Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Модернізація підвіски Солярис Спорт DS

Тим підкресливши що з “КІА-Ріо” проблем з підвіскою ні. Адже чудес не буває в даному ході підвіски можна зробити підвіску і стійку і комфортну. Модернізація задньої підвіски від Dr.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Тільки 6-ступінчасті КПП для всіх варіантів двигунів. Детальніше на сайті!

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Це дозволить підібрати оптимальну геометрію підвіски для конкретних експлуатаційних умов.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Розробка випробування різних конструкцій кріплення амортизаторів, підбір виготовлення пружин. Кілька слів про проблеми Про недоробки в конструкції задньої підвіски цього авто говориться дуже багато і вже.

Чи не стабілізована балка ще на додачу діє як пружина наділяючи рух поперечної розгойдуванням.

Для публікації повідомлень ласка зареєструйтесь або увійдіть

При цьому втрачається стійкість, і управління стає невиразним. Про що і пишуть багато скаржачись на підвіску Соляріса і Кіа Ріо.

Ми жорсткіше зав’язуємо колеса відносно один одного, з тим же принципом що і стабілізатор закріплений на кузові автомобіля. Різниця лише в тому що в нашому випадку не підресореною маси буде більше ніж якби стабілізатор кріпився до кузова.

Але і тут велика частина його маси розташована близько до саленблок, відповідно його маса лише на 1. До слова буде сказано, що багато диски і сама гума куди важче цієї маси, а по компактності і надійності таке кріплення краще звичайного. Вона бідолаха сама кортошку по жарі садила а я Hyundai Solaris займався. І ось ми виїхали. Тільки права сторона трохи.

Зверніть увагу

Я її не встиг зробити, але заготівля є. Поїхали і ось хвилі. Ходова, наше все Після деякого періоду експлуатації цього автомобіля, його власників починає цікавити модернізація підвіски Hyundai Solaris. Ця марка корейського авто за дуже короткий період стала популярною в багатьох регіонах РФ і країнах СНД.

Гарний зовнішній вигляд цієї машини, його непогані експлуатаційні показники приваблюють багатьох потенційних покупців. Незважаючи на багато позитивні фактори, багато власників не зупиняються на придбаному товарі, а намагаються змінити її якості в кращу сторону.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Модернізація підвіски Hyundai Solaris своїми руками цілком можлива, потрібно тільки грамотно і відповідально підійти до цього питання.

Проблеми з підвіскою проявляються в основному при поїздках по поганих дорогах, тому і виникає питання про можливості її переробок. Підіб’ємо підсумки Модернізація підвіски Соляріса в домашніх умовах цікавить багатьох автовласників.

Як це зробити своїми руками, які інструменти для цього потрібні і які запчастини використовувати докладно розберемося в даному матеріалі.

Майже кожен власник Хендай Соляріс через деякий час експлуатації машини задається питанням: Зробити це неважко, але важливо відповідально і грамотно підходити до вирішення завдання. Pillow of Vases The process of preparing and installing the springs was not captured, since there was neither a camera nor a phone at hand.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Springs cut off from two sides. From the top about half the turn, the distance from the cut to the next turn was about 22mm. This is necessary in order that during operation there would be no contact between the loops among themselves, no extraneous sounds would appear. Distance from the beginning of the coil to the next coil of mm From the bottom, the springs also cut off leaving 8.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

At the same time, the back of the car rose about 15 mm, which is not critical for me, but even very good. I put cushions from the top of the spring on the classics, and below the pillow from the vases, everything snaps into place and does not hang.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

The installation process itself is simple and took about 1. Хоч і по каталогам нижня балка однакова у цілого ряду моделей Солярис, Соул, Церато, Ріо, Венга, Ай20, але виявилося, що все-таки, відмінності є.

Кріплення виготовляється з двох куточків 45Х45мм зварених між собою для установки в опорних чашках висвердлюють отвори; Нові кріплення фіксуються на п’ять болтів з круглої капелюшком.

Крім того, при модернізації задньої підвіски рекомендую робити і заміну передніх стічних пружин на пружини, перероблені з задніх пружин від ВАЗ, залишивши 7 витків.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Після всіх цих оновлень, машина зовсім інакше тримається на дорозі. Задня частина автомобіля стає більш жорсткою, але не дубової. І мені це вдалося. Раніше я добре вивчив параметри заводської стокової підвіски.

Далі я неодноразово змінював конструкцію кріплень і створив кріплення з регулюванням зміни жорсткості і довжини ходу підвіски.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Кронштейни із змінною геометрією в 4 положеннях. Супер спорт Обгрунтування перенесення нижній частині амортизаторів. Коли амортизатор має відхилення від вертикального положення на нього прямо пропорційно зростає навантаження і прямо пропорційно збільшується сила інерції руху маси плеча. Це фізична величина викликана геометричним розташуванням самого амортизатора.

Як проявляються недоробки?

Від цього дуже багато залежить. Якщо амортизатор встановити вертикально знизиться хід підвіски але знизяться сили інерції маси і сама навантаження на амортизатор.

Кріплення має 4 положення дає вибір власнику машини встановити необхідну жорсткість підвіски тим самим заточити автомобіль під себе. Зі зміною кута змінюється поведінка автомобіля на дорозі, трасі і на путівці. Кінематика підвіски з нахиленими амортизаторами тим більше від центру осі колеса створює масу на плечі, при рухах створюється інерція маси.

Амортизатор не може адекватно гасити коливання якщо він не затиснутий остаточно. Навантаження в цьому випадки на сайленблоки зростає. Фактично амортизатори гасять на злам плеча вивертаючи сайленблоки. Прямий амортизатор має довший хід, але він повністю утримує важіль за його край де центр осі. Амортизатора легше утримувати і він компенсує будь-які коливання і малі і великі.

Він працює правильно, на велику довжину. На новій машині амортизатори стоять вертикально і вони мають великий хід, машина реально перестала скакати по нерівностях, пропав ефект галопування.

існуючі проблеми

Компактні підвіски Хендай Хендай Соляріс, Кіа-ріо, Кіа-Венга, Кіа-Церато попередня, Хендай-Елантра нова, мають схожі задні балки і амортизатори під нахилом, всі вони мають різною мірою ефект галопування, розгойдування корми, особливо це проявляється в завантаженому стані. Зміна кута змінює поведінку машини на дорозі.

Як ви думаєте чому багато міняли амортизатори не раз! На жорсткі, напівтверді, врешті-решт переносили амортизатори в більш вертикальне положення, тому що тут працює закон фізики.

Відро краще тримати в руці ніж на ціпку перед собою. Навіть якщо ти силач. Те несучи відро на ціпку воно буде розгойдуватися вивертаючи руку. У нашому випадку сайленблоки. Несучи відро в руці вивертатися нічому, тут все залежить від сили насильника, тобто від зусилля опору амортизатора. Той хто його виконує витрачає менше енергії.

Чи не виконання геометрії кінематики обіцяє перенапруження вузлів і неповноцінну роботу підвіски.

Стічні заводські пружини в тому вигляді в якому вони стоять на автомобілі почнемо з передніх Мають бочкообразную форму і всього 4. І хоча конструктори по повній використовували форму пружин змусивши працювати їх по всій довжині, цього виявилося вкрай недостатньо. І ця проблема не вирішена і до теперішнього часу! Пружина має розтягнуті витки розташовані далеко один від одного.

Робота зміненої підвіски Хендай Соляріс

Порада

При стисненні такої підвіски пруток пружини піддається надмірного скручування, зайвого перенапруження металу як наслідок меншу пластичність і одночасно пружність при стисненні. Такі пружини дуже швидко втрачають свої властивості опірності навантаженні.

Пружина передня г Сама пружина має довжину 4. Завдяки дослідженню підбору випробувань, мені вдалося отримати два види пружин здатних добре виконувати свої функції в рамках цієї підвіски.

Переробка підвіски Солярис

Модернізація підвіски Соляріса в домашніх умовах цікавить багатьох автовласників. Як це зробити своїми руками, які інструменти для цього потрібні і які запчастини використовувати докладно розберемося в даному матеріалі.

Майже кожен власник Хендай Соляріс через деякий час експлуатації машини задається питанням: як модернізувати підвіску? Зробити це неважко, але важливо відповідально і грамотно підходити до вирішення завдання.

важливо

Проблеми з ходовою частиною Hyundai Solaris зазвичай виникають при їзді по нерівностях, яких в нашій країні дуже багато.

Зміни в підвісці можуть бути різними і залежать вони зазвичай від можливостей і вимог власника до власного автомобіля.

до змісту ↑

існуючі проблеми

На всіх форумах, присвячених Хендай Соляріс, автовласники обговорюють конструктивні недоробки задньої підвіски. Автовиробник запевняє, що в після

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Підвіска Hyundai Solaris

дних моделях враховані побажання автомобілістів і все виправлено, проте моделі ранніх років випуску вимагають певних змін. Особливо багато претензій власники пред’являють до нишпоренню авто при русі на швидкості понад 80 км / год. Фахівці визначили, що це пов’язано з невдалою конструкцією кріплення задніх амортизаторів.

Всі ми усвідомлюємо, що ідеального у всіх сенсах автомобіля не існує, але кожному хочеться мати автомобіль з мінімальною кількістю недоліків.

Після певного експлуатаційного періоду може проявитися слабкість підшипників маточини, а також може загудіти рульова рейка. Згодом почне бити кермо, а наконечники швидше будуть зношуватися.

Щоб уникнути проблеми необхідно доопрацювати певні елементи.

до змісту ↑

Як проявляються недоробки?

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

доопрацьовані пружини

Багато власників корейських автомобілів приступають до модернізації підвіски Хендай Соляріс з метою підвищення стійкості на високих швидкостях.

Особливо багато нарікань викликає нишпорення задньої осі, відведення в сторони при бічному вітрі або при проїзді назустріч великовантажного транспорту. Все це наслідок конструктивної недоробки, яку можна своїми руками виправити.

Пов’язана проблема з неправильно підібраним кутом установки задніх амортизаційних стійок.

до змісту ↑

Причина виникнення проблем

Встановлено амортизатори під визначені кутом, що викликає неминуче підвищення навантажень і сил інерції. Монтаж амортизаторів строго вертикально знизить хід підвіски, але знизить навантаження і інерційні моменти. Ці нескладні переробки зазвичай і припускають модернізацію підвіски Соляріса автовласниками.

Як доопрацювати підвіску Hyundai Solaris?

Необхідно перенести кріплення амортизатора, виготовивши для цього нові елементи кріплення для вузла. Їх виготовляють так, щоб отримати по чотири точки для кріплення нижньої точки амортизатора.

Це дозволить підібрати оптимальну геометрію підвіски для конкретних експлуатаційних умов. Відзначимо що подібна модернізація підвіски Хендай Соляріс підвищує шанси пробити підвіску.

Виключити це можна, встановивши інші пружини.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Зміна кута стійки

Спочатку, щоб уникнути пробою власники автомобілів робили вставки з щільної гуми, вставляючи їх між витками штатних пружин, але це рішення не відрізнялося ефективністю.

Після експериментів з пружинами різних марок від інших авто оптимальних результатів вдалося досягти за допомогою пружин від ВАЗ 2108 і 2110.

Їх слід злегка вкоротити, відрізавши приблизно 2,7 частини витка і підігнувши зовнішню частину обрізаного витка.

Ця модернізація дає хороші результати, але важливо встановити нижні відбійники для пружин, які стануть центром для них. монтаж циліндричних пружин для Хендай Соляріс штатних бочкоподібних істотно покращує технічні характеристики ходової частини. Залежно від необхідного дорожнього просвіту обрізати пружини можна трохи більше або менше.

Переробка задньої підвіски відразу допомагає виявити слабкості передньої осі машини. З передніми стійками надходять точно так же: їх знімають з авто і розбирають, а замість штатних встановлюються нові, які також слід взяти від ВАЗ 2106, обрізавши їх на 2,9 частини витка. Від цієї моделі треба взяти також гумові прокладки для пружин.

до змісту ↑

Підведемо підсумки

Ми не говорили, що використовувати слід тільки високоякісні запасні частини, так як це очевидно.

Іноді, особливо на стареньких автомобілях з великим пробігом, якість використовуваних деталей поліпшує керованість і стійкість.

Любителі їзди на високих швидкостях встановлюють стабілізатор поперечної стійкості на задню вісь, який після певних переробок можна взяти від вітчизняного передньопривідного ВАЗ 2108.

Як зрозуміло з нашої розповіді, можливостей для модернізації підвіски Хендай Соляріс досить багато. Ми розповіли основні методи переробки ходової частини цього корейського легкового автомобіля, а вам залишилося оцінити свої фінансові можливості і технічні вимоги, і приступити до робіт.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Відео: Для чого переробка підвіски

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Відео:

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Відео: Задня подвеска.flv

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Відео: Робота зміненої підвіски Хендай Соляріс

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Відео: підвіска Соляріс після переробки

Ремонтуємо і модернізуємо передню підвіску Хендай Соляріс

З 2014 року компанія Hyundai випустила в продаж Solaris, який піддався серйозному рестайлінгу.

Транспортний засіб найбільше оновлення отримало в технічній частині, а зокрема в передній підвісці.

Завдяки оновленню двигунів, підвіски, трансмісії та інших комплектуючих Hyundai Solaris став вважатися одним з найпопулярніших автомобілів в ціновому сегменті за такими показниками як:

  • якість матеріалу;
  • безпеку пасажирів;
  • керованість.

особливості підвіски

Автомобіль Hyundai Solaris – це тривалий проект корейських інженерів, який за весь свій час існування встиг отримати безліч похвальних відгуків. Однак перехід виробника на нове обладнання дозволив представити всьому світу зовсім інший Solaris. Для першого автомобіля були характерні оригінальні риси, які вказували на дизайнерські здібності мислити неординарно.

Новинка підкорила багатьох показниками силових агрегатів, в результаті чого ніхто особливо не звертав уваги на наявність будь-яких недоліків в роботі транспортного засобу. Однак з плином часу багато автовласників стали мене райдужними і задоволеними від використання машини і вимагали керівництво провести доопрацювання.

Більшість претензій на свою адресу отримала передня підвіска Хендай Соляріс. На думку автовласників, вона могла працювати добре тільки на ідеально рівних покриттях. Якщо ж доводилося подорожувати по просторах Росії, то водій стикався з багатьма проблемами в роботі підвіски.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Що змінили виробники

Керівництво компанії прекрасно виконує свою роботу і з радістю приймає до уваги побажання своїх клієнтів. В результаті з кожним рестайлінгом автомобіля виробник намагається прибрати всі недоліки.

У 2014 році компанія випустила на продаж автомобіль, в якому основний акцент змін був зроблений на підвіску. Про свої результати інженери оголосили завчасно до виходу Solaris. Багатьох автолюбителів обрадувала така новина і всі стали з нетерпінням чекати офіційного виходу автомобіля.

Заявлені дані від компанії виявилися правдивими: крім деяких змін в дизайні екстер’єру автомобіля було проведено зміну конструкції передньої і задньої підвісок, також з’явилася нова лінійка коробок передач. Завдяки таким змінам Solaris став набагато практичніше на дорозі.

Порада

Передня підвіска Хендай була виконана у вигляді унікальної конструкції з застосуванням стійок від MacPherson. Підвіска за своїм типом є незалежною, завдяки чому вона забезпечує:

  • чудове зчеплення з дорожнім покриттям;
  • прекрасну керованість як при проходженні віражів, так і на рівних ділянках траси;
  • високу надійність і безпеку руху.

Динамічність автомобіля на дорозі досягається завдяки використанню інженерами компанії нових енергоємних амортизаторів. Пружини поряд з амортизаторами отримали велику ступінь жорсткості.

В результаті цього вдалося отримати автомобіль, який прекрасно долає погані ділянки доріг. Нова версія автомобіля на відміну від попередньої моделі пересувається плавно і тихо, легко минаючи різні вибоїни дорожнього покриття. Перегляд конструкції підвіски автомобіля дозволив знизити раніше розвивається розкачку.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Основні види ремонту підвіски

Незважаючи на прекрасну складання автомобіля, до найбільш схильним до ремонту елементів і раніше ставляться важелі передньої підвіски і амортизатори.

Якщо при їзді з’явилися сторонні стуки або відбувається нерівномірний зношування покришок, необхідно провести ремонт передньої підвіски Хендай Соляріс. Замінити погнутий або лопнув важіль передньої підвіски можна самостійно в гаражі.

Для цього необхідно запастися набором інструментів і відповідно новою деталлю. Процедура по заміні важеля полягає в наступному:

  1. необхідно підставити під задні колеса автомобіля протівооткатнікі;
  2. послабити гайки переднього колеса;
  3. підняти передню частину;
  4. підставити страхувальну опору;
  5. зняти колесо;
  6. потім потрібно зняти гайку кульового пальця;
  7. палець випрессовивается за допомогою знімача;
  8. важіль від’єднується від поворотного кулака;
  9. далі необхідно зняти гайку переднього болта, що кріпить важіль до поперечини;
  10. після зняття гайки необхідно витягти болт з сайлентблока;
  11. потім також витягти задній болт кріплення з гайкою;
  12. слідом знімається важіль в зборі з кульовий;
  13. установка деталі проводиться в зворотному порядку.

Після заміни важеля необхідно обов’язково встановити кут коліс на станції технічного обслуговування. Якщо ж після заміни важеля стуки не припиняються, потрібно перевірити амортизатор передньої підвіски. Для його зняття необхідне:

    1. необхідно підставити під задні колеса автомобіля протівооткатнікі;
    2. послабити гайки переднього колеса;
    3. під капотом зняти захисні ковпаки гайки кріплення амортизатора;
    4. послабити затягування гайки – проводиться двома ключами, одним тримається шток від Проворотов, другим ключем відвертається сама гайка;
    5. зняти верхню гайку;
    6. витягти вперту шайбу;
    7. підняти передню частину і зняти колесо.

На замітку! При знятті амортизатора справа, спочатку потрібно відкрутити болт кронштейна датчика обертання колісного диска, після цього витягти дроти. Якщо автомобіль має систему АБС, то датчики встановлюються по обидва боки.

  1. потім відкручується гайка верхньої петлі стабілізатора і витягується палець;
  2. далі знімаються болти кріплення стійки до куркуля;
  3. після демонтажу болтів з отворів кулак відводиться в сторону і стійка в зборі витягується;
  4. потім необхідно стиснути пружину за допомогою затиску і відкрутити гайку штока;
  5. далі знімається опорний підшипник;
  6. зі штока демонтуються чашечки опор;
  7. потім знімається пружина і захисна гумка;
  8. якщо на стійці є різні дефекти у вигляді патьоків або тріщин, необхідно її замінити;
  9. перед установкою амортизатора його необхідно прокачати для перевірки належного функціонування. Прокачують до повного опускання і підняття штока. Ніяких провалів при цьому не повинно бути;
  10. збірка проводиться в зворотному порядку. Слід врахувати, що пружина фіксується кінцем в спеціальне посадкове місце.

Проводити заміну передніх амортизаторів необхідно парою. Після ремонту знадобитися провести регулювання розвал-сходження.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Модернізація передньої підвіски своїми руками

Проведений у 2014 році рестайлінг надав Соляріс безліч переваг перед попередниками. Однак якості підвіски радували далеко не кожного автолюбителя.

В результаті цього багато власників автомобілів стали використовувати всілякі самостійні способи модернізації, в результаті яких злегка змінюється передня підвіска Хендай Соляріс.

Тюнінг її полягає в наступних методах.

Для модернізації необхідно провести заміну передніх амортизаторів. Водії повинні встановити деталь від KIA Soul замість рідної. Даний спосіб є найпопулярнішим.

  1. спочатку необхідно піддомкратити автомобіль;
  2. потім знімається колесо;
  3. знімається стандартний амортизатор;
  4. амортизатор від Кіа злегка довше, тому необхідно підрізати його за рівнем з рідної деталлю машини;
  5. потім прокачується новий амортизатор (4 проходу);
  6. збірка автомобіля.

Завдяки такому методу тюнінгу вдається досягти високої жорсткості на поганих дорогах, крім цього машина набуває поліпшені якості у вигляді стійкості і керованості.

Іншим методом модернізації є використання покупних елементів. Унікальна конструкція іменується підвіскою куб. Незважаючи на малу популярність підвіски, багато схвально відгукуються про її роботі. Підвіска заснована на використанні передніх пружин, сила яких в порівнянні зі звичайними набагато більше. Завдяки цьому автомобіль стає ще більш динамічним і керованим.

Право вибору залишається за водієм. Саме він вирішує модернізувати чи підвіску і отримати зовсім інший автомобіль по характеристикам, або економити кошти і витратитися на ремонт.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Характеристика і тюнінг підвіски Хендай Соляріс

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше всеУ 2014 році корейський концерн Хендай запустив в продаж оновлену версію всім добре відомої і улюбленої багатомільйонною аудиторією автомобілістів моделі Соляріс. На цей раз інженери повністю переробили технічну частину, представивши увазі публіки досконалу конструкцію.

Силові агрегати, трансмісія, гальмівна система і, звичайно, підвіска, все в тій чи іншій мірі піддалося коригування, щоб машина отримала поліпшені параметри і могла, без сумніву, зватися надійним, безпечним, сильним автомобілем. Але немає межі досконалості.

Незважаючи на те, що підвіска на Хендай Соляріс ставиться цілком оптимальна, що повністю відповідає всім сучасним вимогам, сьогодні все частіше автомобілісти заговорюють про те, щоб внести якісь зміни в цю деталь, як один з головних елементів конструкції автомобіля, що відповідають за плавність, легкість ходу, динаміку. Отже, що пропонують любителі і професіонали з цього приводу, які тенденції тюнінгу увійшли в моду і як проводиться модернізація підвіски?

Особливості підвіски Хендай Соляріс

Хендай Соляріс – проект корейського заводу, який пройшов шлях довжиною не в одне десятиліття, автомобіль, цікавий в усіх відношеннях, ефектний зовні і сильний технічно.

Чимало праці вклали майстри заводу, щоб створити таку потужну конструкцію, здатну вести себе ідеально не тільки на хороших дорогах, а й на цілком важких ділянках, не забули інженери про безпеку і комфорт.

Одним словом, гідний проект гідного виробника.

Коли вперше Солярис вийшов на арену продажів, він підкорив автомобілістів своїм екстравагантним, незабутнім стилем, неординарністю, сміливістю дизайнерських рішень.

Показники двигуна також залишили багатьох в захваті, тому спочатку деякі недоліки не так впадали в око.

Але коли хвиля ажіотажу спала, і захоплення змінив раціональний аналіз, то виявилося, що в технічному плані тут не завадило б дещо доопрацювати.

Зокрема, багато водіїв залишали невтішні відгуки з приводу підвіски. Вона була ефективна тільки на ідеальній трасі. Але далеко не скрізь можна зустріти такі дороги, а вже в Росії і поготів.

Зверніть увагу

Вирішивши одного разу відправитися в захоплюючу подорож куди-небудь за місто, в село до родичів, де дороги більше нагадують військові окопи, водій Соляріса стикався з масою неприємних моментів.

Підвіска просто не справлялася з таким ступенем навантаження. Для неї це було занадто. Як наслідок, удари об підвіску передавалися на кермо, і до кінця поїздки водій відчував себе ударним бурильником асфальту, так тряслися руки. Звичайно, такий нюанс не додає доброї слави автомобілю. Все-таки однієї зовнішності мало, потрібна ще практичність і продуманість у всьому.

доробки конструкції

Але добре, що керівництво Хендай ставиться до своєї роботи розумно, раціонально: компанія ще багато років тому встановила зворотний зв’язок зі споживачами, щоб знати всі свої недоліки і справедливу критику покупців, щоб в майбутньому виправляти вади і не потрапляти під лавину народного обурення.

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше все

Так, отримавши повну інформацію про переваги водіїв, корейці запускають в 2014 році наступне покоління моделі, в якому основний акцент зробили саме на підвісці Хендай.

Про виконану роботу концерн оголосив ще за рік до офіційного виходу оновленої версії. Всі великі автоиздания рознесли цю новину, так що важко було знайти автомобіліста, який би не чув про прийдешню прем’єрі.

Фанати Хендай чекали з завмиранням серця, що буде на цей раз.

До їх величезної радості, компанія не зруйнувала ілюзій, що не розвіяла хороших вистав. Машина вийшла ще яскравіше, ніж раніше, але найголовніше, вона стала дійсно практичніше, винослівей. Були змінені передня і задня підвіски Хендай, з’явилися нові двигуни, розвиваючі запаморочливу швидкість, автомобіль став функціональніша.

Тепер передня підвіска Хендай являє собою унікальну конструкцію стійок Макферсон, вона забезпечує надійність, безпеку руху, стійкість, зчеплення з дорогою, керованість.

Задня підвіска представлена ​​напівзалежної пружиною, вона відповідає за м’якість, плавність ходу: на хорошій дорозі і при значній швидкості здається, що машина просто злітає, настільки легко, невимушено вона рухається.

Щоб надати Соляріс динаміки, особливу увагу інженери приділили амортизаторам, в новій версії вони виявилися більш енергоємними, ніж в минулих поколіннях, і розроблялися за активної участі компанії Мандо. Амортизатори і пружини отримали параметри більшої жорсткості, що позитивним чином позначилося на здатності автомобіля рухатися по поганій дорозі.

Якщо раніше вона починала відчайдушно деренчати на кожному вибої, то тепер їде тихо, плавно. Нерівності дороги, що не відносяться до категорії екстремальних, і зовсім тепер проходять непоміченими водієм Соляріса.

Ще кілька років тому про це можна було тільки мріяти. Також стала рівніше розгойдування, так що заколисувати в автомобілі не буде точно, це особливо важливо для людей з підвищеною чутливістю і не найкращим вестибулярним апаратом.

Фото деталей підвіски легко можна знайти в Інтернеті.

Як у передній, так і у задньої підвіски з’явилися нові можливості.

Якщо порівнювати з минулим розробкою, то можна впевнено говорити, що корейці представили нашій увазі хорошу конструкцію, яка ефективна в багатьох випадках.

Але це якщо говорити про нормальні дороги, тоді як бездоріжжі поки залишається недосяжною зоною для Солярис. Однак і це не проблема, просто в даному випадку знадобиться модернізація підвіски.

Тюнінг підвіски Хендай

Модернізація підвіски hyundai solaris своїми руками.  Ходова, наше всеМодернізація підвіски здійснюється декількома способами, розглянемо найбільш популярний. Отже, нам знадобиться зовсім небагато: амортизатор, що йде для моделі Кіа Соул №553002к200, ключ на 19 і звичайна болгарка. Тюнінг цілком реально виконати самостійно в своєму гаражі. Це, як і будь-яка тюнінгова робота, дуже цікава справа, адже в результаті ви отримаєте справжню машину-ракету, сильну, жваву.

Щоб працювалося легше, ставимо машину на підйомник і знімаємо колесо. За допомогою ключа відкручуємо болти, що кріплять амортизатори. Старий амортизатор від Хендай знімаємо, він вже не знадобиться, і ставимо замість нього новий від Кіа.

Ця деталь значно краще, ніж у Хендай. Але є один нюанс – амортизатор трохи довше, тому потрібно озброїтися штангенциркулем і вирівняти габарити, підрізавши десь 5 мм, щоб домогтися збігу деталей.

Підрізаємо болгаркою.

Тепер залишилося прокачати амортизатори і поставити колесо на своє місце. Варто відзначити, що прокачування амортизатора від Хендай проходить в 8 підходів, тоді як Кіа – всього в 4, що вже говорить про різницю в потужності і якості.

З деталями від Кіа підвіска набуває необхідну на поганих дорогах жорсткість, автомобіль стає більш стійким і керованим, відходять у минуле ненависні бічні коливання, і навіть на крутих віражах він не втрачається, а веде себе впевнено.

Більш радикальним методом є установка такої унікальної конструкції, як підвіска куб. Така варіація підвіски з’явилася порівняно недавно, але вже встигла зібрати величезну кількість позитивних відгуків. Вона складається з передніх і задніх пружин, що характеризуються більшою силою, ніж звичайна підвіска, тому і результат в підсумку дає просто фантастичний.

Керованість і динаміка автомобіля відразу ж змінюється в кращу сторону, дорогу він тримає ідеально, ніяких коливань і інших проблем, про які так часто пишуть автомобілісти на форумах. Підвіска куб приблизно буде коштувати 8 000-10 000 рублів, чимало, але тут вже треба вибирати: економія або якість.

важливо

Поки доцільніше проводити тюнінгові роботи, щоб удосконалити якості Соляріса.

Але в автовидань з’явилася цікава новина, що оголошує, що найближчим часом компанія Хендай збирається проводити ще один етап серйозного рестайлінгу.

У інженерів з’явилися дуже оригінальні, сміливі ідеї щодо технічної начинки Соляріса, вони вже знають, як проведуть модернізацію, і основна частина уваги буде приділено безпеки і підвісці.

Проблемою підвісок Соляріса з перших років його випуску до сьогоднішнього дня є зайва м’якість.

 І навіть доопрацювання в 2014 році не зробила конструкцію абсолютно ідеальною, хоча, звичайно, рух до прогресу в наявності. Але корейці не зупиняються на досягнутому.

У них вже розроблений по пунктам план робіт на п’ять років, в якому детально розкладено все по поличках. Що ж, будемо терпляче чекати чергової прем’єри.

Модернізація підвіски Соляріса своїми руками

Hyundai Solaris Tigr> CarJournalHeader> Модернізація всім відомої задньої підвіски Соляріса

Всім відома задня підвіска Соляріса, яка вже кілька разів змінювалася заводом виробником. У мене машина випуску серпень 2012 року, тобто на ній встановлена ​​”лютнева підвіска”.

задні аморти 4L002

Розгойдувань і перестановки заду я на ній не відчував, але ось рухатися по трасі зі швидкістю більше 120 км / год було не дуже приємно. Машину буквально здувало від невеликого вітерця і від зустрічних фур. Прокотившись по трасі вперше після покупки Соліком я був сильно засмучений, моя колишня ВАЗ 2115 поводилася на трасі набагато краще.

Порада

Покатавшись так 2 з гаком роки вирішив, що пора все таки вирішувати що то з задньою підвіскою. Почитавши звіти про переробки на драйві і на Соляріс клубі зважився на заміну пружин за вже відпрацьованою методикою DSL777. Так як їжджу часто навантажений пружини в замін штатних вибрав задні від ваз 2110.

Покатавшись по магазинам придбав задні пружини 21100-2912712-00 клас жорсткості Б вазовского виробництва.

Ось такі пружини встановив

Для установки даних пружин мені ще знадобилися 2 подушки від задньої підвіски ваз 2108, і 2 подушки від передньої підвіски класики. Фото подушок взяв з інтернету.

Подушка ВАЗ 2108

Сам процес підготовки і установки пружини не зняв, так як під рукою не було ні фотоапарата, ні телефону. Пружини обрізав з двох сторін. Зверху приблизно на підлогу витка при цьому відстань від зрізу до наступного витка стало приблизно 22мм. Це потрібно для того що б під час експлуатації не було зіткнень витків між собою, не з’являлися сторонні звуки.

Відстань від початку витка до наступного витка 20-22мм

Знизу пружини так само відрізав залишивши від них 8,2 витка. При цьому зад машини піднявся приблизно на 15мм, що для мене не критично, а навіть дуже добре.)) Зверху пружини поставив подушки від класики, а знизу подушки від ваз 2108, все щільно сідає в штатні місця і не бовтається.

Сам процес установки простий і зайняв за часом приблизно 1,5 часа.- піддомкратити про дну сторону, зняв колесо і підклав цеглини замість домкрата- домкрат поставив під балку і трохи її підняв (потрібно що б вільно витягнути болт кріплення амортизатора), відкрутив нижній болт амортизатора і витягнув його.

– витяг з місця кріплення провід ABS що б його не відірвати і прибрав домкрат з під балкі- потім витягнув штатну пружину разом з подушками трохи віджимаючи балку вниз рукой- встановив нову пружину разом з подушками на місце, повертаючи її навколо осі знайшов оптимальне положення в якому нічого ніде не тре і не задевает.- зібрав все в зворотній послідовності.

Амортизатори залишив в стоковому положенні. Вже при виїзді з гаража відчув різницю, зад став більш зібраним. Покатавшись півтора місяці на нових пружинах (пробіг за цей час склав близько 2 тис км) і по місту і по трасі подивився як себе почувають нові пружини, нікуди чи вони не з’їхали т.п.

  • Встановлені задні пружини від ваз 2110 після 2 тис пробігу.
  • Пружини стояли так само як і в момент установки, нічого ніде не тре і не зачіпає.
  • А це зняті задні лютневі пружини Соляріса
  • задні лютневі пружини Соляріса

Тепер про відчуттях. На наступний день після установки пружин від ваз 2110 мені стояла поїздка по трасі в 210 км. Асфальт на трасі скрізь різний і хороший і дуже поганий. Машина стала управлятися просто чудово, не потрібно з сумашедший силою як раніше утримувати кермо руками, практично не відчувається ні бічний вітер, ні потік від зустрічних фур.

Машину стало просто не впізнати, я задоволений як слон))) Вперше за 2 з гаком роки володіння Соліком захотілося розганятися більше 120 км / год при цьому не відчуваючи страху. По комфорту пересування все залишилося приблизно як і зі стічними пружинами, мене це цілком влаштовує.

Тепер є бажання замінити передні пружини, так як вони дуже жорстко ловлять навіть не великі вибоїни.

Підвіска Хендай Соляріс

После некоторого периода эксплуатации этого автомобиля, его владельцев начинает интересовать модернизация подвески Hyundai Solaris. Эта марка корейского авто за очень короткий период стала популярной во многих регионах РФ и странах СНГ.

Красивый внешний вид этой машины, его неплохие эксплуатационные показатели привлекают многих потенциальных покупателей. Несмотря на многие положительные факторы, многие владельцы не останавливаются на приобретённом товаре, а стараются изменить её качества в лучшую сторону.

Обратите внимание

Модернизация подвески Hyundai Solaris своими руками вполне возможна, нужно только грамотно и ответственно подойти к этому вопросу. Проблемы с подвеской проявляются в основном при поездках по плохим дорогам, поэтому и возникает вопрос о возможностях её переделок.

Изменения могут быть различными, зависят в основном от возможностей и требований к ней владельца машины.

Несколько слов о проблемах

О недоработках в конструкции задней подвески этого авто говорится очень много и уже давно. Производитель заверяет, что в последних моделях все пожелания владельцев учтены и исправлены, но модели более ранних выпусков нуждаются в изменениях.

Больше всего нареканий поступает от владельцев на рыскание машины при движении на скоростях от 80 км/ч до 140 км/ч. Как выяснили специалисты, причиной этому является неудачная конструкция крепления задних амортизаторов.

Всі ми прекрасно розуміємо, що абсолютно ідеального автомобіля не буває, але хочеться мати машину з якомога меншою кількістю недоліків. Після деякого періоду експлуатації проявляється слабкість ступичні підшипників, починає видавати неприємні звуки рульова рейка машини.

Через це починає бити кермо, а кермові наконечники швидше приходять в непридатність. Щоб хоч якось позбутися цього і проводиться удосконалення її елементів.

  • «Як перевірити кермові наконечники»;
  • «Симптоми несправності рульової рейки».

Що можна зробити?

У більшості випадків багато хто починає займатися поліпшенням стійкості цього автомобіля при русі на великих швидкостях.

Як вже зазначалося раніше, найбільше нарікань викликає нишпорення задньої частини машини, відведення в сторону при бічних поривах вітру або проїжджаючих повз великовантажних автомобілів. Все це стало конструктивної недоробкою, яку цілком можливо виправити самостійно.

Основним винуватцем цих проблем є неправильно підібраний кут установки задніх амортізаторов.Оні встановлені на автомобілі з деяким кутом, що призводить до неухильного зростання навантажень і сил інерції.

важливо

Установка амортизаторів в строго вертикальному положенні призводить до зниження ходу підвіски, але це призведе і до зниження навантажень і інерційних моментів. Ось такими переробками і займаються в більшості випадків власники цих машин. Спробуємо разом розібратися з такою переробкою.

При перенесенні кріплення амортизатора виготовляють нове кріплення цього вузла. Його виконують таким чином, що є чотири точки для кріплення нижньої точки для нього. Це дозволяє підібрати найбільш оптимальний для власника тип геометрії підвіски. Було відмічено, що при такому положенні почастішали пробої підвіски, яке можна усунути установкою інших пружин.

Спочатку вставляли вставки з щільної гуми між витками штатних пружин, але це виявилося неефективним рішенням. Після численних експериментів з пружинами від різних моделей автомобілів, найкращі результати були отримані з пружинами від ВАЗ 2108 або 2110. Їх небагато укорочують, для цього відрізають приблизно 2,7 частини витка і підгинають зовнішню частину відрізаного витка.

Така переробка показує досить непогані результати, не забудьте тільки встановити нижні відбійники для пружин, вони будуть ще й центром для нових пружин. Установка циліндричних пружин замість бочкоподібних штатних виробів, значно покращує характеристики підвіски. Залежно від бажаного кліренсу автомобіля обрізку пружини можна виконати трохи більше або менше.

Порада

Зміни в задній підвісці відразу ж виявляють слабкості в передній частині автомобіля. З передніми стійками надходять аналогічним чином. Знімають їх з машини і розбирають. Замість заводських пружин встановлюють нові, які знову використовуються від «шістки», обрізані на 2,9 частини витка. Від цієї моделі слід взяти і гумові прокладки під пружини.

  • «Плюси і мінуси автобаферов і як їх зробити своїми руками».
  • «Навіщо занижувати машину».

наостанок

Не будем останавливаться на том вопросе, что следует использовать только качественные запасные части. В некоторых случаях, особенно на машинах с большим пробегом, уже только качество применяемых деталей повышает управляемость, устойчивость и другие показатели машины.

Любители поездок на больших скоростях устанавливают на задний мост стабилизатор поперечной устойчивости, который после незначительных переделок используется от отечественных автомобилей с передним приводом ВАЗ 2108.Как видно из нашего рассказа возможности для усовершенствования этой модели авто имеются.

Мы попытались рассказать всем желающим, как производится модернизация подвески Hyundai Solaris. Оцените свои технические и финансовые возможности для такой работы и только потом приступайте к работе.

Сайт может содержать контент,

Hyundai Solaris Hatchback 1,6 ручка> бортжурнал> Заміна передніх пружин на вазовские

Що відомо про тюнінг компактних автомобілів Хендай Соляріс?

Хендай Соляріс – досить новий автомобіль, що з’явився на нашому автомобільному ринку в 2011 році. Над ним добре попрацювали корейські конструктори.

Машини поки що все на гарантії, тому тюнінг автомобілів Хендай Соляріс мало хто робив.

Правда, у моделей 2011 років немає один істотний недолік – занадто м’яка підвіска, через яку на високих швидкостях поведінку машини стає непередбачуваним.

модернізація підвіски

Для того щоб зробити підвіску Соляріса жорсткішою, можна піти двома шляхами. Перший – найдорожчий і самий витратний.

Для цього їдете в тюнинг-ательє або автосервіс, замовляєте нову підвіску і через обумовлений час забираєте машину зі встановленою новою спортивною підвіскою.

Другий шлях менш витратний – установка пиляних пружин від ВАЗ: попереду «класичні» задні, ззаду – від ВАЗ 2110.

Передні пружини зверху потрібно трохи підігнути всередину, так як їх діаметр більше діаметру опорної чашки.

 Далі, залишається підібрати, наскільки сильно різати пружини (а різати їх доведеться в будь-якому випадку, хоча б на полвітка – інакше не встануть).

Порада

Але найприємніший варіант, що не зачіпає конструкцію підвіски (і, відповідно, гарантію) – установка всередині пружин пневмоподушок.

На замітку

За допомогою компресора або ручного насоса подушки накачуються до потрібного тиску і роблять підвіску жорсткіше при тій же висоті. Подушки працюють як обмежувачі, позбавляючи від пробоїв. Таким чином, підвіска стає більш зібраною.

Ще одним плюсом пневмобаллонов є можливість швидкого регулювання по жорсткості, наприклад, під час перевезення вантажів. Оптимальним тиском для трилітрової подушки є 0,5 бару. Тому якщо зважитеся обзавестися цим девайсом, то не забудьте про манометрі з ціною поділки не більше 0,1 бар.

Найпопулярнішим і перевіреним виробником пневмопідвісок є американська фірма Air Lift. Такий тюнінг автомобілів Хендай Соляріс в СНД коштує близько 200-220 доларів.

Єдиний мінус пневмоподушок в тому, що встановити їх можна тільки всередині пружин, тобто ззаду (спереду у Соляріса розташовані стійки).

Але це не страшно, адже попереду знаходяться двигун і трансмісія, а значить перед сам по собі жорсткіше.

В іншому – тільки легкий стайлінг за бажанням власника. Для додання оригінальності можна прикріпити спойлер або підсвічування днища і коліс.

Зверніть увагу

Можна прикрасити машину зображеннями, нанесеними різними способами – наприклад, зробити аерографію плівкою, звернувшись в спеціалізовану студію.

Задоволення не з дешевих, але зате там запропонують найрізноманітніші варіанти малюнків і підберуть колірну гамму саме для вашого автомобіля. Можна замовити повнокольоровий друк на плівці, а якщо малюнок вам набридне або вигорить, його можна зняти без проблем.

Доопрацювання Соляріса в деталях

У магазинах тюнінгу можна придбати безліч різних аксесуарів для Хендай Соляріс, який є версією відомого всім Accent. Одним з найбільш частих пропозицій є видозмінена решітка радіатора. Причому знайти можна відразу кілька варіантів, серед яких є версії з денними ходовими вогнями, хромованими елементами або без таких.

Корисно також почитати: Ази тюнінгу легкових автомобілів своїми руками

Якщо стоїть мета зробити силует Соляріса більш стрімким, то для цього підійдуть різні аеродинамічні елементи. Це, перш за все, спойлер і обвіс. Варіантів багато, і у кожного є можливість вибрати дизайн на свій смак.

На замітку

Фабричні елементи, що поліпшують аеродинаміку авто, пропонуються для автомобілів, що випускаються, починаючи з 2010 року.

Зовнішні освітлювальні прилади Хендай Соляріс можуть бути доопрацьовані за частиною світлодіодного тюнінгу. Робиться це не стільки для практики, скільки для краси. Для Соляріс ринок пропонує чималу кількість альтернативної оптики зі світлодіодами, в числі якої також є моделі з повноцінним LED-світлом.

Прокотившись в салоні Соляріса, недосвідчений водій може залишитися цілком задоволеним звуковим комфортом, але для тих, кому є з чим порівнювати, шумоізоляція цього автомобіля навряд чи здасться ідеальної. Благо – це поправимо. Різні тюнінг-компанії пропонують готові комплекти для шумоізоляції Соляріса. За допомогою спеціального матеріалу внутрішній простір кабіни додатково ізолюється від:

  •  моторного відсіку;
  • багажника;
  •  колісних арок;
  •  з боку днища.

Колісний тюнінг здатний перетворити практично будь-який автомобіль. І Хендай Соляріс не став винятком. Для цієї компактної машинки підійдуть сучасні легкосплавні диски.

Якщо дозволяють фінанси, то краще брати ковані, а не литі.

Якщо все ж вирішено заощадити і зупинитися на лиття, то рекомендується придбати новий комплект, так як диски, що були у вжитку, можуть мати внутрішні тріщини, що небезпечно.

Сьогодні багато автолюбителів зосереджуються не стільки на зовнішньому, скільки на внутрішньому тюнінгу. Йдеться про приведення салону автомобіля у відповідність з індивідуальним поняттям комфорту. Найпростіше звернутися в тюнінг-компанію, дизайнери якої розроблять проект нового інтер’єру, при цьому господар зможе внести в нього свої зміни.

важливо

Внутрішній тюнінг зазвичай починають з перетяжки салону. Можна використовувати різні матеріали, наприклад, натуральну або так звану еко-шкіру, або комбінації того й іншого. Але які б матеріали не були обрані, вони повинні бути зносостійкими. Не можна брати ніжні види шкіри або неякісні шкірозамінника, так як такі обробки дуже швидко затираються і втрачають вигляд.

Штатну консоль і приладову панель можна змінити на текстуровані версії. Вибір великий – від карбону до екзотичної шкіри і деревини. Центром інтер’єрної композиції є рульове колесо, обробці якого приділяється багато уваги. Є можливість встановити накладку на кермо, оснащену функціональними кнопками.

Хендай Соляріс – це один з тих автомобілів, які надають широке поле для тюнінгу. Цю машину можна видозмінити до невпізнання. Солярис – справжня знахідка для людей, чиїм хобі є тюнінг. У той же час власники цієї машини можуть при мінімальних доробках істотно підвищити комфорт і отримувати більше задоволення від їзди.

На закінчення хочеться побажати всім власникам Соляріс творчих успіхів на шляху до вдосконалення своїх авто. Не потрібно поспішати з вибором тих чи інших елементів. Спочатку слід окинути поглядом весь спектр доступного, ознайомитися з уже втіленими проектами, і тільки потім остаточно визначатися з майбутнім дизайном.

Корисно також почитати: Антигравійне плівка для захисту автомобіля

Цікаве відео: особистий досвід тюнінгу Хендай Соляріс

Оцінка статті:

(Поки оцінок немає) Завантаження …

Порада

Ключові моменти тюнінгу автомобіля B-класу Хендай Акцент

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…