Ще вчора все було чудово, а сьогодні замучив питання, чому не крутить стартер на гарячому двигуні. Таке питання може виникнути у власників, як вітчизняних машин, так і зарубіжних виробників.

Таке явище дуже неприємно, особливо для власників машин з автоматичною коробкою передач.

Машину з «механікою» можна в такій ситуації завести з буксира, іноді буде досить простого поштовху для запуску двигуна, а АКПП для дій такого роду не передбачена.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні
, ми в цій статті розповімо, так як в інструкціях по експлуатації автомобілів така проблема не зачіпається.

Зверніть увагу

Розповідь не можна адресувати до якоїсь конкретної моделі, тому, що симптоми однакові для всіх марок авто. Приводом для такої неприємної для водія ситуації може бути кілька.

Умовно їх можна розділити на дві категорії, це проблеми у двигуна і несправності стартера. Постараємося освітити максимум проблем з цими системами.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причинуБагато років, з моменту появи перших «самохідних колясок», які згодом стали називатися автомобілями, мотор заводили обертанням пускової рукоятки. Поки двигун мав один або два робочих циліндра, виконати це було не складно. Збільшення числа циліндрів і їх обсягу, зажадали значного збільшення зусилля для проведення запуску силового агрегату. Тому зусилля конструкторів були направлені на вирішення такої проблеми. Результатом їх роботи стало винахід електричного стартера.

Поява такого «помічника» дозволило виробляти пуск мотора, не виходячи з машини, простим поворотом ключа запалювання або натисненням спеціальної кнопки.

Стартер являє собою складне електротехнічне пристрій, в якому накопичена акумуляторною батареєю енергія, перетворюється в обертальний руху якоря.

На вал якоря насаджена шестерня, яка увійшовши в зачеплення з маховиком двигуна, виробляє його запуск.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причинуЯк і будь-який складний технічний пристрій, стартер може іноді відмовляти в роботі. Відмова може бути повним або частковим, пов’язані, з самим пристроєм або з приладами його обслуговуючими. Не можна виключати в таких випадках проблеми мотора, незалежно від того карбюраторний він або інжекторний. Не будемо розглядати повна відмова цього пристрою, а зупинимося з його частковими проблемами при пуску двигуна.

Можна сказати з великою впевненістю, що більшості водіїв з досвідом водіння, доводилося стикатися з ситуацією, коли вранці, після нічної стоянки, мотор запустився практично миттєво, а в гарячому стані не подає ознак життя. Ось на цій ситуації зупинимося більш детально. Спочатку розглянемо проблеми з пристроєм пуску.

Як відомо з курсу фізики, тіла при нагріванні мають властивість нагріватися. Не став винятком і цей прилад.

Теплове розширення контактного проводу з клемою втягує пристрої, особливо при слабо затягнутих контактах, призводить до втрати контакту в цьому з’єднанні.

Електричний опір такого контакту збільшується до такої величини, що не в змозі забезпечити достатній струмом електродвигун пускового пристрою. Через це він не може розвинути достатніх обертів для впевненого пуску двигуна.

Винуватцем можуть виявитися зношені втулки стартера, які виготовляють з мідно графітового сплаву схильного до зносу. Якщо пристрій пуску автомобіля пропрацював тривалий період, між валом і втулкою утворюється надмірний зазор. При обертанні вала він притискається і зачіпляє обмотки статора, ніж ускладнює, а іноді повністю зупиняє обертання.

Не можна виключати з джерел, в якому при перегріванні виникають проблеми з силовими контактами. Електрики відзначають неодноразові випадки порушення пайки обмоток реле, що втягує з клемами підключення подачі на них харчування. Ця «дрібна» несправність створює труднощі її усунення, так як потрібно знімати з автомобіля, що вельми скрутно.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причинуТакож в списках винуватців може виявитися акумуляторна батарея, в тому випадку, коли вона має недостатній заряд. У холодному стані кілька занижена, тому енергії такої АКБ досить для пуску. Після прогріву двигуна до робочої температури вона підвищується, чим створюються додаткові навантаження для стартера, які він подолати не в змозі. У деяких випадках причина взагалі може виявитися банальною. Винуватцем всього можуть виявитися погано затягнуті клеми на акумуляторі або.

Як бачите, проблеми з пуском гарячого двигуна дійсно існують, їх може бути набагато більше, ніж порушено в цій статті.

Ми спробували розповісти, чому не крутить стартер на гарячому двигуні, це цілком можна використовувати за основу пошуку і усунення проблем.

Якщо раптом виникнуть додаткові питання, їх сьогодні легко можна знайти в Інтернеті або прочитавши спеціалізовану літературу.

Хороший автомобіль повинен швидко заводитися і безпроблемно доставляти водія і пасажирів до місця призначення. Однак, в деяких ситуаціях доводиться забути про швидкий старт, так як можуть трапитися неприємності до запуску двигуна.

Особливо становище змушує турбуватися, коли стартер не крутить на гарячу. Це означає, що виїжджаючи з гаража, машина швидко завелася і проїхала до якоїсь зупинки. Водій після заглушив мотор, вийшов на пару хвилин, а після повернення не зміг запустити двигун, так як стартер відмовився працювати в прогрітому стані.

Стартером називають електромотор, встановлений в автомобілі. У його функції входить запуск обертання коленвала. Потім стартують інші системи в авто. Споживає електроприладу використовується акумуляторна батарея. Після запуску двигуна стартер роз’єднується з коленвалом і відключається. Фактично він задіяний протягом декількох секунд під час запуску двигуна.

Автомобільний стартер

За кілька секунд активного стану стартер встигає споживати достатню кількість електроенергії, щоб не розряджати АКБ. На роторі електродвигуна є шестерня, яка і передає обертання коленвалу.

Виявлення причин непрацездатності

Частою проблемою по запуску електромотора виявляється слабкий заряд акумулятора. Його може вистачити на один старт, а за нетривалу поїздку не відбувається відновлення напруги.

Тому виходить, що не крутить стартер на гарячому двигуні саме через розрядженого батареї. Швидко перевірити рівень заряду АКБ
можна за допомогою включення «дальнього світла».

Якщо заряд слабкий, то світло буде тьмяним і може швидко згаснути.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Струм в ланцюзі пропадає
також і за рахунок слабкого контакту між клемами і сполучними проводами. Напруження може вистачати для запуску якихось індикаторів на приладовій панелі, а ось потужної сили струму для розкручування стартерного ротора недостатньо.

У котушці встановлено раннє запалення
. Для контролю досить прибрати провід з котушки і провернути мотор без іскри. Легке обертання говорить про те, що запалювання потребує налаштування.

Механічна вироблення на щітках
або втулках може забезпечувати небажаний зазор в щітковому блоці. До колектора щітки не доходять, тому контакту немає.

Також можливий інтенсивний знос на втулках, що є підшипниками ковзання для якоря. Тоді він буде опускатися до статора, і замикатися з ним накоротко.

При прозвоне якоря за допомогою мультимера або іншого приладу можна виявити можливі замикання між витків.

Втулки в статорі
можуть бути некоректно підібрані. Тоді можливе блокування обертання і підклинювання. Працездатність можна повернути за допомогою розгортки або акуратного запила круглим надфілем. Деякі водії роблять з нізкозерністой наждачного паперу трубку і використовують її замість напилка.

Причина того, що на гарячу погано крутить стартер може критися в неробочому замку запалювання. Контактна група може бути зношена, і тепер не замикає.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

очищення стартера

Винуватцем ситуації здатне стати втягує реле
. Діагноз підтверджується в тому випадку, якщо при провороте ключа в замку запалювання не чути ніяких клацань з боку стартера. Можливі проблеми і з проводами, які ведуть до клеми втягує реле або від акумулятора до стартера.

Крім проблем з самим пусковим електродвигуном, з досвіду відомо про заклинювання вкладишів
на коленвале. З холодним мотором він дає можливість обертатися шатуну на коліні, а при нагріванні розширюється. Коли мотор зупиниться, таке проблемне вкладиш на гарячу блокує швидкий старт.

Виявлення неполадок в пусковий системі

Схема підключення стартера досить проста. Один провід йде до нього від акумуляторної батареї, а другий – від замка запалювання. Якщо в якомусь із кабелів є обрив, який може періодично пропускати невеликий струм, то можливий і старт авто. Проблемні місця в проводці виявляють за допомогою «прозвона» кожної ділянки.

Виключити фактор окислення сполучних контактів можна за допомогою очищення їх від корозії механічним способом (наждачний папір або напилок) або хімічним способом (розчинники або шампуні).

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Схема роботи пускової системи

Перед зачищенням необхідно відключити АКБ з електроланцюзі.

Наждачний папір треба застосовувати з дрібним зерном. Різьбові контактні з’єднання до очищення необхідно обов’язково розкрутити. Адже на з’єднуються поверхнях також можливе утворення окислів.

Розібравши стартер, треба замінити проблемні вузли або елементи конструкції, щоб вони не створювали неприємностей в подальшій роботі. В автомагазинах продаються ремкомплекти для заміни в стартері. Якщо він не підлягає ремонту, наприклад, вигоріла проводка або деформований якір, то доведеться купувати новий.

Для нормального застосовуються різні вузли і механізми, і якщо один з них виходить з ладу, це може доставити труднощі автовласникові. Однією з часто зустрічаються проблем є непрацездатність стартерного вузла. За якими причинами на гарячу і як бути в такому випадку? Про це читайте нижче.

Причина несправності

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Якщо стартер не крутить на гарячу, це може бути зумовлене різними причинами.

Коли стартер крутить туго, при цьому забезпечуючи поганий запуск силового агрегату, проблема може критися в наступному:

  1. Розряд АКБ. Якщо акумулятор працює не перший рік, він може розряджатися досить швидко, особливо, якщо водій забуває відключити обладнання після постановки авто на стоянку. Тому якщо запуск гарячого двигуна викликає труднощі, в першу чергу слід звернути увагу саме на батарею.
  2. Погано на холодну і на гарячу в результаті зносу його щіток або підшипників. При зносі щіток вони не зможуть нормально діставати до колектора, відповідно, запуск силового агрегату може бути складним. Якщо ж зношуються підшипники, то в результаті нагрівання якір може стикатися зі статором, що згодом призводить до короткого замикання. А воно, в свою чергу, знижує обороти вузла.
  3. Поганий на гарячу може бути наслідком неправильного підбору підшипникових пристроїв в результаті ремонту механізму. Коли підшипники гріються, вони можуть заклинити. Проблему може вирішити розгортка і обробка елементів наждачним папером до необхідного розміру.
  4. У деяких випадках погано крутить стартер на гарячу через замку запалювання. В даному випадку спочатку слід провести діагностику контактної групи пристрою. Для того, щоб знизити ймовірність втрат в електричному ланцюзі пристрою, можна додатково поставити друге реле.
  5. Перестало працювати втягує реле конструкції, про це може свідчити відсутність клацання при повороті ключа в замку. Даний елемент підлягає заміні, але крім цього, необхідно провести діагностику цілісності проводки ан клеми втягує реле. Не зайвим буде провести візуальну перевірку кабелю між цим механізмів і АКБ.
  6. Якщо запуск двигуна утруднений, а стартерний вузол працює в нормальному режимі, можливо, проблема криється саме в працездатності силового агрегату. Буває таке, що один з вкладишів колінчастого вала в результаті зносу затирається, тому на холодну запуск нормальний, а на гарячу – більш важкий. Це обумовлено тим, що вкладиш затискається колінчастим валом при нагріванні. У деяких випадках причина криється в осьовому зміщенні самого вала, що обумовлено зносом вкладишів осьового зсуву. Так чи інакше, але проблеми такого плану вирішуються шляхом ремонту силового агрегату.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причинуЧому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Діагностика і ремонт своїми руками

Отже, якщо двигун відмовляється запускатися на гарячу, потрібно провести діагностику стартерного вузла. Детальніше про те, як перевірити і відремонтувати пристрій, ми розповімо далі.

Стартерний механізм являє собою електродвигун, який вступає в роботу, отримуючи енергію від АКБ.

Однією з основних характеристик цього вузла є споживання великої струму в момент запуску ДВС, але це відбувається тільки протягом декількох секунд. Та й то, завдяки можливості акумулятора не розряджатися.

важливо

У тому випадку, якщо вузол погано працює на гарячу, а всі агрегати, механізми і ланцюги працюють в нормальному режимі, необхідно провести його ремонт. Така процедура не відноситься до категорії легких, тому вам необхідно володіти певними навичками і знаннями.

Як правило, даний вузол монтується в найбільш незручному для автовласника місці – в нижній частині мотора. Для ремонту підготуйте стандартний інструментарій, що включає в себе набір гайкових ключів.

Для більшої зручності вам доведеться використовувати і подовжений торцевої ключ (автор відео про несправності, а також докладний ремонті пристрою в домашніх умовах – канал Ексін Плюс).

У будь-якому випадку, спочатку необхідно провести демонтаж механізму, ця процедура індивідуальна для кожного авто, тому описувати її ми не будемо. Після того, як вузол буде знятий, потрібно розібрати його конструкцію. Якщо ви не хочете зіткнутися з проблемою складання після ремонту, то перед тим, як розібрати конструкцію, зробіть на корпусі відповідні мітки.

При розборі механізму зверніть увагу на стан таких елементів:

  1. Вузлів і контактів. Якщо ви помітили, що десь поганий контакт, його потрібно або зачистити, або замінити. У деяких випадках зачистка дозволяє позбутися від обгорання або окислення.
  2. Обгону муфта або Бендикс, цей компонент також треба ретельно перевірити. Переконайтеся в тому, що можлива подальша експлуатація даного компонента. Якщо шліци Бендикс стерлися, то краще буде його поміняти.
  3. Якорь.Прі виході з ладу даного компонента можливі проблеми в роботі мотора. Якір оснащується колектором, який може вигоріти в результаті сильного зносу щіток. Крім того, на колекторі не допускаються будь-які підгоряння, те ж саме стосується і посиніння пластин. На цьому ж етапі слід провести діагностику цілісності обмоток разом з ізоляцією.

Також коли цей вузол буде розібраний, потрібно буде здійснити профілактику всіх складових елементів. Всі без винятку деталі необхідно очистити від бруду і пилу, оскільки це може стати причиною некоректної роботи вузла в цілому.

У тому випадку, якщо причина перешкод в роботі механізму обумовлена ​​підгоранням контактом, їх треба замінити, якщо зносом або залипання щіток, то можна спробувати їх відремонтувати. Якщо ремонт не дасть результатів, то щітковий вузол змінюється, для цього можна придбати в будь-якому автомобільному магазині спеціальний ремкомплект.

У тому випадку, якщо механізм просто не підлягає ремонту, його необхідно буде поміняти на працездатний.

Якщо необхідність ремонту викликала у вас труднощі, то краще зверніться за допомогою до фахівців. Нехай ви заплатите гроші, зате будете впевнені в правильності виконаних дій і функціональності вузла.

Відео «Особливості та нюанси в ремонті стартерного вузла своїми руками»

Що необхідно врахувати при проведенні самостійного ремонту стартера механізму і чого не можна допускати – основні моменти докладно описані на відео нижче (автор ролика – канал АВТО РЕЗ).

Стартер клацає, але не крутить, в чому несправність? Причини, діагностика, ремонт

Головна> Ремонт автомобілів

27.02.2018

Якщо під час повороту ключем в замку запалювання просто стартер клацає, але не крутить і, як наслідок, мотор не може завестися, причина тут досить проста і зараз ми з нею детально розберемося .

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Ясна річ, коли машина не заводиться відразу – це дратує будь-якого автомобіліста. Причини бувають такі: можуть просто від’єднатися контакти на акумуляторі, а також може виникнути несправність в стартері. Але досвідчений водій за певними ознаками і клацань завжди зможе зрозуміти, в якому саме вузлі сталася несправність.

Реле стартера і втягує клацає, в чому причина?

Якщо клацає стартер на ВАЗ 2114 і не крутить, то тут відразу все стає ясно . Ці клацання йдуть від втягує реле, але це ще не означає, що треба міняти втягує реле стартера. На нього струм надходить, тому воно і клацає.

  • Якщо ці прилади клацають, то це вже непогано, тому що якщо клацання є, значить ці прилади працездатні або частково працездатні.
  • Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину
  • У більшості випадків, під втягують реле для з’єднання контактів використовується електромагнітний спосіб.

Коли подається напруга, контактні клеми отримують заряди з різним полюсом, тому вони починають притягуватися і коли стикаються один з одним, то створюють такий звук у вигляді клацання.

Щоб двигун запустився, треба переконатися в тому, що справні ось ці вузли:

  • акумулятор заряджений з добре підключеними клемами;
  • в порядку повинен бути замок запалювання і його контакти;
  • реле стартера, втягує реле і сам стартер.

Відео рада стартер клацає, але не крутить:

Клацає реле, але не заводиться машина, що робити?

Як ви зрозуміли, якщо клацання є, значить ще є надія, що вдасться машину завести. Якщо стартер не крутиться, слід в обов’язковому порядку звернути увагу на контакти тягового реле. Тому перш за все треба перевірити наступне:

  • акумулятор, зачистити клеми, можливо банально немає контакту;
  • перевірити чи все гаразд дроти, що ведуть від акумулятора до стартера;
  • посмикати ключем в замку запалювання, можливо там десь відходить контакт;
  • зламався стартер, в цьому випадку доведеться його знімати і перебирати, тільки перед цим треба переконатися в тому, що немає контакту на щітках;
  • якщо зламалося втягує реле, то тоді вже доведеться просто зробити заміну цього вузла.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Зазвичай стартер ламається досить рідко, втягує реле теж, тому скоріше за все, вся справа в розрядженому акумуляторі або відсутності контактів. Якщо у акумулятора слабкий заряд, то ясна річ, що енергії не вистачатиме на те, щоб крутити стартер, але на роботу реле заряду може і вистачити, тому і чути ці клацання.

Бувають випадки, коли стартер бере на себе струм.

Як перевірити стартер

У тому випадку, якщо з акумулятором все в порядку і з контактами теж, значить справа в стартері. і клацання по цій причині . Що робити, якщо стартер клацає, але не крутить? Щоб його продіагностувати і дізнатися від куди саме чути клацання, доведеться зняти стартер.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Потім треба цей стартер покласти на стіл, взяти заряджений акумулятор і підключити на корпус стартера масу, а клему з плюсом підключити до шпильки, яка йде після реле.

Якщо стартер крутить, значить все в порядку і з втягує реле теж немає проблем. А якщо стартер клацає, але не крутить як і раніше, це означає, що в ньому несправність і його доведеться розібрати і шукати поломку вже всередині .

Теж саме треба зробити і в тому випадку, якщо стартер крутить в холосту і не чіпляє.

Клацає реле, але не заводиться машина, як завести машину?

Начебто такий маленький вузол, а саме він може стати причиною, чому машина не заводиться . Але якщо у вас ВАЗ 2121 або будь-який інший ВАЗ на механічній коробці передач, то є чудовий вихід із ситуації – просто взяти і завести машину зі штовхача. Для цього треба повернути ключ, як зазвичай ви повертаєте його, коли хочете завести машину.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Потім знайти кілька людей і всією юрбою треба штовхнути машину і продовжувати її штовхати до тих пір, поки швидкість не стане більш-менш нормальної – близько 5 км / год або більше.

У цей момент треба вичавити зчеплення, включити 2-ю передачу і відпустити зчеплення, машина буде смикатися і повинна завестися, треба дати газку в момент коли машина намагається завестися. Якщо машина заглохла, треба повторити ці дії.

Якщо не заглохла, то можна, не зупиняючись, їхати далі.

І їхати треба акуратно, щоб машина не заглохла на світлофорі, і ясна річ, самому не треба глушити мотор. Якщо навколо нікого попросити, щоб штовхнули машину, то треба шукати поблизу гірку і самому дотолкать машину до цієї гірки і з’їхати з неї. Коли машина почала котитися з гірки, то можна також повернути ключ запалювання і включити другу передачу і відпустити зчеплення.

Загалом, машина таким чином заведеться без стартера і без акумулятора .

Відео рада корисний спосіб як вийти з ситуації, коли стартер клацає, але не крутить:

Стартер клацає, але не крутить, в чому несправність? Причини, діагностика, ремонт Посилання на основну публікацію

Що робити, якщо двигун машини не заводиться, не крутить стартер

Кожному з водіїв повинна бути знайома ситуація, коли при повороті ключа силовий агрегат несподівано не заводиться, стартер не крутить, не чути характерного клацання, з якого починається робота втягує реле. Оскільки ця проблема є однією з найбільш поширених, вкрай необхідно знати причини її виникнення, способи діагностики і усунення.

Характерні неполадки системи пуску автомобільного двигуна

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причинуОсновною причиною того, що не заводиться двигун, стартер не крутить, є низький заряд акумуляторної батареї. Це може проявлятися в такий спосіб:

  1. Датчики на панелі приладів і силовий агрегат перестають реагувати на включення запалювання. Цілком можливо, що на якомусь з ділянок електромережі автомобіля відсутній контакт, або на батареї живлення ненадійно закріплені клеми. Як правило, після усунення цих неполадок, мотор транспортного засобу легко запускається.
  2. Якщо не спрацьовує стартер, а на приладовій панелі відсутня підсвітка, і немає відгуку її датчиків, це є свідченням низького заряду або повної розрядки АКБ.

Буває і так, що втягує реле клацає при автозапуску, при цьому стартер не спрацьовує і не крутить колінвал силового агрегату через неправильне положення клем на реле, або залипання контактів.

У першому випадку достатньо просто їх поправити, а в другому – очистити нагар, бруд і видалити присутні окислення з їх поверхні. Далі варто знову спробувати запустити двигун.

Якщо це не вдалося – найімовірніше, що заряду джерела живлення не вистачає для прокручування стартера.

Необхідно розглянути ситуацію, в якій запалювання включається, а стартер не крутить, але при цьому акумулятор заряджений повністю.

Порада

Більшість сучасних транспортних засобів мають спеціальні пристрої проти викрадення – іммобілайзери, призначення яких полягає у відключенні ланцюгів, що відповідають за запуск двигуна. Варто переконатися, в тому, що вони відключені або їх немає на автомобілі.

В іншому випадку без допомоги автоелектрика вирішити проблему не вийде. Особливо часто подібна неполадка зустрічається на сучасних іномарках, починаючи з 2008 року випуску.

Проблеми зі стартером

Коли АКБ має хороший заряд, а іммобілайзер відключений, при цьому запуск двигуна неможливий – це є прямим свідченням несправності стартера. Якщо при включенні запалювання електродвигун стартера не запускається, при цьому чутні характерні клацання, це говорить про те, що спрацьовує лише його тягове реле.

Поява дзвінкого стукоту в підкапотному просторі вказує на те, що втягує реле стартера несправне, через що Бендикс і маховик НЕ зачіпляються один з одним, роблячи неможливим запуск автомобільного двигуна.

Діагностувати цю несправність втягує, і запустити силовий агрегат можна замкнувши за допомогою потужної викрутки з добре ізольованою ручкою обидва контакти на реле.

Важливо! Перед виконанням цієї процедури на автомобілі необхідно обов’язково включити нейтральну передачу.

Якщо запуск вдався – значить втягує несправне. Можливо, причина криється в підгоряння його п’ятаків. Більшість автовласників думають, що цей елемент стартер не ремонтопрігоден, і в разі виходу його з ладу ситуацію врятує лише заміна.

Досить зняти реле, після чого розібрати і витягти круглі п’ятаки, які необхідно зачистити наждачним папером, пристрій зібрати і встановити назад.

Зауважимо, що п’ятаки мають спеціальне антикорозійне покриття, тому їх зачистка на наждаку є виключно тимчасовим заходом.

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причинуЯкщо не працює стартер, ймовірно на його клеми не надходить напруга. В системі запуску двигуна більшості транспортних засобів передбачено спеціальне реле, призначення якого полягає в зниженні пускового струму. Воно може раптово перестати функціонувати, що унеможливить подачу напруги на клеми стартера. Тимчасовим вирішенням цієї проблеми в дорозі стане установка будь-якого аналогічного елемента, наприклад, реле обігрівача заднього скла.

Знос щіток стартера також є причиною, по якій неможливий запуск двигуна, або він буде включатися через раз. Підгорання або замикання витків обмотки повністю виводить елемент з ладу. У цьому випадку без його заміни не обійтися. Також може заклинити вал деталі, наприклад, через вироблення його підшипників або порушення центрування.

Іноді при включенні запалення відразу спрацьовує лише це реле, відповідно, ланцюг залишається замкнутої. Можна випробувати замкнути контакти тягового, проте це допомагає не у всіх випадках. Поява в області моторного відсіку стороннього хрусткого шуму є свідченням несправності Бендикс.

Цей елемент виконаний у вигляді шестерні невеликого розміру, і розташований на валу ротора. Втягує реле спрацьовує при подачі напруги на нього, керуючи рухом Бендикс, в результаті чого він зачіпається з маховиком.

Знос цієї деталі призводить до неможливості виконання цієї процедури, оскільки її вироблені частини не можуть агрегатувати з зубами маховика, а це є причиною появи сильного хрускоту.

Що робити, якщо автомобіль заглох на ходу, і не заводиться, стартер не крутить

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причинуКожен власник транспортного засобу зустрічався з цією неприємною ситуацією. Складність ще полягає в тому, як зрозуміти причину неможливості запуску двигуна без знаходження машини в гаражному боксі. Часто виходом з цієї ситуації є банальний запуск силового агрегату з штовхача автомобіля, але якщо це не допомогло, без дорогих послуг евакуатора не обійтися, або самостійно усувати неполадки в дорозі.

Якщо машина заглохла під час руху, при запуску силового агрегату необхідно звернути увагу, наскільки збільшилася швидкість обертання стартера.

Особливо це актуально для моторів з ремінною передачею газорозподільного механізму, і в деяких випадках може бути застосовано до ланцюгової передачі.

Якщо ж швидкість обертання стартера збільшилася, при цьому силовий агрегат автомобіля не запускається, можлива причина цього – обрив ременя або ланцюга ГРМ.

Розглянемо ситуацію, в якій стартер дзижчить, але не крутить двигун. Найпоширенішими несправностями цього прийнято вважати проблеми з проводкою тягового реле, пошкодження шестерні і знос її зубів, некоректна робота Бендикс.

Опишемо особливості цих несправностей:

  • ушкодження шестерні, внаслідок чого виявляються відхилення в її роботі. Оскільки шестерня зношується з часом, її зуби вже не можуть нормально агрегатуватися з маховиком. Підвищене вироблення елементів стартера крім природного старіння металу, викликає неправильний процес експлуатації вузла (коли водій тривалий час безуспішно активує стартер), невідповідність типу моторного масла в зимовий період, рекомендованого виробником транспортного засобу. Через це мастило усередині двигуна стає надто густий, перешкоджаючи нормальній роботі всіх частин агрегату. Як тільки знос зубів досягне критичної межі, вони вже не будуть входити в зачеплення з маховиком, при цьому з’явиться тріск під час пуску двигуна, і завести його не вдасться;
  • перекіс шестерні, через якого робоча частина приводу стартера не входить в повне зачеплення з маховиком. Це характеризується виникненням металевого скреготу в області моторного відсіку, а під час тривалого впливу на стартер з ладу виходять його елементи;
  • не заводиться машина, стартер не крутить ще й через наявність несправності вилки. Якщо ця деталь пошкоджена, ведуча шестерня при активації втягує реле залишиться нерухомою, отже, її зчеплення з колінчастим валом не буде, і силовий агрегат не запуститься;
  • відсутність електричного живлення, яке виникає через порушення цілісності проводки в автомобілі, вихід з ладу щіток стартера, окисленні і підгоряння контактів і клем. Все це перешкоджає маховика набрати необхідні обороти. Про це свідчить зміна швидкості обертання стартера.

Подібні несправності характеризуються різними звуками, які видаються стартером в процесі його роботи.

Наприклад, характерний металевий дзвін, що переходить через певний проміжок часу в потріскування, говорить про наявність проблем в місці з’єднання шестерні і маховика. Якщо шестерня зношена – заміні підлягає весь вузол.

При її задовільному стані, причина неполадки знаходиться всередині блоку (наприклад, знос підшипника, наявність несправностей в проводки, вихід з ладу вилки, і т. Д.).

Коротко про написано вище

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причинуЯк видно, причин, чому не крутить стартер не так вже й багато, при цьому всі вони практично не залежать один від одного. Неполадки пускача автомобільного двигуна можуть бути викликані як природним процесом старіння металу, з якого виготовлені його елементи, неправильною експлуатацією, так і сторонніми факторами, що полягають в правильності вибору моторної мастила.

Стартер не відноситься до категорії дорогих автозапчастин. Але це зовсім не говорить про те, що в разі його поломки необхідно обов’язково купувати новий елемент. Можна значно заощадити, визначивши причину його несправності та усунувши це. Ідеальним варіантом стане діагностика працездатності стартера на спеціальному стенді.

Стартер не крутить і не клацає: як без проблем завести автомобіль?

Головна »Стартер» Стартер не крутить і не клацає: як без проблем завести автомобіль?

Одним з основних компонентів системи запалювання є стартер. Якщо в роботі цього механізму виникають проблем, автовласник може зіткнутися з труднощами запуску двигуна або неможливістю його запуску в принципі. З яких причин стартер не клацає і не крутить, що робити в таких випадках? Відповіді на ці та інші питання наведені нижче.

З яких причин стартер може не спрацьовувати, чому не вдається завести двигун? Як показує практика, найчастіше причиною, по якій вузол на дизелі або бензиновому моторі може «мовчати», вважається відсутність живлення пристрою.

Є ймовірність, що така проблема обумовлена ​​відсутністю харчування в бортовій мережі машини, відповідно, агрегат може не заводитися через що сів акумулятор.

У тому випадку, якщо батарея розрядилася повністю, це призведе до того, що вузол просто не зможе запуститися (автор відео про принцип роботи стартера – Михайло Нестеров).

Зверніть увагу

Якщо ви зіткнулися з такою проблемою, що при повороті ключа в замку запалювання не вдається завести мотор, то для початку слід провести діагностику працездатності АКБ. Найчастіше проблема розряду виникає в холодну пору року, через морози в системі застигає електроліт. Також є ймовірність, що причина криється в від’єднанні клем або їх окисленні.

В такому випадку не потрібно панікувати, проблему можна вирішити наступним чином:

  • в першу чергу вимкніть АКБ і зніміть з висновків пристрої клеми;
  • за допомогою залізної будівельної або зубної щітки (також можна скористатися дрібнозернистим наждачним папером), зробіть очищення висновків на пристрої, а також клем;
  • далі, перевірте наявність електроліту в банках АКБ – для цього викрутити кришки і переконайтеся в тому, що рідина повністю покриває всі без винятку банки, при необхідності додайте в систему дистилят;
  • далі проводиться перевірка заряду батареї, для цього буде потрібно вольтметр або мультиметр, якщо потрібно – Підзарядіть АКБ;
  • після цього перевірте цілісність проводів на ділянці від батареї до стартерного механізму;
  • якщо все в нормі, то встановіть на місце клеми і надійно зафіксуйте їх.

Фотогалерея «Основні несправності механізму»

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину1. Перегорілі обмотки механізму Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину2. Механічне пошкодження втягує реле

Якщо в бортовій мережі немає напруги, то при спробі запуску силового агрегату може пролунати сильний клацання. Якщо в АКБ залишився мінімальний заряд, то провертаючи ключ у замку запалювання, колінвал мотора прокрутиться слабо кілька разів. Якщо проблема з напругою, то батарею потрібно заряджати, інших варіантів немає.

Тепер безпосередньо про несправності механізму, за якими він може не схоплювати і не реагувати на поворот ключа:

  1. Вихід з ладу реле або пошкодження керуючого дроти. Необхідно провести діагностику цих елементів, якщо є необхідність – замінити вийшли з ладу складові.
  2. Отсутствие контакта, в частности, следует произвести диагностику подключения силового провода. Когда происходит включение мотора, на стартерный узел поступает высокий ток, составляющий примерно 200 ампер. В том случае, если контакт будет слишком слабым, то вместо 200 ампер на механизм может поступать всего 10 или около того. А этого, в свою очередь, будет достаточно для того, чтобы щелкало втягивающее реле, но для того, чтобы завести ДВС, этого не хватит. В данном случае рекомендуется произвести диагностику всех соединений, при необходимости прочистить все контактные поверхности.
  3. Неполадки в роботі втягує реле, така несправність також супроводжується клацанням при запуску. Девайс може включатися безпосередньо, якщо ви хочете вирішити проблему, зокрема, в обхід комутації. На втягуючому реле розташовані три виходи, два з них мають великі розміри, один – це вхід з АКБ, а другий – іде на сам механізм. В даному випадку вам необхідно спробувати замкнути ці клеми, для цього можна використовувати перемичку, гайковий ключ або викрутку. Врахуйте, що інструмент, яким ви будете замикати, ні в якому разі не повинен стосуватися кузова авто, тобто будь-яких металевих складових, розташованих в моторному відсіку. У тому випадку, якщо в результаті механізм почав працювати, нехай навіть з тріском, причина криється саме в реле, його треба замінити. Запускати мотор за таким методом можна, оскільки провідна шестерня механізму не зможе увійти в зачеплення з маховиком. Що стосується втягує реле, то причина, швидше за все, пов’язана з обгорання контактних поверхонь, на них міг утворитися шар діелектрика з оксидів металу. Проблема такого плану вирішується шляхом очищення контактів або заміни реле, причому другий варіант більш кращий.
  4. Наступна причина, по якій вузол може виключатися і не подавати напругу, необхідне для запуску мотора, може полягати в зносі щіток. Якщо причина полягає в працездатності щіткового вузла, то механізм в будь-якому випадку доведеться знімати і розбирати. Якщо щітки виявилися зношені, то після розбирання ви побачите це відразу. Необхідно враховувати, що в залежності від конструктивних особливостей пристрою, при зносі щіток реле теж може не спрацьовувати, тобто не клацати.
  5. Крім цього, непрацездатність механізму може бути обумовлена і виходом з ладу обмоток, про що свідчить характерний запах, а також колір елементів. Зрозуміло, визначити несправність даних складових можна в результаті зняття і розбирання механізму. Іноді недоцільно змінювати обмотки, а краще замінити весь вузол в зборі. Всі елементи стартера зазвичай зношуються рівномірно, тому якщо ви заміните одну з деталей, то скоріше за все, в найближчому майбутньому доведеться міняти і інші (автор відео – канал Гараж 91 Гомель).

Як вийти з положення і завести двигун?

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Розташування клем для замикання стартера безпосередньо

Що робити, якщо не вдається завести двигун через несправність стартера вузла?

Є кілька способів, які дозволять вирішити цю проблему:

  1. Замінити або зробити ремонт механізму. Процедура ремонту полягає в демонтажі пристрою і заміні що вийшли з ладу складових компонентів. Для реалізації цього завдання вам потрібно знати, де розташований вузол в вашому авто. При демонтажі ви зможете побачити все, що вийшло з ладу деталі і поміняти їх на нові. Як ми вже сказали, доцільніше буде повністю замінити механізм в зборі, ніж ремонтувати його.
  2. Якщо потрібно терміново їхати, а мотор не запускається, то як варіант, його можна спробувати завести з штовхача. Суть цього способу полягає в тому, щоб штовхати транспортний засіб до того моменту, поки воно не зможе розвинути оптимальну швидкість, при якій стартерний механізм спрацює. Як правило, розігнати авто досить до 20-30 км / год, при цьому бажано виставити другу або третю передачу і включити запалювання. Коли машина розженеться, встрибуйте в салон авто, вичавлювати зчеплення і, відпускаючи його, натискайте на газ. Якщо ви все зробили правильно, то двигун заведеться. Врахуйте, що цей метод ні в якому разі не можна застосовувати на авто з автоматичними трансмісіями, оскільки це може привести до виходу з ладу коробки.
  3. Як сказано вище, можна спробувати замкнути механізм безпосередньо. Для цього вам треба буде замкнути відповідні клеми на пристрої, а важіль коробки передач поставити на нейтральну швидкість.
  4. Аналогічний способу з штовхача – метод буксирування. Різниця полягає лише в тому, що замість того, щоб штовхати автомобіль вручну, буде використовувати інша машина, яка потягне ваше авто на тросі. Принцип реалізації аналогічний.

 Завантаження …

Відео «Ремонт стартера механізму своїми руками»

На прикладі стартера Bosch ви можете ознайомитися з процедурою ремонту механізму своїми руками, наочна інструкція представлена ​​в ролику (автор відео – канал onotole channel).

У Вас залишилися питання? Фахівці і читачі сайту AVTOKLEMA допоможуть вам, задати питання Підтримайте проект – поділіться посиланням, спасибі! Оцінити користь статті: Завантаження …

Стартер клацає, але не крутить – причина? Розбираємося, чому стартер не крутить

Чому не крутить стартер на гарячому двигуні?  А ми знаємо причину

Стартер – складний електромеханічний агрегат, без якого ваша машина не більше ніж купа заліза. Ні, завести авто якимось альтернативним способом вам, звичайно, вдасться, проте це вже зовсім інша історія. Нерідко стартер, завдання якого запустити двигун – дає збій і виходить з ладу, після чого або стартер клацає але не крутить, або взагалі стартер не крутить, що ще гірше.

Причини, за якими стартер клацає але не крутить

Часто причиною стає екстрене або неправильне гальмування, при якому стартер складається в зачепі з маховиком, отримує струм великої сили. Сам стартер відноситься до електроагрегат короткочасної дії, тому в разі його тривалої роботи він може вийти з ладу, що в більшості проявляється у вигляді, коли стартер не крутить або стартер клацає, але не крутить.

Для того, щоб зрозуміти, чому відбуваються клацання і відсутня обертання, потрібно звернути увагу на те як влаштований стартер.

У складі стартера є так зване тягове або як його ще називають втягує реле, яке має вигляд невеликого циліндра, прикріпленого до основи стартера. Реле стартера, в свою чергу, оснащено втягує і утримує обмотками.

Вихід з ладу відбувається якраз в той момент, коли виникає дефіцит напруги на утримує обмотці. Завдання втягує обмотки втягнути сердечник, однак той повертається на вихідну позицію, т. К. Його не може утримати утримуюча обмотка.

Саме це відбувається в момент, коли ви намагаєтеся завести машину, повертаючи ключ у замку запалювання. А виглядає це явища для нас у вигляді клацань, тобто коли стартер клацає але не крутить.

Як ви вже знаєте, клацання видає втягує реле, причин через які це відбувається може бути кілька. Ось перелік найбільш ймовірних причини, за якими стартер не крутить, але клацає:

  1. Акумуляторна батарея (АКБ). Найімовірніше АКБ просто розрядилася, або недостатньо заряджена, або клеми мають поганий контакт з високовольтними дротами. Заряджайте і спробуйте знову запустити мотор.
  2. Погана маса кузова з мотором. У даній ситуації рекомендується взяти інший масової провід і повторити спробу.

Стартер не крутить і чути один виразний клацання. У такому випадку рекомендую перевірити масу двигуна, а також кріплення тягового реле до корпусу стартера. Проблема може полягати в поганих або перегорілих контактах на тяговому реле. Якщо ж ні, то швидше за все, поломка криється несправності самого механізму стартера, тут не обійтися без повного його розбирання або заміни.

Якщо ви переконані, що причина коли стартер клацає, але не крутить саме в самому стартере, ось кілька ймовірних причин через які це може відбуватися:

  1. Можливо перегорання силового проводу, що з’єднує обмотку стартера і тягове реле.
  2. Критичний знос щіток або втулок стартера.
  3. Обрив обмотки стартера або замикання на обмотці якоря.
  4. Деформація або руйнування вилки в приводі Бендикс.

Підведемо підсумки

Помітивши проблеми зі стартером, що не зволікайте з ремонтом, інакше в один невідповідний момент він просто перестане крутити, а це відповідно до “закону підлості” відбудеться десь далеко від дому або тоді коли ви будете дуже поспішати …

Проблему коли стартер клацає, але не крутить можна вирішити самостійно. В мережі в надлишку всіляких мінлива по ремонту і заміні стартера своїми руками.

Однак якщо не впевнені, краще довіртеся професіоналам, так ви зможете заощадити свій час, нерви, а іноді і гроші.

Відео діагностика і ремонт стартера своїми руками:

 

На головну

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…