Volga Siber в даному разі антипод (якщо не брати до уваги, що він теж передньопривідний седан): автомобіль став на конвеєр в Нижньому Новгороді трохи раніше, в 2008-му, прямо перед кризою, збирався крупновузловим методом з американських машинокомплектів (за проектом кінцева локалізація становила не більше 50%), а зарубіжний шильдик Chrysler Sebring (або Dodge Stratus) в своєму російському варіанті змінив на Volga Siber … Відзначимо, що автомобіль російській публіці сподобався і подобається дотепер. Але він, зрозуміло, не без недоліків …

Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені

Ненависть # 5: акумулятор в бампері

За конструктиву машина дуже збалансована, це «американець» в найкращому сенсі слова. Його перше втілення, Chrysler Sebring, випускалося в Штатах з 2001 року, і до моменту впровадження збірки на конвеєрі в Нижньому платформа JR41 була відпрацьована до дрібниць.

Однак російська експлуатація виявила нюанс в компонуванні моторного відсіку.

Акумулятор в Сайбер знаходиться в лівій частині переднього бампера, і, як свідчить чутка, якщо він сів, то щоб зняти його і віднести в тепло на зарядку, вам потрібно піддомкратити машину, зняти колесо і подкрилок, після цього відкрутити дві гайки клем і ще пару гайок, що кріплять саму батарею.

Однак під капотом у Сайбера, як і у американського прародителя, є дистанційні клеми, які стануть в нагоді для знеструмлення автомобіля або для «прикурювання». Більш того, на самому ділі знімати колесо для зняття АКБ не потрібно: всі маніпуляції детально прописані в керівництві по ремонту і виробляються просто з вивернутими до упору вліво колесами.

Любов # 5: хороший ресурс

Цей привід любити Сайбер трохи пом’якшує привід його ненавидіти, описаний вище. Акумулятори в Сайбер ставили хороші, вони без проблем виходжують по 5-6 років і навіть більше при сприятливих режимах експлуатації.

Те ж саме стосується основних агрегатів: 4-циліндровий 2,4-літровий бензиновий двигун з 143 к.с.

, Так і залишився для Сайбера єдиним (планувалися і 2-літрові версії, і 2,7-літровий V6) і пара коробок – 4-ступінчаста АКП і що пішли в 2010 році 5-ступінчаста “механіка”, не доставляють власникам ніяких проблем долгіе- довгі роки.

Крім того, їх досить просто обслуговувати – для цього від слюсаря не потрібно ніяких сверхнавиков, крім базових знань і правильно зростаючих рук. Та й кузовний метал (холоднокатана оцинкована сталь поставлялася з Детройта та фарбувалася в Нижньому) досить міцний і непогано чинить опір корозії.

Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені

Ненависть # 4: висока витрата палива в місті

Про це часто говорять ті, хто свого часу пересів на Сайбер з автомобіля поменше – і точно не з «американця».

Об’єктивно, витрата Сайбера – на рівні прародителя Себринга, який особливо підвищеним апетитом на тлі своїх побратимів по класу і походженням не відрізняється.

Проте, російського споживача апетит Сайбера дійсно здатний здивувати: машини з «автоматом» в місті спалюють 12-14 л / 100 км. Машини з «механікою» економічніше, але зовсім ненабагато.

Любов # 4: вдалий дизайн

Зовні від чистокровного «американця» Сайбер відрізняють трохи інші бампера, дзеркала і решітка радіатора. Зміни чисто косметичні, покликані німого наблизити машину до вигляду класичних легкових моделей ГАЗу.

Але по суті зовнішність залишилася американської – і, визнаємо, вельми вдалою. Широкий кузов з приземистим трёхоб’ёмним профілем, примружені світлотехніка, добротний інтер’єр зі знайомими шильдиками … Що й казати, в плані зовнішності Сайбер цілком тягнув на статус «нової Волги».

І покупці цих машин були цілком згодні з цим.

Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені

Ненависть # 3: складність в заміні деяких вузлів

При загальній зручності обслуговування Сайбера (виключаючи описаний вище акумулятор, звичайно ж) незадоволені репліки по ремонту та заміни деяких елементів все-таки мають місце бути.

По-перше, є питання до ходової частини – не завжди її вистачає на наші «дороги», і стійки амортизаторів часом помирають раніше за встановлений термін. Хоча тут багато (якщо не все!) Залежить від акуратності власника.

А ось ступичні підшипники, які теж є слабким місцем ходової, все 100% власників змушені міняти в зборі з маточиною – така одна з досить витратних особливостей конструкції.

Любов # 3: простір в салоні

Ці моменти власники Сайбера відзначають в числі найголовніших плюсів – салон у цього седана дійсно видатний – за зручністю посадки, простору в голові, плечах і ногах це явний представник сегмента D. А ось багажник поступиться більшості сучасних «У-класників» – він має об’єм в 453 літра, але об’єктивно кажучи, найчастіше власникам великих седанів і цього вистачає за очі.

Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені

Ненависть # 2: недостатня динаміка

«Ресурсний» крайслеровскій мотор, особливо в поєднанні з 4-ступеннчатой ​​АКП, має свою «зворотний бік монети»: світлофорних гонок Сайбер не любить.

Розгін по “паспорту” на машині з «автоматом» займає 13,4 секунди, з «механікою» – на дві секунди менше (що приблизно відповідає дійсності), і погодьтеся, це зовсім нешвидко. З іншого боку, людей, які купували б цей автомобіль заради динаміки, зовсім небагато.

У цьому сенсі вони повністю відповідають тій цільовій групі, що колись купувала класичні Волги. А ось з такого приводу для любові Себринг явно перевершив попередників.

Любов # 2: доступність

До теперішнього моменту дилери ГАЗа фактично повністю відійшли від обслуговування Сайбера, та й під час перебування цієї машини на конвеєрі її сервісом займалася далеко не вся мережа Горьковського автозаводу.

Однак проблем з обслуговуванням у власників немає: переважна більшість обслуговується в мультибрендових сервісах за регламентом Крайслера, а інші не гребують самостійним обслуговуванням в гаражі, до чого має порівняльна простота конструкції.

Запчастини, всупереч стереотипу, в основній масі своїй недорогі – скажімо, бампери, світлотехніка, стійки амортизаторів лише трохи дорожче запчастин на Lada.

А сама машина абсолютно нецікава і викрадачам, і навіть дрібним злодюжкам – ну кому ти продаси б / у дзеркало від Сайбера? Машина недорога на вторинному ринку – хороший екземпляр обійдеться вам в ціну близько 400 000 рублей. Це за великий, надійний, симпатичний, та ще випущений обмеженим тиражем автомобіль з цікавим ім’ям.

Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені

Ненависть # 1: маленький кліренс

Разом з трохи зміненим зовнішнім виглядом російський Сайбер отримав і модифіковану по відношенню до американського Себрінга підвіску. Але вся модифікація звелася до підвищення жорсткості пружин, а ось дорожній просвіт залишився, яким був.

Насправді, він невеликий – цих 140 міліметрів може не вистачити для подолання частини російських дорожніх колізій, та й бордюри на вулицях наших міст іноді «встановлюють» так, що двері на низькій машині буває не відкрити. Ситуація ускладнюється досить великим переднім свесом.

Власники виходять з ситуації по-різному: хтось купує «кит» і ліфти машину, а хтось змиряється з думкою про те, що у нього «американець» і вчиться їздити акуратніше.

Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені

Любов # 1: високий комфорт

Це теж волговские класика і одночасно – найбільший предмет для гордості власників.

Реально, за невеликі (особливо з урахуванням держпрограми і власної знижки ГАЗу) гроші на початку 2010-х ви могли придбати великий седан зі зручним салоном, теплою грубкою, ефективним кондиціонером, двома подушкам безпеки, електрорегулюванням сидіння водія, «музикою» на 6 колонок, чотирма електросклопідйомники, обігріваються і складаються дзеркалами … При цьому машина має енергоємну підвіску, довгу базу і низьку посадку, що дозволяє їй відмінно відчувати себе на трасі.

Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені

За великим рахунком, явних приводів ненавидіти цей автомобіль немає жодного. Це машина, яка відмінно відчуває себе на російських просторах, незважаючи на невеликий дорожній просвіт і нетипово розташований акумулятор.

Але, як ми знаємо, незабаром після запуску цієї моделі вибухнула криза, і початкові амбітні плани по виробництву 50 000 Сайбера в рік довелося кілька разів коригувати. У підсумку з 2008 по 2010 рік було випущено всього трохи менше 9 000 машин.

Бу Андерссон, в ту пору президент «Групи ГАЗ», припинив виробництво Сайбера 31 жовтня 2010 року, вирішивши, що честолюбні плани колишнього керівництва по відродженню марки «Волга» не варті спроб боротися за рентабельність складання машин з американських машинокомплектів в розпал кризи.

Зараз, через сім років, ГАЗ відчуває себе непогано, семимильними кроками розвиваючи свою вантажну лінійку. І все ж останній «Волги» трохи шкода …

Відгук власника про волзі Сайбер.  Російська машина, яка не по кишені

джерело

газ Сайбер

На жаль, у цій моделі немає однокласників …

ГАЗ Siber, 2010 р

Добрий день. Купив «Волгу Сайбер» в жовтні 2009 року. До цього у мене були автомобілі: ВАЗ 2105, 2115, Вольво 740, Опель Аскона, Москвич 412, Опель Омега, Хонда шатлл, Додж караван. Стаж водіння більше 15 років. Всі автомобілі були старі. Проблеми були тільки з ВАЗ 2115 (великі). На ГАЗ Siber відкатав на сьогоднішній день 45 тис. Км.

Завтра на обслуговування. Машина гідна. Все працює. Прохідність відмінна, їде чудово. Двигун: наш бензин «Сайбер» перетравлює без проблем, двигун працює рівно, тільки якщо якість погана збільшується витрата.

Підвіска у Volga Siber набагато краще, ніж на «американцях», при гальмуванні машина не нишпорить, на купині не розгойдується, в міру жестковато, але на наших дорогах – в самий раз. Рульове: на кільцевій при 180 чітко відчуваєш автомобіль, кермо в міру навантажений. Однією рукою можна управляти, не напружуючись при 140. Кузов: 2-стороння оцинковка.

Зверніть увагу

Чи не оцинкована тільки дах. Був неприємний скрип в районі передніх дверей після 30 тис. Км при гальмуванні, зараз ніби пройшов, не знаю, з’явиться чи ні. Автомобіль сам широкий і довгий, всередині просторий.

Споживання палива: скажу по простому, бак 61 літр, на 100 км в змішаному циклі місто – область, пробки – траса плюс кондиціонер – навчився в 10-11 літрів на “сотню” 92-го бензину. Чисто пробки плюс кондиціонер – 15 літрів. Ергономіка: все відмінно, особливо склоочисник.

Автомат у «Волги Сайбер» трохи задумливий, але з ручним режимом цілком вистачає, якщо в душі не пілот формули 1. Хоча все від досвіду залежить. Мене майже влаштовує. Зовнішній вигляд – сучасний авто. Інтер’єр, звичайно, хочеться посовременней, але зібраний якісно, ​​навіть дуже. З усього сказаного моя оцінка загальна: «4 з плюсом».

Переваги : зовнішній вигляд. Керованість. Прохідність.

  •    Недоліки : простакуватий інтер’єр.
  •   МАКСМ, Москва
  • ГАЗ Siber, 2010 р

Доброго часу доби, шановні автолюбителі. Хочу розповісти про свою недавню покупку – «Волзі Сайбер». Чому вибрав цю модель? Багатьом в Росії сподобалася ідея з програмою утилізації, в гаражі в селі припадав пилом 30-річний «Москвич» завдяки випадку на обліку.

Став вибирати що взяти – перше, що спало на думку «Рено Сандеро», пішов в салон – черга 200 чоловік, потім перейшов на «Шкода Фабія» – здалася замала, а «Октавія» в самий раз, вирішив замовляти, ціна питання 650 тис . рублів мінус 50 тис. рублів, разом 600 тис.

Сам живу в Нижньому Новгороді і побачив біля салону ГАЗ рекламу: «економія при покупці до 225 тисяч», вирішив дізнатися наскільки це правда. Виявилося, що як завжди треба ділити приблизно на 2 їхню обіцянку – знижка 150 тисяч і ще 15, якщо береш в кредит. Загалом, порахував я і вийшов Volga Siber мені в 350 тис.

рублів, що і стало головним аргументом при покупці. Тепер про машину. На американському предка не їздив, про відмінності судити не можу, тому думка суто суб’єктивне. ГАЗ Siber – машина велика, простора. Багажник відносно великий, спинка сидіння розкладається, щоб перевозити довгоміри.

Салон більше сподобався в комплектації «комфорт», тканинний, панель без пластикових вставок під дерево. Колір вибрав чорний, брудниться сильно, але виглядає, на мій погляд, солідніше. У базі була музика з 6 колонками, звук не дуже, але я не меломан. Тепер по експлуатації. Volga Siber з 4-ступінчастим автоматом, 144 к.с.

, При вазі півтори тонни, особливої ​​прудкості домогтися важко. Бензин їсть добре, по місту 15 л по трасі 10 л, радує, що 92-й, а не 95-й. Розганявся максимум до 190 км по спідометрі, починає «гуляти» корми. В цілому враження про машину позитивне, салон не скрипить, нічого не відвалюється.

Що не сподобалося – акумулятор знаходиться в бампері, щоб його поміняти, потрібно: зняти колесо, підкрилки задніх арок встановлені так, що бруд і вода потрапляють в пороги. Моя думка, за 350 тисяч машина дуже хороша, авто за 516 тис. Я б уже не взяв. Всім удачі на дорогах.

Переваги : зовнішність і інтер’єр. Непогана якість автомобіля в цілому.

Недоліки : динаміка. Витрата.

  1.   Броніслав, Нижній Новгород
  2. ГАЗ Siber, 2009 р

Враження від ГАЗ Siber найпозитивніші. Це найкраща машина з вітчизняних авто. Простіше перерахувати мінуси, ніж плюси. Їх значно менше. Найсерйозніший мінус Volga Siber – це низький дах. Рослій водієві (зростання більше 180 см) буде трохи затісно (голова в стелю). Мій зріст 176 см, відчуваю себе комфортно.

Також хотілося б іншу приладову панель і обшивку дверей. В цілому, все зібрано дуже добре і якісно, ​​але навіть в останній «Волзі» 31105 панель і обшивка дверей була краще. Ще бортовий комп’ютер, або цільне головний пристрій з ГЛОНАС навігацією. Трохи є вібрація на рульовій колонці при зупинці, в D-режимі. В іншому все здорово.

Машиною дуже задоволений. Подобається зимова експлуатація. Зима в Кузбасі була дуже сувора. Проблем з пуском двигуна Volga Siber не було взагалі (при будь-якому морозі). Дуже теплий салон. Наприклад, в 35-ти градусний мороз, бувало, їздив практично в одній сорочці. На травневих святах вирішив сам переставити охоронну сигналізацію.

важливо

Так як в наявності не було літератури і електричних схем по «Сайбера», довелося виймати приладовий щиток, знімати обшивку дверей водія і видзвонювати проводку. Розібравши, був дуже приємно здивований. Проводка та електрообладнання. Все електричне обладнання машини імпортне.

Аналогічну елементну базу використовують і в інших іномарках збираються в Європі. Звичайно, всю машину не розбирав, але, схоже, тільки фари і задні ліхтарі мають російське походження. Скажу як електрик – працювати з проводкою «Волги Сайбер» мені дуже сподобалося.

Все зібрано якісно, ​​просто і має хорошу доступність при обслуговуванні (не потрібно півмашини розбирати): прокладка джгутів з проводами, роз’ємні з’єднання, реле, підгонка пластика і т. П.

Переваги : теплий салон. Якісна збірка і підгонка деталей. Пуск двигуна взимку.

  •    Недоліки : низький дах.
  •   Андрій, Кемерово
  • ГАЗ Siber, 2009 р

Шукав для себе перший автомобіль, обов’язковим параметром була коробка-автомат. Переглянув близько сотні машин, Ніссан, Тойоти, Мазди, але за мою ціну в 250 тис. Це все були машини 15-річної давності. І тут наткнувся на ГАЗ Siber. Читав відгуки довго і всі позитивні. Проїхавши з продавцем буквально кілометр вирішив, що беру.

Машина простора, багато місце, в багажник поміщається спокійно коляска, поруч лежить автокрісло, дуже м’яка, в салоні просторо. Звук відмінний, 6 динаміків. Після покупки робив ТО ходової, почав шукати запчастини, майже все підходить від Крайслера Себринга і Доджа Стратуса, запчастин повно, ціни помірні.

Спочатку боявся великої витрати, так як 24-й двигун, але тепер розумію, що менше я не хочу. Завжди знаю, що на педаль натиснув і машина полетіла вперед. Витрата в середньому 13 літрів, на бензин витрачаю приблизно 2500-3000 на місяць. Це не Волга, це відмінна іномарка, за ціною Жигулів. Хто хоче брати – беріть не сумнівайтеся.

Проїхавши рік, не було жодної проблеми, все з півоберта. Зараз настала зима, хуртовина сніг, машина важка, колеса широкі, спокійно їздить як позашляховик.

Переваги : багато місце в салоні. Надійна. Недороге обслуговування.

  1.    Недоліки : за таку ціну мінусів тут немає.
  2.   Максим, Санкт-Петербург
  3. ГАЗ Siber, 2009 р

Спочатку ГАЗ Siber мені здалася дуже невиразною (плескатої). Потім коли один родич купив собі такого ж, я протестував в реалі, про що потім сперечався зі знайомими з піною у рота, що машина дуже навіть гідна. Отже, я все ж зважився купити ГАЗ Siber, правда, не нового, але в межах 1 – 2 років експлуатації з мінімальним пробігом.

І знайшов 1 рік експлуатації, 30 тис. Км 2.4 автомат за 400 дерев’яних. Їздив я по роботі дуже багато і за 2 роки пробіг досяг 120 тис. Км. Планові заміни за цей час: 2-е передні верхні кульові, якісь передні важелі (не пам’ятаю точно, але ніби нижні), два наконечника, акумулятор, два рази передні колодки, один раз задні, лампочки, масла, фільтра. Ну ніби і все.

З непланових поломок: два рази виривав передній бампер (2 рази по 1.5 тис. Руб.), Два рази рвав гофру (2 рази по 1 тис. Руб.) На глушнику, один раз пробив картер двигуна. По роботі доводилося багато їздити по поганих дорогах, а взимку підробляв снігоприбиральної технікою.

Порада

Машина дуже низька, після ГАЗ Siber хочу машину з великим просвітом і не хочу їздити в тісному маленькій машині, тому як тут простору вистачає. Швидкісні якості Сайбера далеко не на висоті, машина для спокійної розміреної комфортної їзди. Особливо з включеним кондиціонером і коли в машині сидять 4-ро людей – ГАЗ Siber починає їхати після розкрутки від 4000 тис. Об.

, Що як ножем по серцю. Зате коли приїжджаєш в якусь глухе село або селище, тут уваги стає багато до машини.

Переваги : ціна. Надійність.

  •    Недоліки : кліренс маленький.
  •   Євген, Липецьк
  • ГАЗ Siber, 2010 р

За експлуатації: надійність у ГАЗ Siber хороша, за 3 місяці і цілих 3000 км мого пробігу нічого не зламалося. Якщо серйозно, то поки рано говорити, але по факту за 3 місяці нічого не зламалося, тільки в мороз при відкриванні дверей гумка відірвалася трохи, але це я сам винен.

У мороз, до речі, ГАЗ Siber заводитися без проблем, в двадцятих числах грудня у нас було вночі 30С, а вранці він завівся без проблем. Порадував цим реально. Ходові якості – на відмінно.

Підвіска в міру жорстка, для наших доріг що треба, у американських побратимів, до речі, підвіска м’яка і до наших ямах не дуже підходить, а у ГАЗ Siber її адаптували для Росії і правильно зробили. Машина на дорозі стійка, особливо хороша на шосе, пару раз мені вже прощала грубі помилки на великій швидкості.

Двигун тягне добре, не шумить, коробка перемикається без затримок, педаль натиснув – машина прискорилася, жодної задумі, динаміка на рівні. Світлофорні гонки з 3-х літровими Mercedes і BMW звичайно не потягнемо, а й «гальмами» себе не відчуваємо.

Комфорт на рівні, кондиціонер охолоджує, обігрівач гріє, «шумка» в нормі, якщо їхати до 80 км / ч. А якщо швидше, то магнітофон рятує. Крісла з поперекової підпорою. Вартість запчастин та обслуговування – все відмінно. В цілому машиною дуже задоволений.

Переваги : зовнішній вигляд. Надійний, спритний двигун. Перевірена роками автомобільна платформа. Комфортна. Дешеві запчастини.

  1.    Недоліки : витрата палива.
  2.   Микола, Москва
  3. ГАЗ Siber, 2010 р

Загалом, ГАЗ Siber цілком варто своїх грошей, двигун працює відмінно, не димить, тягне як танк. Хто говорить, що він «тупий», значить проблема в вас, а не в авто. Коробка автомат з можливістю ручного перемикання працює без стусанів, підвіска м’яка.

Єдине іноді простукує рульової наконечник, але це дуже рідко. Машина дуже низька, тому потрібно піднімати, інакше шоркаться всюди. Була проблема з пічкою, вона починала дути замість тепла холодом, але ця проблема вирішена пропайкой контактів.

Витрата палива по місту у мене 12-13 літрів, якщо їздити в помірному темпі, коли доводиться тиснути в підлогу, там відповідно більше. Заміри проводив сам, до повного лив, потім катав «сотку» і заливав 11.7. У салоні ГАЗ Siber цілком просторо, мені, по крайней мере, не тісно, ​​ззаду люди не скаржаться.

Зверніть увагу

Скажу одне, машина цілком надійна і співвідношення ціни і якості, запчастини є і в наявності і в інтернеті. За ціною як на звичайне авто, багато підходять від ВАЗ. Зараз пробіг 80000, ремінь в отличном состоянии, міняти буду тільки на 100000 тисяч.

Багато хто змінює раніше, а потім пишуть що даремно, ремені в ідеалі, а тепер поставили не зрозуміло що. Єдина проблема – це підвіска яка при ремонті проблематична і дорога, але люди кажуть ходить без проблем і по 120-140 тисяч.

  •    Переваги : автомобіль коштує своїх грошей.
  •    Недоліки : незначні.
  •   Сергій, Томськ

Плюси і мінуси Volga Siber – Колеса.ру

Чергова порція концентрату народної любові і ненависті. Цього разу – до автомобіля, що показав, мабуть, саму драматичну історію життя і смерті за останні кілька років. Економічна криза, невиправдано різке рішення керівництва або об’єктивні недоліки – що ж погубило Сайбер?

  • Минулого разу ми говорили про седані Volkswagen Polo , і це приклад істинно благополучного життя моделі автомобіля: що збирається з 2010 року по повному циклу в Калузі, він користується популярністю, яку частково заслужив, а почасти придбав при народженні в силу наявності емблеми іменитого бренду на решітці .
  • Volga Siber в даному разі антипод (якщо не брати до уваги, що він теж передньопривідний седан): автомобіль став на конвеєр в Нижньому Новгороді трохи раніше, в 2008-му, прямо перед кризою, збирався крупновузловим методом з американських машинокомплектів (за проектом кінцева локалізація становила не більше 50%), а зарубіжний шильдик Chrysler Sebring (або Dodge Stratus) в своєму російському варіанті змінив на Volga Siber … Відзначимо, що автомобіль російській публіці сподобався і подобається дотепер. Але він, зрозуміло, не без недоліків …

 

Ненависть # 5: акумулятор в бампері

За конструктиву машина дуже збалансована, це «американець» в найкращому сенсі слова. Його перше втілення, Chrysler Sebring, випускалося в Штатах з 2001 року, і до моменту впровадження збірки на конвеєрі в Нижньому платформа JR41 була відпрацьована до дрібниць. Однак російська експлуатація виявила нюанс в компонуванні моторного відсіку. Акумулятор в Сайбер знаходиться в лівій частині переднього бампера, і, як свідчить чутка, якщо він сів, то щоб зняти його і віднести в тепло на зарядку, вам потрібно піддомкратити машину, зняти колесо і подкрилок, після цього відкрутити дві гайки клем і ще пару гайок, що кріплять саму батарею. Однак під капотом у Сайбера, як і у американського прародителя, є дистанційні клеми, які стануть в нагоді для знеструмлення автомобіля або для «прикурювання». Більш того, на самому ділі знімати колесо для зняття АКБ не потрібно: всі маніпуляції детально прописані в керівництві по ремонту і виробляються просто з вивернутими до упору вправо колесами. Так що наведене нижче відео – не зовсім вірний варіант

Названі всі недоліки Volga Siber

«Це нова« Волга »? Ну і як? А скільки коштує?” – відповідати на ці питання доводиться практично щодня. «Як там твоя Газель-седан?» – жартує мій приятель.

Я їжджу на Volga Siber вже півтора року, на одометрі 41 тис кілометрів. Прийшов час поділитися досвідом експлуатації нижегородського седана, майже повністю зібраного з іноземних комплектуючих.

З нечисленними російськими деталями, на жаль, пов’язані більшість проблем з машиною.

Практично всіх власників Volga Siber торкнулася проблема тремтячих на швидкості зовнішніх дзеркал заднього виду. Представники заводу в кінці 2009 року повідомляли, що вирішили цю проблему за допомогою додаткових упорів в дзеркалах.

Власникам машин більш раннього часу випуску пропонувалося безкоштовно замінити комплект дзеркал, однак не всі дилери робили це охоче, а мені це зробити не вдалося зовсім. Виною тому став камінь, який прилетів в корпус дзеркала з-під колеса попереду машини, що йде.

Корпус тріснув і на сервісі відмовилися безкоштовно міняти дороге дзеркало з електроприводом, підігрівом і повторювачем поворотника. {107820}

Ще одна «російська» неприємність – світло галогенних фар тремтить на нерівній дорозі, що створює незручність в темний час доби.

На тестованому автомобілі цей дефект помітний несильно, але деяким власникам довелося вирішувати проблему встановленням додаткової прокладки.

важливо

Ще одна проблема з оптикою викликана прорахунком інженерів: майже відразу потріскалися пластикові «стекла» в передніх протитуманних фарах. Сталося це не через каміння, а через занадто потужних ламп. {107814}

Найбільш суттєвою несправністю на машинах, випущених в перші місяці виробництва, став свист гідропідсилювача керма. Причиною тому банальний брак обладнання: на заводі не було пристрою для контролю натягу ременя.

Через це ремінь на конвеєрі натягували вручну і намагалися не перетягнути, щоб не порвався при експлуатації. Згодом пристрій було куплено і ремінь стали натягувати як треба. Більшість власників усунули цей дефект у дилерів ГАЗу.

На тестованому «Сайбер» цієї проблеми не було.

Слабкою стороною Volga Siber є шумоізоляція. Недостатньо ізольований моторний відсік і колісні арки. Крім того на моєму авто оселився «цвіркун» в лівих дверей – обшивка прилягає нещільно, і при деяких температурних режимах свист лунає з воздуховодних отворів.

Серйозних несправностей досі помічено не було, автомобіль зібраний досить якісно. Однак є невеликі дефекти і прорахунки по ергономіці. Так, вже на першій тисячі кілометрів загубилися троє фахівців з чотирьох ковпачків, що закривають маточини коліс.

Ціна за штуку – близько 100 рублів, але продаються вони далеко не скрізь. {107817}

До недоліків «Сайбера» можна віднести великий радіус розвороту. У міських провулках нерідко доводиться включати задню. До габаритам корми доводиться звикати, адже її не видно навіть у великі зовнішні дзеркала, а парктроников немає. Невдало розташована кнопка аварійної зупинки.

Коли автомобіль проектувався, говорити «спасибі» або «вибач» на дорозі було не прийнято, а тепер ввічливому водієві доводиться просовувати руку через кермо до рульової колонки.

Незручно і поморгують дальнім світлом, попереджаючи про «даїшної» засідці: перемикач зроблений так, що при недбалому русі залипає в положенні дальнього світла. {107815}

Показання спідометра розходяться з реальною швидкістю на 10%, що характерно для багатьох автомобілів. Порівняння проводилося за допомогою навігатора, який стабільно показував меншу швидкість, ніж на спідометрі. Акуратніше треба бути з покажчиком витрати палива.

При їзді в гору може здатися, що бензину більше, ніж є насправді. І навпаки, якщо машина стоїть носом вниз, покажчик покаже менше, ніж є насправді.

Порада

Коли в баку залишається близько 10 літрів бензину, загоряється лампочка- «жебрак» – краще заїхати на заправку.

До речі, про витрату палива. Він сильно залежить від манери їзди. Різниця в міському режимі може складати до 50% – від 10,5 до 16 літрів. Найекономічнішим режимом є їзда зі швидкістю 90 км / ч (по спідометрі), включення «пряма» передача.

Також економічним водіям можна порекомендувати частіше використовувати інерцію – адже завдяки гарній аеродинаміці у Volga Siber великий вибіг. Наприклад, при їзді зі швидкістю 80 км / год можна за 250-300 метрів до світлофора відпустити педаль газу і докотитися, майже не втрачаючи швидкості. Розмір бака – 61 літр, заливати можна 92-й або 95-й бензин.

З особистого досвіду, при їзді на 92-му трохи втрачається потужність і незначно збільшується витрата.

Технічне обслуговування автомобіля належить проводити раз в 15 тисяч км, але не рідше одного разу на рік. У тестованого «Сайбера» попереду третій ТО. Перший регламентний візит в сервіс обійшовся в 6475 рублів.

Крім стандартних контрольно-вимірювальних і регулювальних процедур (в переліку робіт 16 позицій: від огляду різних систем до комп’ютерної діагностики ДВС і сходу-розвалу), була проведена заміна моторного масла, масляного і повітряного фільтрів.

Роботи на другому ТО практично не відрізнялися від першого, але проведене в іншого офіційного дилера ГАЗу, воно коштувало 6769 рублів. На сервісі з’ясувалося, що в машині не передбачений салонний фільтр, який хотілося поміняти після літніх пожеж.

  • Регламент технічного обслуговування наводяться на офіційному сайті автомобіля. Такі приблизні ціни на роботу і витратні матеріали в Москві:
  • ТО-1, 15 000 км – від 6 до 7 тисяч рублів ТО-2, 30 000 км – від 7 до 9,5 тисячі рублів ТО-3, 45 000 км – від 11,5 до 12,5 тисяч рублів ТО 4, 60 000 км – від 7 до 9,5 тисяч рублів ТО-5, 75 000 км – від 10,5 до 12 тисяч рублів ТО-6, 90 000 км – від 16,5 до 21 тисяч рублів
  • Тест машини триває, а в якості проміжного підсумку можна сказати, що Volga Siber – один з кращих автомобілів серед тих, що випускаються з логотипом російських автозаводів. {107816}

Відгук про ГАЗ Волга Сайбер 2.4 (143 к.с.) AT 2009 г.в

Привіт, шановні автомобілісти! Хочу поділитися враженням про легендарного автомобіля вітчизняного виробництва – Volga Siber.

Навіть назва англійською, а точніше сказати – на американському мовою. І як ви розумієте, не випадково, тому як з вітчизняного на цій машині залишився тільки іменитий значок ГАЗу.

Автомобіль збирався на американському конвеєрі в Нижньому Новгороді, з усіх іноземних комплектуючих.

Навіть передня оптика і бампер, які так не схожі на своїх прототипів (Крайслер Себринг і Додж Стратус), були розроблені на замовлення англійською ательє.

Тобто, в принципі, даний автомобіль, хоч і виготовлений в Росії, до неї відношення має точно таке ж, як наприклад – Тойота Камрі, БМВ 5 або навіть Шкода Фабія і Хенде Солярис.

Розпродаж нових авто 2018 року

Зверніть увагу

У 2014 році, позбувшись нарешті від жеруть масла Тойоти Марк 2 (в 110 кузові), зі знаменитим “Бемсовскім” двигуном, віддавши його перекупив, я почав переглядати сторінки сайту з оглядами машин.

Мене завжди тягнуло до чогось цікавого, рідкісного, щоб така машина була тільки у мене! Хотілося знайти автомобіль за прийнятною ціною і з мінімальною кількістю вкладень.

Як зазначив мій хороший знайомий: “При покупці машини своєї мрії, завжди трохи не вистачає грошей”. На жаль, він має рацію. Розглядав різні марки, моделі, але то не вистачає фінансів, то “душа не лежить”.

І якось, на дозвіллі переглядаючи оголошення в інтернеті, я побачив цікавий автомобіль. Як ви здогадалися – це була Волга Сайбер. В Улан-Уде вона була на продажу в єдиному екземплярі.

Срібляста, абсолютно проста комплектація. Я зрозумів, що на такій машині я, звичайно, зміг би пересуватися в просторі, але хотілося більшого. Став переглядати блізлежайшіе регіони. І ось якраз в сусідньому Іркутську я знайшов те, що мені треба!

Люксовий Сайбер, в кольорі “Голлівудська ніч”, шкіряний салон, в загальному, “повний фарш”. По крайней мере, так було написано в оголошенні. Не знаю чому, але мене завжди притягували машини або темні, або чорні. До слова, “Улан-Уденська” Волга мені перш за все не сподобалася кольором, а потім вже своєю комплектацією.

Зідзвонився з власником, телефон взяла дівчина, описала, що машина «не бита, не фарбована”, крайня ціна 260 000 грн. Я думав тиждень: або купити ту, яка “під боком” за 280 000, або змотатися до Іркутська і купити те, що серцю ближче.

Але в той час на мене навалилося багато роботи, довелося відправити (відрядити) за машиною рідного брата і не менш рідну маму, яка вже засиділася в Улан-Уде на пенсії.

важливо

Попередньо зателефонувавши до продавця, сажу своїх в нічний поїзд до Іркутська. До слова, гроші везли з собою в плацкарті. Тільки не смійтеся, мати їх склала в пакети і підв’язала до поясу. Але все, Слава Богу, обійшлося і в призначений час вони зустрілися з господарем Сайбера.

Виявилося, що дівчина була в цьому ланцюжку просто зв’язковою, а власник – молода людина, яка представилася Дмитром. Брат подивившись і порівнявши документи почав оглядати автомобіль. Морда вся була фарбована, правда добре зроблена, лонжерони не зачепити.

Сидіння – НЕ шкіра, а прямо скажемо кожзам, причому не найкращої якості, тому що мають властивості лопатися при низьких температурах. Якщо заднє сидіння виглядало на тверду п’ятірку, то переднім можна було б поставити не менше твердий “кол”. Боковини на сидіннях були не просто полопалися, а немов би їх різали ножем.

Він мені подзвонив, мовляв, так і так, такі “косяки”, що робити. Я відповів: “Ну що ж тепер поробиш, беріть”! Для себе я звичайно ж зробив назавжди висновок, що якщо і їхати за машиною в інше місто (в тому числі самому), потрібно обов’язково мати кілька варіантів покупки.

Заради одного варіанта їхати не варто. Звичайно, скажіть ви, мовляв потрібно було на форумі в регіональній гілці задати питання, чи попросити, щоб машину подивилися і відписалися, що й до чого. Але, на жаль, досвід приходить не відразу.

Сайбер спочатку має передній привід, на відміну від інших вітчизняних Волг, і тому продавець Дмитро таким чином “науково” довів, чому у нього спереду стоїть зимова гума, а ззаду лиса. А на дворі був, як ніяк, грудень 2014 року. Домкрат дістався без ручки, запасне колесо було спущено.

Я “братикові” з собою в дорогу дав три договори “Купівлі-Продажу”, викачаних в правовому форумі, із заповненими даними. Але іркутянін Дмитро запропонував пройти оформлення договору в “спеціальної конторки”, в якій, природно, вказали суму продажу 10 000 р. Правда, він написав розписку, що отримав всю суму, тобто 260 000!

Ну що ж, грошей в “обріз”. Брат з матір’ю відремонтували колесо, пообідали і вирушили в дорогу, в “Сонячну Бурятії”.

враження

День видався дуже сніжним, дорога була важкою. Рухалися повільно, кілометрів 50 на годину (зі слів брата). Раптом, під час спуску з перевалу зад Сайбера понесло в бік (спасибі продавцеві Дмитру за його лису гуму).

Брат, який має посвідчення водія всіх категорій, почав викручувати кермо в бік заносу, як написано в книжці, злегка додавати газу. Але машина не слухалася, автомобіль сам гасив подачу палива, і на приладовій панелі початку промаргівать лампочка “трекшен контролю”.

Хто б при покупці пояснив, як цей “трекшен” вимкнути. Але в темряві, і вже при почався заметі, брат, звичайно, намагався вийти із замету, але нічого не виходило. Електроніка була не підвладна. У підсумку машину знесло передньою частиною в кювет.

Порада

Сівши на щось переднім бампером, брат вийшов на трасу. Дякую водіям, які не проїхав повз, і, зачепивши Сайбер за заднє кріплення, звільнили його з “снігового полону”. Бампер весь начебто цілий, але відірвався (злетів) з кріплень.

Так мені його і пригнали, з підв’язаним бампером. До речі, як тільки в’їхали в Улан-Уде, загорілася лампочка “ЧЕК Енджін”. На дворі була вже пізня ніч, вирішили загнати машину в гараж, а потім з ранку вже дивитися, що з нею робити.

Але шоу тільки починалося! Бампер братик поставив на місце, прикрутив. З цим все в порядку. Завели двигун зранку, в холодному капітальному гаражі, а там явно прослуховувався якийсь сторонній шум. З прогріванням шум пішов.

І брат згадав, що при покупці автомобіль теж був повністю прогрітий, тому нічого стороннього не чув. Я, звичайно, припустив, що звук йде від ременя ГРМ, але ж “іркутська принцеса” по телефону запевняла, що ГРМ змінювався недавно.

Другий “удар” для мене був, коли я почав вчитуватися в договір Купівлі-Продажу. Якась дівчина, в ІП “Перевозникова” приписала до мого паспорту зайву цифру. Блін, хоч в Іркутськ знову їдь. Гаразд, що вона була в рядку останньої, і висмикнувши зі своєї голови волосся, мій брат, акуратно вмочують його в штрих, замазав в ДКП зайву цифру. Машина на облік встала легко, і почалася її експлуатація.

Були поміняні всі рідини, крім охолоджуючої. Виявляється, в систему охолодження двигуна потрібно заливати якийсь “Глюсантін” – різновид антифризу. Але офіційний дилер в Бурятії “БурятАвто” такого назви ніколи не чув, і так як рівень рідини був в нормі, я її залишив незмінною.

У перші ж морози машина показала себе на висоті, грубка смажила як в лазні, доводилося зменшувати. Але проїхавши на машині години дві (до речі це і помітили при перегоні до Улан-Уде), іноді в салон через грубку подавався холодне повітря. Підкапотні патрубки були гарячими, а повітря йшов холодний! В той день я пам’ятаю розлютився і сказав спересердя: “І все-таки це Волга!”

Як виявилося після, у всіх Сайбера, Себрінга і стратус існує заводська хвороба опалювальної системи. Якщо тільки подув холодне повітря, переключити повітряну заслінку в холодну, а потім знову в гаряче положення, то в салоні знову наступають “тропіки”. Так і їжджу до сих пір.

Зверніть увагу

Шум при заведенні двигуна від ременя ГРМ з настанням теплих пір року зник повністю. Я про нього і забув. Просто міняв моторне масло, фільтр, в тому числі і повітряний, і експлуатував би далі. Але влітку цього року ремінь ГРМ з ранку почав шуміти (цокати).

Розпродаж нових авто 2018 року

Я, звичайно, заздалегідь знав, що при обриві клапана на цьому двигуні не гне, але якось все не вистачало часу замовити під час ремкомплект ГРМ. І ось, настав той самий день, коли ремінь на ходу обірвало, і автомобіль посеред дороги зупинився.

Відбуксувавши його на відкриту стоянку, я замовив братові в Іркутськ комплект ГРМ. Ціною лякати не стану, китайські запчастини ставити не захотів і тому встановили оригінал “Mopar”.

Движок заробив без зайвого шуму. Ну, думаю, нарешті! А ні! Останнім часом в місті було багато дощів, плавав майже місяць по калюжах. Потім позначилося три тижні простою (поки збирав гроші на ГРМ).

Загалом, загули ступичні підшипники. Так так загули, що у мене раніше на 5-й серії Жигулів гул був менше. Знову довелося машину поставити, правда вже в тепле приміщення. Замовив маточини в зборі, тому що

підшипники окремо на Сайбера не продаються (є правда китайські аналоги, ну та й чорт з ними). Маточини замовив через Екзіст, прийшли досить швидко.

Каталоги на будь-які запчастини ВСЕ Є В ІНТЕРНЕТІ! Встановив нові маточини, тепер машина не їде, а ширяє.

підсумок

Таким чином, ніяких великих вкладень, крім витратних матеріалів, автомобіль не зажадав за весь термін моєї експлуатації. А я на ній проїздив цілих 2 роки! Вважаю, що автомобіль Volga Siber вийшов міцним і гарним.

Дуже навіть дарма, що їх більше не випускають.

Я ніколи не пишався вітчизняним автопромом, але Волгу Сайбер вони зуміли зробити! В даний час машина чекає свого нового господаря, який (я сподіваюся) її буде берегти і доглядати краще, ніж я і його попередні іркутські власники.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…