Головна »На допомогу автолюбителю» Додати в закладки Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

Але призначення нейтрали в автоматичної трансмісії зрозуміло не всім, багато водіїв не користуються нейтралка на автоматі. У цій статті ми розглянемо, чи потрібна нейтральна передача АКПП під час руху авто, чи варто на неї перемикатися.

режими АКПП

В механічній коробці передач (МКПП) перемикання швидкостей здійснюється важелем – в КПП є кілька передач вперед (4, 5 або 6), одна задня.

В автомобілі з автоматом швидкості змінюються за допомогою селектора АКПП, під час руху авто перемикання відбувається в автоматичному режимі.

Зрозуміти, що коробка переключилася, можна по зміні обертів двигуна або ледве помітного поштовху. Селектор на автоматі під час руху потрібен для того щоб:

  • поставити автомобіль на парковку;
  • включити більш динамічний режим;
  • рухатися заднім ходом.

Стандартні режими в селекторі АКПП:

  • P – паркінг, в цьому положенні провідні колеса автомобіля блокуються;
  • R – реверс, призначений для руху авто заднім ходом, в автоматичному режимі переключитися на задню швидкість не можна;
  • D – драйв, стандартний режим руху, швидкості в АКПП перемикаються в залежності від натискання на педаль акселератора або гальма (від кількості оборотів двигуна);
  • N – нейтраль, в цьому положенні коробка передач роз’єднана з двигуном, точно також, як і на нейтралці з МКПП.Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

На автоматі є і додаткові режими, але ми їх розглядати не будемо, важливо з’ясувати, чи потрібна нейтральна передача, і в яких випадках.

Навіщо потрібен нейтральний режим АКПП

Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

Нічого страшного в трансмісії не трапиться, якщо під час стоянки авто селектор КПП буде перебувати в положенні «N» замість «P», але тоді необхідно задіяти ручне гальмо, інакше машина, що стоїть під нахилом, може покотитись. І якщо поставити на нейтралці автомобіль під час стоянки, буде незручно запускати двигун – доведеться утримувати педаль гальма. При стояночном режимі «P» провідні колеса заблоковані, і автомобіль нікуди не поїде.

Чи потрібна нейтраль на світлофорі

Найчастіше питання, що задається водіями – чи потрібно включати нейтралку на автоматі, якщо автомобіль стоїть на світлофорі? Зазвичай машина стоїть на перехресті біля однієї хвилини, і для того щоб рух автомашини з автоматичною коробкою припинилося, потрібно на режимі «драйв» натиснути і утримувати педаль гальма. Деякі водії стверджують, що перемикання на нейтралці на світлофорі продовжує термін служби АКПП. Це невірно, навпаки, коробці можна нашкодити, якщо переключитися на «N»:

  • на нейтрали насос недостатньо качає масло;
  • при перемиканні з нейтрального режиму в положення «драйв» при різкому натисканні на педаль акселератора (газу) тиску масла може не вистачити, і АКПП перегріється.

Якщо на дорозі утворилася пробка, накопичилося багато автомобілів, і доводиться досить довго стояти, розумніше перемкнути селектор в положенні «паркінг»:

  • водієві не доведеться утримувати педаль гальма;
  • автомобіль нікуди не покотиться при будь-якому ухилі.Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

Якщо пробка велика, слід поставити селектор КПП в режимі «P», заглушити двигун. Для відновлення руху досить запустити мотор, переключиться на «D» і продовжувати шлях. Деякі водії переходять на нейтралці, під’їжджаючи до світлофора, і великої біди від цього немає, але по можливості краще звикати експлуатувати автомобіль за правилами, прописаним в інструкції.

Рух накатом на нейтральній передачі з АКПП

Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи
Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

Накат на нейтральній швидкості небажаний в цілях безпеки дорожнього руху, при вимкненому передачі водій не може нормально контролювати динаміку автомобіля – для перемикання з одного режиму в інший потрібен час, а на великій швидкості важливі частки секунди.

Рекомендації для початківців водіїв

  1. Якщо водій вирішив скористатися нейтральної передачею на світлофорі, необхідно спочатку перемкнути селектор з «N» в «D», відчути невеликий поштовх, і після цього натискати на газ.
  2. Перемикання важеля АКПП перед початком руху слід проводити при натиснутій педалі гальма.
  3. Якщо доводиться довго стояти в пробці, краще переключитися на «паркінг», нейтралью не користуватися.

( 1

Рух на нейтральній передачі – чому не варто їздити

Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

Деякі власники машин з механікою часом для економії палива за краще їздити на нейтральній передачі. До чого може привести подібна їзда і так вона економічніша?

Звичка від батька до сина

Звичка їздити на нейтрали йде ще з радянських часів і карбюраторних моторів вітчизняних автомобілів. При русі з гори, щоб знизити обороти двигуна, водій включав нейтральну передачу, і машина котилася і витрачала мінімум бензину.

Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

Пізніше виробники почали боротися з недбайливо витратою палива радянських двигунів, встановлювали на карбюратори електромагнітні клапани, які дозволяли скоротити подачу палива. Але звичка їздити на нейтралці так і залишилася і перекочувала від батьків до деяким сучасним водіям, які вважають себе таким чином дуже економічними.

Неекономічна і некерована

Автомобільні експерти відзначають: при їзді на нейтральній передачі на сучасних інжекторних двигунах бензину витрачається більше, ніж якщо ваш автомобіль рухається накатом. Багато автомобілістів якраз і плутають два поняття.

При накаті ви відпускаєте педаль газу, машина їде на передачу, обороти двигуна поступово знижуються. Подача бензину в циліндри відключається автоматично.

Зверніть увагу

При русі на нейтралі двигун працює на холостих обертах, витрачаючи паливо, в той час як при русі накатом, без натискання педалі газу, подача бензину зведена в результаті до нуля.

Крім того, рух накатом на передачі, зменшить прогорание масла на стінках циліндрів. Це зможе збільшити ресурс двигуна.

Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

І це не єдина причина, чому не варто захоплюватися їздою на нейтралці.

Якщо ви згадаєте навчання в автошколі, то інструктор пояснював – на нейтральній передачі їздити не варто, так як автомобіль втрачає керованість.

Самі посудіть, як котитися з гірки на некерованому транспортному засобі, особливо в ожеледь. Так що побережіть себе, чи не втілюйте в життя старі дідівські методи водіння!

Фото з інтернет-ресурсів

Подивіться також наші відео

Чи можна котитися на нейтралці на автоматі: відповімо на питання!

Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколиВодій, вперше купив автомобіль з АКПП, незмінно задається питанням, чи можна котитися на нейтралці на автоматі? Це питання виникає через давню звички «економії палива» – перекладу в нейтральне положення важеля перемикання швидкостей на МКПП під час тривалих спусків, або «докотилися» до місця. 

Пристрій сучасних двигунів дозволяє економити паливо, що не перемикаючи передачу в процесі руху на тривалих спусках.

Теоретично це веде до значної економії палива. Практично – питання спірне.
Впорскування палива в двигун практично повністю припиняється при відпущеної педалі газу, незалежно від положення важеля. І це актуально не тільки для автомата, а й для механіки.

Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

Чи можна рухатися на нейтрали з АКПП

У той же час, якщо переклад на нейтраль для механіки під час руху – не небезпечний, то для автоматики ця дія – повільна смерть. Звичайно, в разі одиничного перемикання нічого не станеться, та й перемикання на швидкості з «D» в «N» пройде для автомата безболісно.

А ось зворотний процес може бути згубним для всієї коробки, якщо не виконати головне правило – повністю зупинитися, і тільки після цього включити драйв. Це пов’язано зі значним зниженням тиску масла в нейтральному режимі.

Якщо ж переключити з «нейтралці» на «драйв» під час руху, різке зростання тиску масла може значно пошкодити коробку передач.
Чи можна подумати, що їхати на нейтралці на автоматі з гори до повної зупинки безпечно для системи перемикання швидкостей? Ні, так думати не можна.

Не тільки перемикання з нейтрального в драйверного режим небезпечно для коробки, але і сам рух неприпустимо.

Частий переклад на нейтралці і назад виробляє ресурс коробки.

Це результат відмінного від механічної коробки пристрою змазування внутрішніх елементів олією. В автоматі воно відбувається тільки під час руху з включеною швидкістю.

Тобто переклад важеля в нейтральне положення загрожує зносом деталей, яким доводиться працювати «на суху».

Знос більшості автоматичних коробок передач визначається встановленою кількістю перемикання режимів передач.

Для чого потрібно положення «N»?

Природно, що виникає питання про використання нейтралці. Даний режим передбачає використання під час буксирування автомобіля з вимкненим двигуном. Також він використовується під час розгойдування застряглого авто і під час сервісного обслуговування.

Підводячи підсумки, хотілося б відзначити, що водії так і не прийшли до однозначного висновку можна чи ні їхати на нейтралці на автоматі. А ось думка виробників і працівників автосервісів з цього приводу збігається. Вони дружно стверджують, що їзда на нейтральній передачі на АКПП чревата серйозними наслідками.

Чи можна здати іспит в ГИБДД на автоматі в 2019 році?

Чи можна їздити на нейтралці на автоматі?  Відповіді від інструктора автошколи

Добрий день, шановний читачу.

Досить часто можна почути від кандидатів у водії, які раніше не сідали за кермо, історію про те, що перемикання передач на механічній коробці доставляє багато незручностей.

Ситуація ускладнюється ще й тим, що автомобілі багатьох автошкіл сильно зношені і знаходяться не в найкращому технічному стані. А це веде до того, що використання стандартної механічної коробки виявляється неймовірно складним для початківця водія.

Саме тому після отримання прав багато водіїв купують автомобілі з автоматичною коробкою перемикання передач, які з кожним роком стають все доступнішими.

У цій статті мова піде про те, чи можна здавати на права на автоматі в 2019 році:

Чи можна здавати на права на автоматі в 2019 році?

У 2019 Федеральний закон “Про безпеку дорожнього руху” передбачає можливість здачі іспиту в ГИБДД на автоматі. Така можливість з’явилася 5 листопада 2013 року:

  • Іспити приймаються на транспортних засобах з механічною або автоматичною трансмісією.
  • Особам, які склали іспити на транспортних засобах з механічною трансмісією, надається право на керування транспортними засобами відповідної категорії або підкатегорії з будь-яким видом трансмісії.
  • Особам, які склали іспити на транспортних засобах з автоматичною трансмісією, надається право на керування транспортними засобами відповідної категорії або підкатегорії тільки з автоматичною трансмісією.

Основна відмінність полягає в тому, що якщо іспит був зданий на автомобілі з механічною коробкою, то управляти можна транспортними засобами з будь-КПП. Якщо ж іспит зданий на автоматі, то управляти можна тільки автомобіля з АКПП.

Чи можна вчитися в автошколі на машині з АКПП?

У 2019 можна пройти навчання в автошколі як на автомобілі з автоматичною коробкою, так і на автомобілі з механічною. При цьому сама програма навчання розрізняється незначно.

Наприклад, навчання на категорію В на механіці включає 88 годин практики, а навчання на автоматі – 90 годин практики.

Тобто вартість навчання на АКПП і МКПП приблизно однакові.

Увага! При навчання на автомобілі з АКПП в документ про закінчення автошколи вноситься відмітка, яка дозволяє скласти іспит в ГИБДД тільки на автоматі.

Тобто, якщо водій згодом вирішить отримати права на механіку, то йому доведеться заново вчитися в автошколі. Перенавчання на механіку включає в себе 16 годин практики .

На чому краще вчитися, на автоматі або на механіці?

Якщо Ви хочете отримати права для управління автомобілем з АКПП і впевнені, що в майбутньому Вам не доведеться сідати за кермо машини з механічною коробкою, то вчіться і здавайте іспит на автоматі.

Якщо ж Ви в майбутньому плануєте отримати права на механіку, то має сенс відразу ж пройти навчання на механіці. Після навчання буде видано свідоцтво про закінчення автошколи, на підставі якого можна буде скласти іспити як на автоматі, так і на механіці.

Тобто Ви можете пройти навчання на механіці, а іспит здати на автоматі. При цьому в разі потреби Ви зможете в майбутньому скласти іспит на механіці без додаткового навчання.

Як перездати з автомата на механіку?

Для підвищення кваліфікації з автоматичної коробки на механічну потрібно здати тільки автодром на автомобілі з механічною коробкою.

Чим відрізняються права на механіку і автомат?

У посвідченні водія, яке дозволяє управляти тільки автомобілями з АКПП, ставиться спеціальна особлива відмітка “АТ” на зворотному боці.

При цьому якщо позначка стоїть в стовпці “12”, то вона відноситься тільки до однієї категорії. Якщо позначка стоїть в нижній частині посвідчення в графі “14”, то вона відноситься одночасно до всіх категорій.

Якщо в посвідченні про відрядження немає позначки “АТ”, то воно дозволяє керувати автомобілями з будь-якою коробкою.

важливо

Примітка. Не існує водійських посвідчень, що дозволяють управляти тільки автомобілями з МКПП.

Особливі відмітки в посвідченні водія

На закінчення хочу відзначити, що в даний час близько половини нових автомобілів продаються з АКПП і це число постійно збільшується. Так що якщо Ви не плануєте водити машину на механіці, то можна отримати права тільки на автомат.

Хочу кинути заняття в автошколі | Жіночий інтернет | EVA.RU | Автомобілі

  • Займаюся вже півтора міс, віддала майже 30 т.р.І все, виїхала в місто і розумію, що не хочу бачити ці потоки авто, боюся, втомилася від автоінструктора, машина не автомат, постійно в напрузі щодо педалей, поворотніков.Не зняла на нейтралку на перехресті, інструктор підвищив голос, настрій зіпсовано на весь день.І кого небудь було так?
  • Ну все напруга – це перший час, а ось з усім іншим якщо не впораєтеся – ну і не треба воно вам, не ваше
  • У мене так сейчас.Еще і страх, що нічого не знаю і не умею.Інструктор постійно тримає ногу на зчепленні і крутить мені кермо … Бесіт.Я сама хочу, хоча б, де зовсім машин нет.Відімо боїться за свою машину, а як я на іспиті буду незрозуміло. Дуже шкодую, що взяла в автошколі 25 занять, думала вигода буде, аж ні. Заняття замість 1.5часов триває не більше години, і інструктор мені не подобається, нічого не пояснює, здогадайся мовляв сама. І змінювати його не на кого, там все такіе.Сейчас сиджу шукаю приватного, але їх море, і вибрати просто по фото ну дуже складно, а відгуків майже нет.Состояніе, як у вас. Відчуваю себе такою дурепою після поїздки, настрою не те, що немає, а немає зовсім ….
  • Зачекайте. Спочатку всім важко і важко. Скільки практичних занять вже від’їздили? Якщо менше 10, то відкатали спочатку хоча б 10, а потім вже можна подумати – продовжувати чи ні.
  • З такою нервовою системою кидайте. Далі гірше буде.
  • заплатили вже, так що відходите до конца.На права ходите здавати самі, тільки не платите, краще ці гроші витратити на приватного інструктора.І не забувайте, машина коштує грошей, страховка- виплат по ній майже немає, так що будьте готові ще й при невинності в ДПТ, платити зі своєї кишені, витратити купу часу і нервів в страхових, незалежні експертизи, пошук запчастин, ремонт, фарбування і тд.
  • Знаєте, моя вам порада такий. Я воджу всього півтора місяці незважаючи на те, що права вже 15 років в тумбочці лежали. Пішла вчитися знову. Що на теорії, що на практиці майже нічого не пояснювали. Я сама весь час в інтернеті -чітала, смотрела.Там дуже багато відеоуроків, на ютубі. На уроках з водіння інструктора все розповідала. Катувала його. Розбирали ним все незрозумілі мені питання. Спробуйте теж-подивіться відеоуроки, почитайте коментарі. А практика потім з’явиться. Правда у нас рух не інтенсивне. Спокійний місто. Але насправді не так багато правил то.Мне здається я б написала їх простіше. Прямо нікого, направо-нікого (крім пішоходів) не пропускали, наліво і пішоходів і тих хто назустріч і наліво від тебе повертає. А взагалі пішоходів завжди пропускайте-нехай йдуть з богом.І не перевищуйте швидкість. Я більше 60 не їжджу. От якось так….. І удачі, не бійтеся. Вийде обов’язково.
  • Мені так нравицца ваше тезове виклад правил! Нерегульовані перехрестя і знаки пріоритету, світлофори зі стрілками? .. – Нє, не чув …
  • Завзятість і ще раз завзятість! Мужньо долайте і нудьгу, і бажання послати це навчання під три чорти. Все через це проходілі.Когда я, водій-початківець, виїжджала в місто, постійно себе підбадьорювала, мовляв, все вийде. Головне – не робити різких рухів, не ризикувати зайвий раз. І діставайте свого інструктора, не соромтеся питати, хай все пояснює. Я б теж швиденько йому рот заткнула, якщо голос на вас повишает.Вообще, не слід авансом платити за водіння – це аксіома.
  • ось Басьо сподобається ваш монолог)) зи Ви постом помилилися))
  • не варто вам за кермо. вже багато машин, ходіть пішки
  • У всіх так било.Еслі буде треба-змусите себя.Еслі не треба, ні за що не будете водити.
  • Дівчина, Я в кратце розповім свою міні історію..Как я психували і говорила “не моє”, зараз слава Богу їжджу в кайф. А пройшло менше року і спогади свіжі) Інструктор мені попався відвертий м..ак, він кричав на всіх дівчаток нашої групи, та тааак, що все виходили, ревли, сідали і їхали, я терпіла приблизно 10 занять майданчики … .і ось – виїзд в місто = він як почав кричати матом, що не треба пропускати нікого, треба різко в підлогу і перебудовуватися, я ПЕРШИЙ РАЗ в місто та ще на довбаний механіці … .ощущенія – клас … але я не стала плакати, я посеред дороги відпустила педалі, машина як я і передбачала – заглохла)) ми в середньому ряду – він кричав – ти що робиш, і тп і пі піпіпі, а я сказала – я ?? Я виходжу, я поїду в школу писати заяву, щоб з таким уе..ком, як ти більше ніхто не їздив … .і що ви думаєте, я вийшла з машини, перейшла через дорогу. зловила таксі і поїхала писати заяву. Мені дали іншого – дядько від Бога, де було що або не так, він зі своїм спокійним підходом все пояснював … і саме він був і психоаналітиком і преподом з водіння – все в одному, лікував в мені страх до дороги, страх зробити не так – і як результат я прекрасно все здала з першого разу сама. Дякую йому ! а ще забула момент, після отримання, я їздила з чоловіком, він затиркал мене, то швидше, то повільніше, то з газом не так, то ти у мене пробковий варіант, в загальному я так наїлася, що прийшла і сказала – все, більше не сяду, забирай права, продавай, даруй кому нитка, готова була їх ножицями розрізати, в результаті ніч я з цією думкою переспала – і вранці – все, як ніби треба було це пережити, я сіла і поїхала на роботу, без страху, без сумнівів, впевнено, була тільки одна думка в голові – якщо все можуть – то чим я гірший ?? піти з автошколи, АВТОР, це здатися … ..поверьте, ви більше не продовжите, якщо заберете документи..Так що це теж праця, все таки вам в майбутньому дітей возити, треба відповідальної ставати … а до потоку звикнете, і до нахабним хлопцям на бехах, і до хачам і тупим куркам, які не знаючи правил лізуть скрізь, т до їм все подарували …. Дерзайте!
  • а скільки у вас було занять до складання іспиту? у мене ось 20.но я сама бачу, що здавати не готова зовсім.
  • випадком школа не авто / *** фактор *** називається
  • у мене було 20, які входили в програму по 1,5 години і ще 10 допів брала приватно, з ним же.
  • катайте з інструктором стільки, поки не відчуєте хоч якусь упевненість, у нас не особливо валили в даі, до речі мене особисто в автошколі валили, цей довбаний перший інструктор, т до він виявився старшим інструктором))) але я його добила = ні до чого було причепитися)
  • Добре напісано.Действітельно ДУЖЕ багато залежить від інстуктора, і досить рідко вони бувають хорошими. Багато кричать, лаються, вихоплюють кермо на повному ходу (у мене і так було) Варто мені сісти за кермо – відразу кричати, навіть якщо машина стоїть Ну і послала я його теж відразу))
  • ми на майданчику були 6 раз. але я самостійно не робила жодного вправи, він постійно на педалі тиснув і кермо подкручівал.уверена, що не здам майданчик. тепер ось в місті їздимо, ні розворотів нічого не робимо, тупо по прямой.вот і не розумію, як після 20 занять можна здати на права, або я така тупа.
  • дівчина, ну як можна порівняти 6 і 20? не тупа звичайно, просто 6 разів від 11 дуже відрізняються, а вже від 15 і 20 тим більше, це досвід! і ви його катаєте, кому то треба 20, кому то 60 мало годин, але можу сказати одне – тільки сидячи за своїм кермом ви дійсно накочується досвід і техніку, вас вчать інструктора в автошколі – тільки для ДАІ, зовсім не для життя. Для життя це після отримання, жоден інструктор вам цей досвід не дасть ..
  • 20 занять дійсно дуже мало навіть для того щоб здати іспит і тим більше для того щоб без проблем їздити самостійно.
  • І зовсім не у всіх, для мене наприклад кожне практичне заняття було святом, мені дуже подобалося І я не одна така.
  • +100000)) наша людина! )) Просто мені здається це окрема ментальність – “інструктор”, типу знаєте бомбив, які від нехрен робити пішли в препод) їх навіть шкода засуджувати, на жаль 90 відсотків такі … .расскази часто-густо.
  • Що, навіть не нервувала зовсім?
  • 20 плюс 10 – нормально ?? Мені ось так, я ще раз кажу від людини залежить, від його бажання, від уважності, від уміння розуміти і діяти на практиці, є взагалі просто “не дано”, і буває не треба бути дурним, просто “не дано” – в цих випадках ви маєте рацію, БАСЕНЬКА, і 20 мало.
  • Ось якби у вас вже були б права і жили б ви в районі Войковська-Річковий вокзал, порадила б я вам прекрасного приватного інструктора. Голос не підвищує, все пояснює, складні завдання ставить, маршрути сложнючіе вибирає. Інформації – море.Но він тільки на автоматі.
  • На заняттях з інструктором? Неа. Коли сіла за кермо сама, не те щоб нервувала, але хвилювалася – кожна поїздка була подією
  • Як на мене, і 20 + 10 – мало І ось що цікаво, серед від’їзду 20 годин на порядок більше тих кому “не дано”, ніж серед відучився 50 і більше
  • ну якщо це камінь у мій город про 20, і не дано – ваше право, дай Бог, щоб вам, кому дано після 50 все вдавалося) удачі, БАСЕНЬКА
  • +1 мені теж подобалося. Але я вчилася в невеликому місті і не з таким потоком машин, як зараз в Москві.
  • Ніяких каменів, просто мій власний досвід і досвід багатьох знайомих показує, що ключ до успіху – багато практичних занять, набагато більше автошкольних мінімумів. Тому мені трошки смішно читати нарікання новачків про “може мені не дано” після 6, 10 і навіть 20 годин практики само як і питання зі шпилькою а-ля “можна подумати, ви ось прям сіли і поїхали”.
  • до речі, 50 занять зазвичай пенсіонерки беруть, та ще потім з Мілком їздять занять 20)) Молодці, бабки … .тільки ось ви коли нитка за такими бабками їхали на дорозі ?? Я -так, вважаю, що краще б вона онуків на метро по секціях возила і їм на навчання ці гроші віддала, ці ось по 50 годин от’ездевшіе – найбільший страх на дорозі у всіх викликають – своєю повільністю і непередбачуваністю))
  • Бась, кому що … .Хто то добре водить, розумієте, а дано це, вроджене або з дитинства тато за кермо садив і понеслося – у всіх свої причини, повірте, стільки зараз з жовтим знаком гальм їдуть посередині смуг, що плюватися хочеться, і мені особисто по фігу, скільки вона годин накатала.да і в правилах написано їдемо з середньою швидкістю потоку, ось хто таких Розумників випускає ?? так ось серед них – саме ті, хто по 50 годин з інструктором провів … .нет тут логіки, тут від людей залежить … .від реакції …
  • Тітки в віці зі знаком оклику – це взагалі пісня) Але я чесно кажучи сумніваюся, що всі вони з тих, хто їздив 50 і більше. Чомусь багато хто вважає, та й у вас це, до речі, проскакує, що багато практичних занять – це соромно і струму для нездатних дурнів, а розумним і здатним мовляв і 30 за очі. Всім же хочеться бути в чужих очах здатними Та й не дешеве це задоволення, багато хто щиро не розуміють, навіщо платити інструктору, якщо можна безкоштовно “поїздити з чоловіком”
  • Дуже і дуже сумніваюся, що саме від’їзду 50 і більше годин з інструктором потім їздять посеред смуг і люто туплять. Швидше це ті, кому “вчитися ніколи, на іспитах валять, права куплю зараз, а потім з інструктором поїжджу”.
  • Я, я, я – тітка зі знаком оклику !!! Чи не 50 правда, а 45 тільки. Чи піде така тітка для збору статистики? Відновлювалася після великої перерви (права / реальний досвід водіння був), знайшла “свого” приватного інструктора і з ним вже відкатала 23 заняття! І не повірите, кожне заняття щось в скарбничку досвіду обов’язково кладу, хоча за кермом власної машини вже кілька місяців. Але ми з ним по центру Москви / магістралях / ТТК катаємося, по складним развязкам.Мало того, я і ще хочу з ним кататися …. (Інтим не пропонувати) Він молодший за мене і мізки у мене від романтики вже відвикли)) Думаю, ще занять 10-12 покатаюся. Про як! Хоча чоловік лається, грит, ти вже все сама знаєш і вмієш, нафік тобі це треба … Треба, мені подобається, все своя машина цілішою.
  • дивно, але я тут з вами частково погоджуся, про права куплю і з інструктором поїжджу – я теж це не розумію …
  • ні, у мене може промайнув, але не зі зла)) Ну мало людині 30 – їдь 50, але це реально дорого, у мене був брав 800 р, а з приводу з чоловіком – дивлячись з яким, я зі своїм не змогла, бубнілка , одна – ось воно саме
  • тітка віком))) з повагою звичайно до Вас, але ласка не тупите на виїздах на МКАД і тп … ..неадекватно не поводьтеся себе, і ось якщо інструктор каже вам максимум 50 км їздити – їздите на подвір’ях, що не утрудняйте рух !! ! пЛиЗзЗ)
  • Та нє, я не в образі, я тітка доброзичлива, спокійна і не обідчівая.Насчет того, що дорого – мій бере 1000рубліков за 60хв, а катаємося ми з ним аж по 2 часа.Дорого? Так, дорогувато. А лагодити потім свою машину дешево буде? Ми з ним нечасто вже катаємося, 1 раз на тиждень-два. Так що не накладно виходить
  • Автор, ну де ви ?? Ми вас переконали або ми тут даремно воду ллємо?)
  • Які 50 ?????? Як же я вам з 50 по Ленінградці і МКАД буду їздити? Які двори, деушка? Я ужо кілька місяців за своїм кермом їжджу куди очі дивляться з цих самих дворів. Правда, дивляться вони перш за все на работуА щодо “тупити” – потерпіть трохи, самі свого часу тупили, а ми терпіли (у мене був реальний стаж раніше) Толерантніше треба до людей, більш толерантними.
  • да уж куди ще більш толерантними)) Не знаю, може не повірите, але і на МКАД є такі, хто 50 можуть їхати, опасненько там гда 110 їздять … .Та накочуйте, я не хизуюся тут ніж те, просто дуже на нерви діють непередбачувані панянки , саме до речі панянки, навіть з усією солідарності) Чоловіки зазвичай нахабні і хами – це максимум, а дами плюс до всього цього ще й підтуплюємо … хоча … .наверное місячні, турботи, і т і тп ….
  • ВСІМ хороших вихідних))) і розчищених доріг !!
  • І інструктором немає, не було так. Ну може тільки деяка напруга на складних ділянках. Та й просто розбудовувалася, якщо сама тупіла))) Серйозно нервувала, тільки коли самостійно виїхала .Можливо Вам варто спробувати з іншим інструктором? Хоча б з таким, який голос не підвищує.
  • Ось саме що дорого, 5 років тому приватники брали від 1000, зараз напевно ще дорожче. Тому я і сумніваюся що по дорогах їздить багато новачків з 50+ годинами практики за плечима. Люди не думають що їх недоученість може вилитися їм в набагато більші суми, а талантів, здатних адекватно їздити після 20 годин, все-таки трохи.
  • Я ваще мала на увазі тіток від 50 і старше Практіццкі діагноз, як і дедусі «так я 30 (40, 50) років за кермом!» А ваш підхід можна тільки вітати.
  • ДЕДУСІ? що 30 років за кермом? моєму чоловікові 45 він 30 років за кермом, починав в училище в 14 років на грузовіке.пойду скажу йому, що він дідусю з діагнозом …
  • Як тільки почне, в’їхавши в чужу машину, волати про свій стаж – значить можна ставити діагноз
  • І я до вас. Мені теж подобалося завжди. З інструктором нервів так взагалі не було. Коли стала їздити одна – хвилювалася більше при парковці, ніж на дорозі. За кермом завжди із задоволенням.
  • Тільки що з занять, продовжую. Інструктор посміхається, але буду міняти. Записалася на інше авт, хоч до машини звикла і вона вже розбираю її настроеніе.Екзамен призначили на 16 квітня, відчуваю я не готова, буду місяць два точно брати уроки, хоча картка у мене вже майже заповнена, але сама я в собі не впевнена. Дякую всім, здаватися не буду, буду вірити в себе.
  • Ну і розумниця!
  • МОЛОДЕЦ !!!!!! правильно !! йди здавати в призначену дату, якщо що – не поспішаючи будеш перездавати і все вийде !!! А може пощастить і з 1 разу! Всяке буває ! УСПІХІВ!
  • Ось я теж мало не плакала, коли вчилася, хоча характер, полком камандовать, але зціпивши зуби вчилася. Просто в інструктори треба йти людям, які мають хоч какае-то розуміння про психологію новачка. Я адже приходжу навчиться, так терпи і вчи, а вміють, і дурень навчить. На права здала, але потім з подругою кожен день протягом тижня обкатувалася, так ось вона мені в плані досвіду дала більше, ніж інструктор.
  • + 100Тоже із задоволенням займалася. Причому каталася з 6:00, тому що в інший час через роботу не получалось.А потім ще з приватним інструктором на роздовбаній копійці в районі Олімпійського замість обіду. Але і тепер, 3 дні без машини відчуваю себе безпорадним дитиною. Прям залежність у мене

«Чому в автошколах вчать їздити на” механіці “? Вивчайте на “автоматі”! » Краснов заново викладає дівчині водіння

Аріна Петрівна за кермом вже більше трьох років. Змінила три автомобілі, зараз їздить на новому BMW 2-Series. І відчуває себе відмінно, за винятком одного «але». Аріна Петрівна боїться, що коли-небудь їй доведеться сісти за кермо машини з механічною коробкою перемикання передач.

Якось так вийшло, що дівчина, успішно закінчивши автошколу і здавши іспити в ДАІ, так і не знайшла упевненість в тому, що стосується автомобіля з трьома педалями.

На думку експерта з питань безпеки дорожнього руху Юрія Краснова, це говорить про те, що підхід до навчання в наших автошколах можна вдосконалити.

– Я чув історію, як в Америці злочинець намагався викрасти автомобіль. Машина була на “механіці”, а він умів їздити тільки на «автоматі».

І, погрожуючи пістолетом, вимагав, щоб водій пояснив йому, як рушити з місця, – розповів Краснов. – А на днях мені подзвонила Аріна Петрівна. Вона їздить на «автоматі», їй добре і все подобається.

Але з «механікою» у неї великі проблеми. Так бути не повинно. Я хочу їй довести, що в МКПП немає нічого страшного.

Що спочатку: МКПП або АКПП?

Дівчина згадує час навчання в автошколі без особливої ​​теплоти.

– Мені деякий час не щастило з інструкторами, доводилося їх міняти, – розповіла вона. – Наприклад, перший інструктор, колишній далекобійник, сильно лаявся матом. Тоді я стала працювати з іншим фахівцем, і він відразу виніс вердикт: «Тебе зіпсували безнадійно!» – настільки погано все було.

Зрозуміло, таке вчення – гірше будь-якого покарання. Аріні стало здаватися, що водіння – це взагалі не для неї, права їй не потрібні. Пройшовши через ці труднощі, вона все ж склала іспити і отримала водійське посвідчення. А вже через місяць купила свій перший автомобіль – Honda Jazz з варіатором.

За кермом машини з автоматичною коробкою перемикання передач дівчина відчуває себе абсолютно впевнено. Вона спокійна, дотримується правил дорожнього руху, але любить і розігнатися, коли надається така можливість. За три з половиною роки, що минули з моменту отримання прав, Аріна змінила три автомобілі. Чи потрібно говорити, що всі вони були з «автоматом»?

– Після Honda у мене був Lexus CT 200h, а тепер ось – BMW 2-Series. Хотіла позашляховик Lexus, але виходило дорого – всі автомобілі я купувала собі сама. Тепер машиною повністю задоволена, вона моя Буся – так я її кличу, – зізналася наша героїня.

На пам’ять про часи в автошколі у Аріни залишився лише страх перед педаллю зчеплення і важелем перемикання передач. Саме для того, щоб його перебороти, дівчина і звернулася до Юрія Краснову.

– Найголовніше питання – навіщо вчити людину керувати автомобілем з механічною коробкою передач, якщо він хоче їздити на «автоматі»? У багатьох країнах світу вже є така практика: учись їздити на тому, чим збираєшся управляти, – заявив експерт.

– У наших автошколах говорять, мовляв, спочатку потрібно навчитися їздити на МКПП. Готовий відповідально заявити: вчити потрібно від простого до складного – це основний принцип педагогіки. Починати варто саме з АКПП. Після цього будь-якого водія буде легко перевести на «механіку».

І я це доведу!

К барьеру!

Щоб познайомитися з Ариной-водієм, ми пропонуємо їй покатати нас на своєму BMW. Дівчина водить впевнено – ніяких стереотипів. Уважно дивиться на дорогу, тримає кермо однією рукою.

– Знаєш, як водять недосвідчені автомобілісти? Вцепятся двома руками в рульове колесо, нахиляться впритул до лобового скла і думають: «Десь попереду небезпека!» розповів експерт.

– О, так, бачила таких! Я провчилася від цього, ще коли водила Lexus. Посадка в автомобіля була дуже низька, я швидко зрозуміла, що лізти вперед марно – все одно нічого не бачу. З тих пір відчуваю себе комфортно за кермом, – відповіла дівчина.

– А яка з твоїх машин тобі подобалася найбільше?

– Напевно, BMW. Але у Lexus теж були свої переваги: ​​повороти, перешикування – все це було дуже чітким.

Аріна розповіла, що, купивши перший автомобіль, вона й гадки не мала, як давати раду АКПП. Ось дилема: на “механіці” не навчили і на “автоматі” не навчили. Багато з цим стикалися.

– Я звернув увагу, що твоя ліва нога просто стоїть на підлозі, – помітив Краснов. – А зліва від педалей є спеціальна поличка якраз для ноги.

Вона зроблена не просто так: коли водій їде по вигину дороги, на нього діє відцентрова сила, і, впираючись ногою, він може компенсувати її вплив. До речі, зараз стали з’являтися автомобілі, в яких такий полки немає.

Це просто жахливо! Значить, конструктор навіть не розуміє, для чого вона потрібна.

Добре, Аріна водити вміє – в цьому ми переконалися. Що далі, Юрій?

Дві ноги, три педалі

Краснов відкриває перед Ариной Петрівною водійські двері свого Renault Lodgy.

– Будь ласка, сідайте зручніше. Свою машину ви називаєте Бусею, а я свій автомобіль покликом Бегемотиком. Зверніть увагу, в ньому три педалі.

Жарти в сторону, починається серйозна робота. Насамперед дівчина просто освоюється в нових для себе умовах, підлаштовує крісло, кермо, дзеркала.

– Запам’ятай: твоя права нога як працювала з педалями газу і гальма, так і буде працювати. А лівою ногою вичавлюй зчеплення. Вичавила і поставила ніжку на поличку – все зрозуміло?

Перш ніж поїхати, Юрій пояснює Аріні принцип роботи коробки передач з механічним перемиканням. Так дівчині буде простіше розібратися, що вона повинна робити.

– Завдання трансмісії – передавати обертання від двигуна колесам. У твоїй машині трансмісія автоматична, ти їй не керуєш. Включила важіль на D і газуешь, натиснула на гальмо – автомобіль зупинився. У машині з «механікою» тобі доводиться управляти і коробкою передач, і механізмом зчеплення.

Для наочності експерт показує картинки.

– вичавлювати педаль зчеплення – диски роз’єднуються. У цей момент включай першу передачу. І тепер ти не можеш просто так відпустити зчеплення: тобі потрібно, щоб диски стикнулися.

Для цього плавно відпускай педаль зчеплення. Важливо відчути, в який момент вони стикаються. Вийшло? Тисни на газ: автомобіль набирає швидкість.

Порада

Все, тепер зчеплення тобі знадобиться тільки для того, щоб перемикати передачі.

– Це завжди було так складно, – тихесенько бурмоче Аріна.

Але очі бояться, а руки-ноги роблять.

У дівчини все виходить з першого ж разу. Може бути, машина рушила трохи різкувато, але водій не розгубилася, двигун не заглох, ми поїхали.

– Важливо пам’ятати, що не можна повністю відпускати педаль зчеплення, поки автомобіль не набрав мінімальну швидкість. Коли це сталося, можеш навіть відпустити газ: машина з МКПП буде їхати на холостих обертах і не затихне.

Для закріплення пройденого просимо Аріну зупинитися і повторити все ще раз.

– З приводу одночасної роботи газом і зчепленням: якщо ти стоїш на ухилі, то автомобіль може покотитися.

Тому важливо тримати ногу на гальмі, а газувати вже тоді, коли диски зчеплення стикнулися, – машина поїде вперед. На рівній поверхні можна відразу тримати ногу на педалі газу.

Давай спробуємо: вичави зчеплення – диски стикаються. Додаючи газ, ти змушуєш їх притискатися ще сильніше – швидкість збільшується.

На цей раз автомобіль рушив зовсім плавно. У дзеркало було видно, що дівчина посміхається. Схоже, це не так вже й складно.

Ручна робота

Доводиться згадувати, як давати раду важелем перемикання передач.

– Якщо ти захочеш включити передачу, то тобі потрібно вичавити зчеплення. Вичави – диски розійшлися, – каже Краснов.

Аріна з незвички кожен раз опускає погляд на важіль – в її діях немає автоматизму, що легко пояснити відсутністю практики.

– Стеж за дорогою – там найголовніше. На коробку не дивися, – радить експерт. – Відпускаєш газ, вичавлюєш зчеплення. Перемикайся на другу і розганяти. Так, потім третя передача.

  • Дівчина перестаралася і відразу «встромила» п’яту швидкість.
  • – Коробка завжди була болючою темою, – визнає вона.
  • Юрій приходить на допомогу, розповідаючи, як правильно перемикати важіль.

– Великий палець повинен бути зверху, інші просто обіймають ручку. У такому положенні зручно перемикати ті передачі, які потрібні в місті, – пояснює він. – П’яту передачу ти включила тому, що штовхнула важіль. А для третьої потрібно просто дати йому повернутися в нейтральне положення, а потім просунути вперед.

Відновлюємо рух. На цей раз водій діє безпомилково: розгін – друга передача, знову розгін – третя.

– Вичавлюючи зчеплення для перемикання передач, важливо відпускати педаль газу, щоб падали обороти двигуна, – порекомендував Краснов.

– Ну що, Аріна, яку машину ти вибереш? Ось цей прекрасний білий автомобіль з механічною коробкою передач або червоний BMW?

– Я, мабуть, виберу свою Бусю.

– Ну а я залишуся з Бегемотиком. Він у мене теж, знаєте … Машина ж 7-місцева, я туди можу 15 таких, як ти, посадити!

– Таких, як я, навряд чи. Ми упиратися будемо!

підводимо підсумки

Юрій Краснов:

– З Ариной було дуже легко займатися. Я думаю, їй потрібно зовсім небагато попрактикуватися і вона сама спокійно поїде на “механіці”, не відчуваючи проблем. Переконаний, що набагато простіше відразу навчити людину водити машину з «автоматом».

А вже потім, коли він вміє їздити, коли розуміє, що відбувається навколо, коли бачить дорогу і може планувати свій рух, йому буде набагато легше перебудуватися на МКПП, адже, по суті, додається тільки робота правої руки і лівої ноги.

Аріна підтвердила цю теорію власним прикладом.

Аріна Петрівна:

– На «автоматі» їхати легше – це зрозуміло. Але коли я їхала на заняття, то боялася, що не зможу рушити в принципі. Через три з половиною роки після навчання в автошколі «механіка» здавалася мені чимось вкрай космічним. Але, знаєте, поїхала – все нормально. Одним словом, якщо буде потрібно – зможу, не пропаду.

Відеореєстратори в каталозі Onliner.by

 

NEW! Auto.Onliner тепер в Telegram! Приєднуйтесь !

Наш канал в Telegram. Приєднуйтесь!

Швидкий зв’язок з редакцією: читайте паблік-чат Onliner і пишіть нам в Viber!

Передрук тексту і фотографій Onliner.by заборонена без дозволу редакції. nak@onliner.by

Як правильно водити машину взимку: 10 питань викладачеві автошколи

Олександр Снопкін викладає теорію в автошколі ДТСААФ. Каже, вперше провести заняття його попросив воєнком: потрібно було «натискати» одну групу военкоматовскіх хлопців. Потім пішло друге заняття, третє – так пройшли 15 років. Фото // Володимир Коцюба-Білих, Ревда-інфо.ру

З приходом зими, як це зазвичай буває, різко збільшилася кількість ДТП.

Тільки в п’ятницю, 11 листопада, як повідомляли ревдінци, у НСММЗ через снігову колії на дорозі зіткнулися три машини.

Як діяти, якщо потрапив в колію, як екстрено гальмувати на зимовій дорозі, якщо пізно побачив пішохода, що робити в разі занесення – на ці та вісім інших питань відповідає викладач теорії автошколи ДОСААФ Олександр Снопкін, сам досвідчений водій.

1. З якими небезпеками, крім слизьку дорогу і погану видимість, може зіткнутися водій на зимовій дорозі?

Головна небезпека, я вважаю, в тому, що водій сам забуває, на який він машині: легковику або кросовері. Легкова машина приземкувата, її важче перевернути, ніж кросовер. У кросовера ж підвищений кліренс, тобто дорожній просвіт, і центр ваги у нього вище.

А чим вище центр тяжіння і кліренс, тим більше шансів, що машина перевернеться. Водії таких великих сучасних машин думають, що на на них їм нічого не загрожує, але в зимових умовах при проходженні поворотів їх, навпаки, легше завалити на бік, ніж нашу легковик.

Зверніть увагу

Таким чином, водієві потрібно зрозуміти, яка під ним машина, звикнути до неї, як до жінки, і стежити за швидкістю. При цьому і водіям легковиків, і водіям кросоверів необхідно взимку міняти стиль водіння. Я своїм учням кажу так: в два рази знизити швидкість розгону, гальмування і проходження поворотів.

Якщо влітку повертати можна на швидкості 50 км / год, то взимку такий поворот потрібно проходити при 30-ти. Тому що ймовірність занесення – 100%.

2. У яких випадках автомобіль йде в занос і як цього уникнути?

За моїй практиці, найчастіше в занос йдуть через різкого повороту керма на поворотах, також в занос можна піти на крутих і пологих довгих спусках. Це буває так: пішов на швидкісній передачі, тримав газ, відпустив – отримав поштовх, і машину понесло.

До речі, на замет може вплинути навіть неправильна посадка водія. Коли водій нагинається вперед, він не відчуває машину, його спина повинна примикати до спинки сидіння.

Тільки тоді можна відчути початок заносу – коли движок пішов в сторону – і запобігти його.

Реклама

3. Як бути, якщо трапився занос?

Якщо занос все-таки трапився, згадайте, на якій машині ви їдете. Якщо це заднеприводная машина, під час заносу плавно (!) Скидайте газ, ввічливо і ласкаво повертайте кермо в бік заносу.

Якщо ж машина передньопривідна, трошки натисніть на газ, плавно: різко даванете – передні колеса різко закрутяться і вас кине в бік заносу.

На повнопривідних я зазвичай кажу своїм учням чинити так, як на передньопривідних. 

4. Потрапив в колію. Що робити?

Потрапили в колію – нічого не робіть, так і рухайтеся і думайте, в який бік вам краще виїхати. Вирішили? Легенько притискайте колеса до бортика, і десь машина сама знайде місце виходу. Чи не газуйте! І відчувайте цей момент виходу! Інакше вас може повернути поперек дороги.

5. Де в Ревде навчитися виходити із замету? Тут є курси екстремального водіння?

Я вважаю, що в кожної автошколі інструктори з водіння повинні вміти водити машину в екстремальних випадках і умовах. Спеціальних курсів немає, але домовитися, щоб вас навчили екстремального водіння, чи не шкільним азам, я думаю, можна. 

Реклама

6. У машині є режим зимового водіння. Він безпечний?

Режим зимового водіння – кнопка біля важеля перемикання передач на машинах з коробками-автоматами. Він потрібен, щоб машина змогла рушити на льоду.

На механічній коробці передач, коли важко рушити в ожеледь на першій швидкості, включаємо другу тягову передачу і рушаємо; педаль зчеплення при цьому повинна йти внатяжку, не кожен так зможе зробити.

А при режимі зимового водіння сама коробка в такому випадку включає другу-третю передачі. Ось для цього і потрібна ця кнопка – щоб рушити з місця в ожеледь. Люди їздять і з постійно включеним режимом.

7. У чому різниця між управлінням автомобілем з механічною і автоматичною коробкою передач взимку?

Різниці ніякої. Ну, за винятком того, що примусово на автоматі перемикатися на знижену передачу, як і влітку, не потрібно. Машина сама перемикається.

8. Чи правда, що взимку не варто їздити на нейтралці? Багато хто їде до перехресть «накатом»

Вже доведено, що за добу інтенсивної їзди при включенні нейтральної передачі, щоб доїхати до перехрестя, автомобіліст заощадив півлітра. Ну хіба це реальна економія? Ні. Рухатися на нейтралці взагалі не бажано ні взимку, ні влітку.

Так ви розривається зв’язок двигуна з колесами. Тобто машина вже як би некерована. Уявіть, що до перехрестя ви докотилися по нормальній дорозі, а далі – ожеледь. Машину може просто викинути на перехрестя або взагалі з дороги.

Не знаю, хто вчить їздити на нейтралці, це неправильно.

9. Як правильно гальмувати взимку, щоб машину не розвернуло?

У зимових умовах саме ефективне гальмування – багаторазове натискання на педаль гальма. Не виходить блокування коліс, тобто ви на межі цього. А коли блокування відбувається, це може привести і до заносу, і до зносу.

10. А як гальмувати екстрено?

Дивіться по ситуації і думайте головою. А чи потрібно вам гальмувати в момент, коли пішохід вже вискочив на дорогу? Може, краще піти від зіткнення, вийшовши на зустрічну смугу, якщо там немає транспорту? У будь-якому випадку при різкому гальмуванні машину буде тягнути, вона мертво не встане. Так що думайте. І будьте обережні на дорогах!

Хто їздить на механіці, будь ласка, допоможіть!

Додати тему

  • відповіді за:
  • 3 години (0)
  • 12 годин (0)
  • 1 день (0)
  • 3 дні (0)
  • 7 днів (1)
  • всі (23)
  • Лікар-психотерапевт. Спеціаліст з сайту b17.ru
  • Психолог, Педагог-психолог. Спеціаліст з сайту b17.ru
  • Психолог, Клінічний психолог. Спеціаліст з сайту b17.ru
  • Психолог, Гештальт-терапевт скайпконсультант. Спеціаліст з сайту b17.ru
  • Психолог. Спеціаліст з сайту b17.ru
  • Психолог, Супервизор, Медичний психолог. Спеціаліст з сайту b17.ru
  • Психолог, Психоаналітик. Спеціаліст з сайту b17.ru
  • Психолог, Клінічний психолог-терапії. Спеціаліст з сайту b17.ru
  • Психолог, Кризове консультування. Спеціаліст з сайту b17.ru
  • Психолог. Спеціаліст з сайту b17.ru

Модератор, звертаю вашу увагу, що текст містить:

Сторінка закриється автоматично
через 5 секунд

Статті – “Для чого потрібна нейтралка на автоматі”

Всі водії знають, що на кожному автомобілі є нейтральна передача. Однак далеко не всі, а особливо новачки, знають, які хитрощі вона в собі таїть і взагалі для чого вона потрібна. Багато хто задається питанням, чи можна в русі транспортного засобу з автоматичною коробкою передач використовувати нейтральну швидкість і чи варто її використовувати під час зупинки на світлофорі. 

Спочатку визначимося з тим, що взагалі являє собою нейтралка. Нейтральна передача – це певне положення коробки передач. Саме при такому положенні крутний момент здатний передатися колесам від двигуна таким чином, що автомобіль не буде рухатися при працюючому моторі. Дане визначення відноситься до машин і з автоматичною, і з механічною коробкою.

Функції нейтральній передачі

Роль нейтралці на автомобілях з механічною коробкою абсолютно зрозуміла і водії переходять на дану передачу при кожній зупинці та на кожному світлофорі.

А ось на автоматі за весь час експлуатації транспортного засобу можна так жодного разу і не скористатися цією передачею. Так навіщо ж вона тоді потрібна? А необхідна вона в основному для можливості буксирування машини в разі її поломки.

Саме на нейтральній передачі слід буксирувати автомобіль і то, досить акуратно.

Ще в одному випадку на автоматі застосовують нейтралці – це стоянка. Природно, багато хто скаже, що для цього існує «Р» (паркінг), що більш зручно в разі стоянки. Але ж не заборонено залишати автомобіль на нейтралці і на «ручнику» і тому скористатися таким методом можна.

Ситуація на світлофорі

У кожному населеному пункті, особливо в мегаполісах, існує безліч світлофорів, на яких необхідно досить часто зупинятися, якщо горить червоне світло. Як же бути в такій ситуації водіям транспортних засобів з автоматичною коробкою? Чи варто ставити нейтралці або досить натиснути педаль гальма і залишатися в режимі «D» (драйв)?

Різні джерела на дане питання дають різні шляхи вирішення. В цьому випадку не існує одного єдиного думки. Давайте будемо розбиратися в корені проблеми, спираючись на інструкцію користувача.

Коли включена нейтралка, то зв’язок між валами відсутня. Машина може вільно рухатися, так як вал не заблокований. Виходить, що режим «N» вкрай необхідний для сервісної транспортування машини. При цьому важливо проводити це за встановленими правилами.

Що ж стосується зупинок на світлофорі, то транспортні засоби з АКПП влаштовані дещо інакше, ніж їхні побратими з механічною коробкою передач. У даного механізму немає різних шестерень і зчеплення. Вся робота побудована на гідротрансформаторі, який при режимі «D» нагнітає тиск, здатне передати крутний момент на колеса. При цьому відбувається ефективна мастило деталей.

важливо

Що ж виходить при зупинці на червоне світло? Водій прибирає ногу з педалі газу і тоді тиск рідини знижується. У подібному режимі гідротрансформатор лише змащується. І це йде на благо машині і АКПП. 

А ось при перемиканні на нейтралці дане нагнетение відсутня, змазування автомата не відбувається. Іншими словами, нічого доброго з перемикань на нейтральну передачу при зупинці автомобіля з АКПП на світлофорі не вийде. Навіть навпаки, часті зміни тиску тільки приведуть до збільшеного зносу.

Винятком не є короткочасні зупинки машини, а більш тривалі припинення руху, пов’язані з пробками на дорозі або чергою на АЗС. У цьому випадку досить не комфортно буде водієві весь час тримати ногу на педалі гальма. Що ж тоді робити? Включати нейтралці?

І знову немає. Найкраще поставити автомобіль на режим паркінг, а в разі, коли пробка грунтовна і потік машин практично не рухається можна навіть заглушити двигун. На багатьох марках транспортних засобів, «P – паркінг» розрахований на прогрів машини, і її стоянку з працюючим мотором. Так що в будь-якому випадку паркінг краще, ніж нейтральна швидкість в даному випадку.

рух накатом

На автомобілях з механічною коробкою можна з крутий і затяжний гірки котитися накатом на нейтралці поки дозволяє ухил. Таким чином, можна ще й паливо заощадити. Чи годиться це машинам з АКПП?

Відповідь однозначна – ні в якому разі не можна. Змазування, яке так необхідно для руху транспортного засобу, в цьому випадку буде відсутній, а ступінь зносу збільшитися в рази.

Додайте до цього ще й різкий перепад тиску в АКПП, який вийде при включенні режиму драйв внизу гори після знаходженні коробки передач в нейтральному положенні.

Адже ви ж не виконаєте повну зупинку машини, а відразу після накату в русі включите швидкість «D». Це може привести до пошкодження АКПП.

Ремонт після накату на нейтралці виллється в набагато більшу вартість, ніж економія палива. Накат при бажанні можна здійснити просто відпуском педалі газу, але в режимі драйв.

Виконуючи описані вище правила, ви зможете продовжити термін експлуатації АКПП в своєму транспортному засобі, а порушуючи їх – купіть новий механізм в досить незабаром.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…