Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

Наш клімат робить склоочисники вельми затребуваною деталлю, зручність і безпеку всіх, що знаходяться в салоні, в чималому ступені залежить від безперебійної роботи двірників. Тому питання в заголовку цієї статті вельми актуальний.

Чому не працюють двірники на ВАЗ 2110? Для відповіді, необхідно хоча б приблизно уявляти собі конструктивні особливості деталі, принцип роботи.

У даній статті буде приділено належну увагу схемою роботи двірників, перераховані найбільш характерні причини відмови від коректної роботи, названі способи їх усунення. Деякі з них доступні для усунення своїми силами, для деяких доведеться звертатися в автосервіс.

Двірники наводяться в рух електричним моторчиком з вбудованим редуктором. В останньому розташовуються 4 пластмасові шестерні, що регулюють частоту обертання. Передбачено три режими роботи: на швидкої і повільної швидкості, а також періодичною очисткою.

Електрика склоочисників складається з рульового перемикача, реле, що використовується для активації переривчастого режиму, кінцевого перемикача, двох запобіжників. Більш детальна характеристика не потрібно.

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

Відразу обмовимося, можливі два види несправностей: механічного або електричного характеру. Характерною ознакою механічних збоїв є робота електродвигуна (вона добре прослуховується при включенні) на тлі відсутності результату (щітки не рухаються або рухаються хаотично).

Природно, причини в механічному приводі.

Їх може бути кілька:

  • ослаблена (або втрачена) гайка, що кріпить кривошип приводу на вісь редуктора;
  • ослаблення гайки, яка зміцнює повідці. Виявляється в порушенні синхронності руху щіток. Усувається елементарно – відповідні гайки затягуються з відповідним зусиллям, щітки попередньо встановлюються в початкове положення.

Неполадки з електрикою:

  • при відключенні склоочисники займають довільне положення на лобовому склі. Необхідно викрутити кришку редуктора і трохи підігнути контакти на кінцевому вимикачі. Якщо не заробили, необхідна заміна електродвигуна (новий редуктор входить в комплект);
  • некоректна робота в переривчастому режимі (щітки працюють без зупинок в нижньому положенні). Причин дві – несправність реле або кінцевого вимикача. В останньому випадку допустимо ремонт. Очищення контактів від окису допоможе вирішити проблему. Якщо ж «винне» реле, необхідна заміна;
  • вихід з ладу запобіжника. Необхідно перевірити працездатність двірників після його заміни;
  • відсутність контакту в місцях з’єднання. Це можуть бути сполучні колодки, перемикач або електродвигун. Не виключено, що щітки «зависли» або згоріла електрична обмотка.

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

] Автолюбителі мають навички в роботі з електричними агрегатами, можуть спробувати самостійно діагностувати неполадку В іншому випадку питання знімається традиційним способом – зверненням в автосервіс.

Ознайомившись з можливими несправностями . до яких схильні склоочисники, можемо самостійно відповісти на питання чому не працюють двірники на ВАЗ 2110. Інша справа – чи під силу виявиться самостійний ремонт. Найпростіший шлях – заміна сумнівного вузла, але він не завжди вірний.

Рекомендація проста: при всіх сумнівних неполадки, які явно виходять за межі технічної ерудиції конкретного автовласника, необхідно звертатися до професіоналів.

  • Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняНе працюють поворотники на ВАЗ 2109? елементарний ремонт
  • Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняЧому не заводиться Renault Megane 2? Що робити? Усуваємо всі своїми силами
  • Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняДовго заводиться ВАЗ 2110 інжектор? Усунь поломку власними силами
  • Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняЯк поміняти гумку на двірнику? Прості і швидкі способи

Що робити, якщо не працюють двірники на ВАЗ-2110: можливі причини

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

Пошук проблем електричної частини

Кожен власник ВАЗ-2110 мимоволі звертав увагу на доносяться з лівого боку клацання і ледве чутний шум від моторедуктора при працюючому скло за допомогою. Тому на початковій стадії пошуку причин, чому не працюють двірники ВАЗ-2110, потрібно перевірити працездатність саме цього виробу.

Якщо електричний двигун не подає ніяких ознак життя, необхідно перевірити запобіжник, розташований на монтажному блоці, який розташовується з лівого боку, під важелем перемикання фар. Якщо запобіжник в робочому стані, це говорить про несправності в системі підживлення електроприводу.

Зверніть увагу

Визначити проблемну ділянку в ланцюзі допоможе мультиметр. Потрібно перевірити ланцюг від запобіжника до моторедуктора, від нього до гидрокорректор.

Природно, необхідно перевірити і сам запобіжник. Якщо на екрані мультиметра постійно світиться нуль, і чути не дуже приємний звуковий сигнал, значить, ланцюг справна. При появі на екрані декількох цифр, без звукового супроводу рухаємося далі – переходимо до огляду клем і проводів.

Усунути несправність можна наступним чином:

  1. Зачистити і піджати все клеми, які перевірялися мультиметром.
  2. Замінити проводку.
  3. Поставити новий важіль на рульовій колонці, що включає склоочисник.

За функціонування склоочисника відповідає реле К2 (5243747), що знаходиться в монтажному блоці. Якщо при роботі системи переривчастий режим не спостерігається, то реле пора міняти. За даних обставин перевірити потрібно і гидрокорректор. Якщо у реле склоочисника є дефект, він буде чудово працювати в крайньому третьому положенні правого подрулевого перемикача.

Несправне реле не у всіх випадках припиняє свою роботу. Склоочисники можуть прекрасно функціонувати, якщо їх включити в 1 положення, але на то, що є присутність дефекту і реле не працює належним чином, вкажуть паузи між помахами щіток. Часто реле просто відходить, при цьому одночасно не працюють двірники і грубка. В цьому випадку потрібно звичайно піджати контакти.

У пошуку причин, за якими перестали працювати двірники на-ВАЗ 2110, попутно потрібно перевірити кінцевий вимикач, що знаходиться на кришці моторедуктора. Також бажано очистити контакти від окису і підігнути контактні пелюстки.

електромеханічні неполадки

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

  • забруднене колектор в роторі електродвигуна;
  • щітки, що забезпечують безперервний контакт в двигуні;
  • підгорів колектор;
  • порушену обмотку якоря.

Є й інші варіанти: електродвигун не хоче працювати, але є клацання, або перегорає запобіжник. В цьому випадку потрібно якомога швидше повернути лівий важіль в базове положення, так як ці неполадки говорять про наявність короткого замикання в електродвигуні. Його потрібно повністю міняти. При цих же неполадки можлива наявність дрібних несправностей: щіток, що примерзли до скла, або двірників, що зачіпають деталі кузова. При таких обставинах потрібно акуратно відокремити щітки або випрямити важелі їх кріплення.

Проблеми з механікою

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

  1. При працюючому електродвигуні щітки не рухаються.
  2. Щітки самостійно припиняють працювати в проміжному положенні.

Також щеткодержатели можуть зупинитися і з причини поганого притиснення контактів в моторедуктора. Якщо на шестерні моторедуктора викришиться зуби, щітки також не працюватимуть.

  • Що таке мастильні композиції для мотора Suprotec і думки автолюбителів Що таке мастильні композиції для мотора Suprotec і думки автолюбителів

Як працюють присадки для двигуна марки

  • Як реєструвати заміну силового агрегату автомобіля в цьому році? Як реєструвати заміну силового агрегату автомобіля в цьому році?Порядок дій по паперовій тяганині.
  • Як виконати коригування клапанного механізму на двигуні автомобіля ГАЗ 3110 «Волга»? Як виконати коригування клапанного механізму на двигуні автомобіля ГАЗ 3110 «Волга»?Для чого потрібна регулювання клапанів на двигуні
  • Налагодження клапанного механізму ЯМЗ 238 Налагодження клапанного механізму ЯМЗ 238Точне регулювання клапанів на дизельних ЯМЗ 238:
  • Схема організації зміни склопідіймача передніх дверей на «сімці» Схема організації зміни склопідіймача передніх дверей на «сімці»Конструкція і процедура заміни склопідіймача
  • Опалення Chevrolet-Niva: зміна теплообмінника обігрівача салону опалювальна система Chevrolet-Niva: зміна теплообмінника обігрівача салонуРекомендації по заміні радіатора салонної грубки
  • Нормативи використання ПММ в розпорядженні Мінтрансу РФ нормативи використання ПММ в розпорядженні Мінтрансу РФЯкі базові норми палива пропонує Мінтранс
  • Заводський і дійсний витрата пального на Lada Priora, причини перевитрати Заводський і дійсний витрата пального на Lada Priora, причини перевитратиЗаявлений і виміряний витрата палива на

    Двірники на Lada 2110: причини виходу з ладу та методи реабілітації

    десятка Трьохшвидкісна система склоочисників – одна з найбільш уразливих у вітчизняній «десятці». Роль слабкого місця може виконати практично будь-який вузол: подрулевой перемикач, реле, запобіжники, моторедуктор.

    Перший етап: діагностика та усунення несправностей електричного характеру

    Кожен власник десятої моделі напевно помічав доносяться від розташованого зліва моторедуктора клацання і шум при активації склоочисних системи. Тому на початковому етапі вирішення питання, чому на ВАЗ 2110 не працюють двірники, слід звернути увагу саме на характер роботи цього агрегату.

    Електродвигун не подає жодних ознак працездатності – необхідно оглянути запобіжник F5 в монтажному блоці, розташованому зліва під гидрокорректора світлового пучка фар. Справний запобіжник служить в першу чергу індикатором наявності проблем в системі підживлення електроприводу.

    Ідентифікувати несправну ділянку допоможе мультиметр: необхідно «продзвонити» ланцюг в режимі опору від запобіжника до моторедуктора і підрульового важеля, та й сам перемикач. Мультиметр індукує нуль: ділянку справний, нескінченно велике значення – привід до огляду клем і проводів.

    Усувається несправність наступними діями:

    • зачистити / обтиснути клеми в блоці запобіжників, контактних роз’ємах подрулевого перемикача і моторедуктора;
    • замінити дроти;
    • замінити важіль на рульовій колонці, що активує роботу склоочисників.

    За роботу склоочисників по циклам з паузами (I і II положення) відповідає реле К2 типу 524.3747, розташоване в монтажному блоці. Система не працює в переривчастому режимі – привід до детального огляду і заміни реле. При таких обставинах «грішити» варто і на подрулевой перемикач.

    Слід мати на увазі! При дефектному реле склоочисники абсолютно безпрецедентно працюють в крайньому третьому положенні правого подрулевого перемикача.

    Порада

    Втім, несправне реле далеко не завжди припиняє роботу вузла в переривчастому режимі. Склоочисники можуть ефективно виконувати свою функцію в I і II положеннях, однак на наявність дефекту в реле буде вказувати відсутність характерних для даних режимів пауз між помахами щіток.

    Попутно, з’ясовуючи інші причини, за якими двірники на ВАЗ 2110 в переривчастому режимі не працюють з паузами, слід оглянути кінцевий вимикач, розташований на кришці моторедуктора:

    • окислений шар слід прибрати;
    • обгорілі контакти необхідно очистити;
    • контактні пелюстки, при необхідності, варто підігнути.

    Другий етап вирішення питання, чому на автомобілі ВАЗ 2110 не працюють двірники: електромеханічні несправності

    Не працюючий електродвигун, відсутність клацання і кондиційний запобіжник F5 – комплекс цих обставин цілком може вказувати на серйозні несправності в моторедуктора, часто усуваються заміною вузла в зборі:

    • завислі щітки, що забезпечують електричну зв’язок між ланцюгами ротора і статора;
    • забруднене колектор, розташований на роторі електродвигуна;
    • підгорів колектор;
    • обрив в обмотці якоря.

    Другий сценарій не менш критичний: електродвигун не включається, при цьому або чути клацання, або виходить з ладу запобіжник F5.

    Увага! В цьому випадку подрулевой перемикач слід негайно повернути в базове нульове положення.

    При найгіршому збігу обставин дані сигнали вказують на коротке замикання в обмотці електродвигуна і необхідність заміни моторедуктора в зборі.

    важливо

    Нерідко подібна симптоматика підтверджує наявність дріб’язкових несправностей: примерзли щітки або зачіпають за деталі кузова склоочисники.

    При цьому слід вкрай обережно відокремити щітки від скла або виправити геометрію важеля кріплення щітки (а можливо і замінити його) відповідно.

    Несправності механічного походження

    механіка Часто двірники на автомобілі ВАЗ 2110 не працюють через банального ослаблення гайки, притискає щіткотримач до валу трапеції. Відновити працездатність системи можна миттєво, відрегулювати кут розташування щітки і притягнувши важіль гайкою.

    Про открученной гайки, що сприяє передачі крутного моменту від редуктора до трапеції, може повідомити одне з двох подій:

    • електродвигун зберігає працездатність у всіх режимах, але обидві щітки не рухаються;
    • щітки мимовільно припиняють роботу в проміжному положенні.

    Втім, зупинка щіткотримачів в довільному положенні може статися через погане притиснення контактів «концевика» до шестерні моторедуктора або окислення / обгорання цих же контактів. А щітки не в змозі рухатися ще й після викришування зубів шестерень, які не мають великим ресурсом – адже вони виготовлені з пластмаси.

    Відмова склоочисників може статися по цілком банальних причин:

    • cгорел запобіжник F5;
    • окислились або обгоріли клеми сполучних колодок;
    • вийшли з ладу дроти;
    • зламалося реле К5 524.3747;
    • наказав «довго жити» подрулевой перемикач;
    • ослабла гайка, що притягає кривошип трапеції до шестерні редуктора;
    • відкрутити гайки кріплення важелів до валів трапеції;
    • щітки примерзли до скла.

    Нерідко двірники на моделях сімейства ВАЗ 2110 не працюють через несправності складного рівня:

    • окислення / обгорання, недостатня сила притиснення контактів кінцевого вимикача, розташованого на кришці редуктора;
    • зависання щіток в моторедуктора;
    • обгорання / забруднення колектора;
    • обрив в обмотці якоря;
    • викришування зубів шестерень в редукторі.

    Джерела: http://autoflit.ru/328-pochemu-ne-rabotayut-dvorniki-na-vaz-2110-neskolko-populyarnyh-prichin-i-sposoby-pochinki.html, http://ladaautos.ru/vaz- 2110 / chto-delat-esli-ne-rabotayut-dvorniki-na-vaz-2110-vozmozhnye-prichiny.html, http://mashinapro.ru/1229-dvorniki-2110.html

На ваз 2110 не працюють двірники – причини і ремонт

Неодмінним атрибутом ВАЗ 2110, як і будь-якого іншого автомобіля є склоочисники лобового скла. Розмовне їх назва – «двірники».

Їх призначенням є очищення скла від патьоків води і бруду в разі негоди. Зрозуміло робота двірників найчастіше необхідна в міжсезоння, коли найбільше опадів.

У ці періоди без нормально працюючих склоочисників пересуватися на автомобілі не просто важко, а небезпечно.

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

Як і будь-який інший відповідальний вузол ВАЗ 2110, двірники мають потребу в регулярному огляді і при необхідності ремонту. Зазвичай це відбувається раз в п’ять років. Але можливо зайнятися лагодженням склоочисників доведеться і раніше – в разі якщо вони почнуть працювати повільно або зовсім не стануть працювати.

Ремонт двірників нескладний, будь-який поважаючий себе автолюбитель цілком здатний сам його здійснити. Нижче ми розглянемо алгоритми ремонту двірників на ВАЗ 2110, і навіть як їх правильно повністю замінити.

Але почнемо з розгляду всіх елементів, що забезпечують роботу склоочисника:

електрична частина

Вона містить в собі:

  • Електродвигун самого склоочисника;
  • Електродвигун омивача скла;
  • Перемикач склоочисника і омивача – знаходиться під кермом ВАЗ 2110;
  • Основний і додатковий реле – знаходяться в монтажному блоці і забезпечують циклічну роботу двірників;
  • Біметалічний запобіжник – є термічним за своїм типом, його кінцевий вимикач розташований в редукторі електродвигуна склоочисника.

механічна частина

Вона містить в собі:

  • Власне щітки – їхня робоча частина зроблена з гуми і схильна до досить швидкого зносу;
  • Трапеція – конструкція з металевих напрямних, вони забезпечують перетворення обертання електромотора в власне роботу двірників. Трапеція схильна до деформації і засмічення зчленувань.

Відповідно, зі структури вузла склоочисників, слід що все поломки відносяться до двох груп:

  1. механічні;
  2. Електричні.

Розглянемо механічні поломки

  1. Якщо після включення двірників, явно працює їх електромотор, але при цьому самі двірники не рухаються або конвульсивно сіпаються, то причина цього – ослаблення гайки, що кріпить кривошип трапеції двірників до осі редуктора електромотора. Іноді ця гайка не просто послаблюється, а зовсім повністю скручується.
  1. Двірники працюють, але порушується синхронність і рівність їх рухів. В цьому випадку причина поломки в так званому «повідку». Послаблюється гайка, що кріпить його.

Обидві розглянуті поломки виправляються простим затягуванням гайки, що кріпить вузли двірників.

Зрозуміло перед цим потрібно поставити самі двірники (їх механічну частину) в правильне вихідне положення.

Електричні поломки бувають наступними

  1. Повністю не працює електромотор . Після включення двірників не чути його роботи і самі двірники залишаються без руху. Причиною цієї поломки швидше за все буде зависання щіток електродвигуна – тоді їх потрібно повернути в правильне положення.Рідше відбувається згорання якоря – в цьому випадку доведеться повністю замінити і електромотор і редуктор (вони продаються тільки в комплекті).
  1. Роботи електромотора не чути . Двірники також не рухаються. Після їх включення чути лише клацання біметалічного запобіжника. Причиною цього в зимовий час практично завжди є примерзанню щіток електромотора.Часто після цього при наполегливих спробах включення двірників перегорає біметалічний запобіжник або рідше – сам якір електромотора. Вирішити цю проблему в її легкому варіанті можна простим оттаиванием щіток і видаленням з них вологи. У разі ж більш серйозному – потрібно замінити на новий запобіжник або сам електромотор.
  1. Двірники працюють, але в переривчастому режимі вони продовжують працювати безперервно . При цьому немає звуків змінного обертання якоря електромотора. Цю проблему зазвичай вирішують простою заміною керуючого реле. Але перш ніж це робити потрібно просто перевірити і заново зачистити контакти кінцевого вимикача – вони іноді окислюються або підгорає.
  1. Робота двірників здійснюється повільно і з зупинками в непередбачуваних місцях робочого ходу. Нижнє положення склоочисники не займають зовсім. У цьому випадку причиною найчастіше є кінцевий вимикач – потрібно відрегулювати його шляхом підгинання контактів. У разі ж продовження некоректної роботи доведеться повністю замінити електромотор.

Всі роботи з обслуговування склоочисників ВАЗ 2110 починають з від’єднання мінусовій клеми АКБ. Після цього від’єднується жабо. Це робити бажано, так як значно прискорюються всі наступні операції.

Далі відгвинчуються кріпильні болти і рухом на себе знімають всю конструкцію двірників. Їх установка здійснюється в зворотному порядку.

заміна двірників

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняЧому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняЧому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняЧому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняЧому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняЧому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняЧому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодженняЧому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

При ремонті електричної складової потрібно спершу зняти приладову панель, для отримання доступу і можливої ​​заміни реле або запобіжника. Після цього можна розібрати рульову колонку – тут знаходитися перемикач. Він теж часто потребує заміни (наприклад через пошкодженої ізоляції).

Часто необхідно провести повну заміну двірників. Тут потрібно пам’ятати наступне – двірники для всіх років випуску ВАЗ 2110 ідентичні і взаємозамінні.

Якщо ж будуть використовуватися будь-які інші двірники (наприклад іноземного виробництва), то потрібно переконатися в збігу їх розмірів. Довжина двірників ВАЗ 2110 – рівно 20 дюймів (50,8 см). Чи не критичним буде їх збільшення на 1 – 2 сантиметри.

Але якщо розмір двірників значно більше, то неминучий скрип під час роботи, ривки і достроковий вихід з ладу. Причина цього – перевищення допустимої мас-габаритної навантаження.

Не працюють двірники на ВАЗ 2110: причини і вирішення проблеми

Якщо в один прекрасний ранок двірники на ВАЗ 2110 відмовили в роботі, слід встановити причини цієї несправності. Для цього слід дістатися до пристрою склоочисників.

У ВАЗ 2110 – три режими роботи:

  • переривчастий;
  • Постійний швидкий, на випадок сильного дощу;
  • Постійний повільний.

Власники вазовской десятки напевно стикаються з шумом і потріскуванням при включенні двірників, пов’язано це, найчастіше, з несправністю електромотора.  

Двірники – одна з найбільш уразливих систем в пристрої автомобіля. Системі склоочисників доводиться працювати, наприклад, в сильні морози. В цьому випадку, слід перевіряти примерзанню щіток до вітрового скла, інакше може згоріти електродвигун.

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

Якщо електромотор двигуна не подає ознак життя, проблема може критися не в ньому, а, наприклад, в перегорання запобіжника F5 в монтажному блоці. Знаходиться він зліва в салоні авто, під регулятором фар. У разі, якщо запобіжник виявився повністю справним, проблема криється в харчуванні електромотора двірників.

Необхідно перевірити електричний ланцюг, яка з’єднує моторедуктор, запобіжник, підрульовий важіль і сам перемикач. На якій ділянці цього ланцюга існує несправність, допоможе визначити мультиметр. Якщо монітор показує “нуль” – ділянку справний.

Бачите на екрані нескінченно великий ряд чисел – це привід перевірити всі клеми й проведення.

Проблема з поганою подачею струму вирішується таким чином:

  • Почистити і обжати клеми в кожному блоці;
  • Повністю поміняти всі дроти;
  • Змінити важіль перемикання двірників.

У перших двох положеннях за періодичною очисткою роботи двірників відповідає реле К2 типу 524.

3747 в монтажному блоці і сам подрулевой перемикач. Якщо двірники працюють справно в третьому положенні, варто звернути увагу на реле.

При несправному реле двірники можуть працювати в переривчастих режимах без нарікань, але характерні паузи при перемиканні будуть відсутні.

Якщо двірники перемикаються без пауз, значить вас підводить кінцевий вимикач, він знаходиться на кришці моторедуктора.

Якщо присутній обгорання або окислення, слід:

  • Зачистити окислення;
  • Прибрати сліди обгорання, якщо вони присутні на контактах;
  • Загнути пелюстки контактів, якщо в цьому є необхідність.

Загинання контактів допоможе в тому випадку, якщо щітки двірників працюють повільно, зупиняються де хочуть або не потрапляють в крайнє нижнє положення.

Якщо дане рішення зовсім не допомагає, доведеться міняти моторедуктор цілком.

Що робити, якщо двірники перестали працювати через електромеханіки

Якщо не працюють двірники на ВАЗ 2110, проблема може критися в поламаних елементах моторедуктора.

Підвести можуть наступні елементи електродвигуна:

  • Кінцевий перемикач;
  • Якір моторчика (він міг згоріти);
  • Контакти (окислилися);
  • Пружини на щітках мотора;
  • Шестерінки в редукторі (зношені);
  • Колектор (підгорів або забруднився).

Провести ремонт двірників на ВАЗ 2110, в разі правильно встановленої причини, не складе труднощів.

Для цього потрібно виконати наступні дії:

  • Зняти приладову панель;
  • Реле прикручено зліва до корпусу автомобіля, якщо воно несправне – замінюємо;
  • Перевіряємо запобіжник;
  • Розбираємо рульову колонку, вивчаємо перемикач. Якщо пошкоджена ізоляція або присутні інші проблеми, міняємо подрулевой перемикач;
  • Виймаємо електромоторчик і, якщо поломка незначна, виробляємо ремонт. Якщо він зажадає заміни – сміливо міняємо разом з реле.

Двірники на ВАЗ 2110 можуть не працювати через механічних несправностей.

Справній роботі двірників можуть перешкоджати досить прості речі. Наприклад, такі, як ослаблення гайки, яка зміцнює електромотор і утримувач щіток. Або ослаблення пружин повідків.

Також причиною може стати руйнування шестерень, що пов’язано з неміцністю матеріалу. Як правило, вони виконані з пластмаси.

У підсумку можна говорити про те, що причини поломки двірників досить прості.

З “несерйозних” поломок можна виділити наступні:

  • Помер запобіжник в монтажному блоці;
  • Зносилися дроти;
  • Зносилися шестерінки;
  • Розтиснулися з’єднувальні клеми;
  • Окислювалися контакти;
  • Забруднився механізм.

Такі поломки не важко полагодити, і вони не викличуть серйозних витрат при заміні деталей.

Приблизні ціни на деталі:

  • Реле – від 285 рублів;
  • Моторедуктор – від 1650 до 2200 рублів;
  • Трапеція склоочисника – від 1700 рублів;
  • Склоочисник в збірці – від 3050 рублів;
  • Важіль склоочисника (лівий) – від 435 рублів;
  • Важіль склоочисників (правий) – від 330 рублів;
  • Щітки від 165 рублів за штуку.

Всі ці причини, по яких не працюють двірники на ВАЗ 2110, можна усунути досить швидко, без зайвих зусиль і витрат. Звичайно, автомобіль підведе вас, якщо зламалося щось серйозне. Наприклад, згоряння електромотора, окислення контактів, які тепер підлягають заміні. Дуже важливо стежити за своїм автомобілем. Перевіряти стан таких елементів, як двірники, потрібно хоча б раз в пару днів або перед посадкою в автомобіль. Буде дуже сумно, якщо ви помітите поломку двірників у зливу на трасі. Пам’ятайте: якщо щітки примерзнуть до скла, згорить електродвигун, тоді доведеться його міняти. Тому взимку обов’язково відсувайте щітки від вітрового скла, якщо залишаєте свій автомобіль.Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

Двірники на Lada 2110: причини виходу з ладу та методи реабілітації

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

Перший етап: діагностика та усунення несправностей електричного характеру

Кожен власник десятої моделі напевно помічав доносяться від розташованого зліва моторедуктора клацання і шум при активації склоочисних системи. Тому на початковому етапі вирішення питання, чому на ВАЗ 2110 не працюють двірники, слід звернути увагу саме на характер роботи цього агрегату.

Електродвигун не подає жодних ознак працездатності необхідно оглянути запобіжник F5 в монтажному блоці, розташованому зліва під гидрокорректора світлового пучка фар. Справний запобіжник служить в першу чергу індикатором наявності проблем в системі підживлення електроприводу.

Ідентифікувати несправну ділянку допоможе мультиметр: необхідно продзвонити ланцюг в режимі опору від запобіжника до моторедуктора і підрульового важеля, та й сам перемикач. Мультиметр індукує нуль: ділянку справний, нескінченно велике значення привід до огляду клем і проводів.

Усувається несправність наступними діями:

  • зачистити / обтиснути клеми в блоці запобіжників, контактних роз’ємах подрулевого перемикача і моторедуктора;
  • замінити дроти;
  • замінити важіль на рульовій колонці, що активує роботу склоочисників.

За роботу склоочисників по циклам з паузами (I і II положення) відповідає реле К2 типу 524.3747, розташоване в монтажному блоці. Система не працює в переривчастому режимі привід до детального огляду і заміни реле. При таких обставинах грішити стоїть і на подрулевой перемикач.

Слід мати на увазі! При дефектному реле склоочисники абсолютно безпрецедентно працюють в крайньому третьому положенні правого подрулевого перемикача.

Порада

Втім, несправне реле далеко не завжди припиняє роботу вузла в переривчастому режимі. Склоочисники можуть ефективно виконувати свою функцію в I і II положеннях, однак на наявність дефекту в реле буде вказувати відсутність характерних для даних режимів пауз між помахами щіток.

Попутно, з’ясовуючи інші причини, за якими двірники на ВАЗ 2110 в переривчастому режимі не працюють з паузами, слід оглянути кінцевий вимикач, розташований на кришці моторедуктора:

  • окислений шар слід прибрати;
  • обгорілі контакти необхідно очистити;
  • контактні пелюстки, при необхідності, варто підігнути.

Другий етап вирішення питання, чому на автомобілі ВАЗ 2110 не працюють двірники: електромеханічні несправності

Не працюючий електродвигун, відсутність клацання і кондиційний запобіжник F5 комплекс цих обставин цілком може вказувати на серйозні несправності в моторедуктора, часто усуваються заміною вузла в зборі:

  • завислі щітки, що забезпечують електричну зв’язок між ланцюгами ротора і статора;
  • забруднене колектор, розташований на роторі електродвигуна;
  • підгорів колектор;
  • обрив в обмотці якоря.

Другий сценарій не менш критичний: електродвигун не включається, при цьому або чути клацання, або виходить з ладу запобіжник F5.

Увага! В цьому випадку подрулевой перемикач слід негайно повернути в базове нульове положення.

При найгіршому збігу обставин дані сигнали вказують на коротке замикання в обмотці електродвигуна і необхідність заміни моторедуктора в зборі.

важливо

Нерідко подібна симптоматика підтверджує наявність дріб’язкових несправностей: примерзли щітки або зачіпають за деталі кузова склоочисники.

При цьому слід вкрай обережно відокремити щітки від скла або виправити геометрію важеля кріплення щітки (а можливо і замінити його) відповідно.

Несправності механічного походження

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

Про открученной гайки, що сприяє передачі крутного моменту від редуктора до трапеції, може повідомити одне з двох подій:

  • електродвигун зберігає працездатність у всіх режимах, але обидві щітки не рухаються;
  • щітки мимовільно припиняють роботу в проміжному положенні.

Втім, зупинка щіткотримачів в довільному положенні може статися через погане притиснення контактів концевика до шестерні моторедуктора або окислення / обгорання цих же контактів. А щітки не в змозі рухатися ще й після викришування зубів шестерень, які не мають великим ресурсом адже вони виготовлені з пластмаси.

Разом

Відмова склоочисників може статися по цілком банальних причин:

  • cгорел запобіжник F5;
  • окислились або обгоріли клеми сполучних колодок;
  • вийшли з ладу дроти;
  • зламалося реле К5 524.3747;
  • наказав довго жити подрулевой перемикач;
  • ослабла гайка, що притягає кривошип трапеції до шестерні редуктора;
  • відкрутити гайки кріплення важелів до валів трапеції;
  • щітки примерзли до скла.

Нерідко двірники на моделях сімейства ВАЗ 2110 не працюють через несправності складного рівня:

  • окислення / обгорання, недостатня сила притиснення контактів кінцевого вимикача, розташованого на кришці редуктора;
  • зависання щіток в моторедуктора;
  • обгорання / забруднення колектора;
  • обрив в обмотці якоря;
  • викришування зубів шестерень в редукторі.

Чому на ВАЗ 2110 не працюють двірники – причини і способи ремонту

Без двірників під час дощу або снігопад далеко не заїдеш, тому ми сьогодні обговоримо тему, чому на ВАЗ 2110 не працюють двірники, як чинити в такій ситуації.

Пристрій

Загальний пристрій системи склоочисника:

  1. Як всім відомо, привід двірників в стан «помахів» різної швидкості здійснює електромотор, в якому є вбудований редуктор, а працює движок від постійного струму. У якорі моторчика «вмонтовані» три щітки, за допомогою яких двірники ВАЗ 2110 працюють в трьох режимах. Частот швидкості всього дві: одна – для швидкого руху (наприклад, під час зливи), друга – повільно або в переривчастому режимі;
  2. Електрична складова – це перемикач (під кермом); реле, що включає переривчастий режим; додаткове реле; вимикач. Всю електросистему об’єднують дроти (в колодках) через термічний біметалічний запобіжник. Причому як одне, так і інше реле, а також запобіжник F5 розташовані в монтажної частини, а біметалічний запобіжник з кінцевим вимикачем – в редукторі електромоторчіком;
  3. Безпосередньо склоочисники. Важливий їх розмір, а також матеріал, форма, пристрій. Перевірте, скриплять чи вже встановлені, чи справний механізм, поводок, можливо, їм потрібна доробка;
  4. Механіка. Це перш за все – привід, який може зламатися.

Чому не працюють двірники на ваз 2110?  Кілька популярних причин і способи лагодження

Схема склоочисника ВАЗ 2110

причини несправності

Тому, якщо щітки зовсім «зависли», або тільки скриплять, першопричину слід шукати в електродвигуні. Не забуваючи при цьому, що крім проблем з електрикою, можуть бути несправності механічного характеру.

Найбільш поширені з них:

  • При включенні склоочисника чути працює моторчик, але сам він тільки смикається або взагалі залишається без руху. Перш за все, потрібно запідозрити, що гайка, що кріпить кривошип до осі редуктора, відкрутилася або ослабла;
  • Якщо склоочисники працюють, але не синхронно, може бути винним поводок. Швидше за все, ослабла гайка його кріплення. Перш ніж її підтягувати, необхідно поставити двірники в правильне положення.

Стаття, присвячена заміні вентилятора пічки, знаходиться тут: https://vazweb.ru/desyatka/otoplenie/zamena-ventilyatora-pechki.html

Якщо несправна електрична частина, симптоми будуть такими:

  • Двірники працюють повільно, зупиняються, де їм заманеться, не бажають займати нижнє положення. У цьому може бути винним кінцевий вимикач. Його регулювання полягає в підгинанні контактів. Якщо такий ремонт не допомагає, то потрібна заміна всього електродвигуна в зборі, оскільки продається він тільки разом з редуктором;
  • Включений переривчастий режим, але щітки працюють без зупинки. Швидше за все, підвело реле, його потрібно поміняти. Це точно реле, якщо на ВАЗ при включеному переривчастому режимі нечутно шуму обертового якоря моторчика двірників. Але якщо заміна не допомогла, можливо, у кінцевого вимикача окислились або підгоріли контакти;
  • Включаєте будь-який з режимів, а чується тільки, як клацнув термометалліческій запобіжник. Щітки «стоять», якоря також не чутно. Насамперед перевірте, можливо, щітки примерзли, тому не рухаються. До речі, при цьому часто перегорає запобіжник F5. Інша можлива причина – згорів якір;
  • Електромоторчик не працює, хоча обидва запобіжника цілі. Потрібно перевірити всі контакти, які має привід, а також двигун. Можливо, зависли щітки або якір згорів.

Причини відмови омивача в автомобілі ВАЗ 2110 детально вивчені в даному матеріалі: https://vazweb.ru/desyatka/kuzov/bachok-omyvatelya.html

ремонт

Маючи вмілі руки і елементарні знання того, як працює механізм двірників, нема чого звертатися в платний сервіс, щоб зробити ремонт, поміняти склоочисники. Досить проста також заміна електродвигуна склоочисників на ВАЗ 2110.

Розбір здійснюється таким чином:

    • Знімаємо приладову панель;
    • Зліва знаходимо реле, прикручене до кузова. Якщо реле виявляється несправним, то ремонт йому навряд чи допоможе, потрібна заміна;
    • Перевіряємо запобіжник, який відповідає за привід двірників;
    • Розбираємо рульову колонку, щоб оглянути перемикач. Якщо виявиться що перемикач має пошкодження ізоляції, інші порушення, значить – йому необхідна заміна;
  • Відкручуємо від кузова моторчик, перевіряємо на працездатність. Можна при невеликих неполадка провести ремонт, а можливо, йому буде потрібно заміна, причому – разом з реле. Виробляти окремо ремонт реле сенсу немає – його вартість копійчана;
  • Огляньте привід, одна з можливих несправностей – зламався його шків.

альтернатива

При виборі двірників значення має не тільки їх розмір, але і пристрій, а також виробник. Для ВАЗ 2110 всіх років випуску для двірника, з боку водія або пасажира один розмір – 20 “(довжина двірника 508 мм).

Однак слід знати, що зазвичай можна розмір збільшити до 53 см, але не більше, інакше склоочисники НЕ будуть справлятися з поставленим перед ними завданням, та й привід може підвести, адже поводок не розрахований на таке навантаження. До того ж, такі двірники скриплять під час роботи, можуть працювати ривками.

Якщо розмір підібраний неправильно, то механізм швидше вийде з ладу.
В принципі, багато хто користується «рідними» двірниками ВАЗ, і задоволені ними. Але можлива доробка склоочисників інших фірм, найчастіше – більш високої якості.

Наприклад, для багатьох вельми привабливі безкаркасні щітки (особливо – бошівських). Вони компактні, мають особливий механізм повідця. Однак на ВАЗ вони не особливо красиво виглядають, оскільки кріплення їх на поводок звичайного каркасного двірника виходить масивним. Таким щіток потрібна доробка.

Зверніть увагу

Розібратися, чому в автомобілі потіють скла, допоможе даний матеріал: https://vazweb.ru/desyatka/salon/poteyut-stekla.html

На моделі ВАЗ 2112/2111 встановлений задній двірник, його розмір 11 “(27,9 см).

Як звичайна заміна, так і доопрацювання двірників починаються з від’єднання мінусовій клеми АКБ. Потім потрібно потягнути двірник на себе, зняти щітки.

Якщо є декоративна накладка, її слід зняти. Відкрутити болт, зняти старий двірник. Обов’язково звірте розмір нового склоочисника зі старим. Буде краще, якщо розмір склоочисника на ВАЗ 2110 не перевищує свого попередника більш ніж на 2 см. Встановіть все в зворотному порядку.

Перевірте, чи не скриплять чи нові щітки, і як вони підкоряються «командам» перемикача. Вони повинні швидко працювати на високих оборотах моторчика, і повільно – при невисокому, а також переривчастому режимах. Ось, власне, і весь ремонт двірників ВАЗ.

  • Веніамін
  • Роздрукувати

Ремонт двірників ВАЗ 2110

Щоб двірники служили якомога довше, дотримуйтеся наступних порад:

  • Забруднені брудом щітки протирайте чистою вологою ганчіркою або губкою. Так ви не тільки позбудетеся від бруду, а й вбережете скло від подряпин.
  • Якщо переднє скло вкрилося шаром пилу, а в омивачі автомобіля закінчилася рідина, не вмикайте очищувач. Це також призведе до утворення на склі подряпин.
  • У зимовий час, особливо в снігопади, не залишайте двірники, притуленими до вітрового скла – вони примерзнуть. Краще підняти повідці так, щоб щітки знаходилися в підвішеному стані.
  • Якщо двірники все-таки примерзли, ні в якому разі не намагайтеся віддерти їх силою. Так ви тільки пошкодите гумку. Запустіть двигун, включите грубку в режим обдування лобового скла і дочекайтеся, поки воно розморозиться.
  • Збивати лід з каркаса або щітки також не можна. Акуратно згинайте гумку до тих пір, поки він не відшарується дрібними частинами.
  • Здійснюючи заміну двірників, покладіть на лобове скло якусь щільну тканину. Це вбереже його в разі, якщо підпружинений поводок вислизне у вас з рук.

Автомобілі вітчизняного виробництва надійні і досить довговічні, не дивлячись на те, що їх повсюдно лають. Низька вартість, доступність елементної бази – це ключові моменти при виборі машини. Але кожен …

На жаль, якість збірки вітчизняних автомобілів значно відрізняється від зарубіжних не в найкращу сторону. Всі складові деталі наших машин служать на порядок менше імпортних, і термостат не є ис …

Напевно, кожен при покупці автомобіля замислювався про вартість ремонту і запчастин, а також про місце, де можна буде зробити ремонт. Так склалося, що вітчизняний автопром випускає вельми прості по конструкци …

Необхідні для зняття зайвої мастила з клапанів маслос’емниє ковпачки ВАЗ-2107. Заміна цих компонентів потрібно в тому випадку, якщо вони втратили свої якості. В ідеалі ковпачки повинні бути м’якими і щільно облягати п …

Заміна гальмівних колодок ВАЗ-2114 здійснюється при надмірному зносі елементів. Дуже важливо підтримувати всю гальмівну систему в працездатному стані. Від того, як вона буде працювати, залежить не тільки зручність …

Багато власників ВАЗ-2105 стикалися з проблемою заміни бампера своїми руками. Сама процедура – досить проста і не вимагає спеціальних навичок або умінь. Буде потрібно тільки набір інструментів і 10-15 хвилин сво …

Автомобіль ВАЗ-2110 по праву можна вважати народним. З цією машиною знаком кожен, або принаймні бачив її на вулицях міста. «Десятка» – вельми невибагливий в обслуговуванні і ремонтопридатний автомобіл …

важливо

На автомобілях ВАЗ 2110 заміна лобового скла – це не таке вже й рідкісне явище, як здається. В процесі експлуатації машини можливі попадання в нього різних предметів (наприклад, каменів). За потреби …

На автомобілях ВАЗ-2110 заміна передніх стійок проводиться з періодичністю, яка залежить від безлічі факторів. По-перше, велику роль відіграє стиль їзди. По-друге, якість виробів. По-третє, те, якими шляхами …

Автомобілі ВАЗ-2110: заміна ШРУСа і пильовика своїми руками

На автомобілі ВАЗ-2110 заміна ШРУСа займає небагато часу, а для роботи потрібно мала кількість інструменту. Зі спеціального обладнання тільки знімач для наконечників рульових тяг. Але вам буде дуже непростий …

Не працюють двірники на ВАЗ 2110

Він відповідає за обертання двірників з різною інтенсивністю. В електродвигуні розташовується редуктор, а сам мотор працює за рахунок підведення постійного струму. У якорі движка знаходяться вбудовані три щітки, що забезпечують три режими роботи склоочисника – швидкий, повільний і з паузами. Хоча вважається, що частот обертання щіток у ВАЗ 2110 всього дві

Це подрулевой перемикач, реле двірників, яке дозволяє активувати режим руху щіток з перервами. Плюс не забуваємо про вимикач. Вся електрична система об’єднана в дроти, що йдуть через біметалічний термостійкий запобіжник.

Чому не працюють двірники

У якийсь момент автовласник може помітити, що у нього не працюють двірники. Проявлятися це може в їх повній зупинці або роботі зі скрипом.

Насамперед причину шукайте в електродвигуні. Але пам’ятайте, що трапляються і проблеми з механічної частини.

Найпопулярніші механічні поломки двірників:

  • Коли включаються очисники, звук мотора чутний, але щітки рухів не здійснюють або злегка сіпаються. Ймовірно, гайка кріплення кривошипа до осі редуктора втратила хватку або відкрутилася повністю.
  • Несинхронна робота склоочисників говорить про проблему з повідцем. Знову ж таки, перевірте гайку фіксації. Підтягуючи гайку, попередньо не забудьте поставити щітки в правильне положення.

Що стосується проблем з електричної складової, то вони проявляються так:

  • Двірник рухається дуже повільно, зупиняється, потім знову починає працювати, не йде наполегливо в нижнє положення. Перевірте кінцевий вимикач. Підігнувши контакти, він регулюється таким чином. Якщо подібна міра не принесла плоди, замініть весь моторчик двірників ВАЗ 2110 в зборі, оскільки редуктор вбудований;
  • Ви включили режим з переривчастою роботою, але щітки працюють без зупинок. Тут проблема криється в реле, яке підлягає заміні. Якщо при включенні пристрою ви не чуєте звук від обертання якоря двигуна, тоді це 100% винувато реле. Якщо немає, тоді перевірте наявність підгоряння і окислення на контактах;
  • Вибираючи будь-який режим, чується тільки клацання термометалліческого запобіжника. При цьому якір і щітки стоять на місці. Перевірте, може через мороз щітки примерзли, тому не рухаються. Або перегорів запобіжник F5, або згорів якір;
  • Електромотор не включається, хоча запобіжники справні. Перевірте якість контактів. Часто це стає причиною зависла щітки або згорілого якоря.

ремонт склоочисника

На практиці ремонт двірників на ВАЗ 2110 зовсім не складний, якщо ви володієте хоча б елементарним досвідом в роботі з автомобілем і електричної його складової.

Для початку розберемося, як зняти двірники на ВАЗ 2110. Конструкція передбачає кілька кріплень, відкрутивши які, ви без проблем зніміть самі щітки.

А ось з розбиранням вузла склоочисника все трохи складніше. Розбирається він у такий спосіб.

  1. Зніміть приладову панель.
  2. З лівого боку знайдете реле, яке кріпиться до кузова. Якщо воно зламано, ремонтувати не має сенсу. Просто встановіть нове реле.
  3. Далі перевірте стан запобіжника, який відповідає за роботу приводу склоочисника.
  4. Розберіть рульову колонку, що дозволити вивчити стан перемикача. Якщо на ньому пошкоджена ізоляція або є інші пошкодження, замініть агрегат.
  5. Відкрутіть від кузова електромотор, перевірте його в справі. Якщо поломка не серйозне, можна відремонтувати. Пестячи краще відразу замінити його разом з реле.
  6. Перевірте привід. Не рідко на ньому ламається шків, через що пристрій доводиться міняти на нове.
  7. Переконайтеся в справності трапеції. Може знадобитися заміна трапеції двірників на ВАЗ 2110, якщо під час експлуатації авто погіршилася мастило пристрої, туди потрапив всіляке сміття, вода. Якщо мастило не працює належним чином, пластикові втулки шарнірів зношуються, звідси виникає люфт, і підвищується опір при роботі пристрою. Сама ж трапеція служить для передачі зусилля від електродвигуна до повідців склоочисника.

альтернативні рішення

  • Більшість автовласників вітчизняної «десятки» звикли міняти зношені і вийшли з ладу склоочисники на аналогічні.
  • Найчастіше це відбувається тому, що вони не бачать альтернатив, не знайомі з ними.

Для всіх моделей ВАЗ 2110, незалежно від року випуску, передбачена установка двірників для боку водія і пасажира однакового розміру – 20 дюймів. Довжина щітки становить 508 міліметрів.

Але цей розмір може бути збільшений до 530 міліметрів. Більше ставити не рекомендується, оскільки так склоочисник не зможе ефективно працювати, а привід просто не впорається з навантаженням. В результаті занадто довгі щітки стають причиною появи скрипу і роботи з ривками. Плюс на тривалий термін служби механізмів двірників не розраховуйте.

Рідні склоочисники для «десятки» досить непогані. Але є дорожчі, але і більш високоефективні, якісні пристрої.

Сьогодні модно використовувати безкаркасні двірники, особливо від фірми Bosch. Їх переваги полягають в компактності і особливому, надійному механізмі повідця.

Але як показує практика, на лобовому склі ВАЗ 2110, як і інших моделей ВАЗ, вони виглядають не дуже красиво, тому що кріплення на поводок виявляється масивним. Хоча якщо їх трохи доопрацювати, вийде дуже навіть хороший результат.

Самостійна заміна трапеції склоочисника на ВАЗ 2110

Актуальна тема для власників відповідної моделі – заміна трапеції склоочисника на ВАЗ 2110. Автомобілісти зі стажем знають: ця деталь схильна до швидкого зносу. точніше не сама деталь, а деякі її компоненти. Зокрема, втулки з пластика. Конструкція чи в цьому винна, або ще якісь недоробки, але вони зношуються значно швидше, ніж інші механізми.

Тим часом, працездатність склоочисників – гарантія безпеки при поганій погоді.

Заміна трапеції склоочисника на ВАЗ 2110 – вимушений захід, до якої доводиться вдаватися для підтримки «двірників» в робочому стані.

Порада

На початковій стадії зазначена проблема проявляється в ослабленні тиску – іншими словами, склоочисники не справляються з потоками води або рясним снігопадом.

Повернення у вихідне положення утруднений, прямо-таки відчувається натужність, з якої двірники рухаються по склу.

Наявність подібних симптомів говорить про знос механізмів трапеції склоочисника.

Спроби ремонту деталі – тим більше в кустарних умовах – недоцільні: занадто тонкий механізм, та й пластикові втулки не підлягають заміні. Єдиний вихід – заміна трапеції.

Процес заміни нескладний, однак він пов’язаний з виконанням маніпуляцій, які потребують підвищеної уваги і акуратності – існує небезпека пошкодження сусідніх вузлів і механізмів.

Знеструмлюємо автомобіль, знявши «мінусову» клему. Знімаємо спеціальну вітрову накладку (так зване «жабо») і розширювальний бачок. Останній потрібно знімати під нахилом – існує ймовірність, що частина охолоджуючої рідини при цьому виллється, тому попередньо корисно злити її частина в заздалегідь підготовлений посуд.

Потім необхідно відключити моторедуктор. Для цього знімаємо відповідний роз’єм. Акуратно висуваємо трапецію (в залежності від року випуску вона може кріпитися на двох або на чотирьох шпильках) і обережно витягаємо її з коробки воздухопритока. Все, робота завершена.

Установка нової трапеції проводиться в зворотному порядку.

Перш ніж купувати деталь, необхідно з’ясувати, яка саме трапеція потрібна: існують «старий» і «новий» зразки, відрізнити за зовнішнім виглядом. Однак є досить серйозні внутрішні відмінності, що робить неможливою установку «неправильної» трапеції.

Втім, наші механіки знайшли цікавий спосіб: невелика доробка (видалення «зайвих» шпильок кріплення з обох сторін кузова) вирішує проблему.

Зверніть увагу

Більш того, знавці радять встановлювати на ВАЗ 2110 трапецію від «Пріори» – в цьому випадку також потрібна переробка, але зате досягається деяка економія коштів (запчастина від «Пріори» коштує дешевше). Переробка полягає в заміні повідків «двірників» (на ВАЗ 2110 вони трохи менше).

Крім того, відрізняються роз’єми для підключення електромотора. Тут необхідні хоча б мінімальні знання в електроніці, тому що доведеться встановлювати нову проводку, надійно ізолюючи її.

Зауважимо. що для подібних експериментів потрібен неабиякий технічний навик, яким більшість автолюбителів не володіють. До того ж, в цьому випадку коректна робота склоочисників не гарантована (є небезпека, що щітка не будуть забезпечувати повне очищення лобового скла, крім того, можливі проблеми з поверненням у вихідне положення).

Висновок: щоб не придбати разом з сумнівною річчю купу проблем, встановлюємо рідну деталь, що не ганяючись за копійчаної економією.

Як бачимо, заміна трапеції склоочисника на ВАЗ 2110 – вельми просте заняття, доступне навіть для дилетанта. Ще раз звернемо увагу початківців автолюбителів, що всі дії повинні проводитися з максимальною акуратністю – особливо пов’язані з витяганням.

  • Чому не працюють двірники на ВАЗ 2110? Кілька популярних причин і способи лагодження
  • Заміна троса ручника на ВАЗ 2107. Ніяких СТО. Зроби сам
  • Заміна паливного фільтра на Kia Spectra своїми руками
  • Як поміняти гумку на двірнику? Прості і швидкі способи

Неприємно, коли в самий підходящий момент з’являються проблеми зі склоочисником, наприклад, двірники відмовляються працювати, їх руху утруднені, або щітки дряпають лобове скло автомобіля. Можливо доведеться міняти трапецію очищувача в зборі, але яку встановити в замін старої?

Взаємозамінність трапецій склоочисника ВАЗ десятого сімейства

Для «десятки» існують трапеції склоочисників старого і нового зразка, каталожні номери:

  1. 2110-5205015
  2. 2110-5205015-01
  3. 2110-5205015-11
  4. 2110-5205015-20
  5. 2110-5205015-21

На вигляд розміри склоочисників однакові, але продавці запевняють, що вони несумісні, і що робити якщо знайти трапецію старого зразка вже не представляється можливим? Насправді, відмінності в цих трапеції склоочисника є, але за умови невеликих доробок вони стають взаємозамінні. Щоб встановити трапецію склоочисника нового зразка замість старого, буде потрібно тільки спиляти по одній шпильці кріплення з кожного боку кузова.

Крім цього, на «десятку» можна встановити трапецію склоочисника Пріори, вона до речі дешевше оригінальною. Відмінності будуть: 1. У шпильках під повідці склоочисника, на трапеції ВАЗ 2170 вони «на 13», а на ВАЗ 2110 «на 10», відповідно доведеться замінити повідці двірників.

2. У роз’ємах мотора склоочисника. Підключити слід за кольором проводів (на фото показаний тимчасовий спосіб підключення, в ідеалі слід добре заізольовані всі з’єднання проводів).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…