Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Функції кульових опор для ВАЗ 2107

Кульові опори входять до складу конструкції ходової автомобіля марки ВАЗ 2107 в якості однієї з головних деталей передньої підвіски.

Основний їх функцією є можливість машини зберігати стійке горизонтальне положення не тільки при поворотах, але і в разі вертикального переміщення.

Тобто кульові опори служать для повороту передніх коліс, тому дуже швидко зношуються і потребують заміни.

Типи кульових опор для ВАЗ 2107

Фахівці автомобільного ремонту характеризують кульові опори для ВАЗ 2107 за кількома критеріями.

  1. За місцем використання деталі:
    • верхні – спеціально розроблені для верхнього вузла ходовий і працюють на стиск конструкції;
    • нижні – розраховані на розміщення в нижньому вузлі передньої підвіски і діють при розтягуванні спеціальної пружини.
  2. За типом конструкції:
    • заливні (для установки на верхніх важелях підвіски) – особливість полягає у виготовленні цієї деталі, в якій кульової палець заливається міцної пластмасою, а поворот фіксує тільки певний кут;
    • з металокерамічними підшипниками (для монтажу на нижніх важелях ходової) – відрізняється досить великим кутом обертання, тому що палець зафіксований в овальному отворі, зробленому в кришці деталі.

Виходячи з перерахованих вище функціональних особливостей кульових опор різних типів, можна зробити висновок: основна деталь в цій конструкції – кульовий палець. Саме він відповідає за якість роботи всієї конструкції деталі і стійкості автомобіля при поворотах в цілому.

Критерії вибору кульових опор

Щоб вибрати якісні кульові опори для автомобіля марки ВАЗ 2107, слід враховувати ряд характерних особливостей цієї деталі і її конструкції в цілому:

  • витримані всі вимоги безпеки, щоб транспортний засіб в будь-яких ситуаціях зберігало стійкість курсу;
  • корозійна стійкість;
  • передбачені можливості роботи цієї деталі в умовах екстремального водіння;
  • виключено попадання в конструкцію опори вологи, пилу, різних дрібних предметів, які можуть пошкодити основний механізм цієї деталі;
  • цілісність корпусу і надійність всієї конструкції;
  • матеріал виготовлення кульового пальця;
  • гарантійний період експлуатації.

Звертаючи увагу на ці основні моменти, можна підібрати для своєї машини якісні деталі цього виду.

Огляд ринку виробників кульових опор для ВАЗ 2107

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

  1. «БелМаг» – виготовляє деталі декількох серій ( «Оригінал», «Комфорт», «Фаворит»), їх ознаки:
    • мастило закладена під захисний чохол вже на заводі;
    • деталь розрахована на застосування в складних дорожніх умовах.
  2. «Кедр»:
    • мають цельнокование корпус;
    • лабіринтова конструкція захисного пильовика;
    • холодна висадка кульового пальця;
    • обкатка алмазними роликами кульової поверхні;
    • антифрикційний вкладиш для збереження змащення;
    • немає оснащення заводський мастилом, тому перед установкою на автомобіль її потрібно закласти під захисний чохол.
  3. «Трек» випускає деталі декількох серій – «Класика», «Чемпіон», «Спорт», «Майстер», «Стиль». Їх особливості:
    • підходять для експлуатації в умовах російського бездоріжжя;
    • мають посилену конструкцію;
    • з додатковим алюмінієвим покриттям.
  4. «БЗАК» зарекомендував себе як якісний і надійний виробник, особливості продукції:
    • посилена конструкція корпусу кульової опори – суцільнометалева, ковані;
    • з гарантійним періодом експлуатації в 50 тисяч кілометрів;
    • підвищені антифрикційні і зносостійкі властивості, завдяки запатентованій добавці «Люгам»;
    • палець виконаний способом холодного висадження, що надає йому додаткову міцність;
    • наявність гумового чохла для захисту конструкції.

Як можна переконатися, прочитавши описи кульових опор різних виробників, їх якість багато в чому залежить від технології виробництва комплектуючих конструкції. Тому намагайтеся зробити ще й візуальний огляд деталі: вона не повинна містити різких крайок, особливо на кульовому пальці. Будьте уважні у своєму виборі, так як від цього залежить ваша безпека.

Які краще кульові опори поставити на ВАЗ 2107? нескінченний ремонт

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Завдяки їх установці є можливість зберігати горизонтальне положення колеса при поворотах і вертикальних переміщеннях.

Які краще кульові опори поставити на ВАЗ 2107 цікавить власників цих машин через велику достатку цих запасних частин в торгових мережах.

Зустрічаються деталі вітчизняних виробників, Китайських компаній та інших відомих і не дуже фірм.

При такому великому виборі запасних частин недосвідченому власнику важко самостійно зробити правильний вибір, тому постараємося зробити невеликий аналіз наявних на ринку таких виробів.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Що являє собою ця деталь?

Основне призначення цієї деталі, це забезпечення можливості для повороту передніх коліс машини. На «класиці» їм необхідно також забезпечувати конструкцію всієї передньої підвіски машини.

Виходячи з цього, до таких запасних частин пред’являються дуже високі вимоги щодо якості виготовлення.

Високий ступінь зносу опор при експлуатації автомобілів, змусили конструкторів до зміни конструкції передньої підвіски, з метою відмови від використання цих деталей.

Якість виготовленої опори цілком залежить від самої конструкції цієї деталі, технологічного процесу її виготовлення і застосовуваного матеріалу.

Промисловість освоїла виробництво двох типів таких запасних частин, це заливні конструкції, а також опори з металокерамічними підшипниками.

Перший тип виробів застосовується для установки на верхніх важелях підвіски, а другий монтують на нижні важелі.

Зверніть увагу

У верхніх вузлах вони працюють в основному тільки на стиск, тому конструкція їх трохи простіше. Кульовий палець заливається пластичної масою, в якій може повертатися на деякий кут.

Деталі нижніх вузлів працюють в умовах розтягування під дією пружини. Головною деталлю такої конструкції є палець і наявність овального отвору в кришці опори.

Це дозволило отримати порівняно великий кут обертання для пальця.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Кілька слів про особливості виготовлення

Від довговічності кульового пальця, залежить тривалість експлуатації всього вузла на автомобілі. Зона пальця і ​​кришки, які контактують один з одним, в обов’язковому порядку піддаються загартуванню. Поверхня підшипника також піддається зміцнення.

Кращі результати показують пальці, для виготовлення яких використовують високолеговані стали.

Численні випробування і досвід використання цих запасних частин підтверджують, що найбільш високу якість мають деталі, які отримані методом холодного висадження з наступною термообробкою.

Така технологія високо затратна, тому використовується тільки великими виробниками, а більш дрібні компанії використовують інші технології.

Це може бути метод, коли застосовується поздовжньо клиновая прокатка, але вона забезпечує міцність трохи нижче.

В ідеальному випадку кульові опори повинні прослужити кілька десятків тисяч кілометрів пробігу, тому їх вибір і установка повинні виконуватися ретельно і уважно.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

З чого слід вибирати запасні частини?

Проведені аналітиками дослідження показали, що ринок цих виробів складає понад 20 мільйонів штук. Сьогодні покупцеві можуть бути запропоновані вироби більш ніж 30 компаній виробників запасних частин.

Якщо подивитися дані до початку кризи в світовій економіці, то таких було понад 100 фірм. Висока конкуренція на ринку збуту, змушує виробників постійно працювати над підвищенням якості своїх виробів.

Для автомобілів вазовской класики найбільш популярними виробами в даний час є продукція таких фірм, як:

  • трек;
  • БелМаг;
  • За кермом;
  • кедр;
  • Lemfoerder.

Перераховані марки є беззмінними лідерами продажів і опитування покупців за якістю і надійності цих виробів.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Продукція таких компаній, як займають приблизно 5% автомобільного ринку запасних частин:

  • HOLA;
  • Початок;
  • Надія;
  • Белебей;
  • FENOX;
  • Ruville;
  • Pilenda;
  • Hi-Drive;
  • Sachs;
  • Moog;
  • NK.

Стурбованість у споживачів викликає наявність великої кількості виробів сумнівної якості, які прикриваючись торговою маркою відомого бренду, завалюють ринок продукцією низької якості.

Викликати підозру у покупців повинна спокуслива вартість таких виробів, якісний товар не може бути дешевим. Уважно розглядайте упаковку вироби і якість виготовлення кульової опори.

Вибрати сьогодні якісну деталь не є проблемою. Ми в свою чергу постаралися доступно пояснити, які краще кульові опори поставити на ВАЗ 2107. Уважно поставтеся до вибору цих виробів, щоб уникнути в подальшому ситуації, коли стоять на узбіччі Жигулі з відвалів колесом.

  • Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більшеЯкі пружини краще поставити на ВАЗ 2107? Комфорт і нічого більше
  • Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більшеЯкі маслос’емниє ковпачки краще? Якість понад усе
  • Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше Які свічки краще, NGK або Denso і як відрізнити підробку?
  • Плюси і мінуси автобаферов і як їх зробити своїми руками

Заміна кульових опор на ВАЗ 2107 своїми руками

Призначення кульових опор

Кульові опори сьогодні застосовуються на більшості моделей. Ця конструкція замінила шкворневої механізм, який раніше з’єднував підвіску і маточину колеса.

Завданням вузла є забезпечення вертикального руху колеса при його горизонтальному кріпленні.

Всі деталі вузла чітко підганяються за формою і розмірами, але в процесі експлуатації автомобіля зазор між корпусом і наконечником збільшується. Це призводить до стуку, а в подальшому і до повного руйнування.

Всі елементи кульової опори повинні бути випонена якісно і без шлюбу, це дасть гарантію надійності і довговічності всього механізму

Коли потрібно міняти

Знос кульових опор багато в чому залежить від інтенсивності їзди на автомобілі, вантажів, що перевозяться і якості дорожнього покриття.

Крім регулярного техогляду в сервісному центрі, фахівці рекомендують оглядати механізм перед тривалою поїздкою або при появі стороннього стукоту в районі колеса .

Затягувати з ремонтом не варто, так як при повному зносі кульова може вилетіти навіть на ходу, що призведе до вивертання колеса і неконтрольованого заносу.

Ознаками заміни кульових опор вважаються:

  • стукіт під час руху по нерівній поверхні на невеликій швидкості;
  • скрип в районі коліс при повороті керма;
  • нестійке рух по прямій;
  • нерівномірність зносу шин.

Порада: Якщо в наявності немає спеціального індикатора для перевірки люфту, можна притулити долоню до корпусу. Збільшення вільного простору буде відчуватися при розгойдування колеса.

Як вибрати надійні і якісні запчастини для ремонту

При будь-якому ремонті важливо використовувати якісні комплектуючі. Не варто купувати дешеві підробки, які приведуть до поломки через короткий час.

Багато фахівців рекомендують використовувати опори від виробника «Кедр». Тут використовується високоміцна сталь для «пальця» кульової, що особливо важливо.

На цей елемент лягає практично все навантаження і від його надійності багато в чому залежить довговічність всієї конструкції.

Багато що залежить від технології виготовлення комплектуючих.

Тільки великі підприємства можуть використовувати поперечно-клинову прокатку, холодну висадку та інші технології, які дозволяють істотно поліпшити якість деталей.

Не варто купувати найдешевші кульові опори китайського виробництва. Перед покупкою варто уважно оглянути запчастину. «Палець» не повинен мати різких крайок, його колір світло-сірий з нерівномірною текстурою.

Інструкція по заміні

Найзручніше проводити ремонт на оглядовій ямі або на підйомнику. Так ви забезпечите собі хороший огляд для огляду і будете мати необхідний доступ до механізмів.

Який інструмент знадобиться

З інструменту потрібно:

  • щітка по металу;
  • розчинник;
  • набір ключів;
  • знімач для опор;
  • розвідний ключ;
  • медичний шприц;
  • мастильні матеріали.

Покроковий опис з фото

Перед початком заміни переконайтеся, що автомобіль коштує на ручнику і захисні закрилки під колеса встановлені правильно.

  1. Знімаємо колесо.
  2. Очищаємо кріплення кульових опор за допомогою щітки по металу.
  3. Щоб підготувати з’єднання для розбирання, використовуємо розчинник, який прибере закоксовавшіеся бруд і іржу. Знімати гайки буде набагато легше, якщо попередньо обробити з’єднання розчинником WD-40
  4. Послаблюємо гайки верхньої і нижньої опор, використовуючи ключ на 22. Ключем на 22 знімаємо гайку з нижньої кульової опори
  5. Встановлюємо знімач, як зазначено на фото. Встановлюємо знімач в певному положенні і Випрессовиваемие їм опору
  6. Випрессовиваемие обидві опори. Якщо одна з них не піддається, використовуємо вибивач і молоток.
  7. Відкручуємо підвідний гайку і витягуємо кульову з кулака. Ключем відкручуємо гайку на верхній кульовий опорі
  8. Знімаємо болт, який фіксує опору до важеля. Використовуємо ключ з накидною головкою для зняття болта кріплення
  9. Знімаємо опору. Після відкручування болта кульова опора легко знімається

Відео заміни кульових опор на ВАЗ 2107

Чим можна замінити знімач

Не у кожного автолюбителя в гаражі є знімач для кульових опор. У його відсутність можна скористатися кувалдою і наставкой з м’якого металу. У цьому випадку буде потрібно докласти фізичну силу, щоб распрессовать «палець». Бити треба в певне місце, як зазначено на фото.

Удар необхідно наносити по цапфі кульової опори

Але варто враховувати, що якщо автомобіль довго експлуатується, то можуть виникнути проблеми зі зняттям «пальця» таким способом.

З ремонтом кульових опор не варто затягувати, так як руйнування цього механізму під час їзди може привести до серйозного ДТП. Для заміни варто вибирати комплектуючі від надійного виробника. Китайські підробки не варто навіть розглядати, незважаючи на низьку ціну.

Джерела: http://ladaautos.ru/vaz-2107/kakie-sharovye-opory-na-avtomobil-vaz-2107-luchshe.html, http://autoflit.ru/1817-kakie-luchshe-sharovye-opory- postavit-na-vaz-2107-beskonechnyy-remont.html, http://pol-z.ru/zamena-sharovyih-opor-na-vaz-2107/

Заміна пружин передньої та задньої підвіски ВАЗ 2107 (Відео)

[important] Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більшеПружини підвіски на ВАЗ 2107 – основний елемент підвіски, що відповідає за плавність ходу. Ослаблені (просевшие) пружини не в змозі компенсувати навантаження, в результаті чого трапляються пробої підвіски, при яких задній міст або передні важелі б’ються об гумові демпфери на кузові. Це знижує комфорт, погіршує керованість і курсову стійкість, призводить до передчасного зносу або пошкодження деталей підвіски і кузова. Тому пружини на ВАЗ2107 рекомендується періодично перевіряти і змінювати при необхідності. [/ Important]

Власники ВАЗ, щоб поліпшити керованість або забезпечити комфорт поїздки по поганій дорозі на завантаженому автомобілі, нерідко підсилюють штатні пружини або ставлять готові з більшою жорсткістю.

Коли варто міняти пружини

Дві головні ознаки того, що потрібна заміна пружин ВАЗ 2107 ::

  1. На пружинах з’явилися пошкодження. Це можна визначити при візуальному огляді.
  2. Пружини сильно просіли. Це помітно по зменшенню кліренсу «сімки», особливо під навантаженням, і по частим пробоїв підвіски при русі по поганій дорозі.

В обох випадках необхідно провести заміну. Іноді власники ВАЗів намагаються відновити жорсткість просіли пружин за допомогою проставок. Таке рішення не зовсім правильне. Динамічні властивості справної пружини і пружини з проставкой різні, через що підвіска починає працювати не цілком правильно. Крім того, на посиленою просевшей пружині можуть незабаром з’явитися тріщини.

Заміна передніх пружин ВАЗ 2107

Для роботи необхідні:

  • набір гайкових ключів;
  • домкрат (гвинтовий або гідравлічний);
  • балонний ключ;
  • металева щітка;
  • молоток;
  • монтажна лопатка;
  • ізоляційна стрічка;
  • дротяний гак.

Заміна передніх пружин ВАЗ 2107 проводиться таким чином:

  • піддомкратити машину і зняти колеса;
  • зняти амортизатор;Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
  • послабити гайки переднього важеля;
  • поставити машину на брусок і довантажити домкратом нижній важіль, щоб полегшити зняття стабілізатора;
  • відкрутити скобу кріплення подушки стабілізатора і зняти її;Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
  • прибрати домкрат з-під нижнього важеля;
  • послабити гайку з пальця нижньої кульової опори, які не відкручуючи її повністю;Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
  • акуратно вибити палець опори з поворотного кулака;Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
  • підперти нижній важіль домкратом, не навантажуючи його;
  • відкрутити гайку з пальця нижньої кульової опори і опустити нижній важіль;Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
  • закріпити верхній важіль дротяним гачком;
  • підчепити пружину монтажної лопаткою в нижній частині і зняти її;
  • зняти прокладку пружини;
  • перевірити стан прокладки, при необхідності замінити;
  • прикріпити прокладку до нової пружині за допомогою ізоляційної стрічки;
  • вставити пружину на місце, використовуючи монтажну лопатку;
  • плавно підняти нижній важіль домкратом, контролюючи стан пружини і вставляючи палець нижньої кульової в поворотний кулак;
  • зібрати деталі підвіски в порядку, зворотному розбиранні і встановити колесо.

Відео по заміні передніх пружин

Заміна задніх пружин

Замінити задні пружини ВАЗ 2107 набагато простіше, ніж передні. Для цього знадобляться:

  • Ключі на 10 і 19;
  • домкрат.

Порядок заміни такої:

  • відкрутити тягу регулятора тиску в задньому гальмівному контурі;
  • відкрутити кріплення трійника задніх трубок;Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
  • відкрутити нижнє кріплення амортизатора;Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
  • піддомкратити машину і вивільнити амортизатор і пружину;Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
  • вийняти пружину разом з прокладками;
  • перевірити стан прокладок, замінити при необхідності;
  • встановити пружину з прокладками і зібрати деталі підвіски в порядку, зворотному розбиранні.

Відео по заміні задніх пружин

Посилені пружини ВАЗ 2107

Заміна стандартних пружин на посилені нічим не відрізняється від стандартної процедури заміни пружин. На ВАЗ 2107 використовуються як готові посилені пружини від різних виробників, так і допрацьовані пружини від ВАЗ 2104, які також відрізняються більшою жорсткістю.

[Tip] Задні пружини від ВАЗ 2107 можна використовувати в підвісці ВАЗ 2107, обрізавши один виток. Якщо не обрізати їх, вони не стануть на посадочні місця, якщо зрізати більше – пружина буде бовтатися.

При установці посилених пружин обов’язково необхідно замінити амортизатори на більш потужні, хід яких жорсткіше. Якщо не зробити цього, штоки штатних амортизаторів будуть вирвані. [/ Tip]

Які амортизатори краще поставити на ВАЗ 2107

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Так склалося, що більшість власників, які захоплюються постійними доробками, відразу ж змінюють стандартні деталі на поліпшені.

Які бувають амортизатори

На класику реально встановити один з трьох видів:

  • масляні;
  • газомасляної зі змінною жорсткістю;
  • газомасляної з постійною жорсткістю.

Як правило, у кожного типу є свої переваги і недоліки. Стандартні амортизатори – масляні, які йдуть з заводу. Це є рекомендацією від виробника.

Що стосується двосторонніх амортизаторів – їх не можна поставити на ВАЗ, тому як їх неможливо закріпити традиційним способом. Будуть потрібні кардинальні зміни в системі кріплень.

Амортизатори, які підходять для ВАЗ 2107, можна ставити і на інші моделі цього виробника. Винятком є ​​2104 і 2102 – на ці машини встановлюються довші і потужні амортизатори.

Що вибрати

Перш ніж зробити ставку на який-небудь вид амортизаторів, необхідно врахувати стиль водіння і умови подальшої експлуатації. Як згадувалося, кожен вид має свій набір властивостей, що визначає їхню поведінку. Розглянемо характеристики більш докладно:

  1. Масляні амортизатори – елемент заводської комплектації. У народі називаються «рідними». Робочим тілом є масло, і на класичні моделі ставляться двотрубні варіанти – для поліпшення надійності. Істотним недоліком масляних амортизаторів вважається повільна реакція. На великих швидкостях демпфер просто не встигає повернутися в початкове положення, щоб ефективно зберігати рівновагу. В результаті з’являється чимала розгойдування. Радимо вибирати такі амортизатори тим людям, які їздять не більше 90 кілометрів на годину.
  2. Газомасляної демпфер складається з двох типів речовин. Основним є масло, а газ застосовується для стабілізації (усуває надлишок піни). В результаті виходить більш ефективна робота амортизатора при змінах дорожніх умов. Установка такого рішення на «Жигулі» істотно покращує ходові властивості машини. Розгойдування практично відсутня. Недоліки газомасляної амортизатора відносяться до схильності пропускати різкі поштовхи.
  3. Газомасляної демпфери зі змінною жорсткістю рідко використовують на «Жигулях». В першу чергу такий варіант сам по собі дорогий. У деталі є електромагнітний клапан з автоматичним підстроюванням під режим руху, в зв’язку з чим змінює кількість газу в головній трубці амортизатора. Результатом подібного процесу є зміна жорсткості.

Які є ще варіанти

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Газомасляної не особливо популярні, але відмінно підходять для тих, хто їздить досить швидко. Це незамінна деталь при тюнінгу. Покращений комфорт. Амортизатори з регулюваннями використовуються в спортивних машинах. Для звичайних автомобілів таке рішення недоцільно.

Якого виробника вибрати

По суті, всі виробники деталей для машин ВАЗ повинні бути однаковими, але різниця в ходових якостях все-таки є.

Масляні амортизатори від різних компаній не відрізняються між собою. Підібрати газомасляної деталі «нашого» виробництва не вийде – вони просто не випускаються. Тому на допомогу приходять закордонні компанії. Найбільш поширеними є фірми:

Тут представлені найбільш поширені компанії, які відповідають критерію ціна / якість. Насправді, для вітчизняної класики можна знайти список виробників, який буде в кілька разів більше.

важливо

Якщо ви не знайшли продукцію перерахованих вище марок, перед тим як зупинити свій вибір на іншій компанії – детально ознайомтеся з докладною інформацією.

Форуми і всілякі спільноти стануть вірними помічниками в цій справі.

Як правило, амортизатори на класичних моделях ВАЗ мають високу надійність, і багато хто навіть не замислюються про їх передчасної заміни.

Але володіти інформацією про те, які можна поставити амортизатори на сьомій моделі, необхідно. З плином часу все одно знадобиться провести заміну деталей.

Явною ознакою поломки демпферів є розгойдування машини навіть на невеликих швидкостях.

Проводити заміну самостійно найкраще, якщо ви раніше займалися подібним і у вас є певний досвід. В іншому випадку краще звернутися в приватну майстерню або автосервіс. Ціна ремонтних робіт для ВАЗ досить демократична і не зажадає великих вкладень в порівнянні з іномарками.

На нашому сайті діє спеціальна пропозиція. Ви можете отримати безкоштовну консультацію нашого корпоративного юриста, просто задавши своє питання в формі нижче.

Які амортизатори краще поставити на ВАЗ 2107? покращуємо підвіску

Та й багато автолюбителів, які не захоплюються доведеннями машини, воліють замінити стандартні деталі.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Які амортизатори краще поставити на ВАЗ 2107? Для відповіді на це питання, потрібно визначити, які амортизатори можна встановити на класику. Найчастіше використовуються 3 типи:

  • масляні;
  • Газо-масляні з постійною жорсткістю;
  • Газо-масляні зі змінною жорсткість.

У всіх перерахованих є свої особливості. Базовими є масляні, саме вони встановлюються на автомобіль на заводі. Також вони рекомендовані виробником.

Всупереч розхожій думці, двосторонні амортизатори на класику не встановлюються. Через особливості конструкції їх просто не закріпиш. Амортизатори, які застосовуються для класики однакові, за винятком ВАЗ 2102 і 2104.

На цих моделях ззаду стоять довші і потужні амортизатори.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Перед заміною амортизаторів слід підібрати відповідні саме для ваших умов експлуатації. Адже всі вони різні. І відповідно в залежності від дороги і стилю водіння можуть вести себе по-різному. Розглянемо їх характеристики докладніше:

  • Масляні амортизатори як уже згадувалося, встановлюються в штатній комплектації. Часто їх називають «рідними». Як робоче тіло у них використовується масло. На класику встановлюються тільки двотрубні амортизатори. Це дозволяє робити їх досить надійними. Недоліком подібного типу демпферів є їх повільна реакція. При русі з високою швидкістю амортизатор не встигає повернутися в працездатний стан, що в підсумку змушує машину гойдатися на пружинах. Такий вид амортизатора підійде людям, що не перевищує при русі швидкості 90 км / год;
  • Газо-масляні використовують 2 типу робочої речовини. Основну роботу виконує масло. Газ використовується для стабілізації роботи. Він усуває надлишок піни, що сприяє більш ефективної реакції амортизатора на зміну дорожніх умов. При установці на Жигулі помітно підвищує ходові якості. Практично зникає розгойдування на порівняно невеликих швидкостях. Мінусом є схильність до пропускання різких ударів;
  • Газо-масляні амортизатори зі змінною жорсткістю. Цей тип рідко застосовують на ВАЗівських машинах. Пов’язано це з високою вартістю такого обладнання. У цього виду деталей є спеціальний електромагнітний клапан, він підлаштовується під режим руху, і змінює кількість газу в основний трубці амортизатора, таким чином, змінюючи його жорсткість.

Це цікаво: Полірування авто після фарбування

Стаття по темі «Який краще амортизатор, газовий або масляний».

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Як правило, більша частина водіїв зупиняє свій вибір на простих масляних амортизаторах. Багато з них замінюють штатні запчастини на амортизатори від Ниви. За кріпленням вони однакові, але «нивские» спочатку більш жорсткі, що пов’язано з використанням машини на поганих дорогах.

Газо-масляні встановлюються на машину значно рідше. Зазвичай їх використовують люди, які віддають перевагу переміщатися на великих швидкостях. Також їх встановлюють при тюнінгу, щоб забезпечити більший комфорт. Регульовані амортизатори є спортивним варіантом, і встановлювати їх на машини, використовувані в звичайних режимах, не має сенсу.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Як відомо деталі для ВАЗів виробляються багатьма компаніями за контрактом. І хоча вони начебто повинні бути однаковими, все одно існує різниця в якості і ходових характеристиках.

Придбати прості масляні амортизатори можна будь-якого виробника. Як правило, вони за якістю не сильно відрізняються. Газо-масляні варіанти вітчизняними виробниками практично не випускаються, тому доводиться шукати варіанти від зарубіжних виробників. Найчастіше в магазинах можна зустріти такі марки:

Потрібно відзначити, що це далеко не всі виробники, а лише більш широко представлені на ринку. Якщо ви знайшли товар інших виробників, бажано пошукати про них детальну інформацію.

Висновок . Амортизатори на класиці досить надійні. Їх заміна потрібна досить рідко, особливо при їзді по рівних дорогах. Але все одно знати які амортизатори краще поставити на ВАЗ 2107 необхідно. Адже рано чи пізно виникне необхідність в заміні. Помітити несправність цього елемента конструкції можна по плавному розгойдування автомобіля навітьпри невеликій швидкості.

Лада 2107 ☭ ♕Ласточка♕> бортжурнал> Друзі порадьте Амортизатори на ВАЗ 2107. (Підвіска Ч1)

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше

Друзі порадьте Амортизатори на ВАЗ 2107.

Які краще, довше ходять за ціною як? Я думаю між маслом і газо-маслом. а що буде комфортніше і краще не знаю.

Підкажіть будь ласка! У кого що стоїть і який досвід з ними. І якщо можна З фото.

Лада 2107 2002, двигун бензиновий 1.6 л., 74 л. с., задній привід, механічна коробка передач – інше

Від чого підходять пружини на ваз 2107

А скколько років пружинам? Якщо багато, то краще купити і поставити пружини від 2107 або підкласти подушки під пружіни.Еслі диски на 14 або на 15, то можна підкласти гайку між барабаном і диском, зачіпати не буде.

Загалом така проблема-сідають 2 людини назад і задок падає на локери -шоркает ппц.А тут ще газ надумав ставити -а це ще 50 кг.

Загалом нада пружинки замінити, але ось на які? Є кілька варіантів: а) Штатні б) від четвірки в) від ниви г) поставити проставки якісь нібудьПосоветуйте хто че знає.

Порада

А ще фара пітніти стала-че робити? А) зі штантимі думаю така ж біда будетб) якщо поставиш від 4-ки то жопа “зедереца” вгору, але справяца майже з будь-якої нагрузкойв) навіть не думай

г)

я б порадив поставити пружини зі змінним кроком витка, тобто зі збільшенням навантаження вони стають жорсткіше, можна від 4-ки … хоча варіант “а)” теж нічо

пружини зі змінним кроком витка, тобто

зі збільшенням навантаження вони стають жестчеСтавіл на п’ятірку з перемінним кроком, купував на іскрі, жопа задрала вгору до шоку, аморти витягнулися повністю і якщо їхати по калдобам без пасажирів ззаду, таке відчуття, що немає ні пружин, ні аморт, та й пасажири ззаду після поїздки скаржаться на відбитий зад. Зате їздив пару раз ззаду в чотирьох, навіть близько нічого не шкрябати + у мене ГБО.

Загалом така проблема-сідають 2 людини назад і задок падає на локери -шоркает ппц.А тут ще газ надумав ставити -а це ще 50 кг.

В общем нада пружинки заменить,но вот на какие?Есть несколько вариантов: а)Штатные б)от четвёрки в)от нивы г)поставить проставки какие-нибудьПосоветуйте кто чё знает.

А ещё фара запотевать стала-чё делать?

Ставил на пятерку с переменным шагом, покупал на искре, жопа задралась вверх до опупения, аморты вытянулись полностью и если ехать по калдобам без пассажиров сзади, такое ощущение, что нет ни пружин, ни амортов, да и пассажиры сзади после поездки жалуются на отбитый зад.

Зато ездил пару раз сзади в четверых, даже близко ничего не шкрябало + у меня ГБО.у меня стоят с переменным шагом спереди и сзади “Фобос”, покупал в проверенном магазине, где дают гарантию на товар + аммортики Плаза. результат: стала чуть жесче, небольшие неровности не чувсвуются, рельсы теперь проехжаю мягко и меньший крен кузова на поворотах…

один мінус: машина ззаду опустилася трохи нижче, буквально на пару сантиметрів.

  • авто 4-ка
  • жни поставити додаткові пружини тільки буде занадто зависока)
  • одне питання: куди їх ставити?
  • А ще про гайку між барабаном і диском
  • Я теж не зрозумів що до чого
  • 1 раз чую про додаткові пружінаходін питання: куди їх ставити?
  • може додаткові аммортікі?
  • Береш дві убитих пружини і вкладиваеш одну в іншу і все можна їздити якщо грошей немає або шкода витрачати а ще так до базару готують

АвтоВАЗ почав виробництво ВАЗ 2101 в 1972 році. З тих пір пройшло вже більше трьох десятків років, але принципова схема «Класики» була знята з виробництво тільки недавно, менше року тому.

За 300 років у автомобіля з’явилося безліч прихильників, стільки ж ворогів, які ненавидять вітчизняний автопром. Не будемо ставати ні на ту, ні на іншу сторону. Краще поговоримо про те, як можна поліпшити цю лінійку, а конкретніше, ВАЗ 2107.

Треба сказати, даний автомобіль непогано піддається тюнінгу, хоча багато хто вважає, що це заняття – справа марна і невдячна.

Зверніть увагу

Але насправді, тюнінг ВАЗа – це досить просте, порівняно дешеве і досить цікаве. Таким чином, навіть Мінімальні переробки роблять автомобіль набагато краще, ніж він є. Не сказати, що «гірше вже не буде», але факт залишається фактом.

Так ось, зовнішній тюнінг, який в основному застосовується для вітчизняних автомобілів, він завжди здатний змінити ВАЗ на краще. Але, як правило, далі нього справу рідко доходить.

Але ж для того, щоб зробити своє авто неповторним, потрібно підійти до цього заняття з творчої складової, так би мовити, різнобічно.

Адже аеродинамічний обвіс ВАЗ 2107, яким би він не був ефективним, не здатний змусити його їхати зі швидкістю 200 км /, для цього необхідні зовсім інші переробки. Не будемо вдаватися в подробиці збільшення потужності, ми повернемо в бік поліпшення маневреності.

теорія

Відразу варто сказати, що ми розглядаємо, об’єкт повинен застосовуватися виключно для поїздок, а не для перевезень. Якщо він експлуатується, як другий варіант, то переробки будуть недоцільними. Поговоримо про те, як поставити більш жорсткі пружини на ВАЗ 2107.

В першу чергу, треба розібратися, для чого ж це потрібно? Відповідь одночасно і вкрай складний, і простий. Справа в тому, що більш жорсткі пружини здатні різко підняти чутливість до рухів рульовим колесом.

У поворотах серйозно знижуються крен, а значить, аеродинаміка автомобіля залишається постійною, незважаючи на рухи в просторі.

Аеродинамічний мішок, якщо його конфігурація залишається постійною, починає потроху «підганяти» автомобіль, а якщо його, так би мовити, деформувати, нахиливши кузов, то він буде грати абсолютно протилежну роль.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
Йдемо далі. Так як же посилені пружини ВАЗ 2107 здатні підняти чутливість керма? Дуже просто. У той час, як автомобіль нахилився в одну сторону, друга дуже сильно розвантажується, а значить, колесо частково, а може і зовсім, втрачає зчеплення з дорогою. Пружини підвищеної жорсткості виправляють цей недолік і роблять розподіл ваги по сторонам більш постійної і рівномірної.

Як відомо, спортивна підвіска відрізняється не тільки жорсткістю, а й висотою. Як правило, тюнера зрізають один виток, тому що знайти аналогічні пружини меншої довжини практично неможливо. Якщо ж це все-таки відбулося, то вони, швидше за все, будуть трохи м’якше, а значить, сенс втрачається.

Практика

На практиці все виглядає не так складно, як в теорії. Тут все зводиться виключно до акуратності і точності. Для початку, треба розібрати підвіску, витягнути стокові і викинути їх. Звичайно, є ймовірність, що їх можна залишити, але тільки в тому випадку, якщо автомобіль є реекспортних з Німеччини.

Таких не дуже багато, тому що за кордон було переправлено всього 6000 автомобілів. Припустимо, що це звичайний ВАЗ 2107. тоді треба придбати пружини від ВАЗ 2104, після чого зрізати рівно один виток.

Якщо зрізати трохи менше, то вона не влізе на посадочне місце, а якщо багато – то може вискочити, тому що буде бовтатися.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше
Як видно, це не дуже складно. Ще один момент, на який потрібно звернути увагу при установці посилених пружин – це більш потужні амортизатори, з більш жорстким ходом. Якщо залишити штатні, то штоки просто будуть вирвані. Так само варто звернути увагу і на інші елементи підвіски, як передній, так і задній. Варто трохи підсилити поперечні стабілізатори, тягу Панара, а так само треба б, для досягнення максимального ефекту, продублювати поздовжні реактивні тяги. Ну а якщо ж хочеться вже зовсім жорсткої підвіски, то краще б встановити поліуретанові гумовотехнічні вироби.

Які пружини краще поставити на ваз 2107?  Комфорт і нічого більше Про двигун, трансмісію і ходову частину

Які пружини поставити?

Пружини підвіски – це одна з найбільш важливих частин підвіски вашого автомобіля. Саме від якості пружини залежать такі параметри як плавність і м’якість ходу, і характеристики керованості автомобіля.

Якщо пружини, що вийшли з ладу або пошкоджені, вчасно не змінити, то амортизатори і вузли підвіски будуть піддаватися збільшеному зносу. І це може призвести до пошкоджень цілісності елементів підвіски і кузова вашого авто.

важливо

Зазвичай середній термін експлуатації однієї такої пружини 5-10 років, за умови, що середній пробіг авто складе 15 000 кілометрів на рік. Однак вітчизняне бездоріжжя скорочує термін експлуатації пружин до трьох років, з-за їх просідання і пошкодження витка.

І згодом виникає питання – які пружини вибрати, знаючи, що для автомобілів вітчизняного та зарубіжного виробництва вони відрізняються.

Вибір пружин для вітчизняних авто

Найбільша кількість існуючих пружин для “Нив”, “Жигулів”, “Самар” і інших вітчизняних автомобілів виробляється на ВАЗі. Вибір того, які пружини краще поставити, буде залежати від марки авто:

  • По – перше ставляться пружини, які призначені для подальшої установки на задню підвіску. І використовуються вони для автомобілів – універсалів класичної збірки. Раніше такою моделлю вважався ВАЗ-2102, зараз вважається – ВАЗ-2104 різних модифікацій. Відрізняться пружини можуть, лише, різницею в довжині через специфіку конструкції даних автомобілів. Зовні пружини маркуються відповідним кольором.
  • Для того, щоб встановити такі пружини на моделі ВАЗ-2105, 2106 потрібно знати мету, для якої ставляться такі пружини. Якщо установка пружин служить прагненню збільшити дорожній просвіт через просідання кузова, яке пов’язане з зносом кузова, то дана установка буде мати сенс. На ходових характеристиках автомобіля згодом це ніяк не відіб’ється.
  • Також, вибираючи, які пружини поставити, потрібно пам’ятати, що на кожну з підвісок можна встановлювати пружини лише одного класу. Якщо на передню підвіску ви встановлюєте пружини класу «А», то на задню підвіску варто ставити аналогічні. Лише в тому випадку, якщо пружин для задньої підвіски відповідного класу немає в наявності, то можна провести монтаж пружин на задню підвіску, які відносяться до класу «В2. Але робити так можна лише у виняткових випадках.
  • Якщо ж на передню підвіску встановлені пружини класу «В», то встановити на задню підвіску пружини класу «А» не можна категорично.
  • Також варто запам’ятати, що на правий і лівий борт однієї осі авто потрібно встановлювати пружини також одного і того ж класу.
  • Якщо хочеться дізнатися про встановлення і виборі пружин для вітчизняних авто, то варто ознайомитися з порадами та інструкціями, які знаходяться тут або тут.

Вибір пружин для іномарок

Пружини для іномарок за характеристиками є прогресивними і лінійними:

  • Лінійні характеристики пружин означають, що пружини не змінюють своїх властивостей у міру збільшення на них навантаження. Жорсткість таких пружин не змінюється, як би вони не були навантажені. Тому, вибираючи, які пружини м’якше, варто звернути на це увагу.
  • Прогресивні характеристики, навпаки, змінюють властивості пружин в залежності від збільшення навантаження. Чим навантаження на таку пружину більше, тим сильніше збільшиться її жорсткість.
  • Існує чотири види пружин, найбільш поширені – стандартні, ними зазвичай заміняють оригінальні пружини авто після їх зносу або поломки.
  • Також є посилені пружини, їх встановлюють на автомобілі, у яких періодично збільшується навантаження на задню частину авто. Зазвичай, це машини з причепом.
  • Ще існують пружини змінної навантаження, мають змінний кроком, вони встановлюються для збільшення комфорту їзди і працюють лише в моменти збільшення навантаження.
  • Останній різновид пружин – це люфтовие або спортивні. Їх встановлюють для того, щоб підняти автомобіля на певну відстань.
  • Купуючи пружини, варто звертатися лише в спеціалізовані магазини автозапчастин. Тільки там можна придбати моделі пружин, які зможуть довго і успішно експлуатуватися. Провідними компаніями – виробниками пружин є: Killen, Suplex, K + F, LEJOFORS. Замінювати пружини новими варто лише після потрапляння авто в аварію або після пошкодження передньої і задньої осі автомобіля.

Для більш повного ознайомлення з факторами вибору і установки пружин варто звернутися до спеціальні сайтам, наприклад, тут або тут.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…