На ВАЗ-2107 бортова електрична мережа живиться т двох джерел – акумуляторної батареї і генератора. Перший забезпечує харчуванням поки двигун не запущений, другий – після запуску.

Але якщо генератор – це механічний пристрій, що при належному догляді може відпрацювати не один десяток років, то АКБ згодом зношується до такої міри, що вже не може виконувати свої функції.

Основне призначення акумуляторної батареї – живити електрикою силовий електродвигун (стартер), щоб він зміг розкрутити колінчастий вал і елементи системи запалювання, щоб стався запуск мотора, після чого роль джерела живлення бере на себе генератор.

Крім стартера і системи запалювання акумулятор живить до моменту запуску двигуна і інші спожили авто, а також здійснює підживлення в разі, коли навантаження на бортову мережу велика і генератор не справляється.

особливості АКБ

Якщо по-простому розглянути акумулятор – то він являє собою сховище електроенергії, яку він при потребі віддає, а потім заповнює від генератора.

Вся робота його заснована на хімічних процесах, які поступово його ж і руйнують.

Через певний період експлуатації ступінь пошкодження внутрішніх елементів АКБ досягає такого значення, що він вже не здатний зберігати в собі і віддавати необхідний для запуску мотора заряд.

Зверніть увагу

Термін експлуатації акумуляторних батарей залежить від безлічі факторів. При одних умовах хороший акумулятор ВАЗ-2107 здатний відпрацювати 7-8 років, а при інших – НЕ отхажівает і 5 років. Але в будь-якому випадку, якщо АКБ не здатна утримувати в собі достатню кількість енергії і швидко розряджається, то потрібно її заміна, оскільки відновлення ці елементи не підлягають.

Отже, АКБ вже вичерпав свій ресурс і пора вибрати відправлятися за новим. При цьому важливо правильно вибрати акумулятор для автомобіля ВАЗ-2107, адже далеко не кожна батарея підійде для установки на цей автомобіль.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Згідно ГОСТ, на ВАЗ-2107 повинна бути встановлена ​​АКБ з маркуванням 6СТ-55 (6 – кількість банок, СТ – стартерная, 55 – ємність в Ач). За радянських часів цього було цілком достатньо, щоб зробити вибір. Зараз же ринок акумуляторів дуже великий, та й зазначена маркування вже не використовується, хоча показник ємності все ж потрібен.

При визначенні, який акумулятор краще для Ваз-2107, не будемо розглядати існуючі види, а зупинимося на найпоширеніших – кислотних, які на цьому авто відмінно виконують свої функції.

параметри вибору

 Щоб серед безлічі пропозицій вибрати акумулятор ВАЗ-2107, слід враховувати кілька факторів, а саме:

  • Тип;
  • ємність;
  • Пусковий струм;
  • полярність;
  • Габаритні параметри;
  • Цінова категорія;

Якщо все вказане врахувати, підібрати АКБ, а також встановити його на авто замість зношеного не складе труднощів.

типи

Що стосується типу АКБ, то за цим параметром батареї можна розділити на:

  • обслуговуються;
  • необслуговувані;

Обслуговуються акумулятори оснащені спеціальними пробками на верхній кришці.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

В такому АКБ існує можливість відкрити кожну з банок, проконтролювати рівень електроліту і при потребі заповнити його і довести щільність до необхідного рівня. З одного боку – це позитивна якість, оскільки періодичне проведення технічного обслуговування дозволяє продовжити ресурс. Але з іншого боку така батарея – ще один елемент, який потребує уваги.

У необслуговуваних АКБ корпус герметичний і ніякого втручання з боку водія вони не вимагають, єдине – доведеться періодично заряджати її.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

ємність

Ємність – один із самих основних параметрів будь АКБ (вимірюється в Ампер-годинах). Якщо розглянути цей термін по-простому, то він вказує, яка кількість енергії вміщує в себе акумулятор. Визначають цей параметр за допомогою тривалого за часом розряду (20 годин) в строго встановлених температурних умовах (+25 град. С).

Згідно ГОСТ, для ВАЗ-2107 встановлюється батарея з ємністю в 55 Ач, але це скоріше рекомендація, ніж суворе розпорядження. На цьому авто добре буде працювати батарея і з 50 Ач, і з 60 Ач.

Але тут слід розуміти, що чим вище значення ємності, тим більше енергії вона в себе вмістить.

З урахуванням того, що зараз на авто встановлюється додаткові споживачі (аудіосистема, всіляке допоміжне обладнання), то додаткові Ампер-години будуть не зайвими.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Ще один нюанс по ємності. ВАЗ-2107 випускався з силовими установками, на яких застосовувалися різні системи харчування – карбюраторних і інжектор. Так ось, для карбюраторної версії потрібна АКБ більшої місткості, ніж на інжекторних.

Пояснюється це просто – інжектор забезпечує більш легкий запуск двигуна при різних умовах, а значить, і енергії стартер витрачає менше.

 Тому у випадку з інжекторної системою харчування то цілком достатньо буде батареї ємністю 50-55 Ач, для карбюраторної версії краще встановити АКБ на 60 Ач.

Пусковий струм

Пусковий струм – параметр потужності акумулятора. Він вказує, яке максимальне значення сили струму здатна віддати АКБ за короткий проміжок часу. По суті це показник здатності АКБ запускати двигун при несприятливих умовах (в даному випадку – низька температура).

При підборі акумулятора за цим критерієм слід враховувати регіон, в якому експлуатується авто.

важливо

Так, для південних областей можна особливо і розглядати значення пускового струму (цілком підійде і АКБ із середніми показниками).

А ось для північних регіонів – чим вище значення пускового струму, тим краще, оскільки ймовірність того, що батарея зможе завести двигун при сильних морозах – більше.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

полярність

Полярність акумулятора ВАЗ-2107 характеризує стан висновків батареї для підключення до бортової мережі. Зараз випускаються АКБ двох видів по полярності – пряма і зворотна. Цей параметр – начебто і дріб’язковий, але якщо його не врахувати, можуть виникнути проблеми з підключенням до мережі.

Визначається полярність дуже просто – акумулятор розгортаємо до себе «обличчям» (висновки повинні розташовуватися ближче до вас) і дивимося, де розташовується «плюсової» висновок. Якщо він зліва – полярність пряма, справа – зворотна.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Оскільки пряма полярність використовувалася в Радянському Союзі (її ще додатково називають «російської»), то можна зрозуміти, що на ВАЗ-2107 використовується саме вона. Тобто при виборі АКБ для цього авто, потрібна батарея, у якій «плюс» розташовується зліва (але важливо правильно розмістити батарею перед собою при визначенні полярності).

Розміри

Перейдемо до габаритних параметрів, оскільки їх теж потрібно враховувати. В підкапотному просторі для установки АКБ є спеціальний майданчик з кріпильними елементами.

Якщо неправильно вибрати батарею за розмірами, то вона може просто не поміститися на цьому майданчику через що надійність її кріплення буде під питанням. Необхідні розміри акумулятора ВАЗ-2107 такі: довжина – 242 мм, ширина – 175 мм, висота – 190 мм.

Відразу відзначимо, що більшість АКБ з ємністю до 60 Ач мають саме такі габарити.

Отже, ми визначили, що для ВАЗ-2107 оптимальною буде батарея ємністю 50-60 Ач, з прямою полярністю. Що стосується пускових струмів, то орієнтуємося через погодні умови регіону експлуатації авто.

Що стосується цінових категорій, то тут вже все залежить від того, яку суму можна витратити на акумулятор. Якщо фінанси дозволяють, то краще брати батареї відомих виробників (BOSH, Mutlu і т. Д.

), Хоч вони коштують дорожче. Зате буде впевненість в тому, що характеристики АКБ відповідають заявленим.

Можна, звичайно, купити і акумулятор маловідомого виробника, але гарантії якості та відповідності характеристик ніхто не дасть.

заміна АКБ

Після придбання нового АКБ, його слід замінити. На ВАЗ-2107 зробити це нескладно:

  • Відкриваємо капот;
  • Знімаємо «плюсову» клему з АКБ, потім «мінусову»;
  • Демонтуємо кріпильні елементи;
  • Витягуємо «стару» батарею і на її місце ставимо нову;
  • закріплюємо;
  • Підключаємо клеми і добре їх затягуємо (спочатку «плюсову», потім «мінусову»);

Виконуючи заміну важливо АКБ не “переплюсовать», тобто не поплутати клеми і висновки. Після закріплення клем їх бажано обробити будь-яким в’язким матеріалом (Солідол, Вазелін), щоб виводи не окислялись.

Відео – Підбираємо новий акумулятор

Полярність акумулятора ваз 2107

Який акумулятор купити на ВАЗ 2107

Відслужив свій термін акумулятор автомобіля вимагає заміни і перед власником постає питання, – який акумулятор купити на ВАЗ 2107.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика
Моторний відсік автомобіля ВАЗ 2107 з встановленим акумулятором (правий верхній кут).

На сьогоднішній день вирішити цю дилему не просто, так як в продажу присутня величезна їх кількість від самих різних виробників.

Автомобільний акумулятор, це по суті один з найвідповідальніших елементів автомобіля, так як при його відмові запуск і експлуатація авто стає дуже проблематичними. Тому до покупки акумуляторної батареї потрібно підходити виважено, попередньо розглянувши всі її слабкі та сильні сторони.

Акумулятор автомобіля виконує кілька функцій:

  • Здійснює запуск двигуна
  • Забезпечує харчуванням електрообладнання автомобіля при непрацюючому двигуні: стоянкові і габаритні вогні, освітлення салону, автомагнітола, сигналізація та інші споживачі
  • При відмові генератора забезпечує подальший рух, за умови його зарядженості

Для здійснення всіх перерахованих функцій автомобільний акумулятор повинен мати певні властивості, що відповідають заданим параметрам будь-якої моделі автомобіля.

Параметри акумуляторної батареї

Основною властивістю акумуляторної батареї є її ємність. Ємність батареї вимірюється в Ач (ампер годинник) і повинна відповідати обсягу двигуна для даної моделі автомобіля і забезпечувати харчуванням все електрообладнання в залежності від конкретної комплектації.

яка полярність акумулятора?

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика
Один з найбільш оптимальних акумуляторів для автомобіля ВАЗ 2107, ємністю 60 Аг.

Чим вище ємність батареї, тим більше її потужність. Крім цього в сучасних моделях встановлюється у вигляді опцій безліч додаткового обладнання, що відразу збільшує навантаження на акумуляторну батарею, що також необхідно враховувати при її придбанні.

В цілому місткість характеризується кількістю електрики, яке батарея здатна віддати в режимі тривалого розряду. Зазвичай ємність визначають при 20-годинному розряді.

При визначенні номінальної ємності акумулятор розряджають безперервно (при + 25 ° С) протягом 20-ти годин струмом рівним 0.05% від загальної ємності батареї.

Скажімо, для акумулятора в 60Аг розрядний струм буде складати 3А, а для батареї в 90Аг – 4.5а.

Існує ще й таке поняття, як резервна ємність, яка вимірюється в хвилинах і повинна приблизно відповідати часу руху авто при відмові генератора. Наприклад, для батареї 55Ач резервна ємність складе близько 85 90 хвилинам. Що означає рух автомобіля завдяки енергії батареї (повністю зарядженої на момент відмови генератора) протягом 1.5 години.

Карбюратор або інжектор

До того ж враховується і тип двигуна. Так для карбюраторних і інжекторних двигунів або дизелів підбираються певні акумулятори, характеристики яких мають деякі відмінності між собою. Це потрібно враховувати в питанні який акумулятор купити на ВАЗ 2107.

Так чим більше літраж двигуна, тим потужніше повинен бути підібраний акумулятор. Також при придбанні акумулятора потрібно враховувати, що для карбюраторного двигуна батарея повинна бути більшою ємністю, порядку на 5-10 Ач, ніж акумулятор на ВАЗ 2107 інжектор.

Приклади вибору акумуляторних батарей для ВАЗ 2107

  • Пускова ємність Стартер на гальмівному моменті при запуску споживає струм близько 350-400 А, тоді нормальний пуск двигуна при роботі стартера протягом 10 секунд відбирає порядку 400А * 10с = 1.1Ач, що дорівнює 2% від ємності стандартного акумулятора ємністю 60 Ач.
  • Пусковий струм (струм стартера) Другим важливим параметром акумуляторної батареї є пусковий або струм стартера, від значення якого залежить наскільки довго батарея зможе «крутити» двигун при запуску, що особливо актуально при низьких температурах в зимовий період. При покупці потрібно завжди віддавати перевагу моделі акумулятора, де значення пускового струму вище. Однак варто врахувати і той факт, що одночасно зросте навантаження і стартерний щітково – колекторний вузол, що знизить термін його експлуатації.
  • Полярність батареї Купуючи акумулятор на ВАЗ 2107 інжектор потрібно враховувати положення клем «плюс» і «мінус», наприклад «плюс» праворуч або ліворуч .
  • Габаритні розміри батареї Необхідно відразу уточнити у супровідних документах розміри батареї або ж заміряти самому розміри «рідний», яка стоїть на автомобілі.

Читайте так-же, інші огляди

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Акумулятор для ВАЗ 2107. Вибираємо на будь-який смак і колір! Вітаю Вас на сайті компанії Електромотор. Мене звуть Ганна, і сьогодні ми поговоримо про те, як підібрати акумулятор для ВАЗ 2107. Якщо Вам потрібна акумуляторна батарея (АКБ), і Ви потрапили на наш сайт то напрямок вибрано правильно, що вже добре.

Спробую Вам допомогти. Почати потрібно з визначення самого головного параметра ємність акумулятора. Ємність позначається в Ампер / часах і дізнатися цей показник можна, уважно прочитавши паспорт до машини, де вказані всі рекомендовані параметри. Якщо ж ви не можете цього зробити, то зручніше за все буде оглянути старий АКБ.

Визначаємо полярність акумулятора

Наступний показник це полярність. Полярність буває пряма або зворотна.

На акумуляторі це відображається розташуванням клеми: Left (L) + лівий плюс, Right (R) + правий плюс. Пусковий струм, як правило, залежить від ємності акумулятора.

Найчастіше, ці два показники пропорційні: чим більше ємність, тим більше пусковий струм, хоча бувають і винятки. Далі визначаємося з розмірами.

Найкраще зробити приблизні виміри самим, тоді картина підбору акумулятора буде чіткіше, так як за приблизними параметрами ми зможемо Вам підібрати стандартний тип. Підбір акумулятора для ВАЗ 2107 не така вже й важка задача.

Порада

Можу окреслити деякі стандартні параметри, які підходять для машин цього типу. Відповідні моделі акумулятора для ВАЗ 2107: Компанія Електромотор може запропонувати Вам великий асортимент акумуляторів для будь-якої машини, на будь-який смак і колір. Наша компанія пропонує придбати АКБ як українського, так і іноземного виробництва.

Серед вітчизняних виробників це дніпропетровські: ISTA і WESTA. Серед іноземних це: VARTA Pи BOCSH, які виробляються на кращих європейських заводах.

Не можна сказати, що якісь акумулятори гірше, а якісь краще. Всі представлені АКБ дуже хорошої якості.

Дійсно, ціна на українські акумулятори нижче, але лише через територіальну фактора, адже перевезти АКБ з Європи значно дорожче.

Компанія Електромотор хоче і може запропонувати Вам акумулятор для ВАЗ 2107 за найнижчими цінами. І це не означає, що ми продаємо дешеві копії, на все АКБ є офіційні гарантійні талони і на кожному вибиті всі реквізити виробництва. Звертайтеся до нас за тел: (044) 5 000 888, і ми допоможемо підібрати Вам акумулятор для ВАЗ 2107. Будемо раді Вас чути! Успіху і до швидкої зустрічі !.

Кращий акумулятор для автомобіля вітчизняного автопрому – ВАЗ 2107

Від акумуляторної батареї залежить, як швидко заведеться машина, і як будуть працювати електроприлади при непрацюючому двигуні. Тому важливо правильно підібрати цей пристрій. У статті розглядається акумулятор для автомобіля ВАЗ 2107: які параметри слід враховувати при виборі, які існують основні несправності.

Для того, щоб правильно вибрати акумулятор для автомобіля ВАЗ, в тому числі і УАЗ, потрібно знати, які функції він виконує. Основне призначення цього пристрою – запуск двигуна. Другою функцією є забезпечення харчуванням споживачів електричної мережі автомобіля в разі несправності генератора або при непрацюючому двигуні.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Підкапотний простір сімки

Підбирати прилад потрібно відповідно до потреб електромережі машини. Основним параметром, на який потрібно орієнтуватися, є ємність. Вона повинна відповідати кількості електричних приладів і обсягом двигуна ВАЗ 2107.

Другий важливий момент, на який потрібно звертати увагу, є розташування вихідних клем. Полярність може бути пряма і зворотна. У батарей з зворотною полярністю плюс знаходиться праворуч, а з прямої – зліва.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Пряма і зворотна полярність

Наступним важливим параметром є пусковий (стартерний) струм. Від значення цього струму залежить, як довго акумулятор зможе крутити стартер, що особливо актуально під час запуску двигуна при низьких температурах взимку.

Крім перерахованих параметрів, значення мають габарити приладу. Щоб нова батарея увійшла без проблем на штатне місце, потрібно заміряти висоту, ширину і довжину старої.

критерії вибору

На автомобільному ринку представлені пристрої двох видів: що обслуговуються і не обслуговуються. Обслуговуються моделі вимагають регулярної доливання дистильованої води або електроліту.

Професіонали рекомендують використовувати на автомобілях ВАЗ 2107 обслуговуються пристрою, так як вони більше підходять для експлуатації на старих моделях машин, де нестабільна електросистема (автор відео – Компанія Електромотор).

Вибираючи акумулятор на ВАЗ 2107, слід враховувати наступні фактори:

  1. Ємність може варіюватися в межах від 45 А / ч до 65 А / ч. Для зимового часу, коли необхідний великий стартовий струм, набувають вироби ємністю 55-65 А / ч.
  2. У батареї для ВАЗ 21074 плюсова клема знаходиться зліва, тому полярність повинна бути пряма.
  3. Розміри акумулятора ВАЗ 21074 інжектор: 242х175х190.
  4. Вибираючи АКБ, слід враховувати модель двигуна. Для ВАЗ 2107 інжектор і карбюратор вона має деякі відмінності.

При покупці нового обладнання обов’язково потрібно перевірити його працездатність і оглянути на предмет механічних пошкоджень.

поширені несправності

Термін служби акумулятора 5-7 років. Протягом експлуатації можливі несправності, їх визначає датчик. Якщо виникають проблеми з АКБ, то завдяки датчику ця ситуація відбивається на приладовій дошці: починає смикатися стрілка заряду акумулятора, може спалахнути лампочка.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Стрілка зарядки на сімці

Під час експлуатації можливі наступні несправності пристрою:

  1. Може бути несправний стартер або генератор. При несправності стартера на акумуляторну батарею лягає додаткове навантаження, так як при запуску двигуна потрібно більше електроенергії, тому може не вистачити зарядки ВАЗ 2107. Якщо не працює генератор, батарея не отримує підзарядку, а лише витрачає електроенергію.
  2. Механічні ушкодження є причиною течі пристрою. Вони виявляються при візуальному огляді.
  3. Якщо після перезарядки акумуляторна батарея швидко розряджається, при цьому може загорятися лампа батареї, то може бути порушена схема зарядки. Можливо, що були неправильно виставлені параметри струму при зарядці або час зарядки було недостатнім, і батарея не встигла відновитися повністю.
  4. Якщо акумуляторна батарея сильно розряджається, автомобіль починає сіпатися стрілка, горить лампочка акумулятора, це означає, що пристрій може потребувати перезарядка.

Купувати новий виріб краще в спеціалізованому магазині перевірених виробників. Під час експлуатації слід стежити за зарядкою, від якої потерпають за допомогою відповідного датчика. Якщо на приладовій дошці загорілася лампочка зарядки, смикається стрілка, необхідний перезаряд акумулятора.

Якщо вчасно виконувати акумуляторну зарядку ВАЗ 2107, тоді він прослужить довше. А також необхідно хоча б один раз на рік проводити ТО.

Вибачте, в даний час немає доступних опитувань.

Відео «Як вибрати АКБ»

У цьому відео розповідається, коли і як вибирати акумулятор (автор ролика – NarodTV).

Який акумулятор краще вибрати для автомобіля ВАЗ-2107

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класикаДосить часто власники «класичних» автомобілів цікавляться, який для автомобіля ВАЗ-2107 краще підібрати акумулятор – інжектор або карбюратор. Адже хочеться отримати від нової батареї максимум ефекту, та й потреби новий елемент повинен перекрити всі без винятку.

Після того як автомобільний АКБ відпрацює 2-3 зими, фахівці рекомендують робити заміну. А які при виборі слід враховувати критерії, розглянемо далі, врахувавши при цьому поради професіоналів своєї справи.

Як можна поліпшити грубку на ВАЗ-2107

вибір АКБ

Вибираючи нову батарею для ВАЗ-2107, в першу чергу слід розібратися з його основними функціями. Так як друга назва АКБ – «акумуляторна батарея стартерная», це означає, що саме цей елемент відповідає за запуск двигуна залізного чотириколісного коня. Крім цієї функції, акумулятор дозволяє запускати в дію електрообладнання:

  • двірники стеклаКакой акумулятор краще вибрати для автомобіля ВАЗ-2107;
  • передні і задні фари;
  • електричні склопідйомники і так далі.

Як перевірити стартер ВАЗ-2107 самостійно

Більш того, якщо генератор авто вийде з ладу, а АКБ буде повністю виправлена, то саме цей елемент допоможе власникам дістатися на авто до потрібного місця. Але щоб батарея справлялася зі своїм основним призначенням на всі 100%, при виборі варто враховувати найосновніші критерії:Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

  1. Полярність свого авто. Так як в аналізованої «класичної» моделі клема «+» розташовується з правого боку, для установки нової батареї слід використовувати тільки той варіант, який передбачає наявність прямої полярності.
  2. При виборі акумулятора слід заздалегідь вивчити розмір площі, яку займає батарея. Якщо вибрати меншу модель, то елемент неможливо буде надійно встановити, що негативно відобразиться на його функціональності.
  3. Розмір ємності використовуваної батареї є одним з найважливіших критеріїв при виборі. Використовувати для ВАЗ-2107 слід такий варіант АКБ, розмір ємності якого буде в точності відповідати моделі двигуна і кількості електричних приладів, передбачених в авто. Розмір ємності, яка називається резервної, потрібно також брати до уваги, адже цей елемент відповідає за тривалість роботи батареї при несправному генераторі, в автономному режимі.
  4. Яка використовується в автомобілі система харчування, також слід приймати до уваги, вибираючи нову батарею для ВАЗ-2107. Справа в тому, що на різних моделях виробники задіюють різний запуск мотора. Наприклад, завод двигуна на карбюраторах аналізується як більш енергоємний, ніж на інжекторі. З огляду на цей момент, фахівці рекомендують ви Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класиказбирать для карбюратора батарею максимально більшого обсягу.
  5. Для ВАЗ-2107 фахівці рекомендують вибирати акумулятор з показником Ач не менше 50, щоб в подальшому з роботою стартера не спостерігалося жодних проблем. Домашні умільці часто встановлюють батареї з ще більшим обсягом, проте перед цим проводять заміну генератора. Справа в тому, що для нормальної роботи об’ємної батареї потрібна наявність потужного генератора.
  6. З огляду на поради фахівців, для нормальної роботи двигуна ВАЗ-2107 батарея повинна володіти максимальним показником пускового струму. Саме цей показник відповідає за тривалість і надійність роботи АКБ, особливо в зимовий період року.
  • Врахувавши рекомендації і поради фахівців, що ми вище проаналізували, кожен власник автомобіля ВАЗ-2107 неодмінно підбере найкращий варіант акумуляторної батареї, який вірою і правдою прослужить тривалий період експлуатації.
  • Як робиться борода на ВАЗ-2107 своїми руками

Який акумулятор вибрати для ВАЗ 2107

Нещодавно на своїй машині довелося міняти акумулятор, так як вранці після кількох спроб завести двигун, він відмовився працювати. А буквально через кілька днів дзвонить батько і каже, що на його «Сімці» теж «скінчився» акумулятор. Так як я збирався їхати на днях до батьків, то вирішив купити в місті щось краще, та й вибору там у них зовсім немає.

Загалом, раніше на машині була встановлена ​​ось така батарея, яка показана на фотографії нижче:

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Якщо чесно, то якість цього акумулятора мені не сподобалося, батько часто з ним мучився, на сильних морозах постійно доводилося заносити в будинок на ніч, щоб вранці завести двигун без особливих проблем. Хоч він має ємність 55 Ампер / год, а пусковий струм чималенький і становить 460 Ампер, мені чомусь здається, що ці показники трохи завищені виробником, особливо другий.

Так ось, коли в цей раз вибирав батарею, то на дешеві варіанти дивитися ніяк не хотів. З хороших марок на вітринах були присутні Bosch і Varta.

  • Bosch – думаю, всі знайомі з цим виробником, так як він робиться практично все, починаючи від автозапчастин та закінчуючи електроінструментом, а також побутовою технікою.
  • Varta – також німецький бренд, але він чисто спеціалізується на виробництві і продажу тільки акумуляторних батарей. Ця марка вважається кращою в світі в своїй справі, і випускає акумулятори преміум класу.

Звичайно, для тих, хто не чув про фірму Varta перш, може здатися, що Bodch краще, але насправді якість Варти ніяк не гірше, а навіть краще. Досить почитати численні відгуки по форумам і блогам і стане ясно, що сумніватися в якості цього продукту не варто.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Звичайно, якщо ви хочете отримати максимальну якість і термін служби батареї як мінімум 5 років, то Varta – це відмінний вибір. Але і заплатити за батарею доведеться більше. Для прикладу 55-ий акумулятор з пусковим струмом 480 Ампер, буде коштувати 3200 рублів.

А той же Bosch можна купити аж на 500 рублів дешевше! Але можу сказати, що переплачувати є за що. Я і на своїй машині поставив такий, і тепер ще батькові купив такий же, задоволені обидва.

Та й багатьох друзів, навіть власників іномарки, питав з цього питання – 90% сказали, що вважають Varta – кращої фірмою в цій справі.

Як не переплатити за акумулятор – купуємо для Ваз-2107

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Всі споживачі електрики будь-якого автомобіля отримують його від двох постачальників – основного і резервного. Велику частину часу в якості джерела працює генератор, а акумуляторна батарея потрібна нам, коли потрібно завести мотор і при різких скачках в споживанні електроенергії. «Життя» акумулятора легкою не назвеш, і в спеку, і в мороз (особливо в мороз) він повинен справно видавати великий струм. Постійні «стреси» виводять його з ладу і ми починаємо думати про покупку нової батареї. Так як же підібрати акумулятор для Ваз-2107 і при цьому не переплатити за непотрібні «навороти»? Спробуємо розібратися.

Як працює акумулятор

Забезпечити виконання основного завдання – плекати стартер і всіх споживачів електроенергії автомобіля Ваз-2107, акумулятор може, використовуючи хімічні реакції. Цей спосіб відомий вже більше ста років.

При заряді від зовнішнього джерела, або генератора всередині акумулятора йдуть хімічні перетворення свинцю і сірчаної кислоти, а при розряді процес протікає в зворотному напрямку. Раз по раз, ці процеси повторюються, поступово зношуючи наповнювач (активну масу) і викрашівая його.

Через це наш акумулятор запасає менше і менше енергії і, в один «непрекрасний» день, пустити двигун ми не можемо. Скорочують акумулятора «життя» глибокі розряди, короткі замикання, заморожування електроліту (це коли розряджений акумулятор залишають в мороз на вулиці), перезарядити при «пробитому» реле регуляторі і інші причини.

Зверніть увагу

Як підготувати АКБ до зими, можна подивитися тут . Якісний акумулятор, при акуратній експлуатації, може прослужити на Ваз-2107 до 7 років. Але, в середньому, служать вони від 3 до 5 років.

Завод рекомендує ставити на Ваз-2107 ось таку батарею – 6СТ55. Ця марка означає, що батарея потрібна стартерная (видає великий струм при коротких включених), складається з шести відсіків (банок), електрична ємність 55 ампер-годин. Зараз з цього маркування при покупці актуальна тільки електроємність, інша інформація застаріла.

Вибираємо тип акумулятора

У магазинах ви можете знайти обслуговуються і не обслуговуються акумулятори.

Якщо є пробки – батарея вимагає до себе трішки більше вашої уваги. Доведеться стежити за рівнем електроліту, перевіряти щільність. Врахуйте наступне – пробки бувають заховані під наклейками, що робить АКБ обслуговуються.

Ні пробок, доступ до електроліту закритий – це обслуговуюча батарея. Весь термін її роботи забезпечується за рахунок внутрішніх ресурсів. Від вас вимагається лише стежити за напругою в бортовій мережі. Ці батареї коштують відчутно дорожче.

Не забудьте про полярність

Батареї випускають прямої або зворотної полярності. Якщо купити «не ту», вона не підійде, довжини проводів не вистачить. Для нашого Ваз-2107 потрібна АКБ прямої полярності, це коли справа «мінус», а зліва «плюс», якщо дивитися з боку, на якій встановлені висновки. Така полярність корінням сягає В СРСР і застосовується на більшості вітчизняних авто.

Яка ємність батареї підійде для Ваз-2107

Ця цифра в маркуванні має велике значення. Мінімально необхідна ємність, для нашого суворого клімату, це 55 ампер-годин. Максимально, в відсік для акумулятора можна вмістити батарею не більше 62 ампер-годин.

Чим більше ця цифра, тим довше взимку можна «крутити» мотор, а значить, більше шансів на успішний запуск.

Для інжекторних двигунів умови запуску полегшені особливої ​​пусковий програмою, тому можна поставити батарею меншої ємності.

На що впливає пусковий струм

Цей параметр впливає на потужність, яку стартер споживає при пуску двигуна. А залежить все від внутрішнього «будови» батареї – чим товще струмопровідні пластини, чистіше електроліт і якісніше активна маса, тим вище буде пусковий струм.

У холодну погоду великий пусковий струм – це добре, швидше крутиться стартер, впевненіше пуск двигуна. Показники пускового струму батарей можуть бути, приблизно від 300 до 1000 ампер.

Батарея на фото віддає при пуску 530 ампер, чого цілком достатньо для середньої смуги Росії.

Визначаємося з ціною

Розкид цін на сучасному ринку батарей просто величезний. Батарей давно відомих фірм коштують дорого, але від них варто очікувати довгої безперебійної роботи. Якщо вибрати акумулятор не такий «розкрученої» фірми, то можна заощадити до 30% ціни. Важливо, купуючи дорогу батарею, не нарватися на підробку. Купувати краще в фірмових магазинах.

Інша тактика – купити найдешевшу батарею з наявних у продажу і підходять за параметрами. І вона часто буває виправдана! Адже замість того, щоб купити «крутий» акумулятор за 7000 рублів, можна взяти простий за 2000 рублів і поміняти його через два – три роки.

Так що, думайте, вважайте, купуйте. А стару батарею, якщо вже зовсім «дохла», можна здати в цьому ж магазині. Ну а якщо ще «дихає», якийсь час потримати в якості резервної, час від часу заряджаючи.

Як вибрати акумулятор для ВАЗ 2107. Характеристики, поради

Електрична мережа автомобіля харчується від двох джерел – акумулятора і генератора. Перший пускає в хід стартер, другий подає напругу лише після заведення двигуна. Як будь-яка деталь, акумулятор з часом вимагає заміни.

Який акумулятор краще для автомобіля ваз 2107?  бойова класика

Акумулятор ВАЗ 2107

Завдання акумулятора – віддавати електричний заряд під час запуску двигуна і заповнювати його від генератора. Принцип його роботи заснований на хімічних процесах, які поступово руйнують свинцеві пластини.

Через певний період, що залежить від якості акумулятора і умов експлуатації, ступінь руйнування елементів досягає значення, при якому вони не можуть зробити запас достатня кількість заряду. Ємність акумулятора падає і струм, що видається їм, стає занадто малий, щоб стартер міг завести двигун.

Навіть хороший акумулятор для ВАЗ 2107 доводиться міняти не рідше, ніж раз в 7 років. Якщо ж не дотримуватися правила експлуатації або купувати менш якісні АКБ, міняти їх доведеться навіть частіше, ніж раз в 5 років.

Виробник рекомендує встановлювати на ВАЗ 2107 АКБ 6СТ-55 (стартерная батарея з 6 банками ємністю 55 Ач). Дана маркування відповідає радянським ГОСТам і сьогодні практично не використовується. Єдиний параметр, який присутній в маркуванні і сьогодні – показник ємності. Тому при покупці слід орієнтуватися на більш конкретні параметри.

Тип акумулятора

На ринку представлені обслуговуються і не обслуговуються акумулятори. В АКБ першого типу можна відкрити банки, щоб проконтролювати рівень і щільність електроліту.

Необслуговувані АКБ герметично закриті і вимагають лише регулярної зарядки, що саме виходить саме при справному генераторі. З одного боку, обслуговується акумулятор надає водієві більше можливостей продовжити термін служби батареї.

З іншого, не обслуговуються АКБ не вимагають додаткових витрат часу і покупки додаткових пристосувань і матеріалів для проведення регламентних робіт.

полярність

Цей термін позначає розташування висновків акумуляторної батареї. Розрізняють пряму і зворотну полярність. Якщо повернути акумулятор до себе стороною, на якій знаходяться висновки.

то при прямій полярності “плюс” буде зліва, при зворотному – справа.

Яка полярність акумулятора на ВАЗ 2107? На “сімці” встановлена ​​АКБ з прямою полярністю, яка використовувалася на автомобілях виробництва СРСР ..

Ємність акумулятора ВАЗ 2107

Чим більше цей параметр, тим більше заряду вміщує акумулятор. При рекомендованих виробником “сімки” 55 Ач можна ставити акумулятор 50Ач або 60Аг.

Влітку різниця буде непомітна, а взимку краще покаже себе акумулятор більшої потужності. Також велика ємність допоможе на карбюраторних моделях ВАЗ 2107.

Справа в тому, що інжектор полегшує пуск двигуна, тому стартер споживає менше потужності при запуску мотора.

Незважаючи на загальні рекомендації в 55 Ач, ємність акумулятора на інжекторних моделях може бути 50-55 Ач, на карбюраторних – 55-60 Ач.

Пусковий струм АКБ

Цей параметр характеризує потужність АКБ і вказує на максимальний струм, який здатний видати акумулятор. Чим більше струм, тим краще стартер заведе двигун на морозі. У південних регіонах досить АКБ із середніми показниками пускового струму, на північ від ж потрібно ставити батареї з високим пусковим струмом.

Розміри акумулятора ВАЗ 2107

Під капотом ВАЗ 2107 є спеціальний майданчик для установки АКБ. При підборі акумулятора необхідно враховувати її розміри і відстань між нею і капотом.

Велика АКБ не поміститься на майданчику і її не можна буде надійно зафіксувати. Розмір стандартного акумулятора ВАЗ 2107 242х175х190 мм. Більшість АКБ з ємністю 50-60 Ач, представлених на ринку, вписуються в ці розміру.

Проте, краще перевірити габарити батареї перед покупкою.

Ціна акумулятора ВАЗ 2107

Цей показник залежить від виробника, якості, ємності та інших параметрів і обставин. Краще купити відносно дорогу АКБ одного з відомих брендів (Bosch, Mutlu і ін.) І знати, що найближчі 7 років проблем з запуском автомобіля не буде.

Можна заощадити і купити не такий “брендовий”, але не менш якісний акумулятор від виробників простіше. Єдине, від чого хочеться застерегти – покупка дешевих АКБ невідомих або маловідомих виробників.

В такому випадку ні про які гарантії якості та відповідності АКБ заявленим характеристикам не може бути й мови. Відповідно, зайва економність обернеться зайвими витратами.

14.29 Акумулятор

  • Що таке акумулятор?
  • Акумулятор – це пристрій для зберігання енергії в хімічній формі, яка може використовуватися як електрику.
  • Акумулятор працює завдяки тому, що два різних металу, перебуваючи в кислотному розчині, виробляють електрику.
  • Основні показники акумуляторів
  • Нижче наводяться деякі важливі факти про акумулятор, які допоможуть вам і вашим покупцям правильно вибрати акумулятор для автомобіля.

Аккмулятор володіє 100% ефективністю при 27 ° С.

При -18 ° С ефективність того ж аккмулятора падає до 40%. Тепер для того, щоб запустити двигун, необхідно мати більш ніж в два рази більше енергії, ніж це було необхідно при 27 ° С. Підкресліть цей важливий фактор вашим клієнтам. Вкажіть на необхідність великих аккмуляторов, особливо в холодних кліматі.

Стартова потужність (пускові ампери) показує здатність акумулятора стартувати автомобіль в умовах дуже холодної погоди. Він показує кількість ампер, яке виробляє акумулятор протягом 30 секунд при -18 ° С без падіння напруги нижче 7,2 вольт (мінімальний рівень, необхідний для надійного старту). Чим вище цей показник, тим більше стартова потужність акумулятора.

Резервна потужність показує протяжність часу в хвилинах, протягом якого акумулятор забезпечує 25 ампер при 27 ° С. Цей фактор є час, протягом якого акумулятор забезпечує роботу всіх допоміжних приладів в автомобілі вночі і в умовах поганої погоди при несправному генераторі заряду.

Функціонування в умовах холодної погоди

важливо

У зимових умовах при -18 ° С і нижче акумулятор буде погано заряджатися в зв’язку зі зростанням внутрішнього опору. При коротких поїздках взимку енергія, витрачена акумулятором на пуск, не компенсується. В результаті акумулятор працює на знос, постійно розряджається і зрештою відмовляє.

“Гарячий старт”

У літні місяці після тривалих поїздок двигун сильно нагрівається, і часто трапляється, що його важко стартувати заново. Такі “гарячі старти” іноді вимагають стільки ж потужності, скільки і при холодній погоді, або більше.

Це особливо поширюється на висококомпрессіонние двигуни з великим робочим об’ємом і автомобілі з кондиціонерами. Це ще раз підкреслює важливість правильного вибору акумулятора відповідно до двигуном автомобіля.

Як правильно вибрати аккмулятор?

Напевно, у кожного автомобіліста настає такий момент, коли поратися далі зі старою акумуляторною батареєю стає занадто клопітно. Особливо якщо на дворі зима і стоять тріскучі морози.

Постійні проблеми з запуском двигуна, нескінченні “домашні” підзарядки і боязнь, що обсипається активна маса в самий невідповідний момент замкне пластини, після чого з якогось перехрестя вас потягнуть додому на буксирі.

Напрошується висновок: потрібен новий акумулятор. Але який?

Всі стартерні акумуляторні батареї діляться на три категорії: обслуговувані, або ремонтопрігодним; малообслуговувані; необслуговувані.

Обслуговуються акумулятори поки що зустрічаються в продажу, хоча років десять тому вони становили майже абсолютну більшість. Зараз їх виробляють лише кілька російських заводів та ще в кількох країнах колишнього соцтабору.

Їх легко впізнати за ебонітового корпусу і чорної мастиці, яка залита зверху. Такий акумулятор дає можливість змінити блок пластин однієї або кількох банок, якщо між пластинами сталося коротке замикання. Але переважна більшість цим займатися не будуть.

Порада

До того ж дорожчий у виробництві ебонітовий корпус менш інше, ніж пластиковий, і при ударі розколюється.

Мастика теж має істотний недолік – згодом від бруду і перепадів температури вона втрачає свої ізоляційні властивості, чому акумулятор починає дуже швидко самовільно розряджатися.

Власник же акумулятора, що не просто позбавлений можливості що-небудь зробити з ним: на кришці такої батареї немає ніяких отворів і заливних пробок. Це спеціальні акумулятори, призначені для певних (читай – ідеальних) умов експлуатації з м’яким кліматом і налагодженим сервісом. Вони дуже дорогі і підходять для використання не на всіх автомобілях.

Більшість що випускаються у всьому світі автомобільних акумуляторів є малообслуговуваних. Вони не мають таких жорстких обмежень в експлуатації і широко представлені на ринку, від відносно дешевих і простих до дорогих, якісних і буквально нашпигованих сучасними технологіями.

Припустимо, ви вирішили купити акумулятор, але де і який? Спочатку – де. Найкраще піти в солідну фірму, де вам швидко підберуть те, що потрібно. Тепер – який. Радити щось конкретне не будемо, дамо лише деякі рекомендації.

Престиж і популярність якийсь марки акумуляторів мають вирішальне значення при покупці, але треба враховувати і деякі технічні моменти. Звичайно, хімічний склад пластин або технологія їх виготовлення навряд чи відомі продавцю. Та й чи потрібно це покупцеві? Краще звернути увагу на те, що можна побачити самому.

Наприклад, пакетовані пластини (кожна пластина упакована в мікропористий конверт-сепаратор), які запобігають коротке замикання між ними внаслідок осипання активної маси і відповідно продовжують термін “життя” акумулятора. Такі пакети добре видно, якщо відкрити заливну пробку. Зверніть увагу і на пробки.

Відомо, що при зарядці акумулятора вода з електроліту випаровується і при електролізі розкладається на водень і кисень.

Зверніть увагу

Щоб акумулятор не вибухнув, в пробках роблять збоку або зверху невеликий отвір для виходу газів. У найпростіших (і найдешевших) акумуляторах роблять просто маленький отвір, яке швидко може забиватися брудом.

У більш дорогих пробки виготовляються на зразок клапана, що не дає електроліту вихлюпуватися, з порожниною для конценсаціі парів.

Найкраще, якщо пробки не мають отворів, а в кришці батареї є система порожнин для конденсації води, а також єдиний газовідвідний канал, як в необслуговуваних акумуляторах.

Малообслуговуваних акумулятори поставляються виробниками сухозарядженими (як більшість обслуговуваних) або залитими електролітом на заводі. Якщо ви купуєте акумулятор про запас, то краще купити сухозаряджений: у нього великий термін зберігання.

Для того щоб привести їх у робочий стан, потрібно залити електроліт. Залиті на заводі аккмулятори вже готові до роботи.

Електроліт для них готується фахівцями з високоякісних складових і містить багато (іноді більше двадцяти) добавок, що перешкоджають сульфатации, осипання активної маси та ін.

Треба сказати, що в продажу з’явилися спеціальні модифікатори, нібито містять такі добавки, але довіри вони не викликають. Є ще одна перевага у залитих акумуляторів. Перш ніж потрапити в торговельну мережу, їх піддають спеціальній зарядці з контролем параметрів на спеціальній апаратурі. При цьому виявити неякісні батареї значно легше.

Напевно, найважливіше, на що повинен звернути увагу покупець, – це характеристики акумулятора. Їх три. Перша – номанальное напруга, воно у всіх батарей однакове, і помилитися неможливо. При покупці бажано перевірити акумулятор вилкою навантаження.

важливо

Друга – ємність, яка вимірюється в ампер / годинах (A / h), означає, грубо кажучи, кількість електроенергії, що зберігається в акумуляторі. Від ємності залежить, як довго можна крутити стартером двигун, точніше – скільки можна зробити спроб запустити двигун. Ціна акумулятора практично прямо пропорційна його ємності.

І третя характеристика – пусковий струм (вимірюється в амперах. А), т. Е. Струм, що подається на стартер під час пуску. На акумуляторах його можуть вказувати по чотирьох різних системах: ГОСТ (на вітчизняних), EN (стандарт Єдиної Європи), SAE (американський стандарт) і DIN.

Останній, німецький стандарт, найбільш близький до нашого ГОСТу і на більшості європейських батарей ставиться “за замовчуванням”, т. Е. Коли система стандарту не вказана. Чим він більший, тим швидше і з більшою силою стартер провернеться двигун.

Краще, якщо ви купите акумулятор з тими характеристиками, які вказані в інструкції з експлуатації вашого автомобіля: так він прослужить вам довше при мінімальних витратах.

Можна заощадити і купити акумулятор меншої ємності, але служити він вам буде менше звичайного терміну і погано справлятися з зимовим запуском. Купивши батарею навіть ненабагато більшої місткості, ви не виграєте в терміні служби, тому що постійний недозаряд акумулятора призведе до сульфатації пластин, і програєте в грошах.

Захоплюватися підвищеним пусковим струмом також не слід: спалите стартер. Краще змініть масло в двигуні, і проблем з запуском не буде.

Останнім часом ринок країни переповнений неякісними товарами і підробками. Акумулятори не є винятком. Є кілька ознак, за якими можна з достатньою точністю відрізнити оригінал від підробки.

Перше і, мабуть, головне: на акумуляторі повинні бути обов’язково вказані країна-виробник і випусковий завод, краще якщо з адресою. Друге – повинна бути вказана дата виготовлення, що дуже важливо, якщо акумулятор залитий.

Порада

До кожної батареї має додаватися технічний паспорт, а ось наявність інструкції необов’язково. Це пов’язано з тим, що на Заході акумулятори майже не продають уроздріб, їх встановлюють фахівці на сервісних станціях.

Третє – якісний акумулятор немислимий без якісного корпусу, хороших пробок і гладких вивідних клем, нерідко змазаних технічною захисною змазкою від окиснення і накритих зверху кольоровими пластмасовими ковпачками.

“Приміщення повинна бути захищена” навантаження

Головним завданням акумулятора є подача струму для запуску двигуна. Струм, що потребується для провертання холодного двигуна відрізняється від автомобіля до автомобіля.

Він залежить від величини ходу поршня і діаметру, кількості циліндрів, співвідношення прокручування двигун / стартер, опору ланцюга, температури, в’язкості масла двигуна і навантаження допоміжних пристроїв.

Чотирициліндровий двигун може вимагати такої ж величини струму запуску як і восьмициліндровий з великим робочим об’ємом. Коли оригінальне акумуляторне устаткування підбирається до автомобіля, то враховуються всі ці фактори.

Другим призначенням аккмуляторной батареї є заповнення навантажувальних вимог автомобіля, коли вони перевищують можливість зарядної системи з постачання енергією. Зарядна система витримує електричне навантаження при нормальних умовах руху.

Проте, якщо двигун знаходиться на холостому ходу, батарея може заповнити частину енергії для допоміжних пристроїв. Це має місце при їзді по місту при постійних зупинках і відновлення руху при нормальному навантаженні допоміжних пристроїв.

Акумуляторна батарея повинна заповнити електричне навантаження автомобіля при відмові зарядної системи.

Зверніть увагу

При заміні автомобільного акумулятора застосовуйте еквівалентний оригінальної акумуляторної батареї. Застосовуйте акумуляторну батарею більшої ємності, якщо необхідний більший фактор надійності.

Третім призначенням акумуляторної батареї є дія як стабілізатора напруги в зарядної системі. Час від часу в електричній системі виробляються дуже високі перехідні напруги.

Це може мати місце при замиканні або розмиканні ланцюга і т. П. Акумуляторна батарея частково поглинає і значно згладжує ці пікові напруги і захищає напівпровідникові компоненти від виходу з ладу.

Бережіть акумулятор!

Чим холодніше на вулиці – тим більше проблем у водіїв. Одна з головних – як на морозі запустити двигун. І тут в першу чергу дає себе знати акумулятор. Саме на нього в мороз падає найбільше навантаження: запуск двигуна вимагає набагато більших зусиль.

Щоб стартер повернув коленвал холодного двигуна, акумуляторної батареї потрібно віддати значно більше енергії. При цьому не забувайте, що відновлення працездатності акумулятора відбувається не миттєво, а через деякий час: загуслий на холоді електроліт повільно проникає всередину пластин.

Саме тому повторну спробу запуску двигуна рекомендують робити тільки через кілька хвилин. До того ж на морозі батарея при роботі стартера розряджається дуже швидко.

Деякі водії, намагаючись пустити “замерзлий” двигун, безперервно крутять стартер раз за разом. В результаті цього насильства акумулятор дуже швидко “здихає” – остаточно і безповоротно: пластини батареї, не витримуючи надмірних навантажень, починають жолобитися і обсипатися.

Мабуть, немає потреби говорити про необхідність регулярного догляду за акумулятором, про те, що потрібно не рідше разу на тиждень перевіряти рівень електроліту в банках і при необхідності доливати дистильовану воду.

Якщо акумулятор не обслуговуються – турбот поменше.

важливо

Але все одно увагу приділяти доведеться – періодично слід перевіряти натяг приводного ременя, а при перших же ознаках зниження потужності акумулятор слід зарядити.

А тепер мова піде про те, як швидше і найменш безболісно для акумулятора пустити двигун на морозі.

Спочатку – очевидне. Своєчасно замініть масло на зимове. Краще – на імпортне, бо наше (в тому числі і фасоване) нерідко має неприємну особливість перетворюватися на морозі в кисіль або зовсім замерзати. Не кажучи вже про те, як таке масло буде змащувати деталі двигуна, акумулятору з ним доведеться дуже туго і дні його будуть полічені.

Друге – свічки. На зиму краще встановити нові. Але це теорія, а на практиці часто в силу вступають такі фактори, як “економність” або відсутність оних в потрібний час під рукою. Бо, поки двигун пускається нормально, багато хто навіть не згадують про те, що в двигуні є свічки …

Якщо свічки все ж старі – встановіть в них необхідний зазор, який постійно збільшується через обгорання електродів. Краще це зробити заздалегідь, інакше доведеться колупатися тоді, коли потрібно їхати.

В крайньому випадку, якщо двигун не пускається, зазор можна встановити менше рекомендованого, але в цьому випадку електроди будуть обгорати ще швидше.

У сильні морози, перед тим як включити стартер, “розігрійте” акумулятор – включите на пару хвилин дальнє світло. І не намагайтеся завести двигун відразу.

Спочатку кількома короткими включеннями стартера поганяйте поршні в циліндрах, щоб злегка розігнати загусло масло. А вже після цього спробуйте його запустити. Якщо двигун не запустився з першої спроби, не вимикайте відразу ж стартер.

Порада

Найоптимальніший режим пуску двигуна – серія 10-15 секундних спроб з трихвилинним перервами.

Типові навантаження пасажирського автомобіля (в амперах)

Стоп-сигнали 8
запалювання 6
радіо 0,5
склоочисники 7,5
Фари (Ближнє світло) 9
Фари (Дальнє світло) 13
вогні парковки 7
внутрішнє освітлення 2
Вентилятор (Нагрівач, без кондиціонера) 6
Вентилятор (Нагрівач з кондиціонером) 16
Кондиціонер, влітку 24
Заднє світло 22
Основне навантаження з кондиціонером (Літо) 50
Основне навантаження з кондиціонером (Зима) 45
Запуск влітку (Бензин) 150 – 250
Запуск влітку (Дизель) 450 – 550
Запуск взимку (Газ) 250 – 350
Запуск влітку (Дизель) 700 – 800

Акумулятор на ВАЗ 2107: пристрій, вибір, установка (фото і відео)

Якщо вранці ви не змогли завести свій ВАЗ 2107 то, швидше за все, за ніч у вас сів акумулятор. Можливо, ви просто забули вимкнути фари або магнітолу, тому сталася значна втрата ємності акумулятора, і у нього немає заряду.

Опинившись у такій ситуації в перший раз, ви можете просто зарядити АКБ.

Але коли така проблема повторюється з разу в раз, а на приладовій панелі знову горить лампочка (важливий індикатор несправностей), то радимо вам задуматися над заміною батареї і усунення неполадок.

пристрій АКБ

АКБ є невід’ємною частиною будь-якого автомобіля і головним джерелом струму поряд з генератором. Вона запускає двигун, підтримує харчування, коли він вимкнений, і допомагає генератору в електроживленні таких споживачів, як обігрів сидінь або електросклопідйомники.

При роботі двигуна АКБ заряджається генератором, а вступає «в бій» тоді, коли електричне навантаження починає перевищувати потужність, яку може створити генератор.

На ВАЗ 2107 застосовуються кислотно-свинцеві акумулятори. Всі вони мають напругу в 12 вольт, але різну ємність заряду: від 40 А / ч до 65 А / ч.

Як показує схема нижче, акумулятор складається з 6 невеликих «банок», розташованих в спеціальних відсіках його ебонітового корпусу. Їх стінки зроблені з свинцевих пластин різних полюсів. У кожен такий міні-акумулятор залитий електроліт, який містить заряджені частинки.

В принципі роботи АКБ немає нічого складного: рух частинок і, відповідно, робота струму починаються відразу ж при підключенні навантаження.

Запам’ятайте! Щоб батарея служила вам довго – регулярно перевіряйте, який рівень електроліту вона має, і доливайте його при необхідності.

Проблеми під капотом

Перед тим як купувати АКБ, радимо переконатися, чи немає під капотом інших причин її поганої роботи.

Щоб водій завжди був в курсі стану свого акумулятора, на приладовій панелі ВАЗ 2107 знаходиться датчик його зарядки (вольтметр) і контрольна лампа. За правилами, при запалюванні завжди горить лампа, а датчик піднімає стрілку на білий індикатор. Коли починає працювати двигун, лампочка повинна згаснути, а датчик просунути стрілку на зелений індикатор.

Схема приладової панелі, де вказано розташування вольтметра:

  1. вольтметр;
  2. спідометр;
  3. одометр;
  4. тахометр;
  5. покажчик температури охолоджуючої рідини;
  6. економетр;
  7. блок контрольних ламп.

Якщо машина не завелася, і горить червона лампа – це говорить про те, що для запуску двигуна просто немає заряду батареї.

Схема дій така, що перш за все варто перевірити стан реле-регулятора, вбудованого в генератор ВАЗ 2107.

Цей датчик повинен контролювати напругу батареї, тобто знижувати або підвищувати його при необхідності. Зазвичай несправність цієї деталі і є головна причина таких проблем.

Зверніть увагу

Крім цього перевірте зношеність з’єднаних з реле щіток. Зніміть їх з генератора і перевірте рухливість простим натиском руки.

Тепер за допомогою вольтметра необхідно дізнатися, чи немає збоїв в напрузі на АКБ. Якщо воно наближається до цифри 14, то реле, без сумніву, підлягає заміні, і саме про це вам повідомляла лампа.

Знайдіть на задній кришці генератора круглу деталь з жовтим проводом (це і є реле) і можете приступати до демонтажу.

Датчик кріпиться до генератора за допомогою двох болтів. Відкручуємо їх і відключаємо від акумулятора мінусову клему. Таким чином, можна вільно зняти реле і зробити в зворотному порядку установку нового.

Нове реле також можна перевірити (нижче приведена схема). До його щіток підключаємо мультиметр, а до висновків – наприклад, батарею автомобіля. При правильній роботі реле, на дисплеї мультиметра ви побачите цифри – показники напруги.

  1. мультиметр;
  2. контрольна лампа;
  3. «Маса» регулятора напруги;
  4. висновок регулятора напруги;
  5. щітки.

Якщо після цих дій двигун вдалося завести, і лампа більше не горить, це означає, що причина несправності була успішно усунута.

Який акумулятор вибрати?

Якщо заміна реле не допомогла, і акумулятор все-таки слід поміняти, обов’язково зверніться в спеціалізований магазин запчастин, щоб не придбати підробку.

Перед покупкою уточніть ємність своєї старої батареї, її полярність, а також дізнайтеся який у неї розмір. У АКБ ВАЗ 2107 плюсова клема розташована зліва: значить, полярність батареї пряма.

важливо

Так як труднощі в роботі акумулятора зазвичай з’являються в морозний час року, рекомендується взяти АКБ з ємністю близько 60 А / ч.

Найпопулярнішими виробниками є Varta і Bosch, але якої фірми вибрати акумулятор – вирішувати тільки вам.

Зняття і установка АКБ

Для цих дій вам знадобляться ключі на 10 і 13, а також лампочка для освітлення простору під капотом. Якщо вам ніколи не доводилося цього робити, то вам допоможе схема в картинках.

Відкривши капот, відкручуємо обидві клеми: мінусову і плюсову.

Тепер їх можна вільно зняти. Для цього відверніть гайку, на якій тримається задня планка батареї.

Витягніть батарею.

Установка нового акумулятора відбувається в зворотному порядку, і особлива схема для цього не потрібна. Не забудьте, що клеми необхідно змастити солідолом, щоб вони не окислялись.

Тепер ваш автомобіль ВАЗ 2107 з новими силами готовий до роботи!

зарядка АКБ

Якщо у вас немає можливості поміняти акумулятор, то рекомендуємо придбати для нього зарядний пристрій, щоб не опинитися в непередбаченій ситуації. Воно повинно бути для 12-вольтової батареї з можливістю збільшення напруги до 16 вольт і заряджати будь-яку ємність батареї.

Схема зарядки проста: з’єднуємо позитивне проведення пристрої з позитивним висновком батареї, а негативний – з негативним висновком.

Найпростішим способом зарядити АКБ ВАЗ 2107 є заряд при сталості напруги. Тобто, чим більша напруга забезпечує зарядний пристрій, тим швидше АКБ зарядиться до 100%, про що вам скаже сигнальна лампочка приладу.

За добу акумулятор в 12 вольт можна зарядити повністю тільки при напрузі в 16 вольт. У міру зарядки батареї напруга скорочують термін його служби і в кінці становить приблизно 14 вольт. Про закінчення процесу повідомить індикатор. Коли помітите, що горить зелена лампочка – значить, АКБ повністю заряджена.

Все відбувається автоматично, тому немає особливої ​​необхідності постійно перебувати в гаражі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…