Вітчизняний автором зараз переживає небувалий підйом.

Судіть самі: на АвтоВАЗі налагодили випуск Lada Granta з автоматичною коробкою передач, а в Ульяновську, вперше в нашій історії, почали серійно виробляти легковий автомобіль з російським дизельним двигуном!

Тепер під капотом у Patriot і Pickup, замість дорогого IVECO розташовується рідної ЗМЗ-51432.

Варто зазначити, що італійський двигун відповідав екологічним нормам євро-3, а заволжский силовий агрегат відповідає вимогам євро-4. Спеціально для UAZ і ЗМЗ німецькими фахівцями з компанії BOSCH була розроблена вся паливна апаратура для цього двигуна.

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємоЯкий уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємоЯкий уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємоЯкий уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

Новий дизельний мотор об’ємом 2,3 л має досить скромні показники потужності – всього 114 л с., Проте крутний момент становить цілком пристойні 270 Нм (бензиновий двигун 2,7 л видає всього 218 Нм крутного моменту).

Так як змінилася поведінка цього важкого і неповороткого автомобіля з новим силовим агрегатом? Очікуваного «дизельного» підхоплення з низьких оборотів в UAZ Patriot не спостерігається, проте як тільки стрілка тахометра мине відмітку 2000 об / хв, важкий позашляховик шаленим ривком прискорюється вперед, лякаючи сусідів по потоку: такого швидкого прискорення на бензинової версії домогтися неможливо. За словами представників ульяновського заводу, в моделях 2014 «турбояма» буде не так відчутна.
Крім помітно зрослої тяги, дизель ЗМЗ-51432 радує низькою витратою палива (в порівнянні з бензиновим мотором 2,7 л). Так як бортового комп’ютера до сих пір в UAZ Patriot не спостерігається, стежити за споживанням «горючки» можна тільки за приладами. Суб’єктивно, витрата у машини з дизельним двигуном при їзді по місту мінімум в півтора рази менше (11-12 л на 100 км). Що стосується руху по бездоріжжю, то економія палива буде дворазової. Заради цього варто потерпіти тракторне звучання силового агрегату і пронизливий свист турбіни.
Ще одна особливість двигуна ЗМЗ-51432, вірніше, паливної апаратури BOSCH Common Rail CRS-14 – використання якісного дизельного палива класу не нижче євро-4. У разі заправки автомобіля «соляркою» існує велика ймовірність виходу деяких компонентів з ладу, не відразу, звичайно, але з часом. Однак такий клас палива вже широко представлений на «брендових» АЗС, і проблем з пошуком дизпалива класу євро-4 виникнути не повинно.

Зміни в UAZ Patriot торкнулися не тільки двигуна. Особлива гордість ульяновських дизайнерів та інженерів – новий салон.

Тепер інтер’єр автомобіля виглядає дуже сучасно, а якість оздоблювальних матеріалів, на перший погляд, краще, ніж у багатьох іноземних аналогів.

Поторкайте двобарвне передню панель, вона зроблена з м’якого пластику! Однак великі зазори між деякими деталями трохи псують загальну позитивну картину що сталися в інтер’єрі поліпшень.

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємоЯкий уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємоЯкий уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємоЯкий уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

Але головна відмінність нового салону від попереднього – зростання рівня пасивної безпеки за рахунок застосування нових ударопоглинаючого конструкцій. Крім того, в оновленій версії UAZ Patriot прибрали травмонебезпечний поручень з передньої панелі, і пасажиру розбити голову об нього більше не вийде.

І це ще не все: в 2014 році вперше на автомобілі UAZ, зокрема, на Patriot, будуть штатно ставити подушки безпеки. Зазначу, що в машині з’явилася абсолютно нова кліматична установка. Управління «кліматом» відбувається не «допотопним» тросовим способом, а через електроприводи.

Варто повернути регулятор в бік зменшення – температура зменшується, і навпаки. Фантастика! Мало того, система вміє автоматично підтримувати задані параметри, але інтенсивність обдування доводиться регулювати вручну.

Іншими словами, в UAZ Patriot встановлений напівавтоматичний клімат-контроль.  

Особливу радість оновлений салон доставить любителям автомобілів марки Lada. Справа в тому, що в Patriot коштує 2-диновая аудіосистема фірми «Урал», як в «Пріорі».

Що сказати про неї: якість звуку залишає бажати кращого, а слабка антена нездатна прийняти без перешкод радіостанції в FM діапазоні навіть в місті. До безперечних плюсів можна віднести наявність USB-входу і Bluetooth інтерфейсу.

Загалом, ви нічого не втратите, якщо замовте автомобіль без цієї аудіосистеми і встановіть іншу, більш якісну.

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємоЯкий уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

Безпосередньо UAZ Pickup відрізняється від позашляховика Patriot подовженою колісною базою (на 300 мм) і великим вантажним відсіком, габарити якого складають 400х1500х650. Пікап володіє пристойною вантажопідйомністю – 800 кг.

Кліренс, в порівнянні з позашляховиком, залишився незмінним – 210 мм. Закрити багажник можна тентом, кришкою або великим кунгом. Вартість цих опцій 10 000 23 000 і 45 000 рублів відповідно.

Сам же дизельний пікап обійдеться покупцеві мінімум в 638 000 рублей за комплектацію Classic і 690 000 – за машину у виконанні Comfort.

Якщо на асфальті UAZ Patriot і UAZ Pickup відчуває себе не дуже впевнено, то на бездоріжжі позашляховик повністю розкриває всі свої можливості.

Можна на високій швидкості їхати по самій розбитою ґрунтовою дорогою, не відчуваючи при цьому дискомфорту. У Patriot підвіска налаштована саме під рух по пересіченій місцевості.

Однак знайти подібні місця в Москві складно, тому ми вирушили за 80 кілометрів на захід від столиці, в піщані кар’єри неподалік від міського поселення Сичов.

Ось де роздолля для Patriot: бруд, грунтовка, гори піску і великі калюжі. Рідна стихія! За кермом ульяновського позашляховика відчуваєш повну вседозволеність (головне, не забути підключити передній привід).

Зверніть увагу

Перше випробування – сипучий пісок. Навіть на штатній гумі дизельний пікап впевнено проходить спеціальна ділянка, на відміну від беруть участь в тесті Volkswagen Amarok з 8-ступінчастою автоматичною коробкою і величезного позашляховика Toyota Sequoia (ці двоє швидко сіли на мости).

Пісок має великий опір автомобілю, і бензинова версія Patriot в багатьох випадках може «пройти» небезпечне місце тільки на першій зниженій передачі, а ось дизельний Ульяновський позашляховик спокійно «пре» на другий. Різниця буде ще помітніше, якщо навантажити автомобілі.

Друге випробування – крутий і слизький підйом. Вирішую йти «внатяг». Включаю першу знижену і поїхав. Не так давно я робив цю вправу тут на Land Rover Defender 90, і зараз були сумніви, що Patriot впорається.

На подив, машина досить спокійно, без розгону подолала перешкоду. Тільки на самому верху, де сформувалася своєрідна сходинка, довелося натиснути на газ. Бензиновий Patriot зміг заїхати в гірку тільки «ходом».

Мені сподобався дизельний UAZ Pickup: великий і просторий автомобіль з величезним вантажним відсіком і відмінними позашляховими здібностями, які стали ще краще після установки дизельного двигуна ЗМЗ-51432. Але чи поділяють мою думку колеги журналісти і власники автомобілів Patriot?

Олексій Крилов, інженер
Особистий автомобіль: UAZ Patriot Pickup (дизель)

– Олексій, у тебе це не перший «Патріот». Чому саме він? Розглядав інші варіанти?
Це вже третій за рахунком UAZ Patriot в моїй родині. Перший позашляховик я купував, коли дитині виповнився рік – в ВАЗ-2106 дитяча коляска ніяк не поміщалася.

Спочатку дивився в бік «першого» Land Rover Discovery, але за нього хотіли 350 тисяч рублів, а у мене було тільки 250, і за ці гроші вдалося отримати Patriot 2006 року випуску з пробігом 150 тисяч кілометрів. Відмінна машина виявилася: багато всього влазить і не «виносить» мозок поломками.

Однак була одна проблема – був відсутній кондиціонер, а платити 50 тисяч рублів за його установку не було ніякого бажання, як і не було віри в надійність пристрою, яке не передбачено заводом виробником.
Продав свій перший UAZ Patriot з пробігом в 200 тисяч кілометрів. За час володіння на ремонт витратив близько 15-20 тисяч рублів.

Перед продажем ще купив комплект зчеплення – воно вже «підходило». Ну і один раз рвало прокладку головки блоку.
Перед покупкою другого Patriot ще раз проаналізував ринок уживаних автомобілів. Налаштовувався на те, що візьму UAZ з кондиціонером, але інші варіанти розглядав.

важливо

Було у мене вже 450 тисяч рублів, але знову в ці гроші нічого «нормального” не потрапляло. Купив UAZ Patriot 2008 року випуску в комплектації Limited: кондиціонер, ABS, пробіг всього 40 тисяч кілометрів.

Але цей екземпляр виявився невдалим – машина мені «винесла» мозок! То тут відвалиться, то тут, і гримить він сильніше, ніж 2006-ий, і їде гірше, і палива споживає більше. Продав його, відкотивши всього 40 тисяч кілометрів. На ремонт цього UAZ Patriot витратив, напевно, тисяч 30-40 рублів. Не хотів більше купувати вітчизняний позашляховик, націлився на іноземний автомобіль. Але …

Грошей було приблизно 800 тисяч рублів. «Крузаки» відпали майже відразу 105 Перший – це мінімум мільйон. Все що нижче – це або «дрова», або «криві» документи. Знайти Land Cruiser 80 в хорошому стані вже практично неможливо, а 70-ті не подобаються мені.

Land Rover Defender не захотіла дружина. Nissan Patrol Y60 не подобається зовні, Y61 – «дрова». Вартість Patrol в нормальному стані – близько мільйона рублів. Пікапи спочатку не розглядав. Китайські машини – в «топку»: немає у них нічого нормального розміру.

І ось, зваживши всі «за» і «проти», поїхав в салон дивитися новий UAZ Patriot. До того ж і дизельна машина вийшла. Подивився, головою скептично похитав, і чомусь потягнуло на пікап. Дружина схвалила.

Та й нова машина хороша тим, що, по крайней мере, вибігає гарантію, а стара – кіт в мішку.
Ось так я і став володарем третього «Патріота».

Машина влаштовує всім, буду будувати з нього експедиційний автомобіль.

  • Михайло Грізлі, журналіст
    Особистий автомобіль: Mazda 2500, Nissan Pathfinder

– Купиш Patriot? Ти прокотився на дизельному вітчизняному позашляховику, є різниця з твоїм бойовим Pathfinder?
– C Nissan Pathfinder порівнювати не буду: до нього «Патріоту» як до космосу, порівняю краще з Mazda 2500. Японська машина управляемее, динамічніше, помітно просторіше спереду, і рама у неї міцніше.

UAZ перекошує навіть на невеликому бордюрі, а коли їхали по вибоїнах, я навіть злякався, що кузов відкрутити – такі були амплітуди в дзеркалах.
Передачі включаються на Patriot важко, напевно, не приробили, але це теж говорить багато про що. Про «раздатку» взагалі мовчу.

Але от якщо вибирати серед автомобілів UAZ, то дизельна версія, безумовно, краще, хоча з поточними цінами на солярку вже на 92-му бензині стає вигідніше їздити.

  1. Олексій Мочалов, журналіст
    Особистий автомобіль: Land Rover Defender 90 і Ford Ranger

– Олексій, ти спеціалізуєшся на позашляховиках і поїздив практично на всіх можливих подібних автомобілів. Як ти ставишся до UAZ Patriot?
«Патріот» – нормальна машина, навіть хороша, але зібрана з підручних матеріалів «кривими» руками в магнітну бурю.

Тому кожен покупець – учасник лотереї «пощастило / не пощастило»: у кого-то сиплеться, у кого-то їздить.
З мінусів. UAZ вимагає доведення «під себе»: обов’язкової доопрацювання конструкції позашляховика для експлуатації поза дорогами.

У «Патрика» дуже скромний запас міцності з точки зору сьогодення off-road і тюнінгу, на нього не найдешевші запчастини, і є вони не скрізь і не завжди.

  • Іван Дьомкін, програміст
    Особистий автомобіль: UAZ Patriot (бензин)

– Іван, як тобі дизельний UAZ Patriot? Сильно від бензинової версії автомобіля відрізняється, на якому ти зараз їздиш. Поміняв би на дизель?
За відчуттями дизельний Patriot боляче гучний. І сам двигун торохтить, і турбіна свистить. У мене до «уазика» був дизельний Tager, і він був помітно тихіше.

Я багато їжджу зі швидкістю 110-130 км / год (по хорошій дорозі), причому перегони у мене великі, по кілька сотень кілометрів. Кілька годин слухати гуркіт під капотом буде важко. Та й як переживе турбіна такі тривалі напряги – питання складне.

Дизельний Patriot, звичайно, по тязі виграє у бензинового: і з низів добре «бере», і по шосе розганяється значно бадьоріше, ніж бензин. Але не настільки, щоб однозначно зробити вибір на користь нього.

Якщо їздити по суворому бездоріжжі, можна обмежитися переробкою «раздатки»
таким чином, щоб знижує передача була «нижче». Таке рішення буде дешевше, ніж купувати дизель.

– Чому ти купив саме UAZ Patriot?

Порада

В один прекрасний момент довелося вибирати щось з позашляховиків в межах 800 тисяч рублів, і нічого розумніше не знайшов. Навесні почав швидко «сипатися» Tager, і я його продав. Ще одні Tager, особливо з урахуванням того, що їх зняли з виробництва, купувати не хотілося.

«Китайців», пам’ятаючи, як я застряг в Білорусії без запчастин, брати теж не хотілося. Стару машину купувати було боязно. І тут я звернув увагу на UAZ Patriot, благо у батька ця машина була вже 4 роки. Особливою «ломучесть» не відрізнявся, запчастин навалом.

Ось я, подумавши, і купив.

– Розкажи, що ти поміняв у своєму UAZ Patriot?

Оскільки грошей було з запасом і про основні «болячки» вже знав, вирішив залишок вільних коштів вкласти в доробку автомобіля. Відразу поміняв шкворневої вузол на інший з роликовими підшипниками (страшно дратувало, що кермо на батьківській машині доводилося постійно «ловити»).

Поставив демпфер, знову ж для поліпшення керованості. З досвіду гнутих рульових тяг на Tager, поставив захист на них, коробку і баки. Спірний момент, наскільки вона потрібна: ну хіба що на баки точно має сенс, оскільки вони розташовані дуже низько.

Вивів сапуни під капот, щоб в грязь з водою можна було лізти не боячись.

  1. На завершення публікації хочеться зауважити, що в бруд заїжджаєш не тільки тому, що потрібно, а потім, що іноді хочеться.

Типові недоліки UAZ Patriot (УАЗ Патріот) з пробігом. відгук

У народі, Уаз Патріот називають королем полів і бездоріжжя, кращий друг рибалки і мисливця.

Про цю машину у автолюбителів дуже різні думки, багато хто не люблять його і вважають вкрай ненадійним, але є й ті, які доводять, що альтернативи цьому автомобілю на нашому ринку просто немає, так як за ці гроші іномарки будуть дуже старі. Так чого ж чекати від Уаз Патріот з пробігом, зараз і спробуємо розібратися.

Трохи історії:

Основою для створення Уаз Патріот послужила модель «Уаз Симбир», спочатку, вона називалася «Уаз 3150», потім, зазнавши значних змін, «Уаз 31622». Дослідні зразки машини були представлені в 2003 році, випуск Патріота почався в 2005 році. Це повнорозмірний позашляховик з відмінними кузовними пропорціями і великим салоном.

Від свого попередника, Патріот успадкував шасі, рамний кузов, двигун з повним приводом. Надалі, він зазнав ще більше доробок і змін, як внутрішніх, так і зовнішніх. У Уаз Патріот 2006 року випуску з’явилися поліпшені стартер і генератор, змінилися форми педалей і оббивка крісел.

Також, стали встановлювати імпортні комплектуючі – коробка передач, панель приладів і система електроустаткування. Крім того, тут використовуються іноземні гідропідсилювачі, поршні, зчеплення і сальники.

У 2014 році автомобіль обзавівся новими фарами з денними ходовими вогнями, радіаторної гратами, зовнішніми дзеркалами, великими протитуманними фарами, додатковим стоп сигналом, новими бічними підніжками і контейнером для запасного колеса.

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

Переваги та недоліки Уаз Патріот з пробігом

До 2015 року у Патріота були великі проблеми з якістю лакофарбового покриття, після, ситуація значно змінилася в кращу сторону. При покупці автомобіля старше трьох років звертайте особливу увагу на кришку багажника, стійки і кромки дверей, пороги. Також, якщо Ви побачите на кузові скол фарби його потрібно терміново обробити антикорозійного засобом і зафарбувати.

силові агрегати

Автомобіль оснащується наступними типами моторів – бензиновий 2.7 (128 к.с.), дизельний, об’ємом 2.2, виробник «Iveco» і 2.3, виробництва «ЗМЗ». Дизельний мотор від Iveco дуже надійний, але встановлювали його зовсім недовго, можливо через те, що машини з таким мотором коштували набагато дорожче. Пізніше з’явився дизельний мотор 2.

3, який, на жаль, не можна назвати вдалим. Він досить чутливий до якості палива і ходить не дуже довго, також є проблеми і з наявністю запчастин. Найбільш слабкими місцями в цьому моторі вважаються турбіна і вакуумний насос.

Якщо вчасно не замінити що вийшов з ладу насос, його фракції можуть потрапити в мотор, тому затягувати з ремонтом не слід.

Бензиновий двигун 2.7, з індексом 409, встановлюється на цей автомобіль вже давно, а зміни, які з ним відбувалися, пов’язані виключно з екологічними характеристиками цього мотора (додалися лямбда-зонди і каталізатор).

Що стосується користувальницьких характеристик, то для користувачів це загрожує лише ускладненням обслуговування силового агрегату і подорожчанням його ремонту. Варто відзначити, що після доопрацювань мотор став більш чутливий до якості палива.

З 2010 року на кожен циліндр почали встановлювати індивідуальну котушку запалювання.

Зверніть увагу

Трохи пізніше з’явилася однорядна ланцюг ГРМ, і як показав досвід експлуатації, таке нововведення дало негативний результат. Справа в тому, що ресурс ланцюга не витримував ніякої критики, ланцюг могла обірватися вже на 30-40 тис. Км пробігу. Благо, такі обриви не призводять до фатальних наслідків (при обриві поршня не гнуться клапана).

Однак, після цього, машина стає нерухомістю, що принципово для багатьох власників «Патріотів», які їдуть углиб лісу. Після неприємних пригод, більшість власників міняли ланцюг на дворядну, а з 2014 року виробник почав встановлювати більш якісну ланцюг.

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

Патріоти, які були випущені до 2013 року, страждали від перегріву двигуна, відбувається це через банального прорахунку при розробці системи охолодження. Щоб вирішити проблему, багато власників встановлювали додаткові вентилятори охолодження.

Уаз Патріот можна сміливо заправляти бензином АІ-92, варто відзначити, що витрата палива дуже великий, від 15 до 20 літрів на 100 км пробігу. Даний силовий агрегат має ресурс 500000 км і для його довгого життя міняти масло потрібно не рідше, ніж раз в 10000 км.

Трансмісія

На Уаз Патріот встановлюється тільки п’ятиступінчаста механічна коробка передач. Автомат постійно обіцяють, але поки АКПП на автомобілі не встановлюють. В цілому, механіка досить надійна, але незначні недоліки все ж, були виявлені. Так, зокрема, власники нарікають на текти сальників вторинного вала.

Складність даної проблеми полягає в тому, що сальник змінюється разом з підшипником, для заміни якого потрібно розбирати всю коробку. Також не славиться своєю надійністю і зчеплення (перегрівається в пробках, тугий хід педалі, може не повністю вимикаються). Проблему на довгий час допоможе вирішити установка зчеплення від Газель з мотором «Cummins».

Щоб продовжити життя трансмісії, міняйте в ній масло кожні 30-40 тис. Км.

Позашляхові характеристики заслуговують тільки найвищої оцінки: рамна конструкція кузова, два нерозрізних моста, жорстко підключається передній міст і знижує передача дозволяють вибратися практично з будь-якого болота. Але не варто забувати і про народну мудрість «Чим крутіше позашляховик, тим далі йти за трактором».

До 2012 року на машину встановлювалася така ж раздатка, що і на Газ 69, який добре відомий під назвою «Козлик». В раздатке, як і в коробці, потрібно міняти масло раз в 30-40 тис. Км. Після 2014 року на Патріот почали встановлювати раздатку корейського виробництва (така ж встановлюється і на Кіа Соренто ).

Даний вузол має такі недоліки – розтягується ланцюг, тече сальник.

Ходові якості Уаз Патріот з пробігом

Спереду встановлена ​​пружинна підвіска з нерозрізним мостом на двох поздовжніх важелях і стабілізатором поперечної стійкості. Позаду – не вбиває ресори.

Якщо говорити в цілому, то підвіска Уаз Патріот проста і надійна, слабке місце тут шкворневі вузол, в ньому досить швидко розбиваються вкладиші, в результаті, з’являється люфт і стукіт. Багато власників вирішують проблему заміною пластикових вкладишів на бронзові.

Якщо автомобіль в основному експлуатується в місті, то ремонтувати підвіску доведеться не часто, десь раз в 70-90 тис. Км. Але якщо машина використовується за прямим призначенням, то передбачити ресурс підвіски дуже складно.

підсумок:

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємоПеред покупкою Уаз Патріот з пробігом Ви повинні розуміти, що це класичний позашляховик, і призначений не для того, щоб високо сидіти при русі в міському потоці, а для того, щоб їздити там, де немає доріг. Так як Уаз Патріот має цілу низку недоліків і постійно вимагає доопрацювань, ця машина більше підійде для тих, хто хоч трохи розбирається в будові автомобіля і любить поколупатися в гаражі.

 переваги:

  • Прохідність.
  • Ремонтопридатність.
  • Доступні ціни на ремонт.
  • Нескінченні можливості вдосконалення і тюнінгу.

 недоліки:

  • Якість лакофарбового покриття.
  • Кузов автомобіля не захищений від корозії.
  • Шумоізоляція.
  • Велика витрата палива.

АвтоАвеню

Дизельний УАЗ Патріот

З 2008 року компанія УАЗ поставляє на російський ринок позашляховик Патріот в двох варіантах з бензиновим і дизельним моторами. Спочатку виробник використовував движок, запозичений у моделі Fiat Ducato.

Пізніше на УАЗ Патріот почали встановлювати мотор ЗМЗ-51432 класу «Євро-4». Складання моделі в такому виконанні до цього часу завершена.

Але виробник обіцяє незабаром відновити випуск моделі з дизельним двигуном.

Особливості дизельної модифікації

Зовні дизельний УАЗ Патріот нічим не відрізняється від позашляховика, який оснащується бензиновою силовою установкою. Різниця між двома цими версіями однієї моделі полягає в технічних особливостях моторів.

Робочий об’єм дизельного двигуна для УАЗ Патріот дорівнює 2,3 літра і 2,2 літра в італійської та російської установок відповідно. У першому випадку максимальна потужність дорівнює 116 к.с., у другому – 116 к.с.

Iveco F1A досягає максимального показника крутного моменту в 270 Н / м на 2500 об / хв, а заволжский мотор – на 1800-2800 об / хв.

важливо

Середнє споживання пального у дизельного агрегату становить близько 9 літрів на кожні 100 кілометрів шляху, тоді як бензиновий мотор витрачає близько 13 літрів. Серед інших важливих особливостей дизеля слід виділити:

  1. Щодо велика вага, що дорівнює 225 кг. Маса дизельного мотора незалежно від його марки (ІВЕКО або ЗМЗ) вище, ніж у бензинової установки.
  2. Є система рециркуляції вихлопних газів.
  3. Передбачається турбонаддув. Він забезпечує прискорений висновок відпрацьованих газів.
  4. Конструкція доповнюється спеціальним насосом, відповідальним за підкачування палива.
  5. Наявність системи безпосереднього вприскування палива.
  6. Система охолодження є закриту конструкцію. При цьому рідина в ній переміщається за рахунок примусової циркуляції.

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

УАЗ Патріот з дизельним мотором оснащується механічною коробкою передач корейського виробництва.

Різниця між бензинової і дизельної версіями

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

Особливої різниці між бензиновими і дизельними модифікаціями Патріота немає. Потужність першого мотора становить 128 к.с. при обсязі в 2,7 літра. Незважаючи на те, що у дизельного двигуна віддача дещо менше, це нівелюється за рахунок збільшеного крутного моменту. Якщо у бензинового мотора максимальне значення даного показника досягає 217 Н / м, то у агрегату на важкому паливі він дорівнює 270 Н / м. Ця різниця стає помітною, коли автомобіль виходить на бездоріжжі.
Також слід звернути увагу на те, що бензиновий агрегат споживає близько 12 літрів палива. В результаті різниця у вартості між обома моделями усувається вже через 2-3 роки після активного використання автомобіля.
Крім того, за рахунок роботи бензинового двигуна позашляховик може розвивати швидкість, рівну 150 км / ч. У дизельної модифікації цей показник обмежений відміткою в 135 км / ч. З огляду на те, що обидва двигуни мають конструктивні відмінності між собою, моторний відсік у кожної версії виконаний по-різному.

Експлуатація дизельних агрегатів вимагає дотримання особливих правил. Це пояснюється тим, що даний вид палива відрізняється високою чутливістю до температурними показниками. Щоб уникнути несподіваних поломок силового агрегату і підвищення його терміну експлуатації необхідно виконувати наступне:

  1. При негативних температурах мотор не можна відразу заводити. Замість цього слід повернути ключ запалювання в перше положення і почекати близько трьох хвилин. Після закінчення зазначеного терміну можна заводити двигун. Ця процедура виконується з метою прогріву паливного фільтра.
  2. Автомобіль повинен пройти попередню обкатку. Протягом перших 2,5 тисячі кілометрів рекомендується експлуатувати позашляховик у сприятливих режимах, знизивши до мінімуму рівень навантаження.
  3. Використовувати тільки якісне дизельне паливо класу не менше Євро-3.

Традиційно дизельні двигуни служать довше бензинових. Однак при екстремальному водінні термін експлуатації силової установки через часте перегріву різко скорочується.

Обслуговування дизельного мотора

Будь-двигун, в тому числі і дизельні модифікації, вимагають проведення своєчасного обслуговування. Ця процедура, перш за все, передбачає заміну масла кожні 8 тисяч кілометрів пробігу. Дана дія дозволяє виключити старіння конструкції силової установки.

Для збереження цілісності внутрішніх елементів дизельного двигуна на УАЗ Патріот рекомендується використовувати масло однаковою марки.
Інший важливий нюанс, на який також слід регулярно звертати увагу, полягає в своєчасній заміні ременя ГРМ.

Дану процедуру рекомендується виконувати після 60 тисяч кілометрів. У разі недотримання цієї рекомендації підвищується ймовірність несподіваного обриву ременя ГРМ, що спричинить за собою необхідність заміни головки циліндрів, розподільного валу і коромисла.

Кожні 8 тисяч кілометрів пробігу потрібно замінити паливний фільтр. А якщо використовується пальне низької якості, то цю процедуру рекомендується проводити частіше.

Згодом в паливних баках (на Патріоті використовуються 2 ємності об’ємом 40 літрів) з’являється осад. Щоб уникнути засмічення дизельного двигуна потрібно кожні два роки їх промивати.

Поліпшення характеристик двигуна

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

  1. Модернізація програми управління двигуном. За рахунок цієї процедури можна домогтися поліпшення «холодного» запуску, режимів холостого ходу, а також підвищити продуктивність силового агрегату.
  2. Установка додаткової турбіни. Вона підвищує загальну потужність двигуна. Дана процедура передбачає додаткове доопрацювання штатного програмного забезпечення.

В іншому чіп-тюнінг УАЗ Патріот полягає в проведення заходів, які зачіпають інші компоненти конструкції позашляховика. Зокрема, двері автомобіля доповнюються різними матеріалами, які підвищують шумо-, тепло- і звукоізоляцію всередині салону.

Переваги дизельної модифікації

Більшість власників дизельного УАЗ Патріот звертають на такі переваги, якими володіє ця модель:

Дизельна модифікація позашляховика успішно долає глину і пісок.

    1. Просторий салон і багажник.

У салоні автомобіля без праці розміщуються до 5 чоловік.

  1. Низькі витрати на обслуговування.

Протягом перших 50 тисяч кілометрів доводиться тільки регулярно міняти основні видаткові матеріали типу масляних і паливних фільтрів, масла.

Недоліки дизельної модифікації

У 2013 році компанія УАЗ випустила рестайлінгову версію дизельного Патріота, в якій були виправлені багато недоліків. Так, виробник усунув наступні проблеми:

  1. Частий обрив ГРМ. Це відбувалося через використання неякісних комплектуючих.
  2. Частий вихід з ладу насоса системи мастила. Тепер цей елемент розташовується в новому місці, завдяки чому знизилася навантаження на нього.
  3. Замінено клапани на більш міцні.
  4. Перероблена конструкція і розташування елементів трубопроводу підвищеного тиску.
  5. Замінений ремінь приводу паливного насоса на більш якісний.

Незважаючи на те, що виробник регулярно модернізує дизельний позашляховик, до кінця усунути всі недоліки, якими володіє ця модель, він не зміг.

  1. Погана збірка.
    На цей недолік звертали увагу багато автовласників. Зокрема, вони відзначали наявність сильної вібрації в салоні.
  2. Погана працездатність при морозі.
    В основному це стосується модифікації, що оснащуються двигуном російського виробництва. При запуску дизельного мотора на морозі дуже швидко витрачається акумулятор.
  3. Слабкий кондиціонер.
    Кондиціонер на Патріоті є однією з найпроблемніших місць. Він регулярно виходить з ладу і не завжди домагається потрібного рівня температури повітря в салоні.
  4. Наявність двох паливних баків.

Два паливних бака є одночасно і перевагою, і недоліком позашляховика, так як за раз можна залити досить багато пального, але для цього доведеться здійснювати маневри на АЗС, адже люки розташовані з різних сторін.
УАЗ Патріот з дизельним двигуном коштує дорожче його бензинової модифікації. Однак в порівнянні з зарубіжними аналогами російський позашляховик виграє за ціною і за показником прохідності на бездоріжжі.

Що вибрати: УАЗ Патріот дизель або бензин

До числа кращих позашляховиків відноситься немалоізвестная модель Російського автопрома під назвою УАЗ-3163 або просто Патріот. Випуск Патріота доводиться на 2005 рік, коли його вперше побачили і полюбили автолюбителі.

Спочатку позашляховик випускався тільки в одній варіації з бензиновим двигуном від Заволзького заводу ЗМЗ-409. Бензиновий агрегат має обсяг в 2,7 літра і потужність в 127 кінських сил.

Порада

Трохи пізніше на позашляховик стали встановлювати дизельні двигуни іноземного виробництва під назвою Івеко. Об’єм двигуна при цьому був зменшений до 2,3 літра, а потужність дорівнювала 113 кінським силам.

Незважаючи на ці показники, дизельний агрегат виявився набагато прохідні, тому в даний час виникають суперечки про те, який же Патріот краще вибрати: з дизельним двигуном або бензиновим? У цьому допоможе розібратися даний матеріал.

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

Особливості дизельного Патріота

Після того, як вийшов дизельний Патріот, виникло безліч суперечок і розбіжностей про те, який же все-таки краще автомобіль не тільки по параметрах, але і по прохідності. Чому ж віддати перевагу: дизелю чи бензину? В даному питанні кожен автовласник повинен визначатися самостійно, а даний матеріал лише проллє світло і допоможе розібратися в цих двох видах автомобілів.

До особливостей дизельного двигуна можна віднести високий показник економічності, а також розвиток тягових зусиль. Тяга дизельного двигуна набагато вище, ніж у бензинового навіть з розрахунку того, що останній має на 14 конячок більше.

Вартість дизельного позашляховика УАЗ Патріот перевищує ціну бензинового приблизно на 100 тисяч рублів. Але по міркуванням експертів можна сказати, що вже за перший рік експлуатації автомобіля ця сума відшкодовується.

Дизельний двигун на позашляховику УАЗ Патріот відрізняється наступними факторами:

  1. Більший крутний момент двигуна позашляховика, проявляє себе на низьких передачах. Це означає, що при заїзді на гору дизельний УАЗ Патріот видереться на неї без зайвих проблем на низьких оборотах, а бензиновий тільки з розгону або зовсім не подужає такого роду перешкоду.
  2. Невеликий витрата палива, в порівнянні з бензином. Витрата палива становить 10 літрів на 10 км, проти бензинових – 12,5 літрів. Але тут важливо також порівняти вартість бензину і дизеля, адже відомо, що останній зазвичай дешевше, ніж перший.

Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо

У зв’язку з такими позитивними властивостями можна помітити, що дизельний УАЗ Патріот є лідером. Багато хто саме через цих переваг і віддають перевагу дизельному варіанту. Але перш ніж поспішати робити висновки, важливо визначитися з його недоліками.

Недоліки дизельного мотора

Першим і не радує недоліком є ​​запах пального в салоні. Адже солярка має специфічний неприємний запах, який викликає не тільки неприємні відчуття, але ще і розлади організму.

Запах на дизельних моторах проявляється досить легко, адже для цього достатньо проявитися маленької клац і в салоні буде пахнути так, як на бензоколонці.

Дану проблему можна усунути шляхом замазування щілин.

Не менш важливим аргументом того, що дизель не завжди такий хороший, вважається його схильність до замерзання. Мотори з таким паливом підлягають тривалому прогріванню перед запуском двигуна.

Якщо ви проживаєте в регіонах, де температура досягає -20 градусів, то експлуатувати дизельний УАЗ Патріот буде проблематично. Мало того, що двигун не буде запускатися, так ще і солярка буде застигати.

В даний час існує спеціальна зимова солярка з присадками, але, як відомо, при -30 градусах ніщо не рятує паливо від його замерзання.

Хочете зменшити витрату вашого Патріота? Для цього прочитайте …

Недоліком можна вважати і той факт, що для ремонту дизельного двигуна потрібно шукати сертифікований центр, де знайомі з такими типами моторів. Внаслідок цього можна помітити, що ремонт двигуна обійдеться в пристойну суму. Ремонт, перш за все, може знадобитися в тому випадку, якщо власник буде заправляти свій автомобіль неякісної соляркою.

 А паливо в РФ, як відомо, славиться своїм не зовсім якісним складом. В результаті не обійтися без комплексної діагностики і очищення системи подачі палива. Важливо також відзначити і вартість запасних частин для дизельного Патріота, яка дуже висока.

Зверніть увагу

Це обумовлено тим, що даний тип мотора виготовляється за кордоном і тому, як і вартість самого мотора, так і запчастин на нього дуже висока.

Мало того, форсунки для дизельного двигуна служать відносно недовго всього 300 000 км пробігу, а їх вартість становить 22 тисячі рублів. Шум при роботі двигуна, за яким власне чітко чутно, на чому заснований принцип дії даного движка. То який же позашляховик все-таки краще?

Це основні недоліки дизельного позашляховика УАЗ Патріот, і якщо вони здаються вам дріб’язковими, то автомобіль з дизельним серцем саме для вас. Але якщо вам важлива вартість обслуговування і ви не бажаєте мати проблем з соляркою, то краще віддати перевагу бензиновому агрегату. Які особливості, переваги та недоліки у бензинового Патріота, дізнаємося далі.

Особливості бензинового Патріота

  • Щоб визначити, який же Патріот краще вибрати: бензиновий або дизель, необхідно проаналізувати основні переваги бензинового агрегату, в чому далі і розберемося.
  • Який уаз патріот вибрати, бензиновий або дизельний?  Порівнюємо і оцінюємо
  • Отже, бензиновий Патріот багато в чому краще дизеля, але і у нього є свої недоліки:

Універсальне сканер для самостійної діагностики будь-якого автомобіля …

  1. Слабка потужність на низьких оборотах. Навіть движок в 127 конячок не дає можливості йому їх використовувати при малих обертах двигуна, чого не скажеш про дизелі. Але при цьому важливо відзначити, що бензиновий УАЗ Патріот відмінно стартує і здатний досить швидко розвивати швидкість до 100 км / год.
  2. Бензиновий двигун вимогливий до якості палива. Заправляти двигун ЗМЗ-409 можна виключно бензином з вмістом октанового числа не менше 92. Вартість бензину А-92 в різних областях Росії різна, але в даний час не сильно відрізняється від вартості дизельного палива, тому можна зробити самостійно висновки про витрати на пальне. У глибинці часто можна купити солярку «ні з заправки», незрозумілого якості, але за ціною набагато нижчою за ринкову.
  3. Швидкий знос деталей механізму. Бензиновий агрегат працює з гранично високими температурами, які досягають часом 100 градусів. В результаті нескладно припустити, що знос деталей, а точніше, клонували, поршнів, циліндрів і кілець приходить швидше, ніж на дизелі.

Це основні недоліки бензинового агрегату, а зараз з’ясуємо, які переваги характерні для нього.

  1. Основною перевагою бензинового агрегату є той факт, що вартість автомобіля майже на 100 тисяч рублів дешевше.
  2. Не менш важливою перевагою є швидкий прогрів двигуна в сильні морози і мало того, автомобіль можна завести, так як паливо не підлягає замерзання, якщо тільки в ньому немає домішок води.
  3. Звук роботи мотора на холостих, має набагато менше децибел, ніж на дизелі. Звичайно, дизельний Івеко гуде не так, як трактор, але щось на зразок того. А ось бензиновий ізлает лише гучний звук при натисканні на педаль газу.

Підстави для прийняття рішення

Але підставою вищевикладеного матеріалу можна зробити наступний висновок, що вибирати автомобіль необхідно з того, що вам більше прийнятно: економія коштів на паливі – дизельний, або все-таки вартість позашляховика – бензиновий дешевше. Адже не кожен може дозволити собі позашляховик на дизелі, адже його ціна перевищує 900 000 рублів, а бензинову модель можна придбати за 700-800 тисяч рублів.

Що краще вибрати для себе – вирішувати вам, а вся корисна інформація про недоліки і достоїнства обох варіантів Патріота представлена ​​в даному матеріалі.

Головне в цій справі відіграє не тільки вартість, але і технічні параметри обох позашляховиків, на які важливо звернути особливу увагу. Удачі у виборі і придбанні позашляховика УАЗ Патріот – першого автомобіля на території Росії.

Пропонуємо також переглянути цікаве відео про дизельному і бензиновому позашляховику УАЗ Патріот.

Вам все ще здається що діагностика авто це складно?

Якщо ви читаєте ці рядки, значить у вас є інтерес зробити щось самому в машині і реально заощадити , тому що вам вже знайомо що:

  • СТО ломлять великі гроші за просту комп’ютерну діагностику
  • Щоб дізнатися помилку треба їхати до фахівців
  • В сервісах працюють прості гайковерти, а хорошого фахівця годі й шукати

І ви звичайно втомилися викидати гроші на вітер, а про те щоб кататися по СТО постійно не може бути й мови, тоді вам потрібен простий Автосканер ELM327, який підключається до будь-якого авто і через звичайний смартфон ви завжди знайдете проблему, загасіть CHECK і непогано заощадите! !!

Ми самі протестували цей сканер на різних машинах і він показав відмінні результати, тепер ми його рекомендуємо ВСІМ! Щоб ви не попалися на китайську підробку, ми публікуємо тут посилання на офіційний сайт Автосканер.

Вибір між бензиновим і дизельним УАЗ Патріот

Дизель або бензин – ось в чому питання, коли справа стосується вибору базової оснащення УАЗ Патріота.

На тему переваг йдуть гарячі дискусії серед активних користувачів позашляховиків і поки не привели до утвердження лідера між видами двигунів Заволзького моторного заводу, які встановлюються на УАЗ Патріот. Але є певні тези, які варто враховувати при виборі модифікації авто.

Спочатку на патріотів встановлювали добре зарекомендував себе дизельний двигун IVECO F1A (116 к.с.), але на даному етапі його змінив ЗМЗ-51432 (114 к.с.).

важливо

Параметр потужності виходить на передній план і тут дизельний двигун виділяється тягової здатністю, а бензиновий – потужним розгоном і впевненою стійкістю бензину до мінусових максимумів температур .

Але, якщо ці пріоритети, як то кажуть, на поверхні, то недоліки виявляються виключно на практиці.

Потужність бензинового двигуна УАЗ Патріот з приємним приглушеним звуком хороша на укатаних дорогах , так, на трасі. Але хіба Патріот часто розганяють понад 120 км / год? По ходу і призначенням він більше схожий на класичні рамні позашляховики, відомі своєю неповороткістю на трасах, але прекрасно «почувають» себе на абсолютному бездоріжжі.

Так що, якщо планується часто пересуватися на УАЗ Патріот в міських умовах, то вибір бензинового двигуна дасть більше комфорту.

Найбільшим мінусом бензинового двигуна, який особливо відчується в міському циклі, є ціна на паливо (витрата до 20л / 100км) , причому система подачі палива Common Rail на дизельному агрегаті робить різницю у витратах на паливо ще більшою.

Дизельний двигун ЗМЗ-514 без нарікань витягує значний Патріот, який без екіпіровки важить близько 3 т, навіть з кромішнього грязьового місива на рівномірних оборотах без розгону , але навіть сучасні присадки не вирішують проблему замерзання дизельного палива повністю і зазначена нижня межа роботи мотора при -45 * З – скоріше міф, ніж реальність. Тому потенційні покупці регіонів Крайньої Півночі все ж з деяким жалем про приемистости потужності дизеля, зупиняють свій вибір на УАЗ Патріот з бензиновими двигунами, щоб не стикатися з несподіванками прогріву в затяжний період суворої зими.

Також має велике значення стиль їзди , «тупуватий» дизель цілком гідно поводиться, якщо на 2-ій передачі довести мотор до 2500-3000 оборотів, то після відмітки на спідометрі 50 км / ч, можна входити в наростаюче прискорення на 5-ій передачі. Такі прийоми гарантують економію палива, і дозволяють Патріоту жваво проходити ділянки дороги з хорошим покриттям.

Мотор на бензині все ж не так схильний до перегріву і зносу, як дизельний, завдяки більш низькому температурному режиму експлуатації. Дизельний мотор, як правило, має робочу t + 100 * C, що призводить до інтенсивного зносу елементів поршневої групи, колінчастого вала, ГРМ.

На перший план виходить різниця ціни агрегатів – з бензиновим двигуном Патрік буде дешевше десь на 100 тисяч рублів .

Більш висока ціна обумовлена ​​не примхою виробника, а конструкційними особливостями, адже робота на такому важкому паливі, як солярка, передбачає застосування більш міцних сплавів. Ступеня стиснення у дизельного – 19-24 од., А у 9-12 од.

, Що передбачає підвищену міцність вузлів у дизельного мотора. Саме високий тиск в моторі забезпечує максимальні показники економічності і стабільну роботу на збіднених паливних сумішах.

Зате в обслуговуванні дизель теж виходить дорожче, тому що зазвичай виходить з ладу не якийсь певний вузол, а кілька суміщених вузлів .

Порада

Наприклад, З 2015 року мотори Патров комплектуються незмінними колінними валами, а попадання масла в компресор турбо наддуву загрожує зміною самого компресора, тому що ремонту він не піддається.

В принципі вакуумний насос і турбіна визнані «слабкими» місцями силових дизельних агрегатів на патріотів.

Бензинові двигуни зазнали незначних змін з моменту виходу Патріота, що доводить їх оптимальні параметри. Давно вирішена проблема перегріву.

На УАЗ Патріот останніх поколінь зміни торкнулися аспекту екологічності – встановлений каталізатор і лямбда-зонди на вихлопі.

Завдяки такому підходу автомобіль став більш вимогливим до якості палива і нижче, ніж АІ-92 в нього заливати не варто .

У підсумку, вибір УАЗ Патріот складний, адже якщо не лякає шум на непрогрітому дизельному двигуні і наполегливо-стійкий запах солярки в салоні, якщо десь порушена герметичність обшивки, то плюси дизельного агрегату на обличчя, але якщо потрібен швидкий набір оборотів і стабільність роботи при будь-яких температурах (без застосування систем підігріву), то бензинова класика буде комфортніше.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…