Купівля машини – лотерея, де всі здогадуються про скручування пробігу, але не знають, наскільки істотно занижені цифри. Можна зробити ставку на удачу. Але тоді не дивуйтеся, що при плановій заміні гальмівних колодок вам засудять супорта, а замість гальмівної рідини в бачку виявиться субстанція, близька за складом до води з Москви-ріки.

Підвіска почне стукати в такт улюбленої радіостанції, а коробка перемикання передач – штовхати і вести себе вкрай задумливо. Картини з привабливою ціною і дуже ввічливим продавцем раптом складуться докупи, і ви залишитеся наодинці з реальним пробігом 150 тисяч кілометрів і передбачуваним бюджетом для усунення всіх неполадок.

Не покладайтеся на удачу, а просто запам’ятайте кілька основних моментів при купівлі вживаного автомобіля.

Який пробіг для машини вважається великим?  Приклади з цифрами

За даними експертів Автомама, середньорічний пробіг в Москві і Московській області становить 20-30 тисяч кілометрів. Таким чином, п’ятирічна машина проїжджає близько 100 тисяч.

Якщо перед вами екземпляр з дуже привабливою цифрою – або вам страшенно пощастило, або це типовий авто зі скрученим пробігом. Психологічно потенційні покупці самі не готові до реальних показників на одометрі і завжди шукають варіант привабливіше.

А попит породжує пропозицію. Не вірите? Тоді відкрийте будь-який сайт з оголошеннями по продажу машин і переконайтеся самі.

Вибираємо Ford Mondeo 2008 року випуску. Знаючи середньорічний пробіг, нескладно порахувати, що 9-річна машина до теперішнього часу має накатати приблизно 180 тисяч кілометрів. Але серед перших шести оголошень тільки одну пропозицію схоже на правду, і воно навряд чи приверне увагу потенційного покупця в порівнянні з аналогічними.

Який пробіг для машини вважається великим?  Приклади з цифрами

Якщо ви думаєте, що змотують пробіг тільки перекупники і автосалони, то сильно помиляєтеся. Не гидують цим і прості продавці з народу, і навіть деякі офіційні дилери, хоча про це не прийнято говорити.

Кілометраж на одометрі безпосередньо впливає на два фактори:

• перший і основний – вартість. Невеликий пробіг – як синонім щадить експлуатації та гарного стану машини в цілому. А значить, автомобіль отримає гідну ціну;

• другий фактор – час продажу транспортного засобу. Посудіть самі, який з наведених вище Mondeo буде куплений швидше: авто з пробігом 85 тисяч кілометрів або такий же, але з показниками 193 тисячі?

Який пробіг для машини вважається великим?  Приклади з цифрами

Незважаючи на те що існує величезна кількість порад для визначення скрученого пробігу, жоден з них не дає 100% гарантії.

Значні цифри на одометрі просто замінюються на більш привабливі, дані в електронних блоках управління вміло ховаються, а сліди на самому авто, що вказують на великий кілометраж, легко маскуються. Отже, які ж існують способи перевірки пробігу і в чому їх недоліки?

Сервісна книжка і історія обслуговування

Який пробіг для машини вважається великим?  Приклади з цифрами

Кожен раз, коли клієнт проходить ТО, офіційний дилер обов’язково робить позначку про пробіг в сервісній книжці. Тому більшість покупців впевнені, що це є певним підтвердженням справжності пробігу. У разі відсутності сервісної книжки деякі ОД готові надати дані про історію обслуговування віддалено або в дилерських центрах.

  • недоліки:
  • • сервісна книжка «працює» до тих пір, поки автомобіль знаходиться на гарантії (3-5 років);
  • • власники автомобілів можуть надавати завідомо недостовірну інформацію дилера, тобто самостійно скручувати пробіг перед проходженням техобслуговування;
  • • сервісну книжку можна підробити або купити;
  • • далеко не всі офіційні дилери згодні надавати інформацію про машину або пропонують приїхати на перевірку вже після покупки авто.

До нас на огляд потрапив Ford Focus 2011 року з пробігом 109 тисяч кілометрів. Остання позначка в сервісній книжці була зроблена 1,5 роки тому, коли кілометраж становив 90 тисяч.

Тоді ж власник перестав обслуговувати машину в офіційного дилера. Знаючи середньорічний пробіг авто, нескладно припустити, що кілометраж виявився нормою для московського регіону.

А відмінний технічний стан автомобіля стало вирішальним фактором для нашої угоди.

Автокод

Який пробіг для машини вважається великим?  Приклади з цифрами

Будь-який «диванний експерт» насамперед порадить заглянути в онлайн-сервіс Автокод, аргументуючи це швидкістю отримання інформації та зручністю. Все що потрібно – зайти на сайт, зареєструватися, вбити VIN-код автомобіля і державний номер (можна заздалегідь запитати у продавця), а далі сайт надасть дані про власників, ДТП, штрафи і пробігу.

недоліки:

• перевірити можна тільки авто, зареєстровані в межах Москви і Московської області;

• як повідомляє сам інтернет-сервіс Автокод, дані про пробіг автомобілів ресурсу надають партнери – зокрема, страхові компанії.

СК, в свою чергу, беруть інформацію з державних СТОА при отриманні автовласниками діагностичної карти. СТОА вписують кілометраж, вказаний на одометрі, або зі слів власника.

Тому точність інформації, що надходить в інтернет-сервіс, спірна;

• ресурс не показує відомості для автомобілів з припиненої реєстрацією.

У Автомама звернувся клієнт, який хотів продати Ford Focus 2011 випуску. Попередньо перевірка автомобіля по автокод показала пробіг 220 тисяч кілометрів. На одометрі пробіг виявився істотно менше – 85 тисяч.

Наш експерт перевірив історію проходження ТО у офіційного дилера, яка підтвердила кілометраж на одометрі.

Таким чином, знаючи особливості онлайн-сервісів, користуватися ними можна, але достовірність інформації вам ніхто не гарантує.

Комп’ютерна діагностика

Який пробіг для машини вважається великим?  Приклади з цифрами

У сучасних автомобілях пробіг фіксується в електронних блоках управління кожного окремого агрегатного вузла. У ЕБУ ведеться так званий лог – журнал звіту про роботу і помилки. Будь-який збій, помилка або відхилення від нормальної роботи електроніки блоку будуть відображені в балці із зазначенням пробігу на момент запису. Грамотний діагност побачить ознаки скрученого пробігу по розбіжностям даних на одометрі і в балках ЕБУ. Якщо помилки відсутні, то, швидше за все, вони були стерті. Істину відкриє тільки детальне сканування кожного блоку окремо.

недоліки:

• далеко не всі діагности можуть побачити добре прихований пробіг;

• основна маса автосервісів використовує універсальні сканери, які просто зчитують стандартні помилки. Діагностика з професійними мультимарочні приладами має відповідний цінник.

Коли ми шукали BMW X5 2010 року випуску для тест-драйву Авторевю, зіткнулися з величезною кількістю машин з скрученим пробігом. У трьох з усіх перевірених автомобілів пробіг був змотав «кустарним способом» – тільки на одометрі (98000/85000/55000 кілометрів). Решта електронні блоки відразу показали реальні цифри (150000/130000/125000).

стан автомобіля

Який пробіг для машини вважається великим?  Приклади з цифрами

Стан самого автомобіля може багато розповісти про історію експлуатації, власника машини, а також підтвердити або, навпаки, поставити під сумнів заявлений пробіг. Більшість рад зводяться до перевірки зносу наступних елементів в інтер’єрі та екстер’єрі автомобіля:

• з часом на водійському сидінні з’являються заломи, потертості, продавлені, тріщини (якщо це шкіряний салон). Чохли поверх сидінь можуть приховувати знос, тому під них варто заглянути. Перетягнуті новим покриттям сидіння теж, ймовірно, вказують на великий пробіг;

• кермо автомобіля від активної і тривалої експлуатації помітно полірується, рукоятка КПП і підлокітник затираються;

• більшу частину часу нога водія знаходиться на крайній правій педалі. Якщо вона стерта, це можлива ознака скрученого пробігу. Килимове покриття при великих пробігах зношується, що сильно позначається на його зовнішньому вигляді;

  1. • множинні відколи на кузові і майже лиса гума на автомобілі віком до 3 років також вказують на те, що власник активно накочувався кілометри.
  2. недоліки:
  3. • при бажанні все елементи, що вказують на великий кілометраж, відновлюються або змінюються на нові;
  4. • завдяки якості матеріалів на багатьох японських і європейських марках авто ознаки зносу можуть не проявлятися тривалий час.

Наш експерт проводив виїзний огляд автомобіля Volkswagen Passat B7 2011 року. До того моменту машина проїхала 200 тисяч кілометрів, про що свідчило навіть стан салону: сильно затерті спиці керма і такі ж кнопки на ньому, розтягнута тканину на водійському сидінні, майже стерті накладки на педалях. У підсумку ми відмовилися від покупки цього авто.

Через чотири місяці на майданчик приїхала схожа машина, але з іншим власником і номерами. Пробіг становив 60 тисяч. Продавець підготував салон: поміняв кермо і накладки на педалях, відреставрував сидіння. Експерт засумнівався і вирішив перевірити машину по VIN-коду в історії оглядів Автомама.

З’ясувалося, що це один і той же автомобіль, але з пристойно змотатися пробігом.

Який пробіг для машини вважається великим?  Приклади з цифрами

Продаючи автомобіль зі скрученим пробігом, недобросовісні продавці надзвичайно рідко всерйоз підходять до усунення всіх слідів. В основному їх дії зводяться до змін показників одометра і наведення зовнішнього лиску. Незважаючи на це ми радимо бути уважнішими і приймати рішення з холодною головою.

  • Що потрібно пам’ятати:
  • • Якщо вік автомобіля до 3 років, запитуйте дані про пробіг у офіційного дилера;
  • • Автомобіль преміум-класу обов’язково везіть на СТО з професійним обладнанням для проходження детальної діагностики;
  • • В автомобілі масового сегмента перевіряйте стан елементів інтер’єру та екстер’єру;
  • • Пам’ятайте, що середній річний пробіг по Москві і області становить 20-30 тисяч кілометрів;
  • • Не забувайте, що маленький пробіг в оголошеннях – це спосіб привернути вашу увагу;
  • • Будьте готові до того, що машини з реальним невеликим пробігом мають ціни на 20-30% вище середніх ринкових, але їх вкрай мало;
  • • Звертайте більше уваги на технічний стан ТЗ, ніж на пробіг;
  • • Вибирайте чесного і професійного продавця.

Автомама гарантує своїм покупцям тільки достовірну інформацію про кожному автомобілі, представленому в продажу. Ми не приховуємо і не скручуємо пробіги, надаємо повні результати тест-драйву і діагностики (включаючи докладну діагностичну карту авто), а також перевіряємо машини на юридичну чистоту.

Вибирайте будь-який автомобіль в онлайн-каталозі Автомама і приїжджайте на тест-драйв, щоб особисто переконатися в наших високих стандартах.

РЕКЛАМА

Норми середнього пробігу автомобілів на місяць

Gremlin236> Блог> Нормальний річний пробіг: великий чи маленький?

В середньому автомобіль проїжджає близько 20 тисяч кілометрів на рік. Таку цифру Ви можете зустріти в автомобільних журналах, на спеціалізованих сайтах і в блогах. Часом люди впевнено говорять: якщо не знаєш чесний пробіг автомобіля, який збираєшся купити на вторинному ринку, множ його вік на 20 тисяч.На насправді, не треба забувати про те, що мова йде про середньому показнику.

І цифра 20 тисяч зазвичай викликає у реальних автовласників два питання: або «А що так мало-то?», Або «Та куди стільки їздити-то?» Почнемо, хоча б, з мене. За перші шість місяців цього року я проїхав (на трьох різних машинах) 8 тисяч кілометрів.

Близько до заповітних 20 тисячам на рік?

Начебто так. Але не будемо поспішати! По-перше, як я вже сказав, це – на трьох машинах, а не на одній.

А куди більше-то? На роботу я намагаюся їздити на міському транспорті.

Зверніть увагу

Машиною користуюся тільки якщо погода зовсім погана або треба везти щось важке. Гіпермаркет від мене в двох кілометрах.

Залишаються поїздки по вихідним з сім’єю за місто, нечасті візити в гості та клубні зустрічі.

Ось і все.В той же час я знаю людей, які їздять по 50 тисяч кілометрів на рік і більше – просто тому, що їх робота пов’язана з роз’їздами. При цьому вони – не таксисти і не наймані водітелі.Поетому ті самі середні 20 тисяч – це як горезвісна середня температура по лікарні.

Не існує «нормального», еталонного пробігу.

Вважаємо витрати на утримання автомобіля

  • Автомобілі добре знайомі, часто зустрічаються на дорозі.
  • Заглянемо в кишеню власнику: цікаво, у що вони обходяться, по крайней мере в найщасливіші перші три роки експлуатації?
  • Соловйов Володимир «За кермом»

Hyundai Solaris

Hyundai SolarisHyundai> Solaris

Розрахунок річного пробігу транспортних засобів

Програма є основою для розрахунку річного обсягу робіт з ТО і ремонту, а також чисельності виробничого персоналу по об’єкту проектування. У загальному випадку скоригований пробіг автомобіля до КР та скоригований періодичність ТО-1, ТО-2 дорівнюватимуть:

(2.1)

Середньорічні пробіги і пробіги з початку експлуатації транспортних засобів

N Категорія автомобіля Пробіг з початку експлуатації L_ф, тис.

км ————– Середньорічний пробіг, тис. км Вік легкового автомобіля (рік експлуатації) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 1.1 9,75 –9,75 18,75 –9,00 27,75 –9,00 36,75 –9,00 45,75 –9,00 54,75 –9,00 63,75 –9,00 72, 75 –9,00 81,75 –9,00 90,75 –9,00 99,75 –9,00 108,75 –9,00 2 + 2.

1 13,00 –13,00 24,10 –11,10 33,75 –9,65 42,75 –9,00 51,75 –9,00 60,75 –9,00 69 , 75 –9,00 78,75 –9,00 87,75 –9,00 96,75 –9,00 105,75 –9,00 114,74 –9,00 3 2.

2 13,00 –13,00 25,00 –12,00 37,00 –12,00 49,00 –12,00 61,00 –12,00 73,00 –12,00 85 , 00 –12,00 97,00 –12,00 109,00 –12,00 121,00 –12,00 133,00 –12,00 145,00 –12,00 4

Який пробіг для машини вважається великим? Приклади з цифрами

Так, для п’ятирічки 50.000 – просто ідеальний показник, про який можна тільки мріяти: судячи з усього, господар їздив на машині тільки відпочивати, та й то нечасто.

Правда, доведеться оцінювати за непрямими ознаками, наскільки чесний нинішній господар і не намагається він продавати вам машину з открученную пробігом.

Якщо ж розглядається старий японець, та ще й який катався на батьківщині (і ви перший претендент після заморського господаря)

Як розрахувати пробіг при покупці автомобіля?

Проте, навіть у дуже старого автомобіля може бути дуже маленький пробіг. • Про який тип автомобіля йде мова?

Якщо це невелике легкове авто для міста, то у нього за рік може набігати близько 20-30 тис.

км пробігу, якщо позашляховик, який використовується виключно для виїзду за місто – навряд чи він за рік зможе намотати і десятку тисяч, а якщо великовантажний авто, яке знаходилося в постійній експлуатації, то 10 тис. км воно може намотувати навіть протягом 1 місяця.

Таким чином, нормальний пробіг для автомобіля варто розраховувати як математичну формулу, в якій крім пробігу варто співвідносити походження автомобіля, його вік, кількість власників, наявність випадків ДТП, тип автомобіля і його загальний стан.

Чи знаєте ви? При визначенні пробігу автомобіля необхідно взяти показник на його одометрі, і розділити на вік машини (або час, який вона була у власності у продавця).

Середньорічні пробіги. Рекомендації з розрахунку середньорічного пробігу АМТС

Таблиця П 10.3.

Значення середньорічних пробігів вантажних автомобілів вітчизняного виробництва (Росія і СРСР) для різних видів перевезень на території Російської Федерації N Модель автомобіля Середньорічний пробіг, тис.

км Міські перевезення Приміські перевезення Міжміські перевезення Сільськогосподарські перевезення Бортові автомобілі 1 УАЗ-451ДМ 33 47 2 ГАЗ-52-04 39 65 44 3 ГАЗ-53А 36 62 40 4 ГАЗ-53-12 35 61 40 5 ЗІЛ-130-80 35 60 109 36 6 ЗІЛ-130Г-80 35 60 109 35 7 ЗІЛ-133ГЯ 30 до 55 102 29 8 КамАЗ-5320 32 58 100 32 9 КамАЗ-53212 30 55 100 10 МАЗ-5335 32 56 101 11 КрАЗ-257Б1 28 51 87 12 УАЗ-452Д 49 29 13 ГАЗ-66-11 67 47 14 ЗІЛ-131 58 38 15 Урал-375ДМ1 60 37 16 Урал-4320 61 38 17 Урал-375НМ 57 33 18 Урал-43202

Дипломна робота: Розрахунок провізних здібностей парку

Загальний час циклу, крім днів розбіжності автомобіля в справному стані, включає в себе і тривалість його обслуговувань і ремонту.

Тц = Тр + Трвп + Трьом + Твпрем, де Трьом – час обслуговувань і ремонтів автомобіля, включаючи капітальний, за цикл, дні; Твпрем – простої автомобіля в очікуванні ремонту через вихідних і святкових днів, дні.

Число днів експлуатації автомобіля за цикл можна визначити виходячи з норми пробігу до капітального ремонту і середньодобового пробігу.

важливо

Для цього потрібні коректувальні коефіцієнти, що враховують: K1 – категорію умов експлуатації; K2 – тип і модифікацію первинного складу; K3 – природно – кліматичні умови; K4 – пробіг з початку експлуатації; K5 – розміри автотранспортного підприємства.

Норми пробігу до капітального ремонту коригуються

Розрахунок річного пробігу автомобілів

При цьому мають на увазі, що при пробігу автомобіля, рівному Lкр (LКРср) останнім чергове ТО-2 не проводиться, автомобіль відправляється в КР.

Крім того ТО-1, що збігається за графіком роботи з черговим ТО-2 входить в останнє і не враховується окремо.

Який пробіг вважається нормальним для б / у авто

Час читання: 6 хвилин

При придбанні старої машини виникає питання, який пробіг вважається нормальним для б / у авто. Продавці враховують пройдений кілометраж при визначенні вартості транспортного засобу (ТЗ) – якщо він невеликий, ціна вище. Однак на практиці не все так ідеально. Два автомобіля з однаковим пробігом можуть мати зовсім різне технічний стан.

Чи існує певна норма по пробігу машини

Для початку розберемося, що таке пробіг автомобіля. Під цим терміном мається на увазі загальна кількість пройденого машиною відстані з моменту виходу з заводу до теперішнього часу.

Вимірювання здійснюється за допомогою приладу під назвою одометр, який підключається до трансмісії ТЗ.

Підрахунок кілометрів ведеться без урахування дорожніх умов і навіть під час пробуксовки коліс і їзди заднім ходом.

Який оптимальний пробіг для б / у авто вважається нормою, з упевненістю сказати складно. При регулярній експлуатації автомобіль може проїхати 20-30 тисяч кілометрів на рік, а при роботі в таксі загальна відстань легко досягає 100 тисяч.

По всій країні можна знайти чимало водіїв, які використовують свій автомобіль тільки для поїздок на роботу, по магазинах і на дачу влітку. У них річний пробіг в середньому знаходиться в діапазоні 5-10 тисяч кілометрів.

Однак таким водієм може виявитися білий комірець, що пересувається виключно по місту, лісник, який використовує машину на пересіченій місцевості, або робочий, який кожен день проїжджає по ямах і вибоїнах в промзоні міста з інструментом в багажнику.

При однаковому кілометраж знос їхніх автомобілів буде різним.

Фактори, що впливають на знос машини

Не варто судити про стан вузлів і агрегатів машини тільки по пробігу. Знос автомобіля багато в чому залежить і від інших факторів, включаючи вік і стиль керування ТЗ водія.

Виробник ТС

Виробник і країна походження мають пряме відношення до терміну служби машини. ТС китайського виробництва за останні роки буквально наводнили російський ринок.

Але на даному етапі ці машини не настільки надійні, щоб можна було купувати їх з великим пробігом. Часто моделі з Піднебесної не доставляють клопоту своїм господарям тільки до моменту закінчення заводської гарантії.

Як показує практика, спочатку проблеми починаються з електронікою, потім черга доходить до кузова і ходової частини.

Порада

Купівля вживаного автомобіля – рішення, яке вимагає уважного і серйозного підходу. Не всі продавці вказують повну і достовірну інформацію по авто, що в підсумку може привести нового покупця ТЗ до негативних наслідків: доведеться бігати по судах або вкладати гроші в ремонт.

Щоб цього не сталося, рекомендуємо перевірити транспортний засіб на угон, застави, ДТП та інше.

Прямо протилежна ситуація складається при експлуатації автомобілів німецьких виробників. При належному догляді вони легко подолають кілька сотень тисяч кілометрів.

Однак для їх бездоганної роботи потрібні регулярне проходження ТО, використання тільки оригінальних запчастин і витратних матеріалів надійних виробників.

Якість палива і масла

Навіть коли в керівництві по експлуатації чітко вказано використання тільки бензину АІ-95, з метою економії багато автомобілістів заливають дешевший – АІ-92. Машина при цьому, звичайно, буде їздити, але знос двигуна піде набагато швидше. Недешевий ремонт поршневої групи може знадобитися набагато раніше, ніж ви думаєте, незважаючи на невеликий пробіг.

Навіть коли використовується рекомендована марка бензину, потрібно бути уважним при виборі АЗС. Як правило, згубний для двигуна сурогатне паливо можна залити на невеликих і маловідомих заправках.

За бензином високої якості слід заїжджати на фірмові АЗС відомих виробників – наприклад, «Роснефть», «Лукойл», «Башнефть», «Газпром нафта» і т. П.

Список рекомендованих моторних і трансмісійних масел із зазначенням показників по в’язкості завжди вказується в керівництві по експлуатації.

Для забезпечення безпроблемної роботи мотора і агрегатів трансмісії слід використовувати тільки рекомендовані марки.

Використання масел з невідповідним класом в’язкості і низької якості призводить до збільшення інтенсивності зносу деталей, що труться незалежно від пробігу.

якість доріг

Якщо старий автомобіль купується в Німеччині, навіть середній пробіг 40-50 тисяч в рік не повинен вас турбувати.

Через високої якості доріг в Європі ходова частина ТЗ після 200 000 км може мати стан, як після пройдених 60 000 км у нас.

За вибоїстих російських дорогах вже після 10 000 км у машини можуть з’явитися серйозні проблеми з підвіскою, а також подряпини на кузові від попадання гравію.

Зверніть увагу

У авто, використовуваного в основному на трасі з хорошим покриттям, знос буде менше, ніж у його аналога, що не покидає межі мегаполісу.

При рівному пробігу в останнього стан КПП і зчеплення виявиться гірше через нескінченні зупинок перед світлофорами, в заторах, а також частих гальмувань і розгонів.

На термін служби міських машин також сильно впливають реагенти, що застосовуються для боротьби з ожеледицею, які в той же час стають причиною появи корозії кузова.

Приблизний розрахунок нормального пробігу

Чітко визначити, з яким пробігом найкраще купувати автомобіль, практично неможливо. Крім якості доріг, палива, мастильних матеріалів і виробника ТЗ, на знос сильно впливає стиль водіння і досвід власника.

Молодий і недосвідчений водій, який проїхав всього 15 000 км, за плечима може мати кілька ДТП, після яких машину вже небезпечно експлуатувати.

У дбайливого господаря з солідним водійським стажем автомобіль і після 50 000 буде в чудовому стані.

Не варто думати, що власник позашляховика свої 30 000 км, красиво світяться на табло одометра, проїхав по асфальту. Не виключено, що щоліта він на машині підкорював тайгу і заїжджав в такі нетрі, про які залишається тільки здогадуватися. Перед покупкою краще уважно перевірити всю нижню частину кузова і стан ходової частини.

Визначення реального пробігу

Сьогодні в Росії навмисне заниження показань одометра з метою вплинути на ринкову вартість автомобіля не тягне за собою адміністративну або кримінальну відповідальність за шахрайство, як це прийнято в Європі і США. Цим користуються багато продавців, яким допомагають різні умільці, готові за невелику оплату скрутити пробіг.

Однак навіть в умовах відсутності законодавчої бази пильний покупець може себе захистити від обману і викрити недобросовісного продавця. У цьому йому можуть допомогти онлайн-сервіси або досвідчені експерти.

Нормальний річний пробіг

За винятком машин таксі, кур’єрських служб і вантажівок, нормальний середній пробіг автомобіля за 1 рік можна визначити в межах 20 тисяч кілометрів на рік.

Для перевірки цього показника необхідно розділити загальний кілометраж на вік транспортного засобу.

Таким чином, для 5-річної машини 100 000 км можна вважати нормальним перебігом. При цьому, в залежності від умов експлуатації, технічний стан може бути ідеальним або плачевним.

При якому пробігу від покупки машини краще відмовитися

Не кожен може собі дозволити купити бажану модель з невеликим кілометражем.

Автомобілі різних виробників відрізняються за якістю, тому важко сказати однозначно, який пробіг вважається великим для машини.

Рекорд за кількістю пройдених кілометрів поставлений автомобілем Volvo Р1800, випущеним в 1966 році і належить американцеві Ірвіну Гордону. На рідному двигуні і ходової частини він проїхав близько 3 000 000 миль.

Від великої кількості пройдених кілометрів найбільше страждає кузов автомобіля, який, на відміну від інших частин, неможливо замінити.

важливо

Тому китайські машини з тонким лакофарбовим покриттям при пробігу понад 100 000 км вимагають до себе настороженого ставлення.

Якщо ТЗ використовувалося з причепом або часто перевозило важкі вантажі, про що свідчать наявність фаркопа і потертості в багажнику, після 150 000 км його краще не розглядати в якості гарної покупки.

У бюджетних моделей при наближенні до позначки 150 000 км з’являються тріщини на кузові, а у дорогих моделей вони виникають після 300 000 км. Тріщини і корозія істотно знижують міцність ТС. У разі ДТП такий кузов не зможе захистити водія і його пасажирів так, як розраховували інженери виробника.

Ідеальний господар авто в рік проїжджає не більше 15 000 км і регулярно змінює витратні матеріали. Остерігатися слід таксистів і персональних водіїв на особистому авто.

У бюджетному сегменті відчутних проблем з двигуном і трансмісією слід очікувати вже після 150 000 км, а у більш дорогих моделей цей момент може настати після 200-300 тисяч, іноді пізніше.

Варіатори і роботизовані АКПП починають турбувати після 80 тисяч кілометрів, а гідравлічна трансмісія при належному догляді може прослужити втричі більше.

Коли автомобіль починає «сипатися»

Якщо автомобіль з самого початку проходить регулярне техобслуговування в офіційного дилера, навіть з великим пробігом він може непогано зберегтися.

Про наявність гарного обслуговування свідчить сервісна книжка з усіма відмітками про дати та характері проведених робіт.

При відсутності цього документа істотно підвищується ризик використання неоригінальних запасних частин і витратних матеріалів, через що автомобіль може почати «сипатися» навіть при невеликому пробігу.

Порада

Зазвичай автомобіль змінює свого першого господаря після трьох років експлуатації і з пробігом 50-80 тисяч. Якщо цей показник менший, є ймовірність, що у машини є серйозні проблеми.

Тут потрібно проявити максимальну пильність при огляді. Пильність також потрібно, коли ТС змінило кілька власників за короткий час – наприклад, протягом 5-6 років.

Такі варіанти краще не розглядати для покупки навіть при невеликому пробігу.

висновок

Як бачите, пробіг не завжди може відігравати визначальну роль при виборі уживаного автомобіля, хоча і вимагає пильної уваги. Поряд з показаннями одометра вельми важливими є умови експлуатації машини і якість заводської збірки. Для оцінки зразкового безпроблемного терміну служби ТС можна прочитати відгуки автовласників на різних форумах.

Чи варто купувати авто з пробігом 100 – 150 тисяч: Відео

кспертов для конкретних моделей.

Важливо! Близько 27% продавців авто скручують пробіг, а 70% не вказують, що автомобіль потрапляв в аварію або знаходиться в заставі. Щоб покупка була вдалою, обов’язково перевіряйте історію авто. Зробити це швидко і дешево можна через перевірений сервіс Автокод.

Який пробіг для машини вважається великим?

Який пробіг для машини вважається великим?

  • Дивлячись якої машини. Для автомобіля з турбованим двигуном, але у якого, при цьому, маленький обсяг, наприклад, 1,6, вже і 60000 км. багато. Візьмемо для прикладу quot; Сітроен С 4 Гранд Пікассоquot ;. Дорога, щодо, машина, з купою всяких приємних наворотів, мінівен, 6 пасажирських місць +1 водійське. А двигун, всього 1,6. Торпедований. Так ось, цей двигун, починає, буквально, сипатися після 60000 км. І візьмемо іномарки, пригнані з Японії, quot; праворулькіquot ;. Так у них, quot; двіжокquot;-Вічний, на мою. У всякому разі, знаю автовласників, які на своїх праворульках, наїздили понад 300000 км. і до сих пір, ніяких проблем, з двигуном, немає. Або взяти ауді А-6 або ауді-100. Або БМВ-320. Кажуть, що їх двигун, розрахований на мільйон км. Чи так це, чи ні, не беруся судити. Але ж, до сих пір, машин цих марок, досить багато на вулицях, хоча, проводилися вони, ще в середині quot; девяностихquot ;. Так що, багато що залежить від марки автомобіля, від року випуску, від того, де вона була зібрана.
  • Як правило якщо пробіг автомобіля більше 100 000 км, то пробіг вже вважається великим.
  • Я якось цікавилася з яким пробігом безпечніше купувати автомобіль, серед відповідей був такий-Чим більше об’єм двигуна тим вище його ресурс і пробіг. Наприклад авто (малолітражка) з двигуном 800куб.см і пробігом 100000км на межі смерті))
    • Пробіг вважається по роках і загальний
    • для Москви пробіг в 30000 на рік вважається вже вище норми
    • знову ж важливі умови експлуатації
    • пробіг може бути невеликим, а вироботка двигуна величезною
    • наприклад персональні автомобілі або машини під клієнтами
    • взимку ганяти грубку коли стоїш на адресу, влітку кондей
    • движок працює по 14 годин на добу а пробіг – 50 тисяч за три роки
    • при продажу такої пробіг вважається в межах норми, а машина розвалиться майже відразу.
    • моя робоча мазда6, трирічна вже посипалася
    • фігня машина
    • а сузукі Джимни 2007 року, 136 тисяч пробіг – ще нічого не ламалося

    але ж обидві збірка японія …

  • Думаю, понад однієї або двох сотень тисяч кілометрів. Самі, звичайно, ні на одній з машин (ні на новій, ні на старій) стільки не накочували і навряд чи накатати, але знаємо людей яким вдавалося наганяти великий кілометраж далекими поїздками.

    Зрозуміло, якщо людина по місту катається або зрідка подорожує на машині у відпустку, то для нього і 60 80 тисяч кілометрів буде вже багато, а є і ті, хто часто по роботі змушений кілька разів на рік мотатися за кордон, причому не в ближнє зарубіжжя .

  • Якщо при покупці б / у автомобіля у вас виникає таке питання, то я б порадила брати авто з пробігом небільше в 100 тисяч, так як після цієї цифри ремонт придеться все частіше. Якщо ж мова йде про Снем авто на нове, то до 300 тисяч вважається нормою.
  • Залежно від автомобіля, великим пробігом для автомобіля вважаю за 80 000км.
  • Тисяч так 300.

    Але і на вік теж смотрят.Машіна може бути і з пробігом в 100 тисяч, але їй сім років-тоді починають підозрювати, що скручений спідометр.А якщо не скручений пильний чином оглядають кузов, іноді правильно вважаючи, що машина багато стояла в гаражі (який міг бути і сирим), або у дворі під дощами-снігами.

    Але найправильніше при покупці-увагу.

    Чи не кидатися відразу дивитися машину.

    Спочатку подивитися ПТС, скільки у машини було власників, і не копія чи ето.Сколько років була машина у кожного власника.

    Потім подивитися на господаря машини, як він себе веде, як одягнений-обут.Поговоріть про життя, чим він займається, пару навідних запитань йому задать.Спросіть, чому продає машіну.С наджной технікою просто так не розлучаються … Запитати його, що в останні два роки ремонтувалося-змінювалося-робилося.

    Якщо відповість quot; Нічого, нд на мазі і працювало як зверьquot; -бросайте його і йдіть, він або бреше, або просто не займався машиною, і Ви ризикуєте купити клубок несправностей.

    Найкраще-погнати машину на сервіс, і протестувати вс.Сразу вилізе пара проблем і можливість збити цену.Там і з’ясується, чи була машина бита, і скільки разів фарбовані, і не quot; конструкторquot; Чи це.

    А ещ краще при покупці найняти фахівця в допомогу, заплатити йому за те, щоб він не дав Вас обдурити.

    Ну і пошукайте в Інеті відеоролики на тему quot; автоподставаquot; і quot; Лиса рулітquot; -теж придбаєте море знань.

    Зверніть увагу

    pS Добавлю.Еслі пробіг 300 тисяч, на жаргоні-три quot; кругаquot;, але за нею стежили, вчасно нд міняли-ремонтували-то вона ещ 300 тисяч пробігає при не таких уже й великих вкладення …

Автокод – офіційний сайт. Перевірка авто по держномер або ВІН коду

Було б здорово, якщо ретроавтомобілів з 70-х років з пробігом 50 тис. Км продавався б з рук задешево в ідеальному стані, тому що водієві «терміново потрібні гроші». Це утопія. Як правило, середньостатистичний водій проїжджає від 10 до 30 тис. Км на рік. Тому трирічний автомобіль з пробігом 30000 км – це ідеал, про який можна мріяти.

Швидше за все, власником такої старої машини буде менеджер середньої ланки, що переміщається в основному по місту між будинком, магазином, роботою і рідкісними вилазками в найближчий передмістя.

Але крім «білих комірців» за кермо сідають і дівчата в великих містах, переміщаючись по рівних дорогах; і лісники, які проїжджають по 5 тис.

км на рік, зате по пересіченій місцевості; і робочі, які живуть в центрі невеликого міста з поганими дорогами, котрі долають щодня 200 км до робочого об’єкта.

Для того, щоб не потрапити в халепу і купити гідний старий автомобіль з рук, необхідно хоча б трохи розбиратися, який пробіг машини вважається нормальним у великому місті і крихітному повіті. Буде не зайвим знати, де переміщався водій: по лісах, горах, рівних дорогах або ямах.

Які чинники впливають на знос автомобіля

Багато чи мало подолала б / у машина на своєму шляху буде залежати від:

  • марки та країни виробника;
  • доріг, по яких машина пересувалася;
  • умов експлуатації;
  • стилю водіння і рівня дбайливості власника.

Немає чітко визначеної межі, з яким пробігом краще купувати авто, який саме кілометраж можна назвати «нормальним». При виборі б / у авто можна зіставити рік випуску з пробігом, але нерідко трапляється, коли юний і недосвідчений водій за 20 тис.

км потрапляє в таку кількість ДТП, що їздити на машині вже стає неможливим, тому її приводять зовні в порядок і продають з рук, адже пробіг невеличкий! Також можна зустріти перфекціоніста, який здував всі порошинки з «Ластівки», стежив за нею краще, ніж за дружиною, і його 15-річне авто виглядає і відчуває себе як щойно з конвеєра!

Де випущений автомобіль

Китайські виробники автомобілів хоч і заполонили російський ринок, але все ще не настільки надійні, щоб купувати їх з великим пробігом. Найчастіше «китайці» безпроблемно служать рівно стільки, скільки триває гарантія виробника. Першою, як правило, у них помирає електроніка, потім – кузов і ходова. Зовсім по-іншому йдуть справи з німецькими виробниками, які готові бігати не одну сотню кілометрів при належному догляді. Тобто при власника, який стежив за ТО, вчасно міняв всі рідини, заливав продукцію перевірених виробників, стежив за корозією і т. Д.

По яких дорогах переміщався б / у автомобіль

Якщо машина намотала не один десяток кілометрів по глибинці нашої країни, де і доріг-то немає, то навіть 80 тис. Км можуть вас насторожити. Магістралі в містах-мільйонниках РФ не набагато краще таловин лісової степу.

Машини, які почали свій шлях від дверей російських дилерів, вимагають більше уваги і витрат, ніж привезені якимось способом іномарки з-за кордону. Якщо вдасться знайти старий автомобіль, привезений з, наприклад, Японії або Європи, то навіть 40 тис.

км на рік вас можуть не лякати: де рівні дороги, там і машина бігає довше.

Якщо ж ви доглядаєте позашляховик, треба запитати у власника, за якими лісовим перевалах він їздив.

важливо

Не вірте, якщо він купував потужного величезного «американця» тільки для того, щоб паркуватися на поребрик, для цього вистачає і можливостей кросовера.

Навряд чи власник оффроудних «джипа» охоче поділиться інформацією про те, що він – затятий мисливець або рибалка і кожні вихідні підкорював тайгу на майно, що продається автомобілі, тому будьте уважні.

Запам’ятайте: 10 тис. Км, які пролетіли по хайвею, в рази відрізняються від 10 тис. Км в міських пробках або по сибірському бурелому!

Як приблизно розрахувати «нормальність» пробігу

Дотримуйтесь кількох корисних порад від «автокод» при покупці уживаної машини з рук:

    • Якщо автомобіль виглядає як «бувалий», а на одометрі гордо красується цифра 40 тис. Км, не зайвим буде уточнити у власника, як він примудрився так «ушатать» машину.
    • Дізнайтеся, ким працює власник. Якщо він «таксував» на майно, що продається авто, то навіть кілька сотень тисяч кілометрів для п’ятирічної машини буде нормальним перебігом. А якщо на придивилася вам моделі продавець тільки їздив за продуктами і на дачу з сім’єю, то і для 10 років пробіг в 100 тис. Км НЕ буде дивним.
    • Бездоріжжя, що не проведені вчасно сервісні роботи, неуважність власника до машини, «лихий» стиль водіння відіб’ються навіть на невеликому пробігу авто.
    • Дізнайтеся все про марку і модель автомобіля, перш ніж купувати його з рук: скільки років давав гарантії виробник, які в нього позитивні і негативні відгуки, почитайте форуми і блоги, дізнайтеся, які вузли першими приходять в непридатність. Це дозволить вибрати надійний автомобіль і знати, на що звернути увагу при купівлі вживаного авто з рук.
    • Вибирайте автомобіль, зовнішній вигляд, пробіг і стан якого дійсно коштують стільки, скільки просить за нього продавець. Сильно занижена або сильно завищена ціна – привід задуматися, пробіг може бути скручений.
    • Звертайте увагу на одометр, але не вірте йому сліпо. Кожен окремо взятий випадок може мати обґрунтування. Невеликий пробіг може не бути «нормальним», якщо водій не був сумлінний. Втім, як і сотня кілометрів може не бути вироком.

Як уникнути обману

Сервіс «Автокод» щодня перевіряє тисячі машин. Кожен третій автомобіль виявляється зі скрученим пробігом. Часто можна помітити, що пробіг скручувався не один, а два, три і навіть більше разів.

Іноді продавець автомобіля може і не знати, що колишні власники вже скручували пробіг. Тому не вірте на слово, перевірте історію автомобіля перед покупкою.

Для цього потрібно знати лише держномер автомобіля і ввести його в спеціальне вікно пошуку. 

Також читайте: Як перевірити пробіг автомобіля

А з нашої безкоштовної книги «Секрети безпечної покупки уживаного автомобіля», ви дізнаєтеся про всі нюанси бу машин. Скачайте книгу прямо зараз!

Який пробіг вважається нормальним для машини?

Відповісти на питання «Який пробіг буде нормальним для машини?», Буває дуже складно, так як стан транспортного засобу не завжди залежить від кількості залишених позаду кілометрів.

Проте, на вторинному ринку цим показником дуже сильно маніпулюють, і якщо у автомобіля невеликий пробіг, значить, його ціна може бути як у нового.

Нижче ми спробуємо розібратися, який пробіг повинен бути у бу машини, як це може відобразитися на її стані і до чого призводить «підкрутка» показників пробігу.

Порада

Чи можна чітко відповісти на питання, від чого залежить «норма»? Як приблизно розрахувати нормальний пробіг при покупці авто? Як визначити реальний пробіг автомобіля? Чи залежить стан автомобіля тільки від пробігу?

Чи можна чітко відповісти на питання, від чого залежить «норма»?

Поняття «нормальний пробіг», для автомобіля є дуже розмитим, оскільки визначити, який пробіг для іномарки вважається великим, дуже складно. Складність виникає в зв’язку з наступними факторами:

Важливо! Пробіг автомобіля визначається не по спідометрі (в народі ходить фраза «підкручений спідометр»), а по одометрі. Адже спідометр визначає швидкість руху автомобіля, а ось на одометрі, який може знаходитися безпосередньо біля стрілки спідометра, зараховуються кілометри пробігу.

• Де «бігала» машина? Якщо за кордоном, де дороги відносно якісні, а автовласники добре стежать за авто і вчасно проводять заміну всіх видаткових елементів – то навіть якщо авто намотувало 20 тис.

км за кожен рік, це не позначиться на її загальному стані. Але якщо мова йде про іномарку, яка з салону виїхала на вітчизняні дороги, то навіть якщо середній пробіг автомобіля за рік становитиме 2 тис. Км.

, Це не зможе обіцяти відмінного стану такого автомобіля.

• Скільки років автомобілю? Чим старше авто, і чим більше його пробіг, тим воно буде коштувати нижче, так як ці показники вказують на знос машини і її деталей. Проте, навіть у дуже старого автомобіля може бути дуже маленький пробіг.

• О каком типе автомобиля идет речь? Если это небольшое легковое авто для города, то у него за год может набегать около 20-30 тыс. км пробега, если внедорожник, используемый исключительно для выезда за город — вряд ли он за год сможет намотать и десятку тысяч, а если большегрузное авто, которое находилось в постоянной эксплуатации, то 10 тыс. км оно может наматывать даже в течение 1 месяца.

Таким образом, нормальный пробег для автомобиля стоит рассчитывать как математическую формулу, в которой кроме пробега стоит соотносить происхождение автомобиля, его возраст, количество владельцев, наличие случаев ДТП, тип автомобиля и его общее состояние.

Знаете ли Вы? При определении пробега автомобиля необходимо взять показатель на его одометре, и разделить на возраст машины (или время, которое она была в собственности у продавца).

По суті, поняття великий / малий пробіг з’явилося на авторинках, де власникам автомобілів з невеликим пробігом вигідно акцентувати на цьому увагу, намагаючись довести покупцям, що його автомобіль максимально новий і практично не був в експлуатації. Але якщо ви зібралися купувати уживане авто, на всі ці розповіді про «нормі» пробігу не варто звертати особливої ​​уваги.

Який середній пробіг за рік вважається нормальним?

Середній пробіг автомобіля за рік і його норма, знову ж таки, поняття досить розмиті. Оптимальний пробіг для б / у авто має становити приблизно 20-30 тис. Км на рік, і то, якщо автомобіль регулярно експлуатувався. Якщо ж він використовувався час від часу, багато водіїв в рік накручують не більше 5 тис. Км.

Зверніть увагу

У будь-якому випадку, при покупці автомобіля, ви повинні максимально детально розпитати продавця про машину і про те, як він її експлуатував, після чого співвіднести ці дані з показниками на одометрі. Якщо, в цілому, картина виглядає логічно і у вас не виникає сумнівів в наявність обману – значить, перед вами дійсно нормальний пробіг.

Що ж стосується того, який пробіг у автомобіля вважається великим, то дати точну відповідь на це питання неможливо за описаними в попередньому розділі причин. Для кожного типу автомобілів вираховується свій пробіг, і, наприклад, у випадку з великовантажними авто, надмірно великим пробігом не будуть вважатися навіть 200 тис. Км на рік.

Але в разі, якщо ви збираєтеся продавати своє легкове авто, то автомобіль з пробігом більше 30 тис.

км на рік буде виставлятися за нижчою ціною, так як такий кілометраж для нього є досить великим.

Якщо, припустимо, мова йде про п’ятирічний міському автомобілі, то у нього на одометрі повинен стояти показник від 80 до 120 тис. Км. Чим більше буде кілометраж такого авто, тим нижче буде його ціна.

Як приблизно розрахувати нормальний пробіг при покупці авто?

При визначенні пробігу авто, варто об’єктивно оцінювати стан автомобіля. Якщо він виглядає досить старим, а пробіг при цьому мінімальний, у вас повинні виникнути додаткові питання до: «Чи правильний пробіг показує одометр?», «Чи є продавець першим власником цього автомобіля?», «Попадала чи машина в аварії, і який ремонт вона при цьому перенесла? ».

Щоб приблизно вирахувати який пробіг буде нормальним для конкретного автомобіля, слід дізнатися у його продавця наступну інформацію: «Скільки років машині?» і «Як інтенсивно вона експлуатувалася?».

Наприклад, якщо машину продає таксист, то навіть 5-річна іномарка може мати пробіг більше 200 тис. Км. І цей показник для даного автомобіля буде нормальним. Якщо ж авто продає сімейна пара, яка використовувала його тільки для рідкісних виїздів на дачну ділянку, то в такому випадку навіть для 20-річного автомобіля не буде дивним кілометраж всього в 100 тис. Км.

важливо

Також варто розуміти, що для підвищення вартості свого автомобіля на ринку, багато автомобілістів вдаються до незаконних маніпуляцій, таким як підкрутка показників одометра. На жаль, сфальсифікувати показники можна як на механічному пристрої, так і на електронному. Якщо у вас виникли сумніви щодо правдивості пробігу, про який заявляє продавець, не зайвим буде його перевірити.

Як визначити реальний пробіг автомобіля?

Для того щоб «докопатися до істини» і дізнатися, скільки ж насправді набігав пропонований вам для покупки автомобіль, в першу чергу, варто перевірити на предмет втручання одометр.

Якщо мова йде про механічному пристрої, то побачити ознаки втручання в його цілісність можна за станом троса приводу спідометра, який кріпиться до коробки передач. Якщо помітно, що він недавно демонтували і заново прикручуються – ви можете пред’явити продавцю обгрунтовані звинувачення в махінації.

Ще одна підказка – положення цифр на одометрі. Якщо вони виставлені рівно в одну смугу – швидше за все їх підкручували, оскільки якби пристрій дійсно вважало кілометри, цифри з’являлися б на циферблаті поступово.

Обчислити обман на електронному одометрі набагато складніше, оскільки втручання в ЕБУ автомобіля дуже важко визначити. Як мінімум вам доведеться звернутися на сервісний центр, де фахівці зможуть це зробити за допомогою спеціального обладнання.

Чи знаєте ви? В Америці за спробу обдурити покупця і підкрутити показники на одометрі, автовласник може бути засуджений до кримінального покарання.

Підказати вам реальний пробіг автомобіля можуть і сервісні працівники, які в останній раз здійснювали заміну масла на авто (якщо, звичайно, колишній власник звертався на сервісний центр). Згідно існуючими правилами, майстри обов’язково залишають на автомобілі наклейку з датою останньої заміни і пробігом, який в той момент був у автомобіля.

Підказкою до того, що автомобіль дійсно старий, який би пробіг не стояв у нього на одометрі, буде і стан салону.

Порада

Чому салону? Тому що, найчастіше, при ремонті, відновлюється саме кузов – для додання новизни його можна просто перефарбувати і покупець навряд чи здогадається, що авто було в серйозну аварію.

А ось салону зазвичай приділяється менше уваги, тому його стан і зможе вам багато розповісти, як колишній власник ставився до свого «чотириколісного друга» і скільки він ще протягне. Зокрема:

Подивіться, як працюють петлі на дверях автомобіля – НЕ провисають вони і не створюються люфти при відкриванні.

Оцініть стан водійського сидіння. При пробігу в 100 тис. Км., Ви 100% побачите зношене сидіння. Якщо пробіг перевищив 200 тис. Км, то шкіра на водійському сидінні обов’язково буде покрита тріщинами, якщо воно тканинне – може бути вже повністю порвано.

Оцініть стан лобового скла. При дійсно великому пробігу, на ньому будуть присутні глибокі відколи й подряпини, які не вдасться усунути навіть поліруванням.

Ремінь ГРМ – ще один, дуже вірний показник пробігу. Якщо на одометрі показана зовсім незначна цифра, а при демонтажі ременя ви бачите, що він вже дуже сильно зношений, швидше за все, цифри були підкручені.

А ось якщо ремінь повністю новий, значить пробіг у машини настільки великий, що власнику вже доводилося його змінювати. Огляньте також радіатор з його фронтальної частини. Якщо авто має пробіг понад 100 тис.

км, то на ній будуть присутні множинні пошкодження від ударів каменів і піску.

Зверніть увагу

Важливо! Дізнатися реальний пробіг автомобіля, який був завезений в країну з-за кордону можна завдяки спеціальними анкетами на сервісах продажу автомобілів. Якщо машина «приїхала» з Японії, знайти її ви зможете на одному з аукціонів, де обов’язково будуть присутні аукціонні листи. Якщо мова йде про американський авто, спробуйте знайти машину в базі даних Autocheсk або Carfax.

Чим більше пробіг, тим сильніше буде змінювати свій колір і вихлопна труба, стаючи все більш рудої. Відсутня подібний ознака тільки якщо авто має пробіг до 50 тис. Км. Зверніть увагу і на колір вихлопного газу. Якщо він сизий або чорний – значить є проблеми з двигуном, що в свою чергу свідчить про великому пробігу.

Ще один спосіб дізнатися про реальний пробігу – звернутися в офіційний сервісний центр. Але знову ж таки, цей варіант можливий тільки в тому випадку, якщо мова йде про іномарку, яку водій обслуговував по гарантії.

Важливо! Якщо ви не будете знати достовірного пробігу автомобіля, то не зможете своєчасно здійснювати заміну витратних матеріалів, що в свою чергу може привести до аварії.

Ну і, в кінцевому рахунку, порівняйте показник на одометрі зі станом автомобільних протекторів. Якщо на авто дійсно їздили багато – вони будуть сильно стерті, хоча найчастіше, перед продажем, багато автовласників ставлять на авто нові протектори (зрозуміло, що робиться це виключно для того, щоб продати авто подорожче).

Чи залежить стан автомобіля тільки від пробігу?

Насправді немає, і відповісти на питання, «Який пробіг критичний для автомобіля?», В кожному окремому випадку можна по-різному. Автомобіль навіть з самим мінімальним пробігом може бути зношений настільки, що вже після виїзду зі стоянки він розсиплеться на частини. Нерідко це пов’язано зі стилем водіння, і з умовами їзди – бездоріжжя завжди залишає відбиток на машині.

Але якщо власник вчасно вдавався до сервісного обслуговування, і міняв все зношені деталі тільки на оригінали, то навіть самий величезний показник пробігу не зможе розповісти про реальний стан авто.

Тому, при купівлі вживаного автомобіля завжди звертайте увагу на його технічний стан, і по можливості домовтеся з продавцем про те, щоб провести незалежну експертизу в сервісному центрі або будь-якому СТО. Так ви зможете дізнатися не тільки про те, скільки вже проїздив автомобіль, але і припустити, скільки він насправді ще зможе проїздити і чи варто його купувати.

важливо

Таким чином, до показника на одометрі не варто ставитися як до остаточного вердикту стану автомобіля. Цей показник має значення тільки в здійсненні сервісного обслуговування, яке рекомендується проводити після певної кількості намотаних кілометрів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…