16.11.2016

Згідно з рекомендаціями виробника цього компактного кросовера, охолоджуюча рідина підлягає заміні через 10 тис. Км пробігу або рік експлуатації – дивлячись що наступить раніше. Але рівень охолоджувальної рідини рекомендується перевіряти не рідше, ніж раз на тиждень: зовсім не обов’язково він буде падати в процесі природного випаровування. Можливі аварійні витоки, про що необхідно дізнаватися своєчасно, інакше доведеться купувати дорогі запчастини Чері Тіго. Сьогодні ми розповімо, як поміняти охолоджуючу рідину на Chery Tiggo в гаражних умовах, не вдаючись до допомоги сервісних служб.Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

При заміні охолоджуючої рідини, слід пам’ятати про її токсичності і акуратності при роботі з нею. Уникайте потрапляння на відкриті ділянки шкіри, якщо все-таки потрапило – обов’язково промити, зливати рідину потрібно акуратно, в приготовлену ємність і уникати її потрапляння в землю. А всі роботи з ОЖ проводите тільки на холодному двигуні.

В автомобілі Chery Tiggo рекомендується використовувати охолоджуючі рідини на основі етиленгліколю, які простіше називаються «антифриз». При цьому, колір антифризу не грає абсолютно ніякого значення: різний колір говорить тільки про різні барвниках.

І якщо ви збираєтеся міняти рідину, то потрібно звертати увагу не на ті колір, а на тип (склад), який повинен строго відповідати рекомендованому виробником.

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

Концентрація етиленгліколю в охолоджуючої рідини залежить від кліматичної зони, в якій використовується автомобіль – щоб уникнути замерзання ОЖ в системі охолодження в зимовий період: чим вище концентрація – тим нижче температура замерзання.

Але, в той же час, вкрай не рекомендується використовувати 100% етиленгліколь: в ньому містяться антикорозійні присадки, для розчинення яких обов’язково потрібна вода.

Якщо її не буде – присадки осядуть в системі охолодження у вигляді відкладень, що не поліпшить, а погіршить її здатність відводити тепло і може спричинити перегрів двигуна до 149 градусів (температура закипання етиленгліколь набагато вище ніж у води).

Для отримання розчину потрібної концентрації (пропорції зазвичай вказуються виробниками ОЖ на упаковці-пляшці) використовуйте тільки дистильовану воду.

Тепер, власне, до заміни охолоджуючої рідини. Вам потрібно запастися ємністю для зливу старого антифризу (краще – близько 10 літрів), шматком шланги відповідного діаметру (для зливного патрубка на радіаторі) і новим антифризом. Роботу виконувати краще на рівній поверхні.

  1. Зніміть пробку радіатора Чері Тіго, повернувши її проти годинникової стрілки.Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?
  2. Відкрийте розширювальний бачок, відкрутивши його кришку.Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?
  3. Відкрийте на радіаторі зливний кран , підставивши під нього попередньо ємність для відпрацьованого антифризу. Щоб роботи виконати акуратніше, на штуцер крана можна одягнути невеликий шматок відповідного по діаметру шланга. Сам кран знаходиться в нижній частині радіатора, з внутрішньої його сторони зліва (на фото – вид на знятому радіаторі з боку, зверненої до двигуна).Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?
  4. Закрутіть кран після зливу ОЖ рукою .
  5. Якщо розширювальний бачок брудний і з відкладеннями , його можна зняти і промити. Після чого, встановити на місце і залити рідину для промивання охолоджуючої системи (можна використовувати дистильовану воду) через горловину радіатора до рівня паровідвідних трубки: потрібно промити як саму систему, так і радіатор Чері Тіго.Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?
  6. Заведіть мотор і дайте двигуну нагрітися до спрацьовування вентилятора охолодження, після чого заглушите мотор, дайте трохи охолонути і злийте воду.
  7. Якщо вода з системи вилилася брудна, процедуру промивання слід повторити. Після чого залийте підготовлену ОЖ через радіатор, і не закриваючи його кришку, запустіть двигун.
  8. У міру прогріву, з системи буде виходити повітря, а рівень ОЖ буде падати. Доливайте рівень в процесі прогріву до норми до тих пір, поки повітря з системи не перестане виходити. Зазвичай, на етапі заповнення системи вентилятор встигне включитися 5-6 разів.
  9. Після того, як повітря перестав виходити , закрутіть пробку радіатора, і долийте до максимального значення ОЖ в розширювальний бачок. Після цього заведіть двигун, дайте прогрітися, заглушите і дочекайтеся охолодження.
  10. Після того, як двигун охолоне , перевірте рівень ОЖ і при необхідності долийте до максимального значення.

В процесі прогріву двигуна слід приділяти увагу температурі ОЖ (на покажчику панелі приладів) і своєчасному спрацьовуванні вентилятора. Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

Якщо температура дійшла до максимуму, а вентилятор не подає ознак життя, потрібно з’ясувати причину. Для цього включіть грубку в салоні і перевірте температуру повітря, яку вона подає. Якщо повітря підігрітий, значить не працює вентилятор.

Якщо повітря холодний – в системі охолодження утворилася пробка. Відкрийте кришку радіатора, дайте двигуну попрацювати 3-5 хвилин і закрийте кришку.

А щоб повітря з системи виходив краще, слід регулярно під час прогріву при відкритому радіаторі натискати на шланги радіатора, щоб виганяти повітряні пробки.

Через кілька днів експлуатації, після заміни ОЖ в системі, перевірте ще раз рівень. При необхідності – долийте. Так само зверніть увагу на колір ОЖ. Якщо рідина різко знебарвилася – значить, для підфарбовування використовувалася звичайна синька і ви стали володарем неякісної охолоджувальної рідини, від якої потрібно терміново позбутися.

Точно так же рідина не якісна, якщо через короткий проміжок часу придбала коричневий відтінок. Це говорить про те, що виробник швидше за все «забув» додати в неї антикорозійні присадки, і таку рідину теж треба терміново поміняти.

А якісна ОЖ практично не змінює свого кольору – лише трохи темніє в процесі тривалої експлуатації.

Можливо, вам буде корисним: Як самостійно поміняти масло в Чері Тіго

Як злити тосол з Чері Амулет

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

Мало кого з водіїв не турбувало питання, про те, коли потрібно міняти охолоджуючу рідину і як правильно зробити її слив (заміну) на автомобілі Чері Амулет (Chery Amulet)! В даному огляді автолюбителі зможуть знайти цікаві для них відповіді .

         Коли потрібно це зробити

Щоб знайти відповідь на це питання, потрібно звернутися до рекомендацій виробника автомобіля. По даному автомобілю встановлено 4-річний термін експлуатації або 40 тис. Км пробігу. Зазначені параметри залежать від того, що настане раніше.

Втім, це не єдині показники, за якими можна орієнтуватися автовласникові.

Додатковими сигналами для термінового зливу охолоджувальної рідини з блоку двигуна і радіатора цілком можливо зміна кольору і втрата щільності тосола (антифризу), яку можна перевірити за допомогою ареометра.

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

         Примітка. Для безпечного виконання робіт, необхідно дати двигуну повністю охолонути. Крім того, необхідно пам’ятати про заходи безпеки, через токсичності охолоджуючої рідини.

  •          Процедура звільнення системи охолодження
  • Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?
  •          Щоб робити заміну рідини в своєму гаражному приміщенні, досить мати ключ, пасатижі, ганчірку, лоток під стару рідину, тосол (антифриз) для подальшої заміни. Порядок зливу рідини, такої:
  • Автомобіль заганяється на оглядову яму;
  • Кришка капота фіксується у відкритому положенні;
  • Викручується пробка розширювального бачка;
  • Встановлюється лоток під зливний отвір радіатора;

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

  • За допомогою щипців послаблюється хомут кріплення шланга на сливі радіатора, від’єднується шланг;
  • Зливається відпрацьований тосол (антифриз);
  • Під’єднується на своє місце шланг на сливі радіатора;

        Наслідки несвоєчасної заміни

В процесі експлуатації тосол (антифриз) старіє, втрачаючи з часом свої корисні для системи охолодження властивості.

Зниження запасу лужності призводить до зростання агресивності рідини до металу і гумі, при цьому зростає піноутворення.

Несвоєчасна заміна рідини, запустить корозійні процеси металевих поверхонь блоку циліндрів. Корозії також почне піддаватися термостат і радіатор. Буде прискорений процес зносу сальника водяного насоса.

Зверніть увагу

Їзда на виробити свій ресурс тосоле (антифризі) створить накип на внутрішніх стінках радіатора, що істотно погіршить тепловідвід системи охолодження. До того ж накип вплине на циркуляцію рідини, що призведе до підвищення середньої робочої температури мотора.

         Примітка. У разі потреби, можна промити розширювальний бачок або систему охолодження від залишків відпрацьованого тосола (антифризу) проточною водою.


Мастильні матеріали – необхідний елемент безпечної експлуатації авто

Один з найпоширеніших питань автомобілістів: яке масло потрібно заливати в двигун. Особливо часто цим цікавляться люди, що купили транспортний засіб від виробника, про який вони мало що знають.

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?Чері Амулет у всій красі

Наприклад, власники Чері Амулет. Щоб зробити правильний вибір, кожен повинен спробувати розібратися в характеристиках моторних масел. Це допоможе зрозуміти, яке з них найкраще підходить для вашого автомобіля.

В’язкість продукту завжди зашифрована в написі, яка виглядає наступним чином: SAE 10W-40.

Абревіатура SAE означає, що дане масло було перевірено суспільством інженерів-автомобілістів, яке регламентує в’язкість мастил для автомобілів на міжнародному рівні.

Символ W показує, що продукт може використовуватися в зимовий час. Особливість такої мастильної рідини в тому, що вона дозволяє швидко запустити двигун в умовах сильного морозу.

Цифра після букви W вказує максимальну висоту температури, при якій моторне масло збереже свої властивості. Комбінація символів 10W-40 означає, що дана мастило може використовуватися при будь-яких погодних умовах, яке б не було пору року. Зимове масло мало б таке позначення: SAE 10W.

Вибираючи масло по параметру в’язкості, зверніть увагу на закономірність його маркування в залежності від температури, при якій воно може використовуватися.

  • При мінусовій температурі в 30 градусів і нижче мастильний матеріал повинен мати знак 0W.
  • При температурі від -20 до -25 градусів – 5W.
  • Від -15 до -20 – 10W.
  • Якщо ж температура повітря в зимовий час коливається в межах від -10 до -15, то слід вибрати моторне масло з позначенням 15W.
  • Від -5 до -10 – 20W.
  • Якщо ж середня температура до -5, використовується автохімія із позначкою 25W.

Врахуйте дані характеристики при виборі мастильного матеріалу, і ваш автомобіль ніколи не дізнається, що таке масляне голодування. Подібна ситуація виникає, якщо під час запуску двигуна мастило не встигає омивати всі деталі, змушуючи механізм працювати всуху, що може привести до його руйнування.

Відмінність мінеральних продуктів від синтетичних

Кожен із зазначених видів продуктів відрізняється один від одного на молекулярному рівні. Синтетичне моторне масло як хімічно, так і термічно володіє більшою стабільністю параметрів. Це означає, що під час роботи двигуна вони не змінюють своїх властивостей, що не дуже сприятливо впливає на механізм автомобіля.

Синтетичні продукти не допускають утворення нальоту на частинах мотора, і в цьому їх перевага перед мінеральними мастильними матеріалами. Крім цього, вони мають більш довгий термін служби.

При використанні мастила слід перевірити, чи немає тріщин в деталях двигуна. Якщо такі є, то вам не уникнути патьоків.

Переходити на синтетику рекомендується після того, як мотор Чері Амулет попрацював на мінеральному продукті, а потім на напівсинтетичні.

При переході на синтетику потрібно перевірити міцність ущільнювачів, відсутність підтікань та відкладень. Якщо вони виявлені, слід замінити ущільнювачі. Відкладення можна видалити, промивши масляну систему. Щоб виявити патьоки, залийте напівсинтетику і стежте за двигуном. Якщо при використанні такого типу автохімії вони не з’явилися, можна сміливо переходити на синтетику.

Заміна мастила та фільтра в двигуні

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?доливаємо мастило

Завод-виробник Чері Амулет рекомендує проводити заміну мастильного матеріалу через рік з початку використання або після проходження автомобілем 10 тис. Км. Якщо Chery Amulet експлуатується в тяжких і запилених умовах, міняти мастило потрібно після 5 тис. Км.

Для того щоб замінити мастило в двигуні машини марки Чері Амулет, вам буде потрібно нове моторне масло, ганчірка, фільтр, а також ключ, призначений для його відвернення.

Перед тим як почати процедуру заміни, розігрійте мотор автомобіля. Потім залийте моторне масло тієї ж марки, що використовувалася раніше.

Якщо ж ви маєте намір змінити марку, то спочатку потрібно повністю промити систему змащення вашого Chery Amulet.

Після цього можна заливати новий мастильний матеріал, але тільки до мінімальної позначки щупа. Потім запустіть двигун Chery Amulet і дайте йому попрацювати близько 10 хвилин на холостому ходу. Після цього злийте відпрацьовану рідину і замініть фільтр. Тільки тепер ви можете долити масло до верхньої позначки щупа.

Не варто зливати відпрацювання на землю, використовуйте яку-небудь ємність.

Процес заміни масла в автомобілі Чері Амулет складається з декількох етапів.

  • Відкрутіть пробку горловини для заливки масла.
  • Очистіть пробку, що закриває зливний отвір картера.
  • Підставте під отвір ємність і потім злийте в неї відпрацьовану оливу.
  • Загорніть пробку.
  • Зніміть фільтр.
  • Обробіть кільце нового фільтра чистим моторним маслом. Але робити це потрібно, тільки якщо воно не було заздалегідь оброблено змазкою або тальком в процесі виготовлення.
  • Поставте фільтр на місце, не користуючись при цьому інструментами.
  • Залийте нове моторне масло до необхідного рівня.
  • Закрутіть пробку маслоналивной горловини.

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?Злив відпрацьованої мастила

Будьте обережні, тому що температура зливається рідини висока. Перевірте прокладку, встановлену на пробці. Якщо вона сильно пошкоджена, її потрібно замінити. Для відвернення фільтра зазвичай використовується спеціальний ключ. Якщо у вас його немає, підійде звичайна викрутка. Зрушити його з місця можна і наждачним папером.

Після проведених операцій залишається тільки завести мотор Чері Амулет і дати йому попрацювати вхолосту кілька хвилин. Сигнальна лампочка, яка означає падіння тиску в двигуні автомобіля, через кілька секунд після запуску двигуна повинна згаснути. Якщо цього не відбулося, вам варто звернутися в сервісну службу за допомогою фахівців.

Поки механізм двигуна вашого автомобіля працює, перевірте, чи немає масляних патьоків під пробкою зливного отвору або з-під фільтра. Після цього зупиніть двигун і ще раз перевірте рівень щупом. Якщо в цьому є необхідність, долийте мастило. Ваш Chery Amulet готовий до експлуатації!

Яке масло заливати в двигун Чері Амулет

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

Заміна моторного масла – досить проста процедура в обслуговуванні автомобіля – навіть такого, як всім відомий ліфтбек Chery Amulet. Машина 2005 модельного року, скопійована з брендового моделі, була дуже популярною моделлю на російському ринку. Автомобіль заслужив гарну репутацію завдяки простій конструкції і недорогим запчастинах. Якість у машини, треба визнати, відповідне, під стать іншим китайським авто того часу. Дивно, але дана модель досі користується попитом, не дивлячись наявність сучасніших бюджетних машин. У цій статті розглянемо, яке масло краще всього підійде для двигуна Chevrolet Amulet. Тема вибору відповідної моторної рідини зараз актуальна, як ніколи, з огляду на небажання власників проводити дороге обслуговування в фірмовому сервісі Chery.

Нюанси заміни масла

Примітно, що в середині 2000-их років, коли цей автомобіль з’явився в продажу, власники відразу зіткнулися з труднощами з приводу заміни масла – справа в тому, що в інтернеті і навіть в керівництві користувача до машини були відсутні докладні відомості стосовно характеристик і різних маркувань для моторного масла. За десять років конвеєрного виробництв машина отримала два незначних поновлення, разом з якими постійно вдосконалюються параметри заливається рідини в ДВС. За весь час виробництва машина пропонувалася з двома моторами – малопотужним 8-клапанником, або щодо сучасним 16-клапанним ДВС. Перший агрегат, наданий компанією GM, вважається досить надійним, і розрахований на паливо з різним октановим числом. Разом з тим, цей мотор менш вимогливий і до якості моторного масла. Що стосується 16-клапанника,

види масла

Як і для інших сучасних автомобілів, моторне масло для Chery Amulet ділиться на три види:

  1. Мінеральне масло – в основі такої мастила лежить атмосферна перегонка сирої нафти. Ще є покращений різновид мінеральної мастила – так зване гидрокрекинговоє масло, яке проводиться за ідентичною технологією, але при цьому ще піддається вакуумної перегонці для поліпшеної очищення від мазуту.
  2. Синтетичне масло – найдорожче і технічно досконале масло, яке використовується в сучасних автомобілях. По суті, до них можна віднести і Chevrolet Amulet, хоч і з деякими застереженнями. На відміну від мінералки, для виготовлення синтетики використовується газоподібне середовище. У такого продукту, безумовно, відмінні експлуатаційні властивості – багато в чому завдяки мінімальному вмісту шкідливих домішок.
  3. Напівсинтетика – якась золота середина між двома вищезгаданими мастилами. І все ж, таке масло більш ніж на половину складається з мінерального масла – з нафти і синтезу газів. Це більш якісна мастило, ніж мінеральна, і в той же час більш доступна в порівнянні з чистим синтетикою.

Яке масло заливати в Chery Amulet

При першій заміні масла двигун Chevrolet Amulet рекомендується ретельно промити. Якщо цього не зробити, є високий ризик змішування нового масла зі старим (які було залито раніше, наприклад на ще на заводі). Змішування вкрай небажано, оскільки обидва масла можуть мати несумісні властивості і параметри.

Це може привести до небажаних наслідків, а властивості нового масла можуть втратити свою активність при контакті зі старим маслом. У зв’язку з цим можна зробити висновок, що краще заливати те масло, яке спочатку заливалося з заводу.

Якщо такої рідини немає в наявності, тоді слід використовувати аналоги зі схожими параметрами.

маркування

Маркування несе важливу інформацію про якість мастильного матеріалу, а також його сумісності з конкретними температурами навколишнього середовища, в яких експлуатується автомобіль. Так, звернемо увагу на абревіатуру SAE – так позначається міжнародний сертифікат якості.

На маркуванні можна знайти і інші символи, наприклад велику літеру W, вказує на адаптованість до зимових умов. До речі, взимку краще заливати синтетичне масло. Воно більш плинне, і практично ніколи не замерзає під впливом низьких температур.

Мінеральне масло – найгустіше, і замерзає швидше інших мастил.

Повна маркування температурної в’язкості виглядає приблизно таким чином – 5W-40, де 5W вказує на збереження властивостей масла при температурі – (мінус) 25 градусів.

важливо

Цифра 40, в свою чергу, навпаки вказує на найвищу температуру для такого масла. Звернемо увагу, що в даному параметрі (5W-40) є відразу два значення – для низької і високої температури.

Наприклад, якщо вказана тільки перша цифра, тоді масло розраховане тільки для зимових температур.

Тепер розглянемо кращі бренди моторних масел, а також параметри до них окремо для кожного модельного ряду Chery Amulet:

Модельний год 2006

Параметри в’язкості SAE:

  • Всесезонне – 10W-40, 15W-40, 5W-40
  • Зимове – 0W-40, 5W-40
  • Літній – 20W-40, 25W-40, 25W-40

Модельний рік 2007

Параметри в’язкості SAE:

  • Всесезонне – 10W-40, 15W-40, 5W-40
  • Зимове – 0W-40, 5W-40
  • Літній – 20W-40, 25W-40
  • Тип – напівсинтетичне
  • Кращі бренди – Мобіл, Західну інформаційну корпорацію, Xado, Лукойл, Роснефть, Mannol, G-Energy, Valvoline, Kixx, ZIC

Модельний ряд 2008

Параметри в’язкості SAE:

  • Всесезонне – 5W-40, 10W-40, 15W-40
  • Зимове – 0W-30, 0W-40, 5W-40
  • Літній – 20W-40, 25W-40
  • Тип – напівсинтетичне
  • Кращі фірми – Мобіл, Лукойл, Західну інформаційну корпорацію, Kixx, G-Energy, Xado, G-Energy

Модельний ряд 2009

Параметри в’язкості SAE:

  • Всесезонне – 5W-40, 15W-40
  • Зимове – 0W-40, 5W-40
  • Літній – 20W-40, 25W-40
  • Тип – напівсинтетичне
  • Кращі фірми – Мобіл, Західну інформаційну корпорацію, Xado, Лукойл, G-Energy, Kixx, Valvoline

Модельний ряд 2010

По класу SAE:

  • Всесезонне – 10W-40, 15W-40, 5W-40
  • Зимове – 0W-40, 0W-30, 5W-40
  • Літній – 20W-40, 25W-40
  • Тип – синтетичне, напівсинтетичне
  • Кращі фірми – Кастрол, Мобіл, Xado, Західну інформаційну корпорацію, Лукойл, Kixx, Valvoline

Модельний ряд 2011

По класу SAE:

  • Всесезонне – 10W-40, 15W-40, 5W-40
  • Зимове – 0W-40, 5W-40
  • Літній – 20W-40, 25W-40
  • Тип – синтетичне, напівсинтетичне
  • Кращі фірми – ЗІК, Мобіл, Xado, Шелл, Кастрол, Лукойл, Valvoline, GT-Oil

Модельний ряд 2012

По класу SAE:

  • Всесезонне – 10W-40, 10W-50, 15W-40, 5W-40
  • Зимове – 0W-40, 5W-40, 5W-50
  • Літній – 20W-40, 25W-40, 25W-50
  • Тип – синтетичне, напівсинтетичне
  • Кращі фірми – Кастрол, Шелл, Мобіл, Xado, ZIC, Лукойл, GT-Oil, Valvoline

Модельний ряд 2013

По класу SAE:

  • Всесезонне – 10W-50, 15W-40, 5W-40
  • Зимове – 0W-40, 5W-50
  • Літній – 20W-40, 25W-50
  • Тип – синтетичне
  • Кращі фірми – Мобіл, Кастрол, Шелл, Xado, Valvoline, Західну інформаційну корпорацію, Лукойл, GT-Oil

Модельний ряд 2014

По класу SAE:

  • Всесезонне – 10W-40, 15W-40
  • Зимове – 0W-40, 0W-50
  • Літній – 20W-40, 25W-40
  • Тип – синтетичне
  • Кращі фірми – Кастрол, Шелл, Мобіл, Західну інформаційну корпорацію, Xado.

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

Заміна антифризу на Чері Амулет

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

Chery Amulet – недорога машина, що володіє відмінним співвідношенням ціни і якості. Багато автолюбителів не без підстав вважають її найкращим варіантом в своєму ціновому діапазоні. Але за будь-яким транспортним засобом необхідно доглядати, щоб уникнути додаткових витрат на ремонт. І однією з обов’язкових процедур технічного обслуговування є заміна антифризу.

Чому необхідна своєчасна заміна антифризу?

Антифриз – це загальна назва для автомобільних охолоджуючих рідин , що використовуються для боротьби з перегрівом мотора. Без антифризу (як і без системи охолодження) двигун транспортного засобу не нормально працювати.

А якщо все ж спробувати його використовувати, силова установка швидко вийде з ладу. Тому необхідно стежити за працездатністю охолоджуючого контуру, перевіряти його на наявність пошкоджень або протікання, і вчасно міняти (або доливати) антифриз .

В описуваному випадку використовується засіб на основі етиленгліколю , тобто – для Чері Амулет підходить антифриз, але не інші види охолоджуючих рідин. При цьому не варто забувати – строго не рекомендується змішувати різні марки , щоб уникнути засмічення системи і виникнення проблем з двигуном.

Для моделей з 2006 по 2010 року випуску рекомендується використовувати тип G12 + (Havoline, MOTUL Ultra, Freecor і т. П.). А для більш нових варіацій Чері Амулет, випущених з 2007 року і до теперішнього моменту, рекомендується тип G12 ++ (FEBI, VAG, Freecor QR). Це ж правило стосується і заміни антифризу для автомобіля Чері Бонус.

Правда, в разі моделі Бонус тип G12 + підходить для машин аж до 2010 року випуску.

Повна заміна антифризу на Chery Amulet проводиться через 40 тисяч кілометрів пробігу або раз в чотири роки (що настане раніше).

При цьому не варто забувати про ретельне очищення системи від зайвих відкладень. Ще варто перевірити охолоджуючий контур відсутні сліди витікання або поломок (зокрема, рекомендується оглянути радіатор і протестувати роботу термостата).

Але при своєчасній і правильній заміні антифризу і чищенні системи причин для поломки буде небагато.

Процес заміни ОЖ

Процес заміни охолоджуючої рідини у більшій частині легкових автомобілів виглядає схожим чином, і не відрізняється високою складністю. Тому заміна антифризу в Чері Амулет робиться своїми руками без особливих проблем. Варто врахувати, що описаний нижче метод підходить, в тому числі, і для ряду інших моделей – наприклад, для автомобіля Чері Бонус.

Всю процедуру заміни охолоджуючої рідини можна розділити на три основних етапи :

  • вибір і придбання необхідного складу і підбір потрібного інструменту;
  • спустошення та очищення охолоджуючого контуру;
  • заповнення системи і перевірка роботи двигуна.

З процедурою впорається і новачок, але підходити до процесу заміни антифризу треба акуратно, щоб уникнути неприємних наслідків.

Необхідні матеріали та підготовка до роботи

Перший крок в процесі заміни охолоджуючої рідини – це вибір відповідного засоби для затоки в радіатор. Рекомендується перевірити інформацію в сервісній книжці (інструкція для власника автомобіля).

Для більш нових машин рекомендується вибирати більш якісний антифриз .

У більшості випадків склад цей червоного кольору – але варто уважно поставитися до невідомим маркам охолоджуючої рідини! Однакові кольори не гарантують однакових властивостей.

Порада

Після покупки треба підготувати потрібний в процесі роботи інструмент . Список власне інструменту невеликий: «плоска» викрутка (НЕ хрестоподібна!) І плоскогубці або пасатижі. Ще буде потрібно ємність на 10 літрів, гумові рукавички (необов’язково, але бажано) і ганчірочка для протирання поверхонь.

Варто пам’ятати – антифриз є токсичною речовиною, і його потрапляння в організм може призвести до сумних наслідків. Необхідно підготуватися до роботи з ним (підходящий одяг, дихальна маска і т. П.).

Ще треба придбати речовини для промивання системи охолодження : дистильовану воду, лимонну або молочну кислоту або ж спеціальні засоби для очищення контуру.

Сам автомобіль необхідно закріпити на рівній ділянці (заглушити двигун, поставити на ручне гальмо і в швидкість), дозволивши силовій установці охолонути.

Останній момент особливо важливий! У гарячу силову установку: антифриз не заливають.

Якщо проводиться повноцінне планове ТО, то рекомендується встановити машину на естакаду або над оглядовою ямою, для отримання доступу до основних вузлів і агрегатів транспортного засобу.

Власникам автомобіля Чері Амулет варто знати ще один момент – в старих машинах цього типу пластикові патрубки охолоджуючого контуру швидко зношуються .

Зверніть увагу

Рекомендується перевіряти їх цілісність і вчасно замінювати, у запобігання потрапляння в неприємну ситуацію. Варто проводити перевірку при чищенні системи, перед заливкою нового антифризу, щоб не змарнувати нову рідину.

Тому досвідчені власники радять заздалегідь купувати комплект патрубків і шлангів для заміни. Подібний комплект коштує дешевше, ніж усунення наслідків аварії.

Злив ОЖ і промивка системи

Спочатку слід розібрати процес зливу відпрацьованої охолоджуючої рідини з системи. Єдине, що потрібно знайти власника авто – це розширювальний бачок. Його розташування показано на картинці (обведений червоною лінією).

Який антифриз заливати в chery amulet a15?  Чим годувати китайця?

Злив охолоджуючої рідини

Сам процес виглядає наступним чином:

  • Відгвинчується кришка розширювального бачка. Ємність має кулясту форму, виконана зазвичай зі світлої пластмаси, розташована з правого боку (якщо дивитися на машину спереду).
  • Потім приготована заздалегідь ємність підставляється під патрубок радіатора, в місці його з’єднання з шлангом охолоджуючого контуру.
  • Тепер необхідно від’єднати шланг від радіатора і злити антифриз в підготовлену ємність. За допомогою щипців або плоскогубців затискаються вусики хомута, що закріплює шланг на трубці. Потім хомут зсувається в бік і знімається з труби, після чого сам шланг від’єднується від радіатора.
  • Рідина поллється відразу після від’єднання. Рекомендується спустошити систему і з’єднати шланг і відводять трубку радіатора, виконавши в зворотному порядку описані вище дії.

Промивання системи охолодження

Провівши спустошення охолоджуючого контуру, необхідно промити і вичистити його від бруду і осаду. Залежно від ступеня забруднення процедура може відрізнятися:

  • Спочатку знімається і чиститься розширювальний бачок. Промивається він окремо від решти системи, потім встановлюється на колишнє місце. Варто пам’ятати – до розширювального бачка також приєднані шланги, закріплені хомутами. Знімати їх слід за описаним вище способом.
  • Слідом в охолоджуючий контур заливається рідина для промивки. Тут є три варіанти промивки системи, що розрізняються використовуваними засобами і способами проведення:
    • Перший варіант – з використанням дистильованої води . Застосовується в разі слабкого забруднення охолоджуючого контуру або при профілактичної чищення. Вода заливається в систему (кришка розширювального бачка обов’язково закривається!) , Потім двигун автомобіля заводиться і прогрівається протягом 15-20 хвилин. Потім мотор не чути, вода із системи зливається, і охолоджуючий контур заповнюється антифризом обраної марки.
    • Другий варіант – промивка за допомогою домашніх засобів для чищення . Найбільш поширений варіант – застосування лимонної або молочної кислоти, або ж коагульованої соди. У випадку з лимонною кислотою береться близько 150 грамів порошку на десять літрів дистильованої води. Розчин заливається в систему, двигун прогрівається протягом 15-20 хвилин. Але після того, як водій заглушає мотор, автомобіль залишається на 2-3 години. Лише після цього часу чищення у картриджі зливається і охолоджуючий контур заповнюється антифризом.
    • Третій варіант – очищення системи охолодження за допомогою спеціальних засобів . Вони діляться на чотири основні типи :
      • Нейтральні склади нерідко заливаються безпосередньо в антифриз і дозволяють уникнути засмічення охолоджуючого контуру.
      • Лужні і кислотні склади допомагають лише від певного типу забруднення, тому їх використовують окремо один від одного. Змішувати лужні і кислотні засоби заборонено! Вони взаємно нейтралізуються, не впливаючи на бруд і додатково забиваючи систему.
      • Останній тип – двокомпонентні кошти . Вони продаються в комплекті, промивка здійснюється спочатку за допомогою першого компонента, потім за допомогою другого. У більшості випадків це лужне і кислотне кошти, призначені для ефективної чистки охолоджуючого контуру. Вони відрізняються більшою вартістю при підвищеній ефективності.
  • Останній етап – ретельна промивка системи від залишкового забруднення та фрагментів чистячих засобів.

В процесі очищення рекомендується перевірити систему на предмет появи патьоків – через несправності або пошкоджень охолоджуючого контуру. Зробити це бажано перед заливкою антифризу. При необхідності процес промивання проводиться 2-3 рази, для повного очищення охолоджуючого контуру.

Заливка нового антифризу

Власне процес заливки антифризу на Чері Амулет досить простий. Заливати його слід в розширювальний бачок, після зливу старої охолоджуючої рідини і промивання системи. Процес поділяється на три етапи :

  • Перше заповнення охолоджуючої системи антифризом. Необхідно доливати засіб в розширювальний бачок до максимуму (до рівня, зазначеного написом «Мах» ). Потім бачок обов’язково закривається.
  • Двигун прогрівається протягом хвилин 20-25 – антифриз повинен заповнити всю систему, включаючи радіатор автомобіля. Після цього обов’язково слід дати машині охолонути після прогріву.
  • Після охолодження залишився антифриз заливається в розширювальний бачок. Необхідно знову долити рідину до максимального рівня. Всього власнику авто потрібно від 8 до 8,5 літрів антифризу. Рекомендується купувати 10-літрову каністру, на випадок втрат в процесі заповнення системи. При відсутності протікання процес вважається завершеним.

При правильному і акуратному проведенні перерахованих дій про заміну антифризу можна буде не турбуватися до проведення наступного планового ТО.

Chery A15 Amulet. Рано хапатися за серце

9 березня 2006 року

З огляду на здатність наших сусідів працювати багато і практично забесплатно, здаючи ширвжиток оптовикам мало не на вагу, легко повірити, що зробити машину за півціни «Жигулів» і при цьому вдвічі краще для китайців не проблема.

Його родословнаяВ своє минуле життя «Амулет» – не що інше, як «Сеат-Толедо». І навіть не передостанній – «обмиленний» 4-дверний, зразка 1998 року, а ще більш літній – 1991 го. Тобто стилізована під седан пятидверка дизайну самого Джуджаро.В відміну від малюка «Кью-Кью», ліцензійний статус «Амулета» бездоганний, і ні про яке піратстві з боку китайців в даному випадку мова не йде. Отримавши права на виробництво «Толедо», фірма «Чері» перейменувала його в «Віндсклауд», а модернізувавши в 2003 році, назвала «Флегклаудом». До Росії машина потрапила вже під ім’ям «Амулет» в кінці 2005 року.

Грім грянув в кінці минулого року – однокласник тольяттинских машин, «Чері-Амулет», з’явився в Росії. Але паніка в стінах заводоуправління «АвтоВАЗ» швидко стихла, а запах валер’янки в коридорах розвіявся – ціна новинки від $ 11 000 стала найкращим транквілізатором.

Мабуть, спрацювали якісь неринкові механізми, і «Амулет» відправився битися за місце під сонцем з ростовським «Акцентом» і московським «Логаном», відщипнувши від півмільйонного вазовского пирога лише маленький шматочок.

Який може стати ще менше, якщо вищеназвані суперники виявляться привабливіше в очах вчорашніх «жігулістам». Подивимося, що протиставить їм «китаєць».

І нашим і вашим

Перша перевага «Чері» перед конкурентами – кузов хетчбек. Причому, що є цінним, замаскований під седан – досить рідкісне дизайнерське рішення.

Типовий трехоб’емнік, але замість бляшаної кришки багажника – величезні двері зі склом, що відкриває майже півмашини.

Класти сюди тяжкості, наприклад мотоблок або чавунну грубку для дачі, набагато зручніше, ніж в звичайний хетчбек з майже вертикальної дверима задка, адже один з вантажників може стояти прямо в багажнику!

При цьому зовні машина не відрізнити від улюбленого в Росії седана, але ж не секрет, що багато терплять незручність останнього в основному тому, що не сприймають «обрубки на колесах».

Таким чином, «Амулет» потрапив і тим і іншим – хіба що зовсім вперті апологети седана і хетчбека з прямовисної кормою залишаться при своїх, відповідно, не бажаючи пускати заметіль в салон при відкриванні багажника або приречені долею возити в машині пса розміром з теляти.

Два десятка з плечей геть …

Зовні «Амулет» дійсно виглядає машиною середини 80-х, а точніше Сеат 15-річної давності, з якого і скопійований. З осучаснених деталей кидаються в очі широко розкриті фари без розсіювачів і з роздільними круглими відбивачами. Позаду – чисте ретро.

Сідаю в салон, і відразу накочують теплі спогади. Всередині «китаєць» жваво нагадав старіння-кі «фольксвагени» секонд-хенд, якими ми їх вперше побачили з розквітом перегінного бізнесу.

важливо

Стрімке і монументальне, як шафа, торпедо, пластик, який тепер називають дешевим …

А ось центральна консоль з ручками-вертушками – колись саме такі, правда, стерті пальцями трьох-чотирьох німецьких власників, ми чіпали з благоговінням, прішептивая: «Іномарка …»

Але і в салоні теж видно віхи оновлення. Наприклад, дисплейчик під шкалою спідометра. Зручні передні сидіння з розвиненою бічною підтримкою теж не назвеш мотлохом. Але в дрібницях проступає багато з того, що на «фольксвагенах» вже давно довели до розуму.

Наприклад, щоб відкрити двері зсередини, потягнувши її рукоятку, треба відвести лікоть далеко назад, немов готуючись зробити нищівного випад шпагою. Ящик для рукавичок маленький і з хліпенькой кришкою. Примітивний ключ запалювання без кнопок сьогодні виглядає дикувато. Уж, здавалося б, китайці, які завалили світ копійчаної електронікою, могли б вмонтувати в ключ передавач центрального замка?

Але в цілому салон цілком комфортабельний як для тих, хто сидить спереду, так і ззаду. А похвалитися велюровою оббивкою в базовій комплектації в цій ціновій групі може ще тільки «Пойнтер».

Талант не проп’єш

Як і очікувалося, іспанські, чи то пак німецькі, «фольксвагеновские» коріння дають про себе знати, коли сідаєш за кермо «Амулета» і починаєш ганяти його в хвіст і в гриву, відчуваючи на ходу. Вдало підібрана гострота керма (правда, сама «бублик» по-старому тонка і слизька), прогнозовані реакції при навмисному зриві в замет або знесення на розкатаному снігу, легко контрольовані гальма.

Ліцензійний мотор від «Міцубісі», нехай і застарілий, всього лише 8-клапанний, але відмінно тягне з низів, а потужність в 94 л. с. для 1,6-літрового обсягу впол-неприйнятна. Шум двигуна не докучає аж до 3500 об / хв, а значить, на трасі ви будете їхати з розумними швидкостями цілком комфортно.

Кілька дратує великий хід педалі зчеплення, схоплює десь ближче до верхньої точки, але до цього, мабуть, можна звикнути. На довгі ходи важеля КП і поготів не варто нарікати – є машини і вдвічі дорожче з ще більш «розмазаний» кулісою.

Чим дешевше, тим вигідніше

Порада

Вивчення прайс-листа дозволило зробити висновок, що перевага «Амулета» перед конкурентами найбільш виражено для машин в мінімальній комплектації А1.

Заплативши $ 10 990, ви отримаєте машину з кондиціонером, підсилювачем керма, електросклопідйомниками і велюровим салоном. На цьому тлі «Акцент» виглядає блідо, не кажучи вже про «Логан».

З усієї трійці у «китайця» найбільш тяговітий мотор, хоча і поступається за максимальної потужності агрегату «Акценту».

Що стосується модифікацій А2 за $ 12 090 (додані диски з легкого сплаву, CD-магнітола і АBS), а також А3 за $ 12 490 (плюс подушка безпеки водія), то близькі за ціною суперники наздоганяють «китайця» по оснащенню.

Звичайно, в активі «Амулета» незмінно залишаються вдалий симбіоз хетчбека і седана, а також велюровий салон і ту обставину, що формально він все ж на клас вище. Але скоріше лише формально. До того ж в пасиві «Амулета» відсутність обігріву сидінь навіть в найдорожчій комплектації.

Мріяти не шкідливо

Китайська компанія «Чері Автомобіль Лтд», зі штаб-квартирою в місті Уху, провінція Аньхой, в 280 км від Шанхаю, була заснована в 1997 році. Поки вона випускає тільки копії моделей інших фірм: «Світ» повторює «Деу-Матіз», «Тігго» – «Тойоту-RAV4», «Мікадо» – «Шевроле-Еванда». Але з 2003 року «Чері» веде власні розробки, причому в майбутнє господарі фірми дивляться з феноменальним оптимізмом – таких амбіцій світовий автопром ще не знав. Спираючись на всього лише дев’ятирічний досвід роботи, аньхойськая мрійники на повному серйозі планують вже через рік посунути на ринку найпрестижніші марки з більш ніж віковою історіей.Напрімер, свій майбутній седан середнього класу із заявленою ціною $ 19 000 вони називають прямим конкурентом БМВ-330i і «Мерседес -Бенц-С320 ». Вседорожник з тим же 6-циліндровим мотором і за ту ж ціну запропонують купити замість БМВ-X3 і МL350,

  • ЗА – Доступна ціна, непогане базове оснащення, комфортабельний салон, потужний двигун
  • ПРОТИ – Невисокий авторитет марки, застарілий дизайн
  • Матеріал журналу «Купи Авто»

Chery A15 Amulet. Рано хапатися за сердцеChery A15 Amulet. Рано хапатися за сердцеОшібка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

Антифриз в Амулеті

Назад в клуб Chery Amulet

Чи треба міняти антифриз в Амулеті. У мене він білий? Люди на СТО чітко відповісти не змогли або не захотіли. Те ж питання по коробці раздатке і мостах, чи треба міняти масло?

механік писал (а): Не, сній антифриз це таки антифриз, ВР. А що, реально жовтий антифриз краще поміняти? І на що міняти?

007 писал (а): Те ж питання по коробці раздатке і мостах, чи треба міняти масло? приколюєшся ?, у тя привід передній.

Але якщо збірка в Іллічівську, там хіба там НЕ ллють тосол, і іншу хімію?

Зверніть увагу

До речі здивований, що народ міняє масло в коробці. У регламенті робіт на кшталт таке не написано, тільки після 30000. Більшість механіків сходяться на тому, що не треба його міняти. Де правда?

Питання до знавців. Якщо міняти тосол то 1. Робимо промивку. Дистилят або подвійний зміною того-ж тосола. 2. Як щодо того щоб залити АНТИФРИЗ замість тосола ???

Рожновський писал (а): Питання до знавців. Якщо міняти тосол то 1. Робимо промивку. Дистилят або подвійний зміною того-ж тосола. 2. Як щодо того щоб залити АНТИФРИЗ замість тосола ??? НЕ парся, Купи промивку системи охолодження від Ликви моллі залий в сис-му охолодження -Потім злий все і залий новий тосол-НЕ російський і НЕ український. Візьми той же Ликви моллі.

Антифриз і тосол -теж саме! Є ще концентрат -який розводити нада. Слово “ТОСОЛ” давно стало ім’ям прозивним для вітчизняних нізкозамерзающіх охолоджуючих авторідин (антифризів). Ми не будемо порушувати цю традицію, і в наступних текстах будемо використовувати слова “антифриз”, “ТОСОЛ” і словосполучення “охолоджуюча авторідин” як синоніми.

ТОСОЛ призначений для охолодження двигунів автомобілів в будь-який час року при будь-яких температурах, аж до мінус 65 ° С (не дай Бог таку погоду!). Зовні стандартний ТОСОЛ-40 являє собою рідину блакитного кольору, ТОСОЛ-65 – червоний, втім, колір – виключно питання пристрастей виробника, ніяк що не впливає на властивості.

Так, в Німеччині антифриз темно-зеленого кольору, а в Італії – червоний. Але навіть безбарвна рідина (а без додавання фарбника гліколевий антифриз безбарвний) буде працювати не гірше оздоблених побратимів.

Сенс же фарбування в тому, щоб не плутати “мінус 40” з “мінус 65” і щоб не знайшлося бажаючих охолодити самого себе за допомогою Тосола (для цих цілей ми рекомендуємо застосовувати пиво, соки, газовану воду і т. Д.). Оскільки антифриз отруйний, є шанс охолодитися раз і назавжди. Так, так … ТОСОЛ – це саме те, що ви заливаєте в радіатор.

Він не замерзне, коли стовпчик термометра проститься нижче нуля, він не закипить на спеці, коли автомобіль сусіда, котрий використовує воду, буде більше схожий на чайник, ніж на засіб пересування. Присадки, що входять до складу Тосола вбережуть систему охолодження від корозії і додадуть необхідні властивості.

важливо

Власне саме слово “ТОСОЛ” – назва першого автомобільного антифризу, розробленого спеціально для використання в системі охолодження наших рідних “Жигулів” і отримав колосальну популярність (інших-то, якісних не було). Детальніше про появу Тосола читайте в статті “Звідки прийшов ТОСОЛ”).

Колись, давним-давно, замість Тосола, як нізкозамерзающіх рідин застосовувалися водні розчини гліцерину, спирти, сольові розчини. В даний час ці рідини майже повністю витіснені антифризами на основі етиленгліколю, оскільки по комплексу властивостей Етіленгліколевие антифриз найбільш повно відповідає поставленим вимогам. Все Етіленгліколевие антифризи за якістю відрізняються один від одного тільки набором (або відсутністю) необхідних присадок і ступенем розведення водою.

konan Моє думка-НЕ парся з приводу антифризу, якщо рівень в бачку його нормальний. Як правило виробник не заливає в машину щось плохое.Почему ти хочеш його поміняти? Не влаштовує колір?

Створюю для себе базу корисна рад по мулька на всі випадки життя Коли база буде по більшості питань – опублікую. А з фризом у мене все ок

Stack писал (а): konan Моє думка-НЕ парся з приводу антифризу, якщо рівень в бачку його нормальний. Як правило виробник не заливає в машину щось плохое.Почему ти хочеш його поміняти? Не влаштовує колір? да но у нас ллє не виробник а складальник а він ллє що завгодно свій аріометром перевірив так темпертура земерзанія -8 градусів так що до зими хош НЕ хош а треба

мало не в тему … ..я антифриз не міняв – але думаю що потрібно, а от масло в кпп замінив на Кастрол синтетику – тепер 1а передача включається без проблем, не те що на рідному маслі.

Те що туди Китайоза ллють або на Іллічівську -однозначно -бодяга якась – якщо тосол увас в 200 літровий бочках -метою поле а літр по п’ять гривень мона продати – виб НЕ поцупили Бочку ?? а потім не разбодяжіть ?? ОДНОЗНАЧНО МІНЯТИ ТОСОЛ _ПРІЧЕМ ВСІМ! І Тігго і амулет і Істар-всім -поміняв і забути на 2 роки.!

То який порекомендуешь? Синій, який є всюди і недорого або червоний?

Ярослав писав (а): Привіт всім. Для мене обговорюване питання дуже актуальне. Долити треба антифризу в бачок (рівень маньше min), а що доливати – хз! Рідина в бачку світло-синя. Води. Через місяць, а то й менше всерівно міняти будеш.

Порада

konan писал (а): Дійсно, синій можна розводити водою, але трохи, а ось червоний х … – згортається. Та НУ? Коли була десятка, поміняв на червоний і розбавляв водою.

Є така штука ареометр називається, береш і меряеш щільність антифризу, для нашого клімату норма до-30. Антифриз рекомендується міняти якщо він непрозорий (тобіш мутний, актуально для амулетів).

Зверніть увагу

Для довідки: практично всі антифризи продаються у вигляді концентратів і розводяться тільки! дистильованої водою.

Навіть якщо щільність антифризу значно нижче норми при замерзанні нічого страшного не станеться, він просто перетвориться на гель.

Синій, .. Червоний … Жовтий … Яка різниця якого кольору барвника туди сипонули. Основна відмінність різних видів антифризів в ступеня концентрації і фірмі-виробнику (якщо не надують в магазині або авторинку).

На будь-який каністрі або пляшці з концентратом є табличка можливості розведення його дистильована водою в залежності від температури окр середовища. Ну і марка-назва теж грає свою роль.

Я поміняв у себе антифриз після ТО-2500 на концентрований Кастрол кран (розбавляв згідно таблиці з розрахунком на 20 град морозу, типу з запасом), так, про всяк випадок.

механік писал (а): Є така штука ареометр називається, береш і меряеш щільність антифризу, для нашого клімату норма до-30. Антифриз рекомендується міняти якщо він непрозорий (тобіш мутний, актуально для амулетів).

Зверніть увагу

Для довідки: практично всі антифризи продаються у вигляді концентратів і розводяться тільки! дистильованої водою.

Навіть якщо щільність антифризу значно нижче норми при замерзанні нічого страшного не станеться, він просто перетвориться на гель. Ну типу взяв ареометр, поміряв, і яка ж щільність ОЖ повинна бути для -30 градусів ???

Щільність антифризу повинна укладатися в діапазон 1,065-1,085 г / куб. см. Вимірювання проводять при 20 градусах тепла.

При будь-яких інших величинах щільності збільшується інтенсивність, з якою корозія діє на металеві деталі системи охолодження. Одночасно зростає небезпека передчасного замерзання антифризу. Взято звідси: http://www.rambler.ru/auto/? id = 14626 Господа користуйтеся пошуковими системами, це не специфічна інформація, її можна знайти самому.

Важливо про антифризі. Провів тест. Набрав з розширювального бочка свого Амулету в одноразовий шприц антифриз був покладений морозилку де температура дорівнює -21 градус целься. І що ви думаєте через 12 годин він замерз …

Тепер питання: Як замінити антифриз самому і що буде якщо туди залити тосол елси заливати то який червоний зелений або синій? Чи є різниця між тосолом і антифризом в’язкість і т.д.

Скільки отворів для стоку ОЖ в амулеті, і де вони знаходяться як заглушені Країнка або заглушкою …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…