В сучасний час дуже важко уявити комфортний автомобіль без кондиціонера. Ця опція доступна навіть в самих бюджетних моделях. Нерідко трапляється ситуація, що в найпотрібніший момент кондиціонер не включається. Давайте розглянемо типові причини і методи усунення даної проблеми.

Чому так відбувається?

Якщо кондиціонер раптом перестав працювати або включатися, не варто відразу ж їхати на найближче СТО і платити за діагностику і ремонт.

Можна перевірити агрегат самостійно – багато несправності усуваються своїми руками. Якщо не включається кондиціонер, фахівці рекомендують перевірити основні агрегати.

А щоб зрозуміти, що перевірити першим, необхідно знати деякі причини і симптоми.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиНасправді причин, за якими може не включатися цей пристрій, всього три. Це непрацююча кнопка запуску, поганий контакт або його відсутність на компресорі, а також мала кількість холодоагенту. Це все, що слід перевірити, якщо кондиціонер не включається.

Перевіряємо кнопку й проведення

Кожен автомобіль має будь-які «дитячі» хвороби і слабкі місця в електриці. Згодом ці місця можуть доставити власникові серйозні проблеми. На багатьох авто можна спостерігати низьку якість пайки в блоці управління систем кондиціонування або клімат-контролем. Нерідко можна читати на профільних форумах, що від компресора відвалилися дроти.

Говорячи про кнопку включення, потрібно зауважити, що при натисканні на неї в ЕБУ приходить запит про включення кондиціонування. Якщо в кнопці або її ланцюга є які-небудь проблеми, то блок управління просто не дізнається про бажання власника автомобіля створити в салоні комфортну температуру.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиВ цьому випадку можна лише перевірити роз’єми на компресорі і кнопку за допомогою мультиметра. При справній ланцюга і отриманні ЕБУ запиту блок не обов’язково повинен виконати завдання. Тому, якщо все справно, але кондиціонер не включається, потрібно копати глибше.

недолік холодоагенту

Якщо в системі не вистачає фреону, тоді блок управління ніколи не включить кондиціонер, а точніше не запустить компресор. Можна довго перевіряти його на справність, але ніякого толку від цього не буде.

Своїми руками тут мало що можна зробити – фахівці рекомендують звертатися до професіоналів по ремонту, діагностиці та заправці даного обладнання. Багато автолюбителів думають, що зможуть заправити кондиціонер своїми руками – це помилка.

Виконати всі за технологією в гаражних умовах не вийде.

Про самостійної заправці авто кондиціонерів

Деякі автомобілісти розповідають про балончиках з фреоном R134, а також про те, як за допомогою цього продукту виконати дозаправку. Радами цими користуватися не варто. З цього не вийде нічого хорошого, а найгірше – гідроудар.

Є тільки два типи заправки – рідкої фазою або ж газоподібної. Якщо балон знаходиться у верхній частині, тоді заправка проводиться газовою фазою. Якщо балончик знаходиться в перевернутому положенні, то фреон буде рідким.

Зверніть увагу

Фазу у вигляді газу допускається закачувати в будь-магістралі – і низького, і високого тиску під час працюючого компресора. А ось рідкий фреон може безпечно надходити тільки в магістралі високого тиску. Якщо згадати, як влаштований кондиціонер, то компресор стискає газ, але не рідина. Якщо подати перед компресором рідина, то він зламається.

Також необхідно пам’ятати, що в кондиціонері є важливим не тиск фреону, а вага. На табличці, що розташована під капотом, написаний обсяг холодоагенту і масла в грамах, але в одиницях виміру тиску.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиДля заправки краще скористатися послугами професіоналів, які за допомогою спеціальної установки виконають процедуру правильно і без шкоди системі. Вартість послуги – близько 700-1000 рублів.

Якщо вийшов з ладу компресор

Буває так, що кнопка працює, кількість холодоагенту достатню, але пристрій не хоче працювати. Тут швидше за все не включається компресор кондиціонера. Він може не працювати через ослаблений або порваного приводного ременя.

Також компресор не включатиметься, якщо є витік холодоагенту. А ось причинами витоку можуть бути різні дефекти на корпусі пристрою, поломка магістралі, зношена гумова прокладка.

Це основні причини, коли неможливо запустити компресор кондиціонера.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиНасамперед перевіряють стан ременя. Важливо, щоб він був натягнутий. Якщо на ремені з’явилися тріщини, то це говорить про несправності елемента. Такий привід потрібно замінити. Якщо ж з ременем все в порядку, але на ньому є дрібні пошкодження, його слід замінити.

Далі рекомендується ретельно оглянути корпус агрегату. На ньому не повинно бути будь-яких патьоків. Текти може масло, або холодоагент. Якщо видно патьоки, це привід для серйозної перевірки.

Для більш точної діагностики агрегат з автомобіля знімають. Дефекти в корпусі, через які йде холодоагент, ремонту не піддаються. Прилад слід замінити на справний.

Фахівці заявляють, що сучасні автокондиціонери погано піддаються ремонту, а більшість комплектуючих і зовсім одноразові.

Також рекомендується продіагностувати прокладку. На ній також не повинно бути ніяких залишків фреону.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиДалі перевіряють кожну трубку, яка входить до складу системи. Вони гумові, а значить, можуть розтріскуватися або перетиратися. Як наслідок – холодоагент йде, кондиціонер не хоче працювати.

Інші несправності

Є і ще кілька причин, які не завжди, але все-таки призводять до відмови компресорів кондиціонера. Розглянемо їх, хоч вони і досить рідкісні.

Перша причина – це проблеми в електричній частині. Практика ремонту та обслуговування автокондиціонерів показує, що найчастіше виходить з ладу датчик тиску. Завдання його – відключати систему, коли в ній критичний рівень тиску.

Якщо датчик вийшов з ладу, це може призводити до різних наслідків. Найчастіше розриває магістраль. Це супроводжується парою з-під капота і приладової панелі в салоні. Однак, датчик відмовляє і тихо, без ефектів.

Він просто «зависає» в положенні, коли тиск підвищений і в машині не включається кондиціонер.

Досить рідкісна, але все-таки існує проблема – забруднене конденсатор. Якщо він засмічений, зростає тиск всередині системи. Датчик подає сигнал про відключення компресора.

Така проблема буде видно не відразу, а лише після декількох хвилин роботи системи кондиціонування. Лише в найскладніших і запушених випадках кондиціонер не включатиметься. Цю проблему можна вирішити.

В такому випадку систему промивають і знімають конденсатор для очищення.

відмова вентилятора

Якщо не включається вентилятор кондиціонера, це ще одна з причин, по якій може не запускатися компресор і сам кондиціонер. Функція вентилятора – додатково охолоджувати холодоагент.

Однак цей елемент є не у всіх кондиціонерах, а поломка – досить рідкісна. Симптоми – шум при роботі або повна відсутність будь-якого обертання.

Температура в салоні машини буде трохи вище необхідної.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиСеред причин можна виділити зношені підшипники, порушення в електричній частині, механічні дефекти і пошкодження.

електромагнітна муфта

Це ще одна причина, яка може провокувати відмову кондиціонера. Несправність ця зустрічається досить часто.

Чому не включається муфта кондиціонера? Вона не працює через вихід з ладу спеціального терморезистора, який розташований безпосередньо в самій муфті. Фахівці в СТО змінюють неробочу деталь цілком.

Однак, можна заощадити і замінити резистор на мідну жилку. Тоді можна знову насолоджуватися комфортною температурою в салоні.

висновок

Якщо не включається кондиціонер, причини не потрібно шукати в испарителях, радіаторах, приводних ременях. З цих причин він може не охолоджувати повітря, однак буде включатися і навіть працювати.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиУ більшості випадків відмова включатися відбувається через малого рівня холодоагенту. У такій ситуації потрібно їхати на СТО, де можна професійно і технологічно заправити систему. Буквально за півгодини можна на кілька років забути про кліматичній системі. Можна і придбати набір для заправки, але коштує він досить дорого.

Найкраще замість придбання набору зайнятися профілактикою, а також попередженням проблем. Так, взимку раз на тиждень потрібно включати систему на 5-10 хвилин.

Так ми виключимо поява конденсату і забезпечимо мастило всім необхідним деталей. Періодично мийте радіатори. Своєчасна профілактика дозволить зберегти серйозні суми на ремонт і заправку кондиціонера.

І більше не доведеться думати, чому не включається кондиціонер.

Коли кондиціонер в машині не охолоджує

На проблеми з системою кондиціонування автовласники часто звертають увагу лише тоді, коли температура за вікном авто істотно зростає, тобто в спекотні літні дні. Саме тоді з’ясовується, що погано охолоджує кондиціонер в машині і поїздка втрачає значну частину свого комфорту.

Насправді, причини недостатньо інтенсивно працюючої системи кондиціонування можуть полягати не тільки власне в несправному кондиціонері. Є й інші можливі неполадки, на які автолюбителю варто звернути увагу.

Погано холодить кондиціонер в автомобілі – джерело несправності

Крім кондиціонера джерелами несправностями можуть бути:

  1. Радіатор-конденсор, який зазвичай розташований або перед основним радіатором, або безпосередньо перед його декоративними гратами. У процесі руху він часто забивається брудом, пухом або комахами і повітря в систему кондиціонування перестає надходити в достатній кількості.
  2. Чи не включився вентилятор радіатора, однак це необов’язково говорить про те, що він зламаний.

В особливо спекотні дні нерідко Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемивиникає ситуація, коли автомобіль постояв на сонці, після чого кондиціонер різко перестав працювати. Після того як він проїхав певну відстань і злегка охолов, він включається як ні в чому не бувало. Це відбувається через те, що система перегрівається, підвищується тиск в контурі між компресором і клапаном терморегуляції. Захисний механізм автоматично відключає компресор, а запускається він, тільки коли система остигає в достатній мірі.

Найчастіше після відновлення нормальної роботи кондиціонера, автовласники забувають про цей епізод, проте його не варто залишати без уваги. Для того щоб такі аварійні відключення системи в найближчому майбутньому не привели до серйозних поломок, необхідно здійснити промивання радіатора конденсора і радіатора системи охолодження двигуна.

Виконати цю операцію Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемисамостійно досить складно, тому що відмити радіатори за допомогою звичайної струменя води не представляється можливим – найчастіше потрібні спеціальні склади. Неякісна ж промивка не матиме ефект і проблема досить швидко виникне повторно. Крім того, якщо неправильно вибрати силу струменя і кут її падіння, можна легко пошкодити соти радіатора, тому дану роботу краще довірити професіоналам.

Для того щоб подібних проблем не виникало в подальшому, варто захистити радіатори спеціальними сітками, які стануть надійною перешкодою на шляху бруду і пилу.

Кондиціонер не охолоджує – можливі поломки

Основна несправність кондиціонера, з Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиякою пов’язаний недостатній рівень охолодження, – витік фреону. Найчастіше дана несправність локалізується в компресорі, і встановити місце витоку «на око» неможливо.

Причинами витоку в компресорі можуть бути:

  • механічні пошкодження корпусу;
  • зношені прокладки і сальники.

Навіть при відсутності витоків кількість холодоагенту в системі може бути недостатнім, тоді буде потрібно дозаправка. Проводити цю операцію краще приблизно раз на рік, обов’язково поєднуючи її з затокою масла в систему кондиціонування.

Важливо пам’ятати, що надлишок фреону в системі так само шкідливий, як і його недолік, так як в цьому випадку компресор працює з підвищеним навантаженням і набагато швидше зношується.

Саме тому цю операцію можна довіряти тільки професіоналам.

Інша проблема, яка впливає на рівень охолодження, – забруднення системи, в якій в процесі роботи накопичується велика кількість металевих частинок. У міру забруднення Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемифільтра потужність кондиціонера слабшає.

Серед інших поломок, які найбільш часто впливають на якість роботи кондиціонера варто назвати:

  1. Зношений підшипник шківа, який при роботі кондиціонера дає добре помітний стук. Не варто чекати, поки він розвалиться остаточно, і систему заклинить – краще поквапитися із заміною.
  2. Якщо кондиціонер періодично не включається навіть без перегріву автомобіля під прямими сонячними променями, це найімовірніше говорить про несправної муфті кондиціонера. Періодично відходять контакти – один з важливих показників наявності неполадок в цьому пристрої на початковій стадії їх виникнення.

Особливості виявлення несправностей системи кондиціонування в автосервісі

Отже, кондиціонер в машині не охолоджує салон в достатній мірі, і в пошуку відповіді, чому так, автолюбитель відправляється в спеціалізований сервісний центр. Як буде відбуватися діагностика несправностей?

Для того щоб виявити Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемимісце витоку фреону, в системі використовують течєїськателі і ультрафіолет. Використання течеискателя засноване на пошуку хмари фреону, а тому точність такої методики може бути недостатньою.

Для того щоб максимально точно визначити місце витоку використовують ультрафіолетовий барвник. Майстри в сервісі здійснюють повну заправку системи, додаючи у фреон ультрафіолетовий барвник. Після короткого періоду експлуатації автомобіля систему просвічують ультрафіолетовою лампою, що дозволяє досить точно виявити місце витоку.

Для діагностики стану кондиціонера в автосервісі також використовується наступне обладнання:

  • заправна консоль з манометрами, яка дозволяє максимально точно визначити тиск в системі;
  • тестери і мультісканери, що забезпечують високоточну комп’ютерну діагностику обладнання.

Не маючи під рукою всіх вищеперелічених засобів, здійснити якісну діагностику та ремонт кондиціонера не представляється можливим, тому при недостатньому ступені охолодження салону краще не відкладати візит в автосервіс.

Інструкція по управлінню обігрівачем з кондиціонером і принцип його роботи в калині. Чи не працює кондиціонер на Калині: найчастіші несправності

Кондиціонери на Калину не завжди передбачаються заводський комплектацією, однак ніхто не забороняє автолюбителю експериментувати. Машину можна вдосконалити, додавши модний нині клімат контроль. Однак у всьому важлива міра.

В іншому випадку автомобіль буде перенасичений технічними новинками, якими виявляться для нього абсолютно зайвими. Кондиціонери для Лада Калина дуже потрібні.

Але, встановлюючи їх, важливо не перестаратися з потужністю, яка може занапастити сам автомобіль.

Як працює стандартний кондиціонер

Побачити Ладу Калина або Калина 2 із заводським кондиціонером досить складно, однак таке явище має місце бути. Господарю залишається лише насолоджуватися комфортом і пам’ятати про те, що Калини з кондиціонером споживають в рази більше палива. Особливо, якщо включати охолодження на повну потужність.

Управління системою клімат-контролю досить просте і не вимагає ніяких специфічних навичок. Всього лише один поворот важеля – і холодне повітря вмить починає подаватися в салон. Кліматична система складається з наступних обов’язкових компонентів:

  • безпосередньо кондиціонер;
  • обігрівач;
  • блок керування.

Спочатку повітря надходить на так званий випарник, а вже потім від нього на радіатор опалення. Зовні вся система охолодження здається досить досконалою, проте в ній є кілька суттєвих підводних каменів.

Зокрема, при повному завантаженні Калина 2 і працюючому кондиціонері двигун сильно втрачає в динаміці і може навіть стихнути.

Витрата палива в цей момент складе приблизно 15 л на 100 км, що є вельми високим показником.

важливо

Але якщо користуватися кондиціонером з розумом, витрати можна дещо знизити. Виїжджаючи рано вранці в спекотний літній день, не варто чекати, поки температура в салоні Лада Калина досягне критичної позначки. Комфортну температуру необхідно підтримувати відразу ж. Тоді і перевитрати палива вдасться уникнути.

Якщо за вікном поки не дуже жарко, можна використовувати вентилятор кондиціонера, який споживає трохи менше палива. В окремих випадках можна і зовсім обійтися відкритими вікнами. Однак в цьому випадку втрачається сенс установки кондиціонера на Калину.

Якщо ж використовувати кліматичну систему з розумом, то приносити вона буде виключно користь, причому з мінімальними витратами.

Чи можна встановити інший агрегат

Установка кондиціонера на Калину – процес копіткий і в деяких випадках досить складний.

Якщо є можливість і немає впевненості в своїх силах, варто доручити його професіоналу, проте уважний автолюбитель впорається з усім і сам.

Першочергове завдання – вивчити простір під торпедою, де і буде розташовуватися система. Далі доведеться розібрати її внутрішню стінку, фактично прорубавши з салону вікно в підкапотний простір.

На час про маніпуляції в салоні можна забути, перейшовши до моторного відсіку. Радіатор кондиціонера Калина зафіксований за допомогою 2 саморізів, які з легкістю можна відкрутити відповідної викруткою. Лівий елемент розташовується досить далеко, тому перед тим як відкрутити його, доведеться видалити ще і шумоїзолірующий матеріал.

Наступний етап – це демонтаж з’єднувального воздуховода з подальшою підрізуванням шумки. Сюди буде врізатися кондиціонер. Кілька відсунувши торпеду в салоні, необхідно встановити випарник системи. Стандартний датчик температури зовнішнього повітря в автомобілі відсутній, тому автомеханіки настійно рекомендують відразу ж встановлювати і його.

Тепер доведеться зайнятися проводкою, за допомогою якої і буде запитана система охолодження. Розібратися тут дуже складно, тому оптимальний варіант – просто запросити на допомогу механіка.

В цьому випадку ситуацій, при яких не працює кондиціонер, напевно вдасться уникнути.

Порада

Але якщо у вас є необхідні навички і досвід, розібратися з проводкою можна самому, ретельно вивчивши її схему в інструкції по експлуатації до автомобіля.

Безпосередньо після установки системи всі комплектуючі збираються в зворотному порядку, а кондиціонер перевіряється на предмет працездатності.

Все гаразд? Значить, можна вирушати в дорогу.

Щоб в салоні автомобіля Лада Калина, в тому числі і 8 кл, були комфортні кліматичні умови, частиною якої є радіатор кондиціонера. Стаття присвячена системі кондиціонування: розглядається принцип роботи, основні поломки і їхнє усунення, а також дається інструкція по заправці кондиціонера своїми руками.

Принцип роботи кондиціонера на Калині і схема руху холодоагенту

Система охолодження Лада Калина 8 кл і інших моделей схожа за конструкцією. Компресор, що забезпечує роботу системи, розташований на БЦ двигуна з 8 кл і ін., І працює при обертанні ременя. Регулюється температура в салоні за допомогою спеціальної ручки на панелі клімат-контролю.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Автокондиціонер як для 8 кл моторів, так і для інших, являє собою герметичну систему, яка заповнена холодоагентом. Функціонує агрегат за рахунок обертання ременя.

Що знаходиться в компресорі фреон сильно нагрівається завдяки високому тиску і по трубопроводу надходить в обігрівач кондиціонера, де він остигає.

Охолоджується газ завдяки вентилятору, який починає працювати разом компресором.

Охолодившись, фреон конденсується і переходить в рідкий стан, а потім надходить в ресивер-осушувач. Далі холодоагент проходить через терморегулюючий вентиль і надходить у випарник.

Тут він перетворюється в газ і сильно охолоджується. При цьому він охолоджує випарник. Завдяки вентилятору охолоджене повітря здувається з випарника і поступає в салон. Холодний холодоагент повертається в компресор.

Так процес повторюється по колу (автор відео – L0RlC).

поширені несправності

Якщо система охолодження працює справно, то під час включення основного пристрою лунає клацання, в іншому випадку, вона несправна. Існує кілька ознак, які дають можливість визначити причину, чому ні. Часом допомагає чистка кондиціонера. Для цього необхідно зняти радіатор і почистити його і все патрубки. Можна не знімати радіатор, а прокачати всю систему.

Причини і способи усунення

Якщо при включенні в муфті з’являються сторонні звуки, і вона гріється, причина в підшипнику, який слід замінити. Часом клацання чути, але повітря в салоні не стає прохолодним, це означає, що кондиціонер працює в холосту, потрібна діагностика досвідченого механіка.

Якщо відсутня клацання після включення, можливі наступні причини:

  • витік фреону, через яку блокується система кондиціонування;
  • перегоріла обмотка котушки;
  • неисправен датчик давления;
  • сгорел предохранитель муфты;
  • поломан датчик температуры испарителя;
  • обрыв с сети электропитания;
  • поломано реле;
  • блокируется управление мотором, из-за чего не включается компрессор.

Причиной выхода из строя компрессора может стать легкое и свободное вращение муфты, при котором слышны посторонние звуки. Внутреннюю часть компрессора не ремонтируют, а меняют агрегат новым в сборе.

Защитный механизм кондиционера так устроен, что при перегреве он отключается. Если это произошло во время движения, то нужно подождать, пока потоки воздуха снизят температуру и агрегат снова сможет включиться.

Если при заведенном 8 клапаном моторе постоянно крутится вентилятор, специалисты советуют отключить датчик давления фреона. При этом вентилятор работает в нормальном режиме, а причиной непрерывной его работы на 8 кл моторе является поломанный датчик.

Його змінюють разом з ущільнювачем.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Перебіг холодоагенту – типова причина поганої роботи кондиціонера. Важливо стежити за тим, в якому стані знаходяться трубопроводи. Перевіряється трубка кондиціонера за допомогою мильного розчину.

Нанести розчин в підозрілих місцях, якщо він почне пінитися, значить, в цьому місці можлива текти. У цьому випадку необхідна заміна трубки кондиціонера.

Під час ремонту кондиціонера обов’язково потрібно міняти в місцях з’єднань кільця ущільнювачів.

Як заправити своїми руками?

Перш ніж почати заправку, необхідно позбутися від вологи і повітря за допомогою вакуумного насоса.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиЧому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблемиЧому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Заправка клімат-системи фреоном складається з послідовності дій:

  1. Машину потрібно поставити на ручник і включити нейтралці.
  2. Перед тим, як приєднати шланг заправного комплекту до отвору низького тиску, його потрібно очистити від забруднень.
  3. Коли шланг буде приєднаний, потрібно завести двигун.
  4. Другий шланг слід приєднати до балона з фреоном.
  5. Під час заправки потрібно натискати педаль газу, щоб холодоагент рівномірно розподілився по системі кондиціонування. В салон повинен піти охолоджене повітря.
  6. Коли заправка закінчена, знявши шланг з отвору низького тиску, потрібно закрутити кришку.

На цьому заправка фреоном завершена. Тепер необхідно включити автокондиціонер і перевірити, як він працює.

Калини з кондиціонером (кліматичною системою) відрізняються від звичайної грубки наступними елементами: з’являється кнопка включення кондиціонера (на малюнку під номером 3), встановлюється свій регулятор температури з намальованими значеннями (під номером 5, особливе відміну від звичайного регулятора грубки в зворотному регулюванню, тобто де у регулятора звичайної грубки жарко, то у регулятора з кондиціонерів там холодно). Так само в машинах з кондиціонерів в плафоні освітлення салону встановлюється додатковий датчик температури салону.

Спочатку назвемо всі елементи управління кондиціонером, а потім вже опишемо що робить кожен і сам принцип роботи:

  1. Регулятор швидкості вентилятора.
  2. Регулятор забору повітря, рециркуляція.
  3. Кнопка включення кондиціонера.
  4. Регулятор напряму повітряного потоку.
  5. Регулятор температури виходить повітряного потоку.

Регулятор швидкості вентилятора

Даний ругулятор має 5 положень: Виключений, 3 швидкості потоку і максимальна швидкість. Максимальну швидкість я виніс в окремий пункт, так як дана швидкість працює без резистора і працює навіть при його перегорання. При положенні регулятора в зоні 0 все електро елементи системи відключаються.

Рециркуляція, регулятор забору повітря

Даний регулятор відповідає за те, звідки надходитиме новий повітря або з вулиці або з вашого салону.

Має 2 положення: вулиця і салон, хоча можна встановити і центральне положення (частково буде братися з вулиці і частково з салону).

Не бажано на довго включати рециркуляцію з салону, тому що не буде надходити свіже повітря в салон і можливе погіршення стану людей в машині.

Кнопка включення кондиціонера

Даною кнопкою запускається сам компресор кондиціонера і салонний радітор кондиціонера починає охолоджуватися, працює тільки при включеній швидкості роботи вентилятора. До 2011 року індикатор роботи кондиціонера не був підключений, хоча в дизайні передбачений.

Регулятор направляенія повітряного потоку

Даним регулятором ви можете задати де буде виходити потоки охолодженого або нагрітого повітря. Основні 4 положення: тільки лобове скло, тільки центральні повітроводи, тільки ноги, ноги і лобове скло.

Для більш швидкого охолодження або нагрівання салону раджу використовувати положення центральних воздуховодов, а в іншому використовувати пололженіе: ноги і лобове скло.

Особливо це потрібно при роботі кондиціонера в режимі охолодження, що б вас не продуло.

Регулятор температури

Даним регулятором ви вказуєте кліматичній системі який температурой повинен бути салон. У калини з кондцііонером в грубці встановлено 2 радіатора: через один протікає нагріта рідина охолодження двигуна, а через Дурга фріон кондцііонера (який охолоджується при включеній кнопки кондиціонера).

Залежно від виставленої температури заслонка регулює через який радітор і скільки пропускати повітря щоб досягти бажаного результату.

важливо

Якщо регулятор повернуть в крайнє ліве положення (охолодження), то весь вступник повітря проходить через радітор кондцііонера, а якщо в крайньому правому, то через другий радітор нагріву.

При інших положеннях, тобто задається саме потрібна температура, в роль включається контролер, який встановлює температуру з 2-х чинників: температура салону і бажана температура. Розглянемо наступні можливі варіанти роботи кліматичної системи при заданій температурі:

  • Температура салону набагато нижче заданої
    (наприклад ранок взимку), а ви задали температуру 22 градуси
    – спочатку кліматична система почне подавати максимально гаряче повітря, під час прогріву салону з датчика температури салону забирається інформації і при досягненні заданої температура температура виходить потоку з сопел знизиться до заданої . Часто люди не розуміють що відбувається, чуствуя різка зміна температури в бік холоду, і починаю додавати регулятор, починається знову нагрів і при досягненні зниження. Раджу просто N час потерпіти і Вам стане досить комфортно.
  • Температура салону вище заданої
    (літній день), а ви задали 18 градусів
    – з особистого досвіду працює трохи інший алгоритм, заслінки ставляться так щоб відразу подати заданий температури повітря.

Саме включення кондиціонера впливає на температуру радіатора (спарітеля) самого клімату.

Привіт щасливі власники Лада Калина, сьогодні піде мова про кондиціонер і відповімо на питання, чому не працює кондиціонер? Нижче в статті ви дізнаєтеся про ймовірні причини поломки і як їх виправити.
Несправний кондиціонер – штука неприємна, особливо коли температура стоїть під 35 градусів а то і більше, це справжнє випробування для будь-якого водія і тому відсувати ремонт на потім не варто.

Основні несправності кондиціонера Лада Калина

 Несправність муфти компресора.
 Вихід з ладу датчика контролю рівня тиску в магістралі охолоджувальної рідини кондиціонера.
 Несправності в електромережі.
 Перебої в роботі датчика контролю температури випарника.

 Невеликий рівень фреону в системі охолодження

Чи не працює кондиціонер в машині – причини, діагностика та усунення несправностей

Багато автовласників авто стикаються з тим, що кондиціонер починає холодити менш ефективно.

У деяких випадках він взагалі відмовляється включатися після тривалої стоянки автомобіля на сонці, але через деякий час після початку руху включається.

Причиною такої несправності є забитий конденсор, який розташовується перед радіатором охолодження. Він являє собою звичайний радіатор-теплообмінник, в результаті чого з часом в його стільники набивається пух, комахи, бруд і т.д.

Забитий конденсор перестає охолоджувати систему кондиціонування, отже, вона перегрівається, що тягне за собою зниження ефективності роботи кондиціонера.

Крім того, в результаті перегріву підвищується тиск в системі між терморегулирующим клапаном і компресором. Тому спрацьовує система захисту, яка відключає кондиціонер і блокує його включення.

Коли автомобіль починає рух, система охолоджується і захист відключається.

Для усунення цієї несправності треба просто почистити конденсор. Найбільш простий варіант – це чистка стисненим повітрям або водою під високим тиском. Але, як показує практика, такий захід ненадовго вирішує проблему.

Зверніть увагу

Тому бажано зняти решітку радіатора, відкрутити посадочні болти і повернути конденсор в сторону, щоб забезпечити хороший доступ до всіх його поверхнях. Бажано нанести засіб для видалення комах і дати радіатора откіснуть протягом 20 -30 хвилин.

Після цього його ще можна промити бензином, щоб видалити наліт масла і інші забруднення.

Щоб вирівняти пом’яті соти радіатора, використовуйте дерев’яні зубочистки.

Ще одна причина, по якій може погано працювати кондиціонер – це витік холодоагент в результаті розгерметизації системи. Без фреону, як відомо, кондиціонер працювати не може, причому його потужність падає в міру випаровування холодоагенту.

Найчастіше витік відбувається в кондиціонерах, яким більше 5-7 років.

Справа в тому, що сальники, гнучкі прокладки, шланги магістралей і інші елементи, що забезпечують герметичність системи, з часом втрачають еластичність, починають розтріскуватися і деформуватися.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Витік холодоагенту в результаті розгерметизації системи – шкодуємо, якщо в центрі діагностики поставили цей діагноз

Іноді причиною розгерметизації служить сам холодоагент, наприклад, такі його марки як R12 і 134a містять в складі хлор і фтор. З’єднуючись з водою, вони утворюють кислоти, які призводять до корозії деталей кондиціонування. Тому багато виробників рекомендує виконувати заміну ресивера осушувача кожні два роки.

Треба сказати, що показником витоку фреону є поява білої суспензії на поверхні осушувача, яку можна помітити через оглядове віконце.

При першій підозрі на витік її необхідно відразу ж усунути. Самостійно знайти місце розгерметизації практично неможливо.

Тому доведеться звернутися в сервіс, де систему заповнять спеціальним газом з барвником, який добре видно в ультрафіолетовому світлі.

Для продовження довговічності системи кондиціонування потрібно періодично користуватися кондиціонером. Навіть взимку його потрібно запускати хоча б раз на місяць хвилин на 10.

Нерідко кондиціонер починає погано охолоджувати салон в результаті зниження прохідності магістралей. Причини цієї проблеми бувають різні:

  • ДТП – навіть в результаті невеликої аварії шланги можуть злегка деформуватися;
  • відколовся елемент системи забив прохід;
  • всередину системи потрапила бруд.

В результаті зниження прохідності магістралей може вийти з ладу компресор, так як до нього часто перестає надходити масло, але в той же час підвищується тиск в системі. Деформація магістралей зазвичай виявляється візуально.

Найбільш серйозною поломкою є заклинювання компресора. Проявляється вона по-різному:

  • з-під капота лунає скрегіт або гуркіт, іноді навіть починає валити дим;
  • обривається або зіскакує ремінь приводу компресора, який приводить його в рух від двигуна;
  • на шківі обриваються запобіжні пластини, при цьому лунає тихий клацання, кондиціонер просто перестає працювати.

Причин виходу з ладу компресора існує кілька. Найчастіше він ламається в результаті тривалої роботи при забитому радіаторі – високий тиск і підвищена температура дуже сильно скорочують термін служби компресора. Тому радіатор необхідно чистити щороку.

Також частою причиною виходу з ладу компресора є відсутність мастила і потрапляння бруду. Це відбувається в результаті розгерметизації системи – лопнула трубка, тріснутий корпус або зношена прокладка призводять до проникнення вологи з атмосфери. В наслідок цього з’являється корозія і бруд, які і виводять агрегат з ладу.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Найбільш частою причиною не включаються кондиціонера є забитий радіатор

Майте на увазі, що компресор може вийти з ладу, якщо після розгерметизації системи ви усунете несправність і відразу заправите її холодоагентом. Особливо це відбувається в тих випадках, якщо автомобіль тривалий час експлуатувався з розгерметизованою системою. Справа в тому, що після будь-якої розгерметизації систему необхідно промивати, так як будь-який бруд для компресора згубна.

Забороняється використовувати кондиціонер без промивки після тривалого простою, так як це теж може привести до виходу з ладу компресора.

Радіатор-конденсор має свій вентилятор, який відповідає за додаткове охолодження. Несправності в роботі вентилятора завжди пов’язані з електрикою, а саме:

  • поганими контактами;
  • несправністю реле;
  • поломкою двигуна вентилятора – подібна ситуація зустрічається вкрай рідко.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Діагностика несправності кондиціонера професіоналом

Найчастіше проблема пов’язана з поганими контактами. До слова, погані контакти можуть стати причиною і більш серйозних поломок, наприклад, може перестати працювати датчик тиску. Якщо при цьому виникнуть проблеми з тиском, може статися аварійне скидання хладогенту або навіть вибух магістралі. Тому після зими необхідно ретельно перевірити всі контакти системи кондиціонування.

Причиною неприємного запаху в салоні після включення кондиціонера є випарник, розташований під торпедо. Ця деталь є радіатор, який з часом забивається і починає накопичувати вологу. В результаті утворюється сприятливе середовище для розмноження мікробів і плісняви. Вони і є причиною появи неприємного запаху.

Щоб усунути цю неприємність, слід звернутися в сервісний центр, де проведуть біологічну і ультразвукову чистку.

Крім того, фахівці промиють паром з біопрепаратом всі прилеглі повітроводи.

Звичайно, можна заощадити і обробити випарник спеціальним засобом, який продається в аерозольних балончиках, однак, цей захід не дасть такої якості, як професійна чистка.

Забитий випарник може стати не тільки причиною появи неприємного запаху в салоні, але і частих захворювань ОРЗ водія і пасажирів авто. Тому радіатор необхідно тримати в чистоті.

Наостанок наведемо кілька порад, які допоможуть вам продовжити довговічність кондиціонера, а також вчасно виявити несправність:

  1. намагайтеся тримати систему кондиціонування в чистоті. Бруд в моторному відсіку призводить до підвищення вологості і корозії поверхонь;
  2. якщо на вашому автомобілі встановлений великий повітрозабірник, встановіть за ним додатковий захист радіатора у вигляді капронової або металевої сітки;
  3. взимку включайте кондиціонер тільки після повного прогріву автомобіля і салону;
  4. щоб визначити несправність кондиціонера, заведіть “холодний” автомобіль і візьміться рукою за зворотну магістраль системи кондиціонування (товсту трубку). Вже через кілька секунд після запуску ви повинні відчути холод. Через 30-40 секунд трубка повинна стати буквально крижаний. Якщо ж трубка охолоджується довго, значить не працює кондиціонер, тому холоду в машині теж не чекайте. Відповідно, потрібно відразу ж знайти причину несправності, не чекаючи поки система повністю вийде з ладу.

Як ви бачите, багато несправності кондиціонера можна не тільки вчасно виявити, але і самостійно усунути.

Чи не працює кондиціонер в машині причини несправності

Автомобільний кондиціонер – сучасна система, що забезпечує охолодження повітря для підвищення комфорту під час руху. Серед інших функцій – вентиляція, контроль температури, вологості, затримання частинок пилу, усунення неприємних запахів.

Тому важливо стежити за працездатністю пристрою, виключаючи розвиток неполадок.

Класифікація несправностей системи кондиціонування

Модель автомобіля, якість оснащення практично не впливає на частоту виникають поломок. Якщо не працює кондиціонер в машині, причини можуть бути різними.

Основні проблеми поділяються на кілька груп:

  • технологічні – представлені низькою якістю матеріалів, обраних виробником, не виключається шлюб, помилки при розробці конструкції;
  • експлуатаційні – мають на увазі порушення рекомендацій по експлуатації, відсутність належного догляду, обслуговування (природний знос також включається в цю групу, але зустрічається вкрай рідко);
  • зовнішні фактори – механічні пошкодження, вплив агресивного середовища.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Технологічні проблеми вирішити складно, але експлуатаційні та зовнішні чинники варто вивчити. Це дозволить уникнути безлічі непередбачених поломок.

Тонкощі роботи автомобільного кондиціонера

Пристрій є герметичною системою. Під час експлуатації заповнюється фреоном. Робоча рідина включає і холодильне масло, стійке до впливу низьких температур. Його завдання полягає в мастилі і захисту всіх вузлів.

Як функціонує автокондиціонер:

  1. Натискання на кнопку супроводжується запуском муфти, активується притискної диск, який приєднується до шківа.
  2. Шків починає рухатися завдяки ременю, запускається компресор.
  3. Перебуваючи в газоподібному стані, робочий склад починає стискатися і швидко нагріватися, рухаючись в конденсор або радіатор кондиціонера.
  4. Тут робота вентилятора забезпечує охолодження стисненого та розігрітого складу.
  5. В результаті зниження температури відбувається конденсація.
  6. Далі, вже рідкий фреон подається в ресивер-осушувач, де очищається від сторонніх частинок. Тут з’являється можливість визначити рівень заповнення системи, якщо в конструкції передбачений вічко.
  7. Робоча рідина системи охолодження направляється до теплорегулюючі вентилем, який представляє собою автоматично регулюється дросель.
  8. Через вентиль фреон надходить у випарник, де відбувається перехід в газоподібний стан і суттєве охолодження.
  9. Конструкція випарника – це невеликий радіатор. Дуже холодний фреон знижує його температуру. Так, утворюється холод, здувається вентилятором в салон.
  10. Рідина, залишаючись достатньо холодною, знову надходить у компресор, коло завершується.

Вивчивши, як працює кондиціонер в автомобілі, легше визначити причини поломок і запобігти їх розвиток.

Поширені причини несправностей

Погіршення роботи системи охолодження – часта проблема, що доставляє чимало незручностей, особливо в жаркий період. Перші ознаки несправності супроводжуються появою шумів. Нехарактерні звуки виникають при запуску або під час роботи. Якщо кондиціонер в машині дме теплим повітрям, причини можуть бути різні.

На що звернути увагу:

  1. Рабочие температуры внешнего блока. Иногда нижняя граница может находиться на 18 – 20 градусах, из-за чего в определенных ситуациях компрессор не запустится. Следовательно, из внутреннего блока начнут поступать теплые воздушные массы.
  2. фреона в системе находится на критическом уровне из-за неверного монтажа или некорректной эксплуатации.
  3. Постоянно срабатывает защита от перегрева, что связано с засорением системы. Так, ухудшается циркуляция, блок перегревается и выключается, а из кондиционера выходит теплый воздух.
  4. Плата управления неисправна. Это возникает редко, но сопровождается дорогостоящим восстановлением.

Другие неполадки и причины их появления:

  1. Втрата герметичності, витоку, пов’язані з руйнуванням, зниженням еластичності ущільнень. Виникають через забруднень і нерегулярної експлуатації. Тому рекомендується постійно включати систему, навіть взимку на 10 – 15 хвилин.
  2. Засмічення, непрохідність магістралі – найбільш поширені причини неполадок. Результат – корозія трубок, система просто не вмикається або вимикається при русі на невеликих швидкостях. Періодичне миття авто і моторного відсіку продовжує експлуатаційний період кондиціонера.
  3. Механічні пошкодження в результаті аварій, зіткнень. Навіть незначні впливи можуть привести до загину магістралей. Пристрій продовжить працювати, але подальша експлуатація може призвести до розгерметизації.
  4. Заклинювання – виникає через зношування або нестачі мастила в результаті негерметичності.
  5. Підвищений тиск в системі – призводить до розривів, видавлювання ущільнень, скидання фреону.

Під час роботи кондиціонера може з’являтися неприємний запах. Це відбувається через забруднення і відкладення продуктів життєдіяльності бактерій на стінках повітроводів, випарника. Для вирішення проблеми потрібно дезінфекція, промивання.

оцінка працездатності

В системі кондиціонування найбільш схильні до зносу такі вузли – компресор, теплообмінник. Коли виникає питання – чому не включається кондиціонер в машині, варто переконатися у відсутності забруднень, оцінити рівень робочої рідини. Також можна провести швидку діагностику, оцінивши працездатність пристрою.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Як проводиться швидка оцінка:

  • запустивши мотор, включають кондиціонер;
  • при дотику до товстої трубці повинен відчуватися наростаючий холод;
  • при відключенні і наступному включенні повинна з’явитися холодна хвиля;
  • в цей же час тонка трубка стає гарячою, її температура повинна підвищуватися разом з температурою навколишнього середовища.

Коли тепло і холод виражені не яскраво, потрібна діагностика і огляд в сервісі.

Інструкція по управлінню обігрівачем з кондиціонером і принцип його роботи в Калині

Калини з кондиціонером (кліматичною системою) відрізняються від звичайної грубки наступними елементами: з’являється кнопка включення кондиціонера (на малюнку під номером 3), встановлюється свій регулятор температури з намальованими значеннями (під номером 5, особливе відміну від звичайного регулятора грубки в зворотному регулюванню, тобто де у регулятора звичайної грубки жарко, то у регулятора з кондиціонерів там холодно). Так само в машинах з кондиціонерів в плафоні освітлення салону встановлюється додатковий датчик температури салону.

Спочатку назвемо всі елементи управління кондиціонером, а потім вже опишемо що робить кожен і сам принцип роботи:

  1. Регулятор швидкості вентилятора.
  2. Регулятор забору повітря, рециркуляція.
  3. Кнопка включення кондиціонера.
  4. Регулятор напряму повітряного потоку.
  5. Регулятор температури виходить повітряного потоку.

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Регулятор швидкості вентилятора

Даний ругулятор має 5 положень: Виключений, 3 швидкості потоку і максимальна швидкість. Максимальну швидкість я виніс в окремий пункт, так як дана швидкість працює без резистора і працює навіть при його перегорання. При положенні регулятора в зоні 0 все електро елементи системи відключаються.

Рециркуляція, регулятор забору повітря

Даний регулятор відповідає за те, звідки надходитиме новий повітря або з вулиці або з вашого салону.

Має 2 положення: вулиця і салон, хоча можна встановити і центральне положення (частково буде братися з вулиці і частково з салону).

Не бажано на довго включати рециркуляцію з салону, тому що не буде надходити свіже повітря в салон і можливе погіршення стану людей в машині.

Кнопка включення кондиціонера

Даною кнопкою запускається сам компресор кондиціонера і салонний радітор кондиціонера починає охолоджуватися, працює тільки при включеній швидкості роботи вентилятора. До 2011 року індикатор роботи кондиціонера не був підключений, хоча в дизайні передбачений.

Регулятор направляенія повітряного потоку

Даним регулятором ви можете задати де буде виходити потоки охолодженого або нагрітого повітря. Основні 4 положення: тільки лобове скло, тільки центральні повітроводи, тільки ноги, ноги і лобове скло.

Для більш швидкого охолодження або нагрівання салону раджу використовувати положення центральних воздуховодов, а в іншому використовувати пололженіе: ноги і лобове скло.

Особливо це потрібно при роботі кондиціонера в режимі охолодження, що б вас не продуло.

Регулятор температури

Даним регулятором ви вказуєте кліматичній системі який температурой повинен бути салон. У калини з кондцііонером в грубці встановлено 2 радіатора: через один протікає нагріта рідина охолодження двигуна, а через Дурга фріон кондцііонера (який охолоджується при включеній кнопки кондиціонера).

Залежно від виставленої температури заслонка регулює через який радітор і скільки пропускати повітря щоб досягти бажаного результату.

важливо

Якщо регулятор повернуть в крайнє ліве положення (охолодження), то весь вступник повітря проходить через радітор кондцііонера, а якщо в крайньому правому, то через другий радітор нагріву.

При інших положеннях, тобто задається саме потрібна температура, в роль включається контролер, який встановлює температуру з 2-х чинників: температура салону і бажана температура. Розглянемо наступні можливі варіанти роботи кліматичної системи при заданій температурі:

  • Температура салону набагато нижче заданої (наприклад ранок взимку), а ви задали температуру 22 градуси   – спочатку кліматична система почне подавати максимально гаряче повітря, під час прогріву салону з датчика температури салону забирається інформації і при досягненні заданої температура температура виходить потоку з сопел знизиться до заданої . Часто люди не розуміють що відбувається, чуствуя різка зміна температури в бік холоду, і починаю додавати регулятор, починається знову нагрів і при досягненні зниження. Раджу просто N час потерпіти і Вам стане досить комфортно.
  • Температура салону вище заданої (літній день), а ви задали 18 градусів – з особистого досвіду працює трохи інший алгоритм, заслінки ставляться так щоб відразу подати заданий температури повітря.

Саме включення кондиціонера впливає на температуру радіатора (спарітеля) самого клімату.

Чи не працює кондиціонер на Лада Калина – причини і пошук несправностей

Чому не працює кондиціонер на калині?  Кілька рішень проблеми

Несправний кондиціонер, особливо в жарку пору року – дуже неприємне явище. Залишитися в жаркий спекотний день без джерела прохолоди, це все одно, що в пустелі залишитися без краплі води. Ну, можливо, не зовсім вдале порівняння і можливо злегка перебільшено, проте часом неробочий “кондишн” викликає саме такі асоціації.

Сьогодні я спробую відповісти на питання: ” Чому не працює кондиціонер? “. Ви дізнаєтеся про найбільш ймовірні причини поломки, а також про те, як і де їх шукати. Поїхали!

Діагностика несправностей кондиціонера Лада Калина ускладнюється, в першу чергу, через конструктивних особливостей і “незручного” розташування. Щоб дістатися до “кондея” часом доводиться розібрати мало не півсалону.

Пару слів про причини несправності кондиціонера Лада Калина

  • Перебої в електромережі.
  • Перебої в роботі датчика контролю температури випарника.
  • Несправність муфти компресора.
  • Вихід з ладу датчика контролю рівня тиску в магістралі охолоджувальної рідини кондиціонера.
  • Низький рівень фреону в системі охолодження.

Пошук несправностей кондиціонера

  1. Насамперед, як правило, перевіряється запобіжник муфти в слоті F24, а також реле К12. Запобіжник повинен бути цілим, а його посадочне місце не повинно мати слідів окислення і інших відхилень від норми. Саме реле досить поворушити, якщо проблема в ньому, то під час ворушіння кондиціонер може почати працювати.Однак не варто думати, що проблема вирішена, в майбутньому таке наполовину робоче реле може знову підвести в самий невідповідний момент.
  1. Трапляється, що повністю справний кондиціонер “записують” в несправні.Наприклад, коли температура навколишнього середовища менше + 3 ° C не варто чекати від кондиціонера прохолоди, після досягнення мінімально допустимого температурного порога кондиціонер перестає охолоджувати.
  1. Перевірте тиск в системі, якщо воно з якихось причин впало нижче позначки в 2 бар, кондиціонер може працювати, проте повітря буде теплим або як мінімум недостатньо прохолодним.
  1. Заклинило муфта. Іноді причина несправності криється в вийшла з ладу муфти, якщо вона перегорить кондиціонер не запуститься.Якщо ж клинить сам компресор, то муфта буде вільно обертатися, однак при цьому будуть чутні характерні клацання.
  1. Якщо “кондишн” працює, але дме теплим, то причина може полягати в низькому рівні фреону, витік якого могла статися через нещільності в з’єднаннях або через отвори, що утворилися в результаті механічних впливів.В такому випадку в систему заливають спеціальну рідину, яка світиться при попаданні на неї УФ-променів. Витік виявляється, усувається, після чого система заправляється фреоном.

Якщо пошук несправностей кондиціонера не дав результатів, раджу звернутися до фахівців, при наявності необхідного спецобладнання вони без зусиль знайдуть причину і досить швидко її усунуть. У мене все, до нових зустрічей на ВАЗ Ремонт.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…