Чи потрібно прогрівати машину влітку?  І так і ні.  Прочитай і дізнайсяЕксплуатація автомобіля в російських реаліях має на увазі, що йому належить працювати протягом декількох місяців при мінусовій температурі. Практично кожен водій знає правило, що взимку перед поїздкою машину необхідно протягом декількох хвилин прогріти. Багато водіїв і влітку дають мотору деякий час попрацювати, перед тим як вирушати в поїздку. Але чи дійсно сучасні двигуни обов’язково прогрівати перед поїздкою?

Виробники автомобілів в книзі з технічної експлуатації часто вказують, що мотор, встановлений в машині, прогрівати не потрібно.

За їх словами, дана процедура є безглуздою тратою палива, а в багатьох країнах тривала робота двигуна на холостому ходу, особливо в житлових кварталах, зовсім заборонена.

Виходить, що прогрів двигуна автомобілю не потрібен? Ні, все немає так просто, і в рамках даної статті ми пропонуємо розглянути, навіщо прогрівати двигун, і що буде, якщо цього не робити перед поїздкою.

Можливі проблеми при експлуатації непрогрітого двигуна

Керівництво з технічної експлуатації автомобіля, випущене виробником, не завжди містить актуальну інформацію для регіону, де експлуатується машина.

У Росії продається безліч іномарок, але технічну літературу по ним не завжди адаптують до реалій нашої країни. Чи не прогріваючи двигун перед поїздкою, водій ризикує наблизити необхідність капітального ремонту мотора максимально.

Розглянемо докладно, чому необхідно прогрівати двигун перед поїздкою.

Температура моторного масла

Чи потрібно прогрівати машину влітку?  І так і ні.  Прочитай і дізнайсяПро те, що масло необхідно своєчасно міняти, знає кожен водій, але не всі розуміють, яким чином змазує елемент діє в двигуні. Під час роботи мотора масло «бігає» по ньому, немов кров по організму людини. Коли двигун зупиняється, масло стікає в піддон, і на елементах двигуна залишається лише невелика масляна плівка. Чим довше двигун не заводиться, тим менше ця плівка, і тим небезпечніше відправлятися в поїздку без прогріву двигуна.

У теплу пору року, щоб моторне масло після старту двигуна розійшлося по каналах і почав виконувати свою роботу, йому потрібно близько 30 секунд.

Тому в перші 30 секунд після запуску двигуна відправлятися в поїздку не можна навіть влітку.

Взимку ж ситуація ускладнюється, оскільки за час простою масло стає густим через низьку температури, і йому потрібен додатковий час, щоб пройти повний мастильний коло і увійти в робочу температуру.

Якщо не прогрівати моторне масло, підвищується не тільки знос, але і великий ризик критичної поломки вузла двигуна, через яку потрібно негайний ремонт.

Робота масляного фільтра

Чи потрібно прогрівати машину влітку?  І так і ні.  Прочитай і дізнайсяЩоб затримувати мікрочастинки нагару, стружку, а також інше сміття, що накопичився в моторному маслі, в автомобілі встановлюється фільтр. Основна робоча зона фільтра – це папір з мікропорами, через яку проходить масло. В папері затримується сміття, і чим менш в’язке масло, тим простіше йому проходити крізь фільтр.

Коли моторне масло не може пройти через фільтруючий елемент, відкривається перепускний клапан, і масло без фільтрації направляється в двигун. Таким чином бруд надходить в двигун, і якщо в цей момент почати рухатися на автомобілі, знос агрегатів двигуна буде максимальним.

Прогрівання двигуна для гарного проходження масла необхідний як в тепле, так і в холодну пору року. При температурі нижче мінус 10 градусів за Цельсієм рекомендується прогрівати автомобіль мінімум 10 хвилин, щоб масло стало менш в’язким і добре фільтрувати.

Маслос’емниє і компресійні кільця

Якщо почати рух автомобіля на непрогрітому двигуні, виникає високий ризик пошкодження маслоз’ємних і компресійних кілець, розташованих на проточках поршня. Як відомо, кільця встановлені в двигуні для зняття надлишок олії і створення компресії. При роботі на них припадають серйозні навантаження, оскільки вони труться об стінки циліндрів.

Чи потрібно прогрівати машину влітку?  І так і ні.  Прочитай і дізнайся

Багато водіїв помічали, що протягом декількох секунд після старту мотора він працює на підвищених оборотах, які через деякий час опускаються. Пов’язано це саме з ходом циліндрів двигуна.

При прогріванні циліндри, як і будь-який метал, розширюються на кілька мікронів, за рахунок чого звільняються з-під стиснення кільця. В цей же момент елементи двигуна починають більш ефективно змащувати.

Чи не прогрів циліндри двигуна перед стартом руху, водій ризикує зашкодити не тільки кільця, але й циліндри.

Гідрокомпенсатори і гідронатягувача

Чи потрібно прогрівати машину влітку?  І так і ні.  Прочитай і дізнайсяКоректують роботу клапанів двигуна сучасних автомобілів гидрокомпенсатори і гідрпонатяжітелі, необхідні для натягу ланцюга. Для роботи в елементи має захитатися масло, що відбувається після його прогріву до робочої температури. Якщо почати рух автомобіля не розігрів мастило, коригуватися зазори будуть з малою ефективністю.

Вихід з ладу датчика масла

Актуальною для сучасних автомобілів проблемою є вихід з ладу датчиків масла при роботі непрогрітому двигуна. Пластмасові датчики під тиском густого масла пошкоджуються, якщо почати рух, і автомобіль починає сигналізувати про нестачу змазує рідини в піддоні.

Дана проблема актуальна для машин, в яких встановлюються датчики масла в пластмасовому корпусі. Якщо елемент виконаний здебільшого з металу, несправність може не спостерігатися.

Чому виробники автомобілів не рекомендують прогрівати двигун

Чи потрібно прогрівати машину влітку?  І так і ні.  Прочитай і дізнайсяЯк можна бачити, відразу кілька елементів мотора ризикують пошкодитися або вийти з ладу, якщо почати рух на непрогрітому двигуні. Але чим вище температура навколишнього повітря, тим менше потрібно прогрівати мотор. Виробники автомобілів, що не рекомендуючи прогрів двигуна, кажуть саме про довге стоянці з робочим мотором, через яку підвищується витрата палива і забруднюється навколишнє середовище. Тільки з метою захисту екології водіям не рекомендується займатися прогріванням двигуна перед поїздкою, на самому моторі негативно прогрів не позначається, якщо правильно працює вентилятор радіатора охолодження.

Скільки гріти автомобіль взимку і влітку

Прогрівання двигуна необхідний для грамотної роботи, і з цим складно сперечатися. Залежно від температури навколишнього повітря на прогрів мотора може йти різний час:

  • Нижче -30 ° C. Прогрівати двигун необхідно від 10 до 15 хвилин, щоб моторне масло «розігрілося» до робочої температури;
  • Від -10 ° C до -30 ° C. Можна обмежитися прогревом мотора в 7-10 хвилин;
  • Від + 10 ° C до -10 ° C. Досить прогріву автомобіля в 4-7 хвилин;
  • Вище + 10 ° C. Потрібно прогрів не більше 1-3 хвилин, щоб моторне масло розійшлося по двигуну і дійшло до робочої температури.

У зарубіжних країнах, де проводиться більшість іномарок і для яких складаються інструкції, температура рідко опускається нижче -10 ° C.

Саме тому виробники не рекомендують прогрівати двигун перед поїздкою, тим самим відзначаючи, що досить пари хвилин роботи мотора, щоб по ньому розійшлося масло, і можна було почати рух.

У Росії, де температура часто опускається значно нижче -10 ° C, експлуатація двигуна без попереднього прогріву призведе до його виходу з ладу.

( 449

Чи треба прогрівати двигун? докладні відповіді

Ви дізнаєтеся, чи треба прогрівати двигун автомобіля навесні, влітку або вночі, чи треба підігрівати двигун TSI, чи варто підігрівати двигун. Читайте коментарі фахівців.

відповідь:

У багатьох водіїв виникає питання, чи треба прогрівати двигун? Кожен сам для себе приймає це рішення. Але потрібно враховувати, що знос деталей збільшується при працюючому двигуні, якщо його температура не піднялася до певної позначки. Особливо, якщо робота системи організовується з великими навантаженнями.

Взимку здійснювати цю дію просто необхідно. Від конкретного типу движка буде залежати, скільки на це піде часу. Автоматична коробка передач вимагає прогріву завжди, в будь-якому випадку.

Зверніть увагу

Чи треба прогрівати двигун авто влітку або вночі? В таких умовах масло і так має ту ж температуру, що і навколишнє повітря. Тому ніякої додаткової обробки не потрібно.

Винятком з правил не стають і системи TSI. Досвідчені водії пам’ятають про те, що рух необхідно почати тільки тоді, коли знижуються холості оберти. І зрушується з місця стрілка покажчика температури охолоджуючої рідини.

Дуже зручно мати можливість контролювати температуру настільки точно, наскільки це можливо. В цьому сильно допомагають сучасні бортові комп’ютери. Але варто почекати моменту, коли стрілка пересунеться на 80 градусів, і тільки після цього продовжувати управління в звичайному режимі.

Чи потрібно прогрівати машину влітку?  І так і ні.  Прочитай і дізнайся

Чи варто прогрівати двигун? докладні відповіді

Багатьох водіїв цікавить, чи варто прогрівати двигун? Недостатня мастило – основна причина, яка веде до того, що неполадки при холодному запуску, прогріванні всієї системи. Тому варто приділяти якомога більше уваги вибору моторного масла, яке буде використовуватися саме взимку.

Головними параметрами при покупці повинні стати якість і в’язкість, певні сертифікацією. Зазвичай прогрів двигуна займає не більше п’яти хвилин. Температура охолоджуючої рідини за цей час піднімається до сорока градусів. Датчик температурного покажчика дозволить власникам машини особисто спостерігати за змінами. Коли прогрів починається, стрілка зрушується з нуля.

Прогрів стає необхідним етапом роботи для будь-якого автомобіліста. Але тільки з технічної точки зору. Завдяки цьому процесу знос деталей серйозно зменшується. Тому можна не турбуватися про необхідність робити ремонт найближчим часом.

Головне, як вже говорилося – правильно підібрати масло. Якщо воно низької якості, то будуть утворюватися зайві відкладення, що залишаються всередині системи. Неякісний продукт може призвести до дуже плачевних наслідків, і не завжди вони передбачувані. Стабільна температура в’язкості стане найбільш оптимальним варіантом для сучасних водіїв.

Смерть мотору: гріти не гріти сучасний двигун?

15 жовтня 2015 року

Повністю прогрітим мотор буде тоді, коли всі його деталі і робочі рідини вийдуть на робочі температури, тобто при фіксованому режимі роботи перестануть змінюватися.

Швидше за все прогрівається охолоджуюча рідина – це той процес, який ми бачимо по зміні положення стрілки на покажчику температури. З нею ж прогріваються деталі верхньої частини двигуна (поршні, циліндри, головка) – темп практично той самий. А ось масло в піддоні гріється значно повільніше.

важливо

Звідки це видно? У кого є бортовий комп’ютер, помічав, напевно, що навіть після досягнення нормальної температури охолоджуючої рідини витрата палива на неодружених може ще якийсь час зменшуватися. Це як раз і пов’язане з повільним прогрівом масла.

І нарешті, найдовше гріється нейтралізатор, а разом з ним виходить на робочий рівень токсичність відпрацьованих газів. Але все швидкості прогріву залежать від режиму роботи двигуна.

опір руху

Чому мотору не подобається мороз? Головна причина в тому, що будь-який моторне масло густіє на холоді. А за певних температурах взагалі може перестати текти. Мінеральні масла – вже при мінус 20 … 25 ° С, кращі синтетики – при мінус 45 … 55 ° С.

В результаті вузли тертя працюють «всуху», різко зростають потужності механічних втрат, які вимагають зайвого бензину.

Але коли мотор швидше вийде на нормальний рівень механічних втрат? Якщо стояти і грітися або якщо відразу після пуску відправитися в дорогу? Це дасть відповідь на питання про економію – адже зайві втрати вимагають додаткового палива.

Перевіримо, скільки палива з’їсть звичайний вприськовий двигун при однакових пробігах, але різних алгоритмах прогріву. Трохи про пацієнта. Чистий «європеєць» 2005 року випуску, 1,6 л робочого об’єму, заявлений як Євро-4.

Все свідоме життя провів в Росії, але, крім технічного обслуговування, нічого в ньому не робилося. Отже, три програми прогріву. Перший варіант – «дідівський»: повністю прогріти мотор і тільки після цього поїхати.

Другий – відповідно до інструкцій сучасних автомобілів: «пустив і поїхав». А третій – це той, який найчастіше можна зустріти: завелися, скинулися сніг, помахали лопатою (в загальному – потягнули час), а догріває машину вже в поїздці. На вулиці – мінус 15.

Акумулятор хороший, в піддоні – дорога синтетика. Пробіг – від стоянки до роботи: це близько 5 кілометрів, причому без пробок! Помріяти-то можна …

Порада

Отже, варіант 1. пускають. Стрілка тахометра встановлюється на позначці «1200», комп’ютер показує миттєву витрату палива 2,5 л / год. Через хвилину витрата знижується до 1,9 л, через 10 хвилин – до 0,9 л. Тоді ж видимі зміни на бортовому комп’ютері закінчуються – стрілка на покажчику температури не доповзає навіть до 50 градусів і встає намертво.

Для надійності чекаємо ще 10 хвилин – витрата палива зменшується до 0,8 л / год, що поки більше, ніж звичайні 0,6, що спостерігаються при повному прогріві всього мотора. Кращого результату досягти не вдається – поїхали! Їдемо на фіксованому режимі, третя передача, 50 км / год, світлофорів по дорозі немає. Витрата по комп’ютеру – 6,4 … 6,6 л / 100 км. Всього витратили на прогрів 0,45 л, на дорогу – близько 0,33 л.

Разом – близько 0,8 літра.

Варіант 2  – сіли, завелися і відразу поїхали. Машині це не дуже сподобалося, і вона для початку видала витрата більше 10 л.

Потім він почав швидко знижуватися, але через коротке заїзду до колишніх 6,5 так і не доповз – зупинився на 6,8 л. Разом витратили всього 0,45 л. Плюс економія 20 хвилин дорогоцінного часу.

Економія, на кшталт, є, але значною вона здається тільки на малих пробігах.

Варіант 3  – після пуску гріли мотор 5 хвилин, поки відшкрібали лід зі скла. Стартували з витрат на холостих 1,3 л / год. Початок пробігу ознаменувався цифрою 7,6 л / 100 км, до кінця заїзду повернулися на 6,6. Разом з урахуванням пробігу – 0,55 л. Краще, ніж в першому варіанті, але трохи гірше, ніж у другому.

Удар по екології

Зрозуміло, що небажання автовиробників гріти автомобіль викликано зовсім не турботою про наш гаманці. Головний аргумент – екологія.

Адже сучасні норми токсичності Євро-4 і вище накладають жорсткі обмеження на вміст токсичних компонентів на пускових режимах і під час прогріву.

Ось і подивимося, що буде з токсичністю до нейтралізатора (на професійному сленгу вона називається «сирий») і після (це «суха» токсичність).

Отже, «сира» токсичність при холодному пуску дуже велика. Причина – необхідність різкого збагачення паливо-повітряної суміші. Паливо повинно бути випарів, а при великому «мінусі» на вулиці випаровуватися воно не дуже-то і хоче. Та й повітря в циліндри надходить холодний, щільний.

Значить, щоб компенсувати малу випаровуваність палива і низьку температуру повітря, треба лити бензину значно більше. А те, що не випарувалося або випарувалося вже в процес згоряння, летить в трубу. «Цео» і «ЦеАші» – ну дуже великі! І тиснути їх повинні каталітичні нейтралізатори.

Але біда більшості сучасних нейтралізаторів в тому, що вони працюють ефективно тільки у вузькому діапазоні температур і складу суміші. Температура повинна бути високою, а склад суміші – стехиометрическим, тобто повітря в ній повинно бути рівно стільки, скільки необхідно для повного згоряння палива.

В іншому випадку ефективність різко падає.

Цікаво, що при низьких температурах в процесі прогріву за нейтралізатором може спостерігатися більш висока концентрація токсичних компонентів, ніж на вході! Звідки? Швидше за все, це ширяє незгорілий на перших пускових циклах бензин – він «сідає» на сотах активного елементу каталізатора.

Зверніть увагу

У міру його розігріву ефективність роботи зростає, і, нарешті, гарячий каталізатор при робочому складі суміші тисне практично всю токсичність. Іншими словами, на пускових режимах і при прогріванні, якщо не використовується сучасний каталізатор із зовнішнім підігрівом, токсичність двигуна з нейтралізатором не надто відрізнятиметься від його більш раннього побратима, такого не має.

Тому головне завдання – якомога швидше вивести температуру активної зони каталізатора в робочий діапазон.

Нейтралізатор гріється від потоку відпрацьованих газів, і тим швидше, чим більше їх витрата і температура. Але коли процес в ньому пішов, він починає розігріватися і сам – дожигание токсичних компонентів йде з виділенням енергії.

Тому температура в активній зоні працюючого каталізатора вище, ніж у відпрацьованих газів. І наш експеримент показав, що навіть при нормальній температурі в боксі, на режимі мінімальних обертів холостого ходу, нейтралізатор не виходить на робочий режим! Тим більше на морозі.

Тому придушити токсичність на режимі прогріву, якщо гріти мотор на стоянці, не вийде: значить, треба рухатися.

А яка різниця в викидах? Початкове зміст СН дуже високо, під 1000 ppm, що, втім, очікувано. У міру прогріву двигуна воно починає повільно знижуватися.

Але навіть після 20 хвилин прогріву, коли температура охолоджуючої рідини вже вийшла на робочий рівень, вміст залишкових вуглеводнів залишається високим – близько 180 ppm.

Антифриз-то прогрілося, а ось нейтралізатор холодний, працює неефективно.

Тепер пробуємо погріти мотор відразу під навантаженням, моделюючи другий варіант прогріву. Початок – то ж, але темпи інші: під кінець заїзду на виході фіксувалося десь 15 … 20 ppm. Нейтралізатор заробив! Начебто відповідь є …

Але не все так просто! Ми дивилися відносні концентрації токсичних компонентів, а дихаємо-то ми їх абсолютними значеннями, тобто не «пі-пі-Емамі», а грамами і кілограмами! Тобто ці концентрації треба помножити на витрату відпрацьованих газів.

важливо

На холостих при прогріванні він становив близько 15 кг / год, а ось при русі, якщо брати в середньому, буде близько 80! Множимо одне на інше і отримуємо: при прогріванні на стоянці, разом з подальшою дорогою, ми нагородили природу кількістю грамів залишкових вуглеводнів, великим практично в два рази, ніж при русі відразу після пуску (4,5 грама проти 2,8).

А ось третій варіант – коли ми трохи погрілись, а потім поїхали – дав ще більше зниження абсолютного викиду СН: до 2,1 грама. До речі, в цьому варіанті при русі за 5 км шляху ми викинули трохи більше грама СН, що близько до нормам Євро-4.

Цифри досить показові і в цілому зрозумілі. При русі на холодному моторі ми досить довго працюємо на високу токсичність, при цьому витрати відпрацьованих газів великі. Та й обдув нейтралізатора холодним повітрям при русі теж гальмує його прогрів.

При прогріванні на стоянці нейтралізатор так і не виходить на штатний режим, але зате при початку руху на великих витратах швидше починає ефективно гасити токсичність.

А при короткому початковому прогріванні мотор і на стоянці не встигає добряче «нашкодити», і при прогріванні в русі працює значно краще: адже він вже набрав якусь температуру. Ось і результат.

Але що ми не врахували. Смердючий на стоянці автомобіль огортає хмарою диму простір навколо себе, і там жити гидко … А рухається як би розмиває своє «добро» по простору. Глобально – виходить можна порівняти, а в окремо взятій точці – збиток від одного автомобіля, що рухається в рази менше. Але ж на стоянці одночасно пихкає один-два екіпажі, а по дорозі їх повзе натовпу …

Смерть мотору …

Про те, що під час пуску й прогрівання різко зростає знос двигуна, не писав тільки ледачий. Не так давно бородатий професор з екрану переконував народ, що один холодний пуск дорівнює 100 км пробігу! Йому, звичайно, видніше, тільки ми ніколи не стали б давати подібних ТОЧНИХ цифр – вони зовсім різні.

І мотори різні, і температури за бортом, і масла, залиті в піддон, та й пробіг, з яким порівнюють, теж може бути або за містом, або в міських пробках. Тому, на наш погляд, справедливіше еквівалент від 20 до 200 км: головне – тенденція. І важливо, що рух без прогріву не дає деталей двигуна підготуватися до прийому великих навантажень.

Їм доводиться погано – і не тільки підшипників.

Є в моторі така деталь – поршень, а у нього на бічній поверхні нарізані канавки, щоб поршневі кільця ставити. Так ось, ці канавки найбільш чутливі до навантажень і першими руйнуються, коли ті стають надмірними. І тут саме така ситуація. Якщо відразу стартувати та ще побуксовать трохи, вибираючись із замету, навантаження на мотор стануть відразу великими. Теплові потоки від робочого тіла розігрівають днище поршня швидко, а зона канавок стосується холодного циліндра, який трохи тепліше антифризу. Виникають великі перепади температур, і з ними – позамежні напруги. А поршень без канавок – вже не поршень … І чим краще прогрітий двигун, тим менше небезпека такої біди.

А що ж автовиробники? Вони все знають, але ресурс мотора їх, чесно кажучи, не хвилює. Мотор повинен відходити гарантійний термін, потім бути проданий і відправлений куди-небудь в третій світ. Інакше ринок затоварилися. Звідти і танцюють рекомендації – екологія є первинною, економія теж десь там, а ресурс – кому він цікавий?

ВСЕ-ТАКИ ГРІТИ!

Ми вважаємо, що саме третій варіант є найкращим. І по економії палива він прийнятний, а за токсичністю – взагалі найкращий. Попередньо підігрітий двигун готовий приймати навантаження і добре захищений від зносу.

До речі, фактично ми найчастіше і слідуємо цій рекомендації: мотор гріється, поки отскребать скла і змітається сніг …

І ще … Раптом доведеться різко газануть на зовсім холодному моторі – хіба мало, як складеться ситуація на дорозі? І ось тут нескладно влетіти в зовсім погану ситуацію – клапани можуть зависнути і зустрітися з поршнем, або провернути вкладиші колінчастого вала. А будь-яка СТО спише це на неправильну експлуатацію двигуна. Отже – в гарантії відмовити! У багатьох моторів від таких ситуацій рятує відповідна блокування в програмі управління двигуном, але вона є не у всіх. А ось попередньо прогрітий мотор і таке знущання знесе без наслідків.

Загалом, гріємо! Тільки трохи і по-швидкому …

Смерть мотору: гріти не гріти сучасний двигун? Смерть мотору: гріти не гріти сучасний двигун? Помилка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

Чи потрібно прогрівати двигун інжекторний, дизельний – автошкола «ОСНОВА»

Суперечки на тему прогрівати чи ні двигун автомобіля перед поїздкою не вщухають в середовищі автолюбителів. Дійсно, так чи необхідний прогрів? Якщо так, то як його краще проводити? Чи потрібен прогрів двигуна влітку? Або тільки взимку? Чим загрожує поїздка на холодному двигуні? Спробуємо розібратися.

Основна маса автолюбителів стверджує, що прогрівати двигун авто перед поїздкою необхідно. Але, ось інструкції до сучасних автомобілів, навпаки, стверджують зворотне. А якщо бути зовсім точним, то в них передбачається методика прогріву двигуна «на ходу», причому спеціально обмовляється, що прогрівати двигун «по-старому» на холостому ходу не рекомендується.

Чи потрібно прогрівати двигун

Основні аргументи, які наводять противники прогріву двигуна:

  • При прогреве на холостом ходу наносится вред экологии, поскольку в это время формируется переобогащенная смесь, которая сгорает не полностью.
  • Чрезмерный расход топлива, вытекающий из первого пункта.
  • Современные материалы и технологии, использующиеся в автомобилестроении позволяют начинать движение «без дедушкиных страхов».
  • Износ деталей системы выпуска отработавших газов, в первую очередь нейтрализатора отработавших газов, а также повышенное загрязнение свечей, и неоптимальный прогрев масла.
  • Однако, попробуем все-таки разобраться с тем, какие именно процессы происходят внутри холодного двигателя во время пуска, взглянув на двигатель «изнутри».
  • Несмотря на повышенную унификацию, к которой стремятся практически все производители, детали двигателя автомобиля выполнены из различных материалов и от этого никуда не деться.
  • Схематично можна уявити двигун внутрішнього згоряння так:
  • Поршнева група, що несе основне навантаження.
  • Система змащення двигуна, що забезпечує подачу масла до тертьових частин.
  • Система харчування, що подає паливо, в кількості, необхідній для роботи.
  • Система випуску відпрацьованих газів.

Циліндри поршневий групи виготовлені в основній своїй масі зі сталі та її похідних. Поршні, блоки циліндрів, навісне обладнання виготовляються, як правило, з алюмінієвих сплавів. Підшипники шатунів мають в своєму складі сталь і алюміній в пропорціях.

Тепер, з урахуванням цих знань, а також законів фізики, які ніхто не відміняв, подивимося на процеси, що відбуваються в холодному двигуні.

Як відомо, з пониженням температури метали мають властивість стискуватися, причому чим нижче температура, тим більше коефіцієнт стиснення, причому він (коефіцієнт) індивідуальний для кожного металу окремо. Або простіше кажучи, при однаковій температурі сталь і, наприклад, алюміній будуть стискуватися і розширюватися по-різному.

Порада

Для основної маси двигунів оптимальна робоча температура становить 90-95 ℃, а отже, і всі зазори труться двигуна розраховані на роботу при цій температурі.

Пуск холодного двигуна, зокрема взимку при низьких негативних температурах, змушує труться деталі працювати з підвищеним напругою саме через різницю коефіцієнта розширень.

А збільшене навантаження призводить, відповідно, до підвищеного зносу.

Так, звичайно, конструктивно закладені необхідні допуски для забезпечення «холодного пуску», а й гарантія на роботу двигуна не довічна! Для більшості моделей становить до кількох десятків тисяч кілометрів або не більше 3 років. Причому все вищевикладене актуально для нових, тільки що зійшли з конвеєра автомобілів.

Отже, двигун заведений, але ще не прогрітий до робочої температури.

Масло і технічні рідини, що забезпечують роботу автомобіля, при негативних температурах мають підвищену в’язкість, що призводить до їх меншою плинності, або, просто кажучи, холодне масло надходить в менших обсягах до деталей, що труться, що знову-таки підвищує знос. А збільшення оборотів двигуна при рушанні з місця збільшує цей знос на порядок.

Переважна більшість автовиробників обмежують обороти на час прогріву, що само собою говорить про його необхідність!

Прогрівання двигуна влітку

Узагальнивши все вищесказане можна стверджувати: прогрів двигуна необхідний. А от чи потрібен він двигуну влітку або тільки взимку? Адже влітку масло двигуна не загусає, технічні рідини в нормі …

Так, влітку більше щадні умови для запуску двигуна, але, як говорилося вище, для оптимальної роботи двигуна потрібна певна температура.

Зверніть увагу

І якщо взимку прогрів двигуна може тривати і 5, і 10, і 15 хвилин, в залежності від того яка температура «за бортом», скільки простояв автомобіль, на відкритому повітрі або в приміщенні і так далі, то влітку цей час, звичайно, значно знижується.

І прогрів вже більше нагадує той самий, згадуваний «прогрів на ходу». Але початковий прогрів хоча б до температури двигуна 40-50 ℃ або до зниження холостих обертів при наявності автомата необхідний!

Прогрівання двигуна інжекторного автомобіля

Практично всі автомобілі, обладнані инжекторной системою харчування, мають автомат прогріву, автоматично виставляє встановлені заводом-виробником обертів холостого ходу. Однак, є деякі нюанси, дотримання яких дозволить знизити навантаження на двигун і забезпечити впевнений пуск двигуна.

Обов’язковою умовою пуску є наявність гарної іскри і достатньої кількості палива, що забезпечується якісною роботою акумуляторної батареї. Взимку, в умовах низьких температур «хорошим тоном» буде розігріти електроліт акумулятора, включивши секунд на 20-30 світло фар, що в свою чергу збільшить час, протягом якого акумулятор зможе віддавати максимальний струм.

Для забезпечення «холодного запуску» необхідно відключити всі сторонні електроприлади (магнітолу, вентилятор обігрівача і так далі) і вичавити зчеплення, при наявності механічної трансмісії, після чого провести пуск двигуна.

Не треба натискати на педаль газу! Автомат пуску сам виставить всі необхідні настройки дроселя і збагатить суміш в необхідній кількості.

Після запуску двигуна потихеньку, плавно, але впевнено, відпускається педаль зчеплення. Варто зазначити, що для власників «автоматів» цей пункт не актуальний.

Прогрів карбюраторного автомобіля

Запуск і прогрів карбюраторного автомобіля відрізняється необхідністю ручного управління дроселем і збагаченням палива (якщо на карбюраторі автомобіля не встановлено автомат запуску).

Для пуску карбюраторного двигуна витягується кнопка (важіль) «підсосу», вичавлюється зчеплення, після чого і проводиться безпосередньо запуск двигуна. При справній системі запалювання, після першого невдалого пуску може знадобитися деякий додаткову кількість палива, яке подається у впускний колектор автомобіля енергійним натисканням педалі «газу».

Як і у випадку з інжекторним двигуном, після того як двигун набере обертів, педаль зчеплення відпускається, а кількість обертів при прогріванні коригується «підсмоктуванням».

важливо

Оптимальні обороти при прогріванні карбюраторного двигуна складають 1200-1500 об / хв.

Про готовність до поїздки карбюраторного автомобіля говорить той факт, що «підсмоктування» втоплений повністю, а двигун відгукується на педаль газу без провалів.

Прогрів дизельного двигуна

Дизельний двигун, на відміну від карбюраторного вимагає повноцінного прогріву до початку руху під навантаженням, що продиктовано його конструкцією (менші зазори між стінками циліндрів і поршнями, значно більш висока компресія забезпечує більш високі навантаження на поршневу систему в цілому).

Впевнений пуск дизельного двигуна забезпечується наявністю спеціальних свічок підігріву палива, які вмикаються перед запуском стартера, а потрапляє на них паливо більш активно випаровується.

Для запуску дизеля, при наявності механічної коробки передач, знову-таки вичавлюється зчеплення і включається запалювання. Більшість дизельних автомобілів має індикаторну лампу, яка ніколи стан роботи свічок розжарювання. Після того як лампа гасне можна здійснювати запуск двигуна.

При низьких температурах корисно кілька разів включити – вимкнути запалювання для того, щоб свічки розжарювання створили сприятливу температуру для запуску всередині камери згоряння.

Управляє прогревом на дизельному автомобілі автомат, тому втручання водія в цей процес не потрібно. Після того як дизель набере необхідні для прогріву обороти, натиснута педаль зчеплення відпускається.

Чи потрібно прогрівати автомобіль в літню пору?

1 А ви прогріваєте двигун своєї машини?

машіниВодітелі зі стажем добре пам’ятають карбюраторні двигуни, які і в даний час можна зустріти на автомобілях.

Але на зміну карбюраторних двигунів прийшли інжекторні, і дуже часто у водіїв виникає питання, а чи потрібно прогрівати інжекторний двигун? Відповісти на це питання однозначно, непросто, давайте спробуємо в цьому розібратися і зрозуміти – чи потрібно прогрівати двигун.

Чи варто розігрівати інжекторний двигун в зимовий час?

Прогрівати або не прогрівається?

Розглянемо спочатку, як відбувається робота двигуна. При включенні запалювання та запуску двигуна в камеру згоряння потрапляє бензин у взаємодії з повітрям, внаслідок чого відбувається утворення горючої суміші.

В цей же момент на свічку запалювання попадається ток і виробляється іскра на свічці, яка запалює цю суміш.

При запаленні утворилася в камері згоряння суміші збільшується тиск, за рахунок чого приходить …

Порада

Для того, щоб відповісти на це питання, давайте уявимо, що Вам рано вранці необхідно прокинутися, щоб прямо з дому почати бігти марафон.

Який буде Ваш порядок дій? Навряд чи Ви відразу вибіжить з дому на марафон, як тільки прокинетеся, чи не так? Схожа ситуація з автомобілем, але схожа тільки частково – насправді прогрівати двигун автомобіля влітку не потрібно на більшості сучасних моделей, по крайней мере, про це нам говорять їх інструкції по експлуатації.

А ось думки автопрофессіоналов і водіїв зі стажем з цього приводу різняться, якщо мова йде про тепле літо, хоча в разі зими думки практично єдині – прогрівати автомобіль взимку потрібно.

Так чи дійсно необхідно перед початком руху з ранку прогрівати двигун автомобіля в літній час? Для відповіді на це питання нам знову доведеться трохи заглибитися в засіки двигуна.

  • Незаперечний факт полягає в тому, що двигуну потрібно деякий час для створення нормального …
  • Чи варто прогрівати двигун автомобіля взимку в мороз і влітку?
  • Часто водії, особливо не надто досвідчені, задаються питанням:
  • – Чи варто прогрівати двигун?
  • Відповідь буде однозначна – Так, безперечно варто. Не потрібно бути фахівцем з матеріалами, щоб здогадатися, що основними конструктивними елементами будь-якого ДВС є:
  • алюмінієві поршні; сталеві або чавунні циліндри; сталеві поршневі кільця.

Різні метали мають різний коефіцієнт розширення. Часто можна почути, що ось, мовляв, двигун заклинило, чи навпаки, не створюється достатня компресія.

Це все відбувається через те, що зазор між поршнями і циліндрами змінюється в більшу або меншу сторону.

Тому двигун прогрівати потрібно, але робити це потрібно правильно, оскільки як перегрів, так і їзда на «холодному» двигуні призводять до швидкого зносу ресурсу агрегату.

  1. Як потрібно прогрівати двигун?
  2. Однозначно відповісти на це питання не можна, адже кожна модель …
  3. Чи потрібно прогрівати машину?

З давніх-давен серед автомобілістів існує питання – навіщо прогрівати машину і чи потрібно взагалі це робити? Зрозуміло, знаходяться як прихильники цієї процедури, так і противники – цілком типова ситуація. Ми ж заглибимося в цьому питанні і поговоримо про те, чи потрібно прогрівати машину не тільки взимку, але і влітку?

Ще батьки і діди вчили нас, для того, щоб продовжити ресурс роботи двигуна, перед початком руху його необхідно прогріти. Але ж це було в той час, коли всі автомобілі оснащувалися карбюраторами. Як же йде справа на сьогоднішній день?

Проблема прогріву ставилася скоріше не до двигуна, а до його робочих рідин, тобто до маслу. Справа в тому, що в зимовий час масло загусає і для того, щоб воно знову набуло необхідної консистенції, необхідно прогріти мотор.

Скільки прогрівати машину?

Незважаючи на те, що до кожної машині є свої, окремі рекомендації, можна виділити загальний параметр. У літню пору прогрів …

Все про прогріванні двигуна автомобіля

Досить часто у автомобілістів (особливо у початківців) виникають питання по експлуатації їх залізного коня. І багато відповідей на що з’являються питання вони шукають тривалий час, а іноді і не знаходять. У даній статті будуть розглянуті основні питання про те, як правильно потрібно прогрівати двигун автомашини і для чого це необхідно.

Це питання важливе для кожного автолюбителя, і незнання деяких нюансів може привести до негативних наслідків. При непрогрітому двигуні збільшується амортизація деталей.

Це відбувається через відмінності в розмірах запчастин двигуна (поки мотор не нагріється до оптимальної температури) і невеликої кількості мастила. Після того, як найважливіший агрегат автомобіля повністю буде прогрітий, всі деталі мотора починають правильно працювати.

У міркуваннях «Чи потрібно прогрівати двигун автомобіля?» починаються деякі розбіжності і суперечки між автомобілістами, які наводять такі …

  • Питання по такій темі:
  • чи потрібно прогрівати автомобіль в літню пору року?
  • рекомендації:
  • Відповідь №1 немає сенсу, прогрів потрібен що б нагріти, а влітку і так все підігрітий.
  • Відповідь №2 найкраще розпалювати багаття під піддоном і взимку і влітку і в проміжках теж
  • Відповідь №3 не завадить

Відповідь №4 варто прогрівати двигун автомобіля і як довго? Саме ці питання починають задавати початківці автомобілісти. Думка ділитися на два табори, перший стверджує що треба чекати поки стрілка на тахометрі не впаде до холостих обертів, другі стверджують що досить і 1-2 хвилин.

Але знову ж таки, все відносно, адже все залежить від температури навколишнього середовища. Виробники автомобілів (зокрема іномарок, мануали вітчизняних авто не юзал – авт.

) Рекомендують прогрівати 1 хвилину і далі чіпати не перевищуючи 2000 тис оборотів, поки двигун остаточно не прогріється до робочої температури (90 градусів).

Найчастіше, рекомендації типу …

Чи потрібно прогрівати машину влітку? І так і ні. Прочитай і дізнайся Середня температура вище + 20 ° C, чи потрібно прогрівати машину влітку? Ось такого плану розглянемо тему в сьогоднішній рубриці. Актуальність полягає в тому, що для кожного автомобіля прогрів обов’язковий, ось тільки для вітчизняних більшою мірою, а для іномарок – в меншій. Чому так, а не інакше, спробуємо зрозуміти.

Багато автомобілістів, які купують авто мало замислюються над тим де будуть його зберігати і, як обслуговувати. А адже це складові ланки одного ланцюга під назвою термін експлуатації автомобіля.

Досвідчені водії погодяться, що мало просто їздити на машині, не важливо, який би вона не була, за нею треба доглядати і правильно експлуатувати.

Нинішня молодь мало до цього прислухається і використовує машину не завжди відповідно до правил, що в кінцевому підсумку призводить до частих поломок.

Вузли та агрегати автомобіля

Зверніть увагу

Чи потрібно прогрівати машину влітку? Для відповіді на це питання …

Всіх автолюбителів цікавить питання: скільки часу потрібно прогрівати машину влітку і взимку і взагалі, чи потрібно, і, якщо так, то які ще особливості цього процесу можна відзначити? Давайте разом спробуємо на нього відповісти.

Навіщо це потрібно?

Навіщо взагалі прогрівати двигун? Справа в тому, що масло, яке знаходиться в картері агрегату, перебуває спочатку в холодному стані (особливо взимку). Воно починає надходити в канали мотора тільки після того, як силовий агрегат буде запущений.

Коли ви повертаєте ключ і запускаєте «движок», відбувається дуже сильне тертя між деталями і їх подальший знос. У міру того, як вони нагріваються, а також відбувається прогрівання масла, тертя зменшується. Завдяки цьому, вже розігріте масло проходить по всіх каналах, виробляючи їх мастило.

Як результат, двигун працює рівніше, вузли агрегату легше наводяться в рух.

Скільки часу потрібно прогрівати автомобіль влітку?

Тепер же перейдемо …

Один з найбільш поширених питань в середовищі автолюбителів є питання про необхідність прогріву машини влітку. Це питання вельми неоднозначне. Для того, що б дати комплексний, технічно правильну відповідь, потрібно провести аналогію з людиною.

Так, коли людина прокидається, перед тим як піти на роботу, в школу або вечірку, які дії він робить? Перед тим як відправитися куди-небудь, він робить ряд процедур і дій, які покликані «прогріти» його організм.

Така аналогія може бути застосована і для машини, але лише частково. А все тому, що необхідність прогріву в літній період відсутній в більшості сучасних моделей. Або так стверджує керівництво по експлуатації автомобіля.

Але що стосується про необхідність прогріву в зимовий період, то думки професійних водіїв і новачків сходяться – він обов’язково необхідний!

Чи потрібно прогрівати машину влітку перед тим, як почати рух? Що б відповісти на дане питання, спробуємо заглибитися в анатомію …

Чи варто прогрівати двигун автомобіля і як довго? Саме ці питання починають задавати початківці автомобілісти. Думка ділитися на два табори, перший стверджує що треба чекати поки стрілка на тахометрі не впаде до холостих обертів, другі стверджують що досить і 1-2 хвилин. Але знову ж таки, все відносно, адже все залежить від температури навколишнього середовища.

Виробники автомобілів (зокрема іномарок, мануали вітчизняних авто не юзал – авт.

) Рекомендують прогрівати 1 хвилину і далі чіпати не перевищуючи 2000 тис оборотів, поки двигун остаточно не прогріється до робочої температури (90 градусів).

важливо

Найчастіше, рекомендації типу завівся і поїхав виходять з екологічних міркувань. Та й більше 5 років за кордоном мало хто їздить, значить движка від таких кінських експлуатацій не встигає вмирати.

  1. Що буде якщо почати рух відразу після пуску двигуна. Перше, це підвищений знос деталей і друге через високу різниці температур деталей може движка померти …
  2. Прогрівання двигуна в холодну пору року

Цим питанням задаються дуже багато автолюбителів з приходом холодної пори року. Важливий для них і питання як прогрівати двигун на холостому ходу або в русі. Дана стаття постарається відповісти на всі ці питання.

Прогрів автомобіля є атавізмом радянських часів. Автомобілі з карбюраторними двигунами в морозні дні потребували прогріванні перед своєю експлуатацією, в іншому випадку вони не змогли б зрушити з місця.

  • Само собою зрозуміло, в сильні морози, коли вкриті інеєм від морозу скла і в салоні дуже холодно їхати без прогріву салону не тільки просто безглуздо, але і шкідливо для автомобіля.
  • Необхідно пам’ятати, що в холоди масло густіє і тому не в змозі виконувати свої функції, а саме забезпечити якісну мастило нутрощі двигуна, що може бути причиною серйозних неприємностей таких як найшвидший знос елементів двигуна (кілець, вкладишів та інше).
  • Прогрів …

Це питання виникає часто у тих, хто сідає за кермо автомобіля. Одні вважають це обов’язковою процедурою, інші – спростовують важливість цього заняття. Раніше прогрівати машину було необхідно, оскільки цього вимагало наявність карбюратора, тепер же технічні удосконалення зовсім змінюють систему автомобіля.

Прогрів машини забезпечував повернення масла до потрібної консистенції тоді, коли в зимову пору воно ставало густішим. Навіть тепер, коли автомобільні пристрої стали отримувати нові обриси, прогрів двигуна необхідний для того, щоб автомобіль міг довго і надійно служити своєму власникові.

Прогрів автомобіля – необхідний час

Незважаючи на особливості кожного автомобіля, час прогріву визначають відповідне для всіх моделей. Влітку машину прогрівати потрібно близько півхвилини, а взимку – 3-5 хвилин. Вся справа в тому, що двигун повинен бути прогрітий до температури не менше 50 градусів, що за часом якраз виправдовує час прогріву як влітку, так і …

Чи треба прогрівати автомобіль перед поїздкою?

Один з головних питань, яким задаються автовласники, – чи потрібно прогрівати мотор перед поїздкою? Влітку проблем не виникає – завів і поїхав, інша справа – зима.

З одного боку, виробники стверджують, що двигун в прогріванні не потребує, і їхати можна відразу, незалежно від пори року; з іншого боку більшість водіїв вважають, що необхідно дати йому попрацювати без навантаження, поки не буде досягнута робоча температура.

Хто ж правий? Щоб відповісти на це питання, потрібно згадати, як робота мотора залежить від температури.

Як працює холодний двигун?

Двигун складається з різних матеріалів (сталь, алюміній, чавун), що мають різні коефіцієнти температурного розширення і різну теплопровідність. При зниженні температури навколишнього середовища зазори між деталями збільшуються. При цьому збільшуються і коливання деталей відносно один одного, що незмінно веде до підвищеного зносу ….

Чи варто прогрівати двигун автомобіля?

Если вспомнить старые автомобили, то прогрев был обязательным, причем в любое время года: как зимой, так и летом. Это было связано с тем, что в старых машинах были гораздо менее совершенные двигатели, и нюансы их эксплуатации требовали обязательного ожидания нагрева рабочих частей мотора. Для нынешних машин проблема с двигателем в этом ключе не стоит вовсе.

Прогрев двигателей современных автомобилей важен не для частей двигателя (как было раньше), а для масла.

Совет

Прогрев нужен в холодные времена года для того, чтобы порядком загустевшее масло снова приобрело свой первоначальный вид и начало весело бегать по предназначенным для смазки частям мотора.

В зависимости от интенсивности холодов рекомендуется прогревать двигатель на отрезке времени от одной до пяти минут.

При цьому існують і правила прогріву двигуна. Двигун повинен працювати вхолосту в той час як важіль коробки слід поставити на нейтралці. За той недовгий термін …

Чому не варто прогрівати машину на холостих – drive2

Чи можна собі уявити більш гострі суперечки, ніж дискусії про необхідність прогріву автомобіль взимку? Розглянемо, чи потрібно прогрівати машину і як це робити правильно. Адже неправильні дії в сильний мороз дійсно можуть нашкодити мотору і АКПП.

З ПОКОЛІННЯ В ПОКОЛІННЯ

Положення про необхідність прогріву двигуна взимку виникло не з порожнього місця. Для цього існували цілком вагомі підстави:

* Повсюдно використовується в минулому мінеральне масло при зниженні температури дуже швидко густіла. Візьмемо до уваги відверто низьку продуктивність маслонасосів і отримаємо перші хвилини роботи двигуна в умовах масляного голодування.

Брак мастила призводить до зносу тертьових пар, що семимильними кроками наближає капітальний ремонт мотора. Тому після запуску давати навантаження на двигун і починати рух – було схоже на тортурам для автомобіля.

А адже ще варто врахувати, що в КПП і редукторах масло також було густим, що вимагало від двигуна додаткових зусиль;

* Недосконалість конструкції карбюратора, яким в далекому минулому агрегатувалися все бензинові машини. Прогрів взимку був потрібний для збільшення температури впускного колектора.

Оскільки паливо з карбюратора впорскується безпосередньо в колектор, велика частина бензину неминуче потрапляє на поверхню впускних каналів. При прогрітому двигуні потрапило на колектор паливо просто випаровується, потім всмоктуючись на такті впуску в циліндр.

Природно, що після запуску в мороз про випаровуванні не може бути й мови. Саме тому непрогрітий карбюраторний ДВС має дуже низький ККД.

СУЧАСНИЙ ПОРЯДОК СПРАВ

Сучасні синтетичні і напівсинтетичні моторні масла мають широкий температурний діапазон, в якому вони зберігають свої робочі характеристики.

Зверніть увагу

Якщо ви проживаєте в області з помірним кліматом, де морози лише зрідка опускаються за -30ºС, то про олію турбується не варто (звичайно ж, якщо ви знаєте, як відрізнити підробку від оригінального продукту) Навіть напівсинтетичне моторне масло в’язкості 10W40, найбільш часто використовується в підтриманих авто, в -30ºС не зашкодить вашому двигуну, хоч і трохи ускладнить запуск холодного двигуна і подальшу циркуляцію перші 1-2 хвилини. Що вже говорити про більш текучих синтетичних маслах, які заливаються в мотори сучасних машин, що володіють більш ефективними маслонасоса. Вплив негативних температур на якість розпилення бензину інжекторними системами настільки незначне, що на експлуатаційних властивості і ресурсі ДВС жодним чином не позначається.

Виходить, що машини більше не мають потреби в довгому прогріванні на холостих обертах перед початком поїздки? Відповідь більш ніж ствердна – так. Більш того, довгі стоянки в режимі холостого ходу згубно позначаються на багатьох бензинових моторах. Але двигун, а також АКПП гріти потрібно, ось тільки робити це необхідно правильно.

РЕКОМЕНДАЦІЇ КОНСТРУКТОРІВ АВТОМОБІЛІВ

У керівництві по експлуатації до сучасних машин ви можете знайти пункт, що не рекомендує прогрівати авто більше кількох хвилин. Прихильники змови автоконцернів відразу ж скажуть, що заводу плювати на ресурс їх моторів, так як навіть без прогріву в мороз двигуни відходять свої 100 тис. Км, розраховані на період гарантії.

Спорить с тем, что заводам выгодней делать менее ресурсную технику, так как покупатель в таком случае быстрее придет в автосалон за новой машиной или закажет оригинальную деталь для ремонта, никто не станет. Но основные аргументы в пользу того, что прогрев автомобилю не нужен, от этого свой вес не теряют.

Убирая простои на холостых, мы получаем:

*снижение токсичных выбросов в атмосферу. При начале движения спустя 1-2 минуты после запуска мотора в атмосферу выбрасывается в несколько раз меньше вредных веществ, нежели при предварительном прогреве перед поездкой. А если вас не беспокоит экологическое состояние Земли, то подумайте о здоровье окружающих, которых вы вынуждаете дышать выхлопными газами вашего авто;

*уменьшение ресурса катализатора;

* Через конструктивних особливостей деяких моделей ДВС, довгий прогрів на холостих після запуску холодного двигуна може стати причиною утворення задирів на порушених і блоці ціліндров.Прогревая машину на холостих обертах, ви не тільки витрачаєте свій час, зайві кошти на паливо, а також шкодите навколишньому середовищу , але і ризикуєте зменшити ресурс мотора.

Прогріваючи машину на холостих обертах, ви не тільки витрачаєте свій час, зайві кошти на паливо, а також шкодите навколишньому середовищу, а й ризикуєте зменшити ресурс мотора.

ПРОБЛЕМИ З КАТАЛІЗАТОРОМ Каталізатор імплантується в вихлопну систему для додаткового окислення елементів, які не згоріли в циліндрах двигуна (CO, CH, NO і NO2). Мета установки – зменшення шкідливих викидів в атмосферу.

Вихлопні гази, які пройшли крізь стільники каталізатори перетворюються в більш нешкідливі CO2 і N2.Проблема довгих прогревов взимку і каталізаторів починається з того, що в сучасних машинах нейтралізатори розташовуються дуже близько до циліндрів.

Конструкція катколекторов замислювалася для прискореного прогріву каталітичного шару, інакше його ефективність дуже низька.

Після запуску двигуна в мороз для прискореного прогріву ЕБУ трохи збагачує суміш, але оскільки теплові зазори зменшуються і стінки циліндрів, а також поршень ще холодні, паливно-повітряна суміш згоряє не повністю. Залишки палива потрапляють в каталітичний нейтралізатор, осідаючи на стільниках.

Прогріваючи автомобіль підлягає на холостих обертах, ви провокуєте скупчення великої кількості бензину в каталізаторі. У підсумку після початку руху збільшення температури вихлопних газів підпалює бензин усередині нейтралізатор, що провокує оплавлення сот. Наслідок не дуже приємне, якщо врахувати вартість нового каталізатора.

  • ОТЖЕ:
  • ЯК ПРАВИЛЬНО прогрівається АВТО
  • Мотор і АКПП прогрівати потрібно, але робити це необхідно в такий спосіб:

* Запускаємо двигун і чекаємо 1-2 хвилини. Цього часу вам буде досить, щоб змахнути зі стекол сніг, прогнати масло в АКПП. Якщо в ДВС залито моторне масло, робочий діапазон якого відповідає температурі за бортом, то для нагнітання оптимального тиску в усіх точка мотора сучасним масляним насосів досить близько 30 сек .;

* В машині з АКПП перед початком руху обов’язково необхідно прогнати масло по каналах. Для цього по черзі переводите селектор в кожне з положень, затримуючись в кожному з них на 20-30 сек. Якщо масло в АКПП давно не змінювалося, а мороз дійсно сильний, то час затримки можна збільшити до 1 хв.; Блок управління АКПП

* Можна починати рух, але їхати треба в прогревочном режимі: обороти – не вище 3 тис. / Хв і не нижче 2 тис. / Хв, передача – 1, 2 або 3. Вибір передачі залежить від місця розташування вашого авто. Оскільки АКПП для економії палива при спокійній їзді включає найвищий щабель, переведіть коробку в ручне положення.

Інакше утримувати обороти в необхідному діапазоні на авто з АКПП буде неможливо. Якщо машина розташовується у дворі, то декількох сотень метрів руху на 1 передачі буде достатньо, щоб підготувати автомобіль до нормального темпу на міських дорогах.

Поки температура охолоджуючої рідини не підніметься хоча б до 60º, «вжарюють» або іншим чином давати навантаження на мотор не слід – ви зменшите ресурс двигуна (при цьому неважливо – літо чи зима на дворі). До того ж в сильний мороз такою звичкою ви гарантовано вб’єте АКПП.

Чи потрібно прогрівати машину влітку? Спокійного виїзду зі середньостатистичних дворів і руху до першого світлофора буде з лишком достатньо для того, щоб влітку вийти в робочий температурний діапазон. Влітку проганяти масло в АКПП, стоячи на парковці, і зовсім немає необхідності.

ВПЛИВ НА циліндропоршневої групи

важливо

Згубний вплив довгі прогріву на неодружених мають не тільки на каталізатори, а й на поршневу групу деяких сучасних машин. Оскільки помістити всю наявну інформацію в одну статтю вкрай складно, пропонуємо подивитися невелику лекцію від Андрія Крутько. Особливо відео буде цікаво власником автомобілів від VAG-group (WV, Scoda, Seat, Audi) з двигунами FSI, MPI і TSI.

Чи потрібно прогрівати машину влітку? І так і ні. Прочитай і дізнайся »

Чи потрібно прогрівати машину влітку? І так і ні. Прочитай і дізнайся

Середня температура вище + 20 ° C, чи потрібно прогрівати машину влітку? Ось такого плану розглянемо тему в сьогоднішній рубриці. Актуальність полягає в тому, що для кожного автомобіля прогрів обов’язковий, ось тільки для вітчизняних більшою мірою, а для іномарок – в меншій. Чому так, а не інакше, спробуємо зрозуміти.

Багато автомобілістів, які купують авто мало замислюються над тим де будуть його зберігати і, як обслуговувати. А адже це складові ланки одного ланцюга під назвою термін експлуатації автомобіля.

Досвідчені водії погодяться, що мало просто їздити на машині, не важливо, який би вона не була, за нею треба доглядати і правильно експлуатувати.

Нинішня молодь мало до цього прислухається і використовує машину не завжди відповідно до правил, що в кінцевому підсумку призводить до частих поломок.

Вузли та агрегати автомобіля

Чи потрібно прогрівати машину влітку? Для відповіді на це питання необхідно спочатку розібратися з будовою авто.

Двигун внутрішнього згоряння харчується горючою сумішшю, яка складається з палива та повітря, які в наслідку спалахують, виділяючи тепло. Таким шляхом тепловіддачі нагріваються всі сателіти і рідини, в тому числі і масло.

Останнє , під дією температури, проникає по каналах сорочки і змащує двигун та його частини, запобігаючи передчасному зносу. Як бачимо, без тепла масло не зможе в повному обсязі виконувати свої змащувальні функції.

З іншого боку, а що буде, якщо не прогріти двигун? Виходить так, температура низька, масло в’язке, а значить не може фактично змащувати всі вузли і агрегати. І як наслідок, коефіцієнт тертя підвищується, деталі зношуються, двигун клинить.

Це все зрозуміло, але вчасно прогріву мотора спалюється велика кількість палива. , То взагалі краще мовчати. У будь-якому випадку прогрівати доведеться, ось тільки в кожному випадку час буде різний:

  • На вулиці морозна погода: прогрів необхідний близько 5-7 хвилин, а після відкатати на першій передачі порядку 1-2 км. В такому випадку мотор і трансмісія рівномірно прогріваються і тертя буде мінімальним;
  • За вікном плюсова температура: мотор, рівно як і людина, важко переносить підвищені градуси, але прогрів все одно необхідний. Досвідчені водії рекомендують порядку 1-2 хв. не більше. Незважаючи на «+», масло знаходиться в охолодженому стані і ступінь в’язкості з кожним градусом падає. Для відновлення властивостей, слід прогріти.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…