилася і не може крутити стартер? І ось тут на допомогу приходять підготовлені заздалегідь кошти – старт-кабелі і трос.

альтернативні методи

Далі інформація про те, як завести Жигулі в сильний мороз у так би мовити, аварійному режимі. В обох випадках знадобитися автомобіль-донор, той який зміг завестися. Якщо такий є і його водій погодився допомогти, то можна приступати до спроб запуску.

«Прикурювання»

Спочатку розглянемо, як правильно завести машину в мороз за допомогою «прикурювання». І тут послідовність дій теж залежить від використовуваної системи харчування. І ще один нюанс – автомобіль-донор повинен бути добре прогрітим, щоб він легко запустився і від розрядженого АКБ.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Тепер про те, як завести Жигулі взимку з карбюраторною системою:

  1. Донор підганяємо до свого автомобіля, глушимо і відключаємо всі споживачі електроенергії.
  2. На автомобілі-пацієнта від’єднуємо мінусову клему від АКБ. Якщо з’єднати між собою два акумулятора, то розряджений потягне на себе заряд, через що ймовірність запуску холодного двигуна знизитися. Також перевіряємо КПП (повинна бути встановлена ​​«нейтраль»);
  3. Беремо старт-кабелі і під’єднують до акумулятора донора. При цьому важливо не зробити «переплюсовкі». Щоб цього не сталося, спочатку підключаємо «плюсової» кабель до клем обох АКБ. «Мінусовій» ж кабель підключаємо до відповідної клеми на батареї донора, а на автомобілі-пацієнта масажуємо її на кузов;
  4. Робимо спроби запуску. Якщо з 3-4 рази завести мотор не вдалося, відключаємо дроти і заводимо автомобіль-донор на 5-7 хвилин, щоб він від генератора підзарядити батарею. Після цього пробуємо ще раз завестися. Якщо другий захід не увінчався успіхом, спроби можна припинити, оскільки причина в небажанні заводиться криється не в сильному замерзанні мотора, а виникнення якоїсь несправності;
  5. У разі успішного запуску, чекаємо, поки обороти двигуна хоч трохи стабілізуються, а потім проводимо відключення кабелів. Спочатку від’єднуємо «плюсової» кабель (бажано одночасно на донора і пацієнта), потім – «мінусовій» провід, і тільки після цього накидаємо зняту спочатку процедур клему на АКБ.

Тепер про те, як завести ВАЗ-2110, 2112, 2114, 2115, Калина, Гранта, Пріора (інжектор) в сильний мороз за допомогою «прикурювання».

В цілому, алгоритм дій той же, що і на карбюраторних версіях, але є один істотний нюанс – не можна на автомобілі-пацієнта відключати АКБ від бортової мережі.

Тому доведеться сподіватися, що АКБ донора навіть після того, як частина заряду віддасть батареї пацієнта, все ж зможе запустити двигун.

Заводимо «з штовхача»

Ну і наостанок розглянемо, як завести Жигулі взимку «з штовхача». Процес заведення простий, але його виконання вимагає певної вправності. Все-таки скла на авто – замерзлі, а значить видимість знижена, та й дорога зазвичай слизька, а автомобіль-тягач знаходиться не на такому вже й великому видаленні. Загалом, не все так легко.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Отже, є трос і водій з автомобілем, який погодився виступити в ролі тягача. Далі діємо так:

  1. Погоджуємо з водієм автомобіля тягача маршрут і умовні сигнали «Поїхали» і «Зупинися» (подавати їх доведеться водієві буксирі авто і це можуть бути гудки клаксона або моргання фарами);
  2. Підганяємо автомобіль тягач і за допомогою троса причіплюємо до нього авто, яке необхідно завести;
  3. Водій буксируемой машини перед початком руху включає 3-ю передачу, вичавлює і живить бортову мережу авто (включає запалювання);
  4. Далі подаємо сигнал на початок руху. Після того як, автомобілі наберуть швидкість 20-30 км / ч можна пробувати завестися і для цього відпускаємо педаль зчеплення. Як тільки двигун запуститься, знову вичавлюємо зчеплення, подаємо сигнал на зупинку і акуратно пригальмовує, щоб не зіткнутися з автомобілем-тягачем;
  5. Якщо після відпускання зчеплення колеса не почала обертатися (вони просто ковзають по крижаній поверхні), вичавлюємо зчеплення і перемикається на більш високу передачу і знову відпускаємо педаль, намагаючись завести авто;

Якщо після пари спроб запуск мотора з «штовхача» не вдався, слід їх припинити, і шукати причину невдачі (це може бути якась несправність або вихід з ладу якого елементу – датчика, свічок і т. Д.).

Технологія запуску силової установки автомобіля «з штовхача» однакова для карбюраторних і інжекторних авто. Але її можна використовувати тільки з машинами, у яких встановлено механічна коробка передач. Автомобілі ж ВАЗ, укомплектовані автоматичною коробкою заводити за допомогою буксира категорично заборонено.

Відео – як завести Ваз в сильні мороз

Погано заводиться на холодну карбюраторний ваз 2109

З настанням зими, більшість карбюраторних машин приносить своїм власникам клопоти. Не виключенням є і карбюраторний ваз 2109, які погано заводяться на холодну. Причин такого пуску може бути безліч. У цій статті будуть розглянуті найпоширеніші причини чому на холодну погано заводиться карбюраторний ваз 2109.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Чи не правильний пуск двигуна ВАЗ 2109

Перед тим, як робити певні висновки, необхідно переконатися в тому, що водій правильно виконує вимоги по запуску холодного двигуна. Для цих цілей карбюраторні двигуни мають привід ручного керування дросельною заслінкою. Без використання цього механізму, запустити машину, особливо в холодну пору, досить проблематично.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Заводити двигун потрібно в такій послідовності:

  • Відкрити капот і підкачати паливо ручної педаллю бензонасоса
  • Витягнути рукоятку управління повітряною заслінкою на себе
  • Підкачати бензин в колектор педаллю акселератора
  • Чи не натискаючи педалі газу, запустити двигун

З першого разу завести мотор може і не вийти. Але з другого разу повинно. Також потрібно загострити увагу на накачування бензину педаллю газу. Тут головне не перестаратися, інакше можна залити свічки і тоді двигун точно не запуститься. Якщо це все-таки відбулося, і машина не завелася, то вичавіть педаль до упору, включите стартер і, поки вона обертається, повільно відпускайте педаль газу.

Погано крутить стартер на холодну ВАЗ 2109

Це одна із самих основних причин поганого пуску лади. Тут є дві сторони: стартер підклинює або замерз акумулятор. Якщо з першим випадком все зрозуміло, то другий вимагає особливої ​​уваги.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

При сильних морозах, АКБ рекомендується заносити в будинок і ставити на зарядку, тоді проблеми з пуском залишаться позаду. Але якщо цього не зробити, то задача може ускладнитися. Для запуску знадобиться включити ближнє світло на деякий час – це розігріє електроліт.

Після цього, можна пробувати включати стартер не більше ніж на 3 секунди. Кожна нова спроба запустити мотор повинна супроводжуватися паузами в 30 секунд, 1 хвилину і 2 хвилини.

В іншому випадку, акумулятор сяде до кінця і замість поїздки доведеться чекати, поки акумулятор зарядиться.

загусло масло

Якщо влітку можна заливати масло з меншою в’язкістю або 20w40, то в сильні морози воно замерзає. Провернути колінчастий вал з замерзлим маслом стає дуже важко, тому виробник рекомендує лити на зиму моторні масла з в’язкістю 5w40.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Інший варіант вирішення цієї проблеми – застосування передпускових підігрівачів, які включаються в мережу 220 В і підігрівають тосол. За рахунок теплопередачі металевих частин двигуна ВАЗ 2109 карбюратор, масло стає рідині, і мотор може спокійно працювати навіть в сильні морози.

Невірно виставлений кут випередження запалювання

Якщо ВАЗ 2109 погано заводиться не тільки на холодну, але і на гарячу, то проблема може торкнутися системи запалювання. Неправильний кут випередження погіршує пускові властивості, через що запуск стає проблематичним.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Зазвичай, проблеми запуску спостерігаються при пізньому запалюванні. В цьому випадку, можна помітити чорний дим з вихлопної труби, електроди свічок покриваються чорним нагаром, а в глушнику чутні хлопки при натисканні на педаль акселератора. Можна спробувати повернути трамблер на кілька градусів або відрегулювати запалювання з нуля. Проблема повинна зникнути.

Однак занадто ранній кут призводить до:

  1. детонація;
  2. Перегріву двигуна;
  3. Збіднення суміші.

Проблеми системи харчування двигуна ВАЗ

В першу чергу, потрібно перевірити повітряний і паливні фільтри. Якщо вони сильно забруднені, двигун погано заводиться на холодну. Конструкція дев’ятки передбачає два паливних фільтра, розташованих під капотом і машиною і один повітряний. Якщо вони цілі, то перевіряємо роботу бензонасоса.

Спробуйте накачати бензин ручним приводом. Якщо він закачується погано, то несправність криється в паливному насосі.

Наступний на черзі – карбюратор. Неправильне регулювання може призвести до того, машина буде погано заводитися на холодну. Обороти холостого ходу не повинні перевищувати 900 і опускатися нижче 700. Нагар на свічах запалювання неприпустимий. В іншому випадку, агрегат потребує грамотній настройці.

Газорозподільчий механізм

Останнє – це клапана. Перед тим, як налаштовувати карбюратор, необхідно перевірити зазори в клапанному механізмі. Робиться це на холодному двигуні, так як метал при нагріванні розширюється.

Зазори повинні складати
У впускного 0,2 міліметра У випускного 0,35 міліметра

Порушення в зазорах погіршує компресію. В цьому випадку втрачається не тільки потужність, але і погіршуються пускові властивості автомобіля.

Це основні причини того, чому погано заводиться на холодну ВАЗ 2109. Якщо жоден з цих рад не допоміг, то краще звернутися до фахівців.

Юрій Веселов

30.07.2018

Ремонт і експлуатація автомобіля Ваз 2108 2109 21099

Чим хороші старі карбюраторні машини, так це тим що вони можуть працювати без акумулятора. Спробуйте зняти акумулятор з сучасної іномарки і завести її, цього ніколи в житті не вийде, доведеться або шукати новий акумулятор, або заряджати старий. З ВАЗ 2109 в цьому плані набагато простіше, завели зі штовхача і машина легко їздить без акумулятора.

Головне не стихнути. Якщо Ви знаєте, що у Вашого ВАЗ 2109 підсів або зовсім акумулятор, що сів, то намагайтеся на стоянку ставити машину під ухил. Потім коли прийдете і вона не заведеться, її не потрібно буде штовхати, а можна буде просто пустити накатом і завести.

Хоча, Ваз 2109 – машина легка і на рівній дорозі, або трохи під гірочку її легко можна котити навіть одній людині. Отже, ближче до справи, якщо Ви повертаєте ключ запалювання Ваз 2109 і чуєте клацання втягує реле, або взагалі ніяких звуків, значить акумулятор сів і машину доведеться заводити з штовхача. Якщо у Вас є з собою помічник, то це дуже добре.

Порада

Немає помічника, буде важче, але можна впоратися і самому. Послідовність дій така:

1) Включаємо запалювання Ваз 2109.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Включаємо запалювання ВАЗ 2109

2) Якщо машина холодна витягуємо підсос.

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Витягуємо підсмоктування ВАЗ 2109

3) Штовхаємо Ваз 2109, щоб він котився з швидкістю хоча-б 5 км / год. 4) Вичавлюємо зчеплення

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

вичавлюємо зчеплення

5) Включаємо третю передачу

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Включаємо третю передачу

6) Відпускаємо зчеплення, ловимо момент, коли за рахунок інерції автомобіля провернеться колінчастий вал і ВАЗ 2109 заведеться. 7) Як тільки машина завелася, необхідно відразу ж вичавити зчеплення і вимкнути третю передачу. В принципі ВАЗ 2109 можна завести включаючи будь-яку передачу. Але найкраще все таки за допомогою третьої.

Також завести Ваз 2109 з несправним стартером і акумулятором, або взагалі без них можна за допомогою буксирування іншим автомобілем. Причіплюємо трос, буксируюча Вас машина розганяє Ваз 2109 і знову таки включаємо запалювання і тикаємо третю передачу, машина заведеться.

Такий спосіб звичайно легше, ніж штовхати машину, проте не завжди є друга машина, яка погодиться взяти Вас на буксир.

На головну.

Що робити, якщо не заводиться в мороз ВАЗ-2109 інжектор

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхідВиходячи з водійського досвіду, існує кілька причин, за якими не заводиться інжектор на ВАЗ-2109 в мороз. Звичайно, стандартний перелік причин далеко не вичерпаний, тому що дану проблему можуть спровокувати різні речі. Розберемося докладніше.

Чому не заводиться інжектор ВАЗ-2109 в мороз

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхідПричини, за якими це відбувається, можна умовно поділити на дві групи:

  • неполадки в паливній системі;
  • несправності в запалюванні.

Що стосується паливної системи, то перешкодити роботі інжектора можуть:

  • бензин низької якості або з великим вмістом води;
  • забиті форсунки або паливні фільтри;
  • відсутність тиску в паливній магістралі;
  • неправильне формування Топлівновоздушная суміші.

В системі запалювання можуть бути такі проблеми:

  • застаріла або сильно розряджена батарея, через яку не проводиться пусковий струм потрібної сили, а стартер, в свою чергу, не справляється з прокруткою движка;
  • пробивають бронепровода;
  • паливо заливає свічки, які повинні бути сухі;
  • недолік або відсутність компресії в циліндрах;
  • порушені фази розподілу ГРМ.

Заміна вакуумного підсилювача гальм ВАЗ-2109

Будь-яку проблему можна усунути, причому для цього не обов’язково звертатися в сервісний центр. Якщо є руки і знання, то будь-яка проблема може бути усунена.

Існують деякі «дідівські» методи, як завести інжектор взимку.

Детальніше про це

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхідВиключимо варіанти, коли інжектор заводиться легко в будь-який час року і приділимо увагу проблемним механізмам. Отже, є два варіанти заведення інжектора при морозі: методом «прикурювання» і методом поштовху.

Почнемо з методу «прикурювання». На сленгу автолюбителів даний метод позначає запуск двигуна за допомогою АКБ, автомобіля або пусковий батареї. В даному випадку важливо дотримуватися таких умов:

  • застосовувати тільки кабелі з зажимами. Приєднання руками може привести до несправності і навіть вибуху АКБ.
  • не потрібно сильно газувати, щоб не завантажувати генератор;
  • автомобілі не повинні стикатися один з одним;
  • не плутати полярність підключення клем;
  • після запуску мотора необхідно дати машинам попрацювати три хвилини «в спарці».

Метод заведення з поштовхами є більш простим і зрозумілим, але тут також важливо дотримуватися заходів. Простіше кажучи, цей спосіб є звичайним буксир. Підходить він тільки для машин з МКПП.

Коробку-автомат ніяк не можна завести за допомогою одного поштовху. Треба сказати, що даний метод є одним з найпопулярніших. Навіть у фільмах часто показують, як кілька людей штовхають машину, яка не може завестися.

Однак, як ми вже з’ясували, підходить він не для всіх транспортних засобів.

Серед досвідчених автовласників метод з поштовху є найостаннішим. До нього вдаються рідко. Спочатку все ж намагаються прикурити або використовувати стартову рідина.

Відзначимо, що стартова рідина підходить як для карбюраторів, так і для інжекторів. Її можна впорснути, знявши кришку повітряного фільтра.

У інжектор рідина теж впорскується, але тут попередньо необхідно зняти патрубок фільтра.

Де знаходиться реле поворотів ВАЗ-2107

Також завести машину в мороз можна, виконуючи такі дії:

  • дати акумулятора гарненько розігрітися, моргнути дальнім світлом або включити музику. Це дасть навантаження акумулятора;
  • включити запалення і трохи почекати, поки бензонасос накачає паливо;
  • вичавити педаль зчеплення;
  • спробувати ще раз завести машину;
  • включити стартер на кілька секунд;
  • якщо все одно не заводиться, вичавити педаль газу.

Відзначимо, що якщо відразу машина не завелася, то необхідно почекати 15-20 хвилин і повторити заново всю процедуру. Однак більше 3-4 спроб проводити не варто, так як можна зіпсувати батарею. Якщо у вас акумулятор застарілий, то на морозі його залишати не варто.

Краще зняти і покласти в тепло, щоб вранці можна було спокійно завести автомобіль. У разі якщо ніякі маніпуляції не допомогли, доведеться звертатися до методу прикурювання.

Він досить складний і вимагає чіткої послідовності з дотриманням всіх норм, інакше можна нашкодити своїй машині.

Регулювання зчеплення ВАЗ-2107

Зверніть увагу

Отже, ми розглянули основні варіанти заведення інжектора ВАЗ-2109. На практиці зазвичай один з них себе проявляє, якщо, звичайно, немає серйозних поломок в авто. Якщо ж ви випробували всі способи і машина все одно не заводиться, то тут ніяк не обійтися без кваліфікованої допомоги. Зробіть своє авто в технічний сервіс, де майстри з’ясовує причину проблеми і якісно її усунуть.

Як Завести ВАЗ 2108 В Мороз

Як завести ваз 2109 і 21099 карбюратор в мороз?  До стареньким свій підхід

Тюнінг ВАЗ 2108 – У КОГО КАРБР, РАДА ЯК ЗАВЕСТИ В МОРОЗ ! ДОПОМАГАЄ!

Також вам може бути цікаво:

  • Zver_Mishulenka
  • 06 грудня 2011, 18:11
  • Serga_Salenko
  • 06 грудня 2011, 18:16
  • v
  • Zver_Mishulenka
  • 07 грудня 2011 , 18:31
  • v
  • Artur_Makarov
  • 07 грудня 2011, 18:37
  • v
  • Chugaev_Sergeevich
  • 08 грудня 2011, 18:48
  • v
  • Artur_Makarov
  • 08 грудня 2011, 19:01
  • v
  • Ilsar_Posudnevskiy
  • 08 грудня 2011, 19:04
  • v
  • Kurushin_Fetisov
  • 08 грудня 2011, 19:08
  • v
  • Stas_Dublenko
  • 08 грудня 2011, 19:11
  • v
  • Zver_Mishulenka
  • 08 грудня 2011, 19:16
  • v
  • Artur_Makarov
  • 09 грудня 2011, 19:20
  • v
  • Zver_Mishulenka
  • 09 грудня 2011, 19:22
  • v

ВАЗ 2108 заводимо в холод

Як завести машину в мороз ? ВАЗ 2108 2109 21099.

Як завести машину в мороз ? ВАЗ 2108 2109 21099

заводимо в -35 ваз 2109 карбюратор.

  • Chugaev_Sergeevich
  • 09 грудня 2011, 19:34
  • v
  • Artur_Makarov
  • 09 грудня 2011, 19:37
  • v
  • Danila_Pervushin
  • 09 грудня 2011, 20:17
  • v

Коли вже не виходить і свічки залив, то або міняю свічки, або прибираю підсмоктування, газ в підлогу і заводжу.

  • Pashka_Sirik
  • 10 грудня 2011, 1:38
  • v
  • Vagon_Grechin
  • 10 грудня 2011, 11:38
  • v
  • Danila_Bondarenko
  • 10 грудня 2011, 11:41
  • v
  • Перед снігом купив новий аккум, поміняв свічки, дроти, масло і всю зиму проїздив без проблем аккум ніразу додому не заносив навіть в -43 стоячи 6 годин, машина завілась (не сказати що легко, рази з 5го)
  • Моргання дальнім помоему тільки самонавіювання, толку ніякого)
  • Машина карб, 2001 года)
  • Stas_Shiryaev
  • 10 грудня 2011, 12:14
  • v
  • Valentin_Nuriev
  • 10 грудня 2011, 21:27
  • v
  • Danila_Pervushin
  • 10 грудня 2011, 21:48
  • v
  • Valentin_Nuriev
  • 11 грудня 2011, 10:37
  • v
  • Danila_Pervushin
  • 11 грудня 2011, 11:19
  • v

До нормальним акумуляторів завод не дає ніяких інструкцій, я брав Varta. і ні чого там не було.

А якщо він помирає протягом року, то можеш претензії пред’являти тільки собі, що купив в дерьмовое магазині і дерьмово фірму.

Скільки бачив нових акумуляторів і не до одного не було, жодної інтструкціі і ні чого все працюю дай боже.

Читав на якомусь сайті присвяченій акумуляторам, там було написано: “Якщо АКБ вимагаєте зарядка (за допомогою зарядного пристрою), то таку АКБ пора Маня. “.

Погано Заводиться На Холодну ВАЗ 2109 Карбюратор

Чому погано заводиться на прохолодну ВАЗ-2109 і що робити

Часто власники вазовских «дев’яток» стикаються з проблемою, коли автомобіль погано заводиться на холодну. Відразу варто попередити, що обставин тут вам сподобаються кілька. Тому пошук краще починати з самого звичайного, поступово переходячи до більш складного.

Можливі причини, за якими погано заводиться на холодну автомобіль ВАЗ-2109

Слід відразу зазначити, що здійснюючи пошук неодмінно слід врахувати, який у вас движок. Це, буде загальні передумови, але метод пошуку для інжекторного (16 клапанів) буде трохи відрізнятися від карбюраторного. 1-ий варіант, як ми знаємо, ставили на «дев’ятку» пізніших випусків. Основна частка автомобілів даного сімейства оснащувалася карбюраторними двигунами (8 клапанів).

Як написано раніше, чітку відповідь на питання, почемумашіна погано заводиться на прохолодну, дати неможливо. Їли говорити в підсумку, то головна причина тут наступні:

  • слабенький заряд АКБ;
  • збиті зазори клапанів;
  • поганий стан здоров’я котушки запалювання, високовольтних проводів, свічок;
  • забруднення дросельної заслінки по іншому паливного фільтра;
  • підсос повітря повз карбюратора;
  • засмічення клапана холостого ходу.

Також необхідно підкреслити, що якщо у вас стоїть ГБО, то автомобіль необхідно заводити на бензині, а не на газу. Не можна також виключати і проблему зі службою бензонасоса. Більш очевидна причина – акумулятор, що сів.

Перевірити це без особливих витрат – включити фари, і подивитися, як яскраво вони світять. Вобщем, на проблему для вас вкаже звук обертового стартера. Останній, коли, може взагалі не крутиться.

Це означає, що акумулятор дуже глибоко розряджений.

На холодну погано заводиться, глухне, заливає свічки. карбюратор солекс, ДААЗ. ваз 2109

ХОЛОДНИЙ Движок НЕ завод , глухне, заливають Свічки. КАРБЮРАТОР СОЛЕКС, ДААЗ. ВАЗ 2109 , 2108.

Холодний ПУСК. Ремонт і РЕГУЛІРОА Пускового Пристрої!

Холодний Запуск Автомобіля. одна з проблем автовласників зомой. І ось у Наиля 1-ий Клієнт.

Зараз необхідно розглянути типові проблеми для карбюраторного мотора. Одна з їх числа – це відсутність пального в камері поплавця. Відповідно, його слід підкачати за допомогою наявного на бензонасосі важеля.

Також спробуйте постукати по карбюратора, не виключено, що голка голкуватої клапана залипнула в верхньому положенні, коли подача пального закривається. Перевірте свічки – якщо вони вологі, означає, паливна суміш переобогащена. Вирішується проблема регулюванням карбюратора.

Когда, вам больше понравятся и такая причина, как очень бедная смесь. Тогда также необходимо будет регулировать карбюратор. Проверить высоковольтные провода есть вариант в черное время суток. Для этой цели вам заведите автомобиль, потушите фары и загляните под капот.

Важно

Если конечно неувязка – вы сходу ее увидите. Вариант проверки – одолжить у кого-либо заранее рабочий набор.

Довольно нередко встречаются такие препядствия как засорение топливного жиклера позволяющей вести бухгалтерский учет (софт) холостого хода либо неисправность электрического клапана. Также рекомендуется оглядеть что остается сделать нашему клиенту ведущие к карбюратору шланги и трубки. Не исключено, что неувязка вызвана подсосом стороннего воздуха.

Не має сенсу також скидати з розрахункових рахунків і сам стартер. Часто саме його знос стає передумовою того, що ви немає можливості нормально завести двигун на прохолодну. Вобщем, якщо на спекотну таких проблем не спостерігається, означає, з цим вузлом нашому клієнтові залишається в порядку.

Додатково, передумови бувають в трамблере, комутаторі, котушці запалювання по іншому некоректних налаштуваннях запалювання.

В “дев’ятках” з інжекторним двигуном особливе вникання приділіть датчикам. Часто саме неправильна робота підручника в їх числі обертається проблемами при запуску на прохолодну.

Коли, важливу роль відіграє також і якість пального. Тому краще не заправлятися на незрозумілих АЗС – економія буде копійчана, тоді як ризик виникнення проблем тут дуже високий.

При цьому усунення цих дефектів може влетіти для вас в круглу суму.

На нашому веб-сайті діє спеціальна пропозиція. Можна отримати безкоштовну консультацію нашого корпоративного юриста, просто задавши своє питання в формі нижче.

джерело

Чи не Заводиться На Холодну ВАЗ 2109 Карбюратор

Чому погано заводиться на прохолодну ВАЗ-2109 і що робити

Часто власники вазовских «дев’яток» стикаються з проблемою, коли автомобіль погано заводиться на холодну. Відразу варто попередити, що обставин тут а можливо кілька. Тому пошук краще починати з самого звичайного, поступово переходячи до більш складного.

Можливі причини, за якими погано заводиться на холодну автомобіль ВАЗ-2109

Слід відразу зазначити, що здійснюючи пошук неодмінно слід врахувати, який у вас движок.

Це, буде загальні передумови, але метод пошуку для інжекторного (16 клапанів) буде незначно відрізнятися від карбюраторного.

Порада

1-ий варіант, ні для кого не секрет, ставили на «дев’ятку» пізніших випусків. Основна частка автомобілів даного сімейства оснащувалася карбюраторними двигунами (8 клапанів).

Як написано раніше, чітку відповідь на питання, почемумашіна погано заводиться на прохолодну, дати просто неможливо. Їли говорити в загальному, то головна причина тут наступні:

  • слабенький заряд АКБ;
  • збиті зазори клапанів;
  • поганий стан здоров’я котушки запалювання, високовольтних проводів, свічок;
  • забруднення дросельної заслінки як ще його називають паливного фільтра;
  • підсос повітря повз карбюратора;
  • засмічення клапана холостого ходу.

Також потрібно зауважити, що якщо у вас стоїть ГБО, то автомобіль необхідно заводити на бензині, а не на газу. Не можна також виключати і проблему зі службою бензонасоса. Більш очевидна причина – акумулятор, що сів.

Перевірити це дуже просто – включити фари, і подивитися, як яскраво вони світять. Вобщем, на проблему для вас вкаже звук обертового стартера. Останній, коли, може взагалі не крутиться.

Це означає, що акумулятор дуже глибоко розряджений.

На холодну погано заводиться, глухне, заливає свічки . карбюратор солекс, ДААЗ. ваз 2109

ХОЛОДНИЙ Движок не заводиться , глухне, заливають Свічки. КАРБЮРАТОР СОЛЕКС, ДААЗ. ВАЗ 2109 , 2108.

Ваз не заводиться і заливає свічки ваз! знайдена причина відповідь тут

ВАЗ не заводиться і заливають Свічки ВАЗ ЧОМУ НЕ завод , заливають Свічки НА ВАЗ . ПРИЧИНА.

Тепер давайте розглянемо типові проблеми для карбюраторного двигуна. Одна з них – це відсутність палива в камері поплавця. Відповідно, його слід підкачати за допомогою наявного на бензонасосі важеля.

Також спробуйте постукати по карбюратора, цілком можливо, що голка голчастого клапана залипнула в верхньому положенні, коли подача палива закривається. Перевірте свічки – якщо вони мокрі, значить, паливна суміш переобогащена. Вирішується проблема регулюванням карбюратора.

До речі, може бути і така причина, як занадто бідна суміш. В даному випадку також потрібно буде регулювати карбюратор. Перевірити високовольтні дроти можна в темний час доби. Для цього заведіть автомобіль, тушкуйте фари і загляньте під капот.

Якщо є проблема – ви відразу її побачите. Ще один варіант перевірки – позичити у когось свідомо робочий комплект.

Найчастіше саме некоректна робота одного з них обертається проблемами при запуску на холодну. До речі, важливу роль відіграє також і якість палива. Тому краще не заправлятися на сумнівних АЗС – економія буде копійчана, тоді як ризик появи проблем тут дуже високий.

Найчастіше саме його знос стає причиною того, що ви не можете нормально завести двигун на холодну. Втім, якщо на гарячу таких проблем не спостерігається, значить, з цим вузлом все в порядку.

Крім цього, причини можуть бути в трамблере, комутаторі, котушці запалювання або неправильних налаштуваннях запалювання.

Зверніть увагу

В “дев’ятках” з інжекторним двигуном особливе вникання приділіть датчікам.Достаточно часто зустрічаються такі проблеми як засмічення паливного жиклера системи холостого ходу або несправність електромагнітного клапана.

Також рекомендується оглянути всі провідні до карбюратора шланги і трубки. Цілком можливо, що проблема викликана підсмоктуванням стороннього повітря. Не варто також скидати з рахунків і сам стартер.

Причому їх усунення може влетіти вам в копієчку.

На нашому сайті діє спеціальна пропозиція. Ви можете отримати безкоштовну консультацію нашого корпоративного юриста, просто задавши своє питання в формі нижче.

Як Завести Машину В Мороз ВАЗ 2109

Як завести ВАЗ 2109 і 21099 карбюратор в мороз? До стареньким свій підхід

Як завжди холоду прийшли раптово, тому з’явилися питання що, як завести ВАЗ 2109 і 21099 карбюратор в мороз . Досвідчені водії до приходу холодів готуються заздалегідь, для цього проводиться певний перелік робіт. Ті власники, які з різних причин цього не зробили, будуть зазнавати труднощів під час експлуатації машини в зимовий час.

Проблеми можуть бути різного характеру, а залежать в першу чергу від технічного стану машини і температури зовнішнього повітря.

Як завести ВАЗ 2109 і 21099 карбюратор в мороз корисно буде знати і досвідченим водіям, які зовсім недавно пересіли на такі моделі машин, особливо, якщо попередня була з дизельним силовим агрегатом. Зазвичай помучитися одну зиму з пуском мотора, водії роблять правильні висновки про те, що сани хороший господар готує влітку, до наступного сезону будуть вже готуватися заздалегідь.

Про таку процедуру багато написано і чимало сказано, проте, проблеми існують. Тому буде корисно ще раз звернути увагу всіх, хто читає цю статтю, на проблеми правильної підготовки машини до зимового періоду її експлуатації. Особливо актуальним це розповідь буде для тих власників, автомобілі яких експлуатуються щодня.

Як завести машину в мороз ваз 2109

Експлуатація автомобіля в зимовий час пов’язана з труднощами не тільки управління на слизьких дорогах, а й зберігання при сильних морозах. Машина , яка провела холодну ніч в гаражі, нехай навіть в неопалюваному, набагато легше піддається пуску мотора в ранковий час. Але, на жаль, не у всіх власників є така можливість.

Важливо встигнути до появи перших морозів, правильно підготувати автомобіль до експлуатації. В першу чергу звертають увагу на стан акумуляторної батареї, системи запалювання, моторного і трансмісійного масла. В АКБ слід перевірити рівень електроліту в кожній банці і якщо буде потрібно, то долити до норми дистильовану воду.

Як завести машину в мороз ? ВАЗ 2108 2109 21099

На каналі Автогараж знімаю відео на такі теми як, перепродаж авто, ремонт авто, підготовка авто до продажу.

Денсиметром перевіряють щільність повністю зарядженій батареї, вона для центральних районів РФ повинна бути не менше 1,27 г / см3, а там де дуже холодно, слід мати свідчення денсиметра вже 1,29 г / см3.

Коли є умови для зберігання батареї в теплому місці, потрібно зняти АКБ з машини і занести на ніч в тепле місце. Це дозволити значно знизити струми саморозряду її в холодну пору.

важливо

Під час поїздок в зимовий час збільшується споживання електроенергії, відновити яку генератор не встигає, тому потрібно періодично його заряджати.

Також можна подумати про додаткове утеплення моторного відсіку або акумуляторної батареї.

Як завести машину в мороз ВАЗ 2112

В системи змащення двигуна і трансмісії потрібно залити масла, характеристики яких дозволяють їх експлуатацію в зимових умовах. Для районів з морозами більше 30 градусів нижче нуля, бажано використовувати зимові сорти мастил, в інших районах можна застосувати всесезонні марки. Паливо в баку також має відповідати часу експлуатації машини.

Спочатку потрібно потрапити в салон машини, іноді це буває зробити важче, ніж запустити холодний двигун. Не слід поспішати відразу крутити стартер, спочатку спробуйте «розворушити» сонний акумулятор. Його не потрібно трясти або ще щось з ним проробляти, досить включити дальнє світло на кілька секунд, цього буде цілком достатньо.

Підкачайте бензонасосом або педаллю газу паливо в карбюратор. Після цього слід потягнути рукоятку повітряної заслінки на себе і вичавити педаль зчеплення. Тільки тепер можна повернути ключ у замку запалювання.

Тривалість включення не повинна бути більше 10 секунд, інакше акумулятор завчасно розрядиться. Після невдалого пуску потрібно почекати кілька хвилин і повторити спробу знову.

Якщо після 3-4 спроб пуск не вдався, потрібно спробувати виявити причини невдачі.

Перевірте свічки, вони можуть бути залиті надлишками палива. При вивернутих свічках перейдіть двигун стартером, цим виконається продування циліндрів двигуна. Вкручувати сухі свічки на свої місця і пробуйте зробити пуск силового агрегату. Водії зі стажем мають в холодну пору комплект запасних свічок запалювання.

Як завести машину в мороз ВАЗ 2114

Сів завчасно акумулятор можна спробувати оживити за допомогою іншого автомобіля. Попросіть його власника під’їхати до вашого авто якомога ближче. Для цього будуть потрібні дроти для прикурювання.

Як правило, один з них червоного кольору, а другий чорного. Швидкознімний затиск червоного проводу підключають спочатку до плюса АКБ машини, яка приїхала на допомогу, потім до плюса пацієнта.

Теж дію проводять з чорним проводом і мінусом акумуляторів.

«Донор» повинен попрацювати деякий час, щоб зарядити сів АКБ, після цього можна запускати двигун. Можна ще багато говорити про те, як завести ВАЗ 2109 і 21099 карбюратор в мороз .

Прочитавши наше опис вже можна самостійно вибудувати алгоритм пуску холодного двигуна в мороз. Підготуєтеся своєчасно до холодів самі і свій автомобіль, тоді такі проблеми обійдуть вас стороною.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…