Десять тисяч примірників седана Polo було продано офіційними дилерами в Білорусі з 2011 року. У лідерах продажів Polo і в цьому році – разом з Renault Sandero, Duster і Logan, а також Skoda Rapid.

Всі п’ять моделей-лідерів – так звані бюджетники, про які багато говорять, що вони не проїдуть і 150 тис. Км, мовляв, немає у них ресурсу.

Щоб спростувати цю думку, імпортер VW влаштував незвичайний тест-драйв – віддав нам на розтерзання шість автомобілів: три нових Polo і три старих, з пробігами від 220 до 550 тисяч кілометрів. Так-так, це не помилка – 550 тисяч кілометрів! Цю машину AUTO.TUT.

BY вивчив детально, протестував і навіть провели заміри потужності двигуна, щоб зрозуміти, скільки в моторі залишилося «коней» після такого пробігу.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Polo- «рекордсмен» – машина 2011 випуску, яка належить та експлуатується компанією «Белтаможсервіс». Машина «працює» в службі митного супроводу (конвою). За 5 років вона пробігла 551 000 км.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиноюВідгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Всі ці кілометри автомобіль намотав, супроводжуючи вантажівки, тому умови експлуатації можна назвати щадними для мотора і підвіски, але дуже жорсткими для кузова. До пробігу 429 000 км Polo проходив сервісне обслуговування на дилерській СТО, далі «Белтаможсервіс» обслуговував машину самостійно.

Погортавши історію обслуговування, ми не знайшли в ній нічого крамольного: мотор не ремонтували, чи не розкривали. Хмарно рутина і дрібниці. Машина приїздила на планове обслуговування щомісяця, так як примудрялася за цей час проїхати 15 000 км – це як раз запропонований виробником інтервал обслуговування і огляду.

Під час візитів на сервіс проводилася заміна моторного масла і трьох фільтрів: масляного, повітряного і салонного. Поліклинові ремінь і його ролики змінювалися при пробігу 100 000 км. Привід ГРМ силового агрегату Polo-седана об’ємом 1,6 літра (код мотора – CFNA) здійснюється ланцюгом.

І вона ні разу не змінювалася! Ми спеціально подзвонили фахівцям «Белтаможсервіс», щоб уточнити, які роботи вони проводили самостійно, ті повідомили: міняли дверні замки, варили випускний колектор. Так, зустрічається така «болячка» на Polo: приймаючі труби 2-го і 3-го циліндрів трощаться.

Тріщини заварюють, так як заміна колектора, що представляє собою одне ціле з каталізатором, – дороге задоволення.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиноюДвигун 1,6 має підмочену репутацію через «постукує» поршнів, але всі три машини «Белтаможсервіс» з пробігами від 220 до 550 тис. Км. – з «рідними» моторами, що не ремонтувалися

Перша заміна свічок запалювання була проведена при пробігу 118 000 км – це вже явно побажання власника, так як дилер наполягає на заміні при більш ранньому пробігу. На цьому ж рубежі була замінена перша лампочка – потух один з передніх габаритних вогнів.

Далі – та ж щомісячна рутина з заміною фільтрів, масла і оглядом автомобіля. Іноді з заміною ламп. Нічого нового не відбувалося аж до пробігу в 190 000 км, коли довелося міняти лобове скло, розбите каменем.

Єдиний великий ремонт трапився при пробігу 249 000 км – з ладу вийшов блок дросельної заслінки. Можна тільки здогадуватися, з якої причини дросельна заслінка прийшла в непридатність: або машина невдало заправилися неякісним паливом, або заслінку прикінчив накопичився на ній нагар.

Під час цього ж візиту на сервіс були замінені наконечники рульових тяг – і це єдині деталі ходової цього автомобіля, які знадобилося оновити.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною«Піскоструй» від вантажівок позначився на кузові: усюди відколи, вм’ятини, Щербатов від каменів. Найсильніше постраждали кромка капота і рамка лобового скла

Цей VW Polo потрапив під три сервісні акції, спрямовані на усунення недоліків автомобіля – компанією вони проводяться незалежно від пробігу, гарантійного терміну і моменту оголошення акції. Тому власникам автомобілів VW корисно хоча б зрідка підтримувати зв’язок з офіційним дилером – дивись, щось і поміняють безкоштовно.

Тут у першій акції була замінена верхня частина замку багажника (при пробігу 249 000 км). За другою автомобілю дісталися нові каркаси передніх сидінь (при пробігу 280 000 км). Спочатку каркаси не фарбується, а тому дріт і поперечки подушок сидінь іржавіли.

В рамках третьої сервісної акції (при пробігу 336 000 км) була встановлена ​​захист від перетирання джгута проводів біля блоку ABS.

З історією обслуговування VW Polo з півмільйонним пробігом все ясно. Як і те, що в ній присутні деякі білі плями. Наприклад, невідомо, коли були замінені гальмівні колодки і диски.

Ймовірно, їх міняли на іншій СТО і сталося це вже після закінчення гарантійного терміну (3 роки або 100 000 км). Поліклинові ремінь у змінювався у дилера раз. Швидше за все, наступні заміни проводилися не на офіційній СТО.

Може, в цьому Polo були і більш істотні заміни, не зафіксовані в сервісній книжці? Відправляємо автомобіль на підйомник, щоб вивчити його знизу.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною Мотор трохи «потіє» маслом, але течі немає: для такого пробігу це відмінний результат

Днище ніколи нічим не захищалося від корозії. Заводських заходів досить: ніде немає ні натяку на осередки іржі. Підвіска – «рідна». Деталі, встановлені на конвеєрі 5 років тому, все на місці. Сайлентблоки передніх важелів без тріщин, тяги стабілізатора без люфту, їх пильовики без пошкоджень. Кульові опори в нормі, пильовики Шрусов теж в порядку.

Нагадаємо, були замінені лише наконечники рульових тяг. Злегка зношений вигляд мають сайлентблоки задньої балки – їх гума злегка потріскалася. В цілому ж підвіска вложений не требует. Гіпотетичний перекупник, демонструючи підвіску цього Polo на «ямі», запросто б переконав потенційного покупця в тому, що пробіг цієї машини – не більше 200 000 км.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиноюОбидві «банки» глушника піддалися корозії, яка зруйнувала їх зовнішні корпусу. Але глушник поки нормально виконує свою функцію.

Підсумовуючи враження про технічний здоров’я VW Polo з пробігом 551 000 км, можна сказати, що машина буде ще бігати і бігати. Справедливості заради зазначимо, що, незважаючи на інтенсивну експлуатацію, работенка у цього автомобіля неважка. Він їздить по трасах від кордону до пунктів митного оформлення.

Причому саме їздить, а не носиться, так як конвоює вантажівки, максимальна швидкість руху яких обмежена 90 км / год. Отже, свої 551 000 км Polo накатав на рівному асфальті. Навряд чи він часто зустрічав ями, бордюри і «лежачих поліцейських».

Строго кажучи, придбаний ним пробіг можна сміливо ділити на 2 або на 3, щоб урівняти його з пробігом Polo, що експлуатувало в місті.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиноюВідгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Важливо отримати об’єктивну інформацію якщо не про стан, так про силах, які залишилися в моторі. Чи багато «конячок» втекло з-під капота? По дорозі оцінюємо стан нашого «полумілліонніка» як хороше.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною Великий пробіг пішов тільки на користь мотору: працює тихо, розганяє автомобіль дуже бадьоро

Мотор тягне бадьоро – як молодий. Важіль МКП рухається м’яко і чітко фіксується. Педаль зчеплення все ще інформативна, зчеплення «схоплює» рівно в середині її ходу. Зусилля на педалі гальма адекватне – рівне і все ще по-німецьки чітке.

Ми каталися на зовсім свіжому Polo, а тому можемо порівняти: у машини з пробігом 551 000 км кермо обертається важче, педалі натискаються трохи тугіше і відчувається невелика загальна «розхлябаність» ходової.

Наскільки невелика? Якби гіпотетичний перекупник сказав нам, що ця машина пробігла 200 000, ми б повірили.

Салон зберігся непогано, але все має «мікролюфт»: кожна кнопочка, кожна деталька трохи похитується. Це помітно, якщо порівнювати цей Polo з новою машиною

Навіть салон виглядає пристойно. Єдиний натяк на інтенсивну експлуатацію: заполірована і місцями протерта оздоблення рульового колеса. Ось вона, на перший погляд, явно відповідає півмільйонному пробігу. Хоча при чесному пробігу в дві сотні тисяч кілометрів рулі бувають більш «кошлаті».

Цікаво, що накладки на педалях майже як нові: ніде «протектор» (або ромбоподібний малюнок) НЕ протертий. Підрульові важелі НЕ заполірована в місцях їх контакту з пальцями рук. Навіть лівий не подає ніяких натяків на часте використання. Втім, це все зрозуміло: слідуючи за вантажівкою протягом сотень кілометрів педалями і важелями майже не користуєшся.

При міській експлуатації та з таким пробігом вони б виглядали зовсім інакше.

Кермо стерся, але скажіть чесно – адже саме такі рулі ми бачили у машин «не бит, не фарбовані, 200 тисяч пробіг, тільки що з« Німеччини »

Так що єдине вкладення в інтер’єр – це кермо, його оплетку не завадило б оновити. Сліди неакуратне поводження є на пульті управління склопідйомниками. Кнопка, що відповідає за відмикання замка багажника, вже не тримається на своєму місці на дверний карті.

Ущільнювач двері тріснув: потрібна заміна А ось і динамометрический стенд. Фіксуємо машину і робимо два заїзди поспіль. Під час кожного виміру цей Polo розганяється на барабанах до 180 км / ч. Ймовірно, вперше в своєму житті. І які результати ми отримуємо? Скільки із заявлених 105 л.с. залишилося?

Зверніть увагу

Залишилися всі! Причому навіть з «приплодом». У першому тесті двигун Polo з пробігом 551 000 км розвинув 114,9 к.с. і 154 Нм, а під час другого – 112,8 л.с. і 152 Нм. Втім, нічого дивного: досить часто доглянуті і добре обслужених мотори з великими пробігами розвивають потужність більше, ніж заявлена.

За час експлуатації деталі мотора краще притираються один до одного, що зменшує втрати потужності на тертя. Але зверніть увагу, що не кожному мотору так щастить – тільки тому, що обслуговувався вчасно і належним чином. Звичайно, особливості експлуатації теж впливають.

А цей Polo, як ви вже знаєте, їздив у вигідному з точки зору ресурсу трасовому режимі.

Який підсумок нашого незвичайного тест-драйву? Якщо привести в порядок салон, підфарбувати і відполірувати кузов, замінити дверний ущільнювач – машину можна сміливо виставляти на ринку в Ждановича з позначкою «Рідний пробіг 200 000 км».

І це означає, що при всіх своїх недоліках Polo вийшов ресурсним автомобілем, як і його далекий предок Passat B3. І після цього тест-драйву прийшло розуміння: більшість тих «пасатів» були як раз в такому стані! Наполірував, блискучі – і по відчуттях дуже схожі на цей Polo.

Тому про рідних пробігах тих машин залишається тільки здогадуватися.

Щоб порівняти відчуття, ми спеціально проїхали на новому Polo. І з подивом виявили, що він не такий бадьорий! Правда: розганяється машина повільніше, помітно, що мотор не обкатаний.

Але в іншому нова машина є нова машина: кожна дрібниця працює чітко, відсутність пробігу – це відсутність пробігу. Тому всім бажаємо не боятися чесних 550 тисяч кілометрів на лічильнику пробігу.

Як виявилося, це зовсім не смертельний діагноз.

“Поло Седан” з пробігом 100000 км: відгуки, опис і характеристики

«Фольксваген Поло» – один з найпопулярніших легкових автомобілів в Росії. Особливо часто ця машина зустрічається в центральних і західних регіонах. Автомобіль має відносно невелику вартість і при цьому відрізняється комфортабельним салоном і надійними двигунами. Але чи так це насправді? Відгуки про Volkswagen Polo, переваги і недоліки – далі в нашій статті.

опис

«Фольксваген Поло» – це ціле сімейство передньопривідних субкомпактних автомобілів. Під цією моделлю випускаються трьох-і п’ятидверний хетчбеки, а також седани. Останні офіційно збираються і продаються в Росії.

Виробництво седана «Фольксваген Поло» почалося в 2010 році. Збірка здійснюється на заводі в Калузі.

Відзначимо, що російська версія «Фольксвагена» є оригінальною і має більш габаритний кузов, інший двигун і адаптовану до наших умов підвіску (зокрема, був збільшений кліренс).

кузов

Почнемо з дизайну. Зовні російський «Поло» відрізняється від європейських аналогів. Це можна замінити по лінії капота, яка йде трохи вище, ніж у хетчбеків. Також у седана сильніше нахилене вітрове скло. Ще «Поло» відрізняється більш широким кузовом і збільшеною колісною базою. Але все одно машина відноситься до В-сегменту.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Що стосується самого кузова, він суцільнометалевий. Деталі облицювання оцинковані і мають 12-річну гарантію від виробника. Лонжерони і центральні стійки виконані з високоміцної сталі.

Але що говорять відгуки про седан «Поло» з пробігом 100000 км? Власники кажуть, що метал справді не піддається корозії. Однак якість фарбування залишає бажати кращого. Як відзначають відгуки, седан «Поло» з пробігом 100000 км має численні відколи, особливо в передній частині.

Лакофарбове покриття дуже тонке і швидко приходить в непридатність. Це хвороба всіх седанів «Поло».

Безпека

Серед плюсів варто відзначити, що машина досить безпечна. В ході краш-тестів вона отримала 14,3 бала з 16 можливих.

Машина дійсно має посилені елементи кузова, завдяки чому передня стійка не мнеться при фронтальному ударі з 40-процентним перекриттям.

Також в базовій комплектації є ремені з преднатяжителями, дві подушки і петлі на задньому кріслі для кріплення дитячого сидіння.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Однак багато моделей за вісім років уже встигли побувати в ДТП. Тому не факт, що конструкція силових елементів залишиться неушкодженою. Особливо уважно потрібно підходити до вибору Polo Sedan з пробігом 450 000 км і більше.

Хоча зазвичай на таких авто скручують пробіг, підмазуючи місця кузовного ремонту герметиком і заглушаючи лампу «вагітного мужика» (вона говорить про проблеми з подушками). При огляді бажано зняти дверні гумки і оглянути місця точкового зварювання.

Якщо вона іноді пропадає, значить, автомобіль побував в серйозному ДТП. Від покупки подібного екземпляра варто відмовитися.

салон

Всередині машина виглядає досить скромно. Якщо порівнювати Polo Sedan з конкурентами (наприклад, «Кіа Ріо» або «Солярисом» тих же років), можна сказати, що дизайн інтер’єру у «німця» застряг десь в середині 2000-х.

Хоча облаштовано все з урахуванням ергономіки, і це плюс. Що кажуть відгуки про седан «Поло»? На пробігу 30 тисяч км сильно брудниться оббивка сидінь. Вони в основному чорні. Бруд легко потрапляє на тканину і залишається глибоко всередині.

Щоб позбутися нав’язливих плям, потрібно робити кілька разів хімчистку.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

В салоні «Фольксвагена Поло» застосовані відверто дешеві матеріали обробки. Шумоізоляція слабка, і всередині чути не тільки скрип пластмаси, але і гул від шин, а також звук роботи мотора.

Серед підводних каменів власники відзначають слабкі ущільнювачі. Як відзначають відгуки власників, Volkswagen Polo Sedan негерметічен – між кузовом і дверима постійно знаходиться волога. У зимовий час вона перетворюється на лід. Власникам доводилося допрацьовувати ущільнювачі різними гумовими трубками. А щоб через лід не прилипали самі двері, їх обробляли силіконовим спреєм.

Варто відзначити, що в 2016 році для Росії було розширено пакет зимових опцій. Так, в нього входить АКБ підвищеної ємності, а також посилений стартер, що дозволяє виконувати запуск при екстремально низьких температурах.

багажник

На задній кришці є кнопка для відкриття, але на перших версіях багажник відкривався тільки ключем або за допомогою кнопки з салону. Обсяг вантажної площадки – 460 літрів. Під фальшполом знаходиться повнорозмірна запаска.

Серед підводних каменів – постійно горить лампа підсвічування всередині. Як говорить дилер, проблема полягає в поганому контакті на кінцевика. Через це лампа потроху садила акумулятор. В іншому претензій до багажника немає.

Він зручний, а замок справно працює навіть через 300 і більше тисяч кілометрів.

Технічні характеристики

Для седана «Фольксваген Поло» передбачений лише один бензиновий двигун. Це чотирициліндровий рядний атмосферник потужністю 105 кінських сил. Робочий об’єм двигуна становить 1,6 літра.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Блок і головка виконані з алюмінію. Механізм газорозподілу – 16-клапанний, приводиться в дію за допомогою ланцюга від коленвала. На помпу йде окремий поліклинові ремінь. Мотор працює в парі з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач.

Динаміка, витрата

В цілому двигун досить економічний. За паспортними даними, автомобіль споживає в місті 8,7 літра палива. По трасі – 5,1. У змішаному циклі витрачає машина близько 6,5 літра 95-го. Розгін до сотні – 10,5 секунди, що досить непогано.

«Поло» з автоматом

В якості опції за окрему плату «Фольксваген» можна оснастити автоматичною коробкою. Нею стала не всюдисуща і постійно ламається ДСГ, а цілком надійний японський «Айсин» на шість передач.

Як відзначають відгуки, Volkswagen Polo Sedan з АКПП – це відмінний варіант для міста. Правда, витрачає машина в середньому на 15 відсотків більше палива, ніж з механікою.

А розгін до сотні повільніше на півтори секунди.

Проблеми по мотору

На пробігах більше 100 тисяч деякі власники стикаються з підвищеною витратою масла.

Але назвати це недоробкою конструкторів можна, так як з заводу допустима норма витрати складає 500 мілілітрів на кожну тисячу кілометрів.

Це означає, що від заміни до заміни потрібно доливати близько п’яти літрів масла, і це буде вважатися нормальним. Але найчастіше мотори на 1,6 л витрачають не більше одного-двох літрів.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Серед найчастіших проблем варто відзначити стукіт в двигуні. Це трапляється на перших моделях «Поло». Як показав досвід, проблема крилася в бракованих порушених. Їх міняли по гарантії, безкоштовно. Після установки поршнів іншого номіналу проблема зі стуком йшла.

Але не завжди причиною того був саме кривошипно-шатунний механізм. У деяких стукіт був короткочасним, і проявлявся тільки при їзді по нерівностях. Це наслідок люфту подушки двигуна.

Как отмечают отзывы водителей седанов «Фольксваген Поло», после замены подушки, мотор не издавал никаких посторонних звуков.

В целом ресурс мотора составляет более 200 тысяч километров. Но нужно понимать, что двигатель CFNA – это эконом-вариант, и миллионником его назвать нельзя. Обычно эти моторы «накрываются» спустя 350 тысяч.

Ходовая часть

Автомобиль построен по классической схеме. Спереди – независимая подвеска со стойками «МакФерсон» и поперечными штампованными рычагами. Сзади – полузависимая Н-образная балка. По сравнению с хетчбеком, на седане использована более прочная и надежная ходовая часть. Многие элементы были заимствованы у «Фольксвагена Гольф» четвертого поколения.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Однак є у «Поло» і підводні камені. Які отримує відгуки «Поло» (седан) з пробігом 100000 км? Власники скаржаться на частий знос рульових наконечників. Їх потрібно міняти кожні 30 тисяч кілометрів. Якщо зволікати з заміною, при повороті керма і на купині будуть помітні характерні глухі стуки.

Рульове

Седани «Фольксваген Поло» оснащуються рейковим рульовим механізмом з електричним підсилювачем. Колонка регулюється в двох напрямках механічно. Серед проблем відгуки відзначають збій програмного забезпечення ЕУРа.

Машина починає сама підрулювати і вести себе неадекватно. Причина криється в електронному блоці управління. Дана проблема характерна в основному для моделей 2011 випуску. Несправність усували по гарантії.

Гальмівна система

Спереду на седані встановлені дискові механізми, ззаду – барабанні. Однією з проблем з гальмівною системою став вихід з ладу вакуумного підсилювача. В результаті власникам доводилося сильніше натискати на педаль, щоб зупинити автомобіль. Зазвичай дана несправність виявлялася ще на гарантійному терміні, до 100 тисяч, тому вакуумника змінювався по гарантії.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

В іншому проблем по даній системі немає. Гальма самі по собі досить ефективні. Ресурс колодок – як на всіх автомобілях (передні змінюються через 30 тисяч, задні – 80-100). Ручне гальмо тримає, тросик не рветься. Хоча на машинах з великим пробігом його доводилося вже підтягувати.

підводимо підсумки

Итак, мы рассмотрели отзывы о седане «Поло» с пробегом 100000 км. Как видите, автомобиль имеет свои подводные камни. Радует то, что к нынешнему времени многие «болячки» были устранены на уровне завода.

Сегодняшние экземпляры уже не имеют слабых уплотнителей и проблемного рулевого. Однако тем, кто собирается покупать данный автомобиль на «вторичке», следует быть особо аккуратным. Очень много этих машин использовалось в такси.

У таких автомобилей колоссальные пробеги и масса проблем по силовой части и подвеске.

Источник

VW Polo Sedan с пробегом: что нужно знать при покупке

ИСТОРИЯ МОДЕЛИ

История «Поло» началась в 1975 году, когда первый автомобиль этой модели сошел с конвейера в немецком Вольфсбурге.

У 2003 році з’явився Polo Sedan – його збірка почалася в Бразилії, а сім років потому VW Polo Sedan на новій платформі A05 (PQ25) зійшов конвеєра на заводі в Калузі.

Власне, це був перший німецький автомобіль, що вироблявся в Росії по повному циклу – зі зварюванням і фарбуванням кузова, а також спеціально адаптований для нашої країни. Інженери врахували кліматичні умови експлуатації, стан доріг і якість палива.

важливо

Прототипи VW Polo Sedan проходили тривалі випробування в самих різних частинах Росії.

В результаті автомобіль отримав посилену підвіску, амортизатори і пружини, а економічний двигун CFNA об’ємом 1,6 літра налаштували під паливо нижчого порівняно з Європою якості.

Кузов оцинкований в найбільш схильних до корозії місцях. До речі, саме кузов є одним з основних переваг уживаного «Поло Седан» перед його конкурентами.

Завдяки зрозумілим для російського споживача характеристикам, а також відносно невисокій вартості при гідній якості, «Поло Седан» дуже популярний на вторинному ринку.

Старі автомобілі до рестайлінгу (2010 – 2015 року випуску) стоять від 250 000 до 640 000 рублів – залежно від року, пробігу та модифікації. Рестайлінгові седани (від 2015 року та молодші) можна придбати за ціною від 560 000 рублей.

При цьому дилери пропонують нові автомобілі за порівнянними цінами.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Придивляючись до уживаного седану «Поло», варто порівняти його ціну з аналогічним новим автомобілем.

Дешевшають ці машини повільно, в середньому, за перший рік ціна може впасти всього на 15% при пробігу до 30 000 км.

При покупці не соромлячись збивайте ціну: старих VW Polo Sedan величезна кількість – якщо продавець сподобалася машини виявиться незговірливим, знайти іншу не складе проблем.

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО

Після рестайлінгу зовнішній вигляд VW Polo Sedan став солідніше, у нього замінили передній і задній бампери, решітку радіатора. З’явилася нова світлотехніка – біксенонові фари і світлодіодні денні ходові вогні, додалася функція підсвічування повороту протитуманними фарами.

Споживачам стали доступні нові варіанти забарвлення салону, а на кришці багажника з’явилася кнопка відкривання – раніше його можна було відімкнути тільки ключем або з салону. До речі, в лютому 2016 року німецькі інженери спеціально для Росії розширили зимовий пакет.

На автомобілі стали встановлювати акумулятори підвищеної ємності і більш потужний стартер: це дозволило добитися запуску машини при температурі до -36 градусів. Також в рестайлінгової версії розширилася лінійка двигунів.

ДВИГУНИ

Порада

З 2010 по 2015 роки VW Polo Sedan комплектувався атмосферним двигуном CFNA об’ємом 1,6 літра і потужністю 105 к.с.

У 2014 році з’явилася його 85-сильна модифікація CFNB, це дозволило автовласникам платити менший податок. Однак у обох версій двигуна CFN 1.6 автомобілісти виявили серйозні конструктивні дефекти.

І це незважаючи на те, що агрегати поставлялися з німецького заводу Chemnitz plant.

Головна проблема двигунів CFN 1.6 – це стукіт «на холодну» поршнів об стінки циліндрів. У перші хвилини після запуску двигуна чутно позвяківаніе. Прогріваючись, поршень розширюється і звук пропадає. Однак з часом хвороба прогресує, і стукіт зберігається навіть в прогрітій машині. Сам факт удару поршня об стінку циліндра – ознака початку руйнування двигуна.

Стук відбувається у верхній мертвій точці під час перекладання поршнів. Графітове покриття спідниць поршнів зношується до металу і починає руйнувати стінки циліндрів в місцях тертя. Офіційно група Volkswagen не розголошує причини виникнення дефекту, але, судячи з уривчастих пояснень інженерів, проблема полягає в невдалої конструкції поршнів.

За іншою версією – в камеру згоряння надходить недостатня кількість масла.

За неофіційними даними, приблизно половина двигунів CFN починають стукати на пробігах від 30 000 до 100 000 км. Втім, дефект може проявитися і раніше. Незважаючи на скарги, концерн Volkswagen не оголошував відкличну компанію, запропонувавши заміну поршнів для гарантійних машин.

Оскільки гарантія на агрегат складає п’ять років, то у останнього «Поло Седана» з таким мотором вона закінчиться в листопаді 2020 року, так що у деяких автовласників ще є шанс безкоштовно впоратися з поломкою. Сервісні центри виконують заміну штатних поршнів 76.460 EM на модифіковані 76.480 ET.

У них злегка змінена геометрія і зменшений вага.

Вартість поршнів складає близько 50 000 рублів, а їх заміна обійдеться ще в 40 000 рублів. Тобто без гарантії доведеться віддати за ремонт близько 20% вартості старої машини. При цьому практика показує, що через кілька тисяч кілометрів пробігу стукіт з’являється і після ремонту двигуна.

Зверніть увагу

Таким чином, заявлений групою Volkswagen ресурс служби двигуна в 200 тисяч км є сумнівним. Багато автомобілістів, почувши стукіт, намагаються швидше продати автомобіль. Адже в самому неприємному варіанті доведеться міняти двигун повністю.

Вартість нового агрегату складе близько 350 000 рублів, а роботи по заміні обійдуться в 30 000 рублів – це більше половини вартості машини.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Поршні – не єдина проблема двигунів CFN. До 100 000 км пробігу розтягується і починає гриміти ланцюг ГРМ, хоча вона повинна служити не менше 150 000 км. В результаті з’являється шум дизельного двигуна під капотом.

Тому ланцюг при купівлі вживаного автомобіля з таким пробігом краще все-таки поміняти. Вартість ланцюга становить 3500 рублів, її заміна в автосервісах обійдеться в 30 000 рублів.

Ще одна хвороба двигунів CFN – тріщина в випускному колекторі, через яку машина голосно «гарчить». Вартість випускного колектора – 45 000 рублів, заміна обійдеться в 8000 рублів. Найбезневинніша проблема агрегатів CFN – це стукіт при проїзді нерівностей.

Як правило, він пов’язаний з несправністю лівої подушки двигуна. Ціна цієї деталі – 5500 рублів, а вартість робіт по заміні – 4000 рублів.

Після 2015 року на «Поло Седан» стали встановлювати нові двигуни CWV 1.6, вироблені вже в Росії. Мотор CWVA видає потужність в 110 к.с., а CWVB програмно «приборканий» до 90 к.с. – для економії покупця на податках. «Поршневі хвороба» двигуни не перейняли, як і проблеми з ГРМ (їх усунули в результаті доопрацювання конструкції).

Після рейсталінга 2015 року на «Поло Седан» ставлять турбовані двигуни CZCA сімейства TSI об’ємом 1,4 літра і потужністю 125 к.с. У цього мотора при пробігу близько 100 000 км можуть початися проблеми з турбіною. Втім, турбіна може прослужити і до 150 000 км, тому її стан рекомендується перевірити перед покупкою на СТО.

У будь-якому випадку, всі двигуни, випущені після 2015 року, повинні перебувати на гарантії.

Трансмісія

Не менш важлива проблема старих VW Polo Sedan – це коробка передач. Найменше проблем з механічною трансмісією: там все повинно бути в порядку, якщо попередній власник не знущався над зчепленням.

До автоматичній коробці питання також виникають рідко, хоча, на думку багатьох автовласників, вона надмірно швидко перемикає передачі, і машина повільно розганяється. Найбільші і часті проблеми трапляються з роботизованою коробкою DSG, яка ставиться на двигуни 1.4 TSI.

Виробник гарантує роботу коробки протягом 5 років, і є шанс, що її можна відремонтувати за рахунок дилера, але це питання краще уточнити перед покупкою старої машини.

важливо

Найнеприємніше, що перед поломкою коробка може взагалі не подавати жодних ознак несправності і проблема виникне абсолютно несподівано. Щоб продовжити термін служби DSG, автомеханіки рекомендують при тривалій стоянці на світлофорі перемикатися з «драйву» на «нейтралці».

ХОДОВА ЧАСТИНА

Підвіска седана калузької збірки досить надійна, але періодично і вона викликає нарікання. При пробігу в 70 000 км рекомендується замінити сайлентблоки передніх важелів. Їх ціна – близько 2800 рублів, вартість заміни – 3500 рублів. Про те, що їх пора міняти, сигналізує характерний скрип в передній частині підвіски.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Задня напівзалежна важеля пружинна підвіска теж не без недоліків. На ній занадто низько розташовані підстави задніх амортизаторів. В результаті, якщо сильно навантажити автомобіль, на нерівностях на дорозі амортизатори можуть спрацьовувати до відбійників.

Амортизатори і без перевантаження швидко виходять з ладу. Автомобілісти скаржаться, що 90% -й знос фіксується вже при пробігу в 40 000 км. Вартість передньої і задньої амортизаційних стійок – 9000 і 4500 рублів відповідно. Їх заміна обійдеться в 2800 рублів.

На дорестайлінгових машинах (випуску з 2010 по 2015 рік) може з’явитися стукіт пластикових пиляків. Після 2015 року стали ставити пильовики з гуми. Постійної заміни вимагають і втулки стабілізатора – вони починають скрипіти в будь-яку погоду.

Якщо машина на гарантії, в такому випадку краще звернутися до офіційного дилера. В сервісах вартість робіт буде 2500 рублів, а ціна втулок – 500 рублів. Ще одна «хвороба» седанів «Поло» – це стійки стабілізатора. Вони характерно починають стукати при проїзді дрібних нерівностей.

При цьому неоригінальні стійки можуть прослужити довше оригіналів, які нерідко проходять лише кілька тисяч кілометрів. Ціна стійок стабілізатора становить 3000 рублів. Вартість заміни – 1500 рублів.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

Також слабким місцем «Поло Седана» є рульова рейка, причому комп’ютерна діагностика не завжди здатна виявити цю несправність. Щоб самостійно продіагностувати машину, необхідно вивернувши кермо до упору і почати рух.

Якщо з’явився дивний звук, схожий на постукування, швидше за все, деталь пора міняти. В середньому, рейки служать 60 000 – 70 000 км, але трапляється, що виходили з ладу і на 10 000 км.

За гарантії рейку замінить дилер, якщо ж ремонтувати машину самостійно, це обійдеться в 15 000 – 30 000 рублів.

КУЗОВ

Завдяки двосторонній гальванічної оцинкування кузов седана «Поло» практично не схильний до корозії. Однак лакофарбове покриття все одно не захищене від відколів, які утворюються при попаданні каменів. Багато автомобілістів закривають ділянки, схильні до сколів плівкою.

САЛОН

У салоні автомобіля бувають проблеми з підлокітниками – через непродуману конструкції вони швидко ламаються. Виявивши поломку ще до покупки машини, можна виторгувати невелику знижку.

А ось пластик в обробці використовується якісний і не облазить при експлуатації. Одна з частих скарг – повільний прогрів салону. При морозах в -20 градусів чекати, поки всередині машини стане тепло, можна до півгодини.

Найчастіше проблема пов’язана з повітряною пробкою в системі охолодження двигуна. Ремонт системи обійдеться в 4000 рублів.

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

ЕЛЕКТРИКА

Нарікань по електриці «Поло Седана» трохи – так, періодично перестають працювати склопідйомники.

За гарантії вирішити проблему вкрай складно, оскільки по приїзду до дилера автомобіль починає вести себе пристойно, і несправність себе не видає. Ремонт механізму склопідйомників обійдеться в 3500 рублів.

Трапляються проблеми і з електропідсилювачем керма. Вони супроводжуються хрускотом і скрипом. Ремонт ЕУР обійдеться в 7000 рублів.

ПРИМІРНА ВАРТІСТЬ ЗАПЧАСТИН VW POLO SEDAN І ЇХ ЗАМІНИ НА НЕЗАЛЕЖНИХ СТО, РУБ (ЗА ДАНИМИ CARFIX)

ОРИГІНАЛЬНІ З / Ч Неоригінальні З / Ч РОБОТА
Амортизатори передні (2 шт.) 9000 4000 2800
Передні гальмівні диски (2 шт.) 5000 2000 1400
Передні колодки (комплект) 2500 700 630
Маточина в зборі з підшипником 5000 1700 1600
Важіль передній нижній 5000 1500 1000
Стійки стабілізатора (2 шт.) 3000 600 1500
Рульова тяга 1500 500 1000
помпа 6000 1300 620
Зчеплення (комплект) 15 000 8000 4590
капот 17 000 4500 6000
Бампер передній 13 000 3000 6000
крило 7000 2500 5000
Передня фара 2700 3300 800
Лобове скло 12 500 3000 2000

ВЕРДИКТ

Постарайтеся знайти «Поло Седан» з двигуном CWV 1.6. На дорестайлінгових версіях зверніть увагу на шуми – можливо, пора міняти ланцюг ГРМ або поршні (що набагато гірше).

Якщо сподобається версія з 1,4-літровим мотором, ретельно перевірте турбіну і коробку.

Якщо DSG подає ознаки «хвороби», перемикається довго або з ривками, або починає вібрувати, коли рушає з місця – від покупки краще відмовитися.

Недоліки Фольксваген Поло седан, відгуки власників

Перейти до вмісту Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

У цій статті я опишу всі основні проблеми Фольксваген Поло седан. Німецька якість з кожним роком починає засмучувати все більше і більше.

проблеми:

Кузов і салон

Проблеми з кузовом

Якість оцинковки кузова знаходиться на досить високому рівні. Метод використовується німецьким концерном – це гальванічна оцинковка (двостороння).

Як би оброблений добре метал не був, від слабкого якості лакофарбового покриття це не захистить. На автомобілях Поло седан легко утворюються відколи, при попаданні каменів. Перше що варто зробити при покупці, забронювати, схильні до сколів, ділянки ЛКП – плівкою.

Мені дилер по гарантії усунув дефекти ЛКП і навіть плівкою забронював.
Потрапив камінь – відразу скол.
Висновок – без бронювання плівкою нікуди. Теж буду клеїти плівку, набридли відколи !!!

Порада

Існує безліч скарг на довгий прогрів салону. Можна чекати 20 – 30 хвилин до початку надходження теплого повітря.

Іноді проблема пов’язана з повітряною пробкою в системі охолодження двигуна.

Більш радикальний метод – це частково перекрити решітку радіатора, обмежити надходження повітря.

двигун

Ні для кого не секрет, що у Поло проблеми з двигуном зустрічаються не одинично. Існує велика кількість форумів присвячених даній тематиці. Тут же, для вас, буде зібрана найактуальніша і зручна для сприйняття інформація про двигуни Фольксваген Поло.

мотор CFNA

знос поршнів

На цей мотор надходить велика кількість скарг. Все починається зі стуку в двигуні Фольксваген Поло. Спочатку короткочасного, а потім все довше і довше. Це ознаки виходу з ладу поршневої. Заміну проводять по гарантії.

Всім відома проблема і дилер особливо не відмовляється виконувати гарантійні зобов’язання. Від пробігу не залежить, може почати стукати, як на відносно нову машину, пробіг 10 000 – 15 000, так і на машинах з хорошим пробігом, за 70 000 – 80 000.

При розтині мотора на предмет діагностики, відразу видно знос і пошкодження поршнів. Проводять заміну на модифіковану поршневу, але були випадки звернення зі стукотами на вже модифікованих, таким чином, двигунах.

Складається враження що поршнева це слабкість моторів фольксваген, схожа ситуація на Тігуан і на Джетта.

проблеми гидрокомпенсатора

Причини стукотів:

  1. У масла закінчився термін служби, застосування його з невідповідною в’язкістю.
  2. Знижена температура зовнішнього середовища і невідповідний масло температурних умов. Змащуюча рідина густіє і при роботі мотора не відновлює своїх властивостей.
  3. Можливий так званий стукіт при забитому масляному фільтрі.
  4. Клапан не блокує надходження масло, воно продовжує сочитися при зупиненому двигуні. Відбувається так званий ефект завоздушіванія, припиняється після видавлювання повітря маслом. Процедура займає 5 – 10 хвилин.
  5. Зламався гідрокомпенсатор.

Причини виходу з ладу гидрокомпенсатора:

  • Може потрапити бруд в клапан, керуючий подачею масла, це призводить до його нештатної роботи
  • Вироблення або пошкодження частин плунжерна.
  • Гідрокомпенсатор, через пил і відкладень усередині, заклинює.
  • Стукіт через механічну вироблення зчленувань.

Погано заводиться двигун Фольксваген Поло вранці

Часто пов’язано з неякісним паливом, але бувають і інші причини: неякісне масло (густіє при негативних температурах понад передбачуваних), вийшов з ладу стартер, забруднений паливний фільтр, загусло масло у втягуючому механізмі стартера.

Знос опори двигуна Фольксваген Поло седан і подальший стук

Симптоми: з’являються стуки спереду зліва, ззаду. Звук не металевий. Якщо є гарантія, то повинні замінити опору двигуна. Якщо ж немає, є спосіб підкласти гумовий ущільнювач в місця зіткнення опори з іншими деталями.

  • Інструкція по установці ущільнювачів:
  • Опора під заміну:

Несподівано загоряється EPC і Check Engine, далі машина починає погано працювати і падають обороти. Діагноз – вийшов з ладу блок дросельної заслінки.

Відбувається як на малих пробігах, так і на великих.

Якщо трапилося під час гарантії, то вважай легко відбулися, якщо ж ні, то новий блок коштує 30 000 – 35 000 рублів.

Поміняли блок дросельної заслінки по гарантії, 25 000 пробігу.

Все як у всіх. EPS і Check Engine, заміна блоку по гарантії.

Гарантія скінчилася, блок здох, 31 000 рублей віддав за новий.

Відбувається на пробігах від 40 000 км. З’являється шум, шелест або свист з під капота, це швидше за все перша ознака швидкого виходу з ладу ролика генератора. Може заклинити і порвати ремінь.

двигун  CWVA

  1. Почали оснащувати Фольксваген Поло цим двигуном з 2015 року.
  2. Специфіка агрегату – зайве поїдання масла. У нових моторах ланцюг ГРМ замінили на ремінь
  3. Особливих нарікань, в зв’язку з малим експлуатаційним періодом, не виявлено.

Трансмісія

АКПП

Надійний агрегат, багато хороших відгуків. Бувають невеликі провали в перемиканні, вирішується пере прошивкою коробки.

МКПП

Рідко, але приходить в непридатність зчеплення. Ціна заміни 25 000 – 30 000 рублів.

Бували випадки виходу з ладу коробки передач. З’являється шум, далі тріск і масло струмком. Ціна нової коробки 170000 – 200000 рублів.

підвіска

Підвіска Фольксваген Поло седан одне з найслабших місць автомобіля. Вона скрипить, стукає, хрумтить і всіляко не дає спокою власникам. 

Передня підвіска:

У Volkswagen Polo встановлений класичний Макферсон, важільно – пружинного типу.

Причини стукотів  в підвісці Фольксваген Поло седан :

Рульова рейка

Стук в рульовій рейці можна визначити вивернувши кермо вліво до упору і почати рух, повинен з’явитися дивний звук, схожий на постукування. Комп’ютерна діагностика може не виявити цю проблему.

З досвіду власників, рейка прослужить, без несправностей, десь 60 000 – 70 000 км. Були випадки виходу з ладу і до 10 000 км пробігу, тут вам дорога до дилера, повинні замінити деталь на нову.

стійки стабілізатора

Випадків проблем з цим елементом підвіски багато, мало не кожен власник цього автомобіля стикається. Багато хто вважає це хворобою підвіски Фольксваген Поло седан.

Признаки вышедших из строя стоек: появляется бренчание при проезде мелких неровностей, глухой стук в районе капота. По многочисленным опытам было установлено, что оригинальные стойки служат очень малый срок и устанавливать их повторно нет смысла, из-за этого были подобраны аналоги с наибольшим сроком службы и максимально подходящими характеристиками на Polo.

Аналоги:

  1. Optimal артикул G7-734 прослужили 20 тыс. км
  2. Ruville артикул 917814 прослужили 35 тыс. км
  3. Meyle артикул 116 060 0000 прослужили 60 тыс. км
  4. Febi артикул 19518 проходят 25 — 30 тыс. км

Причины скрипов в подвеске Фольксваген Поло седан:

Сайлентблоки (Резинометаллические шарниры)

У мороз починає скрипіти в передній частині підвіски Фольксваген Поло, це швидше за все сайлентблоки. Вважається що проблема в матеріалі, гумки стають жорсткими при низьких температурах і починають скрипіти. Можна змащувати внутрішню частину гумово шарнірів, і ймовірно скрипи підуть.

втулки стабілізатора

Скрипи з’являються в будь-яку погоду, як в плюсову, так і в мінусову. Міняють по гарантії, але більше ніж рік вони вам не прослужать, з’являться знову ті ж симптоми. Хто то бризкає силіконом, деякі змащують графітовим мастилом труться елементи. Кому-то допомагає, комусь ні. Вартість нових втулок на Поло седан коливається від 600 до 1000 рублів.

Малий ресурс амортизаторів

На Поло слабкістю підвіски є – амортизатори. Швидко виходять з ладу. Видають стуки через пластикових пиляків, але це стосується машин до 2015 року, на нових встановлені гумові пильовики.

  • У кого то на 40 000 км пробігу вже проблеми, а хтось то 80 000 км проїжджає. Замість оригінальних радять ставити:
  • KYB Exel-G артикул: 339763 – передня амортизаційна стійка
  • KYB Exel-G артикул: 343298 – задня амортизаційна стійка

Бували випадки зіткнення витка амортизатора і лонжерона, що призводить до стирання до металу фарби, далі корозія. Цей момент не варто упускати.

Задня підвіска

 

 Фольксваген Поло седан

:

Відгук про volkswagen polo sedan після пробігу 100 000 км.  Що стало з моєю машиною

На Фольксваген Поло седан в ролі задньої підвіски використовується напівзалежна, важільно – пружинна система. З плюсів – легко монтується, невеликі габарити і вага. З мінусів: дуже низько розташовані підстави задніх амортизаторів.

Задня підвіска Volkswagen Polo не витримує великих навантажень. Накинувши машину по максимуму, варто дуже обережно вести машину і не потрапляти в ями або вибоїни, так як амортизатори будуть спрацьовувати до відбійників.

Можуть швидко зношуватися задні сайлентблоки, що призводить до шумів.

електрика

Несправність склопідіймача на водійських дверей

Періодично перестає працювати передній стеклопод’емник. Відбувається не часто, але дуже неприємно. Деякі власники Фольксваген Поло седан примудрялися поміняти механізм по гарантії, але це швидше виняток. Зазвичай по приїзду до ОД плаваюча несправність ніяк себе не проявляє.

Заїдають задні склопідйомники

Барахлить у багатьох. Люди грішать на несправність блоку управління.

Проблеми ЕУР (електро підсилювач керма)

 

Періодично перестає працювати. З’являються скрипи, хрускіт – провісники виходу з ладу елемента. Випадків несправності електропідсилювача керма Поло багато.

інше

течуть Шруси

Сальник стає негерметичних, може рватися пильовик. Якщо бруд встигла потрапити, то швидше за все доведеться міняти саму гранату.

Запізнюється реакція педалі газу

Це особливість даного автомобіля. Швидше за все ні прошивка, ні інші маніпуляції не вирішать проблему запізнювання. Справа в електроніці, не відразу реагує на натискання.

Наскільки довговічні «бюджетники». Що зламалося у Volkswagen Polo за 550 тисяч км пробігу?

Сьогодні білоруський дилер Volkswagen продав 10-тисячний Volkswagen Polo. Досить довгий період ця модель займає лідируючу позицію серед конкурентів з продажу. Нова недорога машина – це добре. Але білорусам цікаво, наскільки довго вона протягне.

На форумах поширюються припущення про недовговічність «бюджетників», мовляв, від’їзд гарантійний термін і почнуть розвалюватися. Onliner.by вирішив перевірити, наскільки ці висловлювання збігаються з істиною. В якості піддослідного виступає Polo 2011 року в.

з рекордно великим пробігом в 550 тисяч кілометрів.

П’ять років тому ця модель коштувала $ 17 тисяч. Зараз вона ж нова обійдеться в $ 10 тисяч. За конкретний автомобіль на вторинному ринку можна отримати близько $ 4500..

Зверніть увагу

Відразу розставимо акценти: машина була надана дилером, саме представники Volkswagen знайшли автомобіль з настільки великим пробігом. Машина належить юрособі, експлуатувалася в основному на трасах, супроводжувала вантажі. За словами власників, радикального ремонту з моменту покупки не було. Ці слова підтверджуються документами. Що ж все-таки поміняли або ще не встигли замінити?

На другому році експлуатації замінили лобове скло: воно пошкодилося після попадання каменя.

На третьому році вийшов з ладу блок дросельної заслінки. Припускають, машину якось заправили неякісним паливом. Також двигун автомобіля протестували на професійному стенді по виміру потужності. При заявлених заводом-виробником 105 к.с. двигун цього Polo показав потужність 113 к.с.

Багато питань на форумах пов’язані з цілісністю поршнів. На цьому Polo їх не змінювали. Зате, судячи з усього, поміняли (або підтягнули) ремінь.

На кузові видно багато відколів лакофарбового покриття, особливо пошкоджений капот. Це пов’язано з особливістю експлуатації на трасах.

Головна оптика також з часом зблякла, втратила гладкий вид.

Слідів сильної корозії на днище немає, наскрізних «жуків» не видно.

Помітні сліди протікання моторного масла. Зовнішня аллюмінізація «банок» вихлопної труби потріскалася. Сама система не замінювалося.

На задньому сайлентблоками розшарування тільки починається. Тяги стабілізатора встановлені «рідні». Видно, що замінювали кермові наконечники.

Також в документах зафіксовані скарги водія на нерівномірний знос шин. Однак чи був виправлений недолік, невідомо.

Точно потрібно замінити ущільнювач на двері. Власник поки не встиг цього зробити.

Вид салону особливих емоцій не викликає. Про його збереження можна судити по фото.

важливо

Представники дилера стверджують, що поломки характерні для їзди по трасах: «У міському режимі при більш жорсткої експлуатації, судячи з практики, люди звертаються з проблемами через 4-5 років після покупки».

Також дилер поділився цікавою статистикою. Найпопулярнішим кольором для Polo є сріблястий металік. Типовий покупець – чоловік з Мінська на ім’я Олександр, що віддає перевагу 110-сильний двигун в поєднанні з механічною коробкою передач.

Автомобілі Volkswagen з пробігом в «автобарахолке» Onliner.by

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…