Між автолюбителями іноді виникають суперечки про те, який витрата масла можна вважати прийнятним. Багато хто відзначає, що у нового автомобіля в період обкатки можливо досить високе споживання масла, пізніше воно зменшується і стабілізується. Інші кажуть, що висока потреба в моторному маслі вказує на досить великий знос і необхідність капітального ремонту мотора.

Поява імпортних автомобілів шокувало автовласників цих авто. Виявилося, що деякі з них досить ненажерливі на масло.

Зверніть увагу

Особливо чутливими виявилися японські транспортні засоби з пробігом. У той же час сучасні вітчизняні двигуни показують досить непогані результати за цим показником.

Варто розібратися, що і як впливає на показники ДВС по використанню моторного масла.

Робота системи змащення в двигунах внутрішнього згоряння

Все моторне масло розташовується в піддоні. За різними вузлів воно надходить за рахунок подачі за допомогою масляного насоса. З усіх можливих варіантів був обраний шестерний механізм. В процесі експлуатації він змащується потоком перетікає рідини.

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Щоб обмежити тиск в системі, встановлюється редукційний клапан. При підвищенні тиску понад покладеного він відкривається, надлишки зливаються знову в піддон картера ДВС.

Щоб усунути сміття і інші забруднення використовують фільтри. При вході в сам насос використовується звичайна сітка. Основну очищення виконує масляний фільтр. У ньому використовуються фільтруючі тканини, в яких частинки розміром більше 5 … 7 мк застряють і не можуть проникати в пари тертя.

Увага! При експлуатації фільтри забруднюються, при роботі системи змащення підвищується опір. Тому при кожній зміні рідини необхідно замінювати і масляний фільтр.

Найскладнішими ділянками для змащування є корінні і шатунні шийки колінчастого вала. У них подача відбувається по отворах, діаметр яких не перевищує 6 мм, частіше набагато менше.

Частина масла надходить в циліндр двигуна. Воно утворює масляну плівку між дзеркалом циліндра і поршневими кільцями. При русі поршня вгору мастило виділяється на поверхні, що сполучаються. При зворотному переміщенні маслознімні кільця знімають частину плівки, що утворилася. Тому згоряння палива не призводить до швидкого чаду надходить мастила.

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Причини витрати мастильної рідини в ДВС

Мастило працює по замкнутому циклу. З навколишнім середовищем контакт обмежений. Незважаючи на це в процесі роботи спостерігається втрата моторного масла. Воно втрачається в наступних напрямках.

  1. Частина мастила вигорає в процесі роботи. При згорянні палива в циліндрі температура підвищується понад 2200 … 2400 ⁰С. Наявна на стінках мастило частково випаровується і теж бере участь в процесі горіння. У міру зношування кількість мастила на поверхні залишається більше, тому з часом кількість згорає речовини збільшується.
    Зовні можна помітити цей процес по зміні кольору вихлопних газів. Вони стають помітними і набувають все відтінки сірого кольору. Чим вище знос, тим темніший дим вилітає з вихлопної труби.
  2. Процес випаровування відбувається з вільної поверхні всередині картера. При русі поршня вниз частина газів проривається в зазорах між поршнем і циліндром. В результаті гарячий газ виявляється в піддоні. Відбувається природне випаровування рідини. Через сапун пара, що утворилася, в складі якого присутній масло, виходить і потрапляє в систему харчування. Надалі цей пар надходить в циліндр двигуна на такті всмоктування. Утворюється горюча суміш, в її складі присутній і мастило. Вона теж сприяє фарбуванню відпрацьованого газу в темні кольори.
  3. Якщо утворюються щілини (нещільність) в сполучених деталях, то масло може витікати назовні. На стоянках можна бачити сліди від деяких автомобілів. Це мастило витекла назовні і потрапила на асфальт. Якщо не усунути причину, то доведеться регулярно доливати нові порції мастильної рідини.
  4. У разі перегріву двигуна можлива деформація масивних деталей блоку і головки. Саме в цьому місці присутній прокладка, яка запобігає змішуванню різних типів рідин, циркулюючих всередині мотора. Але якщо сталася деформація, можливе утворення нещільностей. Через них частину моторного масла залишає двигун. Досвідчений водій обов’язково звертає увагу на патьоки, які утворюються в місці стику між головкою і блоком.

Цікаву інформацію часто публікую автолюбителі на форумах. Вони діляться своїми спостереженнями. Висловлюють припущення і варіанти усунення тих чи інших проблем, з якими може зіткнутися водій. Один з подібних дослідників поділився інформацією про пробіг і витраті масла у власному автомобілі.

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Витрата замірявся просто:

  • автомобіль експлуатувався в звичному для конкретного водія режимі
  • потім проводилися доливання моторного масла в міру зниження рівня, вимірювані щупом.

На жаль, інформація далеко неповна. У ній не враховується режим експлуатації авто. Мото-години роботи можуть напрацьовуватися не тільки при реальному русі по дорогах.

У міських умовах можливо тривале стояння в пробках, а двигун продовжує працювати. Тому більш детальну інформацію можна отримувати, оцінюючи витрата по відношенню до використовуваного палива.

Тут виходить усереднений показник, пов’язаний з реальною експлуатацією двигуна.

З 2016 року НАМИ (Науково дослідний інститут по автомобілям) в збірнику наукових праць опублікував дані витрати супутніх рідин, мастил та інших витратних матеріалів для декількох типів автомобілів, що опинилися на випробуванні.

Таблиця: Показники витрати масел і рідин в розрахунку на 100 л використаного палива окремими типами автомобілів

Марка, модель автомобіля Моторне масло, л Трансмісійні масла, л Спеціальні рідини (омивачі скла), л Пластичні мастила, кг
ВАЗ-2110, ВАЗ-2111, ВАЗ-2112 0,10 ± 0,03 0,03 ± 0,002 2,5 ± 1,5 0,015 ± 0,002
Лада 4х4 0,15 ± 0,05 0,04 ± 0,004 4,5 ± 1,5 0,017 ± 0,002
Лада Гранта Седан 0,09 ± 0,03 0,02 ± 0,002 2,5 ± 1,5 0,015 ± 0,002
Лада Гранта Крос 0,11 ± 0,05 0,03 ± 0,002 3,5 ± 2,5 0,018 ± 0,002
Лада Ларгус 0,15 ± 0,03 0,05 ± 0,002 3,5 ± 1,5 0,015 ± 0,002
Лада Веста Спорт 0,12 ± 0,05 0,03 ± 0,002 4,5 ± 1,5 0,018 ± 0,002
Лада Веста SW Крос 0,12 ± 0,03 0,04 ± 0,002 2,5 ± 0,5 0,016 ± 0,002
ВАЗ-2329 (Лада 4 × 4 Пікап) 0,16 ± 0,05 0,04 ± 0,005 5,5 ± 1,5 0,020 ± 0,002
ГАЗ-31029 Волга 0,15 ± 0,05 0,03 ± 0,005 3,5 ± 1,0 0,025 ± 0,002
ГАЗ-3111 Волга 0,16 ± 0,05 0,04 ± 0,005 4,5 ± 1,0 0,025 ± 0,002
ГАЗ Вектор Некст 0,21 ± 0,05 0,04 ± 0,005 3,5 ± 1,0 0,030 ± 0,002
ГАЗель NEXT Автобус 0,25 ± 0,05 0,05 ± 0,005 5,5 ± 1,0 0,035 ± 0,002
ЛіАЗ 4292 (Курсор) 0,27 ± 0,05 0,03 ± 0,002 3,5 ± 1,5 0,025 ± 0,002
ЛіАЗ 5292 Low Floor (низькопідлоговий) 0,31 ± 0,05 0,050 ± 0,002 3,5 ± 1,0 0,035 ± 0,002
Hyundai HD 35 City Ізотермічний фургон 0,28 ± 0,05 0,040 ± 0,002 4,5 ± 1,5 0,025 ± 0,002
HYUNDAI CRETA 0,09 ± 0,03 0,020 ± 0,002 2,5 ± 1,5 0,015 ± 0,002
KIA RIO 0,11 ± 0,05 0,030 ± 0,002 3,5 ± 2,5 0,010 ± 0,002
RENAULT KAPTUR 0,15 ± 0,05 0,040 ± 0,002 5,5 ± 2,5 0,012 ± 0,002

Як вказали випробувачі, зазначені автомобілі проходили дослідження в умовах Підмосков’я протягом року. Тому отримані усереднені показники експлуатації.

Динаміка зміни витрати масла

У міру зношування механізмів ДВС відносний витрата зростає. Настає час, коли виникає необхідність приймати рішення про подальшу експлуатацію авто. Ще з 1923 р

один з основних виробників автомобілів Генрі Форд припустив, що його дітища будуть поступово виходити з ладу. Тоді їм було внесено пропозицію про необхідність капітального ремонту.

важливо

Інженери фірми розробили для основних вузлів двигуна змінні комплектуючі, виготовлені з певних ремонтних розмірами.

Ідея сподобалася і іншим виробникам силових агрегатів. Тому при необхідності можна придбати ремонтний комплект для будь-якого типу ДВС.

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

У кожної силової установки існує свій моторесурс. Після відпрацювання певного пробігу або мото-годин виникає необхідність в проведенні капітального ремонту.

Різні виробники регулярно проводять дослідження, щоб з’ясувати коли слід припинити використання своєї продукції.

Одним з експрес-методів оцінки стану ДВС є вивчення витрати моторного масла в міру експлуатації.

Тому в своїх рекомендаціях для фірмових станцій технічного обслуговування вказують списки деталей, що підлягають заміні при проведенні поточного і капітального ремонтів.

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Що робити при збільшенні витрати масла

Зіткнувшись з підвищеною витратою моторного масла, у власника транспортного засобу можливі варіанти подальших дій.

  1. Необхідно встановити причину втрат мастила.
  2. Якщо причиною є природні втрати, то необхідно усунути фізичні течі. Провести ущільнення в стиках і з’єднаннях.
  3. При зносі кривошипно-шатунного механізму можна дещо продовжити експлуатаційні показники. Мають присадки, які покращують характеристики. Вони заповнюють зазори, і відновлюється ряд показників.
  4. Деякі витоку можна усунути, не вдаючись до складного ремонту. Наприклад, заміна ковпачків на клапанах продовжує роботу газорозподільного механізму ще на досить довгий період.
  5. Доведеться частіше заглядати моторний відсік і перевіряти рівень масла на щупі.
  6. Можливо, доведеться змінити тип використовуваного масла. Деякі дають досить непогані результати, варто придивитися до нових типів моторних масел.

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Який витрата масла в двигуні можна вважати цілком нормальним?

Кожен автолюбитель знає напевно, що для нормальної роботи двигуна в його автомобілі необхідно підтримувати необхідний рівень мастила. В процесі експлуатації масло природним шляхом витрачається і його потрібно доливати. Виникає питання, який витрата масла в двигуні вважається нормальним?

У даній статті мова якраз і піде про це, будуть описані причини витрати мастильного матеріалу для найпоширеніших двигунів, також будуть надані рекомендації щодо грамотному контролю мастила в моторі.

Фактори, що впливають на підвищену витрату масла

Підвищений витрата мастила є тривожним дзвінком для будь-якого автовласника. Як правило, велика витрата масла в двигуні присутній у автомобілів з великим пробігом. За цим показником необхідно періодично стежити, адже недолік олії може стати причиною дорогого ремонту.

Норма витрати масла складається із сукупності наступних факторів:

  • Вік мотора і його технічні характеристики. Сюди також входять своєчасно проведені ТО, погодні умови, при яких він експлуатувався і т. Д .;
  • Тип движка. Нормальний витрата масла у бензинових, дизельних і турбірованних моторів істотно відрізняється і цей аспект враховувати просто необхідно;
  • Величезну роль грає показники якості самого мастильного матеріалу. В’язкість масла є одним з головних критеріїв оцінки витрат.

Варто зазначити, що надмірна кількість гсм в двигуні також підвищує його витрата. Критичний показник рівня мастильної рідини може запобігти дорогий ремонт і вберегти від непотрібних грошових витрат.

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Транспортний засіб може експлуатуватися в різних умовах (наприклад, часті простої в пробках або навпаки рух по заміських трасах), які впливають на коректність інформації про витрату. Загальноприйнятим показником виміру витрати масла в двигуні є відношення кількості витраченої мастила на 100 л палива.

Показники нормального витрати масла для різних типів двигунів

Як було описано раніше, варто приділити особливу увагу типу двигуна вашого автомобіля. Споживання масла у різних моторів безпосередньо залежить від їх влаштування. Нижче буде представлено цифри нормального витрати для кожного типу двигуна.

Бензиновий силовий агрегат

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

На автомобільному транспорті, випущеному з конвеєра нещодавно, нормальним витратою масла вважається показник, що не перевищує 2,5 мл / 100 л палива. Варто відзначити, що при обкатці нового автомобіля цей показник може бути значно більше, так як нові деталі ще не повністю притерлися один до одного.

Допустимий для автомобілів, що були у вжитку, показник дорівнює 100 г на 100 л палива. Такий витрата масла характерний для автомобілів з незначним пробігом і знаходиться в хорошому технічному стані.

Підвищений витрата масла близько 0,5 л на 100 л палива вважається вже критичним. При такому витраті мастила або вище движок може просто заклинити на ходу, тому при таких показниках рекомендується відвідати найближчий пункт технічного огляду.

Дизельний силовий агрегат

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Нормальний витрата палива для дизелів знаходиться на позначці в 300-500 г / 100 л. Критичним показником витрати для цього типу мотора є витрата рівний 2000 р / 100 л. У дизельному двигуні постійно присутній підвищений тиск, яке позначається на масляних витратах. Дуже часто дизельні мотори застосовуються в будівельній техніці і вантажних автомобілях, які постійно перевозять важкі вантажі. Всі ці додаткові витрати потужності також збільшують витрата мастила в значній мірі.

Турбований силовий агрегат

Варто сказати, що останнім часом з’являються все більш нові двигуни з турбінами. На ринку присутні як бензинові силові агрегати з турбіною, так і сучасні турбодизелі. Число турбін може теж досягати 3-ех штук на одному моторі.

Ці силові агрегати мають величезну потужністю при абсолютно невеликих розмірах. Звідси випливає те, що витрата масла безпосередньо залежить від потужності двигуна, тому ці агрегати схильні самому більших витрат мастильного матеріалу.

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Навіть новий турбований мотор має витрата близько 80 г масла на 1000 л. Для повноцінної роботи самої турбіни потрібно мастило, а якщо турбін кілька, то витрати гсм будуть набагато значніше.

І так, показник витрати масла 1 літр на 1000 км або 100 літрів палива для звичайного двигуна є критичною нормою, а для 2-х інших різновидів движків критичним показником буде 2 л / 1000 км або 100 л палива.

Причини завищеною витрати масла можуть полягати в забрудненому масляному фільтрі, за його станом також необхідно стежити і обов’язково встановлювати новий при штатній заміні масла.

Чому відбувається перевитрата мастила?

Масло всередині автомобільного двигуна може витрачатися як природним способом, так і по ряду наступних причин:

  • Банальна переливка масла в двигун. Підвищений обсяг мастила сприяє тому, що масло продавлює саме себе через отвори всередині двигуна. Масло просто випаровується через систему вентиляції назовні і вимагає подальшої доливання;
  • Придбання найдешевшого мастильного матеріалу. Неякісне масло володіє мінімальної в’язкістю і більш швидко випаровується, в порівнянні з більш дорогими аналогами;
  • Надмірні навантаження на силовий агрегат. Занадто активна манера водіння сприяє підвищенню витрати масла, також на цей показник може впливати самого ландшафту місцевості (гірської, рівнинної і т. Д.);
  • Температура навколишнього середовища. Збільшення температури прямо пропорційно збільшенню витрати мастильного матеріалу;
  • Фізичні втрати. Зазвичай вони пов’язані з несправністю масляного фільтра, але можуть бути викликані порушенням герметичності самого мотора. Дуже часто виходить з ладу прокладка між головкою циліндрів і корпусом двигуна, також можуть просто ослабнути болти.

Не варто забувати і про те, що штатна заміна масла повинна проводитися не рідше 1 разу на 10000 км пробігу. Такі рекомендації зазвичай дає виробник автомобіля, але в реальності масло краще міняти набагато частіше. Вважається, що від заміни до заміни повинно пройти не більше 8 тис. Км, а у автомобілів з підвищеною потужністю цю процедуру радять проводити кожні 5 тис. Км.

На автомобільному транспорті з пробігом можна додатково застосовувати різні присадки, які допомагають скоротити витрату мастильного матеріалу. На сучасному автомобільному ринку є багато двигунів, які через свої конструктивні особливості починають «є» масло вже в перший рік експлуатації.

Робота будь вузлів і деталей двигуна впливає на підвищену витрату мастила?

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Рідина, що знаходиться всередині движка, може витекти назовні або випаруватися. Як правило, випаровування відбувається на поверхні перегрітих деталей і механізмів. Далі опишемо основні ознаки некоректної роботи деталей движка, які можуть вплинути на «жор» масла:

  • Головний блок циліндрів. Найчастіше починає протікати прокладка між блоком і головкою циліндрів. Проблему можна виявити візуальним способом;
  • Колінчастий вал. Аналогічно до вищеописаного випадку, можуть протікати сальники через сильний зносу. Виявити проблему можна розібравши мотор. Сальники в даному випадку доведеться замінити на нові;
  • Фільтр масляної очищення. Він може засмітитися або бути просто погано прикручений. Проблему легко визначити візуально і замінити цей агрегат на новий;
  • Газорозподільні клапани. Можуть вийти з ладу маслос’емниє ковпачки через перегрів. Масло почне просочуватися в механізм ГРМ. Проблема усувається за допомогою заміни гумових ковпачків;
  • Маслос’емниє кільця. Знос цих кілець, що знаходяться на порушених, є дуже частою проблемою. З вихлопної труби починає йти синюватий дим від масляних випарів. Виправити ситуацію можна замінивши кільця;
  • Несправність циліндрів. Найчастіше в них під дією високих температур утворюються задираки і надмірний знос. Масло в буквальному випадку вбирається в ці мікротріщини, викликаючи зайвий витрата мастила. Проблему іноді можна вирішити заміною поршневих і маслоз’ємних кілець, але може знадобитися і розточування або шліфування самих циліндрів;
  • Мастило турбіни. Турбокомпресор постійно нагнітає повітря, через це він постійно сильно гріється. Також йому необхідна мастило в процесі роботи. Розміри турбін можуть бути самими різними, тому потрібно враховувати загальний обсяг масла, що заливається в движок.

висновок

В даному тексті були висвітлені найбільш значущі моменти, що стосуються нормального витрати масла на автомобільному транспорті. Був описаний нормальний витрата, який повинен бути у кожного типу двигуна, і були описані причини, за якими ці зайві витрати з’являються.

Слід постійно контролювати рівень мастила в двигуні свого автомобіля. Не слід допускати як його нестачі, так і надлишку в рівній мірі.

У будь-якому випадку, перед початком використання транспортного засобу варто уважно вивчити інструкцію по його експлуатації.

Також варто застосовувати пально-мастильні рідини, які рекомендує виробник авто. У цьому випадку ризики будуть зведені до мінімуму.

Слід пам’ятати, що витрата масла на автомобільному транспорті з пристойним пробігом завжди значно більше, тому при витратах мастила більше 500 грам на 100 літрів бензину або тисячу кілометрів, слід звернутися в сервісний центр і провести детальну перевірку движка цілком.

З повагою, Максим Марков!

Який витрата масла вважається нормальним

Питання від читача:

“Вітаю. Підкажіть, будь ласка, яка нормальна витрата масла для не нового двигуна. Іномарка пробіг близько 180000 кілометрів. Через кожну тисячу додаю майже 300 грам! Мені здається це не нормально? Завчасно дякую за відповідь”

Якщо чесно я вже трохи розповідав про витрату масла в цій статті. АЛЕ сьогодні я хочу поговорити про нормальній величині. Двигун внутрішнього згоряння, який би він не був ідеальний, все одно трохи витрачає масла – так яка це нормальна величина …… ..

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Умовно я хочу розділити двигуни: – це звичайний бензиновий, турбований бензиновий і дизельний, як правило, вони також турбовані.

Одне золоте правилонормальний витрата палива вважається не по пробігу автомобіля, а по витраті палива. Тобто на 100 або 1000 витрачених літрів. Зазвичай береться величина дорівнює 100 літрам.

Звичайний бензиновий двигун

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Для нових бензинових двигунів – нормальний витрата масла вважається 0.005 – 0.025% на 100 літрів. Тобто при середньому пробігу в 1000 кілометрів нормальний витрата масла буде 5 – 25 грам.

Для нормально зношених двигунів – нормальний витрата масла становить 0.025 – 0.1%, тобто на 1000 км потрібно буде залити 25 – 100 грам моторного масла.

Для зношених двигунів на межі ремонту – витрата масла 0.4 – 0.6% на 100 літрів палива. Це 400 – 600 грам на 100 літрів. Критична позначка 0.8% – 800 грам масла на 100 літрів.

Турбовані бензинові двигуни

  • Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків
  • У турбованих двигунів нормальний витрата масла трохи вище, ніж у звичайних атмосферников.
  • Для нового двигуна – нормальний витрата цілком може бути в 80 грам на 100 літрів. Тобто на 1000 кілометрів додаємо 80 грам, 10000 км – вже близько 800 грам

Для зношених турбированних двигунів – тут хлопці може доходити до двох літрів. А якщо несправна турбіна, то витрата може бути ще більше. Тому якщо ваш автомобіль витрачає більше двох літрів, то потрібно діагностувати і по потребі ремонтувати.

Дизельний двигун

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Витрата дизельного двигуна практично збігається з турбований двигуном. Нормальний витрата масла – близько 300 – 500 грам масла на 10000 кілометрів. Якщо витрата перевищує 2 літрів то тут потрібно їхати в сервіс.

На цьому все. Ваші 300 грам на 1000 кілометрів – це однозначно багато, їдьте на автосервіс поки двигун не стуканул.

Рейтинг: ( 12

Який витрата масла вважається нормальним? Цифри, факти і думку автомеханіків

Кожному автовласникові принципово важливо знати, який витрата масла вважається нормальним – збільшення цього показника може стати першим дзвіночком, що з вашою машиною не все гаразд. Та й опинитися без запасу при катастрофічно низькому рівні може загрожувати неприємними наслідками.

Який витрата масла вважається нормальним?  Цифри, факти і думку механіків

Який витрата масла вважається нормальним, залежить від кількох факторів:

♦ стан движка: його вік, регулярність ТО, умови, в яких він використовувався; ♦ стан фільтра. При забитому фільтрі витрата зростає; ♦ тип двигуна (бензиновий або дизельний); ♦ якість самого масла – в першу чергу, його в’язкість; ♦ потужність движка. Чим більше кінських, тим швидше вигоряння; ♦ рівень затоки. Якщо перелити масло в двигун, збільшується витрата.

Треба сказати, що витрата масла визначається зовсім не по пробігу. Одне і те ж відстань, пройдену в міських умовах (пробки, світлофори) і на чистій трасі дасть на виході різний обсяг спожитого масла. Тому розрахунок ведеться по витраченого палива – скільки витратилася масла на 100 літрів бензину.

Бензиновий двигун Якщо машина нова і двигун не має заводських дефектів, нормальним вважаються витрати не вище 2,5 мл на сотню літрів бензину. Однак це не стосується періоду обкатки, в тому числі і після зміни кілець на поршнях. Поки все притреться, масла може летіти набагато більше на той же обсяг палива. Згодом витрата повертається до норми.

Користуватися, але в хорошому стані, двигун потребує більшого обсягу масла – до 100 грамів. Коли ж авто вже на межі критичного стану, олії потрібно вже 400-600 мл. Критичним кількістю вважається витрата в 800 г, але доводити ситуацію до абсурду не варто – ризикуєте, що двигун стуканет в будь-який момент. Якщо «кінь» не зовсім вже древній, тягніть його на СТО вже при показнику в 300.

Наддувши: Як вже було сказано, більше потужність – більше витрат. Навіть новий турбований двигун витрачає на сто літрів бензину цілих 80 грамів масла.

Якщо ж движок пройшов сотню тисяч, та в нелегких умовах і з додатковим навантаженням, то витрата збільшується часом до двох літрів. А вже якщо турбіна не цілком справна, масло як в трубу витікає.

Так що при витраті, що наближається до двох літрів – бігом на СТО.

Дизель: У движків, що працюють на дизельному паливі, ситуація аналогічна турбінним двигунів. У хорошому, «живому» стані витрачається мінімум 300 г – і до півлітра. Критичним показником, наполегливо запрошує вас до ремонту, вважаються всі ті ж два літри.

Звичайно, ніхто не виміряли об’єм залитого масла з точністю до мілілітра. Однак якщо ви заливаєте його щотижня, не будучи при цьому далекобійником – у наявності явний перевитрата.

Причини перевитрати Звернувши увагу на зростання витрат масла, не варто відразу підозрювати найгірші варіанти. Є повсякденні, побутові чинники, які можуть його обумовити.

Серед них:

Найчастіше зустрічається згаданий вище перелив. Наповнення вище максимально дозволеної позначки призводить до продавлювання масла на стінки циліндрів і викиду в вентиляцію; ♦ Економія на маслі. Ви ризикнули піти проти рекомендацій виробника – і помилилися. Масло виявилося маловязким і просто випаровується.

Варто повернутися до перевірених марок: надто летючі масла сприяють прискореному зносу движка, а капремонт – це, знаєте …; ♦ Підвищені навантаження. Сюди можна віднести і ризикову, на межі екстриму їзду з різкими поворотами і гальмування, і тягання за собою навантаженого причепа, і подорож по бездоріжжю – а особливо їзду в горах.

Порада

Ці причини минущі; головне після закінчення навантажень пройти на всякий випадок техогляд – підкрутити розбовталося; ♦ Переїзд в тепліші краї. Якщо ви жили набагато північніше, движок там не нагрівається хоча б від природних факторів – і витрата був менше. На півдні витрати масла збільшуються ще через особливості навколишнього середовища.

Схожий перевитрата може бути і в звичних вам краях, якщо літо видалося спекотно в порівнянні з середньостатистичним.

Втрати масла можуть бути і чисто фізичними. Найчастіше вони пов’язані з течею масляного фільтра. І не обов’язково він полетів – ви могли просто його не докрутити. Ознакою примх фільтра буде масляна калюжа під машиною.

Закрутити фільтр, переставити авто і поспостерігати. Калюжа з’явиться знову – міняйте фільтр.

Також варто перевірити кришку циліндричного блоку. В її кріпленні беруть участь болти – від шести до дванадцяти штук – забезпечені прокладками. Або зірвалася різьблення болта, або зносилися прокладки. Перевірити – справа кількох хвилин. Якщо проблема в кришці циліндрів, усувається вона дуже швидко.

Однак якщо всі ці причини відсутні в вашому житті, значить, ненормований витрата масла викликаний неполадками в самому двигуні.

Прикинувши вік свого авто, чесно оцінивши його стан, врахувавши тип стоїть на ньому движка, ви можете прикинути, який витрата масла вважається нормальним для вашої машини. І пильнувати, щоб уникнути витратних відновлювальних робіт.

Не варто забувати також і про те, що періодично масло необхідно замінювати (зазвичай – на кожні 8000 – 10000 кілометрів пробігу вашого авто, а при «жорсткої» експлуатації, навіть частіше).

Також, для зменшення витрати масла в «літніх» двигунах можна використовувати різні присадки, що знижують втрати.

Норма витрати моторного масла в двигуні

В оцінці стану силового агрегату важливу роль відіграє такий показник, як витрата масла в двигуні. Норми його відмінні для різних типів двигунів і залежать від зносу. Перевищення цих показників завжди вказують на несправність, або низька якість мастильних матеріалів.

Розглянемо норми витрати автомастил для двигунів внутрішнього згоряння: бензинових і дизельних з турбоннадувом і без нього. Для визначення норми в кожному випадку в розрахунок береться не величина пробігу, а витрата паливного ресурсу. Це правило незмінно і інші в даному випадку не працюють.

Умови експлуатації та фактори, що впливають на витрату масла

Перевищення норми витрати моторної рідини має насторожити власника автомобіля. Збільшитися споживання мастильного матеріалу може в двигунах із значним зносом.

У будь-якому випадку витрати моторного масла необхідно періодично відстежувати.

Недостатня кількість суміші в мастильної системі призводить до несправностей, за якими зазвичай випливає необхідність проведення дорогого ремонту.

Витрата мастильної рідини залежить від кількох сукупних показників:

  • характеристики стану двигуна внутрішнього згоряння (сюди відносяться не тільки вік, потужність, робочий об’єм циліндрів і ступінь зносу, а й кліматичні умови, в яких він експлуатується, своєчасне проведення техогляду і ряд інших чинників);
  • стан фільтра (забитий або пошкоджений збільшить витрати);
  • тип конструкції ДВС (від виду паливного ресурсу і способу його подачі залежить витрата масла);
  • технічні характеристики і якісні показники моторної рідини.

Причина виникнення великої витрати моторного масла в двигуні може бути обумовлена ​​умовами експлуатації, підвищеним навантаженням, зовнішніми несприятливими факторами і надмірним рівнем мастильного матеріалу в системі.

Прийнято розраховувати витрати за обсягом автомастила, витраченого на 100 літрів палива.

Який витрата масла вважається допустимим

Під час обкатки нового агрегату до свідчення 5000 км. норма витрати масла становить в середньому 1 літр на 1000 км.

Така кількість витрачається мастильної системою після проведення заміни поршневих кілець. Споживання мастильного матеріалу безпосередньо залежить від типу двигуна вашого автомобіля.

Загальноприйняті орієнтири при пробігу від 5 до 150 тисяч кілометрів масло витрачається в наступних межах:

  • в звичайному режимі руху – 0.25 л. на 1000 км;
  • в швидкісному режимі і з підвищеним навантаженням – 0.4 л. на 1000 км;
  • в горах і умовах, наближених до таких – 0.5 л. на 1000км.

У двигунах з пробігом понад 150 000 км. цей показник складе в середньому 0.35 – 0.55 л.

Значення відповідно до конструкціями движка продемонстровані в таблиці. Норми витрати дані з розрахунку на 100 літрів палива. Слід врахувати, що в дизельних агрегатах вони відмінні через високого тиску в таких двигунах.

Тип двігателяДопустімий показник в різних умовах на 100 л.Крітіческая відмітка, показник на 100 л. палива

бензиновий У нових силових агрегатах – 0.25 мл. (В деяких випадках в період обкатки допустимо перевищення цього показника). В автомобілях з пробігом в хорошому технічному стані – 100 мл. 0.5 літра. При такому показнику виникає ризик заклинювання двигуна на ходу. Слід негайно відвідати СТО
дизельний Від 0.3 до 0.5 літрів 2 літри
турбований Залежно від кількості турбін від 80 мл. навіть в нових ДВС

Значення, що перевищує допустимий показник, вказує на неполадки в роботі двигуна. Воно може бути обумовлено грубим невідповідністю мастильного матеріалу допускам, або використання фальсифікованого продукту.

Незважаючи на те, що дизелі визнані найбільш економічними агрегатами по споживанню паливних ресурсів, масла вони можуть споживати значно більше бензинових.

Пов’язано це з високою компресією і підвищеним навантаженням на вузли через високого тиску. В процесі експлуатації, в дизельних ДВС утворюється природний угар, одночасно грає роль додаткового захисту.

Зверніть увагу

Поступово частина мастила видувається системою відводу картерних газів. Тому для дизельних моторів показники вище.

Причинами підвищеного споживання мастила можуть бути наступні:

  • перелив при заміні або доливці;
  • низька якість моторної рідини, внаслідок чого відбувається активна випаровуваність;
  • підвищені навантаження (гірська місцевість, водіння з причепом, бездоріжжя, тривалий водіння на високій швидкості);
  • спекотна погода;
  • фізичні фактори (вихід з ладу елементів ущільнювачів, порушення герметичності мотора, дефект фільтра).

Як виявити неполадки, що стали причиною підвищеного споживання, підкаже таблиця:

Деталь або узелНеісправностьКак виявити

Головний блок циліндрів Знос прокладки між блоком і головкою візуально
колінвал знос сальників Знадобиться розібрати мотор
Масляний фільтр Засмічення або погане кріплення візуально
газорозподільні клапани Перегрів призводить до виходу з робочого стану маслос’емних ковпачків і попадання мастила в ГРМ Необхідна заміна ковпачків
поршні маслос’емниє кільця Вихлоп набуває синюватого відтінку. Потрібна заміна кілець
Картер Засмічення вентиляції і надлишковий тиск Закривши долонею маслозаливное отвір можна визначити підвищений тиск так: долоню буде відштовхуватися з наростаючою силою
циліндри Знос циліндрів, в результаті яких утворюються задираки і мікротріщини Можна замінити поршневі і маслознімні кільця. Але частіше потрібно розточування і шліфування поверхонь деталей

Не слід нехтувати допусками моторних масел, змішувати продукти, що не підходять для цього, або заливати паливно-мастильні матеріали сумнівної якості.

Для збільшення ресурсу двигуна необхідно суворо дотримуватися правил доливання автомастил. Нормальний витрата масла – важлива умова для коректної роботи ДВС.

Недолік або надлишок негативно позначаться на функціональності мотора.

В процесі експлуатації автовласник повинен контролювати витрату моторної рідини, і при досягненні критичної позначки звернутися в СТО, де фахівці проведуть діагностику і знайдуть спосіб усунути неполадки.

Витрата масла в горах

Нормальний витрата масла Період обкатки Протягом періоду обкатки нового двигуна або після заміни поршневих кілець, приблизно до 5000 км, витрата масла може досягати 1 літра на 1000 км.

Пробіг від 5 000 до 150 000 км Нормальна їзда: вважається нормальним витрата масла до 0,25 літра на 1000 км. Їзда на високій швидкості або з важким причепом: вважається нормальним витрата масла до 0,4 літра на 1000 км. Їзда в горах: вважається нормальним витрата масла до 0,5 літра на 1000 км.

Зазначені вище значення витрати масла можуть використовуватися як орієнтовні при виникненні підозр, що витрата масла незвично високий. Примітка При досягненні пробігу 150 000 км витрата масла при будь-яких умовах може досягати приблизно 0,35 – 0,55 літра на 1000 км.

Для точного визначення витрати масла необхідно виконати пробну поїздку на відстань не менше 1000 км при певних умовах.

Причина витрати масла в двигуні автомобіля

Порушення кута випередження запалювання або упорскування палива (дизельні мотори), а також зміна складу паливо-повітряної суміші призводять до зростання температури в камерах згоряння, детонації та інших негативних наслідків.

Все це впливає на витрату масла і може привести до необхідності великого ремонту або капиталки.

Чому зростає витрата масла Щоб розібратися, чому двигун почав їсти масло, необхідно розуміти, які фактори призводять до перевитрати мастила і як впливають на стан двигуна.

Норма витрати моторного масла в двигуні

Розділ: анатомічці | HDMan | | Хітів 10747 Деякий витрата масла під час роботи двигуна є нормальним.

Витрата масла змінюється в залежності від різних факторів: 1) Стан двигуна (наскільки добре обслуговується двигун) 2) Забитий або пошкоджений повітряний фільтр3) Умови руху – великі навантаження або тривала робота на холостому ходу4) Сорт масла і коефіцієнт вязкості5) Робочий об’єм циліндрів – в цілому більший двигун витрачає більшу кількість масла, чим менший двігатель5) Потужність двигуна – двигун з більшою потужністю витрачає більше масла, ніж двигун з меншою мощностью6) рівень масла – занадто високий рівень (вище максимальної позначки на щупі для вимірювання рівня) викликає підвищена витрата масла.

403 – доступ заборонений

Увага Який витрата масла вважається нормальним, залежить від кількох факторів:

  • стан движка: його вік, регулярність ТО, умови, в яких він використовувався;
  • стан фільтра. При забитому фільтрі витрата зростає;
  • тип двигуна (бензиновий або дизельний);
  • якість самого масла – в першу чергу, його в’язкість;
  • потужність движка.

Чим більше кінських, тим швидше вигоряння;

  • рівень затоки. Якщо перелити масло в двигун, збільшується витрата.

Треба сказати, що витрата масла визначається зовсім не по пробігу.

Одне і те ж відстань, пройдену в міських умовах (пробки, світлофори) і на чистій трасі дасть на виході різний обсяг спожитого масла. Тому розрахунок ведеться по витраченого палива – скільки витратилася масла на 100 літрів бензину.

403 таф access is denied

Щоб отримати максимально можливий правильний результат при обох способах, на автомобілі необхідно проїхати 30 хвилин до досягнення нормальної робочої температури (нема на холостому ходу) перед вимірюванням рівня масла або зливом масла. Для того, щоб переконатися, що під час контрольного періоду в двигуні використовується масло, затверджене Volvo, змініть масло і замініть масляний фільтр. Також замініть очисник повітря перед виміром.

Який витрата масла вважається нормальним? цифри, факти і думку механіків

Пробіг від 5 000 до 150 000 км Нормальна їзда: вважається нормальним витрата масла до 0,25 літра на 1000 км. Їзда на високій швидкості або з важким причепом: вважається нормальним витрата масла до 0,4 літра на 1000 км.

Їзда в горах: вважається нормальним витрата масла до 0,5 літра на 1000 км. Зазначені вище значення витрати масла можуть використовуватися як орієнтовні при виникненні підозр, що витрата масла незвично високий.

важливо

Примітка При досягненні пробігу 150 000 км витрата масла при будь-яких умовах може досягати приблизно 0,35 – 0,55 літра на 1000 км. Для точного визначення витрати масла необхідно виконати пробну поїздку на відстань не менше 1000 км при певних умовах.

Потрібно зважити масло перед поїздкою і після неї і таким чином розрахувати точне значення витрати масла.

Підвищений витрата масла: причини і шляхи вирішення

Автомобиль, оснащенный двигателем с поршневыми кольцами старого типа расходует 0,1 — 0,3 л масла на 1,000 км. Жалобы на перерасход начинаются при уровне расхода масла более 0,4 л на 1,000 км.Вот что пишет VolvoПричины перерасхода масла: Общие факторыПри работе двигатель обычно потре#%@$#ет некоторое количество масла.

Расход масла может значительно кол#%@$#ся в зависимости от ряда факторов:- Состояние двигателя — зависит от ухода.-Загрязнение двигателя.-Засорение воздушного фильтра.-Условия вождения — большие нагрузки, частая работа на холостом ходу.-Качество и вязкость масла.

-Объем цилиндров — большие цилиндры требуют больше масла, чем маленькие.- Мощность двигателя — более мощные двигателя потре#%@$#ют больше масла, чем менее мощные.-Уровень масла — слишком высокий уровень (выше макс. отметки на щупе) приводит к перерасходу масла.

Причины -Перелив масла.

Почему двигатель ест масло

То же самое происходит при высоких оборотах двигателя на низкой передаче при движении по ровной (без уклонов) дороге.- Движение по гористой местности.От частых и продолжительных торможений двигателем масло нагревается. Этотакже приводит к всасыванию большего количества масла в цилиндры вследствиеразряжения во впускном коллекторе.- Холостой ход.

Вождение автомобиля в городском цикле характеризуется продолжительной работой двигателя без перемещения на большое расстояние. Это не влияет на расход масла, однако может затронуть результаты измерения уровня расхода масла.- Климатические условия.

Двиг по трассе масло не ест, по городу — ест. почему?

Звичайні причини високої витрати масла Переповнення Якщо масло заповнене до рівня вище рекомендованого максимального, воно видавлюється на стінки циліндрів і викидається через систему вентиляції картера.

Рівень масла не повинен бути вище максимальної позначки на щупі для вимірювання рівня! Сорт масла Використання сорту масла, що відрізняється від рекомендованого, може викликати підвищену витрату масла. Якщо масло занадто рідке, в ньому міститься більша кількість летючих молекул.

Рідке масло з працею підтримує достатню масляну плівку на стінках циліндрів при високих температурах. Це викликає збільшений знос двигуна і підвищена витрата масла.

важливо

Водіння з високими навантаженнями Тривале безперервне водіння з високою частотою обертання колінчастого вала призводить до високої температури двигуна. Масло розріджується і витрата підвищується.

Витрата масла змінюється в залежності від різних факторів:

  • Стан двигуна (наскільки добре обслуговується двигун)
  • Забитий або пошкоджений повітряний фільтр
  • Умови руху – великі навантаження або тривала робота на холостому ходу
  • Сорт масла і коефіцієнт в’язкості
  • Робочий об’єм циліндрів – в цілому більший двигун витрачає більшу кількість масла, чим менший двигун
  • Потужність двигуна – двигун з більшою потужністю витрачає більше масла, ніж двигун з меншою потужністю
  • Рівень масла – занадто високий рівень (вище максимальної позначки на щупі для вимірювання рівня) викликає підвищена витрата масла.

Нормальний витрата масла Період обкатки Протягом періоду обкатки нового двигуна або після заміни поршневих кілець, приблизно до 5000 км, витрата масла може досягати 1 літра на 1000 км.

Який витрата масла в двигуні повинен бути за нормою

Проблема витрати моторного масла хвилює багатьох автолюбителів. Як відомо, витрата мастила є одним з важливих показників загального стану двигуна. Від одних автовласників можна почути, що двигун не бере масло, тобто рівень залишається однаковим або зберігається в допустимих межах від заміни до заміни.

Інші відзначають підвищений або велика витрата масла в двигуні, що викликає необхідність доливати мастильний матеріал. Відразу відзначимо, самі виробники ДВС окремо вказують норми витрати масла в двигуні. Це означає, що силовий агрегат може витрачати мастило в певних межах, причому такий витрата не свідчить про несправність.

Дане явище прийнято називати витратою масла на чад. Однак перевищення норми доливання масла в двигун цілком може вказувати на виникнення проблем з ДВС, невідповідність мастильного матеріалу допускам і рекомендацій виробника мотора і т.п.

У цій статті ми розглянемо, який «масляний апетит» різних силових агрегатів можна вважати допустимим, а також які чинники і особливості впливають на споживання мастила в ДВС.

Витрата моторного масла в двигуні за нормою

Отже, почнемо з того, що всі двигуни в більшій чи меншій мірі витрачають моторне масло. Це відбувається з урахуванням особливостей конструкції ДВС, а саме з причини гострої необхідності змащувати вузли та деталі ЦПГ. Іншими словами, основні втрати мастильного матеріалу відбуваються в результаті того, що потрібно подавати мастило на стінки циліндрів.

Дана область в двигуні є теплонавантаженому ділянкою. З цієї причини відбувається часткове випаровування і згоряння мастила. Також частина масла не знімається зі стінок циліндрів поршневими кільцями, в результаті чого залишився мастильний матеріал горить разом з паливом в камері згоряння.

Як правило, в сучасних двигунах заявлена ​​витрата масла становить, в середньому, від 0.1 до 0.3% від загальної витрати пального, яке було витрачено для подолання будь-якого відрізка шляху. Виходить, якщо машина пройшла 100 км., А витрата складає 10 літрів палива, тоді нормою буде також бути споживання, в середньому, 20 грамів масла.

Виходить, витрата мастила можна вважати допустимим, якщо він не перевищує позначки близько 3 літрів. на 10 тис. пройдених кілометрів. При цьому також важливо розуміти, що показник витрати буде сильно залежати від типу двигуна, ступеня його форсування і т.д.

Наприклад, для багатьох бензинових атмосферних ДВС нормою є відмітка близько 0.1%. На бензиновий турбомотор показник витрати помітно вище. Що стосується дизельного двигуна, заявлена ​​витрата мастила по нормі буде більше будь-якого бензинового аналога і становить, в середньому, від 0.8 до 3%. Зазначені 3% витрачають форсовані турбодизелі з двома турбінами і т.п.

Також можна окремо згадати і роторні мотори, які відрізняються особливою схильністю до витрати мастильної рідини. Такі агрегати (з урахуванням їх повністю справного стану) витрачають близько 1-1.2 літра олії на 1000 км. пробігу. Для довідки, в мануалах до різних двигунів зазначено, що нормою витрати масла на чад є 1 літр на 3 тис. Пройдених км, тобто близько 3 літрів на 10 тис. Км.

При цьому виробники також відзначають, що витрата безпосередньо залежить як від технічного стану ДВС, так і від особливостей експлуатації конкретного ТЗ (навантаження на агрегат, швидкість і т.д.)

Від чого залежить витрата масла в двигуні і як його зменшити

Як вже було сказано вище, масло витрачається в будь-якому двигуні, так як масляна плівка на деталях для захисту від сухого тертя згоряє в камері разом з паливним зарядом. Якщо додати до цього природний знос ДВС в процесі експлуатації, тоді споживання мастила додатково збільшується.

Однак стає цілком очевидно, що 3 літри олії на 10 тис. Км. для малолітражки з рядним атмосферником можна вважати великою витратою, при цьому для потужного агрегату з великим робочим об’ємом це цілком допустимий показник. Практика показує, що навіть якщо двигун почав «є» масло вище норми, економічно вигідніше просто доливати мастило, ніж відразу робити капремонт мотора тільки через підвищеної витрати.

Справа в тому, що на багатьох СТО майстри вважають за краще не діагностувати окрему причину підвищеної витрати масла, а відразу пропонують власнику зробити капремонт. При цьому важливо враховувати, що не завжди в такому дорогому ремонті є необхідність.

У різних ситуаціях мастило може текти по зовнішній поверхні (витікати назовні), а також проникати в інші системи. Наприклад, якщо масло тече між коробкою і двигуном, винен сальник коленвала, а під машиною може утворитися калюжа.

Порада

Якщо ж проблемної виявиться прокладка ГБЦ, зовні патьоків може і не бути, двигун буде сухою. При цьому мастило буде потрапляти в охолоджуючу рідину, ОЖ помутніє, масло в двигуні також почне пінитися, під кришкою маслозаливной горловини і на щупі з’явиться емульсія.

Однак і в такій ситуації з чадом можна спробувати боротися, перш ніж погоджуватися на ремонт. Перш за все, витрата мастила залежить від режиму експлуатації мотора. Іншими словами, їзда на високих оборотах призводить до підвищення температури і навантажень, масло розріджується, гірше знімається кільцями зі стінок циліндрів, чадіють і т.д.

  • Також важливо розуміти, що мастильний матеріал може не підходити двигуну за певними параметрами. Це означає, що потрібно знати, яке масло вибрати для двигуна і які особливості треба враховувати.

Якщо мотор зношений, тоді паралельно потрібно брати до уваги і особливості підбору масла для двигунів з великим пробігом. У двох словах, матеріал зі зниженою в’язкістю формує тонку плівку, яку маслознімні кільця не можуть видалити зі стінок. Якщо ж мастило густа, тоді плівка дуже товста, при цьому кільця не можуть зняти такий шар в повному обсязі.

З урахуванням вищесказаного стає зрозуміло, що потрібно використовувати найбільш підходяще масло як по допускам, так і за індексом високотемпературної в’язкості. Наприклад, зі списку рекомендованих мастил в мануалі потрібно вибрати продукт з більш високою в’язкістю в порівнянні з тим, що залито в даний момент.

Також можна перейти з синтетики на напівсинтетику, що також в ряді випадків дозволяє зменшити витрату мастила. Головне, щоб така напівсинтетика допускалася до використання в конкретному ДВС і відповідала рекомендаціям заводу-виготовлювача мотора.

  • Маслос’емниє ковпачки (сальники клапанів, маслоотражающіе ковпачки) також є елементом, проблеми з яким підвищують масляний апетит агрегату.
    При цьому на багатьох ДВС заміну ковпачків можна виконати без зняття ГБЦ, вартість запчастини вельми незначна. Витрата мастила після заміни в ряді випадків значно зменшується.

Основною причиною виходу з ладу сальників клапанів є їх пересихання і затвердіння, так як елементи виконані з гуми. Також на сальники може впливати і невідповідний для мотора масло, агресивно впливає на гуму.

  • Знос поршневих кілець часто за симптомами аналогічний їх залягання. Якщо в першому випадку кільця потрібно міняти, тобто буде потрібно розбирання і ремонт ДВС, то в другому можна провести раскоксовку поршневих кілець.

Якщо просто, скупчення нагару і коксу не дозволяє кільцю рухатися в канавці, тобто кільця залягли. Зниження рухливості означає, що кільце не виконує свою функцію, масло погано знімається зі стінок і чадіють в камері згоряння.

Для вирішення проблеми існують промивання, які заливаються в систему змащення. Також можна використовувати промивні масла. Радикальним способом є такий, коли в свічкові колодязі заливається спеціальний склад для раскоксовкі поршневих кілець.

Кожне з рішень має як свої плюси, так і мінуси, проте для зношеного двигуна в багатьох випадках вдається знизити витрату мастила і продовжити життя мотора до капремонту.

  • Підвищення тиску в картері також стає причиною перевитрати мастильного матеріалу. Простими словами, високий тиск картерних газів змушує масло надаватися там, де його бути не повинно.

В результаті мастило потрапляє в циліндри через впуск, після чого згорає в двигуні разом з паливом. У подібній ситуації потрібно діагностувати і чистити систему вентиляції картера.

  • Проблеми з турбокомпресором також призводять до того, що з’являються витоку мастила в області нагнітача, масло також проникає в циліндри через впуск і т.д.
    Для вирішення необхідна діагностика і ремонт турбіни. В крайньому випадку можна замінити турбокомпресор, при цьому витрата мастильного матеріалу також зменшиться.

Що в підсумку

З урахуванням вищесказаного можна зробити висновок, що основним приводом для капремонту двигуна є наявність значних дефектів і пошкоджень, а також великий знос деталей і вироблення на стінках циліндрів (задираки, зміна геометрії і т.д.).

В цьому випадку усунути «жор» масла тільки раскоксовку, заміною кілець, маслос’емних ковпачків або переходом на більш в’язку мастило вже не вийде. Зазвичай двигуни з такими ушкодженнями мають низьку компресію, погано заводяться як на холодну, так і на гарячу, значно втрачають потужність.

Під час роботи агрегату можуть бути присутніми стуки і сторонні шуми. Як правило, після розбирання і дефектації блок потрібно розточувати / гільзованний, виконувати шліфування коленвала і т.д. Іншими словами, необхідний капітальний ремонт.

Якщо ж двигун зношений, але працює нормально, при цьому витрата масла вище норми, тоді моментального збільшення витрати мастила чекати не варто. Мастильний матеріал буде витрачатися все більше і більше, але прогресувати ця проблема буде повільно.

Виходить, долив декількох літрів мастила на кожні 10 тис. Км. дозволить експлуатувати такий мотор ще не один десяток тисяч кілометрів без капремонту (якщо не виникне інших поломок). При цьому за витратами мастило вигідніше доливати, ніж ремонтувати мотор.

Додатково використання більш вузького масла, заміна сальників клапанів і чистка системи вентиляції картера допоможуть знизити загальний витрата мастильного матеріалу і витрати на утримання і обслуговування ДВС.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…