3.8 (відгуків: 25) *

Скористайтеся Фільтром “рік випуску”, щоб зробити вибірку відгуків про Honda Civic конкретного року.

9Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Дуже гарний, зручний, спритний і надійний автомобіль. Динаміка автомобіля – відмінна, розганяється досить спритно, незважаючи на не дуже вже великий …

6Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Я єдиний власник автомобіля, за весь час експлуатації – нарікань ніяких, ні разу не підводила, міняв розхідники щорічно і все як годинник. Траса …

6Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Відмінна машина, яка за сукупністю своїх споживчих якостей, комплектації і надійності задовольнить багатьох покупців. Має дуже просторий …

Ті, хто хоче купити цей автомобіль, не раз замислювалися про доцільність цієї дії. Зараз поклику серця недостатньо. При виборі автомобіля, потрібно врахувати можливі поломки …

3 Відмінний автомобіль за ці гроші. Керованість чудова. Відмінний інтер’єр! За півтора року експлуатації машина серйозно не підводила. Переживав з приводу обслуговування (всі говорять, мовляв японка дорога в обслуговуванні і тд) – даремно. Був один раз за весь цей час серйозний ремонт, але за цей же час попередня машина (Ford Focus) ламалася куди частіше, хоч і дешевше на неї ремонт. Але за півтора року, мені здається, Фокус дорожче обійшовся.) Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це автоВідгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це автоВідгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто9Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Всім привіт! Хочу розповісти і розвіяти міфи, які існують навколо Цивика – низький, дорогою в обслуговуванні, ненадійний автомат.Ета машина мною обрана …

Вирішив нарешті написати про свого основного залізного коня – Хонду Сівік, який возить мою 5-ю точку з дому на роботу і назад. Минуло більше року з моменту покупки і майже 16500 км …

Моє враження може здатися не вірним, але для мене цей автомобіль був втіленням мрії в реальність. Я завжди любив швидко їздити і мрія у мене була в дитинстві, що коли-небудь …

Футура !!! Правильно кажуть і пишуть, що ця машина дуже відрізняється від інших своїм зовнішнім і внутрішнім виглядом (екстер’єром та інтер’єром). Я можу це підтвердити. Ні в якій іншій …

Придбав автомобіль Хонда Цивік 4d в 2009 році (рік випуску 2008). За 4 роки експлуатації вже можу з повним правом розповісти про переваги і недоліки даного авто. Що ламалося, що …

Не треба так обливати брудом цю машину. Я взагалі сіла за кермо вперше саме за Хонду Цивик (у мене хечбека, движок 1, 8, робот, 140 коней). Так, чудова машинка. Перш ніж робота ганьбити …

3 Машину Honda Civic я довго вмовляла чоловіка купити, йому здавалося, що вона маленька, та ще коробка передач механічна. Однак сівши за кермо, він закохався. Машина дуже подобається – і стильна, і спритна, коробка передач шестиступінчаста, дуже легко управляти, швидко набирає обертів, всередині дуже красиво, вожу двох дітей на задньому сидінні – їм дуже комфортно, багажник досить місткий. Для сім’ї з 4-х чоловік цілком достатньо, паркуватися легко і зручно, економічна витрата палива. ТО проходили вчасно, наступне ТО через 15000 км. Honda Civic – відмінний міський автомобіль. Рекомендую!Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це автоВідгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це автоВідгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Я називаю свій автомобільчик, свою “Хондочку” – космоліт, не інакше! Дизайн всередині салону машини і зовні дуже нагадує літаючу тарілку і притягує погляди не тільки пішоходів, але …

Проблема з електропідсилювачем керма. Може у кого теж була така проблема? Розкажіть. Саме щось з електрикою. Машина на гарантії. В автосалоні поміняли вже акумулятор, генератор, тепер …

* Середня оцінка розрахована на підставі 25 відгуків власників Honda Civic 2008, розміщених на сайті.

Хонда Цивік 2015 відгуки

У 2011 році світу був представлений хонда Цивик 9 покоління. Автовласники відзначили не тільки змінену зовнішність, але також і перенастроюючу підвіску і поліпшені ходові якості. Всі автомобілі оснащені двигуном 1,8 літра (142 к.с.).

При цьому витрата палива складає всього 6 літрів в змішаному режимі.

Приємно усвідомлювати, що турбота про пасажирів і водія автомобіля поширюється на всі комплектації – вже в базі система допомоги при старті на підйомі, а також система курсової стійкості.

Всього ж на вибір покупцеві honda civic пропонується три комплектації: Elegance, Lifestyle і Premium.

Зверніть увагу

Треба сказати, що в 2013 році Сівік піддалася середньому рестайлінгу – зовнішність машини (решітка радіатора, бампери, ліхтарі, кришка багажника) злегка змінилася і наблизила її до старшого брата – Хонда акорд. Про інтер’єр автомобіля сказати особливо нічого – комічні риси прибульця, тобто, вибачте, попередника, тут також в наявності.

4 подушки безпеки, іммобілайзер, штамповані диски 15, електропривод і обігрів дзеркал, 4 стеклопод’емника, кермо, регульований у двох площинах, електропідсилювач керма, hi-fi магнітола з cd-програвачем, підтримка мрз, 4 динаміка, кондиціонер, підігрів сидінь, центральний замок , повнорозмірна запаска, abs, ebd, vsa, підсилювач екстреного гальмування

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

  • Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто 2017-09-06 Іван (Тюмень), про Хонда Цивік (Honda Civic) Іван 2007 Власні рейтинг Об’єм двигуна: 1.8 Рік випуску діє до: 2012
    Добрий день! Придбав цей апарат в 2012 році. До цього поміняв пару машин, досвід водіння непоганий. Починав з …
  • Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто 2016-06-16 Вікторія (Москва), про Хонда Цивік (Honda Civic) Вікторія 1673 загальний рейтинг Об’єм двигуна: 1.8 Рік випуску діє до: 2013
    Всіх вітаю! Зважилася відобразити свій життєвий досвід про володіння цим хетчбеком 9 покоління. Зазначу, що …
  • Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто 2016-05-24 Олексій (Саранськ), про Хонда Цивік (Honda Civic) Олексій 1710 загальний рейтинг Об’єм двигуна: 1.8 Рік випуску діє до: 2014
    Залікова машинка скажу я вам! Нехай володію їй місяць, але поки тільки радує.
    У мене вже був Сивик 7-го …
  • Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто 2016-04-19 Ярослав (Липецьк), про Хонда Цивік (Honda Civic) Ярослав 2167 загальний рейтинг Об’єм двигуна: 1.8 Рік випуску: 2007
    Чи не зміг залишитися осторонь, щоб не внести свою лепту по цій темі.
    У зв’язку з пристойним віком VW Passat 1999 року, я …
  • Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто 2016-02-25 Федір (Брянськ), про Хонда Цивік (Honda Civic) Федір 1735 загальний рейтинг Об’єм двигуна: 1.6 Рік: 2001
    Хочу розповісти про свого колишнього Сивик, який придбав в 2006 році з пробігом 82000 км. Сам він 2001 року, почав …
  • Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто 2014-12-18 Максим (СПБ), про Хонда Цивік (Honda Civic) Максим 2074 загальний рейтинг Об’єм двигуна: 1.8 Рік випуску діє до: 2014
    Ніколи не писав відгуків, але бачу по цьому автомобілю, саме поколінню IX рестайл, їх дуже мало.
    Рішення про …
  • Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто 2014-12-17 Валентин (Курськ), про Хонда Цивік (Honda Civic) Валентин тисячі вісімсот сорок один загальний рейтинг Об’єм двигуна: 1.8 Рік випуску діє до: 2015
    Вітаю! Це мій перший відгук і постараюся бути об’єктивним, хоча за 7000 км пробігу «картина» може і не …
  • Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто2014-08-18 Гордей (Курган
    ), про Хонда Цивік (Honda Civic)Гордій
    тисяча шістсот сімдесят три загальний рейтинг Об’єм двигуна: 1.8 Рік випуску діє до: 2015
    В березні 2015 року став власником цього седана. Наглядав собі автомобіль молодіжний, цілеспрямованої …
  • Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто
  • 2013-08-25 Дмитро (Воронеж), про Хонда Цивік (Honda Civic) Дмитро 1977 загальний рейтинг Об’єм двигуна: 1.8 Рік випуску: 2008
    Ті, хто хоче купити цей автомобіль, не раз замислювалися про доцільність цієї дії. Зараз поклику …

Поділіться своєю думкою: Сортування За роком випуску 197619812014 Типу відкликання Позитивний Негативний Питання Поломки / ремонт Поради ТО / доопрацювання За модифікації В розробці

  • Безпека
  • надійність
  • Зовнішній вигляд
  • динаміка
  • комфорт
  • економічність

Середня оцінка 3,7 Новини про HondaВсе новини про Honda Конкуренти Хонда Цивік 2015 (Honda Civic 2015) Історії користувачів Всі історії + Додати свою

Хонда Цивік 2008 року 4D і 5D, відгуки, технічні характеристики

Хонда Цивік 8 покоління вперше був представлений в 2005 році. До Росії до 2008 року машини поставлялися з Японії, тобто Японської збірки, а починаючи з 2008 р турецької збірки.

Honda Civic, завоювала популярність завдяки яскравій зовнішності, вродженої надійності і відточеною керованості. До Росії автомобіль, поставлявся в варіанті 4D і 5D, 4D- 4-х дверний седан, а 5D – хетчбек.

Ще була спортивна версія Type R, пік продажів якої був на 2008 рік, ця версія поставлялася в 3-х дверному варіанті в кузові хетчбек і з 2-х літровим мотором.

У цій статті будуть представлені всі подробиці Хонди Цивик 2008 року, технічні характеристики, відгуки власників, комплектації, фото і відео.

Друзі, для зручності скористайтеся змістом, приємного читання!

Огляд моделі FD1

Як я вже сказав, Honda Civic 8 покоління вийшла в 2006 р, модель полюбилася Російським споживачам, черги у дилерів досягали до 1 року.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Споживачам подобався сміливий дизайн Хонди і відмінні технічні характеристики при адекватною ціною. Седан і хетчбек відрізнялися один від одного зовнішнім виглядом, підвіскою і інтер’єром, зате серце загальне, це 1,8 літровий мотор, потужністю 140 кінських сил з системою фаз газорозподілу I-VTEC.

Двигун носить індекс R18A, він прийшов на зміну надійної D серії. R18A, простий в конструкції і надійний, якщо правильно доглядати за автомобілем (своєчасно обслуговувати оригінальними рідинами), то ресурс мотора порадує власників.

Мотор у Цивика цивільний, але з хондовская звичками, до 4000 оборотів тяга рівна, після 4-х підхоплення до 7000 оборотів, відгук педалі газу блискавичний.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це автоHonda Civic 2008 р в кузові хетчбек

З агрегатом у Хонди Цивик комплектувалися кілька КПП, у седана Civic 4D механічна 6-ти ступінчаста коробка передач і 5-ти ступінчастий “автомат”. У хетчбека Civic 5D – 6-ти ступінчаста “механіка” і безступінчатий варіатор, починаючи з 2009 року варіатор поступився місцем «автомату», споживачі віддавали перевагу автоматичній коробці передач.

  • Агрегати надійні, механічна КПП особливо, тільки варто міняти масло в «коробці» раз в 60 000 кілометрів, і вона переживе двигун.
  • Є ще 1,4 літровий мотор, в Росії офіційно не поставлявся, з ним йшла 5-ти ступінчаста “механіка” до 2008 року, потім 6-ти ступінчаста.
  • Ходова частина у Хонди Цивик 4д і у хетчбека 5д різні, у седана за найкращими традиціями Honda, це багатоважільна незалежна підвіска, а у хетчбека варто сручіваемая балка (Макферсон).

Шасі довговічне, єдине, що до 30 000 кілометрів потрібно міняти опорні підшипники передніх стійок, стоять вони близько 2-х тисяч рублів за штуку (дилери міняли по гарантії).

Зовнішність і екстер’єр

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Honda Civic 8-го покоління виглядає як космічний корабель, це вже заїжджений вердикт зовнішності Цивика серед автожурналистов, але факт залишається фактом, дизайн у нього – космічний. І не важливо, що це седан 4d або хетчбек 5d, обидва вони космічні.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто
Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це автоІнтер’єр Хонди Цивик 4д в кузові седан
Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це автоСалон Honda Civic 5D в кузові хетчбек

Посадка в Цивике чисто Хондовськая, низька і спортивна, а нога сама тягнеться до педалі газу. На задньому ряду сидіти можна, але не більше, все таки це C клас.

комплектації

У Хонди Цивик, 3 комплектації: 1,8 comfort MT, 1.8 Elegance MT, 1.8 Elegance AT і 1.8 Executive AT.
У базі автомобіль обладнаний системою ABS, ESP, кондиціонером, аудіосистемою, і 4-ма подушками безпеки, комплектація Комфорт йде тільки з механічною коробкою передач.

Наступна модифікація Elegance, відрізняється клімат-контролем, а топова Executive йде тільки з «автоматом» і відрізняється мульти кермом, CD- чейнджіром і біксеноновимі фарами.
Більше інформації є нижче на інфографіку.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Технічні характеристики Honda Civic седан 4D 2008 р

• Дата виробництва: 2006-2012
• Країна виробництва: Японія, Туреччина
• Кузов: седан, хетчбек
• Кількість дверей: 5
• Кількість місць: 5
• Довжина: 4545 міліметрів
• Ширина: 1750 міліметрів
• Висота: 1435 міліметрів
• Колісна база 2700 міліметрів
• Дорожній просвіт: 150 міліметрів
• Розмір шин: 205/55 / R16 і 225/45 / R17
• Привід: передній
• КПП: 6-ти ступінчаста механічна КПП і автоматична 5-ти ступінчаста КПП
• Витрата палива: 9,5 літрів на 100 км / ч (4,6 літрів гібридна версія)
• Максимальна швидкість: 200 км / год
• Обсяг паливного бака: 50 літрів
• Обсяг багажного відділення: 389 літрів

• Вага: 1194 Отримати кг

Honda Civic VIII (2006-2011) – чи варто купувати?

Дизайн компактної Honda не сильно шокує, і навіть радує око. Але до певного часу все було інакше. Попередник – Civic VII (2001-2006) потрапив під перехресний вогонь критики навіть з боку незмінних шанувальників японської автомобільної промисловості.

Компанія вирішила виправити помилку. У 2005 році в Женеві вона представила прототип Civic восьмого покоління. Кузов автомобіля був окреслений сміливими лініями. Багато хто сумнівався, що футуристичного виду прототип в незмінному вигляді дійде до конвеєра. Проте, Honda стримала обіцянку.

важливо

У 2006 році вона запропонувала автомобіль, який в Європі відразу ж отримав прізвисько UFO (НЛО). Для консервативної частини клієнтури був підготовлений менш екстравагантний седан.

Кілька місяців по тому модельний ряд поповнився тридверним Civic Type S з більш жорсткою підвіскою і збільшеною колією задніх коліс.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Стилистический размах не ограничился только кузовом. Фантазия дизайнеров коснулась и интерьера. Большое количество дерзких линий присутствует на передней панели и центральной консоли. Футуристический Honda Civic отличается от классических малолитражек. Однако не все идеально.

Пластиковые элементы отделки салона скрипят на неровностях, а через заднее стекло мало, что видно, особенно в дождь (из-за отсутствующего стеклоочистителя). Водителю необходимо некоторое время, чтобы привыкнуть к специфическому рабочему месту.

Для запуска двигателя требуется не только поворот ключа в замке зажигании, но и нажатие кнопки старта – лишний набор операций. К счастью, это одни из немногих недостатков Civic VIII.

В 2009 году Civic подвергся рестайлингу. Наиболее значительные изменения претерпела передняя часть.

Вместо полоски прозрачного пластика на радиаторной решетке была установлена облицовка с дополнительными воздухозаборниками. Пользуясь случаем, Honda улучшила качество сборки и расширила список оборудования.

Очередная модернизация произошла на рубеже 2010 и 2011 года. Снова изменения затронули радиаторную решетку и колесные диски.

Конструктивные особенности

Команда, работавшая над шасси Honda Civic VIII, приложила все усилия, чтобы водитель получал радость от вождения. Рулевое управление точное и отзывчивое, а плотная подвеска позволяет активно проходить повороты. Предпочитающим комфорт, лучше использовать 16-дюймовые колеса. Более крупные колеса увеличивают количество толчков, проникающих в салон.

При проектуванні хетчбека Honda вирішила відмовитися від незалежної задньої підвіски на користь торсіонної балки. Більш проста конструкція менш ефективно поглинає нерівності і менше підходить для руху на межі зчеплення коліс з дорогою. Однак, така схема більш надійна і міцна, дешевше в експлуатації і допомагає вивільнити додатковий простір для багажника.

456 літрів з можливістю збільшення до тисячі триста п’ятьдесят-дві літрів – результат недосяжний для більшості останніх компактів. Це не всі козирі Сивика. Система «Magic Seats» збільшує можливості салону. Заднє сидіння можна підняти у вертикальне положення. В результаті утворюється додатковий простір, в якому можна перевозити високі предмети, наприклад, саджанці рослин на дачу.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Прагнучи підвищити функціональність автомобіля, конструктори були змушені помістити паливний бак під передні сидіння. Це неминуче призвело до збільшення висоти посадки.

Рятує великий діапазон регулювань положення крісел і керма. Honda Civic VIII має цілком просторий салон. Між осями 2,7 метра – так, що місця для ніг в цілому досить.

Гірше йдуть справи з запасом простору над головою. На другому ряду високим буде некомфортно.

Двигуни і трансмісія.

Лінійка двигунів скромна, але в той же час дозволяє підібрати оптимальну для себе версію. Бензинові – 1.4 i-DSI (83 і 99 к.с.), 1.8 i-VTEC (140 к.с.), 2.0 i-VTEC (201 к.с.). Турбодизель один – 2.2 i-CDTi (140 к.с.). Так само була гібридна версія – 1.3 i-DSI IMA (95 к.с.) з варіатором.

Honda не змогла порадувати любителів автоматичних коробок передач.

Передбачена для хетчбека автоматизована трансмісія i-Shift працює повільно і не завжди підбирає оптимальні передачі, що дратує при спробі різко прискоритися.

На початку 2009 року 5-дверний Civic отримав класичний 5-ступінчастий автомат, який раніше був доступний тільки в седані. Коригування обладнання обійшла стороною 3-дверний Civic Type S, який так і залишився з коробкою i-Shift.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Базовий 1,3-літровий бензиновий двигун (пропонувався під торговою маркою 1,4) більше підходить для водіїв зі спокійним темпераментом. 83-сильний Сивик з 1.4 i-DSI розганяється до 100 км / год майже за 15 секунд.

Хорошим співвідношенням продуктивність / економічність має мотор 1.8 i-VTEC. Версія з даним двигуном відрізняється двома вихлопними трубами.

У слабших модифікаціях замість труб встановлені пластикові заглушки.

201-сильний Civic Type R з жорсткою підвіскою, кріслами з розвиненою підтримкою і високоспритний двигуном ідеальний вибір для любителів автоспорту. Їм особливо повинна сподобатися обмежена версія «Championship White» з механічним блокуванням диференціалу.

Схвальні відгуки отримав дизельний мотор 2.2 i-CDTi. Авторський двигун Honda забезпечує високу продуктивність і при цьому споживає невелику кількість палива. За розпил палива відповідають форсунки Bosch, які дешевше звичних для японських машин Denso.

Однак по кишені здорово можуть вдарити можливі несправності. До сих пір кількість повідомлень про проблеми невелике, але час і кілометри не стоять на місці. Необхідно бути готовим до заміни зчеплення і двомасових маховика. Так само є випадки розтріскування випускного колектора.

У дизельних версіях, оснащених фільтром твердих частинок, тривала експлуатація в міському циклі призводить до розрідження моторного масла паливом. Деякі власники видаляють DPF фільтр.

Порада

Однак, непрофесійна ліквідація часто призводить до збоїв в роботі бортової електроніки, наприклад, не включається круїз-контроль.

Типові проблеми і несправності

Надійність Сивика була дуже високо оцінена DEKRA. Кількість виявлених несправностей ніколи не було вище середніх значень. Рівень надійності при пробігу 0-50 тис. Км і 50-100 тис.

км був незначно краще, ніж у конкурентів. Але після 100 000 км перевагу в надійності ставало все очевиднішим. DEKRA порахував єдиним слабким місцем автомобіля швидко зношуються гальмівні колодки і диски.

Так само були виявлені дефекти, пов’язані з освітленням.

ADAC відзначає, що Хонда Цивік 8 по рівню надійності поступається Logan, Mazda 3, Astra і Focus. У списку несправностей: розрядився акумулятор, свічки запалювання, електрика двигуна і освітлення.

Власники вказують на такі недоліки: скрип пластика салону, протирання велюрової оббивки крісел, скрип педалі зчеплення, збої в роботі центрального замка і глюки панелі приладів. Проблеми з електрикою найчастіше пов’язані з поганим контактом маси. Honda любить «хорошу масу».

Часом через ущільнювачі кришки в багажник потрапляє вода. Сліди корозії можна виявити на елементах шасі, задніх дверей і днище. Це окремі осередки, які не мають великої швидкості поширення і не дають приводів для занепокоєння. Але якщо ви плануєте експлуатувати автомобіль дуже довго, то необхідно задуматися про додаткову корозійної захисту.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Ходова Хонда Цивік 8 непогано переносить Російські дороги. На деяких екземплярах постукує передня підвіска, що дуже сильно дратує, але на безпеку це не впливає. Іншим доводиться стикатися з відведенням автомобіля вправо. Офіційні сервіси безуспішно змінюють елементи шасі і виставляють геометрію коліс. Але до помітних поліпшень це не призводить.

Передні амортизатори витримують трохи більше 45-60 тис. Км. З’являються стуки і погіршується поведінку автомобіля. На жаль, амортизатори більше 10 років є слабким місцем Європейських Honda.

Несправні амортизатори прискорюють знос опорних підшипників: непогашені удари доводиться брати на себе.

Тому механіки радять міняти несправні стійки відразу з опорними підшипниками, так як останні, скоріше за все, вже під кінець, і повторний ремонт не за горами.

Через несправні амортизаторів може застукали і рульовий механізм. Кермові тяги теж беруть частину непогашеної енергії удару, що призводить до пошкодження напрямних тефлоновим втулок всередині рульової рейки. Таким чином, несправні амортизатори здатні потягнути за собою досить довгий ланцюжок.

Після 45-60 тис. Км нерідко починають скрипіти гальма. Необхідно замінити і колодки, і диски. Гальмівні диски стираються дуже швидко, з’являється кромка, яка треться об металеву частину колодки, через що і виникає акустичний ефект.

Зверніть увагу

Протягом вже багатьох років одне зі слабких місць Сивика – механічна коробка передач. Рух на занадто низьких оборотах вбиває підшипники коробки. Швидкі перемикання і безтурботна робота педаллю зчеплення докучають синхронізатором. Особливо страждає друга передача – виникають труднощі з її включенням.

Серйозним недоліком цієї моделі так само вважається лакофарбове покриття, яке досить швидко обростає сколами і дрібними подряпинами. Відколи найчастіше з’являються на капоті і крилах за колесами.

Під футуристичним кузовом ховається порівняно проста механіка, що полегшує ремонт. Більшість частин і витратних матеріалів мають хороші замінники. Однак, вони не завжди є в наявності, а багато деталей занадто дорогі.

висновок

На вторинному ринку переважають седани. Великих зусиль варто пошук 5-дверного хетчбека або 3-дверного Civic Type S. Деякі купе прибули з США.

«Американські» версії відрізняються дизайном екстер’єру та інтер’єру, а на задній осі – незалежна підвіска. Як і попередник, Хонда Цивік 8 збирався за межами своєї батьківщини.

Хетчбек поставлявся з Великобританії (Swindon), а седани – з Туреччини (Gebze).

Незважаючи на минулі роки, Хонда Цивік 8 залишається одним з найпривабливіших компактів. Футуристичні лінії кузова вже так не шокують, але як і раніше радують око.

Обсяг і функціональність багажника і салону бентежать навіть найостанніші моделі конкурентів.

Механічна частина виявилася настільки хороша, що багато після невеликих доробок перекочувало в наступне покоління – Хонда Цивік 9.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Рекомендовані версії двигунів

Базовий двигун занадто слабкий, щоб зробити приємність від водіння. Хорошу продуктивність гарантує 140-сильний 1,8-літровий мотор. У спокійному темпі він споживає близько 6-7 л / 100 км – стільки ж, скільки і базовий 1,3 л.

Якщо водій починає користуватися високими оборотами для більш динамічного руху, тоді витрата підскакує до 9-11 л / 100 км. Двигун надійний. Несправності обумовлені виходом з ладу додаткового обладнання, датчиків або втратою герметичності радіатором.

При частому русі на високих оборотах витрата масла може перевищити 0,5 л / 1000 км.

Турбодизель 2.2 i-CDTi – економічний і довговічний. Знайти екземпляр з таким двигуном і невеликим пробігом нелегко.

  • Всі двигуни мають ланцюговий привід ГРМ, що спрощує експлуатацію і обслуговування.
  • переваги:
  • – відносно проста конструкція і хороша надійність;
  • – привабливий дизайн кузова і інтер’єру;
  • – хороша керованість і динаміка.
  • недоліки:
  • – висока вартість;
  • – скрипучий пластик салону;
  • – високі ціни на запасні частини;
  • Безпека.
  • EuroNCAP: 4 зірки в 2006 році і 5 зірок в 2009 році.

Honda Civic 8: чи варто купувати на вторинному ринку?

Футуристичний для свого часу дизайн, спортивний імідж і порівняно невисока ціна – все це про хетчбек Honda Civic восьмого покоління. Не дивно, що і зараз, коли японський автомобіль вже давно перейшов із розряду нових в розряд старих, попит на нього стійко великий. Потенційних покупців приваблює і традиційна японська надійність.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Вперше автомобіль під назвою Civic побачив світло в 1972 році.

Покупцям хетчбек припав до смаку, що і визначило долю Civic – модель стала воістину легендарної і до теперішнього часу змінила вже десяте покоління, розійшовшись по світу накладом у кілька мільйонів примірників.

Якщо ж говорити безпосередньо про Civic восьмого покоління, то він дебютував в 2005 році. Автомобіль пропонувався в кузові хетчбек і не менш популярному у нас кузові седан. Останній, втім, зовні виглядає вже не так карколомно.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Типові проблеми і несправності

Освіта тріщин і протирання лакофарбового покриття – основна кузовна проблема «восьмого» Civic. При цьому до корозії, якщо говорити про Civic з кузовом хетчбек, автомобіль не схильний. Рудим нальотом в разі безаварійного минулого покривається хіба що днище автомобіля.

Але з таким невеликим дорожнім просвітом і, відповідно, постійними контактами днища з камінням це й не дивно. З седаном справи йдуть гірше. Плями іржі на кришці багажника, колісних арках і рамках дверей тут часте явище.

важливо

Що стосується хромованих деталей на кузові, то вони однаково сильно каламутніють і на хетчбек, і на седані.

Ще одна типова проблема Honda Civic 8 – двірники. Через окислення контактів на моторчик механізму склоочисника, вони можуть завмерти в будь-якій точці лобового скла. Офіційні дилери в цьому випадку пропонують міняти моторчик в зборі, що недешево. Але є й інший вихід – за набагато менші гроші почистити контакти моторчика в будь-якому сервісі. До електриці Civic претензій немає.

Відгук honda civic хетчбек 2008 року.  Все головне про це авто

Інтер’єр Honda Civic седан

Внутрішнє оздоблення Honda Civic 8 не поступається футуристичной зовнішності. Але на якісні дорогі оздоблювальні матеріали розраховувати не доводиться. Жорсткий пластик з часом починає скрипіти.

А враховуючи, що Civic володіє досить жорсткою підвіскою, сторонні звуки в салоні будуть постійним супутником в дорозі. Тому власники Civic, знаючи про цю проблему повністю розбирають і збирають салон, попередньо проклавши між пластиковими панелями спеціальний ущільнювач.

Що стосується крісел Civic, то вони добрі не тільки зовні, але і з точки зору зносостійкості. Особливо це справедливо для тканинних сидінь.

Двигун і коробка передач

Поширеним двигуном для представлених на російському ринку Civic є 1,8-літровий бензиновий силовий агрегат. В силу ряду конструктивних особливостей цей двигун є теплонавантаженому, а це значить, що він схильний до перегріву.

Так що за станом системи охолодження доведеться стежити постійно. Додає проблем і те, що виходи з ладу радіатора, термостата або датчика охолоджувальної рідини на Civic трапляються частіше, ніж того хотілося б.

Якщо ж справа довести до перегріву, то доведеться проводити дорогий ремонт поведеної головки блоку циліндрів.

Власники Civic лякаються сильних вібрацій двигуна на холостих обертах. Але це не більше ніж особливість роботи, викликана конструктивними особливостями двигуна. Обороти холостого ходу у нього незвично низькі – приблизно 600 об / хв.

При відмові стартера купувати нову деталь можна не поспішати. Спершу слід спробувати замінити втягує реле, що обійдеться дешевше. Варто бути готовим і до того, що після пробігу в 150 тисяч кілометрів підтікають сальники колінчастого і розподільного валів.

Самі по собі сальники коштують копійки, чого не скажеш про вартість їх заміни.

Ще дещо корисне для Вас:

Відео: Огляд Honda Civic 4d (8-е покоління)

Механічна коробка на Honda Civic проблем не доставляє. А ось купивши автомобіль з роботизованою коробкою, ви автоматично власноруч підписуєтеся на рішення безлічі проблем. Активної їзди «робот» Civic не любить, довгого стояння в пробках – також.

Були випадки, коли перші проблеми з такою коробкою починалися вже після пробігу в 20 тисяч кілометрів. Але навіть якщо припустити, що придбаний Civic експлуатувався в ідеальних умовах, то від заміни масла в трансмісії кожні 40 тисяч кілометрів це все одно не врятує.

Одним словом – якщо самостійно перемикати передачі не хочеться, то краще пошукати Civic з кузовом седан і класичної автоматичною коробкою передач. До її надійності претензій немає.

Трансмісія

Рульова рейка – ще одна слабка ланка японського автомобіля. Скрипіти при повороті керма і гриміти при проїзді нерівностей вона починає вже при пробігу в 40-50 тисяч кілометрів. Поки Civic перебували на гарантії, рейку міняли безкоштовно.

Зараз же пластикову втулку на валу рейки, яка зношується швидше за все, власникам японського автомобіля доводиться міняти за свої гроші. Кермові наконечники особливої ​​живучістю також не відрізняються.

В середньому їх доводиться міняти кожні 80 тисяч кілометрів.

Зате підвіска Хонда Цивік 8 вважається зразком надійності. Кульові опори тут «майже вічні». Решта «розхідники» витримують близько 100 тисяч кілометрів. Хоча у випадку з Civic відкоригувати цю цифру в меншу сторону великих труднощів не складе. На автомобілях з низькопрофільною гумою підвіска служить менше.

Порада

Але в цьому провина не автомобіля, а доморощених гонщиків, які сповідують активний стиль їзди і не обтяжують себе скиданням швидкості перед розбитими ділянками. По-справжньому в підвісці Civic розчаровують хіба що опорні підшипники стійок.

Їх ресурс незалежно від акуратності власника рідко перевищує 30 тисяч кілометрів.

Зразкова японська надійність – у випадку з Honda Civic восьмого покоління це швидше спроба видати бажане за дійсне. Слабких місць у конструкції японського автомобіля вистачає, що трохи розчаровує. Розчаруватися в Civic можна і тому, що, не дивлячись на свій карколомний дизайн, в русі це звичайний хетчбек гольф-класу.

Їде Civic нітрохи не цікавіше, ніж численні однокласники. Швидше навпаки – занадто жорстка підвіска, низький комфорт при їзді по розбитим дорогам можуть змусити через деякий час дивитися в бік інших більш комфортних автомобілів.

Проте, все це ні в якому разі не здатне зменшити попит на Civic, який продається і купується дуже добре.

Відео: Тест драйв Honda Civic VIII (огляд)

Відгук про Honda Civic 4D Executive 1.8 (140 к.с.) AT 2008 р.у

Вітаю! Мій основний автомобіль знову помінявся, вже четвертий раз за 1,5 року. Погано чи добре, не скажу, але просто мені так цікаво. Чесно, набридає їздити на одному і тому ж, особливо, коли машині не перший десяток років.

Джип радував всі 5 місяців, що я на ньому проїздив, але прийшов час весни, тому позашляховик, по суті, знову не потрібен. Прийшла ідея взяти що-небудь легке, спритне і чуйна свіжіше.

Дивився оголошення рівно два місяці, з грудня. Мій Черокі потихеньку приїжджали подивитися, ціну потихеньку знижував, в результаті віддав в хороші руки на 2% дорожче, ніж купував) Нітрохи не шкодую, машина радувала всі ці дні, хоча і зажадала на першому етапі уваги. Так ось, постало питання, що брати зараз. І до півмільйона жодного кросовера або позашляховика в пристойному стані.

Розпродаж нових авто 2018 року

Відкинув цю думку, психологічний бар’єр знизив до 400 000 руб. За ці гроші дивився флюенсу, Короллу, Цивик. Грандер, який так подобається, в Пітері помітно дорожче, а року ті ж.

Зверніть увагу

Покатавшись трохи на конкурентів зрозумів, що Хонда таки цікавіше і, не роздумуючи, купив на другий день ту, що сподобалася з першого погляду.

У людини вона провисіла рівно добу в оголошеннях, довелося заставу навіть залишити) Загалом, з ліквідністю тут схоже повний порядок.

враження

Куплена Хонда Цивік 4D (2008) в максимальній комплектації Executive, в шкірі, з телеком замість штатної магнітоли. Чорна, хоча спочатку хотів срібло – брудниться, звичайно, страшно. Але зате в добротному стані.

Як нова не виглядає, але як 8-річна доглянута машина цілком. Іржі та дірок ніде немає, підвіска жива, кермо дуже приємний, не сильно затертий.

Гальма в порядку, вся електрика і лампочки працюють, ніякі “чеки” не вилазять.

Загалом, повністю на 100% робоча конячка з симпатичною зовнішністю і справними агрегатами. Єдиний косяк був озвучений продавцем відразу – вібрація на холодну, якщо довго не заводити, гідроопори двигуна. Буду міняти, як і масла з фільтрами. Пробіг 73 000 км, судячи зі стану, цілком реальний. А навіть якщо і 120 – 150 тисяч, пофіг, головне, що їздить і не вередує.

За першу добу володіння проїхав всього 60 км, заправивши 95-ий. Буду далі пробувати 92-ий, очевидці кажуть, що різниці не помітиш, аби на пристойній заправці. Витрата показує 7,0 – по трасі, 9,5 – по місту з пробками і світлофорами.

Показник дуже приємний для 140 к.с. Себринг з 152 “конячками” їв не менше 12 л по місту, ну да це інфа для тих, хто любить кожен літр вважати. Цивик люблять за їх надійність і економічність.

Тому про таку нісенітницю, як витрата, податок і страховка, не думаю.

переваги

Що подобається: зручна посадка, шкіряні крісла особисто мені подобаються більше велюрових. Незважаючи на низький кузов, сидиш нема на підлозі, огляд хороший. Хоча стійки досить широкі і близько до очей, так би мовити. Дуже хороша робота автомата. Їздив з варіатором на Цивике хетч, там помітно гірше.

Тут що тапку втопиш, що плавно їдеш – ні ривків, ні сильних затримок, розганяється відмінно. Віддаю перевагу їздити спокійно, але в даному випадку по вільній дорозі все одно розганяєш, машинка легка, керована і динамічна. Кермо після америкосів, звичайно, набагато легше. У чарджер 2016, наприклад, не такий, але там і габарити зовсім інші. Друге: салон.

Офігенний дизайн, серед однокласників вважаю найкращим досі. Цивик 9-го покоління вже не такий, саме 8-ка свого часу притягувала приборки, кермом, зручними скриньками з шторками. Місця всередині не те щоб дофіга, але для чотирьох відмінний варіант. Ззаду сидіти зручно, крісла широкі, ноги не втомлюються а голова не впирається в стелю.

важливо

Дах зсередини до речі теж шкіряна, що прикольно. Темна, м’яка машинка зсередини з її приладами і підсвічуванням і правда “космічна” навіть зараз, через 8 років. Хоча після преміум, звичайно, будь-який шанувальник БМВ і Порше посміється. Ну на то він і преміум, щоб коштувати в 10 разів дорожче і радувати заможних громадян найостаннішими мулькамі.

Тим, хто попроще, Хонда подобається донині. Дизайн особисто мені подобається, тому вибираючи між Цивик, Теаной, Королла і флюенса, по зовнішності перший – на першому місці. Чесно, низькою вона мені не здається. У потоці їздити спокійно, якщо порівняти з Гетц або SX4.

Багажника для моих задач мне достаточно, да и класс машины не подразумевает тыщи литров пространства. Второй комплект резины (летняя Hankook), который отдали вместе с авто, спокойно уместился в нем и на задней сиденьке. Что еще: установлен неплохой ксенон, есть складывающиеся зеркала, подогрев сиденек, климат, круиз. Я этим ни чем особо не пользуюсь.

Просто хорошо, что есть. Установлена камера заднего вида и парктроник – тоже не нужно, паркуюсь обычно без лишних движений, как есть, лишь бы не мешать окружающим. А вот что нравится в этой машине – электронный спидометр на уровне глаз. На удивление, удобно – не опускаешь взгляд под руль, где показывает обороты, расход и пробег.

А просто ось вона, швидкість, великими цифрами у тебе попереду, від дороги не відволікає. Начебто нісенітниця, але мені сподобалося. Вважаю, що з дизайном у цієї машини все в порядку. Є і більш красиві екземпляри тих років, але тут справа смаку. Чи не подобалася б – не купив.

недоліки

Що не сподобалося, особливо після американців: відсутність шумоізоляції, особливо з зимової шиповки. Музику доводиться врубать на порядок голосніше, ніж раніше, щоб не слухати гул коліс. Це, звичайно, не плюс даної машині.

Другий момент – невеликий кліренс і особливість підвіски, коли машина все поперечні перешкоди проходить з “відбивною”. Не скажу, що у Цивика зовсім дубова підвіска, але після важких і плавних Себринга і Черокі це помітно.

Порада

На бордюри треба звертати увагу, в ями краще потрапляти, на швидкості це вже точно! Хоча, якщо порівнювати з тією ж Теаной, на яку я мало не спокусився тиждень тому, тут кліренс з урахуванням не найдовшого кузова, для міста цілком нормальний.

Ганяти по бездоріжжю і купинах на такій машині навряд чи комусь сподобається. Для міста, пробок і траси, на мій погляд, варіант хороший.

підсумок

Альтернативи в даний момент не знайшов, головне, що їздить рівно, задоволення від водіння отримуєш. Решта не важливо. На що поміняв би в перспективі: поки тільки на Grandeur (2008) з 2.7. або 3.3. Дуже подобається, але він більш ставний і важкий.

Корейська “бізнес” або “представницький”, як там правильно? Просто подобається і все тут. Можливо, до осені пересяду саме на нього, в даний момент в Пітері не знайшлося жодного підходящого, а їхати в інше місто за авто поки необхідності не побачив.

Експерименти з авто тривають, цікаво ще багато спробувати. Всім добра і слухняних машин!)

Honda Civic 2008 року відгук власника

Додати свій відгук про автомобіль

Автомобілі Honda Civic у продажу

Тест-драйви Honda

14 серпня 2017 о 19:47

Honda Jazz отримав оновлену зовнішність в стилі старшої моделі Civic. Головне нововведення – 130-сильний турбомотор під капотом.

17 серпня 2017 о 09:44

У гамі двигунів нового покоління Honda Civic з’явився дизельний двигун, призначений для ринків Європи. Мотор видає 120 “коней”, а витрата палива з ним становить 3,7 літра на 100 км.

17 липня 2017 о 12:00

Седан Honda Accord нового покоління позбувся атмосферних моторів під капотом і перейшов на агрегати з турбонаддувом.

29 березня 2017 в 08:38

При збережених габаритах і довжині колісної бази конструктори розмістили в багажнику кросовера два додаткових місця.

1 листопада 2016 о 09:10

Поки відомо, що майбутній субкомпактний кросовер буде продаватися на ринках країн Латинської Америки, але, можливо, потрапить і до Старого Світу

9 листопада 2016 о 13:48

Компактний і недорогий кросовер Honda WR-V розроблений для країн, що розвиваються і побудований, ймовірно, на платформі хетчбека Jazz

14 жовтня 2016 об 11:14

Справи у Honda на білоруському ринку поки йдуть ні добре, ні погано. Можливо, нове покоління кросовера CR-V здатне викликати інтерес потенційних покупців

16 вересня 2016 о 11:25

Зверніть увагу

Європейський Civic стане економічна, екологічна і безпечніше. Автомобіль отримає повний комплекс електронних асистентів, включаючи адаптивний круїз-контроль і систему розпізнавання дорожніх знаків

Civic. Сівка-бурка віща каурка. виконуюча бажання

Не можу не написати відгук про цю машину. Захоплююся і люблю свою ластівку.

Я другий власник, пробіг 50 т.км, 2008 року випуску.

Щоб ви уявляли рівень моїх знань, скажу, що у мене до Цівкі було 2 автомобілі: Мікра і БМВ 5 серії. Цивик забрав моє серце і, тільки в цій машині, я насолоджуюся дорогою, навіть пробки тепер не напружують.

Я читала багато негативних відгуків про шумоізоляцію і гучний мотор. Ну да, шумка ніяка, але звикаєш за тиждень, і вже не напружує. При бажанні, цей недолік, можна ліквідувати в сервісі.

Гучний мотор ну це я не вважаю недоліком, мені це дуже подобається. Заводиш і чуєш, як все конячки під капотом стрепенулися і готові рвати з місця.

Конячок, до речі, дуже приємне кількість, для двигуна 1,8 – 140 штук.

Динаміка і швидкість прекрасні, стійкість на дорозі-дуже і дуже гідна, на 200-205 км. ч. політ впевнений, а коли 120-140 км.ч. -взагалі не помічаєш швидкість !!! (доводиться стримати свій запал, щоб не приходило багато листів щастя)

Витрата палива по місту 9,5 л, за містом 6-7. Машинка многооборотістая і на старті нормально поджірает, але зате і рве з місця відмінно. (Розгін до 100 км / год за 9 сек.)

Усередині досить містка, їздили за місто з 2-ма дитячими автокрісла на задньому сидінні, так між ними ще й дорослий помістився.

А ви сиділи в салоні Цивика? Ні? Тоді ви не бачили цю космічну панель, з неоново-синім підсвічуванням. Казка. Все дуже-дуже функціонально і на своїх місцях, питань до інтер’єру у мене нет.Зеркала-лопухи! Все видно і навіть більше!

Мінуси 1) Низька підвіска. Відразу зменшується кількість паркувальних місць)))

2) викрадають. Ну так, розумію, чому.

важливо

3) Багажник не надто балує своїми розмірами, але зате задні сидіння складаються дуже легко і просто.

Для свого класу, я вважаю, найбільш гідна машинка. Співвідношення ціна / якість, дуже радує. Тим хто думає брати чи не брати, однозначно БРАТИ, не пошкодуєте 100%!

Але, звичайно, машинка більше підійде молодим і енергійним, щоб насолодитися усіма принадами Сівки.

PS Не можу нічого сказати про запчастини, так як, ТТТ, все працює, сподіваюся якомога довше не узнавть їх вартість.

ПлюсиПрекрасное співвідношення ціна / качествоКомфорт в салонеПрекрасная маневренностьВсе в ній мені подобається, крім того, що я вказала в мінусах.

МінусиНізкая подвескаВисокая угоняемостьНебольшой багажник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…