Навіть бувалі автомобілісти ставляться до фрикційної муфти з належною часткою поваги, регулярно оглядаючи і налаштовуючи цей вузол. Даний факт недивний, тому що від якісного функціонування трансмісії в повній мірі залежить комфортність пересування на авто.

Виконати повноцінну заміну зчеплення початківцю автолюбителю буде важкувато, але визначитися, яке зчеплення краще поставити на ВАЗ 2110 – це цілком йому під силу. У виборі потрібного комплекту допоможуть підсумки випробувань фахівців журналу «За кермом».

Коротко про механізм передачі крутного моменту на «десятці»

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Про технічну сторону вітчизняних автомобілів вже написано томи, так що тут розглянемо тільки самі «верхівки» пристрою фрикційного вузла. На класичної «десятці» встановлена ​​однодискова суха муфта з нажімной пружиною диафрагменного типу. Основні параметри полягають в наступному:

  1. Розмір диска 200х140 мм.
  2. Привід беззазорний тросовий.
  3. Кожух з’єднується з маховиком шістьма болтами.

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Коли потрібно міняти муфту або її компоненти? Це залежить від стилю їзди і якості виготовлення вузла. Одні можуть проїхати без ремонту понад 100 тис. Кілометрів, а інші ставлять нову деталь через кожні 15-20 тис. При збільшенні ходу педалі, а також кільцевому зносі пелюсток натискної пружини більш, ніж 0,8 мм, варто подумати про заміну зчеплення.

Наявність задирок, розтріскувань і нерівномірного зносу на відомому диску неприпустимо. Відстань менше 0,2 мм від верхнього краю накладки до заклепок також вказує про необхідність установки нового елемента.

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Усі зацікавлені питанням, яке зчеплення краще поставити на автомобіль ВАЗ 2110, повинні врахувати один момент.

На «десятку» можна встановити муфту від Lada 2112, диск там такий же розмірності, але за рахунок посиленої нажімной пружини здатний передавати більш високі показники крутного моменту.

При цьому, натискаючи на педаль, доведеться прикладати більше зусилля, і, цілком можливо, частіше міняти трос приводу муфти.

На закінчення короткого огляду не можна не згадати про доцільність комплексної заміни зчеплення.

Ні, якщо у вас багато часу і багатий практичний досвід, що дозволяє виконувати розбирання та складання вузла по кілька разів на тиждень, то, будь ласка – сьогодні можете поміняти вижимний підшипник, а через тиждень – ведений.

Зверніть увагу

Справа в тому, що невідомо, скільки проходять інші елементи конструкції після заміни одного з них. Тому міняйте відразу комплект – так і дешевше, і надійніше.

Будь-механік скаже, що при грамотно настроєної трансмісії з МКПП, компоненти зношуються практично рівномірно, це, так би мовити, додаток до вищесказаного. Більшість автосервісів, які надають хоч якусь гарантію, відмовляються міняти муфту по частинах через острах повернень. Серед усього розмаїття комплектів редакція «За кермом» вибрала п’ять виробників:

  • KraftTech.
  • Luk.
  • Valeo.
  • Pilenga.
  • ВІС (ЗАТ ВАЗінтерсервіс).

Які показники порівнювали?

Щоб нашим автомобілістам було легше визначитися, яке зчеплення краще поставити на свій автомобіль ВАЗ 2110, фахівці видання порівнювали такі параметри:

  • Відповідність маси деталі вимогам техдокументації – показник ваги вузла має суттєвий вплив на крутильні коливання, а також інерційні трансмісійні навантаження. Всі представлені зразки відповідають нормам, при цьому найважчий вийшов Pilenga, а найлегший – KraftTech. Можна зробити висновок, що при взаємозамінності комплектів особливих змін не відбудеться.

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

  • Коефіцієнт запасу муфти – характеризує здатність передачі крутного моменту ДВС з урахуванням зносу накладок. Сучасним вазовськім нормативам (2,1) формально відповідають Pilenga і KraftTech, але для машин десятої серії підійде будь-який комплект з представленої п’ятірки. На мотори Lada 2112 підійдуть тільки перші дві моделі.
  • Рівень дисбалансу натискного диска – допустимі показники знаходяться в межах 0,10-0,25 Нсм. Випробування показали повну невідповідність цим цифрам комплекту ВІС. Відсотків на 20-25 відхилення у Valeo, інші повністю відповідають вимогам.
  • Рівень дисбалансу веденого диска – показник у всіх моделей виявився в межах норми, тільки у Pilenga він на межі дозволеного. Цей же комплект не вклався в нормативи по зусиллю вичавлюючи.
  • Відстань від краю пелюсток до площини тертя – показник, що характеризує весь вузол в зборі. Перевищення норми значно знижує ресурс автодеталі. Тут знову неважливі показники у Pilenga.

Настала пора вибирати

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Ідеального відповіді на питання, яке зчеплення краще поставити на седан ВАЗ 2110, фахівцям редакції «За кермом» знайти в цей раз не ужалось.

Мабуть, найкращі показники в п’ятірці продемонстрували KraftTech і Luk, хоча у останнього комплекту недостатній параметр крутного моменту. Законну середину зайняв Valeo – трохи підвела балансування.

Підсумковий список, де якісні показники розташовані у напрямку зниження, виглядає наступним чином:

    • KraftTech – маркування заводського вичавного підшипника відсутня, а натискний позначений як X2200C; ведений диск – Y 3200A B0206. Основні прикмети: чотири демпферні пружини, на диафрагменной пружині знаходиться 18 пелюсток. На коробці нанесено позначення: 2110 W3200C B2240.
    • Luk – в комплекті немає вичавного підшипника, його маркування: SKF 500 063820; натискний диск клеймо 2 D24 120 0252 10, а ведений – 320 030810. На останньому є мітки для точної орієнтування при монтажі. У веденого диска шість пружин, у кошики – 18 пелюсток. Сторона останньої позначена.

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

  • Valeo – маркування наноситься тільки на підшипник: Valeo SNR BB 126 18S50. У комплекті присутній оправлення для точності установки. Пружинний елемент натискного диска складається з 18 пелюсток. На упаковці є позначка – 21102-21103-21108-2111-2112 826622.
  • ВІС – маркованих деталей немає, з особливих прикмет тільки знак схвалення – АЯ70. У пружини натискного диска присутні 12 пелюсток, на відомому диску 4 великі і 3 малі демпферні пружини. На коробці: 2110-1601180.
  • Pilenga – жодних позначок і позначень на деталях немає, а на упаковці зазначено: CK-P-4005 2110. Ведений диск оснащений 4 малими і 4 великими демпферними пружинами. Пружина натискного диска включає 18 пелюсток.

Рекомендації по вибору комплекту

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Грамотному вирішення питання, яке зчеплення краще поставити на автомобіль ВАЗ 2110, традиційно сприяють поради досвідчених фахівців. Кілька коротких, але слушних рекомендацій будуть дуже доречними, особливо для початківців автомобілістів:

  • Як уже зазначалося, вузол краще міняти комплектом. Це важливо, якщо на машині вже стояв вузол імпортного виробництва – відмінності між компонентами можуть бути істотними.
  • Кількість демпферних пружин на відомому диску особливого значення не мають – це власні розробки заводу, які спрямовані на реалізацію певної кутової швидкості.
  • Кількість пелюсток в кошику впливає на точність роботи зчеплення, чим їх більше, тим краще.

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

  • В процесі заміни муфти кріпильні болти закручувати через один, щоб не допустити викривлення кожуха кошика. При цьому слід використовувати оправлення для центрування. Після ремонту потрібно відрегулювати зчеплення з метою ефективного використання потужності силового агрегату.
  • Важливо не переплутати положення веденого диска при його установці. У разі якщо на ньому немає ніяких позначок, то досить подивитися на диск збоку. Та сторона, де демпферні пружини виступають менше, зазвичай спрямована в бік маховика. Невірна установка загрожує тим, що в процесі експлуатації пружини будуть зачіпати болти маховика.

Яке зчеплення краще поставити на ВАЗ-2110

Незважаючи на те що зчеплення це всього-на-всього видатковий комплект, купуємо ми його надовго.

Коли прийшла думати про те, як замінити зчеплення на ВАЗ-2110, попередньо варто замислитися над тим, яке зчеплення краще поставити на десятку.

І тут навіть досвідчений механік може дати в штангу, оскільки з пропонованих комплектів в продажу, тільки кілька дійсно заслуговують на увагу. З ними зараз і познайомимося ближче.

Зчеплення ВАЗ-2110

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Зчеплення ВАЗ-2110.

Незважаючи на те що десяточному зчеплення примітивне, як колесо від воза, воно повинно відповідати дуже багатьом параметрам, щоб бездоганно виконувати свої функції – якісна передача і повне переривання передачі крутного моменту з двигуна на коробку передач.

Крім цього (і мало хто це знає), для ВАЗ-2110 розроблено два типи зчеплень :

  • для автомобілів з карбюраторним або інжекторним мотором і обертовим моментом 116 Нм ( 2110 і 2111 );
  • для 1,6-літрових двигунів з обертовим моментом 128,3 Нм ( ВАЗ 2112 ).

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Відрізнити зчеплення ВАЗ-2112 можна по отвору в прорізи пелюсток і пружинам демпфера.

Параметри і вимоги

Кожен комплект зчеплення зобов’язаний передавати саме такий момент, що крутить як мінімум з подвійним запасом, саме тому їх і маркують по-різному – 243 і 270 Нм.

Крім цього, не варто скидати з рахунків вага кошика в зборі, вага веденого диска і такий важливий фактор (який відразу ж відчує наша ліва нога), як зусилля вижиму.

І ще один стандарт – переміщення натискного диска . Цей параметр повинен бути 7,9-8,1 мм . Важлива також товщина веденого диска не тільки у вільному стані, а й під навантаженням. Виробник повинен його вимірювати під навантаженням 3,4 тис. Н. Як бачимо, не все так просто з таким простим комплектом. Тепер послухаємо відгуки та звіти експертної лабораторії.

Вибираємо зчеплення – артикули і бренди

Із заводу на наш автомобіль встановлені комплекти з заводським артикулом 2110-1601180 на кошику.

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Комплект зчеплення ВІС на ВАЗ 2110-12: корзина, диск, вижимний підшипник.

Ведений диск повинен мати артикул 2110-1601130 .

Цей комплект випускається заводом ВАЗінтерсервіс (ВІС), зовнішніми відмітними особливостями вважаються діафрагма з 12 пелюстками, цільні гладкі фрикційні накладки веденого диска, сам диск має 6 демпферних пружин.

За якістю рідної комплект – так собі. Високий рівень дисбалансу веденого диска, перевищує допустиму норму майже вдвічі. Крім цього, комплект ВІС досить важкий у порівнянні з конкурентами.

Це відбилося і на перевагах публіки – всього 6-8% користувачів купують цей комплект за 2,8 – 3 тисячі рублів.

аналоги

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Це найчастіший вибір десятководов!

Крім тольяттінського заводу ВІС, на прилавках можна знайти масу комплектів зчеплень самих різних виробників, як вітчизняних, так і зарубіжних. Серед останніх величезна частка – китайський контрафакт. А в принципі, список найпопулярніших виробників виглядає приблизно так:

  1. Німецьке зчеплення LuK (Lamellen und Kupplungsbau), ведений диск 320 030810 , корзина 2 D24 120 0252 10 .
  2. Їх земляки, компанія Sachs.
  3. Ще німці FINWHALE і QML.
  4. Турецькі фірми Starco, Mapa, Kraft (артикул 2110 W3200C B2240 ).
  5. VALEO, Франція, артикул 21102 – 21103 – 21108 – 2111 – 2112 826 622.
  6. HOLA, Голландія.
  7. MecArm і PILENGA з Італії.
  8. Південнокорейська компанія FORTECH.

Вітчизняні заводи з Набережних Човнів і Тюмені, а також місцевий бренд «Початок» теж представлені досить широко, однак якість їх зчеплень важко порівняти з німецькими, скажімо, комплектами. А тепер кілька слів про те, як вибрати якісне зчеплення на ВАЗ-2110, не вдаючись до лабораторних випробувань.

Вибираємо якісне зчеплення на десятку

Наприклад, з брендом ми вже визначилися. Точніше, з ціною. Оскільки ціни на всі комплекти різні – починаючи від дешевого вітчизняного за 2500 рублів і закінчуючи німецькими зчепленнями за 7-8 тисяч.

Проте, ніхто не застрахований від підробки, тому перевіряємо кожен елемент комплекту візуально при покупці.

Ведений диск зчеплення

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Ведений диск зчеплення від Valeo – непогане поєднання ціни та якості.

  1. Спочатку дивимося на поверхню фрикційних накладок – ніяких тріщин і неоднорідностей бути не повинно. Не може бути й задирів, шорсткості. Тим більше неприпустиме попадання масла або інших технічних рідин на фрикціон . Здавалося б, це елементарні речі, але виробники підроблених або дуже дешевих запчастин не в змозі дотримуватися і ці умови.
  2. Далі дивимося на шліци. Ніяких пошкоджень бути не повинно, задираки виключаються.
  3. Особливу увагу приділяємо якості клепки. Якщо придивитися, то можна побачити, що форма клепки. у фірмових дисків і у підроблених відрізняється – Расклеп повинен бути рівномірним і не відрізнятися від заклепки до заклепками.
  4. Дивимося на демпферні пружини, які не повинні мати люфтів і зсувів.
  5. Крім цього, звертаємо увагу на маркування – як правило, вона буде нанесена на демпферну пластину. Це може бути як голограма, так і просте клеймо або лазерна маркування, але щось, що говорить про виробника, бути має обов’язково.

Корзина зчеплення

Тут критерії вибору ті ж.

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Кошик зчеплення LUK – німецька якість для російського автомобіля.

  1. Спочатку оглядаємо якість клепки, пластин. Всі заклепки повинні бути однаковими, ніяких люфтів бути не повинно. Всі заклепки повинні бути укладені без перекосів і зсувів осей, тріщин і сколів на голівках також бути не повинно.
  2. Сам корпус кошика виготовляється методом штампування, тому дивимося на її якість – задирів, зрізів, відколів і подряпин бути категорично не повинно. В отворах не повинно бути задирок.
  3. На особливу увагу гідний безпосередньо натискний диск . Він відливається з чавуну, після цього робоча поверхня шліфується. Саме дзеркало натискного диска багато розповість про виробника – виключаються раковини, подряпини, мікротріщини, нерівності, радіальні подряпини. Якщо дефектів немає, значить, диск виконаний з якісного чавуну і оброблений відповідно до технології і на висококласному обладнанні.

висновок

Цей огляд займе у нас не більше кількох хвилин, зате ми переконаємося, що платимо гроші за якісний комплект, який відпрацює не один рік. Вдалого всім вибору і міцного зчеплення!

Відео з оглядом зчеплення Kraft

Яке краще поставити зчеплення на ваз

ГлавнаяВаз 2110Какое краще поставити зчеплення на ваз

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Принципи будови зчеплення і його функції

Для того щоб зробити правильний вибір при заміні зчеплення, необхідно в загальних рисах ознайомитися з його будовою. ВАЗ-2114 має в своєму розпорядженні механічним приводом, який в порівнянні з гідравлікою набагато спрощує його в дії, тим самим не поступається в своїй міцності.

Далі слід поговорити про основні ознаки, які свідчать про наявні проблеми зі зчепленням. До них відносяться:

  • істотні труднощі, що виникають під час перемикання швидкостей;
  • звуки невідомого походження при вичавлюванні;
  • включення, що проходить в неповну силу;
  • також може спостерігатися пробуксовка.

При виникненні будь-якого з цих ознак слід звернутися до фахівця, щоб він провів діагностику. Якщо ж явище виникає надто часто була усунена, перед власником автомобіля стає питання про заміну зчеплення. Виходячи з цього, необхідно визначитися з вибором найбільш підходящого для моделі ВАЗ-2114 зчеплення.

Скільки масла заливати в двигун 2114

Дане питання набирає актуальності через часті випадки поломки цієї деталі машини. Причин цього буває достатньо багато, серед них установка деталей, що містять шлюб або ж надто великі навантаження на трансмісію. Також з такими труднощами можуть зіткнутися автолюбителі, які віддають перевагу агресивну їзду.

Яке зчеплення краще підійде для ВАЗ-2114

Яке зчеплення краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Вибір має значення

Ні для кого не є секретом той факт, що без цієї деталі процес приведення автомобіля в рух і, відповідно, його зупинки буде просто неможливим. Завдяки йому здійснюється передача крутного моменту, що відбувається між колінчастим валом і колесами, передніми або задніми. Це залежить від того, передньопривідний автомобіль або задньопривідний. Також слід врахувати, що ця деталь виступає в ролі основного сполучної ланки. При русі вал досягає великого числа обертів і прямо вийти на колеса просто неможливо. Саме для цього і необхідно зчеплення. Сама назва характеризує його пряме призначення, а саме з’єднувати і роз’єднувати серце автомобіля – мотор з колесами – шляхом перемикання коробки передач. Ця деталь забезпечує зв’язок між двигуном і колесами шляхом використання потрібної ступені перемикання.

На ринку зчеплень існує досить багато гідних виробників, деяких з них далі розглянемо:

  1. Без будь-яких вказівок про країну виробника, представляє свою продукцію компанія Krafttech.
  2. Наступна фірма родом з Німеччини і називається LuK.
  3. Ще одним гідним виробником є ​​Valeo.
  4. Російський ринок виробництва зчеплень для ВАЗ-2114 достойно представляє ЗАТ «ВАЗінтерсервіс».

Оцінка виробів здійснювалась за такими показниками:

  • обов’язково продукт повинен пройти перевірку на відповідність ГОСТ;
  • виявлення допустимо можливої ​​величини крутного моменту;
  • натискний диск теж повинен бути перевірений на величину дисбалансу.

Після проведення всіх необхідних досліджень були зроблені висновки, що перевірку на відповідність вимогам ГОСТу пройшли механізми всіх перерахованих виробників.

Заміна гальмівних колодок на ВАЗ 2114

Найменший показник ваги – у комплектів фірми Krafttech, а перевага за вагою залишилося за виробами Pilenga.

Показник маси має вплив на коливання дисків під час обертання, і, як наслідок, може спричинити виникнення в трансмісії автомобіля інерційних навантажень.

З усіх представлених зразків за даними показниками себе добре представили механізми виробників Krafttech і Pilenga. Ці марки отримали запас міцності 2.1, що говорить про повну відповідність усім необхідним вимогам.

Фахівці даної галузі прийшли до висновку, що для автомобілів ВАЗ-2114 можна використовувати комплекти зчеплень всіх перерахованих вище виробників. А для моделей з більш потужними моторами – саме ті, які були вказані.

Перевірку на дисбаланс не пройшла продукція фірми «ВАЗінтерсервіс», а отримані показники перевищили норму майже в три рази.

Деякі претензії отримали і диски виробника Valeo, але так як вони виявилися несуттєвими, дана продукція може бути рекомендована споживачам.

важливо

Перевірка дисбалансу визначається величиною коефіцієнта випробуваного комплекту: чим ближче він до верхнього, тим гірше. З представлених матеріалів найгірше показали диски фірми Pilenga.

До речі, до цієї фірми виникли претензії і по іншим показником, а саме до зусиллю, прикладеному при його вижимі, хід натискних дисків теж виразно «кульгає».

Недостатньо хороші параметри виходять при перевірці відстані від кінця пелюсток до поверхні тертя, але ж ця величина є дуже важливим показником для механізму і встановлюється для кожної моделі окремо. При перевищенні встановленої норми в процесі роботи підвищується ризик швидкого зносу веденого диска.

Якщо знайдена проблема з будь-якої з деталей механізму, необхідно провести заміну всіх інших складових комплекту, а саме, вичавного підшипника і зчеплення кошика, що містить ведений диск. Така невідповідність між деталями механізму пояснюється тим, що їх можуть використовувати з різних комплектів.

Заміна паливного фільтра на ВАЗ 2114

У цій статті ми постаралися допомогти у виборі того, яке ж краще зчеплення віддати перевагу для автомобіля ВАЗ-2114. Звичайно, не можна дати повної гарантії при виборі того чи іншого бренду, але ознайомитися з можливими гідними варіантами ніколи не буде зайвим.

ladaautos.ru

Результати випробувань комплектів зчеплення для ВАЗ-2110

Зчеплення відноситься до тих агрегатів, які навіть досвідчені фахівці, як то кажуть, поважають. Замінити комплект зчеплення на тій же вазовской “десятці” новачкові, швидше за все, буде не під силу. Головне питання – так яке ж купити? Нижче наводяться результати випробувань п’яти “десяточний” комплектів зчеплення.

Зчеплення для ВАЗ 2110. Що намерілі?

Почнемо з самого невинного параметра – маси.

Вона у всіх комплектів зчеплення виявилася в рамках вимог технічної документації, причому самим легким з них був “Крафттех”, а найважчим – “Піленга”.

Нагадаємо, що маса зчеплення впливає на крутильні коливання і інерційні навантаження в трансмісії, але в нашому випадку можна сказати, що видимих ​​змін при заміні одного комплекту на інший не станеться.

З обертовим моментом ситуація трохи складніше. Формально тільки “Крафттех” і “Піленга” вклалися в вазовськие вимоги: необхідний коефіцієнт запасу – 2,1. У той же час на Заході – свої уявлення про умови роботи зчеплення, і, можливо, їм такі запаси не потрібні. Загалом же, для моторів ВАЗ 2112 краще використовувати згадані бренди, а для ВАЗ 2110 і 2111 – інші.

Порада

За дисбалансу натискного диска повністю провалився “ВАЗІНТЕРСЕРВІС” – потрійне перевищення норми! На цьому тлі показники того ж “Валео”, не вклалися “всього-то” відсотків на 20, виглядають цілком прийнятними. До решти претензій немає.

Дисбаланс веденого диска у всіх виявився в нормі – хіба що “Піленга” виступила на межі фолу. Вона ж не вклалася в поле допуску по зусиллю вичавлюючи зчеплення.

Недостатнє переміщення натискного диска при заданому ході виключення відзначено знову-таки у “Піленга”, а також у “Крафттеха”. По відстані від кінців пелюсток до поверхні тертя знову “відзначилася” тільки “Піленга”.

Нагадаємо, що ця величина характеризує вузол в зборі і нормується для конкретної моделі автомобіля. При перевищенні норми знижується ресурс веденого диска.

Поради при виборі зчеплення

Якщо якийсь елемент зчеплення після солідного пробігу вийшов з ладу, економити не варто: краще замінювати одночасно і вижимний, і “кошик”, і ведений диск. Особливо це важливо при заміні одного імпортного комплекту на інший – відмінності можуть бути серйозними.

Число демпферних пружин в відомому диску, в общем-то, особливого значення не має – кожен завод-виготовлювач підбирає його сам. Це дозволяє реалізувати в виробі потрібну кутову жорсткість – як правило, кожна фірма дотримується “своєї віри”. Щодо пелюсток в “кошику” …

ну, скажімо так, чим їх більше, тим зчеплення працює точніше.

При заміні зчеплення, щоб уникнути викривлення кожуха “кошика”, кріпильні болти затягують поступово і через один. Перед цим оправлення, використовувану для центрування веденого диска, ворушать вгору-вниз і вправо-вліво – це сприяє точної центрівці веденого диска.

Постарайтеся не переплутати орієнтацію веденого диска. Якщо на ньому немає будь-яких вказують написів, погляньте на нього збоку.

Сторона, з якої демпферні пружини менше виступають від рівня фрикційних накладок, як правило, звернена до маховика. Помилка може привести до того, що пружини почнуть чіпляти за болти маховика.

До речі, не допускайте, щоб коробка висіла на первинному валу: це може викликати деформацію веденого диска.

Комплекти зчеплення для ВАЗ 2110 

Так, пора вибирати. Ідеалу досягти не вдалося, але краще за інших виглядали “Крафттех” і, мабуть, “Лук”, хоча недостатній крутний момент йому, звичайно ж, не личить … “Валео” чітко займає середину в нашій п’ятірці: підвела балансування. Про інших думатимемо, що дісталися нам екземпляри просто були не в формі …

  1. Заявлений виробник – KRAFTTECH, країна не вказана. Маркування: підшипник відсутня, диск ведений Y 3200A B0206, диск натискний X2200C. Особливі прикмети: знак схвалення відсутня. Ведений диск має 4 демпферні пружини. У диафрагменной пружини натискного диска ( “кошика”) – 18 пелюсток. На упаковці комплекту є позначення – 2110 W3200C B2240.
  2. Заявлений виробник – LuK (Lamellen und Kupplungsbau), Німеччина. Маркування: підшипник SKF 500 063820, (купувався окремо), диск ведений 320 030 810, диск натискний 2 D24 120 0252 10. Особливі прикмети: знак схвалення МТ14. На відомому диску є маркування для правильної орієнтації при установці. У “кошика” 18 пелюсток. У веденого диска 6 демпферних пружин. Позначена сторона “кошика”.
  3. Заявлений виробник – VALEO, країна не вказана. Маркування: підшипник VALEO SNR BB 126 18S50, диск ведений відсутня, диск натискний відсутня. Особливі прикмети: знак схвалення відсутня. У комплекті є оправлення для установки. Діафрагмове пружина натискного диска має 18 пелюсток, маркування стерта. Маркування на упаковці: 21102 – 21103 – 21108 – 2111 – 2112 826 622.
  4. Заявлений виробник – ЗАТ “ВАЗІНТЕРСЕРВІС”, Росія. Маркування: підшипник відсутня, диск ведений відсутня, диск натискний відсутня. Особливі прикмети: знак схвалення – АЯ70. Діафрагмове пружина натискного диска має 12 пелюсток. Пластина кріплення накладок – цілісна. Ведений диск – з 6 пружинами (4 великі і 2 поменше). Маркування тільки на упаковці “кошика” – 2110-1601180.
  5. Заявлений виробник – PILENGA, країна не вказана. Маркування: підшипник відсутня, диск ведений PILENGA, диск натискний відсутня. Особливі прикмети: знаків схвалення немає. На упаковці – СК-Р-4005 2110. діафрагмовим пружина натискного диска має 18 пелюсток, але маркування відсутнє. Ведений диск забезпечений 8 демпферними пружинами – з них 4 великих, 4 маленьких.

Вибираємо зчеплення ВАЗ

10 Марта 2013

Зчеплення автомобілів ВАЗ таке ж, як і у більшості інших машин. Його конструкція, на перший погляд, може здатися складною, але це елементарний механізм, і виглядає він наступним чином: до маховика двигуна притиснутий ведений диск, товщиною всього в п’ять міліметрів, але саме він передає всю міць двигуна колесам автомобіля. До нього кріпиться натискний диск, захований в кошику.

Без зчеплення не може обійтися жоден автомобіль, а все тому, що саме ця деталь забезпечує Вашому автомобілю плавний початок руху і зберігає деталі трансмісії від перевантажень. Але все ж головним завданням зчеплення залишається процес з’єднання і відключення двигуна і коробки перемикання передач.

Ринок рясніє пропозиціями з продажу зчеплення на автомобілі ВАЗ. Остерігайтеся підробок і купуйте автозапчастини тільки в фірмових автомагазинах, зарекомендували себе на ринку. Щоб Ви не стали жертвою підробки, розповімо, на які особливості слід особливо звернути увагу при виборі зчеплення.

  • 4 725 ₽
  • 3 250 ₽
  • 4 995 ₽
  • 4 490 ₽
  • 11 195 ₽
  • 2 990 ₽
  • 2 985 ₽
  • 4 000 ₽
  • 3 170 ₽
  • 2 630 ₽

Показати всі товари

Фрикційні накладки є найдорожчою деталлю. Саме по їх станом можна визначити якість веденого диска.

Виробники дешевих дисків і підробок не в змозі виконати всіх вимог, що пред’являються до виготовлення фрикційних накладок, тому на їхніх виробах можна помітити тріщини, відколи, нерівності та різні шорсткості, чого бути не повинно. На накладках не допускається замаслення або наявність плям від інших рідин.

Зверніть увагу

Слід звернути увагу на загальну якість всієї клепки. Заклепки повинні бути ідентичні один одному. Не допускаються і зазори зі зсувами у фрикційних накладок або демпферних пластин. На шліцах всередині маточини допускається наявність слідів від масла, але при цьому вони не повинні мати пошкоджень.

На демпферного пластині повинен бути товарний знак у вигляді виштамповки фірмового логотипу або голограми, також може бути лазерна маркування або клеймо виробника. Це захист від контрафакту. Хоча і не всі виробники маркують вироби подібним чином, звернути увагу буде не зайвим.

Яким повинен бути натискний диск зчеплення:

На кошику натискного диска потрібно перевірити клёпочние з’єднання, які, як і на відомому диску, повинні бути ідентичні один одному. Якщо вони виконані акуратно, значить, збірка вироби заводська, а не підпільна, зроблена не в гаражних умовах.

Кожух натискного диска повинен бути виготовлений методом штампування. Лицьова поверхня натискного диска повинна виключати наявність навіть найменших мікротріщин або нерівностей.

Якщо зовнішній вигляд дисків збігається з тими, що ми описали вище, значить, перед Вами вироби, виконані за всіма нормами, із застосуванням високотехнологічного обладнання.

Так як на ринку представлені численні виробники зчеплення ВАЗ, вітчизняні та іноземні, у покупців постає питання вибору. Що вибрати – LUK, VALEO, KRAFT, SACHS, HOLA або інших виробників? Безпосередньо на заводі в Тольятті встановлюють зчеплення торгової марки ВІС місцевого виробництва.

На новинки АВТОВАЗ встановлюється зчеплення LUK і VALEO.

Частка інших виробників зчеплення, як вітчизняних, так і зарубіжних, на цьому ринку невелика. Але в асортименті магазинів, що працюють під маркою “Країна Запчастин” Ви знайдете і інших виробників.

Вибирати зчеплення потрібно, керуючись своїм досвідом, так як кожен з автолюбителів знайде не один аргумент на користь того чи іншого виробника.

Хотілося б представити Вам найбільш популярні моделі зчеплень, представлені на цьому ринку, і дати інформацію до роздумів, а вибір робити тільки Вам.

Основні виробники дисків зчеплення

ВІС

Дочірнє підприємство АВТОВАЗа. Засноване в 1991 році. З першого дня роботи ВІС став одним з основних постачальників запасних частин на конвеєр автоваза. Продукція, на підприємстві автозапчастини поставляються також на інші підприємства Росії, пов’язані з автомобільною промисловістю.

Власна розробка автоваза використовується практично на всіх моделях, що випускаються під маркою ВАЗ. Відгуки про виріб можна почути найрізноманітніші. Так, наприклад, хтось незадоволений тим, що у зчеплення малий ресурс вузла, рівний 70 тис. Км.

При цьому у вироби досить-таки низька вартість, що не може не радувати, плюс, як показує практика, зчеплення ВІС у щойно купленого автомобіля ВАЗ буде працювати безвідмовно, як мінімум, весь гарантійний термін служби автомобіля.

VALEO

Французька компанія VALEO зарекомендувала себе як відмінний виробник деталей зчеплення по всьому світу. Французам також вдалося міцно закріпитися на ринку азіатських країн, включаючи в цей список Корею.

Великі виробники Азії не залишили без уваги цю компанію і якість вироблених нею деталей.

Такі автогіганти, як Kia, Daewoo, Hyundai, Ssang Young і багато інших, встановлюють зчеплення VALEO ще на заводі.

важливо

Якщо Ви володар автомобіля однієї з цих марок, то будьте впевнені – у Вашого автомобіля зчеплення VALEO.

Завод, який виготовляє даний вид комплектуючих, володіє всесвітньо визнаними сертифікатами якості:

  • сертифікат Ростеста,
  • сертифікат Німецького TÜV,
  • сертифікат ISO9001 Корейської Асоціації Управління,
  • сертифікат TS19949 і QS9000 TÜV Північної Америки.

Так як компанія VALEO визнана у всьому світі, її замовниками є і французькі Peugeot з Renault, і німецькі Mercedes з Opel, а також шведський концерн Volvo, японська Mazda і американський Ford.

Автолюбителі характеризують зчеплення VALEO як м’яке і комфортне. Новий комплект здатний прослужити Вам і Вашому автомобілю близько 150 тис. Км. Але і ціна у одного з лідерів даного ринку досить висока.

LUK

Найвідоміший виробник автомобільних зчеплень в Німеччині. На ринку виробництва комплектуючих до автомобілів компанія існує з 1965 року. LUK є дочірнім підприємством «LuK-Aftermarket Service».

Географія компанії вийшла далеко за межі Німеччини: так, вісімнадцять промислових підприємств розташувалися на туманному Альбіоні, у Франції, Угорщині, в азіатських країнах (Китаї, Індії, Кореї), в Північній (США) і Латинській Америці (Бразилії, Мексиці), в Південній Африці.

Більше десяти відсотків від загальної чисельності персоналу (а всього на компанію працюють понад 9500 осіб) зайнято в науково-дослідній діяльності.

Якості зчеплення LUK довіряють багато найвідоміші бренди: Mercedes Benz, BMW, Audi, VW, Opel, Renault, Citroen, Peugeot, Skoda, Saab, Volvo, Porsche, Jaguar, Land Rover, Chevrolet, Chrysler, Ford, Honda, Mitsubishi, Subaru, Mazda, Nissan, Toyota, Daewoo, Hyundai, Kia, ВАЗ, ГАЗ і багато інших.

У конструкції зчеплення LUK застосовується гаситель коливань веденого і натискного дисків. Таке зчеплення має властивість глушіння вібрації, завдяки цьому максимально підвищується комфорт при водінні.

Російські автомобілісти в більшості випадків хвалять зчеплення LUK.

Співвідношення ціни та якості в ньому поєднуються найкращим чином, тому подібне зчеплення і є найкращим для власників автомобілів ВАЗ.

KRAFT

Історія компанії почалася більше 20 років тому в Німеччині. Заводи компанії розташовані в Європі і Азії. Сертифіковані центри при виробництві автокомпонентів контролюють якість виготовлених виробів. На своєму виробництві компанія «KRAFT tech» використовує тільки новітні технології та обладнання.

На заводі в Туреччині, де проводиться зчеплення для автомобілів ВАЗ, нові технології теж в ходу. Ціновий діапазон у такого зчеплення нижче, ніж у його європейських аналогів, але при цьому вище, ніж у російських виробників.

Порада

Відгуки наших автолюбителів про це зчепленні різняться. Деякі хвалять зчеплення KRAFT за те, що воно не боїться перегріву навіть при важких режимах.

Зчеплення має м’який вижим, але може підвести вижимний підшипник, на незадовільну конструкцію якого скаржаться іноді власники ВАЗа.

SACHS

Німецька компанія SACHS випускає деталі зчеплення з 1930 року. Вона відома російському споживачеві як виробник високоякісних автокомпонентів. Тридцять дев’ять підприємств по всьому світу.

SACHS випускає більше 150 млн. Комплектів зчеплень в рік. Невелика частина з них призначена і для російського автопрому, але близько 80% всіх виготовлених виробів залишається в Європі.

Зчеплення SACHS збирає тільки позитивні відгуки автовласників.

Зчеплення SACHS легко витримує підвищені навантаження, забезпечує плавне перемикання передач. У комплект зчеплення входять безазбестові накладки. Однак SACHS має недолік у вигляді високої вартості виробу.

HOLA

Автозапчастини під брендом HOLA виробляються в Нідерландах з 2002 року. Це молода компанія, але, завдяки впровадженню найвищих вимог якості у власне виробництво, їй вдалося закріпитися на ринку автомобільних запчастин і налагодити виготовлення комплектуючих по всьому світу.

Робочий ресурс зчеплення HOLA розрахований на пробіг не менше 100 тис. Км. Багато російські автолюбителі ще не знайомі з цією маркою. А ось ті, хто купив дане зчеплення, хвалять його за легкість при натисканні на педаль, адже при цьому це ніщо не відбивається на силовому агрегаті, який передає максимум крутного моменту.

FINWHALE

Ще одна молода німецька компанія, що випускає зчеплення для автомобілів ВАЗ. Зчеплення FINWHALE однаково добре поводиться як в холодному, так і в нагрітому стані.

При виробництві комплектів зчеплення застосовується модифікований склад фрикційних накладок, що володіє підвищеною стабільністю коефіцієнта тертя при зміні температури.

Конструкція натискного диска передбачає вентиляційні отвори для поліпшення охолодження і збільшення терміну служби зчеплення.

Виробник запевняє, що зчеплення прослужить Вам більше 100 тис. Км пробігу, дані показники перевірені в кращих випробувальних центрах Європи.

PILENGA

Італійська фірма PILENGA поставляє комплекти зчеплень з 2001 року. Також PILENGA є постачальником для таких автогігантів, як Крайслер і Харлей Девідсон.

Вся продукція, вироблена на заводі PILENGA, повністю відповідає стандартам якості, прийнятим в Євросоюзі. PILENGA швидко завоювала довіру російських автовласників. Так, все що випускаються комплектуючі, в тому числі зчеплення PILENGA на автомобілі ВАЗ, виробляються на тому ж обладнанні і з застосуванням тих же технологій, що й запчастини для автозаводів з країн ЄС.

Натискний диск кошика зчеплення PILENGA виготовлений зі спеціального чавуну, пружини виконані таким чином, щоб максимально захистити маховик від пробуксовки, вижимний підшипник має підвищену теплової характеристикою.

Зверніть увагу

Отже, тут представлена ​​інформація про найбільш популярних виробників зчеплень на автомобілі марки ВАЗ. Купити, а також більш детально ознайомитися з моделями зчеплення, представленими в огляді та їх конкурентами, Ви можете в магазинах, що працюють під маркою “Країна Запчастин”.

З’ясовуємо яке зчеплення краще використовувати на ВАЗ 2114

Перед тим, як розібрати питання – яке зчеплення краще на ваз 2114, спочатку слід поговорити про загальні принципи роботи цього механізму. Зчеплення, що є предметом нашої розмови, працює по фрикційному принципом (на відміну від ряду зчеплень на інших машинах, що використовують у своїй роботі гідравліку).

Основні його конструктивні і робочі особливості можна виразити таким чином:

  • використовується суха однодискова муфта;
  • в процесі відключення зчеплення бере участь нажимная пружина;
  • ведений диск має вбудований гаситель коливань;
  • привід тросового типу не має зазорів між підшипником і пелюстками нажімной диафрагменной пружини.

Що стосується розмірів, то модель Самара має зчеплення з діаметром муфти 19 см, а Самара 2 – 20 см. Крім цього, більш пізні типи зчеплень мають спеціальні демпфери, що дозволяють придушувати нерівномірні навантаження при обертанні коленвала не тільки на холостих обертах, але і під навантаженням .

Купуючи зчеплення в магазині, в першу чергу слід уважно оглянути коробку (врахувати якість шрифтів, фарби, її матеріал) – це допоможе ще на найпершому етапі вибору убезпечити себе від покупки підробки.

Як дізнатися, що зчеплення вимагає ремонту або заміни?

Ознаками того, що механізм зчеплення зношений або несправний, можуть бути наступні неполадки в його роботі:

  • великі зусилля при перемиканні швидкостей;
  • сторонні шуми, що виникають при вичавлюванні зчеплення;
  • пробуксовки;
  • включення зчеплення не в повну силу.

Якщо спостерігається хоча б один з цих ознак, слід провести діагностичний огляд механізму або відправити автомашину в сервіс. У разі, якщо ремонт виявиться неможливий, доведеться задуматися над повною заміною зчеплення на нове.

Оглядаючи новий комплект зчеплення, найпильнішу увагу слід приділити кошику. Навіть якщо один з її пелюсток нерівний або розташований криво, від покупки слід негайно відмовитися.

Яке зчеплення вибрати і як це зробити?

Таке важливе питання, як вибір зчеплення ваз 2114, вимагає дуже серйозного підходу. Так, прийшовши в автомагазин за новим комплектом, слід бути уважним – кількість підробок на ринку автозапчастин зараз дуже висока (і механізми зчеплення – не виняток). Перше, на що потрібно буде звернути увагу – це коробка.

Якщо вона дуже «квола», а шрифти на ній надруковані нечітко, то від покупки краще утриматися. Це ж правило відноситься і до коробок, малюнок з якої можна стерти пальцем – це явна підробка. У разі ж, якщо на цьому етапі покупки все в порядку, то переходимо до наступного – оцінюємо сам механізм.

Спочатку оглянемо диск муфти. Він повинен мати правильну круглу форму, а його поверхня повинна бути абсолютно рівною – без задирок, ямок і відколів. Варто звернути увагу і на демпферні пружини.

Якщо продукція оригінальна, то вони завжди будуть або пофарбовані в якийсь колір або будуть покриті безбарвним лаком. Перевіряти оригінальність подібним способом радять навіть самі виробники.

Диск муфти зчеплення ВАЗ 2114

Оглянувши диск, переходимо до підшипника. На питання – який вижимний підшипник краще для ваз 2114, можна відповісти абсолютно однозначно – звичайно сталевий!

Але дуже часто зустрічаються ситуації, коли навіть в фірмових сцеплениях стоять пластикові підшипники. Вирішити цю ситуацію можна двома шляхами – відмовитися від покупки і придбати комплект іншої фірми або зробити покупку і потім поміняти підшипник на стандартний.

Залишати зчеплення з пластмасовим підшипником (нехай навіть воно вироблено дуже відомою компанією) – не варто. Такі підшипники з часом починають зношуватися і видавати сторонні звуки під час їзди, а то і зовсім розсипаються.

важливо

Звичайно, можна зробити рясну мастило підшипника, що допоможе на короткий час уникнути його швидкого стирання і появи шумів, але це – не найкращий вихід.

Варіант заміни стандартного диска зчеплення

Останнє, що потрібно буде оглянути перед покупкою – це кошик зчеплення. Цифро-буквені коди на ній повинні бути чіткими і добре читаються, а фарба не повинна стиратися від дотику. Пелюстки кошики повинні бути рівними і розташованими на однакових рівнях.

У разі, якщо хоча б один з пелюсток виявиться кривим, автомобіль буде постійно смикатися, а через педаль зчеплення буде передаватися сильна вібрація. Саме тому, якщо в кошику помітні будь-які дефекти, від покупки слід відразу ж відмовитися, нехай навіть всі інші частини механізму відмінної якості.

Вибираємо зчеплення ВАЗ 2114

Зчеплення і стиль їзди – як вибрати?

Багато водіїв цікавляться – яке зчеплення поставити на ваз 2114, з огляду на улюблений стиль їзди? Давайте розглянемо найбільш популярні комплекти, які найбільш підходять для кожного стилю водіння.

Стандартний. Передбачає середні обороти, періодичні прискорення під час їзди по місту і рідкісні ситуації, коли відбувається різке включення муфти.

Для любителів такої їзди найбільш підійдуть:

  1. ВІС – зчеплення російського виробництва, надійне і хорошої якості.
  2. KraftTech – механізм високої якості, комфортний, але з середньою тривалістю терміну служби.
  3. Sachs – муфта середньої сили зчеплення з великим запасом моменту. Дозволяє їздити в спокійному, звичайному і динамічному режимі.

Спокійний. Передбачає невеликі обороти, легке спокійне перемикання і плавне прискорення.

Для нього найбільш підійде продукція фірм:

  1. Valeo – відмінне зчеплення з достатнім запасом крутного моменту і гарну зносостійкість.
  2. Luk – комфортне і плавне зчеплення, мабуть найкращий вибір для любителів спокійної манери водіння.

Динамічний. При цьому стилі водіння присутній різке переключення швидкостей з частим киданням муфти зчеплення, а також швидке прискорення. Сама муфта при цьому працює на високих оборотах більшу частину часу.

Для подібного стилю підійдуть:

  1. Pilenga – дуже жорстка муфта, дозволяє уникнути смикань і ривків (правда, слід купувати стандартний комплект, а не металокерамічний).
  2. Sachs – найкраще зчеплення для даної манери водіння. Оптимально туге і добре гасить ривки.

Кошик зчеплення ВАЗ 2114

Спортивний. Постійне різке прискорення і регулярне кидання зчеплення. Для цього стилю можна порекомендувати ті ж комплекти, що і для динамічного (Pilenga – також без металокераміки). Тільки ці зчеплення зможуть забезпечити максимально комфортне водіння при спортивній манері їзди.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…