Вентильовані гальмівні диски термостійкі

Тюнінг гальмівної системи ВАЗ 2114 своїми руками, доробка ВАЗ 2113 на автомобілях. Поліпшення заводських характеристик. Незважаючи на те що автомобілі Лада Самара 2 є вдалими, в цих машинах все одно присутні недоліки, тому автовласники дуже часто вдаються до тюнінгу ваз своїми силами.

Всі матеріали розбиті по категоріях і містять розгорнуті інструкції з доопрацювання основних вузлів автомобіля ваз 2115. Ласкаво просимо в розділи тюнінгу і доопрацювань. Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

При частих і інтенсивних гальмуваннях зі швидкості вище 100 км / ч можливий перегрів гальм, що супроводжується неприємним ефектом: педаль гальма «провалилася»! Пов’язано це найчастіше з закипанням гальмівної рідини, що нагрівається при терті колодок про диски. Дійсно, температура деталей гальмівних механізмів під час гальмування може досягати 600 ° С, що іноді можна перевірити і візуально: в темряві диски можуть випромінювати темно-червоне свічення. А якщо рідина до того ж давно не змінювалася і за довгий термін служби «наситилася» водою …

Підстрахувати себе від подібного любителі тюнінгу можуть шляхом установки вентильованих дисків передніх гальм від ВАЗ-2110 (номер за каталогом – 2110-3501017).

Експерти відзначають у вентильованих гальм ВАЗ-2110 приблизно в два рази кращу здатність до охолодження, ніж у ВАЗ-2108. Непоганий привід для тюнінгу, причому, із застосуванням доступних деталей і за невисоку ціну.

Переробок ходової частини не буде потрібно. А ось деякі деталі гальмівних механізмів знадобляться.

  • Зверніть увагу, що конструкція нової направляє колодок ваз 2113 (на відміну від деталі, що підлягає заміні, вона являє собою замкнутий контур) дозволяє зробити її більш жорсткою.
  • Гальмівні колісні циліндри і колодки заміни не зажадають.
  • Для установки на наш автомобіль ми взяли вентильовані гальмівні диски з додатковою перфорацією для кращого охолодження відомої фірми Zimmermann (Німеччина).

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Супорт 2108-3501017 (на фото праворуч) доведеться замінити розрахованим на зрослу товщину диска супортом 2110-3501017 (на фото зліва)

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

  • Замість направляє колодок 2108-3501155 (на фото внизу) знадобиться деталь 2110-3501155 (на фото вгорі)
  • Роботу виконуємо на естакаді або рівному майданчику з твердим покриттям.
  • Вивішуємо і знімаємо переднє колесо.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Зубилом відгинаємо край стопорною пластини нижнього болта кріплення гальмівного циліндра лада 2115 до направляючої пальцю.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

  • Притримуючи ріжковим ключем «на 17» спрямовує палець, ключем «на 13» відвертаємо нижній болт.
  • Аналогічно відвертаємо верхній болт.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Знімаємо гальмівний циліндр в зборі з супортом і виймаємо з направляючої гальмівні колодки.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

  • Підчепивши викруткою захисний чохол, виймаємо направляючий палець.
  • Аналогічно виймаємо другий палець.
  • Встановлюємо супорт на направляючу колодок ВАЗ 2114 …

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

… і, утримуючи супорт монтажної лопаткою, шестигранником «на 10» відвертаємо два гвинти кріплення гальмівного циліндра до супорта.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Демонтуємо супорт і, не отсоединяя гальмівний шланг ваз 2115, підв’язуємо циліндр до направляючої пружинної стійки.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

  1. Ключем «на 17» відвертаємо два болти кріплення направляючої колодок до поворотного кулака.
  2. Витягуємо направляючу колодок.
  3. Ключем «на 12» відвертаємо напрямні штифти …
  4. … і беремо стандартний гальмівний диск лада 2113.
  5. Встановлюємо вентильований гальмівний диск …
  • … і загортаємо напрямні штифти.
  • Прикріплюємо гвинтами гальмівний циліндр до нового (більш широкому) супорта.
  • Утримуючи супорт монтажної лопаткою, затягуємо гвинти (момент затягування 115-150 Н.м).
  • Відводимо супорт з циліндром в сторону.
  1. Заповнюємо отвори під пальці в новій направляючої гальмівних колодок графітової мастилом …
  2. … і встановлюємо направляючі пальці.
  • Встановлюємо направляючу колодок і прикріплюємо її болтами до поворотного кулака (момент затягування 30-36 Н.м).
  • Встановлюємо гальмівний циліндр з супортом лада 2114 на направляючу колодок і загортаємо болт верхнього направляючого пальця.
  • Встановлюємо гальмівні колодки.
  • Загортаємо болт нижнього направляючого пальця і ​​затягуємо обидва болта (момент затягування 31-38 Н.м).
  1. Зубилом загинаємо краю стопорних пластин болтів.
  2. Так виглядає вузол, зібраний з нових деталей.

Які краще гальмівні диски поставити на ВАЗ 2110?

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Навряд чи варто зайвий раз нагадувати про те, яку величезну роль грає гальмівна система в функціонуванні всього автомобіля. Тому заміна гальмівних дисків на ВАЗ 2110 повинна виконуватися в суворій відповідності з керівництвом по ремонту автомобіля. Тут не допускаються відхилення від норми і спроби самодіяльності.

етапи заміни

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Весь процес заміни можна розділити на кілька етапів:

  • Демонтаж коліс;
  • Зняття старої гальмівної колодки;
  • Розбирання рами;
  • Очищення маточини, її перевірка;
  • Видалення покриття з нових дисків;
  • Перевірка биття;
  • Установка нових елементів гальмівної системи.

Тепер поговоримо про це більш детально.

зняття колеса

Насправді демонтувати колесо для подальшої заміни гальмівних елементів не складно.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Але певну послідовність дій дотримуватися доведеться.

  1. Встановіть домкрат під автомобіль.
  2. Підніміть його, не допускаючи перекидання, але при цьому, щоб ви могли легко зняти колеса.
  3. Відкрутіть кріплення кріплення колеса.
  4. Зніміть ковпаки і безпосередньо самі колеса.

Як бачите, процедура дійсно проста, але вимагає уваги і акуратності.

зняття колодок

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

  1. Постарайтеся максимально відсунути поршень від гальмівного механізму. Але не перевищуйте відстань вище того, яке дозволить зручно зняти гальмівні колодки.
  2. Виймайте колодку.
  3. Щоб робота виконувалася легше, можна розібрати гальмівну раму. Для цього викручують два болти кріплення колодки і від’єднують пристрій.

маточина

Її слід обов’язково очистити, оскільки весь накопичився сміття, бруд, іржа негативно позначаться на ефективності нових гальм.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Для чищення використовують розчинники на основі спирту і металеві щітки. Якщо чистку не виконати, робота гальм буде супроводжуватися биттям – допускати це категорично не можна.

Обов’язково перевірте маточину на показник биття. У нормі він не перевищує 0,1 мм. Для перевірки існує спеціальний інструмент. Якщо показник в межах нормального, тоді виконується повноцінна збірка.

Стаття в тему: Заміна моторедуктора грубки на ВАЗ 2110: правила установки

Робота з новими дисками

Багатьох власників «десятки» цікавить, які краще вибрати гальмівні диски для ВАЗ 2110. Питання цілком закономірний.

Вибирайте сертифіковані аналоги від відомих виробників, таких як Bosch, або залишайтеся вірні заводським деталей. Це два найбільш оптимальних варіанти за рівнем якості та відповідності самого автомобіля.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Некоторые берут похожие диски, которые частично подходят на «десятку», затачивают их, корректируют конструкцию. Это сомнительное мероприятие, поскольку требуются серьезные навыки в подобном деле, дополнительные временные и финансовые затраты. При этом далеко не факт, что такие тормоза будут работать лучше тех, которые предлагает завод АвтоВАЗ.

Вы уже поняли, как снять тормозной элемент, потому пришло время поработать с новым. Мало просто купить другой тормозной диск и поставить его на место. Сначала он подготавливается и выполняется проверка биения. Давайте об это подробнее.

  1. С нового диска обязательно удаляется покрытие.
  2. Это покрытие служит своего рода консервантом.
  3. Удаляется слой при помощи любого растворителя.
  4. Очищайте тщательно, вытирайте деталь насухо после завершения работы.
  5. Теперь диск можно ставить на новое место и проверять биение.
  6. Допустимий показник биття – не більше 0,15 міліметрів.
  7. Якщо показник перевищено, це може привести до збільшення чутливості педалі гальма, а також утворення вібрацій при гальмуванні.

Установка і перевірка

Перед тим як поміняти гальмівні диски переконайтеся, що проблема гальмівної системи криється саме в них. Існує ряд інших проблем, характерних для «десятки» і все машин взагалі. Буде потрібно повноцінна діагностика, щоб заміна не опинилася марною.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

По суті, установка виконується в зворотній послідовності розбирання гальмівних дисків. Тому особливих проблем виникати не повинно.

А ось перевірка функціональності – питання більш важливий і в певній мірі складний.

Перше, що радять фахівці, це повноцінна обкатка нових дисків. Для цього слід проїхати близько 500 кілометрів. Гальмувати при цьому потрібно плавно, не робити різких ударів по педалі гальма. Якщо цього не робити, на дисках можуть утворитися дефекти, а причиною послужить банальний перегрів.

Ознаки потреби заміни дисків

Далеко не всі автовласники звертають увагу на стан гальмівних дисків, через що проблема їх виходу з ладу застає в самий невідповідний момент. Рекомендуємо вчитися на чужих помилках, а не допускати власні.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Для визначення близького до необхідності заміни стану гальмівних дисків, рекомендується робити наступне:

  • Перевіряти показник товщини гальмівного диска. Нормальний розмір – це 17 міліметрів. Це якщо мова йде про вентильованих дисках;
  • На вентильованих елементах є свій показник, і він становить 10 міліметрів;
  • Перевіряйте биття. Цей параметр в нормі становить 0,15 міліметрів і не перевищує його;
  • Вимірювати показники биття слід на професійних станціях технічного обслуговування, які оснащені відповідним обладнанням. Далеко не завжди самостійні виміри дають точний результат;
  • Вивчайте поверхню гальмівного диска. При виявленні будь-яких пошкоджень, дефектів, відколів, тріщин обов’язково негайно міняйте деталі;
  • Що стосується вибору нових елементів, то придбайте їх виключно в сертифікованих магазинах, у яких є дозвіл на надання відповідних послуг. Купівля на ринку чревата того, що ви потрапите на підробки, які не відповідають строгим нормам безпеки. На жаль, зараз подібних дисків більш ніж достатньо;
  • Купувати слід вентильовані диски, термін придатності яких значно вище не вентильованих аналогів, плюс ефективність краще. Потік повітря, що охолоджує гальма, збільшує термін служби приблизно в два рази, якщо порівнювати з простими невентильованими елементами гальмівної системи.

Процес складний, але можливий для виконання своїми руками. Дотримуйтесь інструкцій, дотримуйтесь правил безпеки, а також використовуйте тільки високоякісні, перевірені деталі. Все ж надійні гальма – це гарантія вашої безпеки і безпеки всіх інших учасників дорожнього руху.

Установка вентильованих передніх гальмівних дисків від ВАЗ 2110

Одна з найпростіших доробок гальмівної системи передньопривідного сімейства автомобілів ВАЗ 2108, 2109, 21099 – це установка гальмівних дисків від ВАЗ 2110, або ВАЗ 2112.

Чим же вони відрізняються від штатних стічних? По-перше, вони вентильовані, тобто більш ефективно відводять тепло, що виділяється на них при гальмуванні.

По-друге, диски від ВАЗ 2112 більшого діаметру, значить ще краще охолоджуються, і ефективніше гальмують.

Зверніть увагу

 Але в цьому криється особливість – вони підійдуть тільки при використанні 14-дюймових колісних дисків, 13-дюймовий диск НЕ налізатиме на гальмівний диск від ВАЗ 2112.

Тому визначаємося відразу: якщо у вас диски 13 дюймів – ставимо гальмівні диски від 2110, якщо 14 “, і 13” використовувати не планується – то краще поставити від 2112.

Найбільш ефективно вентильовані гальмівні диски проявляють себе при гальмуванні з високих швидкостей, коли звичайний диск може перегрітися, гальмівна рідина, особливо набрала в себе вологи, закипає і педаль гальма «провалюється».

Для цього доопрацювання нам знадобляться:
1.Самое гальмівні диски від 2110 (13 “) або 2112 (14”) – 2 шт.
2.Суппорт за допомогою ключового (скобою) від 2110 (2112) – 2 шт. Гальмівні диски 2110 товщі, відповідно супорт і скоба більше, ніж від 2109.

3.Защітние кожухи – 2 шт.

Гальмівні циліндри і колодки залишаємо колишні. Якщо вони потребують заміни через несправність або зносу, то можуть знадобитися гальмівні шланги і передні гальмівні трубки, якщо старі раптом не відкрутив.

Сам процес ідентичний такому, як якщо б ви просто замінювали гальмівні диски.
Знімаємо колесо, знімаємо гальмівний циліндр з супортом. Далі відкручуємо 2 болта кріплення скоби, 2 болта кріплення захисного кожуха і викручуємо 2 шпильки на диску, знімаємо сам диск.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Маточина зі знятим диском і гальмівним циліндром

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Стоковий диск ВАЗ 2109

Беремо новий диск 2110.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Новий диск від «десятки»

Тепер збираємо все в зворотній послідовності: встановлюємо новий диск від 2110, прикручуємо скобу.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Встановлюємо направляючу (скобу)

Далі замінюємо супорт, отсоединяя старий від гальмівного циліндра і прикручуючи новий від ВАЗ 2110.

Вставляємо колодки, встановлюємо циліндр з супортом на місце.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

… і супорт з гальмівним циліндром

Коли обидві сторони поміняні, прокачуємо гальма.

 Якщо у вас стоять колісні диски з нестандартним вильотом, то через що збільшилася товщини гальмівного диска супорт може впертися в диск і заблокувати колесо. Це краще з’ясувати заздалегідь, щоб не довелося все переробляти назад до водостічної труби.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Супорт уперся в колісний диск

Власне, ця доробка досить проста, виконати можна своїми руками за годину.

Ну а тепер про користь від всього цього. Відгуки різні, хтось не помічає різниці зі стоком, хтось відзначає певні поліпшення.

Якщо все одно міняти диски, то рекомендую спробувати. Найпомітніше поліпшення будуть при установці збільшених дисків від ВАЗ 2112.

Джерело: http://www.lada-samara.com

Який фірми гальмівні диски краще вибрати – поради і рекомендації

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Коли робити заміну

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Коли пора міняти гальмівні диски

Одним з головних ознак є биття педалі гальма при натисканні на неї. Це говорить про те, що Ваш диск (один або кілька), що називається, «повело». Простіше кажучи, він скривився. Це часто трапляється при неправильній експлуатації.

Після тривалого простою гальмівні диски нерідко покриваються шаром іржі. Після старту необхідно злегка натиснути на педаль гальма, для того, щоб колодки очистили диск. Подібне ж рішення застосовується після проїзду через велику калюжу. Мокрий диск необхідно просушити.

Це робиться шляхом переривчастих легких натиснень на гальмівну педаль. Тиснути різко заборонено!

Не забувайте просушити гальма після проїзду глибоких калюж

Всі диски мають ступінь зносу. Якщо ви не знаєте її, тоді зверніться на станцію технічного обслуговування, де Вам виміряють диск і заодно перевірять його площину на викривлення. При найменших ознаках зносу, диск необхідно замінити.

Від цього безпосередньо залежить Ваше життя і життя Ваших пасажирів. Нерідко постає запитання: «При якому пробігу змінюються гальмівні диски?». Однозначної відповіді на це немає. Все залежить від умов експлуатації.

Якщо водій частіше застосовує гальмування двигуном, то диски проходять більше, якщо ж навпаки – то менше. Знос також залежить від гальмівних колодок.

Які бувають гальмівні диски

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Види гальмівних дисків

  1. Економ варіант (відмінно підійдуть для водіїв, які вважають за краще помірну, спокійну їзду). Проводять їх такі фірми: « АвтоВАЗ », « STARLINE », « FERODO », « ABE », « TEXTAR » і безліч інших. Ціни коливаються від 50-200 доларів за пару. Мінус таких дисків – не дуже якісне виготовлення. Але і серед них можна знайти хороші, які прослужать покупцеві вірою і правдою довгі десятки тисяч кілометрів;
  2. Середній ціновий варіант (підходить для тих, хто вважає за краще натиснути на педаль, як акселератора, так і гальм). На ринку вони представлені такими фірмами: « RoadHouse », « Zimmermann », « ATE », « Nipparts », « TRW ». Ціни від 200 до 500 доларів. Серед них можна знайти бюджетні варіанти брендової продукції. Такі диски вже більш якісні, а й серед них зросла кількість підроблених варіантів;
  3. Бренд  (для любителів агресивної їзди, для машин, які беруть участь в різних видах автогонках). До цієї категорії належать такі марки, як: « BREMBO », « VALEO », « BOSCH ». Вартість найбільш дорогих примірників може досягати 1000-1500 доларів. Покращення полягають у використанні більш дорогих матеріалів, вдосконаленого процесу виробництва.

Гальмівні диски по типу:
1. Невентильовані диски (економ варіант);
2. Вентильовані диски (середній ціновий варіант);
3. Комбіновані диски (дорогі, брендові і не тільки).

Багато варіантів, чи не так? Часто без сторонньої допомоги складно відокремити найгірший варіант від кращого, не програвши при цьому у фінансовому питанні.

Які гальмівні диски і колодки краще?

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Гальмівні диски і колодки випускаються багатьма виробниками

Які ж гальмівні диски краще купити? Мабуть, це один з найбільш поширених питань при ремонті гальмівної системи. Слід згадати, що разом з дисками обов’язково змінюються і колодки.

Використовувати старі – строго заборонено! На сьогоднішній день фірм, які виробляють диски, десятки.

Найбільш затребувані: « STARLINE », « Zimmermann », « FERODO », « Nipparts », « BREMBO », « BOSCH ».

При заміні гальмівних дисків обов’язково змінюються і гальмівні колодки.

Виділити, який виробник гальмівних дисків краще або гірше, досить складно, адже всі вони відрізняються за ціною і виробнику.

Серед дешевих користується популярністю продукція компанії « АвтоВАЗ », так як відповідних автомобілів у нас в країні досить багато. Чи не обходять стороною і « FERODO ». Купуючи вироби цих виробників, уважно їх оглядайте на наявність дефектів. Досвід підказує, що присутність задирок на таких дисках зустрічається досить часто.

З тих, що в середньому ціновому діапазоні, користуються популярністю диски фірми « Zimmermann » і « BOSCH », вони зарекомендували себе надійністю і довговічністю.

Якщо у Вас немає досвіду в покупці гальмівних дисків, і ви просто не знаєте, які гальмівні диски краще брати, тоді необхідно звернутися до керівництва по експлуатації Вашого транспортного засобу.

важливо

Там виробник вказав, які за типом виготовлення диски відповідають технічним характеристикам автомобіля, який розмір диска необхідний (для розміру коліс, який регламентований заводом виробником машини), які передні гальмівні диски краще, які краще поставити на задню вісь.

При заміні гальмівних дисків зверніть увагу на рекомендації виробника вашого автомобіля

Якщо ж є бажання провести тюнінг, або просто заявлені заводом гальмівні характеристики Вас не влаштовують, тоді на допомогу прийде «всесвітня павутина». В інтернеті ви з легкістю знайдете відгуки про гальмівних дисках по фірмах.

Нерідко на подібних форумах пишуть люди, які вже «собаку з’їли» в цьому питанні, або просто ті, хто на власному досвіді може порадити, якої фірми краще поставити гальмівні диски, а яку варто не розглядати в процесі вибору. Однозначно позитивно себе зарекомендували такі бренди, як « BREMBO » і « VALEO ».

Виробник передбачив всі фактори, які можуть вплинути на диск в екстремальних умовах експлуатації. Але не варто заздалегідь радіти, бігти до банкомату, знімати гроші і їхати в магазин за новими, блискучими дисками. Якщо вам підказали, якої фірми гальмівні диски краще – це ще не привід одразу їх купувати.

Слід зазначити, що все, що не регламентовано заводом виробником, встановлюється на автомобіль на страх і ризик того, хто буде цей автомобіль використовувати. Адже найкраще буде використовувати ті запчастини, які прописані в рекомендаціях по експлуатації. Не варто забувати і про вибір гальмівних колодок.

Вони повинні ідеально підходити під диски, з якими вони повинні будуть «тісно співпрацювати». Ось ви вже озброєні знаннями про кращі фірми гальмівних дисків і колодок. Залишилося дізнатися, як же відрізнити підробку від оригінальних дисків.

Оригінал або підробка

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Оригінальні гальмівні диски

  1. Безумовно, перед тим як купувати диски, необхідно упевнитися, що деталь оригінальна, а не виготовлена за допомогою напилка і зубила. Кілька порад щодо купівлі:
    Купуйте диски тільки в сервісних центрах або у офіційного дилера. Імовірність придбати неякісну деталь при цьому мінімальна (В цьому випадку ціна може трохи «покусати», але питання, якої фірми гальмівні диски взяти, відпаде сам по собі);
  2. Якщо у Вашому місті дилера немає, тоді знайдіть нормальний магазин, прочитайте відгуки людей, які набували запчастини в цьому магазині.
  3. Перевірте диск візуально на наявність борозен, нерівностей. Все повинно бути без нарікань.
  4. Уважно огляньте диск перед покупкою. На виробі, які коштують дешевше, обов’язково має бути присутня печатка «ОТК». Наявність цієї печалі говорить про заводському виготовленні. На дисках, які мають велику ціну, як правило, має бути вибито назву компанії-виробника.

Вибирайте гальмівні диски від перевірених виробників.

Також повинен бути присутнім оригінальний код, який можна перевірити за допомогою «смс» або ж на сайті виробника.
При виборі такої важливої запчастини рекомендується використовувати тільки оригінальні гальмівні диски і колодки. Не варто економити, але і не варто купувати дуже дорогі, тобто ті, характеристики яких просто не потрібні для Вас і автомобіля яким ви керуєте.

Гальмівні диски на ВАЗ 2114

Справна гальмівна система автомобіля – запорука безпеки і хорошою маневреності на дорозі.

Незважаючи на відносну простоту конструкції ВАЗ-2114, вузол вимагає систематичного догляду, обслуговування. Планові технічні огляди допоможуть запобігти раптові поломки, дефекти.

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі”

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Процес ремонту зовсім не складний, завдання під силу водієві. Наявність спецзасобів, інструментів не потрібно, достатньо штатного набору. При відсутності часу на самостійну профілактику, відвідайте СТО для замовлення послуг, комплексної діагностики.

Які передні гальмівні диски можна поставити на ВАЗ 2114

В автомобілях сімейства ВАЗ більшості модифікацій передня гальмівна система представлена ​​у вигляді дискових гальм. За замовчуванням, ВАЗ-2114 комплектується вітчизняними елементами, проте їх якість не завжди задовольняє вимоги автомобілістів. Деякі практикують запчастини від зарубіжних виробників.

Середній ресурс експлуатації гальмівних колодок не перевищує 30 – 40 тис. Км, дисків 75 – 85 тис. Км.

оригінальні

Назва / артикул / ОЕМЦена (руб.)

ВАЗ -3501070-00 Лада Імідж від 750
ВАЗ -3501070-01 (передні) – / –
ВАЗ -3501070 (передні) від 800
АВТОРЕАЛ вентильований R13 3524083 від 1300

замінники

АртікулЦена (руб.) АртікулЦена (руб.)

ASP 2110 13 від 1600 АЛНАС 8975347 від 1400
KRAFT 2114 вентильований від 2100 KRAFT 2114-011
(передні)
вiд 1850
Pilenga BM 2114 BD V 220 від 1300 Riginal 157978
(передні)
від 1250
FENOX ТВ2101О7 від 1400 АЛНАС 8975354 – / –
GPART 569789 – / – АЛНАС 8975354 – / –

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Які задні гальмівні диски можна поставити

на ВАЗ 2114

Задня гальмівна система на автомобілі ВАЗ – 2114 представлена ​​барабанними дисками, так само як і у ряду попередніх моделей. Звичайно, система не досконала, але за умови помірної експлуатації ресурс використання понад 75000 км. для дисків і 35000 км. для фрикційних накладок.

оригінальні

Назва / артикул / ОЕМЦена (руб.)

ALNAS 2108-3502070А чавунні гальмівні барабани от 1100
Колодка торм. ВАЗ-2114 задня 03.0137-0231.2 від 800
АвтоВАЗ 00-6983 від 1500
АвтоВАЗ 00-6997 – / –

замінники

АртікулЦена (руб.) АртікулЦена (руб.)

LUCAS SFK163 від 1450 – 1500 GS 3101082 – / –
ЛІГА 2114-3502070 – / – ІнтерАвто 3502070 – / –
АВТОРЕАЛ 3502079 – / – АВТОРЕАЛ 3502097 – / –
LUCAS SFK189 – / – LUCAS SFK187 – / –
АВТОРЕАЛ 3502194 – / – АВТОРЕАЛ 3502183 – / –

Характерні ознаки зносу елементів гальмівної системи

  • Зниження ефективності гальмування;
  • Збільшення гальмівного шляху;
  • Періодичні провали педалі гальма;
  • Зупинка машини супроводжується металевим скреготом, скрипом. Товщина диска нижче допустимої норми;
  • У розширювальному бачку рівень рідини ДОТ – 4 нижче допустимої норми, що вказує на розгерметизацію;
  • При натисканні на педаль машину веде вправо / вліво;
  • Труднощі в управлінні технікою на швидкості понад 80 км / год;
  • На центральній консолі приладів висвічується індикатор, що сповіщає про поломку в системі.

Перелік не є вичерпним, в кожній ситуації причина індивідуальна.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Особливості вибору і установки гальмівних дисків на ВАЗ – 2114, які повинен знати кожен

Перед тим, як приступити до заміни елементів гальмівної системи обов’язково проведіть діагностику, ідентифікуйте джерело поломки, розрахуйте витрати, час, кількість витратних матеріалів.

Передні гальмівні колодки на ВАЗ-2114 оснащені спеціальним датчиком зносу. Візуальна оцінка без демонтажу вузла допоможе оперативно оцінити стан агрегату.

Більшість малодосвідчених водіїв здійснюють типову помилку – купують диски, барабани з невідповідною конструкцією, розмірами, діаметром.

Наприклад, не вентильовані диски, вони також повністю сумісні з моделлю ВАЗ – 2114, але вони часто гріються, закипають. Причина у відсутності каналів для відведення надлишкової кількості тепла.

Порада

Середній температурний режим роботи гальмівної системи становить 600 ° C. Перегрів рідини ДОТ – 4 призводить до пошкодження ущільнювальних сальників, розгерметизації системи.

Ефективність гальмування знижується в кілька разів.

Вентильовані диски R13 на ВАЗ-2114: на відміну від не вентильованих, вони частково відводять теплопоток, запобігаючи перегрів. Однак і вони не настільки ефективні при використанні на високих швидкісних режимах. Диски не мають вбудованих насічок і отворів. Ресурс експлуатації 70000 км. За умови помірного стилю водіння пробіг може бути збільшений на 5 – 7 тис.

Якщо ви любитель активної їзди, високих швидкісних режимів, то можна обійтися бюджетним рішенням: вентильовані диски R14. В такому випадку, додатково купите супорти і колеса для такого розміру дисків. Максимальний розмір дисків на ВАЗ-2114 – R15. Вартість на 15% дорожче штатних аналогів, але ефективніше в кілька разів.

Як самостійно виконати заміну передніх і задніх гальмівних дисків на ВАЗ 2114

Після проведення комплексної діагностики, ідентифікації поломки, приступає до заміни передніх дисків на ВАЗ 2114:

  • Розміщуємо машину на рівну платформу, електричний підйомний механізм також може бути використаний;
  • Відгвинчуємо болти, знімаємо колесо;
  • З тильного боку викручуємо два напрямних, витягаємо колодки, відводимо супорт в сторону;
  • Відгвинчуємо два кріпильні болти, акуратно постукуємо по периметру диска, знімаємо його з місця. При необхідності використовуємо WD – 40 для видалення можливої ​​іржі, корозії;
  • Проводимо дефектовку, очищаємо шліци, видаляємо залишки мастила, пил, металеву стружку;
  • Встановлюємо новий диск, збираємо конструкцію в зворотному порядку. При необхідності замінюємо зношені елементи новими.

Прокачуємо систему шляхом багаторазового натискання на педаль гальма. Заповнюємо відсутню кількість рідини в розширювальному бачку. Установка передніх дисків своїми руками закінчена.

Заміна задніх дисків

  • Фіксуємо передні колеса противідкотними черевиками в цілях безпеки проведення робіт;
  • Домкрачувати заднє колесо, знімаємо його;
  • Викручуємо два кріпильні болти, акуратно витягаємо барабан з посадкового місця. При необхідності постукуємо по периметру для ослаблення фіксації;
  • Проводимо дефектовку порожнини, фрикційних накладок, распорной планки, притискної пружини, троса ручного гальма.

Завершуємо ремонт установкою нового барабана. Подальша профілактика через 30000 км.

Якщо не вдається з установкою, прочитайте рекомендації інструкції, перегляньте відео в мережі інтернет.

Втомився платити за штрафи? Вихід є! Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка – Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.

  • Абсолютно легально (стаття 12.2);
  • Приховує від фото-відеофіксації;
  • Підходить для всіх автомобілів;
  • Працює через роз’єм прикурювача;
  • Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.

дізнатися подробиці

Гальмівні диски на ВАЗ 2114: виробники і ціни

На сьогоднішній день існує чимало виробників гальмівної системи для автомобілів ВАЗ 2114 і 2115. Більш того, вже давно не проблема зайти в магазин і купити не тільки вітчизняні комплектуючі, а й імпортні товари більш високої якості. Але варто мати на увазі, що ціна на такі деталі буде вище тижні за оригінальні заводські.

Які гальмівні диски краще поставити на ваз 2110 і 2114?  Скорочуємо гальмівний шлях

Варто відзначити, що спочатку автомобілі ВАЗ 2114 випускалися тільки з 8-клапанними двигунами. Відповідно, ніяких підвищених вимог для гальмівної системи не було.

Але після того, як в кінці 2000-х почали серійно ставити 16-кл. двигуни, зрозуміло, довелося трохи модернізувати гальмівну систему.

Нижче розглянемо, які взагалі диски встановлювалися на автомобілі сімейства Самар.

  1. Невентильовані під R13
  2. Вентильовані під R13
  3. Вентильовані під R14

Зрозуміло, що перший і другий варіант – це штатні диски, де був стандартний 8-кл. движок. Що стосується 16-кл., То на них встановлювали тільки R14 гальмівні диски вентильовані.

Які вибрати за ціною і виробнику?

Тепер варто сказати кілька слів про різні виробниках. Насправді, відверто низькоякісних деталей гальмівної системи знайти важко, мається на увазі саме диски.

Навіть найдорожчі виробники цілком непогано себе зарекомендували. І тут, напевно, один з найважливіших моментів – це грамотний підбір гальмівних колодок.

Саме від їх якості залежить рівномірність зносу дисків, появи вібрації, борозен та інших пошкоджень на поверхні.

Виходить, що навіть найдорожчі диски можна запороти за пару тисяч кілометрів, поставивши відверто неякісні колодки. Що ж сьогодні пропонують на ринку з даних деталей системи:

  1. АЛНАС – 627 руб. за один диск R13 (невент.)
  2. АТС Росія – 570 руб. за один R13 (невент.)
  3. Автоваз Росія – 740 руб. за штуку R13 (невент.)
  4. LUCAS / TRW 1490 руб. за штуку R13 (вентил.)
  5. АТС Росія – 790 руб. за штуку R13 (вентил.)
  6. АЛНАС – 945 руб. за штуку R13 (вентил.)
  7. АЛНАС-1105 руб. за один R14 (вентил.)
  8. Автоваз – 990 руб. за штуку R14 (вентил.)

Якщо ви вирішили самостійно обслуговувати свій автомобіль, то тут можна прочитати про заміну гальмівних дисків на ВАЗ 2114 своїми руками.

Думаю, що питання ціни для кожного залишився зрозумілим. Чим більше діаметр диска, тим він дорожчий. Також, вентильований зрозуміло, буде дорожче звичайного. Цілком непоганим співвідношенням ціни-якості є заводськапродукція Автоваз. Звичайно, якщо купувати саме оригінал!

Гальмівні диски ВАЗ 2114: заміна на вентильовані

Виробники автомобілів ВАЗ подбали про те, щоб водієві було чим зайнятися на дозвіллі. Йдеться про багатьох вузлах, які вимагають доопрацювання. У цій статті докладно описаний процес заміни стандартних гальмівних дисків на вентильовані.

Штатна система надійно тільки в тому випадку, якщо водій їде на швидкості 30-60 км / год, а погода за вікном суха. Але як тільки дорожнє покриття стає мокрим, гальмівний диск ВАЗ 2114 починає втрачати свою ефективність.

Особливо це виражається в гальмівному шляху, який помітно збільшується.

Корисна порада! Багато водіїв разом змінюють колісні диски з R13 на R14. Це правильне рішення, тому що штатних вентиляційних пристроїв для ВАЗ 2114 не передбачено. Але не варто забувати про запаску, яку теж необхідно «переодягнути» в R14. В іншому випадку в екстреній ситуації поставити її не вийде.

Якщо ж автомобіль розганяється до великій швидкості, то гальмівні механізми відразу перегріваються. Через це збільшується гальмівний шлях, а при натисканні на відповідну педаль з’являються вібрації. Заміна на вентильовані диски дозволить вирішити ці проблеми, адже не дарма вони вже давно використовуються в конструкції іномарок.

особливості установки

Заміна повинна бути комплексною, так як в гальмівний механізм будуть встановлені вентильовані диски, а вони ширше стандартних. Крім нових дисків потрібно придбати такі деталі:

  • Супорт – підійде деталь від 2110 або 2112 моделі.
  • Захисний кожух – для стандартних гальм він не передбачений.
  • Скоба і спрямовуюча колодок – також можна взяти деталі з ВАЗ 2110 або 2112.

Також заздалегідь варто купити нові диски R14. Ніяких дефектів після такого тюнінгу не буде. Навпаки, підвищиться показник безпеки, так як гальмування буде ефективніше. Водії, які виконують такий тип модернізації, вносять зміни в гальмівну систему – це заборонено, а текст надано тільки для ознайомлення.

Заміна може бути виконана в гаражі або на вулиці – головне, щоб деталі були чисті перед установкою, а поверхня – рівною. Необов’язково купувати вітчизняні варіанти. Наприклад, багато власників ВАЗ 2114 вибирають імпортні диски, які відрізняються підвищеною зносостійкість і, звичайно ж, підвищеної ціною.

процес установки

Проходить заміна наступним чином:

  1. Переднє колесо необхідно спочатку вивісити, а потім демонтувати;
  2. Тепер є доступ до гальмівного циліндра. Край стопорною пластини необхідно відігнути ключем і до направляючої пальцю. Притримуючи його, необхідно відвернути нижній болт. Верхнє кріплення Так само можна зняти;Вам потрібно відкрутити супорт і дістати з нього колодки
  3. Далі потрібно витягти циліндр разом з колодками і супортом. Під захисним чохлом встановлений направляючий палець, який слід дістати. Штатний супорт і спрямовуюча колодок більше не знадобляться – на їх місце будуть встановлені нові деталі;
  4. Супорт необхідно знімати таким чином, щоб не від’єднався шланг. У підсумку головний циліндр повинен бути підв’язані до стійки;
  5. Напрямна кріпиться двома болтами – її потрібно демонтувати;
  6. Далі знімаються напрямні штифти. Готово, штатні диски можна повністю зняти. Наступним кроком буде заміна на нову деталь;Витягуємо гальмівний циліндр
  7. Після установки потрібно звернути штифти назад, щоб диск надійно тримався. Головний циліндр кріпиться до нового супорти тими ж болтами. Отвори під пальці необхідно заповнити графітової змазкою. В іншому установка проходить в зворотному порядку.Установку виконуємо в зворотному порядку

Експертиза гальмівних дисків для ВАЗ-2110. Дискотека для «десятки»

Виходжу з під’їзду, а на парковці сусід свою «десятку» прогріває. І відразу до справи: «У вихідні диски гальмівні міняв – поставив вентильовані!» – хвалиться. – «Якісь які?» – «Вентильовані! Раніше штатні стояли, а тепер з дірочками та канавками. Ось! »

Помиляється, звичайно, сусід. На передньопривідних ВАЗах вентильовані диски встановлюють спочатку, на конвеєрі. Адже швидкості, а значить, і навантаження на гальмівну систему сучасних автомобілів зросли, і не вентильовані гальмівні диски вже не справляються із збільшеною температурою, що труться.

Ось і з’явилися гальмівні диски, відлиті з пустотами і ребрами жорсткості, які поліпшують охолодження. Але на штатних вазовских деталях ні перфорації, ні канавок немає – це, так би мовити, додаткові конструктивні особливості, що дозволяють дискам витримувати ще більші температурні навантаження.

Як, наприклад, на спортивних автомобілях.

Оскільки для багатьох наших співвітчизників VAZ 2110 давно став спортивним болідом, на прилавках магазинів автозапчастин заблищали відшліфованим металом перфоровані диски і для цих автомобілів.

Бути експертизі! Ми купили комплект перфорованих дисків LGR і, звичайно, не втрималися, щоб не порівняти їх зі штатними, виробництва Тольятті, а ще, для повноти картини – і з імпортними, німецькими Lucas. Випробування провели, як і годиться, в НАМИ.

Зверніть увагу

Крім звичних параметрів – геометричних розмірів, статичного дисбалансу і твердості робочих поверхонь, було вирішено визначити схильність до викривлення при охолодженні розігрітого диска водою. Адже буває, що в дощову погоду після тривалого гальмування волею-неволею доводиться перепливати глибоку калюжу.

Після такого «Кемел трофі» нерідко при гальмуванні б’є кермо – диски повело … Ось і у нас при охолодженні водою на диску Lucas і LGR з’явилися тріщини. Тольяттинский боєць слабини не дав!

В результаті експертизи з’ясувалося, що тольяттінській гальмівний диск має відхилення по биттю робочої поверхні, але, як не дивно, найкращу балансування. Найгірший з балансування – перфорований диск, що, на думку експертів, швидше за все пов’язано з недбалим сверлением перфораційних отворів.

Зносостійкість у всіх видів дисків приблизно однакова, так само як зносостійкість самих колодок при роботі з вітчизняним та імпортним дисками. А ось на перфорованому диску знос колодок істотно нижче.

Ефективність гальмування (гальмівний шлях) у вітчизняного диска трохи краще, ніж у інших, зате у перфорованих перевага при роботі в зоні високих температур. Так на 25-му гальмуванні у неперфорованих дисків температура піднялася до 350-360 ° С, у перфорованого – до 280 ° С.

У підсумку – все як у людей: кожен гальмівний диск має свої переваги і недоліки.

Але відповімо на головне питання експертизи: чи варто встановлювати на «десятку» перфоровані диски? Експерти вважають, що перфорація в притаманному VAZ 2110 діапазоні температур, тисків і швидкостей не тільки не дає істотних переваг, але і погіршує ряд характеристик, збільшуючи при цьому вартість вироби. Чи варто хвалитися?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *