Деу Матіз (Daewoo Matiz) – популярний малолітражний автомобіль. Він недорогий в покупці і обслуговуванні. Цей невеликий автомобільчик як не можна краще підходить для міста. Він дуже верткий, на ньому зручно паркуватися, в його салоні на подив просторо.

Чому на daewoo matiz високі обороти після зняття клеми?  конструктивна недоробка

У машині маленький багажник, але заднє сидіння дуже легко складається, надаючи можливість перевозити більш габаритні вантажі. Крім того, Daewoo Matiz позиціонується як економічний по витраті палива автомобіль.

Яке ж здивування новоспечених власників Daewoo Matiz, коли вони виявляють, що економічний автомобіль на ділі їсть по 9-10 літрів на сто кілометрів. Але не варто впадати у відчай. При правильній експлуатації Деу Матіз можна зменшити витрату палива до 6 літрів.

Перш за все, давайте розберемося, як перевірити витрату палива на вашому автомобілі. Використайте весь бензин до того моменту, коли загориться колонка. Потім заправте повний бак, до відстрілу, і скиньте показання добового пробігу. Збережіть чек, адже на ньому вказано точну кількість залитого бензину.

Коли колонка знову загориться, запишіть пройдену відстань від колонки до колонки. Далі скористайтеся простим алгоритмом обчислення. Помножте 100 на кількість витраченого палива і розділіть отриманий результат на довжину пройденого шляху. В результаті ви отримаєте витрата палива на сто кілометрів.

Якщо результат залишає бажати кращого, доведеться міняти стиль водіння.

Чому на daewoo matiz високі обороти після зняття клеми?  конструктивна недоробка

Отже, як же зменшити витрату бензину на Daewoo Matiz. Почнемо з самого початку – прогрів двигуна. Даний автомобіль рекомендують попередньо не прогрівається, а завівши мотор, відразу рушати з місця. Холостий хід всього лише збільшує витрату палива і знос двигуна.

На п’ятихвилинну роботу мотора на холостому ходу витрачається стільки ж палива, скільки на один кілометр шляху. Найкраще прогрівати мотор на середніх частотах обертання валу.

Тобто, поки ви виїжджаєте з гаражів або парковки і їдете повільно по внутрішньоквартальних проїздів, двигун прогріється в оптимальному режимі.

Тепер що стосується швидкості водіння. Варто ще раз звернути увагу на те, що Daewoo Matiz – це міський автомобіль, розрахований на неспішну і розмірене їзду. Цей нюанс навіть вказано в його звичайної інструкції по експлуатації.

Деу Матіз повільно набирає швидкість. Більшість автомобілістів для збільшення потужності двигуна рекомендують перемикати передачі пізніше, але це значно збільшує витрату палива. Щоб не перевантажувати двигун, найкраще орієнтуватися по тахометрі.

При показаннях 2000-2500 об / хв переходити на наступну передачу. Але якщо Daewoo Matiz їм не обладнаний, то слід дотримуватися наступних правил. Перша передача розрахована тільки на те, щоб рушити з місця, тобто на мінімальну швидкість 5-10 км / год.

Чому на daewoo matiz високі обороти після зняття клеми?  конструктивна недоробка

Друга передача розрахована на швидкість 10-30 км / год, третя – на 30-50 км / год, четверта – на 50-60 км / год, п’ята – на 60 км / год і вище. Згодом можна звикнути орієнтуватися по звуку мотора. Якщо мотор починає «ревіти», то пора включати наступну передачу. Якщо «захлинається» – пора знижувати. Звичайно ж, при обгоні або підйомі в гору, краще додати потужності, знизивши передачу.

Вважається, що за містом витрата палива будь-якого автомобіля знижується, але при цьому слід враховувати швидкісний режим. Для Daewoo Matiz сама економічна швидкість за містом не повинна перевищувати 70-80 км / год. Так що любителям поганяти на автомобілі доведеться вибирати між швидкістю і економією. Це ж і стосується швидких стартів на перехрестях.

У Daewoo Matiz передбачено відключення подачі палива при примусовому холостому ходу. Щоб вона спрацювала, котячись з гірки, що не газуйте, не вмикайте нейтралці і не вичавлювати зчеплення.

Регулярно перевіряйте тиск в шинах і кут розвал-сходження. Тиск нижче норми знижує кочення, тим самим збільшуючи витрату палива. До цього ж призводить і відхилення від норми кута розвал-сходження.

По можливості уникайте пробок. Продумайте свій маршрут. Найчастіше довший шлях в об’їзд пробок на ділі виявляється економічніше, ніж короткий.

Якщо ж ваш Деу Матіз все одно продовжує витрачати багато палива, обов’язково зверніться в техсервис і пройдіть діагностику. Бажаю вам приємного і економного водіння!

Чому на daewoo matiz високі обороти після зняття клеми?  конструктивна недоробка

© rusavtoplus.ru, 2013-2019 | Всі права захищені

Схожі пости:

Перебої в роботі двигуна (ДВС) Део Матіз, як виявити причину

Власникам автомобілів Деу Матіз нерівномірна робота двигуна «набила оскому». Трапляються не тільки зменшення потужності, а й суттєве збільшення витрати палива, а також нерівномірна робота на холостому ходу (троение). Як же позбутися від цієї проблеми раз і назавжди?

Як виконується діагностика Деу Матіз?

Щоб зрозуміти, що насправді не так з «движком» Део Матіз, потрібно виконати наступні дії:

  • Запустіть двигун, вийдіть з машини і прислухайтеся до звуків з вихлопної труби. Звук мотора повинен бути рівним; якщо присутні перебої – як мінімум один з циліндрів не працює належним чином. Скачки через нерівні проміжки часу свідчать про сильне зношування елементів двигуна (свічок, форсунок). Якщо інтервали рівні, необхідно відкрити капот і перевірити систему електропроводки. Всі проводи повинні бути з цілої ізоляцією, а наконечники без ознак окислення.
  • Зніміть наконечники проводів (тримаючись за наконечник, а не за провід, щоб той не обірвався), виверніть свічки і перевірте їх стан.

Чому на daewoo matiz високі обороти після зняття клеми?  конструктивна недоробка

Саме таким чином вдається швидко виявити проблему і оперативно її усунути, якщо вона незначна (наприклад, замінивши свічки або відновивши ізоляцію проводів). Однак якщо поломка серйозна, своїми руками в ДВС краще не лізти.

Чому на daewoo matiz високі обороти після зняття клеми?  конструктивна недоробка

Основні причини нерівномірного роботи двигуна Матиза

Власники матізов так часто звертаються в автосервіси зі скаргами на ремонт ДВС, що типові способи вирішення проблем з моторами відомі давно.

Несправність: занадто великий зазор між електродами свічок. Спосіб усунення: необхідно підігнути електроди спеціальним щупом і замінити свічки.

Несправність: при перевірці омметром виявлено обрив обмотки блоку котушки.

Спосіб усунення: необхідно замінити блок і високовольтні дроти.

Зверніть увагу

Несправність: мітки на шківах розподільного і колінчастого вала не збігаються, що свідчить про порушення газорозподілу в системі. Спосіб усунення: відрегулюйте розташування валів по мітках.

Несправність: зламаний регулятор холостого ходу (виявляється при установці свідомо робочого регулятора в систему і запуску двигуна).

Спосіб усунення: замініть регулятор (іноді досить заміни дросельного вузла).

Несправність: заїдає дросельна заслінка або її електропривод. Спосіб усунення: необхідно відрегулювати натяг троса або замінити вузол повністю.Чому на daewoo matiz високі обороти після зняття клеми?  конструктивна недоробка

Бути впевненим у тому, що причина нерівномірного роботи двигуна визначена вірно в умовах гаража, автовласник може, тільки якщо у нього є достатній досвід і необхідні інструменти. Якщо ж водій знайомий з пристроєм своєї машини «остільки-оскільки», йому, безумовно, краще звернутися в сервісний центр по кваліфіковану допомогу.

Слабкі місця, гідності та основні недоліки Daewoo Matiz

Починаючи освоювати первинні навички водіння, жінки, як правило, вибирають зручну, надійну і недорогу машину, часто вживану. Однією з таких предметів інтересу вважається автомобіль б / у марки Daewoo Matiz. На що звернути увагу при покупці Daewoo Matiz? Давайте докладніше розглянемо найбільш важливі аспекти вибору.

Переваги та переваги Daewoo Matiz

Чому на daewoo matiz високі обороти після зняття клеми?  конструктивна недоробка

Слабкі місця Део Матіз:

Трансмісія

На російському ринку авто представлено з двома видами коробки передач – автомат і механіка. Перша встановлюється вшити з двигуном об’ємом 0,8 л. Машини з варіатором збираються в Кореї і у нас зустрічаються рідко. Купувати її дуже ризиковано, так як термін служби вузла невеликий. Він виходить з ладу до 150 тисяч км, а ремонт дорогий.

МКПП досить надійна, але володіє не кращими експлуатаційними якостями. Включення передач не чітке, гуде на великій швидкості. Виробник рекомендує міняти масло в агрегаті кожні 50 тисяч км. Але як показує практика, дану процедуру краще проводити частіше і заливати якісну рідину. Це надасть позитивну дію на роботу коробки. Термін служби зчеплення 60 тисяч км.

Автоматична коробка передач в рідкісних випадках виходить з ладу. Як правило, вона служить більше 200 тисяч км. Головне забезпечити їй правильний догляд і дбайливо ставитися.

акумулятор

Цей пристрій – слабке місце. Воно невеликих розмірів і з маленькою потужністю. Особливо вразливим в холодну пору року. Перед тим, як заводити машину, необхідно відключити всі споживачі.

В іншому випадку буде створюватися велике навантаження на електричну ланцюг, яку вона не витримає. Генератор теж не дуже надійний, тому часто ламається.

До нього дістатися непросто, що ускладнює процес ремонту.

Кузов і ЛКП

Первинний огляд машини починається з кузова, його лакофарбового покриття. Якщо ви не автомаляр вищого пілотажу, виявити сліди фарбування після ремонту буде непросто, не можна сподіватися на те, що продавець сам скаже вам, скільки разів авто потрапляло в аварію і які перипетії вдалося пережити.

Тому побачити ремонтні роботи допоможе уважний огляд кріплень дверей і крил – подряпин, іржі і вицвілій фарби бути не повинно. Добре б вийняти запаску, глянувши на задню панель, особливо на нішу для запасного колеса. Відомо, що Део Матіз не відрізняється особливою міцністю і кузов в цьому місці гнеться навіть від незначних ударів.

Їх відсутність вкаже на те, що машина не побувала в аварії.

важливо

Слід знати, що корозія в таких місцях, як арки, пороги, петельні дверні з’єднання (з внутрішньої сторони салону) починають покриватися іржею вже через 2 роки після експлуатації. Помітили огріх? Хороший привід почати торги в сторону зниження ціни на Daewoo Matiz.

бензонасос

Зверніть увагу на те, як часто власник відвідував салони СТО для заміни масла, фільтрів / вкладишів, підтягував ремені, також задайте запитання продавцеві змінювався чи ні бензонасос, якщо змінювався, то коли? Бензонасос гине вже через 50-60 тис. Км. До речі, виробнику Daewoo Matiz треба віддати належне – ходова і двигуни виходять з ладу вкрай рідко, при дбайливому ставленні до машини, пробігши більше 100 000 км, мотор не жере масло і паливо, а це гідний показник.

Типові недоліки Daewoo Matiz:

Огляд технічних вузлів і деталей візуально вам нічого не дасть, тому наполягайте на проведення тесту – невеликої поїздки за кермом авто. Такий підхід допоможе виявити кілька недоліків, наприклад:

  1. якщо зчеплення вичавлюється туговато, видає скрип, значить потрібно його заміна (його ресурс не більше 70 000 км);
  2. перевірте роботу генератора, вони виходять з ладу у «матіза» найчастіше (слабкі діодні мости);
  3. не забудьте протестувати функціонал передньої підвіски, амортизатори задньої, гальмівні колодки (бувають випадки, коли їх доводилося міняти вже після 10 000 км пробігу);
  4. ремені ГРМ – «слабка ланка» автомобілів цієї марки, їх ресурс 50 000 км, якщо вони вийшли з ладу – це може викликати проблеми з двигуном, причому досить серйозні – клапана гнуться за секунду і для машини буде потрібно капітальний ремонт двигуна.

Замість висновку.

Як дізнатися, що машина на ходу і не таїть в собі сюрпризів? Під час тестування авто слухайте бурчання мотора: плавний хід без ривків, відсутність стуку, білястих вихлопних газів вкаже на те, що перед вами автомобіль, який не завдасть проблем після покупки. Варто звернути увагу, що в даній статті дано найбільш часті болячки матізов. При огляді проявляйте пильність і чим більше дефектів знайдете, тим більше аргументів у Ваших руках для зниження вартості авто. Вдалого вибору!

До речі, якщо хто знає, що в даній статті не згадано якась популярна деталь або складальний вузол в цілому, то будьте ласкаві повідомте про це нам в коментарях або надішліть на пошту через зв’язок.

Слабкі місця, гідності та основні недоліки Daewoo Matiz was last modified: Листопад 13th, 2018 by Administrator

Допомагаємо відновитися «мізках» після відключення акумулятора

Чому на daewoo matiz високі обороти після зняття клеми?  конструктивна недоробка

Докладні рекомендації автовласникам, як скинути бортовий комп’ютер автомобіля , щоб повернути заводські настройки і як адаптувати «мізки» після їх обнулення.

Автомобіліста, якому хоча б раз в житті не доводилося відключати акумулятор, відшукати досить складно. Для більшості водіїв скинути, при необхідності, клеми ніяких труднощів не складає.

Більш того, ставлячи їх назад навряд чи хто замислюється про те, що існують певні правила, яких необхідно дотримуватися, щоб машина після «перезавантаження мізків» поводилася коректно.

Проте, ці правила існують і чорним по білому написано в керівництві по експлуатації транспортного засобу.

А автомобілі немає зайвих деталей. Всі вузли в ньому взаємопов’язані, але не взаємозамінні. Бути може, акумулятор можна вважати найголовнішим агрегатом в машині, але і недооцінювати його роль теж не варто.

За великим рахунком, це звичайна батарея, що дає харчування всієї електроніці автомобілі. У тому числі і бортовому комп’ютеру, в простолюдді іменується «мізками».

Ось на зв’язок мізків і акумулятора я і хотів би звернути вашу увагу.

Відомо, що коли машина починає «тупити», найпростішим і доступним способом повернути її до нормального стану вважається «обнулення мізків». Під цим терміном мається на увазі скидання інформації про помилки, які фіксувалися на протязі всього часу експлуатації автомобіля. Тобто

машина ніби забуває про всі свої «одвірках» і починає жити з чистого аркуша, заново фіксуючи всі збої і неполадки. Рестарт мізків робиться дуже просто: достатньо скинути клему «-» з акумулятора і почекати кілька хвилин. Після цього можна знову підключати батарею.

До речі, не забувайте про те, що при повному відключенні акумулятора спочатку знімається клема зі знака «+», а вже після цього зі знака «-». Підключається все в зворотній послідовності.

Але накинути клеми на батарею недостатньо для того, щоб автомобіль моментально прийшов у свій робочий стан.

Порада

Оскільки після відключення живлення в мізках утворилася порожнеча, бортовий комп’ютер повинен якомога швидше зібрати необхідну для подальшої роботи інформацію. Ну а щоб процедура пройшла без запинок, можна прийти йому на допомогу.

Зробити це досить просто: включіть запалення і запустіть двигун. Дайте йому нагрітися до робочої температури на холостих обертах. Після цього збільште обороти до 2000-2500 і утримуйте їх на цьому рівні протягом наступних двох-трьох хвилин.

Ну і наостанок зробите поїздку довжиною близько 10 кілометрів, застосовуючи різні стилі водіння. Цього буде достатньо, щоб «мізки» зібрали необхідну інформацію і почали функціонувати так, як їм і наказано.

Можливо, хтось не зверне викладеного вище. Але не поспішайте таврувати автора цих слів ганьбою і звинувачувати в некомпетентності. Краще при нагоді зверніть увагу на поведінку вашої машини після «перезавантаження мізків».

І, наприклад, якщо працює кондиціонер викликає плавання холостих обертів, не поспішайте шукати причину в ньому. Краще згадайте про наведені в цій статті радах і спробуйте їм наслідувати. Упевнений, проблема буде вирішена.

І на завершення кілька порад по відновленню пам’яті бортового комп’ютера конкретних моделей

Як обнулити бортовий комп’ютер на Toyota

Щоб скинути налаштування бортового комп’ютера на автомобілях Toyota необхідно зняти мінусову «-» клему акумулятора і, включивши запалювання натиснути педаль гальма на 20-30секунд. Варто відзначити, що при цьому стається збій налаштувань магнітоли, склопідйомники і т.д. Щоб виключити це можна зняти тільки запобіжник «EFI» в коробці з релюшкой під капотом на ті ж 30 секунд.

Обнулення комп’ютера Mazda Familia, Mazda 626, Mazda 323, Mazda Protege

  1. Двигун зупинений. Знімаємо мінусову клему з акумуляторної батареї.
  2. Сідаємо в машину і натискаємо на педаль гальма. Тримаємо не менше 20-ти секунд.
  3. Ставимо клему акумулятора на місце.
  4. Після обнулення комп’ютера рекомендується проводити навчання, особливо якщо машина з АКПП.

Як навчати машину з АКПП?

Перед початком навчання рекомендується виїхати на пряму дорогу, потрібно приблизно метрів 800 без перешкод руху.

  1. Заводимо автомобіль, прогріти двигун до робочої температури. Переконайтеся що все додаткове обладнання вимкнено (фари, кондиціонер, пічка і т.п.). Якщо двигун гарячий, можна відразу приступити до пункту 2.
  2. Зафіксуйте машину стоянковим гальмом, дайте їй попрацювати на холостих обертах з важелем АКПП в положенні P або N не менше однієї хвилини.
  3. Переведіть селектор АКПП в положення D, рух не починайте, дайте попрацювати автомобілю не менше однієї хвилини. Для фіксації автомобіля на місці використовуйте педаль гальма або гальмо стоянки.
  4. Відпустіть гальмо, починайте рух. Рух треба починати плавно без різких утопленні в «підлогу» максимум половина ходу педалі. Необхідно щоб переключилися всі передачі що відповідаючи плавному розгону до 60-70 км / ч. Потім так само плавно сповільнюйте автомобіль до повної зупинки.
  5. Процедура навчання автомобіля з АКПП завершена, всього іншого він навчиться самостійно. Варто зазначити що багато АКПП адаптивні і запам’ятовують до декількох десятків манер їзди водія і самі їх включають в залежності від того як він тисне на газ.

Як навчати машину з МКПП?

Для навчання автомобіля з МКПП ніяких умов не потрібно. Досить дати прогрітій машині попрацювати на холостих обертах не менше однієї хвилини. Перед навчанням переконайтеся що все додаткове обладнання вимкнено (фари, кондиціонер, пічка і т.п.).

Перезавантаження «мізків» Ауді 80

Відразу хочеться відзначити, що даний спосіб підходить для будь-яких блоків управління «Mono-Jetronic» / »Mono-Motronic» виробництва Bosch , не залежно від того, на якому автомобілі вона встановлена – VW, Audi, Renault або Fiat і інші.

  1. Завести і прогріти двигун до двократного включення вентилятора охолодження або до досягнення температури масла +80 С.
  2. Заглушити двигун і вимкнути запалювання.
  3. Відключити роз’єм від блоку управління Mono-Jetronic / Motronic Почекати не менше 10 хвилин. Це необхідно для того, щоб вміст оперативної пам’яті блоку управління було гарантовано стерто (втрачено).
  4. Підключити роз’єм назад до блоку управління.* Примітка. Теоретично можна замінити дії пп.3 і 4 відключенням на такий же час мінусовій клеми АКБ і в більшості випадків це спрощення припустимо. Однак, в деяких випадках через особливості реалізації електронних схем автомобіля таке рішення не проходить.
  5. Чи не натискаючи на педаль газу запустити двигун.
  6. Залишити двигун працювати на холостому ходу мінімум на 5 хвилин. НЕ ДОДАВАТИ ОБОРОТОВ !!! . Вимикач «холостий хід» повинен весь час залишатися замкнутим.
  7. Заглушити двигун і вимкнути запалювання.
  8. Повторити пп.5,6 і 7. ще ДВА рази.

Скидаємо мізки на Міцубісі Карізма

За дисплею, якщо немає штатної магнітоли з кнопкою «Мен» (залишилося в текстовому файлі на комп’ютері, перевірити вже зараз не можу, але начебто раніше пробував, все виходило на першій Каре з нерідний магнітолою).

Натиснути ліву кнопку і тримати, включити запалювання (мотор незаводіть), утримуючи ліву кнопку натиснутою – кнопкоі SET – можна перемикати свідчення компа

Щоб подивитися витрата при включеному двигуні і встановленому показі «запасу ходу» – натискаємо M (при натиснутій лівій кнопці).

Зверніть увагу

Дисплей переходить до налаштування показань витрати: літри на кілометр або кілометри на літр, і при цьому відображає поточну витрату. Натискання Set повертає все на свої місця.

Перевірено на машинах зі штатною магнітолою і без. Показання скидаються все тим же довгим натисканням лівої кнопки.

Як змінити спосіб потрібно одночасне натискання лівої і set. Необов’язково тривалий.
Це все працює при включенні запалювання, утримуючи set. Якщо просто включити запалення, то режим не поміняти.

Подовше потримати кнопочку «А» та що ближче до керма. І обнулитися то показання яке було вибрано.

Як в сервісний режим дисплея увійти

Натискаємо безіменну кнопку тримаємо, включаємо АСС, весь час тримаємо кнопку, натискаємо Н два рази, потім SET і входимо в сервіс, перемикання SЕТ.

Скидання робиться так, на дисплеї БК натискаємо і тримаємо 6 секунд (ну або до скидання) крайнею ліву кнопку.

Навчаємо мізки на Міцубісі Карізма після обнулення

  1. Прогріти двигун до робочої температури, заглушити його, зняти клему АКБ секунд на 10-20, одягнути.
  2. При виключених споживачах включити запалювання на 10 с, вимкнути на 20 с, завести двигун і дати попрацювати йому 10 хвилин на холостих (всі споживачі д.б.н. вимкнені!).
  3. Заглушити на 20 с, знову завести, включивши всі можливі навантаження (фари, кондиціонер, магнітолу, нагрів сидінь, скла, салонний світло і т.д.), дати попрацювати на ХХ 10 хвилин.
  4. Вимкнути запалення на 10-20 с.

Bсем у кого плаває холостий хід після того, як знімали з якої-небудь причини клеми з акумулятора або обнуляли мізки.
Потрібно після цього навчати комп’ютер ХХ заново і це докладно описано в інструкціях. Для тих у кого їх немає пояснюю. Під капотом блок запобіжників і реле.

– Відкриваєте кришку, знаходите реле кондиціонера і його запобіжник на 25А, попередньо прогрів ДВС до робочої температури, витягуєте все це справа.
– Заводите автомобіль і нехай 10хв працює на холостих обертах, вона можуть плавати трохи але терпіння.

– Після закінчення 10 хв, глушимо машину, ставимо реле і запобіжник на місце, закриваємо кришку і капот, заводимо і насолоджуємося рівними оборотами.

PS Дана процедура відмінно регулює ХХ, але тільки якщо двигун виправити.

[Quads id = “10”]

Обнуляємо мізки ВАЗ

Для того щоб «обнулити мізки» або перезавантажити комп’ютер автомобіля   ВАЗ, натискаємо на кнопочку скидання добового пробігу, не відпускаючи переводимо ключ на старт. Комбінація приладу переходить в режим самотестування. Відбувається триразове відхилення всіх стрілок (тахометра, спідометра, темп.

рухатися, палива). Якщо в цей час ще раз натиснути на клавішу добового пробігу двигуна на панелі пробігу вийде версія прошиваючи, якщо ще раз натиснути покаже помилки. Якщо помилок немає, показує НУЛЬ. Якщо помилки є запам’ятовуємо їх, натискаємо на клавішу добового пробігу на 2-3 сек і Обнуляємо помилку (виходить НУЛЬ).

Обнулення комп’ютера після зняття акумулятора на ВАЗ

При знятті акумулятора відбувається обнуління комп’ютера і стирання поточних даних про роботу датчиків. Ось в цьому і криється основна проблема.

Так як при установки акумулятора назад не дотримуються елементарні умови для нормального подальшого функціонування автомобіля.

Для цього необхідно виконати правильне підключення нового акумулятора, щоб двигун надалі радував своєю роботою, а не доставляв неприємності.

  1. Прогріваємо двигун до робочої температури, бажано в русі.
  2. Знімаємо мінусову клему з акумулятора на 3 хвилини, відбуватися «обнулення» пам’яті комп’ютера.
  3. Встановлюємо клему назад. Якщо акумулятор знімався повністю спочатку підключаємо плюсової клеми
  4. НЕ торкаючись до педалі газу заводимо двигун.
  5. Прогріваємо протягом 10-15 хвилин, відбувається збір інформації з датчиків бортових систем.
  6. Вимикаємо запалювання для запису даних в пам’ять комп’ютера.
  7. Заводимо двигун і здійснюємо розгін та 50-60 км / ч з наступною повною зупинкою.
  8. Вимикаємо запалювання для запису в пам’ять комп’ютера даних від датчиків швидкості, коробки, і т.п. працювали при русі.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…