Чому двигун не прогрівається до робочої температури: причини, що робити

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностикиГрамотна робота автомобільного двигуна внутрішнього згоряння можлива тільки при робочій температурі, яка знаходиться на рівні близько 90 градусів за Цельсієм. Після пуску двигуна і початку згоряння паливоповітряної суміші, мотор різко розігрівається, і система охолодження бере на себе задачу по його охолодженню.

Якщо система охолодження несправна, можливий перегрів двигуна, що негативно позначається на агрегатах і компонентах мотора: відбувається надмірний знос деталей, мастильний матеріал втрачає свої властивості, елементи двигуна можуть почати заїдати і заклинювати, а також відбуваються інші проблеми. Не менш серйозна проблема, коли двигун не прогрівається до робочої температури.

Двигун не прогрівається до робочої температури: наслідки

На приладовій панелі сучасних автомобілів для контролю температури двигуна передбачена спеціальна шкала. Водій може спостерігати, при якій температурі функціонує мотор, з чого робити відповідні висновки. Якщо при тривалій роботі двигуна його температура не доходить до оптимальних 85-90 градусів, необхідно якомога швидше розібратися в причинах несправності.

Експлуатація автомобіля з переохолодженням мотором не приведе ні до чого хорошого. Можна виділити наступні проблеми, які очікують водія, якщо мотор не прогрівається до робочої температури і працює в подібному режимі тривалий час:

  • Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностикиПідвищена витрата палива. Справа в тому, що за кількість палива, що впорскується в сучасних автомобілях відповідає електронний блок управління. Якщо мотор не досягає робочої температури, ЕБУ розпізнає його як холодний і віддає команду на уприскування збагаченої суміші;
  • Підвищений нагар на компонентах двигуна (зокрема, на свічках запалювання) і збільшення ризику закоксованность;
  • Зниження потужних характеристик двигуна через роботу мотора не в оптимальному режимі;
  • Низька ефективність мастильних компонентів, що призводить до збільшення тертя і підвищеного зносу.

Постійна робота мотора в неоптимальному температурному стані здатне швидко вивести його з ладу і привести до необхідності проведення капітального ремонту.

Чому двигун не прогрівається до робочої температури

Якщо двигун автомобіля в процесі роботи не розігрівається до 90 градусів, необхідно терміново перевірити його систему охолодження, найчастіше проблема пов’язана саме з нею. Можна виділити наступні несправності, які можуть спричинити подібного роду проблем:

  • Неправильна робота термостата. У двигуні автомобіля термостат відповідає за перемикання напрямку руху охолоджувальної рідини. Коли мотор тільки стартує, охолоджуюча рідина в ньому рухається по малому колу, прогріваючи двигун до робочої температури. Коли температура двигуна доходить приблизно до 90 градусів, термостат перемикає напрямок потоків охолоджуючої рідини на велике коло. Якщо термостат заклинить і не буде виконувати свій прямий обов’язок по переключенню напрямки руху охолоджуючої рідини, це може привести як до перегріву, так і до переохолодження двигуна. Відповідно, потрібно перевірити термостат, а якщо він несправний, потрібно його замінити на новий;Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики
  • Повітря підсмоктується через патрубки. Якщо погано затягнуті патрубки, то додаткове повітря з атмосфери може надходити в систему. Найчастіше, якщо є подібна проблема, на патрубках можна побачити сліди від охолоджуючої рідини, яка через них частково випливає. У такій ситуації потрібно краще затягнути хомути і перевірити патрубки на наявність тріщин і щільність прилягання;Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики
  • Помилка в роботі датчика температури охолоджуючої рідини. Якщо датчик передає невірні відомості, то водій може бути введений в оману інформацією, яку демонструють на панелі приладів. На шкалі буде вказано, що двигун недостатньо прогрівається, хоча по факту це може бути і не так. Щоб уникнути ймовірність подібного роду проблеми, потрібно перевірити датчик температури охолоджуючої рідини і замінити його, якщо є відхилення від оптимальних результатів.Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

Вище наведені три найбільш поширених причини, чому не прогрівається двигун до робочої температури (або водій вважає, що мотор недостатньо прогрітий). У 95% випадків проблема пов’язана з термостатом, який рекомендується міняти кожні 3 роки або кожні 50 тисяч кілометрів пробігу.

 

Двигун довго прогрівається до робочої температури. Довго прогрівається двигун

ГлавнаяДвігательДолго прогрівається двигун

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

Ситуація, коли двигун не нагрівається до робочої температури, досить поширена на бензинових і дизельних авто. При цьому багато автовласників не приділяють належної уваги або зовсім не помічають цю несправність, особливо в теплу пору року.

Причина проста – водії більше бояться перегріву, а ось про наслідки їзди на холодному або недостатньо прогрітому двигуні знають не всі. Ось і виходить, якщо бензиновий або дизельний двигун не виходить на робочу температуру, стрілка покажчика температури на приладовій панелі не доходить до потрібного показника на шкалі, їхати все одно можна.

Однак слід враховувати, що знос двигуна збільшується, зростає паливний апетит агрегату, вихлоп стає токсичним, двигун гірше «тягне» і т.д.

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностикиРекомендуємо також прочитати статтю про те, чому двигун втрачає потужність. З цієї статті ви дізнаєтеся про основні причини, за якими мотор не набирає обертів або не забезпечує повної віддачі.

Зазвичай проблеми, за якими не піднімається температура двигуна, стають актуальними з приходом холодів. Головною ознакою неполадок є погіршення роботи грубки.

Іншими словами, знижується комфорт експлуатації ТЗ через низьку температури в салоні, що змушує водія вжити заходів.

Далі ми поговоримо про те, що робити, якщо відзначена низька робоча температура двигуна, двигун довго прогрівається до робочої температури і т.д.

Читайте в цій статті

Стрілка температури двигуна не піднімається, скаче температура двигуна, мотор остигає при їзді

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

Час прогріву двигуна до робочої температури у кожного справного агрегату може бути різним. Так відбувається через те, що прогрів і його інтенсивність залежить від ряду умов. На швидкість прогрівання може впливати ступінь форсування мотора, його тип (бензин / дизель), загальний стан системи охолодження, якість залитого антифризу або тосола, температура зовнішнього повітря, ступінь навантажень при їзді, інтенсивність роботи грубки в салоні і так далі.

Додамо, багато фахівців сходяться в тому, що різні типи моторних масел і їх в’язкість також може впливати на загальний нагрів двигуна, хоча і незначно.

Робоча температура масла в звичайному двигуні знаходиться на позначці близько 100-150 градусів, не перевищуючи максимального порога близько 200 градусів (всі показники усереднені).

Паралельно з цим максимальна температура масла в двигуні визначається температурою спалаху масла, його коксування і т.д.

Може здатися, що для різних масел температурний діапазон буде однаковим, але це не так. Особливі пакети присадок, що знижують втрати на тертя, сама базова основа (синтетика, напівсинтетика) впливають на ступінь нагрівання масла.

Іншими словами, маловязкие масла краще охолоджують труться пари, але сама мастило нагрівається сильніше. Виходить, на різному моторному маслі температура в картері одного і того ж ДВС може відрізнятися на 5-7 градусів.

важливо

Якщо врахувати дані особливості, тоді можна припустити, що на «рідкої» синтетиці мотор буде не тільки легше запускатися взимку, але і швидше прогріватися.

Отже, повернемося до системи охолодження. Холодний мотор і непрацююча грубка в більшості випадків є наслідками несправностей термостата. Якщо ви помітили, що силовий агрегат дуже довго нагрівається, не прогрівається двигун до робочої температури, стрілка покажчика температури двигуна падає під час їзди, тоді починати перевірку слід саме через цю автомагнітолу.

Термостат дозволяє нагрітої охолоджуючої рідини потрапити в радіатор охолодження. Така циркуляція через радіатор називається великим колом.

Відкриття термостата відбувається строго при певній температурі на різних ДВС (в середньому близько 90 градусів Цельсія), тобто до зазначеного показника рідина циркулює тільки по малому колу. Проблеми починаються тоді, коли термостат перестає своєчасно відкриватися або закриватися.

Якщо він не відкриється, тоді двигун перегрівається. У тому випадку, якщо термостат весь час відкритий, антифриз буде постійно циркулювати тільки по великому колу, мотор не прогріється до робочої температури.

Підклинювання термостата як у відкритому, так і в закритому стані відбувається через те, що в системі охолодження накопичується накип та інші відкладення. Причина – нерегулярне зміна антифризу або тосола кожні 3 або 4 роки, змішування охолоджуючих рідин між собою, використання проточної води в системі охолодження, ігнорування необхідності промивання системи.

Для перевірки термостата потрібно завести холодний двигун і дозволити агрегату попрацювати на холостих 5-10 хвилин. Потім слід прищепити рукою верхній і нижній шланг, що йде до радіатора. Якщо термостат знаходиться в справному стані, тоді патрубки не повинні бути нагрітими.

Іншими словами, ОЖ не влучає у великий контур системи охолодження до моменту прогріву рідини до такої температури, яка є температурою відкриття термостата на конкретному моторі.

Порада

На практиці виглядає це таким чином, що стрілка температури на приладовій панелі повинна підніматися, з дефлекторів обдування повинен йти теплий або навіть гаряче повітря, але патрубки радіатора залишаються холодними. Після того моменту, як стрілка-покажчик дійде до робочої температури, повинен відкритися термостат.

Після цього гаряча рідина через патрубки піде по великому колу в радіатор, нагріваючи зазначені елементи. Виходить, якщо радіатор і патрубки відразу теплішають після запуску холодного двигуна, тоді термостат не перекриває велике коло, тобто очевидна його несправність.

Складніше визначити поломку тоді, коли пристрій відкривається або закривається, але не повністю. У такій ситуації може бути присутнім частковий перегрів або недостатній нагрів двигуна. Також бувають випадки, коли термостат заклинює не постійно, а лише час від часу.

У будь-якому випадку, елемент потрібно знімати, дефектовать, ремонтувати або повністю міняти. На різних двигунах місце установки термостата може відрізнятися. На деяких моторах доступ до елементу буває сильно утруднений. Зазвичай пристрій коштує в тому місці, де до двигуна підходить верхній шланг радіатора.

Рідше зустрічаються конструкції, коли місцем установки є область підведення нижнього шланга.

Слід також врахувати, що для зняття термостата рідина із системи охолодження потрібно зливати. Про те, як це зробити, ми розповідали в статті про промивку системи охолодження. Після зняття необхідно уважно оглянути термостат, врахувати особливості його конструкції.

Це необхідно для правильного підбору відповідного аналога. На більшості моторів термостат відкриває велике коло, після чого ОЖ циркулює як по малому, так і по великому контуру одночасно.

Двигун охолоджується завдяки меншій опору потоку рідини у великому контурі в порівнянні з малим колом. Також існують термостати, які в разі необхідності зливу відкривають канал в своєму корпусі, паралельно закриваючи канал в блоці двигуна.

Зверніть увагу

Така конструкція дозволяє перекрити мале коло, змушуючи робочу рідину циркулювати тільки по великому контуру через радіатор.

Що стосується самого підбору термостата, при його виборі слід враховувати такі основні параметри:

  • фізичний розмір;
  • температура спрацьовування;
  • виробник;

Виробники автомобілів використовують термостати відомих фірм, так що з підбором пристрої проблем виникати не повинно. Також слід враховувати, що дуже часто термостати конкретного бренду можуть бути взаємозамінними.

Наприклад, на автомобілях концерну GM термостати для однієї моделі можуть успішно ставитися на іншу. Що стосується температури спрацьовування, зазвичай вона вибита на корпусі пристрою.

Новий елемент бажано встановити з аналогічною характеристикою, щоб термостат не опинився занадто «холодним» або «гарячим» на конкретному двигуні.

Підведемо підсумки

У даній статті ми розглянули одну з найбільш частих причин, за якими мотор не прогрівається, може остигати в русі, температура двигуна не піднімається вище 70 градусів і т.д.

Додамо, що в останньому випадку на авто з невідомою історією досить часто з’ясовується, що попередній власник раніше встановив занадто «холодний» термостат.

Паралельно з цим можуть зустрічатися і інші несправності системи охолодження, в результаті чого ДВС не гріється.

Також необхідно відзначити, що ремонт пристрою є недоцільним з урахуванням його відносно невисокою вартістю. З цієї причини замість того щоб очистити термостат від накипу і спробувати усунути його заклинювання оптимально відразу встановити на машину новий елемент.

Читайте також

krutimotor.ru

Двигун довго прогрівається до робочої температури

Питання необхідності прогріву двигуна мучить сучасних автолюбителів все частіше. Вони сліпо переймають досвід своїх батьків і дідів, які володіли ще автомобілями, що мають під капотом дозуючий паливо карбюратор.

Зараз же з’явилися двигуни з комплексними системами управління, в яких кількість палива на певний обсяг повітря розраховується за допомогою спеціальних датчиків, а виробники таких силових агрегатів вказують в інструкції по експлуатації на те, що водієві не слід стояти на стоянці ні хвилини, прогріваючи двигун, а відразу починати рух.

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

Серед деякої частини водіїв побутує думка, що прогрівати двигун зовсім не потрібно.

Яким би не був технічний прогрес, механічні властивості металів ніяк не залежать від типу двигуна і, як в минулі часи, він вважається прогрітим, коли всі його технічні рідини, а в наслідок і він сам, розігріються до своєї робочої температури.

Існують різні способи прогріву автомобіля.

Хтось вважає, що необхідно прогрівати якомога довше, щоб стрілка покажчика температури лежала строго посередині, інформуючи про оптимальній температурі охолоджуючої рідини.

Хтось вважає, що двигун прогрівається швидше, якщо відразу почати рух, але не розганяючись сильно. Практика показує, що найбільш ефективним варіантом є симбіоз розглянутих вище думок.

Найбільш сильно цей знос проявляється в циліндропоршневої групі, де всі розміри і зазори деталей підібрані з максимальною точністю при певній температурі, як правило, ця температура є оптимальною для роботи двигуна на всіх режимах і так само 90 градусам.

Зверніть увагу

Масляний плівка за період простою автомобіля висихає, на вузли силового агрегату йде велике навантаження.

Зменшити цей ефект можна, використовуючи синтетичні масла, в яких використовується більш глибока переробка нафтопродукту, однак, вони досить дорогі і не завжди доцільні у використанні.

Хочете легко і просто перетворити автомобіль? Дізнайтеся, як зробити підсвічування коліс своїми руками.

Виходом є початковий прогрів двигуна.

У цей період мотор працює на підвищеній частоті, електронний блок управління не враховує показання з датчика концентрації кисню, що веде до значного забруднення навколишнього середовища, однак, сприяє прискореному прогріву всіх рідин. Рідина прогрівається швидше, так як крильчатка насоса охолоджуючої рідини обертається швидше, будучи пов’язана ременем зі шківом колінчастого вала.

Поряд зі значенням оптимальної температури охолоджуючої рідини є також і значення робочої температури, яке приблизно дорівнює 50 градусам. При цій температурі механічний знос деталей, що труться значно сповільнюється, що дає можливість водієві почати рух, не встановлюючи обертів двигуна вище двох тисяч, так як це ще не є нормальним режимом роботи.

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

В середньому, для прогріву автомобіля до робочої температури влітку досить 1-2 хвилини, взимку, коли на стеклах утворюється шар льоду, доцільніше збільшити прогрів сучасного автомобіля до 5-7 хвилин, а за цей час подбати про очищення стекол, включивши піч на обігрів і озброївшись скребком від льоду. За час нетривалої щадить поїздки масла в двигуні і коробці передач остаточно прогріються і подальший рух можна продовжити, не турбуючись про збереження свого “сталевого коня “.

Двигун не прогрівається через термостата

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

Термостат на вітчизняних авто – часта причина нестачі прогріву двигуна.

Головною причиною, по якій двигун може погано прогріватися або не прогрівається до робочої температури, є несправність термостата. Термостат є найважливішим вузлом системи охолодження, який бере участь у врегулюванні температури двигуна. Принцип його роботи заснований на перемиканні роботи системи охолодження з малого кола на великий і назад.

Мале коло включає в себе тільки блок циліндрів і радіатор грубки обігрівача. У велике коло системи охолодження входить також радіатор, за рахунок якого і відбувається охолодження рідини.

У разі неусунення несправності даного елемента двигун буде не доходити до робочої температури, повільно грітися, або ризик буде полягати в надмірному перегріванні двигуна і подальшому дорогому капітальному ремонті.

Якщо термостат заклинив у відкритому положенні, то вся охолоджена маленькими канальцями радіатора рідина весь час проходить через канали блоку циліндрів, не даючи двигуну розігрітися до необхідної температури. Така несправність дає про себе знати після довгих років експлуатації, з огляду на виходу з ладу механізму закриття клапана або втрати властивостей чутливого елемента.

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

Температура спрацьовування вказується на корпусі термостата.

Проблема може виникнути при установці термостата від фірми, не передбаченої заводом виробником або термостата, у якого температура відкриття відрізняється від необхідної для даного типу двигуна.

Охолоджена рідина може циркулювати по великому колу охолодження раніше встановленого часу, перешкоджаючи оптимальному прогріванню. Для перевірки даного вузла будинку, необхідно розігріти воду до температури спрацьовування термостата і занурити його в рідину, відстежуючи факт відкриття або закриття клапана.

На автомобілі термостат можна перевірити, якщо на робочому двигуні під час прогріву періодично мацати відвідний патрубок радіатора.

Його самостійна заміна є трудомістким процесом, що вимагає зливу з патрубків всієї охолоджуючої рідини, на СТО така операція обійдеться від 600 рублів залежно від автомобіля і самого термостата.

Що робити, якщо двигун не прогрівається через охолоджуючої рідини

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

Датчик температури охолоджуючої рідини – також можливе джерело недостатнього прогріву двигуна.

Іншою причиною може стати несправність датчика температури охолоджуючої рідини. З цього датчику система управління двигуном визначає режим прогріву і посилає команди на різні виконавчі механізми.

Несправність супроводжується нестабільною роботою мотора, непередбачуваним включенням вентилятора охолодження. Для перевірки необхідно скористатися мультиметром і виміряти напругу або опір на висновках датчика при різній температурі.

Залежність значень напруги і опору від температури вказується для конкретного датчика своя. Заміна на станціях технічного обслуговування коштуватиме від 300 рублів.

Автолюбителя можуть ввести в оману і неправильні значення, відображені покажчиком температури охолоджуючої рідини.

Зазвичай покажчик пов’язаний з додатковим датчиком для приладової панелі, який також можна перевірити мультиметром.

Покажчик температури охолоджуючої рідини є нерозбірним і підлягає заміні повністю, а самостійна діагностика будинку зводиться до того, щоб перевірити цілісність електричних з’єднань і опору висновків.

Ціна за такий прилад становить від 500 рублів без обліку роботи, яка залежить від самого автосервісу.

Погано прогрівається двигун: кілька простих порад

Найпростіше рішення для прискорення процесу прогріву двигуна – утеплити підкапотний простір, завдяки чому, холодний повітря не буде впливати на зростаючу температуру двигуна. В даний момент на ринку багато видів теплоізоляційного матеріалу, який можна вирізати під свій автомобіль.

Більш серйозним рішенням буде установка передпускового підігрівача. Принцип його роботи полягає в попередньому прогріванні охолоджуючої рідини перед поїздкою для запобігання механічного зносу деталей в перші хвилини роботи двигуна.

Електричні підігрівачі вбудовуються в блок циліндрів і вимагають наявності змінної напруги 220 В, проте, на ринку підігрівачі такого типу можна купити від 1000 рублів від російських виробників. Найвідомішою фірмою, яка є виробником підігрівачів, що працюють від палива, є “Webasto”.

Що робити, якщо двигун не прогрівається (відео)

підсумок

Як бачите, поганий прогрів двигуна – не така вже й велика проблема, якщо вчасно приділити їй увагу. Своєчасне усунення несправності допоможе уникнути серйозних наслідків, так що вже при появи перших ознак довгого прогрівання якомога швидше діагностують джерело проблем і прийміть всі необхідні заходи.

Чи не піднімається стрілка температури двигуна: основні причини

Під час експлуатації транспортного засобу водієві нерідко доводиться стикатися з різними збоями і несправностями. При цьому найбільш серйозними справедливо вважаються поломки, безпосередньо пов’язані з двигуном, КПП, рульовим управлінням, гальмівною системою і ходовою частиною.

Якщо ж говорити про силовий агрегат, крім стукотів і шумів досить серйозною проблемою є порушення робочого температурного режиму. Як правило, водії добре знають, чим небезпечний перегрів двигуна.

Однак в ряді випадків буває і так, що мотор залишається холодним, температура двигуна не піднімається, або ж силовий агрегат прогрітий, але за свідченнями стрілка температури не піднімається. Давайте розглянемо цю несправність більш докладно.

Покажчик температури двигуна не піднімається: чому це небезпечно

Почнемо з того, що в нормі температура багатьох ДВС після прогріву не повинна перевищувати, в середньому, 90 градусів. Такий температурний режим оптимальний. Також допускаються невеликі коливання стрілки в тому випадку, якщо автомобіль стоїть в пробці в спеку або ж рухається по трасі з високою швидкістю в сильні морози.

У першому випадку температура може короткочасно підніматися (зазвичай до включення вентилятора охолодження). У другому холодне повітря занадто інтенсивно охолоджує радіатор, в результаті чого мотор не може повністю вийти на робочу температуру.

При цьому також поширена ситуація, коли зовнішні чинники ніяк не можуть впливати на нагрів силового агрегату, проте термометр на панелі приладів все одно не піднімається. Також на деяких авто стрілочний покажчик може бути відсутнім, а показники температури ОЖ відображаються в цифровому вигляді.

важливо

Так чи інакше, якщо стрілка температури або цифровий індикатор показує нагріву до 90 градусів навіть після тривалої їзди, це вказує на певні порушення температурного режиму.

Важливо розуміти, що діагностику неполадок в цьому випадку потрібно робити якомога швидше, так як робота двигуна в режимі недогріву порушує процеси згоряння паливно-повітряної суміші, підвищує токсичність вихлопу і призводить до прискореного зносу деталей силової установки.

У двох словах, на інжекторних авто ЕБУ фіксує температуру двигуна, причому мотор визначається блоком як холодний. В результаті «мізки» збагачують суміш. Робота на переобогащенной суміші призводить до утворення нагару, забруднюються свічки запалювання, коксується камера згоряння і т.д.

Стрілка температури мотора не піднімається: причини

Отже, якщо водій помічає, що при їзді двигун не прогрівається до робочої температури, необхідно перевіряти систему охолодження. Зазвичай діагностика її елементів дозволяє визначити, чому не піднімається температура двигуна.

Починати слід з герметичності. Як правило, до підсосі повітря і утворення повітряних пробок в системі охолодження приводять недостатньо затягнуті хомути на патрубках. Також антифриз або тосол може підтікати через нещільності або дефекти трубок і патрубків, що призводить до зниження його рівня в розширювальному бачку.

  • Наступним елементом є термостат. Якщо коротко, це пристрій, який пропускає рідину, що охолоджує після її прогріву з малого кола у великій. Велике коло передбачає циркуляцію через радіатор охолодження, а малий циркуляцію ОЖ тільки по сорочці охолодження (канали в блоці циліндрів і ГБЦ).

Після того, як ОЖ в сорочці охолодження нагріється до 80-90 градусів за Цельсієм, термостат відкривається, пропускаючи рідину в велике коло (через радіатор). Якщо ж відбувається заклинювання термостата у відкритому положенні, тоді рідина буде постійно циркулювати по великому колу, що не дозволить двигуну нагрітися.

Визначити таку циркуляцію ОЖ досить просто. Двигун після стоянки можна завести, потім потрібно дати йому попрацювати близько 5-7 хвилин. Далі слід помацати рукою нижній патрубок, що йде до радіатора. Якщо патрубок теплий, це означає, що термостат заклинив, причому у відкритому положенні.

Потім можна промацати і верхній патрубок радіатора, оцінюючи ступінь його нагрівання в порівнянні з нижнім. Якщо і цей патрубок теплий (нагрів верхнього і нижнього патрубка однаковий), це підтверджує той факт, що термостат вийшов з ладу.

Зверніть увагу, намагатися ремонтувати термостат не варто. Вирішується проблема заміною термостата. При виборі нового пристрою слід підбирати такий термостат, щоб температура спрацьовування була рекомендованої для даного типу двигуна.

Зазначений термоелемент посилає сигнал як на ЕБУ, так і виводить свідчення на панель приладів. У першому випадку це може безпосередньо позначатися на роботі ДВС, тоді як у другому сам мотор працює нормально (двигун гарячий), але за свідченнями на приладовій панелі мотор холодний.

У будь-якому випадку, для нормального функціонування ДВС і точного контролю температури, ДТОЖ потрібно перевірити і замінити на справний при такій необхідності.

Порада

Відзначимо, що якщо датчик посилає некоректні сигнали, також може спрацьовувати вентилятор охолодження навіть на холодному двигуні. Ще не слід виключати ймовірність поломки самого покажчика на панелі приладів, а також пошкодження електроланок, які пов’язують індикатор і датчик.

До речі, перевірити цю версію легко. Досить включити піч в салоні на максимум і оцінити ступінь нагріву. Якщо з печі йде гаряче повітря, але за свідченнями на приладовій панелі мотор холодний, тоді проблема очевидна. Також буває, що стрілка температури двигуна в цьому випадку стрибає або скаче хаотично.

  • Завершує список можливих неполадок сам ЕБУ. Таке трапляється рідко, але ймовірність також існує. На практиці деякі автомобілі мають таку конструкцію, коли відкриттям термостата управляє блок управління. Також від контролера може подаватися сигнал на панель приладів.

Як правило, до таких наслідків може приводити потрапляння води в блок керування двигуном, короткі замикання, некваліфіковану чіп-тюнінг (перепрошивка блоку управління) і т.д. У будь-якому випадку, необхідно виконати діагностику блоку управління двигуном на спеціальному обладнанні.

 Що в підсумку

Як видно, існує ряд причин, за якими стрілка температури не піднімається і / або двигун не виходить на робочу температуру. При цьому багатьох водіїв хвилює питання, чи можна їздити, якщо двигун не нагрівається.

Відразу відповімо, машину експлуатувати можна, так як недогрів не так небезпечний, як перегрів двигуна. Однак потрібно окремо враховувати, що їзда на холодному моторі погіршує згоряння суміші в циліндрах, а також провокує більш активне формування відкладень і забруднень.

Також автомобіль може втратити в динаміці, збільшується витрата палива, навантажені вузли сильніше зношуються, швидше «старіє» моторне масло, вихлоп стає більш токсичним, зменшується термін служби каталізатора і т.д.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, чому падає температура двигуна в русі. З цієї статті ви дізнаєтеся про те, як зовнішні чинники можуть впливати на температуру ДВС, а також які неполадки сприяють зниженню нагріву силової установки при їзді.

Цілком очевидно, що в подібному випадку необхідно припинити активну експлуатацію ТЗ, не наражати на двигун навантажень, а також виконати діагностику і усунути несправність при першій такої можливості.

Двигун не нагрівається до робочої температури: причини

В процесі експлуатації транспортного засобу можуть виникати несправності. Однією з таких, з якою часто стикаються автомобілісти, стає – не прогрівається двигун до робочої температури. Розглянемо, основні причини виникнення проблеми, а також способи її усунення.

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

причини несправності

Конструктивно, майже всі транспортні засоби мають робочу температуру силового агрегату 87-103 градуса Цельсія. Несправність такого характеру буде обов’язково пов’язана з роботою системи охолодження двигуна, а точніше з її конструктивними елементами. Отже, розглянемо, чому не нагрівається двигун до робочої температури, і визначимо основні причини:

  • Перше місце, куди слід звернути погляд – термостат.
  • Підсмоктування повітря.
  • Електронний блок керування двигуном і датчик температури.

методи усунення

Коли всі причини визначені, можна перейти безпосередньо до розгляду питання ремонту силового агрегату. Перш ніж перейти безпосередньо до виконання операцій, варто розуміти саму конструкцію і роботу вузлів мотора, а також мати уявлення і навички ремонту. Озброюємося інструментами і вперед!

термостат

Найбільш частою причиною, чому не прогрівається мотор – термостат. Один з елементів, який може вийти зі строю в найнесподіваніший момент і визначити термін служби деталі не підвладне навіть виробнику.

Конструктивно склалося так, що система охолодження має два кола – великий і малий. При заклинюванні термостата на велике коло обігу охолоджуючої рідини автомобіль нагрівається дуже повільно, оскільки ОЖ проходить повне коло охолодження, через радіатор.

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

У старих автомобілів стоїть примусовий вентилятор, який і не буде давати грітися мотору. При цьому силовий агрегат може і не нагрітися до потрібної температури. Наслідком такої несправності і експлуатації в такому режимі стане уприскування збагаченої суміші і підвищена витрата.

Тому рекомендується, в першу чергу, перевірити справність термостата. Робиться це просто – деталь демонтується з автомобіля і поміщається в каструлю з водою. У міру того, як вода нагріється до 60-70 градусів Цельсія, повинен послідувати характерне клацання – це значить, що деталь справна і проблему створила чи не вона.

Повітря в системі

Недостатньо затягнуті хомути патрубків системи охолодження приводять до підсосу повітря, які призводять до витоку ОЖ. Цей фактор може стати, як причиною недогріву мотора, так і значного перегріву.

Блок управління і датчик температури

Несправність датчика системи охолодження може змусити «мізки» думати, що двигун перегрітий і примусово включати вентилятор системи охолодження.

Це може привести до того, що мотор просто не нагріти, оскільки охолодження відбуватиметься швидше, ніж нагріватися силовий агрегат.

Щоб усунути проблему необхідно перевірити працездатність датчика і при необхідності замінити його, на новий елемент.

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

Ще однією причиною стає несправність блоку управління двигуном, який також може виходити зі строю внаслідок тривалої експлуатації. Діагностувати несправність рекомендується в спеціалізованих автосервісах, оскільки потрібно спецобладнання, таке як діагностичний комп’ютер.

Ремонт таких елементів, як ЕБУ, майже неможливий, тому часто їх просто міняють.

висновок

Чи не нагріватися движок до робочої температури може з кількох причин – несправності ЕБУ, датчика охолодження або термостата. Для усунення несправності потрібно провести діагностику кожного елемента окремо і замінити пошкоджене виріб. Якщо автомобіліст не в змозі визначити працездатність деталей транспортного засобу рекомендується звернути в автосервіс.

Чи не прогрівається двигун до робочої температури: причини і діагностика проблеми

зміст

  • Як прогрівається двигун
  • Принцип роботи
  • Перевірка термостата
  • Чим можливо страшний холодний движок
  • інші обставини

Автовласники досить часто стикаються з проблемою, при якій двигун не нагрівається до робочої температури. У більшості випадків звертають на неї увагу не відразу, оскільки не всі знають, чим страшна низькою температурою інструмента.

Для нормальної роботи потрібно 100 градусів.

Питання – через що не хорошо гріється движок робиться ребром з настанням холодів, в той час, коли в салоні авто не комфортно перебувати через низьку температури. Крім цього, відчутно зростає витрата, мотор стрімкіше зношується, машина гірше їде, а в вихлопних газах зростає рівень токсичних речовин.

Чому двигун не прогрівається до робочої температури? Популярні причини і способи діагностики

  • Як прогрівається двигун
  • Будь справний агрегат має різний час прогріву. На нього впливають:
  • ступінь форсування;
  • тип двигуна: дизель або бензин;
  • стан сукупності охолодження;
  • робота грубки;
  • рівень якості тосола або антифризу;
  • робоче навантаження;
  • температура навколишнього середовища зовні;
  • в’язкість і тип моторного масла.

Особливості масла рідко враховуються, але експерти впевнені в тому, що це потрібно. Різні присадки для зменшення тертя і базисна база, синтетична або напівсинтетичні, впливають на показники в діапазоні 5-7 градусів.

Так, швидше нагріватиметься мотор на більш рідкому синтетичному маслі.

Стрілка температури двигуна не піднімається зазвичай через неполадки термостата. Якраз з цього агрегату завжди починається перевірка сукупності, в разі якщо мотор тривало прогрівається до робочої температури.

Принцип роботи

Через термостат охолоджуюча рідина (ОЖ) потрапляє в радіатор. Це величезний коло циркуляції рідини.

Зверніть увагу

Відкриття термостата відбувається в більшості випадків при температурі в 100 градусів Цельсія. У разі якщо температура не досягла цієї межі, то рідина рухається по малому колу.

Несправність термостата проявляється в неправильному відкритті клапанів.

При закритому термостаті двигун перегрівається, а незмінно відкритий веде до низьких температур, оскільки рідина буде проходити лише по величезному колу.

Через нерегулярної зміни антифризу або тосола, застосування проточної води або змішування охолоджуючих рідин в сукупності зможуть накопичуватися різні відкладення у вигляді накипу. В такому випадку термостат неминуче буде заклинювати в одному з його положень.

Перевірка термостата

Для діагностики несправності направлятися звернутися до експертів на сервісі. Але перевірити термостат можливо і самостійно. Холодного двигуна дозволяють попрацювати на холостих обертах приблизно 10 хв ..

Потім необхідно перевірити патрубки радіатора. У разі якщо термостат функціонує належним чином, то шланги не нагріваються.

Температура збільшується лише в той момент, в той час, коли ОЖ починає циркуляцію по величезному колу.

Охолоджуюча рідина потрапляє в величезний коло лише після досягнення робочої температури. У разі якщо патрубки починають грітися до зазначеного моменту, направлятися терміново звернутися до майстра для усунення несправності і подальшої діагностики.

А крім цього існують більш досвідчені методи діагностики за допомогою особливих датчиків. Здійснити таку діагностику можливо на СТО.

важливо

У разі якщо пристрій розкривається і закривається не повністю, то може трапитися частковий перегрів або ж температура буде підніматися, але вельми повільно. Крім цього клин може спостерігатися тільки іноді.

Будь-який вказаний недолік відчуває нестачу в ремонті і ретельному обстеженні. У разі якщо у вас немає мінімальних знань і необхідних навичок про внутрішню будову автомобіля, варто звернутися до кваліфікованих експертів автосервісу.

Щоб зняти термостат, потрібно попередньо позбутися рідини в сукупності. Принципово важливо дочекатися того моменту, в той час, коли вся сукупність охолоне, перед тим як приступати до заміни подробиці.

Знімати термостат досить легко, для цього достатньо відкрутити три болта, розташовані на кришці і витягти її разом з термостатом.

З огляду на всі особливості конструкції даної моделі можливо зробити її заміну на аналогічний або відповідний аналог. Впізнавані торговельні марки виробляють агрегати, якісь зможуть взаимозаменяться, так що з підбором не виникає труднощів.

У будь-якому випадку всі маніпуляції повинні здійснюватися людиною, що цілком правильно знає, що потрібно робити, враховує марку, рік випуску, пробіг автомобіля.

Вкрай важливо враховувати, що ціна даної подробиці низька, виходячи з цього доцільніше буде її заміна, ніж ремонт. Так, можливо позбутися від неприємностей з низькою температурою двигуна на цілий зимовий сезон.

Так як при заміні термостата потрібно буде зливати рідину, варто перевірити двигун на працездатність перед зимовим сезоном. Багато автовласників заливають антифриз в сукупність, а після цього стикаються з необхідністю заміни агрегату, отже, два рази платять за охолоджуючу рідину.

Чим можливо страшний холодний движок

Порада

Якщо ви помічаєте, що не прогрітий двигун до робочої температури, і вона не може встати, то направлятися почати негайний пошук несправності, оскільки наслідки зможуть привести до важливих витрат на ремонт.

Електронний блок управління, встановлений на сучасних авто, виявить непрогрітий двигун як холодний. Якщо він не може прогрітися і не піднімається температура двигуна, то подається переобогащенная суміш.

У той час, коли сукупності доводиться трудитися в такому режимі, з ладу виходять свічки запалювання через появу на них і на внутрішніх елементах нагару. Так, можливо помітно знизити термін експлуатації і зіткнутися з капремонтом, що коштує великих грошей.

  1. Якщо не прогрівається двигун до робочої температури, направлятися терміново звернутися в автосервіс для діагностики неприємності, щоб в майбутньому не виникало аналогічних несправностей.
  2. інші обставини
  3. Несправність термостата можливо не єдиною обставиною, за якою двигун не набирає робочу температуру.

У разі якщо під час минулого ремонту не були прекрасно затягнуті патрубки, автовласник стикається з підсмоктуванням повітря. Охолоджуюча рідина починає підтікати.

У разі якщо неприємність в цьому, то направлятися затягнути хомути для більш щільного прилягання трубок і долити рідину до потрібного рівня в розширювальному бачку.

В такому випадку на приладовій панелі автовласник помітить низьку температуру, недостатню для роботи. Насправді ж двигун буде перегріватися і може крім того закипіти.

Несправний датчик температури може призвести до відчуття, що тривало гріється двигун або зовсім не може нагрітися. Поряд з цим двигун працює справно.

Датчик передає інформацію про стан температури на приладову панель. Якщо він працює некоректно, то і свідчення будуть невірними.

Заміна даної подробиці призведе всі показники в норму.

Неприємність з датчиком досить важлива на сучасних машинах, оснащених електронікою. Тут знову потрібно буде зіткнутися з подачею переобогащенной суміші і заміною безлічі друге подробиць.

Зверніть увагу

Кожна з’явилася неприємність повинно вирішуватися за допомогою компетентного експерта. При відсутності необхідних навичок і знань, варто звернутися в автосервіс.

Умілі майстри нададуть допомогу усунути несправність і не допустити її появу в майбутньому.

Двигун не прогрівається до робочої температури, що не добре гріє пічка

Зовсім не прогрівається двигун, довго прогрівається до робочої температури

Чому довго не прогрівається двигун?

На холостих обертах можливо мотор і прогрівається до робочої температури, але от чи варто тільки почати рух і проїхати пару кілометрів і тепло з радіатора начебто видуває. А може так воно і є?

На вулиці зима …

… і ви не подбали про утеплення радіатора? В такому випадку ви олень …  

1 comment
  1. Характеристики цього привода багато у чому визначають швидкодію і надійність нагромаджувача, вірогідність зчитування даних, його температурну стабільність, чутливість до вибору робочого положення і вібрацій. Слід зазначити, що диски із приводами на основі крокових двигунів є менш надійними, ніж пристрої із приводами від рухомих котушок. Для здійснення запису даних використовується індуктивна голівка. Записувана інформація перетвориться голівкою у змінне магнітне поле. Цим полем намагнічується ділянка магнітного диска. Недоліком індуктивної голівки є те, що вона не підходить для читання інформації через залежність амплітуди сигналу зчитування від швидкості переміщення магнітного покриття та суттєвий вплив магнітних шумів. З цієї причини, для читання інформації застосовуються магніторезистивні голівки типів MRH (Magneto-Resistive) або GMR (GiantMagneto-Resistive). Подібні головки являють собою резистор, що змінює свій опір залежно від напруженості магнітного поля. Головна перевага полягає в тому, що амплітуда практично не залежить від швидкості зміни магнітного поля. Використання магніторезистивних голівок дозволяє збільшити надійність зчитування інформації, а також збільшити граничну щільність запису.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…