Мийка двигуна автомобіля паром – дуже відповідальна робота, що не терпить помилок, тому що найменша помилка може дуже дорого коштувати. Так що перш ніж зважитися на таке, важливо все зважити. А ми обговоримо це прямо зараз.

Звичайно, стежити за станом і чистотою свого «залізного коня» – це не просто примха, а необхідність, причому мотор не є винятком. Однак з цією процедурою вчащати не варто, та й довірити її можна тільки хорошим майстрам, щоб згодом не довелося купувати нову деталь.

Зверніть увагу

Також не варто забувати про чистоту силового агрегату: якщо автомобіль поставлено на продаж, яким би гарним він не був, клієнти все одно будуть дивитися, в першу чергу, як виглядає двигун.

Брудний, недоглянутий движок зі слідами масла і все в подібному дусі навряд чи вселить кому-небудь довіру.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Крім того, надмірне забруднення негативно відіб’ється і на його працездатності. Таким чином, може погіршитися тепловіддача, він стане менш потужним, а ось «є» паливо стане набагато спритніші.

Крім цього, не виключені збої в його роботі, а такі неполадки, як витік масла та інших рідин, буде важче виявити, тому що чистий мотор – прекрасний індикатор таких проблем.

Рясні масляні патьоки можуть взагалі спровокувати спалах, та й брудні елементи завжди зношуються набагато швидше чистих.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Мийка двигуна парою – переваги і недоліки

Стає очевидним, як не крути, мийки двигуна не уникнути. Тоді, принаймні, потрібно підібрати саму безпечну технологію, якою і є очищення движка за допомогою пари.

Адже при такому варіанті ймовірність попадання води в деталь значно нижче, а значить, і не виникне замикання електропроводки авто, заливши і інші непередбачені обставини.  Пар відмінно розщеплює бруд, масло, жир, смоли, бітум.

Так що дана операція займе зовсім небагато часу, при цьому агрегат буде, як новий.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

До недоліків ми віднесемо, звичайно, високу вартість такої послуги на автомийках.

Причина проста, адже для цього необхідна спеціальна дорога техніка, та й сам процес не з легких, при цьому дуже велика ймовірність отримання опіків, адже температура пара досягає 160 ° С.

Тому краще, якщо займатися цим будуть тільки кваліфіковані фахівці. Однак результат того вартий, так як це перша абсолютно безпечна мийка для моторів, після якої не буде сумнівів щодо працездатності агрегату.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Чи можлива парова мийка двигуна в домашніх умовах?

Як видно, ті часи, коли мотору надавали товарний вигляд за допомогою солярки і бензину, вже далеко позаду. Мало того, і різні хімічні засоби також є вчорашнім днем. Сьогодні з кожним днем ​​все більшу і більшу популярність знаходить парова мийка двигуна. Для того щоб здійснити її, знадобиться парогенератор і фахівець, який знає свою справу.

Самостійно здійснити мийку за допомогою пари вкрай небезпечно!

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Звичайно, можна спробувати зробити все самому в домашніх умовах. Але, по-перше, це не безпечно, так як доведеться працювати з дуже високими температурами (понад 160 ° С). А по-друге, як не крути, але фахівець все одно впорається з поставленим завданням відчутно швидше і якісніше, та й немає ніякого сенсу брати в оренду дороге устаткування.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Сама ж технологія полягає в тому, що слід обробити сухою парою абсолютно всі місця в моторному відсіку. Для цього потрібно направити шланг, з якого надходить пар під дуже великим тиском, під капот авто і обробити підкапотний простір у всіх напрямках. Загалом, даний тип мийки моторів має дуже багато переваг, і нехтувати ним не варто!

Мийка двигуна автомобіля: навіщо потрібна

Як часто треба виконувати мийку двигуна автомобіля , і чи варто взагалі це робити? Серед автолюбителів немає єдиної думки на цей рахунок. Більшість власників сталевих коней відзначають, що у цій операцііесть позитивні і негативні моменти. Спробуємо розібратися в цих аспектах детально.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Технології мийки двигунів

На багатьох автомийках, що пропонують помивкудвігателя, цю операцію виконують за допомогою апарату високого тиску Karcher. Спосіб, відразу скажемо, небезпечний.

З цієї причини на таких точках висить оголошення, що після миття двигуна його справність не гарантовано. Направлений струмінь води може пошкодити компоненти силового агрегату.

Зрозуміло, що такими мийками краще не користуватися.

Ризикованою операцією є і хімічна мийка двигуна автомобіля . Агресивні склади можуть пошкодити пластикові та гумові деталі.

Порушення герметичності шлангів, повітропроводів і т. П. Елементів призведе до патьоки, подсасиваніе повітря і інших проблем.

Не дивно, що багато точки, що пропонують подібний сервіс, не гарантують справність мотора після процедури.

Найменш проблемною є мийка двигуна парою . Ця технологія дозволяє видаляти будь-які забруднення без ризику пошкодити вузли, що знаходяться в підкапотному просторі.

Струмінь сухого пара ефективно видаляє масляні і смоляні відкладення, пилову «сорочку», але не заливає свічки або повітрозабірники.

Технологія в Росії маловідома, тому нею користуються далеко не всі водії.

Взагалі, мийка двигуна з гарантією – досить рідкісна послуга. З цієї причини приблизно кожен третій автолюбитель вважає за краще виконувати подібну операцію своїми руками. Резон у цьому є – для себе будеш намагатися зробити все акуратно, тому ризик щось пошкодити зводиться до мінімуму.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Позитивні моменти мийки двигуна автомобіля

Чисте підкапотний простір – це не тільки естетичну насолоду. Хоча і цей фактор для багатьох власників сучасних залізних коней є вагомим аргументом на користь рішення мити мотор. Набагато важливіше експлуатаційні аспекти.

оптимальна тепловіддача

Найбільш очевидна перевага регулярної мийки двигуна автомобіля : видалення бруду дозволяє поліпшити тепловіддачу. Подальша ланцюжок корисностей зрозуміла будь-якому водієві: вузол менше перегрівається, моторне масло довше зберігає свої робочі властивості, збільшується ресурс силової установки.

візуальна діагностика

Другий аспект – на чистому двигуні відразу видно будь-які патьоки технічних рідин. Тобто власник отримує можливість раніше помітити несправність і вжити заходів. Проблему завжди легше вирішити на ранніх етапах, поки масштаби ще не такі великі.

Попередження проблем з електрикою

важливо

Взимку дороги в великих мегаполісах обробляють реагентами, які вступаючи в реакцію зі снігом і льодом, утворюють сольові розчини. Якщо такі бризки потраплять на шар бруду, утворюються струмопровідні містки. Можливі втрати енергії, що погано позначається на роботі акумулятора, якого взимку і так важко. У важких випадках виникають короткі замикання.

Чисті бензинові і дизельні двигуни подібним проблемам не схильні до. Взимку мотори мити вкрай небажано, але це і не потрібно. Навіть якщо бризки солоної води і сніжної каші потрапляють в підкапотний простір, на чистій поверхні двигуна вони не затримуються. Тим, хто особливо переживає за стан машини, досить обтирати моторний відсік чистою ганчіркою.

зручність обслуговування

Всім зрозуміло, що в чистому моторному відсіку приємніше виконувати всі маніпуляції з обслуговування або діагностиці. Навіть просто заміряти рівень масла в картері зручніше, коли двигун і інші вузли чисто вимиті – руки і одягу не забрудниш. Та ж ситуація, якщо потрібно зняти для зарядки або замінити акумуляторну батарею.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Мінуси мийки двигуна автомобіля

Всі недоліки зводяться до одного – мотор не запускається. Причини можуть бути самими різними:

  • затоплення свічок і свічкових отворів;

В особливо важких випадках, особливо при використанні апаратів високого тиску, можливе механічне пошкодження проводки і інших дрібних деталей в підкапотному просторі.

Варто відзначити: подібних проблем не виникає, при сухій мийці двигуна автомобіля . Струмінь пара навіть під тиском має невелику кінетичну енергію, тому не здатна завдати фізичної шкоди деталям. Намокання клем і електропроводки легко попередити, обернувши їх поліетиленом і закріпивши «захист» скотчем.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Чи можна мити вузли моторного відсіку самостійно

Приблизно 20% водіїв виконують мийку двигуна своїми руками . Хтось цілком резонно вирішує заощадити, хтось просто не довіряє «серце» свого автомобіля мийникам, набраними за оголошенням. Хоч би якими були мотиви, ентузіасти, засукавши рукава, приступають до наведення порядку в підкапотному просторі своєї машини.

Скажемо відразу: мийка двигуна своїми руками – це не така вже й складна операція. Не потрібно володіти якимись особливими знаннями або навичками. Досить бути розсудливим, бути акуратним і дотримуватися рекомендацій виробника миючого засобу. Ми ж не просто водою будемо мити моторний відсік.

кілька правил

Звичайно, у кожного автолюбителя свої переваги, як саме виконувати мийку двигуна своїми руками . Крім того, порядок дій описаний в інструкції по використанню миючого засобу. Але існують правила, яких необхідно дотримуватися в будь-якому випадку.

Чи не холодний, що не гарячий

Правило перше: мийку двигуна автомобіля рекомендується виконувати при температурі агрегату близько 40-50 ° C. Воду беруть приблизно такої ж температури (можна гаряче на 10 градусів).

Якщо поверхня буде холоднішою, патьоки масла і застарілий бруд важко відмити. Якщо ж лити воду на гарячий мотор, метал може дати тріщину або деформуватися від різкого перепаду температур.

В цьому випадку доведеться витратитися на дорогий ремонт силової установки.

Karcher – зло, хоча і не абсолютне

Правило друге: при митті двигуна своїми руками не варто користуватися АВД. Всі ці «Керхер» хороші для миття кузова, коліс і днища, але в підкапотному просторі можуть накоїти чимало лиха. Від бризок бруду і дощу під капотом все захищено, але високонапірна струмінь здатна пробити ущільнювачі, і залити контакти або який-небудь електронний блок.

Захист у вигляді поліетиленової плівки і скотча знижує ймовірність, що ви пошкодите один з компонентів двигуна, але не на 100%. Єдина умова: користуватися апаратом високого тиску можна, якщо ви маєте хороший навик поводження з ним і повністю впевнені у своєму вмінні. І готові ризикнути.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Використовуйте автошампуни для моторного відсіку

Правило третє: використовуйте спеціальні бесщелочниє кошти для мийки двигуна своїми руками . Не намагайтеся пристосувати до цього пральний порошок або засіб для миття посуду – толк навряд чи буде, а ось проблеми дуже ймовірні. Невідомо, як ця хімія подіє на шланги, прокладки та ущільнювачі.

Помив? Висуши!

Після миття двигуна автомобіля своїми руками необхідно ретельно висушити все підкапотний простір. Підвищена вологість – ворог для будь-якого металу. Бажано використовувати компресор, але підійде і пилосос з функцією видування. Особливо ретельно обдуйте зони клем електричної частини, інакше можливе окислення і погіршення контакту.

думка народу

Ми опитали через інтернет водіїв Центрального регіону Росії. Вийшло, що близько 46% автовласників ніколи не миють моторні відсіки. Причому у половини з них просто не вистачає часу або бажання, інша ж половина не робить цього принципово, нібито після мийки двигуна є ймовірність потрапити на дорогий ремонт.

Ще 36% водіїв виконують мийку двигуна автомобіля своїми руками. Більшість (16%) миють підкапотний простір у міру забруднення. Близько 15% займаються цією процедурою регулярно – один або два рази на рік. Приблизно 5% зізналися, що мили мотор тільки перед продажем машини.

Приблизно 18% автолюбителів звертаються в автомийки, щоб помити моторний відсік. Якщо 9.5% регулярно замовляють послугу, то 6.5% звертаються тільки, коли поверхню мотора сильно забрудниться. Ще близько 2% водіїв замовляють суху мийку двигуна , вважаючи за краще переплатити, але бути впевненим, що автомобілю не буде завдано шкоди.

Плюси і мінуси мийки двигуна автомобіля паром

Будь-який автомобіль потребує належному догляді і підтримці чистоти. У чистоті повинен міститися не тільки кузов і салон, але і силовий агрегат, який також схильний до утворення забруднень. Зараз все більш актуальною стає мийка двигуна парою.

Цьому процесу варто приділити увагу, розглянути його суть, вивчити позитивні, негативні моменти. Російські водії тільки починають своє знайомство з цією процедурою, тому її актуальність поки не досягла свого піку. Але все до цього йде.

Постійно зростає кількість автовласників, які не шкодують грошей на такий сервіс для свого «залізного коня».

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?Принцип мийки двигуна парою.

Що таке мийка двигуна парою

Сама процедура проста, але небезпечна. Парогенератор виробляє сухий пар, температура якого може досягати 320 градусів. Для миття підкапотного простору досить 160 – 250 градусів. Пристрій має шланг з насадками, які можна змінювати в залежності від бажаного результату.

З сопла виходить пар, розігрітий до високої температури. Її показник може регулюватися в межах 50 – 320 градусів. Парогенератор створює тиск, що дорівнює 7 атмосферам. Така автомийка двигуна може тривати від півгодини до години, якщо буде виконуватися фахівцем.

Недосвідчений людина може розтягнути цю процедуру на кілька годин, та ще й отримати опіки.

Як відбувається мийка двигуна парою?

Шланг парогенератора прямує в підкапотний простір машини. Важливо обробити кожну ділянку, щоб не було пропусків. Мийка двигуна автомобіля паром складається з декількох етапів:

  • простір, яке знаходиться під капотом, очищається потужним потоком, в результаті такої обробки змивається основна бруд;
  • в разі наявності сильних забруднень наносяться спеціальні хімічні склади не більше ніж на 10 хвилин;
  • перед нанесенням автохімії закриваються контакти і електричні елементи;
  • в завершенні проводиться просушка деталей і контактів стисненим повітрям, що дозволяє уникнути замикань і запобігти окислювальні процеси.

Саме за такою схемою можна помити двигун автомобіля паром. Чи не самостійно, звичайно, а довірившись фахівцям.

Як часто проводити

Спірним питанням є частота, з якою потрібно проводити мийку автомобільного простору під капотом. Тут навіть фахівцям важко прийти до єдиної думки. Почнемо з того, навіщо взагалі проводити цю процедуру і до чого може привести мотор, який жодного разу не мився.

  1. Чистий движок демонструє оптимальну тепловіддачу, не перегрівається, масло служить довше, а сам двигун має більш значний робочий ресурс.
  2. На чистому агрегаті відразу буде видно патьоки рідин, які свідчать про наявність збоїв в його роботі.
  3. В автомобілі з чистим підкапотним простором рідше виникають проблеми з електрикою, особливо в зимовий час.
  4. На чистій поверхні менше затримується грязь, снігова каша і сольові бризки.
  5. Чисте і зручне обслуговування можливо тільки з вимитим мотором. Навіть елементарні маніпуляції проводити буде набагато приємніше, якщо движок був попередньо очищений.

Раніше чистка мотора автомобіля проводилася перед продажем або в разі ремонту. Лише деякі особливо акуратні автовласники наводили блиск в підкапотному просторі раз в декілька років. Пояснювалося це великим ризиком появи несправностей в найдорожчою деталі автомобіля.

Чистка сухим, потужним потоком пара безпечна для силового агрегату і всіх деталей підкапотного простору. Тому її можна проводити набагато частіше, у міру потреби або в залежності від ступеня забруднення мотора. Особливо актуальною ця процедура стає перед настанням зими, яка кидає виклик всім водіям.

Проблема полягає в чималу вартість, яка характерна для очищення движка паром.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Гідності й недоліки

Цей процес, втім, як і будь-який інший, характеризується позитивними і негативними характеристиками. Щоб прийняти вірне рішення щодо мийки мотора таким новим способом, необхідно вивчити всі характеристики цього питання. Список достоїнств виглядає наступним чином:

  1. Імовірність проникнення води всередину силового агрегату знижується. В такому випадку відсутні умови для освіти замикання проводки, затоки мотора і настання інших небезпечних ситуацій.
  2. Висока безпека процедури не ставить під удар працездатність агрегату.
  3. Під впливом парового потоку легко видаляються складні забруднення (жирові плями, залишки масла, бітум, смола і в’їдаються, застарілі бруд).
  4. Проста очищення важкодоступних ділянок.
  5. Швидке виконання очищення.
  6. Відсутність необхідності в використанні хімічних реагентів і спеціальних засобів, що очищають.
  7. Чистота під час роботи, після закінчення якої відсутні калюжі і бруд.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Цей список переваг варто розбавити негативними моментами, які також характерні для цього процесу. Складається список недоліків з наступних пунктів:

  1. Немалая стоимость останавливает многих автомобилистов. На формирование цены влияет необходимость использования дорогостоящей техники и особенности, с которыми связана технологическая сторона этого процесса.
  2. Опасность процесса заключается в использовании высокой температуры в ходе очистки.

Возможна ли паровая мойка двигателя в домашних условиях?

Раньше привести в порядок движок можно было при помощи бензина и солярки. Процесс этот был сложным и не особенно приятным. Сейчас мало кто из водителей берется за его реализацию. Со временем бензин заменялся на химические средства, которые предназначаются для очистки автомобильных силовых агрегатов.

Але і у цього способу також є велика кількість недоліків. Зовсім інша справа, якщо помити двигун паром. Ми вже згадували про немаленькою вартості цієї процедури в автосервісі. А чи можливо її виконати в домашніх умовах? Про це замислюються багато автомобілістів. Ми пішли далі і детально вивчили можливість проведення такої процедури в домашніх умовах.

Для реалізації цього задуму необхідно виконати ряд умов:

  1. Парогенератор є обов’язковою умовою, без якого ніяк не вийде обійтися. Його оренда коштує чимало, але ще більше буде коштувати покупка такого устаткування, навіть такого, що використовувалося.
  2. Досвід в поводженні з цією технікою потрібно обов’язково, оскільки процес роботи пов’язаний з небезпекою отримання опіків.

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Витрати на організацію такої мийки в домашніх умовах дуже високі, що робить цю затію позбавленою сенсу. Доцільніше буде все ж звернутися до професіоналів і довірити їм чистку мотора.

Послуга очищення мотора за допомогою парогенератора дорога, але вона того варта. Різниця буде колосальна не тільки в зовнішньому вигляді підкапотного простору, але і в роботі всього автомобіля.

Не пошкодуйте грошей на цю процедуру, ваше ТС віддячить справної і безвідмовною роботою.

Мийка двигуна – все за і проти. Види мийки двигуна – DRIVE2

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Питання мийки двигуна завжди бурхливо обговорювалося на різних сайтах і форумах. Автовласники поділяються в думках – чи варто це робити і чи приносить користь дана процедура. У даній статті постараємося розібратися над даним питанням. Розглянемо плюси і мінуси мийки двигуна, а також види мийки та чистки двигуна і моторного відсіку.

  • Як і будь-який механізм, двигун потребує періодичного догляду. На думку багатьох автовласників періодична чистка двигуна допомагає:
  • Своєчасно помітити поломки і дефектиУлучшается естетичний вигляд двигуна і моторного отсекаЛегче помітити патьоки масла та інших рідин
  • Поліпшується тепловіддача двигуна, що в свою чергу не дає перегріватися двигуну

Це неповний список можливих недоліків брудного двигуна, але в чому єдині всі автовласники, так це в тому, що мийку двигуна потрібно проводити не часто і найголовніше на спеціалізованих мийках досвідченими працівниками. Якщо автомобіль, в основному, експлуатується тільки по місту, то процедуру мийки двигуна проводять або перед продажем авто, або іноді перед певними ремонтними роботами.

Види мийок двигуна

На даний момент основними видами мийки двигуна є мийка водою і мийка парою. Розглянемо окремо дані види мийок.

Мийка двигуна водою

При даному виді мийки практично всі автосервіси і автомийки заявляють, що в разі, якщо двигун не заведеться, вони не несуть відповідальності. Причиною цього є часті випадки некомпетентності мийників або не знання правильного процесу мийки і замикання контактів або проводки.

  1. Якщо Ви вирішили помити двигун в домашніх умовах або на спеціалізованій мийці, Вам буде корисно знати прості правила:
  2. Двигун потрібно мити при температурі від 20С до 40С водою такої ж температуриВсю проводку, акумулятор, повітрозабірник, електрообладнання потрібно ретельно ізолювати від попадання води (наприклад, поліетиленом і скотчем) Заводські наклейки на двигуні краще заклеїти скотчем, так як вони відстануть потім від поверхностіІспользовать потрібно спеціальну авто косметику
  3. Найголовніше після миття добре просушити весь моторний відсік (після зняття всіх захисних плівок, одягнутих заздалегідь) за допомогою апарату з стисненим повітрям або пилососом, в режимі видування, будинки.
  4. Після «правильної» мийки та сушки, двигун заведеться без проблем, замикання проводки не повинно бути.
  5. Чистка двигуна парою

Хорошою альтернативою мийці двигуна є чистка парою. Під час процедури чистки вода не використовується, що в свою чергу виключає ризик замикання проводки і пошкодження електрообладнання.

Розігрітий сухий пар під тиском подається через спеціальну насадку в моторний відсік. Оператор акуратно очищає всі елементи моторного відсіку і двигун, при цьому все залишається сухим.

Даний вид мийки двигуна – менш ефективний для очищення бруду, але зате можна не переживати за те, що після цього двигун не заведеться.

  • Переваги мийки двигуна парою:
  • Економічність, так як немає витрат на різну хімію і воду, а сам процес чищення проходить швидше за временіБезопасность. Відсутність води і піни, які можуть потрапити на проводку, затекти в технологічні отвори моторного відсіку
  • Процес чищення ефективний і швидкий, що буде зручно всім автовласникам

Роблячи висновки з даної статті, можна сказати, що мийку двигуна потрібно робити в окремих випадках за Вашим бажанням, або проводячи передпродажну підготовку автомобіля для поліпшення його виду.

Все залежить від того як Ви експлуатуєте свій автомобіль, але в разі мийки користуватися тільки спеціалізованими СТО або автомийки з висококваліфікованими спеціалІСТОЧНІК: ourmotorhome.

ru / blog / 4379 … = mirtesen.ru & paid = 1 & pad = 1

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Парова мийка двигуна – суть і особливості

На даний момент багато ходить різних доводів з приводу миття двигуна. Деякі автовласники бояться, що після миття двигуна автомобіля можуть з’явитися деякі несправності у вигляді виходу з ладу датчиків, появи помилок на дисплеї і т.д., а деякі автовласники просто переконані в тому, що двигун мити немає необхідності, адже це ж залізо.

Насправді ті і інші автовласники в якійсь мірі мають рацію, але в основному глибоко помиляються. Двигун мити потрібно і причини, за якими обумовлена ​​мийка двигуна, вказані в одному з раніше опублікованому матеріалі. У будь-якому випадку рішення мити чи не мити двигун приймати автовласникам, а далі розберемо один із способів миття двигуна – мийка парою.

Що таке мийка двигуна парою?

Мийка двигуном паром.  Плюси і мінуси сухої мийки.  Чи варто воно того?

Як відбувається мийка двигуна парою?

Мийка двигуна парою може бути двох видів: перше це парова мийка з попередніми використанням хімії для швидкого відділення бруду – масляних фракцій від елементів двигуна і підкапотного простору автомобіля в цілому і друге це парова мийка без використання попереднього покриття силового відділення автомобіля хімічними розчинами. Відповідно, при митті двигуна вищепереліченими видами загальний процес однаковий, за винятком перед миттям двигуна парою з використання хімії необхідно нанести шар хімії і почекати деякий час, а потім видалити і обробити паром. І так загальний процес миття двигуна парою складається з наступних дій:

  • • Відкривши капот, необхідно в ідеальному випадку, так само, як і при митті двигуна Керхер можливі видимі датчики заклеїти скотчем, а АКБ накрити пакетом (краще потім протерти вологою, а потім сухою ганчіркою) з метою запобігання розряду АКБ і витоку струму;
  • • Попередньо протягом секунд 30 обробити підкапотний простір паром і почекати кілька хвилин для ефективного відшарування бруду -масляний фракцій від елементів підкапотного простору. Якщо мийка парою з використанням хімії, то попередньо необхідно нанести хімічний розчин і потім також почекати кілька хвилин;
  • • Після цього можна приступати до ретельної, але акуратною обробці паром підкапотного простору;

• Наступним і фінальним кроком треба протерти всі елементи сухою ганчіркою і обдути всі елементи повітрям під невеликим тиском. Після цього зняти всі закривають плівки з датчиків і закриває елемент з АКБ і також протерти ганчіркою і продути повітрям.

Відео по темі «Мийка автомобіля під капотом паром»

Важливо знати, що принципової відмінності мийки двигуна парою від мийки двигуна водою немає, так як пар по суті це також дрібні краплі води. Відповідно вимоги перед миттям паром такі ж, як і перед миттям водою. Але в першому випадку є все-таки свої полюси.

Плюси мийки двигуна парою

Але, як відомо не буває все ідеально і у такого способу мийки, на жаль, також є свої мінуси. Відповідно найважливіші і основні перерахуємо.

Мінуси мийки двигуна парою

Чи варто мити двигун автомобіля паром

Безумовно, на це питання відповісти впевнено і позитивно не можна. Вибирати між мийкою підкапотного простору водою або високотемпературним паром однозначно автовласникові.

В даному матеріалі питання розглянуто об’єктивно і в разі з’явилися думок далі можна подискутувати в коментарях на цю тему.

Парова мийка двигуна – суть і особливості was last modified: Апрель 15th, 2016 by Administrator

Суха мийка двигуна автомобіля – плюси і мінуси

Плюси такого заходу, здавалося б, очевидні: з одного боку, підтримку чистоти зовнішньої складової автомобіля у деяких переходить і під капот, а для деяких необхідність подібного виду очищення викликана наявністю певних несправностей і методи впливу на них.

Як би там не було, але регулярне чищення двигуна періодично необхідна будь-якому авто (деяким частіше за інших). Але сьогодні, існують безліч різних способів очищення. Одні з таких популярних нині методів є суха мийка двигуна.

Про її плюсах і недоліки, а також необхідності в такому вигляді очищення читайте далі.

Використання пара в підкапотному просторі не викликає корозійні освіти.

Причини для очищення двигуна

Резонне для деяких питання залишається плавати на поверхні: «А для чого мені потрібна мийка двигуна?». Багато хто нарікає на відсутність у них причин до мийки, і стабільною і справній роботі їх двигунів.

Але крім того факту, що проблеми не завжди видно і найчастіше залишаються непомітні для неозброєного ока, чистка двигуна є сприятливим фактором з масою корисних властивостей.

По-перше, вона сприяє видаленню нагару, і патьоків технічних рідин (масло, гальмівні рідини, інше) в результаті тривалого експлуатаційного терміну двигуна. Крім того, очищається і накопичена в результаті поїздок бруд і пил, яку не дістанеш ручним методом.

Порада

Автомобілі, власники яких через незнання і необізнаності, або принципового небажання очищати двигун від вищеназваних чинників, схили піддаватися до серйозних поломок.

Скупчення технічних рідин укупі з елементами бруду, перетворюються в стійку масу, яка своїм впливом може привести до перегріву двигуна, і виходу з ладу його систем.

Крім того, очищений двигун набагато легше і простіше охолоджується.

Часто можна зустріти мийку двигуна за допомогою водної компресії, яка не рахується ідеальним способом обслуговування.

Що таке суха мийка двигуна

Досі багато на увазі не особливої ​​популярності такого виду втручання мали обмежений вибір по догляду за двигуном. Кілька років тому на ринку існували тільки установки компанії KARCHER (або його аналоги), крім звичайного ручного впливу на мотор.

Використання «керхера» практикується і нині, однак метод використання високого тиску не є ідеальним і має свої недоліки. Після такого промивання, в підкапотному просторі часто накопичується величезна кількість води, в результаті чого двигун може довгий час не заводитися.

Є і часті випадки корозії елементів моторного відсіку.

Зважаючи на таке недосконалого методу, почалися активні роботи по розробці більш досконалих методів очищення двигунів.

Одним з таких методів можна вважати суху мийку двигуна, або як її ще називають «мийка двигуна сухою парою».

Завдяки доступності і легкості у використанні подібного обладнання, багато майстерні і АЗС почали пропонувати цей метод очищення. Що ж таке суха мийка, і в чому полягає її принцип?

Основний цього методу є вплив пари під високим тиском і під певним кутом на двигун і підкапотний простір.

Зверніть увагу

Досить часто в пар додають активні присадки і хімічні компоненти, які допомагають впоратися з величезною кількістю в’їдається і важко видаляються елементів. Виконується ця обробка за допомогою масивних пристроїв-парогенераторів.

Як правило, до них в комплектах йде величезна кількість насадок і трубок різного діаметра і довжини, для того щоб дістатися у важкодоступні і непрохідні для стандартного устаткування місця.

Деякі довіряють самостійної очищення двигуна за допомогою новомодних хімічних засобів-очисників.

Переваги використання сухої мийки

Так як контакту води з деталями в дії парогенератора не передбачено, ризику виникнення корозії на окремих елементах підкапотного простору немає, як немає і загрози не завестися через залитих контактів. Крім того, до плюсів такого виду обслуговування можна віднести:

  • виключення можливості виникнення короткого замикання;
  • виключення виникнення грязьових і паливних патьоків, в прихованих порожнинах;
  • видалення стійких ущільнень (бітумного, масляного характерів, запечену бруд, і т.п.);
  • мінімальний витрата засобу для чищення.

Крім того, часто в сервісних центрах і автомийках на подібну послугу надається гарантія, і в разі виникнення проблем з двигуном після очищення (як ми пам’ятаємо, шанс їх виникнення мінімальний), автосервіс надав послугу покриє частину коштів по компенсації ремонту.

Деякі сервіси надають парогенераторні установки до самообслуговування засобів.

Недоліки використання сухої мийки

Так як подібний вид обслуговування підкапотного простору дієвий, ефективний і безпечніше представлених на ринку аналогів, суха мийка двигуна виступає в ціновій категорії набагато вище методів вологого очищення, або очищення за допомогою хім. коштів. Однак, висока вартість такого методу вважається повністю виправданою, через неможливого виникнення переліку проблем, властивого вологій мийці двигуна.

Мийка двигуна автомобіля паром. Плюси і мінуси мийки

Мийка автомобіля є дуже трудомісткою і складною процедурою, що вимагає великого обсягу води і миючого складу. Нещодавно на ринку послуг з’явилася альтернативна технологія у вигляді сухої мийки кузовних частин, салону і силового агрегату паром, що зарекомендувала себе найкращим чином. Це досить дорогий і небезпечний метод, що стрімко набирає популярність серед автовласників.

Той факт, що двигун потребує мийці, не заперечує жоден автомобіліст. Суперечки ведуться лише з приводу періодичності процедури і способу її проведення. Чистка двигуна проводилася раніше лише в крайніх випадках: при проведенні ремонтних робіт або перед продажем машини за допомогою солярки і бензину.

З появою ефективних хімічних препаратів у продажу підручні засоби були замінені на більш ефективні засоби, але операція виконувалася як і раніше вкрай рідко. Невтручання в підкапотну схему було викликано ризиком ушкодження складної схеми та освітою дефектів в самій дорогому вузлі автомобіля.

Нова технологія має позитивні і негативні особливості, які має сенс розглянути більш детально.

Відомо, що в чистому моторі зафіксована максимальна тепловіддача, а сама силова установка демонструє більш тривалий термін служби. Наявність брудних патьоків може стати причиною виходу з ладу електричних компонентів і свідчить про несправність самого агрегату.

Технологія мийки мотора паром

Суть сухої обробки транспортного засобу полягає в тому у виробленні агрегатом сухого пара температурою близько 320 ° С, який подається під тиском в 7-10 атм.

важливо

за допомогою насадок, розташованих на сполучному шлангу. Показник пара можна коригувати в діапазоні від + 50 ° С до + 320 ° С в залежності від місця обробки ТЗ.

Наприклад, для підкапотного простору встановлюється температурний режим в діапазоні від + 160 ° С до + 250 ° С.

  • Етапи обробки силової установки виглядають наступним чином:
  • При чищенні підкапотного простору в першу чергу видаляються всі сліди бруду.
  • Електропроводи і контакти покриваються захисним екраном.
  •  Місця сильного замасливания обробляються сильнодіючими хімічними засобами.
  •  Двигун піддається впливу пара.
  1. Щоб уникнути замикань і корозії виконується просушка всіх елементів стислій повітряним струменем.
  2. У числі привабливих моментів, властивих новому способу очищення двигуна, знаходиться:
  3. зменшення ймовірності попадання води в конструкцію двигуна,
  4. відсутність ризику зниження працездатності мотора,
  5. неможливість короткого замикання,
  6. повне видалення бруду, бітуму, масляних плям, смоли;
  7. ефективна обробка важкодоступних місць,
  8. знищення технічних заходів,
  9.  висока швидкість проведення робіт без використання хімічних препаратів,
  10. чистота навколишнього простору.

У перелік негативних факторів включена дорожнеча послуги, обумовлена ​​використанням спеціального складного обладнання, і високий рівень небезпеки. Через високу температуру може бути пошкоджений пластик, гума або ЛКП.

В кінцевому підсумку на результат впливає кваліфікація виконавців. У будь-якому випадку чистка двигуна парою набагато ефективніше, ніж водою. Після обробки елементів сухою парою двигун працює набагато краще, а вентилятор охолодження включається рідше.

Ця процедура особливо показана моделям ВАЗа, у яких якість системи охолодження могло бути кращою.

 Багато власників «залізних коней» замислюються про проведення подібних маніпуляцій в гаражних умовах, які можливі лише при наявності того самого парогенератора і досвіду роботи з подібною технікою.

Слід зазначити, що стоїть агрегат неймовірно дорого, навіть якщо він вже перебував раніше в експлуатації. Орендні ставки також відлякують своїми цифрами.

Крім того, не варто скидати з рахунків витрати у вигляді колосального витрати електроенергії, що зводить нанівець всі зусилля.

Після обробки парою на деяких СТО моторний відсік покривається спеціальним засобом, що перешкоджає подальшому забрудненню, а при наявності проблемних місць виконується гідроізоляція.

підписуйтесь на канал і ставте лайки всім спасибі !!!

автор z drive. яндекс дзен.

Що таке мийка двигуна без води і особливості сухої мийки

Необхідність помити двигун автомобіля виникає з різних причин. Одні власники просто прагнуть підтримувати чистоту під капотом, тоді як інші змушені мити силовий агрегат в результаті певних несправностей.

Як правило, в першому випадку мова йде про пилу і бруду, яка потрапляє в підкапотний простір і поступово накопичується на поверхні ДВС, навісного обладнання, різних елементів і вузлів. У другому випадку очищення потрібна після значних витоках моторного і трансмісійного масла, тосола або антифризу, гальмівної рідини і т.п.

Так чи інакше, але періодично чистити двигун необхідно. Перш за все, мийка дозволяє видалити скупчення патьоків технічних рідин і масел, а також зняти з поверхонь товстий шар бруду. Важливо розуміти, що такі скупчення можуть стати причиною пожежі або перегріву ДВС, поломок навісного обладнання. Паралельно після мийки знижується навантаження на систему охолодження.

Що стосується способів очищення, їх існує декілька: мийка двигуна апаратом високого тиску (Керхер), мийка мотора без води і суха мийка двигуна. У цій статті ми докладніше поговоримо про те, що таке суха мийка двигуна, а також миття двигуна без води.

Де помити двигун автомобіля і як це зробити безпечно: доступні способи

Ще кілька років тому єдиним ефективним способом очищення була мийка двигуна Керхер під високим тиском. Також можна самостійно відмити мотор за допомогою спеціальних засобів.

Відзначимо, що найчастіше активно практикується саме перший спосіб, який дозволяє якісно і, головне, швидко вимити моторний відсік і саму силову установку.

Дану послугу мийки двигуна апаратом високо тиску пропонують на більшості дрібних сервісів. При цьому головним недоліком можна вважати той факт, що в підкапотний простір потрапляє велика кількість води. В результаті багато автовласників стикаються з тим, що двигун не заводиться після миття. Також в подальшому більш активними стають процеси корозії.

Що стосується самих сервісів, ніяких гарантій зазвичай не надається, тобто водій приймає рішення помити моторний відсік Керхер виключно на свій страх і ризик. У разі виникнення будь-яких проблем ніякої подальшої відповідальності автомийка не несе.

Порада

Ще додамо, що сервіси, де надаються гарантії і виконується попередня підготовка автомобіля перед такою мийкою, зустрічаються набагато рідше. Природно, ціна за подібну послугу також помітно вище.

З урахуванням всіх наявних недоліків і труднощів останнім часом з’явилися доступні альтернативи у вигляді так званої сухої мийки двигуна автомобіля та мийки мотора без води. Зазначені способи очищення відносно нові, проте ці методи очищення вже встигли довести свою ефективність і безпеку. З цієї причини суха мийка стрімко набирає популярність.

Мийка двигуна без води хімією

Отже, почнемо з першого доступного способу безпечної мийки моторного відсіку і ДВС. Подібні рішення припускають нанесення спецзасоби на забруднені поверхні, після чого нанесений склад разом з розчиненими забрудненнями відтирається серветками і ганчірками, а не змивається струменем води.

Вся процедура являє собою попереднє видалення пилу і бруду за допомогою м’якої щітки, після чого на поверхні наноситься засіб для очищення масла та інших забруднень. При цьому забороняється очищати щіткою або наносити спецзасіб на елементи, які пофарбовані або покриті лаком, а також мають нікелеве або хромове покриття.

До мінусів можна справедливо віднести складність і трудомісткість процедури для отримання задовільного результату, а також досить велика витрата очищувача. Справа в тому, що до багатьох елементів під капотом доступ сильно утруднений. З цієї причини необхідно додатково наносити спецзасіб, використовувати щітки з довгою ручкою, губки тощо

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, який зовнішній очищувач двигуна краще вибрати. З цієї статті ви дізнаєтеся про особливості підбору очищувачів для видалення масла і бруду з поверхонь двигуна і інших елементів під капотом. Також порівняльний тест популярних складів допоможе визначитися з вибором оптимального рішення.

Також забороняється сильно тиснути на серветку або ганчірку, щоб уникнути появи подряпин. Особливо це справедливо по відношенню до пластикових кришок, заглушок і інших деталей. Виходить, даний спосіб більше підходить для освіження зовнішнього вигляду моторного відсіку і очищення легкодоступних елементів під капотом.

Суха мийка двигуна парою

Тепер перейдемо до сухої мийці. Такий спосіб очищення двигуна сьогодні пропонується в багатьох автосервісах. Виконується процедура за допомогою спеціального пристрою-парогенератора. Парогенератор має в комплекті цілий набір насадок і шлангів, що дозволяє провести очищення важкодоступних місць і прихованих порожнин.

Загальний принцип мийки полягає в тому, що на двигун і в підкапотний простір під потрібним кутом фахівець подає пар під тиском. У складі пара можуть додатково бути присутнім активні компоненти для розчинення різних забруднень, в результаті чого їх можна з легкістю видалити з поверхонь.

Головною перевагою такої мийки паром є те, що навісне обладнання, окремі деталі, проводка, силові контакти і інші елементи не заливаються водою. В результаті вдається ефективно прибрати бруд, при цьому значно підвищується безпека, знижується ризик виникнення корозії під капотом і т.д.

Іншими словами, суха мийка двигуна має такі плюси:

  • виключається потрапляння води на електрообладнання і коротке замикання;
  • немає патьоків брудної води, яка затікає в відкриті частини навісного обладнання, накопичується в прихованих порожнинах;
  • гаряча пара і активні миючі компоненти добре видаляють навіть стійкі забруднення (бітумні, масляні плями, засохлу бруд і т.п.);
  • витрата очищувача і його кількість в складі пара мінімальні;

В результаті після такої очистки двигун практично сухий, легко заводиться, не виникає проблем з електрообладнанням і т.д.

Як правило, у великих сервісах, де можна замовити дану послугу, на роботи надається гарантія.

Це означає, що в разі виникнення будь-яких проблем з двигуном або обладнанням після миття паром частина витрат на усунення причини неполадок може бути компенсована сервісом.

Що стосується недоліків, тут можна виділити хіба що досить високу вартість у порівнянні з іншими доступними рішеннями для очищення мотора і підкапотного простору. Однак більш високі витрати з урахуванням значного зниження ризиків поломки дорогого електроустаткування або його подальшої некоректної роботи на практиці часто цілком виправдані.

Поради та рекомендації

  1. Як видно, суха мийка парою є відмінним сучасним рішенням. Однак не слід забувати, що пар, так чи інакше, все одно підвищує вміст вологи. Це означає, що навіть з урахуванням усіх плюсів, процедуру повинен виконувати виключно кваліфікований фахівець. Більш того, в ряді випадків окремі елементи під капотом додатково необхідно захистити, як і у випадку звичайної мийки мотора водою з апарату високого тиску.
  2. Також слід пам’ятати про те, що необережне або непрофесійне поводження з парогенератором може привести до опіків і травм. З цієї причини краще відмовитися від ідеї виконати чистку самому і довірити таку процедуру досвідченим працівникам.
  3. Наостанок зазначимо, що чистий двигун є одним з умов для безпечної і довговічної експлуатації автомобіля, так як періодична профілактична мийка дозволяє позбутися від цілого списку можливих небажаних проблем.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…