На сьогоднішній день купити хорошу іномарку прямо з салону – це тільки мрія пересічного росіянина. Посилення світової кризи, нестабільна економічна ситуація в країні, результати зарубіжних санкцій призводять до того, що ціни на імпортні авто зростають, а наші співвітчизники все більше віддаляються від мрії про покупку новенької машини.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіантиСьогодні особливо актуальним є питання вибору хорошого б / у автомобіля

Палиці в колеса часто вставляє і банківська система, яка раз у раз підвищує процентні ставки на споживчі кредити і піднімає розмір початкового внеску. Сукупність цих факторів наводить на думку, що потрібно звернути погляди на ринок уживаних машин, де можна купити хоча і не нову, але все ж іномарку.

Ще однією причиною, чому росіяни купують машини з пробігом, є і те, що вони можуть бути набагато надійніше і практичніше нових автомобілів вітчизняного автопрому. Багато автовласників зі стажем можуть підтвердити, що німецький автомобіль навіть зі стажем в 5 років може проявитися як набагато більш безпечний і якісний, ніж нові китайські або корейські машини.

Колишні в вживання машини можна розглянути і як спосіб вкладення грошей, адже ціни на нові моделі авто швидко падають. Наприклад, виїхали ви з автосалону і відразу вартість вашої щойно придбаної машини впала приблизно на 15%.

При експлуатації сміливо можете забирати відсотків 30 від первісної вартості, яку ви заплатили. Купуючи авто у віці двох-трьох років, вважай, їздите на новій машині, адже заплатили за неї не більше 2/3 від ціни нового автомобіля.

Правила технічного огляду б / у авто при купівлі

Якщо ви вже визначилися з моделлю і маркою машини, яку хочете придбати, і знайшли для себе відповідний варіант, тоді призначайте зустріч власнику автомобіля для його огляду і узгодження всіх деталей.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Купівля старої машини, незважаючи на всі можливі плюси і позитивні сторони, – це завжди ризикований крок, адже під виглядом хорошого добротного авто можуть продати екземпляр, який був в угоні або потрапляв в аварії.

Існує кілька суттєвих правил, яких необхідно дотримуватися при виборі і придбанні вживаного авто:

  1. Огляд авто при денному освітленні. Найкраще, якщо майбутню покупку ви оглянете при денному світлі і природному освітленні. Так буде видно всі дефекти на лакофарбовому покритті – подряпини, потертості, вади. Деякі продавці, особливо ті, у яких справа поставлена ​​на конвеєр, намагаються зробити так, щоб клієнт дивився автомобіль в гаражі, адже при такому світі не будуть помітні недоліки, закладені спеціальної автокосметикою.
  2. Огляд кузова і коліс. Кузов машини необхідно оглянути на наявність іржі. Дуже швидко вона може з’явитися на порогах, колісних арках і багажнику. Зазори кузова і кузовні панелі не повинні мати різницю за кольором. Подивіться, який у машини загальний колір, чи не йде він плямами.
    Що стосується коліс, то покришки на них повинні бути зношені рівномірно. Якщо це не так, значить, порушена геометрія кузова або ходова.Стан кріпильних гайок має відповідати віку машину. Якщо ви бачите, що на авто, яке проїздив 3-5 років, стоять нові гайки, значить, за деякою причини їх міняли. Потрібно звернутися до продавця, чому проводилася їх заміна і як якісно проводився ремонт.
  3. Подивіться під автомобілем. Якщо на асфальті помітите сліди технологічних рідин: тосола, масла, бензину, води, гальмівної рідини – від покупки такої б / у машини краще відмовитися. Якщо вас таке влаштовує, переходите до наступного пункту.
  4. Потрібно ретельно оглянути руховий відсік авто. Мотор машини повинен мати чистий вид, що не забруднений маслом. Не допускається присутність будь-якого роду «удосконалень» і переробок, наприклад, застосування ізоляційної стрічки. Внутрішня стінка капота, як і сам двигун, повинна бути чистою, без масла.
  5. Оцініть стан приводних ременів. Зношений ремінь стає білим, на ньому з’являються тріщини. Такий ремінь може тріснути в будь-який момент, що призведе до передчасного ремонту двигуна. Тому таку деталь, якщо вона зношена, краще замінити відразу, якими б аргументами не користувався продавець.
  6. Мотор машини повинен працювати тихо і рівномірно. Якщо при відпустці акселератора не чують стукіт, то істотних проблем з системою подачі палива немає.
  7. Перевірте датчики приладів. При відкритому капоті і повороті ключа в замку запалювання (не заводити машини) повинна запалитися хоча б лампочка акумулятора, а також тиску масла.
  8. Перевірте стан технологічних рідин. Бувають ситуації, коли тосол і масло змішувалися. Тоді перший з них буде з домішками емульсії, другий – з бульбашками.
    Таке трапляється, якщо пробита прокладка, деформована головка блоку циліндра при перегріванні двигуна. Такий двигун вже нездатний прослужити довго, а його капремонт обійдеться в 2-3 тисячі доларів.Масло в моторі не повинно бути загуснув і збиратися грудками. Якщо така ситуація спостерігається, значить, були прецеденти заливки підробки або змішування різних його видів.
  9. Перевірка світлових приладів автомобіля – фар, стоп-сигналів, поворотников, лампочок в салоні. Якщо не включається або погано включається хоча б одна лампочка, то причина може бути як саме в ній (потрібно просто замінити), так і в більш глобальну проблему, яка прихована в неполадках з проводкою машини. У другому випадку проводку краще поміняти відразу, адже її несправність – це загроза вашій безпеці, яким би дрібницею то не здавалося.
  10. Також потрібен огляд ходової машини. Якщо поруч немає оглядової ями або підйомника, то сильно і різко натисніть на капот авто, щоб домогтися розгойдування. Якщо в вихідну позицію машина приходить не відразу, краще міняти амортизатори відразу. Також люфт керма не повинен перевищувати п’яти сантиметрів в обидві сторони.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Огляд салону машини б / у

Якщо ви вже знаєте, яку машину б / у краще купити, досконально перевірте її салон, а також функціонування кліматичної установки. Салон машини у відповідального власника буде чистим і без слідів експлуатації. Якщо на чохлах сидінь виявлені плями, бруд або дірки – краще поторгуватися.

Для того щоб в подальшому не переробляти або лагодити систему кондиціонування і грубку, адже такий ремонт може обійтися набагато дорожче, ніж лагодження ходової частини, перевірте її перед покупкою. Така система додає комфорту при їзді і влітку, і взимку. Якщо без «кондішен» в спеку можна обійтися, просто відкривши вікно, то взимку краще їздити з пічкою, щоб не ризикувати своїм здоров’ям.

Пробна поїздка перед покупкою б / у машини

Обов’язково потрібно спробувати машину на ходу. Краще для початку включити першу передачу і рушити з місця. Якщо при повністю вичавленому зчепленні ви відпускаєте педаль тільки внизу, то це означає, що є вірогідність ремонту або заміни зчеплення авто.

Не допускається при виключенні або включенні запалювання хрускіт або скрип. Якщо таке спостерігається, то причиною може стати зношений трос.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Якщо при початку руху виникають якісь труднощі, а продавець каже, що це ви щось не так зробили, – майте на увазі, що в б / у автомобілях це буває, коли зношені диски зчеплення.

Що стосується педалі гальма, то вона не повинна досягати статі на кілька сантиметрів. Її варто натиснути і потримати кілька хвилин. Якщо при цьому слабшає напруга, значить, є витік гальмівної системи або зношеність головного циліндра зчеплення.

Для чистоти експерименту, коли перевіряєте, яку машину б / у купити, варто проїхатися дрібними купинами, вибоїнами і послухати роботу підвіски. Якщо є сильні стуки, краще разом з продавцем зробити перевірку машини на спеціальному стенді. Незбалансованість коліс призведе до тремтіння керма на повороті або великій швидкості, що дуже небезпечно.

Передачі легко і швидко переключаються – значить, з трансмісією все в порядку. Але якщо є шум в коробці передач при вичавленому або відпущеному зчепленні – готуйтеся до ремонту автомобіля.

Перевіряйте зовнішній вигляд авто і його основні вузли і агрегати відразу разом з продавцем. Це вбереже вас від подальших «незрозумілостей» і претензій, адже практично всі вади можна побачити при візуальному огляді машини.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Який старий автомобіль придбати

Якщо ви ще не знаєте, який старий автомобіль краще купити, але вже визначилися, що він у вас буде прохідний, тобто експлуатуватися НЕ тривалий час, тоді особливо не морочитися над маркою і моделлю машини.

Але якщо у вас інший випадок і старий автомобіль ви купуєте як основний і надовго, а значить, хочете придбати якісне авто, краще звернути увагу на думку експертів і європейський досвід в тестуванні б / у машин.

європейське думку

Німецьким союзом технічного контролю автомобілів щороку складаються рейтинги найякісніших і надійних машин, за якими легко зрозуміти, який б / у автомобіль краще купити.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Німці, як самі педантичні європейці, ретельно тестують всі авто на предмет технічної справності, функціональності, комфорту і безпеки. Якщо ви довіряєте такому експертної думки і хочете придбати дійсно якісний автомобіль, який прослужить вірою і правдою не один рік, освойте такий рейтинг.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Якщо брати до уваги автомобілі, що не проїздили і трьох років за європейськими дорогами, то найнадійнішими з них визнані моделі Опель Мерива, Форд Фьюжен і Хонда Джаз, які займають перше, друге і третє місце відповідно.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

За ними розташувалися старі авто концерну VW, Mercedes, Mazda. Потім за списком йде продукція Форд і Ауді. Як видно, все це досить відомі і рейтингові виробники автомобілів.

Якщо вірити експертам з Німеччини, то не потрібно купувати модель авто Kia Carnival, адже понад 20% машин не старше трьох років не проходять технічний огляд в європейських країнах. Також фіксуються постійні скарги нових власників автомобілів в сервісні центри компанії.

Серед авто, які експлуатувалися 5 років, кращими визнані Порше, Субару, Ауді А4, Тойота, Мерседес, Ауді А2. Самим неякісним з цього списку знову став Kia Carnival.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Якщо дивіться, який старий автомобіль краще купити, і плануєте придбання машини у віці 6-7 років, зверніть увагу на модельний ряд Тойоти (РАВ 4, Яріс, Королла, Авенсіс), Порше Бокстер, Мерседес, Мазди, Субару, Хонди і Ніссана.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Що запропонує вітчизняний автопром

Якщо у вас в запасі є хоча б 300 тисяч рублів, то вже можна підшукати щось якісне і осудна серед старих авто.

Дешевше такої суми ми навіть не рекомендуємо шукати і дивитися – чи купите машину не «на ходу», або придбаєте, самі того не знаючи, «потопельника» або крадений автомобіль.

З 300 тисячами рублів і вище цілком можна купити машину, яка прокатає вас ще багато років і не потребуватиме ремонту тривалий час.

  • Скажемо відразу, варіантів, яку машину б / у купити, в такому випадку небагато і всі вони в основному стосуються представників вітчизняного автопрому: Лади Калини, Лади Пріори, ВАЗ 2115, Ниви 2121.

Якщо все-таки хочеться придбати автоіностранца, віддайте перевагу Деу Нексія, Матіз або Шевроле Авео. Але в такому разі будьте уважні, адже ці марки авто не тільки одні з кращих, але і одні з найулюбленіших у таксистів. Модель, що має 2-3 роки експлуатації, можна придбати із занадто великим пробігом для такого віку.

  1. 3-4-річні машини купуйте в моделях Логан, Авео, Акцент, Поло, Фабія, Мікра, вони добре зарекомендували себе в такому віці.

На закінчення

Таким чином, думаючи, який старий автомобіль краще купити, спочатку ретельно перегляньте оголошення продажу та надані там фотографії, зустріньтеся з власником і проведіть повний і скрупульозний огляд машини і маленький тест-драйв.

Не купуйте авто з дефектами, коли сумніваєтеся, що усуньте їх, адже таке придбання і подальший ремонт можуть влетіти в копієчку. В такому випадку краще підшукайте іншу модель.

Яку машину купити: Поради для тих хто купує старий автомобіль

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Давно відомий факт, що найкраща покупка автомобіля найвигідніше при оплаті своїми грошима. Таким чином, ви позбавляєте себе від необхідності оформляти автокредит і в подальшому переплачувати за відсотками, виплачуючи довгий термін щомісячні платежі. На жаль не всі можуть собі дозволити купувати автомобіль за свої гроші.

Особливо це стосується власників старих старих автомобілів, які, продавши їх на ринку і виручивши невеликі суми, стикаються з тим, що для придбання більш свіжої машини необхідна більш істотна сума. Як бути? Насправді при грамотному підході кожен з нас може без проблем купити автомобіль без залучення кредитних коштів.

Велика частина людей, які замислюються про покупку іншого автомобіля в майбутньому, це люди зараз вже володіють уживаними транспортними засобами. Звичайно, кожен такий власник сподівається в майбутньому продати свій б / у автомобіль за хороші гроші, для того щоб додати якомога менше коштів для придбання більш свіжої машини. 

На жаль, у багатьох це тільки мрії, які можливо і не збудуться. Справа в тому, що 70% власників старих автомобілів, продавши свій автомобіль, як правило, отримують на руки зовсім не ті суми, на які розраховували в минулому. Вся справа в неадекватному баченні уживаного авторинку, де ціни змінюються дуже часто, через постійне зміни балансу попиту і пропозиції.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Наприклад, якщо ви купили свій автомобіль новим, то через кілька років ви навряд чи виручите хороші гроші за нього при його продажу на б / у ринку. Знаєте чому? Як правило, нові автомобілі мають тенденцію сильно дешевшати в перші кілька років.

Чому ж так відбувається? Адже нові автомобілі не можуть швидко втрачати надійність і т.п. Чому ж в середньому нові автомобілі після 2-3 років експлуатації можуть коштувати на 30-40 відсотків дешевше?

Причина тут в одному. Надлишок пропозицій на ринку на автомобілі від 2 до 3 років.

Справа в тому, що велика частина власників нових автомобілів, через 2-3 роки, починає продавати їх на старому ринку через те, що на транспортні засоби в цей час закінчується заводська гарантія.

В результаті кількість пропозицій автомобілів віком 2 або 3 роки на ринку починає перевищувати існуючий попит. В результаті ми бачимо пристойне знецінення ринкової ціни, незважаючи на відмінні стану транспортних засобів.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Подібна тенденція також спостерігається з автомобілями від 3 до 5 років, так як багато власників транспортних засобів за краще продавати їх приблизно в цьому віці.

Правда динаміка знецінюючи (ринкова амортизація цін) дещо знижується, але, тим не менше, все одно залишається високою.

Хоча варто відзначити, що в цій віковій категорії транспортних засобів баланс попиту і пропозиції починає вирівнюватися. Але чому ж тоді ціни як і раніше продовжують падати?

Тут причина вже в іншому.

Вся справа в тому що, як правило, у віці від 3 до 5 років автомобілі потребують більш дорогому плановому обслуговуванні і можливо в ремонті, так як до цього терміну експлуатації автомобілів починають зношуватися їх дорогі компоненти. Тому покупці і не готові віддавати великі гроші за такі транспортні засоби. У підсумку ціна на б / у автомобілі продовжує стрімко падати.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Починаючи з 6 річного віку, різке зниження цін на старому авторинку призупиняється.

Це пов’язано з тим, що автомобілі в такому віці і так вже втратили велику вартість, а також до цього часу велика частина витратних матеріалів та інших важливих компонентів автомобіля були поміняні.

У підсумку саме з цього моменту попит поступово починає перевищувати пропозицію і вартість автомобілів віком від 6 років залишається приблизно на одному рівні або знижується всього від 2-5 відсотків щороку. 

Підводячи проміжний підсумок, хочемо звернути увагу наших читачів, на те, що виходячи з вищеописаного, найневигіднішими придбанням є покупка нового автомобіля, оскільки навіть якщо його продати через кілька років власник може втратити пристойну суму, що в підсумку виллється у великі додаткові витрати при покупці нової машини.

Ось докладні розрахунки і докази:

Наприклад, якщо ви купили новий автомобіль за 1,000,000 рублів і хочете продати його через 3 роки, то будьте готові до того, що до цього терміну ваша машина впаде в ціні приблизно на 30-40 і навіть 50 відсотків. Припустимо через три роки машина буде коштувати 600,000 рублів. У підсумку в чистому вигляді ви втратите 400,000 рублів (-40 відсотків початкової вартості), що становить 11,111 рублів на місяць. 

Зверніть увагу

Якщо ви збираєтеся через три роки знову купувати нову машину, то напевно вона буде коштувати вже не 1 млн. Рублів. Припустимо новий автомобіль (нова модель, яку ви будете купувати замість старої) через три роки буде коштувати 1,350,000 рублів. 

Відповідно продавши свій б / у автомобіль за 600 тис. Руб., Вам потрібно буде додати, як мінімум, 750,000 рублів. Саме тому багато людей, продавши навіть не дуже старий автомобіль змушені оформляти автокредити, оскільки для заміни б / у машини на нову необхідно доплатити пристойні гроші, яких як завжди вічно не вистачає.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

У підсумку щоб такого не сталося відразу після покупки нового автомобіля вам необхідно, з урахуванням вище описаного ціноутворення на ринку, щомісяця відкладати по 20,833 руб в місяць (750,000 руб / 36 міс).

Тільки в цьому випадку ви б зможете, продавши старий автомобіль, купити новий без оформлення автокредиту.

Додайте до цієї суми тепер планове дороге технічне обслуговування у дилера, дорожчу страховку на новий автомобіль в порівнянні з старим і інші витрати для утримання машини, і ви зрозумієте, що покупка нового автомобіля не завжди вигідна в порівнянні з старим. 

Давайте тепер уявімо собі ситуацію, коли ви набуваєте не новий автомобіль в автосалоні, а старий віком від 3 до 5 років. У цьому випадку ваші втрати будуть менше ніж при покупці нового автомобіля, але, тим не менше, назвати їх невеликими не можна.

Припустимо, ви придбали старий автомобіль віком 3 роки за ціною 600,000 рублів і розраховуйте користуватися ним не більше 2,5-3 років. Через 2 роки ви продасте машину в середньому за 480,000 рублів, втративши 120,000 рублів за термін експлуатації або 25 відсотків (5,000 рублів на місяць). 

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Для того щоб після продажу знову купити стару машину віком 3 роки вам знадобиться додати пристойну суму.

Також як і в першому прикладі припустимо, що через інфляцію за цей час вартість нових автомобілів і відповідно старих зросла. В середньому, для того щоб знову купити 3 річний автомобіль вам знадобитися 810,000 рублів.

Відповідно, для того щоб купити більш свіжу машину вам знадобиться додати до 480,000 рублів ще 330,000 рублів.

  • Це означає що спочатку відразу після покупки трирічного автомобіля вам потрібно щомісяця відкладати не менше 13,750 рублів, для того щоб до моменту придбання іншого автомобіля у вас скупчилася необхідна сума, яка вас позбавить від оформлення автокредиту.

Який автомобіль купити: новий або старий?

Сан Санич · Опубліковано 4 листопада 2012 · Оновлене 15 квітня 2019

Привіт, шановні читачі блогу Kak-Kupit-Auto.ru . Сьогодні ми з Вами спробуємо відповісти на питання: який автомобіль краще купити, новий або старий? Однозначної відповіді на це питання не існує. У кожного своя ситуація і якщо для одного очевидним є варіант покупки машини з пробігом, то для іншого такий вибір неприпустимий.

Яку купити машину: нову або стару? При покупці машини, це питання – один з найважливіших. З одного боку, кожному хочеться новенький авто, на якому поки ніхто не їздив і ніхто нічого не встиг зіпсувати, з іншого – за ті ж гроші напевно можна купити значно більше шикарний, хоча і старий авто.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Давайте розглянемо всі за і проти покупки як нового, так і вживаного авто, з’ясуємо в яких випадках Вам краще вибрати автомобіль з пробігом, а коли краще все таки купити нову машину і які нюанси є в обох варіантів. Отже, почнемо з плюсів і мінусів покупки нового автомобіля.

Новий автомобіль: плюси і мінуси

Як таких, недоліків у нового автомобіля немає, за винятком одного. Нова машина – це досить дорого, і за ціною і за видатками та по всій вартості володіння автомобілем. Але при всьому при цьому новий автомобіль – надійний і привертає можливістю прогнозувати витрати на нього.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Переваги нового автомобіля:

  • Надійність . Все-таки новий авто – є новий авто, і ламається він на багато рідше ніж старий. Якщо від автомобіля Вам в першу чергу потрібна висока надійність, то треба брати новий автомобіль, добре за ним стежити, вчасно обслуговувати і тоді він Вас точно не підведе. У новому автомобілі, всі вузли та агрегати – нові, абсолютно всі запчастини – оригінальні (використовувані заводом, а не якісь підробки), і по-третє все це зібрано на заводі виробнику, а заводська збірка є найякіснішої і цінується вище всякого ремонту, виконаного в будь-якому, хай навіть найкращому автосервісі.
  • Гарантія виробникавигідно відрізняє новий автомобіль від старого тим, що в разі браку в купленому Вами авто Ви, нехай і не без зусиль, але все-таки зможете через суд домогтися безкоштовного ремонту, заміни автомобіля або навіть повернення грошей. Недоліком гарантії є те, що для її збереження необхідно проводити ТО в авторизованому сервісному центрі, що обходиться досить недешево, але воно того варте, адже в разі виходу з ладу таких вузлів, як двигун або АКПП, їх ремонт або заміна може коштувати до чверті ціни автомобіля. Якщо ж Ви любите заощаджувати, то можна пройти лише перші одне-два гарантійні ТО, а потім відмовитися від гарантії, перейшовши на самостійне обслуговування автомобіля. Практично завжди шлюб виявляється протягом року експлуатації, а це значить, що зовсім не обов’язково оплачувати дороге гарантійне ТО протягом усього терміну гарантії.
  • Передбачуваність витрат . Ця перевага є наслідком перших двох і його сенс полягає в тому, що нова машина хоч і дорого обходиться своєму власникові, зате витрати на неї цілком реально спланувати.
  • Надійність угоди купівлі-продажу . Це ключовий аргумент на користь покупки нового авто. Купуючи абсолютно нову машину в автосалоні Ви можете бути впевнені що автомобіль не числиться в угоні, чи не знаходиться в заставі у банку, чи не буде згодом відчужений у Вас на користь раптово виниклого скривдженого власника одного з попередніх господарів. У Вас на руках буде акт приймання-передачі автомобіля, квитанція про оплату, оригінал паспорта транспортного засобу. Ніякі махінації Вам не загрожують, за умови, що Ви купуєте новий авто в офіційного дилера. Крім того, при покупці нового авто відсутній ризик купити машину, відновлену після серйозного ДТП чи взагалі зварену з половинок від двох різних автомобілів.
  • Можливість вибрати потрібну комплектацію . При купівлі нового авто Ви маєте можливість вибрати всі основні параметри автомобіля і будь-яку комплектацію. При бажанні можна додати необхідні параметри, правда в цьому випадку доведеться почекати поки Ваша машина буде виготовлена і доставлена, але повірте, очікування того варте.
  • Не треба проходити техогляд . Перший техогляд автомобіль проходить тільки через 3 роки, потім ще через 2, а далі щорічно. Отже, купивши нову машину Ви на три роки повністю знімаєте цю проблему.
  • Можливість купити в кредит . Банки з радістю видають кредит на нові авто, на відміну від старих. Якщо навіть Вам вдасться взяти кредит на стару машину, то ставка по ньому буде істотно вище, ніж для нової машини.

Недоліки нового авто:

  • Висока вартість володіння . У перший рік автомобіль втрачає в ціні більше, ніж в будь-який інший. Досить сильно знижується його ринкова ціна в другій і третій роки, а далі втрата вартості стабілізується і залишається приблизно однаковою для всіх наступних років. В середньому нові авто в перший рік дешевшають на 10-15%, але машини преміум-класу втрачають за перший рік до 25% від початкової вартості і більш.
  • Високі витрати на планове ТО . Сенс покупки нового автомобіля частково втрачається, якщо автомобіль буде знятий з гарантії, а для збереження гарантії обов’язковою умовою є своєчасне проходження планового технічного обслуговування в сервісному центрі. Таке обслуговування обходиться в 2-3 рази дорожче, обслуговування в звичайному автосервісі.
  • Висока ймовірність викрадення , а значить КАСКО – обов’язково. Новий автомобіль є ласим шматочком для викрадачів, адже чим новіше машина, тим вище на неї попит. Сигналізації і протиугонні засоби не є відчутним перешкодою на шляху автовикрадачів, тому єдиним ефективним засобом захисту стає страхування КАСКО.
  • Не можна вносити зміни в автомобіль , якщо автомобіль на гарантії. Якщо хочете що б автомобіль зберіг гарантію виробника, то можна вносити істотних змін в конструкцію, не можна замінювати штатні деталі на вдосконалені. Ось чому любителі тюнінгу ніколи не купують нові машини. Набагато вигідніше купити 2-3 річний авто, який вже встиг значно знизити свою ціну, але все ще зберіг свої споживчі властивості.

Старий автомобіль: переваги і недоліки

Перевага уживаного авто, по суті всього одне – його доступність . Цим показником визначається все. Низька ціна відкриває можливості для покупки уживаного автомобіля такого рівня, який в новому стані Вам не по кишені.

Однак будьте обережні, не перестарайтеся з віком старої машини, а якщо все-таки зважитеся на покупку старенького автомобіля, то обов’язково запасіть дві-три тисячі доларів на випадок непередбаченого ремонту.

Якщо ж Ви з тих, хто добре знає, як купити БУ автомобіль і вмієте його обслуговувати, то варіант з покупкою БО авто є для Вас ідеальним.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Переваги БО авто:

  • Доступність багатій комплектації. Купуючи 3-5-річну машину, Ви зберігаєте високі шанси отримати автомобіль в пристойному стані, але класом Вище, того авто, який доступний Вам новим. Автомобілі віком 5-7 років роблять шикарні комплектації ще доступнішими, а в поважному віці від 8 років і більше автомобілі преміум-класу зовсім не дорого відкривають перед Вами двері в світ справжнього комфорту і безпеки.
  • Не треба платити за Дод.устаткування . Зазвичай ще перший господар встановлює на машину все необхідне. Якщо ж чогось по Вашому думку не вистачає, наприклад музики, то це хороший привід для торгу.
  • Старі машини не викрадають . На жаль це не зовсім так. У перші 2-3 роки машина є майже нової та ймовірність викрадення практично не знижується. Якщо ж автомобілю більше п’яти років, то навряд чи його поженуть з метою перепродажу, а ось щоб розібрати на запчастини або вимагати від Вас викуп – запросто. Висновок: старі авто все-таки викрадають, але значно рідше, ніж нові. Простенька сигналізація + блокування КПП значно знизять ймовірність викрадення не нового автомобіля.
  • Не має потреби в обкатці . Дійсно, новий автомобіль бажано обкатати протягом перих 2-3 тисяч кілометрів, тобто не піддавати його максимальних навантажень, які не розкручувати двигун до максимальних оборотів, обмежити максимальну швидкість. Але на жаль, це перевага уживаного авто вельми сумнівно, адже купуючи БО авто в іншої людини ми не можемо бути впевнені, в яких умовах проводилась обкатка і проводилася вона взагалі. Якщо новенький авто всього на місяць віддати на поталу гонщику, то ресурс двигуна значно зменшиться, а наслідки можуть проявитися далеко не відразу.

Недоліки автомобіля з пробігом:

  • Ризик . Бувший авто може стати відмінним варіантом, але тільки за умови, що Ви добре розбираєтеся в машинах. Якщо ж досвіду покупки, облуговування та ремонту старих машин у Вас немає, і немає знайомого фахівця в цій галузі, готового допомогти при виборі авто, значить купуючи БО авто Вам доведеться сподіватися лише на свою удачу. Подумайте, можливо для Вас буде краще утриматися від покупки старої машини і відправитися в автосалон за новим авто. Не стану перераховувати всі небезпеки, що підстерігають нас при покупці БУ автомобіля, скажу тільки, що ризик в цій справі досить великий.
  • Низька надійність . Якщо машини у віці 3-5 років все ще мають досить високий ресурсом, то до 7-10 років в будь-якому автомобілі поломки починають відбуватися все частіше і частіше, і трапляються вони, як годиться, в самий невідповідний момент
  • Витрати на ремонт . Чим старше машина, тим більше число деталей наближається до межі свого ресурсу, і рано чи пізно будь-яка навіть найкрутіша іномарка приходить в стан, коли поломки слідують одна за одною. При цьому, чим вище початкова ціна машини, тим дорожче буде коштувати її ремонт. У будь-якому випадку, купуючи машину в віці понад 7 років, не варто розраховувати на її безпроблемну експлуатацію.
  • Висока вартість КАСКО . Більшість страхових компаній навіть не мають тарифів для роботи з автомобілями старше 10 років, а якщо тарифи і є, то вони вище, ніж для нового автомобіля.
  • Підвищений витрата палива і масла . Як правило: автомобілі поважного віку споживають палива на 5-10 відсотків більше норми, що є природним для зношеного двигуна. Так само є нормою і підвищений угар масла – до 1 літра на тисячу км пробігу.

Так що ж вибрати: новий або старий?

Новий автомобіль має високу надійність, а якщо за ним добре стежити, то він прослужить Вам вірою і правдою довгі роки. Але! У перші 3 роки, поки машина нова, вона найбільше втрачає в ціні, а значить вона обходиться своєму власникові дорожче. Нові автомобілі багато втрачають в ціні, але при цьому витрати на них добре прогнозовані.

Новий автомобіль є сенс купувати, якщо:

  • Ви можете собі дозволити новий автомобіль
  • Для Вас важливі надійність авто і передбачуваність витрат
  • Модель, доступна Вам нової, Вас повністю страівает
  • Ви плануєте володіти машиною більше 3 років

Одне з цих тверджень вірно? Значить варіант покупки нового авто Вам підходить. А ось якщо ствердних відповідей на ці питання у Вас вийшло два і більше, значить Вам треба купувати новий і тільки новий авто.

Старий автомобіль слід купувати, коли:

  • Престиж, для Вас, важливіше надійності
  • Вам потрібен авто більш високого класу, ніж той, що доступний Вам новим
  • Ви знаєте, як перевіряти БО авто перед покупкою
  • Ви добре знаєте продавця і впевнені, що він завжди каже правду
  • Вам не потрібна гарантія, обслуговувати машину Ви будете самі

Початківці автолюбителі часто задають питання: який перший автомобіль купити? Чи варто купувати відразу нову машину або повправлятися в водінні на старій? Звичайно ж, для навчальних цілей краще підійде старий авто , його не так шкода в разі аварії, та й корисно буде набратися досвіду обслуговування автомобіля, що б купивши в подальшому новий автомобіль , чітко уявляти собі як він працює і з якою періодичністю його обслуговувати. Якщо ж Ви хочете їздити на автомобілі, не вникаючи в його пристрій, то краще відразу купуйте нову машину .

резюме

Отже, якщо Ви часто міняєте машини, на першому місці для Вас стоять комфорт, престиж, безпеку і кількість автомобіля, але грошей на новий авто такого класу не вистачає, то Ваш варіант – покупка уживаного авто, бажано не більше 5 років та з пробігом не понад 100 тисяч. Але пам’ятайте: купуючи старий автомобіль, його треба як слід перевіряти і робити це повинен обов’язково фахівець, який знає як купувати БО автомобіль.

Якщо ж доступний Вам новим автомобіль Вас в принципі влаштовує, а головне для Вас в машині – це надійність і прогнозованість витрат, якщо Ви хочете тільки їздити на машині, а капот відкривати лише для техобслуговування, то сміливо купуйте нову машину. Це Ваш варіант? Тоді читайте, як купувати новий автомобіль.

Вибір автомобіля: новий або старий

Отримавши заповітне водійське посвідчення, багато початківці водії відвідують заняття, де автоінструктора на механіці в Москві допомагають їм удосконалювати навички водіння. Це необхідно, щоб якомога швидше стати рівноправним учасником дорожнього руху.

Інший складне питання, яке стоїть перед новоспеченим водієм, – це вибір автомобіля. Деякі люди ніколи не куплять машину з пробігом, а інші, навпаки, вважають, що більш практичним придбанням стане престижний, але старий автомобіль.

Який краще купити старий бу автомобіль?  34 відмінних варіанти

Новий – значить, без недоліків?

Головною перевагою новенького авто, купленого в офіційного дилера, можна вважати його надійність, оскільки всі вузли і деталі нові та оригінальні, а заводська збірка вважається найякіснішою.

Не менш важливі – надійність угоди купівлі-продажу, гарантія виробника, можливість вибрати потрібну комплектацію і купити авто в кредит на вигідних умовах. Крім того, нова машина не потребує техогляді: його потрібно пройти тільки через 3 роки, потім – через 2 роки, і лише потім – проходити щорічно.

Що стосується недоліків придбання нового автомобіля, то, в першу чергу, – це його висока вартість.

До того ж, господареві машини потрібно обов’язково оформляти КАСКО, оскільки нові машини часто викрадають, а різні протиугінні засоби і сигналізація не завжди бувають ефективними.

А щоб зберегти гарантію виробника, не можна замінювати штатні деталі на більш вдосконалені і будь-яким чином тюнінгувати авто.

Що потрібно знати про старому автомобілі?

Головна причина, по якій багато водіїв вибирають старі машини, – це приваблива вартість рухомого майна. Сьогодні можна купити машину по оголошенню практично за будь-яку вартість, причому продаються і бюджетні моделі вітчизняного автопрому, і престижні іномарки з пробігом.

Іншими плюсами покупки б / у автомобіля можна вважати те, що йому вже не потрібна обкатка, а все додаткове обладнання встановлено попереднім власником.

Крім того, високі шанси купити автомобіль у відмінному стані вище того класу, який доступний до покупки нових.

важливо

Зате машини преміум класу у віці 5-8 років дозволяють відчути справжній комфорт і безпеку на дорозі. І викрадають їх набагато рідше, ніж нові.

  Плюси і мінуси сигналізації з автозапуском

До недоліків машин з пробігом можна віднести наступне:

  • Низька надійність: поломки трапляються часто, а витрати на ремонт – істотні;
  • У страховій компанії зазвичай оформляють КАСКО тільки на машини не старше 10 років, при цьому тарифи для б / у машин дорожчі;
  • Автомобілі з пробігом витрачають більше палива і масла.

Отже, новий автомобіль розумно купити, якщо є необхідна сума, і потрібно, щоб машина надійно служила більше 3 років. А якщо людина регулярно змінює транспорт, можна придбати престижний б / у автомобіль.

Але перед покупкою потрібно убезпечити себе і перевірити машину по vin-коду або держномер, щоб дізнатися, чи не числиться вона в угоні, чи була в заставі і потрапляла в ДТП.

Якісний автомобіль іноземного виробництва часто буває не гірше нових машин, і служить досить довго свого чергового власнику.

Голосуй! ( 1

Битва мнений: какой автомобиль лучше купить — новый или слегка подержанный?

Вопрос, какой автомобиль выбрать — новый или подержанный, сегодня актуален как никогда.

С одной стороны, у дилеров машины сейчас стоят на 30—40% дешевле, чем два года назад, и купить бюджетный седан легко можно до 10 тысяч долларов.

С другой стороны, на рынке б/у тоже обвал цен, и за десятку можно поискать весьма неплохую машину в 3—5-летнем возрасте. Что же выбрать? Onliner.by побеседовал с представителями обоих «лагерей», чтобы узнать два разных мнения.

Мы решили не бросаться в крайности и не сравнивать новый базовый «Логан» с 15-летним ржавым BMW. Вряд ли у них пересекается целевая аудитория. И наверняка невозможно переубедить фаната старых BMW пересесть на новый бюджетный седан (как и наоборот).

Но вопрос, новая или немного подержанная, вполне актуален.

Сьогодні своєю думкою з читачами порталу поділяться Євген, який купив в салоні новий Renault Duster, забувши про проблеми з ремонтом, і Михайло, який їздить на Audi 2006 року і вважає, що купувати новий бюджетний автомобіль – значить позбавляти себе емоцій від володіння машиною. На чиєму боці ви?

Євген, 27 років (нік – _Veremey_). Їздить на Renault Duster 2013 року

Євген купив Renault Duster, коли цей автомобіль коштував 23,5 тисячі доларів. Кросовер має практично всі доступні для даної моделі опції, 2-літровий бензиновий мотор і повний привід. Єдине, чого немає, – це мультимедійної системи з навігацією, за яку потрібно було доплачувати 500 доларів (Євген вирішив, що в цьому немає сенсу). Автомобіль має рідкісне виконання Black Line.

– Чому брав в такій комплектації? Просто машина купувалася як для роботи, так і для сімейних потреб, тому хотілося мати максимальну кількість опцій. Перед покупкою розглядав різні варіанти.

Дивився на Skoda Rapid, Kia Rio … Навіть на Volkswagen Golf. Але в той момент ціни на ці машини в нормальних комплектаціях наближалися до 20 тисячам, тому я вирішив доплатити трохи і отримати повноцінний позашляховик з купою опцій.

Тут і шкіра, і повний електропакет, і підігрів, і інше.

Порада

За словами Євгена, мотор 1,6 літра навіть не розглядався, т. К. Різниці у витраті з 2-літровим – літр-півтора. Ролі особливої ​​не грає. При цьому машина частіше експлуатується по заміських трасах, тому більш високий запас потужності – далеко не зайвий. Хоча не можна сказати, що Євгенія не турбують витрати на бензин.

– Раніше у мене був дизельний Citroen C5 2001 року випуску, тому коли пересів на 2-літровий “атмосферник”, став помітно більше витрачати грошей на паливо. Та й в комфорті втратив. Citroen був набагато м’якше і плавніше на дорозі.

Але я дуже багато їжджу по роботі, тому кататися на старій машині стало несила. То одне полетить, то інше. Часто потрібно їздити в Гомель і інші міста, намотуючи часом по тисячі кілометрів за пару днів.

Тому продав С5 і взяв в лізинг новий Renault.

Міжсервісний інтервал Renault Duster – 15 тисяч кілометрів. Євген наїздив вже 70 тисяч, і останнє ТО проходило при пробігу 59 тисяч кілометрів. На даному етапі зазвичай змінюють не тільки масло, а й інші витратні матеріали (в тому числі ремені). Хоча власник Duster відмовився від повного ТО.

– Вирішив не міняти ремені на четвертому ТО і замінив тільки масло з фільтрами. Причина – необгрунтовано високі ціни на офіційному сервісі. Коли мені заявили, що четверте ТО, яке проходить на 60 тисячах км, обійдеться в 9,1 мільйона рублів, я сказав поміняти тільки масло.

Зараз взагалі подумую відмовитися від офіційного обслуговування. У мене є можливість придбати запчастини дешевше. Є людина, яка може зробити все якісно і швидко. У підсумку виходить майже в два рази дешевше, ніж у дилера.

Хоча останні ТО я проходив в Гомельському центрі Renault, і виходило приблизно на 500 тисяч дешевше, ніж в Мінську.

Были на Renault Duster небольшие проблемы, которые решались по гарантии. Так, в районе задних водостоков (от задней боковой двери до конца крыши) начало трескаться лакокрасочное покрытие. Краска слазит и с пластиковых молдингов. Однажды начали плавать обороты двигателя. Проблема решилась чисткой дроссельной заслонки.

Необычную проблему принесли форсунки стеклоомывателей. Отверстия в капоте, через которые они проходят, оказались негерметичными, и после дождя вода иногда попадает под капот и капает на катушку зажигания. Еще по гарантии заменили датчик температуры двигателя, из-за которого некоторое время беспрерывно работал вентилятор радиатора.

Несмотря на эти нюансы, автомобилем Евгений полностью доволен и менять пока не собирается.

– Спочатку, коли купував Duster, думав, що від’їжджаючи на ньому пару років і поміняю. Але поки ні про що таке не думаю. Машина абсолютно не приносить мені проблем і гідно виконує свою функцію. Коли я пересів з уживаного автомобіля на новий, відчув величезну різницю.

Зверніть увагу

Кожен день я знаю, що машина довезе мене з точки А в точку Б і не завдасть при цьому клопоту. Плати кожні 2-3 місяці за ТО по пару мільйонів рублів – і все! І це врахуйте, що я дуже багато їжджу по Білорусі. При цьому я розумію тих людей, які вибирають старі машини.

Якщо людина їздить не багато і тільки по місту, то цілком логічним буде купити 2-3-річний автомобіль. Але я іноді по роботі наїжджаю за пару днів півтори тисячі. І стати посеред траси не хочеться. Який би я купив «беушний» автомобіль замість Duster? Можливо, паркетник.

Щось типу Nissan X-Trail, Toyota RAV4 або Suzuki Grand Vitara. Однозначно – тільки повнопривідний і бензиновий.

Михайло, 24 роки (нік – mike216). Їздить на Audi A4 2006 року

Михайло теж любить повний привід. Його 9-річна Audi A4 була пригнана з США в 2011 році. Хоча і для Америки А4 випускаються в Німеччині. Автомобіль обійшовся в 15 тисяч доларів.

У автомобіля – базовий для США 2-літровий турбомотор, 6-ступінчастий “автомат” ZF і повний привід (передньопривідний в Америці і не знайдеш). За замовчуванням движок видає 200 л. с. Але власник «чіпанул» TFSI до 230-240 л.

с. (Така прошивка стояла на Audi TT).

– Купував машину з пробігом 96 тисяч миль. Грубо кажучи, 150 тисяч кілометрів. Пробіг нехай і великий, але «американський». Машина їздила по хорошим хайвеям, і стан її було відмінним.

З 2011 року я проїхав ще 130 тисяч кілометрів. ТО намагаюся робити раз в 8-10 тисяч. Якщо їжджу переважно по місту, то міняю масло швидше. Якщо багато за містом, то можна і на 10 тисячах. Міняю масла, фільтри.

Ну і по необхідності колодки. Все як завжди.

Михайло заливає в автомобіль масло Xenum GPX. 5 літрів – близько 70 доларів. Набір фільтрів обходиться приблизно в 30 доларів. Колодки – по 50 доларів за пару. Плюс робота. Обслуговується власник Audi в гаражах у «свого» перевіреної людини. Ніяких проблем поки не було. Коли автомобіль тільки прибув в РБ зі Штатів, виявилася його найбільша проблема.

– На самому початку довелося поміняти распредвал. Взагалі, це дефектна деталь, яка змінювалася безкоштовно в рамках відкличний кампанії Audi, але колишній власник чомусь не з’їздив на сервіс, про що я не знав.

У підсумку я потрапив на 500 доларів. Це була найдорожча поломка в моїй А4. Була ще проблема з паливним насосом. Але я підозрюю, його «вбили», коли переганяли авто сюди. Заганяли на паром практично з порожнім баком.

Але він не сильно дорогий.

важливо

Підвіска у рестайлінгової Audi A4 В7 виявилася цілком надійною. Рідні елементи довелося міняти лише при пробігу в 250 тисяч кілометрів. За словами власника машини, зараз потрібно ззаду поміняти тяги стабілізатора. Спереду недавно змінилося все, і тепер Михайло знову їздить без побоювань. За коробці передач і турбомотору ніяких серйозних проблем не було.

– Якщо стежити за двигуном, то все буде з ним добре. Технічно мотор досить складний, тому потрібно знати, що коли міняти і перевіряти. Особливо враховуючи, що йому скоро 10 років.

Звичайно, якщо кинути його напризволяще і нічого не міняти, то проблем не оберешся. Я завжди вчасно міняю розхідники, заливаю хороше масло. C коробкою проблем взагалі немає. Попередній власник поміняв масло в АКП.

Думаю, скоро поміняю і я. Але поки не турбує.

До Audi A4 Михайло їздив на Toyota Camry 2007 року випуску. Машину купували в сім’ю нової, і вона була в досить дорогому виконанні. На авто був встановлений 2,4-літровий мотор і «автомат». Нинішній власник Audi проїздив на японський седан D-класу 2009-2010 роки. Машина виявилася надійною, але не доставляла ніяких емоцій від їзди.

– Коли міняв машину, бюджет спочатку був 12-13 тисяч. Потім виріс до 15 тисяч. У той час [2011 рік. – Прим. авт.] на ринку взагалі було мало нових машин в даному ціновому діапазоні. Не кажучи вже про щось більш-менш цікавому. Тому я відразу вирішив, що куплю стару машину.

Дивився Mazda3 c потужними моторами, Saab з турбодвигунами, ще якісь варіанти. Зупинився на Passat B6 з 2-літровим турбомотором і був упевнений, що куплю його. Але мені запропонували трохи доплатити і взяти Audi з повним приводом. На ній і зупинився. Дуже задоволений. Поки навіть не розглядаю варіанти міняти її.

Якби знав, що так сильно впадуть ціни, звичайно, поміняв би її. Але тепер продавати немає сенсу.

Михайло вважає, що наступний його автомобіль теж буде старим. Нові машини, які йому подобаються, коштують не дешевше 25 тисяч доларів. А якщо автомобіль вже пару років «БЕУ», то можна віднімати хороший відсоток від його початкової ціни.

– Якби зараз довелося міняти машину, то дивився б на BMW 320, 328 з повним приводом. Можливо, взяв би Audi A4 B8 в рестайлинге з 2,0 TFSI і quattro. Подобається «копійка» BMW. Вони зараз по хорошей цене в Росії продаються. Нову поки не розглядаю.

Я – та людина, яка більш-менш розуміє, що робити з машинами і як за ними дивитися. Автомобілі, які стоять новими до 20 тисяч доларів, мені особливо не подобаються. Хоча я в цілому розумію людей, які їх купують. Просто їздити з точки А в точку Б – то що треба.

Гарантія дозволить особливо не думати про проблеми. Але мені особисто хочеться отримувати емоції від машини.

Порада

Учасники нашої «битви думок» озвучили свої аргументи. Чия позиція вам ближче? Голосуйте і висловлюйтеся в коментарях!

Передрук тексту і фотографій Onliner.by заборонена без дозволу редакції. nak@onliner.by

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…