Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її простоДосвідчений автомобіліст назве десяток причин, чому не качає бензонасос на ВАЗ 2106 . починаючи від проблем з електроживленням, і закінчуючи засміченням фільтрів і паливної магістралі.

Діагностувати несправність бензонасоса і визначити можливість його ремонту можна здійснити без його демонтажу. Тим більше, що хоча операція по зняттю бензонасоса НЕ трудомістка і її цілком може призвести автолюбитель в умовах свого гаража, але спочатку краще всього виключити всі інші варіанти поломок.

Ее качати бензонасос на ВАЗ 2106 може з багатьох причин. В першу чергу необхідно виключити відсутність самого бензину в паливному баку. Це не так смішно, як може показати з першого разу. Досвідчені водії розкажуть масу історій, коли паливна магістраль була розібрана «на атоми», промита, продута, а в кінцевому підсумку, виявилося, що барахлить датчик рівня в баку .

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Причини відсутності подачі

Переконавшись в наявності палива, чистоті фільтрів і прохідності паливопроводу, можна починати діагностику насоса. Причини його виходу з ладу можуть бути викликані:

  • природним зносом від тривалої експлуатації;
  • порушенням цілісності діафрагми;
  • розтягуванням пружини і втрати нею своїх властивостей пружності;
  • скупчуються на клапанах бруду;
  • втратою фільтра пропускної здатності внаслідок засмічення;
  • порушення контуру герметичності і ін.

Перед власником ВАЗ 2106 стоїть вибір – яким шляхом піти, щоб відновити працездатність насоса.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Перший варіант найпростіший і надійний, але витратний в плані вартості. На будь-якій пристойній СТО є обладнання, яке за мінімальний час не тільки проведе вимірювання величини нагнітання на вході і розрідження на виході бензонасоса, а й визначить деталь, що викликає дефекти в роботі устаткування.

Другий варіант не найпростіший, не такий швидкий, але практично безкоштовний, якщо не брати до уваги часу на нього витраченого – зробити все діагностичні та ремонтні роботи самостійно в гаражі.

Самостійна діагностика і ремонт

Найпростіший і перевірений не одним водійським поколінням спосіб перевірки робочого стану насоса, полягає у відключенні шланга від виходу і його ручного прокачування. Слід тільки врахувати . щоб важіль прокачування рухався, діафрагма повинна знаходитися в своїй верхній точці, а штовхач внизу ексцентрика.

Якщо вони зупинилися в зворотному положенні, одного обороту ручкою ручного заводу буде достатньо для повернення діафрагми і штовхача в потрібне положення.

При ручному прокачуванні паливо повинне подаватися з насоса струменем в такт руху ручного важеля. Головне при проведенні даної процедури підстелити на двигун ганчірку . щоб бензин не розбризкувався по моторному відділенню.

Для виправлення внутрішніх дефектів необхідний демонтаж насоса. Процедура не складна. Досить від’єднати шланги паливної магістралі і відкрутити дві кріпильні гайки ключем на «13-ть».

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Під час зняття насоса необхідно проявити акуратність і не пошкодити прокладки. Їх під бензонасосом три. Спочатку йде прокладка з товщиною близько 0,3 мм, потім йде прокладка, що забезпечує теплоізоляцію насоса від нагрівання блоку циліндрів, після чого знову укладається тонка прокладка-ущільнювач, але тільки товщиною в 0,75 мм.

Методом підбору товщини прокладок встановлюється висота виходу штовхача, яка повинна знаходитися в межах від 0,8 мм до 1,3 мм. Але між основою прилягання бензонасоса і термоізоляційною прокладкою завжди повинна бути розташована прокладка з товщиною не більше 0,33 мм.

Початківцям водіям потрібно пам’ятати, що коли не качає бензонасос на ВАЗ 2106 і його розібрали для ремонту, повторна збірка не гарантує його працездатності. Для правильного складального монтажу цієї деталі необхідний певний досвід і навички, особливо в частині видалення просвітів між деталями.

  • Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Лада 2106> Повітряна пробка або чому не качає бензонасос. Ваз 2106

Може я і перебільшую, але мені здається кожна класика стикалася з такою проблемою.

У спеку, при русі авто (в моєму випадку це ВАЗ 2106) машина починала смикатися або зовсім глохла в не самих зручних місцях (перехрести, на шосе і т.д).

Якщо відкрити капот і в цей час подивитися на паливний фільтр, то можна було помітити що він порожній або там дуже мало бензину, при спробі вручну прокачати бензин з бензонасоса, можна було зрозуміти що бензонасос не качає бензин.

Зверніть увагу

Кожен вирішує цю проблему по своєму, я дав охолонути двигуну на градусів 10-15, далі змочивши ганчірку кинув на бензонасос, успішно завів двигун і доїхав до будинку. (Хочу відразу обмовитися, в машині завжди катався новий рем.комплект бензонасоса)

Загалом зняв я бензонасос, заніс додому, розібрав, на мій подив все було з ним впорядку, діафрагми не порвати, клапана нормальні, але раз у мене був рем.комплект, поміняв все на нове і поставив на машину. Проблема не зникла. Все так же утворювалися повітряні пробки.

Тоді я з’їздив в авто магазин, купив штовхач бензонасоса, в довжину він був 8.25 см, зняв старий, виміряв його, його довжина була 8.2, різниця в принципі не велика, поставив новий штовхач, поїздив, і все одно проблема не зникла.

Вже не знав в чому ж може бути причина, так само з’їздив в автомагаз, купив уже шток з штовхачем, знімаючи старий шток з штовхачем, я помітив що шток був тріснутий, + до всього цього, між блоком і штоком прокладка товщиною 1 мм, що не порядок! Там повинна стояти прокладка товщиною 0.27-0.3

Далі поставивши новий шток + новий штовхач який йшов зі штоком, налаштував виступ штовхача до 1.1 мм (дозволено 0.8-1.3 начебто). Поставивши новий бензонасос (т.к старий я запоров) і все, на цьому мої проблеми зникли.

Я все таки думаю що проблема була в штоку і не правильно встановленій прокладці, але що найцікавіше, ми так їздили майже 3 роки, при неправильно встановленої прокладці. Але при цьому щоліта доводилося купувати новий бензонасос, т.к це тільки вирішувало проблему повітряної пробки …

  1. На цьому все, якщо хтось вирішив цю проблему по іншому, прошу залишити коментар, буду дуже Вам вдячний

Лада 2106 2001 – самостійний ремонт

Чому на ВАЗ 2107 не працює бензонасос: несправності і усунення

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її простоТрохи можна заглибитися в історію, так як зараз піде мова про те, чому на автомобілі ВАЗ 2107 не працює бензонасос. І розмова буде про карбюраторном двигуні. Отже, привід паливного насоса здійснюється за допомогою штока, встановленого в головці блоку циліндрів. Але спочатку потрібно розглянути конструкцію пристрою і зрозуміти, що може вийти з ладу.

Основні елементи паливного насоса ВАЗ 2107

Бензонасос на автомобілі ВАЗ 2107 має корпус з двох половинок, чимось навіть схожий на мушлю. Все найцікавіше приховано всередині.

Два клапана, які перешкоджають руху бензину в зворотному напрямку (до баку), а також діафрагма. Вона приводиться в рух від кулачка на розподільному валу за допомогою штока.

При видавлюванні діафрагми утворюється розрідження, завдяки якому відкривається впускний клапан і щільно зачиняють випускний.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Коли діафрагма рухається в зворотному напрямку (при цьому в корпусі насоса знаходиться деяка порція бензину), впускний клапан повністю закривається, а випускний відкривається. І паливо надходить по шлангу в карбюратор.

Діафрагма має непросту конструкцію, так як вона складається з декількох шарів, а також до її складу входять пружини, які полегшують рух штока.

Втім, з такого короткого опису видно, що елементів в конструкції не дуже багато, робота бензонасоса грунтується на найпростіших законах фізики.

Основні несправності бензонасоса ВАЗ 2107

До найбільш частих поломок можна віднести надмірний нагрів корпусу і елементів насоса. Але це тільки симптом, причина того, що пристрій не працює, криється трохи глибше. Якщо гріється бензонасос ВАЗ 2107, необхідно дати йому охолонути.

Напевно, ви не раз бачили, як водії змочують ганчірку холодною водою і обмотують топлівонасос. Так, це реальний вихід з ситуації, причому найшвидший. Але потрібно зауважити, що ціна всього насоса для карбюраторного мотора становить порядку 300 грн.

І можна відразу ж поставити новий і забути про поломку назавжди.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Але що ж відбувається в тому випадку, якщо перегрівається бензонасос ВАЗ 2107? Адже режим роботи двигуна не змінюється, але раптом, ні з того ні з сього, він почав глухнути, йому не вистачає бензину, допомагає тільки мокра ганчірка.

А вся справа в тому, що є сильний знос клапанів або діафрагми. І коли корпус перегрівається, збільшуються зазори, або клапани зовсім заклинивают. Отже, при русі діафрагми обидва клапана виявляються або закритими, або відкритими, їх поведінку складно передбачити.

І допоможе тільки ремонт? А ось це питання потрібно більш детально обміркувати.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Зверніть увагу на те, що не потрібна заміна бензонасоса ВАЗ 2107 в тому випадку, якщо автомобіль розганяється до певної швидкості нормально (або розвиває деяке значення оборотів), а після починає глухнути, ніби йому не вистачає палива. Причина криється в такому невеликому елементі, як шток приводу.

При його сильному зносі виходить така поведінка: споживання палива стає більшим, ніж продуктивність насоса. Не можна сказати, що не качає бензонасос ВАЗ 2107, карбюратор просто не отримує ту порцію палива, яка йому необхідна для роботи в поточному режимі.

Ремонт насоса або заміна?

Є два способи позбутися від несправності паливної системи. На першому місці дорогий, але надійний – заміна всього бензонасоса карбюраторної ВАЗ 2107. На другому – установка ремкомплекта.

Що ж краще? Якщо у вас набита рука і ви зможете все роботи провести ідеально, то, звичайно ж, дешевше виявиться поставити тільки нові нутрощі.

Але якщо ви водій, який рідко стикається з подібними труднощами, краще придбати новий пристрій і встановити його на автомобіль. Благо процедура ця проста – викрутити потрібно дві гайки і послабити хомути.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Але потрібно згадати і про якість елементів, які входять в ремкомплект. Хоча ні, якість у них може бути відмінним, ось тільки за розмірами вони не стануть точно в місця, які для них призначені.

У більшості випадків ремонт допомагає на пару тижнів, через цей час насос починає знову барахлити. Тому в тому випадку, якщо на автомобілі ВАЗ 2107 не працює бензонасос, краще встановити новий.

Нехай, звичайно, його вартість висока, зате якщо виявиться шлюб, його можна обміняти. А новий прослужить кілька років, ви до нього навіть торкатися не будете.

Якщо бензонасос не качає бензин

Бензонасос є важливим компонентом паливної системи, що відповідає за подачу палива з бака до карбюратора або інжектору.
На більш ранніх моделях авто, застосовувалися повністю механічні насоси для циркуляції паливної суміші.

Сучасні автомобілі, все частіше оснащуються електричними аналогами. Такий вид насосів, найбільш актуальний для автомобілів з інжектором. Крім стандартної функції подачі палива, електричний бензонасос виконує ще одну дуже важливу задачу.

Пристрій створює оптимальний тиск в паливній системі, для циркуляції суміші через інжектори.

Принцип роботи паливного насоса і основні правила експлуатації

Принцип функціонування електричного насоса досить простий. Завдяки електричному струму, насос рухає паливну суміш під певним тиском. Принцип роботи механічного аналога дещо інший, але також не представляє особливої ​​складності. Упор штовхає важіль насоса, який приводить в дію шток.

Таким чином, створюється регулярне зворотно-поступальний рух мембрани, завдяки якому паливна суміш надходить в карбюратор. Як правило, бензонасоси невибагливі в експлуатації і не вимагають великої кількості уваги. Але при цьому, як і будь-який пристрій автомобіля, бензонасос має певні правила експлуатації.

Для підтримки справного стану елемента паливної системи, основним фактором є використання якісного палива.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її простобензонасос

Використання палива з різними домішками сприяє передчасному зносу елемента. Таким чином, стає ясно, що правильна робота насоса в чималому ступені залежить від стану паливного фільтра.

Регулярна заміна засміченого фільтра, дозволить уникнути чималих витрат на ремонт і обслуговування насоса паливної системи. Електричний аналог має свої особливості виходячи з яких не варто допускати граничного витрати бензину. Справи в тому, що електричний насос охолоджується проходять паливним потоком.

Якщо рівень бензину падає нижче мінімально допустимого, насос перестає охолоджуватися і зростає знос робочого компонента.
При недотриманні даних правил, насос може поступово приходити в несправність. Згодом автолюбитель може зіткнутися з неприємними наслідками.

Недостатня подача паливної суміші призводить до зниження продуктивності двигуна. Якщо насос неабияк засмічений, то автомобіль просто відмовиться заводитися.

Ознаки неправильної роботи бензинового компресора

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її простозаміна бензонасоса

Першим показником порушення функції насоса є неправильна робота двигуна автомобіля. Якщо автомобіль нестабільний в русі і починає довільно вириватися або гальмувати, найімовірніше, несправний паливний компресор. Також на неправильну роботу насоса можуть вказувати нехарактерні звуки під час експлуатації автомобіля і погіршення розгону автомобіля. При правильному функціонуванні, бензиновий компресор працює практично безшумно. В іншому випадку виникає необхідність діагностики пристрою. Якщо в ході експлуатації механічного аналога виявилися патьоки робочої рідини також виникає необхідність перевірки компонента паливної системи.

Шукаємо несправності паливної системи

Для визначення несправності насоса, необхідно згадати основні компоненти паливної системи.

До складу системи входять: бак, паливний компресор, фільтруючий елемент, паливні магістралі, форсунка і контролер тиску.

Порушення функції одного з вищевказаних компонентів, неминуче призводить до порушення тиску в паливній системі. Розберемо найбільш зустрічаються несправності паливної системи.

Бензиновий бак

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просторозташування бензонасоса

Спеціальні провідники пов’язують бак з атмосферою для запобігання деформації внутрішньої порожнини. Внаслідок порушення зв’язку з атмосферою, бак може розряджатися. В даному випадку, виникає знижений тиск в паливній системі.

Бензонасос

Внаслідок порушення функції елемента, може змінювати тиск в системі. Причин може бути декілька:

  • Компресор розвиває недостатній тиск. Згодом знижується тиск в паливній системі.
  • Клапан насоса не тримає тиску в результаті стрімко падає натиск в системі після виключення стартера.
  • Засмічений фільтр бензинового насоса. У зв’язку з цим не качає бензонасос або в значній мірі знижується його продуктивність.

Фільтруючий елемент

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

У разі якщо елемент забитий, паливні провідники пропускають недостатня кількість бензину. У зв’язку з цим тиск в системі знижується. Якщо фільтруючий елемент прорвався, то форсунки стрімко засмічуються. В результаті порушується правильна функція паливної системи.

Провідники палива

Під час використання автомобіля, провідники палива можуть бути пережаті. Якщо передавлена ​​подає магістраль, тиск здатний знижуватися. Відповідно, якщо затиснутий провідник зливу, тиск в системі стане високим. Застосування мало якісного бензину також може привести до зниження пропускної здатності магістралі, за рахунок засмічення провідників домішками.

Регулятор тиску

Якщо регулятор заклинює в одному з положень, тиск в системі можна змінюватися. У разі коли регулятор затримується в відкритому положенні, тиск в системі буде знижуватися. У зворотному випадку, підвищуватися.

Форсунки

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її простофорсунки

Від правильності роботи форсунок, безпосередньо залежить насиченість паливної суміші. Характерні несправності форсунок:

  • Форсунка погано відкривається. В результаті відбувається недостатнє насичення паливної суміші.
  • Якщо форсунка постійно відкрита, відбувається перенасичення суміші.

Розберемо докладніше несправності бензонасоса

Кожен автомобіліст може зіткнутися з несправністю найбільш важливого елементу паливної системи. Нерідко відбувається ситуація коли компресор з невідомих причин відмовляється подавати паливо в карбюратор.

В такому випадку насос просто не реагує на включення запалювання, внаслідок чого неможливо завести машину.

Звичайно, велика частина автолюбителів починає шукати несправність в самому насосі, хоча нерідко причина таїтися в проводці.

Причинами можуть бути:

  • Несправність запобіжників під панеллю приладів. Верхній запобіжник якраз відповідає за паливний насос.
  • Неправильна робота реле компресора. Реле знаходиться в тій же області, під верхнім запобіжником.
  • Неправильна маса компресора. Маса на насос розташовується під панеллю приладів, поблизу ручника. Якщо маса відпала, губляться показники рівня бензину. В такому випадку необхідно зачистити масу і встановити її в початкове положення.
  • Відсутня позитивний контакт.
  • Порушення роботи приводу насоса.

У разі виникнення зазначених несправностей, необхідно оперативно приступити до діагностики паливного насоса. Якщо ваш автомобіль укомплектований бортовими аналізаторами, то система вкаже на характер несправності. Грамотно використовуючи бортову систему, можна значною мірою знизити витрати на послуги автомобільних майстерень. Вдалою діагностики!

Бензонасос не качає бензин. Можливі причини, способи вирішення проблеми

Автомобільний бензонасос – це пристрій, призначений для безперебійної подачі пального до установки, в якій відбувається утворення паливної суміші. Навіть найменша його несправність може спричинити проблеми в роботі двигуна, а при більш серйозних неполадках ви просто його не запустите.

У цій статті ми розглянемо ситуації, коли бензонасос не качає паливо взагалі, або ж качає, але не в тій кількості, яка необхідна силовому агрегату для нормальної роботи.

Також ми спробуємо розібратися в можливих причинах тієї або іншої несправності пристрою подачі палива і обговоримо методи їх самостійного усунення на прикладі автомобілів вітчизняного виробництва карбюраторного ВАЗ-2109 і інжекторного ВАЗ-2114.

Які бувають бензонасоси

Автомобілі з бензиновими двигунами, в залежності від марки, моделі і модифікації, можуть оснащуватися різними по конструкції бензонасос. Але всі вони діляться на дві основні категорії: механічні і електричні. Більшість карбюраторних двигунів обладнані механічними пристроями подачі палива.

Якщо брати ВАЗ 2109 (карбюратор), то з заводу він комплектувався мембранним насосом виробництва ДААЗ. Головна відмінність цього пристрою – простота конструкції, розібратися в якій нескладно навіть новачкові. У карбюраторної «дев’ятці» бензонасос розташований в моторному відсіку авто.

важливо

Його нескладно дізнатися за характерною полусферической капелюшку і по шлангах паливопроводу.

Двигуни інжекторних ВАЗ 2114 оснащуються електричними бензонасос. В основі їх конструкції також знаходиться мембрана, але на відміну від «механіки», пристрої подачі пального в автомобілях з автоматичним уприскуванням палива, знаходяться не під капотом, а безпосередньо в баку.

Ознаки несправності бензонасоса

Яким би двигуном не був обладнаний ваш автомобіль, ознаки того що з пристроєм подачі палива щось не так, аналогічні. До них можна віднести:

  1. Відсутність реакції двигуна на спроби запуску.
  2. Порушення стабільності роботи силового агрегату на холостих обертах.
  3. Троение.
  4. Зниження потужності.

Конструкція бензонасоса карбюраторного ВАЗ 2109

Щоб зрозуміти, чому не качає бензонасос ВАЗ 2109 (карбюратор), давайте коротко розглянемо його конструкцію. Отже, пристрій подачі палива «дев’ятки» складається з:

  • корпусу;
  • штовхача з важелем механічної підкачки;
  • діафрагми в зборі;
  • кришки з клапанами і штуцерами для кріплення шлангів;
  • сітчастого фільтра;
  • важеля ручної підкачки.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Принцип дії механічного бензонасоса

Бензонасос наводиться в дію кулачком розподільного валу, який рухає штовхач в горизонтальному напрямку, змушуючи його робити зворотно-поступальні рухи. Штовхач, в свою чергу, впливає на важіль механічної підкачки, а він уже піднімає-опускає шток мембрани.

Таким чином всередині паливного насоса створюється певний тиск, який підтримується клапанами кришки пристрою. Один з них пропускає пальне всередину, не пускаючи його назад, а другий виштовхує в паливопровід, що йде до карбюратора.

Як бачите, конструкція дуже проста, тому, щоб визначити причину того, що бензонасос не качає, досить його розібрати і перевірити стан основних елементів.

Штовхач

Оскільки корпус ніяк не впливає на роботу бензонасоса, якщо він, звичайно, не пошкоджений, то почнемо з штовхача. Цей елемент виконаний зі сталі і просто так зламатися не може. А ось зноситися – будь ласка, особливо якщо він не оригінальний, а куплений у вигляді окремої запчастини. Варто його довжині зменшитися на кілька міліметрів, і бензонасос не качає паливо.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Діафрагма

Найбільш часто зустрічається несправність діафрагми – це її розрив. Трапляється також, що вона деформується. Унаслідок цих пошкоджень діафрагма починає пропускати через себе паливо, що також є причиною падіння тиску в системі.

Виявити таку несправність можна, тільки розібравши пристрій подачі палива. Якщо в тому, що бензонасос не качає, винна саме діафрагма, ви це відразу побачите. Вирішується така проблема шляхом її заміни.

Кришка з клапанами і штуцерами

Якщо вже ви розібрали бензонасос, не полінуйтеся перевірити і клапани. Один з них повинен впускати паливо, а інший – випускати. Просто продміть їх і встановіть, наскільки чітко вони працюють. Якщо ж клапани не справляються зі своїми завданнями, замініть кришку в зборі.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Фільтр насоса і важіль ручної підкачки

Перше, що ви побачите, розібравши пристрій подачі палива – сітчастий фільтр. Він виконаний з тонкого перфорованого пластика. Виною тому, що не качає бензонасос, може служити і він, якщо має місце його деформація або сильне забруднення.

У першому випадку фільтр необхідно замінити, у другому – промити рідиною для чищення карбюраторів.

Важіль ручного підкачування до того, що бензонасос не качає паливо при обертанні розподільного вала, не має відношення. Єдине, що може в ньому зламатися – це пружина, відкидається його в початкове положення.

Бензонасос не качає: інжектор

Як вже було сказано, насоси в карбюраторних і інжекторних двигунах мають різну конструкцію. В автомобілях з примусовим уприскуванням палива всі процеси, пов’язані з його подачею в камери згоряння, контролюються електронним блоком управління, тому тут можуть мати місце і поломки різного роду електронних пристроїв.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

До основних причин, по яких не качає бензонасос інжекторного двигуна, можна віднести:

  • несправність електроприводу пристрою;
  • засмічення фільтра насоса;
  • вихід з ладу реле;
  • перегорання запобіжника.

Як зрозуміти, що причиною перебоїв в роботі двигуна є саме бензонасос

Діагностувати проблеми з бензонасосом в автомобілі з інжекторним двигуном набагато простіше, ніж в машині з карбюраторним мотором. Справа в тому, що при включенні запалювання виразно чується звук роботи електродвигуна паливного модуля. Він триває кілька секунд. Звук цей свідчить про те, що бензонасос крутить, хитає паливо.

Якщо це відбувається при повороті ключа, значить, з самим пристроєм все в порядку, і причину потрібно шукати в іншому місці. Ну, а якщо при включенні запалювання ви не чуєте характерного звуку роботи насоса, можете бути впевнені – проблема в ньому, або в елементах його енергозабезпечення.

Почніть з реле і запобіжника

З огляду на, що модуль подачі палива знаходиться в баку авто, і дістатися до нього не так просто, діагностику краще почати з реле і запобіжника:

  1. Відверніть гвинти кріплення кришки монтажного блоку, розташованого зліва від рульової колонки.
  2. Під нею знайдіть запобіжник F3 (15 А) і реле R2. Це і є ті елементи, які нам потрібно перевірити.
  3. Що стосується запобіжника, то його необхідно «продзвонити» тестером. У разі непридатності – замініть його.

Перевірити реле в умовах гаража досить складно. Але можна взяти аналогічне (з сусіднього гнізда), свідомо справний реле, і поставити його замість діагностується. Тепер включайте запалювання. Качає бензонасос? Причина знайдена! Ну а якщо нічого не змінилося, йдемо далі.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Електропривод і фільтр

Бензонасос в інжеторном ВАЗ 2114 є елементом паливного модуля, який розташовується в баку автомобіля. До його складу також входять:

  • фільтр грубої очистки;
  • датчик рівня пального;
  • патрубки для приєднання до паливопроводу.

Щоб дістатися до модуля, необхідно зняти нижню частину заднього сидіння, від’єднати джгут проводів і відкрутити 8 гвинтів кріплення його кришки. Вийміть всі пристрій в зборі. Насамперед огляньте фільтр грубої очистки. Якщо він засмічений, замініть його.

Для перевірки електродвигуна потрібно підключити його безпосередньо до клем акумулятора. У разі його нормальної роботи, «продзвонити» проводку і перевірте контакт проводу маси на кришці модуля. Якщо ж електродвигун не подає ознак життя, питання “чому не качає бензонасос” нарешті знайшов своє рішення.

Намагатися його ремонтувати самостійно недоцільно. Просто купіть новий моторчик і встановіть замість старого. І ще, не варто витрачатися на покупку всього модуля, який зараз коштує близько 3 тис. Рублів. Купіть окремо електродвигун і новий фільтр. Все це обійдеться вам в три рази дешевше.

Ваз 2107 – рішення проблем з включенням бензонасоса

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

На жаль, не виключена ситуація, коли при включенні вашої «сімки» не чутний звичний звук бензонасоса, причому відбувається це, як правило, в самий відповідальний і невідповідний момент. Звичайно ж, при появі такої неприємності можна перенести свої справи на потім і звернутися за допомогою до професійного автоелектрика, а можна піти своїм шляхом, проявивши силу волі і спробувавши усунути несправність власними силами.

Як це не дивно, але досить докладна схема харчування ВАЗ 2107 (мається на увазі максимально зручна для використання) є певною рідкістю навіть в інтернеті і наведений нижче варіант дозволяє, в якійсь мірі, полегшити пошук причини відмови даного важливого агрегату.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

 Якщо ж говорити про практичне виконання, то найбільш оптимальний варіант алгоритму пошуку несправностей електричного кола живлення бензонасоса ВАЗ 2107 виглядає наступним чином.

 Перш за все, слід відшукати панель з трьома виконавчими реле, розташовану в районі бардачка і для зручності роботи демонтувати її і витягнути на себе.

Далі, на середньому реле (воно власне і подає харчування на бензонасос) при включеному запалюванні на товстому рожевому дроті заміряємо наявність напруги + 12В.

Якщо напруга присутня, то перемикати вказаний рожевої провід з товстим проводом сірого кольору, безпосередньо йде до бензонасосу (на реле це контакти «30» і «87»).

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

У разі, коли робота агрегату все одно не чути, приступаємо до перевірки проводки, звертаючи особливу увагу на сполучні роз’єми в багажнику, один з яких чорного кольору і злегка витягнутої форми, а другий (білий) розташований безпосередньо на кришці бензонасоса.

Характерно, що за «законом підлості» обрив найчастіше перебувати саме в другому роз’ємі, а дістатися до нього, без зняття насоса, не вдасться.

До речі, якщо контакт порушений дійсно в білому роз’ємі, то щоб уникнути проблем при подальшій експлуатації можна його повністю виключити – виконавши пайку проводів безпосередньо (навантаження в цьому ланцюзі значна, і контакти тривіально підгорають).

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Не забуваємо, так само, проконтролювати стан проводу «маси» і надійність його підключення (провід чорного кольору, прикручений саморізом в нижній правій частині багажника).

Тепер розглянемо варіант, коли при замиканні рожевого і сірого проводів насос включився в роботу. У такій ситуації слід перевірити наявність +12 на контактах «85» і «86» реле R2.

Інакше кажучи, при включенні запалювання, на одному з контактів повинно з’явитися стійкі +12 (щодо «маси» автомобіля), а на іншому контакті дане напруга знаходиться протягом декількох секунд (при підключенні «маси» від ЕБУ).

Штатний поява напруги на контактах «85» і «86» свідчить про те, що електробензонасос знаходиться в робочому стані і несправне, швидше за все, реле F2. Якщо бажаного напруги немає, то ситуація ускладнюється і пошуки доведеться продовжити. На даному етапі необхідно визначити, що саме відсутній на реле.

Якщо плюс приходить, то продзвонювати тонкий провід сірого кольору з чорною смугою і якщо він не пошкоджений на всьому протязі від реле до ЕБУ – справи кепські і без досвідченого фахівця вам не обійтися. У разі ж повної відсутності напруги як на контакті «85», так і на контакті «86» послідовно перевіряються запобіжники F1, F2, F3, а також проводка, що йде до основного реле.

 Крім усього іншого, займаючись проблемами харчування бензонасоса, не слід забувати і те, що сучасні охоронні системи досить часто передбачають блокування даного агрегату в якості додаткового захисту від угону і несправність може пояснюватися збоями в роботі автосигналізації.

Не працює бензонасос ВАЗ 2107 інжектор, діагностика

Причин по яким машина може просто стихнути кілька, а у інжекторних моделей їх мабуть більше, ніж у карбюраторних. Найнеприємніше, що зазвичай такі несправності трапляються в дорозі. Одна з них коли на ВАЗ 2107 інжектор не працює бензонасос. Так було і у мене, благо від’їхав від будинку всього пару кілометрів.

Причини

Причин, за якими бензонасос ВАЗ може не працювати, кілька:

  1. немає харчування на бензонасос;
  2. несправний мотор;
  3. несправний насос.

Поясню деякі пункти. При несправності електромотора, харчування на нього подається, але при обриві щіток, несправності ротора, обмоток, двигун не буде крутитися, і характерного гудіння ви не почуєте.

При несправності помпи паливного насоса, гудіння буде чутно, але паливо буде не достатньо або як в моєму випадку помпа просто заклинило.

Діагностика

Найперше при діагностиці, як було зазначено вище, прислухайтеся при включенні запалювання, чи є шум бензонасоса. Відсутність характерного дзижчання може говорити про те, що:

  • несправний запобіжник бензонасоса ваз 2107;
  • несправність реле;
  • обрив ланцюга харчування паливного насоса;
  • несправність мотора;
  • несправність ЕБУ.

Нижче наведена спрощена схема підключення бензонасоса ВАЗ 2107 інжектор:

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Перевірити бензонасос на ВАЗ 2107 інжектор можна просто перевіривши тестером напругу на колодці його підключення. Наявність напруги буде говорити про несправності електромотора. Замість тестера (мультиметра) для діагностики несправності можна використовувати контрольну лампу.

У відсутності такого, це можна зробити роз’єднавши колодку підключення паливного насоса і контролю рівня палива і подавши напругу проводами від акумулятора, на місце підключення сірого дроти +12 і на місце чорного – мінус. Розкочегарених насос буде говорити про несправності запобіжника, ланцюги харчування або ЕБУ.

Ремонт несправності

При відсутності харчування на колодці, пошук несправності починаємо з перевірки запобіжників ланцюга харчування бензонасоса. Вони розташовані на спеціальній окремій панелі розташованої в салоні автомобіля під бардачком.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Запобіжник бензонасоса ваз 2107

  • Середнє реле і розташований поруч запобіжник F3 відповідають за роботу паливного насоса.
  • 1 – запобіжник, силових ланцюгів головного реле;
  • 2 – головне реле;
  • 3 – запобіжник живлення контролера;
  • 4 – запобіжник реле електробензонасоса;
  • 5 – реле електробензонасоса;
  • 6 – реле електровентилятора;
  • 7 – діагностичний роз’єм

Як видно зі схеми, харчування на бензонасос подається з головного реле. Звідси випливає якщо всі прилади при включенні запалювання працюють, а шуму від електромотора немає, то причина в запобіжнику F3, реле чи ні сигналу на увімкнення реле від ЕБУ (самий екзотичний варіант). Що стосується запобіжника F4, то не впевнений в його існуванні, по мені це і є F3.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Схема підключення бензонасоса ваз 2107 інжектор

Перевірте чи просто замініть запобіжник. При його справності перевірте наявність напруги на ньому.

Перевірити реле можна замкнувши сірий і рожевий дроти (87 і 30), і наявності напруги, при несправному реле бензонасос запрацює.

Несправність насоса

Буває так, що паливний насос гуде, а тиску немає, машина при цьому буде, погано заводиться і працювати з перебоями і глухнути. Причини можуть бути мабуть три:

  1. несправний насос;
  2. забита сіточка грубої очистки;
  3. несправний регулятор тиску палива.

Перевірити тиск насоса описував в статті про заміну бензонасоса. У цій же статті написано як він знімається.

Несправність регулятора можна визначити тільки при використанні манометра.

Бензонасос і проблеми, пов’язані з ним

Природний знос або пошкодження діафрагми, втрата пружності пружини, засмічення, засмолені або налипання клапанів, засмічення фільтра і втрата герметичності – все перераховане може порушити подачу палива до карбюратора.

Крім того, підтікання палива, викликане втратою герметичності, загрожує небезпекою в пожежному відношенні і веде до значних втрат палива. Підраховано, що втрата однієї краплі бензину в секунду призводить до річної втрати, рівній 675 кг.

За допомогою сучасного діагностичного обладнання на станціях технічного обслуговування можна досить просто визначити працездатність бензонасоса шляхом вимірювання тиску в нагнітальному трубопроводі і розрядження перед бензонасосом. Таким чином виявляється стан основних робочих органів: діафрагми, клапанів, пружин.

В умовах “самообслуговування” можна рекомендувати старі, але досить надійні способи перевірки бензонасоса і дефектації його деталей без застосування спеціального оснащення.

Як перевірити працездатність бензонасоса, не знімаючи його?

Перш за все, необхідно уважно оглянути бензонасос. Особливу увагу слід звернути на прилягання кришки 4 до корпусу 3. Перекіс кришки, її слабка затягування, неправильно встановлений сітчастий нейлоновий фільтр 2, службовець одночасно прокладкою ущільнювача, сприяють витіканню бензину в роз’ємі кришки і корпусу або в сполученні кришки і болта 5 її кріплення.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

бензонасос

Паливо може також просочуватися через зовнішню дистанційну прокладку 1. Це має місце при пошкодженні робочих діафрагм 8. У разі ослаблення гвинтів 7 кріплення корпусу до нижньої кришки в порожнину розрідження може просочуватися повітря, в зв’язку з чим бензонасос працюватиме з перебоями, подаючи паливо в суміші з повітрям.

Якщо ви виявили сліди підтікання масла, перевірте, перш за все, надійність кріплення бензонасоса до блоку циліндрів, а потім визначте стан ущільнюючих теплоізолюючих прокладок. Справа в тому, що в цих місцях часто підтікає масло при порушенні герметичності.

Не знімаючи бензонасоса, можна перевірити і його працездатність. Для цього достатньо від’єднати бензопровід, що йде від карбюратора, і, користуючись важелем ручної підкачки, перевірити силу подачу палива. Пам’ятайте, що ручна підкачка неможлива, якщо штовхач 1 (рис. Нижче) знаходиться на вершині ексцентрика 2, а шток діафрагми відповідно в крайньому нижньому положенні.

Чи не качає бензонасос ВАЗ 2106? Знайома проблема. Вирішити її просто

Положення штовхача бензонасоса

В цьому випадку необхідно за допомогою пускової рукоятки повернути колінчастий вал двигуна всього на один оборот. Це дозволить ексцентрика і штоку зайняти становище, при якому механізм ручного підкачування палива буде працездатний.

Справний паливний насос подає бензин повної пульсуючим струменем без помітної домішки повітря. Для більшої впевненості можна перевірити роботу бензонасоса за допомогою механічного приводу, провертаючи колінчастий вал двигуна стартером. При цьому вас не повинен бентежити той факт, що струмінь бензину з’явиться не з перших оборотів.

При підозрі на несправність внутрішніх елементів бензонасоса, його, звичайно, необхідно зняти, розібрати і усунути дефекти.

Зняття і установка бензонасоса

Зняти і встановити бензонасос на місце – операція нескладна. Бензонасос разом з прокладками посаджений па двох шпильках і кріпиться гайками, відвернути які треба ключем 13 мм. Для зняття бензонасоса необхідно від’єднати підвідний і нагнітає бензопроводи, відвернути гайки кріплення бензонасоса, зняти пружинні шайби, а потім і сам бензонасос.

Знімаючи його, будьте обережні, тому що можна пошкодити тонку прокладку, яка часто прилипає і до насоса, і до теплоізоляційної товстої прокладці.

Сама теплоізоляційна прокладка, як правило, легко знімається руками без застосування будь-якого інструменту. У гіршому випадку, полегшите її з’їм легким постукуванням по ній рукояткою викрутки.

Порада

Не забудьте також, що під товстої теплоізоляційної прокладкою знаходиться ще одна тонка установча прокладка, що одночасно є ущільнювальної.

Установка відремонтованого бензонасоса має свої особливості. В першу чергу встановлюють ущільнювальну прокладку А товщиною 0,70-0,80 мм, а потім теплоізоляційну. Далі встановлюють тонку прокладку В товщиною 0,27-0,33 мм.

При такому наборі прокладок між корпусом бензонасоса і блоком циліндрів мінімальний вихід штовхача (його внутрішній торець стосується потилиці кулачка) повинен знаходитися в межах 0,8-1,3 мм.

Цей розмір (d) легко проконтролювати, встановивши прокладки і штовхач (штангу).

Якщо штовхач виступає з прокладок на величину, меншу 0,8 мм, то прокладку А замінюють прокладкою В товщиною 0,27-0,33 мм.

У тому випадку, коли штовхач виступає на величину більше 1,3 мм, замість прокладки А необхідно встановити більш товсту прокладку типу С товщиною 1,20-1,30 мм. Слід пояснити, що між корпусом бензонасоса і теплоізоляційної прокладкою повинна завжди встановлюватися прокладка товщиною 0,27-0,33 мм.

Встановивши таким чином нормальне положення штовхача, бензонасос зміцнюють, затягують гайки, приєднують бензопроводи і запускають двигун.

Зверніть увагу

При працюючому двигуні переконайтеся у відсутності підтікання палива. Якщо двигун після закінчення 1 – 2 хв продовжує працювати нормально, без перебоїв, значить операція виконана добре.

Вже раз бензонасос знятий і тим більше розібраний, є можливість виконати ще цілий ряд робіт, таких як перевірка роботи впускного клапана і діафрагми за методом, вже описаного для запірної голки кришки карбюратора, т. Е. Якщо бензонасос забезпечує необхідне розрідження для забору палива, то мова або палець, прикладені в момент пробного прокачування до всмоктуючого патрубка, повинні відчути його.

Розбирання, ремонт бензонасоса

Перед розбиранням необхідно ретельно промити бензонасос, для чого можна використовувати бензин, що знаходиться в його порожнині. Розбирання найкраще почати з верхньої кришки 4, прикрутити болтом 5 з головкою під ключ 8 мм. Під кришкою знаходиться сітчастий нейлоновий фільтр.

Нагадаємо, що деформовану кришку і прорваний фільтр необхідно замінити на нові. Під сітчастим фільтром в корпусі бензонасоса ви побачите запресованих і завальцьований всмоктуючий клапан 6.

Бувають випадки, коли через відмову клапанів доводиться замінювати весь корпус бензонасоса так як клапани окремо в запасні частини не поставляються, та й заміна їх в “домашніх” умовах досить складна.

Для зняття корпусу бензонасоса необхідно викруткою відвернути шість гвинтів 7.
Перш ніж роз’єднати корпус з нижньої кришкою, постарайтеся замінити їх взаємне розташування. Це стане в нагоді вам при складанні.

З внутрішньої сторони знятого корпусу запресований і завальцован нагнітальний клапан.
Ретельно промийте корпус в чистому неетильованому бензині.

Пам’ятайте, що навіть найдрібніші піщинки, що потрапили між клапаном і сідлом, порушують щільність прилягання клапанів, що призводить до відмови бензонасоса.

За допомогою тонкої викрутки або сірником можна перевірити рухливість клапанів і щільність їх прилягання до сідла під дією пружин.

Важливо

Якщо роботу всмоктуючого клапана ви можете перевірити ще раз на зібраному бензонасосі, то роботу нагнітального – можна перевірити тільки тепер, при розібраному насосі.

Вдихаючи в нагнітальний патрубок повітря, стежте за поведінкою клапана, який повинен сідати в сідло і не пропускати повітря.

Для огляду вузла діафрагм доцільно вийняти його з нижньої кришки бензонасоса, для чого достатньо повернути шток на 90 °. Разом з вузлом діафрагми знімаються зовнішня і внутрішня дистанційні прокладки 1, а також пружина 9 діафрагм.

Уважно огляньте робочі і допоміжні діафрагми. Пам’ятайте, що на них не повинно бути подряпин, тріщин, розривів, місцевих затвердінь. Наявність одного з перерахованих дефектів вимагає заміни дефектної деталі на нову.

Слід пам’ятати, що вузол діафрагм – розбірний. Діафрагми і внутрішня дистанційна прокладка сидять на штоку і затягнуті гайкою.

Якщо в дорозі раптом відмовив бензонасос і ви визначили, що причиною є деформована діафрагма, як тимчасовий захід може бути використана поліетиленова плівка.

З шматка плівки виготовте саморобну діафрагму. При цьому пошкоджені діафрагми не викидайте, а саморобні розташуйте між ними. Цю рекомендацію варто використовувати лише в крайньому випадку, але якщо в запасі у вас є вузол діафрагм, не ризикуйте, а замініть вузол цілком.

Інші причини поломок бензонасоса, дефекти, несправності

Є випадки, коли у автомобілів з великим пробігом бензонасос не забезпечує роботу двигуна при максимальній частоті обертання колінчастого вала. Причиною в більшості випадків є ослаблення пружини діафрагм.

Нормальна довжина пружини в вільному стані повинна становити 47 ± 0,5 мм. Якщо пружина дійсно ослабла, її необхідно замінити на нову.

Як тимчасовий варіант усунення дефекту, – розтягнути пружину руками і встановити на місце.

Порада

Іноді причиною несправності роботи бензонасоса є порушення довжини виходу штовхача. Справа в тому що в процесі роботи на штовхачі утворюється наклеп, що, природно, змінює довжину його виходу.

Такий штовхач необхідно замінити.

Якщо ж дефект виявлений в дорозі і під рукою немає нового штовхача, можна як тимчасовий варіант зняти наклеп і спробувати відрегулювати довжину штовхача за допомогою набору прокладок.

На завершення опису ремонтних операцій, вироблених з бензонасосом, автолюбителям слід нагадати ще про один вид дефекту, який зустрічається досить часто. Деякі бензонасоси працюють добре лише до першої розбирання, а після вторинної збірки, незважаючи на відсутність видимих ​​дефектів, перестають працювати взагалі або працюють в півсили.

Якщо вам не пощастило і на автомобілі встановлений саме такий впертий бензонасос, з’єднайте корпус такого бензонасоса з сопрягаемой поверхнею нижньої кришки без вузла діафрагм і ви побачите причину дефекту: між сполучаються поверхнями буде спостерігатися просвіт.

Такі деформовані поверхні необхідно притертися. Цинковий сплав, з якого виготовлений корпус, легко піддається стирання і процес притирання не займе багато часу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…