Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Напевно, будь-який водій стикався з такою проблемою, коли автомобіль втратив колишню динаміку: розганяється довго, а при підйомі і зовсім відмовляється рухатися на підвищених передачах. У цій статті ми детально розповімо, що робити, якщо не тягне двигун ВАЗ або погано тягне, розглянемо основні причини та способи усунення несправностей.

Умовно всі типи бензинових двигунів можна розділити на бензинові і інжекторні. В цілому, їх принцип дії абсолютно однаковий, проте стають різними ті чинники, які впливають на потужність двигуна. Розглянемо проблему карбюраторного і інжекторного двигуна окремо.

Не тягне карбюраторний двигун ВАЗ

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Карбюратор являє собою механічний пристрій, призначений для суміші повітря і бензину, з подальшою подачею цієї суміші в камеру згоряння двигуна. Проблеми з нестачею потужності двигуна на карбюраторі зустрічаються досить часто і причин їх велика кількість. Постараємося розібратися з кожною.

  • Система харчування двигуна

Перш за все, втрата потужності двигуна може ховатися за системою харчування. Як правило, двигун не тягне через нестачу або надлишку палива. Справа в тому, що бензин і повітря змішуються в певному співвідношенні. І якщо одного або іншого елемента буде не вистачати – то мотор почне працювати нестабільно і перестане розвивати необхідну потужність.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Співвідношення повітря до палива повинно знаходитися в межах 15 до 1. Якщо кількість бензину стане перевищувати допустимі параметри, то тоді він буде згоряти не повністю, а значить, зменшить прийомистість двигуна. Крім того, така зміна співвідношень серйозно збільшить витрату палива і в подальшому призведе до інших несправностей двигуна.

Недостатня кількість палива і зовсім призводить до «голодування». Займання паливоповітряної суміші буде недостатнім, і поршень буде рухатися повільно. Все це досягається правильної налаштуванням карбюратора, точним підбором жиклерів і багатьма іншими факторами.

Налаштування карбюратора ВАЗ починається з самого підбору жиклерів. Важливою умовою є наявність більшого розміру жиклера на повітря, ніж у жиклера на бензин. Потім налаштування піддається поплавкові камера карбюратора, яка повинна бути тільки на половину заповнена бензином.

Після цього, двигун автомобіля запускається і проводиться регулювання кількості і якості палива відповідно до технічної літературою на дану модель карбюратора.

Якщо, при цьому досягнуто стійке число обертів в межах 800-900 об / хв, то настройка карбюратора пройшла успішно.

Іншим ланкою в системі харчування є наявність чистих повітряних і паливних фільтрів. Якщо фільтра занадто сильно забруднені, то паливо або повітря буде проходити з великим утрудненням, що теж порушує склад суміші. Таким чином, фільтри необхідно завжди підтримувати в чистому стані.

Зверніть увагу

Перевірте також привід дросельної заслінки. Цілком можливо, що вона відкривається в повному обсязі. У цьому випадку зупиніть мотор і зафіксуйте його дросельної заслінки.

Також цілком можливо, що бензонасос перестав створювати необхідний тиск. Для цього необхідно його зняти і перевірити. Цілком можливо, що в ньому доведеться міняти привід і його діафрагму.

Є й інша дуже поширена несправність – підвищений знос штока бензонасоса.

Це означає, що в ручну він качає відмінно, а при запуску двигуна працює нетривалий час, потім втрачає потужність і мотор глухне.

Газорозподільний механізм теж грає не останню роль в підтримці потужності мотора. Якщо клапана, в процесі зносу, втратили свою герметичність, то з камери згоряння будуть прориватися гази прямо в клапанний механізм. Все це зменшує тиск, що створюється в циліндрах двигуна, таким чином, поршні рухаються помітно повільніше.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Щоб відновити герметичність клапанів, необхідно їх притертися і правильно провести їх регулювання. Суть регулювання полягає у виставленні теплових зазорів в їх ударному механізмі. Величина зазорів вказана в довідковій літературі до двигуна автомобіля.

Крім цього, клапанний механізм повинен працювати в синхронізації з колінчастим валом двигуна. Якщо відкриття і закриття клапанів не відповідатиме положенням поршня, то двигун буде не тільки погано тягнути, але може і зовсім не запуститися.

Кут випередження запалювання є, мабуть, вирішальним фактором.

Іскри має відбуватися тільки в строго заданих тактах, інакше мотор не тільки буде погано тягнути, але і може перегрітися і працювати дуже і дуже нестійка.

Якщо регулювання УОЗ пройшла успішно, а мотор як і раніше не тягне, а на холостих обертах працює абсолютно нестійка, то є сенс перевірити систему запалювання в цілому.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

На безконтактної системі запалювання необхідно переконатися в справності комутатора. Для цього включіть запалення і простежте за положенням стрілки вольтметра: спочатку вона повинна відхилитися до 12 вольт, а через секунду піднятися ще вище. Якщо Вольтметр не передбачений конструкцією вашого автомобіля, то замініть комутатор на завідомо справний і перевірте роботу запалювання ще раз.

В першу чергу зверніть увагу на чистоту і щільність прилягання контактів в трамблере. Якщо все в порядку, можна переходити далі. Запустіть мотор і по черзі висмикуйте високовольтні дроти. Після кожного проводу слухайте, як працює мотор.

Якщо він починає працювати ще гірше, то в цьому циліндрі іскра є. Якщо ж робота двигуна не змінилася, то це означає, що ви знайшли несправну свічку запалювання або високовольтний кабель.

Перевірка цього припущення може виконуватися за допомогою заміни елемента на завідомо справний.

Неправильне застосування свічок запалювання теж впливає на роботу двигуна. Найчастіше, різниця свічок полягає в зазорах між електродами. Величина зазору повинна відповідати двигуну, сезону експлуатації автомобіля і моделі свічки.

Перевірте розподільник запалювання. Цілком можливо, що в ньому згорів резистор, що знаходиться в ланцюзі ротора. Інша проблема – це нещільне прилягання контактної вуглинки. Спробуйте замінити його або пружину.

Остання проблема запалювання – нечітка робота октан-коректора. При відсутності потрібного розрядження, спеціальна пластина не повертається вихідне положення. Крім того, в системі спостерігається підвищений люфт. Усуньте його і замініть всі несправні деталі. Перевірте герметичність шланга.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Остання і найстрашніша несправність – це залягання компресійних або маслос’емних кілець. Дані елементи призначені для зниження тертя поршня об стінки циліндра двигуна і зняття залишків олії, щоб воно не потрапляло в камеру згоряння двигуна.

Несправність кілець тягне за собою порушення герметичності камери згоряння, в зв’язку з чим серйозно зменшується компресія циліндра. Визначити це можна по підвищеної витрати масла і відповідного кольору вихлопних газів. В цьому випадку допоможе тільки серйозний ремонт двигуна.

  • Несправна вихлопна система

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Випускна частина автомобіля теж грає важливу роль в створенні необхідного тиску в циліндрах двигуна. Якщо ця різниця тисків на впуску і випуску буде порушена, то тяга двигуна може помітно зменшитися.

В цьому випадку, перевірте забрудненість вихлопної системи: труби необхідно зняти і оглянути. Особливу увагу приділіть приймальній трубі.

Якщо в ній є будь-які отвори, вона втратить свою герметичність і стане непридатною до використання.

Якщо в резонаторі, трубах або глушника містяться будь-які зайві отвори або пошкодження, то вони повинні бути замінені в обов’язковому порядку.

Погано тягне інжекторний двигун

Частина несправностей карбюраторного мотора можна сміливо віднести до несправностей інжекторного. Це стосується механізму ГРМ, фільтрів, системи запалювання, вихлопу і поршневої групи двигуна.

  • Несправність бензинового насоса

Головною особливістю інжекторного двигуна – це наявність електричного бензинового насоса. Він являє собою електричний двигун, який створює розрядження і накачує паливну систему необхідною кількістю палива.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Неправильна робота бензонасоса впливає на стійкість оборотів двигуна. Адже якщо він буде працювати з перебоями, то і бензин буде подаватися у відповідній кількості. Найчастіше, винна електрична проводка, реле бензонасоса або контактна група електричного кола. У цьому випадку необхідно провести діагностику і відремонтувати несправний бензонасос.

Інша проблема бензонасоса – підвищене забруднення його фільтра. Заміряйте тиск на виході і порівняйте його з нормованими значеннями. Якщо результат вимірювань не відповідає довідковим величинам, то фільтр бензонасоса необхідно очистити.

Форсункою називають невеликий електромагнітний клапан, який в певні момент часу розпорошує топливовоздушную суміш в камеру згоряння двигуна. Потужність двигуна також залежить від правильності роботи інжекторів.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Діагностика їх справності проводиться за допомогою мультиметра. Для цього необхідно перевірити опір обмоток на наявність обриву і короткого замикання. Якщо виявлена ​​їх несправність, то форсунки підлягають заміні.

Датчики є основним збирачем інформації для роботи електронного блоку управління. У разі несправності одного з датчиків, контролер, не отримуючи потрібної інформації, миттєво переводить мотор в аварійний режим з включенням відповідної лампи на приладовій панелі двигуна.

Несправний датчик можна обчислити шляхом проведення електронної діагностики на станції технічного обслуговування і замінити.

Електронний блок управління теж може давати збої в роботі. Щоб перевірити його працездатність, необхідно замінити його свідомо справним і перевірити роботу двигуна. Напруга, що подається на блок, має дорівнювати 12 вольт. 

Відео – Двигун не тягне на низьких оборотах, машина не їде вгору 

Двигун не тягне: причини і вирішення проблеми

За статистикою, кожен автовласник при тривалій службі автомобіля, відчуває проблеми з тягою, в залежності від причин, машина або погано розганяла, або зовсім не могла навіть рушити з місця. По-іншому сказати у двигуна просто не вистачає потужності, щоб впоратися з усіма навантаженнями і набрати швидкість і обороти.

Найцікавіше при цьому те, що мотор в таких ситуаціях поводиться, як повністю «здоровий». Чи не почуєте від нього ні шуму, ні стуку, ні інших свідчень порушення роботи.

важливо

Хотілося б відзначити відразу, що список можливих причин втрати потужності величезний і розписати все несправності дуже складно.

Наведемо перелік тільки найбільш часто зустрічаються, а також детально розберемо їх характер і можливі причини появи.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Головні причини втрати потужності

Якщо попутно, не знайдено інших проблем, як тільки втрата тяги, то в першу чергу варто звернути увагу на якість палива. Як свідчить практика, в 51% випадках з пропажею потужності пов’язано неякісне паливо. У бак заправлено погане або не відповідають для даної моделі, паливо.

Не рідко, що сучасні машини, особливо іноземного виробництва не переносять 92 марку бензину. Іноді впорається досить просто, достатньо розбавити більш якісним паливом. Найчастіше такі маніпуляції допомагають при нестійкій роботі ДВС, «плаваючих» оборотах тощо.

Тоді попутно спостерігається «чек» на приборке.

Власники бензинових моторів без проблем можуть перевірити якість, подивившись на свічки. Якщо причина криється в порушеннях згоряння, а також наявності домішок – це відобразиться на свічках, з’явиться нагар, і зміниться колір.

Наприклад, коли паливо перенасичене сторонніми металлосодержащими компонентами, «спідниця» і контакти покриються червонуватим відтінком. Освіта чорного нагару свідчить про неповноцінному згорянні суміші. У будь-якій ситуації, при збоях в процесах згоряння, двигун втрачає потужність.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причинНагар на свічах

Також не забувайте, що при перевірці свічок, потрібно згадати про термін служби. Вони не довговічні, особливо якщо спочатку були якісні. Тепер цікавий факт, якщо після заміни всього комплекту свічок, «накип» утворюється так само швидко і мотор переживає ті ж проблеми, тоді причину варто шукати в фільтрах або циліндрах.

Перевірте паливний і повітряний фільтр. Виникають такі ситуації, коли вони просто не здатні пропустити потрібну кількість повітря або палива, з огляду на засмічення, чому в циліндри надходить неповний паливний заряд.

Якраз через відсутність потрібної кількості повітря і відбувається забруднення не тільки свічок, але і циліндрів, утворюється нагар. Через брак повітря, тяга закономірно падає, рішення цієї проблеми просте, заміна фільтра.

Адже не дарма по паспорту в автомобілях заміна всіх фільтрів доводиться одноразово із заміною масла.

Друга група поширених причин має на увазі несправності з системою живлення і запалювання. Виявлення таких проблем в «польових» умовах буває в принципі неможливою. Тому потрібна якісна діагностика і регулювання інжекторів або карбюраторів. В сучасних інжекторах, група причин така:

• Забруднення фільтра (сітки) бензонасоса.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причинЗабруднена сітка бензонасоса

• Проблеми з форсунками.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причинзабруднена форсунка

  • • Проблеми з датчиками.
  • • Несправне запалювання.
  • • Розгерметизація паливних магістралей.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причинПеревірка герметичності

Говорячи про систему запалювання, в першу чергу крім свічок, увагу звертайте на проводи (високовольтні), котушку, трамблер і т.д.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причинОбов’язково перевірте BB дроти

Крім того, нерідко, що причиною пропажі тяги стає засмічення паливного насоса або його неправильна робота. Пам’ятайте, що разом з насосом працює регулятор рівня палива, ось останній теж не рідко стає причиною.

Вам потрібно знати те, що під час подачі палива, цей регулятор повинен скидати надлишки в «обратку», якщо тиск підвищується.

Якщо збилися налаштування або він просто тече, паливо може подаватися, як в надлишку, так і нестачі, від чого й виникають провали в оборотах.

Що стосується форсунок, то найчастіше водії забувають про їх регулярному чищенні. Так званий «факел» розпилу повинен бути рівномірним, а якщо форсунки забруднені то, паливо розподіляється неправильно.

Проблеми з датчиками займають, напевно, друге місце серед усіх причин. Тому що саме вони відповідають за рівень подачі палива на форсунки. Спочатку датчики палива (лямбда-зонд), повітря (ДМРВ) відправляють свої сигнали на ЕБУ, звідти в свою чергу посилаються дані на форсунки.

Порада

І якщо датчики працюють не вірно, паливо подається не в тій кількості, від чого і відбувається «захлинання» і «плавання» оборотів.

 Уточнення – «Лямба-зонд» збирає відомості про склад вихлопних газів, тим самим формуючи і відправляючи свідчення на ЕБУ, щодо правильного співвідношення повітряно-паливної суміші.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причинПеревірка датчика ДМРВ

Інші причини пропажі тяги

Наведені нижче причини виникають в меншій кількості, проте згадати про них необхідно. Отже:

• Порушення в роботі випускної системи. Багато хто недооцінює вихлопну систему. Мало хто знає, що там знаходиться спеціальний каталізатор, який повинен знижувати викиди в атмосферу.

І якщо він руйнується, то прохід газів може бути утруднений, через що двигун «задушений». У нашій країні подібну проблему вирішують просто, «вибивають» каталізатор і їздять без нього.

У деяких моделях можуть знадобитися зміни в електроніці.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причинзруйнований каталізатор

• Проблеми з фазами газорозподілу виникають через неправильно встановлених «міток» ременя, ланцюзі ГРМ. Ремені розтягуються, ланцюги перескакують, після чого через ігнорування проблем, наслідки можуть виявитися куди сумніше.

• Банальний знос двигуна. Не забувайте, що автомобілі з пробігом в середньому втрачають 10-15% від потужності. Якщо втрати потужності на ваш погляд куди більше, тоді розумно перевірити компресію. Слабка компресія, а це, найчастіше менш 10 кг / м.

свідчить про прогоріли стінках циліндрів, знос кілець, прогарі клапанів тощо. Дані про компресії для кожної моделі різняться, але зазвичай це 12-14 кг / м. Детальніше про те, яка компресія у вас, можна дізнатися в сервісній книжці.

• Причини в трансмісії. Зношене зчеплення в МКПП або ж пробуксовка АКПП. Перевірку краще довірити досвідченим майстрам, особливо це стосується АКПП.

Чому не тягне двигун: причини і діагностика

Багатьом хоча б один раз доводилося стикатися з ситуацією, коли прекрасно працював до цього мотор «здувається», машина немов відрощує якір ззаду. Причини, за якими двигун не тягне і не набирає обертів, різні, але розпізнати ознаки більшості неважко і без навичок автомобільного діагноста або моториста.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Загальні причини для всіх двигунів

Характеристики мотора, зазначені в паспортних даних автомобіля, забезпечуються за певних умов. Це відповідає нормі наповнення циліндрів повітрям, який в ДВС є робочим тілом.

Це і можливість вчасно нагріти його до потрібної температури – подати певну кількість палива належної якості і вчасно його підпалити (пік тиску для максимального ККД має припадати на момент переходу поршнем верхньої мертвої точки).

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Робочий цикл ДВС

Втрата потужності двигуна незалежно від його конструкції стає наслідком ряду загальних причин. Почнемо з палива: його якість залишається лотерейним, мотор же налаштований на певний сорт.

Тобто і прописана в карти упорскування або задана настройками карбюратора суміш може піти від ідеальної, і швидкість горіння суміші змінюється.

Так що, якщо проблеми з’явилися відразу після заправки, самі розумієте, в який бік дивитися.

Наповнення циліндрів повітрям жорстко пов’язано з фазами газорозподілу. Досить піти мітках, як такти роботи ДВС виявляться зміщеними: вже різниця в 1 зуб здатна відчутно знизити потужність мотора.

Причому ременя або ланцюга необов’язково перескакувати – все більше моторів отримують бесшпоночние шківи, ​​які вимагають жорсткої фіксації валів спец при установці. При заміні ременя ГРМ не дотягне шків, і одного разу він зміститься з заданого положення.

І добре, якщо мотор просто втратить тягу, а не вдарить поршнем по не встигли вчасно закритися клапанів, вбиваючи їх в головку блоку циліндрів.

У моторів із змінним газорозподілом розподілвали (як мінімум один) мають можливість зміщатися, щоб при достатній приемистости на низах (мале перекриття фаз) не втрачати і на верхах (розподільні вали зміщуються «один до одного», збільшуючи фазу перекриття, що на високих оборотах збільшує потужність ). Можливі причини, за якими машина не набирає швидкість – це відмова клапана управління VVTi або проблеми з муфтами-фазовращателямі. Це питання ми вже розбирали, говорячи про помилки системи упорскування.

Крім того, наповнення циліндрів зав’язано на опір впуску та випуску.

Забити повітряний фільтр настільки, щоб він втратив пропускну здатність – це треба примудритися, а ось викиди масла через систему вентиляції картера, особливо, якщо поршнева вже зношена, а маслоуловітель примітивний, нерідкі.

На ВАЗ-2106 змусити мотор «сьорбнути масла» через вентиляцію картера неважко, та й на свіжих передньопривідних автомобілях (2109, 2110, 2114) такі випадки можливі. У замаслені повітряного фільтра різко виростає опір, звідси і втрата тяги мотора.

Зверніть увагу

Випуск на карбюраторних автомобілях і старих дизелях простий, і досить сильно знизити пропускне перетин, щоб мотор почав «давитися» вихлопними газами, можна хіба що потужним ударом (при переїзді нерівностей, наприклад) або канонічної картоплиною – але її хоча б відразу помітно.

Якщо ж не тягне двигун з електронним уприскуванням, то під підозру в цьому випадку потрапляє каталізатор. Перегрів, потрапляння палива через несправності системи живлення здатні викликати спікання його сот. У дизелів з фільтрами саж головним ворогом стає сажа: автоматичний прожиг фільтра на ходу малоефективний, і як мінімум потрібно виконати примусову регенерацію.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Проблеми з випуском легко видають себе: заглушений мотор при наступній спробі запуску викидає у впуск дим, змінюється звук роботи двигуна, відразу «виповзають» назовні нещільності (вихлоп починає «січ» до пошкодженої ділянки).

Мотор повинен не просто отримати потрібну кількість повітря і палива – воно повинно вчасно спалахнути. На бензиновому моторі потрібен відповідний кут випередження запалювання, у дизеля – кут випередження впорскування.

Так як на сучасних вприськових моторах окремої системи запалювання немає, проблеми з випередженням запалювання властиві в першу чергу карбюраторним машинам і старим інжекторним системам з трамблером (у японців такі системи використовувалися аж до початку 2000-х років).

Перевіряйте базовий кут випередження, настроюється трамблером, і роботу автоматів випередження в ньому (при несправності кут, нормальний на холостому ходу, почне «йти» при наборі оборотів).

Окремий випадок – мотори, де трамблер наводиться окремим шківом від ременя ГРМ (старі «Ауді» і «Фольксвагени»).

Тут при заміні ременя шків трамблера ставлять «як доведеться» (міток на цьому шківі немає!), Забуваючи, що трамблер при заміні ременя потрібно орієнтувати кулачком по ризику на картері під ним. Після такої заміни автомобіль їхати перестає, так як змінюються кути запалювання.

У дизелів з механічним ТНВД виставляється початковий кут уприскування, крім того, працює регулятор випередження – їх перевіряють згідно з даними з інструкції по ремонту та обслуговуванню.

На бензинових моторах заносимо в підозрювані і свічки запалювання: навіть якщо мотор нормально працює на холостих, не факт, що свічки будуть добре працювати і під навантаженням, коли тиск в циліндрах в кінці такту стиснення виростає, і умови для іскроутворення стають гірше.

Варто для проби поставити інший комплект: без осцилографа, що дозволяє зняти криві напруги з працюючої системи запалювання, важко визначити, як реально свічка поводиться під навантаженням.

На ілюстрації нижче подивіться на пікові напруги, які відповідають моменту іскроутворення: в третьому циліндрі надмірно збільшений зазор, іскра розгорається на занадто великій напрузі, а її тривалість падає (потужності, накопиченої в котушці запалювання, не вистачає для нормального горіння іскри).

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Якщо ж говорити про компресії, то в нормальних умовах вона знижується у міру зносу настільки повільно, що зниження потужності відбувається для водія непомітно.

Виняток – це швидко розвиваються поломки (тріщини поршневих кілець, руйнування перегородок між кільцями, прогар клапанів).

Одночасно з падінням потужності різко впаде стабільність холостого ходу, остаточний діагноз однозначно поставить компрессометр.

Що стосується моторів з турбонаддувом, то на їх динаміці стан турбокомпресора відбивається добре.

Ідеальний відцентровий насос (крильчатка турбокомпресора) має квадратичну залежність продуктивності від оборотів: варто оборотам впасти в два рази, як тиск наддуву впаде в чотири.

Підклинювання ротора через руйнування або закоксовкі підшипників, обгорання «гарячої» крильчатки – ймовірна причина, по якій турбірована машина не тягне. Тут, як і з компресією, виручить манометр.

Причини втрати потужності у карбюраторного мотора

Тут варто відразу перевірити рівень палива і роботу бензонасоса: «недолив» палива відразу видає себе під навантаженням втратою в динаміці, прострілами в карбюратор. Перелив через несправну запірної голки карбюратора точно так же призведе до втрати двигуном потужності, тут вже характерною ознакою стануть чорний дим і стрільба з глушника.

Краще динаміка автомобіля сприймається при розгоні, так що можливою причиною «отупіння» машини може стати і дефект прискорювального насоса. Справа в тому, що всі системи карбюратора розраховані на роботу в статичних режимах, при наборі оборотів же суміш переобедняется.

Для боротьби з цим переобедненія і служить прискорювальний насос: при натисканні на педаль газу діафрагма проштовхує дозу бензину через запірний клапан в розпилювачі, що виходять в дифузори.

важливо

При розриві діафрагми прискорювального насоса або засміченні розпилювачів розгін машини відразу погіршиться настільки, що це важко не помітити.

Перевірити прискорювальний насос неважко – знявши повітряний фільтр або «черепаху» з карбюратора, потрібно різко натиснути на привід дросельної заслінки: пальці відчують опір (діафрагма створить тиск в ускорительном насосі), а з розпилювачів під впуск повинні вдарити цівки бензину.

На робочих режимах склад паливо-повітряної суміші задається статично набором паливних і повітряних жиклерів. Варто продути їх, а при помітних відкладеннях промити очищувачем: навіть якщо проблема не в цьому, підтримати справність головної дозуючої системи буде не зайвим.

Не тягне інжекторний двигун

Чому машина не тягне, якщо системи упорскування оснащені зворотним зв’язком і можуть виконувати саморегулювання в «замкнутої петлі»? На жаль, можливості саморегулювання не так широкі, як хотілося б.

Перший ворог систем уприскування – це недостатній тиск палива. Коли витрата пального мінімальний, то запасу корекції вистачає для роботи на холостому ходу. Але варто тільки дати на двигун навантаження, як корекція підскочить до граничного порогу, але форсунки все одно будуть «недоливати».

Тиск в паливній рампі задається трьома вузлами: власне бензонасосом, регулятором тиску і набором фільтрів (грубої і тонкої очистки).

Продуктивність справного бензонасоса в рази перевищує потреби мотора на максимальній витраті – це зроблено, щоб знос насоса якомога менше відбивався на роботі мотора.

Тому і використовується регулятор тиску палива, що скидає «зайве» паливо або відразу на виході насоса, або з паливної рампи після фільтра тонкого очищення.

У першому випадку паливна рампа називається бесслівной (16-клапанні мотори ВАЗ, сучасні іномарки), у другому – зливний. Різниця між цими системами в місці установки регулятора і в його роботі.

На зливних рампах регулятори тиску управляються розрідженням у впускному колекторі, тиск в рампі змінюється в залежності від навантаження (при нормальних для ВАЗ 3 бар на холостому ходу воно становить 2,3-2,4 бар, враховуйте це при діагностиці!).

Порада

На бесслівних тиск підтримується постійним щодо атмосфери і становить в залежності від моделі автомобіля 3,5-4 бар. Виняток – системи безпосереднього уприскування, де робочий тиск коливається від 20 до 70 бар.

Ще дещо корисне для Вас:

Опір паливних фільтрів не впливає при вимірюванні тиску палива «в затикаючи» (насос примусово включається на заглушеному моторі, коли потоку палива в рампі немає) і мінімально на холостому ходу.

Але зате під навантаженням надмірне збільшення опору фільтрів знижує топливоподачу в рампу, що призведе до втрати швидкості. Тому тиск вимірюйте на холостому ходу і під навантаженням (наприклад, вивісивши провідну вісь і пригальмовуючи колеса на включеній передачі).

У тих випадках, коли холостий хід нормальний, а проблеми йдуть саме на ходу, міряти тиск тільки на холостому ходу (ХХ) безглуздо.

Етапи виключення при перевірці:

  1. Витягти фільтр грубої очистки ( «сіточка» на вході). У ряду машин це відома проблема – наприклад, на другому поколінні «Фокус».
  2. Замінити фільтр тонкого очищення.
  3. Виміряти тиск під навантаженням.
  4. На моторах із зливною рампою перетиснути або заглушити іншим чином обратку, щоб виключити вплив регулятора тиску палива. На моторах з бесслівной рампою РДТ встановлений в модулі бензонасоса, тут простіше тимчасово встановити під нього шайбу-заглушку з поліетилену або іншого матеріалу, який не руйнується бензином.
  5. Вдруге виміряти тиск: якщо воно виросло, то необхідна заміна РДТ, в іншому випадку – заміна насоса.

Друга причина «недоливу» – засмічення форсунок. Навіть при нормальній роботі фільтрів освіту відкладень на розпилювачі з часом неминуче.

Оцінити в «домашніх» умовах можна тільки форму факела розпилу, знявши рампу і прокрутивши мотор стартером (Увага! Ця процедура пожежонебезпечна!). Чистий форсунка повинна рівномірно «пиліть», а не давати окремі цівки або лити в сторону.

Оцінити продуктивність форсунок і порівняти її з номінальною можна тільки на стенді.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Втрата динаміки – наслідок і зайвого збагачення суміші. Тут звинувачувати регулятор тиску палива не можна (продуктивність насоса навіть при роботі без РДТ не така висока, щоб запас корекції ЕБУ уприскування не перекрило збагачення). Набагато ймовірніше негерметичність форсунок (знову-таки, перевіряється на стенді) або відмова датчиків, на які зав’язаний розрахунок часу уприскування.

Тут безперечний лідер – датчик масової витрати повітря – прилад точний, але чутливий. У міру забруднення і старіння ДМРВ завищує свідчення, автомобіль починає відчутно більше витрачати пальне.

В результаті переобогащение суміші вже не може коригуватися по лямбда-зонду. Але таку несправність видно відразу: автомобіль почне коптити, свічки обростуть чорним нагаром.

На моторах з датчиком абсолютного тиску більш ймовірний відмова датчика температури повітря (тут він – окремий вузол, в той час як в ДМРВ вбудований).

На автомобілях з електронним дроселем варто перевірити роботу сервоприводу, знявши з дроселя патрубок і давши прогазовке. Дросель повинен відкриватися рівномірно, без пауз і підклинювання, що вказують на проблеми з редуктором приводу або критичне забруднення заслінки (вісь, обростаючи нагаром, підклинює в корпусі).

Відео: Потерялась потужність. втрата потужності

Проблеми з динамікою автомобіля при розгоні і шляхи їх вирішення

Добридень! Двигун 2,4 тупить при розгоні, таке відчуття, що пізнє запалювання. Допоможіть будь ласка! (Магамед)

Привіт, Магамед! Причин тому може бути безліч, починаючи від компресії і відпрацьованих свічок, і закінчуючи паливним фільтром. Зрозуміло, проблема може полягати і в пізньому запалюванні. Якби ви вказали марку свого авто, можливо, наші рекомендації були б точнішими.

Чому автомобіль погано розганяється?

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причинСвічка запалювання – одна з причин втрати динаміки

Динаміка транспортного засобу може погіршуватися через багатьох факторів.

Нижче наведені основні причини, за якими двигун погано розганяється:

  1. Некоректна робота мотора. Це може бути пов’язано зі зниженням рівня компресії в одному або відразу декількох циліндрах. Крім того, проблема може полягати в підсосі додаткового повітря у впускний тракт двигуна. Часто динаміка порушується при закоксовиваніє впускної системи або при поломці нейтралізатора відпрацьованих газів.
  2. Некоректна робота системи живлення. Якщо засмітився паливний елемент, що фільтрує або форсунки. Також можуть бути забиті патрубки подачі палива. У деяких випадках проблеми обумовлені недостатньо подачею бензонасоса або використанням низькоякісного бензину.
  3. Проблеми в роботі системи запалювання. При відпрацьованих ресурс експлуатації свічках або пробої в високовольтних проводах. Потрібно провести перевірку.
  4. При виході з ладу датчиків системи управління мотором. Наприклад, якщо ламається один з регуляторів, ЕБУ починає функціонувати по додатково, резервної програмі. Така програма запускається для того, щоб автомобіліст міг доїхати до СТО або гаража. При цьому значно зменшуються економічні та потужності параметри двигуна.
  5. При пробуксовці зчеплення, яка часто буває в результаті порушення регулювання або зносу. Слід провести ретельну діагностику механізму.
  6. Недостатній рівень тиску повітря в гумі. Необхідно перевірити і при необхідності довести рівень тиску до необхідного.
  7. Також погіршення динаміки може бути пов’язано з перевантаженням транспортного засобу.
  8. Некоректна робота системи гальмування, що може бути обумовлено пригальмовуванням коліс під час руху або невірною регулюванням ручного гальма. Є варіант діагностики. Вам необхідно знайти рівну дорогу, бажано, щоб під час перевірки не було вітру.

Суть полягає в тому, щоб здійснити заїзд вибігу машини. Заправте транспортний засіб, в салоні автомобіля повинні бути тільки ви.

Машина розганяється до 50 км / год, після чого включається нейтральна передача і авто їде до того моменту, поки не зупиниться самостійно. Аналогічна процедура повторюється ще один раз, тільки у зворотний бік.

Вам необхідно заміряти вибіг машини за підсумком їзди в обидві сторони, в середньому він повинен складати приблизно 0,5 км.

Відео «Як на динаміку авто впливають амортизатори»

Детально про те, як на розгін машини впливають амортизатори, дивіться на відео (автор відео – KYBRussia).

Чи була ця стаття корисною? Стаття була полезнаПожалуйста, поділіться інформацією з друзями

Що робити, якщо машина тупить при розгоні

Днем тепло, вночі прохолодно, птахів перелітних ще не бачити, але імбирного печива і глінтвейну вже хочеться. Або, як казав один розуміє в житті людина: «Загорнутися в плед, перечитати класику, пити портвейн виключно з перевіреними особистостями і, до початку весни, з гаража – ні ногою!»

Як у вас справи? Що новенького?

Заглянула днями на сайт АВТОСТАТ і здивувалася: Далекий Схід лідирує по преміальним маркам, тобто ми другі після Москви. Ось тепер точно все решта округу Росії впевнені, що у нас ведмеді по вулицях ходять, і кожен другий житель їздить на джипі (а кожен перший – на ведмежою упряжці :). Якщо вам цікаво також глянути на цю інфографіку і здивуватися, то посилання тут.

Я рада, що Далекий Схід продовжує дивувати Росію, – друге місце по преміальним автомобілів. Якщо відкинути мій гумор, то сумно і цікаво, – як вони вважали цей преміальний сегмент?

У вас буває таке?

Коли натискаєте ногою на газ, а автомобіль не відразу починає набирати швидкість, а тільки через інтервал в 1-2 секунди? Або інший приклад: їдеш, їдеш, а машина не розганяється, а таке відчуття, що її хтось тримає за корму? Сьогодні, на власному прикладі, я опишу що робити, якщо автомобіль не тягне, довго набирає швидкість або не відразу реагує на педаль газу.

В даний момент часу у мене автомобіль з об’ємом двигуна 3.5. До цього у мене були автомобілі з об’ємом 1.3, 1.5 і 2.0. І так, я розумію що таке, коли у тебе «під сідлом» 3.5 літра. Це коли «тапки в підлогу» – секунда – і горизонт поруч. Що гріха таїти, мені це і подобається в нинішній машині, відчуваєш себе живим метеором. ))))

Але десь зо два тижні тому автомобіль перестав бути таким жвавим. Ніякої тривожної індикації на панелі не загорілося, просто автомобіль рухається мляво, наче їде не по асфальту, а по мармеладу. «Старість так швидко не приходить», – подумала я. – «Треба дивитися, що там померло»

Що робити, якщо машина тупить при розгоні?

Дивимося наступні позиції:

  1. Повітряний фільтр. Забруднене повітряний фільтр зменшує подачу повітря для створення паливно-повітряної суміші, – збіднена суміш призводить до падіння потужності двигуна і збільшення витрати палива. Також на роботу двигуна впливає якість матеріалу повітряного фільтра, – не женіться за дешевизною. Для перевірки свого повітряного фільтра відкрийте капот, витягніть фільтруючий елемент з корпусу і оціните стан. Якщо на ньому можна вже картоплю садити – терміново міняти.
  2. Свічки запалювання. Цілком можуть бути надмірно зношені або забруднені, якщо мотор не тягне через них, – замініть свічки, це порівняно недорогий варіант усунення несправності. Однак слід мати на увазі, що кіптява, забруднення маслом або гальмівною рідиною – це ненормальне явище, і причина цього не стільки в свічках, скільки в інших компонентах двигуна.
  3. Паливо. Згадайте, де ви останній раз заправлялися – можливо, це нова АЗС, або та, з паливом якої ви раніше не мали досвіду вживання – цілком можливо, що справа в низькій якості бензину. Поряд зі зниженням тяговитости, низькоякісне паливо є причиною нестабільності оборотів двигуна, ускладнення запуску і деяких інших проблем – в залежності від того, наскільки погане паливо і яка модель автомобіля.
  4. Паливний фільтр. Також як і повітряний, може стати причиною втрати потужності двигуна, фізика процесу тут аналогічна повітряного фільтру – якщо для наведеного вище випадку паливо повністю не згорали через нестачу повітря, то в разі забрудненого паливного фільтра навпаки, палива подається недостатня кількість. Проблема вирішується заміною паливного фільтра.

Що зробила я

Не стала займатися самолікуванням, бо, як показує досвід, це марні витрати при відсутності переконливого позитивного ефекту.

  1. Зробила комп’ютерну діагностику, за результатами якої довгострокові паливні корекції перебували в плюсі: двигуну не вистачає паливо-повітряної суміші. Блок управління компенсував цей недолік за рахунок збільшення часу відкриття інжекторів, – тому машина «зависала» на старті. Показання MAF-сенсора були маленькі, що вказувало на забруднення повітряного фільтра.
  2. Змінила повітряний фільтр, так як за час моїх літніх подорожей він призабули.
  3. Свічки запалювання в мене чудові, нагару немає. Не дивлячись на свою креативність, марку паливної заправки я не змінюю, намагаюся, як кажуть, від добра добра не шукати.
  4. Змінила паливний фільтр, і не просто поміняла, – зробила промивку паливної системи. Раніше на всіх своїх автомобілях цю процедуру я робила раз на рік, мені завжди подобалося, який автомобіль був після неї – жвавий і чуйний, реагував на педаль газу одномоментно з натисканням.

А нинішню машину я щось запустила, до цих пір вона залишалася без промивки. Сама процедура займає близько 2,5 годин, всього-то, а результат очевидний під ногою. Тепер машина слухняна і «чутлива», дуже приємно їздити. «Чуйність» машини, крім комфорту водія, ще й важливий фактор безпеки, так що, якщо ви такий же любитель швидкої їзди, як і я – РЕКОМЕНДУЮ.

Сама робота по промивці паливної системи недорога, всього 1 980 руб. Суму витрат «тягне вгору» паливний фільтр – при цій процедурі немає сенсу робити промивання паливної і не міняти фільтр, але справа того варта, це не марні витрати.

Якщо надійде багато питань з цього процесу – в наступній розсилці я можу толком, з розстановкою, з фотоілюстраціями все вам розповісти і показати. Від себе можу додати – промивка паливної системи це вау! Я і не подохревала підозрювала, що мій автомобіль такої моторний і потужний, йо-хо-хо !!

Я написала основні і найбільш ймовірні причини можливої ​​зниження потужності двигуна – потрібно пам’ятати, що таких причин існує безліч, від несправності двигуна до спеченого каталізатора, від несправності паливного насоса до брудної дросельної заслінки. Якщо вам не вдалося їх встановити самостійно, то обов’язково необхідно вирушити до нас, щоб довірити цю справу професіоналам.

А допоможіть мені, плииз

Поповнити часто задаються для сайту, для розділу в просторіччі званому Часті запитання або FAQ. Які питання є у вас? Що не зрозуміло?

Ось, поки, самі часто задають питання, відповіді на яких є на сайті:

– У мене свої запчастини. Можна у вас зробити ремонт?

– Чи можна викликати вашого фахівця «додому» або обов’язково приїжджати до вас в автотехцентр?

– Я вчора вам зателефонувала, і ви назвали ціну «Від стольки-то рублів». Невже важко назвати точну суму?

– У вас на сайті вивішені фотографії сертифікатів. А що це означає – «сертифікований автотехцентр»?

– Як вирішується проблема, якщо якість виконаних робіт клієнта не влаштовує?

– Багато автовласників ганяються за оригінальними автозапчастинами. Чи є технічна різниця між оригінальними і неоригінальними і чим користуєтеся Ви?

– Що може порекомендувати ваш автотехцентр, якщо покупець вирішив придбати будь-яку з уживаних моделей?

– Скажіть, у мене питання про комп’ютерну діагностику двигуна, – якщо причину несправності автомобіля Ви виявити не зможете, за надану послугу оплата не проводиться?

– На звернення з питанням про причини несправності отримав однозначну відповідь: заміна шланга високого тиску. Як можна по телефону зробити висновок про несправності? Це професіоналізм або п …?

– Чи можна у вас замовити оригінальні запчастини?

А який у вас є питання? я на нього відповім і включу його в колекцію на сайт

Загалом, я чекаю від вас питань, будь-яких, і з промивки паливної системи зокрема.

Спасибі всім, хто мені в минулий раз написав, що сьогодні не п’ятниця)))))). Ех, якби не ви, то не вийшла б на роботу, дитина в школу не пішов би, без біди б не обійшлося.

Я бажаю вам гарного настрою, тотального щастя і рівних доріг! І чистих паливних фільтрів.

PS Чекаю ваших запитань.

PPS Якщо ваше запитання буде носити технічний характер, то я самостійно виспрошу у фахівця про це, і все вам розповім в листі або по телефону.

PPPS Ще можна приїхати поговорити з нами і випити кави. Тільки попередьте, що відвідайте нас, щоб були і кави, і час, і я.

З вами була Тетяна, директор з розвитку автотехцентру «Сигнал».

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин
Що робити, якщо машина тупить при розгоні

Чому автомобіль погано розганяється, причини зниження потужності

Причиною проблем з прискоренням може бути пошкодження або засмічення інжектора, паливного фільтра, витратоміра, знос нейтралізатора, витік бензину. Все це перешкоджає отриманню двигуном достатньої кількості палива.

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

В цілому автомобіль повинен швидко прискорюватися, як тільки буде натиснута педаль акселератора. Сучасні двигуни оснащуються додатковими системами: подачі пального, вихлопними з рециркуляцією відпрацьованих газів. Проблема з будь-яким елементом в цих системах може привести до зниження потужності автомобіля.

причини несправності

Засорение инжектора топлива

Он может быть засорен частицами, находящимися в горючем. Учитывая очень высокую точность его дозировки, о чем можно узнать более точно на avtonov.com, форсунка должна быть полностью контролируема. Чтобы доза впрыскивалась в камеру сгорания и не превышала норму, трубки подачи производятся узкими. В результате они могут легко забиться, если бензин содержит примеси.

Если инжектор засорится, возможности двигателя будут сразу же ограничены. Автомобиль медленно разгоняется или ему не хватает мощности во время езды. Кроме того, работа мотора на холостом ходу неровная, возникают проблемы при его запуске.

Еще по теме:  Определение щелочного числа моторного масла

Топливный фильтр

Задачей топливного фильтра является очистка бензина/дизтоплива от загрязнений. Если фильтр будет забит, это снизит его пропускную способность, уменьшая при этом одновременно количество горючего, попадающего в форсунки.

В результате автомобиль имеет проблемы с ускорением. Топливный фильтр является расходным элементом, который подлежит периодической замене.

Загрязнение расходомера

Задача расходомера – измерить массу воздуха, который попадает во впускной коллектор двигателя. На основе этой информации компьютер выбирает нужное количество топлива для высасывания воздуха и для приготовления стехиометрической смеси.

Датчик витратоміра може бути забруднене, в результаті чого буде відправка некоректних даних в комп’ютер. Кількість подається пального буде недостатнім, що в кінцевому рахунку викличе втрату потужності двигуна. У цьому випадку також може засвітитися Check Engine.

витік палива

Втрати через паливну магістраль можуть бути значущими, в результаті чого в інжектор НЕ буде подано достатню кількість пального. Ця несправність призводить не тільки до втрати потужності, але і до небезпечних ситуацій.

Якщо в автомобілі відчувається запах бензину або під днищем постійно утворюється калюжа, його необхідно відігнати на діагностику.

Ще по темі: Поради новачку: як вибрати автомобіль

витік вакууму

Тут ситуація аналогічна з забрудненим витратоміром, тільки в інший бік. Якщо в систему надходить додатковий повітря, оцінений за допомогою комп’ютера, то не буде погоджено співвідношення палива і повітря.

В результаті двигун не набирає повної потужності під час розгону. Крім того, може спалахнути лампочка Check Engine.

Зношений або забитий каталізатор

Засмічення каталізатора призведе до погіршення потоку вихлопних газів, що одночасно впливає на кількість впускається палива в циліндри. У цьому випадку температура двигуна буде вище, прискорюватися транспортний засіб буде повільно, буде відчуватися нестача потужності.

На жаль, проблеми з каталізатором, як правило, закінчуються дорогим ремонтом. В першу чергу механік перевіряє паливну систему на наявність збоїв або витоків. Перевірці підлягають:

  • форсунки,
  • паливний насос і фільтр,
  • витратомір маси повітря.

А також інші елементи, що впливають на динаміку двигуна. Може виявитися, що буде необхідна діагностика, яка виконується на регулярній основі в ході тест-драйву.

Чому це важливо

Автомобіль, який повільно розганяється, становить загрозу, особливо на перехрестях. Зволікання з ремонтом маленької несправності паливної системи може призвести до серйозної аварії.

Ще по темі: Ремонт і заміна гофри глушника

Авто не розганяється і їде повільно

Занадто багато або занадто мало повітря змушує ваш двигун працювати на низькозбагачений або переобогащенной суміші.

З цієї причини двигун втрачає потужність, коли ви намагаєтеся збільшити обороти.

Розгерметизація є основною причиною потрапляння надлишок повітря в двигун, після чого слід заклинювання у відкритому стані клапана подачі повітря (контрольного повітряного клапана).

Чому машина не розганяється і не тягне?  Список можливих причин

Неправильна робота датчика рециркуляції відпрацьованих газів матиме приблизно такий же ефект. Недолік повітря трапляється трохи рідше, тому що він означає, що щось сильно забито або не відкрилося.

Забитий, мокрий або просочений маслом фільтр або неправильна робота дросельної заслінки частіше за інших бувають причинами такої несправності.

Деякі двигуни, такі як Ford DOHC Modular motor, що використовують подвійні впускні порти і колектори із змінною геометрією, можуть мати несправності в механізмі контролю впуску.

Проблеми паливної системи

Занадто мало палива може змусити ваш двигун працювати на переобогащенной суміші, що уповільнює згоряння і зменшує вихідну потужність, як тільки двигун прогріється. Надлишок палива малоймовірний, поки ви не відкриєте повністю паливний інжектор або голчастий клапан карбюратора. Або ж у вас несправні паливний насос високого тиску або регулятор тиску.

Зменшення подачі палива може виникнути через засмічених фільтрів, несправного насоса або засмічених екранів інжектора. Несправний інжектор – той, який не відкривається або відкритий постійно. Він викликатиме пропуск в роботі циліндра. А це згодом викличе зменшення в потужності і помітну вібрацію двигуна на холостих обертах.

Несправності системи запалювання

Хоча середня система запалювання може мати тисячу різних причин для несправностей, більшість з них відноситься до пропусків в роботі циліндрів не більше, ніж до чистої втрати потужності.

Дефектна або малопотужна котушка запалювання видаватиме слабкий або переривчастий розряд на всі циліндри, а зношена, ослаблена або міль корозією шина заземлення буде перешкоджати вступу енергії на котушку.

Забруднені свічки або пошкоджені керамічні ізолятори на свічках спричинять пропуску в роботі свічок і втрати потужності. Але останнім малоймовірно, якщо ви не помітили характерну вібрацію, зазвичай супроводжує пропуски в роботі циліндрів (або, як ще кажуть, коли двигун “троїть”).

Випускна система

Труднощі у вихлопній системі завжди проявляються у вигляді втрати потужності, і насправді є всього два місця, де ці труднощі випадковим чином можуть статися. Зруйновані або розплавилися внутрішні частини каталітичного нейтралізатора як пробка закриють вашу вихлопну систему. Такий же ефект можуть надати роз’їдені корозією нутрощі глушника.

Розплавлення каталізатора зазвичай супроводжується виникненням режиму збідненого повітряної суміші, коли надмірне паливо, що проходить через двигун, закінчує своє горіння в каталізаторі.

Якщо ваш автомобіль зійшов з конвеєра після 1995 року, то така несправність каталізатора буде показана загорянням сигнальної лампочки «Перевірити двигун».

Зверніть увагу

При цьому бортовий комп’ютер буде переведений в лякаючий всіх режим «Limp Home», який дозволить вам все ж тихим ходом дістатися до місця ремонту.

Режим «Open Loop»

Будь-який вид несправностей датчиків, детонація двигуна, стукіт, несправність деталей вихлопної системи і постійні відхилення в складі паливної суміші спонукають ваш комп’ютер запустити безпечний режим. Більшість комп’ютерів мають два безпечних режиму. Перший з них – це «Open-loop».

Він був спочатку програмою скидання налаштувань, що використовує менш агресивне паливо, і налаштування випередження запалювання для запобігання двигуна від саморуйнування після виходу з ладу датчика.

Комп’ютер, не отримавши відповідних вхідних даних, використовує свої попередні установки для компенсування яких бракує свідчень датчиків, і втрата потужності тут – неминучий результат.

Режим «Limp Home»

Цей режим збереження випускної системи робить ваш автомобіль практично некерованим в разі відмови каталізатора або чогось ще, пов’язаного з випуском двигуна. Потужність впаде значно, трансмісія, можливо, не буде переключатися на підвищені передачі, а комп’ютер може знизити ліміт оборотів двигуна і найвищу дозволену швидкість автомобіля до 90 км / год.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…