Дуже часто перед автовласниками постає питання: чи варто на автомобілі міняти двигун з бензинового на дизельний? Відповідаючи на нього “так”, відразу ж з’являється безліч інших питань: починаючи від того, який дизельний двигун краще, закінчуючи тим, де взяти запасні деталі. Постараємося розібратися в цих моментах.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Дизель: переваги

Мабуть, головна перевага даного типу двигунів – це, звичайно ж, економія. В умовах сучасного світу, коли ціни ростуть в тому числі і на бензин, змінити двигун – значить, виграти на паливі.

По-перше, дизель завжди витрачає палива менше, ніж двигун, що працює на бензині. В середньому цей показник – близько тридцяти відсотків.

Та й саме паливо майже на десять відсотків дешевше бензину – знову ж таки, це середній показник по країні.

Зверніть увагу

ККД дизельного двигуна становить близько сорока відсотків – це якщо мотор не новий. А більш потужні агрегати, в яких є проміжне охолодження і турбонаддув, взагалі, видають ККД більше, ніж п’ятдесят відсотків.

Ресурс у дизеля майже в півтора рази більше, ніж у бензинових побратимів.

Це основні позитивні сторони двигунів такого типу. Тепер до мінусів.

Дизель: недоліки

Природно, дизельний двигун не ідеальний. При всіх його позитивних якостях, можна знайти стільки ж (якщо не більше) мінусів:

  1. По-перше, вага двигуна такого плану набагато більше, ніж працює на бензині. У разі ремонту доведеться повозитися з установкою, перенесенням і іншими малоприємними речами.
  2. По-друге, автомобіль з уже встановленим дизелем буде дорожче, ніж точно такий же, але катається на бензині. Навіть якщо ви вирішуєте купувати двигун окремо, щоб встановити його на вже наявний автомобіль, це вийде вам в копієчку.
  3. Пункт третій, до речі, дуже актуальний в умовах нашої країни, особливо для автовласників сибірських просторів: дизельне паливо дуже чутливо до низьких температур. Існує навіть спеціальний зимовий паливо, щоб ризик замерзання палива звести до мінімуму.

Власне, це, мабуть, основні мінуси даного палива. А тепер, конкретно обговоримо дизельний двигун на УАЗ різних типажів.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Навіщо?

Встановлюючи дизельний двигун на УАЗ, звичайно ж, автовласник переслідує не тільки мету заощадити витрати на паливо. Дизель – це потужність, солідність, якщо так можна висловитися. Адже, перше, що спадає на думку, коли називають марку УАЗ – це прохідність.

Дійсно, яку машину ми найчастіше уявляємо, коли розмова заходить про переміщення по пересіченій місцевості, серед боліт, лісів, річок? Який же двигун штовхає автомобіль, дозволяючи йому долати будь-які перешкоди? Що з агрегатів користується популярністю, а що вже застаріло? Перш ніж автовласник буде шукати відповіді на запитання, як поставити дизельний двигун на УАЗ, він спочатку подумає про те, який двигун потрібен.

Дизель для “буханки”

Розберемося з тим, який встановлюють зазвичай дизельний двигун на УАЗ-452 ( “буханець” – в народі). Інша назва такого автомобіля – “таблетка”. Нижче будуть представлені ті двигуни, які, за оцінками фахівців і автолюбителів, найбільш підходять для такого автомобіля.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Дуже цінується водіями движок “Пежо Інденор” – його ставили на “Форд Сієрра” вже в далеких вісімдесятих роках. Але незважаючи на вік, саме цей двигун вважають найбільш придатним і надійним для “буханки”. Обсяг движка – 2,3 літра.

Якщо цього мало, то можна поставити такий же, але з автомобілів “Форд Скорпіо” і “Форд Транзит” тих же років – там обсяг більше на 0,2 літра, а якщо постаратися, то можна знайти навіть движки, які мають турбонаддув.

За вагою вони трохи більше, ніж їх “колеги”, що працюють на бензині, і встановлювати їх знає людині теж зовсім нескладно.

Ще одним популярним двигуном для “буханки” називають “дизелі” від “Мерседеса”, чий обсяг: 2,2, 2,4 і 3 літри. Радять звертати увагу на движки, які випускали в кінці сімдесятих років.

Ось тільки встановлювати їх складніше – більше через те, що масляний фільтр сконструйований дуже невдало і знаходиться попереду і в самому низу. Якщо автомобіль рухається по пересіченій місцевості, все купини і пні будуть “обтикатися” в фільтр.

Тому необхідно ставити додатковий захист, щоб зберегти двигун в цілості й схоронності.

Дуже радять дизельний двигун на УАЗ від фірми “Ісузу”, моделі “4-ДжейДжей-2”. Його обсяг становить 3,1 літра, до того ж – має турбонаддув. Головна проблема такого двигуна в тому, що дістати його, особливо в Росії, практично неможливо.

І останнім в цьому списку буде “Тойота Хіат”, 2 л. На думку багатьох – найнадійніший, якісний, абсолютно не вимагає турбот.

Його досить легко купити, можна без проблем встановити і не напружуючись – обслуговувати, бо запасних деталей до нього теж вистачає.

Тільки радять купувати ті движки, які були випущені до кінця вісімдесятих років, бо там – всі деталі з чавуну, а на двигунах більш пізніх – частина деталей з алюмінію.

Уаз “патріот” з дизельним двигуном

Поговорили про “таблетці”, тепер про “Патріоті”. Спочатку автомобілі оснащували двигуном італійського походження фірми “Івеко”. Показники його такі: 2,3 літра – обсяг, 19-13 літрів на сто кілометрів – витрата по трасі. Але ставили його недовго: мабуть вирішили, що якщо “Патріот”, то і складові все повинні бути вітчизняними. Перейшли на дизель ЗМЗ.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Дизельний двигун ЗМЗ на УАЗ “Патріот” явно ставився не до місця, як вважають багато автовласників. Движок для такої великої машини явно слабкий, місцями відверто “не тягнув” на бездоріжжі, як кажуть водії УАЗик. Безумовно, дизельний двигун, наприклад, ЗМЗ 51432, куди краще, ніж його “бензиновий побратим”, але все одно – не те.

Вихід знайшли непростий у виконанні, але надійний: ставити той самий движок від “Івеко”, який колись був заводським для даного автомобіля. Знову ж, найбільше хвалять Ф1А, чий обсяг – 2,3 літрів, а потужність – 116 л.

с. Якщо в пару до нього ще й ставлять корейську коробку передач “Даймос”, то виходить просто здорово. Такі ж двигуни спокійно ставлять на УАЗ “Хантер”. Єдине, що повозитися доведеться і грошей це коштує теж чимало.

Які дизельні двигуни ставлять на УАЗ “козлик”?

Для УАЗика “носатого” радять навпаки – саме дизельний двигун із серії ЗМЗ. Наприклад, ЗМЗ-406, ЗМЗ-405 або ЗМЗ-409. Звичайно, доведеться копатися практично у всьому: кріпленнях, випускний і паливній системах, необхідно буде переробити картер зчеплення і поміняти схему проводки. Зате це самий бюджетний і найбільш практичний варіант.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Якщо движок ставити від компанії “Мерседес”, то найбільш придатні до такої перестановки – це ОМ616 і ОМ617. Їх називають дуже надійними, вже перевіреними часом і досить економічними.

Якщо ставити двигун від фірми “Тойота”, то найкраще на цю роль підходить агрегат 1КЗ-ТІ. Коли будете його встановлювати в автомобіль, безумовно, доведеться повозитися. Зате не потрібно чіпати кузов.

А ось дизель 2 ЛТ від цієї ж компанії називають найпростішим для установки. Необхідно тільки виточити проставлення під передній кардан приблизно два сантиметри і висунути зовсім трохи вперед радіатор.

Особливості

Встановлюючи дизельний двигун на УАЗ, можна зіткнутися з деякими нюансами. По-перше, коли кріпиться дизель, майже завжди необхідно переробити точки кріплення, піддон, потрібно переварити кронштейни або ж, взагалі, додати нові.

По-друге, ніяк не оминути увагою системи подачі палива і охолодження двигуна автомобіля. Все це також доведеться доопрацьовувати. Ще зміни торкнуться електрообладнання, яке доведеться підганяти вже під новий движок.

Обсяг завдань буде залежати від того, який тип дизельного двигуна ви вирішите поставити на автомобіль.

Ще одна проблема, з якою стикаються, коли переробляють машини, – це шум.

важливо

Дизель досить гучний в роботі, тому слід подбати про звукоізоляцію, інакше будете змушені їздити під не дуже приємну музику.

Також в автомобілі необхідна віброізоляція – в порівнянні з бензиновими двигунами, “дизель” виробляє дуже велику вібрацію. Це стосується навіть нових, без сумніву, доопрацьованих моделей.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Конкретніше про ЗМЗ

Про двигуни такого плану вже говорилося вище. Дуже багато автовласників головним недоліком такого двигуна називають маломощность.

Дійсно, для машин марки УАЗ, з досить великою вагою і високими вимогами до прохідності, движок вважається тягарем. Та й ресурс його, в середньому 100 000-150 000 кілометрів, що трохи.

Незважаючи на те що запасних деталей для нього можна знайти в надлишку в будь-якому магазині запчастин, всі вони – не дуже хорошої якості. Що теж не робить хорошою реклами двигуну.

Але є і плюси: відзначають, що він дуже просто встановлюється і ремонтується в разі поломки, буквально в польових умовах. Чи не примхливий до погоди. Простий роботяга, без піжонства, який підходить до будь-якого автомобіля марки УАЗ.

Висновок: плюси і мінуси УАЗика на дизелі

Обзавівшись дизельними двигунами, автомобілі УАЗ з ще більшою енергією стали борознити простори Росії. А якщо серйозно, то якісно перероблений УАЗ просто не має конкуренції в усьому світі як позашляховик.

Під словами “якісно перероблений”, природно, мається на увазі не заводська збірка, а вже прокачаний автомобіль – з новим двигуном, надійно закрученими болтами, перевіреної електронікою. Благо, що автовласники зазвичай – люди вмілі.

Порада

Тому узагальнимо: це хороша ідея – ставити на УАЗ дизель. Відгуки, у всякому разі, на будь-якому форумі автомобілістів в основному позитивні. Звичайно, виникають суперечки, який двигун краще на машину ставити, але це справа практики.

Будь то УАЗ “Хантер” або “козлик” – якщо машина в умілих руках, то гірше вона від доробок явно не стане.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Мінуси теж є – знову ж таки, за відгуками власників. Став більше вага машини – нехай зовсім трохи, але все ж важкий двигун дає про себе знати. А ще – ціна. Все ж поміняти двигун, тим більше при нашій економічній ситуації, непросто.

Двигун на УАЗ «Буханець»: характеристики, несправності і тюнінг

зміст

  • 1 Технічні характеристики
  • 2 Опис
  • 3 Несправності
  • 4 Тюнінг

У 2016 році Ульяновський завод оголосив про чергове оновлення перевіреного часом автомобіля (УАЗ 3909 і ін.).

За час, що минув з дня виготовлення першого УАЗ 451 М, на ці автомобілі встановлювали різні силові агрегати як Ульяновського (УМЗ), так і Заволзького (ЗМЗ) моторних заводів.

При цьому вважається, що базовий двигун УАЗ буханець – це бензиновий мотор УМЗ 421, різні модифікації якого (карбюраторні і інжекторні) випускаються по теперішній час.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

УАЗ 452 (буханець) – один з найбільш старих автомобілів, різні модифікації якого випускаються Ульяновским автозаводом до теперішнього часу.

На базі цього повнопривідного мікроавтобуса, в побуті відомого як «буханець» або «таблетка» (армійська санітарка), серійне виробництво якого почалося в 1965 році (УАЗ 451М), було розроблено велику кількість різних модифікацій.

Він неодноразово піддавався модернізації та в оновленому вигляді випускається до цих пір (УАЗ 2206).

Технічні характеристики

ПАРАМЕТРЗНАЧЕНІЕ

Матеріал блоку циліндрів алюміній
Робочий об’єм циліндрів, см. Куб. 2890
Номінальна потужність (при частоті обертання колінчастого вала 4000 об / хв.), Л. с. 98 … 125
Максимальний крутний момент (при частоті обертання колінчастого вала 2500 об / хв.), Нм 220
кількість циліндрів 4
Діаметр циліндра, мм 100
Хід поршня, мм 92
Ступінь стиснення (залежить від модифікації) 7,0 … 8,8
Кількість клапанів на циліндр 2
Послідовність роботи циліндрів 1 -3- 4 – 2
Система харчування Карбюратор (УМЗ-421.10, УМЗ-4218); Інжектор (УМЗ-4213, УМЗ-4215, УМЗ-4216).
Вид палива / марка бензин / А-76, А-92
Витрата палива, л / 100 км (траса / зміш.) 42684
Система змазки Комбінована (під тиском + розбризкування)
Обсяг моторного масла, л 5.8
Тип моторного масла 5W-30, 5W-40, 10W-30, 10W-40, 15W-40
Система охолодження Рідинна, замкнутого типу, з примусовою вентиляцією
маса, кг 170
Моторесурс, тис. Км 250

Двигун встановлювався на ГАЗ Газель, ГАЗ Соболь, УАЗ «буханка», УАЗ Симбир, УАЗ Хантер, УАЗ Барс та ін.

опис

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелікЯк і більшість двигунів автомобілів УАЗ, мотор УМЗ 421 – це класичний рядний 4-х циліндровий силовий агрегат, блок циліндрів якого виконаний з алюмінію. Конструктивно він є сучасним представником модельного ряду силових агрегатів, що беруть свій початок від мотора ГАЗ 21 виробництва УМЗ. У цей модельний ряд входять силові агрегати УМЗ 451, УМЗ 414, УМЗ 417 і УМЗ 421 з нижнім розташуванням розподільного вала. Ці мотори істотних конструктивних відмінностей не мають і в свій час кожен з них встановлювався на УАЗ «буханець».

Прототипом 421 мотора є двигун УАЗ 469 (УМЗ 417). Від останнього він відрізняється великим розміром випускних клапанів і збільшеним об’ємом циліндрів. Модифікації УМЗ 4213 … 4216 – це вже інжекторні двигуни.

До появи мотора УМЗ 421 вважалося, що двигуни ЗМЗ більш надійні. Лінійка силових агрегатів ЗМЗ, які також встановлювалися на автомобілях УАЗ, представлена ​​силовими агрегатами ЗМЗ 24 і ЗМЗ 402. При розробці УМЗ 421 вдалося усунути ряд недоліків, властивих моторам ЗМЗ:

  • за рахунок використання сухих тонких гільз підвищена міцність блоку циліндрів: збільшений об’єм циліндрів, що дозволило підняти потужність двигунів для УАЗ;
  • замість сальникової набивки заднього сальника коленвала використовується гумова манжета, що дозволило збільшити і спростити технічне обслуговування мотора.

Ці, по суті, незначні зміни, збільшили експлуатаційну надійність двигунів, що встановлюються на УАЗ і змінили ставлення споживачів до продукції УМЗ.

Так, наприклад, Горьковський автозавод часто встановлює на транспортні засоби типу «ГАЗель» інжекторні двигуни УМЗ.

Цими ж моторами агрегатують автомобілі нової серії легких комерційних автомобілів УАЗ і УАЗ Хантер.

Технічне обслуговування двигунів УАЗ 421, так само як і всіх інших моторів цього сімейства, зводиться до регулярної:

  1. Заміні моторного масла – через кожні 10 000 км пробігу.
  2. Регулюванні зазорів клапанів газорозподільного механізму – після 15 тисяч км пробігу.
  3. Перевірці на предмет відсутності протікання моторного масла і охолоджуючої рідини.

несправності

Всім двигунів сімейства УМЗ властивий один і той же набір типових несправностей. Серед них найбільш часто зустрічаються дефекти, зазначені в таблиці:

ВІЗУАЛЬНЕ ПРОЯВЛЕНИЕ ДЕФЕКТОВПРІЧІНИ

Сторонній шум і стукіт під час роботи. 1. Порушені теплові зазори клапанів газорозподільного механізму (ГРМ).
2. Несправність криється в шатунних вкладишах.
3. Розподільчий вал ГРМ вийшов з ладу.
Сильна вібрація мотора під час роботи. 1. розбалансувати кривошипно-шатунний механізм.
2. Несправності системи запалювання.
Двигун перегрівається. 1. Вихід з ладу термостата.
2. Повітряна пробка в системі охолодження.
3. Поломка «помпи» (водяного насоса).

Тюнінг

Тюнінг двигуна УМЗ 421 зводиться до організації турбонаддува. Установка спокійного міського режиму дозволить не стільки збільшити потужність силового агрегату, скільки поліпшити характеристики крутного моменту. Для цього достатньо:

  1. Доопрацювати головку блоку циліндрів, відшліфувавши камери згоряння і канали.
  2. Встановити Garrett 17 з інтеркулером, виготовивши відповідний колектор.
  3. Замінити штатні форсунки на форсунки Subaru 440 сс.
  4. Демонтувати наявний вихлоп на прямоточний, виконаний на 63 трубі.
  5. Здійснити налаштування всієї системи.

Одним з видів тюнінга є установка дизельного двигуна на УАЗ 452 «Буханець». При цьому необхідно чітко уявляти, який поставити двигун на автомобіль. Найчастіше «народні умільці» з числа автолюбителів, які володіють «буханцем», встановлюють на неї дизельні двигуни іноземного виробництва, серед яких можна відзначити мотори від автомобілів:

  • FORD: ДАФ-400 або Indenor XD2P Peugeot з об’ємом циліндрів 2,3 – 2,5 л;
  • Mercedes-Benz: ОМ-616, ОМ-617, що мають об’єм циліндрів від 2,2 до 3 л;
  • Isuzu: 4JG2 з вражаючим об’ємом циліндрів 3,1 л + турбонаддув;
  • Toyota: 2L, об’єм циліндрів якого становить 2,4 л.

Відповідаючи на питання: «Який поставити двигун на мікроавтобус буханець», багато хто вибирає силовий агрегат 2L від автомобіля Toyota Hiace. Його установка відрізняється простотою і може бути виконана практично в будь-якому гаражі, де є зварювальний апарат.

Так само легко встановити і двигун ДАФ 400 компанії Peugeot, який свого часу встановлювався і на автомобілях «Волга 21» в експортному виконанні. Цей дизельний двигун на УАЗ підходить ідеально і встановлюється взагалі без всяких проблем, якщо не брати до уваги того, що роздобути його досить проблематично.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік Двигун на УАЗ «Буханець»: характеристики, несправності і тюнінг Посилання на основну публікацію Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелікЯкий дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Який Двигун Краще Поставити На Уаз Буханець

Який дизельний двигун підходить для УАЗ-Буханки і УАЗ-469? перелік

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Таким чином, заміна дизеля стає дуже привабливою відразу в декількох напрямках. Але багато зупиняються поруч перешкод. По-перше, більшість дизельних двигунів важчі за бензинові.

І якщо різниця у вазі значна, тоді буде потрібно багато додаткового доопрацювання: посилення осей, тел і т. Д. По-друге, я не хотів би змінювати деякі інші вузли одночасно з двигуном.

і багато двигуни не хочуть дружити з гальмами або зчепленням УАЗ.

І, по-третє, я б хотів, щоб поставляється двигун не був дуже вимогливий до їжі: не секрет, що багато привабливі іноземні дизельні двигуни не терплять нашого дизеля.

Який дизельний двигун підходить для УАЗ-Буханки і 469 , люди вибирали, ґрунтуючись саме на таких міркуваннях. Результатом спільного сеансу мозкового штурму, експериментів (іноді болючих для кишені) і порівнянь оновлених квадроциклів перед вами.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

В принципі, зручний ремонтник може засунути що-небудь під капот. Питання в тому, скільки він хоче спробувати. І наступна: чи буде модернізація УАЗ буде коштувати дорожче, ніж весь донор, з якого береться мотор. Після торкання купи будь-яких варіантів, народних майстрів, прийшов до висновку, що такі дизельні двигуни були б найкраще для «Лофета».

Найкраще для вашого всюдихода буде двигун Peugeot Indenor , який був оснащений Ford Sierra в 1984-1990 роках. Обсяг в ньому становить 2,3 літра, надійність не піддається оцінці.

Для кого мотор здається недостатнім при владі, він може дивитися на те ж саме, але в ті ж роки Ford Scorpio а також Ford Transit : він має об’єм 0,2 літра більше і навіть може бути знайдений з турбонаддувом.

Уаз буханець. потрібен новий мотор

Канал Саші Царьова: ДРУГИЙ КАНАЛ. .

Японський двигун TD27T (Nissan) в УАЗ таблетку

Черговий проект завершився! УАЗ ТАБЛЕТКА / буханець / і т.п.))) обзавівся новим мотором і коробкою підвищеної.

За вагою вони трохи перевершують рідне бензинове серце, відповідне буде мінімальним зусиллям і часом. Особливо якщо ви додасте колоколообразний двигун з тієї ж Сьєрра. Його довжина точно така ж, як і буханець, тільки для перевервловкі потрібно тільки поширення шпильок. Спецпропозиції радять їм замінювати через болти лапкою всередині дзвони за допомогою зварювання.

Популярно для установки на дизельному виробництві «Loaf» Мерседес на 2,2 / 2,4 / 3 л , які були випущені між 1978 і 1984 роками. Ці двигуни зажадають більше проблем, оскільки в них масляний фільтр сконструйований недоцільно: він розташований спереду і знизу і під кутом. На місцевості без додаткового захисту він майже першим зустрічається з торосами.

Зверніть увагу

Дуже добре для блоку УАЗ 4JG2 від знаменитого Ісузу. Він має до 3,1 літра обсягу і навіть оснащений турбокомпресором. На жаль, досить складно отримати такий дизельний двигун: було продано чимало автомобілів, і йому буде дуже пощастило знайти його.

І нарешті, Toyota Hiace 2L . Багато власників «булочок» рекомендують це. Купити цей дизель легше інших, надійність перевіряється роками і поколіннями, витрата дизельного палива навіть на місто.

не більше 10 л, запасні частини для покупки не проблема, все майданчики підходять для ремонту. А при складанні не потрібно міняти роздачу і коробку, потрібно додати лише перехід UAZ-Toyota (картер зчеплення).

Єдина порада: купити Hiace 2L, випущений до 1989 року, тому що на цих дизелях все компоненти чавуну, а в більш пізніх голівках вже були поставлені на алюміній.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

Дизель, відповідний для «Loaf», в принципі, поміщений на «козу». Правда, це займе більше.

Найбільш практичним є заміна бензинового агрегату чимось від ЗМЗ-406, ЗМЗ-405, ЗМЗ-409 з інжектором. Ви повинні мати справу з моторним кріпленням, з його вихлопною системою і з паливом; необхідно буде переробити корпус зчеплення і розібратися з проводкою. Але це найдешевший варіант.

З двигунів Mercedes підходять OM616 і OM617 . перевірений часом, надійний і щодо економічний.

З Toyota краще поставити модель 1KZ-TE . Редизайну буде досить, але організму не доведеться торкатися. І якщо ви хочете уникнути численних переробок. візьміть дизель 2LT від моделі Toyota Surf : там потрібно тільки вирізати 2-сантиметровий прокладку під переднім карданом і злегка припустити радіатор вперед.

На відміну від «буханця», де вам потрібно скоротити половину корпусу, на 469 ви можете поставити дизель Nissan TD-27 . Правда, він занадто важкий і галасливий. блок циліндра з чавунною головкою. Але надійність.

це найвищий з усіх варіантів. Фактично, це не весь список того, який дизельний двигун підходить для УАЗ-Буханки і 469. Ми вказали тільки найуспішніші (на думку більшості) варіанти. Хочете.

ви можете покласти щось ще.

Який Дизельний Двигун Можна Поставити На Уаз

Який дизель підходить на УАЗ-Буханець і УАЗ 469? перелік

Мисливці з рибалками часто підбирають варіанти: який дизель підходить на УАЗ-Буханець і 469. Обидві моделі відмінно зарекомендували себе в боротьбі з реальним бездоріжжям, здебільшого обганяючи сучасних зарубіжних суперників. Але тяговитости на знижених швидкостях, які і допомагають вигрібати з байраків, їм явно недостатньо. Крім того апетити у рідних бензинових моторів дуже засмучують.

Так що зміна на дизель стає дуже спокусливою відразу в кількох напрямах. Однак багатьох зупиняє певний ряд перешкод. Все, велика частина дизельних моторів важчі за бензинові.

Якщо різниця у вазі значна, то буде потрібно купа додаткових переробок: посилення осей, кузова та інше.

По-2-х, було лінь б відразу з движком поміняти ще якісь вузли – а напевно мотори не бажають дружити з уазовской гальмами або зчепленням.

І по-3-х, хотілося б, щоб поставлений движок не був дуже вибагливий до харчування: всім зрозуміло, що деякі привабливі зарубіжні дизеля погано переносять нашу солярку.

Який дизельний двигун підходить на УАЗ-Буханець і 469 , люд вибирав, виходячи саме з подібних суджень. Підсумок спільного мозкового штурму, тестів (іноді болючих для кишеньки) і порівнянь виконаних оновлень всюдихода – вам.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

За великим рахунком, рукатий ремонтер може впихнути під капот нашому клієнтові залишається, що завгодно. Питання в тому факті, як він готовий спробувати. А наступний – не обійдеться чи в результаті модернізація УАЗа дорожче, ніж весь донор, від якого взято мотор. Перебравши купу всяких варіантів, народні умільці, зробили висновок, що найкраще для «Буханки» підходять наступні дизеля.

Спритнішим на ваш всюдихід встане движок Peugeot Indenor , яким устатковувався Форд Sierra в 1984-1990 роках. Обсяг у нього в 3.2,3 л, надійність – вище всяких похвал. Кому мотор здасться відсутньою по потужності, може придивитися до такого ж, на жаль ставити в ті ж роки на Ford Scorpio і Ford Transit : у нього обсяг на 0,2 л більше, та ще можна знайти і з турбонаддувом.

Дизельний 4 цил. турбо мот на УАЗ, Газель від Mercedes

Знаходимося в г.Орел. тел. 7910-200-2500 Продаємо контрактні (без пробігу по РФ) комплектні і налаштовані.

Японський двигун TD27T (Nissan) в УАЗ таблетку

Черговий проект завершився! УАЗ ТАБЛЕТКА / буханець / і т.п.))) обзавівся новим мотором і коробкою підвищеної.

За вагою вони перевершують рідне бензинове серце не набагато, підгонка займе мінімум зусиль і часу. Особливо якщо доповнити движок дзвоном з тієї ж Sierra. Його довжина точь-в-точь буханковская, потрібна буде тільки пересверловка під розкид шпильок. Фахівці рекомендують їх замінити наскрізними болтами з прихваткой зсередини дзвони за допомогою зварювання.

Популярні для установки на «Буханець» дизелі виробництва Mercedes на 2,2 / 2,4 / 3 л , які випускалися між 1978 і 1984 роками. Ці двигуни зажадають більше клопоту, оскільки в них масляний фільтр сконструйований недоцільно: знаходиться спереду і в самому низу, причому під кутом. По бездоріжжю без додаткового захисту він чи не першим буде зустрічатися з купинами.

важливо

Дуже хороший для розглянутого УАЗа агрегат 4JG2 від знаменитого Isuzu. Він має цілих 3,1 л об’єму, та ще й обладнаний турбонаддувом. На жаль, дістати такий дизель досить складно: продалося машин, обладнаних їм, досить небагато, і щоб знайти його, потрібно величезна удача.

І, нарешті, Toyota Hiace 2L . Багато власників «буханців» рекомендують саме його. Купити цей дизель простіше інших, надійність перевірена роками і поколіннями, витрата солярки навіть по місту – не більше ніж 10 л, запчастини купити не проблема, все вузли придатні для ремонту. Причому при складанні не потрібно міняти раздатку і коробку, потрібно тільки додати перехід УАЗ- Toyota (картер зчеплення).

Єдина порада: купувати Hiace 2L, випущений до 1989 року, оскільки на тих дизелях всі складові з чавуну, а в більш пізніх головки ставилися вже алюмінієві.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

важливо

Дизеля, які підходять для «Буханки», в принципі, ставляться і на «козлика». Правда, переробок буде потрібно більше.

Найбільш практичним вважається заміна бензинового агрегату на що-небудь з ЗМЗ-406, ЗМЗ-405, ЗМЗ-409 з інжектором. Розбиратися доведеться і з кріпленням мотора, і з його випускною системою, і з паливної; потрібно буде переробити картер зчеплення і розібратися з проводкою. Зате це найдешевший варіант.

Від Mercedes підійдуть движки ОМ616 і ОМ617 – перевірені часом, надійні і відносно економічні.

З Toyota краще ставити модель 1KZ-TE . Переробок буде досить, зате кузов чіпати не доведеться. А якщо хочете уникнути численних переробок – беріть дизель 2LT від моделі Toyota Surf : там потрібно тільки під передній кардан виточити 2-сантиметрову проставлення і трохи подати вперед радіатор.

На відміну від «буханця», де різати потрібно половину корпусу, на 469 можна поставити і Nissan’овскій дизель TD-27 . Правда він важкуватий і гучний – блок циліндра з голівкою чавунні.

Зате надійність мало не найвища з усіх варіантів. Насправді, це не весь список, який дизельний двигун підходить на УАЗ-Буханець і 469. Ми перерахували тільки найвдаліші (на думку більшості) варіанти.

Хочете – можете поставити щось інше.

джерело

Який Дизельний Двигун Підходить На Уаз Буханець

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

УАЗ « буханка » і установка дизеля

Дизельний мотор Патріота

Російські позашляховики – машини з величезним потенціалом. Авто даного класу не доводиться асоціювати із зарубіжними аналогами, тому що ключове їх призначення дуже відрізняється. Наші машини більш функціональні, хоч і іномарки виграють з теорії комфорту.

Не треба думати, що російські авто отримують люди з найменшою кількістю коштів. Майстри знають, що російська «напівфабрикат» природно конвертувати в автомобіль, не тільки не поступається за технічними характеристиками закордонним конкурентам, зате на багато перевершує їх.

Найпростішим автомобілів є УАЗ 452, більш відомий як УАЗ « буханка ». Власний професіоналізм прізвисько автомобіль отримав завдяки розміщеним на даху кузова ребер жорсткості, через які машина така ж як нарізану булку.

Джип придбав популярність серед майбутніх подорожніх по недоступним місцях заради незвичайного відпочинку на лоні природи, полювання, риболовлі, для кого-небудь і роботи. Технічні властивості автомобіля залучають також мешканців сіл.

Крім високої прохідності, УАЗ 452 – єдиний в своєму класі автомобіль, який виділяється місткістю до 10 пасажирів.

Двигун , серійно випускається для УАЗ « буханка », спочатку був і залишається бензиновим.

На сьогодні постійно удосконалюється автомобільна промисловість розробила для «буханця» мотор з електричною системою управління, але це новаторство НЕ привернуло мешканців віддалених районів і любителів джипів з двох головних причин.

Все, істотно зменшилася тяга мотора; при, ремонтопридатність машини в гаражних умовах стала більш проблематичною. Через даних подій у багатьох автовласників виникає питання: передбачає конструкція УАЗ 452 установку дизельного мотора?

Переваги дизеля перед бензиновим двигуном

Дизельний двигун витривалішими і економніше

Дизельним мотором бувають оснащені і «буханця», що зійшли з конвеєра, але виготовлені виключно для військових за держзамовленням. Придбати УАЗ 452 дизель для особистого користування щонайменше складно.

Проте власники УАЗів все частіше бажають оснастити свій позашляховик дизельним «серцем». Чим це обумовлено? Дизельний двигун перевершує бензиновий за кількома параметрами.

Перш за все це менша витрата палива, який досягається за рахунок більш високого ступеня стиснення двигуна і більш ефективного використання горючої суміші.

Порада

Крім того, волога для дизеля не така страшна, як для бензинового мотора, а установка повітрязабірників хоч греблю гати автомобіля дозволяє позашляховику з легкістю долати водні перешкоди без ризику стихнути в них.

Термін експлуатації дизельного движка також можна сміливо віднести до списку його достоїнств за умови своєчасної діагностики та обслуговування.

Багато хто задається питанням: чи можна самостійно замінити мотор на УАЗ 452, як це зробити і які варіанти силових агрегатів найкращим чином підійдуть по комплектації і характеристикам?

Народні умільці і тюнінгові компанії давно вже виділили певні марки і моделі двигунів, оптимально відповідні для «буханця» і забезпечують автомобілю найбільш ефективну роботу.

Дизельні мотори для УАЗ «буханка»

Мотор ЗМЗ-401і для УАЗа

До рідної модифікації двигуна позашляховика найбільш близькі мотори компанії Ford, а саме моделей Sierra і Scorpio об’ємом 2,4 і 2,5 літра відповідно. Обидва агрегати випускалися з 1984 по 1990 роки. Практично повністю ідентичні уазовской зовнішні характеристики пристрою роблять процедуру заміни движка доступною не тільки в умовах автосервісу, а й своїми руками.

  • Широке застосування знайшли мотори Mercedes обсягами 2 і 2,4 літра тих же років випуску. Використання дизеля від «Мерседес» для УАЗ 452 вимагає установки додаткового захисту з огляду на незручне розташування масляного фільтра. Ця деталь з великою ймовірністю може бути пошкоджена при їзді по бездоріжжю. Вартість такої «буханця» буде значно вище, ніж з моторами конкурентів.
  • Серія дизельних моторів 4JG2 компанії Isuzu, що відрізняється вражаючим об’ємом в 3,1 літра і турбонаддувом, – відмінна, але, на жаль, малодоступна альтернатива вищеописаним агрегатів.
  • Найвищими, як показує практика, конкурентними перевагами володіють дизелі Toyota моделі Hiace. Вони досить доступні, практичні і надійні, відмінно справляються з суворими російськими умовами. Тому автовласники УАЗів віддають перевагу саме цій марці.

Який дизельний двигун підходить на уаз буханець

Буханочка і її дизельний мотор qd32 (nissan)

Розгрібаємо зимові завали фото і відеоінформації. Нарешті все розтануло і ми мабуть теж))) УАЗ -452, легендарний.

Який Двигун Можна Поставити На Уаз 469 ~ AUTOTEXNIKA.RU

Який дизельний двигун підходить на УАЗ-Буханець і УАЗ 469? перелік

Мисливці з рибалками часто підбирають варіанти: який дизель підходить на УАЗ-Буханець і 469. Обидві моделі відмінно зарекомендували себе в боротьбі з реальним бездоріжжям, багато в чому випереджаючи сучасних зарубіжних суперників. Але тяговитости на знижених швидкостях, які і допомагають вигрібати з байраків, їм явно недостатньо. До того ж апетити у рідних бензинових моторів дуже засмучують.

Так що підміна на дизель стає дуже спокусливою відразу в кількох напрямах. Однак багатьох зупиняє певний ряд перешкод. По-1-х, велика частина дизельних моторів важчі за бензинові.

У разі різниця у вазі значна, то буде потрібно купа додаткових переробок: посилення осей, кузова та інше.

По-2-х, було лінь б відразу з движком поміняти ще якісь вузли – а деякі мотори не бажають дружити з уазовской гальмами або зчепленням.

І по-3-х, хотілося б, щоб поставлений движок не був дуже вибагливий до харчування: не секрет, що деякі привабливі зарубіжні дизеля погано переносять нашу солярку.

Який дизельний двигун підходить на УАЗ-Буханець і 469 , люд вибирав, виходячи саме з подібних суджень. Підсумок спільного мозкового штурму, тестів (іноді болючих для кишеньки) і порівнянь виконаних оновлень всюдихода – для вас.

Який дизельний двигун підходить на уаз-буханець і уаз 469?  перелік

За великим рахунком, рукатий ремонтер може впихнути під капот що залишається зробити нашому клієнтові, що завгодно. Питання в такому, як він готовий спробувати. А наступний – не обійдеться чи в результаті модернізація УАЗа дорожче, ніж весь донор, від якого взято мотор. Перебравши купу всяких варіантів, народні умільці, прийшли до висновку, що надійніше для «Буханки» підходять наступні дизеля.

Спритнішим на ваш всюдихід встане движок Peugeot Indenor , яким устатковувався Форд Sierra в 1984-1990 роках. Обсяг у нього в 2.7,3 л, надійність – вище всяких похвал.

Кому мотор здасться відсутньою по потужності, може придивитися до такого ж, однак ставить в ті ж роки на Ford Scorpio і Ford Transit : у нього обсяг на 0,2 л більше, та ще можна знайти і з турбонаддувом.

Уаз 469, 2jz ge c акпп 4х4

Установка двигуна 2JZGE з АКПП 4х4 на УАЗ 469

Установка дизеля 2LT на УАЗ – бортжурнал УАЗ 469 1985 на DRIVE2

Так що заміна на дизель стає дуже спокусливою відразу по декількох напрямках. Але багатьох зупиняє певний ряд перешкод. По-перше, більшість дизельних моторів важчі за бензинові.

І якщо різниця у вазі значна, то буде потрібно купа додаткових переробок: посилення осей, кузова та інше.

По-друге, не хотілося б одночасно з двигуном міняти ще якісь вузли – а багато мотори не хочуть дружити з уазовской гальмами або зчепленням.

Зверніть увагу

І по-третє, хотілося б, щоб поставлений движок не був сильно вибагливий до харчування: не секрет, що багато привабливі іноземні дизеля погано переносять нашу солярку.

Який дизельний двигун підходить на УАЗ-Буханець і 469 , народ вибирав, виходячи саме з подібних міркувань. Результат спільного мозкового штурму, експериментів (часом хворобливих для кишені) і порівнянь виконаних оновлень всюдихода – перед вами.

В принципі, рукатий ремонтер може впихнути під капот все, що завгодно. Питання в тому, наскільки він готовий постаратися. А наступний – не обійдеться чи в результаті модернізація УАЗа дорожче, ніж весь донор, від якого взято мотор. Перебравши купу всяких варіантів, народні умільці, прийшли до висновку, що найкраще для «Буханки» підійдуть такі дизеля.

Спритнішим за все на ваш всюдихід встане движок Peugeot Indenor , яким устатковувався Ford Sierra в 1984-1990 роках. Обсяг у нього в 2,3 л, надійність – вище всяких похвал.

Кому мотор здасться недостатнім по потужності, може придивитися до такого ж, але ставити в ті ж роки на Ford Scorpio і Ford Transit : у нього обсяг на 0,2 л більше, та ще можна знайти і з турбонаддувом.

По весу они превосходят родное бензиновое сердце ненамного, подгонка займет минимум усилий и времени. Особенно если дополнить движок колоколом с той же Sierra. Его длина точь-в-точь буханковская, нужна будет только пересверловка под разброс шпилек. Спецы советуют их заменить сквозными болтами с прихваткой изнутри колокола при помощи сварки.

Популярны для установки на «Буханку» дизели производства Mercedes на 2,2/2,4/3 л, которые выпускались между 1978 и 1984 годами. Эти движки потребуют больше хлопот, поскольку в них масляный фильтр сконструирован нецелесообразно: находится спереди и в самом низу, причем под углом. По бездорожью без дополнительной защиты он чуть ли не первым будет встречаться с кочками.

Важно

Дуже хороший для розглянутого УАЗа агрегат 4JG2 від знаменитого Isuzu. Він має цілих 3,1 л об’єму, та ще й обладнаний турбонаддувом. На жаль, дістати такий дизель досить складно: продалося машин, обладнаних їм, досить небагато, і щоб знайти його, потрібно величезна удача.

І, нарешті, Toyota Hiace 2L . Багато власників «буханців» рекомендують саме його. Купити цей дизель простіше інших, надійність перевірена роками і поколіннями, витрата солярки навіть по місту – не більше ніж 10 л, запчастини купити не проблема, все вузли придатні для ремонту. Причому при складанні не потрібно міняти раздатку і коробку, потрібно тільки додати перехід УАЗ- Toyota (картер зчеплення).

Єдина порада: купувати Hiace 2L, випущений до 1989 року, оскільки на тих дизелях всі складові з чавуну, а в більш пізніх головки ставилися вже алюмінієві.

важливо

Дизеля, які підходять для «Буханки», в принципі, ставляться і на «козлика». Правда, переробок буде потрібно більше.

Найбільш практичним вважається заміна бензинового агрегату на що-небудь з ЗМЗ-406, ЗМЗ-405, ЗМЗ-409 з інжектором. Розбиратися доведеться і з кріпленням мотора, і з його випускною системою, і з паливної; потрібно буде переробити картер зчеплення і розібратися з проводкою. Зате це найдешевший варіант.

Від Mercedes підійдуть движки ОМ616 і ОМ617 – перевірені часом, надійні і відносно економічні.

З Toyota краще ставити модель 1KZ-TE . Переробок буде досить, зате кузов чіпати не доведеться. А якщо хочете уникнути численних переробок – беріть дизель 2LT від моделі Toyota Surf : там потрібно тільки під передній кардан виточити 2-сантиметрову проставлення і трохи подати вперед радіатор.

На відміну від «буханця», де різати потрібно половину корпусу, на 469 можна поставити і Nissan’овскій дизель TD-27 . Правда він важкуватий і гучний – блок циліндра з голівкою чавунні. Зате надійність мало не найвища з усіх варіантів. Насправді, це не весь список, який дизельний двигун підходить на УАЗ-Буханець і 469.

Ми перерахували тільки найвдаліші (на думку більшості) варіанти. Хочете – можете поставити щось інше. Вітчизняні автолюбителі часто задаються питанням: який дизельний двигун підходить на УАЗ 469 «буханець». Обен це цікавить мисливців і рибалок, які не з чуток знають про ходові якості автомобіля. Модель добре себе зарекомендувала по бездоріжжю, і, на думку багатьох експертів, багато в чому обходить зарубіжних конкурентів. Однак трохи засмутять слабка тяга на знижених швидкостях. До того ж, витрата пального дуже високий. Тому багато автовласників і приймають рішення встановити на «буханець» дизельну силову установку. Але приблизно половина з них так і не доходить до переможного кінця. По-перше, їх зупиняє велика маса дизельного мотора, що вимагає додаткового зміцнення підвіски і кузова. По-друге, їх відлякує необхідність замінювати деякі вузли автомобіля. По-третє, «іномарочниє» дизелі погано сприймають російську солярку.

Який дизельний двигун підходить на УАЗ 469 «буханець»? В принципі, професійний автомастер здатний помістити під капот «буханця» будь-яку силову установку. Питання полягає лише в тому, наскільки він готовий постаратися.

До того ж, дуже часто виникає ситуація, коли вартість модернізації УАЗа більше, ніж вартість автомобіля, з якого встановлюється мотор.

Порада

Після великої кількості експериментів, народні умільці все ж склали список найбільш підходящих для УАЗ-469 моторів.

Як показує практика, найбільш підходящим варіантом є Пежо Інденор, який входив в лінійку моторів Форд Сьєра в середині 80-их років. Чого тільки варта його обсяг – 2.3 л, та й по надійності він явно краще за інших.

Якщо вас щось не влаштовує, то придивіться до Форд Скорпіо або Форд Транзит – там движок 2.5 л, до того ж можна знайти модифікацію, оснащену турбонадувом.

Головною їх перевагою є те, що по масі вони лише трохи більше рідного мотора «буханця», та й їх установка займає не дуже багато часу.

Не менш популярними дизельними моторами для УАЗ 469 є агрегати концерну Мерседес на 2.2, 2.4 і 3 л, які проводилися на початку 80-их років.

Їх характеристики ідеально підходять для «буханця», але ось конструкційні особливості можуть вилитися в справжній головний біль.

Справа в тому, що масляний фільтр, на кожному з агрегатів, розташований в самому низу, через що піддається постійному негативному впливу неякісного дорожнього покриття. Тому доцільно встановити на нього додатковий захист.

Ще один хороший варіант – мотор знаменитого Ісюзі, який може похвалитися об’ємом 3.1 літрів, і за замовчуванням оснащений системою турбонадува. Єдина проблема – дістати його практично нереально. Справа в тому, що випуск даного агрегату не носив масового характеру, так як модель автомобіля не користувалася великим попитом.

Зверніть увагу

Останнім часом власники УАЗ 469 почали зупиняти свій вибір на Toyota Hiace 2L, так як придбати його не дуже складно, до того ж він дуже надійний і, в принципі, економний – не більш десяти літрів по місту.

Серед інших його достоїнств: дешеві запчастини, хороша ремонтоспособность.

Важливо лише пам’ятати, що бажано купувати двигун, випущений до 1989 року, так як більш пізні версії виготовлялися з алюмінію, що робить їх дуже делікатними.

Якщо ви вирішили провести бюджетну заміну рідного мотора «буханця» на дизель, тоді зверніть увагу на агрегати ЗМЗ 405, 406 і 409, оснащені инжекторной системою.

Вони не дуже дорогі, але вимагають багато переробок: модернізація кріплення мотора, картера зчеплення і проводки.

Якщо говорити про силових установках Мерседес, то це, звичайно ж, ОМ 616 і 617, які вже перевірені часом і до того ж більш-менш економні.

Серед «японців» найбільш привабливим виглядає Тойота 1KZ-TE. Звичайно, потрудитися доведеться чимало, але зате в посадочне місце він вписується ідеально. Якщо ви хочете уникнути непотрібних переробок, то зверніть увагу на Тойота Серф 2LT. Він коштує трохи дорожче, але конструкційно мало чим відрізняється від рідного движка «буханця».

Ще один непоганий варіант – ниссановский агрегат TD-27. Звичайно, він важче своїх конкурентів і до того ж дуже галасливий, але чавунний блок циліндрів робить його самим надійним.

Ми розглянули велику кількість варіантів дизельних моторів для «буханця», і цей список ще можна довго доповнювати. Але представлені варіанти є найбільш підходящими, і ви зможете собі щось підібрати.

важливо

Сподіваємося, що ми відповіли на ваше запитання: який дизельний двигун підходить на УАЗ 469 «буханець», і у вас більше не виникне з цим ніяких труднощів.

Звичайно, краще залишити рідний двигун автомобіля, але якщо ви все ж зважилися на заміну, то вам є з чого вибирати.

Який двигун можна поставити на УАЗ-469?

З того, що я читав в мережі, можу сказати, що люди писали про те, що примудрялися ставити на УАЗ-469 двигуни від BMW і Mercedes. Але ось конкретних моделей, на жаль, не знайшлося.

А взагалі, якщо на 469-ом УАЗику поставити інжекторний двигун ЗМЗ-409 замість старого карбюраторного, то вже можна буде отримати приріст в кінських силах (128 к.с.) і зниження витрати палива (11 літрів на 100 км.).

  • ЗМЗ-4091 – 4-х циліндровий, інжекторний, рядний, 112 к.с. 2 693 см3.

    УМЗ-451М або УМЗ-451МІ – 4-х циліндровий, карбюратор, рядний, 75 к.с., 2,445 см3.

    УМЗ-414 – 4-х циліндровий, карбюратор, рядний, 77 к.с., 2,445 см3.

  • ДВИГУН НА УАЗ – 469 *

    Але вони не були багато. Власники УАЗ 469 ставлять і – 406 і 405. 406 в даному випадку значно краще. Якщо вам важливо їздити по бездоріжжю, наприклад, в лісі, на рибалку і полювання, то оптимальніше всього для уазовской трансмісії 4213 (Євро) .

    До речі, за влучним висловом 405 двигун – це середнє між 406 і 409 . Ще на УАЗ -469 ставлять двигун 4D56 з КПП від автомобіля Міцубісі , але тут одне Але двигун боїться перегріву.

    Підходить для 469-го дизельний TD27 . І ще з досвіду багатьох власників непогані OM616 або ОМ617 .

    Якщо говорити про двигун від іномарки, то непогано себе ведуть: мерсовскій двигун з об’ємом 2,3 (4х циліндровий), витрата палива складе близько 12 літрів на сто км. Відмінні відгуки про Ауді, 2,2 дизель .

  • Найкраще встановлювати в процесі переробки на автомобіль УАЗ-469 мотори від японських позашляховиків – вони тяговітиє, більш надійні, не так примхливі. Підійде мотор від Тойоти з індексом 1KZ-TE від моделі Toyota Surf. Також доведеться попутно багато різних деталей змістити.
  • Тема стара, але скажу сво як уазовод, ідеальний ДВС на уаз 421 карбюратор. який дуже просто, шляхом налаштованого випуску розкручується до 115лс, маючи найсильніші низи і обороти як у інжектора, підходить будь-для лісу. хоч для траси з 5ст кпп з витратою до речі всього лише 10 на 100 по трасі при швидкості не вище 110 км на годину
  • З імпортних двигунів фахівці радять звернути увагу на цей – NISSAN TD27T. Він настільки підходить для моделі УАЗ-469, що все, що потрібно буде робити власнику – вчасно міняти масляний фільтр і масло. Цей двигун багато дорожче, ніж будь-які вітчизняні, але, якщо вже зважилися на переробку, то чи потрібно економити.
  • На скільки я знаю, на Сурфа без проблем змінюють 2LT на 3L.значіт 3L так само просто повинен підійти на УАЗ-469 ???
    • На УАЗ-469 підходить дизельний мотор 2LT від автомобіля Toyota Surf.
    • Двигун начебто був створений не для Тойоти, а для УАЗа.
    • Майже всі точки кріплення мотора збігаються.

    Кардан залишаємо уазовской. Але тільки доведеться під передній виточити проставлення 2см.

    Карданні болти краще взяти японського виробництва.

    quot; Лижуquot; треба зібрати з декількох частин. Використовуємо стандартну тойотовских, стандартну уазовской із застосуванням додаткових пари шматочків металу.

    Радіатор прийти зрушити впритул до лобовине, щоб не заважав.

    Двигун 2LT автомобіля Toyota Surf подойдт УАЗ-469 в самий раз.

  • На автомобіль УАЗ-469 дійсно можна встановити інші двигуни, в тому числі і від іномарок. Нд залежить тільки від фантазії і наявного бюджету на дану переробку.

    Самий бюджетний і практичний варіант це установка двигунів ЗМЗ-406 , ЗМЗ-405 або ЗМЗ-409 з інжекторної системою харчування.

    В цьому випадку доведеться вирішити наступні проблеми:

    • кріплення двигуна;
    • переробка картера зчеплення під КПП УАЗа;
    • переробка паливної системи двигуна;
    • робота з проводкою;
    • переробка випускної системи двигуна і т.д.

    Приклад даної установки показаний нижче:

    Відносно більш дорогих переробок і двигунів від іномарок, то на УАЗ-469 можна встановити:

    • дизельний двигун від Nissan TD-27 . Двигун важкий і галасливий, блок циліндрів і головка блоку чавунні. Але двигун дуже надійний і зарекомендував себе не тільки на автомобілях Nissan, а й на УАЗ-469;
    • дизельні двигуни від компанії Mercedes ОМ616 або ОМ617 . Надійні двигуни, також перевірені часом;
    • дизельний двигун від Toyota 1KZ-TE ;
    • двигун від Isuzu 4JB1-T .

    Вище перераховані лише деякі з варіантів установки двигунів на УАЗ-469. Нд залежить від особистих переваг власника автомобіля, можна розглядати також установку і бензинових двигунів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…