Багато хто хоче сісти за кермо автомобіля і насолодитися перевагами особистого авто. Але перш ніж це зробити, вам треба буде пройти складний етап навчання. Практика наочно показує, що основні проблеми виникають з тим, як правильно перемикати передачі і на механіці.

Спочатку найскладнішим для новачка здається просто навчитися рушати з місця. Але буквально за кілька практичних занять цей момент можна відпрацювати до автоматизму.

А ось перемикатися на механічною КПП в русі складніше. Це поступовий процес вироблення рефлексу, що дозволяє своєчасно і, не відволікаючись на сам важіль, переходити з однієї швидкості на іншу практично на рівні інтуїції.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Ключовим правилом є обов’язкове використання педалі зчеплення. В теорії можна навчитися переключатися без зчеплення, але тоді коробка довго не прослужить, і незабаром її доведеться міняти. Тому при гальмуванні і на розгоні педаль зчеплення і важіль КПП зобов’язані працювати в тандемі.

Важливі нюанси

В ідеалі машина повинна їхати без ривків, переходячи з однієї швидкості на іншу. При купівлі вживаного авто або нової машини всі покупці обов’язково дивляться на такий нюанс комплектації як тип використовуваної КПП.

Об’єктивно найпростішої в плані управління машиною вважається автоматична коробка. Але важливо розуміти, що існує цілий ряд різновидів КПП, а не простий розподіл на механіку і автомат.

Нещодавно ми вивчали з вами особливості секвентальних коробок, а також детальніше знайомилися з варіатором. Раджу ще раз перечитати і оновити власний багаж знань щодо автомобільних коробок перемикання передач.

Зверніть увагу

У плані надійності і довговічності поки міцно першу позицію утримує класична механіка.

При грамотному використанні машина може розігнатися досить швидко, вичавлюючи максимум з встановленого двигуна. Але коли мотор потужний, а водій не вміє правильно перемикатися, тоді ніякі кінські сили вам не допоможуть.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Для всіх МКПП діє один загальний принцип. Полягає він у тому, що спочатку вичавлюється зчеплення, далі переключається швидкість, після чого педаль зчеплення опускається.

Коли виконувати перемикання

Перемикання має здійснюватися плавно, але одночасно швидко.

Багатьох справедливо цікавить, коли саме потрібно здійснювати перехід з однієї швидкості на іншу. Хоча машини і коробки є різні, існує усереднені показники. А саме:

  • Перша швидкість призначена в основному для старту, і для активної їзди не використовується. Актуальна швидкість тут від 0 до 20 кілометрів на годину;
  • Друга швидкість розгінна і служить для пересування на малій швидкості в діапазоні від 20 до 40 кілометрів;
  • На третю водій повинен переходити, коли потрібно розігнатися з 40 до 60 кілометрів на годину;
  • Четверта підходить для швидкостей від 60 до 80 кілометрів на годину;
  • П’ята і шоста швидкість для руху понад 80 кілометрів на годину.

Ці цифри умовні і середні, оскільки існує цілий ряд інших факторів, що впливають на їзду.

Представлена ​​схема актуальна для машин, які не навантажені і рухаються по дорозі без опору у вигляді піску, глибокого снігу або крутого підйому. Якщо ж такий опір є, тоді переходити на наступну передачу рекомендується трохи пізніше.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Автомобілісти і автоінструктора розробили корисну пам’ятку, яку рекомендують запам’ятати новачкові. Суть полягає в наступному:

  • Першу передачу завжди рекомендується використовувати виключно для того, щоб рушити з місця;
  • Після старту слід відразу ж включати другу швидкість;
  • Друга передача служить в якості розгінної швидкості на МКПП;
  • Третя є оптимальною при обгонах;
  • Четверта найкраще проявляє себе при їзді в міських умовах;
  • П’ята і шоста служать для швидкісних трас, шосе і автомагістралей.

Також при необхідності ви можете здійснювати перемикання не по порядку, скидаючи з вищої на нижчу, щоб загальмувати двигуном.

У мережі є цілий ряд наочних відео про те, як на автомобілі з механікою слід правильно орудувати важелем перемикання швидкостей. Детально розглядаються як підвищені, так і знижені передачі.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Процес перемикання

При прямолінійному русі і під час повороту водієві потрібно міняти поточну швидкість, виставлену на механіці.

Робиться це за певним алгоритмом, який можна представити в наступному вигляді:

  • Щільним рухом лівою ногою вичавлюється в підлогу педаль зчеплення;
  • одночасно з цим необхідно відпустити ногу з педалі газу;
  • плавно, але швидко вибирайте на коробці потрібну передачу;
  • при проходженні важеля спочатку повертаєтеся в нейтраль, а потім вже в необхідну швидкість;
  • далі зчеплення відпускається;
  • паралельно починається робота педаллю газу, щоб не втрачати швидкість і обороти;
  • після повного відпускання зчеплення додається хороший газ.

Якихось строгих і жорстких обмежень в плані послідовності переходу на швидкості немає. Ніхто не змушує перемикатися в строго заданому порядку, від 1 і до останньої передачі.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Але якщо ви будете пропускати швидкості, тоді на розгін доведеться витрачати більше часу і обороти почнуть падати.

Поширені помилки

Помилка новачків зазвичай стандартна, і полягає вона в неузгоджену дію важеля механіки і педалі зчеплення. В результаті машина втрачає швидкість, а часом глухне.

Автомобілісти, які лише недавно сіли за кермо, часто легко ідентифікуються не тільки по значку У на склі, а і по розсіяному і різкому перемиканню.

Коли авто рушає, недосвідчені водії регулярно рано кидають зчеплення. Як підсумок, машина смикається, а сама коробка поступово виходить з ладу.

З огляду на діапазони швидкостей, актуальних для перемикаються передач, багато хто вважає, що коли машина не їде більше 40 км / год, переходити з 2 на 3 передачу не потрібно. Але запам’ятайте, що підвищена передача не обов’язково вимагає підвищення швидкості. Ви можете сміливо вичавлювати третю, але їхати при цьому встановлені обмежувальним знаком 40 кілометрів.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Підвищена передача лише дозволяє їхати швидше. Тобто при виборі 3 швидкості вам буде простіше з 40 розігнатися до 80-100 кілометрів на годину, на це піде менше часу і двигун буде краще себе вести, ніж при розгоні з другої швидкості. Наявність можливості прискоритися не зобов’язує вас прискорюватися.

Слушні поради

Дам ще кілька загальних рекомендацій, а також торкнуся тему того, на яких оборотах варто здійснювати перемикання, якщо водій вважає за краще орієнтуватися по тахометрі. Це актуально для новачків, які поки просто не вміють спиратися на звук мотора.

  • Завжди намагайтеся тримати ногу на спеціальному майданчику для відпочинку. Не тримайте її безпосередньо над педаллю;
  • Відрегулюйте положення крісла щодо коробки під себе. При перемиканні ви не повинні тягнутися до важеля;
  • Виконуючи дії з коробкою, ліву руку обов’язково переміщайте в центр рульового колеса, в його верхню точку. Це дозволить при необхідності тільки за допомогою однієї руки виконати екстрений маневр;
  • Спочатку рекомендується перемикатися по тахометрі;
  • Якщо у вас дизель, тоді перехід з передачі на передачу здійснюється на 1500-2000 оборотах;
  • Для бензинових актуальним діапазоном на тахометрі є 2000-2500 оборотів в хвилину.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Це дійсно важливі рекомендації, яких слід суворо дотримуватися.

Все приходить з досвідом і практикою. Але грамотна робота з МКПП дозволяє істотно економити паливо, зберігати в цілісності вузли коробки, двигун і педальний вузол, а також використовувати на максимум кожну кінську силу.

Безпечне водіння: крутний момент двигуна

Як пов’язана робота двигуна з безпекою водіння? Що таке крутний момент двигуна і як він впливає на безпеку? Для чого потрібен тахометр? Які мінуси автомата і режиму D в автоматичній коробці передач? Як правильно перемикати передачі на “механіці”? Чому небезпечно рух накатом? Чи можна включати нейтралку в русі? Чому небезпечно вичавлювати педаль зчеплення при гальмуванні? Чому правильно гальмувати на механіці при включеній передачі? На всі ці запитання й мені питання я дам відповіді в цій та наступних статтях.

Якщо по-науковому, то цей твір сили, прикладеної до важеля, і відстані від осі обертання важеля до точки прикладання сили. У фізиці це називається моментом сили, а в техніці усталене словосполучення «крутний момент». Поширена одиниця виміру – Н * м (ньютон на метр).

Тепер по-людськи ? Крутний момент двигуна – величина, що демонструє нам тягові можливості мотора.

 Чим більше крутний момент приходить від мотора на колеса автомобіля, тим більший вантаж може зрушити з місця автомобіль і тим більше прискорення може розвинути .

 Звідси ясно, що вантажівки, трактори, тягачі та бульдозери, а також машини для спортивного водіння в першу чергу «зацікавлені» у великій моменті.

Крутний момент, що приходить від двигуна на колеса, залежить не тільки від двигуна, але і від передавальних чисел головної пари і коробки передач: чим більше передавальні числа, тим більший крутний момент передається на колеса при одному і тому ж моменті мотора і тим динамічніше автомобіль .

Коні – ні при чому

Зауважте, про потужність мотора, яку прийнято вимірювати в кінських силах, я поки не написав ні слова.

Хоча максимальна потужність вважається основною характеристикою мотора і часто із задоволенням обговорюється автолюбителями, вона має мало відношення до безпеки управління автомобілем і безпосередньо «відповідає» за максимальну швидкість машини . Але чи часто нам в житті доводиться їздити на максималці?

На динаміку розгону впливає багато різних факторів , зокрема, номер включеної передачі в коробці, і про це ми ще поговоримо. А  якщо обговорювати характеристики саме двигуна, то коротко все виглядає так: для максимальної швидкості потрібна потужність, для прискорення – крутний момент .

Для чого потрібен тахометр?

У будь-який «поважає себе» машині є такий прилад як тахометр. Для багатьох досвідчених водіїв очевидно, про що я зараз напишу, але часто зустрічаються люди, які взагалі ніколи не замислювалися ні про наявність тахометра, ні про його призначення.

Він зазвичай розташовується поруч зі спідометром і показує, вибачте за вираз, частоту обертання колінчастого вала двигуна ? Або на жаргоні це простіше називають «обороти двигуна». Чим сильніше водій натискає на педаль газу, тим більше палива надходить в мотор і тим більше його обертів.

Відповідно, при розгоні стрілка тахометра рухається вгору за шкалою, при уповільненні – вниз.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Як все це пов’язано між собою? І яке відношення це має до безпечного водіння?

Тахометр і крутний момент

Тепер найцікавіше. Подивіться на технічні характеристики будь-якого автомобіля, і ви побачите: в них вказані не просто потужність і крутний момент, а максимальна потужність і максимальний крутний момент. Стало бути, бувають ще й не максимальна потужність і не максимальний крутний момент …

Ці питання ми докладно розбираємо на ексклюзивному курсі нашої школи «курс MBA для водія: Майстерність водіння Автомобіля», де я часто задаю студентам питання: «Припустимо, потужність вашого авто – 200 к.с.

Чи завжди ви маєте під капотом ці 200 коней? » У відповідь я зазвичай чую або «не знаю», або «завжди». Причому відповідь «завжди» аргументується так: «Ну адже в паспорті написано, що потужність дорівнює 200 л. с.

важливо

, Значить, вона у мене є завжди ».

Відповідь невірний. Звернемося до технічних характеристик, наприклад, Honda Accord VII 2.4. Ось що там написано:

  • максимальна потужність: 190 к.с. при 6800 об / хв
  • максимальний крутний момент: 220 Н * м при 4500 об / хв

Мотор розвиває максимальні потужність і момент не завжди, а тільки коли стрілка тахометра показує певні значення , у випадку з Honda Accord, 6800 об / хв! І максимальний крутний момент – при свідченні стрілкою 4500 об / хв.

Звідси перший висновок: максимальна потужність і максимальний крутний момент залежать від оборотів двигуна.

Небезпека високих обертів – міф

І звідси ж другий висновок . Багато з моїх учнів і просто знайомих розповідають, що інструктори в автошколах дуже не люблять, коли мотор реве, і, лаючись, змушують перемикатися на підвищену передачу. Нібито, рух на високих оборотах шкідливо і руйнівно для мотора, знижується його ресурс і т.п. Друзі мої, це міф!

Самі посудіть, виробник заклав в характеристики мотора можливість і, часом, необхідність руху на середніх і високих оборотах аж до того, коли стрілка тахометра «лягає» на червону зону.

І без цього неможливо досягти ні максимального крутного моменту, ні максимальної потужності.

Як думаєте, у кого більший авторитет в цьому питанні: у інструктора з місцевої автошколи або у світового виробника автомобілів?

Максимальне прискорення – на високих оборотах

Йдемо далі і подивимося на графік – так звану зовнішню швидкісну характеристику – для тієї ж Honda Accord VII 2.4:

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Як видно з графіка,  максимальна потужність «знаходиться» в кінці шкали тахометра, біля його червоної зони –  6800 об / хв. Виходить, наші 190 коней машина видає тільки в ті самі «жахливі» моменти, коли мотор реве, а тахометр зашкалює ? В інші 99% часу їзди ви використовуєте лише якусь частину його потужності.

Що стосується крутного моменту, то він має форму горба, і його зона максимуму знаходиться в районі 3000-5000 об / хв .

Який в цьому практичний сенс? При показаннях тахометра нижче 3000 об / хв движок тягне поганенько, а в районі 2000 і нижче – не тягне взагалі  і дуже страждає, якщо в ці, по-справжньому для нього жахливі, моменти водій від нього щось вимагає.

І найцікавіше, це актуально для більшості бензинових моторів – нижче 3000 двигун тягне погано! У зони нижче 3000 є і свій плюс: низьку витрату палива.

Два режими роботи двигуна

І тоді ми можемо умовно розділити тахометр на 2 зони:

Економічна зона: 2000-3500 об / хв. На малюнку відзначена зеленим. У цій зоні мотор споживає мало палива і погано прискорюється.

Швидкісна зона: 3500 об / хв і вище. На малюнку відзначена жовтим. У цій зоні мотор незвично ненажерливий, але прискорення видає що треба – максимальне.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Зверніть увагу на ще одну зону – червону:  туди стрілкою тахометра краще взагалі ніколи не потрапляти, оскільки це буде вже руйнівно для двигуна . Але не варто хвилюватися: у сучасних машинах на заводі встановлюють обмежувач оборотів, який не дозволяє стрілці зайти в червону зону.

Всі наведені показання тахометра в цілому актуальні для атмосферних бензинових моторів . У турбованих моторів максимум моменту починається при більш низьких оборотах: 2000-2500 об / хв. А у дизелів вся картинка потужності і моменту зміщена вліво, в зону більш низьких оборотів. Тобто у дизелів все виглядає точно так само, тільки мінус 1000 об / хв.

Безпечне водіння, крутний момент і тахометр

І тепер переходимо до самої суті питання. Як пов’язана безпеку водіння з обертовим моментом і, тим більше, з тахометром? Дуже просто. Безпека водіння означає можливість здійснити маневр, який дозволив би уникнути ДТП . А маневрів може бути три:

1. Зміна напрямку руху (дії кермом);

2. Гальмування:

  • гальмування робочим гальмом (натискання на педаль гальма)
  • гальмування двигуном (відпускання педалі газу)

3. Прискорення (натискання на педаль газу)

Кермо і гальмо: завжди готові!

Якщо зчеплення шин з дорогою хороше,  змінити напрямок руху ми можемо завжди , оскільки кермо за замовчуванням знаходиться в «бойовому» стані. Повернули кермо – повернув і автомобіль . Аналогічна ситуація з гальмуванням:  педаль гальма завжди готова до роботи. Натиснули – загальмували .

Педаль газу часто дрімає

А з педаллю газу справа йде куди складніше. Автомобіль не завжди добре реагує на дії педаллю газу, а тільки в зоні максимального крутного моменту, тобто в зоні середніх і високих показань тахометра. Здійснити маневр прискорення або гальмування двигуном ми можемо, тільки в той вдалий і щасливий момент, коли стрілка тахометра показує не нижче 3000 об / хв.

Виходить,  кермо і педаль гальма в машині готові до маневру завжди, а педаль газу – не завжди, а тільки при показаннях тахометра не нижче 3000 об / хв .

І якщо дорожня ситуація можливо (можливо! Ми ж не можемо заздалегідь знати результат подій на 100%, а можемо тільки прогнозувати) зажадає від вас активних дій педаллю газу, вам слід завчасно підвищити обороти двигуна до 3500 об / хв або вище.

Безпека водіння – максимальний крутний момент

Упевнений, тепер вам зрозуміла зв’язок між тахометром, крутним моментом двигуна і безпекою водіння ?

Отже,  дбаючи про безпеку водіння і бути готовим до маневру, потрібно підвищити обороти двигуна до «жовтої», швидкісний зони тахометра . Як це зробити? Дуже просто – включити знижену передачу.

Якщо у вас механічна коробка передач, то, без варіантів, робите це самі. Якщо ж у вас «автомат», ідеально, якщо ви теж переведіть передачу заздалегідь самі, за допомогою режиму ручного перемикання.

Навіщо в ручному режимі? Про це читайте в статті «Безпечне водіння: мінуси автомата».

Для чого потрібна коробка передач?

Як стає зрозуміло з написаного вище, двигун дорожнього автомобіля працює по-різному при різних оборотах. На «низах» споживає мало палива і погано тягне, на «верхах» тягне добре, але і апетитом володіє набагато більшим.

Значить,  нам потрібно управляти оборотами мотора, щоб отримувати від нього потрібну віддачу в залежності від дорожньої ситуації . Як це зробити? Дуже просто: перемикати передачі.

Саме для цього в будь-якій машині є коробка передач: для регулювання обертів двигуна, і ні для чого більше!

Самі посудіть, в більшості сучасних машин, крім малолітражок, II передача забезпечує розгін до 90 км / ч. А що таке 90 км / год? Це середня швидкість руху на швидкісних трасах. Так, є любителі поганяти по 140-150 км / ч, але їх менше, і з такими швидкостями може впоратися вже III передача.

Порада

Однак ті ж сучасні коробки робляться п’яти-, шести- а то і семиступінчастими. Питання: навіщо потрібні IV, V і VI передачі, якщо можна впоратися першими трьома? Якраз для того, щоб їхати з тими ж швидкостями, але при більш низьких оборотах двигуна і з більшою економічністю.

А навіщо на II передачі розганятися до 90 км / год, якщо можна обійтися економічною VI передачею? Якраз для роботи мотора на високих обороах і можливості інтенсивного прискорення.

Ось і вся наука! Саме тому правильно користуватися тахометром при виборі передачі, а не чимось ще. Тому що  перемикаємо передачі ми саме для зміни обертів двигуна, щоб на будь-якій швидкості утримувати обороти двигуна в економічній зоні і мати при цьому достатній крутний момент і тягу .

У наступних статтях я напишу також про те, як правильно перемикати передачі, як правильно гальмувати на механіці і чому небезпечно рух накатом.

Вчимося правильно перемикати передачі

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Якщо ваш автомобіль постійно смикається, ледве-ледве піднімається на гору, повільно набирає швидкість або нишпорить на старті зі світлофора, можна з упевненістю заявити – ви неправильно переключаєте передачі.

Але перед тим, як приступати до безпосереднього вивчення цього питання, необхідно хоча б поверхово познайомитися з принципами взаємодії двигуна і КПП.

[Box type = “download»] Варто відзначити, що різні мотори мають свої правила маніпуляцій з трансмісією. Що стосується спортивних автомобілів, які беруть участь в змаганнях, то на них використовується абсолютно інша техніка. [/ Box]

Ми розглянемо середньостатистичний сімейний автомобіль. Для початку давайте познайомимося з силовим агрегатом вашої машини.

Двигун: коротке знайомство

Мотор розрахований на різні режими експлуатації. Двигун звичайного автомобіля підтримує швидкість обертання колінчастого вала 700-7000 об / хв .

Варто зазначити, що кожен силовий агрегат має своє значення частоти обертання, при якому крутний момент буде найбільшим.

Для вітчизняних автомобілів максимальний крутний момент досягається при 3000 об / хв . В іномарках максимум знаходиться трохи вище, але в цьому діапазоні. Навіщо вам це потрібно?

Справа в тому, що ідеальний момент для перемикання передачі і досягається при максимальному моменті, що крутить. Якщо ж ви будете і далі підвищувати обороти, то істотно скоротите термін служби вашого двигуна.

Крім того, в такому випадку значно збільшиться витрата палива, що також негативно відіб’ється на моторі. Чому?

Тому що невеликій швидкості обертання колінчастого вала недостатньо для того, щоб створити номінальний тиск. В результаті це призводить до масляного голодування деталей силового агрегату.

Пару слів про трансмісії

Якщо двигун лише поступово пошкоджується при їзді на високих оборотах, то трансмісія практично розривається на частини. Саме тому гоночні автомобілі оснащені спеціальними КПП, які можуть витримати подібні навантаження.

Але така експлуатація звичайного автомобіля швидко виведе її з ладу, особливо якщо ви неправильно переключаєте передачі.

Техніка перемикання передач

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментівПочнемо зі старту. На холостому ходу двигун працює на 600-800 оборотах на хвилину , але щоб почати руху, необхідно досягти показника в 1600. Після того як ви переключилися на першу передачу, щоб правильно перемикатися, необхідно дотримуватися наступних правил.

Найголовніше – не потрібно різко тиснути на педалі зчеплення або газу, в іншому випадку двигун буде розриватися або затихне. Але в той же час не потрібно робити це занадто повільно. Таким чином, вам потрібно плавно і швидко натискати на педалі. Рекомендується відпрацьовувати ці рухи на незаведенном автомобілі.

Отже, щоб правильно перемикати передачі на механіці вгору, вам потрібно:

  1. відпустити газ;
  2. швидко і плавно вичавити зчеплення;
  3. перевести ручку коробки передач на одну секунду в нейтральне положення – завдяки цьому вирівнюється частота обертання шестерень;
  4. переключитися на верхню передачу;
  5. одночасно відпустити зчеплення (пам’ятаєте: швидко, але плавно) і натиснути на газ;
  6. посилити тиск на педаль газу , щоб забезпечити двигун великим кількість палива – завдяки цьому машина буде розганятися.

Дві хитрості

Під час перемикання з другої на третю, з третьої на четверту і так далі, потрібно трохи швидше відпускати зчеплення, ніж при старті або перемиканні з першої на другу передачу.

Категорично забороняється рушати з другої передачі або перемикатися з першої на третю передачі . Чому? Тому що це значно скоротить термін служби трансмісії. Крім того, ви можете стихнути.

Алгоритм правильного зниження передач

  1. Відпустіть газ.
  2. Плавно натисніть на педаль гальма.
  3. Натисніть на зчеплення, коли швидкість досягне необхідно межі для зниження передачі (наприклад, для перемикання на 4-у це 70 км / ч).
  4. Швидко переключіться на потрібну передачу, не варто затримуватися на нейтралці.
  5. Плавно відпустіть зчеплення.
  6. М’яко натисніть на педаль газу для підтримки обертів.

[Box type = “download»] Варто відзначити, що під час зниження передачі можна переключитися на будь-яку передачу. Тобто, ви можете стати з 5-ої на 3-ма або 2-у і т.д.

Але щоб це зробити, потрібно скинути швидкість до необхідного показника потрібної передачі. [/ Box]

Крім того, ви можете скористатися для зниження передачі перегазовкой.

Щоб це зробити, вам потрібно:

  1. відпустіть педаль газу;
  2. вичавіть зчеплення;
  3. перейдіть на нейтралці;
  4. натисніть на газ (буквально на частки секунди);
  5. вичавіть зчеплення і перейдіть на відповідну передачу.

Ще один метод

Є ще один спосіб навчитися правильно перемикатися передачі. Щоб це зробити, вам необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля. Якщо ж інструкції немає, то зверніть увагу на значення максимального крутного моменту і на те, при якій швидкості обертання колінчастого вала воно досягається.

Знаючи цей показник, ви зможете самостійно визначити, на яких оборотах слід перемикатися в кожному конкретному випадку .

Зверніть увагу

Також можна визначити відповідний момент для перемикання, відштовхуючись від підвищення тяги автомобіля .

Як тільки ви перейдете максимальний крутний момент, ви відчуєте різке зниження тяги, внаслідок чого машина не буде швидко набирати швидкість.

Техніка перемикання передач на дизелі

В цілому методика перемикання передач та ж, що і для бензинових двигунів.

Але ви повинні пам’ятати про наступне:

  1. у дизельного мотора менший діапазон робочих оборотів;
  2. постійна їзда на високих оборотах призведе до масляного вигоряння деталей, яка в дизелях проходить в 2-3 рази швидше;
  3. менший міжсервісний пробіг.

Неправильне перемикання передач сильно вдарить по вищевказаним характеристикам, що відіб’ється на вашому гаманці під час ремонту.

Підводимо підсумки

Отже, щоб правильно перемикати передачі, необхідно постійно стежити за показаннями тахометра. Також необхідно суворо дотримуватися правил переходу на верхню або нижню передачу.

Найголовніше полягає в тому, щоб:

  1. зловити потрібний момент для перемикання;
  2. швидко і плавно натискати на педалі.

Якщо ви будете це робити, то зможете навчитися правильно перемикати передачі. А це продовжить термін служби трансмісії і двигуна, а також заощадить ваші гроші.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі – на мотоциклі, пріор, двигуна, на дизелі, сенсей

Вміле управління транспортним засобом має на увазі наявність досвіду швидко і в потрібний момент проводити перемикання передач.

При відсутності такого керування транспортним засобом суттєво ускладнено. Тому перш, ніж приступити до водіння ТЗ, потрібно буде ознайомитися з алгоритмом перемикання швидкостей.

Процес цей різниться на автомобілях різних марок, різних моделей. Причому важливо здійснювати процес перемикання відповідно до визначених правилами.

Це істотно продовжує термін безперебійної роботи двигуна, а також коробки перемикання передач.

У свою чергу невміння перемикати швидкості може стати причиною появи великої кількості самих різних труднощів.

Що потрібно знати

Сьогодні все більшою популярністю користуються автоматичні коробки передач. Проте більше половини сучасних транспортних засобів оснащуються саме «механікою».

Причиною тому є менша вартість подібного вузла – на відміну від автоматичного.

Головним достоїнством «автомата» є відсутність необхідності навчатися техніці перемикання передач. Не потрібно включати зчеплення, відволікатися на важіль МКПП.

  • Але саме завдяки невеликій вартості механічна коробка залишається для багатьох водіїв бажаним придбанням.
  • Причому в багатьох випадках використання МКПП є причиною зниженого витрати палива.
  • «Недоліком» механічної коробки є необхідність напрацювання певного досвіду для здійснення процесу перемикання швидкостей.

При його відсутності пересуватися на ТЗ досить проблематично. Особливо часто деякі труднощі виникають якщо треба їхати в гору.

Існують різні типи механічних коробок для перемикання швидкостей. Всі вони мають певні особливості.

До основних питань, розглянути які потрібно перш, ніж приступити до використання ТЗ, є:

  • принципи водіння;
  • коротке знайомство з двигуном.

Принципи водіння

Незважаючи на незначні відмінності в роботі різних видів коробок принципи керування автомобілем є ідентичними.

У той же час відносно недавно були введені різні типи прав для автомобілів з автоматичною коробкою і механічною.

Причиною тому є наявність більшої складності при їзді на машині, оснащеною МКПП. Причому використав автомобіль з механікою легко зможе їздити на машині з автоматом.

У той же час керування транспортними засобами з механічною коробкою набагато складніше для осіб, які раніше управляли тільки машиною з автоматичною коробкою.

важливо

Існує певний перелік принципів водіння з якими потрібно буде ознайомитися перед тим, як приступити до його здійснення.

На даний момент основними моментами, на які потрібно звернути увагу при водінні, є :

  • хороший огляд;
  • настройка водійського місця;
  • маневрування;
  • гальмування.

Хороший огляд – запорука безпеки керування транспортним засобом. Саме тому перш, ніж рушити, слід відрегулювати відповідним чином дзеркала бокового виду, а також заднього.

Це дозволить уникнути аварії при перестроюванні, а також їзді заднім ходом.

Всі без винятку автомобілі оснащуються дзеркалами, які можливо буде відповідним чином налаштувати. Також важливо відповідним чином налаштувати водійське крісло.

Потрібно обов’язково встановити спинку таким чином, щоб навіть при включенні задньої або ж п’ятої передачі спина водія не відривалася від неї.

Важливо враховувати суб’єктивні відчуття самого водія. Крісло позиціонується таким чином, щоб не виникало будь-якої дискомфорт.

Важливо особливу увагу приділяти поворотам якщо транспортний засіб оснащується переднім приводів.

Так як нерідко такі транспортні засоби самостійно починають «закручуватися». Цей момент потрібно обов’язково контролювати і включати відповідні швидкості, переходити на знижену передачу.

Не можна робити різкі рухи кермом. Так як це може привести до аварії на слизькій дорозі, на великій швидкості.

Гальмування повинно здійснюватися максимально обережно. Так як надмірно різке натиснення на педаль гальма може стати причиною порушення стійкості транспортного засобу.

При перемиканні передач під час гальмування необхідно максимально плавно вичавлювати зчеплення і акуратно включати передачу.

Порада

Особливо уважно слід використовувати гальмо при входженні в поворот. Різке гальмування в цей момент без наслідків можливо тільки лише для професійних водіїв, а також в грі.

Вибирати передачу слід з урахуванням всіх можливих нюансів. В першу чергу це стосується саме умов руху.

Чим складніша дорога і чим менша швидкість руху – тим нижче передача повинна вибиратися.

Для зрушення з місця використовується перша. Сумарна кількість передач разом із задньою відрізняється на різних моделях.

Наприклад, на ниві нової моделі є 5 передач для руху вперед і одна для руху назад. Також присутній нейтральна передача.

Коротке знайомство з двигуном

  1. Безпосередньо двигун внутрішнього згоряння є механізм, що працює за рахунок енергії, що виникає при згорянні певної кількості палива.
  2. За рахунок енергії, що виділяється відбувається конвертація тепла в рух механічним шляхом.
  3. Під час згоряння палива відбувається розширення всередині камери згоряння, що змушує поршні рухатися, провертати колінчастий вал.
  4. Саме за рахунок його обертання відбувається рух, а також приведення в дію різних інших механізмів автомобіля:
  • системи охолодження;
  • генератора – для виробництва електроенергії;
  • мастила двигуна;
  • обігрів салону;
  • інше.

Коробка перемикання передач використовується для синхронізації обертання коліс і вала двигуна, а також для передачі обертального моменту через систему шестерень.

Існують різні типи механічних коробок. Окремі види забезпечуються додатковими електронними системами.

З їх допомогою значно спрощується процес управління автомобілем, реалізуються інші функції.

На яких оборотах краще перемикати передачі

Для перемикання передач необхідно буде в обов’язковому порядку вибирати певні обороти двигуна.

Головною складністю і особливістю є те, що на різних марках автомобілів оптимальні оберти двигуна вибираються індивідуально.

Механічні коробки також існують різних видів. Наприклад, спортивного типу коробки мають великий діапазон швидкостей.

У зв’язку з чим можна знизити до мінімуму кількість перемикань. На одній з тієї ж швидкості авто може рухатися з різною швидкістю.

Основні питання, ознайомитися з якими потрібно буде в першу чергу:

  • техніка перемикання передач;
  • якщо на дизелі;
  • на мотоциклі;
  • нюанси для різних авто.

Техніка перемикання передач

Нерідко виникає питання виду «за яких оборотах перемикати передачі Лада Калина 2»? Відповідь на нього залежить від типу застосовуваної коробки, потужності двигуна і деяких інших важливих моментів.

Але можна також виділити декількох загальних принципів, моментів. До таких на даний момент відносяться наступні:

Педаль зчеплення потрібно вичавлювати швидко, але плавно Ніяких затримок бути не повинно
При перемиканні, натисканні на педаль зчеплення потрібно кинути газ Це істотно знизить навантаження на коробку перемикання передач

Ще один важливий момент – не слід використовувати двигун для гальмування. Саме тому в разі, коли потрібно знизити швидкість, робиться це саме педаллю гальма.

На яких оборотах потрібно перемикати передачі? Розбір моментів

Бо якщо здійснювати перемикання на невідповідних оборотах і швидкості – істотно страждає зчеплення, а також коробка, двигун.

Всі механізми відчувають сильний стрес. Тому не варто знижувати таким чином ресурс двигуна, необхідно застосовувати гальма.

Крім того, вартість гальмівних колодок в рази менше вартості ремонту двигуна та інших вузлів. Тому не варто їх особливо жаліти. Їх заміна обходиться недорого, зробити її можна самостійно.

Якщо на дизелі

Головною особливістю і відмінністю дизельного двигуна є його більший крутний момент щодо мотора бензинового типу.

Саме тому при перемиканні режим роботи може дещо відрізнятися. Важливо пам’ятати, що їзда ні в якому разі не повинна відбуватися в натяг.

За яких оборотах двигуна перемикати передачі

На холостому ходу двигун видає 600-800 об / хв. Щоб почати рух двигуну досить розвинути 1600 об / хв. Так на яких оборотах перемикати передачі? Коли обороти досягнуть показника від 2500 до 3500 об / хв, при цьому неважливо на якій передачі в даний момент рухається автомобіль.

Отже, ви включаєте першу передачу і починаєте рух.

Тут же виникає питання: «На якій швидкості перемикати передачі?» Перемикання з першої передачі на другу слід здійснювати при швидкості, приблизно, 20-25 км / ч, з другої на третю – 35-40 км / год, з третьої на четверту – 50-55 км / год, з четвертої на п’яту з 70 -90 км / ч. Всі ці показники середні, адже автомобілі бувають різні. Тому краще орієнтуватися на показники тахометра, який відображає обороти двигуна.

Daewoo Lanos Правильне перемикання передач

Тахометр в помощьДля раціональної їзди корисно дізнатися і запам’ятати дві технічні характеристики з інструкції по експлуатації свого автомобіля. По-перше – обороти двигуна, при яких досягається максимальний крутний момент, по-друге – обороти, при яких мотор розвиває максимальну потужність.

Невигідно також затягувати процес розгону малим відкриттям дроселя – на третину ходу педалі і менш. Будь-яке прискорення вимагає подачі збільшеною порції пального, тому його продовження неминуче веде до збільшення витрати палива. Час, ясна річ, теж не економиться.

Вчимося правильно перемикати передачі

Почнемо зі старту. На холостому ходу двигун працює на 600-800 оборотах на хвилину , але щоб почати руху, необхідно досягти показника в 1600. Після того як ви переключилися на першу передачу, щоб правильно перемикатися, необхідно дотримуватися наступних правил.

Найголовніше – не потрібно різко тиснути на педалі зчеплення або газу, в іншому випадку двигун буде розриватися або затихне. Але в той же час не потрібно робити це занадто повільно. Таким чином, вам потрібно плавно і швидко натискати на педалі. Рекомендується відпрацьовувати ці рухи на незаведенном автомобілі.

Натискати педаль зчеплення на повний хід, щоб запобігти труднощам при перемиканні передач і не пошкодити коробку передач. В районі педалей не повинно бути ніяких килимків. Не використовуйте педаль зчеплення в процесі їзди в якості підставки для ноги, так як

в іншому випадку можливий прискорений знос дисків зчеплення.

Під час їзди на малій швидкості або зупинок, наприклад, при русі в місті, під час короткострокових поїздок і пробок у вуличному русі, по можливості відключити споживачі електроенергії (обігрів скла, додаткові фари і т. Д.). При пуску двигуна вимикати зчеплення, щоб уникнути опору холостого

ходу коробки передач, розвантажити стартер і акумуляторну батарею.

Кілька порад для того щоб навчитися правильно перемикати передачі на механіці під час руху

Для того, щоб вчасно міняти передачі, зробити рух автомобіля більш динамічним і економічним, була розроблена шкала так званого швидкісного діапазону. Отже існує наступна градація, яка підказує, коли і на якій швидкості ми переводимо важіль КПП в таке становище.

Вітаю читачів мого блогу! Пам’ятайте свої перші поїздки за кермом автомобіля? Може поруч сидів батько, а може бути інструктор автошколи. Одна з найбільших складнощів, з якими доводиться мати справу починаючому водієві – це перемикання швидкостей.

Зверніть увагу

Адже в цей час потрібно ще не втрачати контакт з дорогою і навколишнім оточенням. Зрушити машину з місця для багатьох стає важко дозволеної завданням.

Як правильно перемикати передачі на механіці під час руху – це те, про що я хочу поговорити з Вами на сторінках сьогоднішнього огляду.

Перемикання швидкостей на механічній коробці передач

В інструкції з експлуатації автомобілів це висловлюють через швидкість, обумовлюючи її максимальне значення для кожної передачі.

Наприклад, при двигуні об’ємом 1,2-2,0 л з 5-ступінчастою КПП при помірній їзді, швидкість руху на 1й передачі не повинна перевищувати 35 км / год, на 2й – 50-60 км / год, на 3й – 90 км / год, а на 4й – 130 км / ч.

При цьому допустимо короткочасне перевищення зазначених значень на 10-15 км / год на підйомі або при обгоні, загнавши на кілька секунд стрілку тахометра в червону зону.

Крім набору швидкості, не потрібно забувати і про зворотну дію перемикання передач, тобто про перехід з більш високою на низьку.

Це необхідно при швидкому гальмуванні, для чого потрібно відпустити «газ», пригальмувати, вичавити зчеплення, включити знижену передачу і відпустити зчеплення.

Виконуючи таке перемикання, потрібно враховувати, що більш низька передача передбачає більш плавне відпускання зчеплення, щоб не викликати занос машини, особливо небезпечний на слизькій дорозі.

Технології Гонок, Автоспорт, Ралі, Формула 1, DTM, WTCC, WEC, Картинг, Керування, Екіпірування, Безпека, Техніка

2. Наближаючись до повороту, гальмуєте, поки не скинете швидкості, на якій можна безпечно його пройти. Обороти знизяться в міру гальмування. На малюнку 5 водій все ще їде на третій передачі, але збирається перейти на другу. Обороти двигуна зараз впали до рівня, де можна включити другу передачу.

Большинство КПП спроектированы таким образом, чтобы переключение на повышенную передачу при разгоне совпадало с началом ее диапазона мощности (изображение 2). Таким образом достигается максимально возможное ускорение во всем интервале скоростей — от стартовой до максимальной.

Управление механической КПП: Точная передача

Для чего придумали КПП? Ответ на этот вопрос можно получить, если прислушаться к мотору во время движения с одинаковой скоростью, но на разных передачах. Чем ниже ступень, тем выше обороты, при которых поддерживается данный темп.

То есть при одной и той же скорости каждой из передач соответствуют свои обороты мотора. И наоборот – при одной и той же частоте вращения двигателя автомобиль получает возможность развивать разную скорость.

Коробка передач как раз и позволяет использовать мотор в диапазоне оборотов, наиболее выгодном с точки зрения его максимальной отдачи или экономичности.

Еще почитать:  Как снять наличные с расчетного счета ооо

Важно

В простой и понятной для каждого водителя форме данные графики и выкладки можно выразить через скорость машины, поэтому в инструкции к автомобилю обычно оговаривается максимальная скорость движения на каждой передаче.

Например, в машинах с двигателями объемом 1,2 – 2,0 л и пятиступенчатой КПП при нормальной езде на первой передаче не рекомендуется превышать скорость 30 – 35 км/ч, на второй – 45 – 60 км/ч, на третьей – 90 – 95 км/ч, на четвертой – 110 – 130 км/ч.

Виробники допускають короткочасне перевищення цих показників на 10 – 15 км / год при обгонах або на підйомах. Це означає, що стрілку тахометра (якщо він є в машині) можна на 10 – 15 секунд «загнати» в червону зону шкали.

Як правильно перемикати передачі

В першу чергу потрібно зрозуміти, що двигун, працюючи на різних оборотах, видає різну потужність. На оборотах холостого ходу (750-850 оборотів в хвилину), вона дуже мала, на високих оборотах відповідно висока, хоча теж до певного моменту, на вітчизняних машинах приблизно 5500 оборотів в хвилину.

Якщо ми в цей момент перемкнемо на другу, то колеса так же будуть рухатися зі швидкістю 25 км / год, але двигун буде крутитися вже з меншими оборотами, приблизно 1800 оборотів в хвилину.

На двигун в цей момент буде йти велике навантаження.

Це подібно довгому і короткому важелю – довгий перемістити легше, але потрібно подолати більшу відстань, на короткий же доведеться докласти більше зусилля, але відхилити його потрібно буде не на багато.

За яких оборотах перемикати передачі МКПП

хлопців, полазив по форуму, перегорнув книжку, але що то так і не знайшов відповідь на свій вопрос.Прі яких оборотах перемикати передачі на МКПП? що найцікавіше, можна і 4Ю на 40км / год включити і машина їде, так само на 2й передачі вільно їде і 100км / год. ясна річ що кожен сам собі господар і розкручує як хоче, а як заводом регламентовано?

  • на права здав сам, причому все з першого разапро масло питання не буде, але якщо є бажання, можна с’остріть, я почитаю, може щось нове відкрию
  • а взагалі по темі, не треба дурних подколи, я ж виклав все нормально, ясна річ що я можу перемикатися коли вважатиму за потрібне, але хочеться мати уявлення щодо цієї машини, чи є рекомендації заводом, так би мовити.

28 Лип 2018 stopurist 152      

Управління механічною КПП: Точна передача – Автоцентр.ua

автошкола

Кожен, хто водить машину, цілком обгрунтовано впевнений в тому, що вміє це робити. Але наскільки раціонально ми управляємо своїм автомобілем? На сьогоднішньому уроці «Автошколи» йтиметься про те, коли потрібно перемикати передачі.

Кожен, хто водить машину, цілком обгрунтовано впевнений в тому, що вміє це робити. Але наскільки раціонально ми управляємо своїм автомобілем? На сьогоднішньому уроці «Автошколи» йтиметься про те, коли потрібно перемикати передачі.

Для чого придумали КПП? Відповідь на це питання можна отримати, якщо прислухатися до мотору під час руху з однаковою швидкістю, але на різних передачах. Чим нижче рівень, тим вище обороти, при яких підтримується даний темп.

Тобто при одній і тій же швидкості кожної з передач відповідають свої обороти мотора. І навпаки – при одній і тій же частоті обертання двигуна автомобіль отримує можливість розвивати різну швидкість.

Коробка передач якраз і дозволяє використовувати мотор в діапазоні оборотів, найбільш вигідному з точки зору його максимальної віддачі або економічності.

Рухайтеся по графіку

«Золоту середину» перемикань потрібно шукати в діапазоні оборотів, відповідних максимальному крутному моменту і максимальної потужності (див. Графік). Саме перший параметр визначає інтенсивність розгону машини.

Експерименти і розрахунки конструкторів показують, що для легкового автомобіля з восьмиклапанним бензиновим мотором об’ємом 1,0 – 2,5 л оптимальним є розгін з перемиканнями на вищу передачу на оборотах, близьких до максимуму крутного моменту – близько 3000 – 4000 в хвилину. Акселератор при цьому слід натискати приблизно на половину його ходу – відкриття дроселя на більший кут збільшує витрату палива, але економить мінімум часу.

Правильним можна вважати таке перемикання, після якого обертів двигуна не впадуть нижче межі оптимального діапазону.

Трохи енергійніше

Любителям більш енергійного «драйву» (в межах розумного, звичайно) можна перенести точку включення наступної передачі на три-чотири сотні обертів вище, а педаль утапливать до двох третин ходу.

важливо

У простій і зрозумілій для кожного водія формі дані графіки і викладки можна виразити через швидкість машини, тому в інструкції до автомобіля звичайно домовляються максимальна швидкість руху на кожній передачі.

Наприклад, в машинах з двигунами об’ємом 1,2 – 2,0 л і п’ятиступінчастою КПП при нормальній їзді на першій передачі не рекомендується перевищувати швидкість 30 – 35 км / год, на другій – 45 – 60 км / год, на третій – 90 – 95 км / год, на четвертій – 110 – 130 км / ч.

Виробники допускають короткочасне перевищення цих показників на 10 – 15 км / год при обгонах або на підйомах. Це означає, що стрілку тахометра (якщо він є в машині) можна на 10 – 15 секунд «загнати» в червону зону шкали.

 рівномірний рух
Підтримка оптимальної частоти обертання двигуна при русі без прискорень і уповільнень визначається тими ж принципами, що і при розгоні. Надмірно низькі або високі обороти небажані і навіть шкідливі.
Їзда на занижених оборотах вимагає більш частого перемикання передач, оскільки при найменшому збільшенні навантаження потрібно переходити на нижчу ступінь. У той же час, підтримуючи більш високі обороти на нижчій передачі, водій «економить» одне перемикання та ще має запас потужності для прискорення.
Однак позитивні моменти їзди на нижчих передачах з високою швидкістю – можливість рідше перемикатися або кілька найкраща динаміка – компенсуються перевитратою палива і скороченням ресурсу силового агрегату.
 “Особливий випадок”
Прискорюючись на крутому підйомі, перемикання потрібно робити трохи пізніше, ніж зазвичай, оскільки за час руху з відключеною трансмісією (при вичавленому зчепленні) автомобіль встигне втратити більше швидкості, ніж на рівній місцевості або пологом підйомі.
 уповільнення
При уповільненнях грамотні автомобілісти переключаються з вищої передачі на нижчу в тому ж діапазоні оборотів (див. Графік), коли двигун найбільш тяговит. Головне – включити нижчу ступінь вчасно, не давши частоті обертання коленвала впасти нижче межі, за яким мотор вже не має запас моменту для подальшого приросту оборотів.
 Тахометр в допомогу
Для раціональної їзди корисно дізнатися і запам’ятати дві технічні характеристики з інструкції по експлуатації свого автомобіля. По-перше – обороти двигуна, при яких досягається максимальний крутний момент, по-друге – обороти, при яких мотор розвиває максимальну потужність.
Розгін буде найбільш енергійним, якщо за допомогою потрібної передачі і акселератора утримувати обороти в безпосередній близькості максимального крутного моменту і найвищої потужності.
Максимально можлива швидкість досягається в режимі найвищої потужності двигуна.
Природно, не варто їздити, прикипівши очима до тахометра, щоб утримувати стрілку біля визубренних цифр. Досить звикнути до звуку двигуна, відповідному даними оборотів, і навчитися автоматично перемикати передачі саме в потрібний, зафіксований пам’яттю, момент.
На машинах без тахометра і з хорошою шумоізоляцією досвідчені водії по реакції машини на натиснення педалі газу, по наростанню і спаду прискорення відчувають, коли слід перемикати передачу.
 Помилка №1: «економічне»
Деякі водії зловживають короткими разгонами – не давши двигуну розкрутитися, відразу переходять вгору на наступну передачу. Хтось пояснює це бажанням поберегти мотор і бензин, хтось хоче тиші в салоні і уникає таким чином гулу, який видає двигун.
Тим часом занадто раннє перемикання вгору при розгоні, коли обороти двигуна ще не досягли максимального моменту, дає тільки негативний ефект. Мотор зношується інтенсивніше внаслідок низького тиску масла і підвищених навантажень на деталі циліндро-поршневої групи. Крім того, при такій їзді збільшується витрата палива, оскільки для продовження розгону з малих оборотів на кожній наступній вищій передачі доводиться, сильніше натискаючи на педаль газу, відкривати дросельну заслінку на більший кут.
Невигідно також затягувати процес розгону малим відкриттям дроселя – на третину ходу педалі і менш. Будь-яке прискорення вимагає подачі збільшеною порції пального, тому його продовження неминуче веде до збільшення витрати палива. Час, ясна річ, теж не економиться.

менша гучність
Обмежена «жвавість» машини (для малопотужних моделей малого класу)
Підвищений знос двигуна
перевитрата палива
Більш часті перемикання
 Помилка №2: «спортивне»
Багато драйвери страждають іншим «недугою» – звичкою «перекручувати» мотор при розгонах. Мовляв, ми їздимо по-спортивному, а вже спортсмени знають, як досягається динаміка і швидкість.
Але в міських умовах таку манеру правильніше буде назвати нервової. Паливо у подібних водіїв інтенсивно вилітає «в трубу», але головне, що мета – їзда «по-спортивному» – при цьому все одно не досягається. Сучасні мотори вельми швидкохідні і відрізняються зсунутим в область високих обертів максимальним моментом. Але «крутити» двигун вище оборотів найвищої потужності немає сенсу – приріст динаміки в порівнянні з оптимальним режимом буде, але невеликий. Крім того, «зайві» обороти колінчастого валу тягнуть за собою скорочення ресурсу деталей двигуна і підвищення витрати палива.

Рідше потрібно перемикати передачі
Кілька найкраща динаміка
Підвищений знос силового агрегату
перевитрата палива
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…