03.04.2018 735

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Напевно, багато хто з вас помічали, що в залежності від включеної передачі, а також ступеня прогріву мотора, в салоні автомобіля відчувається вібрація, яка потім знову може зникати або з’являтися. Все це залежить від безлічі факторів і в принципі індивідуально для кожного мотора.

Наприклад, дизеля зазвичай завжди більш гучні і “вібрують” набагато більше бензинових моторів, проте сьогодні ми не будемо говорити про відмінності бензинових і дизельних ДВС.

Сьогодні ми розглянемо таку поширену проблему як вібрація при розгоні, яка виникає саме тоді, коли автомобіль набирає швидкість.

Проблема досить поширена, а причина нерідко полягає в серйозних несправності, ігнорування яких може закінчитися вельми плачевно …

Характер, а також інтенсивність вібрації при розгоні можуть бути різними, на різних марках і модифікаціях це може проявлятися по-різному. Тому дана стаття буде узагальненої і торкнеться найбільш поширені причини всіх моторів в цілому.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

  1. Ходова частина і колеса. Однією з найбільш частих причин, за якими при розгоні йде вібрація, є саме ходова частина, а також колеса. Однак найчастіше вібрація через коліс виникає не на початковій стадії розгону, а в основному на швидкості від 80 км / год і вище. Тому перш ніж грішити на колеса слід перевірити ходову. Безумовно, найпростіше заїхати на СТО заплатити і отримати повний аналіз стану “ходовки”. Але це для тих, кому, як то кажуть “гроші жгут Ляшка”, а для всіх, хто думає про економію, є сенс спробувати діагностувати причину появи вібрації при розгоні самостійно.

Отже, перевірити рекомендую наступне:

  • Гальмівні диски. Можливо погано закріплений, деформований і т. Д. Щоб зрозуміти в них справа, необхідно оглянути гальмівних дисків і при необхідності замінити несправний.
  • Приводу колеса. Іноді при розгоні виникає вібрація, коли зігнутий привід. Перевірте чи немає люфту в приводі колеса, а також чи немає деформації.
  • ШРУСи. Мабуть, найчастіша причина, по якій виникає вібрація. Люфт або вироблення в Шрусах може стати причиною появи вібрації як при розгоні, так і під час руху на великій швидкості. Перевірити ШРУС можна наступним чином: беремося за нього руками і намагаємося його розхитати, наявність люфту свідчить про несправності і необхідності заміни.
  • Ступичні підшипники. Якщо зі ступичні щось не так, то вібрація при розгоні цілком можлива. Однак слід зазначити, що несправний маточинний найчастіше видає гул, що виникає на швидкості. Перевірити в цьому річ, можна шляхом обертання маточини, а також спробі розгойдати колесо, взявшись за верх і низ колеса. Якщо відчувається люфт, то швидше за все маточинний вимагає заміни.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

  1. Дисбаланс коліс, а також гума з “шишками”. Якщо ви давно не робили розвал-сходження, при цьому нерідко потрапляли у великі ями на пристойній швидкості, не дивуйтеся, що при розгоні з’являється вібрація. Крім того, навіть нова, але при цьому неякісна гума, нерідко може стаття причиною появи вібрацій. Проведіть візуальний огляд коліс на предмет можливих проблем (шишки, пошкодження, гнутий диск, нерівномірний знос і т. Д.), Після чого обов’язково відвідайте шиномонтаж і зробіть розвал-сходження, а також балансування.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

  1. Подушки двигуна. Несправні опори двигуна або як їх зазвичай називають “подушки” також можуть стати причиною появи вібрацій під час розгону. Якщо подушка пошкоджена або має розрив, вона вже не виконує свою функцію, тому під час руху може відчуватися підвищена вібрація. Подушки служать для поглинання вібрацій, які виходять від ДВС, однак якщо опора пошкоджена частина вібрації не гаситься, а надходять прямо в салон. Чому саме вібрація при розгоні? Тому що мотор працює на низьких оборотах, який як через меншу частоти викликають велику розкачку силового агрегату, при наборі оборотів і швидкості, вібрація як правило зникає.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

  1. Несправність самого силового агрегату. Іноді трапляється, що в процесі роботи мотора деталі зношуються нерівномірно в наслідок чого виникає дисбаланс, який призводить до появи вібрацій. У більшості випадків вібрація виникає через маховика, клонували або зчеплення. Також до дисбалансу може привести нерівномірний знос КШМ (кривошипно-шатунний механізм), точніше деяких його деталей, таких як: поршні, шатуни, колінвал, підшипники. Для діагностики цих елементів вам, на жаль, не обійтися без допомоги фахівців і комплексної перевірки мотора …

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

  1. КПП. Якщо трясучка починається при наборі швидкості, зрозуміти чи причетна до цього явища коробка, можна наступним чином. Розганяємо авто до 70-80 км / год, вичавлюємо зчеплення і дивимося за інтенсивністю вібрації. Потім включаємо 3-ю швидкість і повільно відпускаємо зчеплення. Також спробуйте розігнатися з 50-60 км / год на останній передачі. Якщо під час тестів характер вібрації не зміниться, швидше за все, коробка тут ні до чого. А якщо вібрувати буде сильніше, а також в момент підключення коробки, можна зробити припущення, що КПП потребує діагностиці, а можливо і в ремонті.

Схожі тести можна провести і на АКПП. Під час руху можна включити нейтральну передачу “N”, і поспостерігати за тим пропадає чи вібрація. З “автоматами” вкрай рідко виникають такі проблеми, але все ж нерідко трапляється, що вібрація при розгоні з’являється саме через АКПП.

Кілька слів на закінчення ..

Якщо самостійна діагностика ні до чого не привела, раджу не затягувати з ремонтом, покладаючись на те, що все пройде само собою. Краще спробувати усунути проблему ще на ранній її стадії, таким чином ви виграєте час і гроші, крім того ремонт, швидше за все буде набагато простіше і дешевше.

Якщо тема вам знайома, і ви також стикалися з проблемою, коли при розгоні з’являється вібрація, будь ласка, поділіться своїм досвідом і розкажіть, як вам вдалося знайти і вирішити проблему. Якщо стаття вам сподобалася, в якості подяки автору ви можете поділитися нею зі своїми близькими в соціальних мережах, використовуючи для цього кнопки соц. мереж розташовані нижче.

У мене все, удачі вам і до нових зустрічей на Форд Майстрі. Поки!

Машина смикається при розгоні: 3 основні причини та діагностика

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Для розуміння можливої ​​причини поломки слід чітко виявити симптоми, а виходячи з цього робити якісь висновки.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Коли автомобіль прогрітий до робочої температури, при натисканні на педаль газу він починає злегка «тупити» або смикати, а потім при наборі швидкості ця проблема зникає і авто працює в нормальному режимі.

Якщо ця проблема виникає тільки при розгоні, а не, наприклад, при старті з місця, то причини будуть одні. Якщо ж автомобіль смикається при старті з місця, то це можуть бути проблеми зі зчепленням або кошиком. Якщо ж вібрація відчувається під час їзди і не тільки при розгонах, це може свідчити про вихід з ладу подушок, що кріплять двигун.

Додатково рекомендуємо прочитати статтю нашого експерта, в якій розповідається про те, що означає вібрація при гальмуванні.

Про те, як відбувається заміна ременя ГРМ своїми руками, ви зможете дізнатися з докладного матеріалу нашого фахівця.

Діагностика в сервісному центрі

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Діагностику так само можна зробити в сервісному центрі. Особливо, якщо автомобіль інжекторний, необхідно спеціальний прилад. Його приєднують до блоку управління і показується, де і на якому датчику можлива проблема. Те ж саме стосується дизельних автомобілів. Для перевірки форсунок дизельного двигуна потрібен спеціальний стенд. Без нього неможливо визначити, в якому стані вони знаходяться.

Причини ривків при розгоні

Причин ривків автомобіля при розгоні може бути кілька.

Несправності в системі запалення двигуна

Якщо збилося запалювання, то як раз при розгоні це буде сильно відчуватися. Відбувається це тому, що при натисканні на педаль газу паливо впорскується в циліндри, а там повинна відбуватися детонація. Якщо ж запалення виставлено неправильно або вийшло з ладу, то паливо надходить, а іскра б’є невчасно.

Іншими словами, якась частина палива не підпалюється або спалахує не в потрібний момент. У деяких циліндрах взагалі може не відбутися детонації. Це все призводить до розбалансованою роботі і, отже, ривків. Так само причиною можуть бути несправні свічки або бронепровода. Свічки бажано іноді міняти.

Перевіряються свічки на спеціальному обладнанні, де при тиску такому ж, як в двигуні перевіряється, чи дає свічка іскру.

Навіть коли свічки на вигляд справні і не мають дефектів, це не означає, що в роботі вони чудові. Рекомендується купувати свічки не найдешевшого виробника, так як навіть нові можуть не пройти випробування стендом.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Бронепровода перевіряються омметром на наявність потрібного опору. Так само можна перевірити якість з’єднань проводів зі свічками. Процедуру слід проводити при розігрітому двигуні.

Слід набрати води в пляшку і за допомогою розпилювача розподілити її при працюючому двигуні на бронепровода і з’єднання зі свічками.

Якщо обороти двигуна почнуть зменшуватися і машина буде троить, значить слід замінити дроти.

Якщо немає розуміння, яким чином виставляється запалювання, то краще звернутися до фахівця. Цей процес досить точний, там помилок допускати не варто.

Несправності в системі харчування

Найпоширеніша причина при ривках автомобіля при розгоні – це неполадки в системі живлення і подачі палива. При натисканні на педаль газу через забруднених елементів паливної системи, не вистачає пального для розгону. Саме тому і відбуваються ривки при розгоні.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Проблема може полягати в:

  1. Фільтрах. Повітряний фільтр і паливний потрібно міняти регулярно. Це витратний матеріал, який швидко виходить з ладу.
  2. Забруднених системи подачі палива. У карбюраторних автомобілях це жиклери, в яких найменша пил або шматочки бруду сильно впливають на подачу палива. В інжекторних можуть засмітитися форсунки.
  3. Паливний насос. Якщо він виходить з ладу або частково починає показувати меншу продуктивність, а саме не встигає накачувати потрібний тиск палива в систему, то при розгоні цей дефіцит якраз і буде видно.

Існують різні аерозолі і присадки для очищення паливних систем. Якщо вибрати засіб перевіреного виробника, то вони працюють дуже добре. Але не у всіх випадках цього може бути достатньо. Зустрічаються випадки що потрібно механічне чищення або ремонт окремих частин. Може вийти з ладу клапан або ще якась частина механізму.

інші дефекти

До інших причин можна віднести неякісне паливо.

При заливанні неякісного палива, яке сильно відрізняється від попереднього, може відчуватися падіння потужності або «тупняк» при натисканні на педаль газу.

Якщо все було добре, а потім ви поїхали на заправку, де ще не були, і саме після цього почалися проблеми, то висновок очевидний. Ця проблема дуже поширена для автомобілів на газі.

Усунення виявлених проблем

Після того, як причина була виявлена, можна приступити до її усунення. У більшості випадків цю роботу слід довірити фахівцям. Адже далеко не завжди ті причини, які на перший погляд були ключовими, саме такими є. Правильна настройка запалювання, регулювання карбюратора, інжектора – це те, що краще довірити знає людині.

Якщо було виявлено, що ривки були викликані забрудненням фільтрів, то можна скористатися аерозольним очищувачем. Він розпорошується в отвір повітряного фільтра. Так само досить непогано себе показують присадки в паливний бак. Ці присадки очищають трубочки паливної магістралі і всі інші елементи. Добре себе зарекомендували присадки фірми XADO.

висновок

Щоб убезпечити себе від такого роду поломок і несправностей, слід поповнювати запаси палива на перевірених заправних станціях. Або якщо ви в дорозі, не гнатися за найдешевшими цінами на досить підозрілих заправках. Це може вилізти в дорогий ремонт авто. Так само стежте за станом витратних матеріалів. Проводьте їх заміну регулярно.

Для того щоб не плутатися, коли і що було поміняно, можна завести журнал технічного ремонту авто і туди записувати всі заміни деталей і кілометраж, на якому це було зроблено. Це дасть можливість міняти витратні матеріали не тоді, коли вже почали відбуватися ривки при розгоні, а передчасно.

Будь ласка, оцініть цей матеріал!

( 16

7 причин, чому автомобіль смикається при розгоні

Іноді при розгоні автомобіля водій відчуває провали в тязі. Причини цього явища можуть бути різні. У деяких випадках з проблемою можна впоратися своїми силами, в інших доведеться звернутися в автосервіс.

Причин провалів при розгоні може бути багато, але в будь-якому випадку їх можна умовно розділити на дві основні групи: проблеми з запалюванням (в разі бензинових двигунів) і проблеми з системою харчування.

погане паливо

На жаль, нерідко причиною провалів при розгоні може стати неякісне паливо. Наприклад, якщо в ньому попалася вода. Само собою, двигун на такому паливі буде працювати з перебоями. Виходу два.

Якщо вам «пощастило» залити такий «горючкою» повний бак, то краще не лінуватися і злити його, щоб не гробити форсунки і паливний насос.

Або набратися терпіння і просто виробити неякісний бензин або дизель.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Паливний насос в разі зносу або забивання сітки приймача також може бути причиною нерівній роботи двигуна.

Засмітилися повітряний і паливний фільтри

Часто причиною поганої роботи двигуна і появи провалів в його роботі при розгоні стає забитий повітряний або паливний фільтр. Рішення одне – заміна фільтра.

Свічки запалювання

Насамперед варто перевірити свічки запалювання. Великий нагар на електродах веде до пропусків в запалюванні і, як наслідок, провалів в роботі двигуна. Звідси і нервовий розгін. Звичайно, якщо є фінансові складності, можна спробувати очистити свічки. Але куди простіше їх просто замінити.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Однією з найбільш частих причин нерівній роботи двигуна стають брудні свічки.

Високовольтні дроти і котушки запалювання

Якщо ж справа не в свічках, причиною можуть бути несправні котушки або пробої в високовольтних проводах. Зрозуміло, ніякої ремонт тут вже не допоможе, тільки заміна. Також може бути несправний модульний блок, який відповідає за запалення. З’ясувати причину його несправності допоможе тільки діагностика, та й то не у всіх випадках.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

При несправності котушок запалювання в процесі роботи можуть початися пропуски в запалюванні.

Засмітилися або несправні форсунки

Не важливо, дизельний у вас двигун або бензиновий. Засмітилися або несправні форсунки можуть стати причиною нервової роботи мотора. У першому випадку, швидше за все, допоможе промивка паливної системи.

До речі, при наявності дросельної заслінки провали в роботі двигуна можуть бути викликані і її забрудненням. Гірше, якщо форсунки вже зношені. Для деяких моделей передбачений ремкомплект.

Але в більшості випадків доведеться їх міняти.

Датчик масової витрати повітря або датчик положення коленвала

Несправність цих датчиків також може стати причиною нерівній роботи двигуна. Неправильні дані про кількість що надходить у двигун повітря ведуть до неправильної тривалості відкриття форсунок і, як наслідок, неправильного приготування паливної суміші.

Також сум’яття може внести і датчик положення коленвала, через якого момент відкриття форсунок і освіти іскри в свічках запалювання буде обраний неправильно. Звідси і нерівна робота двигуна з провалами при наборі оборотів. Визначити несправний датчик допоможе діагностика.

Такий датчик доведеться замінити.

Неправильна калібрування блоку управління двигуном

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Яскравим прикладом проблем з калібруваннями управління двигуна стала редакційна Lada Vesta SW Cross, яка «тішила» провалами в непрогрітому стані.

У багатьох випадках про несправності будь-якого датчика або того ж модуля запалювання повідомить піктограма “Check Engine” на панелі приладів. Але бувають випадки, коли все працює штатно і ніяких несправностей немає, а двигун все одно грішить провалами при наборі оборотів. Виною тому неправильна калібрування блоку управління.

Причем такие симптомы могут проявляться не во всех случаях. А, к примеру, только в непрогретом состоянии. Ярким примером служит недавно покинувшая наш парк Lada Vesta Cross c 1,8-литровым двигателем.

В холодном состоянии ее двигатель страдал легкими провалами при наборе оборотов из-за того, что в цилиндры явно поступало недостаточное количество топлива.

В этом случае остается лишь ждать обновленного софта программы управления, в котором будут исправлены все ошибки. Что же касается прочих виновников провалов при разгоне — если не считать изношенных форсунок и проблем с модулем зажигания, — как правило, причины не фатальны. Главное, не затягивать с их устранением.

Комментарий специалиста:

Александр Савин, директор станции технического обслуживания автомобилей Volvo Bilprime.

Проблема провалів при розгоні в нашій сервісній практиці зустрічається регулярно. Якщо говорити про паливній системі, то основною причиною появи ривків є насос. Падає продуктивність через механічного зносу і забивання сітки приймача побічними продуктами палива.

Найбільш частою несправністю трансмісії, що приводить до ривків при русі, є автоматична коробка передач і муфта Халдекс. Несвоєчасна заміна технічних рідин, некомпетентне обслуговування викликають збої в роботі. Особливо яскраво симптоми проявляються в спеку.

Зверніть увагу

У двигунів з турбонаддувом причиною ривків при розгоні може стати саме турбіна. Слабким місцем вузла є система регулювання тиску: електромагнітний клапан або електропривод. Якщо після заміни клапана проблема, як правило, проходить, то на турбінах з електроприводом офіційна технологія ремонту – заміна турбіни. А це вже зовсім інші гроші.

джерело

Вібрації при наборі швидкості: чому йде биття при розгоні

Досвідчений автомобіліст без праці розрізнить штатні вібрації при наборі швидкості і причину для серйозного занепокоєння. У першому випадку збільшення оборотів ДВС і швидкості автомобіля неминуче накладають відбиток на рівень комфорту, в другому випадку джерелом посилення тряски буде конкретна несправність.

Врахуйте, що подібні симптоми вимагають діагностики і негайного усунення. Суть не тільки в іншому битті на кермі і збільшенні шуму в салоні, але також в зниженні рівня курсової стійкості та ймовірності прогресування несправності. Останній фактор може привести до дорогого ремонту.

Почнемо перерахування з самих банальних і часто зустрічаються причин.

необхідна балансування

Биття на кермо і кузов автомобіля при збільшенні швидкості неминучі, якщо колеса не отбалансіровни. Призводить до таких наслідків нерівномірність розподілу маси щодо центру колісного диска. Дія різноспрямованих відцентрових сил призводять до появи різночастотних коливань, що в салоні автомобіля відчуваються як биття.

Проблема може проявити себе в таких випадках:

  • Установка нової гуми. Заміна гуми на дисках або перевзування нових дисків в стару гуму в обов’язковому порядку супроводжуються балансуванням. Навіть для заводу виробника досягнення ідеальної развесовки і геометричних параметрів представляється вкрай складним завданням.
  • Втрата старих балансувальних тягарців. Особливо характерно для легкосплавних дисків, де важки приклеюються з внутрішньої сторони диска. Нагадаємо, що у випадку з штампованими колісними дисками, важки садять в зовнішній буртик обода.
  • Деформації гуми або диска внаслідок попадання в глибоку вибоїну, сильного удару об бордюр і інші подібні перешкоди.
  • Природна розбалансування. В процесі експлуатації будь-яке колесо буде втрачати установлений баланс. Рекомендується робити планову балансування кожні 15-20 тис. Км.

ШРУС

Ще одним розсадником дисбалансу часто стає шарнір одно кутових швидкостей. Служить пристрій для рухомого зчленування приводного вала і КПП, що дозволяє передавати крутний момент в різних площинах (внутрішній ШРУС). З протилежного боку приводного вала для зчленування з маточиною (зовнішній ШРУС).

Найчастіше причина вібрацій криється саме у внутрішньому шарнірі. У випадку з конструкцією типу трипод спостерігається вироблення роликів. В особливо важких випадках підшипник і зовсім може «розсипатися». Також можливе вироблення склянки тріпода.

До подібної несправності може привести порваний пильовик, який більше не може захищати від летить з під коліс грязі і пилу. Тому періодично перевіряйте цілісність пильовиків Шрусов.

Приводний вал

До місця буде згадано про те, що у авто з приводом неправильної геометричний форми гарантовано з’явиться вібрація при наборі швидкості.

Вигнутий приводний вал буде не просто обертатися навколо своєї осі, але і провокувати паразитні відцентрові сили. В результаті машина з набором швидкості буде отримувати додаткові вібрації.

Кардан

Проблема характерна для автомобілів з задніми і повним приводом. Знос карданного зчленування призводить до тому, з’являється вібрація при розгоні. Якщо ви виявили у себе подібну проблему, зверніть увагу на наступні елементи:

  • хрестовини;
  • підвісний підшипник;
  • безпосередньо карданний вал. Чи не отбалансірованний кардан призведе не тільки до биття, але і подальшого руйнування місць зчленування.

Були випадки, коли виною биття на швидкості був люфт хвостовика редуктора. На це також потрібно звернути увагу.

Гума

Нерідкі випадки, коли вібрація при наборі швидкості з’являється внаслідок установки неякісних покришок. Найчастіше це покришки бюджетних і понад бюджетні фірм виробників.

Особливість такої гуми в тому, що при перевірці на балансувальному стенді невідповідність, що викликає дискомфорт при керуванні авто, може бути не помічено. У другому випадку балансування лише на час відстрочує повторна поява вібрацій.

З проблемою допоможе справитися тільки заміна покришок.

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Асиметричний знос протектора на покришці, поява «шишок» призведе до тому, що елементи підвіски будуть переживати додаткову вібронагруженность. Зрозуміло, і вся машина в цілому буде вібрувати на швидкості.

Ступичний підшипник

Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

Про несправність даного вузла говорить люфт колеса. Для діагностики вивісите колеса і похитайте кожне з них в поздовжньому і поперечному напрямку. Люфт буде сигналом до швидкої заміни.

Підвіска і рульове управління

Зношені елементи підвіски не можуть викликати постійні або періодичні вібрації при русі. Їх призначення в гасінні поштовхів, які надходять від дорожнього полотна. Тому машина з несправною підвіскою може нишпорити по дорозі, видавати скрипи або стуки при повороті керма, глухі або дзвінкі «відгомони» подоланих перешкод.

Але врахуйте, що в разі зношених гумотехнічних виробів, шарнірних, пружних елементів (кульових опор, опорних підшипників, стійок амортизаторів, рульових наконечників і інших) биття, наприклад, від НЕ відбалансованих колісних дисків буде відчуватися набагато сильніше.

Для безпечного управління авто вирішувати проблему варто комплексно.

У випадку з рульовим керуванням варіації в конструкції різних систем не дозволяють зробити однозначних висновків. З особистого досвіду автора статті пригадується випадок, коли виною биття на швидкості (в більшій мірі при гальмуванні) була напрямна втулка кермової рейки, так званий «бінокль».

Досліджуємо підкапотний простір і звуки двигуна

Якщо ви визначили, що вібрація йде саме з під капота, скоріше за все причиною буде неправильна робота двигуна або місць кріплення вібронагруженностью елементів.

Проблеми пов’язані з ДВС:

  • Троение двигуна. Багато автовласників стикалися з ситуацією, коли при розгоні або їзді в натяг двигун починає трусити, при цьому тяга значно слабкіше колишньою. У такому випадку необхідна комплексна діагностика двигуна. Проблема може ховатися в системі запалювання: отслужівает своє свічки, ВВП, модуль і інші елементи, несправність яких призводить до пропусків запалювання в одному або відразу декількох циліндрах. Можливо прогорание клапанів, недостатній тиск палива і т.д.
    Причин настільки багато, що тема заслуговує відокремленого докладного розгляду.
  • Подушки двигуна. Вібрація при розгоні з’явиться тому, що збільшення оборотів ДВС підсилює відцентрові сили, що впливають на кузов автомобіля. При різкому натисканні педалі акселератора «в підлогу» можуть спостерігатися відчутних ударів. Виготовлені з твердої гуми, навіть нові подушки стануть причиною появи вібрацій.

Кпп і привід зчеплення

Також варто звернути увагу на місця кріплення КПП. Можливо, причина може ховатися усередині корпусу КПП. У випадку з МКПП для більш точної діагностики слід звертати увагу на фактори появи вібрацій або биття.

Якщо симптоми проявляються лише в певному швидкісному режимі, спробуйте проїхати його по черзі на різних передачах. Наприклад, якщо вібрація відчутна при 70 км, включите спочатку 2 передачу, потім 3 (зрозуміло, якщо дозволяють передавальні числа КПП).

Таким чином, ви точніше визначте компоненти КПП, викликають вібрації.

Якщо в КПП є деформація первинного вала, вібрації будуть відчутні при розгоні на будь-якій передачі.

Розбалансований маховик також може стати причиною, обговорюваних симптомів. Заодно варто приділити увагу зчепленню і вижимний підшипник.

Якщо машина має АКПП, перевірте рівень і стан масла. Занадто низький показник може стати виною поштовхів і вібрацій.

Вихлопна система

Неналежне прикріплення вихлопної системи двигуна може призвести до появи відчутних вібрацій в певних діапазонах роботи мотора.

До болю банально

Їли кузов вібрує при наборі швидкості, не слід засмучуватися і відразу відраховувати велику суму на ремонт. Нижче наведені банальні і не дуже випадки, які можуть доставити дискомфорт при управлінні автомобілем:

  • налиплого на внутрішній обід колісного диска бруд, крижана брила. Діагностувати налипання бруду не складно, оскільки відчутні биття виникнуть тільки після поїздок по бездоріжжю. У зимовий час доби кожен водій повинен бути готовий до подібних неприємностей;
  • неправильна установка гальмівного і колісних дисків. Якщо прівалочная площину була очищена від забруднень або має деформацію, при русі це буде викликати підвищення вибронагруженности;
  • невідповідність посадочних розмірів колісних дисків. Кожен диск має свої параметри установки, порушення яких може привести до дисбалансу. В основному це стосується разболтовка дисків;
  • ослабшие кріплення дисків. Це перше, що потрібно перевірити при виявленні биття на рульовому колесі. Наслідки зневаги даними радою можуть бути вельми плачевні.Чому смикається або вібрує машина при розгоні?  Розбір можливих причин

При розгоні машини з’явилися ривки двигуна: як знайти причину несправності

Досить часто в процесі експлуатації інжекторного або карбюраторного авто можна зіткнутися з тим, що при розгоні смикається двигун. Іншими словами, після різкого натискання на педаль газу немає чіткого відгуку від силового агрегату, виникає пауза-провал, набір оборотів відбувається ривками і т.п.

Зазначені ривки є швидкою зміною частоти обертання коленвала, причому незалежно від положення педалі газу і ступеня натискання на акселератор. Як правило, такі ривки слідують серіями, змушуючи двигун смикатися.

Що стосується провалу, тобто коли «тупить» двигун при розгоні, спостерігається помітне запізнювання реакцій ДВС після того, як водій різко натиснув на газ для збільшення оборотів. При цьому в обох випадках під час плавного натискання на педаль газу набір оборотів відбувається без ривків і затримок, тобто цілком прогнозовано.

важливо

Цілком очевидно, що експлуатація транспортного засобу з подібними несправностями є не тільки важкою, а й небезпечною. Під час їзди немає можливості вийти на обгін, швидко перебудуватися і т.д. Для вирішення проблеми двигун потребує поглибленої діагностики, так як спочатку необхідно чітко визначити причину поломки.

Далі ми поговоримо про те, чому при розгоні смикається інжекторний двигун або карбюраторний мотор, а також якими способами можна виявити і усунути виниклі неполадки.

Чому двигун смикається при розгоні: основні причини

Почнемо з того, що більшість причин, за якими виникають подібні відхилення в роботі ДВС, найчастіше пов’язані з наступними системами:

  • система живлення двигуна;
  • система запалювання ДВС;

На машині із застарілою системою харчування у вигляді карбюратора слід виділити непостійне надходження бензину в камеру поплавця. Іншими словами, виникає нестача пального при інтенсивному прискоренні.

Винуватцем може виявитися як сам карбюратор (забруднення жиклерів, неправильні настройки і т.д.), так і бензонасос. Паралельно не слід виключати можливості того, що десь підсмоктує зайве повітря, який і призводить до того, що смикається карбюраторний мотор при розгоні автомобіля.

Що стосується сучасних інжекторних двигунів, ряд загальних проблем буде аналогічний моторам з карбюратором. При цьому в список також додаються неполадки, які властиві виключно агрегатів з інжекторним уприскуванням. Давайте загострити увагу на можливі причини появи провалів і ривків.

Щоб провести діагностику, потрібно відключити запалювання. Далі проводиться перевірка кріплень високовольтних проводів до котушки і свічок. Якщо при огляді не виявлено дефектів, тоді мотор потрібно завести. Якщо помітні пробої іскри або чути тріск, це означає, що електрична іскра десь пробиває.

У разі, коли пробою не виявлено, слід викрутити свічки запалювання і оглянути їх. Електроди повинні бути цілими, не допускається наявність рясного нагару, ізолятор не повинен мати тріщин і т.п. Також перевірки можуть вимагати і бронепровода. У ряді випадків після заміни свічок і свічкових проводів двигун перестає сіпатися під час інтенсивних прискорень.

Однак буває так, що зазначені способи не приносять бажаного результату. У подібному випадку необхідно окремо перевірити датчик положення розподільного валу.

Ще додамо, що на окрему увагу також заслуговує момент запалювання (кут випередження запалювання, УОЗ). Якщо машина смикається при розгоні, запалювання може бути занадто рано. На карбюраторних ДВС необхідно вручну виставляти зазначений кут.

На инжекторном агрегаті підстроювання відбувається автоматично. Однак не слід забувати про те, що втручання в заводську прошивку ЕБУ (особливо на машинах з ГБО) або проблеми з датчиками можуть привести до збоїв в роботі системи запалювання.

Щоб швидко перевірити момент запалювання, необхідно розігнати автомобіль до швидкості близько 50 км / ч. Після цього включається підвищена передача (наприклад, 4-я), а потім буде потрібно різко натиснути на педаль газу. У двигуні відразу з’явиться детонація, яка не повинна тривати більше пари секунд при нормально налаштованому УОЗ.

  • Тепер перейдемо до системи живлення. На самому початку слід переконатися в тому, що в паливний бак залито підходяще для даного автомобіля і відповідає стандартам якості пальне. Дуже часто ривки і провали виникають тоді, коли було залито паливо низької якості. У ряді випадків на приладовій панелі інжекторних авто також може спалахнути «чек».

Якщо з пальним все нормально, тоді необхідно перевірити паливні фільтри. Якщо фільтр забитий, тоді двигуну просто не буде вистачати палива для різкого набору оборотів, при цьому під час плавного натискання на газ проблем може не виникати.

Ще одним елементом для перевірки стає повітряний фільтр. Його забруднення також призведе до того, що в агрегат не поступатиме достатньої кількості повітря, який необхідний для приготування паливно-повітряної суміші.

Якщо фільтри чисті або нові, але ривки повторюються, тоді необхідно переходити до перевірки інжектора. Насамперед необхідна діагностика інжекторних форсунок. Забруднення інжекторів призводить до того, що в двигун не подається паливо, яке потрібно в режимі форсажу в повному обсязі.

Для вирішення цієї проблеми форсунки знімають, потім перевіряється їх продуктивність, якість розпилу (форма факела), своєчасне спрацьовування на відкриття і закриття і т.д. Наступним кроком буде завмер тиску палива в паливній рампі.

Порада

Якщо тиск низький, тоді причиною може виявитися регулятор тиску палива, неполадки в паливній магістралі, а також бензонасос. Що стосується бензонасоса, який знаходиться в баку, пристрій має свій окремий фільтр-сіточку, яка також з часом забруднюється.

В результаті наос не здатний нагнітати горче е в рампу і підтримувати потрібний тиск при різко зростаючій навантаженні на ДВС. Ця причина є найбільш частою стосовно до ривків і провалів при різкому натисканні на газ. Для вирішення зазначеної проблеми необхідно зняти паливний насос, а також почистити або замінити сіточку бензонасоса.

Підсмоктування повітря і датчики

Як відомо, інжекторний двигун оснащений електронною системою управління двигуном (ЕСКД), яка повністю контролює роботу силового агрегату. Зазначена система фактично є численними датчиками і контролером (ЕБУ).

На підставі показників датчиків блок управління коригує УОЗ, збільшує або зменшує кількість палива, що подається, готує паливно-повітряну суміш, яка буде оптимальною для того чи іншого режиму роботи двигуна і т.д.

Так ось, двигун може сіпатися в тому випадку, якщо виникли проблеми з датчиком положення дросельної заслінки (ДПДЗ). У нормі при різкому натисканні на педаль акселератора датчик подає на ЕБУ сигнал про те, що заслінка широко відкрита і потрібно збільшити подачу палива.

Якщо ж сигнал буде невірним, тоді подача палива може бути реалізована некоректно. У цьому випадку проявляється збій, який водій відчуває у вигляді затримки на натискання газу, тобто провал. Відзначимо, що такі провали особливо актуальні на тих автомобілях, де педаль газу «електронна». Іншими словами, немає прямого з’єднання з дросельним вузлом.

Еще добавим, что дроссельную заслонку необходимо периодически чистить, а также на многих авто требуется проводить процедуру адаптации дроссельной заслонки после чистки данного элемента. Чтобы избежать проблем, опытные водители чистят дроссельную заслонку не реже 1 раза в год. Такая процедура выполняется в профилактических целях.

Також в списку датчиків, які можуть стати причиною того, що мотор смикається при розгоні, є датчик положення розподільного валу ДПРВ і датчик масової витрати повітря, відомий як ДМРВ. Для точного визначення рекомендується провести комп’ютерну діагностику автомобіля, яка в багатьох випадках дозволяє вважати помилки з пам’яті ЕБУ і виявити збої в роботі датчиків.

У гаражних умовах, коли немає діагностичного обладнання, перевірка електронних датчиків проводиться методом виключення, для діагностики використовується тестер-мультиметр.

  • Що стосується підсосу повітря, таке явище цілком може привести до ривків і провалів при розгоні. Якщо зайве повітря десь підсмоктує, тоді ЕБУ втрачає можливість правильно визначити його кількість, що надходить в мотор.

В результаті змішування палива та повітря буде приготовлена ​​неправильно, замість мощностной «багатої» суміші в циліндри буде подаватися збіднена робоча суміш. Підсос може відбуватися на впуску, також можливі проблеми в системі подачі палива. У будь-якому випадку, розгерметизація вимагає негайного виявлення проблемної ділянки.

Що в підсумку

Як видно, двигун може сіпатися при розгоні з цілого ряду причин. Якщо заміна «расходников» (свічки запалювання, бронепровода, фільтри), а також стандартні планові процедури (чистка інжектора, настройка карбюратора, виставлення УОЗ і т.п.) не дають результатів, тоді також слід перевірити ремінь ГРМ або ланцюг, тобто установку фаз газорозподілу.

Також частим випадком є ​​така ситуація, коли реве двигун при розгоні, при цьому автомобіль не прискорюється, відчуваються поштовхи, ривки або удари. Як правило, несправності подібного роду пов’язані не з ДВС і його системами, а з трансмісією. Найчастіше так проявляються неполадки коробок «автомат» (АКПП), однак не варто виключати і проблемне зчеплення на звичайній «механіці».

У подібній ситуації необхідна термінова діагностика коробки передач. З механічною трансмісією розібратися простіше, замінивши диск зчеплення, корзину або весь комплект в зборі. На машинах з класичної гідротрансформаторной АКПП або РКПВ (роботизована коробка перемикання передач) при появі ривків необхідно припинити експлуатацію ТЗ.

Потім потрібно зробити перевірку рівня масла в коробці автомат і його стан. Далі буде потрібно діагностика електронних компонентів, виконавчих механізмів і т.д. Також потрібно бути готовим до того, що коробку (як правило, це стосується АКПП) в багатьох випадках потрібно буде розбирати для дефектації та подальшого дорого ремонту.

5 основних причин вібрації автомобіля. Чому вібрує ваш автомобіль?

У звичайній ситуації автомобіль повинен плавно рухатися по рівній дорозі з будь-якою швидкістю.

Однак, якщо ви володієте автомобілем достатньо довго, є великі шанси, що у вашого автомобіля виникнуть деякі проблеми з вібрацією.

Це одна з тих неприємних проблем, які починаються тихо і поступово, і досить тонкі, щоб ви не помітили їх або проігнорували. Не варто недооцінювати цю проблему і необхідно знати основні причини вібрації автомобіля.

Чи так важливо знати причини вібрації автомобіля?

Як і в разі будь-якої проблеми з зносом автомобіля, дуже ймовірно, що струс і коливання будуть прогресувати з плином часу. Ви просто можете раптово усвідомити, що ваш автомобіль звучить так, ніби він розвалиться в будь-яку хвилину. Не чекайте, поки це станеться, тому що вам доведеться оплатити дорогий ремонт, якщо ви не вирішите проблему.

Діагностика і виявлення причини проблеми з автомобілем – це вже половина виконаної роботи. Якщо ваш автомобіль починає тремтіти і демонструє свій вік, ви можете перевірити п’ятірку ймовірних винуватців вібрації вашого автомобіля і дізнатися, як усунути проблему, поки не стало надто пізно.

Вібрація через проблеми з шинами

Шини є однією з найпоширеніших причин вібрації автомобіля на швидкості.

Однією з можливих проблем, з якими ви можете зіткнутися в цьому контексті, це не розбалансовані шини (дисбаланс коліс).

На повільних швидкостях проблеми не будуть помітні, але тремтіння буде посилюватися у міру прискорення до 55-60 км / ч. Рульове колесо або навіть весь автомобіль почнуть вібрувати. Шини також будуть тремтіти особливим чином.

Зверніть увагу

Також стежте за правильним тиском в шинах, занадто перекачані шини будуть передати нерівності дороги на кузов автомобіля у вигляді вібрації. Усуньте проблему, накачавши шину до тиску повітря, зазначеного виробником.

Вібрація також може бути результатом нерівномірного зносу шин. Огляньте протекцію на ваших шинах, і якщо помітите, що знос більше з одного боку, ніж з іншого, вам слід провернути, або поміняти місцями шини, щоб забезпечити їх рівномірне спрацьовування.

Один із способів уникнути майбутніх проблем, пов’язаних з шинами – навчитися читати малюнок протектора, регулярно перевіряйте свої шини, і ви зможете своєчасно виявити ознаки неприємностей.

Колеса – поза балансом

Вібрації, викликані колесами, зазвичай відчуваються через рульове колесо. Одним з можливих винуватців цього може бути зношений або пошкоджений підшипник маточини колеса. Хоча вони повинні прослужити досить довгий час, але як і з будь-якої іншої механічної частиною автомобіля, вони можуть вийти з ладу в будь-який час.

Ще одна річ, яку потрібно шукати, це кінці стрижнів або кульові шарніри.

Якщо рульове колесо відчуває себе звичайним, поки ви їдете прямо, але починає трястися при повороті, це може сигналізувати про зношених кінцях штанги.

Однак, якщо кермо трясе по прямій, але зупиняється, коли ви повертаєте, це може бути ознакою того, що шарнір кульової опори несправний і його слід замінити.

Коливання може стати ще однією причиною вібрації і тряски автомобіля. Термін відноситься до будь-якого відхилення від дійсно кругового обертання і вимірюється спеціальним індикатором.

Вібрації двигуна автомобіля

Якщо двигун вашого автомобіля не отримує достатньої кількості кисню, палива або іскри, які необхідні для його безперебійної роботи, ви помітите, що вібрація в машині надходить з моторного відсіку і часто при наборі швидкості. Ця проблема проявляється в ривках, тряска і не рівною роботою двигуна, коли ваш автомобіль збільшує швидкість або гуркоче в певному діапазоні швидкостей.

Щоб позбутися від цієї проблеми, ви повинні перевірити свічки запалювання і при необхідності встановити новий набір, якщо старі зношені. Не забудьте також перевірити стан паливних і повітряних фільтрів: якщо вони засмічені або забруднені, двигун буде позбавлений необхідного палива або кисню. Щоб це не відбувалося, обов’язково своєчасно і регулярно міняйте їх.

Регулярно перевіряйте свічки запалювання

Якщо проблеми з вібрацією вашого автомобіля не пов’язані з будь-якої конкретної швидкістю, але виникають, коли ви зупиняєтеся на червоному світлі або паркуетесь, тоді кріплення подушок двигуна можуть бути зношені або пошкоджені і повинні бути замінені.

Проблеми з гальмом

Якщо ви помітили вібрації при застосуванні гальм, досить імовірно, що ви маєте справу з зношеним або зношуються гальмівним ротором. Якщо це так, то у вас буде струшувати рульове колесо під час гальмування або пульсувати прямо через педаль гальма. Переконайтеся, що ротор перевірений, справний або повністю замінений.

Ще одна причина – зношений або іржавий штифт супорта гальма, але він зазвичай впливає тільки на більш старі автомобілі. Якщо це є причиною вібрацій, ви відчуєте, що ваше рульове колесо починає вібрувати зі швидкістю 50 кілометрів на годину. Коли ви збільшите швидкість, це буде посилюватися, а коли зупиніться, можете відчути палаючий запах.

Вібрація на колесі може з’явитися через зношені і іржавих напрямних супортів

Майте на увазі, що з точки зору безпеки гальмівна система автомобіля є однією з найважливіших систем в транспортному засобі. Вона чутлива до зносу, тому будьте впевнені, що тримайте її в хорошому стані, перевіряючи гальмівні колодки, диски і всі інші компоненти гальмівної системи регулярно і своєчасно.

Проблеми з віссю

Якщо останнім часом у вашого транспортного засобу сталося зіткнення або будь-яка інша аварія, можливо вісь була зігнута або пошкоджена. В цьому випадку зверніть увагу, що вібрація в машині відбуваються при наборі швидкості.

У цьому контексті тісно пов’язана проблема карданного валу, механічного компонента, який передає потужність двигуна на задню або передню вісь (в залежності від того, керуєте ви заднім приводом або передньопривідним автомобілем).

важливо

Якщо вам здається, що автомобіль підстрибує вгору і вниз по фронту (в автомобілях з приводом FWD), і ви помічаєте вібрацію і потріскує шум, що виходять з цієї частини, ви можете мати справу з зношеним або зламаним суглобом постійної швидкості (шарнір CV). Рішення полягає в тому, щоб відремонтувати і встановити шарніри CV або повністю замінити карданний вал.

При цьому, якщо ваш автомобіль підстрибує вгору і вниз в задній частині (в автомобілях з приводом RWD) і ви помічаєте, що вібрація посилюється в міру уповільнення з високою швидкістю, ви можете мати справу з зношеними універсальними шарнірами (U сегменти) на приводному валу. В цьому випадку необхідно замінити або (V образні) з’єднання, або весь карданний вал.

Відео як визначити причину вібрації кузова?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…