Професійного злодія вони навряд чи зупинять, але будуть ефективні проти недосвідчених шахраїв (як то підпилих шукачів пригод, підлітків).

Відключення клеми акумулятора

Найпростіший метод – відключення клеми акумулятора. На перший погляд це примітивно, але в деяких випадках вирішальну роль відіграють секунди і може виявитися так, що через витрачених викрадачем на пошук і усунення «неполадки» секунд йому не вистачить часу для здійснення задуманого (з’явиться випадковий перехожий, проїде поліцейський патруль). 

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Використання вимикача маси

Можна (і це навіть краще, ніж вищевказаний спосіб) використовувати спеціальний пристрій – вимикач маси. Воно монтується в потаємному місці (наприклад, в бардачку, під сидінням, під панеллю приладів або рульовою колонкою) і виконує роль відключеною клеми.

Різниця полягає в тому, що зняту клему можна швидко виявити, піднявши капот, а ось місце, де знаходиться вимикач маси, знає лише господар.

Функціонує пристрій дуже просто: для виключення маси слід або дістати спеціальний штекер, або викрутити болт або гайку (це залежить від конструкції приладу) і, залишаючи машину, забрати з собою.

Щоб потім завести мотор, потрібно вставити вилучений елемент на колишнє місце. Досвідчені зловмисники, звичайно, знайдуть спосіб запустити двигун, але на це потрібен час, а недосвідчені викрадачі возитися не стануть.

Паралельно вимикач маси виконує ряд додаткових функцій: сприяє збереженню акумуляторної батареї (оскільки вона повністю відключається і не розряджається) і запобігає мимовільне загоряння транспортного засобу, що часом відбувається через неполадки з електропроводкою. 

Однак пристрій має і ряд недоліків. Якщо конструкція використовуваної сигналізації не передбачає автономного джерела живлення, при виключенні маси вона стає непрацездатною. До того ж відключення акумулятора іноді негативно позначається на стані використовуваних в автомобілі електроприладів (таких, наприклад, як бортовий комп’ютер, музична система). 

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Фіксація важеля ручної підкачки палива

У деяких машинах є важіль ручної підкачки палива. Якщо його зафіксувати в крайньому положенні (верхньому або нижньому – це залежить від марки авто), паливний насос припинить подачу палива. Відповідно, якщо зловмисник і зуміє завести мотор, то він затихне відразу після того, як вигорять залишки палива.

У будь-якому випадку це не дозволить проїхати більше одного-двох кілометрів. Як показує практика, в подібних ситуаціях злочинці воліють відмовитися від своїх намірів, ніж витрачати час на пошук і усунення «неполадки» (тим більше що машина може зупинитися в жвавому місці).

Для фіксації важеля можна користуватися гачком, виготовленим зі шматка товстого дроту. 

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Установка маленького краника на паливній магістралі

Ефективним пристроєм протиугонним засобом є установка маленького краника на магістралі, по якій паливо подається з бака до паливного насоса.

Монтувати його потрібно або в багажнику неподалік від паливного бака, або в моторному відсіку поруч з насосом.

Інші місця для нього не годяться, оскільки він буде піддаватися високому тиску, що може стати причиною підтікання через недостатньо герметичні з’єднання. 

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Використання секретного перемикача

Для запобігання викраденню можна використовувати секретний перемикач, що розриває первинний ланцюг запалювання. Ніхто, крім господаря машини, не повинен знати, де він знаходиться.

Зміна місцями високовольтних проводів

Ще один секрет полягає в тому, щоб високовольтні дроти, по яких до свічок запалювання підводиться струм, поміняти місцями.

Робити це потрібно не на всіх свічках – виберіть одну пару, інакше згодом можна і самому заплутатися.

Після такої «рокіровки» іскра буде вироблятися в звичайному режимі, але займання горючої суміші не відбудеться і мотор не запуститься, тому що розряд відбувається несвоєчасно. 

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Імітація псевдотріщін на лобовому склі

Відлякати потенційних викрадачів може імітація тріщин на лобовому склі (зайві прикмети злочинців не потрібні).

Візьміть рибальську волосінь (наприклад, перетином 0,8 мм) і простягніть її поперек скла з внутрішньої сторони, злегка закріпивши клеєм або скотчем.

Повторіть процедуру кілька разів на різних напрямках – і при погляді з боку виникатиме ілюзія того, що скло покрито павутиною тріщин.

Використання радіоприставки

Оскільки багато сучасних авто оснащені електронною системою уприскування палива, можна використовувати радіоприставку до електричного паливного насоса.

Вона повинна перебувати в паливному баку разом з насосом, який не включатиметься до тих пір, поки не отримає відповідну команду по радіоканалу.

Перехитрити не можна, а проникнути в паливний бак для його демонтажу зловмисник не зможе. 

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Завдяки цим методам ви захистите себе і свій автомобіль від зловмисників.

Протиугінні системи для автомобілів своїми руками

На жаль, 100 відсотків захисту не дають навіть найдорожчі сигналізації. Так навіщо тоді купувати дорогу охоронну систему, якщо вона не на 100% ефективна? Так, це не логічно.

У більшості випадків підійде не дорога електронна автосигналізація. Теоретично, встановлюючи на машину, недорогу охоронну систему, ми не набагато знижуємо безпеку автомобіля.

Зверніть увагу

Але що ж робити? Як збільшити в такому випадку захист автомобіля? На щастя є просте, але дуже ефективне рішення.

Мало хто знає, але кожен водій може за короткий час зробити своє протиугінний пристрій, яке обійдеться дуже дешево.

Для того щоб захистити машину від угону потрібно встановити в автомобіль заздалегідь несправне реле паливного насоса. Для цього ви повинні знайти несправне реле паливного насоса на автозвалищі, або спеціально зламати нове, зробивши його не робочий. Також ви можете під’їхати на будь-який автосервіс і запитати у автомайстрів несправне реле.

Якщо ж ваше реле паливного насоса зараз працює погано, то це дуже вдалий час купити нове, а старе використовувати для додаткового захисту машини від викрадачів. Сенс захисту простий. Залишаючи машину на парковці, ви перед відходом дістаєте з машини справний реле паливного насоса і встановлюєте замість нього несправне.

У підсумку, в разі спроби викрадення автомобіля, зловмисники зіткнутися з проблемою. Ваша машина не заведеться. Причина в тому, що в двигун не буде надходити паливо через те, що зламане реле не запустить бензонасос. Відповідно, іскрі під час запуску автомобіля нічого буде запалювати.

Якщо у вас немає неробочого реле паливного насоса, ми вам розповімо і покажемо, як ви можете самостійно з робочого реле зробити антіреле паливного насоса, здатне збити зловмисників з пантелику хоча б на час.

Крок 1: Знайдіть в автомобілі реле паливного насоса

Перше, що вам потрібно зробити, це з’ясувати, де у вашій машині в блоці запобіжників знаходиться реле, що відповідає за роботу бензонасоса.

Для цього відкрийте блок запобіжників (якщо не знаєте, де знаходиться, то можна дізнатися в керівництві користувача або в книзі по експлуатації і ремонту вашого автомобіля, яку можна купити в Інтернеті або в автомагазині) і за допомогою тієї ж книги по ремонту машини (можливо, що інформація про схему блоку запобіжників є також в керівництві з експлуатації транспортного засобу) визначте, яке саме реле пов’язано з паливним насосом. Як тільки ви знайшли реле вийміть його з блоку запобіжників.

Крок 2: Знайдіть контакт харчування реле бензонасоса

Далі ви повинні з’ясувати, який роз’єм на розпаювання блоку запобіжників живить реле паливного насоса, коли ключ повернуть в замку запалювання.

Найпростіший спосіб це з’ясувати, використовувати контрольну лампочку або спеціальний інструмент (наприклад, індикаторну викрутку з лампочкою, яка спалахує при проходженні по ланцюгу електричного струму).

Використовуючи індикаторну викрутку, ви повинні перевірити кожен роз’єм реле бензонасоса, щоб з’ясувати, який саме зубець живить реле.

Запам’ятайте або запишіть ті контакти на платі блоку запобіжників, за якими харчування не надходить в реле бензонасоса. З’ясувати це легко за допомогою індикаторного викрутки.

Якщо харчування на контактах немає, то лампа всередині викрутки не займеться. Перевірте всі контакти на платі, в які вставляється реле бензонасоса. Запам’ятайте той контакт, на якому лампочка в індикаторної викрутки загорілася.

Це є саме той роз’єм, за яким надходить харчування в реле.

Не забудьте, що харчування в блок запобіжників надходить тільки при повернутому ключі в замку запалювання. Пам’ятайте, що якщо ви не зміните ключ запалювання в замок і не повернете його, то ви не зможете з’ясувати, який контакт на блоці запобіжників живить реле бензонасоса.

Крок 3: Зламайте реле бензонасоса

Тепер прийшов час зіпсувати робочий реле паливного насоса, видаливши з нього одну «ніжку», за якої якраз і надходить харчування. Для цього потрібно просто відламати саме ту «ніжку» реле, яка вставляється в контакт харчування, визначений нами за допомогою індикаторного викрутки.

«Ножку» реле бензонасоса зламати дуже легко. Просто рухайте її з боку в бік, і вона надломиться.

Тепер у вас в руках ефективний засіб проти автовикрадачів. Якщо ви встановите подібне неробочий реле бензонасоса, то через те, що реле не буде отримувати харчування на платі блоку запобіжників двигун автомобіля не запуститися.

Це гарне протиугінний пристрій реально знижує ймовірність викрадення вашої машини. Адже викрадачі не будуть готові до подібних проблем з запуском двигуна. Так, звичайно професійні автоугонщики, напевно, рано чи пізно встановлять причину.

Але для цього їм потрібен додатковий час.

А в поєднання зі штатною автосигналізацією, а також з додатковою електронної охоронною системою, ваше секретне реле можливо змусить зловмисників не зв’язуватися з вашою машиною.

Адже не секрет, що викрадачі викрадають автомобілі, які можна вкрасти за короткий час. А зіткнувшись з непередбаченою проблемою, вони, швидше за все, віддадуть перевагу ретируватися.

Цей простий і дешевий спосіб захистити свій автомобіль від злочинців стане в нагоді вам завжди. Особливо якщо ви залишили машину не знайомої місцевості. Встановивши неробочий реле бензонасоса, ви будете набагато спокійніше, поки ваша машина стоїть на парковці.

Так, звичайно цей пристрій не дуже зручно. Адже кожного разу перед поїздкою вам доведеться міняти несправний реле на робоче. Але, тим не менш, це додаткова перешкода злочинцям може зупинити викрадачів і реально може врятувати вашу машину.

В ідеалі, звичайно, для оптимального захисту автомашини потрібно використовувати комплекс захисних протиугінних систем.

Наприклад, використовуючи штатну (заводську сигналізацію), додаткову систему запобігання охоронну систему, механічний захист (наприклад, секретку, що блокує педаль гальма, коробку передач або рульове колесо), а також секретне реле бензонасоса, ви реально істотно збільшуєте взломоустойчивость вашої машини і істотно знижуєте ризик викрадення .

На закінчення хотів би ще раз наголосити, що ні викрадаються не існує. Пам’ятайте, що навіть найдорожчі охоронні системи автомобілів не гарантують вам 100% захисту від угону.

Так що навіщо переплачувати за дорогі охоронні системи, коли можна використовуючи звичайні недорогі автосигналізації, механічний захист і антіреле бензонасоса отримати приблизно той же рівень безпеки автомобіля, який ви отримуєте при установці дорогих протиугінних комплексів.

Як зробити систему запобігання секретку на машину своїми руками

Пристосування проти викрадення автомобіля можуть використовуватися абсолютно різні.

Це можуть бути іммобілайзери, автопейджери, GPS-трекери, спеціалізовані сигналізації, а також такі блокатори як штирові або замкові секретки.

Але перш ніж купувати блокіратор, варто подумати, а чи можна його виготовити і самому. Навіщо переплачувати, якщо самостійно цілком реально встановити протівоугоночную секретку на колесо або кермо свого автомобіля.

Тільки варто розібратися в їх схематичному пристрої, різновидах і способі установки.

Що відноситься до секретки

Розглянемо, що ж таке взагалі секретка, для чого вона потрібна, і як влаштована. Секретка – це, перш за все, спеціальне пристосування, яке ефективно захищає машину від угону за допомогою блокування рульового механізму, фіксації колеса від рухів, а також за допомогою установки пристрою, який просто не дасть завести машину.

Найчастіше таке пристосування монтується незалежно від охоронної системи автомобіля, що привертає власників авто до її використання. Адже це непоганий протиугінний варіант як доповнення до охоронної сигналізації.

Пристрої можуть бути виконані зі штатними кнопками, а можуть бути зроблені з мікрокнопка механічного принципу роботи, у вигляді тумблерів, сенсорних датчиків і інших варіантів.
Використовується такий «гаджет» за призначенням в залежності від її конструкції за допомогою натискання запрограмованої або потайний механічної кнопки, яка блокує стартер.

Також секретка на автомобіль від викрадення може приводитися в своє функціональне дію за допомогою тумблера, ніж її також і відключають.

Крім цього вона відмінно перешкоджає роботі бензонасоса, блокує замок капота, щоб злодії не прокралися і не вкрали деталі машини, адже часто трапляється і таке. За великим рахунком, варіантів виконання таких пристроїв просто маса.

Наприклад, суть секретки для двигуна одна – забезпечити будь-якими способами неможливість запуску агрегату. Найчастіше від злодія прихований певний алгоритм дій, який знаком тільки власнику автомобіля.

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Точно також діє і принцип захисту колеса. Пристрій працює таким чином, що воно блокує не тільки рух колеса, але і його зняття, демонтаж.
Іншими словами, злодій не зможе ні виїхати на вашому автомобілі, ні зняти колесо без спеціального ключа, який може відімкнути замок на протиугінної пристрої колеса.

З цих двох наведених прикладів – секретки на мотор і колесо – слід виділити, що для двигуна частіше застосовуються пристрої електронні, а для коліс – механічні.

Для електричних пристроїв використовується потаємні тумблери з функцією розриву ланцюга електроживлення при запалюванні.
Навіть якщо у вас вкрали ключі від машини разом з сигналізаційних брелоком, то секретний пристрій на движку прекрасно впоратися зі своєю протиугінною завданням.

різновиди

Секретки бувають різними, їх системи і конструкції засновані на абсолютно різних принципах роботи.
Уже використання такого обладнання настільки широко, постійно розвивається, поповнюються варіанти нових типів, що можна скласти найпростішу класифікацію, яка відображатиме різновиди протівоугоночних пристосувань.

Отже, потаємні протиугонки бувають:

  1. електричні:
    • тумблер для розриву електричного кола при запалюванні стартера;
    • тумблер для блокування харчування електричного насоса для подачі палива в двигун;
    • тумблер для замка запалювання;
    • і інші можливості.
  2. електронні:
    • кнопкові пристрої, які блокують запуск двигуна машини;
    • датчики руху;
    • електрошоккери;
    • пристрою зі спеціальними кодами і паролями.
  3. Механічні секретки:
    • блокуючу колесо замковий пристрій у вигляді болта і гайки з унікальним малюнком і спеціальним ключем з таким же рисункові відбитком, щоб відкривати замок;
    • блокіратори на кермо або замки дверей;
    • блокування замка капота і багажника;
    • перекрити вихлопну трубу;
    • і інші варіанти.

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

За принципом дії або алгоритму користування пристрої проти викрадення машини можна розділити на секретки:

  1. З певною послідовністю, комбінацією натискання кнопки.
  2. Управління замкової конструкцією капота.
  3. Закриття і відкриття пристосування за допомогою набору коду, пароля.
  4. Введення коду в певній послідовності для штатних, а також використання додаткових кнопок.
  5. Відстеження місця розташування автомобіля за допомогою вбудованого потайного датчика руху.
  6. Датчик руху, за допомогою якого можна лише завести машину, але не поїхати на ній.
  7. Навісний блокіратор – механічне пристосування.
  8. Замкові пристрої з додатковою сигнальною сиреною.
  9. Інші варіанти, яких існує просто маса.

Переваги електронних варіантів секреток полягає в тому, що їх просто неможливість вважати спеціальними програмами, якими часто користуються злодії.
А якщо прикріпити протиугонка під капотом в такому місці, яке знаєте лише ви один, тоді можна взагалі розраховувати на те, що викрадачі просто її не знайдуть.

Принцип дії

Будь-яка встановлена ​​на агрегат або якусь деталь захист автомобіля від угону матиме свій принцип дії.

На двигун встановлюється фабрична секретка, яка просто замикає електричний ланцюг, не даючи утворитися необхідної іскрі для роботи двигуна.

Так, якщо вам потрібно заблокувати роботу стартера або, наприклад, карбюратора, тоді просто підключайте тумблер до мінусової проводу в непомітному для сторонніх очей ділянці проводу.

Прокладіть дріт до кнопок на панелі управління в салоні машини, там де, наприклад, коректор фар або включення печі, щоб самому керувати секреткою.

важливо

Якщо таке проробити в декількох місцях, тоді можна виграти досить часу при спробі вкрасти ваше авто.

Саморобний варіант пристрою протиугінною системи може також бути на вихлопній трубі, що дозволяє перекривати її внутрішні ходи.

Влаштовують таке пристосування всередині, там, де розташований клапан труби. Можна пристроєм управляти дистанційно.

Діє це наступним чином – можна завести машину, запускається мотор і якийсь короткий час він навіть працює, а потім просто глухне.

Відпрацьованим газам нікуди виходити, викрадач навряд чи відразу здогадається про заблокованому клапані усередині вихлопної труби, а тому незабаром він вирішить, що автомобіль несправний і ретирується з місця спроби скоїти крадіжку.

Додаткові замки або магнітні засувки на кермо або коробку передач, колеса все працюють за принципом часткового і повного знерухомлення деталей, систем, елементів, що по-своєму також створює масу проблем викрадачам.
Можна також забезпечити систему проводів, які відходять до карбюратора або стартеру, спеціальним радиодатчиком.

Його принцип роботи полягає в тому, що при наближенні до нього починається його робота – він просто автоматично замикає ланцюг, не даючи машині завестися.

Єдиним, мабуть, може виявитися незручністю – це те, що доведеться весь час носити з собою передавач, який є частиною цієї системи.

Схеми секреток на автомобіль для установки своїми руками

При блокуванні двигуна можуть бути використані різні алгоритми – так звані «пасивні» і «активні». Перший варіант фахівцями визнається найбільш дієвим, адже він не дозволяє завести машину в знеструмленому стані.

Всі контакти реле при пасивному алгоритмі системи розімкнуті нормально і таке блокування ще можуть називати – HP.

Щоб зняти таке блокування буде потрібно для початку подати напругу електрики, тоді тільки реле перемкнеться, щоб завівся двигун.

Алгоритм блокування «активний» найчастіше відносять до уразливих систем, адже при ньому без електроживлення можна завести мотор машини.

Порада

Його реле знаходиться в положенні нормально-замкнутому (НЗ), приблизно як контакти в режимі «Охорона» блокуючого реле. Приклад можна побачити на рис. 3, де показана схема блокування запалювання і задіяння сигналізації.

Наявність зімкнутих контактів (на рис. Точки – 87 і 30) говорить про те, що навіть в положенні блокуючого пристрою, коли на обмотці реле немає ніякої напруги, то саме ці контакти дадуть можливість запустити двигун, хоч і не дасть запуститися стартеру.

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

одкровення автовикрадача

Механічні протиугонні пристрої для автомобілів своїми руками. Скажи ні злодіям

Наш гість залишиться інкогніто. Просто мені випала нагода відверто поспілкуватися з професійним викрадачем автомобілів. Після двогодинного телефонної розмови я дізнався безліч речей, які і вам, шановні читачі, напевно будуть цікаві. Багато в чому …
«… Краще викрадати з гаражів.

Особливо охоронюваних »
– Отже, твоя професія – автомобільний злодій.
– Ні! У наших колах слово «злодій» означає інше – статус. А я … крадун.
– Почну з питання, який крутиться на язиці: яка сигналізація найнадійніша на твій погляд?
– Так все приблизно однакові. За кілька годин можна викрасти практично будь-який автомобіль.

Це не бравада … Просто зараз весь світ прагне до уніфікації. Виробники збирають «протиугонки» з однакових компонентів. У автоцентру установка сигналізацій поставлена ​​на потік – все робиться по примітиву. Сам знаєш, як установник здає роботу клієнту. Замок відкрив-закрив, сирена спрацьовує. Все влаштовує? Наступний! ..

Загалом, найнадійніша противоугонка саморобна. Яку який-небудь «Кулібін» зібрав з премудростями.

– Виходить, що вирощена вдома сигналізація за пару-трійку сотень «баксів» може виявитися надійніше який-небудь системи за кілька тисяч?
– Точно! Ось одного разу займалися ми «Pajero». Начебто, все правильно зробили. Сигналізацію середньої паршивості нейтралізували. Контрольні лампочки на панелі горять.

Але не заводиться мотор, хоч ти трісни! Почали бортову електромережу перевіряти на предмет «зайвих» проводів – немає таких … Виявилося, великий хитрун систему ставив. Він використовував «непотрібну» заводську проводку. Зараз поясню.

Виробники машин з якихось технологічних міркувань закладають в автомобіль електромережу під максимальну комплектацію. Скажімо, вікна відкриваються «крутилками», а проводка для електроредуктори є. Або крісла потрібно рухати вручну, але кабелі для сервоприводів прокладені.

Ось установник їх і використовував для додаткового захисту. Якби ми мали менше часу, залишився б господар при своєму «Pajero» … Коротше, якщо система ставилася з індивідуальним підходом, за машину можна майже не турбуватися.
– З «Противоугонка», які треба встановлювати, ми розібралися.

Але зараз багато виробників спочатку комплектують свої автомобілі складними системами, іммобілайзерами …

– Їх надійності знову ж уніфікація шкодить. Наприклад, в Європі десятки автовиробників, а іммобілайзери для них поставляють практично тільки три фірми – «Bosch», «Siemens» та VDO. Потрібно далі пояснювати? ..

Потім «їх» сигналізації розраховуються під «їхніх» ж крадунов. Що являє собою, скажімо, німець-викрадач? Це педант, багато чого знає про електроніку, з місця не рушить, поки все не «продзвонити» тестером … А ось про «російське кайло» творці протівоугонок не думають.

Наприклад, в «Мерседесі» століття сороковому стільки захисту навколо електромережі понадівано – чорт ногу зломить! Адже там акумулятор встановлений в багажнику і, ніби як, джерела енергії біля мотора немає. Що робить російську викрадач? Простягає кабель від акумулятора з багажника в салон і «кидає» його через переднє вікно під капот.

Поїхали! .. Німецькому викрадачеві таке просто не прийде в голову.

До речі, надійність заводської системи залежить від того, для якої країни автомобіль виготовлявся. Наприклад, вивезені з Еміратів машини дуже погано захищені. Або, скажімо, «Volvo S90» для США викрасти набагато простіше, ніж таку ж модель, зроблену під Європу. Самі американці кілька років тому повними профанами в цій справі були.

«Гранд Черокі» до 96-го року випуску взагалі ножицями викрадаються. Я раніше в «бардачку» їх завжди возив – про всяк випадок. Раптом хороший «Гранд» підвернеться? З ментами, якщо мою машину перевіряють, теж проблем немає. Зупинили-обшукали.

Зверніть увагу

Навіщо, питають, ножиці? Так я ними папір ріжу, коли на світлофорах стою! Це ж не «скручування» чи якийсь інший інструмент спеціальний …

– Виходить, найнадійніша «противоугонка» – людина? Охоронець?
– Як подивитись. Стоянка – це нормально. А ось гараж, особливо багатоповерховий, для викрадача все одно що курник для лисиці. Я знешкоджувати сигналізацію – а мене охороняють.

Можна всю ніч спокійно працювати. Машину вивів, двері гаража за собою замкнув – і через пожежний виїзд. Він сторожам часто навіть не видно. З вулиці, з-під вікон, автомобіль з навороченій сигналізацією викрасти набагато складніше.

Раптом у когось безсоння? Або хтось собаку погуляти вивів? Проблеми …

– Зате, напевно, в гаражному кооперативі машину вистежити важче? Пірнула вона під шлагбаум – піди знайди її серед сотні боксів.

– Немає сенсу стежити. Просто ввечері, коли всі з’їхалися, забираєшся на територію кооперативу і дивишся – в який гараж які сліди ведуть. Професіонал повинен вміти сліди покришок відрізняти.

Бачу, відбитки «Таганки» під ворота гаража йдуть – значить, якась вітчизняна машина або іномарка стара. А ось «Піреллі» новенькі, широкі, «двісті двадцять п’ятого” розміру – напевно хороший автомобіль. Сліди шин імпортних позашляховиків, сам розумієш, навіть школяр дізнається.

– Що скажеш про системи типу « Ло-Джек “, які стежать за автомобілем через радіосигнал?
– Це найнадійніший варіант проти викрадення. Нам набагато складніше працювати. Доводиться ставити машину на «карантин», якщо вона дорога і потенційно може бути оснащена « Ло-Джеком «.

Відразу виводиш її далеко за місто, маскіруешь де-небудь в лісі і відключаєш акумулятор. Потім потрібно чекати кілька днів, поки не закінчиться заряд внутрішньої батареї самого передавача, якого, може, й немає зовсім.

Коли автомобіль відстоявся, то, що не запускаючи двигуна, його на буксирі в майстерню відвозять. І вже там, якщо передавач є, наші фахівці його обов’язково знайдуть.
«… У нашій справі діють звичні закони бізнесу»

– Ти згадував «специнструмент», свої майстерні … Я так розумію, що викрадач-одинак вимер як клас. Зараз можна працювати тільки в команді?
– Звичайно. Як в будь-якому бізнесі. Тут діють звичні закони: вклав багато, з розумом – тоді і прибуток отримав хорошу. Наприклад, кілька років тому одні серйозні люди відразу півмільйона доларів вклали …

– Півмільйона ?!
– Так. Було завдання викрасти у Канаді і привезти сюди 25 «Lexus». Щоб машини виявилися тут, на кожну потрібно було приблизно $ 20.000 витратити – якраз «півлимона» і виходить. Ну-ка, згадай, скільки в середині 90-х новий «Лексус» коштував?

– Тисяч дев’яносто …
– Прибуток можеш сам прикинути … Звичайно, вкладення «середньостатистичного» викрадача іномарок скромніше. Наприклад, на сервісах офіційних дилерів є «електронні валізки» типу переносного комп’ютера. З його допомогою машину без ключа завести можна. Такий пристрій близько $ 15.000 варто.

Повів кілька машин – воно себе виправдало. Далі прибуток пішла. Вона, до речі, від марки автомобіля може залежати. Я маю на увазі вартість його переробки перед оформленням документів. Скажімо, на «Land Cruiser 100» потрібно перебити номери на рамі, двигуні і табличці з VIN-номером. Це коштує близько $ 2.000.

Під позашляховиках «Мерседес» більше десятка місць, звідки істинний VIN машини обчислити можна. Це АБС, електронний блок керування двигуном, деталі рульового управління і навіть аудіосистема – в неї номер «зашитий» в електронному вигляді. Тому переробка «Мерседеса» набагато дорожче обходиться.

Рази в три більше, ніж «Круїзера».

– Отже, перша ланка в ланцюжку – викрадач. Потім «перебівщікі». Хто далі?
– «Обліковці». Це державні службовці, які документи на крадену машину оформляють. За одну близько п’яти тисяч «баксів» треба заплатити. Остання ланка – барига. Він перепродує автомобіль.

«… Одного разу я викрав за день чотири машини»
– А коли все почалося? Коли ти першу машину забрав?
– Ще в сімдесятих, років тринадцять мені було. Повели з приятелем ГАЗ-51 з овочевої бази. Як водиться, покаталися і кинули … Потім «Жигулями» довго займався – адже нічого іншого не було. Так руку набив, що одного разу викрав за день чотири машини.

– викрадають «Жигулі» легко. Тоді і сигналізацій не було – одні замки. Напевно, у тебе все одно були якісь хитрощі?

– Які там хитрощі … Стоїш біля театру, дивишся за стоянкою. Під’їжджає «шістка» – тоді найпрестижніша модель була – виходять дядько з дамою, йдуть до кас. Як тільки вони білетерку пройшли, я до машини. Ось одного разу в таких «Жигулях» мене менти і взяли. Відсидів. Коли вийшов, вже іномарки з’явилися. Працювати стало набагато цікавіше, а то мене від «Жигулів» вже нудило …

Перші протиугонки стали ставити. Пам’ятаю, крута сигналізація «Чита» була. Триста «баксів» тоді коштувала. Її навіть на «шестисоті» встановлювали. За теперішніх часів, просто кам’яний вік.

важливо

Брелок тільки один сигнал-код подавав: відкрити-закрити, відкрити-закрити … Найсмішніше, що сигнал на відеокамеру можна було записати, якщо підійти ближче до господаря.

Потім прокручуєш плівку назад, вмикаєш відтворення зі звуком – і машина відкрита.

Потім почали встановлювати протиугонки з двома сигналами – один на закривання, інший – на відкривання. Після з’явилися «плаваючі коди», іммобілайзери …
«… Як в будь-якій професії: головне – не стояти на місці»

– Припустимо, ти отримуєш замовлення на машину. Де підшукуєш потрібний автомобіль? Як стежити за нею?

– Ніяк. Я під замовлення практично не працюю. Це знову ж таки питання бізнесу – невигідно. Наприклад, приходить до мене людина і каже: «У мене документи на сріблястий« BMW 540i »такого-то року випуску. Зроби мені під них машину. » Я відмовляюся. Це така морока.

Вишукувати конкретний автомобіль, потім перебивати на ньому весь VIN цілком замість кількох цифр. Мені виходить клопітно, людині – дорого. Я краще який-небудь «Land Cruiser 100» викрадень і завжди отримаю за нього свої $ 15.000.
– Це «Круізер» прямо з печі стільки коштує.

Скільки платять за інші моделі?

– Зараз найдорожчі – «Мерседеси». Новий S-клас або «G500″ не менше $ 20.000 варті. «Тоyota Prado» близько десяти тисяч. «Мерс» Е-класу вийшов з моди. Зараз за нього максимум $ 3.000-4.000 дають.
– Три-чотири тисячі за «окатий»? «Жигулі» тоді мабуть взагалі копійки коштують.
– Не такі вже копійки.

Нова «вісімка» – близько тисячі доларів. «Дев’ятка» сотні на дві дорожче. Найдорожча «дев’яносто дев’ята» – її за півтори тисячі продати можна … Хоча тут за точність не ручаюся. Я «Жигулями» не займаюся.
– Ієрархія свого роду виходить. Ті, хто попроще, викрадають вітчизняні машини.

Серйозніші люди займаються іномарками.

– Чи не ієрархія. Швидше, ступені розвитку. «Жигулі» відводити легко. Інструмент дорогою не потрібен. Береш з собою на справу всю систему запалювання – котушку, електронний блок, проводи потрібні.

Систему харчування теж свою приносиш – бачок омивача жігульовській з бензином, паливний насос.

Швиденько встановлюєш все це господарство на мотор, в обхід усіх сигналізацій – і готово! Звичайно, хто «Жигулями» займається, живе спокійніше, але і грошей має поменше.

– Скільки ж він в місяць заробляє?
– Думаю, дві-три тисячі доларів.
– А той, хто іномарки викрадає?
– Якщо людина серйозно до своєї роботи ставиться, то заробляє в місяць близько $ 5.000-7.000 … Тут справа не тільки в грошах. Просто несолідно може вийти: тобі вже за сорок, а ти ніби пацан двадцятирічний все ще «Жигулі» з гаражів тягаєш. У нашій справі, як в будь-якій професії: головне – не стояти на місці. Потрібно весь час розвиватися. Інакше одного разу зустрінеться автомобіль, який ти просто не зможеш завести. Я ось зараз не можу працювати по ряду причин, але в руках свербіж – «BMW X5» з’явився. Яка там захист? За скільки я зможу її відключити? ..
– Значить, зав’язувати не збираєшся?
– Ні. Незаконні заволодіння автотранспортом – свого роду наркотик. Сенс слова «клептоманія» я дуже добре розумію …
PS від автора: «… в Росії ще довго будуть красти автомобілі»

ПІД ЧАС підготовки матеріалу мені довелося покрутити в різних сферах. Підсумкове враження сумне – в Росії ще довго будуть красти автомобілі. Справа в людях і законах, які панують в нашій країні.

Порада

Хоча дав інтерв’ю інкогніто, за його словами, не працює під замовлення, насправді замовити вашу машину – саме такого кольору, саме з таким мотором – можуть запросто. Адже придбати зараз бази даних ГИБДД дуже легко.

Ось у мене на столі лежить факс, який хтось безіменний надіслав до нашої редакції і пропонує «… комп’ютерні CD-ROM диски за готівковий розрахунок … Диск« Автомобілі-2000 “- інформація про власника автотранспорту та його машині (в т.ч. ПІБ, телефон, адреса, паспортні дані і т.д.) по м Москві. Дані до грудня 2000 року. Ціна: 1.000 руб.

»Далі слід адреса в Інтернеті, де необхідно залишити своє ім’я та телефонний номер. Після зустрічі, нагадує контакт двох підпільників, ви стаєте власником конфіденційної інформації, яку ГИБДД, здавалося, повинна тримати в таємниці.

Це ще «насіння»! Будь-яка серйозна група викрадачів має в ГИБДД інформатора. Тому, якщо їм сподобалася ваша машина, то за реєстраційним держномер легко з’ясовується VIN-номер. Тепер, знову ж маючи свою людину в авторизованому дилерському центрі, по ньому неважко впізнати конструкцію і компоненти заводський протиугінною системи.

Описаний в інтерв’ю «карантин» на випадок установки « Ло-Джека » – для викрадачів це не найефективніший спосіб убезпечити себе від кари закону.

Є метод простіше і надійніше, де на перший план знову виступає «своя» людина. Викрадають автомобіль і ставиться на відстій. Потім дзвінок інформатору: «Числиться така-то машина в розшуку по« Ло-Джеку »?» Якщо «так», до неї більше не підходять.

Якщо «ні», автомобіль направляється до «перебівщікам» і далі по ланцюжку.

Все частіше клієнтами викрадачів стають співробітники держструктур.

Хто буде перевіряти машину з «особливими» номерами і «особливим» людиною за кермом? І правдою починають здаватися слова запеклого злочинця з якогось недавнього теледетектіва: «Блатні потихеньку стають комерсантами, а менти – блатними …»
ЗАКОРДОННІ викрадачів ТЕЖ ПЕРЕВАГУ «ІНОМАРКИ»
У тому, що у російських злодіїв іномарки котируються вище вітчизняних автомобілів, немає нічого дивного. Але і за кордоном злочинці, виявляється, вважають за краще викрадати імпортні машини.

До ПРИКЛАД, в Центральній Європі, за даними Загальнімецького союзу страхових компаній, «Volkswagen Golf TDI» останнього покоління займає лише друге місце в списку злодійських симпатій, а на першому варто японська «Toyota Land Cruiser» з дизельним двигуном. Почесну третю позицію утримує заокеанський «Jeep Cherokee».

При цьому, що цікаво, в саму Німеччину надходять німецькі «Porsche», BMW- «сімки», «Mercedes» найпрестижніших моделей і «Audi А8», викрадені … в інших європейських країнах.

Зверніть увагу

До речі, щоб не викликати підозр у покупців, злодії збувають ці автомобілі, забезпечені якісними фальшивими документами, за досить чималим цінами.

Берлінська поліція недавно заарештувала кількох членів банди, яка встигла нажити таким чином близько мільйона марок. Однак, за словами представника міністерства юстиції, «це тільки верхівка айсберга».

Для власних потреб західноєвропейські бандити викрадають потужні і маневрені автомобілі, здатні без проблем піти від погоні. Найпопулярніші в цьому відношенні – «Mitsubishi Evolution VI» і «Subaru Impreza Turbo».

Дійшло до того, що йоркширська поліція (Великобританія), намагаючись випередити викрадення, стала розсилати господарям таких машин попередження про можливе прояві до них «нездорового інтересу».

Зокрема, при виявленні «хвоста» автовласникам пропонується відразу їхати в найближчу поліцейську дільницю і повідомити черговому номер машини-переслідувача …

Американські викрадачі, як з’ясовується, теж не надто патріотичні в своїх автомобільних уподобаннях.

За результатами досліджень, проведених фірмою «ССС Information Servicies» на замовлення страхових компаній США, «групу ризику» тут очолюють «Toyota Camry» і «Honda Accord»: їх модифікації різних років випуску зайняли 17 рядків у списку з 25 позицій.

Потім йдуть «рідні» «Chevrolet C-1500» і «Ford F-150», а ще одна американська машина – «Dodge Neon» – розташувалася на 23-му рядку списку. Фахівці відзначають, що на Західному і Східному узбережжі США імпортні машини складають переважну більшість викрадених. І лише на Середньому Заході частіше викрадаються вітчизняні автомобілі.

Захищаємо свою машину від угону і злому

Всі автовласники переживають за свій автомобіль в плані його викрадення.

А так як ця проблема актуальна завжди, то даний пост ми і присвятимо темі протиугінні пристрої для автомобілів своїми руками, тому як іноді саморобна захист може виручити не тільки не гірше професійної так сказати заводського виготовлення, але навіть і перевершити її по силі захисту на увазі її індивідуальності і нестандартності, що поставить викрадача в ступор так як він просто не зможе зрозуміти, в чому причина того, що автомобіль не заводиться.

Можна навіть забезпечити автомобіль декількома такими механічними засобами захисту машини своїми руками. Ось про таких методах саморобної захисту авто від зловмисників ми і поговоримо.

Давайте опишемо, наприклад, саме найпростіше, але від цього не менш ефективне саморобний пристрій запобігання машини від проникнення. Для цього нам знадобиться просвердлити один отвір у вихлопній требе і помістити туди металевий циліндр так само з просвердленим в центрі отвором.

  • Сенс такої, вставивши цей циліндр в отвір вихлопної труби і повернувши його глухий стороною до вихлопних газів, ви просто блокуєте їх вихід назовні у зв’язку з чим автомобіль не може завестися, так як немає відводу вихлопних газів.

Повернувши циліндр отвором до газам, вони знову можуть безперешкодно виходити назовні і автомобіль заведеться. По суті, ви встановлюєте в вихлопну трубу звичайний водопровідний поворотний кран. От і все. Така система ефективна, якщо ви залишаєте автомобіль вночі на обличчі на тривалий час.

Далеко не кожен зловмисник буде шукати таке пристосування в вихлопній трубі, та й встановити його можна так хитро, щоб не лазити кожен раз під машину, наприклад, зробити спеціальний довгий ключ ручку для повороту перекриває циліндра у відкрите і закрите положення.

Тут як то кажуть все обмежено лише польотом вашої фантазії. Але думаю саме напрямків думок і технологічне виконання вам приблизно зрозуміло. Такий тип замка буде ставитися до механічного захисного пристрою для авто, який ви і виготовили своїми руками.

важливо

Варто згадати що при такому захисті авто від зловмисника, існує ризик на увазі прогнилої або дуже втомленою вихлопної системи що при спробах заводу автомобіля в ній створитися такий тиск що трубу просто розірве в найтоншому місці з великим звуковим супроводом схожим на вибух величезної петарди.

Після чого автомобіль швидше за все заведеться але вихлопна система буде гарчати так що все в окрузі будуть чути роботи такого двигуна, та ще й вихлопна може повиснути і терти моторошно об асфальт під час їзди, що в сукупності призведе до дуже сильного підвищеного слухаю до автомобіля як перехожих так і інших водіїв, і навряд чи зловмисник буде такого радий і спробує їхати на такому авто, швидше за все він його просто кине і сховається. Таку систему протиугонки можна реалізувати навіть на Хендай санта фе.

Протиугінні системи для автомобілів своїми руками

Ще так сказати засобом від угону можна назвати і психологічний вплив. Мова йде про спеціальні наклейках на скла автомобіля. Як правило, викрадачі звертають уваги на маркування на стеклах

  1. лобовому
  2. бічних
  3. фарах
  4. дзеркалах

Зараз на ринках можна придбати штучні маркування, що продаються у вигляді наклейок, або які самостійно сідають на клей.

І коли у вас все промаркировано то у викрадача може встати ділена чи економічний змив після викрадення авто і зміни всіх стекол і фар, по-перше, це великий геморой шукати всі ці комплектуючі, по-друге цей час, робота, і гроші.

І можливо в такій ситуації вони кинуть ваше авто і не будуть оглядати його як претендента на угон.

Всі ці пристрої проти викрадення для автомобілів, своїми руками, які ми описали, є реальними випадками застосування автовласниками на своїх автомобілях.

Вивести статистику скільки разів такі методи врятували авто від угону як ви самі розумієте не представляється можливим.

Але з опитувань спійманих викрадачів і отримали терміни – вони кажуть, що будь-яка система захисту особливо саморобна знижує шанс успішного викрадення, через те, що на це потрібен час, а ризикувати ніхто не хоче і завжди виберуть авто, яке вженеться відразу, а якщо не пішло, то просто кидають автомобіль і не доглядають за ним далі.

Інша справа професійні викрадачі найвищого класу, які забезпечуються кримінальними синдикатами усіма найсучаснішими засобами викрадення, такі організації, як правило, працюють виключно на угон під замовлення, і це так само майже завжди або дуже дорогі автомобілі, або якісь раритети для колекціонерів

  • Спорт кари
  • Майбах
  • Мазератті

Загалом, автомобілі, у яких ціновий діапазон починається ну ніяк не менше ніж від 100 000 доларів, а часто набагато вище. І як правило якщо на таку машину надходить замовлення, то її можуть викрасти разом з вами, тобто ви не будете перешкодою для викрадення, як це не сумно, але факт.

Примітка для любителів мотати ланцюга на кермо або робити саморобні защитки з арматури в діаметрі 10-20мм, не забувайте що багато автоугонщики мають в своєму розпорядженні ручні гідравлічні різаки і перекусити їм такий діаметр не складе труднощів.

Ну а наш пост механічні протиугінні пристрої для автомобілів своїми руками підійшов до кінця. Тут ми описали всього два методи захисту, в подальшому будемо доповнювати наш сайт матеріалами з описом та інших саморобних протиугінних систем. А ви в свою чергу можете поділитися своїми ідеями або практикою з життя як ви робили захист свого автомобіля.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…