Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

старий Andrey004 Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

Andrey004 -3 Залишив 1099 Повідомлення з 14 Лютого 2009

ФР: 42393

3 серпня 2010 о 23:24

Начитався всяких форумів де ведуть дискусію по темі гальмівних барабанів на наше тази. Зрозумів я одно- що ні чого не зрозумів, багато позитивних і негативних в обидва металу. Хотілося б почути, прочитати вашу думку. Як не як збираюся міняти, думаю що тема буде корисна багатьом.

0 Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

Безсмертний Alexmix Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

Alexmix 29 Залишив 13835 повідомлень з 19 травень 2006

ФР: 64182

WWW 3 серпня 2010 о 23:35 А хіба бувають гальмівні барабани з алюмінію? На стічних іномарках ніколи не бачив на кшталт 0Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

чемпіон Skull Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

Skull 0 Залишив тисяча п’ятсот двадцять один повідомлень з 15 Жовтня 2006

ФР: 38971

3 серпня 2010 о 23:38

Alexmix, вазовськие ніби все алюмінієві … Я за алюміній бо легше вони)

0 Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємоаллюмінівие конструкція легше. Щоб не орієнтуватися по жопометру, краще подивитися де-небудь за таблицями, можливо фізичним або ще якимось з приводу теплоємності … Зараз можу і Наколіть, але мені здавалося, що теплоємність чавуну більше, і температура плавлення його вище … Але через поганий охолодження барабанні гальма це херня це факт до речі на тойоті моєї стоять чавунні …

додано через 2 хвилини:

З цього приводу навіть в якійсь передачі зарубіжної знущалися, про класику була справа, типу нахрена було замінювати дискові гальма фіата, на барабани, причому алюмінієві ?! реально вони стьобався … так що у вазі завжди все через зад … скинули з гальм пару кілограм, зате ніхрена не гальмують

0

старий Andrey004

Andrey004 -3 Залишив 1099 Повідомлення з 14 Лютого 2009

ФР: 42393

3 серпня 2010 о 23:48

Точно пам’ятаю що це було в Топ Гір’е.

0

Так що дискові машинки назад і гідроручнік, ось тоді то хоч з’являться гальма на ВАЗик і вакуумний підсилювач гальм торгмаш)))

0

старий Andrey004

Andrey004 -3 Залишив 1099 Повідомлення з 14 Лютого 2009

ФР: 42393

3 серпня 2010 о 23:54 Я так зрозумів що по чавуну тепло від гальмування розподіляється швидше. А що стійкіше до стирання і їзді по наших Російським дорогах. Після року їзди на дачу у мене на алюмінієвих барабанах в деяких місцях обламався бортик і пішли тріщини.

додано через 1 хвилину:

Чувачок 777 писал (а): Так що дискові машинки назад і гідроручнік, ось тоді то хоч з’являться гальма на ВАЗик і вакуумний підсилювач гальм торгмаш)))

Не спорю дискові на зад поставити можна. А де сертифікат на це все для проходження ТО дістати !? 0

Ну тоді просто обмежитися ваукумніком торгмаш =) І колодки АТО, якщо есь для тазиків такі … А ось з приводу отколишей на алюмінії, боротися-ніяк … до речі ось теж подумав, коли семёрочка то була, в магазині тільки алюміній і лежав … Так що миритися …

Барабани будуть тріскатися до речі тільки після різкого перепаду темперетура, наприклад трохи колодку підклинює і барабан тре-гріється, а потім в калюжу глибоку заїхав і тиндец барабану, такий випадок у мене був))) спочатку по трасі потім, по грунтовці, а там калюжа сантиметрів 20 глибиною і Брянка по колу тріщина пішла

0

старий Andrey004

Andrey004 -3 Залишив 1099 Повідомлення з 14 Лютого 2009

ФР: 42393

4 серпня 2010 року в 00:12

Ще питання: від температури залежить ефективність гальмування? Чим інтенсивніше піднімається і розподіляється тим краще тормозіт- якщо так то з цього випливає що чавун буде по надійніше так ка температура від гальмування розподіляється швидше і рівномірніше ніж на алюміній.

0

Безсмертний Al-Is

Al-Is -200 Залишив 11981 повідомлень з 03 травень 2007

ФР: 227338

4 серпня 2010 року в 00:20 У мене ззаду чавунні на тойоті чавун- теплоємність і теплопровідність вище-менше нагрівання. Друге – зношуються набагато повільніше і більш рівномірно в порівнянні з алюмінієм. Щодо ваги перевага сумнівне, різниця в кілограм нічого не вирішує. 0

Зверніть увагу

Офф, тема насправді проста, ну в школі я погано слухав фізику))) Температура приблизно буде розподілятися одтнакого і там і там, просто при інтенсивному томоженіі, грітися і колодки і барабани будуть сильніше, просто є якийсь температурний режим, межа, до якого гальма нормально працюють, після перегріву, вони пливуть, не можуть забезпечити оптимальне гальмування, це залежить від коефіцієнта тертя, складу самих колодок.
Ось про фірму колодок я вже написав, вони вважаються хорошими, до речі варто ще гальмівну рідину норм лити, добряче прокачати, і ось я знаю дуже така щепітільная тема це чаклун-распределііль гальмівних зусиль на задні гальма (в залежності від навантаження на задню вісь) говорять головний біль …

0

старий Andrey004

Andrey004 -3 Залишив 1099 Повідомлення з 14 Лютого 2009

ФР: 42393

4 серпня 2010 року в 00:35 Распределитель гальмівних зусиль у мене взагалі не працює, весь заіржавів (12 років йому вже) 0

Безсмертний garic

garic 5 відкинув 11290 повідомлень з 10 травень 2008

ФР: 24936

WWW 4 серпня 2010 в 00:39 Імхо алюміній чи краще диски ваще 0 Треба запитає великого гуру predator, він знає все і він може грамотно і доступно пояснити з точки зору точної науки, а не по жопометро чи як кажуть, ну я їжджу і так вважаю … Варіанта чому не ставлять алюміній на іномарки два: або дорого, або внатуре не гальмують … чому ставлять на ваз: або у нас ресурсів довіга, що ними смітити можна, або недороге виробництво їх … просто супер пупер гальмівні характеристики не в’яжуться на вазі з тенденцією економити на всьому і вся, і взагалі на прикладі того, то це самий бюджетний авто))) 0

Безсмертний garic

garic 5 відкинув 11290 повідомлень з 10 травень 2008

ФР: 24936

WWW 4 серпня 2010 в 00:50

Чувачок 777, Алюміній у мене стояв 8 років, один барабан вироботал свій ресурс, поміняв два. Старі знімав і не було ні тріщин ні сколів, нові вже 2 роки стоять і теж нічого. Чугуняка служить довше, бо не так сильно стеран. Але мені наприклад вони були не потрібні, так як я не ганяю і не гальмувати в підлогу постійно, я їжджу потихеньку і гальмую теж плавно

0

Безсмертний Vanich

Vanich 1 Залишив 12215 повідомлень з 07 Липня 2005

ФР: 115566

4 серпня 2010 року в 00:51

у мене на двінашке пам’ятаю задні барабани в овал перетворилися – ось це жесть була! не знаю з якого металу, але напевно не з чавуну, він начебто не гнеться.

0

Безсмертний garic

garic 5 відкинув 11290 повідомлень з 10 травень 2008

ФР: 24936

WWW 4 серпня 2010 в 00:52 Vanich, напевно рідко колодки міняв 0

Безсмертний daimen

daimen 152 Залишив 18726 повідомлень з 21 Березня 2007

ФР: 685963

WWW 4 серпня 2010 о 02:30 Навіть не знаю каки щас у мене Напевно чавун, бо іржавіють активно. Але гальма для цього двигуна і маси авто більш ніж достатні. Перші дні коли купив навіть страшнувато було – колом вставала машина (після 5-ки з її ватою в педалі) На ВАЗик люміній був – всі проблеми вже вище описали. Имхо чавун краще, якщо не диски. 0

Майже як адмін xtreem

xtreem 0 Залишив 2178 повідомлень з 01 Серпня 2007

ФР: 2876

4 серпня 2010 року в 8:48 На скільки я пам’ятаю, у всіх стічних гальмівних барабанів автотаза корпус з алюмінію, але сама робоча поверхня барабана – чавунна або сталева. Таке кільце, запресувати в алюмінієву основу. Що говорило на користь такої конструкції – незрозуміло, це загадка автотаза, так згорять вони все в пеклі.
Коли була 99-а, всерйоз замислювався про заміну алюмінієвих псевдобарабанов на чавун, але руки так і не дійшли. А на іномарках, які у мене були, барабани виділ тільки чавунні.

Так що – чавун +100!

0

Кращі гальмівні барабани ВАЗ 2110-12

Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо Не секрет, що задні гальма ВАЗ десятого сімейства барабанного типу. Згодом їх ресурс добігає кінця, і їх доводиться замінювати на нові. Як правильно вибрати барабанні гальма, якщо стільки виробників?

Оригінальні гальмівні барабани АвтоВАЗ (каталожний номер 2108-3502070) алюмінієві. Вони добре зарекомендували себе, але в боротьбі за перше місце намагаються пробитися чавунні варіанти. А які барабанні гальма краще, чавунні або алюмінієві? Чавунні задні гальма відрізняються підвищеною міцністю і користуються популярністю в Європі. Однак, вони мають велику вагу, коли ми боремося за максимальне зниження маси підвіски.

Тестування задніх барабанів з різного матеріалу провів журнал за кермом ще в 2002 році. В ході випробувань вони перевіряли геометрію, балансування, масу, поведінка при нагріванні і статичну жорсткість.

Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємоЧавунні барабани ATE виявилися в 2 рази важче алюмінієвих фірми “Металіст” (5020гр проти 2420гр). Якщо Ви намагалися знизити масу підвіски, замінивши диски на легкосплавні, встановивши безкамерні шини, то розглядати чавунні гальма немає сенсу. Крім ваги, німецький представник програв і у всіх інших випробуваннях. Єдиний плюс чавунних барабанів – підвищена міцність, від якої годі було чекати переваг на практиці. Порівняння гальмівних барабанів (чавун, алюміній) : Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємоЦіна гальмівних барабанів : Вартість чавунних гальмівних барабанів в 2-3 рази вище алюмінієвих. Якщо оригінальні барабани мають ціну близько 600 рублів, то чавунні матимуть вартість 1600 рублів.

Купити гальмівні барабани Ви можете в інтернет-магазинах (розділ “Запчастини”)

Замінити задні гальмівні барабани своїми руками

Інструкція для ВАЗ 2110

До речі, багато хто відмовляється від застарілих барабанних гальм, і встановлюють замість них дискові.

Отже, голосуємо і залишаємо  відгуки про гальмівних барабанах ВАЗ десятого сімейства :

  1. Який матеріал (чавун, алюміній) Ви вибрали?
  2. Враження та зауваження по роботі задніх гальм?
  3. Скільки відслужили минулі задні гальма?

ps коментарі не по темі будуть видалятися.

Якого виробника гальмівних барабанів краще вибрати? Які гальмівні барабани краще вибрати?

Ключові слова:

Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємоЯкі гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємоЯкі гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємоЯкі гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

Цікавий сайт? Поділися з друзями

Розбираємося у функціях гальмівних барабанів машини ВАЗ 2110

Гальма задньої колісної пари «десятки» відносяться до систем барабанного виду, і при заміні гальмівних колодок необхідно звертати увагу на гальмівний барабан ВАЗ 2110 з кожного боку автомобіля.

За допомогою такого превентивного візуального огляду нескладно визначити той момент, коли заміна гальмівних барабанів просто необхідна внаслідок граничного зносу цих деталей задньої підвіски транспортного засобу.

Якщо в ході попереднього огляду виявлено такі місця на робочій площині гальмівних барабанів, які поцятковані дрібними тріщинами, невеликими і неглибокими канавками і борозенками, то вихід один для збереження колодок, запобігання їх швидкого стирання і для безпеки пересування на автомобілі потрібно зняття виробів і їх обробка на шліфувальному верстаті.

У разі, якщо такі штучні «раковини» мають достатню глибину, яку не прибереш шліфуванням – тоді потрібна заміна гальмівних барабанів новими виробами. Готуючись до ремонтних робіт по заміні цих компонентів задньої підвіски необхідно заздалегідь купити гальмівні барабани, щоб потім без затримки провести їх заміну.

Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

Купуючи ВАЗ 2110 гальмівні барабани, ціна яких різниться, як за матеріалами виготовлення, так і по брендам виробника запасних частин і механізмів, власникам автотранспортних засобів належить зробити правильний вибір.

Існують певні вимоги до кондицій і розмірами гальмівних барабанів, яких необхідно дотримуватися.

Так, гранично допустимий діаметр гальмівного барабана може бути не більше 201,5 мм, в той час, як номінальним вважається величина 200 мм.

Вимоги до кондиції поєднаної з гальмівними колодками поверхні наступні: вона повинна бути дзеркально рівною, без задирок і тріщин, зовнішніх і внутрішніх раковин.

У разі виявлення раковин і тріщин необхідно провести заміну гальмівних барабанів, тому що при такому стані виробів їх експлуатація не рекомендується.

Часто автолюбителі просять уявити кращі гальмівні барабани для установки на «десятку». Питання досить спірне, тому ми виносимо на суд автолюбителів тільки факти.

важливо

Штатні гальмівні барабани ВАЗ 2110 мають номенклатурну класифікацію 2108-3502070 і зроблені алюмінієвих сплавів.

Особливих претензій до них немає, вони відповідають всім вимогам безпеки дорожнього руху, проте їм намагаються скласти конкуренцію гальмівні барабани чавунні, настільки популярні на європейському континенті. Їх відмінні риси – підвищена міцність і значно більшу вагу.

Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

Звернемося до незалежних експертів, які виступили під егідою журналу «За кермом» понад 10 років тому. Був поведений порівняльний аналіз гальмівних барабанів чавунних і алюмінієвих, в процесі якого порівнювали конфігурацію, баланс, масу, реакцію металу, з якого зроблені вироби, на підвищення температури, а також статичну жорсткість тестируемой деталі.

В ході проведеного тесту порівнянні підлягали чавунні гальмівні барабани західнонімецької компанії ATE та аналогічні вироби з алюмінію російської фірми «Металіст».

Результати такі: гальмівні барабани чавунні важче вітчизняних з алюмінію більш ніж в два рази (5,02 кг-2,42 кг).

При зниженні ваги підвіски (установка дисків з легкосплавного алюмінію, шини безкамерної типу) сенс встановлювати гальмівні барабани з чавуну відсутня.

В інших параметрах переваг деталей з чавуну також не спостерігається. Незаперечна гідність таких гальмівних барабанів – підвищена міцність, яка в практичному вимірі нічого не дає таких виробів.

Для заміни гальмівних барабанів на автомобілі ВАЗ 2110 будуть потрібні наступні пристосування: домкрат, стійка опори, «баллоннік», щітка по металу, гас або його аналог, набір гайкових ключів і 2 «монтажки». Необхідну заміну гальмівних барабанів слід проводити попарно, бажано і замінити ступичні колісні підшипники. Непогано відразу поміняти і колодки.

Отже:

  1. Виставивши авто на рівну площадку, зміцнюємо його позицію упорами і ставимо на першу швидкість.
  2. «Задок» автотранспортного засобу піднімаємо і встановлюємо на спеціальне завзяте пристрій, попередньо відкрутивши кріплення задніх коліс.
  3. Демонтуємо колісну пару на автомобіль.
  4. Відгвинчуємо напрямні фігурні штифти, що кріплять вироби.
  5. Демонтуємо гальмівний барабан ВАЗ десятої моделі.
  6. При прикипання барабана до маточини, відокремлюємо їх легким постукуванням слюсарним молотком, як прокладки використовуючи брусок з дерева. Слід пам’ятати, що зроблені деталі з алюмінію.

Які гальмівні барабани краще, чавунні або алюмінієві?  Порівнюємо і розглядаємо

Важливе доповнення. Категорично забороняється натискати на гальмівну педаль при знятому гальмівному барабані на «десятку», інакше можуть проявитися дефекти компонентів гальмівних циліндрів робочого призначення.

Перед монтажем нового виробу необхідно звести колодки за сприяння 2 «монтажек» і всі операції по збірці проводимо в зворотній послідовності.

Провівши збірку і встановивши колісну пару, кілька разів натискаємо на гальмівну педаль для відновлення робочої позиції задніх колодок для гальмування.

Гальмівні барабани! Які краще алюмінієві або чавунні і з якими гальмівними колодкам

дискові став !!

Відповісти

дискові задні в зборі на десятку рублів 15 напевно стоять … чи є сенс ????

Відповісти

я сам робив купив тільки 2 супорта 2 диска і гідроручнік хоча можна було і над ним по чаклувати !!

Відповісти

Костянтин, + 1.максімум 5000р.

Відповісти

Юрій, Чавунні, виграшу з дисковими особливо не буде (були стояли на вазі у мене))))) з великій швидкості приємніше оттормажіватся і все (і настройка ахтунг повний))

Відповісти

ставиш регулятор і регуліруешь з салону !!! можеш сильніше можеш слабкіше зробити !! і ручник відразу колом і не треба нихрена підтягувати щомісяця !!

Відповісти

дискові це геморой – ТО не пройдеш, при установкеесть проблемки, ручника немає є гідроручнік який нормальний стійте 5000р а не ті які по пару тищь, в салоні неохайний вигляд через стирчить циліндра. Став чавунні барабани і ездий без проблем.

Відповісти

Віталій, я на 21063 років 6-7 назад ставіл.только технологія чіткий другая.вообще клас, гідро ручник тримав більш суток.так і продав ее.а тих огляд все одно все купують!

Відповісти

Дмитро, дякую

Відповісти

да норммальний гідроручнік коштує 5000 !! але він вартий того !!

http://vk.com/photo153432146_271738202

Відповісти

на тих же кільцевих ладах ззаду барабани стоять, а на ці гроші краще гуму краще підібрати

Відповісти

ось це з опису кільцевої гранти! Спереду коштують дискові вентильовані 4-х поршневі гальма діаметром 330 мм від AP-Racing, а ззаду дискові 2-х поршневі гальма з діаметром 260 мм того ж виробника.! барабанами тут не пахне !!! чому тоді на всіх нормальних іномарках стоять дискові гальма ???

а гуму треба купувати ще до гальм !!!

Відповісти

Костянтин, малися на увазі 2110, 2112 і Самари.

Відповісти

Костянтин, =))))

Відповісти

Костянтин, були дискові задні в мене (на 21083)

Відповісти

сенс що краще гальмують, простіше змінювати, і не треба нічого підтягувати !!

Відповісти

навіть на 15х колесах особливого виграшу не буде, різниця з’явиться при гальмуванні з великих швидкостей, там дискові стабільніше поводяться

Відповісти

Костянтин, стояло б це з заводу то так, погоджуся

Відповісти

якщо на заводі їх поставлять, то ціна машини підніметься ще на 30!

Відповісти

Порада

Костянтин, на 21083 були спереду від Баргузин гальмівна, зад стояв 21083 диски (які спереду стояли)

Відповісти

а яка різниця якщо наші заводи на всьому економлять !!! і тим більше в якому році їх проектували ???

якщо нормально відрегулювати дискові щоб все правильно працювало то різниця є !!!

Відповісти

Дмитро, готові комплекти з сертифікатом близько 14тисяч стоять

Відповісти

Костянтин, один фіг для щоденної їзди по місту вони нікчему

Відповісти

Але все ж на КАД я виїжджаю практично кожен день а там вони бувають дуууже навіть корисні !!!

Відповісти

Артем, ну нехай 14, довідка 1000, у гаї 1000.ітого 16.

Відповісти

Костянтин, при гальмуванні з 100 кмч дискові виграють 0.5 метра !!! при гальмуванні з 120 кмч 2 метри! при гальмуванні з 160 кмч виграш до 10 метрів !!! чи варте воно цього вирішувати кожному

Відповісти

Дмитро, згоден 2 метри майже пів машини, це багато, але кілька секунд можуть зіграти ще більшу роль

Відповісти

бля, це нескінченна суперечка! на смак і колір, олівці різні !!!

Відповісти

Дмитро, на ці гроші 16 тисяч краще нормальну гуму купити, вона то завжди корисніше гальм буде =)

Відповісти

але веть погодься, краще 16 сам, ніж з заводу 30!

Відповісти

Дмитро, Погоджуся звичайно

Відповісти

ось вони 2 метри!

Відповісти

ось і я про что !!!

Відповісти

Які краще ставити гальмівні барабани на ВАЗ 2109: алюмінієві або чавунні?

На автомобілі «дев’ятою» серії встановлюють два типи гальмівних барабанів: алюмінієві або чавунні. Незалежно від того, з якого матеріалу він виготовлений, барабан гальмівний ВАЗ 2109 виконує традиційні функції, сповільнюючи обертання колісної групи під час гальмування при маневрах на дорогах.

Класична гальмівна система ВАЗ 2109 в своїй основі має чавунний гальмівний барабан. І багато автовласників поки не збираються міняти його на більш практичний алюмінієвий диск, що має меншу вагу і широку поширеність. Кожен варіант має свої переваги і недоліки, варто відзначити, що на ринку стічних запчастин багато хто вибирає чавун.

Чавун або алюміній – що вибрати?

Легкі і недорогі алюмінієві гальмівні барабани ВАЗ 2109 не дарма користуються попитом у автовласників. Їх переваги:

  • вони швидко охолоджуються;
  • не схильні до корозії;
  • просто встановлюються і легко знімаються;
  • висока естетичність.

Існує думка, що вони мають низьку зносостійкість, але це характерно лише для неякісних виробів.

Необхідно зауважити, що високий відсоток браку при виробництві дешевих алюмінієвих дисків знизив ажіотаж, що почався при ввезенні масових партій недорогих гальмівних барабанів для «класики».

Однак, щоб уникнути бракованих виробів і повністю насолоджуватися усіма перевагами алюмінієвих барабанів досить купувати їх у надійних продавців.

Зверніть увагу

Оптимальний варіантом місця для покупки є інтернет-магазин “АЗОН” https://azon.ua. Тут завжди є якісні та недорогі комплектуючі від перевірених виробників і діє вигідна бонусна система.

Повертаючись до питання, про те, з якого ж матеріалу краще купувати гальмівні барабани, потрібно зауважити, що чавунні вироби також мають свої “плюсами”:

  • вони міцніші;
  • добре тримають форму.

Але про такі барабани швидко стираються гальмівні колодки, чавун іржавіє, та

і сам чавунний гальмівний барабан вага має теж не малий.

Рішення про те, який гальмівний барабан краще купити, залишається все-таки за Вами. Якщо ж Ви вирішите купити запчастину з алюмінію, то завжди зможете підібрати її серед широкого асортименту інтернет-магазину “AZON”, де представлені гальмівні барабани на ВАЗ 2109 від таких торгових марок, як “Aurora”, “ХарОптТорг” і “Автоваз”. Всі запчастини тільки від надійних постачальників і за приємними цінами!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…