Звичайно автолюбителі припускають, що підготовка транспортного засобу до фарбування пов’язана виключно з малярськими роботами. Але насправді, це далеко не так.

Не можна забувати про те, що цей вид занять вимагає дотримання безлічі правил, які починаються з підготовки місця для подальших заходів.

Зверніть увагу

Це керівництво допоможе розібратися із загальними питаннями, які неодмінно виникнуть під час малярних робіт, і дозволить поставитися до справи зі знанням теорії.

Отже, де буде проходити підготовка автомобіля до фарбування в подальшому, ви вже вирішили. Можливо, це власний або запозичений у приятелів або родичів гараж. Раніше в ньому здійснювалися будь-які роботи, а значить, залишився сміття, бруд, пил. Все це необхідно видалити з простору.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

По-перше, тоді якість фарбування стане максимально наближеним до вимог. По-друге, так зручніше працювати. У приміщенні, відведеному під малярні роботи, усувається все сміття, непотрібні предмети, включаючи запчастини від автомобіля, ПММ (паливно-мастильні матеріали), колеса.

Коли простір прибрано, потрібно ліквідувати з нього пил. Зробити це складно через наявність голого каменю без лицьової обробки. Тому щоб скоротити ймовірність проникнення пилу в простір на всіх етапах малярних заходів, використовують методику вологого прибирання.

Спочатку все поверхні потрібно ретельно пропилососити, потім обдути з компресора, приділивши особливу увагу кутах технічного приміщення. В процесі всіх подальших заходів потрібно зволожувати підлогу, щоб на нього притягалася пил. Але не перестаратися, щоб уникнути калюж.

повернутися до меню ↑

Що необхідно, щоб підготувати автомобіль до фарбування?

Коли приміщення було ретельно прибрано, настав час дізнатися, як підготувати автомобіль до фарбування в приватних умовах. До цієї стадії дійдуть майстри, які відвідали напередодні автомагазин зі списком.

Арсенал інструментів

Перелік:

  • набір інструментів, які використовуються при розбиранні (ключів, викруток, інших пристосувань);
  • набір інструментів, необхідних для рихтування, при необхідності (молотків, ложок, монтування);
  • зварювальний апарат;
  • болгарка;
  • пульверизатор з компресором;
  • рубанок;
  • лійка.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуйЯкий наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуйЯкий наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуйЯкий наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуйЯкий наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Перелік:

  • шпаклівка (рідка, м’яка, скловолокно);
  • наждачний папір (абразивом Р80-1000);
  • розчинник;
  • антисилікону;
  • грунт.
  • У технологічному процесі відповідно до інструкції з проведення підготовки машини до фарбування знадобляться:
  • відрізки безворсовой тканини;
  • упаковка антистатичних серветок;
  • струна металева (для вирізання стекол).

Шляхом простих математичних дій (додавання) кожен автолюбитель зможе прицінитися перш, ніж затівати самостійну підготовку до наступного етапу.

повернутися до меню ↑Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Тут мається на увазі дві категорії заходів:

  1. миття;
  2. безпосередньо підготовка кузова.

Перший етап відносно невеликий і не вимагає особливих знань, а скоріше залежить від того, наскільки господар дбає про своє сталевому одного. Але все ж варто згадати про мийці дещо детальніше.

Чому важливо добре вимити машину перед фарбуванням?

Без попереднього миття автомобіля неможливо його правильно і повністю підготувати до фарбування.

Навіть 1 см 2 жиру, що залишився на поверхні металу, може привести до корозії або злущування фарби вже після першої миття з сучасною технікою і хімією.

Саме тому перед початком робіт автомобіль заганяють в мийку або самостійно видаляють всі види забруднення, уважно оглядаючи кузов в процесі миття.

На цьому етапі найкраще використовувати бавовняну тканину, губку. Не обійтися без спеціального шампуню, теплої води.

Місця кузова, які потребують особливої ​​уваги під час миття:

  • стикувальні зони кузова;
  • стійки;
  • пороги;
  • днище;
  • крила.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Якщо бруд присохла, її не можна зривати. Потрібно замочити мильним розчином, обережно відмити без застосування абразивних розчинів.

Використовувати хімію або спеціальні засоби, інструменти для видалення застарілої грязі не допускається, тому що разом з присохлої глиною можна здерти лакофарбове покриття з поверхні автомобіля.

Завершує мийку кузова стадія знежирення з нанесенням антисилікону або уайт-спіриту. Після контрольного огляду цю стадію підготовки авто до фарбування можна вважати закінченою.

повернутися до меню ↑

Перш, ніж починати займатися кузовом, власник автомобіля повинен зняти такі деталі:

  • ручки;
  • елементи тюнінгу;
  • фари;
  • скло;
  • бампера.

Двері розбираються повністю, по можливості знімаються. Демонтуються капот, кришка багажника. Ці деталі беруть участь в підготовчо-фарбувальному процесі окремо від кузова.

В процесі робіт не повинно бути ніяких елементів, крім самого корпуса. Салон також краще розібрати до металу, залишивши торпедо. Дану частину потрібно сховати під плівку.

Після всіх цих дій починається безпосередньо підготовка автомобіля до фарбування як початковий етап малярних робіт. Інструкція необхідна кожному початківцю майстру.

повернутися до меню ↑Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Якщо автомобіль потрібно пофарбувати частково, то необхідності роздягнути кузов догола не виникне. Досить закрити непотрібні деталі газетою, плівкою, ретельно приліпивши їх до металу і стекол. Коли завдання стоїть більш глобальна, то всі згадані раніше дії неминучі.

Отже, технологія підготовки до фарбування має на увазі виконання наступного ряду дій:

  1. Шліфування наявного лакофарбового покриття.
  2. Шпаклівки.
  3. Грунтування.
  4. Сушки.
  5. Шліфування грунту.
  6. Повторного грунтування і шліфування (при необхідності).

повернутися до меню ↑

Підготовка дуже важлива для виконання якісної роботи.

Розібраний і попередньо вимитий кузов обробляється болгаркою або шлифмашиной зі спеціальною насадкою. Тут же стане в нагоді рубанок. Якщо буде потрібно рихтування, то можна самостійно її виконати, використовуючи відповідну технологію (можна знайти в каталозі сайту) або послуги бляхаря.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Після того як нерівності були відрихтовані, можна приступати до їх шпаклювання. На знежирену поверхню тонким шаром наноситься спеціально підготовлена ​​суміш, яку майстер повинен виготовити з безпосередньо шпаклювального матеріалу і затверджувача. Про цю технологію детально ми розповімо в наступній статті.

Після завершення попередньої стадії можна приступати до ошкурювання і нанесення грунту. Ця речовина можна придбати в готовому вигляді. Найчастіше гаражні самоучки використовують речовину в аерозольному балончику. Після повного висихання нанесеного шару захисту можна виконати фінішну шліфування, обдув повітрям і знежирити кузов в останній раз перед початком фарбування.

Не забуваємо уважно читати інформацію, надану виробником на упаковках автомобільних засобів.

На цьому підготовку автомобіля до подальшої фарбування можна вважати закінченою.

PS

Виконання малярних робіт, в тому числі фарбування кузова своїми силами дозволить значно заощадити фінанси, а також особисто проконтролювати і дотримати технологію, яка застосовується фахівцями в майстерні.

Якщо в розпорядженні власника авто є хороший компресор, приміщення ідеально чисте, а технологія фарбування авто освоєна, то і це завдання можна вирішити самостійно. Але при цьому не можна забувати, про те, що будь-які роботи з технікою і хімією вимагають обережності і дотримання правил безпеки. Тому не нехтуємо засобами індивідуального захисту.

Експерт: Сергій Маркелов.

Ще статті:

  • шагрень при фарбуванні авто;
  • професійна фарбування автомобіля.

Адміністратор

Як підготувати диски до фарбування і правильно їх зачистити?

зміст :

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Фарбування дисків є нескладним процесом, який під силу багатьом автолюбителям. Її якість безпосередньо залежить від того, як поверхня металу була підготовлена.

У реставрації коліс саме ця процедура займає найбільше часу і зусиль.

Щоб правильно підготувати автомобільні диски до подальшої фарбування, потрібно розглянути, які на них бувають дефекти, як видалити старе покриття і як вирівняти поверхню.

Автомобільні колеса працюють в дуже складних умовах, через які на їх поверхні з’являється з часом багато дефектів. Щоб знати, з чим боротися перед фарбуванням, потрібно спочатку розглянути ці ушкодження:

  • старе облізле покриття;
  • подряпини;
  • відколи;
  • порушена геометрія;
  • сліди корозії.

Всі перераховані недоліки можна усунути в домашніх умовах. Винятком є ​​тільки відновлення геометрії коліс, так як для цієї операції потрібне спеціальне обладнання.

Для того, щоб відновити правильну форму, диски ще перед обробкою бажано відвезти на найближчий солідний сервіс по монтажу шин. На таких підприємствах завжди є верстат для прокатки, за допомогою якого фахівці повернуть колесам ідеальну форму.

Тільки після цього можна приступати до подальших процедур підготовки.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Для початку необхідно очистити диски від старої фарби. Зробити це можна кількома способами:

  • нагрівання;
  • застосування спеціальної рідини;
  • піскоструйна обробка;

Один з найпростіших способів видалити стару фарбу полягає в нагріванні. Для цього можна використовувати звичайний будівельний фен, який вже є майже в кожному гаражі. Диски потрібно окремо попередньо прогріти потоком гарячого повітря, і потім зачистити їх металевим шпателем або щіткою.

Працювати з феном слід вкрай обережно. Не можна допускати надмірного перегрівання металу, так як це неодмінно призведе до його деформації і порушення правильної геометрії.

Те ж саме стосується і охолодження. Не можна охолоджувати диски, опускаючи їх в холодну воду. Така процедура може привести навіть до розтріскування. У будь-якому випадку буде порушена структура металу, що згубно позначиться на його міцності. Диски повинні остигати природним шляхом.

Другий популярний спосіб видалити старе покриття перед фарбуванням полягає в застосуванні знімною рідини. На ринку продаються спеціальні хімічні склади, які розм’якшують емаль. Після такої обробки стару фарбу легко можна буде видалити або шпателем, або щіткою по металу.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Найпрогресивніший спосіб підготовки коліс до фарбування – піскоструминне очищення. Якщо такої в своєму розпорядженні немає, то можна звернутися на сервіс, де все зроблять професіонали. Така обробка вважається найякіснішою, так як вона видалить не тільки стару фарбу, але і очистить диски від корозії.

Далі слід вирівняти поверхню дисків, тобто прибрати всі подряпини і відколи. Ця робота проводиться в два етапи:

  1. Спочатку метал обробляється наждачним папером. Для цього потрібно взяти абразив з розміром зерна близько 320, і періодично змочуючи його, затерти всі видимі дефекти на дисках. По закінченню слід змінити наждачний папір на Р 1000 і довести поверхню до ідеально гладкого стану.
  2. Другий етап вирівнювання поверхні перед фарбуванням полягає в роботі шпаклівкою. За допомогою цього матеріалу закладаються всі дефекти, які не були усунені наждачним папером і піскоструминної обробкою.

Зазвичай шпаклівка допомагає позбутися від глибоких подряпин, відколів і нерівностей, які були зроблені при шліфуванні. Після обробки вся поверхня диска затирається дрібним наждачним папером до гладкого стану.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Наступний етап підготовки колісних дисків до фарбування – знежирення і обклеювання малярським скотчем. Якщо з коліс не знімалася гума, то її потрібно неодмінно захистити від попадання грунтовки і фарби. Для цього найзручніше використовувати малярний скотч, газету або поліетиленову плівку. Вся покришка прикривається зазначеними матеріалами та фіксується в підвішеному стані.

Важливу роль в підготовці коліс до фарбування грає знежирення. Якщо цей етап пропустити, то наноситься грунт не виконуватиме свою функцію повноцінно. Він не забезпечить необхідної адгезії, і нанесена фарба не буде утримуватися так міцно, як потрібно.

Для знежирення можна використовувати різні розчинники, спирт або бензин. Ідеальним варіантом буде застосування того складу, який буде використовуватися для розведення грунтовки і фарби. Це гарантовано вбереже від негативної реакції фарбувальних матеріалів на нерідний розчинник.

Останній етап підготовки колісних дисків до фарбування – нанесення грунтовки. Цей матеріал служить сполучною ланкою між металом і емаллю, забезпечуючи підвищену адгезію і залишкове вирівнювання поверхні. Гарантувати найкраще складом, який виготовлений тим же виробником, що і фарба – такий підхід дасть більше гарантій на якісне відновлення дисків.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Грунтовка наноситься в кілька шарів. Перших з них наноситься невеликим рівномірним кількістю. Його основне призначення – проявлення залишилися дефектів.

Після нанесення першого шару грунтовки зазвичай дуже добре видно похибки, які були допущені на етапі шліфування і обробки шпаклівкою. Якщо такі є, то їх дуже просто видалити за допомогою дрібної наждачного паперу.

Якщо помилки надто помітні, то не зайвим буде спробувати ще раз виправити їх за допомогою тонкого шару шпаклівки.

Далі на підготовлену поверхню наноситься більш товстий шар грунтовки. Після висихання потрібно ще раз оглянути диски на наявність дефектів. Якщо останній шар грунту ліг ідеально рівно, і похибок немає, то колеса можна відправляти на фарбування. В іншому випадку нанесення грунтовки повторюється.

Підготовка авто до фарбування: етапи, технологія, відео уроки

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

У спеціалізованих СТО вам запропонують послугу підготувати автомобіль до наступної фарбування. Але це можна виконати і самостійно, адже технологія порівняно нескладна. Якщо подивитися кілька відео, що описують і показують етапи виконання процесу, а також купити потрібні матеріали, все можна зробити правильно. Втім, досвід виконавцю цього процесу не завадить, так як робота з кузовом автомобіля і її якість буде видно вже після фарбування. Отже, розберемося з такою процедурою, як підготовка авто до фарбування.

Для цього необхідно знати, як працювати наждачкою, шпаклівкою, а також вміти працювати розпилювачем. Незважаючи на те, який спосіб підвести машину до головної косметичної процедури ви вибрали, все можна зробити правильно і якісно. Потрібно не поспішати і дотримуватися правил виконання всіх етапів.

Перший етап – підготовка і очищення від старої фарби

Щоб підготовка автомобіля до фарбування була проведена якісно, ​​не можна залишати на відремонтованому місці машини старі шари лакофарбові покриття.

За допомогою наждачки з більшою зерностостью необхідно зачищати стару фарбу до грунту або до металу. Все залежить від того, який стан кузовного металу.

Іноді перед фарбуванням можна тільки матовать старий шар, але часто доводиться виконати таку підготовку:

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

  • зачистити за допомогою грубої наждачки старий шар фарби (можна з подачею води на кузов машини);
  • для збереження якості металу в подальшому слід також прибрати всі жучки іржі;
  • наступним етапом підготовки авто буде визначення місць, які варто вирівняти (якщо такі є);
  • кузов автомобіля можна рівняти з допомогою рихтування, але без досвіду цей етап неможливо виконати правильно;
  • перед нанесенням шпаклівки та інших верств майбутнього ЛКП необхідно знежирити кузов машини.

Подивитися на відео цей етап цілком можна, але краще прочитати більше теорії від фахівців з фарбування легкових автомобілів.

Після нанесення шпаклівки її необхідно зачистити за допомогою наждачки, щоб поверхня повністю вирівнялася. Перед будь-якими іншими діями стоїть знежирювати поверхню, так як ні грунт, ні фарба не зможуть нормально висохнути.

Підготовка авто перед виконанням фарбування на цій стадії визначає, як буде виглядати машина в майбутньому.

Як підготувати поверхню після шпаклівки?

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Шпаклівка – це безпосередня підготовка авто до косметичного ремонту. Потрібно визначити, які цілі ви ставите. Якщо хочете отримати ідеальний автомобіль, варто приділити особливу увагу процесам зачистки. Нерівності навіть у вигляді невеликих пір обов’язково будуть видні на кузові автомобіля після проведення фарбування.

Грунтовка кузова і Замивання глянцевих поверхонь

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

  • пам’ятайте, що перед накладенням будь шару ЛКП, включаючи грунтовку, слід знежирити метал автомобіля;
  • технологія також вимагає підготувати достатню місце навколо машини перед накладенням ґрунту;
  • грунтовка висихає кілька годин, після цього підготовка авто має на увазі Замивання металу;
  • щоб фарба лягла якісно, ​​потрібно усунути шорсткі поверхні грунтовки;
  • для цього береться найдрібніша наждачний папір і з подачею води проводиться Замивання кузова;
  • після висушування варто знову знежирити всі деталі автомобіля, можна вважати, що підготовка авто завершена.

Далі слід безпосередньо фарбування. Але можна ще раз переглянути ремонтуються місця, досліджувати їх за допомогою перегляду з різних кутів.

Якщо ви знайдете будь-які нерівності, їх ще можна буде усунути до фарбування. Далі підготовка авто переходить в фарбувальний бокс. Це може бути і гараж, але слід реалізувати нормальні умови без пилу.

Підготувати бокс краще за допомогою вологого прибирання і виносу за все, що може перешкодити.

підводимо підсумки

Можна використовувати різні відео з технологіями і поясненнями процедури фарбування кузова. Ви можете застосувати найпростіші рішення, просто оновивши ЛКП на вашому автомобілі. Але навіть в цьому випадку буде потрібно якісна підготовка авто.

В іншому випадку кузов не буде готовий до фарбувальних робіт, новий шар фарби може відшаруватися, з’являться тріщини і відколи. Неякісно пофарбована машина отримує відколи і відлущування фарби навіть на мийці високого тиску.

Так що завжди звертайте увагу на якість робіт і матеріалів.

Якщо у вас взагалі відсутні умови для виконання фарбування, можна виконати тільки локальний ремонт. Професійна камера і хороший пульверизатор зроблять свою справу набагато краще.

Але підготувати машину, усунути нерівності і привести кузов в нормальний стан ви зможете досить просто без зайвих зусиль. При виникненні проблем і складнощів, можна звіритися з відео та іншими матеріалами з фарбування.

Завжди є можливість задати питання в коментарях до запису на сайті або на форумі.

Попередня підготовка пошкодженого бампера до фарбування – Фарбування автомобіля своїми руками

Пластик на сучасних авто, з року в рік, займає все більшу площу. Однією з найважливіших деталей, що виготовляються з цього матеріалу, є бампер. Він являє собою захисний елемент машини, тому повинен завжди бути в ідеальному стані. У цій статті ми розглянемо те, як повинна проводитися якісна підготовка бампера до фарбування.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Ремонт серйозних ушкоджень елемента

Пластик досить недовговічний і легко піддається деяким видам пошкоджень, наприклад, подряпин, сколів, тріщин, в деяких випадках він може просто луснути. Серйозні пошкодження можна відремонтувати двома методами: використовувати зварювання або здійснити проклейку деталі.

 Сварка бампера хоч і є більш надійним способом, проте може принести вам масу клопоту. В першу чергу, ви повинні володіти набором необхідних інструментів. Доведеться придбати спеціальний паяльник, електроди, фен, особливі ножиці та ін. По всьому виходить – метод далеко не дешевий.

Якщо ви вирішите відремонтувати бампер своєї машини способом проклеивания, то він обійдеться вам в набагато меншу суму.

Для цього достатньо придбати в будь-якому автомобільному магазині спеціальний ремкомплект. У нього входять близько 2 метрів армуючої склотканини, епоксидної смоли і затверджувач.

В розширених комплектах є також шпаклівка під пластик, наждачний шкурка і резервуар для змішування компонентів.

Коштують вони близько 50-60 доларів, так що кожен з вас зможе собі дозволити придбати їх. Якщо ви виявите на бампері вашої автомашини розриви, тріщини або діри, нанесіть з його зовнішнього боку армирующее скловолокно. З тим, щоб ремонтне покриття було міцнішим, бажано наклеїти 3-4 шари матеріалу.

При нанесенні першого з шарів, розрахуйте його таким чином, щоб він був на 4-5 см ширше самого ушкодження. Наступний шар повинен перекривати перший на 6-7 см. Далі потрібно лінію склеювання ретельно ошкурить. Потім, у міру затвердіння основи, нанесіть шпаклівку зі зворотного боку деталі. Почекавши 25-30 хвилин, відшліфуйте ділянку.

Перший етап підготовки – очищаємо бампер від забруднень

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Починати слід, як і при будь-якому ремонті, з відмивання забруднень і смоли з деталі, яка буде піддана вами ремонту і подальшої фарбування. Для цього можете скористатися як спеціальним автошампунем, так і водою з розчиненим у ній будь-яким миючим складом.

Підійде навіть пральний порошок або розчин для миття кухонного посуду. Потім необхідно бампер знежирити і зняти з нього дорожній гудрон. Можете для цієї мети скористатися розчинником або Уайт-спіритом. Ретельно видалите всі вкраплення присохлої смоли з поверхні деталі. Це необхідно для того, щоб при подальшому шліфуванні гудрон не забивав постійно наждачний шкірку.

Шліфування і шпаклювання покриття

Після вищеописаних робіт переходите до шліфування бампера великої шкіркою. Використовуйте для цього шліфувальну машинку, а також брусок з натягнутою на нього наждачним шкіркою, що має абразивность Р120. Вирівняйте всі підозрілі ділянки деталі. Крім цього, зачистка бампера повинна включати в себе і загладжування кутів, а також виникають сходинок.

Ваша головна мета при цьому – зробити наступну шпаклівку поверхні мінімальної. Після того як шліфування і обдування поверхні будуть закінчені, огляньте її – чи не залишилося яких-небудь дефектів. Якщо виявите лопнули ділянки або тріщини на пластиці, то озбройтеся потужним паяльником.

Заваріть знайдені ушкодження з обох сторін плоскими електродами, або якщо вони невеликі – просто пропоїти паяльником. (Альтернативний спосіб видалення таких дефектів був описаний вище).

важливо

Утворені шви на бампері обробіть шпаклівкою, що включає в себе скловолокно. Такий матеріал, висихаючи, просідає менше і, по суті, є армуючим.

Після того як склад затвердіє, відшліфуйте ділянку наждачним шкіркою Р120.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Решта невеликі дефекти обробіть фінішною шпаклівкою. Після її затвердіння, відшліфуйте поверхню бампера менш великої шкіркою – Р180-Р220. Повторюйте цю операцію, поки не досягнете необхідного результату, іншими словами, видалення всіх відчутних рукою і видимих ​​оком похибок.

Наступним етапом буде матованіе всій площі деталі під ґрунтовку, крім цього, загладжування рисок, які залишилися після використання грубої шкурки Р120. Для цього використовуйте наждачний шкірку, що має абразив Р220, і де шліфувальної машинкою, а де вручну ретельно пройдіть всю робочу площу.

Не треба використовувати жорстку підошву для машинки, так ви отримаєте небажану огранювання поверхні бампера. В даному випадку рекомендується застосовувати м’який перехідник на поролоновою основі. Він кріпиться на липучці, між підошвою і абразивним кругом.

Закінчивши цю операцію, переходите до наступної. За допомогою компресора обдуйте повітрям всю поверхню бампера. Потім ретельно його знежирте Уайт-спіритом і наостанок протріть антисилікону.

грунтування бампера

Одягнувши захисну маску, розпорошите по поверхні деталі два тонких шару грунтовки для пластика. Поки вона підсихає, вимийте пістолет і приготувати достатню кількість двухкомпонентной акрилової грунтовки. Далі приступайте до чергової операції. Для початку, покрийте всю поверхню бампера одним тонким шаром грунту.

Потім в кілька прийомів залийте проблемні ділянки. Робіть це акуратно, грунтовка не повинна потекти. Бажано наносити кожний наступний шар, коли попередній став вже матовим, тобто підсох. І останній етап даної операції – заливка поверхні бампера завершальним шаром грунту. Його бажано робити більш рідким, ніж попередні.

Для цього додайте до складу трохи розчинника.

Сушка і остаточна шліфування деталі

Після всіх описаних дій потрібно дати деталі повністю просохнути. Це займе 24 години. Якщо ви вирішите використовувати примусову інфрачервону просушку, час очікування скоротиться до 2-3 годин.

Після того як бампер висохне, необхідно буде відшліфувати грунт. З цією метою використовуйте шлифмашинку і наждачний шкірку Р320-400.

Щоб кінцевий результат був більш якісним, можете застосувати проявочний порошок.

Операція шліфування необхідна для усунення ділянок просадки шпаклівки в ремонтованої зоні, а також видалення рисок, які залишилися після використання більш грубою шкурки. Пильна увага приділіть ребрах на поверхні бампера. Подібні ділянки бажано обробляти вручну.

Варто зазначити, що в ході даної операції існує очевидна ймовірність протерти шар грунту наскрізь. Після того як ви отшліфуете грунт, на деяких ділянках поверхні деталі можуть виникнути потертості, аж до шпаклівки, а в деяких місцях – навіть до пластика.

  • Якщо такі дефекти ремонту проявилися, то їх треба в обов’язковому порядку повторно укрити ґрунтовкою.
  • Якщо ви цього не зробите, то після фарбування бампера на даних ділянках з’явиться негарний кантик.

Повторну операцію грунтування робите за допомогою розпилювання одного-двох тонких шарів. Після того як склад висохне, акуратно відшліфуйте бампер наждачним папером Р400-Р500. Після цього в останній раз обдуйте деталь стисненим повітрям, знежирте її Уайт-спіритом – і вона готова для перефарбування.

Щоб отримати більш міцне покриття, додавайте в грунт, а потім модифікує лак присадку «Еластофікс». Даний склад зробить покриття більш еластичним і стійким до не дуже сильним зламів і ударам.

Внаслідок використання такої присадки, лак не буде тріскатися сіточкою і на ньому буде менше сколів. Слід попередити, що якщо ви захочете використовувати таку добавку, то шліфування поверхні бампера абразивними речовинами і матеріалами буде більш трудомісткою, так як вона придбає більшу еластичність.

Матування поверхні: скотч, гель, паста?

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Неважко здогадатися, що з гладкою поверхнею фарба буде реагувати гірше, тому кузов авто ошкурівать перед фарбуванням. Однак це зовсім не означає, що потрібно наносити на нього борозни, дістають до металу. Товщина одного шару фарби вимірюється десятими частками міліметра, тому під матуванням розуміється тільки акуратне і точне використання абразивних матеріалів.

Матованіе звичайної поверхні

Відзначимо відразу, що ошкурювання може і повинно проводитися перед нанесенням будь-якого покриття, будь то грунтовка, шпаклівка або фарба.

Але останній матеріал вимагає особливо точного підходу, оскільки нанесення фарби – фінішна обробка.

Перед ґрунтуванням проводиться ошкурювання основної площини наждачним папером P320 – для важкодоступних місць використовується абразив на повсті.

Обробка автомобіля безпосередньо перед фарбуванням передбачає використання менш агресивних абразивів або їх використання зі спеціальною пастою.

Таким чином, при ремонті ЛКП слід розрізняти безпосередньо шліфування, необхідне для «зачеплення» фарби, і створення переходу з матової поверхні.

Після остаточної локалізації пошкодження проводиться шліфування ділянки в центральній частині площі передбачуваного нанесення фарби. «Сухим» методом проводиться шліфування автомобіля абразивом P400-600, «по-мокрому» – абразивом від P1000.

Краї пошкодженої ділянки обробляються абразивної губкою категорії «Micro Fine», тобто дуже тонкою. Ця частина матованія авто поширюється на площу більшу, ніж область фарбування. Полірування необхідна для того, щоб зробити перехід від одного шару фарби до іншого менш помітним.

В ідеалі необхідно застосувати на авто кілька видів «шкурок», поступово зменшуючи зернистість абразиву і розширюючи кордон шліфування.

Якщо деталь потрібно трохи «підрізати», то починати слід з P600, але зазвичай перша «Замивання» проводиться номером P800, а в проміжку між «800» і «1200» на поверхню наноситься проявлення ЗМ.

Порада

Підготовка поверхні перехідної зони проводиться тільки всуху, хоча для деяких кіл (зі спіненої основою) допустимо використання невеликої кількості води. В такому випадку пилеоотвод повинен бути відключений.

Конкретні вказівки необхідно отримати від виробника з інструкції по застосуванню або на офіц. сайті. Наприклад, якщо мова йде про популярних колах компанії ЗМ, то ручну підготовку полірування під лак рекомендується проводити абразивом з номером від P3000.

Слід врахувати також рекомендації виробника лаку, а після закінчення робіт видалити пил і ретельно знежирити поверхню розчинником.

Матованіе транспортувального грунту

Для судноплавства автомобіля до точки зборки використовується спеціальний вид грунту і особливий спосіб нанесення: транспортувальне покриття, створене методом електроосадження.

Такі грунти відрізняються високою твердістю, оскільки призначені для захисту від подряпин.

Це не означає, що обробка таких деталей вимагає застосування агресивних абразивів: спеціально для них створені шліфувальні круги на мінеральній основі, здатні витримувати велике навантаження, але мають стандартну градацію.

Обробка транспортувального грунту практично неможлива вручну. Тому набори, що з’являються у продажу, призначені в основному для машин. Крім кіл для шліфування з номерами від P320, в них входить паста і гель для доопрацювання матової поверхні.

Матеріали для матування

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Знежирення перед матованіем звичайно не потрібно, але іноді нанесена неправильно алкідна емаль може стати перешкодою для використання дрібних абразивів. У такому випадку потрібно знежирити поверхню антисилікону. Забивання абразиву старою фарбою автомобіля відбувається по-різному і багато в цьому випадку залежить від виробника: переходити на «наждачку» крупніше не слід, а зосередитися краще на правильному знежирюванні.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Як підготувати машину до фарбування самостійно

Автолюбителі зі стажем і професіонали знають, як самостійно підготувати машину до фарбування. У кожного є власні секрети і напрацювання. Але, тим не менше, основні етапи для всіх загальноприйняті.

Розглянемо їх в технологічній послідовності. Причин для фарбування автомобіля може бути маса. Від них залежить, як ви будете фарбувати і як проведете підготовку.

Візьмемо за приклад варіант, коли оновити лакофарбове покриття ви вирішили для себе, а значить, робити будете все на совість.

Мийка і огляд кузова

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Підготовка до фарбування автомобіля в домашніх умовах починається з попереднього ретельного огляду кузова. Добре вимийте машину і досконально огляньте її. Особливу увагу приділіть так званих зон ризику:

  • днище;
  • крила;
  • пороги;
  • стійки;
  • місця стиків деталей.

Якщо виявите гнилі місця, то тут не обійтися без радикальних заходів. Проблемні місця краще вирізати «болгаркою» і накласти латки, застосувавши зварювальний апарат. Виявивши бульбашки іржі, натисніть на них твердим предметом. Швидше за все, в цих місцях іржа йде зсередини і доведеться теж скористатися зварюванням.

[Goo1]

Зачистка кузова автомобіля

Після обстеження з автомобіля потрібно зняти всі деталі, які не повинні потрапити під струмінь фарби. До цих деталей відносяться:

  • скло;
  • фари;
  • ручки;
  • елементи тюнінгу;
  • бампера.

Дещо можна заклеїти газетами і малярським скотчем. Якщо при огляді було виявлено глибокі вм’ятини й тріщини, то доведеться ці місця рихтувати. Для цієї роботи потрібен певний досвід. При його відсутності краще звернутися за допомогою до бляхареві. Для рихтування застосовують різні витяжні пристосування, рихтувальні молотки і опори.

https://www.youtube.com/watch?v=nItcG4qhRzY

Після зварювальних робіт і рихтування можна приступати до зачистки. Її мета – згладити зварні шви, відколи, тріщини і прибрати верхній блискучий шар старої фарби. Для цього можна скористатися спеціальним рубанком або шліфувальної машинкою і наждачним папером.

У місцях, де є бульбашки іржі, знімаємо, не шкодуючи, все до металу. Можна використовувати перетворювач іржі. Якщо стара шпаклівка і фарба тримаються міцно, то не слід дуже старатися. Ці місця просто «затуманьте», знявши шкіркою верхній шар.

Після цього поверхню потрібно знежирити бензином.

[Goo2]

Великі поверхні потрісканої фарби можна протравити 30% розчином каустичної соди і залишити на ніч. Вранці фарба легко зніметься струменем гарячої води.

Зверніть увагу

Каустик наносити пензлем, щоб уникнути травмування рук – це агресивна рідина. Зварні шви можна шліфувати болгаркою.

Вм’ятини, тріщини і подряпини обробляють вручну шкіркою Р60-Р120, остаточне шліфування виробляють більш дрібної наждачкою Р220-Р260.

шпаклівка кузова

Підготовка авто під фарбування передбачає ще один етап. Для усунення всіх нерівностей поверхню потрібно зашпатлевать. Шпаклівки автомобільні бувають різні, і тому способи нанесення теж відрізняються. Кожен виробник дає свої рекомендації, яких і потрібно дотримуватися.

Але є основне правило: не накладайте шпаклівку товстим шаром – вона обов’язково потріскається.

Але якщо все ж така необхідність з’явиться, то шпатлювання потрібно робити шарами, ретельно просушуючи кожен з них.

Для великих вм’ятин і тріщин краще застосовувати грубозернисту шпаклівку зі скловолокном або нитрошпатлевка. Для деталей з пластику застосовують спеціальну шпаклівку, призначену для пластиків.

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Наносити шпаклівку найкраще прямокутним шматком листової гуми. Після висихання її теж потрібно зашкурить, щоб поверхня була гладкою. Шпаклівку зі скловолокном, яку ви завдали товстим шаром, потрібно залишити на добу для кращого висихання.

Інакше вона може просісти і доведеться виправляти ситуацію. Незначні дефекти можна шпатлевать двухкомпонентной шпаклівкою, яка є універсальною. Для мікротріщин підійде однокомпонентна акрилова шпаклівка, яку наносять зазвичай після грунтовки.

Шліфування виробляють водостійким наждаковим папером з рясним додаванням води.

[Goo3]

Грунтовка

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуй

Ми розглянули основні і важливі моменти, і тепер знаємо, як підготувати авто до фарбування. Але є ще один крок, який деякі автолюбителі пропускають.

Це грунтування кузова. Для того щоб фарба трималася довго і міцно, краще цією процедурою не нехтувати. Для неї потрібен компресор з робочим тиском 3 атмосфери, краскопульт для фарбування і безпосередньо грунт.

На сьогоднішній день самі з них популярні – акрилові. Вони відмінно захищають метал від корозії. Починати потрібно з тих місць, які шпаклювали, і наносити в кілька шарів.

Після грунтовки потрібно знову зачистити поверхню шкіркою.

Після закінчення ґрунтування необхідно нанести «проявляє» шар – розведену розчинником емаль. Вона покаже ваші недоробки, до яких доведеться повернутися і знову зашпатлевать проблемні місця. Потім ретельно відшліфувати і довести кузов до ідеальної гладкості. На цьому підготовку до фарбування можна вважати завершеною.

[Ya_bo]

Грамотна підготовка до фарбування авто відіб’ється на якості роботи

Який наждачкою зачищати авто перед фарбуванням?  Читай і запам'ятовуйЩоб оновити зовнішній вигляд автомобіля, іноді досить позбутися від подряпин і інших дефектів, перефарбувавши його. Але, щоб нове покриття довго радувало автолюбителя, важлива правильна підготовка до фарбування авто і вибір якісної автоемалі. Якщо якість другого пункту – на совісті виробника, то всі підготовчі процедури, так само, як і тонування стекол, якраз повністю залежить від умінь майстра.

Основні етапи підготовки авто до фарбування

Грамотно організовані дії являють собою систему і включають наступні кроки:

  • дефектовка кузова;
  • зварювальні роботи (при необхідності);
  • зачистка кузова машини;
  • шпаклівка;
  • шліфування поверхні;
  • грунтовка кузова.

Розглянемо коротко кожен етап.

Перевірка і зварювальні роботи

Щоб виявити всі дефекти, навіть дрібні, кузов слід добре вимити. Проводити підготовчі заходи до фарбування брудної машини не можна! Тільки оцінивши стан автомобіля, можна спланувати подальші роботи, в тому числі, зварювальні. Вони необхідні при виявленні глибокої іржі або зовсім гнилих ділянок кузова. Для цього оглядається:

  • днище;
  • стійки;
  • пороги;
  • крила;
  • стики кузовних частин.

Для заміни зношених частин знадобиться болгарка і зварювальний апарат.

Як виробляють зачистку кузова

Спочатку всі шви від зварювання вирівнюються до площини кузова за допомогою болгарки. Наступний етап – обробка кузова наждачним шкіркою. Робити це руками необов’язково, якщо є орбітально-шліфувальна машинка і спеціальний рубанок. Ручна зачистка робиться там, куди це обладнання не вистачає.

Шпаклівка і шліфувальні кузовні роботи

Перед самою шпаклівкою потрібно зробити кузов матовим, щоб жодне цятка НЕ ​​блищало.

Для цього його затирають наждачкою Р220-260, потім наносять двохкомпонентну грубозернисту шпаклівку на все вмятінкі і відколи. Вибір марки шпаклівки – за автолюбителем.

Дотримання інструкцій обов’язково! Щоб прибрати дрібні дефекти, підійде універсальна шпаклівка, а для мікротріщин – однокомпонентна акрилова, нанесена на ґрунтовку.

шліфування поверхні

Подальша підготовка до фарбування авто складається з шліфування обробленої поверхні кузова спеціальною машиною і наждачним папером Р80-120. До речі, для прояву погано зашпатлеванную місць використовують проявну пудру. На цьому етапі ще можливо виправлення. Потім поверхню «доводять» шкіркою з абразивом Р240-320, і майже готовий до фарбування кузов знежирюють.

Завершальний етап – грунтовка

Найбільш популярна грунтовка для кузова перед фарбуванням – це акрилова, яка захистить його від корозії. Починають гарантувати машину з тих місць, на які наносилася більше шпаклівки. Підготовлений склад наносять під тиском з компресора тонкими шарами (обов’язково після висихання попереднього шару). Не варто замішувати ґрунтовку заздалегідь, термін її придатності – 1-2 години.

Після грунту на кузов розпилюють тонкий шар контрастної за кольором фарби – так званий проявник. Потім знову потрібно шліфувати:

  • для акрилової фарби беруть шкірку Р400-600;
  • для металіка підійде Р600-800 з сірим скотч-Брайт Р500-600.

Ось, загалом, і весь процес. У разі виявлення пропущених дефектів етапи повторюють, починаючи з шпатлювання.

  • Андрій
  • Роздрукувати
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…