Всім привіт як ви вже помітили наближатися зима. І дуже не хочеться їздити в автомобілі з холодним салоном. Нормальний робочий автомобіль повинен прогрівати салон за 10-15 хвилин. Що ж робити, якщо піч автомобіля погано гріє або зовсім дме холодним повітрям, розглянемо причини в даній статті.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

В інтернеті ви набрали, даний гріє запит.

Давайте по порядку перша причина чому не гріє пічка це вентилятор, це одна з найбільш банальних причин. Якщо вентилятор не працює, значить, просто теплий повітря не буде задуватися в салон.

Звичайно ж, радіатор грубки буде нагріватися але цього не достатньо, щоб добре прогріти салон.

У такому випадку потрібно перевірити запобіжник вентилятора, і якщо потрібно замінити, Якщо запобіжник в порядку, то потрібно замінити вентилятор.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Друга причина це рівень охолоджувальної рідини, в разі необхідності потрібно долити рідину.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Третя причина це завоздушіваніе системи охолодження, потрібно усунути, а також знайти, звідки повітря потрапляє в систему.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Четверта причина це радіатор грубки, можливо, він забитий. Причин може бути кілька перша це неправильне змішання рідин. Друга причина це те, що заливали воду.

Вода викликає не тільки корозію, а й утворює накип на стінках. І третє це коли виправили текти радіатора за допомогою герметиків.

У такому випадку потрібно або промивати систему охолодження, або міняти повністю радіатор.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

П’ята причина поганої роботи печі це несправний термостат. Якщо у вас з самої грубкою все нормально вентилятор працює, а грубка зовсім не гріє, то можливо справа в термостаті. Так як при несправному термостаті рідина циркулює по великому колу. Вирішується тільки заміною термостата або запобіжника.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Шоста причина це несправна помпа двигуна. Помпа це, по суті, такий насос двигуна, який прокачує рідина по системі охолодження, а також для обігріву салону. Рішення одне потрібно міняти помпу.

Сьома причина це пробита прокладка головки блоку циліндрів. Якщо ця прокладка пробита, то охолоджуюча рідина буде проходити в циліндри або в глушник. З глушника буде валити білий дим. У такому випадку потрібно терміново міняти прокладку ГБЦ, а інакше можна знищити двигун автомобіля.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Восьма причина це кришка розширювального бачка в разі необхідності потрібно замінити на нову.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Дев’ята причина це потрібно подивитися, як працюють регулятори повітря, можливо, вони не відкривають до кінця. Або взагалі злетів трос. Також потрібно подивитися, як працює перемикання положення заслінок.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

І десята причина поганої роботи печі це брудний салонний фільтр. Через брудного фільтра зменшується потік. Теж потрібно замінити на новий.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Ну, ось і все ми розглянули основні причини і несправності поганої роботи печі. Також хочеться додати, що в багатьох випадках винуватцем поганої роботи обігрівача стає термостат, так що зверніть на нього увагу.

10 причин, чому не гріє пічка автомобіля (відео)

Піч дме холодним повітрям: причини і рішення

Сьогодні вже важко це уявити, але колись обігрівач в автомобілі вважався крутим додатковим обладнанням, який встановлювали тільки на люксові і найдорожчі машини, перші ж авто були взагалі без грубки. Що говорити, навіть на післявоєнних «Москвичах» обігрівача не було.

Сьогодні ж це неодмінний атрибут будь-якої машини, її вже навіть не вказують у списку обладнання – і так зрозуміло, що грубка є. Ми настільки звикли до цього елементу, що поломка може увігнати в ступор: грубка або взагалі перестане дути, або почне наповнювати салон повітрям не тієї температури, якій хочеться водієві.

Особливо це засмучує в зимовий сезон, коли на грубку найбільше сподіваєшся. У цьому матеріалі ми зібрали найпопулярніші причини поломки обігрівача і способи їх вирішення.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?Блок управління обігрівачем

1. Не прогрівається двигун

Будь-який автомобіліст знає, що грубка використовує тепло, яке «виробив» двигун. Але якщо той сам ніяк не прогріється, то і в салоні чекати «Ташкента» не варто.

Причин, чому двигун не може вийти на робочу температуру, дуже багато, але є одна, найпоширеніша – поломка термостата. За статистикою, мало не 90% подібних проблем мають саме таку основу.

Найчастіше термостат просто заклинює в відкритому положенні і рідина циркулює по великому колу миттєво охолоджуючись через радіатор. Варто замінити термостат як все прийде в норму.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?Старий і новий термостат

Дуже рідко, але заміна термостата не допомагає, тоді доводиться шукати проблему в інших місцях, але це вже виходить за рамки даної статті. У будь-якому випадку, перед тим як підозрювати грубку потрібно переконатися, а чи дає мотор достатню кількість тепла.

На жаль, у багатьох сучасних автомобілях немає показника температури ОЖ на приладовій панелі, але цю проблему можна вирішити установкою нештатного бортового комп’ютера або покупкою будь-якого ELM-адаптера, навіть в найпростіших діагностичних програмах є функція показу температури мотора.

Ще варто мати на увазі особливості деяких сучасних малооб’ємних моторів, вони настільки економічні і ефективні по ККД, що можуть на холостому ходу виробляти тепла менше, ніж обігрівач забирає з системи охолодження.

Зазвичай це проявляється у двигунів 1,4 і меншого обсягу (в тому числі і з наддувом, тому що на холостому ходу вони працюють фактично як атмосферники) при малих навантаженнях і низькій температурі навколишнього середовища, коли грубка працює на максимум.

Якщо в пробці в салоні «дубак», а при активній їзді температура починає приходити в норму, то у вас саме такий випадок. Вилікувати таку конструктивну особливість можна, але можна спробувати утеплити мотор за допомогою ковдри.

2. зношені помпа

Ще однією причиною, пов’язаної з системою охолодження, можуть бути проблеми з помпою. Бувають такі ситуації, коли водяний насос начебто ще працює, але вже не так ефективно, як того вимагається. Зазвичай це відбувається через банальне зносу, крильчатка стирається, починає люфтіть, тиск в системі падає.

Здавалося б, це повинно позначитися на системі охолодження в цілому і знизити якість відводу тепла від двигуна, а проблема буде помітна по зростанню температури двигуна.

Зверніть увагу

Однак якщо справа відбувається взимку, то погіршення охолодження може бути непомітним, в мороз навіть при неефективною помпі мотор все одно віддає тепло, а ось робота грубки страждає – на холостому ходу помпі просто не вистачає сил, щоб докачати гарячий антифриз до пічного радіатора.

Зазвичай з ростом оборотів ситуація стає краще. Якщо на холостому ходу дме погано, але при підгазування повітря з дефлекторів стає тепліше, то сенс перевірити помпу є.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?Нова і стара помпа

3. Повітряна пробка

Всі інші ситуації мають на увазі, що з системою охолодження все в порядку: мотор прогрівається, але пічка все одно дме холодним. Почати вирішення проблеми можна з перевірки і видалення повітряної пробки. Якщо в патрубках скупчився повітря, то гарячий антифриз до радіатора грубки може не доходити, тепла в такому випадку, звичайно, не буде.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?Повітряна пробка в системі охолодження

З приводу видалення повітряної пробки ми недавно робили великий матеріал, якщо вас наздогнала саме ця проблема, то рекомендуємо скористатися способами, про які ми там розповідаємо.

4. Не працює заслінка управління повітряними потоками

Система вентиляції влаштована так, що може працювати не тільки з гарячим, але і з холодним повітрям (якщо є кондиціонер), а також зі звичайним вуличним повітрям. Все це реалізовано через систему заслінок, які по команді водія починають виступати змішувачем – змінюють пропорції різних потоків. Але це поки вони працюють.

Залежно від конструкції печі заслінки можуть бути або з механічним управлінням (троси фізично підключені до мотовку або кнопок на торпедо), або з електричним (моторчики стоять на кожній заслінки). Проблема може бути як на стороні заслінки (порвався трос, зламався мотор), так і на стороні регулятора (вискочив тросик, пошкоджена проводка).

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?Привід заслінки. Фото – drive2

Велика кількість варіантів може налякати при діагностиці, але насправді проблему не важко знайти і визначити. Спочатку потрібно перевірити реагує заслінка температури , якщо немає, потрібно почати розбирання, перевірити регулятор, дістатися до заслінки – покопатися доведеться, але зазвичай проблема помітна при візуальному огляді .

Для старих автомобілів ще потрібно перевірити так званий краник грубки, який перекриває або навпаки відкриває доступ гарячого антифризу до грубки – він може заклинити або закиснути в закритому положенні. Втім, в сучасних авто він практично не зустрічається.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?Кран отопітеля Москвич 2140

5. Поломка датчика температури

Заміна звичайної грубки на клімат-контроль значно ускладнила систему вентиляції салону, тепер там з’явилося багато електроніки, яка поповнила список можливих несправностей.

Холодне повітря з клімату може дути по абсолютно невідомих причин – глюк датчика температури салону, проблеми з «мізками», та хіба мало що всередині складної системи могло трапиться. Якщо несправність безпосередньо в електронній частини, то її вкрай важко діагностувати за допомогою викрутки і гайкових ключів.

Втім, більшість систем клімат-контролю дозволяють вважати коди помилок , однак не завжди це можна зробити в домашніх умовах. В такому випадку доведеться звернути до послуг сервісів або приватних діагностів.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?Датчик температури салону

6. Забитий радіатор грубки

Тепле повітря потрапляє в салон за допомогою теплообміну, а для нього важливо, щоб радіатор, через який відбувається обмін, був чистим . Здавалося б, у пічного радіатора умови роботи куди краще, ніж у радіатора двигуна – стоїть собі ізольований від вулиці і шкідливих реагентів.

Однак пил і пух проникають через систему забору повітря, а всередині у нього «працює» антифриз, який без своєчасної заміни теж може почати розкладатися і забивати канали.

Незважаючи на скептичне ставлення деяких водіїв до цієї проблеми, більшість з автовласників, які поміняли забитий радіатор, відзначали принципове поліпшення в роботі обігрівача.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?радіатор опалення

Проблема проста і зрозуміла, ось тільки є кілька але. По-перше, проблеми з пічним радіатором складно діагностувати. Коли він тече це очевидно, а ось затурканість важко визначити навіть візуальному огляді (за винятком ну зовсім вже кричущих випадків).

По-друге, заміна радіатора зазвичай дуже трудомістка, щоб просто спробувати її здійснити в профілактичних цілях. Тому розумніше вчинити так – спочатку виключити інші можливі проблеми, а потім вже починати розбиратися з пічним радіатором .

Інакше може бути дуже прикро, витратив цілий день на заміну (для деяких автомобілів, враховуючи обсяг робіт, це навіть дуже сміливий прогноз), а толку немає.

Важко собі уявити як в минулому столітті водії обходилися без грубки. Мало того, що в салоні дуже холодно, так ще і скла постійно потіють – їхати і некомфортно, і небезпечно. Тому проблеми з опаленням потрібно вирішувати не відкладаючи, благо що можливих причин не так вже й багато, а більшість з них можна виключити або виправити своїми силами.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям? Основні причини

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Взимку вкрай неприємно, коли з дефлекторів вентиляції дме холодне повітря на холостих обертах, хоча регулятор грубки переведений в режим максимального обігріву. Причини такого явища бувають різні, ми спочатку перерахуємо їх, а потім розглянемо одну за одною.

Основні причини проблеми

Для того щоб зрозуміти, чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям, необхідно чітко розуміти принцип роботи системи опалення в автомобілі. В іншому випадку пошук несправності може серйозно затягнутися.

Актуальна тема – чи потрібно прогрівати двигун перед рухом? Дізнайся про потенційні небезпеки – https://avtopub.com/nuzhno-li-progrevat-mashinu-zimoj-pered-poezdkoj/

Принцип роботи печі в машині

До складу опалювальної системи автомобіля входять:

  • радіатор опалення;
  • патрубки;
  • блок керування;
  • насос охолоджуючої рідини (помпа);
  • кран обігрівача.

Процес обігріву салону автомобіля відбувається так:

  1. Охолоджуюча рідина циркулює в системі завдяки роботі помпи.
  2. В процесі нагрівання двигуна здійснюється відведення тепла від нього.
  3. Гаряча охолоджуюча рідина потрапляє в радіатор, нагріваючи його.
  4. Вентилятор грубки здійснює забір повітря з підкапотного простору і його подальшу подачу в салон через радіатор опалення, який його нагріває.
  5. Це охолоджує рідина в результаті теплообміну (двигун отримує прохолодний антифриз, а салон – потік теплого повітря).

Саме так працює система опалення в більшості автомобілів. Відповідно, температура повітря, який потрапляє в салон машини, залежить від працездатності різних компонентів системи.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Основні причини, за якими погано гріє пічка на холостих обертах:

  • несправність водяного насоса (помпи);
  • повітряна пробка в системі;
  • нестача охолоджуючої рідини;
  • прогар прокладки головки блоку циліндрів;
  • несправність крана грубки;
  • зашлакування і радіатора отопітеля;
  • несправність термостата;
  • внутрішнє пошкодження радіатора грубки.

Тепер розглянемо, як встановити наявність кожної з перерахованих проблем.

несправність помпи

Дуже часто водії пояснюють погану роботу грубки на холостих обертах поломкою водяного насоса.

Це пов’язано з тим, що на ХХ крильчатка насоса обертається з невеликою швидкістю, що не може забезпечити якісну циркуляцію антифризу (тосола). В результаті цього погіршується теплообмін і в салон потрапляє недостатньо гаряче повітря.

При натисканні на педаль газу швидкість обертання крильчатки зростає, що відразу тягне за собою зростання температури повітря в салоні.

Ми опублікували статтю про те, як перевірити помпу, не знімаючи з двигуна – https://avtopub.com/proverka-pompyi-na-dvigatele-avtomobilya/

Для більш точної діагностики помпи її необхідно зняти з двигуна. Дуже часто несправність насоса супроводжується перегрівом мотора. Візуальний огляд елемента покаже його стан. Якщо крильчатка заклинило, прокручується на валу або її лопаті розсипалися, насос підлягає заміні.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Повітряна пробка і брак ОЖ в системі

Це легко усунути проблема. Винуватцем може бути несправна кришка розширювального бачка, не здатна підтримувати необхідний тиск в системі.

Ще одна причина утворення пробок – нестача охолоджуючої рідини. Слабка циркуляція призводить до того, що на холостих пічка дує холодним повітрям.

Коли машина починає рух, температура повітря зростає, а після зупинки знову падає.

важливо

Для усунення несправності необхідно перевірити рівень антифризу і при необхідності долити охолоджуючу рідину. Також перевірте систему на герметичність і усуньте текти в разі її виявлення. Нерідко течуть патрубки в місцях з’єднань, але винуватцем може бути і сам радіатор. Якщо не працює кришка бачка, замініть її свідомо справним елементом.

Після цього необхідно позбутися від повітря в системі, встановивши машину на гірці або естакаді так, щоб передня її частина стояла вище задньої. Запустіть двигун і відкрийте кришку розширювального бачка. Із системи повинен вийти зайве повітря. Якщо через деякий час пробка знову з’явилася, це може бути ознакою пробою прокладки ГБЦ.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Пробій прокладки головки блоку циліндрів

Потрібно розуміти, що пошкодження прокладки ГБЦ призводить до змішування масла з антифризом або потрапляння вихлопних газів в систему охолодження. Зазвичай проблема швидко діагностується по явними ознаками. Але деякі водії відзначають, що мінімальний прогар прокладки може якраз супроводжуватися появою зайвого повітря в системі охолодження.

Рішенням може стати тільки заміна прокладки головки блоку циліндрів, але ми радимо не поспішати і спочатку перевірити всі інші фактори. Це дорога процедура і така проблема зустрічається рідко, тому залиште її наостанок.

Несправність крана грубки

У всіх автомобілях використовується кран, який перекриває подачу охолоджуючої рідини через радіатор грубки. Саме він контролюється настінним вимикачем «тепло – холод» на центральній консолі в салоні. З різних причин краник може відкриватися не до кінця. В такому випадку на холостих обертах пічка не гріє, так як гарячий антифриз потрапляє в радіатор в недостатній кількості.

Рішення просте – краник підлягає заміні. Радимо вибирати якісні запчастини, оскільки дешеві крани швидко виходять з ладу і клин в закритому або відкритому положенні.

Зашлакування і радіатора отопітеля

В процесі експлуатації автомобіля в патрубках і самому радіаторі накопичується бруд. Це може відбуватися через застосування неякісної охолоджувальної рідини або її несвоєчасної заміни. В результаті цього погіршується циркуляція в системі, через що на холостих обертах тепла не буде.

Виходом із ситуації стане промивка всієї системи охолодження. Необхідно злити антифриз, залити дистильовану воду, додавши невелику кількість лимонної кислоти. Також існують спеціальні засоби для промивання. Ми рекомендуємо виконувати промивання в кілька етапів. У дуже складних випадках радіатор грубки краще замінити.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

несправність термостата

Иногда термостат может заклинить в открытом положении. В результате этого антифриз будет постоянно циркулировать по большому кругу. Соответственно, прогреваться он нормально не сможет. В некоторых случаях термостат попросту не до конца закрывает большой круг. На работу двигателя это практически не влияет, поэтому диагностировать проблему сложно.

Решением станет проверка термостата и его замена в случае обнаружения неисправности.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Внутреннее повреждение радиатора печки

Помимо засорения радиатора некоторые владельцы автомобилей ВАЗ обнаружили ещё один фактор, почему на холостых оборотах печка дует холодным воздухом. В радиаторе печки находится перегородка между патрубками подачи и отвода охлаждающей жидкости. Она может треснуть или рассыпаться, в результате чего нарушается правильная циркуляция жидкости внутри радиатора.

Виявити проблему можна тільки після розбирання радіатора, тому краще мати під рукою справну деталь для перевірки. Якщо установка справного радіатора вирішила проблему, старий можна просто викинути. Ремонту він навряд чи підлягає.

Наостанок хочеться порадити стежити за правильною роботою системи охолодження двигуна вашого автомобіля, застосовувати тільки якісну охолоджуючу рідину (читайте нашу статтю про те, чи можна змішувати антифризи різних кольорів – https://avtopub.com/antifrizyi-raznyih-tsvetov/) і дотримуватися рекомендацій виробника!

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?

Ситуації, в яких водії задаються питанням, чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям, нерідкі. Найчастіше в них потрапляють автомобілісти-початківці, жінки і власники «немолодих» авто, але можливі і виключення. Що робити, якщо таке станеться у вас? – Звичайно, шукати причину виниклої проблеми і усувати її. Цим зараз і займемося.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

На низьких оборотах пічка дує холодом: причини і їх рішення

Ми завжди говоримо про те, що в автомобілі все взаємопов’язано, тому при поломці одного з його елементів, джерело неполадки потрібно шукати у всьому, що безпосередньо чи опосередковано з цим елементом пов’язано. Система охолодження не виняток. Видавати на холостих обертах холодне повітря вона може за таких обставин:

  • в розширювальному бочці занадто мало охолоджуючої рідини (ОЖ);

Мабуть, це найпоширеніший варіант. Погодьтеся, нехай ми і знаємо, що кількість антифризу в системі потрібно перевіряти перед кожною поїздкою, робимо ми так далеко не завжди. Як наслідок, рівень охолоджувальної рідини може стати критично низьким, тобто недостатнім для того, щоб справлятися зі своїми функціями на малих швидкостях.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Що робити: перевірити рівень ОЖ в розширювальному бочці і при необхідності долити до потрібного рівня.

  • десь утворилися повітряні пробки;
  • У випадках, коли недавно мали місце роботи, що вимагають заміни або часткового зливу тосола, причиною того, що обігрівач дме прохолодою, можуть стати утворилися всередині трубок повітряні пробки, які просто не дозволяють охолоджуючої рідини нормально циркулювати.
  • Що робити: поставте перед машини на гірку, скрутіть пробку з розширювального бочка, заведіть авто і почекайте поки воно прогріється – ви помітите з’являються бульбашки, як тільки вони пройдуть – глушите машину, чекайте поки вона трохи охолоне (щоб не обпектися) і повертайте кришку на місце.
  • Ще одна проблема, з якою теплий антифриз може не дійти до нагрівача, – це несправний водяний насос.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Що робити: виявити дану неполадку часто досить просто по характерному стуку і гуркоту. Якщо такої помічений не був, поспостерігайте за своїм транспортним засобом, якщо воно сильно нагрівається, аж до закипання, – зніміть помпу і розберіть її. Якщо «крильчатка» живе своїм життям або взагалі не крутиться, замініть її або весь водяний насос цілком.

  • засмітилися трубки радіатора

Дуже поширений варіант, нарівні з недостатнім рівнем ОЖ: на стінках трубок, що подають останню в радіатор, під час експлуатації поступово накопичуються солі і бруд, з часом їх стає настільки багато, що гаряча рідина навіть не може через них пройти. В результаті радіатор залишається холодним, як і повітря, що проходить крізь нього.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Що робити:

Варіант 1. Промийте систему. Для цього злийте наявну в ній ОЖ, а на її місце залийте спеціальний склад для промивання або концентрований розчин лимонної кислоти. Заведіть мотор і дайте йому прогрітися до робочої температури. Злийте очищуючий розчин і залийте свіжу ОЖ.

Варіант 2 (зазвичай використовується, тільки якщо попередній спосіб виявився неефективним). Замініть трубки і радіатор.

Практично кожен сучасний автомобіль оснащений краном, що дозволяє перекривати подачу антифризу в обігрівач. Він дозволяє уникнути ризику перегріву салону в теплу пору року, але при цьому, будучи слабким місцем системи опалення, може створювати додаткові неприємності.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Що робити: перевірити стан крана і при необхідності його відкрити. Якщо кран заклинило, він підлягає заміні.

Невеликий рада: якщо ви є власником автомобіля марки ВАЗ , радимо трохи переплатити і придбати краник не вітчизняних, а марки Audi – з ним вам не доведеться здійснювати заміну кожні півроку.

  • невисока температура охолоджуючої рідини;

Остання ситуація, при якій обігрівач може віддавати холодом, – це холодний антифриз. А бути він таким може в двох випадках:

  1. на вулиці дуже холодно, тому при коротких поїздках двигун просто не встигає прогріватися

Що робити: утеплити моторний відсік.

  1. зламався термостат – його заклинило в відкритому положенні, в наслідок чого ОЖ «ганяє» по великому колу, не даючи йому нормально прогрітися.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Що робити: перевірити і при необхідності замінити що вийшла з ладу деталь.

Поради бувалих автовласників

Євген:

«Ніколи не думав, що можу зіткнутися з такою проблемою, але це сталося. Після ремонту ГБЦ салон стало дуже складно прогрівати. Довго шукав чому, виявилося, Газіл двигун. Зробив все, як радили, охлаждайка перестала пузиритися лише через 4 години, але зате зараз в салоні завжди тепло ».

Саня:

«У мене ВАЗ 2109i, дув холодний на холостих. Долив охлаждайкі в розширювальний бочок, все стало ок ».

Рустам:

«Їжджу на 6-ий Мазді.

Минулої зими нагрівач почав придурюється: понад 2т оборотів з неї йшов гаряче повітря, понад 3т, незважаючи на те, на скільки встановлена ​​температура, нагрівач взагалі шпарить окропом практично, але варто було тільки зупинитися, повітря стає прохолодним. Перебрав всі можливі варіанти, описані в статті, проблема не пішла, після довгих пошуків майстра СТО знайшли причину – накрилася установка клімат-контролю ».

Руслан:

«У мене на Пріорі теж грубка на холостих дула холодом, щоб це виправити доводилося постійно підливати тосол. Набридло, загерметизований нижній патрубок, тепер все працює справно ».

Олег:

«Як працівник СТО, можу сказати, що найтепліша грубка серед всіх вітчизняних машин в Калині, але і вона іноді дає збій. Як правило, вся проблема криється або в прокладці помпи, або в самій помпі, тому якщо ви є власником названого авто, в разі чого насамперед звертайте свою увагу саме на помпу і її складові ».

Відео

Чому погано гріє пічка

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Причини холодного повітря

  • Забився радіатор грубки.
  • Термостат заклинив у відкритому положенні.
  • Несправність заслінки, що відповідає за регулювання температури вступника в салон повітря. Дуже часто грубка погано гріє на ВАЗ класичних моделей з тієї причини, що не відбувається повного відкриття крана опалювача навіть в положенні перемикача «тепло».
  • Освіта повітряної пробки в системі охолодження двигуна.
  • Засмічення сот радіатора грубки. Освіта щільного шару бруду на сотах веде до зменшення кількості повітря, що проходить, що збільшує час прогріву салону.
  • Несправність помпи. Якщо крильчатку зриває з посадкового місця, або обламуються пластикові лопаті, припиняється циркуляція антифризу в системі охолодження двигуна. При такій поломці погана робота грубки – найменша з проблем, так практично гарантований перегрів двигуна.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

  • Низький рівень охолоджувальної рідини в розширювальному бачку, пробій прокладки ГБЦ і завоздушіваніе системи. При будь-який з поломок неминуче буде рости температура двигуна.
  • Необхідна заміна салонного фільтра. Забитий паперовий елемент перешкоджає проходженню повітря. Піч через це не стане погано гріти, але через падіння продуктивності вентилятора значно збільшиться час прогріву салону машини.

наслідки ремонту

У разі утворення повітряної пробки пічка дує холодним повітрям через порушення циркуляції антифризу. Найчастіше причина несправності в неналежній заміні охолоджуючої рідини.

Нерідко грубка починає погано гріти після використання герметика для ремонту витоків антифризу.

Ви можете знайти масу відгуків про те, що склади не тільки малоефективні, але і здатні забивати канали циркуляції ОЖ, термостат.

Якщо піч перестала гріти після використання герметика, не втрачайте з уваги датчик температури ОЖ. Склади здатні не тільки забити радіатор грубки, а й налипнути на крильчатку водяної помпи, закупорити канали циркуляції антифризу в ГБЦ, блоці циліндрів.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Навіщо промивати радіатор опалення

Попадання в систему охолодження масла, використання води або неякісного антифризу призводить до утворення наростів, відкладень в патрубках і каналах радіатора грубки. Зменшення прохідного перетину веде до зниження потоку циркулюючої рідини.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Промивання без зняття

Вам буде потрібно електричний насос, два відрізка патрубків і ємність з чистою водою. Продуктивність помпи не настільки важлива, тому цілком підійде електронасос обігрівача салону від Газелі або аналогічний перекачує насос. Харчується помпа від АКБ, тому додатково будуть потрібні фішки, краби й проведення.

  1. Відключіть штатні патрубки радіатора грубки.
  2. До вхідного штуцера підключіть подає шланг від електронасоса.
  3. Другий патрубок підключіть до вихідного штуцера. Через нього буде відбуватися злив брудної рідини.
  4. Промийте радіатор проточною водою, поки з вихідного патрубка не йтиме відносно чиста рідина.
  5. Приготуйте розчин. У статті «Чим промити радіатор опалення» для видалення відкладень, накипу ми рекомендували використовувати лимонну кислоту або засіб для прочищення труб.
  6. Заповніть радіатор грубки розчином для промивання.
  7. Через кілька годин, повторно промийте радіатор проточною водою. Процедуру потрібно повторювати до тих пір, поки з вихідного патрубка не йтиме чиста вода.

Як перевірити термостат

До виходу двигуна на робочу температуру охолоджуюча рідина повинна циркулювати по малому контуру системи охолодження. Чи не гріє пічка з тієї причини, що ОЖ весь час циркулює через радіатор охолодження двигуна. Постійний обдув потоком, що набігає повітря значно уповільнює темпи прогріву двигуна.

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Якщо пічка гріє погано лише періодично, краще за все повноцінно перевірити термостат в домашніх умовах. Використовуючи термометр і підігрівач, ви зможете точно визначити неробочий термостат.

Як видалити повітряну пробку із системи охолодження

  • Розмістіть автомобіль під ухилом таким чином, щоб розширювальний бачок був якомога вище всіх інших елементів системи охолодження. Відкрийте кришку бачка, запустіть двигун і на 10-15 секунд встановіть обороти в районі 2500 тис. Об / хв., Після чого короткочасно підійміть до 3500-4000 тис. Об / хв.
  • Необхідно зняти розташований вище за все патрубок і направити його в чисту ємність. Подайте невеликий тиск повітря в розширювальний бачок. Коли з патрубка потече рідина без бульбашок повітря, одягніть його назад. В процесі виливання рідини стежте за тим, щоб рівень в розширювальному бачку не опустився надто низько.

Якщо описані методи не допомогли вигнати повітряну пробку, і грубка все так же погано гріє, злийте повністю антифриз, щоб заново залити без утворення заторів.

Установка додаткового насоса

Існує кілька способів поліпшити роботу грубки на повністю справному автомобілі.

  • Встановити в контур системи опалення додатковий електронасос. Збільшуючи кількість рідини, що циркулює через радіатор грубки, ми підвищуємо швидкість прогрівання сот. Тому навіть при збільшенні швидкості обертання вентилятора повітря встигає нагріватися.
  • Встановити радіатор грубки з великою кількістю рядів (актуально для власників ВАЗ класичних моделей). Температура підвищується за рахунок збільшення площі контакту повітряного потоку з нагрітою поверхнею.

Заблокувати отвір примусового забору холодного повітря. На багатьох авто в будь-якому з положень перемикача регулювання температури частина забірного повітря проходить повз радіатора грубки. Прохолодне повітря з центральних воздуховодов допомагає водієві не заснути за кермом під час руху по трасі.

Чи не гріє пічка на неодружених, дзюрчання під панеллю

В холоду у власників калин часто починаються проблеми з роботою грубки на холостих обертах.

Наприклад коли ви прогріваєте автомобіль температура двигуна вже виростає, а з печі і раніше дме холодне повітря, при прогазовке грубка починає дути теплим або гарячим повітрям з характерним дзюрчанням води під панеллю приладів. Дані симптоми говорять про те, що в системі охолодження двигуна з’явився повітря.

Потрапляє повітря в систему в основному через негерметичності з’єднань патрубків, а так само не правильної роботи пробки розширювального бачка.

Що потрібно зробити перед тим як виганяти пробку

Насамперед треба зрозуміти чому утворюється повітряна пробка, для цього:

  1. Перевіряємо чи немає патьоків ОЖ в з’єднаннях патрубків, якщо такі є підтягуємо хомути або замінюємо їх.
  2. Перевіряємо рівень охолоджуючої рідини в розширювальному бачку, у калин бажано тримати рівень на максимумі або трохи вище нього.
  3. Перевіряємо правильність роботи пробки розширювального бачка, якщо пробка на вхід повітря не работет або з помітним утрудненням, то її краще замінити, нижче я поясню докладніше про пробці.
  4. Бажано ще перевірити чи не підтікає радіатор опалення салону, це можна зробити з салону прибравши праве нижні боковини панелі під ногами і обмацавши підлоги і сам блок грубки.

Як вигнати пробку з системи охолодження

Є 2 основних способи:

  1. Діє на всіх родинах автомобілів калини: встаємо мордою на хороший ухил, відкручуємо пробку розширювального бачка і прогріваємо машину до спрацьовування вентилятора. Після повного прогріву радітори і двигуна по обратке в розширювальний бачок поллється цівка ОЖ, якщо не йде потрібно газувати. Постійно дивимося за структурою рідини, що поступає, якщо вона піниться і в ній явно є бульбашки, то продовжуємо далі, поки не поллється ОЖ без повітря. Займає ця процедура близько 20-30 хвилин.
  2. Виганяємо пробку за допомогою патрубків йдуть до дросельного вузла, не підходить у кого електронна педаль газу. У цьому варіанті залишаємо заглушену машину на певний час постояти, щоб повітря піднявся в найвищу точку, а саме до дросельного вузла. Після цього відкручуємо один з патрубків і затиснувши одну з дірок (на дросельному або сам шланг) дуємо в розширювальний бачок поки не поллється ОЖ без повітря, після цього затикаємо дірку і проводимо таку ж операцію з іншого. Після двох операцій швидко з’єднуємо все назад, щоб повітря не потрапив.

Фото патрубків близько дросельної заслінки:

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Після того як вигнали пробку обов’язково даліваем рівень рідини то максимуму.

Залежність появи повітряної пробки в системі охолодження від кришки розширювального бачка

При нагріванні рідини в системі охолодження вона розширюється і наростає тиск в системі.

Для того, щоб систему не розірвало кришка розширювального бачка при підвищенні тиску в 1,3 атмосфери повинна випускати зайве повітря. При охолодженні рідина і повітря стискається і з’являється розрідження в системі.

Для того щоб повітря не підсмоктується з під патрубків кришка повинна вільно впускати повітря в розширювальний бачок.

Порада

Часто дані кришки поганої якості або просто окислюються і перестають нормально впускати і випускати повітря із зовні, через що відбувається підсос повітря в слабких місцях і відповідно завоздушіваніе системи заново. Так само буває ситуація замерзання клапанів кришки при охолодженні двигуна.

Для дефектації кришки спробуйте зі зворотним її боку висмоктати з неї повітря, якщо повітря не надходить або він надходить з явним зусиллям то кришку пора міняти.

На наявність обмерзання перевіряється в такий спосіб, прогріту машину залишаємо до повного охолодження, після цього відкручуємо кришку і дивимося на клапана, якщо вони повністю під льоду значить проблема в конденсаті.

У випадку обмерзання можна випробувати обробити кришку силіконовою змазкою або ВД-шкой.

Останню кришку яку я брав і вона була найбільш вдала:

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Ось її зворотна сторона:

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Так само є ще один з варіантів боротьби з поганими кришками – це відкручування її в зимовий період, для вільного доступу повітря в обидві сторони через різьбу. Але враховуйте що в цьому випадку максимальна температура закипання ОЖ знизиться.

Чи не гріє пічка на холостих обертах: причини і рішення

зміст:

Піч на холостих дме холодним повітрям, а на збільшених оборотах – теплим? У чому причина і як її усунути. Ці та інші питання розглянемо в статті і дамо розгорнуті відповіді. Чи не філософськи абстрактні. Точні, адже техніка не любить недомовленості. Просто про складне.

Перш ніж скажімо причину, по якій в 90% випадках грубка на неодружених не гріє , розглянемо, як працює система опалення автомобіля в цілому. Трохи. Для поніманія.Как працює грубка: основні вузли, взаємозв’язок

Конструктивно опалювальна система складається з радіатора, патрубків для циркуляції охолоджуючої рідини (ОЖ, антифриз), регулятора її потоку, повітропроводів, засувок і вентилятора. Процес відбувається наступним чином:

  • патрубки подають рідину до радіатора;
  • далі вона циркулює по системам охолодження і опалення за допомогою спеціального насоса (помпи);
  • як тільки двигун починає нагріватися, відбувається теплообмін. Антифриз забирає тепло мотора, охолоджуючи його і подаючи теплий потік в радіатор, який нагрівається за принципом звичайної батареї (квартирної);
  • одночасно вентилятор печі проганяє з підкапотного простору через соти радіатора холодне повітря, нагріваючи його;
  • і знову відбувається теплообмін – теплий повітряний потік надходить уже в салон автомобіля, а рідина – в двигун, охолоджуючи його. І так по колу.

Ця схема визнана класичною, найбільш поширеною і ефективною. Використовується на більшості марок авто. Від того наскільки злагоджено функціонують вузли радіатора опалювача залежить і температура, що подається до будинку авто. Збій в одному з ланок призводить зокрема до того, що на холостих не гріє пічка. І причин декілька:

  • Несправна помпа двигуна.
  • Недостатній рівень охолоджувальної рідини.
  • Повітряна пробка.
  • Несправний регулятор потоку ОЖ (краник).
  • Забитий радіатор.

І в 90% випадків в подачі холодного повітря з печі на холостих обертах винен радіатор. Але про це трохи нижче, тому що на несправність можуть впливати і інші вузли системи.

несправна помпа

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

У мережі часто зустрічаються пояснення, що пічка працює тільки на ходу через погано гойдає помпи. Це твердження вірне лише частково. На ХХ швидкість обертання помпи мала і відповідно циркуляція охолоджуючої рідини невелика. Низький теплообмін призводить до невисокій температурі повітря, що подається, яка збільшується з підвищенням продуктивності насоса. Більше оборотів – повітря нагрівається сильніше.

Що робити? Будь-які проблеми, пов’язані з несправністю помпи (погано качає, тече, барахлить і т.п.), вирішуються її заміною. 100% гарантії дати ніхто не може, адже навіть в умовах повністю справного насоса є ймовірність, що проблема холодного повітря на ХХ залишиться.

Недостатній рівень охолоджувальної рідини

Чи не гріє пічка на холостих обертах і через негерметичной системи охолодження: тече радіатор або порушена герметичність з’єднання патрубків.

Це викликає зниження рівня антифризу, що призводить до недостатньої кількості рідини, яка надходить до радіатора. І обігрівач дме холодом.

Що робити? Як правило, вирішити проблему допоможе долівка антифризу трохи вище встановленого рівня і / або усунення негерметичності і течі.

повітряна пробка

Проблема пов’язана з несправністю кришки розширювача і недостатнім рівнем охолоджуючої рідини. Фактори впливають на систему охолодження, в якій накопичується зайве повітря, створюючи повітряну пробку.

Через недостатньо сильною циркуляції на малих обертах пічка дує холодом. Повітря нагрівається при збільшенні оборотів, а при зупинці знову охолоджується.

Що робити? Усунути першопричину: як і в разі розгерметизації системи, долити антифриз, замінити кришку розширювального бачка, продути систему, видув зайве повітря. Повітря видалити можна, ставши на естакаду, щоб передні колеса були за рівнем вище задніх.

Відкрийте кришку розширювача. У цей момент повітря буде виходити з супроводом характерного звуку ( «бульканням»). Йти буде і охолоджуюча рідина, тому важливо долити її до потрібного рівня.

Після цієї процедури цілком ймовірно, що через час повітряна пробка знову утворюється. Цьому виною прогоріла прокладка головки блоку циліндрів. Але в цьому випадку, грубка погано працює не тільки на холостих.

Несправний регулятор потоку ОЖ (краник)

Знос регулятора призводить до збоїв в його функціонуванні, тобто краник відкривається в повному обсязі. І на ХХ не вистачає тиску «вичавити» гарячу рідину в радіатор грубки, тим самим подавши теплий повітряний потік в салон автомобіля.Что робити? Замінити краник.

забитий радіатор

Чому на холостих обертах пічка дує холодним повітрям?  Що перевірити в першу чергу?

Згодом в радіаторі утворюється накип, яка створює пробки. Непрохідність магістралей призводить до зниження тиску, яке подає тепле повітря. На високих оборотах, можливо, і збільшення, але на холостих теплоти НЕ дождаться.Что робити? Теоретично можна спробувати промити радіатор самостійно. Багато автомагазини пропонують спеціальні суміші, що руйнують сольові склади. Але продування і промивання спрацює тільки в тому випадку, якщо магістралі в повному обсязі забиті. Якщо в одній з труб немає циркуляції, тоді промити її не вдасться. Тільки заміна.

Поради можуть полягати і в перевірці термостата, заміні фільтра (в разі його наявності), прокладки. Але на практиці грубка не гріє на холостих в 90% випадків саме через високий зносу радіатора .

Щоб уникнути подібних проблем, рекомендується вчасно проводити профілактичні заходи.

Використовувати якісну охолоджуючу суміш, регулярно її міняти, стежити за якістю (після зливу, чи немає домішок), не змішувати декілька моделей антифризів.

Працюйте з авто грамотно і радійте теплій машині взимку.

Якщо матеріал був для вас цікавий або корисний, опублікуйте його на своїй сторінці в соціальній мережі:

6 причин холодного повітря з печі автомобіля

Рубрика: Поради автомобілістам | 26 листопада 2014 | один коментар

Холодне повітря з печі автомобіля взимку змушує автовласників відмовитися від експлуатації автомобіля, сьогодні я розповім основні причини та методи усунення цієї несправності.

Почнемо з найпростіших.

Негерметична система охолодження (підкопує радіатор, негерметичні з’єднання патрубків) викликає витік охолоджуючої рідини.
На холостих обертах пічка дує холодом через недостатню кількість антифризу. Усунення течі і долівка антифризу, як правило, вирішують цю проблему.

Кришка розширювального бачка має функцію підтримувати певний тиск в системі охолодження двигуна, створює герметичність.

Зверніть увагу

Кришка не дає атмосферному повітрю потрапити в систему охолодження, тим самим створюючи повітряну «пробку», але при цьому і скидає надлишковий тиск в системі.

Для виявлення несправності потрібно зняти кришку і візуально визначити її стан, присутність на місці обох клапанів і їх стан, часто з часом клапани клин або просто висипаються в розширювальний бачок. Якщо ви визначили, що кришка несправна, її потрібно поміняти.

Несправна кришка розширювача і низький рівень антифризу призводять до того, що в системі охолодження двигуна накопичується зайве повітря, створюючи «пробку» і не даючи нормально циркулювати охолоджуючої рідини.

Основні симптоми: двигун швидко нагрівається (навіть в холодну пору), «піч» дме холодним, буває, що на оборотах антифриз все ж пробиває пробку і «піч» починає працювати, але на холостих обертах знову дме холодне повітря.

Рішення проблеми: усунути причини (долити антифриз, замінити кришку розширювального бачка), вигнати повітря.

Повітря можна вигнати декількома способами, наприклад, заїхати на гору так, щоб передні колеса були вище задніх, завести двигун, відкрутити кришку розширювального бочка і чекати, коли повітря вийде, зазвичай це супроводжується «бульканням» – виникненням повітряного міхура в розширнику і різким відходом рівня антифризу в розширювальному бачку, в цей момент важливо відразу долити охолоджуючу рідину в систему. Ще один спосіб – це візуально визначити найвищий шланг системи охолодження.

Читати Викуп авто. Які переваги?

На передньопривідних «ВАЗах» це шланг системи підігріву дросельної заслінки – потрібно зняти дальній шланг підставити ємність для зливу антифризу, завести двигун. Якщо в системі є «зайвий» повітря, з відведення підігріву дросельної заслінки антифриз не тектиме, або буде йти з повітрям, пузириться.

Підвищуємо обертів двигуна і чекаємо, щоб охолоджуюча рідина пішла рівною сильним струменем без повітря, і додаємо пішов антифриз в розширювальний бачок.

важливо

Також можна відкрутити кришку розширювального бачка, зняти шланг зливу в розширювач і дути ротом в бачок, якщо повітря немає, з шланга поллється антифриз.

У водяному насосі основна несправність – це проворачивание крильчатки. Внаслідок чого порушується циркуляція охолоджуючої рідини, помпа не подає гарячий антифриз в грубку. Швидкий нагрів двигуна, викидання антифризу з розширювача, холодне повітря з печі – ось основні симптоми несправності помпи. Своєчасна заміна водяного насоса вбереже вас від багатьох неприємностей.

Термостат служить для регулювання температурного режиму двигуна. Якщо двигун холодний, циркуляція йде по «малому» колу охолодження і не потрапляє в піч автомобіля. Коли двигун прогрівається, термостат починає відкриватися і пускати охолоджуючу рідину по великому колу охолодження, в тому числі і в грубку.

Основні симптоми несправності термостата – швидке нагрівання двигуна, при робочій температурі двигуна шланги, що йдуть на радіатор холодні, як і сам радіатор. У всіх цих випадках необхідна заміна термостата.

Нарешті ми підійшли до самої неприємної причини, чому не працює грубка автомобіля – це прогоріла прокладка головки блоку.

Час і неправильна експлуатація двигуна призводять до того, що порушується герметичність прокладки між камерою згоряння і водяний «сорочкою». Гази «прориваються» у систему охолодження і викликають повітряні «пробки».

Ви «виганяєте» повітря з системи, він з’являється знову і знову, в цьому винна прокладка головки блоку циліндрів.

Читати Безпека водія в його руках

Визначити «пробиту» прокладку можна за наявністю великої кількості повітря в системі охолодження (який важко прибрати), нестійкої роботи двигуна, «бурління» в розширювальному бачку, викидання антифризу з розширювача, радіатора на «гарячу». Зняття головки і заміна прокладки усуне всі перераховані вище несправності.

Порада

Ось я і описав основні причини холодного повітря з печі. Якщо у вас ще залишилися питання, пишіть, я на них із задоволенням відповім!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…