Перегрів акпп симптоми, причини і наслідки.  Запам'ятай і дій

У коробці передач є численні рухливі елементи, які при терті один з одним можуть виділяти велику кількість теплової енергії. Для охолодження рухомих механізмів автоматичної коробки передач використовується спеціальне трансмісійне масло, яке одночасно охолоджує і змащує рухомі елементи. Проблеми системи змащення незмінно призводять до підвищення робочої температури АКПП. В даному випадку температура охолоджуючої рідини може досягати позначки в 120 градусів і більше, при яких мастило втрачає свої властивості і починається підвищений знос коробки передач.

Наслідки перегріву автоматичної коробки передач

Перегрів акпп призводить до виходу з ладу соленоїдів, фрикционов та інших рухомих елементів. В окремих випадках досить навіть 10 – 20 хвилин роботи коробки передач в режимі перегріву, що призводить до серйозних поломок і необхідність капітального ремонту.

Саме тому при перших ознаках перегріву, як правило, про це свідчать вбудовані в коробку передач датчики, необхідно глушити автомобіль і виконувати його транспортування в сервіс на евакуаторі. Тим самим ви зможете уникнути істотних проблем, викликаних тривалою роботою коробки передач в умовах підвищених температур.

При тривалій експлуатації коробки передач зі збільшеною робочою температурою можуть з’явитися проблеми з геометрією гідропліти і блоку управління. Слід пам’ятати, що блок управління, який вийшов з ладу через перегрів, не підлягає ремонту і тому потрібно виконати його дорогу заміну.

Зверніть увагу

Саме з цієї причини автовласникові необхідно пильно стежити за станом коробки передач і при появі перших повідомлень про перегрів масла в АКПП, звертатися в спеціалізований сервісний центр.

Буває і таке – при сильному перегріві Гидротрансформатор посинів, а трубки вентиляції поплавилися

Перегрів акпп симптоми, причини і наслідки.  Запам'ятай і дій

причини перегріву

Наведемо перегрів акпп причини , які необхідно усунути. Найпоширенішою причиною перегріву коробки передач є недостатній тиск в системі охолодження.

Подібне відбувається через недостатній рівень масла або ж проблем з масляним насосом акпп.

Автовласникові необхідно пильно стежити за рівнем масла в коробці передач і при необхідності проводити її заміну.

  • Як перевірити рівень масла в АКПП?

Проблеми з охолодженням можуть з’являтися через неправильну роботу соленоїдів. Розташовуються соленоїди в гідроблоге і фактично виконують роль електроклапанів в системі змащення і охолодження. При необхідності на соленоїд надходить відповідний сигнал, клапан відкривається і масло надходить до рухомим елементам, змащуючи і охолоджуючи їх.

Завжди стежте за роботою системи охолодження коробки. Детальніше читайте в ЦІЙ статті

Також перегрів коробки передач може бути викликаний наявністю проблем з масляним теплообмінником. Подібне досить часто відбувається при забрудненні теплообмінника, стільники якого забиті продуктами зносу, що не дозволяє гарячому маслу від коробки передач ефективно охолоджуватися в теплообміннику, що і призводить до неминучого зростання температури.

Ознаки перегріву автоматичної коробки – Відео

Як усунути перегрів АКПП?

Ремонт коробки передач при проблемах з перегрівом полягає в діагностуванні системи охолодження акпп, що дозволяє встановити причину підвищення температури. Досвідчений майстер зможе швидко локалізувати проблему, і відремонтують коробку передач в максимально короткий термін.

У більшості випадків для усунення перегріву автоматичної коробки передач потрібно провести очищення гидроблока і зовнішнього теплообмінника. Дана робота являє собою певну складність, так як потрібно демонтувати гідроблок і знімати все патрубки, які ведуть від коробки до теплообмінника.

Чистка може здійснюватися за допомогою сучасних технологічних засобів, що дозволяє забезпечити максимальну якість проведеного ремонту. Все це і дозволяє усунути проблему перегріву.

Очищення гидроблока при перегріванні

Перегрів акпп симптоми, причини і наслідки.  Запам'ятай і дійПерегрів акпп симптоми, причини і наслідки.  Запам'ятай і дій

  • -Возніклі питання?
  • -Щось незрозуміло?
  • Задайте нам питання!

Таблиця ознак і причин несправності АКПП

Ознаки несправності різних видів і типів АКПП багато в чому схожі, так як конструкція цих вузлів аналогічна. Коробка-автомат є одним з головних механізмів автомобіля, несправність якого може створити серйозні витрати для сімейного бюджету водія. Тому навіть недосвідчений водій повинен знати, які несправності автоматичної коробки бувають, і як їх виявити.

Ознаки несправностей коробки-автомат

Під час експлуатації автомобіля на автоматичну трансмісію створюються великі навантаження, що є в майбутньому причинами несправностей коробки. Заводи виробники підвищують термін служби цих вузлів, але все одно коробка-автомат вважається найбільш уразливим місцем в автомобілі.

Існує багато різних ознак поломки АКПП, які здатні дати водія потрібну інформацію про вид несправності.

Наприклад, при виникненні проблем з гидротрансформатором виникають значні поштовхи під час перемикання передач.

Такі поштовхи постійно прогресують і на початковій стадії несправності ледь видно, але в міру розвитку проблем ці поштовхи все більше стають помітними.

Ознаки несправності гідротрансформатора

  1. Під час перемикання передач чути металевий звук. При підвищенні оборотів і додатку навантаження звук зникає. Це говорить про проблему з підшипниками. Потрібно виконати розбирання гідротрансформатора і оцінити їх стан.
  2. В інтервалі швидкостей 60-90 км на годину спостерігається невелика вібрація. Згодом її величина підвищується.Це викликається забиванням фільтра продуктами зносу. При цьому потрібно замінити масляний фільтр і масло. Зазвичай необхідно проведення заміни масла в коробці і двигуні.
  3. Проблеми з динамікою говорять про несправності обгонів муфти. Потрібно розібрати гідротрансформатор і замінити зламану муфту.
  4. Автомобіль зупинився, і продовжувати рух неможливо.

    Це говорить про поломку шліца на колесі турбіни. Ремонт вузла складається заміні колеса турбіни.

  5. Виникнення шелестіння на працюючому двигуні говорить про несправності підшипників, що знаходяться між кришкою гідротрансформатора і турбінним колесом. Під час їзди шурхіт може зникати. При цьому необхідно звернутися в автомайстерню і виконати ремонт.Зазвичай замінюють наполегливі голчасті підшипники.
  6. Під час перемикання швидкості чути металевий стукіт. Це говорить про деформації лопаток. Ремонт проводиться шляхом заміни несправного колеса.
  7. Необхідно періодично контролювати стан масла в АКПП і гідротрансформаторі.При виникненні на щупі алюмінієвої пудри потрібно перевірити муфту вільного ходу, що складається зі сплаву алюмінію. Найчастіше виникнення цієї пудри говорить про знос шайби торцевої.
  8. На заведеному стоїть двигуні біля АКПП може виникати запах розплавленого пластику.Це відбувається через перегрів гідротрансформатора і розплавлення полімерних деталей вузла. Перегрів виникає з різних причин, але зазвичай через мастила. При зниженні рівня масла, з’являються ознаки масляного голодування гідротрансформатора і коробки. Можуть виникати проблеми з охолодженням АКПП. При цьому ремонт полягає в заміні масла і перевірці охолодження.
  9. Під час перемикання швидкості або при зміні режиму функціонування коробки мотор може стихнути. Це говорить про поломку автоматичної системи управління, яка блокує дію гідротрансформатора. Ремонт полягає в заміні керуючого блоку.

Певних ознак поломки гідротрансформатора не існує, тому майстри іноді не можуть відразу з’ясувати причину поломки. Це призводить до підвищення вартості ремонту і простою автомобіля. Якщо такі проблеми з коробкою автоматом виникають, то водієві потрібно якомога швидше звернутися в автосервіс.

Несправності автоматичної коробки можуть виявлятися в тому, що неможливо переключити режими експлуатації коробки або вона блокується на якусь передачу. В цьому випадку водієві потрібно виконувати транспортування машини на евакуаторі. Самостійний рух на машині з несправною коробкою забороняється, так як це призведе до серйозних поломок приводу і всієї трансмісії.

Іноді несправність можна виявити за допомогою датчиків, вбудованих всередині коробки. Такі датчики подають сигнал про брак величини тиску масла, його перегрів або несправності в приводі коробки.

важливо

Багато сигнали про несправності з коробкою носять невизначений характер, і з’ясувати точний діагноз в цьому випадку не виходить навіть при застосуванні комп’ютерного обладнання.

Фахівцю потрібно оглянути трансмісію, зняти коробку і після її розбору визначити несправність.

причини

Перед ознайомленням зі способами усунення поломок, необхідно розглянути їх основні причини.

кулиса важеля

У старих коробках автоматичного типу, де селектор механічно пов’язаний з трансмісією, часто ламається куліса важеля коробки, через що неможливо переключити режим роботи. У цьому випадку ремонт полягає в заміні несправного селектора і лаштунки.

Такі несправності виявляються важким переміщенням селектора коробки-автомата. У підсумку важіль не рухається і необхідно проводити ремонт трансмісії.

Деякі марки автоматичних коробок неможливо відремонтувати без їх зняття з машини, робить ремонт простішим.

витік масла

Популярною несправністю коробки автомата стали витоку масла в місці ущільнень. Тому власнику автомобіля доцільно виконувати періодичний візуальний огляд коробки на ямі або підйомнику. При виявленні масляних витоків на коробці передач, потрібно звертатися в автомайстерню. У цьому випадку проблема вирішується звичайної заміною прокладок і трансмісійної мастила.

Блок керування

Електронні блоки можуть ламатися з різних причин. Іноді бувають проблеми з функціонуванням блоку управління АКПП. Блок може невірно підбирати обертів для передач, або сам блокує дію трансмісії. Усунення несправностей в роботі цього блоку, а також електричної схеми коробки складається в заміні керівників шлейфів і несправних блоків.

Потрібно знати, що їздити на автомобілі з несправним блоком небезпечно, тому рекомендується при перших ознаках звернутися в майстерню. А якщо АКПП зовсім не хоче працювати, то не слід запускати двигун, а краще виконати його переміщення в автосервіс на евакуаторі. Причинами поломки ЕБУ можуть бути:

  • Вплив вологи.
  • Висока температура.
  • Дія вібраційних навантажень.
  • Механічний вплив.
  • Різкий перепад напруги.

Ці причини можуть привести до поломки блоку управління, що вимагає виробництво дорогого ремонту або заміни. В автосервісах можуть розповісти, як перевіряється електронний блок коробки автомата.

Діагностика несправностей здійснюється за допомогою застосування спеціальних приладів, що дозволяють виявити характер несправності, що дає можливість її усунення з найменшими витратами. У багатьох випадках ремонт ЕБУ зводиться до заміни згорілих мікросхем і плат.

Ця робота досить складна, так як потрібно випоювати мікросхеми з плат і замінювати вийшли з ладу конденсатори. Іноді буває простіше замінити несправний блок на новий. Це дає можливість позбутися від проблем з коробкою-автоматом.

Кваліфікований ремонт повинен здійснюватися тільки в сертифікованому центрі, що має достатній досвід по ремонту АКПП. Не потрібно економити на кваліфікованому ремонті і звертатися до гаражним майстрам.

несправності гидроблока

Одним з важливих вузлів автоматичної трансмісії є гідроблок, що відповідає за процес перемикання передачі. Цей вузол, за словами майстрів, є мізками АКПП. Гідроблок грає роль організатора руху трансмісійного масла по коробці. Існують різні схеми гідроблоків, в залежності від виду коробки.

Під час роботи гідроблок приймає на себе великі навантаження, тому при неякісному обслуговуванні або неправильному користуванні гідроблок може ламатися. Несправності гидроблока коробки автомата можуть з’являтися через неправильну роботу трансмісії.

Наприклад, водій може в морози не чекати, коли прогріється масло в коробці, а відразу починати рух з великими навантаженнями. У деяких випадках є проблеми з системою охолодження, що виникають через рідкісну заміни масла і невірної роботи маслоприемника.

Порада

Це може привести до несправностей гидроблока і всієї коробки.

Поломки можуть визначатися різними ознаками гидроблока. Потрібно знати, що незважаючи на прогресування комп’ютерної діагностики машин, важко визначити несправність цього вузла. Тому під час техобслуговування фахівці можуть точно поставити діагноз тільки, знявши коробку з автомобіля.

несправність гідротрансформатора

Цей механізм є елементом коробки автомата. Він дає можливість створити для коробки плавні перемикання передач. Його конструкція постійно модернізується і ускладнюється.

Зараз гідротрансформатор на АКПП працює в якості зчеплення. При перемиканні швидкостей цей вузол роз’єднує двигун від коробки.

Після включення передачі він бере на себе поводить момент, що забезпечує найбільш плавне перемикання швидкості.

Якщо виникли проблеми з цим вузлом необхідний тільки його ремонт. Загалом, ці роботи коштують менше, в порівнянні з електронним блоком і гидроблоком. Несправності гідротрансформатора виявляються за симптомами, зазначеним нами вище.

Як не допустити проблем з автоматичною коробкою

Перегрів акпп симптоми, причини і наслідки.  Запам'ятай і дій

Також необхідно проводити правильний прогрів коробки-автомата в холодну пору року. Це запобіжить проблеми зі змазкою рухомих деталей вузла. Масло низької якості сприяє виходу з ладу соленоїдів. Їх заміна є досить складною і дорогою роботою. Потрібно знати, що АКПП чутливі до агресивного водіння. При довгій роботі мотора на підвищених обертах фрікціони АКПП швидко зношуються і прогорають. Тому не рекомендується використовувати агресивне водіння на автомобілі з автоматичною трансмісією.

Складність ремонту коробок-автоматів полягає в тому, що виявити несправність можна тільки шляхом розкриття коробки. А для цього потрібно її знімати з машини. Самому зробити якісний ремонт АКПП не вийде багатьом власникам автомобілів.

Тому потрібно звертатися в сертифіковані автосервіси. Роботи по ремонту складаються в заміні зношених елементів, що дає можливість відновлення роботи всієї коробки передач.

Пристрій АКПП складне, тому її ремонт дуже трудомісткий і коштує чималих грошей.

методи діагностики

  • Виявлення несправності на слух . Найчастіше діагностика функціонування коробки-автомата зводиться до того, щоб послухати її роботу. Зазвичай, якщо механізм почав працювати з деякими відмінностями, то водій відразу це чує. Усунення поломок невеликий складності полягає в чищенні від масла датчиків, або заміні рідини.
  • Тактильний спосіб . В цьому випадку несправність визначається шляхом огляду, і перевірки електричної проводки протягом короткого часу. При більш значній несправності слід зняти піддон коробки. Без зняття АКПП фахівець може діагностувати несправність, вимірявши тиск в системі, або за допомогою комп’ютерної діагностики.
  • Іншим видом діагностики поломок є розбирання вузла . Якщо коробка переключилася в аварійний режим, то доведеться робити, щоб її розібрати. Найчастіше необхідність зняття і розбирання з’являється з механізмами, які пропрацювали понад 200 000 км. В цьому випадку змінюють фрікціони.

Відповідність ознак і причин

Нижче наводиться таблиця часто зустрічаються поломок коробки-автомата.

ознаки причини
Чи не працює задня передача. Функціонують тільки 1 і 2 швидкість, а 4 і 3 не працюють. Зношені диски фрикційні, обрив манжет поршня, зруйновані кільця ущільнювачів.
Автомобіль не рухається вперед, буксує, задня передача працює. Зношені диски, передні муфти, обрив манжет, знос кілець муфт, заїдання клапана гидроблока.
Автомобіль не рухається назад і вперед. Сильні поштовхи при перемиканнях. Несправність гідротрансформатора, потрібно доливання масла і заміна фільтра.
Можна їхати тільки на третій передачі. Знос дисків фрикційних, передніх муфт, обрив і знос манжет поршня, знос кілець муфти, заїдання клапана. Електронний блок перемкнув коробку в аварійний режим, необхідна діагностика і ремонт.
Перемикання на холодній коробці виконуються з поштовхами.  Брудні соленоїди або гідропліти. Потрібна заміна витратних матеріалів, чистка гидроблока.
Немає заднього ходу. Знос стрічки гальмівний, обрив манжет, гальмівної стрічки, поломка штока поршня.
Автомобіль не здатний рухатися в будь-яку сторону. Перемикання виконується без поштовхів. Несправність гідротрансформатора, провідної шестерні насоса, немає зчеплення шестерні з гидротрансформатором. Необхідно додавання масла, чистка фільтра. Знос гальмівної стрічки, муфти і диска, а також манжет поршнів. Знос і поломка кілець ущільнювачів. Несправний соленоїд або клапан гидроблока.
Підвищується гул коробки, вібрація при їзді, посилюються при підвищенні оборотів мотора. Знос підшипників.
Є задній хід, передні передачі – тільки перша і друга. При прогріванні коробки проблема йде. Заїдання брудного соленоїда або клапана гидроблока.
Машині їде в нейтральному положенні. Неправильне регулювання важеля або троса приводу коробкою. Заїдання поршня муфти. Зварювання фрикційних муфт.
Швидкості включаються при високих швидкостях Невірна регулювання троса дроселя, засмічений фільтр, несправний клапан дроселя.
Автомобіль їде нормально, але на підйомі автомат буксує і включає знижену швидкість. Низький рівень масла, знос дисків фрикційних, гальмівної стрічки. Несправний маслонасосів, соленоїди гидроблока.
Раптове натискання на газ не перемикає на знижену швидкість, не працює кикдаун. Несправна кнопка або датчик під педаллю, заїдає клапан перемикання, несправний трос заслінки, немає харчування датчика.
При рушанні з місця виконується пробуксовка, але при зростанні швидкості їде нормально, коробка перемикається справно. Знос шліців колеса турбіни, обрив манжет.
При перемиканні відбувається пробуксовка. Несправний маслонасосів забита сітка.
Ні переднього і заднього ходу. На маточині колеса турбіни зрізало шліци.
При перемиканні швидкості виникають значні удари. Знос гальмівної стрічки, фрикційних дисків, засмічення соленоїдів або каналів гидроблока.
Машина буксує при русі і при перемиканні смикається.  Поломка муфти.
Ні руху в обидва боки, немає тиску масла. Зрізані шліци маслонасоса.
Автомобіль рухається нормально до моменту прогрівання масла. Далі відбувається пробуксовка, і машина зупиняється. Несправність дисків фрикційних. При холодному маслі його тиск і в’язкість вище, в порівнянні з гарячим, зношені диски краще притискаються, і утворюють тягу. Знос фрикційних, забруднення олії, сітки фільтра.
Шум у вигляді биття металу на холостому ходу. Сильний знос дисків барабанів.
Коробка не перемикається на знижену швидкість при утопленні педалі, немає кикдауна. Несправність двигуна.
Ні перемикання коробки на знижену швидкість при натисканні педалі до кінця. Машина рухається нормально, до прогрівання масла. Далі машина буксує і не рухається. Машина повільно розганяється. Немає заднього ходу. Порушення герметичності вентиляційних лопаток турбіни і насоса. Обрив лопаток.
У піддоні металева стружка великого розміру.  Сильний знос планетарної шестерні.
Масло в коробці піниться, відбувається пробуксовка. Проникнення води в АКПП.
Низький тиск масла. Брудні соленоїди або гідроблок. Необхідна перевірка рівня масла, клапана скидання в насосі.
При включенні передачі автомобіль троит і глухне. При зростанні оборотів рухається нормально. Необхідно перевірити клапан муфт швидкостей. Несправний гідротрансформатор.
Алюмінієва стружка в піддоні. Знос підшипника ковзання, планетарної шестерні.
У піддоні елементи пластмаси.  Поломка пластикової деталі.
Металевий скрегіт. Знос підшипника диференціала, шестерень.
У піддоні коробки-автоматі виявлені намагнічені ролики. Поломка роликового наполегливої ​​підшипника.

Як не допустити перегріву АКПП?

Головна> Корисна інформація> Як не допустити перегріву АКПП?

Власники автомобілів з автоматичними коробками перемикання передач іноді звертаються в обслуговуючі сервіси з проблемою несправної трансмісії.

Найчастіше причиною цього стає недостатній рівень охолодження коробки.

Потрібно відзначити, що «автомати» мають низьку тепловіддачу, тому навіть коли система охолодження транспортного засобу працює справно, багато механізмів АКПП, а, зокрема, гідротрансформатор, піддаються високим навантаженням.

По-хорошому, не варто лінуватися періодично проїхати на ремонт АКПП в СПб, щоб фахівці заздалегідь могли запобігти серйозну поломку виправленням дрібного дефекту. Досвідчені водії знають, що на машину з автоматичною коробкою доцільно встановити додатковий радіатор охолодження з метою захистити трансмісію від непотрібних перевантажень і зносу.

Чому перегрівається АКПП?

Перегрів акпп симптоми, причини і наслідки.  Запам'ятай і дій

Рідина для автоматичної трансмісії має робочий поріг температури в інтервалі від 70 до 90 градусів. Сучасні виробники авто і рідин для «автоматів» прийняли рішення підвищити даний показник до 100-110 градусів, таким чином, скоротивши терміни експлуатації АКПП. При врахуванні того, що в процесі регулярної їзди на автомобілі може засмітитися радіатор, перегрітися коробка внаслідок недостатнього рівня рідини охолодження, виникнути несправності, пов’язані з роботою помпи або термостата, трансмісія може вийти з ладу ще до того, як водій накатає 100 тис. Кілометрів. Очевидно, що в момент, коли температура масла в ній досягає інтервалу 120-140 градусів, все фрікціони через низького ступеня теплопровідності піддаються фактично займання, а гумові ущільнювачі починають плавитися.

Якщо ж АКПП отримає температурне навантаження ще вище, неминуче руйнування і інших елементів системи, адже її металеві деталі просто деформуються, що тягне за собою втрату їх функціональності і подальший вихід з ладу самої трансмісії.

Варіанти забезпечення безпеки АКПП

Щоб захистити свою коробку передач від таких наслідків, вірним рішенням, як було сказано вище, стане установка додаткового радіатора, а також термостата.

Такий підхід здатний продовжити життя автоматичної трансмісії і завчасно позбавити власника авто від непотрібних клопотів.

Альтернативним варіантом захисту стає регулярна промивка радіатора як зсередини, так і зовні, що не дасть йому можливості засмічуватись і порушувати роботу системи охолодження.

Поради по експлуатації АКПП

Хоч знамениті російські морози і починають з кожним роком слабшати і перетікати в Лету, іноді все ж виникають періоди, коли градусник показує нам температуру за вікном від 20 градусів і нижче.

У цій ситуації рекомендується дуже дбайливо ставитися до свого «автомату», щоб не дати йому приводу зіпсуватися. Так, перед виїздом холодним зимовим ранком буде краще дозволити коробці прогрітися до робочої температури, перш ніж «втопити гашетку в підлогу».

Очевидно, що холодне масло не дасть можливості деталям в повній мірі виконувати свої функції, більш того, легковажне ставлення до цього незабаром змусить власника ремонтувати машину.

Зверніть увагу

Якщо водій не бажає постійно очікувати, поки масло в АКПП прогріється до потрібної температури, установка спеціального термостата вирішить проблему і забезпечить постійну оптимальну температура ATF в коробці.

Корисно буде дізнатися, як заряджати акумулятор правильно.

Типові несправності АКПП, симптоми, причини поломки

В процесі експлуатації автомобіля на автоматичну коробку передач доводиться істотне навантаження, що і призводить до поломок цього агрегату. В останні роки автовиробники використовують досить надійні і сучасні автоматичні коробки передач, що дозволило істотно знизити кількість таких поломок трансмісії.

В большинстве случаев используемые сегодня автоматические коробки передач при правильной эксплуатации и своевременном обслуживании могут потребовать капитальный ремонт при пробеге не ранее 150.000 километров. Первое с чего начинается диагностика — это снятие кодов неисправностей компьютера с последующей их расшифровкой.

Затем в идеале, обратиться к специалисту — для более точной диагностики.

Неисправности АКПП
Встречают абсолютно разные признаки неисправности АКПП, которые могут дать автовладельцам необходимую информацию о характере поломки. Так, например, при проблемах с гидроблоком появляются существенные толчки при переключении передач.

Причём подобные толчки имеют прогрессивный характер и на начальных этапах поломки едва различимы, а по мере прогрессирования проблемы такие толчки становятся все более заметными.

При наличии подобных проблем с автоматической трансмиссией автовладельцу необходимо как можно раньше обратиться в соответствующий сервисный центр, специалисты которого и произведут все необходимые ремонтные работы.

Неисправности АКПП также могут выражаться в полной невозможности переключения режимов работы коробки или же блокировки работы на определенной передаче.

В данном случае автовладельцу требуется производить транспортировку сломавшегося автомобиля при помощи эвакуатора.

Самостійно пересуватися на автомобілі зі зламаною коробкою передач не рекомендується, так як це може привести до серйозних пошкоджень приводу і самої автоматичної трансмісії.

В окремих випадках несправність можна діагностувати за допомогою вбудованих автоматичних датчиків в АКПП. Подібні датчики сигналізують про недостатній рівень тиску масла в системі, його перегрів або проблеми з перемиканням ступенів.

У той же час необхідно сказати, що більшість таких повідомлень про проблеми з коробкою передач не носить конкретного характеру, і поставити точний діагноз поломки в даному випадку не представляється можливим навіть при використанні професійного комп’ютерного обладнання.

важливо

Майстру необхідно буде зробити огляд трансмісії, демонтувати її і тільки після розтину він зможе визначити наявну поломку.

Причини несправності АКПП – типові

Куліси важеля
В автоматичних коробках старого типу, які мали механічну зв’язок селектора безпосередньо з трансмісією, часто з ладу виходить куліса важеля АКПП, що призводить до неможливості зміни режимів роботи трансмісії. Ремонт в даному випадку полягає в заміні зламався селектора і куліси коробки передач.

Виявляються подібні поломки утрудненням пересування селектора автоматичної трансмісії. В кінцевому рахунку, важіль перестає рухатися і потрібно проводити ремонт АКПП. У окремих модифікацій автоматичних трансмісій провести цю роботу можливо без демонтажу самої коробки передач з автомобіля, що дещо спрощує ремонтні роботи.

Підтікає масло
Поширеною несправністю автоматичної коробки передач є наявність патьоків масло з-під ущільнюючих прокладок.

Саме тому автовласникові рекомендується здійснювати регулярний огляд стану коробки передач на підйомнику або гаражної ямі. При наявності будь-яких масляних патьоків на самій коробці передач необхідно звернутися до досвідчених фахівців.

В даному випадку усунення подібні проблем не представляє особливої ​​складності і полягає в заміні прокладок ущільнювачів і зміні трансмісійного масла.

Блок управління
В окремих випадках можуть відзначатися проблеми з блоком управління коробки передач.

Блок управління може неправильно вибирати обертів для перемикання передач або ж самостійно блокувати роботу трансмісії.

Усунення поломок пов’язаних з роботою блоку управління і електричної частини трансмісії полягає в заміні що вийшли з ладу блоків і керуючих шлейфів.

Як уникнути проблем?

Необхідно сказати, що причини несправності АКПП можуть мати як об’єктивний характер, викликаний фізичним зносом, так і бути спровоковані неправильною експлуатацією цього вузла.

Багато автовласників нехтують необхідністю регулярної заміни трансмісійного масла, що призводить до проблем зі змазкою і незмінного перегріву акпп.

Порада

Як результат рухливі елементи коробки швидко виходять з ладу і вимагають проведення дорогого ремонту.

Також потрібно правильно прогрівати трансмісію в зимову пору року, що позбавить від проблем зі змазкою рухомих елементів трансмісії. Неякісне масло виводить з ладу соленоїди, заміна яких представляє певну складність і має високу вартість.

Слід також пам’ятати про те, що автоматичні коробки передач вкрай критичні до агресивній манері водіння автомобіля. При тривалій роботі двигуна на максимальних обертах фрікціони коробки автомат можуть швидко прогорає і сточуються.

Саме тому постійно практикувати агресивний стиль водіння на автомобілі з автоматичною коробкою передач не рекомендується. Складність ремонту автоматичних коробок передач обумовлена ​​тим фактом, що визначити поломку можна виключно розкривши трансмісію.

Для цього її необхідно зняти з автомобіля, що і дозволить визначити характер поломки. Самостійно виконати якісний ремонт автоматичної коробки передач не представляється можливим більшості пересічних автомобілістів, тому необхідно звертатися в спеціалізовані сервісні центри.

Ремонтні роботи полягають в заміні пошкоджених елементів, що і дозволяє відновити працездатність всієї автоматичної коробки передач. Необхідно відзначити, що в силу конструктивної складності проведення ремонту АКПП відрізняється трудомісткістю і високою вартістю.

Таблиця ознак і причин несправності АКПП

У таблиці типових несправностей акпп, яка розташована внизу статті, представлені найбільш поширені несправності АКПП.

Автомобіль без руху вперед. Пробуксовує. Задня швидкість функціонує в робочому режимі.
1. Зношені фрикційні диски, муфти переднього напрямки.
2. Знос або обрив манжет поршня муфти.
3. Кільця муфти зношені

4. Один з клапанів гидроблока заїло.

Відсутність задньої швидкості. Є тільки 1-ша і 2-га швидкість, 3-тя і 4-ая швидкість відсутня.
1. Зношений фрикційний диск певної муфти.
2. Знос або обрив манжет поршня муфти.

3. Зношені або зруйновані масляні кільця ущільнювачів муфти.

Машина без руху назад або вперед. При перемиканні в P або N, а так само на будь-яку передачу є сильний поштовх, відбувається перемикання швидкості – але як і раніше без руху.
1. Проблема з гидротрансформатором
2. Долийте масло.

3. Поміняйте масляний фільтр.

Рух тільки на 3-ій швидкості
1. Зношені фрикційні диски, муфти переднього напрямки.
2. Знос або обрив манжет поршня муфти.
3. Кільця муфти зношені

4. Клапан гидроблока заїло

Система автомобіля вважала несправність і перемкнула АКПП в Аварійний режим. Потрібно діагностика і готується до ремонту.
Перемикання на непрогрітій коробці (на холодну) виробляються з поштовхом. Забруднення гідропліти або соленоїдів. Потрібно діагностика і чістітка гидроблока. Можливо буде потрібно заміна витратних матеріалів.


  • Відсутня задня передача.
  • 4. Несправності системи гальмування (пакет)

1. знос гальмівних стрічка.
2. Знос або обрив манжет поршня гальмівної стрічки.
3. обламати шток поршня гальмівної стрічки.

Машина не рухається назад або вперед. Перемикання з «P» або «N» на будь-яку швидкість, відбувається без відчутного поштовху включення передачі.
1. Проблема з гидротрансформатором.
2. Несправна ведуча шестерня масляного насоса.

Відсутня її зчеплення з гидротрансформатором
3. Долийте масло
4. Сітка фільтра забруднена (почистити).
5. Зношені фрикційні диски, муфта і гальмівної стрічки.
6. Знос манжет поршнів пакетів.
7.

Зношені або зруйновані масляні кільця ущільнювачів муфти.

8. Проблема в соленоїді або в одному з клапанів гидроблока.

Наростаючий гул акпп, вібрація при русі, інші незрозумілі звуки. Посилюються в залежності від оборотів двигуна.
Зносився один з підшипників
Є задня передача, передні включаються тільки 1 і 2, на наступні передачі перемикання немає. Після прогріву АКПП і масла проблема може зникнути.
Заїдає забитий клапан в гідроблоків або соленоїд.


  1. Автомобіль рухається при положенні селлектора в «N».
  2. 3. Фрикційні диски зварилися з іншими

1. Погана регулювання троса або важеля приводу управління АКПП.
2. 3аеданіе поршня однієї з муфт (напрямок вперед).

Передачі перемикаються при завищених показниках швидкості
1. Неправильне регулювання троса дросельного клапана.
2. Засмічення фільтра

3. Несправності дросельного клапана

Автомобіль рухається справно, але на затяжному підйомі на остан. швидкості автомат пробуксовує і переключається на знижену.
1. Перевірте рівень масла (ATF) в АКПП
2. Зношені фрикційні диски, муфта і гальмівної стрічки.
3. «Втомився» маслонасосів.

4. Несправність соленоїдів гидроблока або максимальний знос проходів гидроблока.

Різке натискання на педаль газу не веде до перереключенію зниженої передачі (кикдаун).
1. Несправність датчика або кнопка під педаллю «кикдаун».
2. 3аеданіе клапана гидроблока переключанія на пониж. передачу
З. несправності з тросів упр. дросельною заслінкою

4. Обрив ланцюга датчика кикдаун.

Коли автомобіль рушає з місця відбувається пробуксовка, але після набору швидкості продовжує рух справно, АКПП перемикається на інші швидкості.
1. Великий знос шліців маточини турбінного колеса через що прослизає вал АКПП

2. Знос або обрив манжет поршня муфти.

Пробуксовка при перемиканні передач.
1. Засмічення фільтра
2. Перевірте масло

  • 3. Несправність насоса
  • Відсутність руху назад і вперед
    Зрізані шліци в ступиці турбінного колеса ВМД

  • При перемиканні передач АКПП відбуваються сильні удари
  • 3. Гальмівна стрічка зношена
  • Автомобіль при їзді буксує і при перемиканні передач смикається
    Несправність муфти
    Відсутність руху назад і вперед

  • Відсутня магістральний тиск

1. Фрикційні диски сильно зношені.
2. Канальці гидроблока або соленоїдів забилися.

1. Зрізані шліци вала масляного насоса в корпусі передньої кришки гідротрансформатора.

2. Зрізало шліци на валу реактора масляного насоса.

Рух автомобіля в нормі до тих пір, поки не прогріється масло. Потім починається пробуксовка, в кінці кінців автомобіль залишається без руху.
1. Проблема в фрикційних дисках
Примітка: до тих пір, поки масло не прогріте його в’язкість і тиск трохи більше, ніж в гарячому стані, зношені диски сильніше притискаються один до одного, тим самим створюється тяга.

2. Фрикціон гідротрансформатора зношений В олії міститься сильне вміст пилу від фрикційних дисків. Призводить до забитої сітці фільтру.

Шум нагадує биття металевого предмета на холостих обертах
1. фракції. диски одного з барабанів мають сильний знос

АКПП не переключет на знижену передачу при «тапки в підлогу», обороти не розвиваються, для того, щоб збільшити швидкість автомобіля. Відсутня кикдаун.
1. Проблема пов’язана з роботою двигуна.

Отсутвие перемикання на знижену передачу при «тапки в підлогу», обороти не розвиваються, для того, щоб збільшити швидкість автомобіля. Відсутня кикдаун.

Рух автомобіля в нормі до тих пір, поки не прогріється масло. Потім починається пробуксовка, в кінці кінців автомобіль залишається без руху.
Автомобіль рушає в натяг і швидкість набирається надзвичайно повільно. Проблема так само і з задньою передачею.

1. Перевірити гермечтічность лопаток вентиляторів насосного або турбінного колеса.

2. Обрив все тих же лопаток

Ви виявили частинки заліза в піддоні автомобіля. Форма гостра, досить великі, перевищують 1 мм Можливо приходить кінець терміну служби планетарної шестерні.
Вспенивание масла в автоматі. Нехарактерний колір масла АКПП. Можлива пробуксовка машини.
Всередину автоматичної коробки передач (АКПП) потрапила вода


Тиск масла в магістраль низьке

1. Забруднене гідроблок або соленоїди.
2. Необхідно перевірити рівень масла

3. Перевірте клапан скидання в масляному насосі.

Після включення швидкості машина троїть і глухне. Якщо підвищувати обороти і погазовать рух є.
1. Перевірте клапана перемикання муфт передач

2. Проблеми гідротрансформатора АКПП

Частинки алюмінію на дні піддона.
1. Скользящий підшипник зношений до межі.

2. Можливо приходить кінець терміну служби планетарної шестерні.

Виявлені частки пластмасового матеріалу
1. Пластмасова втулка

2. Поломка будь-якого пластикового елемента.

Металевий скрегіт
1. Знос шестерень диференціала

2. Знос підшипника диференціала.

У піддоні виявлені намагнічені ролики
1.Разрушен наполегливий роликовий підшипник.

Перегрів АКПП. Ознаки та наслідки. – ZF center на DRIVE2

Отже, зразу зазначимо, значне підвищення температури трансмісійного масла в автоматі зазвичай проявляється у вигляді тих чи інших збоїв в роботі АКПП.

Ігнорування таких симптомів може привести до скорочення ресурсу самого агрегату або поломок. Іншими словами, АКПП в цьому випадку часто виходить з ладу, після чого потрібно дорогий капітальний ремонт або заміна коробки на контрактну.

Йдемо далі. Причини перегріву коробки автомат можуть бути різними. Перш за все, в самому агрегаті є велика кількість навантажених елементів, які взаємодіють між собою.

Зверніть увагу

В результаті виділяється велика кількість тепла, яке відводиться за допомогою трансмісійної рідини ATF.Еще однією особливістю багатьох гідромеханічних автоматів є високий нагрів масла КПП в гідротрансформаторі.

Денное пристрій фактично є зчепленням АКПП, при цьому крутний момент від двигуна внутрішнього згоряння передається через трансмісійну рідина.

Стає зрозуміло, що проблеми в АКПП або ВМД, відхилення від норми рівня масла в автоматі, зниження тиску ATF, а також втрата властивостей самої трансмісійної рідини призводять до зростання температури АКПП. У деяких випадках масло в коробці автомат розігрівається до 120 градусів і більше.

Таке нагрівання є критичним, масло втрачає властивості, агрегат працює зі збоями, знос коробки значно збільшується. Наслідки перегріву АКПП проявляються у вигляді поломки соленоїдів, фрикційних дисків, а також цілого ряду інших елементів коробки передач.

На практиці через пару десятків хвилин роботи АКПП в режимі граничного нагріву буде досить для того, щоб агрегат вийшов з ладу. З цієї причини важливо своєчасно виявити симптоми перегріву АКПП. У випадках, коли АКПП перегрівається, ознаки надмірного нагріву можна визначити самостійно.

Якщо коробка автомат сильно перегрілася, ЕБУ трансмісією може перевести агрегат в аварійний режим АКПП.На приладовій панелі загоряється чек або A / T, що вказує на проблеми з автоматичною трансмісією. Різні датчики АКПП фіксують зростання температури, зниження тиску ATF і т.д.

У подібній ситуації не рідкість, коли гідротрансформатор буквально синіє від сильного нагріву, оплавляється проводка АКПП, фрікціони пригоряють і розсипаються.

У цьому випадку, коли АКПП встала в аварійний режим, оптимально відразу припинити експлуатувати автомобіль і доставити його в сервіс не своїм ходом, щоб далі не погіршити ситуацію. При цьому якщо передбачається буксирування без вивішування ведучих коліс, тоді потрібно окремо враховувати всі правила і нюанси такої буксирування авто з АКПП.

Зверніть увагу, не завжди автомат при перегревах «впаде» в аварію. Часто коробка працює, чек не горить, але температура наближається до критичної позначки. У подібній ситуації після того, як автомат вийде на робочу температуру, водій зазвичай відчуває явні ривки, поштовхи при перемиканнях, автомат буксує, затягує перемикання передач і т.п.

При цьому на холодну коробка працює нормально.

важливо

Потрібно розуміти, що в подальшому проблем все одно не уникнути, так як постійний перегрів, нехай і не критичний, значно скорочує ресурс фрикційних, соленоїдів, може стати причиною деформацій гидроблока і т.д. Саме трансмісійне масло в умовах підвищеного нагріву також швидко втрачає свої властивості і сильно забруднюється. Це означає, що власник повинен постійно перевіряти рівень і якість масла в АКПП.

Ще важливо відзначати будь-які зміни в роботі агрегату і відразу проводити діагностику, своєчасно міняти масло і фільтр АКПП в коробці автомат, використовувати якісні рідини, рекомендовані самим виробником трансмісії.

Тема: Перегрів акпп

  1. 16.06.2009, 17:39 # 1

    0

    Ситуація така, з приходом спеки знову все повторюється як і минулим летом.Прімерно перші хвилин 10-15 їзди коробка перемикається нормально, але поступово в міру нагрівання починаються поштовхи і удари в акпп, і чим спекотніше на вулиці тим швидше починаються ці толчкі.Такіе симптоми спостерігалися і взимку тільки коли довго стоїш десь в пробках тобто я так розумію тут існує якась пряма залежність акпп-температура, швидше за все перегрівається акпп і вона починає дурити, що це система охолодження або все-таки знос акпп? Помилок по коробці немає!

    P / S Взимку коли міняли грубку через льодовикового періоду в салоні авто, взяв і розпиляв стару піч, перед очима постала страшна картина-вся грубка була забита герметиком

  2. 16.06.2009, 17:53 # 2

    0

    Я точно не впевнений, але на мою якщо виникли поштовхи в АКПП в першу чергу варто перевіряти Регулятор потоку, він же ДМРВ. Гуру прийдуть – поправлять, якщо що VW Passat B5 + 2003р, 1,8 AWM, АКПП … БУВ (… К / К №01319 (Є)

  3. 16.06.2009, 18:10 # 3

    0

    помилок по ДМРВ немає, заганяв спеціально до офіцій на предмет перевірки датчика, кажуть все в нормі, пробував його відключати, машинка ніби як по відчуттях пішла бадьоріше, але поштовхи залишилися

  4. 16.06.2009, 18:16 # 4

    0

    Повідомлення від MAZZY

    помилок по ДМРВ немає, заганяв спеціально до офіцій на предмет перевірки датчика, кажуть все в нормі, пробував його відключати, машинка ніби як по відчуттях пішла бадьоріше, але поштовхи залишилися

    Це перша ознака його кончини. ДМРВ вмирає не відразу і помилка по ньому вискакує як правило, коли він уже зовсім здох Ось тут почитай моє повідомлення

    http://www.passatworld.ru/phpBB2/viewtopi … & start = 120

    З відключеним ДМРВ поштовхи і повинні бути! Більше так не роби, вб’єш коробку! [-X

    VW Passat B5 + 2003р, 1,8 AWM, АКПП … БУВ (… К / К №01319 (Є)

  5. 16.06.2009, 18:35 # 5

    0

    У мене виникають поштовхи, але тільки в глушнякових пробках і спеку, пару раз таке було. При перемиканні з 1 на 2 легкий але чутливий поштовх.

    МТЗ 82 / B7, tornado red, 1.8TSI, variant

  6. 16.06.2009, 18:39 # 6

    0

    Повідомлення від Бамбарбія Кергуду

    У мене виникають поштовхи, але тільки в глушнякових пробках і спеку, пару раз таке було.

    А твій ДМРВ як поживає? VW Passat B5 + 2003р, 1,8 AWM, АКПП … БУВ (… К / К №01319 (Є)

  7. 21.06.2009, 23:32 # 7

    0

    Всім добрий вечір, у нас ночи !!! Вирішив продовжити тему перегріву акпп !!! Начитавшись жахливих статей про акпп, а саме те що виявляється вся світова практика показує що 9 з 10 випадків виходу акпп з ладу пов’язана з проблемами охолодження, тобто. реально в житті ніхто особливо і не замислюється що крім регулярної заміни масла в коробці, перевірки рівня і стану рідини, стану движка, є й обов’язкова чистка системи охолодження, повторюся-ОБОВ’ЯЗКОВА і чим частіше тим краще і як правильно сказали тут на форумі зі зняттям морди , розведенням радіаторів і т.д., а ще краще з установкою доп.радіатора. Так ось, до чого я все це, втім запарили мене ці поштовхи при нагріванні, заїхав на мийку, і хоча через брак часу і не вийшло зняти все як годиться, зважився на так би мовити часткову мийку радіаторів І Про ЧУДО !!!! !

    Ось думаю виберу час і промо радіатори як треба, дивись і оживе машинка !!!!!!!!!!!!!!

  8. 21.06.2009 23:36 # 8

    0

    треба на тижні теж зайнятися миттям радіаторів

  9. 21.06.2009, 23:42 # 9

    0

    Повідомлення від MAZZY

    а ще краще з установкою доп.радіатора.

    чи не краще …
    Повідомлення від MAZZY

    чим частіше тим краще

    достатньо одного разу на рік … (якщо тільки машина по пустелі не їздить цілий рік …)

    в іншому вірно – промивати стільники радіаторів і межрадіаторное простір треба … і тут про це багато-багато разів написано з різних приводів …

  10. 21.06.2009, 23:46 # 10

    0

  11. 21.06.2009, 23:47 # 11

    0

    Повідомлення від MAZZY

    Доп радіатор-ні краще?

    а навіщо????

  12. 22.06.2009, 8:24 # 12

    0

    Повідомлення від 1967s Доп радіатор-ні краще?

    а навіщо????

    Як в вагеновском радіаторі влаштований контур охолодження коробки? На джипі – дрібна трубочка з дірочками … Яка забивається на раз. І лопається, про “щасливе” збігу обставин. Поставив собі доп.радіатор – підвищив ефективність і надійність роботи двох систем. Охолодження двигуна і коробки. Попутно вилучили пару з’єднань на засувках які вже пару раз мене підводили в дорозі.

    Інше питання, що на Пасаті трохи інший тепловий режим роботи коробки, але я б все одно рекомендував доп.радіатор.

    Машина як жінка – не важливо скільки жере, важливо, скільки приносить задоволення.

  13. 22.06.2009, 9:10 # 13

    0

    Повідомлення від TheTERMINATOR

    Як в вагеновском радіаторі влаштований контур охолодження коробки?

    просто трубка, вбудована в основний радіатор ОЖ … подача і обратка ..
    Повідомлення від TheTERMINATOR

    я б все одно рекомендував доп.радіатор.

    Сережок – имхо – а розраховувати його хто буде і як?

  14. 22.06.2009, 9:58 # 14

    0

    Повідомлення від 1967s

    розраховувати його хто буде і як?

    Тепер я запитаю – навіщо? По-любому, ефективність повноцінного радіатора, нехай і невеликого розміру, буде вище, ніж трубки в радіаторі охолодження двигуна. Так, на півлітра-літр збільшиться заправний обсяг масла в коробку. Але від збільшення кількості теплоносія, буде тільки краще. Недогріву коробки не буде, а охолодження багато не буває.

    Ясна річ, інженери Ваган заклали компроміс, між ефективністю і ціною конструкції. Але допитливим умам нічого не заважає поліпшити свій автомобіль!

    У себе я помітив реальне зниження температури двигуна в пробках, як раз зараз, в спеку з кондея. У списку апгрейдів – електричний карлсон, бо, пропелер на вискомуфта, нехай і еротично звучить про розгоні – як вертоліт, але дає навантаження на двигло.

    Ну і в більш далеких планах – радіатор на ГУР.

    Машина як жінка – не важливо скільки жере, важливо, скільки приносить задоволення.

Перегрів АКПП: симптоми і причини

Як правило, якщо коробка автомат знаходиться в справному стані і працює в оптимальних режимах, даний тип КПП забезпечує значне підвищення комфорту і полегшує процес керування транспортним засобом.

При цьому навіть на нових автомобілях з автоматичною коробкою передач власник може зіткнутися з тим, що АКПП при певних умовах починає перемикати передачі з ривками і поштовхами. Також трансмісійне масло в автоматі може занадто швидко темніти і т.д.

Досить часто причиною подібних збоїв є перегрів АКПП. Далі ми розглянемо, як зрозуміти, що АКПП перегрівається, причини, за якими відбувається перегрів коробки автомат, а також що потрібно робити в цьому випадку.

Перегрів коробки автомат: наслідки та ознаки

Отже, зразу зазначимо, значне підвищення температури трансмісійного масла в автоматі зазвичай проявляється у вигляді тих чи інших збоїв в роботі АКПП.

Ігнорування таких симптомів може привести до скорочення ресурсу самого агрегату або поломок. Іншими словами, АКПП в цьому випадку часто виходить з ладу, після чого потрібно дорогий капітальний ремонт або заміна коробки на контрактну.

  • Йдемо далі. Причини перегріву коробки автомат можуть бути різними. Перш за все, в самому агрегаті є велика кількість навантажених елементів, які взаємодіють між собою. В результаті виділяється велика кількість тепла, яке відводиться за допомогою трансмісійної рідини ATF.

Стає зрозуміло, що проблеми в АКПП або ВМД, відхилення від норми рівня масла в автоматі, зниження тиску ATF, а також втрата властивостей самої трансмісійної рідини призводять до зростання температури АКПП. У деяких випадках масло в коробці автомат розігрівається до 120 градусів і більше.

Таке нагрівання є критичним, масло втрачає властивості, агрегат працює зі збоями, знос коробки значно збільшується. Наслідки перегріву АКПП проявляються у вигляді поломки соленоїдів, фрикційних дисків, а також цілого ряду інших елементів коробки передач.

На практиці через пару десятків хвилин роботи АКПП в режимі граничного нагріву буде досить для того, щоб агрегат вийшов з ладу. З цієї причини важливо своєчасно виявити симптоми перегріву АКПП. У випадках, коли АКПП перегрівається, ознаки надмірного нагріву можна визначити самостійно. Якщо коробка автомат сильно перегрілася, ЕБУ трансмісією може перевести агрегат в аварійний режим АКПП.

На приладовій панелі загоряється чек або A / T, що вказує на проблеми з автоматичною трансмісією. Різні датчики АКПП фіксують зростання температури, зниження тиску ATF і т.д. У подібній ситуації не рідкість, коли гідротрансформатор буквально синіє від сильного нагріву, оплавляється проводка АКПП, фрікціони пригоряють і розсипаються. 

У цьому випадку, коли АКПП встала в аварійний режим, оптимально відразу припинити експлуатувати автомобіль і доставити його в сервіс не своїм ходом, щоб далі не погіршити ситуацію. При цьому якщо передбачається буксирування без вивішування ведучих коліс, тоді потрібно окремо враховувати всі правила і нюанси такої буксирування авто з АКПП.

  • Зверніть увагу, не завжди автомат при перегревах «впаде» в аварію. Часто коробка працює, чек не горить, але температура наближається до критичної позначки. У подібній ситуації після того, як автомат вийде на робочу температуру, водій зазвичай відчуває явні ривки, поштовхи при перемиканнях, автомат буксує, затягує перемикання передач і т.п. При цьому на холодну коробка працює нормально.

Потрібно розуміти, що в подальшому проблем все одно не уникнути, так як постійний перегрів, нехай і не критичний, значно скорочує ресурс фрикційних, соленоїдів, може стати причиною деформацій гидроблока і т.д. Саме трансмісійне масло в умовах підвищеного нагріву також швидко втрачає свої властивості і сильно забруднюється. Це означає, що власник повинен постійно перевіряти рівень і якість масла в АКПП.

Ще важливо відзначати будь-які зміни в роботі агрегату і відразу проводити діагностику, своєчасно міняти масло і фільтр АКПП в коробці автомат, використовувати якісні рідини, рекомендовані самим виробником трансмісії.

Причини перегріву АКПП

Якщо говорити про причини, за якими відбувається перегрів коробки автомат, серед основних можна виділити наступні:

  • Значні навантаження на трансмісію і важкі режими експлуатації (буксирування причепа, часті й тривалі пробуксовки в грязі, в снігу і т.п.)
  • Недостатнє штатний охолодження АКПП або проблеми з радіатором охолодження коробки автомат;
  • Зниження тиску масла в автоматі (забруднення каналів, фільтрів, поломки масляного насоса АКПП);
  • Низький / високий рівень масла в автоматі, збої в роботі системи управління, проблеми з соленоїдами;  

При цьому частою і розповсюдженою проблемою є багато проблем, пов’язаних з масляним радіатором АКПП (теплообмінник коробки автомат). Справа в тому, що в разі забруднення радіатора відкладеннями і продуктами природного зносу АКПП, гаряче масло перестає ефективно охолоджуватися в радіаторі.

Також збої можливі і в роботі інших елементів. Наприклад, соленоїди АКПП є клапанами, які дозволяють направляти рідина ATF по каналах. Якщо соленоїд спрацьовує несвоєчасно, це призводить до порушень при подачі робочої рідини, яка змащує і охолоджує деталі.

Як вирішити проблему перегріву автоматичної коробки передач

Перш за все, якщо коробка перегрівається, необхідно починати з діагностики АКПП. Комплексний підхід зазвичай дозволяє швидко визначити причину і з’ясувати, чому гріється АКПП.

Часто для усунення перегріву автомата потрібно чистити канали гидроблока, міняти трансмісійну рідина і фільтри, промивати масляний радіатор АКПП. Для очищення можна застосовувати різні способи, починаючи від використання промивок і закінчуючи розбиранням агрегату.

Також ефективним способом вирішення проблем з перегрівом є установка додаткового радіатора охолодження АКПП з термостатом. Такий радіатор дозволяє швидко вийти на робочу температуру і далі підтримувати нагрів масла в автоматі не вище 70-90 градусів.

З урахуванням того, що багато сучасних АКПП в нормі можуть розігріватися до 100-110 градусів, допрадіатор коробки автомат досвідчені автовласники встановлюють не в разі гострої необхідності, а з метою профілактики і збільшення ресурсу коробки передач.

Еще неисправности самой системы охлаждения двигателя также могут оказывать влияние на эффективность охлаждения АКПП. Дело в том, что данные системы на многих авто частично взаимосвязаны (особенно когда радиатор АКПП интегрирован в радиатор системы охлаждения ДВС).

Напоследок еще раз отметим, что нагрев коробки передач также зависит от качества и свойств трансмиссионного масла. Это нужно отдельно учитывать при выборе ATF. Также не следует забывать о необходимости регулярно промывать радиатор АКПП при замене масла, а также менять масляные фильтры коробки автомат.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…