Чи можна тонувати машину взимку?  За та протиІснують різні думки, що стосуються питання тонування скла автомобіля . Одні вважають це нормою, інші дотримуються протилежної думки. І ті й інші відстоюють свою точку зору, яка може бути не зовсім об’єктивною. З одного боку, їзда в тонованому автомобілі більш комфортна і приємна, з іншого – надмірна тонування салону, може доставити масу неприємностей.

Проте, вивчивши дане питання, можна прийти до наступних висновків:

  1. У тонованому авто не буде відбуватися вигоряння салону, а в літній час спостерігається економія палива, так як зменшується проникнення сонячного світла і кондиціонер буде працювати зі значно меншим навантаженням, в економічному режимі. Теплоізоляція тонованого автомобіля краще, а отже, в його салоні зберігається необхідний температурний режим набагато довше, ніж в нетонированних.
  2. При використанні плівки, в разі пошкодження скла, осколки не полетять в знаходяться в машині людей, а залишаться на плівковому покритті.
  3. Перебувати в салоні тонованого автомобіля набагато комфортніше, так як ви приховані від сторонніх цікавих очей і зайвого сонячного світла.
  4. Тонований автомобіль менше піддається розбійних нападів і з нього рідше крадуть залишені речі, так як вони менш помітні. Це правило стосується в першу чергу дорогих іномарок.

Є у тонованого автомобіля і негативні сторони, на яких хотілося б загострити увагу:

Чи можна тонувати машину взимку?  За та проти

  1. Найчастіше зупиняють співробітники ГИБДД, для перевірки відповідності тонування, встановленим нормам. При проходженні технічного огляду, від вас зажадають документи, на відповідність тонування стандартам. Якщо вона не буде відповідати, то, швидше за все, вас змусять видалити тонування і тільки після цього, можна буде пройти техогляд.
  2. Гірше обозреваемость, правда, тільки в тому випадку, якщо застосовувати тонування вкруговую, плівкою з максимальним светопоглощенієм. Звичайно, в темний час доби, в занадто тонованому автомобілі, досить складно орієнтуватися. Тому найкраще, лобове скло і бічні стекла водія і пасажира не тонувати зовсім.
  3. Число аварій вище. Правда, це досить спірне питання, думки з якого розходяться. Проте, як уже говорилося, в повністю затоновані автомобілі обозреваемость не з кращих, а це якраз і є передумовою до аварійності.

При правильно виконаній тонування, в салоні автомобіля , ви будете почувати себе набагато комфортніше. І для цього, зовсім не потрібно тонувати весь автомобіль вкруговую.

Досить виконати часткову тонування не дуже темною плівкою, з допустимими нормами светопоглощения. Однак при виконанні даної операції, необхідно дотримуватися певних правил.

Лобове скло не можна тонувати, допускається тільки смуга, у верхній його частині, шириною близько 14 см. Пропускна здатність світла, через тоноване скло, повинна бути не менее75%.

Зверніть увагу

Тонування передніх бокових стекол водія і пасажира, проводиться на 30%, вони теж повинні пропускати 70% світла. Бічні скла заднього ряду і заднє скло, допускається тонувати хоч повністю непрозорою плівкою.

Можна зробити салон автомобіля абсолютно не прозорим, при цьому, не порушуючи необхідних правил. Для цього, досить придбати автомобіль з чорним або сірим салоном, затемнити заднє скло плівкою, зі 100% светопоглощенієм, а бічні стекла затемнити на 30%. Що стосується лобового скла, то досить буде наклеїти у верхній його частині, темну смугу.

Тонування автомобіля: «за» і «проти»

Краса на шкоду безпеки: чи варто тонувати свій автомобіль?

Чи можна тонувати машину взимку?  За та проти

фото olympus.ourlife.ru

Всього десятиліття назад тонування автомобіля в нашій країні була явищем частим і дуже модним. Власники самих різних авто вважали, що одне з перших дій, яке неодмінно варто зробити після покупки нової машини – затонувати її «наглухо». Чому ж в Росії тонування до недавнього часу була настільки модною і розповсюдженим різновидом тюнінгу? Розглянемо її очевидні плюси, яких, на мій погляд, зовсім небагато.

Час «розквіту» тонування доводиться навіть не на вульгарне десятиліття, а трохи раніше – на середину «дев’яностих». У ті часи більшість автомобілів на дорогах нашої країни були іномарками, а представниками російського автопрому.

Наші автомобілі ніколи не відрізнялися ні красою, ні надійністю, а купували їх люди не дуже забезпечені, тому прикрашали, як могли. Тонування – один з найпростіших і доступних способів змінити зовнішність автомобіля, до того ж в ті часи – абсолютно легальний. Затонована «дев’ятка» була верхом шику молоді «дев’яностих».

Молодих людей не зупиняло те, що в сутінках, темряві, а також в негоду тонування значно погіршує видимість. Деякі автолюбителі навіть тонували лобове скло.

Мінус начебто один, але зате глобальний, особливо в умовах нашого клімату: за підрахунками автоекспертів, тонування погіршує видимість більш, ніж в половині випадків, а, отже, може бути причиною аварій. ______________________________________________


Думка експерта Олени Лісовської:
Тонування буває декількох видів: плівкою, заміною скла на відтінкові і нанесенням кольорового напилення. Більшість використовуваної тонування в нашій країні – плівкова, тому говорити про інший немає сенсу. Плівка буває різних відтінків і ступеня затемнення і наноситься вона на внутрішню поверхню скла. Відразу обмовлюся: переднє скло автомобіля тонувати заборонено. Якщо ж вам дуже хочеться змінити вигляд машини за допомогою тонування, то постарайтеся вибрати плівку з мінімальним відсотком затемнення, причому бажано, щоб передні і задні скла не відрізнялися по відтінку, інакше ви не виграєте, а програєте з точки зору естетики. Якщо говорити про правову сторону питання, то на відміну від поширеної помилки, інспектор ДПС, який зупинив вас на дорозі, не має права примусити вас зняти тонування або вилучити у вас права. Труднощі виникнуть при реєстраційні дії з автомобілем і технічному огляді. Тим не менш, резюмуючи, дуже не рекомендую тонувати авто: в сутінках, в темний час доби і в погану погоду видимість помітно погіршується .______________________________________________

Плюсом тонування, як я вже згадував, є зміна зовнішнього вигляду автомобіля, на смак деяких автовласників, в кращу сторону. Другий важливий для багатьох водіїв момент – під покровом тонування від сторонніх поглядів надійно сховані і водій, і пасажири машини.

Саме цей фактор є основною причиною, по якій у всіх автомобілях представницького класу затоновані задні скла.

Є ще додаткові переваги, які дає тонування: деякі люди вважають, що машина всередині нагрівається в спеку не так сильно (це помилка), а також, що в салоні можна без нагляду залишати речі (знову оману: злодії-професіонали ходять з ліхтариком, і просвічують тонування спеціально, щоб побачити вміст салону).

Чи можна тонувати машину взимку?  За та проти
У всіх цивілізованих країнах світу тонування заборонена. На щастя, і у нас кілька років тому був прийнятий закон про заборону сильної тонування передніх стекол автомобіля. Це означає, що машину з затоновані передніми стеклами неможливо поставити на облік. В теорії співробітники поліції також повинні зупиняти такі машини і примушувати водіїв зняти тонировочную плівку з передніх стекол. На практиці цього не відбувається.

Затонувати свій автомобіль зараз можна з мінімальними витратами. Вартість одного скла починається від тисячі рублів. Тонування буває також кольоровий і однотонною. Кольорова коштує дорожче, але може вигідно відтіняти і доповнювати колір вашого авто, а ось на видимість вона позитивно не впливає: огляд значно погіршується. ______________________________________________

Думка експерта Олени Лісовської: Іноді автолюбителі намагаються завдати тонировочную плівку самостійно в спробі заощадити. Навряд чи це варто робити без спеціальних навичок, так як велика ймовірність появи бульбашок, а, значить, вся робота і матеріали витрачені даремно.

______________________________________________

Пам’ятайте, навряд чи примарні переваги стоять вашої безпеки. Адже не дарма тонування заборонена практично в усьому світі.

Особливості тонування в зимову пору року

Тонування скла дозволяє швидко і значно змінити вигляд автомобіля, надати йому солідності і презентабельності. Щоб ваш автомобіль придбав закінчений вигляд не потрібно чекати теплої пори року! Навіть зима не може стати значною перешкодою для тонування взимку!

Чи можна тонувати машину взимку?  За та проти

  • У чому тонкощі тонування в зимовий період? Багато автолюбителів бояться тонувати скла взимку, оскільки такі собі «майстра» і «розумні» люди розповіли їм наступне:
  • – взимку плівка розтріскується і облазить;
  • – взимку плівка не приклеїться до скла;
  • – через плівки скло лопається на морозі;
  • – в місцях підігріву стекол плівка плавиться і деформується.

Страшно? Заспокойтеся! Це все не правда! Розберемося по порядку:

  1. – від перепадів температур втрачає свої властивості неякісна китайська плівка, яка і влітку також легко залишає скла;
  2. – хороша адгезія залежить (приклеювання) немає від зовнішніх умов, а від майстерності фахівців і якості плівки;
  3. – китайські підробки показують себе дуже слабкими плівками, які легко тріскаються, не витримують різниці температур.

Тому не переживайте і сміливо поспішайте затонировать автомобіль взимку. Успіх тонування в професійному підході.

Якщо ви хочете затонувати свій автомобіль, то краще за все не займатися самодіяльністю, а звернутися в спеціалізований сервіс-центр, який і ціни хороші пропонують, і матеріали якісні використовують, і рекомендації грамотні дають.

Умови хорошою тонування взимку:

– приміщення обов’язково повинно бути прогріте до плюсових температур (від +18), оскільки робота з тонуванням передбачає активне використання води та водних розчинів; – для просушки використовуються спеціальні потужні фени, які не тільки воду видаляють, а й забезпечують хорошу посадку плівки на скло; фахівці компанії Carworks розуміють всю відповідальність при тонуванні стекол взимку, а тому особливо ретельно підходять до дотримання всіх тонкощів технологічного процесу нанесення тоніровкі.Делікатний догляд за тонуванням.

Щоб затоновані скла довго радували вас своєю ідеально гладкою темної поверхнею, дотримуйтесь ряд нескладних рекомендацій, які дозволять зберегти плівку і вберегти ваші скла від пошкоджень:

– не відчиняйте вікна і не тріть скла з тонуванням протягом 4 днів. Це пов’язано з більш тривалим періодом висихання і остаточної фіксації плівки на скляній поверхні. Взимку повітря вологий і холодний, тому плівці важче закріпитися на склі;

– намагайтеся не застосовувати занадто сильних зусиль при догляді за стеклами, оскільки ви можете подряпати металізовану плівку;

– намагайтеся не використовувати при митті стекол агресивних миючих засобів.

Прості правила, дбайливе ставлення і повагу до вашого автомобіля дозволять залишатися йому привабливим довгі роки. Звертайтеся в компанію Carworks за тонуванням і не переживайте про погоду за вікном. У нас вашого автомобіля буде тепло і затишно!

Тонування авто взимку

Чи можна тонувати машину взимку?  За та проти

Багато автовласників цікавляться питанням, чи є можливість тонування стекол автомобіля в холодну пору року? Такі думки виникають виходячи з елементарних знань фізики, адже рідина сохне восени (або взимку) набагато довше, ніж в теплу пору року, тому аргумент про те, як це позначиться на адгезійних властивостях плівки і скла, є досить розумним.

Ще одна тема, активно піднімається на автофорум з настанням холодів це законність використання тахометрів в зимовий час. Щоб повністю відповісти на всі питання потрібно не тільки знання технології зимового тонування, але і докладний аналіз ряду деяких документів.

Чи можна клеїти плівку в мороз

Відповідь на це питання однозначна – так.

Різниця у виконанні робіт полягає:

  • в тому, що в теплу пору року можна займатися такими роботами на вулиці (за умови безвітряної погоди і відсутності в повітрі пилу);
  • в цьому випадку основним є наявність теплого боксу, в якому машина повинна відстоятися до тих пір, поки скло не прогріється до температури 15 – 16⁰С.

Іноді для цього може знадобитися кілька днів, все залежить від теплоізоляції використовуваного гаража і його системи обігріву.

Однак, ігнорувати його не рекомендується, тому що в противному випадку, адгезія клейового складу, який утримує плівку на поверхні скла буде мінімальною, що може привести до відшарування, показаному на фото нижче:

На ньому зображено заднє скло, з нанесеною на нього тонуванням з порушенням зазначеної технології. В результаті, матеріал не ліг навколо ниток обігріву належним чином і відклеївся через деякий час.

важливо

Визначити ступінь прогріву скла можна звіривши температуру в боксі і всередині машини. Після того як вона стала однаковою, витримати ще 1 годину і можна приступати до виконання робіт.

Щоб не втрачати часу, під час очікування можна зайнятися іншими справами:

  1. Підготувати поверхню до тонування, помити і просушити вікно.
  2. Виготовити шаблон, за яким надалі буде розкроювати плівка.
  3. Підготувати всі необхідні інструменти.

Обклеювання своїми руками

Процес обклеювання затемняющей або атермальне плівкою взимку або влітку практично ідентичний:

  1. Матеріал розкроюється таким же чином, поверхня скла, як говорилося трохи вище, повинна бути прогрітій до температури приміщення.
  2. Використання незамерзайки для полегшення робіт не рекомендується, краще всього використовувати для цього воду, розведену звичайним миючим засобом.
  3. Як і раніше повітряні бульбашки і частинки залишився мильного розчину виводяться з-під поверхні за допомогою гумової вигонки.
  4. Після того як розгладження завершено слід приступати до наступного процесу, в якому полягає ще одна особливість зимової тонування.

Потрібно враховувати, що варіант того, що рідина не сохне взимку, а замерзає, тому до наступної процедури бажано поставитися з усією серйозністю. Принцип полягає в ретельному просушування поверхні, необхідному для того, щоб між плівкою і склом не залишилося частинок води, яка після того як машина поїде на вулицю, перетвориться в лід.

В іншому випадку, що залишилася рідина і не схопився клей замерзнуть, а результатом буде скло, показане на вищезгаданій фотографії.

Як зняти зі скла самостійно

Причиною зняття плівки можуть виступати кілька різних подій, як отримання постанови від співробітника поліції, так і численні ушкодження або бажання позбутися від невідповідної ГОСТу затемненості ще до зустрічі з інспектором.

Зробити це можна кількома способами:

  1. Підчепити канцелярським ножем частину плівки і різким рухом зірвати її з поверхні.
  2. Розігріти клейовий склад феном і без праці відокремити матеріал зі скла разом з клеєм.
  3. Поступово прати тонування гострим предметом, намагаючись не подряпати поверхню.

Основним нюансом, що об’єднує всі перераховані ситуації є неможливість виконання робіт при мінусовій температурі, так як клей при мінусовій температурі твердне і практично не видаляється.

Крім цього слід підкреслити, що правильним з них є тільки другий метод, так як в даному випадку плівка демонтується разом з клеєм і єдине, що залишиться зробити після зняття, це промити поверхню. В інших випадках, автовласник гарантовано витратить 1 – 2 години на видалення залишився складу.

Чи можна заміряти тонування взимку

Багатьох автовласників цікавить питання стосується законності зимових вимірювань светопропускной здатності вікон.

В даному випадку потрібно скористатися документом, який регламентує правила виконання даних замірів: ГОСТ 8.831-2013 «Скло безпечне для автомобілів, тракторів і сільськогосподарських машин». Методика визначення світлопропускання. Методи вимірювань ».

У п.4 документа є інформація, що цікавить, що стосується кліматичних і температурних особливостей в момент здійснення замірів:

1. Температура навколишнього повітря 25⁰С, з допустимим відхиленням не більше 2⁰.
2. Відносна вологість повітря 65%, з відхиленнями в діапазоні не більше 20%.
3. Атмосферний тиск 101кПа, що відрізняється в інтервалі більше 4кПа.

4. Напруга живлення 220В.

Які прилади можна використовувати

Вивчаючи інструкції по експлуатації тауметра різної марки можна знайти суперечливу інформацію, що стосується температурних обмежень для їх використання.

На відміну від нормативів, прописаних в вищевказаному Гості 8.831-2013, тут присутні зовсім інші величини:

  1. Технічні характеристики приладу для вимірювання светопропускной здатності скла «Світло»:
    Охоплення вимірювань світлового коефіцієнта пропускання стекол 20-99%
    Гранично допустиме значення абсолютної похибки вимірювання коефіцієнта пропускання 2%
    Ширина показань світлового коефіцієнта пропускання стекол 10-99%
    Товщина діагностованих стекол 3-6 мм
    час вимірювання 5 з
    витрачається потужність 3,2 Вт
    Діапазон робочих температур  від -40 до +40
    Габаритні розміри:
    випромінювач, мм
    фотоприймач, мм
    63 * 63 * 90
    110 * 70 * 50
    вага приладу  1,4 кг
  2. Характеристики для приладу вимірювання затемененія стекол ІСС-1:
    Охоплення вимірювань світлового коефіцієнта пропускання стекол 2-10%
    Гранично допустиме значення абсолютної похибки вимірювання коефіцієнта пропускання не більше 2%
    харчування вбудована акумуляторна батарея
    Найбільша товщина вимірюваних стекол 7,5 мм
    робочі температури  від -10 до +40
    Час безперервної роботи без підзарядки акумулятора  не менше 8 годин
    Габарити, мм Блок вимірювальний (БІ): 155 * 70 * 180
    освітлювач (ОС): 120 * 60 * 60
    фотоприймач (ФП): 120 * 60 * 60
    Маса тауметра з чохлом не більше 2 кг
  3. Технічні характеристики тауметра «Блик-Н»:
    Охоплення вимірювань світлового коефіцієнта пропускання стекол 60-100%
    Гранично допустиме значення абсолютної похибки вимірювання коефіцієнта пропускання 2%
    Ширина показань світлового коефіцієнта пропускання стекол 0-100%
    Товщина діагностованих стекол 3-10 мм
    Час прогріву не більше 2 хв.
    напруга 12 В
    Температура повітря  від -10 до +40
    Габаритні розміри: 197 * 75 * 146 мм
    Маса приладу, не більше  0,9 кг

Виходячи з цих відомостей представлених виробником, працювати пристроями дозволяється в холодну пору року. Особливо вражають характеристики тауметра «Світло»: від -40⁰С. Другий і третій, відповідно до наведених вище параметрам допускають використання в менший мороз: до -10⁰.

Однак, в спростування наведених даних, умови документа, що є основним твердженням не відповідають наведеним умовам, в яких повинен здійснюватися процес вимірювання називають зовсім інші величини.

Згідно з ними, співробітник ДПС, навіть в умовах прохолодного літа не може гарантувати відсутність допустимого коефіцієнта похибки приладу, так як по ГОСТу завмер повинен проводитися в діапазоні від + 23 до 27⁰С.

Правила виміру

  • Виходячи з усього раніше сказаного, робити висновок про те, що інспектор ДПС не має права здійснювати завмер в холодну пору року немає ніякого сенсу.
  • Спроба оскаржити його дії на місці може призвести до того, що він запропонує автовласникові заїхати в теплий бокс, який часто є на стаціонарних постах, і виконати всі дії там.
  • В даному випадку, водій, який знає, що є порушником правил тонування гарантовано отримає штраф.

Однак, якщо вимір сталося не в опалювальному боксі, а на вулиці, автовласник може оскаржити висновок виміру, що проводилося з порушенням вимог ГОСТ 8.831-2013.

Зробити це він має право відштовхуючись від ст. 25.1 КоАП РФ п.1 «Обличчя, щодо якої ведеться провадження у справі про адміністративне правопорушення» і ст.30.1 КоАП РФ п. 3 «Право на оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення».

Згідно з останнім документом, автовласник має право звертатися з оскарженням до вищестоящого керівництва, органу або в районний суд за місцем розгляду справи.

При цьому потрібно керуватися наступними доводами:

  1. Ст. 25.1 КоАП РФ п. 2 вимагає, щоб справа розглядалася в присутності особи, щодо якої воно складене. У цьому випадку бажано перестрахуватися і заздалегідь уточнити дату і час засідання.
  2. Ст. 1.5 «Презумпція невинності» розділ I «Загальні положення». З нього можна взяти відомості про те, що автовласник на відміну від співробітника поліції не зобов’язаний надавати докази своєї провини.
  3. Ст. 24.3 КоАП РФ п. 1 допускає в разі необхідності запросити для захисту своїх прав більш грамотного людини з юридичної точки зору, так як здійснюється у відкритому розгляді.
  4. Подача скарги на оскарження здійснюється за встановленим бланку, зразок якого представлений на фото.

Незалежно від того до якого органу буде звернена скарга, в ній необхідно вказати, що завмер светопропускной здатності стекол автомобіля здійснювався з порушенням ГОСТ 8.831.2013, згідно з яким він повинен був відбуватися.

штрафи

Відповідь на питання: штрафують чи взимку за тонування, очевидний – так. Відносно порушника застосовується ст. 12.5 КоАП РФ п.3 «Управління ТЗ при наявності несправностей або умов, що забороняють його використання», який передбачає штраф у розмірі 500 руб .

Однак, знаючи технологію правильного виміру можна легко довести невідповідність отриманих результатів дійсності.

Після того як копія протоколу отримана, подальші дії виконуються вітчизняними автовласниками відбуваються в 2 напрямках:

  1. Перші пишуть скаргу на постанову і доводить неправомірність складеного в його відношенні документа.
  2. Другі, розуміючи, що вони є порушниками, хоча це офіційно і не доведено, оплачують покладений на них штраф. Керуються вони в даному випадку тим, що набагато простіше і спокійніше заплатити невеликий штраф і не бігати з «папірцями» по інстанціях.

Безпосередньо для другої категорії водіїв буде корисним знати, що відповідно до ФЗ № 437 від 22.12.2014г. «Важливий водій», який змінив ст. 32.2 КоАП РФ «Виконання постанови про накладення штрафу”, величина накладеного покарання в грошовому еквіваленті може бути знижена вдвічі.

Дана умова стосується лише тих варіантів, коли оплата здійснюється не пізніше, ніж протягом 20 діб з моменту отримання постанови на руки.

Таким чином, своєчасно сплачений штраф за тонування в 2019 р становить всього 250 руб. “зі знижкою”.

  1. Виходячи з можливих проблем з нанесенням плівки в зимовий період, так як для цього не достатньо мати герметичний гараж, в ньому має бути тепло, практично як вдома.
  2. На додаток до цього виникнення необґрунтованих питань співробітників поліції і можливого отримання штрафу – багато автовласників, не бажаючи відмовлятися від улюбленого темного салону, нехтують звичайною тонуванням і переходять на більш універсальну – знімну.
  3. На відміну від класичного матеріалу, вона не вимагає специфічних умов для монтажу, легко знімається і встановлюється назад, що дозволяє уникнути конфліктів з інспекторами ДАІ.

Відео: Чи можна тонувати автомобіль взимку. Поради від Сергія Зайцева.

Увага!

  • У зв’язку з частими змінами в законодавстві інформація часом застаріває швидше, ніж ми встигаємо її оновлювати на сайті.
  • Всі випадки дуже індивідуальні і залежать від безлічі факторів. Базова інформація не гарантує рішення саме Ваших проблем.

Тому для вас цілодобово працюють БЕЗКОШТОВНІ експерти-консультанти!

ЗАЯВКИ ТА ДЗВІНКИ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЦІЛОДОБОВО і БЕЗ ВИХІДНИХ ДНІВ .

Чи можна робити тонування взимку?

Чи можна тонувати машину взимку?  За та проти

Багато автовласників згадують про переваги тонування тільки в холодну пору року, відповідно тут же виникає питання: чи можна робити тонування взимку?

Навіщо потрібна тонування в зимовий час?

Автоскло з тонировочной плівкою захищають не тільки від сонячних променів (яких в зимовий час не так вже й багато), але також здатні зберігати до 35% тепла всередині салону авто. Це можливо завдяки тому, що до складу плівки входять особливі полімери, які утримують тепле повітря.

Така особливість тонованих стекол особливо актуальна взимку, коли навіть включена система обігріву не завжди справляється зі своїм завданням, оскільки значна частина нагрітого повітря виходить з салону через скла. Але чи означають такі переваги тонировочной плівки то, що виконувати процедуру тонування можна взимку при мінусовій температурі?

Думки з цього приводу розходяться, проте більшість фахівців вважають, що тонувати авто в холодну пору року можна. Головне – пам’ятати про основні перешкоди, які можуть зіпсувати всю роботу.

Що може завадити самостійної зимової тонування авто?

  • Вода
    Технологія нанесення тонувальної плівки передбачає її змочування в мильному розчині, а також змочування в такому розчині і самих стекол. Влітку подібна процедура не викликає ніяких проблем, оскільки вода швидко висихає. Зате взимку при мінусовій температурі від -15 ° С вода перетворюється в лід.
    Якщо тонування виконана неякісної плівкою між стеклами і тонуванням можуть утворитися бульбашки, які приведуть до розривів і швидкого відклеювання плівки.
  • Будівельний фен
    Для розігріву плівки майстра тонування майже завжди використовують будівельний фен з робочою температурою + 900 … + 1000 ° С. Якщо процедуру проводити влітку, то, як і в попередньому випадку, нічого страшного не станеться. Але якщо виконувати тонування взимку на вулиці, то через велику різницю температур автомобільне скло можуть лопнути.
  • Висока вологість
    У літню пору зазвичай потрібно 2-3 дні для того, щоб тонувальна плівка повністю висохла – після закінчення цього терміну можна відкривати вікна в машині і їздити на ній в звичайному режимі. Однак взимку, в умовах підвищеної вологості, потрібно мінімум два тижні для того, щоб плівка повністю висохла.

Зимова тонування в професійній автомайстерні

Якщо ви прийняли рішення виконати зимову тонування в професійній автомайстерні, наприклад, в одному з наших центрів Garage Style, можете бути повністю спокійні за якість роботи.

Ми використовуємо тільки професійні матеріали та обладнання для тонування авто, тому навіть взимку добиваємося відмінного результату. Крім того, ми надаємо всім клієнтам безстрокову гарантію на тонування плівкою Llumar.

При цьому ваша машина зовсім не повинна залишатися в боксі протягом двох тижнів. Ви можете їздити на своєму авто в звичайному режимі. Навіть в умови зимових морозів плівка залишиться цілою, а маленькі бульбашки, які можуть з’явитися, зникнуть максимум через пару тижнів.

Робити тонування взимку чи ні: підсумки

Процедуру тонування можна виконати і взимку, якщо довірити цю задачу досвідченим фахівцям.

Якщо ви сумніваєтеся, що зможете своїми силами затонировать скла авто, краще відразу довіритися професіоналам. Майстри нашого центру тонування Garage Style завжди готові взятися за роботу і виконати тонування вашого автомобіля на вищому рівні. З усіх питань про послугу і її вартості телефонуйте за номерами, вказаними на сайті нашої компанії.

Тонування по ГОСТу, новий закон 2019

Державні структура збираються підвищити штрафи за тонування з 1 січня 2019 року. Розмір штрафу може досягати 5 тис. Руб. Можна розібратися в тонкощах ГОСТу в 2019 році, дізнатися законодавчі нововведення, а найголовніше, уникнути штрафу за затемнене скло.

Тонування – спеціальне захисне затемнює покриття на склі автотранспорту з метою мінімізації просматриваемости і потрапляння світла під час експлуатації автомобіля.

Завдяки цьому, водій може скоротити кількість потрапляння променів сонця в кузов транспорту, що запобіжить його від нагрівання всередині.

Надмірно затемнене скло суперечать встановленим законам і наказам Уряду РФ, що тягне за собою накладення штрафів.

Чи можна тонувати машину взимку?  За та проти

Все про тонування 2019: актуальні нововведення і деякі нюанси

З 1 січня 2019 р законодавчі збори намір посилити штрафи за перевищення рівня тонування. Чинне законодавство регламентує норми світлопропускання стекол транспортних засобів. Тонування скла допустима, якщо виконуються наступні умови:

  1. Показник світлопропускання передньої і бічних панелей – не нижче 70%.
  2. Показник світлопропускання для вітрового скла встановлена ​​на рівні 75%.

Якщо скла автомобіля не відповідають зазначеним вимогам, то автовласник сплатить штраф. У 2019 г. «неправильна» тонування обійдеться автовласникові в 1500 руб.

Проект нового закону про тонування передбачає значне підвищення суми штрафів в 2019 р перехід до прогресивної системи санкцій. При першому порушенні сума штрафу складе 1,5 тис. Руб. Наступні порушення обійдуться значно дорожче – 5 тис. Руб.

У 2017 році в КоАП РФ і ПДР внесені поправки, відомі громадськості як новий закон про тонування від 01 липня 2016 року, згідно з яким трохи змінилося покарання водіїв автотранспорту.

Порада

Зокрема, були внесені поправки в статті закону про тонування, який регулює правильність експлуатації автомобіля: встановлено заборону на затемнене скло, що не відповідають встановленим нормам і правилам.

Зміни в законодавстві відбулися на підставі Федерального закону від 14.10.2014 № 307-ФЗ «Про внесення змін до Кодексу Російської Федерації про адміністративні правопорушення».

Тонування автомобілів при низьких температурах

Чи можна робити тонування стекол взимку? Можна, можливо!

Ми розвіємо міфи про тонування автомобіля в зимовий період часу.

Чутки про те, що взимку не можна тонувати скла автомобіля це міф, який виник не просто так, його придумали ті, кому це вигідно. Розповсюджувачами цього слуху є невеликі «конторки» ( «заробітчан»), які працюють сезонно приблизно з квітня по вересень, для яких таке поняття як «гарантія» не існує. Ці чутки мають об’єктивні і суб’єктивні причини виникнення.

По-перше – умови тонування автомобіля . У зимовий період, якщо в гаражі холодно і температура нижче комфортної – в повному обсязі Тонировщики захочуть працювати в таких умовах.

Найчастіше Тонировщики таких «конторок» не мають достатній рівень кваліфікації роботи при низьких температурах повітря, вони не володіють технологією нанесення тонувальних плівок при знижених температурах; технології роботи в холодну пору значно відрізняється від технології роботи в теплу пору року.

По-друге, більшість тоніровочних «конторок» використовують дешеві рулонні плівки . Купивши один раз фірмову тонировочную плівку провідного виробника, вони підкладають в дані фірмові коробки плівки китайського виробника. Неякісна плівка при різких перепадах температури починає відшаровуватися і кипіти в середині замкнутого простору на нитках обігріву.

По-третє, таким «майстрам» вигідно поширювати міф про заборону тонування автомобіля взимку . Таким чином, вони намагаються уникнути відходу своїх клієнтів до конкурентів і забезпечити себе роботою на майбутнє, в більш теплий період часу. Вони лякають своїх клієнтів різними міфами про зимову тонування авто, щоб ті в свою чергу лякали інших людей.

По-четверте, буває ціни на «фірмові плівки» в таких «конторах» значно нижче, а люди завжди шукають дешевше .

Не забувайте, що безкоштовно ніхто працювати не буде, тому необхідно пам’ятати, що якісні фірмові плівки мають свою реальну вартість.

Звертаючись до «тонування у Василича» ви можете бути впевнені, що платите за високоякісну фірмову плівку, якісну роботу з гарантією в будь-який час року.

Так, робити тонування взимку – важче, цей процес вимагає більших витрат часу. У зимовий період плівка сохне довше, так як і влітку в похмуру погоду.

Для гарної адгезії необхідна сонячна енергія, зокрема ультрафіолетове випромінювання, яке плівка поглинає, перетворюючи його в теплову енергію (це також пояснює факт, чому влітку в похмуру погоду тонувальна плівка висихає значно повільніше).

Швидкість висихання не впливає на якість плівкового покриття і не позначається на кінцевому результаті.

На якість тонування зовнішня температура повітря не впливає!

Тому тонуйте своє авто в будь-який час року!

Чекаємо Вас за адресою: г.Вологда, вул. Чернишевського 11А, запис за тел .: 500-920

температура , плівка , зима , тонування

Чи можна робити тонування взимку?

Обклеювання стекол надає вашому авто привабливості, а так само захищає його від попадання сонячних променів влітку, в мороз зберігає тепло і приховує водія від цікавих очей круглий рік. Тонування зберігає скло при ДТП і захищає пасажирів від попадання осколків. Так само плівка захищає скло від механічних пошкоджень: гілок, гравію, вандалів.

Переваги та недоліки тонировочной плівки

Але гарантувати всі функції тонировочной плівки можна тільки при професійному підході і дотриманні технології.

Матеріали повинні бути від провідних виробників, це дозволяє давати гарантії, при правильній експлуатації. Якісна плівка не повинна тріскатися, відклеюватися, втрачати колірні властивості.

Так само плівка повинна мати високий ступінь захисту і відповідати наступним параметрам:

  • мати природний зовнішній вигляд;
  • захищати вас від відблисків і надлишкових сонячних променів;
  • мати стійкий шар від механічних пошкоджень, який невибагливий в обслуговуванні;
  • володіти високими термоізоляційними властивостями, це допоможе зберегти тепло в машині, і плівка буде мати не тільки естетичну функцію, а й практичну;
  • стійкість до ультрафіолету, ця властивість дозволить зберегти салон авто від впливу сонця і вигорання.

Також при виборі плівки потрібно враховувати зір водія і досвід водіння. Кращим варіантом тонування вважається плівка зі светопропусканием 15-20 відсотків, за винятком лобового скла.

Тонування скла в автомобілі потрібна не тільки для того, щоб захищати від впливу ультрафіолетового випромінювання, а й допомагає збереженню тепла в машині.

Тонувальна плівка працює на віддзеркалення тепла і дозволяє взимку зберігати мікроклімат в салоні авто.

Тонувальна плівка має різну ступінь світлопропускання:

  • 5% якщо стоїть мета приховати салон автомобіля;
  • 15% дозволяє забезпечити конфіденційність, але в той же час не заважає огляду, і можна комфортно керувати автомобілем;
  • 20% створює комфортне керування автомобілем у нічний час доби;
  • 30% прітемнять скла і створює затишну обстановку;
  • 50% використовується для тонування лобового скла, нейтралізує світло фар інших авто.

Тонувати автомобіль взимку не рекомендується, особливо в сильний мороз, так як частинки води, які залишилися під плівкою можуть замерзнути, що призведе до утворення бульбашки плівки.

  Технологія тонування взимку

Для початку розберемося як взагалі тонують автомобіль:

  1. Тоніровочную плівку добре змочують мильним розчином.
  2. Далі цим же розчином обробляється скло і приклеюють плівку спочатку зовні, щоб підігнати за розміром і надати форму.
  3. Щоб надати форму скла плівку гріють будівельним феном.
  4. Далі готову підігнані плівку приклеюють зсередини.

Для того щоб плівка лягала рівномірно, без опуклостей і шорсткостей скло повинне бути ідеально чистим. Навіть через крупинки в пару міліметрів можуть утворюватися бульбашки повітря. Після тонування, не рекомендується відкривати вікна два, три дня.

Застереження щодо тонування автомобіля взимку:

  1. Тонувати автомобіль потрібно в теплому приміщенні з температурою повітря більше +10 градусів. В іншому випадку при сушінні феном плівка скло може лопнути від перепаду температур.
  2. Після тонування бажано залишити автомобіль в теплому боксі на 1-2 дня, так як якщо залишилися частинки вологи під плівкою, то на морозі вода замерзне, збільшиться в об’ємі, і це призведе до утворення бульбашки плівки.

Переваги тонування очевидні:

  • тонування захищає салон від вигорання
  • захищає від відблисків фар у нічний час
  • перешкоджає втрати тепла в зимовий час
  • захищає скло від механічних пошкоджень
  • допомагає захистити водія та пасажирів від попадання осколків скла в разі ДТП.

Тонування автомобіля взимку це процес, який можна проводити, але з урахуванням пересторог. Професійна і якісна тонування робить ваш автомобіль більш безпечним і красивим.

Вам сподобався наш сайт?

Не залишайтеся байдужими, поділіться зі своїми друзями і колегами!

Тонування взимку – чи не краще почекати до літа?

Існує багато міфів … Хтось вірить, що людина походить від мавпи, інший – що можна принижуватися перед жінкою і при цьому отримати її любов, а третій – що не можна робити тонування взимку. Що об’єднує всіх трьох? Все правильно – вони не праві … І якщо дурість перших двох очевидна для будь-якого більш-менш адекватну людину, то ось про третього треба дещо пояснити.

Зовсім не виправдані чутки про те, що в зимову пору року тонувати скла автомобіля не можна. Звичайно, при цьому є ймовірність випробування деяких незручностей і труднощів, проте більшість проблем можна вирішити. Отже, особливості тонування автоскла взимку:

  • Якщо є стійке бажання затемнити скла взимку (наприклад, у разі придбання автомобіля), то необхідно запастися терпінням, тому як якісна тонувальна плівка висихає за часом набагато довше за звичайну. А зробити це неякісної плівкою в зимовий час у вас просто не вийде.
  • Через тривалу відсутність прямого сонячного світла приміщення, в якому буде відбуватися процес тонування, необхідно добре прогріти для кращого нанесення плівки.
  • Обов’язкова умова – використовувати спеціальні ультрафіолетові лампи для кращої адгезії (зчеплення поверхонь плівки і скла).

Тільки при чіткому, послідовному виконанні всіх перерахованих умов покриття скла абсолютно не відрізнятиметься від покриття, яке вироблене в теплу пору року.

Спеціаліст з питання зимового тонування

Так звідки пішов міф про неможливість тонування авто влітку?

Не всі майстерні можуть надати кваліфіковану допомогу в цій справі: є думка, що взимку скла не тонують з тієї причини, що плівка не витримує низьких температур і тріскається, деформується.

Таку думку – помилково, а поширюють егонедобросовестние майстерні, які не можуть забезпечити умови для твори тоніровочних робіт. Та й працюють там не самі круті фахівці.

Це так звані сезонні майстерні, що існують тільки в теплу пору року і, судячи з усього, поняття гарантійного терміну служби послуги для них не існує. Зазвичай це невеликі обшарпані гаражі, які можуть залучити клієнтів до себе тільки низькими цінами.

Зверніть увагу

Крім того, велика частина таких фірм використовують некондиційні або низької якості тонувальні плівки.

Або такі «профі», купивши одного разу фірмову дорогу плівку в рулонах будь-якого відомого ведучого виробника, підкладають в порожню упаковку продукцію китайського виробника.

А така плівка дійсно при різких перепадах температур починає кипіти і плавитися на нитках обігріву скла і відшаровуватися.

Таким горе-майстрам досить вигідно поширювати міф про неможливість тонування автомобільного скла взимку. Люди починають сумніватися і чекають приходу літнього періоду.

Але ж все набагато простіше – треба звернутися до досвідчених фахівців, що володіє необхідним обладнанням та умовами для роботи.

Як ви вже напевно здогадалися, саме такі диво-майстра працюють у нас в «Райхан Авто» – ми можемо затонувати ваш автомобіль по ГОСТу і в моторошний холод, і в страшний спеку.

Єдине, про що необхідно пам’ятати, – це правила правильного і дбайливого догляду за тонуючої плівкою, причому ці правила застосовують незалежно від того, в який період проводилася тонування.

Отже, підсумуємо все вищесказане:

  • тонувати скла авто можна абсолютно в будь-який час року,
  • зовнішня температура навколишнього повітря не впливає на якість наноситься тонування,
  • знижена температура змінює процес нанесення тонувальної плівки, але це ніяким чином не відбивається на якості кінцевого результату.

Наша Автостудія «Райхан Авто» надає послугу по тонуванню автомобільного скла в будь-яку погоду і абсолютно в будь-яку пору року.

У нашому автосервісі працюють спеціально навчені фахівці, які якісно і в досить стислі терміни вироблять тонування авто, для чого у нас є все необхідне сучасне обладнання та професійні матеріали. І вам не буде страшно залишити свою «ластівку» в наших чудових обігріваються гаражах.

І найголовніше – ми даємо кожному клієнту гарантію на виконану роботу! Нам не соромно за справу рук своїх.

Тонування автомобіля: так чи ні?

Хоча на смак і колір, звичайно, товариш не всяк – кому-то приємно виставляти себе на огляд, перебуваючи в шкіряному салоні дорогого автомобіля і поглядів на інших учасників дорожнього руху з висоти кліренсу свого джипа, матеріального благополуччя і гарного смаку.

Що ж, дана стаття не для них. І не для тих, хто прагне заощадити якісь там копійки і з цієї причини не затемнює скла всього авто.

Отже, тонування. Давайте розглянемо плюси і мінуси. З беззаперечних і об’єктивних плюсів можна виділити наступні:

важливо

Автомобілі з тонуванням в рази рідше стають жертвами автоподстав. Не вірите? Поговоріть з Даїшники. Власники тонованих машин істотно (!) Рідше стають жертвами так званих барсеточників.

На стоянках з затонованих машин дуже рідко крадуть залишені водієм або пасажирами особисті речі. Власники (а особливо це актуально для жінок-водіїв) так само значно рідше стають жертвами розбійних нападів з метою заволодіння автомобілем.

Це стосується, в першу чергу, природно, дорогих і статусних автомобілів. Салон тонованого автомобіля не вигоряє і довше зберігається «новим». Тонована машина має кращу теплоізоляцію салону. Тобто втрати тепла / холоду через скла у неї значно менше.

А це означає, що влітку, наприклад, кондиціонер вашої машини буде працювати не на межі, а в щадному режимі. Звідси економія палива і збільшення ресурсу.

  • При розбиванні тоноване скло не засинає водія і пасажирів осколками, які залишаються висіти на плівці.
  • З суб’єктивних плюсів можна сказати те, що перебувати «не в акваріумі», як мінімум, комфортніше.

Тепер про мінуси. Ви їх знаєте? А я ні, можете поділитися.

Окремо варто зупинитися на міфах .

Міф 1 : З тонованого автомобіля в рази гірше оглядовість. Це неправда, за винятком тих випадків, коли хтось через вродженого ідіотизму закочує все скла авто «в кругову» плівкою з 100 відсотковим або близьким до нього светопоглощенієм.

Міф 2 : Аварійність тонованих машин вище. Все вірно з точністю до навпаки – нижче. Чому – розповім іншим разом, бо це тягне на обсяг окремої статті.

Міф 3 : Тоновані автомобілі частіше зупиняються співробітниками ДІБДР. Тут теж все не так. Найчастіше вони зупиняються тільки під час проведення будь-яких спецоперацій. В інший час рідше (вірно для великого мегаполісу) або точно так же (вірно для руху по трасі).

Тепер – як тонувати . Заднє скло і бічні пасажирські скла заднього ряду ви можете затонувати взагалі непрозразной плівкою, забити фанерою і обклеїти газетами – це можна. Аби дзеркала були на місці, і Ви як водій вміли ними користуватися. Лобове скло тонувати по суті не можна, за винятком смуги шириною до 14 см вгорі оного.

Світлопропускна здатність лобового скла, за законом, повинна становити мінімум 75%, що не допускає нанесення будь-якої плівки або напилення, так як скло саме по собі і без покриття не дає ста відсотків проходження світла.

Бічні стекла, водійське і пасажирське, повинні пропускати 70% світла, так що тут теж особливо-то не розгуляєшся.

Але не забуваємо про дефлектори! Це така аеродинамічна штука, наклеюється на верх дверей і стане на заваді задування вітру в салон автомобіля при його русі зі злегка прочиненими вікнами.

Порада

Вони часто робляться напівпрозорими з темного, димчастого пластику. При вдалому підборі цього нехитрого пристосування, його ширини і вильоту, від нього можна добитися і виконання ним невластивої функції, а саме – зменшення «прозорості» автомобіля.

І що важливо – застосування дефлекторів законодавчо ніяк не обумовлено.

На практиці можна отримати практично непрозорий салон автомобіля, не порушуючи букву закону, – шляхом покупки авто з чорним або темно-сірим салоном; затемнення заднього скла і бічних пасажирських заднього ряду, що називається, «в нуль»; нанесення на лобове скло четирнадцатісантіметровой темної смуги; тонування бічних стекол на 30% і підбору широких дефлекторів.

Ваша машина перестане бути акваріумом відповідно до закону.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…