Ходять в інтернеті чутки, що ваз 2109 інжектор давно перестала користуватися популярністю у автовласників. Той, хто хоче поміняти вітчизняне авто на іномарку помиляється.

Придбають вони за ті ж гроші прекрасну жар-птицю, під оперенням якої виявиться старе, старече тіло, як у фельд’єгеря часів кайзеровского правління.

Так, ваз має свої недоліки, але і достоїнств у нього не мало: якщо ви купите навіть старий автомобіль від одного господаря і з невеликим пробігом, то двигун вас практично завжди буде радувати, електроніка не здасться тупий, так що на інше можна і очі закрити .

Зверніть увагу

Тільки не треба зараз махати руками і говорити, що вітчизняне г … в воді не тоне. Салон не подарунок, але його гремучесть цілком виправдана матеріалом, з якого зроблений кузов. Це вам не шматок пластика, покритий фольгою. Можливо і тюнінг салону Вам допоможе.

На дрібниці автомобіль не розмінюється: якщо проблема в колодках, то вона там і залишиться.

Буває, що панель гасне прямо в дорозі, але проблема така швидко усувається, грубка підводить, але і до неї можна знайти підхід при вмілому тюнінгу.

Є бажання поміняти на більш вдосконалену десяту модель – проблема швидко вирішиться. Продати 2109 інжектор можна досить швидко, тоді як на іномарку місяцями чекають покупця.

І не треба говорити, що ви їздите на унітазі. Навіть фольксваген з 25 роками житті не дозволив би так себе називати. А ви! Ех, покататися б на нашій Девяточка до Москви! Після цього можна поставити їй пам’ятник і стати пішоходом, а фото із залізною подругою повісити в рамочці на стіну.

Не дарма кажуть, що ваз – машина дешева. Для громадян Росії і країн пострадянського простору проблем із запчастинами не буде ще довгий час. Ремонт захочете зробити своїми руками? У магазинах та інтернеті маса інформації. Спробуйте нарити стільки матеріалу на корейське авто. Швидше станете любити вітчизняний автопром, ніж принца через тридев’ять земель, іржавіє прямо під вікнами.

Чи не хоче він, рідний заводиться, запчастин немає в майстернях, доводиться чекати місяцями, поки привезуть. Зате для наших авто завжди зелене світло.

важливо

Увечері стільці – вранці гроші! Ваз не так і погана, як може відразу здатися, хоч і вимагає деякої доведення.

Хочете все ж іномарку спробувати в дії? Купіть тоді хоч незатраханний варіант, хоч поїздити в задоволення, поки поломки не доведуть до нервового зриву.

промивання інжектора

  • Займемося промиванням інжектора:
  • І чищенням:
  • За посиланням читайте як робити тюнінг своїми руками цієї моделі ВАЗ.

Двигун ваз 2109 інжектор: діагностика системи управління

Перш, ніж торкнутися загальних питань діагностики системи управління, варто познайомитися з лампою контролера

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Якщо виникла несправність в процесі керування автомобілем, то контролер визначить її, сповістить водія за допомогою «CHECK ENGINE», зберігши при цьому в своїй пам’яті необхідні коди про характер несправності.

З їх допомогою полегшиться процес постановки діагнозу і подальший ремонт системи упорскування палива.

Саме контролер вміє узгодити роботу датчиків ваз і систем, які входять до загального складу всіх вузлів уприскування палива.

Кілька слів про цифрове тестері ДСТ-2М.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

З його допомогою здійснюється діагностика інжекторної системи управління двигуном. Варто пам’ятати, що правильну діагностику виробляє тільки грамотний фахівець.

Як би не прагнув недосвідчений механік автоматизувати процес діагностики авто, маючи в наявності необхідні інструменти, без певних навичок йому це не вдасться, що може погіршити в деяких випадках і так непросту ситуацію.

У діагностику ж входять наступні дії:

  1. перевірка в системі подачі палива, працездатність всіх датчиків, виконавчих механізмів і системи запалювання;
  2. зчитування кодів з несправностей;
  3. вимір компресії;
  4. контроль даних всієї системи управління.

Як тільки діагностики інжектора проведена, то весь спектр необхідних послуг стає зрозумілим, якщо він пов’язаний з вийшла з ладу електронною системою, яка відповідає за працездатність двигуна.

Контролер інжектора ваз 2109

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Контролер отримує необхідну інформацію від датчиків, потім робить обчислення: спираючись на них самостійно дає команди виконавчим механізмам. Такий пристрій цілком надійно.

Одна біда: боїться великих кидків бортового напруги.

Таке може статися при несправності генератора або залипання стартера при працюючому моторі, іноді винен процес «прикурювання» іншого автомобіля або використання неякісного Пускозарядні пристрої.

Як тільки виникають несправності, контролер тут же визначає їх, оповіщає вищевказаної водія лампою, зберігає коди. Під його управлінням форсунки намагаються працювати безперебійно, як і система запалювання.

Форсунки включаються парно, але це залежить від типу самого контролера. Цікавий факт, коли пари форсунок мають тенденцію включатися поперемінно, приблизно через 180 ° від повороту коленвала.

Це називається подвійним синхронним уприскуванням, але можливо послідовна робота. Для системи передбачена неодружена іскра: 16-ти клапанні мотори – виняток.

Вони вже оснащені персональними котушками запалювання, причому на кожну з свічок.

Відбувається такий процес наступним чином: високовольтні імпульси подаються на конкретну пару, а освіту робочої іскри відбувається в циліндрі на такті стиснення і на випуску. Інакше – утворюється неодружена іскра.

При цьому невелика кількість енергії потрібно для циліндра на такті випуску, а інша його частина використовується тактом стиснення. Так відбувається процес забезпечення нормальним іскроутворенням, безперешкодним займанням суміші палива.

Весь процес може повторитися, якщо циліндри вирішать помінятися ролями несподівано.

Контролер керує не тільки подачею палива, але і часом накопичення енергії, моментом запалювання.

Стосується це частоти обертання колінчастого вала в режимі холостого ходу, безперебійної роботи електробензонасоса, тахометра і контрольної лампи, яка розташована на вазовской панелі приладів, системи охолодження, муфти компресора салонного кондиціонера.

Прилад формує певні швидкісні сигнали на маршрутний комп’ютер, регулює витрата палива, підтримує необхідну стереохимической співвідношення (бензин-повітря як 1: 14,7).

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор

Проблема: весь день машина працювала справно, проїхала не один десяток кілометрів по місту. У гаражі простояла на відпочинку кілька годин. Господар вирішив виїхати знову у справах, але не зміг завести. Начебто щось схоплював, але тут же глухла.

Довелося викрутити свічки, які грунтовно подмоклі, на їх місце поставити щойно куплені. І знову облом! Довелося перевіряти ремінь ГРМ: виявився в нормі, зняв акумулятор, оглянув на предмет збою. Перевірив бензанасос: той теж в порядку.

Обратка є, паливо теж, але заводиться машина ніяк не хоче.

Поради: нагріти свічки, вкрутити гарячими, спробувати запустити.

Якщо результат негативний, то можна припустити, що заправили неякісним бензином; продути мотор при відключеному модулі, а в циліндри додати трохи масла; уважно оглянути біля датчика провід: часто в цьому місці відбувається його обрив. Район клеми – вразливе місце. Спробуйте доторкнутися, повинна проскочити іскра.

Датчики ваз 2109 інжектор

Інжекторна система ваз 2109 включає в себе певний комплект датчиків, які збирають інформацію, в якому стані і режимі працює мотор. Познайомимося з ними.

ДМРВ – датчик масової витрати повітря

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Установка його проведена на корпусі повітряного фільтра. Вимірює кількість повітря, що всмоктується двигуном із зовні. Параметри – кг / год. Це пристрій вважається надійним, але має ворога – вологу, яка всмоктується разом з повітрям. Про порушення його роботи говорять завищені показання на малих обертах, приблизно на 15 – 25%.

Такі дії призводять до коливань в роботі двигуна лише на холостому ходу. Але можлива і зупинка після режимів триразової потужності або проблеми з запуском.

А ось занижені показання призводять до досконалої «тупості» мотора або збільшення витрати палива.

Якщо за умовчанням повітря на холостому ходу витрачатися повинен в межах 10 кг / год, то при 3000 оборотах за 1 хвилину не більш 32 кг / год.

Датчик положення дросельної заслінки

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Встановлено цей прилад збоку, на дросельному патрубку, приблизно на одній осі з приводом. Робота його полягає в зчитуванні показань з педалі газу.

Основними ворогами цього датчика вважаються мийники двигунів, як постачальники непотрібної вологи. Термін служби при попаданні води стає непередбачуваним.

Порушення проявляються, коли на холостому ходу починаються рики і провали навіть при незначних навантаженнях.

Датчик температури охолоджуючої рідини

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Знаходиться між термостатом і головкою блоку, має в наявності 2 контакту. Чи не переплутайте його з одноконтактний датчиком температури, розташованим по сусідству. Головна функція – визначення температури мотора: чим він холодніше, тим паливна суміш багатшими.

Такий прилад ще називають термістором або резистором, зрада опір якого залежить від багатьох факторів. Температура охолоджуючої рідини впливає на характеристики управління двигуном.

Незважаючи на те, що такий прилад надійний, він іноді «хворіє» поруч несправностей: порушенням електричного контакту всередині самого датчика, пробивкой ізоляції або обривом проводу поруч з ним або тросом «газ».

Відмова датчика температури охолоджуючої рідини – При включенні вентилятора на холодному двигуні може статися відмова приладу. При цьому ви будете відчувати труднощі, коли потрібно запустити Прогрівшись мотор або витрата палива буде трохи вище запланованого.

датчик детонації

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Поставлено на блок двигуна, безпосередньо між 2 і 3 циліндром. Виробники пропонують на вибір 2 варіанти датчика – широкосмугового (таблетка) або резонансний (бочонок). Надійний, але вимагає постійної зачистки роз’єму.

Принцип роботи як у пьезозажіганія: сильніше удар – більша напруга. Його справа – відстежити детонаційні стуки в двигуні. Відмова, можливий обрив приладу виявляються в тому, що мотор «тупить», а витрата палива перевищує межі розумного.

Датчик кисню

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Виробники знайшли йому місце на приймальній трубі глушника. Це серйозний, вельми надійний в експлуатації електрохімічний прилад, здатний визначити наявність залишків кисню в встигли відпрацювати своє газах.

Принцип простий: якщо кисень присутній, то паливна суміш бідна, киснева суміш в режимі «No» – багата. За свідченнями датчика судять, яку коригування слід провести для подачі палива.

При цьому забороняється категорично використовувати етилований бензин. Якщо вийде з ладу прилад кисню, то чекайте велика витрата палива з одночасним збільшенням шкідливих викидів в атмосферу.

Датчик швидкості 

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Призначений для імпульсного формування, коли кількість імпульсів не повинно перевищувати межу, відведений на швидкісний режим авто в одиниці часу. Встановлено зверху, на коробці передач. Ці шестіімпульсние датчики швидкості виробляють інформування контролера про наявну на певний момент швидкості автомобіля.

Надійність середня через постійне окислення роз’єму або проводів. Вихід з ладу зазвичай призводить до невеликого погіршення характеристик руху.

Датчик положення колінчастого вала

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Потрібно для формування специфічного електричного сигналу, якщо змінилося кутове положення зубчастого диска, який встановлений на кришці насоса для масла в районі коленвала вашого двигуна 2109. Його свідчення контролюють роботу циліндра під час подачі палива, іскри.

Схожий на шматок магніту з котушкою з тонкого дроту. Досить витривалий, працює разом із зубчастим шківом колінчастого вала. Якщо прилад відмовив, то чекайте зупинки двигуна або обмеження оборотів.

датчик фази

Справжній датчик фази авто сконструйований для визначення ступеня кута розподільного вала. На восьмиклапанним двигуні він встановлений в торці головки блоку, недалеко від повітряного фільтра, а на шестнадцатиклапанного – близько першого циліндра там же.

В агрегатах до 2005 року випуску наш датчик взагалі відсутня. Це означає тільки одне: форсунки відкриваються в режимі парності і паралельно. Відмова в роботі переводить топливоподачу в режим синхронності, що вкрай не бажано, так як доведеться постійно заливати в бак паливо.

Датчик температури повітря

Безпосередньо входить в датчик масової витрати повітря. Почав проводиться в 2005 році. З тих пір кілька разів модернізувався, відрізняється кількістю (5) проводів. Якщо таких менше, то це не той прилад, про який йде мова.  

Працює в комплексі з іншими приладами, мета його ясна з назви. Якщо історія марки ВАЗ 2109 почалася дещо раніше, то не варто судити конструкторів за те, що хтось відмінно справлявся з керуванням без додаткових коштів.

Ремонт і експлуатація автомобіля Ваз 2108 2109 21099

У статті «Не заводиться Ваз 2109» ми докладно розглянули причини, за якими Ваз 2108, Ваз 2109, Ваз 21099 карбюратор не заводиться .

Однак інжекторні ВАЗ 2109 мають свої особливості, тому дана стаття покликана допомогти саме власникам ВАЗ 2108 2109 21099 інжектор, коли їх залізний кінь перестав заводиться. Відмінності в пошуку і усунення несправності у карбюраторних і інжекторних двигунів дуже істотні.

Так, власник карбюраторного Ваз 2108, Ваз 2109, Ваз 21099 може з закритими очима визначити, чому не заводиться його машина. Однак, якщо пересадити його на інжекторний Ваз 2108, Ваз 2109, Ваз 21099, який не заводиться, то людина не буде знати, що робити.

Порада

Воно й зрозуміло: електричний бензонасос, ЕБУ, купа датчиків, форсунки, модуль запалювання. Не знаючи що і в якому порядку дивитися, ситуація, коли інжекторний двигун не заводиться може неабияк налякати власника автомобіля.

Тут, як і при діагностиці будь-якої несправності важливою є чітка продумана послідовності дій по виявленню несправності. Отже почнемо, якщо двигун Ваз 2108 2109 21099 інжектор не заводиться, то тут працює старе правило: «Або нічому горіти, або нічим підпалити» .Тобто або немає іскри, або не надходить горюча суміш в циліндри двигуна.

1) Перевіряємо, чи є іскра. Для цього викручуємо свічку з циліндра, притискаємо до маси і крутимо стартер. Якщо іскра проскакує на свічці, то проблема в системі подачі палива.

Однак, треба пам’ятати, що якщо викручена свічка мокра, і при цьому є іскра, обов’язково треба перевірити мітки ременя ГРМ.Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Мітка на шестерні розподільного валу ВАЗ 2109

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Мітка на маховику ВАЗ 2109

Через те, що ремінь ГРМ проскочить один або кілька зубів, будуть порушені фази газорозподілу і двигун Ваз 2108 2109 21099 інжектор НЕ буде заводитися. Якщо іскра НЕ проскакує на свічці то причиною може бути: датчик положення колінчастого валу (далі по тексту ДПКВ), шків колінчастого вала, модуль запалювання, ЕБУ.

1а) Багато дуже бояться того, що в інжекторі багато датчиків. Так це правда, неправильна робота датчиків може дуже сильно псувати життя власнику Ваз 2108 2109 21099 інжектор.

Скажу одну важливу деталь, від якої Вам відразу стане легше: двигун ВАЗ 2109 НЕ БУДЕ заводитися через несправність одного єдиного датчика – ДПКВ.

Якщо буде несправний який-небудь інший датчик, то двигун буде заводитися, тільки його робота буде неправильною – він може троить, не розвивати потужність, підвищити витрата палива, але завестися він зобов’язаний.

Отже, перевіряємо ДПКВ Ваз 2108, Ваз 2109, Ваз 21099, цілісність його роз’єму і проводки до нього. Дуже часто згниває роз’єм ДПКВ, так як на нього знизу може потрапляти волога і бруд, хоча сам датчик дуже надійний. Якщо є підозра, що ДПКВ несправний, його можна зняти і легко перевірити. Подати на нього харчування з акумулятора і підносити до його робочій зоні метал. При наближенні металу вихідна напруга датчика має збільшуватися, при прибиранні металу вихідна напруга ДПКВ має бути близько до нуля. Якщо ДПКВ несправний, міняємо його і пробуємо завести. Чи не завелася – йдемо далі.

1б) Шків колінчастого вала. У чому ж тут може бути проблема? Проблема в тому, що частина шківа з зубами на ДПКВ гумова, і вона може або відвалитися або прокручуватися.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Відвалилася частина шківа Ваз 2109 з зубами для ДПКВ

Відповідно ДПКВ відпрацьовується при обертанні колінчастого вала і ЕБУ не дає команду на іскру на свічки. Можна просто зняти кришку ременя ГРМ і візуально переконатися, що шків колінчастого вала крутитися і він справний. Заодно перевірите цілісність ременя ГРМ і мітки.

1в) Причиною того, що немає іскри може бути несправність модуля запалювання. Також необхідно перевірити роз’єм на модулі запалювання не його цілісність. Якщо є можливість, можна взяти модуль запалювання з іншої машини і перевірити, заведеться двигун чи ні.

1г) При несправному ЕБУ двигун природно не буде заводиться. 1д) Відсутність контакту в електропроводці. Всі пристрої можуть бути цілі: і ЕБУ, і модуль запалювання і все датчики. Але між ними в проводці буде відсутній контакт, наприклад відірваний провід або окислен роз’єм.

2) Якщо іскра є, але двигун не заводиться, необхідна перевірка системи живлення двигуна. Перевіряємо, чи подається паливо на форсунки:

2а) Качає чи паливний насос?

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

У Ваз 2109 з інжектором електричний паливний насос

Паливний насос Ваз 2108 2109 21099 інжектор – електричний, він занурений в бензобак автомобіля. При включенні запалювання повинна бути чутна його робота. Щоб перевірити качає він паливо чи ні, можна послабити один з підвідних паливних патрубків, підставити під них ємність і включити запалювання – з патрубка повинен политись бензин.

Тиск в паливній рампі Ваз 2109 з інжектором також можна поміряти за допомогою звичайного манометра. На регуляторі тиску, встановленому на паливній рампі є спеціальний відвід для підключення манометра. Підключаємо манометр і дивимося тиск у паливній магістралі. Воно повинно бути близько 4 атмосфер.

Якщо манометр не вказує тиск, значить паливний насос не працює.

2б) Якщо засмічений паливний фільтр, то насос не зможе забезпечити потрібну подачу палива на форсунки автомобіля.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Паливний фільтр ВАЗ 2109

Знову таки, зрозуміти засмічений фільтр чи ні, можна за допомогою манометра, підключеного до відведення регулятора тиску на паливній рампі автомобіля. 2в) Засмічення форсунок.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Забруднені форсунки інжекторного двигуна

При засміченні форсунок вони або зовсім не пропускають паливо, або паливо надходить в меншій кількості і не розпорошується, а капає. Через засмічення форсунок може бути утруднений запуск двигуна Ваз 2108 2109 21099 інжектор саме в мороз. Такий автомобіль як правило не розвиває повної потужності під час їзди.

2г) Паливо може не розпорошуватися форсунками, якщо на них не надходять сигнали на відкриття з ЕБУ. Необхідно переконатися, що на форсунки насаджені фішки і всі дроти цілі.

3) При запуску холодного двигуна в мороз, особливо на інжекторних двигунах Ваз 2108, Ваз 2109, Ваз 21099 часто відбувається таке явище, як прослизання, або зрізання зубів ременя ГРМ. При цьому порушуються фази газорозподілу двигуна і він не може завестися.

Щоб переконатися, що ремінь ГРМ проскочив необхідно зняти кожух ременя і перевірити мітки на колесі розподільного валу і на валу маховіка.Еслі все в порядку йдемо далі.

4) Якщо свічки ВАЗ 2108 2109 21099 залило, то їх потрібно просушити. На залитій свічці іскра не утворюється. Якщо Ви викрутили свічу, а вона вся мокра, то треба викрутити всі інші і прожарити їх на газу. Якщо їх повторно заллє, треба шукати причину в іншому місці.

5) Деякі ВАЗ 2108 2109 21099 інжектор не можуть запуститися в мороз з підключеним датчиком температури двигуна. Напевно це особливість прошивки або ще чого. Відкидаєш фішку датчика температури, двигун з працею, але запускається. При підключеному – немає. Така особливість може кого завгодно поставити в глухий кут: і іскра є, і свічки мокрі, і ремінь не проскочив, а машина не заводиться. Відкинув датчик температури, а вона завелася. Ця ситуація звичайно швидше виняток, ніж правило, однак власнику ВАЗ 2109 про неї краще знати.

6) Теж рідкісна ситуація, але вона буває. Осипання каталізатора в глушнику автомобіля. Відповідно до вимог по екології в глушнику Ваз 2108, Ваз 2109, Ваз 21099 інжектор встановлюється каталізатор, який зменшує викиди шкідливих газів в атмосферу.

Якщо цей каталізатор сиплеться всередині глушника, то буде утруднений вихлоп відпрацьованих газів і двигун або зовсім не заведеться, або буде глухнути.

Щоб виключити цей пункт необхідно просто послабити хомут кріплення між каталізатором і глушником, щоб вихлопні гази виходили після резонатора.

  • Описані вище проблеми є найбільш частими причинами того, що двигун Ваз 2108, Ваз 2109, Ваз 21099 інжектор не заводиться, однак слід пам’ятати що бувають окремі випадки, в яких допомогти зможуть тільки на СТО.
  • На головну
  • Немає іскри ВАЗ 2109
  • Чи не крутить стартер ВАЗ 2109
  • Ні зарядки ВАЗ 2109

ВАЗ-2109 інжектор – що робити, якщо не заводиться? + Відео

Запуском і роботою двигуна ВАЗ-2109 інжектор управляє електронна система. Вона обробляє свідчення безлічі датчиків, які відстежують різні параметри. При відмові будь-якого датчика інжектор або не заводиться, або працює неправильно.

У загальному випадку діагностика несправностей контролера (комп’ютера) і датчиків системи управління, а також самого інжектора ВАЗ-2109 мало чим відрізняється від подібної роботи для інших авто. Але через особливості системи управління «дев’ятки» досвідчені власники цього авто рекомендують такі рішення.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Найчастіше інжекторна «дев’ятка» не заводиться взимку. У цьому випадку бажано зігріти і навіть підзарядити АКБ – можливо внаслідок втрати ємності з-за низької температури вона не в змозі добре розкрутити вал двигуна.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Ще допомагає такий «народний» спосіб як подача повітря в фільтр мотора через фен. У циліндри при цьому буде надходити нагріте повітря. Багато хто стверджує, що ВАЗ відразу заводиться.

Інша можлива причина: в результаті тривалих безуспішних спроб запуску залило бензином свічки. У такому випадку рекомендується спробувати завести авто, утримуючи до упору в підлогу педалі «газ» – свічки повинні будуть просохнути, а машина завестися. Якщо це не допомогло, то свічки викручують і перевіряють на наявність іскри. Якщо її немає, то несправні або свічки, або система запалювання.

Коли іскра є і її колір яскраво-блакитний, перевіряють подачу палива: вивертають форсунки і крутять стартером вал двигуна. Паливо повинно розпорошуватися з форсунки рівномірним конусоподібним «факелом». Якщо замість цього форсунка ллє бензин або бризкає їм, то вона засмітилася.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Якщо перевірені вузли працюють, то дивляться ремінь ГРМ. Власники инжекторной «дев’ятки» вже не один раз стикалися з ситуацією проскаківанія ременя на кілька зубів.

Взимку це може статися в момент запуску холодного двигуна, коли розподільний вал важко обертається. Щоб перевірити, дивляться на мітку ГРМ.

При її збігу перевіряють датчик коленвала і його провід (іноді він відривається). Потім перевіряють інші датчики.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Діагностика відмови датчиків

Розглянемо відхилення в роботі двигуна і відповідні можливі причини.

Нестійка робота на холостих обертах, утруднений запуск або зупинка двигуна після руху в режимі підвищеної потужності може бути викликана порушеннями функціонування датчика масової витрати повітря (ДМРВ) – він буде видавати контролеру на малих обертах завищені на 15-25% показання. Якщо стався перевитрата палива або знизилася прийомистість двигуна – ДМРВ дає занижені показання.

Ривки і провали при переході з холостих обертів на робочі навіть в разі незначних навантажень – значить, порушилася робота датчика, що зчитує положення дросельної заслінки. Утруднений запуск прогрітого двигуна або невеликий перевитрата палива – відмовив датчик температури ОЖ (охолоджуючої рідини).

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Двигун погано набирає обертів і не розвиває належну потужність або великий перевитрата палива – відмовив датчик детонації або обірвався провід від нього. У разі відчутного перевитрати палива з одночасним зростанням кількості шкідливих викидів у вихлопних газах – вийшов з ладу датчик кисню.

Невелике зниження прийомистості і погіршення інших характеристик роботи двигуна означає відмову датчика швидкості або окислення контактів його проводів або роз’єму.

Обмеження оборотів двигуна або його зупинка говорить про відмову датчика положення колінчастого валу. Великий перевитрата палива – вийшов з ладу датчик фази.

Незначні погіршення в роботі двигуна або утруднений запуск – значить, відмовив датчик температури надходить у двигун повітря.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Якщо все вище наведені пристрої і датчики перевірені, але інжекторний ВАЗ-2109 не заводиться, то, можливо, стався збій процесора і він неправильно керує всією системою запуску. У цьому випадку потрібна діагностика в автосервісі.

  • Михайло
  • Роздрукувати

Причини, за якими не заводиться інжекторний двигун

Що робити, якщо не заводиться інжекторний двигун автомобіля? Як надходити, коли при повороті ключа в замку запалювання, стартер крутить, а мотор не запускається. Якби двигун був карбюраторний, то з визначенням поломок ситуація дещо простіша. Як же йдуть справи з інжекторними двигунами?

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

У місцевості, де є достатня кількість автомайстерень, і викликати евакуатор не проблема, вирішити проблему не так і складно. Але що, якщо такої можливості немає? Адже бувають випадки, коли доводиться все робити самому. Насправді, багато поломок, через які двигун не запускається, можна виправити самостійно.

Інструменти, необхідні для самостійної діагностики

  • Лампочка. Таку контрольну лампу можна зробити самому, приєднавши до лампи дроти від панелі приладів. Для цього потрібно використовувати лампочки потужністю до 3 ват.
  • Розрядник. Він потрібен для визначення, чи подається іскра на свічки запалювання. Є чимало рекомендацій щодо самостійного збору такого пристосування.
  • Мультиметр. Тут самому зібрати не дуже вийде. Але такі «тестери» широко доступні в торговельній мережі.

Можливі причини, чому не заводиться інжекторний двигун

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Паливна система

Потрібно провести діагностику системи подачі палива. У вітчизняних інжекторних автомобілях при старті двигуна можна почути специфічне дзижчання із задньої частини автомобіля. Цей звук вказує на спрацьовування паливного насоса. Відповідно, якщо такого дзижчання не спостерігається, швидше за все, проблема криється в насосі.

Потрібно перевірити запобіжники, які відповідають за паливний насос, головне реле управління двигуном і реле паливного насоса. У деяких автомобілях сімейства ВАЗ запобіжники ховаються під бардачком, в інших за кришкою панелі опалення з боку пасажира. Якщо запобіжники в порядку, перевіряємо реле.

Можна доторкнутися до нього, при цьому повинен прозвучати специфічний клацання. Якщо реле також справно, потрібно перевірити тиск у паливній системі. Найкраще це робити манометром. Якщо ж такої можливості немає, доведеться знайти золотник, який повинен бути під захисним ковпачком.

При натисканні на нього повинні відчути тиск. У деяких моделях золотник відсутня. Тоді потрібно від’єднати трубку подачі палива. Якщо насос робочий, то під пальцем теж має відчуватися тиск.

Можливими причинами також можуть бути засмічені паливні фільтри або трубки подачі палива. Може бути ще така банальна причина, як відсутність палива в баку.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Якщо виявилося, що всі елементи паливної системи в порядку, то таке на що варто звернути увагу – це система запалювання.

Система запалювання

Головне, в чому потрібно бути впевненим, так це наявність гарної іскри, тобто розряду між двома контактами свічки запалювання. Якщо стартер крутить, а двигун не запускається, то є велика ймовірність в несправності системи запалювання. Тут нам знадобиться наш розрядник. Якщо перевіряти свічку без нього, наприклад, приклавши до двигуна, то опір буде дуже велике.

Тому ми не зможемо точно перевірити наші свічки і, крім того, можна вивести з ладу контролер. Перевіривши паливну систему, систему запалювання і не знайшовши причин несправностей, необхідно буде перевірити двигун. Швидше за все, причина в ньому.

несправність стартера

Це може бути дуже частою причиною того, що не починається двигун автомобіля. Для того щоб встановити можливу причину поломки стартера, дуже добре, якщо автолюбитель має хоча б приблизне уявлення про будову цього механізму, і про те, як можна перевірити робочий він.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Для власників іномарок важливо знати, що імпортні стартера можуть перестати крутити навіть від нестачі мастила або при забрудненні.

У такому випадку рішення дуже просте: зняти стартер з двигуна, ретельно відчистити від бруду і гарненько змастити необхідні механічні вузли. Причому відпрацьована мастило повинна бути видалена.

В принципі, це нескладно, але якщо не виходить, то краще звернутися до майстра.

Деякі несправності стартера можна визначити на слух. Якщо провернути ключ у замку запалювання, видається клацання в стартері, але він не запускається, то, найімовірніше, несправне реле. Якщо є можливість, то потрібно відремонтувати його. Якщо ж реле ремонту не підлягає, то варто його замінити. Ремонту піддаються тільки розбірні типи реле.

Акумуляторна батарея

Акумулятор повинен бути не пошкоджений, а клеми чисті без окису, інакше не буде хорошого контакту батареї з електричною проводкою автомобіля. Акумулятор повинен мати достатній заряд і «тримати» його.

Якщо акумулятор якийсь час використовувався в режимі недозаряд, то дуже велика ймовірність глибокої розрядки, при якій він вже не зможе відновитися.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

електропроводка

На елементах проводки або в місцях з’єднання може утворитися корозія, яка перешкоджає нормальному проходженню струму. Всі контактні пари повинні бути чистими, а з’єднання заізольовані.

форсунки

Форсунки в автомобілі рідко виходять з ладу все разом і одночасно. Тому, якщо є несправність якоїсь з форсунок, то двигун все-таки зможе запуститися і працювати, хоча і з перебоями.

Датчик коленвалу

Якщо цей датчик несправний, то двигун не зможе завестися. При цьому стартер крутить, але двигун все одно не запускається. Вихід з ладу інших датчиків не зможе вплинути настільки, що двигун не запускається. Щоб протестувати датчики, варто скористатися мультиметром.

Чи не заводиться ваз 2109 карбюратор – причини

Улюблений старенький Жигуленок часто підносить проблеми, відмовляючись заводитися, його мотор глухне в самий невідповідний момент? Знайома ситуація. Розглянемо спочатку проблему з теоретичної сторони. Для роботи будь-якого двигуна внутрішнього згоряння необхідна наявність 3-х чинників – повітря, палива і іскри, запалює засмоктує всередину циліндрів повітряно-паливну суміш.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Кілька практичних порад навченим досвідом автомобілістам:

  • Для початку, включивши запалювання, визначаємо крутиться стартер. Якщо немає, то і «їжакові зрозуміло» в чому справа. Заряджений акумулятор при включенні запалювання видає характерне клацання втягує реле.
  • Після, якщо стартер пройшов тест, перевіряємо датчики наявності палива, а краще і в сам бачок заглянути.
  • Далі одному вже не впоратися. Знаходимо помічника для прокрутки стартера за допомогою ключа запалювання і вивернувши будь-яку свічку з дотриманням необхідних запобіжних заходів, тикаємо нею в високовольтний провід і замикаємо на «масу» тримаючи його в сантиметрі від мети. Є іскра – відмінно. Чи не заводиться 2109 карбюратор стартер крутить іскра є. Перевіряємо тим же методом наявність іскри на центральному проводі і, якщо є, то все нормально.
  • Відсутність іскри в першому випадку означає однозначну заміну комутатора, а в другому – несправність котушки ( «бабина» виходить з ладу дуже рідко, але і таке буває).

Недолік повітря і засмічення фільтрів

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Двигатель без крышки. Если он завелся, то нет доступа воздуха в карбюратор (забит и/или залит маслом фильтр). Если нет эффекта, то продолжаем проверку. Если топливный насос не вышел из строя, возможно воздух не проходит в поплавковую камеру или залип игольчатый клапан. После безрезультатной продувки сжатым воздухом надо продуть со снятой крышкой карбюратора и если опять нет эффекта, то замене подлежит игольчатый клапан. Еще можно проверить и продуть, предварительно его выкрутив, жиклер (заворачивать его назад надо очень осторожно, чтобы не «перетянуть»). Еще есть способ реанимировать мотор. Сняв шланг брызгаем чуток бензина в 1-ю камеру, в ту которая ближе к салону автомобиля.

Свечи зажигания неисправны

Якщо все в порядку, то переходимо до наступного етапу перевірки, а саме до свічок. Викручуємо їх все і оглядаємо на наявність нагару і / або залишків палива. Якщо такі є, то треба прожарити їх за допомогою плоскогубців над газовою плитою або, при її відсутності, в іншому полум’я будь-якого пальника. Вставляємо запасні «робочі» свічки.

Несправність ВВ проводів

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Провід на кришці трамблера йдуть в такому порядку (неправильний порядок з’єднання проводів теж може стати причиною того, що автомобіль не заводиться):

  • Перший (він так і відзначений на кришці) йде від крайнього лівого і теж першого циліндра.
  • Далі, якщо дивитися за годинниковою стрілкою слід другий циліндр, а за ним – 4-ий.
  • Вкрай правий провід йде від третього циліндра.

Під кожухом знаходиться гумовий ремінь ГРМ. Якщо зубці (один з них) сточилися, а тим більше якщо на самому ремені є надрив, то потрібна заміна.

Якщо залишилися питання, чому не заводиться ваша дев’ятка, рекомендую подивитися це відео:

Альтернативні способи запуску автомобіля

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Процес виглядає наступним чином:

  • Чи включається запалювання.
  • Штовхаємо автомобіль, щоб він видав швидкість мінімум 5 км / год.
  • Вичавлюється зчеплення і включається третя передача (піде звичайно будь-яка передача, але 3-я найкраща для «холодного» старту).
  • Відпускається зчеплення і коли за рахунок інерції ВАЗа провернеться його колін, автомобіль неодмінно заведеться. Після вичавлюється зчеплення і вимикається третя передача.

Юрій Веселов

29.10.2018

Чому не заводиться ВАЗ-2109 і що робити

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодженняВ ситуації коли автомобіль відмовляється заводитися або заводиться довго, власник часто не знає, що робити. Однак тут все дуже просто.

Кожен автомобіліст знає, що двигун заводиться і працює за рахунок трьох речей: повітря, бензин, іскра. Якщо ваш улюблений ВАЗ 2109 все-таки не заводиться, обов’язково потрібно перевірити ці три умови.

Чому не заводиться на гарячу ВАЗ-2109 і що робити

При нормальній роботі двигуна даного автомобіля, під час обертання колінчастого вала всередину циліндрів засмоктується горюча суміш. В кінці такту стиснення закриваються впускні і випускні клапани, і після цього на свічці з’являється іскра, яка і запалює горючу суміш. В результаті двигун заводиться.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодженняУ даній моделі автомобіля спочатку встановлювали карбюраторні двигуни, але потім їх змінили інжекторними. У будь-якому випадку запуск двигуна буде неможливий, якщо стартер не забезпечує проворачивание колінчастого вала, а також якщо спостерігається недостатня частота обертання.

Отже, щоб машина завелася, необхідно визначити несправність і усунути її. Найкраще дотримуватися певної схеми:

Чому не працює грубка ВАЗ-2109 і що робити

  1. Якщо проблема в стартері, і він погано працює, необхідно проконтролювати, щоб акумулятора вистачатиме був розряджений. Коли ви будете повертати ключ запалювання, ви повинні почути характерний звук при відпрацюванні втягує реле. Потрібно простежити, щоб стартер був з усіма роз’ємами.
  2. Якщо в першому випадку все в порядку, а машина все одно глухне, необхідно з’ясувати, що відсутня в циліндрі – горюча суміш або іскра. Щоб знайти іскру, слід зняти високовольтний провід з будь-свічки, піднести до маси і провернути стартер.
  3. Якщо на свічку не надходить іскра, потрібно перевірити, чи надходить іскра на трамблер. Щоб зробити це, необхідно зняти центральний провід з розподільника, піднести до маси і провернути стартер. Якщо іскра йде від проводу до маси, то проблему Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодженняварто шукати в трамблере – перевірити бігунок, почистити контакти.
  4. Якщо іскра не надходить на розподільник, потрібно діагностика системи запалювання. Це можна зробити за допомогою спеціального приладу або ж вручну. Насамперед потрібно переконатися, що стартер обертається, а бігунок розподільника крутиться. В іншому випадку буде потрібно заміна ременя ГРМ. А якщо відсутній сигнал з датчика Холла, то доведеться замінити сам датчик. Варто перевірити справність проводів і датчика Холла. Якщо все в порядку, то необхідно замінити комутатор. Якщо і це не допомогло автомобілю завестися, перевірте котушку запалювання.
  5. Якщо іскра є, а двигун все одно не заводиться, необхідно прибрати кришку повітряного фільтра. Перевіряємо чистоту фільтра. Тепер заводимо ВАЗ-2109, якщо завелася, то в карбюратор перекритий доступ повітря, фільтр забруднений.
  6. Якщо ж машина знову заглухла, проблема, швидше за все, в паливному насосі або паливо не піддається з бака, за умови, що воно є там. Щоб в цьому переконатися, потрібно зняти фільтр повністю, відкрутити паливний шланг від насоса до карбюратора. При повороті стартера бензин в нормі повинен бризнути.
  7. Причиною несправності можуть бути також і сітковий фільтр карбюратора, і голчастий клапан, і паливні жиклери.
  8. Варто перевірити, чи не залиті чи свічки бензином, якщо необхідно, то висушіть їх.

Покроковий тюнінг двигуна ВАЗ-2109 своїми руками

Домогтися того, щоб машина заводилася, безумовно можна за допомогою даної схеми. Подібний алгоритм дій підійде і в таких випадках:

  • автомобіль заглох на ходу і не заводиться;
  • стартер крутить, а двигун не схоплює;
  • машина не заводиться в холодну погоду;
  • автомобіль відмовляється заводитися з ключа.

Чи не заводиться ВАЗ 2109 інжектор

Дата публікації Лют 25, 2015 року, Рубрики Запчастини для ВАЗ |

Причини, за якими не заводиться інжекторний ВАЗ 2109, можуть бути досить банальними.

Будь-якому автомобілісту добре відомо, що стійка робота силової установки, з будь-яким типом паливного вприскування, обумовлена ​​двома факторами: постійною подачею палива, і забезпеченням якісної іскри системою запалювання автомобіля.

Особливо, дана несправність може спостерігатися зі зміною кліматичних умов експлуатації автомобіля, наприклад, з настанням холодів.

Чи не заводиться ваз 2109 інжектор?  Основні причини та способи лагодження

Саме у тій категорії автомобілістів, які відносяться до сезонного обслуговування машини “як-небудь”, найчастіше і не заводиться ВАЗ 2109 з інжектором, і вони вимушено крутять колевал силової установки стартером, до повного “знемоги” акумуляторної батареї автомобіля.

Якщо не заводиться двигун ВАЗ 2109 з інжекторної системою впорскування рекомендується діяти послідовно, і звернутися, спочатку, до системи упорскування. Перевірити роботу бензонасоса, в першу чергу, а також стан паливних фільтрів очищення, при необхідності їх потрібно замінити.

Далі, зверніть увагу на якість пального, яким Ви заправляєте машину.

Іноді в інжекторних автомобілях можуть спостерігатися збої в надходженні пального в камеру згоряння, через засмічення форсунок, в цьому випадку рекомендується відвідати спеціалізований сервіс, в якому проблема буде усунена протягом години.

Ще одна система, в повній мірі відповідає за якісний запуск двигуна в автомобілях ВАЗ 2109 з інжектором – це система запалювання. Насамперед, перевірте клеми акумулятора, на них не повинно спостерігатися окису, і дроти повинні бути щільно затягнуті.

Наступні – свічки запалювання.

Буде потрібно їх викриття і оглянути їх технічний стан, в разі порушення, виставити правильні зазори на електродах, ретельно насухо протерти всі контакти, від котушки до розподільника запалювання, перевірити стан бігунка трамблера, та й самої кришки.

Здається, коли будуть виконані всі перераховані методи обов’язкового обслуговування автомобіля ВАЗ 2109, проблема з запуском силової установки зникне сама собою. Безумовно, це тільки основні причини, за якими може відбуватися відмова двигуна ВАЗ в роботі, насправді їх набагато більше.

Related posts:

Ще по темі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…