Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Фарбування авто своїми руками – реальний спосіб заощадити на ремонті машини, але при цьому якісно виконати роботи, а також надати транспорту індивідуальності. Більшість автолюбителів фарбують автомобіль самостійно за допомогою фарбопульта або фарбою з балончика. Пристрій дозволяє нанести фарбу рівним шаром, а також уникнути патьоків і нерівностей. Вся процедура досить проста, тому може бути виконана протягом пари днів. Щоб результат радував власника довгі роки, необхідно дотримуватися певну послідовність, а також поставитися до фарбування серйозно і відповідально.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Підготовчі роботи

Найтривалішим періодом при фарбуванні є саме підготовка до неї. Якщо фарбування виконується в повному обсязі, то необхідно подбати про захист елементів, які не будуть фарбуватися. Їх можна закрити папером, скотчем, поліетиленовою плівкою.

Так як найчастіше машина фарбується через пошкодження лакофарбового покриття, то варто усунути всі наявні дефекти на ньому.

Якщо старий шар фарби і грунту тримається добре, то силою знімати його не варто. Такі ділянки можна зачистити за допомогою шкурки і знежирити бензином.

Зверніть увагу

Практика показує, що цього достатньо для забезпечення надійного зчеплення старого і нового шару.

Якщо все ж потрібне видалення старої фарби або вона потріскалася і має дуже великі відколи, то краще скористатися процедурою травлення.

За допомогою хімічних засобів легко можна очистити більшу площу всього за 10-12 годин. Для цих цілей використовується розчин каустичної соди.

Підготовка до фарбування авто своїми руками в гаражі передбачає нанесення за допомогою кисті 30 відсотковий розчин каустичної соди на всю поверхню, а далі вона буде фарбуватися.

При нанесенні розчину необхідно бути гранично уважним, так як травлення може пошкодити інші ділянки кузова і бути небезпечним для здоров’я автовласника при неправильному використанні. Розчин залишається на 10-12 годин. Через зазначений час кузов миється гарячою водою. Шар фарби віддалиться разом з водою.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Якщо немає можливості придбати готовий розчин, то можна зробити його самостійно. Для цього береться півкіло картопляного борошна змішаної з водою. В отриману суміш додається 2 кг каустичної соди та 2 л води. Всі складові ретельно перемішуються і наносяться на кузов. Пасту витримують протягом години.

Після того як паста подіяла на лакофарбовий шар, її знімають за допомогою шпателя, а поверхня кузова очищають потужним струменем води.

Після очищення поверхні її грунтують спеціальними складами. Для цього застосовується грунтовка під номером 138. На невеликих поверхнях її можна використовувати без розведення. Якщо забарвлюється кузов повністю, то в якості розчинників можна використовувати склади під номерами 647 або 646.

Далі наносять шпаклівку. Кожен майстер використовує свою технологію нанесення шпаклівки. Важливо щоб всі нерівності були замазані, а поверхня була гладкою і рівною.

Дуже зручно для шпатлювання автомобіля використовувати шпатель з гуми, ширина якого знаходиться в межах 4-6 см.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Так як пофарбувати машину повністю без використання шпаклівки неможливо, то попередньо краще отрихтовать пошкоджені деталі кузова, а якщо були виявлені невеликі отвори, то скористатися припоєм і залатати їх. Якщо ж не обійтися без нанесення шпаклівки товстим шаром, то краще використовувати нитрошпатлевка і наносити її в кілька етапів. Кожен шар необхідно добре просушити перш, ніж наносити інший.

Технологія фарбування автомобіля своїми руками в гаражі

Фарбування вже підготовленого автомобіля зазвичай не викликає складнощів навіть у недосвідчених майстрів. Обов’язковою умовою є наявність хорошого провітрювання, а також відсутність пилу в гаражі.

Фарба може збігатися в точності з кольором кузова при локальній фарбування або ж бути абсолютно іншого відтінку.

Якщо авто перефарбовується повністю, то можна вибрати відтінок відповідно до зазначеного в технічному паспорті або вибрати зовсім інший колір, але при цьому після фарбування доведеться перереєструвати автомобіль.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Краскопульт

Якщо фарбування авто своїми руками в гаражі відбувається за допомогою фарбопульта, то фарбувальний склад готується перед роботою.

Фарбу розбавляють за допомогою розчинника під номером 647 в баночці пульверизатора або в будь-який інший ємності. Фарбу перед використанням обов’язково фільтрувати через дрібне сито.

важливо

Так як в ній іноді зустрічаються великі частки, то чи не проціджений склад може привести до засмічення сопла або до нерівностей на поверхні кузова.

Для економії розчинника і зменшення шарів фарби на кузові можна нагріти готову емаль до 50 градусів.

У кожному разі в’язкість фарби підбирається в індивідуальному порядку. Якщо перші шари можуть бути досить густими, то останні – повинні бути рідшими для отримання гладкою і рівномірною структури. Кожен шар висихає приблизно за 15-20 хвилин. Не варто відразу наносити кілька шарів на поверхню, так як фарба може потекти і привести до появи нерівностей.

Повне висихання фарби на автомобілі відбувається приблизно за добу. В цей час автомобіль краще залишити в чистому добре провітрюваному місці. Хоч виробники більшості фарб заявляють про те, що склади досить швидко тверднуть, але краще в домашніх умовах почекати деякий час для отримання найкращого результату.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

балончик

Фарбування авто своїми руками балончиком дещо відрізняється від фарбування за допомогою спецпристроїв. З балончиком зручно фарбувати невеликі площі, але фарбування великих площ буде достатньо трудомістким і дорогим.

Головною перевагою фарбування за допомогою балончика є простота і відсутність потреби у використанні додаткових пристроїв.

Фарба добре лягає на кузов, тому поверхня не обов’язково вирівнювати, але це бажано зробити для отримання максимально позитивного результату.

Фарба наноситься в 2-3 шари з відстані 30 см. Аерозоль повинен перебувати постійно в перпендикулярному положенні по відношенню до кузова.

Перші шари фарби наносяться горизонтальним способом, але всі наступні роботи виконуються вертикальними рухами.

Обов’язковою умовою при фарбуванні кузова фарбами з балончиків є температура навколишнього середовища. У приміщенні повинна бути постійна температура вище 20-25 градусів. Кожен шар, який наноситься на поверхню машини, повинен злегка виступає за попередній – такий спосіб нанесення дозволить уникнути різких переходів. Повне висихання фарби відбувається протягом 6-7 годин.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Шліфування після фарбування

Після фарбування автомобіля потрібно його шліфування та полірування. Ці маніпуляції дозволяють домогтися блиску і сяйва автомобіля. Тільки після полірування можна отримати насичений глибокий колір, який буде зберігатися протягом декількох десятиліть.

Дуже часто після фарбування можуть виникнути невеликі напливи фарби, які легко усуваються шліфуванням. Краще використовувати сухий метод шліфування. При цьому виді шліфування використовуються спеціальні машини, які забезпечують отримання ідеального результату при правильній експлуатації.

На початку використовується шліфувальний папір з абразивними частинками Р1000.

Далі відбувається більш делікатна шліфування, яка завершується папером Р4000.

Шліфування може бути закінчено тільки після того, як всі видимі дефекти були усунені. Після шліфування обов’язково повторно очистити кузов від пилу, а також оглянути його на наявність пошкоджень.

Порада

Фарбування авто своїми руками в гаражі в перший раз часто виконується не дуже обережно, тому на кузові можуть виникнути дефекти у вигляді подряпин.

Під час шліфування це все легко і швидко усувається, а напливи в місцях переходів старої і нової фарби повністю видаляються при ретельного опрацювання ділянок.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

завершальна полірування

Останнім етапом фарбування автомобіля є полірування кузова. Існує кілька видів полірування:

Абразивна поліровка призначена для усунення дрібних подряпин і помутнінь, які здатні надати фарбі матовість. Абразивна поліровка виконується за допомогою спецпаст.

Крупноабразівние пасти дозволяють усунути дрібні недоліки на лакофарбовому покритті і зробити кузов блискучим і красивим. Мелкоабразівной паста або безабразівние склади використовуються на завершальному етапі.

Засоби надають кузову привабливий вигляд, на якому не видно навіть найдрібніші дефекти.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Після абразивної поліровки можна нанести спеціальні захисні склади, завдяки яким вид автомобіля збережеться протягом тривалого часу. Найчастіше пасти виготовляються на основі воску, що дозволяє надати машині блиск і насичений глибокий відтінок. Важливо пам’ятати, що воскова паста стирається за все через 4-6 мийок, тому її необхідно регулярно оновлювати.

Будь ласка, оцініть цей матеріал!

( 9

Фарбування авто: поради фахівця

Перш ніж віддати автомобіль спеціальний пристрій автовласникові не завадить зайвий раз вивчити, з чого, власне, складається якісна фарбування. Взагалі, фарбування розділяється на повну, часткову (елементами) і локальну (переходами). І як правило, для кожного способу фарбування підбираються відповідні матеріали і технології.

МАТЕРІАЛИ

Всі використовувані в авторемонті лакофарбові матеріали прийнято ділити на основні (фарби, емалі, грунти і шпаклівки) і допоміжні (розчинники, розріджувачі, змивки, склади для підготовки до фарбування).

Зверніть увагу

Якщо говорити про основні матеріалах, то перш за все слід згадати про шпатлевках. Нанесення шпаклівки необхідно в тому випадку, якщо на оброблюваної поверхні є нерівності.

Вважається, що шпаклівка – єдиний продукт, який призначений для відновлення форми пошкодженої деталі автомобільного кузова або кабіни, хоча зовсім недавно, коли кількість шпаклівок ще не досягало належного рівня, для цієї ж мети використовували легкоплавкие припої. Через дуже низької технологічності зараз цей матеріал вже майже ніким не використовується. На зміну йому прийшли поліефірні шпаклівки, які входять в усі використовувані Автомаляр численні системи ремонтних матеріалів. Ці двокомпонентні продукти складаються з шпатлевочной маси – смоли на основі ненасичених поліефірів з різними наповнювачами і добавками. 

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

У такому шафі сушать зразки тестового напилення

В асортименті фірм, що спеціалізуються на виробництві допоміжних матеріалів, можна виявити добру дюжину шпаклівок, що володіють різними властивостями, але при ремонті автомобілів найбільш часто використовуються тільки 3-4 з них.

Наприклад, шпаклівки, посилені скловолокном, можуть використовуватися для вирівнювання глибоких вм’ятин (дозволяють за один прохід одержати шар великої товщини), а універсальні шпаклівки знаходять застосування як в якості наповнює, так і в якості доводочного матеріалу.

Широке застосування в кузовному ремонті також знаходять напилювані шпаклівки. Вони наносяться фарбопультом товстими шарами і тому дозволяють ефективно обробляти поверхні великої площі.

Високий вміст сухого залишку надає цим продуктам особливі наповнюють властивості, а також гарантує швидке висихання і відсутність пір.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Повітря, призначений для фарбопульта, проходить додаткову фільтрацію

Незалежно від типу шпаклівки вирівняні поверхні перед фарбуванням обов’язково піддаються грунтуванню. При виборі грунту треба обов’язково враховувати колір фарби.

Наприклад, при використанні чорного кольору грунт повинен бути темним, а при фарбуванні в сріблястий – світлим.

У деяких фірмових фарбувальних системах існують спеціальні грунтовки для фарбування зони між відремонтованим ділянкою і новим покриттям методом «переходу». Дана техніка забезпечує відповідну орієнтацію ефективних пігментів.

Тепер про емаль.

Підібрана для фарбування емаль повинна не тільки задовольняти вимогам декоративного характеру (колір, блиск), але і володіти певними фізико-механічними властивостями (твердість, еластичність, міцність), які визначаються хімічним складом продукту. За хімічним складом всі сучасні автомобільні емалі можна розділити на три групи: алкідні, меламіно-алкидні (МЛ), акрилові.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Алкідними прийнято називати лакофарбові матеріали, виконані на основі кислот і багатоатомних спиртів. Алкідні емалі (які також називають емалями на штучних смолах) з’явилися в 1950-х роках. Їх основна особливість – це полімеризація при кімнатній температурі під впливом кисню, що міститься в повітрі.

Вважається, що завдяки більшій, ніж у нітроемалей, товщині шару цей матеріал має кращу вкриває здатністю і сильніше протистоїть нашим поганим і морозів. Для виробництва алкідних лакофарбових матеріалів може використовуватися глифталевая або пентафталевая смоли, які позначаються на маркуванні як ГФ і ПФ відповідно.

Останні досі широко застосовуються для забарвлення вантажівок і громадського транспорту.

Вони дають покриття більш низької якості, ніж нітроцелюлозні емалі, але сохнуть при високій температурі в камері (120-135 градусів) всього за кілька хвилин і при цьому вимагають нанесення лише двох шарів – «проявительного» і основного, що дозволило значно спростити технологію і прискорити виробничий процес.

У числі основних переваг алкідних емалей простота застосування, невисока вартість і, що найбільш важливо, – стійкість до хімічних і фізичних дій. Серед недоліків – тривалість процесу висихання. Втім, цей параметр можна поліпшити за допомогою затверджувача, за умови, що він однаковою марки з емаллю. З алкідних емалей сьогодні добре відомі Sadolin (Філяндія) і Mobihel (Словенія).

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Фарбувальна камера забезпечує не тільки необхідні параметри температури та повітрообміну, а й відповідність екологічним нормам

Відносяться до другої групи меламіно-алкидні емалі не вимагають для полімеризації ні атмосферного повітря, ні додаткового речовини – затверджувача, покриття і так виходить досить надійним, твердим і в той же час еластичним.

Плівки на основі емалей МЛ по атмосферостойкости перевершують гліфтальовиє і пентафталеві, мають хороший глянець без полірування, високу твердість і еластичність. Єдиний недолік автомобільних емалей МЛ в тому, що застигають вони при температурі понад 100 градусів, а значить, їх застосування неможливо поза спеціальними фарбувальних камер.

Ці емалі представлені розробленими ярославським заводом «Російські фарби» продуктами МЛ-1110 і МЛ-111, висихають при 130 градусах за 30 хвилин.

Що стосується представників третьої групи – акрилових емалей, то їх поява відкрило нову еру в авторемонтному бізнесі. Акрилові емалі – це дисперсійні фарби на основі поліакрилатів (переважно полімерів метил, етил і Бутилакрилатом), а також їх кополімерів як плівкоутворювачів.

Їх перевагами, в порівнянні з алкідними емалями, є більш високий сухий залишок (малий вміст шкідливих летючих речовин) і в результаті цього менша витрата емалі для отримання покриття потрібної товщини.

Акрилові фарби зазвичай наносяться в дві стадії, коли колір покриття надає так званий базовий шар, а інші функції емалевої плівки виконує шар прозорого лаку, що наноситься на базу. До речі, за вмістом сухої речовини лаки діляться на два класи – MS (Medium Solid) і HS (Hight Solid).

Перша група із середнім вмістом сухої речовини – це класичні матеріали, в складі яких багато летючих органічних сполук. Вони наносяться в два шари з обов’язковою межслойной витримкою. Друга група – продукти з високим сухим залишком (кількість шкідливих летючих речовин не перевищує 400 г / л).

Ці матеріали допускають нанесення в півтора шару з мінімальною межслойной витримкою. Лаки класу НS не тільки більш безпечні для навколишнього середовища, але і зручні в застосуванні, завдяки чому знаходять все більшого поширення в автомайстерень і СТО.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Пара інфрачервоних софітів з короткохвильовими лампами можуть прогрівати поверхню площею 2,8 м2

Основними виробниками акрилових автоемалей є голландська Akzo Nobel (бренд Sikkens), американська DuPont (Cromax), німецька BASF. Вітчизняні акрилові емалі представлені маркою Vika (наприклад, емаль АК-1301).

Вони мають високі фізико-механічними і декоративними властивостями, підвищеної зносостійкості, а головне – зниженою температурою сушіння (при 80 градусах – 30 хв, при 20 градусах – 24 год).

Поверхні, покриті цими емалями, відрізняються особливим блиском, стійкістю до будь-яких атмосферних впливів, а також масло і бензостойкость, завдяки чому надовго зберігається зовнішній вигляд покриття. Якщо порівнювати по температурі сушіння акрилову емаль зі звичною нам меламіноалкідні, то переваги будуть на боці акрилової.

ТЕХНОЛОГІЇ

Безперечно, на якість фарбування автомобіля впливає не тільки обрана автоемаль, але і використовується фарбувально-сушильне устаткування. Який перелік такого устаткування? Щоб розібратися, розглянемо технологічний ланцюжок починаючи з процесу нанесення грунту і закінчуючи остаточною сушкою.

Для нанесення грунту і емалі на оброблювані поверхні застосовують повітряно-крапельне, безповітряний і електростатичне розпилення (Ця інформація базується на фізичному явищі переносу заряджених частинок в електричному полі).

важливо

Два останніх не уявляють для нас практичний інтерес, оскільки використовуються в основному в промислових масштабах, а ось на пневматичному розпиленні варто зупинитися докладніше. Погодьтеся, що краскопульт – це один з основних інструментів, що застосовуються при ремонтної фарбуванню автомобілів.

Для отримання високоякісних покриттів необхідно правильно вибрати потрібну модель розпилювача і режим його роботи.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Нанесення шпаклівки необхідно в тому випадку, якщо на оброблюваної поверхні є нерівності

Отже, сьогодні на ринку пропонуються три основних види фарбопультів, що розрізняються системами розпилення матеріалів. Класикою для авторемонтного виробництва вважаються фарбопульти системи HP (High Pressure).

Малярський пістолет цієї системи розпорошує матеріал при великому тиску, на виході головки воно складає близько 1,2-1,5 атм. Витрата повітря при роботі з такими фарборозпилювачами можна вважати досить низьким – від 100 до 300 л / хв.

Широкий факел сприяє рівномірному нанесенню матеріалу з відносно великою швидкістю.

До недоліків фарбопультів системи НР можна віднести низький відсоток перенесення фарби (приблизно 45%, решта відскакує рикошетом від поверхні і перетворюється в туман) і підвищений завихрення повітря, що призводить до високої засміченості фарбується.

Другий різновид ручних краскопультів – система HVLP (High Volume Low Pressure) була розроблена в 1980-х роках на догоду захисту навколишнього середовища.

Родзинка конструкції – спеціальне будова повітряних каналів пістолета, завдяки якому розпорошення фарби відбувається при низькому тиску на виході (приблизно 0,7 атм) і досить високому тиску на вході (2,5-3,0 атм).

За рахунок нової конструкції розпилювача вдалося домогтися підвищених показників перенесення матеріалу (понад 70%), що дає право вважати систему HVLP не тільки економічною, але і екологічною.

Зворотний бік медалі – високе споживання стисненого повітря (від 360 л / хв), що необхідно враховувати при виборі компресора. Оскільки наносити матеріал таким фарбопультом слід досить близько від поверхні, що фарбується, приблизно 12-15 см, від маляра потрібен високий професіоналізм.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Змішувача є обов’язковим атрибутом сучасної лабораторії з підбору автоемалей

Нарешті, третя розглянута нами система позначається абревіатурою LVLP (Low Volume Low Pressure). Ця досить свіжа розробка є компромісом між НVLP і НP. Конструктори постаралися прибрати недоліки, властиві вищевказаним системам розпилення.

Маючи на виході тиск 0,7-1,2 атм, а на вході близько 2 атм, отримуємо перенесення фарби від 65% при відносно невеликій витраті повітря.

Збільшення відстані від пістолета до поверхні при нанесенні фарби-лаку до 25 см дозволяє простіше фарбувати важкодоступні місця.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Лампа колориста використовується в якості універсального джерела світла для робіт, пов’язаних з підбором фарб

Як видно з наведеної вище інформації, найбільш підходящими під вимоги гаражного ремонту є розпилювачі з системою передачі матеріалу LVLP, але разом з тим є ще чимало нюансів, що впливають на вибір. Це і виробник, і вартість, і, звичайно, компресор, з яким буде працювати конкретний краскопульт.

Окремий і дуже важливе питання стосується підготовки приміщення, в якому буде проводитися забарвлення. Звичайний ремонтний бокс, де досить багато пилу і бруду, в даному випадку навряд чи прийнятний, адже проблем з шорсткістю свежеокрашенной поверхні при цьому не уникнути.

Ідеальним варіантом є використання спеціальної фарбувальної камери з примусовим боковим або нижнім відведенням повітря (циркуляція повітряних потоків побудована таким чином, що дозволяє уникнути можливої ​​турбулентності) і спеціальним освітленням.

Таке обладнання найчастіше використовується в парі з сушильної камерою.

Залежно від способу передачі теплоти до пофарбованої деталі сушильні камери бувають трьох видів: конвективні, радіаційні і комбіновані. Принцип дії конвективного камери заснований на теплопередачі шляхом конвекції.

Нагрівання повітря здійснюється за допомогою калорифера з використанням в якості теплоносія води або пари. Циркуляція повітря виконується за допомогою вентиляторів. Мінусом такої сушки є різна ступінь висихання фарби: верхній шар сохне швидше, ніж внутрішні.

Порада

У свою чергу терморадиационной камера являє собою сушку інфрачервоними променями, що виходять від лампових, панельних або трубчастих випромінювачів.

Процес сушіння в терморадиационной камері протікає в кілька разів швидше, при цьому нагрів пофарбованих поверхонь більш рівномірний, оскільки інфрачервоне випромінювання проникає усередину покриття.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Пневматичний краскопульт – один з основних інструментів для ремонтного фарбування автомобілів

Для сушіння окремих підфарбованих місць при необхідності швидкого виправлення дефекту на невеликих поверхнях використовують пересувні щити з ламповими випромінювачами. Типовий пересувний щит з ламповими випромінювачами має шість ламп з рефлекторами загальною потужністю 3 кВт.

Лампи розміщені на панелях в кожусі на загальній рамі. Шарнірне кріплення дозволяє встановлювати рамку під будь-яким кутом до поверхні, що нагрівається.

Крім того, панелі з лампами можуть переміщатися як по горизонталі, так і по вертикалі, а також повертатися на кут 15 градусів, що дозволяє виробляти сушку пофарбованих виробів різної форми.

Наостанок слід нагадати про те, що ідеальна фарбування кузова автомобіля досягається тільки при чіткому дотриманні технології. І про те, що набір маляра повинен складатися з матеріалів однієї фірми, щоб уникнути відторгнення «нерідних» компонентів.

з балончика

Існує ще один, найдешевший спосіб фарбування автомобіля. Це самостійна фарбування за допомогою балончика. Необхідно лише придбати балончик емалі необхідного кольору і обробити їм пошкоджену поверхню. Як показує практика, проблема вибору фарби в даному випадку не варто взагалі.

Сьогодні в аерозолях продаються акрилові і алкідні, прості і двокомпонентні емалі, здатні забезпечити будь-який колір, аж до «металіка». Більш того, на ринку існує спеціальна послуга – закачування попередньо обраної фарби в аерозольні балони.

При своїй низькій вартості спеціальний спрей-балон цілком може замінити фарбувальний пістолет. Правда, пофарбувати таким способом весь кузов або кабіну вельми проблематично, зате привести в порядок окремі деталі або елементи кузова цілком реально.

І ще – вдатися до такого способу фарбування можна тільки в тому випадку, якщо принципово рівномірний і гладке нанесення фарби вас не цікавить. Загалом, не чекайте відмінного результату.

Що потрібно придбати для фарбування свого автомобіля? – Фарбування автомобіля своїми руками

Сервісні центри та СТО мають в своєму розпорядженні величезний набір спеціалізованого обладнання та інструментів: фарбопульти, розпилювачі, насоси, нагнітають баки, шланги високого тиску і багато чого ще. До того ж, подібні майстерні розташовують сушильними камерами і боксами для нанесення фарби.

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Список використаних професійними центрами матеріалів вражає своїм розміром і специфічними термінами. Це і абразивні матеріали, що застосовуються для обробки шпаклівки, шпаклівка декількох видів, Пасти, грунти, проявочний порошок, що дозволяє виявити дефекти, допущені при фарбуванні.

Звірившись з подібним переліком, автовласник впадає у відчай. Але хрест на фарбуванні власними силами ставити рано. По-перше, настільки великий спектр обладнання та матеріалів не буде потрібно.

По-друге, частина обладнання з необхідного для фарбування або вже є в розпорядженні, або стане в нагоді в подальшому. Тому частина витрат виявиться цілком доцільною і економічно обгрунтованою.

Що потрібно мати, і яка приблизна вартість

  • Переносний прожектор (орієнтовна вартість: 1500-2000 руб.). Здавалося б, дрібниця, але від якісного освітлення безпосередньо залежить якість фарбування. Доцільніше купувати мінімум два прожектори. Економія на освітленні може звести нанівець всі старання. До речі, прожектор можна використовувати для місцевого обігріву поверхні. Найкраще підійде прожектор на штативі. Сьогодні на ринку представлений широкий спектр подібного обладнання. Так що завжди можна знайти те, що необхідно за відповідною ціною. Головним критерієм для вибору повинна бути потужність прожектора. Це значення не повинно бути менше 500 ват. Оптимальною потужністю можна вважати 1 кіловат. У процесі сушіння необхідно стежити за відстанню до поверхні, щоб виключити припікання.
  • Будівельний фен з насадками (орієнтовна вартість: від 1200 руб.). Якщо на поверхні авто є молдинги, наклейки та інші декоративні елементи, що кріпляться на клей, то фен просто необхідний. Корисність даної речі полягає в застосуванні фена при поставі бамперів і пластикових виробів кузова. Рівномірно нагріта деформована поверхня легко виправляється вручну.
  • Вінілова насадка на дриль (орієнтовна вартість: 300-600 руб.). З її допомогою можна не тільки знімати корозію з підготовлюваної поверхні, але і видаляти фарбу, шпаклівку і грунт. При цьому вплив вінілової насадки більш м’яке, ніж у шліфувальної машинки, вона не нагріває поверхню, не пошкоджує метал. Вінілова насадка на дриль стане в нагоді і в подальшому для зняття іржі і очищення поверхні.Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради
  • Орбітальна шліфувальна машинка (орієнтовна вартість: від 2000 руб.). Шліфувальною машинкою готується поверхню для нанесення шпаклівки, грунтовки і фарби, обробляється лак або фарба перед поліруванням. Такі маніпуляції не тільки заощадять час і сили, а й підвищать якість обробленої поверхні. Додатково до машинки будуть потрібні кола на липучці і м’яка прошарок.
  • Полірувальна машинка (орієнтовна вартість: від 5000 руб.). Якісна полірування кузова зажадає придбання полировальной машинки, а також до неї: поролонових кіл різної щільності, полировальник.

Полировальник краще купувати на овечому хутрі або овчини.

  • Шліфувальний рубанок (орієнтовна вартість: від 350 руб.). Знадобиться для обробки шпаклюемих плоских великих поверхонь.
  • Малярська маска (орієнтовна вартість: від 1500 руб.). Багато з застосовуваних матеріалів токсичні. У повітря потрапляють пари розпилюються фарби і лаку. Від їх шкідливого впливу не врятує навіть хороша витяжка і провітрювання. Тому придбанням малярської маски нехтувати не слід. Додатково знадобляться змінні вугільні фільтри і передфільтри.
  • Краскопульт (орієнтовна вартість: від 1700 руб.). Вже без цього інструменту всі інші придбання будуть точно не приносять користі. Краскопульт, або малярний пістолет, призначений для нанесення фарби, лаків, рідких шпаклівок і грунтовок. Для різних наносяться матеріалів необхідні сопла різного діаметру. Крім того, буде корисним можливість регулювати тиск повітряного потоку, форму факела, кількість рідини.
  • Маленький краскопульт (орієнтовна вартість: від 600 руб.). Звичайний малярський пістолет не дозволить задути невеликі за площею або вузькі ділянки поверхні, тому доцільно додатково придбати невеликий краскопульт. При діаметрі сопла 0.9 мм можна якісно проводити локальне фарбування. Подібне обладнання застосовується для покриття фосфатним грунтом протертих ділянок кузова перед подальшим нанесенням шпаклівки.
  • Компресор (орієнтовна вартість: від 6500 руб.). Вибір моделі залежить від передбачуваного використання. При одиничних випадках фарбування можна обмежитися звичайною моделлю. Якщо ж планується активна експлуатація, то слід віддати перевагу варіанту з масляним двигуном, великим ресивером і запасом потужності.

необхідні матеріали

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

Крім обладнання та інструментів необхідні матеріали.

  • Шпаклівка. Знадобиться універсальна і фінішна. Перша бореться з глибокими подряпинами і провалами. Фінішної видаляють патьоки фарби і дефекти попередніх робіт.
  • Абразивні матеріали. Сюди входять наждакові паперу, шкурки для рубанка, кола для шліфувальної машинки.
  • Грунт. Він необхідний для нанесення перед фарбуванням.
  • полірувальні пасти
  • Серветки для знежирення поверхні. Ефективно видаляють жир і антисилікону.
  • Паста. Необхідна, щоб виявити дефекти, що залишилися після шліфування шпаклівки
  • Малярський скотч. Допоможе захистити елементи кузова від фарбування
  • фарба
  • лак

При виборі матеріалів і устаткування головним принципом, звичайно ж, буде економія. Але не потрібно забувати про те, що дешевий неякісний товар може привести до плачевного результату.

технологія робіт

Отже, ви знаєте, що необхідно для фарбування автомобіля. Обладнання придбане, матеріали готові – пора діяти. І перше, що необхідно зробити, – підготувати кузов.

підготовка кузова

При фарбуванні своїми руками 90% часу потрібно на підготовчі роботи. На саме нанесення ЛФМ доводиться всього лише 10%. Тому підготовчих робіт слід приділити особливу увагу.

Етап починається з миття автомобіля і демонтажу всього, що у фарбуванні не потребує. Якщо була потрібна кузовний ремонт, то йому зараз саме час. Проводиться шпатлювання, грунтовка.

Тепер поверхня готова до фарбування.

підготовка місця

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види поради

На жаль, про це мало говориться, але підготовка боксу для фарбування дуже важлива для всього процесу. За замовчуванням, місцем фарбування є гараж. Стандартний розмір 3 × 6 для цих цілей не годиться. Розумний мінімум для повного фарбування починається з 4 × 6 метрів. Озброївшись ганчіркою, відром і засобом від комах, необхідно привести гараж на подобу стерильною санітарної палати. Інакше пил і комахи на етапі покриття лаком зіпсують всю роботу. Підлога, стіни, стеля змочуються водою. Стелажі і полки можна вкрити плівкою і скотчем.

Підготовка фарби і фарбопульта

Фарба розбавляється до необхідної в’язкості. Для першого шару в’язкість повинна бути 26 секунд. Для досягнення такого значення співвідношення повинно бути наступним: 6 кг емалі + 4 кг ґрунту + 20% (з розрахунку загальної маси) розчинника.

Як говорилося вище, для кожного матеріалу, що наноситься сопла фарбопульта повинні бути різними. Інакше при невідповідності діаметру сопла в’язкості складу краскопульт буде не розпорошувати, а розбризкувати його навсібіч. Виходячи з в’язкості сопло підбирають: при 18-22 секундах – 1.3-1.4 мм, при 30-35 секундах – 1.6-1.8 мм.

безпосередньо фарбування

Елементи, що не підлягають забарвленню, необхідно ізолювати. Для цих цілей використовують скотч, папір або пластир.

Для захисту від випадкової фарбування ділянок кузова існують спеціальні склади на основі крейди, води, гліцерину і декстрину. Подібні склади не повинні потрапити на фарбується.

Зверніть увагу

Нанесений склад змивається водою, і захисні елементи видаляються тільки після повного закінчення всіх робіт.

Знімні деталі – двері, пластикові деталі, ручки, молдинги – фарбуються окремо. Фарбування кузова починають з внутрішніх або прихованих елементів, потім коробів, отворів дверей, після, переходять до ділянок уздовж неокрашіваемие місць. Останніми фарбуються основні площі.

Для автофарб типу металік подібний розподіл невірно. Різниця в товщині шару і тиску пістолета може дати різні відтінки, що буде непомітно при великій відстані між деталями.

У разі часткового фарбування можуть виникнути складності при підборі відтінку кольору. Доведеться дуже постаратися.

Технологія фарбування великих деталей полягає в тому, що поверхня фарбується від себе до центру, потім з протилежного боку триває від центру деталі до краю. Іншими словами, повинно вийти безперервний рух.

Вертикальні деталі зазвичай фарбують від низу до верху. Температура навколишнього середовища, що фарбується деталі, фарби або лаку повинні збігатися.

Від видів фарби технологія їх нанесення не залежить. Є лише загальні правила фарбування:

  • Сопло «пістолета» має відповідати типу фарби і її густоті
  • Тиск компресора вибирають в районі 2.5-3 атм
  • Відстань сопла малярного пістолета від фарбується має бути в межах 15-20 см для перших шарів і 30-35 см для останнього рідкого. Чим більше відстань, тим швидше повинен рухатися краскопульт.
  • Кількість шарів нанесення рекомендують 2-3. Загальна товщина повинна бути не більше 70-120 мкм
  • Оптимальною температурою для фарбування вважається 21 ° C. Вибір числа шарів, розчинника і інтервалів для сушки залежить від температури.

Пам’яттю першого шару називають ефект впливу нижнього шару ЛФМ на всі наступні. Наприклад, якщо перший шар лягав з шагренью, то і наступні ляжуть приблизно з цим же ефектом.

На першому етапі наноситься проявочний шар, що виявляє дефекти зашпатлёванной поверхні. На всю зовнішню поверхню кузова досить 1 літра розведеного складу.

Безпосередньо перед розпиленням фарби поверхню рекомендується знежирити і просушити повторно. Підфарбовувати виявлені дефекти фарбування не варто. Наступний, декоративний шар їх виправить.

важливо

Після 20 хвилин сушіння проявочного шару можна наносити основний, звичайно, якщо не потрібні виправлення попередніх операцій. Якщо дефекти виявлені, то рекомендується перед шпатлюванням проявочний шар шліфувати.

В’язкість фарби для декоративного шару повинна бути вище. Технологія нанесення аналогічна Проявні шару.

Виявлені безпосередньо після фарбування будь-які зовнішні дефекти покриття (комаха) не варто тут же виправляти. Причину дефекту необхідно обережно зняти пінцетом – НЕ пальцями! До виправлення можна приступати тільки після висихання фарби.

Без сушильної камери процес сушіння авто триває 2-3 дні. Забороняється залишати автомобіль на сонці.

витрата фарби

Витрата ЛФМ залежить від кількості шарів, технології нанесення і типу фарби. На стандартну машину (наприклад, ВАЗ) йде близько 2 літрів бази або акрилової фарби і стільки ж лаку. У алкідних емалей витрата на фарбування зовнішньої і внутрішньої частин становить близько 4 літрів.

Який фарбою пофарбувати автомобіль самому

Сочі Авто Ремонт

Рубрика: Кузов

Зовнішній вигляд машини є візитною карткою її власника. Завдяки фарбування авто перетворюється, а при правильно підібраному кольорі можна приховати недоліки на кузові. Якщо знати, якими видами фарб можна користуватися для фарбування авто і якою фарбою пофарбувати автомобіль, ця робота може бути здійснена самостійно.   

Найбільш якісне покриття забезпечується фарбами, для нанесення яких необхідно використовувати спеціальне обладнання. У Тюмені фарбування автомобіля http://kuzov72.ru/pokraska.htm в кузовному центрі «Еліт Кар» на сучасному обладнанні з застосуванням оригінальних фарб і сушка в камерах Wolf робить автомобіль, як новий!

Який фарбою пофарбувати авто?  4 види порадиФарби для самостійного фарбування авто

Целюлозні фарби є непоганим, але не найкращим варіантом. Плюс цього складу полягає в можливості фарбувати авто на вулиці.

Це можливо завдяки наявності в її складі нітрорастворітелем, завдяки якому вона швидко висихає. Мінус цієї фарби, полягає у швидкій втраті яскравості і блиску, тому поверхня кузова слід регулярно полірувати.

Гліфталевими емалями в порівнянні з целюлозними, утворюється міцний товстий шар, яким зберігається соковитість кольору протягом періоду експлуатації машини. Для цих поверхонь не потрібно полірування.

Однак щоб висохнути гліфтальовиє склади потребують 24 годинах. Крім цього всередині боксу повинен підтримуватися температурний не менше 20 С, оптимальною є температура 25 ° С

До фарбування кузов слід заґрунтувати, для поліпшення зчеплення металу з покриттям.

Який фарбою пофарбувати автомобіль самому – найпопулярнішими АВТОФАРБИ є акрилові. Завдяки їм машина забарвлюється якісно і швидко. Ними утворюється високоміцний і рівний шар, який має стійкий блиск.

Акрилові фарби висихають швидко і стають твердими. Покриття, яке створено цим складом, є самодостатнім і його не потрібно лакувати або полірувати.

Однак кілька шарів лаку дозволять наситити колір, і добитися ідеального глянцю.

Єдиним мінусом цього різновиду фарб, є слабка укривние здатність, так як на поверхню кузова потрібно нанести акрилову емаль декількома шарами.

Швидше за все пошкоджена поверхня забарвлюється нитрокрасками. Вони висихають так швидко, що на поверхні покриття не встигає з’явитися пил. Цими фарбами переважно користуються при поточному кузовному ремонті. Крім цього, що фарбується слід залакувати.

Порада

Іншим типом складу, яким можна користуватися для самостійного фарбування авто є фарба з ефектом «металік». Який фарбою пофарбувати автомобіль самому використовуючи їх – тоді можна отримати покриття з одним, двома і трьома шарами.

Кожен з них відрізняється використовуваним типом фарби і технологією її нанесення. Недолік однослойного металіка полягає в неможливості прибрати патьоки при їх виникненні. Для двошарового металіка необхідно лакування. Тришаровим забезпечується покриття типу «хамелеон».

Професійні фарби для авто

Самую дорогостоящую и качественную покраску производят в автомастерских. Их специалистами используются самый сложный по нанесению тип краски – порошковый. Эта краска является сухим порошкообразным составом, напыляемым на поверхность кузова специальным оборудованием.

Окрашенная поверхность получается прочной, равномерной, и имеет стойкий глянец. Эти краски отличаются широкой цветовой гаммой, поэтому выбор подходящий не должен вызвать трудностей.

Какой краской покрасить автомобиль самому мы рассказали, желаем удачи!

Какую краску выбрать для покраски машины

Автомобильная краска

Якщо ви ставитеся до людей, які ніколи не стикалися з процесом фарбування автомобіля, то можете навіть не здогадуватися про величезну кількість різних видів і виробників автомобільної фарби, які присутні на ринку на даний момент. Технології вдосконалюються майже кожен день, і регулярно з’являються все нові і нові кольори і відтінки.

Прочитавши цю статтю, ви навчитеся орієнтуватися в світі фарб і вибрати найкращий варіант для себе.

Автомобільна фарба покликана не тільки прикрасити машину, вона повинна захищати кузов від корозії, які викликаються агресивним середовищем. Різні види фарби можуть серйозно відрізнятися за параметрами твердості, еластичності і навіть щільності.

Саме від цих показників і будуть залежати захисні якості.

Кожна фарба для транспортного засобу має три ключових складових:

  1. Пігменти – речовини, які впливають на вигляд і тон покриття кузова. Крім цього, пігмент впливає і на швидкість корозії;
  2. Речовини сполучного типу – складові, що дозволяють пігментним речовинам надійно триматися на автомобільній поверхні. Також вони становлять захист над пігментами після висихання пофарбованого покриття;
  3. Розчинники – за допомогою них фарба володіє потрібним рівнем водянистості;

Рівень твердості фарб для фарбування транспортного засобу можна визначити щодо рівня твердості скла в процентному співвідношенні. Чим вище буде даний відсоток, тим сильніше стійкість покриття до будь-яких пошкоджень. Найчастіше рівні твердості фарб різних виробників коливаються в рамках 50-60 відсотків.

автомобільні фарби

Незважаючи на це, слід не забувати, що чим більше твердої буде емаль, тим сильніше знижується її гнучкість і підвищується ймовірність тріщин на згинах і вібраціях.

Якими бувають автомобільні фарби

Спочатку у виробництві машин стали з’являтися фарби з целюлози, які активно стали використовувати на початку двадцятого століття. Головним достоїнством даної фарби можна вважати можливість швидкого випаровування розчинників при нормальній температурі. Дана особливість дає можливість наносити фарби навіть в звичайних приміщеннях без дотримання температурного режиму.

Фарба з целюлози

целюлозні фарби

Незважаючи на це, целюлозна фарба для фарбування машини володіє і масою мінусів:

  • висока пожежонебезпечна;
  • необхідність нанесення 2-3 шарів фарби;
  • швидко втрачають яскравість;
  • для додання блиску необхідно полірувати покриття.

Перед тим як наносити целлюлозную емаль, поверхню необхідно ретельно зашпаклювати, відполірувати і покрити ґрунтовкою. Найкраще наносити фарбу фарборозпилювачем. При цьому, як правило, застосовують співвідношення емалі та уайт-спіриту 50% до 50%. Лише завершальний шар краще робити четвертою частиною емалі.

Фарба гліфталевого типу

Зараз целюлозний фарба практично не застосовується для фарбування кузова. Як і целюлоза, гліфтальовиє фарби використовуються вже довгий час. У них включаються особливі штучні смоли. Така фарба позбулася більшої частини мінусів свого попередника.

гліфтальовиє автоемалі

Основним мінусом цієї фарби можна вважати довгу сушку при звичайній температурі. Через добу, поверхня твердне, але незважаючи на це, вона залишається дуже чутливою до пошкоджень і розчинника. Для того щоб процес завершився повністю, потрібно почекати не менше двох – чотирьох тижнів.

Якщо використовувати сушку при температурі 70 градусів, то час висихання істотно знижується, але дана температура здатна пошкоджувати окремі деталі з пластика.

Цей вид фарби має підвищену чутливість до змін температурного режиму і може сильно змінювати рівень своєї в’язкості. Даний факт теж необхідно врахувати під час розведення фарб. Компанії, що займаються виробництвом фарб, можуть пропонувати різні ступені плинності, але в основному необхідно близько двадцяти п’яти відсотків.

Акрилова автомобільна емаль

Акриловые краски для машин имеют уже более чем пятидесятилетнюю историю. В качестве основы у нее используется искусственная смола, которая получается из нефтепродуктов. Выделяется термотвердеющий и термостойкий лак.

Термотвердеющий применяется лишь для окрашивания кузовов в условиях завода и не применяется для ремонтных работ из-за значительной температуры, которая нужна для полного ее просыхания. Термонезависимая краска не нуждается в повышении температуры, и именно по этой причине часто применяется для окрашивания в целях ремонта.

К ключевым достоинствам, благодаря которым лаки из акрила получили серьезную популярность, можно отнести прекрасное качество и однородность покрытия после окрашивания, а также прекрасный уровень блеска.

Обратите внимание

Фарба дуже швидко підсихає і після цього стає вкрай стійким до впливу будь-якого роду розчинників.

Серед мінусів можна відзначити погану здатність до покривання, через що може з’явитися необхідність в тому, щоб нанести не один а два-три шари.

Після використання акрилових фарб не потрібно наносити лак. Вона і без цього має дуже хороші світловідбиваючі характеристики. Але незважаючи на це, якщо нанести два-три шари лаку, ефект глибини кольору підвищитися. Перед тим як нанести лак, потрібно просушити нанесену фарбу і зробити покриття матовим, використовуючи слабкий наждак.

Тверда фарба з акрилу дає можливість отримати вкрай стійке до подряпин покриття з високою міцністю. Також гідністю можна вважати меншу усадку під час фарбування.

Алкідні автомобільні емалі

Відмінним співвідношенням вартості і якості можна вважати алкіду фарбу. До основних переваг у них можна віднести невелику вартість в поєднанні з прекрасною стійкістю до пошкоджень, а також чудову якість покриття. Фарбу просто наносити, а в підсумку виходить досить товстий шар, який знижує кількість етапів фарбування.

Мінусом такої фарби можна назвати час висихання, яке можна трохи прискорити нагріванням.
Найбільш популярним на даний момент варіантом фарби для машини можна вважати металізований лак. Незважаючи на те, що цей тип фарби був придуманий більше п’ятдесяти років тому, його часто використовують для фарбування на заводах навіть транспортних засобів елітного рівня.

Яка фарба підійде краще?

Металізовані фарби представлені лаками, що складаються з двох компонентів, які необхідно нанести не менше, ніж в два шари. Початковий шар стане основою, яка задасть колір машини і додасть відтінок. Наступним шаром стане акрил, який додасть металлику особливого блиску.

перламутрові фарби

Ще одним з варіантів фарб з двох складових для машин можна вважати перламутрові лаки. Вони дуже нагадують по виду тип «металік». При цьому колір може змінювати свої прояви від досить світлих до майже чорних відтінків, залежно від кута освітлення і його потужності.

До складу бази перламутрових лаків теж включені частки металу. Але розмір їх менше, число більше і розташування йде в масі шарів. Основа повинна бути накрита одним або декількома шарами лаку без кольору, що дозволить отримати особливий блиск і глянець.

Все більша підвищується рівень популярності фарб порошкового типу. Процес фарбування такого роду емаллю серйозно різниться від стандартних фарб, а їх якість і рівень економії набагато вище. На даний момент порошкові фарби застосовують і для вторинного фарбування машини і її елементів.

Порошкові автомобільні фарби

Фарби порошкового типу для фарбування машин виготовляються з сухих змішаних маленьких частин фарби. Заздалегідь схильні магнітному впливу частки наносять шляхом напилення на кузов машини, а після цього, впливаючи на них високою температурою, їх розплавляють, через що вони утворюють однорідну батіг з високою щільністю.

Втрати фарби при цьому методі вкрай мізерні і складають лише кілька відсотків, адже фарба, яка не забарилася на кузові, буде очищена і використана повторно. Разом з цим, даний тип фарби повністю безпечний для навколишнього середовища і людини.

Неймовірна кількість відтінків і кольорів, які зараз існують в асортименті фарб порошкового типу, здатне залишити задоволеним навіть найбільш вимогливого клієнта.

Крім цього, можна отримати навіть поверхні різного типу, в тому числі і ефект «металік».

Якраз такі фарби дозволяють змінювати кольори і фарбувати не тільки частини транспортного засобу виготовлені з металу, а й ті, які зроблені з пластика і навіть скла.

Напевно, єдиним мінусом фарб порошкового типу можна вважати необхідність застосування складного і дорогого обладнання в процесі фарбування. Це виключає можливість фарбування машини вдома і підвищує її вартість. Але є врахувати якість покриття і економію фарби, то витрати швидко будуть покриті.

Фарби для іржавих поверхонь

Часом для того щоб пофарбувати деталі автомобіля, які піддалися корозії, застосовують спеціальні фарби. Вона буквально може наноситися прямо на іржаву поверхню.

При цьому у вас не виникне необхідність в повному видаленні корозії з металу і гарантувати спустошену поверхню.

Достатньо лише просто підчистити поверхню, щоб видалити проблемні місця іржі і можна відразу ж наносити лак.

важливо

У своєму складі подібна фарба має спеціальні кислоти, нейтралізують іржу, а також частки скла, які будуть захищати поверхню з металу. Крім цього, в фарбі містяться і силікони, які виконують водовідштовхувальну роль. Виробники фарб для іржавих покриттів можуть запропонувати для вибору вкрай величезний асортимент квітів і відтінків.

Сама фарбування може проводитися різними методами, як із застосуванням простий кисті з природного матеріалу, так і фарборозпилювачем або балоном. Фарба повинна наноситися в два, а то і три шари, кожен з яких сохне близько півтора години.

Фарба водяного типу

У сфері фарбування транспортних засобів не так давно з’явилися нові фарби на водній основі. Їм всього близько десятка років, але більшість провідних світових автокомпаній вже стали фарбувати свої машини саме ними. Перевагами використання даної фарби можна вважати повну екологічність, адже в них не застосовуються шкідливі розчинники.

Ще одним дуже важливим перевагою даного типу фарб можна вважати прекрасне покриття поверхні. Це досягається завдяки незначному розміру пігментних частинок. При цьому підсумковий рівень якості отриманого покриття нічим не гірше будь-яких інших фарб. Подібний тип фарб також має прекрасну адгезію, в силу чого може бути завдано на різні основи, включаючи іншу фарбу.

До мінусів водних фарб можна віднести тривалий процес сушіння. Крім цього, в силу незначної поширеності застосування обладнання високої якості, фарбування подібними водяними фарбами обійдеться в істотно серйознішим суму, ніж звичайне фарбування.

Кращі світові компанії регулярно проводять інвестування в різні розробки, тому клієнти постійно отримують можливість використовувати їх новинки. Зростає якість фарби і покриттів, термін його служби, а також екологічні показники. Наприклад, відомої японської компанією Кансай була розроблена гібридна система, що дозволяє виключати з фарб багато токсинів.

Під час фарбування машини за допомогою металіка або перламутру рекомендується застосовувати фарби лише кращих виробників, адже їхня технологія є досить складною і цілком може бути недоступною для погано розвинених виробників.

Результат від недорогий фарби найчастіше виявляється зовсім не тим, який ви очікували. Якщо використовувати алкідні або лаки акрилового типу, тобто шанс значної економії в разі вибору малопопулярного або не сильно відомого бренду.

Якщо врахувати дуже велике число виробників автомобільних фарб, то зараз будь-який власник автомобіля зможе без особливих зусиль вибрати відповідний саме йому варіант, який підійде як за ціною, так і за якістю. Новітні технології, які набули широкого використання при виготовленні фарб, дають можливість отримати прекрасний результат навіть без допомоги професійних майстрів.

Порада

На цьому моменті можна сміливо заявити про те, що прочитав цю статтю отримав всі необхідні знання про автомобільну фарбі, які допоможуть зробити йому правильний вибір і не помилитися.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…